Društvo| Mediji| Politika

Fragmenti stvarnosti u opštem prividu

Hansel RSS / 14.04.2024. u 14:37

За оне коју су пропустили ова два-три бисера:

1.  линк1; коме није јасно, може да кликне на линк2 с титлом

2. један текст

3. други текст

Частим онога ко пронађе вест о бар једном од ова два текста у водећим тзв. опозиционим или тзв. објективним медијима. Али и режимским. Ја сам уобичајеном претрагом нашао вести о овоме само у "Политици", сајтовима Радија 021 и УНС-а, као и мање познатом terazije.rs.



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 15:12 14.04.2024

hehe

sve ce se saznati. za neke uskoro, za neke za 50 god. ipasce da je pola srbije za zatvor.
Ribozom Ribozom 15:22 14.04.2024

izmanipulisani polusvet

Pa onda super, ako vam je dobro onda - nista (glasajte za Nestorovica).
Hansel Hansel 15:29 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

angie01 angie01 15:47 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

Ribozom
Pa onda super, ako vam je dobro onda - nista (glasajte za Nestorovica).


tako je!
zoja444 zoja444 15:56 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

ja nikada ne glasam. nestorovic je zanimljiviji od djilasa i bjelogrlica.
docsumann docsumann 17:15 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

zoja444
ja nikada ne glasam. nestorovic je zanimljiviji od djilasa i bjelogrlica.


Hitler je definitivno imao više harizme od Adenauera
zoja444 zoja444 17:23 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

docs, zanimljivo je kako je nacizam postao nekako aktuelan poslednje 3 god. i stalno neki dok. i igrani filmovi sa hitlerom, kao popularizacija nacizma. ta prica se nije zavrsila, izgleda.
zoja444 zoja444 17:38 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

i verujem u tu njegovu pricu o vladarima iz senke. kako to da se bas u nekom relativnom trenutku nadju bas neki odredjeni ljudi na vlasti? mislim da se nigde narod nista ne pita.
zoja444 zoja444 17:48 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

i navijam da mask postane jos bogatiji. on se barem deklarise kao pro life. mada, u sustini mislim da su to sve prevaranti.
zoja444 zoja444 18:17 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

jedina uteha je sto cemo svi, i dobri i losi, zavrsiti kao fotoni. da parafraziram tasu.
solo solo 18:22 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

jedina uteha je sto cemo svi, i dobri i losi, zavrsiti kao fotoni. da parafraziram tasu.


Ti ćeš kao fotonka.
zoja444 zoja444 19:44 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

hehe mali plusic za rts zbog priloga o francuzu koji je izgubio psa u grckoj a psa u loznicu doveli volonteri azila za pse koji su ga tamo nasli. i covek je dosao po svog psa. i onda kao nema sudbine, srece da se namesti sve, metafizike...
shmoo shmoo 20:08 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

zoja444
jedina uteha je sto cemo svi, i dobri i losi, zavrsiti kao fotoni. da parafraziram tasu.



Парафразираш заправо Брајана Кокса. (ЛИНК)



Њега сам ја цитирао.

shmoo shmoo 21:34 14.04.2024

Re: izmanipulisani polusvet

Ribozom
Pa onda super, ako vam je dobro onda - nista (glasajte za Nestorovica).


Па шта знам... Мени је добро.

А не излазим ни на каква гласања већ скоро 40 година.

Последњи пут сам гласао још док је био једнопартијски систем па био избор између Милошевића и старог Пјановића, ректора... Ја гласао за Пјановића.

Не кажем да је то код мене дефинитивна одлука.

Можда ћу једнога дана опет изаћи да гласам када се то буду звали избори, а не гласање.

Ако ме бог поживи дотле.

Кључна реч за мене биће то избори. Да могу да бирам.

А не читавог живота само да гласам и да не могу да бирам јер су за мене сви ови у политици у Србији све једно те исти већ деценијама.





shmoo shmoo 15:48 14.04.2024

Стипсо једна, знаш већ унапред да од тога

нема ништа и да нећеш никога частити па се зато тако шириш!

Hansel

Частим онога ко пронађе вест о бар једном од ова два текста у водећим тзв. опозиционим или тзв. објективним медијима. Али и режимским. Ја сам уобичајеном претрагом нашао вести о овоме само у "Политици", сајтовима Радија 021 и УНС-а, као и мање познатом terazije.rs.



Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.



(2010. година)


Kakvi su nam mediji potrebni? - ЛИНК






Hansel Hansel 22:29 14.04.2024

Re: Стипсо једна, знаш већ унапред да од тога

shmoo
нема ништа и да нећеш никога частити па се зато тако шириш!

Хех, па ипак бих радо частио ако неко пронађе...
solo solo 16:41 14.04.2024

.

Izraelski premijer Benjamin Netanijahu odustao je od uzvratnog napada na Iran nakon razgovora sa američkim predsednikom Džozefom Bajdenom, objavio je Njujork tajms.

List navodi da je Bajden u telefonskom razgovoru odvratio Netanijahua da odobri trenutni uzvratni udar na Iran nakon što je Teheran sinoć lansirao oko 300 dronova i projektila na Izrael.




p.s.



U svoj toj zajebanciji neki ipak gube glave.

C'est La Vie
Черевићан Черевићан 16:45 14.04.2024

све истацко сам' истине јок

или.....уобичајеном претрагом

гледалац је жељан....трачу недорка
уочљиво ко се.....каналима возао,
шеме истоветне а с'гостима битним
ниво објективног посве се срозао
solo solo 17:33 14.04.2024

Fragmenti stvarnosti u opštem prividu

Vučić je najavio da će doskorašnji predsednik Narodne stranke Vuk Jeremić, u svojstvu specijalnog izaslanika, sutra uručiti Vučićevo pismo predsedniku Generalne skupštine UN.
solo solo 17:38 14.04.2024

Opšti privid u fragmentima stvarnosti

Nacrt Plana detaljne regulacije (PDR) kojim se predviđa izgradnja novog višenamenskog kompleksa na mestu hotela "Jugoslavija" biće na javnom uvidu od 15. aprila do 20. maja.


Sava kliče Beograd na Dunavu niče!

Lepše biće.


solo solo 18:37 14.04.2024

.



22 zemlje su formalno zatražile da se pridruže grupi, a da je isti broj izrazio interesovanje za pridruživanje.

U njih spadaju Iran, Argentina, Kuba, Kazahstan, Etiopija, Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati i Venecuela.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:19 14.04.2024

Sjebaše i Adu Huju





braća sve izparcelisala



vrabac_onaj vrabac_onaj 20:20 14.04.2024

Re: Sjebaše i Adu Huju

Ovo je sam nizvodni špic. Nekada ti je bila potrebna mačeta da se probiješ do njega.

zilikaka zilikaka 21:29 14.04.2024

Re: Sjebaše i Adu Huju

braća sve izparcelisala

Da, to je sledeće gde nemilosrdno popunjavaju, ceo taj potez prema Dunavu.
Hansel Hansel 22:57 14.04.2024

Re: Sjebaše i Adu Huju

Још пре неку годину се причало о "линијском парку", можда је то?
jovilim_e jovilim_e 09:39 15.04.2024

Re: Sjebaše i Adu Huju

vrabac_onaj
Ovo je sam nizvodni špic. Nekada ti je bila potrebna mačeta da se probiješ do njega.


Vredni ljudi.
Valjda neće preorati Botaničku baštu da možemo, ipak, ponekada da vidimo neku biljku.
michiganac michiganac 11:16 15.04.2024

Re: Sjebaše i Adu Huju

Promalja se taj 'Bolsonaro'-potpis, vizija BG&Mordor-Srbije i novih sArVmanovih kula na SO2/CO2/.. i inim suplementima.

Idući put kad dovuku buldožDere, otvaraju se idealne kulise za organizaciju npr. jednog 'Trash Metal Exit'-a, koji bi npr. kulminirao u devastaciji pomenutih b-ždera.



zilikaka zilikaka 21:40 14.04.2024

spram teme

Nekih daaavnih godina prijateljica zabasa u Gospodarsku mehanu i tamo za većim stolom zatekne drugara i kolegu s faksa, dugogodišnjeg poznatog direktora a tada već uveliko i poslanika SPS, u društvu kolega iz partije ali nekoliko opozicionara. Sve likovi poznati sa sednica po nekompromisnom stavu.
I onako u priči ga priupita kakvo mu je to kafansko društvo, zar oni nisu protivnici, na čega dobije:

B, daj ne seri, šta se praviš luda. Ono što gledaš je predstava za narod a mi ovde pravimo pare.

..tako da, ništa to nije novo pod kapom nebeskom...
Hansel Hansel 22:09 14.04.2024

Re: spram teme

Наравно, само су многи запрепашћени када (изнова) сазнају. А видим да неки и знају, или бар могу да схвате када им се макар дâ на тацни, али хоће да живе у илузији да се наводно ради о различитим опцијама и, да парафразирам овде један одговор, да су они неизманипулисани свет наспрам изманипулисаног полусвета.

Тако да нисам мислио да сам открио потпуно непознато... Знамо и за приче из скупштинског ресторана, попут ове коју си ти испричала.

Хвала за* коментар у вези с темом!

*Тасо, је л' ипак треба "на (коментару)"?
angie01 angie01 22:31 14.04.2024

Re: spram teme

Тако да нисам мислио да сам открио потпуно непознато... Знамо и за приче из скупштинског ресторана, попут ове коју си ти испричала.


comicka i gojkovicka su zajedno dolazile i odlazile u NS.

no ne mislim da za sve vazi isto,...situacija oko prodaje prostora u medijima nije nikakva nova stvar,..Djilas, SAper,...su to radili i za vreme prosle vlasti i tu zauzeli neke busije.

dve stvari,...da dodje do smene generacija, ove sve gledamo vec 30 godina.

i da se uspostave institucije sistema- tako bi se svi ovi likovi sveli na ispravnu meru- zaposlenike gradjana.
Hansel Hansel 22:55 14.04.2024

Re: spram teme

comicka i gojkovicka su zajedno dolazile i odlazile u NS.

Па, то је, наравно, само због бриге за буџет! Не знам шта инсинуираш!
situacija oko prodaje prostora u medijima nije nikakva nova stvar,..Djilas, SAper,...su to radili i za vreme prosle vlasti i tu zauzeli neke busije.

Наравно да није, али када имаш такве привилегије, онда је сва прича о твојој борби за професионалност (јавне) установе коју музеш, потпуно лицемерна. Има сазнања да је рабат чак и педесетопостотан, па само треба извући закључак о фарси коју ти екстрапрофитери стално приређују... то је само један од примера на коме се види да је свака прича о принципима (да не кажем о "слободи и правди" ) дубоко неискрена. Ово је блог, понављам, за оне који то ипак нису знали или, ако су знали, да просто (са)знају да и ми знамо. Бар неко, не залуђујем се.

Иначе, чуо сам да је Шапер заиста продао своју фирму, не знам чиме је то мотивисано ако је истина.
angie01 angie01 08:13 15.04.2024

Re: spram teme

Па, то је, наравно, само због бриге за буџет! Не знам шта инсинуираш!


najbolje drugarice:)))
jovilim_e jovilim_e 09:42 15.04.2024

Re: spram teme

angie01
Тако да нисам мислио да сам открио потпуно непознато... Знамо и за приче из скупштинског ресторана, попут ове коју си ти испричала.


comicka i gojkovicka su zajedno dolazile i odlazile u NS.

no ne mislim da za sve vazi isto,...situacija oko prodaje prostora u medijima nije nikakva nova stvar,..Djilas, SAper,...su to radili i za vreme prosle vlasti i tu zauzeli neke busije.

dve stvari,...da dodje do smene generacija, ove sve gledamo vec 30 godina.

i da se uspostave institucije sistema- tako bi se svi ovi likovi sveli na ispravnu meru- zaposlenike gradjana.

A nekada smo se zaklinjali u našu Gocu!
To je bilo zlatno doba bloga kada se znao red.
angie01 angie01 09:49 15.04.2024

Re: spram teme

sladjane- odhebi, ne ponavljaj jednu istu budalastinu 100 puta,...ili se barem obrati onima koji se jesu zaklinjali u nasu gocu...od mene se makni, ne kaci se za moje komentare, ne obracaj mi se, ne pominji me svakomalo, ja nisam tvoja raja.
jovilim_e jovilim_e 10:16 15.04.2024

Re: spram teme

angie01
sladjane- odhebi, ne ponavljaj jednu istu budalastinu 100 puta,...ili se barem obrati onima koji se jesu zaklinjali u nasu gocu...od mene se makni, ne kaci se za moje komentare, ne obracaj mi se, ne pominji me svakomalo, ja nisam tvoja raja.

Da li ti je slađana?
Ma ti si najobičnija budaletina.
Ne obraćam se ja tebi kao tebi, šta ja imam sa budalama tvoga formata.
Nego samo podsećam kako je bilo u zlatno doba bloga kada se znao red.
Jebote, sada se svi perete od naše Goce i naše Bilje.
I sličnih.
angie01 angie01 10:25 15.04.2024

Re: spram teme

sladjane, svoju zenu pitaj, da l joj je sladjana i slicne porn prostakluke, koje ispisujes na netu tudjim zenama i cerkama- je l zna tvoja zena, ili tvoje cerke, da to radis?...mene zaobidji lepo ti rekoh, za moj komentar si se zakacio, nevezano me spominjes svakomalo,...ja nisam tvoje drustvo, u tvom blatu ne obitavam, nemam nista sa likovima poput tebe, govna preskacem, sto bi se reklo, tako da, ne lepi se, ne prilazi.

Jebote, sada se svi perete od naše Goce i naše Bilje.


to se obrati onima koji se sada peru.
zilikaka zilikaka 11:02 15.04.2024

Re: spram teme

da se uspostave institucije sistema- tako bi se svi ovi likovi sveli na ispravnu meru- zaposlenike gradjana.

Ili da skratim, boli me uvo KO radi ali mi je jako važno ŠTA radi.
U tom smislu baš jesam za konkretne inicijative protiv tačno ciljanih radnji, kao građanska reakcija.
Moslim da je to najvažniji put "kresanja krila" tj. zauzdavanja svakog ko se razmaše previše.
Politička borba u klasičnom smislu je za mene prekomplikovana i puna nepoznanica. Jedino što smatram pravilom je da je vlast ko gaće, bolje je češće menjati da se ne usmrdi. E, al to u sistemu gde se smenljivost podrazumeva.
U suprotnom pravilo i dalje važi al je sprovođenje vrrrrlo otežano
jovilim_e jovilim_e 11:13 15.04.2024

Re: spram teme

angie01
sladjane, svoju zenu pitaj, da l joj je sladjana i slicne porn prostakluke, koje ispisujes na netu tudjim zenama i cerkama- je l zna tvoja zena, ili tvoje cerke, da to radis?...mene zaobidji lepo ti rekoh, za moj komentar si se zakacio, nevezano me spominjes svakomalo,...ja nisam tvoje drustvo, u tvom blatu ne obitavam, nemam nista sa likovima poput tebe, govna preskacem, sto bi se reklo, tako da, ne lepi se, ne prilazi.

Jebote, sada se svi perete od naše Goce i naše Bilje.


to se obrati onima koji se sada peru.

Ne reče da li ti je slađana?
jovilim_e jovilim_e 11:17 15.04.2024

Re: spram teme

zilikaka
da se uspostave institucije sistema- tako bi se svi ovi likovi sveli na ispravnu meru- zaposlenike gradjana.

Ili da skratim, boli me uvo KO radi ali mi je jako važno ŠTA radi.
U tom smislu baš jesam za konkretne inicijative protiv tačno ciljanih radnji, kao građanska reakcija.
Moslim da je to najvažniji put "kresanja krila" tj. zauzdavanja svakog ko se razmaše previše.
Politička borba u klasičnom smislu je za mene prekomplikovana i puna nepoznanica. Jedino što smatram pravilom je da je vlast ko gaće, bolje je češće menjati da se ne usmrdi. E, al to u sistemu gde se smenljivost podrazumeva.
U suprotnom pravilo i dalje važi al je sprovođenje vrrrrlo otežano

Taj 'društveni aktivizam' je za stoku sitnog zuba.
Kako bi se kod istih stvorila iluzija bitnosti i da nešto od 'građana' zavisi.
Vlasti je jedino bitno da ima monopol nad parama i silom.
Jer je sila osnovni instrument kojim se pare štite.
Dakle, jedini jezik koji vlast razume je jezik sile.
Onaj ko misli da osvoji vlast, pre toga mora da obezbedi da sila bude na njegovoj strani.
U protivnom preostaje samo šetanje i krečenje murala.
angie01 angie01 11:20 15.04.2024

Re: spram teme

Ili da skratim, boli me uvo KO radi ali mi je jako važno ŠTA radi.


upravo!

kod nas, vecina grajdana tezi nekom vodji-on upravlja, on resava, on daje, oduzima,...ne ponasa se batica slucajno tako, nego ljudi tako vole.

al brate, to nije demokratija, nego feudalizam i diktatura,...samo sto ovde sve placaju gradjani:)...a vlasnik se samoprozvao.

ne shvata se, da su gradjani poslodavci, a vlast zaposlenici, pa u predizbornim kampanjama-kada je raspisan konkurs za odredjene poslove na nivou drzave- kandidati i partije prezentuju svoje cv-je,...poslodavci izaberu, pa ako ne rade dobro-otkaz, daj nekog ko ce da zadovolji potrebe posla.

umesto ovog entertejment cirkusa, mi ne bi trebalo ni da se trudimo da zapamtimo njihova imena, nego da brinemo da li sistem funkcionise i kako zivimo.

...umesto toga,miimamo pustinju i fatamorganui vlast u oazi.


angie01 angie01 11:24 15.04.2024

Re: spram teme

Ne reče da li ti je slađana?


sladjane, necu sa tobom da vrtim ove tvoje prostakluke-eno ti zena i cerke, pa vidi sa njima.
Hansel Hansel 11:49 15.04.2024

Re: spram teme

angie01
Ili da skratim, boli me uvo KO radi ali mi je jako važno ŠTA radi.

upravo!

И ја бих рекао "апсолутно", само што у стварности знамо како су неки радили и шта раде. Како веровати да ће нешто да ураде?

Осим тога, ко, за почетак, иоле квалитетно говори о кључним проблемима друштва, да то буде нека почетна позиција поверења... Ја не видех такве... Само политичарење и празне приче...
jovilim_e jovilim_e 11:56 15.04.2024

Re: spram teme

angie01
Ne reče da li ti je slađana?


sladjane, necu sa tobom da vrtim ove tvoje prostakluke-eno ti zena i cerke, pa vidi sa njima.

Da li ti je slađana?
Šta tu ima prosto?
angie01 angie01 11:58 15.04.2024

Re: spram teme

Šta tu ima prosto?


vidi sa zenom i cerkama.
jovilim_e jovilim_e 11:59 15.04.2024

Re: spram teme

angie01
Šta tu ima prosto?


vidi sa zenom i cerkama.

Šta oni imaju sa tvojom slađanom?
Ako je slađana?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:43 15.04.2024

Re: spram teme

zilikaka
da se uspostave institucije sistema- tako bi se svi ovi likovi sveli na ispravnu meru- zaposlenike gradjana.

Ili da skratim, boli me uvo KO radi ali mi je jako važno ŠTA radi.
U tom smislu baš jesam za konkretne inicijative protiv tačno ciljanih radnji, kao građanska reakcija.
Moslim da je to najvažniji put "kresanja krila" tj. zauzdavanja svakog ko se razmaše previše.
Politička borba u klasičnom smislu je za mene prekomplikovana i puna nepoznanica. Jedino što smatram pravilom je da je vlast ko gaće, bolje je češće menjati da se ne usmrdi. E, al to u sistemu gde se smenljivost podrazumeva.
U suprotnom pravilo i dalje važi al je sprovođenje vrrrrlo otežano

Imam primjedbu na ovaj dio komentara.
Jedino što smatram pravilom je da je vlast ko gaće, bolje je češće menjati da se ne usmrdi.

Meni je smiješno insistiranje na čestoj promjeni vlasti samo radi promjene. Moje shvatanje demokratije je da treba birati one koji imaju i sprovode u život najbilje ideje za boljitak zajednice. Koliko dugo će ideje jedne grupacije ili pojedinca biti najbolje u konkurenciji ostalih ideja nije bitno.
Bitno je da postoji pošteno tržište ideja i da pobjeđuje ideja koja dobija najveću podršku članova društva.


jovilim_e jovilim_e 14:08 15.04.2024

Re: spram teme

kamilo_emericki
zilikaka
da se uspostave institucije sistema- tako bi se svi ovi likovi sveli na ispravnu meru- zaposlenike gradjana.

Ili da skratim, boli me uvo KO radi ali mi je jako važno ŠTA radi.
U tom smislu baš jesam za konkretne inicijative protiv tačno ciljanih radnji, kao građanska reakcija.
Moslim da je to najvažniji put "kresanja krila" tj. zauzdavanja svakog ko se razmaše previše.
Politička borba u klasičnom smislu je za mene prekomplikovana i puna nepoznanica. Jedino što smatram pravilom je da je vlast ko gaće, bolje je češće menjati da se ne usmrdi. E, al to u sistemu gde se smenljivost podrazumeva.
U suprotnom pravilo i dalje važi al je sprovođenje vrrrrlo otežano

Imam primjedbu na ovaj dio komentara.
Jedino što smatram pravilom je da je vlast ko gaće, bolje je češće menjati da se ne usmrdi.

Meni je smiješno insistiranje na čestoj promjeni vlasti samo radi promjene. Moje shvatanje demokratije je da treba birati one koji imaju i sprovode u život najbilje ideje za boljitak zajednice. Koliko dugo će ideje jedne grupacije ili pojedinca biti najbolje u konkurenciji ostalih ideja nije bitno.
Bitno je da postoji pošteno tržište ideja i da pobjeđuje ideja koja dobija najveću podršku članova društva.



Predivno!
Kamilo, možeš li da nam odaš tajnu kako da se to radi?
shmoo shmoo 14:12 15.04.2024

Re: spram teme

Hansel
Тасо, је л' ипак треба "на (коментару)



Мислим да може и једно и друго...

Како се правилно захвалити: хвала ЗА или хвала НА? Одговор „нема на чему” некако указује на „на”. Чешће се користи „на”, али ни „за” није неисправно у неким ситуацијама. Кажемо „хвала на позиву” а не „за позив”. Такође, може се рећи „хвала ЗА све што си учинио за мене”, али и „хвала НА свему што си учинио за мене”.



ЛИНК


Хвала!

Дао си ми леп илустративни пример за тзв. падежну синонимију када је радим са клинцима на часовима... Одмах ћу да запишем овај пример.

Да не буде као пример само оно:

Пас седи уз кућицу.

и

Пас седи поред кућице.

Или:

У собу је ушла девојка плаве косе.

и

У собу је ушла девојка са плавом косом.

angie01 angie01 14:31 15.04.2024

Re: spram teme


Šta oni imaju


imaju sa tobom, a ja nemam nista,..znaci svu svoju prostacku porn intenciju, usmeri na svoju porodicu, a ne na tudju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:34 15.04.2024

Re: spram teme

jovilim_e



Predivno!
Kamilo, možeš li da nam odaš tajnu kako da se to radi?

Ne.
Ja ne znam tu tajnu.
Inače sam poznat, u mojoj okolini, kao "čep koji ne propušta vodu", dakle, neko ko ne odaje tajne.
To svako za sebe otkriva, a samo ljenčuge i oni koji vole laka i rješenja mjenjaju redom i bez čvrstih mjerila. Pa šta bude.
I Vučić je došao na vlast zbog promjene radi promjene. Ako je neko zaboravio.

jovilim_e jovilim_e 20:18 15.04.2024

Re: spram teme

angie01

Šta oni imaju


imaju sa tobom, a ja nemam nista,..znaci svu svoju prostacku porn intenciju, usmeri na svoju porodicu, a ne na tudju.

Budalo primitivna!
Jebo te onaj ko te učio logici.
Šta ja imam sa tvojom porodicom ako te pitam da li ti je slađana.
angie01 angie01 20:52 15.04.2024

Re: spram teme

Budalo primitivna!
Jebo te onaj ko te učio logici.


opet ti nesto o sebi,...ne moras vise da useravas ovaj blog, znamo da si dzibercina, sto ponavljas stalno.

Šta ja imam sa tvojom porodicom ako te pitam da li ti je slađana.


to sto si glup pa ne razumes izreceno, ne opravdava tvoje insistiranje da prostacku pornografiju upucujes clanu tudje porodice, zadrzi za svoju, to ti kazem,..takve prostakluke pitaj svoju zenu i cerke, a ne tudje zene i cerke.

...ili mozda bolje razumes-cibe odronu.


solo solo 20:55 15.04.2024

Re: spram teme

to sto si glup pa ne razumes izreceno, ne opravdava tvoje insistiranje da prostacku pornografiju upucujes clanu tudje porodice, zadrzi za svoju, to ti kazem,..takve prostakluke pitaj svoju zenu i cerke, a ne tudje zene i cerke.

...ili mozda bolje razumes-cibe odronu.



Dama.

devon devon 02:40 16.04.2024

Re: spram teme Charlivoje and teen girls

Jebem ti ja seme pokvareno...nesladjeno :)
devon devon 03:35 16.04.2024

Re: sladjance

Evo mene opet, da te jebem, usput...jer ti to volis
jovilim_e jovilim_e 04:16 16.04.2024

Re: spram teme

angie01
Budalo primitivna!
Jebo te onaj ko te učio logici.


opet ti nesto o sebi,...ne moras vise da useravas ovaj blog, znamo da si dzibercina, sto ponavljas stalno.

Šta ja imam sa tvojom porodicom ako te pitam da li ti je slađana.


to sto si glup pa ne razumes izreceno, ne opravdava tvoje insistiranje da prostacku pornografiju upucujes clanu tudje porodice, zadrzi za svoju, to ti kazem,..takve prostakluke pitaj svoju zenu i cerke, a ne tudje zene i cerke.

...ili mozda bolje razumes-cibe odronu.



Nego, ne odgovori mi da li ti je slađana?
jovilim_e jovilim_e 04:18 16.04.2024

Re: spram teme

solo
to sto si glup pa ne razumes izreceno, ne opravdava tvoje insistiranje da prostacku pornografiju upucujes clanu tudje porodice, zadrzi za svoju, to ti kazem,..takve prostakluke pitaj svoju zenu i cerke, a ne tudje zene i cerke.

...ili mozda bolje razumes-cibe odronu.



Dama.


Ova glupača Endži dobila pojačanje.
emilia emilia 05:10 16.04.2024

Re: spram teme

kod nas, vecina grajdana tezi nekom vodji-on upravlja, on resava, on daje, oduzima,...ne ponasa se batica slucajno tako, nego ljudi tako vole.

Srbija je zemlja prevelikih ambicija - koje uveliko nadmašuju mogućnosti - grotesknih samoprecenjivanja, katastrofalno pogrešnih procena i velikih zabluda koje se smatraju neprolaznim istinama.

Napred rečeno se odnosi na većinu populacije. Manje-više svako u Srbiji bi da postigne više nego što može, a ako je ikako moguće, da to postigne bez po muke. Takav stav proizilazi iz samoprecenjivanja i pogrešnih procena koje su opet proizvod zablude. I tu se začarani krug zatvara.

Sve je to posledica onog istorijskog neiskustva o kome smo govorili u jednoj od naših prethodnih kolumni, koje je delom posledica objektivnih okolnosti - viševekovnog tavorenja u Otomanskoj imperiji - ali i izričitog postotomanskog kolektivno subjektivnog odbijanja da se to iskustvo stekne.


Istorijsko iskustvo, to bi bila kolektivna svest o tome da se neki naumi, uz dosta truda, mogu ostvariti, a da se, opet, neki naumi ne mogu ostvariti, naprosto zato što - koliki god trud bio uložen - za njihovo ostvarenje nema ni snage, ni sredstava, ni para.

Basara


emilia emilia 05:13 16.04.2024

Re: spram teme

@
Koji narod?

Srusili su Sava malu i ubili coveka - nista, pao je helikopter zbog njihovog slikanja i poginulo je 7 ljudi - nista, ubili su zenu na naplatnoj rampi i nista, uhvatili imperatorovog kuma drogiranog i pijanog u saobracajci - nista, uhvatili Koluviju sa tonom marihuane i drzavnim organima koji cuvaju plantazu - krivi su ovi sto su ih otkrili, Cvijan nestao - nista i niko nije kriv, Vesic okretao kocke po beogradu 2 puta pa na kraju sve izbetonirali - ko je kriv, niko, Sapic hoce da seli kucu cveca i broza, nista, Sinisa Mali falsifikovao diplomu - nista, drzavna tuziteljka spava zimski san godinama - nista, Obradovic uzbunjivac ostao bez posla jer je ukazivao na kradju, njega sude i nista se nije desilo, poginuli rudari niko nije kriv, pobijena deca u ribnikaru i mladi u Duboni i Orasju - nista. Mrzi me vise da nabrajam, lista je beskonacna.

Koji narod jos jednom da pitam? Gomila zombija i ispranih mozgova - bas ces njih ubediti da si bolji.

emilia emilia 05:19 16.04.2024

Re: spram teme

@
Ja otkako su radikali zajahali govorim da bez ulice neće otići..problem je što ni za to nemamo kapaciteta..ljudi su ili skuvani ili jednostavno dobro žive da bi išta menjali.
Ne smeta im loš standard jer su ih ubedili da su svi isti pa je svejedno ko je na vlasti.
Ne smeta im bezakonje jer kad ćutiš,pogneš glavu i saviješ kičmu,ti se nikome nećeš zameriti pa ni doći pod udar države ili batinaša.
Ne smeta im silna pljačka jer se nadaju i očekuju da će i oni doći na red da se obogate na takav način.
Ne smeta što smo daleka periferija Evrope,jer Evropa je svakako trula i bez duše.
Ne smetaju sve sramote i porazi jer je ionako za sve kriv Zapad, a Sloba je hteo najbolje.
emilia emilia 05:21 16.04.2024

Re: spram teme

@
Onih koji vole da zaobilaze zakone ima mnogo više nego glasača pozicije i opozicije u paketu. Neko će da uloži jednu crvenu da ga čika policajac ne bi kaznio za nevezan pojas, neko će da učiteljici kupi parfem da bi mu mladunče dobilo peticu, neko će da tutne doktoru viski da bi radio svoj posao, a neko da krade spajalice i papir iz kancelarije da ne bi morao da ih kupi. Sve je to kopirano u vlasti, samo u mnogo većoj vrednosti.

A ne znam ko očekuje da mu iko sa strane uvede demokratiju. Grci izlaze na ulice i kad im je giros previše hladan, Rumuni kad čuju za korupciju, a krajnji domet opozicije su rekreativne šetnje ili eventualno peticije koje mogu da se okače mačku o rep. Kad se sete da organizuju masovne proteste zbog povećanja cene goriva ili nečeg sličnog, pa blokiraju rafinerije i pumpe, onda može da se priča o nečemu.
jovilim_e jovilim_e 07:22 16.04.2024

Re: spram teme

emilia
@
Onih koji vole da zaobilaze zakone ima mnogo više nego glasača pozicije i opozicije u paketu. Neko će da uloži jednu crvenu da ga čika policajac ne bi kaznio za nevezan pojas, neko će da učiteljici kupi parfem da bi mu mladunče dobilo peticu, neko će da tutne doktoru viski da bi radio svoj posao, a neko da krade spajalice i papir iz kancelarije da ne bi morao da ih kupi. Sve je to kopirano u vlasti, samo u mnogo većoj vrednosti.

A ne znam ko očekuje da mu iko sa strane uvede demokratiju. Grci izlaze na ulice i kad im je giros previše hladan, Rumuni kad čuju za korupciju, a krajnji domet opozicije su rekreativne šetnje ili eventualno peticije koje mogu da se okače mačku o rep. Kad se sete da organizuju masovne proteste zbog povećanja cene goriva ili nečeg sličnog, pa blokiraju rafinerije i pumpe, onda može da se priča o nečemu.

Emilijo, imaš li neki predlog šta da se radi?
Komu (ili čemu) služi to nabrajanje kojekakvih splačina?
predatortz predatortz 07:16 15.04.2024

Simbioza

Simbioza Vučića i Đilasa nije očigledna samo onima koji baš ne žele da je vide.

Ako te neko uporno proziva za silne lopovluke a ne dira ti u posao, ti njega za još veće lopovluke a niko nikoga ne tuži, onda je jasno kao dan o čemu se tu radi.
zoja444 zoja444 08:17 15.04.2024

Re: Simbioza

samo ja gledam tv. djilas tuzi novinare i dobija tuzbe. vucic ne tuzi nikoga da ga ne optuze da proganja opoziciju. javni tuzioci gledaju svoje dupe.
docsumann docsumann 11:17 15.04.2024

Re: Simbioza

Simbioza Vučića i Đilasa nije očigledna samo onima koji baš ne žele da je vide.


ako smem da primjetim - isto, al bukvalno isto, su u CG, govorili za CG za Mila i Andriju Mandića


jovilim_e jovilim_e 11:19 15.04.2024

Re: Simbioza

docsumann
Simbioza Vučića i Đilasa nije očigledna samo onima koji baš ne žele da je vide.


ako smem da primjetim - isto, al bukvalno isto, su u CG, govorili za CG za Mila i Andriju Mandića



Što ne bi smeo da primetiš?
Da ne bi neko da ti zabrani, možda, da primetiš?
predatortz predatortz 11:24 15.04.2024

Re: Simbioza

docsumann
Simbioza Vučića i Đilasa nije očigledna samo onima koji baš ne žele da je vide.


ako smem da primjetim - isto, al bukvalno isto, su u CG, govorili za CG za Mila i Andriju Mandića




A što da ne smeš?
ja nisam od onih, a ima ih ovde, koji stav suprotan mom doživljavam kao poziv na konflikt.

Moguće da bi Đilas, poput Mandića, stvarno išao u rušenje Vučića kada bi se za to stvorili uslovi i postojala ozbiljna klima i kritična masa.
Pošto od toga u Srbiji trenutno nema ništa, pa ni značajne podrške ključnih igrača spolja, Đilas nije glup da ugrozi svoje poslovanje u Srbiji koje je prilično razgranato i uspešno, da bi glumio Filipa Mladenovića.
Đilas je, iznad svega, pametan i praktičan čovek.
Verujem da bi, kao što bi i bilo ko u politici, hteo da bude kalif umesto kalifa ali se zaletati neće.
Vidiš da se skoro uopšte ne eksponira, a ono što se eksponira u ime njegove stranke je personalno treća liga zapad.
Hansel Hansel 11:51 15.04.2024

Re: Simbioza

И само се питам како они који то могу да виде, имају поверења у некога од њих двојице...
predatortz predatortz 11:55 15.04.2024

Re: Simbioza

Hansel
И само се питам како они који то могу да виде, имају поверења у некога од њих двојице...


Slojevito je to...

Svodi se, kad bi uprostili do kraja, na dva slučaja.

1. Postoji znatan broj ljudi koji su priglupi i ostrašćeni. Bili oni za vlast ili za opoziciju, slika su i prilika jedni drugima i ne karakteriše ih sposobnost povezivanja. Samo slepa vera u grlo na koje se klade.

2. Ljudi toliko željni promena i normalnog života koji nisu glupi ali iz silne želje ne žele da vide. Prepozbnaćeš ih po "bilo ko, samo ovi da odu" nastupu.
docsumann docsumann 12:34 15.04.2024

Re: Simbioza

A što da ne smeš


to je pošptapalična forma



vrabac_onaj vrabac_onaj 15:13 15.04.2024

Re: Simbioza

docsumann

ako smem da primjetim - isto, al bukvalno isto, su u CG, govorili za CG za Mila i Andriju Mandića


jeste, površno gledajući zaista deluje isto.
međutim, bojim se* da je u pitanju dosta drugačiji odnos.

* nemoj da se neko za ovo uhvati, ne bojim se zaista, poštapalica takođe
zilikaka zilikaka 15:33 15.04.2024

Re: Simbioza

nemoj da se neko za ovo uhvati, ne bojim se zaista..

A taman sam mislila da pretresem sa tobom strahove koje imaš.
solo solo 20:48 15.04.2024

Re: Simbioza

zoja444
samo ja gledam tv. djilas tuzi novinare i dobija tuzbe. vucic ne tuzi nikoga da ga ne optuze da proganja opoziciju. javni tuzioci gledaju svoje dupe.


Da li je moguće da Đilas još ikoga interesuje u bilo kom kontekstu.
I zašto?
zoja444 zoja444 08:25 15.04.2024

kad dan pocne ovako...

sadasnji partner: da li je tesko voziti autobus? poruka bivseg: ljudi se rastaju ali duse ostaju zajedno... muskarci su pis zivi.
jovilim_e jovilim_e 09:49 15.04.2024

Re: kad dan pocne ovako...

zoja444
sadasnji partner: da li je tesko voziti autobus? poruka bivseg: ljudi se rastaju ali duse ostaju zajedno... muskarci su pis zivi.

Kada čujem to partner, dođe mi da povratim.
devon devon 03:58 16.04.2024

ovih dana

To kako predsednik Srbije ume da se, s oproštenjem, posere po nama, to je nečuveno. Pardon, nije nečuveno – sada je već nadaleko čuveno budući da je poprimilo međunarodni publicitet.

Kad god mu zatreba da neki posao završi „na polucrno“ (kako se izrazio u doba korone) i da (uz proviziju na crno?) rasprčka neku javnu imovinu – kao što je sada Francuzima ponudio da se slobodno posluže metroom, elektroprivredom, nuklearkom ili čime god hoće a čime se nisu već i sami poslužili, kao i Arapi i Kinezi uostalom – on to obrazloži rečima da, pazite sad ovo, Srbija nije sposobna da upravlja velikim sistemima.

Što je možda i tačno, ali samo ako Srbiju poistovećujete sa vlašću, što on stalno čini. U tom slučaju i jedino u tom slučaju, Srbija ne ume da upravlja velikim sistemima, u šta smo se i sami više puta uverili, naročito ne državom kao najvećim sistemom. Jedino je nejasno zašto se njen predsednik time hvali.

Ali, naravno da on ne misli na svoju vlast kad hoće da nas ocrni pred svetom. I naravno da ne koristi imenice i zamenice proizvoljno. Nije on predsednica Skupštine pa da greškom kaže: dostavite mi predloge i ja ću da ih sve usvojim. (Ne, stvarno, otkud joj to „ja“ sad kad mu vreme nije, kad je samo predsedavajuća jednakima, a dok je bila na realno pojedinačno najvišoj funkciji stalno je govorila „mi“ ili „on, šef“?)

Za razliku od nje, „šef“ tačno zna kada ne treba da se identifikuje sa vlašću, bilo sadašnjom, bilo nekadašnjom. On, na primer, kaže da će rezolucija u Ujedinjenim nacijama Srbe proglasiti genocidnim narodom iako neće jer, pod jedan – proglasiće samo međunarodni dan sećanja na žrtve genocida u Srebrenici; pod dva – genocida koji je ustanovljen presudom Međunarodnog suda u Hagu koji Srbija priznaje i u čijem je osnivanju učestvovala; pod tri – presude u kojoj ne piše da je Srbija počinila genocid a koju je naš parlament prihvatio deklaracijom u kojoj se „osuđuje zločin izvršen na način utvrđen presudom“.

Ali, za potrebe ovog dotiranog filma u kojem „glavni glumci bi htjeli da su na pravoj strani, ja da budem Švabo, a oni partizani“, sasvim je logično da nam vlast uvaljuje svoj međunarodni neuspeh, a otvaranje restorana i prodavnica proglašava za svoj međunarodni uspeh. Sve dok se stanovnici gradskih opština bez kanalizacije u 21. veku ne dosete one replike Seke Sablić iz Maratonaca pa kažu: serem vam se u Luj Viton torbice, bukvalno, pa donosim pred Predsedništvo da ih tamo istresem. S oproštenjem.

Nadezda Milenkovic, Pescanik
jovilim_e jovilim_e 04:21 16.04.2024

Re: ovih dana

devon
To kako predsednik Srbije ume da se, s oproštenjem, posere po nama, to je nečuveno. Pardon, nije nečuveno – sada je već nadaleko čuveno budući da je poprimilo međunarodni publicitet.

Kad god mu zatreba da neki posao završi „na polucrno“ (kako se izrazio u doba korone) i da (uz proviziju na crno?) rasprčka neku javnu imovinu – kao što je sada Francuzima ponudio da se slobodno posluže metroom, elektroprivredom, nuklearkom ili čime god hoće a čime se nisu već i sami poslužili, kao i Arapi i Kinezi uostalom – on to obrazloži rečima da, pazite sad ovo, Srbija nije sposobna da upravlja velikim sistemima.

Što je možda i tačno, ali samo ako Srbiju poistovećujete sa vlašću, što on stalno čini. U tom slučaju i jedino u tom slučaju, Srbija ne ume da upravlja velikim sistemima, u šta smo se i sami više puta uverili, naročito ne državom kao najvećim sistemom. Jedino je nejasno zašto se njen predsednik time hvali.

Ali, naravno da on ne misli na svoju vlast kad hoće da nas ocrni pred svetom. I naravno da ne koristi imenice i zamenice proizvoljno. Nije on predsednica Skupštine pa da greškom kaže: dostavite mi predloge i ja ću da ih sve usvojim. (Ne, stvarno, otkud joj to „ja“ sad kad mu vreme nije, kad je samo predsedavajuća jednakima, a dok je bila na realno pojedinačno najvišoj funkciji stalno je govorila „mi“ ili „on, šef“?)

Za razliku od nje, „šef“ tačno zna kada ne treba da se identifikuje sa vlašću, bilo sadašnjom, bilo nekadašnjom. On, na primer, kaže da će rezolucija u Ujedinjenim nacijama Srbe proglasiti genocidnim narodom iako neće jer, pod jedan – proglasiće samo međunarodni dan sećanja na žrtve genocida u Srebrenici; pod dva – genocida koji je ustanovljen presudom Međunarodnog suda u Hagu koji Srbija priznaje i u čijem je osnivanju učestvovala; pod tri – presude u kojoj ne piše da je Srbija počinila genocid a koju je naš parlament prihvatio deklaracijom u kojoj se „osuđuje zločin izvršen na način utvrđen presudom“.

Ali, za potrebe ovog dotiranog filma u kojem „glavni glumci bi htjeli da su na pravoj strani, ja da budem Švabo, a oni partizani“, sasvim je logično da nam vlast uvaljuje svoj međunarodni neuspeh, a otvaranje restorana i prodavnica proglašava za svoj međunarodni uspeh. Sve dok se stanovnici gradskih opština bez kanalizacije u 21. veku ne dosete one replike Seke Sablić iz Maratonaca pa kažu: serem vam se u Luj Viton torbice, bukvalno, pa donosim pred Predsedništvo da ih tamo istresem. S oproštenjem.

Nadezda Milenkovic, Pescanik

Eeeee, ako ovakva sranja ne sruše Vučića, onda stvarno nema šanse.
devon devon 04:40 16.04.2024

Re: ovih dana semenjarenje tesko

Taman, da te nahranim kacamkom sa samog izvora...bez slaninice...nju cuvam za zenicu tvoju

I, da ne bude zabune...samo me tvoj karakter privlaci
jovilim_e jovilim_e 05:13 16.04.2024

Re: ovih dana semenjarenje tesko

devon
Taman, da te nahranim kacamkom sa samog izvora...bez slaninice...nju cuvam za zenicu tvoju

I, da ne bude zabune...samo me tvoj karakter privlaci

A možeš i da popušiš, što ti teško.
Nisam sebičan, takav mi karakter.
shmoo shmoo 14:59 16.04.2024

Ма шта кажеш!

angie01




И шта кажеш ти, Анђо?

На Блогу Б92 се не може живети од примитивних, агресивних и вулгарних будалетина?

Па ето вам га...

Мислим, тај ваш Блог Б92.





angie01 angie01 16:28 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!

На Блогу Б92 се не може живети од примитивних, агресивних и вулгарних будалетина?


nesto se nikada nisi pitao za carlija i ove tvoje inkluzivce, nego si se jos pridruzivao,...tako da nemas prava da pitas takva pitanja....koliko sam otpratila devon je reakcija na ono sto vi radite.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:37 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!

obicno ne mogu da se uzivljavam i pisem o stvarnozti ili nestvarnosti koja nas okruzuje.

ali ovo sto sam danas videla je NEZAMISLIVO . a taman sam mislila da videh vec svasta.

voditelj sarapa je danas TRESAO NOS u papirnatu maramicu u sred programa.

jbt.

shmoo, cane je pevao “tajna tatina devojka”. pitam malopre ovde, kako ide ona pesma od partibrejkersa o b brdu….
jovilim_e jovilim_e 17:26 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!

shmoo
angie01




И шта кажеш ти, Анђо?

На Блогу Б92 се не може живети од примитивних, агресивних и вулгарних будалетина?

Па ето вам га...

Мислим, тај ваш Блог Б92.






Saglasan!
solo solo 17:41 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!



И шта кажеш ти, Анђо?

На Блогу Б92 се не може живети од примитивних, агресивних и вулгарних будалетина?


Grešiš.

Samo šačica očajnih očajnika.

Nema više baka i deka da ih guraju preko veze.

Moraju sami al' teško postizavaju.

Naviklo to da sere van rupe.



p.s.

Jedinica za očaj je 1 Oč

1 Oč ima 1000 moč ( mili očaja)


jovilim_e jovilim_e 18:22 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!

solo


И шта кажеш ти, Анђо?

На Блогу Б92 се не може живети од примитивних, агресивних и вулгарних будалетина?


Grešiš.

Samo šačica očajnih očajnika.

Nema više baka i deka da ih guraju preko veze.

Moraju sami al' teško postizavaju.

Naviklo to da sere van rupe.



p.s.

Jedinica za očaj je 1 Oč

1 Oč ima 1000 moč ( mili očaja)



Korekšn pliz.
Ako je osnovna jedinica , onda je hiljadu puta manja jedinica miliOč, odnosno skraćeno mOč.
solo solo 18:25 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!

Korekšn pliz.
Ako je osnovna jedinica Oč, onda je hiljadu puta manja jedinica miliOč, odnosno skraćeno mOč.


Mudro zboriš.

Za šta je onda jedinica Dv ? (devon)

I kolko 1 DV ima Ag ? (Angie)
jovilim_e jovilim_e 18:27 16.04.2024

Re: Ма шта кажеш!

solo
Korekšn pliz.
Ako je osnovna jedinica Oč, onda je hiljadu puta manja jedinica miliOč, odnosno skraćeno mOč.


Mudro zboriš.

Za šta je onda jedinica Dv ? (devon)

Za tolike budaletine nisam ni ja vlastan.
Moj nivo je Anđa i njoj slični.
shmoo shmoo 20:56 16.04.2024

Тајна татина девојка

jednarecfonmoi

shmoo, cane je pevao “tajna tatina devojka”. pitam malopre ovde, kako ide ona pesma od partibrejkersa o b brdu….






П.С. - Први пут сам слушао Партибрејкерсе 1983. у СКЦ-у. Леб и сол су држали 5 узастопних концерата и био сам тамо свако вече одмах уз бину испод Влаткових ногу и буљио у његове руке на гитари отворених уста па је Влатко вероватно мислио да сам неки клинац манијак, психопата који га прогања пошто је свако од тих 5 вечери испод себе увек видео исту фацу.

А Партибрејкерси су једно вече тада били предгрупа за Леб и сол.

Или су можда били предгрупа за неког другог, видиш сада не могу да се сетим... Много концерата је прешло преко мене. Увртео сам да је то било за Леб и сол, али не мора да значи...

Дакле, Партибрејкерси 1983.

Цане, Рики Риф, то јест Антон... Мислим да им је то вече бубњеве лупао Жика Тодоровић, али ни за то нисам сигуран да ли се добро сећам.

Зато се сећам да сам другарима и другарицама у гимназији на великом одмору сутрадан одушевљен причао о новој Цанетовој групи која за разлику од претходне Радничке контроле свира ритам и блуз и падао сам у проскинезу причајући им о гитаристи Антону.



П.С. - Она живи на Брду... Њену игру само зна пут до њеног Брда

Зато сам се ја после оженио рибом са Врачара.

Због позитивне географије.

Што је сигурно, сигурно.







jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:31 16.04.2024

Re: Тајна татина девојка

shmoo
shmoo shmoo 21:59 16.04.2024

А у Мађарској у ЕУ милина! (други пут)

solo

Jedinica za očaj je 1 Oč

1 Oč ima 1000 moč ( mili očaja)


Лицемерна бичарка Баба Деса обрисала мој коментар на свом блогу у којем сам јој споменуо њене двоструке аршине где оптужује Бенеа за примитивизам али зато подржава ову умишљену примитивну агресивну вулгарну будалетину са аватаром Дед Кенедиз.







zoja444 zoja444 22:18 16.04.2024

Re: А у Мађарској у ЕУ милина! (други пут)

ona toliko lici po svemu na biljanu srbljanovic da sam sve vise ubedjena da je moderatorka biljana licno.
predatortz predatortz 22:21 16.04.2024

Re: А у Мађарској у ЕУ милина! (други пут)

zoja444
ona toliko lici po svemu na biljanu srbljanovic da sam sve vise ubedjena da je moderatorka biljana licno.


Biljana je rečita, pismena i ume lepo da artikuliše svoje stavove, slagao se čovek sa njom ili ne.
zoja444 zoja444 23:31 16.04.2024

Re: А у Мађарској у ЕУ милина! (други пут)

slicna je agresivnost, isti izrazi, to insistiranje da je jedino ona ispravna i u pravu, etiketiranje i vredjanje neistomisljenika, brisanje komentara i banovanje...
jovilim_e jovilim_e 03:54 17.04.2024

Re: А у Мађарској у ЕУ милина! (други пут)

zoja444
slicna je agresivnost, isti izrazi, to insistiranje da je jedino ona ispravna i u pravu, etiketiranje i vredjanje neistomisljenika, brisanje komentara i banovanje...

Ma to su sve ordinarne budaletine.
zoja444 zoja444 05:09 17.04.2024

Re: А у Мађарској у ЕУ милина! (други пут)

budaletine kojima je neko pomogao da zauzmu pozicije sa kojih svima nama kroje sudbinu.
iqiqiq iqiqiq 11:42 18.04.2024

Jel se to maže na hleb

Imali smo pošalicu kad je neka nepoznata reč da pitamo jel se to maže na hleb.
Tako i sa demokratijom, još smo daleko da razumemo značenje, tvrdim pouzdano jer smo u našoj maloj stambenoj zajednici počeli da treniramo sistem licencirane upravnice.
Neki je doživeli kao i vlast iako je mi biramo i plaćamo, pa počeli da se ulizuju, a neki se već zdruzili da se utale kad se budu trošile pare nenamenski.
I upravnica odmah krenula sa muljanjem, najpre su namestili potpise da se ozvaniči njen izbor, sve ocrtava događaje iz makro u mikro društvo. Sad samo da prepoznam ko će preuzeti uloge pomenutih političara pa imamo cirkus uživo u našoj maloj zajednici
jovan117 jovan117 23:31 19.04.2024

srpski jezik

jovilim_e jovilim_e 19:46 20.04.2024

Da, da!

Naša braća SrboMadžari!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana