Sprečiti nemoralnu trgovinu...

Drago Kovacevic RSS / 02.06.2008. u 10:22

U subotu, 31. maja, 2008. godine, održan je protest kod spomenika "Zašto" u organizaciji porodica tragično stradalih radnika RTS, a povodom pokušaja nedopustive manipulacije i trgovine tom tragedijom prilikom pregovora o formiranju nove vlade Srbije.Na protestu je, u ime porodica tragično nastradalih, govorila gospođa Žanka Stojanović i donosim u celini njen govor izrečen tom prilikom..

 

Dragi građani i prijatelji,

Obraćam Vam se, u ime porodica žrtava sa RTS-a, nakon još jednog kruga izrugivanja uspomeni naših najmilijih i iskazane bahatosti ubica, njihovih pomagača i istomišljenika. Ovog puta nakon izjave Milutina Mrkonjića da će njegova Socijalistička partija podržati proevropsku vladu ako iz zatvora bude pušten ubica naše dece, Dragoljub Milanović, direktor Miloševićeve televizije

Predugo traje bahatost ubica i njhovih istomišljenika.

Porodice poginulih po ko zna koji put bivaju povredjene neuračunljivim izjavama lidera socijalističke ili radikalne stranke. Gospodin Mrkonjić sasvim mirno upustio se u trgovinu mrtvim ljudima, bez straha da će zbog toga snositi bilo kakve posledice. To je učinio zato sto s pravom računa na slabost demokratskih institucija.

Specijalni sud za organizovani kriminal već dve godine odbija da se izjasni o podnetim dokazima da su Milošević i njegova klika, uključujući Milanovića, 1999. namerno ostavili radnike Televizije Srbije da poginu u avionskom napadu, iako su pravovremeno bili upozoreni na dan i sat tog napada.

Ministarstvo odbrane i Vojska Jugoslavije poseduju iste takve dokaze. “Pa naravno da se unapred znalo za napad”, poručio je nedavno porodicama žrtava sekretar ministarstva odbrane Dragan Radulović.

Pozivamo predsednika republike g Tadića da založi svoj autoritet da se sudskim utvrđivanjem pune istine o žrtvovanju radnika RTS jednom zauvek stavi tačka na relativizovanje zločina i pokušaje rehabilitacije ubica.

 



Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pufna pufna 10:38 02.06.2008

pozz Drago

resavanje pozadine nepustanja radnika nocne smene da napuste zgradu televizije bi bila simbolicno velika pobeda za sve gradjane . To znaci osvajanje prava da pitamo Drzavu i njene institucije i prava na dobijanje odgovora. I konacno da ih priteramo da snose odgovornost za bezumlje u kome su sa zivim ljudima trgovali.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:43 02.06.2008

Re: pozz Drago

pufna
resavanje pozadine nepustanja radnika nocne smene da napuste zgradu televizije bi bila simbolicno velika pobeda za sve gradjane . To znaci osvajanje prava da pitamo Drzavu i njene institucije i prava na dobijanje odgovora. I konacno da ih priteramo da snose odgovornost za bezumlje u kome su sa zivim ljudima trgovali.

pozz i Tebi...
Slažem se u potpunosti. Ovo je stvar koja se mora ticati svih nas....jer liči na ono Hemigvejovo pitanje...Kome zvona zvone...
AlexDunja AlexDunja 12:54 02.06.2008

Re: pozz Drago

..Kome zvona zvone...

Who casts not up his eye to the sun when it rises? but who takes off his eye from a comet when that breaks out? Who bends not his ear to any bell which upon any occasion rings? but who can remove it from that bell which is passing a piece of himself out of this world? No man is an island, entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main.
If a clod be washed away by the sea, Europe is the less, as well as if a promontory were, as well as if a manor of thy friend's or of thine own were: any man's death diminishes me, because I am involved in mankind, and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee.
john donne


mnogo mi je žao što porodice žrtvovanih ponovo moraju da prolaze kroz to.
sonja k. sonja k. 11:04 02.06.2008

mi smo budale

Pozivamo predsednika republike g Tadića da založi svoj autoritet da se sudskim utvrđivanjem pune istine o žrtvovanju radnika RTS jednom zauvek stavi tačka na relativizovanje zločina i pokušaje rehabilitacije ubica.


da evo sad ce Tadic samo sto nije.
Kaze covek da okrece novu stranicu zajedničkog rada sa autenticnim predstavnicima 90 tih.
a imacemo i autenticanu Miru i Marka i Milanovica.
eto tako.
zao mi je Zanka.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:21 02.06.2008

empatija i manipulacija

na zapadu ništa novo. gledala sam uživo 9 godina koliko nas dolazi na godišnjicu pogibije 16 naših građana.
videla sam uživo koliko nas je bilo juče, uprkos pozivu na protest gospođe žanke stojanović i porodica žrtava, a poziv je bio objavljen u svim medijima (čak i na rts).
dakle, nekoliko miliona je čulo poziv. nekoliko stotina hiljada je bilo u prilici da dođe (mislim na bg), došlo je oko 100.
kao što znamo protest odnosio na mrkonjićevu izjavu da je njihov uslov svih uslova da uđu u koaliciju s ds da se milanović pusti na slobodu (ne znam da li je bilo reči da mu se da nešto i u gotovini) i da se amnestira porodica milošević. verovatno i da se milošević premesti u aleju velikana.
očigledno da uslovi nisu sporni za koaliciju dss-ns & srs, kao ni za koalicione partnere sps (pups i palma).
to je to i toliko o srpskoj empatiji i solidarnosti.
prošli su dani i dani. ako se nisu oglasili iz ds koalicije za evropsku srbiju, teško da će i sada.
zapravo neće.
jer im to škodi. nema vlade. nema njih u vladi!
iako je bilo reči da ne može sps sa radikalima i dss-ns na gradskom nivou (ne da ne može, nego je neprihvatljivo) a na republičkom sa ds, sve je moguće, pa i to da se preispita krivica milanovića, u milanovićevu korist, naravski, a ne da se proširi optužnica.
u državi srbiji čuda se ne događaju.
JJ Beba JJ Beba 11:38 02.06.2008

Re: empatija i manipulacija

nema tu šta da se kaže.
tužno je.
sve isto.
dno
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:32 02.06.2008

autoritet ?

"Pozivamo predsednika republike g Tadića da založi svoj autoritet"
Eh, kad bi predsednik Tadic mogao zaloziti to sto nema.....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:37 02.06.2008

Mrkonjić ponovio zahtev...

Mrkonjić: Vlada pre zakonskog roka
2. jun 2008. | 12:20 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Potpredsednik SPS-a Milutin Mrkonjić izjavio da je siguran da će nova Vlada Srbije biti formirana pre 20. septembra, odnosno pre zakonskog roka.

Milutin Mrkonjić (FoNet, arhiv)
Milutin Mrkonjić (FoNet, arhiv)
On je dodao da koalicija oko SPS-a neće odstupiti od svog ekonomskog programa. U intervjuu "Ekonomist magazinu", Mrkonjić je ponovio da se koalicija SPS-PUPS-JS zalaže za ratifikaciju Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju sa EU, "jer nema razvoja bez Evrope".

On je dodao da bi ta koalicija sa Demokratskom strankom "mogla da se dogovori za jednu noć, ali postoje preduslovi i uslovi za ulazak u zajedničku vladu".

"Preduslovi su da prestane progon porodice Milošević i da se oslobodi nekadašnji direktor RTS-a Dragoljub Milanović. Uslov za ulazak u vladu je da se naš program realizuje, posebno kad je reč o delu koji se odnosi na infrastrukturu i na penzije", kazao je Mrkonjić.

sonja k. sonja k. 11:43 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

evo i Tadic da ne bude zabune:

"SPS je voljom građana bio autentični predstavnik Srbije devedesetih, DS u periodu posle 2000. I jedna i druga stranka platile su cenu svog angažmana. Sad je trenutak da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama..."

Jel ima besmislenije izjave od ove?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:48 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

sonja k.
evo i Tadic da ne bude zabune:

"SPS je voljom građana bio autentični predstavnik Srbije devedesetih, DS u periodu posle 2000. I jedna i druga stranka platile su cenu svog angažmana. Sad je trenutak da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama..."

Jel ima besmileninije izjave od ove?

ima. tek ćeš da vidiš.
ovo je tek početak.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:52 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

sonja k.
evo i Tadic da ne bude zabune:

"SPS je voljom građana bio autentični predstavnik Srbije devedesetih, DS u periodu posle 2000. I jedna i druga stranka platile su cenu svog angažmana. Sad je trenutak da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama..."

Jel ima besmislenije izjave od ove?

Daleko je septembar, Sonja....Svačega ćemo se još naslušati...
JJ Beba JJ Beba 12:31 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Daleko je septembar, Sonja....Svačega ćemo se još naslušati...

istina drago, svačega ćemo se naslušati. evo ja juče naprimer pročitala ovo što vesna p rekla u blicu "Podržaćemo vladu sa SPS koalicijom, posebno u aktivnostima oko približavanja Srbije EU" i zapitala se zašta sam ja to glasala?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:53 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

JJ Beba
Daleko je septembar, Sonja....Svačega ćemo se još naslušati...

istina drago, svačega ćemo se naslušati. evo ja juče naprimer pročitala ovo što vesna p rekla u blicu "Podržaćemo vladu sa SPS koalicijom, posebno u aktivnostima oko približavanja Srbije EU" i zapitala se zašta sam ja to glasala?


To je kao i u Americi gde glasas za recimo Obamu, ili Hilari, a oni daju svoje glasove Macainu, kako ne bi dobio onaj drugi. Ja to ne umem ni da razumem, a kamoli da objasnim. Politika je jedna igra i to prljava i u politiku idu ipak neki specificni tipovi koji su za mene vanzemaljci.
antioksidant antioksidant 13:04 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

U intervjuu "Ekonomist magazinu",

Moze li neko meni da objasni sta se to desilo sa "Ekonomistom" u poslednjih par brojeva?
Hvala
bavard bavard 13:05 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

...nazalost, ovakvima kakvi smo, samo to je i ostalo!

Fajront je, jos samo da naidje neko ko je voljan da plati! Mi smo svorc, pijani i, "daklem", nesvesni! Nema tu defetizma,nije da sam pesimista - TO JE REALNOST!

U Srbiji je nepismeno iha haj,(sad ovih dana javljalo na B92)- cak pola stanovnistva! Kakvo nam je obrazovanje sada, sa opismenjavanjem smo zavrsili. Obzirom ko je preostao da nas politicki organizuje i vodi (cita li neko jos g.Domanovica, ako ga se ne seca niko?) dobro smo i dovde dosli. Nesto neznam ko bi nas jos zeleo i mogao mudro posavetovati,a mi da ga, ovakvi kakvi smo, poslusamo!?Jedino se malko dvoumim, bolje li je da se sjurimo s litice kolektivno (tek da konacno budemo jedinstveni) ili da ipak ostanemo na sigurnoj hazarskoj ruti (sta nas kosta, i ovako smo jadni zabasli...)pa sta bude? Svako pametan je ovde ispljuvan, takva nam tolerancija. O znanju dzaba trositi hartiju...da smo samozaljubljeni vidi se al' kakva vajda, za ljubav treba bar dvoje...C...c...c...jedino mi jos malo svejkovskog preostalo pa predlazem dok smo neodlucni, da se SPS-u dodeli ministarstvo za Kosovo, uz ministarstvo rada i zaposljavanja...o veri, spoljnoj politici, evropskim integracijama posle sledecih izbora... zbora... ora...ora...oraje, ustaj mala zora je...
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 14:13 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

sonja k.
evo i Tadic da ne bude zabune:

"SPS je voljom građana bio autentični predstavnik Srbije devedesetih, DS u periodu posle 2000. I jedna i druga stranka platile su cenu svog angažmana. Sad je trenutak da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama..."

Jel ima besmislenije izjave od ove?


Jao, ja mislim da ima...Svasta nam predsednik prica, a to sto prica ispadne jos praznije uz jaaaako lose glumatanje ozbiljnosti, posvecenosti, promisljanja...
Prosto, sve ovo sto se desava je krajnje uvredljivo.
Za svakog normalnog, postenog, pametnog, i ostecenog.
Gorio Gorio 18:10 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Jel ima besmislenije izjave od ove?

Ima još jedna u nizu besmislenih:
"I jedna idruga stranka platile su cenu svog angažovanja. Sada je na redu da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama"
sonja k. sonja k. 19:16 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Gorio
Jel ima besmislenije izjave od ove?

Ima još jedna u nizu besmislenih:
"I jedna idruga stranka platile su cenu svog angažovanja..."


jeste u pravu si. Ta je jos ocajnija
to kao ovi su SPS-u platili Djindjicem
a ovi Milosevicem
I sad su kao kvit.
Dao DS Djindjica i sad okrecu list.
Menjali se.
A mi smo posandrcane veverice.
Bruka.
jananderson jananderson 20:14 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Gorio
Jel ima besmislenije izjave od ove?

Ima još jedna u nizu besmislenih:
"I jedna idruga stranka platile su cenu svog angažovanja. Sada je na redu da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama"

Ova izjava nije besmislena, vec monstruozna!
JJ Beba JJ Beba 20:40 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

jananderson

Gorio
Jel ima besmislenije izjave od ove? Ima još jedna u nizu besmislenih:"I jedna idruga stranka platile su cenu svog angažovanja. Sada je na redu da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama"Ova izjava nije besmislena, vec monstruozna!

i to je sve ok za Vesnu p? ona nema problem da to podržii? e pa ja & moj glas imamo.
sonja k. sonja k. 20:53 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

JJ Beba

i to je sve ok za Vesnu p? ona nema problem da to podržii? e pa ja & moj glas imamo.


da, tek je to fijasko
tadic me u stvrai ne iznenadjuje, puno je tu stolica u pitanju pa su s obzirom na to i zapeli ko blesavi magarci
al ovo drugo, sta je da je, jeftino je, dzaba takoreci...


die hard die hard 21:45 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

istina drago, svačega ćemo se naslušati. evo ja juče naprimer pročitala ovo što vesna p rekla u blicu "Podržaćemo vladu sa SPS koalicijom, posebno u aktivnostima oko približavanja Srbije EU" i zapitala se zašta sam ja to glasala

Ako ja moram da branim stavove LDPa ovde na blogu onda mozda i nisu za odbranu jer se cesto ne slazem sa istim.Ali ...Vesna Pesic samo radi gadan posao koji se mora raditi danas.A to je da najveci protivnik pristojnog zivota u Srbiji ne ostane na mestu premijera jer ce to biti produzavanje strasne agonije ove drzave.I ne samo to jer ako taj upropastitelj ostane gde je bio mozda i ojaca a to bi vodilo u ko zna kakav buduci scenario.Plasim se i da zamislim.
JJ Beba JJ Beba 22:17 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Ali ...Vesna Pesic samo radi gadan posao koji se mora raditi danas.A to je da najveci protivnik pristojnog zivota u Srbiji ne ostane na mestu premijera jer ce to biti produzavanje strasne agonije ove drzave.I ne samo to jer ako taj upropastitelj ostane gde je bio mozda i ojaca a to bi vodilo u ko zna kakav buduci scenario.Plasim se i da zamislim.

ko je njoj dao da radi taj gadan posao? jel neko to od njih tražio? ona nije dobila moj glas da podržava vladu sa SPSom, naprotiv, bilo je sasvim suprotnih obećanja- "sa SPSom nikada" to su reči ČJ u večeri iszbornih rezulata.
pa šta ako koštunica ostane na mestu premijera? što nas bre stalno plaše te nikolićem te koštunicom? dosta je bilo, zabole me što će se vrate 90te, što će ovo što će ono. ja nemam ni vreme ni život na bacanje pa da se zajebavam sa njim. šta bre ima da se bojim bilo koga? nek dođu ako imaju većinu. nemam čega da se bojim, sve sam već videla.
a od EU i ovako nema ništa. kad traže izlazak milanovića iz zatvora kako će tek da hapese one što se kriju po mišijim rupama?
Palilula Palilula 22:21 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Re: Mrkonjić ponovio zahtev... #Linkjananderson
Gorio
Jel ima besmislenije izjave od ove? Ima još jedna u nizu besmislenih:"I jedna idruga stranka platile su cenu svog angažovanja. Sada je na redu da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama"Ova izjava nije besmislena, vec monstruozna!
i to je sve ok za Vesnu p? ona nema problem da to podržii? e pa ja & moj glas imamo.



Bebo,

ne treba prenagliti sa zakljucima, treba malo sacekati, ko zna sta se sve desava iza zatvorenih vrata.
JJ Beba JJ Beba 22:28 02.06.2008

Re: Mrkonjić ponovio zahtev...

Palilula
Re: Mrkonjić ponovio zahtev... #LinkjanandersonGorioJel ima besmislenije izjave od ove? Ima još jedna u nizu besmislenih:"I jedna idruga stranka platile su cenu svog angažovanja. Sada je na redu da okrenemo novu stranicu istorije i uradimo posao zajedničkim snagama"Ova izjava nije besmislena, vec monstruozna!i to je sve ok za Vesnu p? ona nema problem da to podržii? e pa ja & moj glas imamo. Bebo,ne treba prenagliti sa zakljucima, treba malo sacekati, ko zna sta se sve desava iza zatvorenih vrata.

mila moja, znaš kolko me zabole šta se događa iza zatvorenih vrata?
znam samo da smo im omogućili da pređu cezus zato što su jedno govorili pre izbora i da će da se rasporede tamo po parlamentu, a da mnogi od njih nisu ni prešli cenzus na svojim izbornim jedinicama.
znam samo da smo im dali lepo uposlenje, socijanlo , lepo platicu, penziono......bog da ih vidi.
da i jeftin gulaš u parlamentarnoj menzi.
i krempite
okapoaniolz okapoaniolz 12:27 02.06.2008

ko je kriv

bez obzira sta ja mislio o milanovicu i co. (a ne mislim nista dobro) ljudi u srbiji bi trebali ipak da se sete ko je stvarno ubio te ljude.

mogu da shvatim da u nemoci da se dodje do pravih ubica, porodice traze krivce (a milanovic i co jesu delimicni krivci), ali vec godinama da porodice (ili neki njihovi glasnogovornici) nisu ni u jednom trenutku pomenuli direktno odgovorne to mi nije normalno.

da li je to zbog toga sto njihove stavove propagiraju politicari i borci za ljudska prava koji se zalazu za ulazak srbije u taj savez ili iz nekih drugih razloga, ne znam, ali ovako celo njihovo zalaganje za pravdu postaje besmisleno.

aleksandarz aleksandarz 12:37 02.06.2008

Re: ko je kriv

Ajde zamisli umesto bombardovanja zemljotres koji je najavljen.

okapoaniolz okapoaniolz 13:04 02.06.2008

Re: ko je kriv

pa nije zemljotres no bombardovanje, a za to su potrebni neki ljudi za razliku od zemljotresa.


adam weisphaut adam weisphaut 13:15 02.06.2008

Re: ko je kriv

okapoaniolz
pa nije zemljotres no bombardovanje, a za to su potrebni neki ljudi za razliku od zemljotresa.



Ajjde ovako: ja postavim štapin u zgradu koja treba da se minira, i obavestim policiju da će on eksplodirati u toliko i toliko sati. Policija ne spreči ljude da prolaze i neko pogine.
NATO-u nije odgovarala pogibja radnika RTS-a, Miloševiću jeste. A RTS je za njegovog vakta zahvaljujući rukovodstvu (kome nije falila ni dlaka sa glave, naravno) bio oružje masovnog uništenja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:19 02.06.2008

Re: ko je kriv

adam weisphaut
okapoaniolz
pa nije zemljotres no bombardovanje, a za to su potrebni neki ljudi za razliku od zemljotresa.



Ajjde ovako: ja postavim štapin u zgradu koja treba da se minira, i obavestim policiju da će on eksplodirati u toliko i toliko sati. Policija ne spreči ljude da prolaze i neko pogine.
NATO-u nije odgovarala pogibja radnika RTS-a, Miloševiću jeste. A RTS je za njegovog vakta zahvaljujući rukovodstvu (kome nije falila ni dlaka sa glave, naravno) bio oružje masovnog uništenja.

Čak je i to preblaga verzija.....
Ti ljudi su žrtvovani u pokušaju suludog propagandnog rata sa NATO-om...To je više od zločina...

Puerta Puerta 13:22 02.06.2008

Re: ko je kriv

NATO-u nije odgovarala pogibja radnika RTS-a, Miloševiću jeste. A RTS je za njegovog vakta zahvaljujući rukovodstvu (kome nije falila ni dlaka sa glave, naravno) bio oružje masovnog uništenja.

Zasto su ga onda bombardovali? Zasto su bombardovali civilne ciljeve, mostove, putnicki voz u grdelici pa posle pokusali da prikazu kako je bilo slucajno, pilot nije video voz ispalio raketu a voz naleteo HAHAHAHAHAH, a Milica Rakic ? A kasetne bombe, za koje su rekli da nisu bacali, pa su nam posle dali lokacije ? Mislim, ne rehabilitujem Milosevica, ali zasto je on gori od onih koji zarad svojih ciljeva silom krse sve pravne akte, slobode, a 17. Februara smo videli i koji su to ciljevi zapravo bili!
adam weisphaut adam weisphaut 13:38 02.06.2008

Re: ko je kriv


Zasto su ga onda bombardovali?

A RTS je za njegovog vakta zahvaljujući rukovodstvu (kome nije falila ni dlaka sa glave, naravno) bio oružje masovnog uništenja.
Šta u ovoj rečenici nisi razumela?

Exitus Letalis Exitus Letalis 13:57 02.06.2008

Re: ko je kriv

Zasto su ga onda bombardovali? Zasto su bombardovali civilne ciljeve, mostove, putnicki voz u grdelici pa posle pokusali da prikazu kako je bilo slucajno, pilot nije video voz ispalio raketu a voz naleteo HAHAHAHAHAH, a Milica Rakic ? A kasetne bombe, za koje su rekli da nisu bacali, pa su nam posle dali lokacije ? Mislim, ne rehabilitujem Milosevica, ali zasto je on gori od onih koji zarad svojih ciljeva silom krse sve pravne akte, slobode, a 17. Februara smo videli i koji su to ciljevi zapravo bili!

puerta, ja sam sve vreme bila u bg. od moje kuće je milošević napravio vojni cilj. smestio je policiju i radar na krov. blokirao semafor.
kad sam slusala radio mesali su mi se policajci. slusala sam njihove razgovore.
svaka osnovna skola je bila puna vojske. svaka. nema izuzetaka.
milošević je od nas napravio vojne mete.

p.s. u sarajevu je poginulo 1600 "milca rakic na nosi", za tvoju info i za 44 meseca bombardovanja.
da nas je gađao radovan karadžić tek bismo nahebali.
može se reći da smo imali više sreće nego pameti.
Dolybell Dolybell 17:13 02.06.2008

Re: ko je kriv

Čak je i to preblaga verzija.....
Ti ljudi su žrtvovani u pokušaju suludog propagandnog rata sa NATO-om...To je više od zločina...


Prvo varate se da su TI LJUDI ŽRTVOVANI - žrtvovana je cela RTS sa
svim zaposlenim ljudima u Takovskoj 10 - vezanom za Aberdarevu .
Preko dana je zgrada RTS-a bila prepuna ljudi, svi su morali da dolaze i oni
koji nisu imali nikakvog posla, i oni koji su radili po planovima - pod pretnjom otkaza!
Nikad pre ni posle tog perioda nije bilo toliko radnika u RTS-u svakodnevno !
To što je zgrada gađana noću u 02:03 sata - je namera da ne bude žrtava -
jer niko nije morao u to doba da bude u zgradi !
Šta mislite da je gađana u po bela dana kad je RTS bio prepun ?
Što - kao bolje se noću vidi - pa su noću bacili bombe !?

Zgrada je moralo da bude ispražnjena - pa taman da nijedna bomba nikad nije pala !

Sve pogođene zgrade su bile prazne - samo je RTS uvek bio prepun ljudi !???



mariopan mariopan 22:30 02.06.2008

Re: ko je kriv

Dolybell
Čak je i to preblaga verzija.....
Ti ljudi su žrtvovani u pokušaju suludog propagandnog rata sa NATO-om...To je više od zločina...


Prvo varate se da su TI LJUDI ŽRTVOVANI - žrtvovana je cela RTS sa
svim zaposlenim ljudima u Takovskoj 10 - vezanom za Aberdarevu .
Preko dana je zgrada RTS-a bila prepuna ljudi, svi su morali da dolaze i oni
koji nisu imali nikakvog posla, i oni koji su radili po planovima - pod pretnjom otkaza!
Nikad pre ni posle tog perioda nije bilo toliko radnika u RTS-u svakodnevno !
To što je zgrada gađana noću u 02:03 sata - je namera da ne bude žrtava -
jer niko nije morao u to doba da bude u zgradi !
Šta mislite da je gađana u po bela dana kad je RTS bio prepun ?
Što - kao bolje se noću vidi - pa su noću bacili bombe !?

Zgrada je moralo da bude ispražnjena - pa taman da nijedna bomba nikad nije pala !

Sve pogođene zgrade su bile prazne - samo je RTS uvek bio prepun ljudi !???

Gresite Dolybel
Bile su pune i skole, porodilista, voz u Grdelickoj klisuri, pijaca u Nisu, fabrike i svuda je bio na snazi zakon o obaveznom radu cak i ako nema sta da se radi...u fabrikama na primer. To je zakon koji je vec ranije postojao bas za ratne prilike. Ubijeno je preko 3000 gradjana...sto jasno govori o nihovoj nameri DA UBIJU...a ne da postede bilo koga. To naravno ne opravdava sto ljudi nisu evakuisani ako se znao tacan dan i sat napada, sto je jos monstruoznije, ja sam na nekim ranijim blogovima procitala (?) da su "svoje" za taj dan izuzeli iz "radne obaveze" i tako napravili pravi zlocin, potpuno svesno. Te iste koji su ubijali nasu decu, pa i ove nevine ljude,ne pominju? Zasto? Njima su oprostili ali ne i Milanovicu? Ako bi Milanovic bio Solana da li bi mu oprostili? Ja ne bih. Nikada. Zlocinci su za mene i jedni i drugi pa moraju zajedno da se osude. A licemerno ulagivanje Solani i NATO paktu mi je isto atko odvratno kao i tgovina ovim zlocinom....zna se i cena...kaze Bata Zivojinovic da im iz DSa nude milione, stanove, kola....zgrozila sam se i pisala o tome zgadjena...pa posle bata kaze da se salio. ..kako da ne? Sramota i bruka da se od nasih glasova neke bitange obogate a za decu prosimo novac da se lece. nemam reci.


Puerta Puerta 13:13 02.06.2008

Drago

Ja vas potpuno razumem, vi ste rezignirani, i ne samo vi, mnogi, ne samo zrtve i njihove porodice, i sa pravom zelite da odgovorni plate, ali se pitam kako vi onda ne razumete mene, koji sam isto tako rezigniran cinjenicom da nam je decu ubijao Solana, a kako ja vas da razumem, vas kome je taj isti Solana cool, valjda zato sto hoce da vas uvede u evropu, mislim, ne verujem da ga volite, jedino ako ste retardi, znaci nista drugo do korist i bolji zivot. To je cena za zaborav. Otprilike to nudi i Mrkonjic, koaliciju sa DS put ka EU, ratifikacija SSP, a cena je rehabilitacija ubica. I u cemu je razlika?
Puerta Puerta 13:17 02.06.2008

Re: Drago

I da, da se nadovezem, Kosovo-EU je l' i to nemoralna trgovina?
Kada vam neki zvanicnik EU, primera radi, Oli Ren, kaze kako treba da gradimo dobrosusedske odnose sa Kosovom i da se okrenemo EU, da li vam se to cini moralnim? Ili je poenta, malo cemo da budemo moralni, pa cemo malo da mislimo na novcanik ?
adam weisphaut adam weisphaut 13:20 02.06.2008

Re: Drago

I da, da se nadovezem, Kosovo-EU je l' i to nemoralna trgovina?

Tu ne može biti nikakve trgovine (ne možeš da prodaš ono što nemaš) tako da ti je suvišno pitanje.
Puerta Puerta 13:26 02.06.2008

Re: Drago

Tu ne može biti nikakve trgovine (ne možeš da prodaš ono što nemaš) tako da ti je suvišno pitanje

A gde pise da nemas? Zasto su ga trazili ako nije nase, zasto ga nisu uzeli 1999. ? Misim ti mene mozes da isteras iz moje kuce, ali to je nece uciniti tvojom, drzava je posle drugog svetskog rata oduzimala kuce imanja ljudima proganjala ih hapsila, pa posle 50 godina ih rehabilituje.
Ako ti kazes da mi to nemamo, onda cemo postojanje UN, cemu postojanje bilo koje institucije u svetu? Sta onda znaci zapravo medjunarodno pravo? Je l' mislite da se to nece nikom obiti o glavu, kad tad ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:26 02.06.2008

Re: Drago

Puerta
I da, da se nadovezem, Kosovo-EU je l' i to nemoralna trgovina?
Kada vam neki zvanicnik EU, primera radi, Oli Ren, kaze kako treba da gradimo dobrosusedske odnose sa Kosovom i da se okrenemo EU, da li vam se to cini moralnim? Ili je poenta, malo cemo da budemo moralni, pa cemo malo da mislimo na novcanik ?

Puerta...
Molio bih te da ne relativizuješ...Ovde niko ne amnestira NATO...
Ovde se govori o sasvim konkretnom pokušaju rehabilitovanja zločina počinjenog nad nevinim ljudima....
Puerta Puerta 13:38 02.06.2008

Re: Drago

Puerta...
Molio bih te da ne relativizuješ...Ovde niko ne amnestira NATO...
Ovde se govori o sasvim konkretnom pokušaju rehabilitovanja zločina počinjenog nad nevinim ljudima....

A da li je potpisivanje SSP rehabilitovanje NATO bombardovanja i priznavanja Kosova, a sve zarad besplatnih viza i pristupnih fondova? Konkretno pitanje, samo me zanima odgovor, posto sam siguran da to moze tako i da se postavi. I niste mi odgovorili na pitanje u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica? Obojica se zalazu za isto, zar ne ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:43 02.06.2008

Re: Drago

Puerta
Puerta...
Molio bih te da ne relativizuješ...Ovde niko ne amnestira NATO...
Ovde se govori o sasvim konkretnom pokušaju rehabilitovanja zločina počinjenog nad nevinim ljudima....

A da li je potpisivanje SSP rehabilitovanje NATO bombardovanja i priznavanja Kosova, a sve zarad besplatnih viza i pristupnih fondova? Konkretno pitanje, samo me zanima odgovor, posto sam siguran da to moze tako i da se postavi. I niste mi odgovorili na pitanje u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica? Obojica se zalazu za isto, zar ne ?

O ovome možemo na nekom drugom blogu....
Ovde ne troluj tom pričom jer ću morati da onemogućim trol...
adam weisphaut adam weisphaut 13:46 02.06.2008

Re: Drago


A da li je potpisivanje SSP rehabilitovanje NATO bombardovanja i priznavanja Kosova, a sve zarad besplatnih viza i pristupnih fondova? Konkretno pitanje, samo me zanima odgovor, posto sam siguran da to moze tako i da se postavi. I niste mi odgovorili na pitanje u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica? Obojica se zalazu za isto, zar ne ?

Kakvo rehabilitovanje NATO bombardovanja?
Pa NATO lidere su sudili ludačke Miloševićeve sudije.
Ti brkaš različite nivoe analize: da li govorimo o domaćem pravu, međunarodnom pravu iili političkim rešenjima za konkretne probleme?
Cenim da sve to trpaš na gomilu da bi sabotirala raspravu o konkretnoj Mrkonjičevom pozivu za rušenje pravnog poretka zemlje.
JJ Beba JJ Beba 14:00 02.06.2008

Re: Drago

Ja vas potpuno razumem, vi ste rezignirani, i ne samo vi, mnogi, ne samo zrtve i njihove porodice, i sa pravom zelite da odgovorni plate,

ništa ti ne razumeš, jer da razumeš nikav solana, fantom, nato, ili bilošta iz tog arsenala ne bi bilo važnije od ljudi koji su tamo ostavljeni da budu namerno pobijeni. svi smo znali da RTS biti bombardovan SVI. pisalo po novinama, na netu, svugde, al ljudi nisu verovali da će ludaci da žrtvuju ljude.
alo puerta, ljudi su pobijeni, pravi, od krvi i mesa, žankin sin, mlada šminkerka...
dal bi ti bio važan Solana i nato da je tvoje dete ubijeno ili bi pravdu tražio za one koji su tvoje dete ostavili namareno tamo da budu pobijeni?
kakav si to čovek?
Palilula Palilula 14:07 02.06.2008

Re: Drago

dal bi ti bio važan Solana i nato da je tvoje dete ubijeno ili pravdu tražio od onih koji su tvoje dete ostavili namareno tamo da budu pobijeni?


da dodam

Zarad politickih poena- to samo bolestan mozak moze tako da vidi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:07 02.06.2008

Re: Drago

A da li je potpisivanje SSP rehabilitovanje NATO bombardovanja i priznavanja Kosova

a da li je koalicija sa sps relativizovanje zločinačke politike koja je zapalila celu bivšu jugu, uključujući i kosovo?
da li su miroljubive poruke srpskih studenata u prištini "drenica ravnica" i "lepa sela lepo gore" i "ne damo im olovke"?
kako ti se to čini?

p.s. ma kakvi relativizacija, amnestija.
Zen Master Zen Master 14:12 02.06.2008

Re: Drago

Puerta
Puerta...
Molio bih te da ne relativizuješ...Ovde niko ne amnestira NATO...
Ovde se govori o sasvim konkretnom pokušaju rehabilitovanja zločina počinjenog nad nevinim ljudima....
A da li je potpisivanje SSP rehabilitovanje NATO bombardovanja i priznavanja Kosova, a sve zarad besplatnih viza i pristupnih fondova? Konkretno pitanje, samo me zanima odgovor, posto sam siguran da to moze tako i da se postavi. I niste mi odgovorili na pitanje u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica? Obojica se zalazu za isto, zar ne ?


Potpisivanje SSP-a nije niti može biti rehabilitovanje NATO i priznavanja Kosova dajte manimo se te jeftine propagande. A neke velike razlike trenutno izmedju Solane i Mrkonjića baš i nema, EU nam je neophodna kao vazduh koji dišemo, a Mrkonjić i SPS su nam potrebni da bi se te nesretne EU već jednom nekako domogli. Samim tim moramo da progutamo tu Solana žabu ( i još podosta sličnih ) što su nas divljački bombardovali i izmedju ostalih pobili tih 16 nesretnika. U principu ne zna se ko je veći idiot ili ovi u NATO kojima je uopšte palo na pamet da gadjaju televiziju ma kakva ona bila i kakve vesti objavljivala ili ovi naši koji su te nesretnike tamo poturili radi jeftinih propagandnih poena. U politici nema mesta emocijama ima samo interesima, jedino ostaje da se vidi koliko će taj primarni interes ulaženja u EU sve na kraju da nas košta tj koliko će se i kakvih sve žaba zbog toga naći u našem stomaku...
Puerta Puerta 14:13 02.06.2008

Re: Drago

ništa ti ne razumeš, jer da razumeš nikav solana, fantom, nato, ili bilošta iz tog arsenala ne bi bilo važnije od ljudi koji su tamo ostavljeni da budu namerno pobijeni. svi smo znali da RTS biti bombardovan SVI. pisalo po novinama, na netu, svugde, al ljudi nisu verovali da će ludaci da žrtvuju ljude.
alo puerta, ljudi su pobijeni, pravi, od krvi i mesa, žankin sin, mlada šminkerka...
dal bi ti bio važan Solana i nato da je tvoje dete ubijeno ili bi pravdu tražio za one koji su tvoje dete ostavili namareno tamo da budu pobijeni?
kakav si to čovek?

Ja stvarno ne znam cemu ta patoloska mrznja prema meni. Ostavio sam par komentara, nijednom prilikom nisam pokusao da amnestiram odgovorne za to sto se desilo, postavio sam par pitanja, kada pricamo vec o nemoralnoj trgovini, pitao sam u cemu je razlika izmedju Milanovica, Milosevica i onih koji su bombardovali civilne ciljeve mostove bacali kasetne bombe, i pitao sam u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica, ja kontam da se obojica bave nemoralnom trgovinom, zaista tvoj komentar je i vise nego suvisan!
Palilula Palilula 14:15 02.06.2008

Re: Drago

i kakvih sve žaba zbog toga naći u našem stomaku...


ja vidim pomahnitalog slona, ne bas zabu...
JJ Beba JJ Beba 14:16 02.06.2008

Re: Drago

I niste mi odgovorili na pitanje u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica?

koja je razlika između puerte i mrkonjića?
oboje se zalažu za isto
Puerta Puerta 14:17 02.06.2008

Re: Drago

Potpisivanje SSP-a nije niti može biti rehabilitovanje NATO i priznavanja Kosova dajte manimo se te jeftine propagande. A neke velike razlike trenutno izmedju Solane i Mrkonjića baš i nema, EU nam je neophodna kao vazduh koji dišemo, a Mrkonjić i SPS su nam potrebni da bi se te nesretne EU već jednom nekako domogli. Samim tim moramo da progutamo tu Solana žabu ( i još podosta sličnih ) što su nas divljački bombardovali i izmedju ostalih pobili tih 16 nesretnika. U principu ne zna se ko je veći idiot ili ovi u NATO kojima je uopšte palo na pamet da gadjaju televiziju ma kakva ona bila i kakve vesti objavljivala ili ovi naši koji su te nesretnike tamo poturili radi jeftinih propagandnih poena. U politici nema mesta emocijama ima samo interesima, jedino ostaje da se vidi koliko će taj primarni interes ulaženja u EU sve na kraju da nas košta tj koliko će se i kakvih sve žaba zbog toga naći u našem stomaku...

Iz tvog odgovora sam zakljucio da je, SSP amnestiranje bombardovanje isto koliko je i izjava Mrkonjica amnestiranje ubica!
A nazalost, to je tako, mi ako hocemo u EU moramo da zaboravimo na bombardovanje na kosovo, da amnestiramo milanovica iporodicu milosevic, inace nema nista od EU.
Puerta Puerta 14:19 02.06.2008

Re: Drago

koja je razlika između puerte i mrkonjića?
oboje se zalažu za isto

Ni priblizno, ja samo nisam dvolican, pa sto je za mene Milanovic ili Milosevic, to ej za mene i jos mnogo gore NATO i Solana ...
Puerta Puerta 14:21 02.06.2008

Re: Drago

JJ Beba
I niste mi odgovorili na pitanje u cemu je razlika izmedju Solane i Mrkonjica?koja je razlika između puerte i mrkonjića?oboje se zalažu za isto

I bilo bi divno kada jednom, ali samo jednom, ne bi na pitanje odgovorila pitanjem.
JJ Beba JJ Beba 14:21 02.06.2008

Re: Drago

A nazalost, to je tako, mi ako hocemo u EU moramo da zaboravimo na bombardovanje na kosovo, da amnestiramo milanovica iporodicu milosevic, inace nema nista od EU.

to nije istina.
ti, tadić i vama slični, slobodno zaboravljajte, amnestirajte, abolirajte, relativijujte a nas pusti da shodno samimama sebi to ne radimo.
mi i ovako ulazak u EU nećemo dočaketi.
ili možda hoćemo po staračkim domovima
Puerta Puerta 14:25 02.06.2008

Re: Drago

to nije istina.
ti, tadić i vama slični, slobodno zaboravljajte, amnestirajte, abolirajte, relativijujte a nas pusti da shodno samimama sebi to ne radimo.
mi i ovako ulazak u EU nećemo dočaketi.
ili možda hoćemo po staračkim domovima

Ja sam rekao ako hocemo, moramo. Nisam ja rekao da ja hocu. Bas naprotiv, ja necu !
Vračarac Vračarac 14:28 02.06.2008

Re: Drago

to nije istina.
ti, tadić i vama slični, slobodno zaboravljajte, amnestirajte, abolirajte, relativijujte a nas pusti da shodno samimama sebi to ne radimo.

Izgleda da još neki nemaju problema sa abolicijom SPS režima i katastrofalne politike koja nas je unazadila .
-Pešićeva je ponovila da će LDP podržati DS da formira vladu zbog velike podrške građana evorpskom putu Srbije.

"Podržavaćemo vladu sa SPS koalicijom, posebno u aktivnostima oko približavanja Srbije EU. Podržaćemo sve dobre zakonodavne inicijative, što smo radili i do sada. No, to ne znači da ćemo se odreći parlamentarne i političke kritike u svim onim slučajevima koji nanose štetu javnom interesu i građanima", rekla je ona.
pozdrav
okapoaniolz okapoaniolz 14:59 02.06.2008

Re: Drago

JJ Beba

mi i ovako ulazak u EU nećemo dočaketi.


daj boze...
JJ Beba JJ Beba 15:06 02.06.2008

Re: Drago

Izgleda da još neki nemaju problema sa abolicijom SPS režima i katastrofalne politike koja nas je unazadila .
-Pešićeva je ponovila da će LDP podržati DS da formira vladu zbog velike podrške građana evorpskom putu Srbije.

dragi moj vraćarac, izgleda da ne čitaš pažljivo komentare na ovom blogu.
gore sam postavila ovaj komentar:
JJ:
istina drago, svačega ćemo se naslušati. evo ja juče naprimer pročitala ovo što vesna p rekla u blicu "Podržaćemo vladu sa SPS koalicijom, posebno u aktivnostima oko približavanja Srbije EU" i zapitala se zašta sam ja to glasala?

i kako svaki dan izlaze sve zanimljivije od zanimljivijih izjava čelnika LDPa ja se pitam, kome li sam ja dala glas?
pozz
JJ Beba JJ Beba 15:09 02.06.2008

Re: Drago

okapoaniolz

JJ Bebami i ovako ulazak u EU nećemo dočaketi.daj boze...

drago mi je zloinaopako da nečija moguća propast tebe raduje. tovje dobro raspoloženje nema cene.
ništa manje od toga od tebe nisam ni očekiva.
Vračarac Vračarac 16:13 02.06.2008

Re: Drago

dragi moj vraćarac, izgleda da ne čitaš pažljivo komentare na ovom blogu.
gore sam postavila ovaj komentar:
JJ:

Naravno da čitam. samo sam sebi dozvolio tu slobodu da (još jednom) dopunim spisak. Ništa drugo.
i kako svaki dan izlaze sve zanimljivije od zanimljivijih izjava čelnika LDPa ja se pitam, kome li sam ja dala glas?

Ja sam taj problem imao krajem 2000. Upravo zbog takvih i sličnih dilema ja više ne izlazim.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:19 02.06.2008

Re: Drago

Iz tvog odgovora sam zakljucio da je, SSP amnestiranje bombardovanje isto koliko je i izjava Mrkonjica amnestiranje ubica!
A nazalost, to je tako, mi ako hocemo u EU moramo da zaboravimo na bombardovanje na kosovo, da amnestiramo milanovica iporodicu milosevic, inace nema nista od EU.

ajde malo izađi iz avlije.
jesmo li ikada osudili zločine koji su u naše ime počinjeni?
i danas se govori da u srebrenici nije bilo genocida iako ima nekoliko pravosnažnih presuda.
i sud pravde koji nije srbiju okrivio ali jeste rs a srbiju za nesprečavanje etc. ima presuda na netu, čak i taj sud je potvrdio da je zločin u srebrenici g-e-n-o-c-d.

kada su tenkovi išli na vukovar, građani srbije su ih zasipali cvećem.
vukovar je sravnjen do temelja. svim oruđima, pa čak i avijacijom i ratnim brodovima. i onda su pobili preko 200 ljudi bez suđenja.
da su svih tih 200 ljudi bili ustaše, a nisu, da su svi bili pripadnici zbora narodne garde, a nisu, da su svi bili osumnjičeni za ratne zločine a nisu, nema bre egzekucije. suđenje pa kazna ako se dokaže.
da ponovim, učestvovale su: gardijska motorizovana brigada (elitna), 80. kragujevačka motorizovana brigada, novosadski korpus i još ne pitaj koliko je bilo vojske i oficira tamo. o paravojsci da ne pričamo: šešeljevci, arkanovce, leva supoderica, petrova gora...
lančužanin, prvooptuženi i osuđeni na max kaznu je član srs. kao i vujović.
takođe da ponovim da je među pobijenim na ovčari bila i jedna mlada trudnica koja je imala dvoje male dece kod kuće, ubijena je tako što su joj pucali kroz vaginu.
kako se to zove?
ne moramo i ne smemo da zaboravimo zločine (koji inače ne zastarevaju). ali ne možemo da pamtimo samo zločine prema srbima a da krijemo godinama mladića, karadžića, župljanina, hadžića.
da se i danas nose majice sa njihovim likovima i da to država ne osuđuje. ne saopštenjima, nego zakonom koji zabranjuje veličanje ratnih zločina i negiranje genocida.
tek kada raščistimo s tim, imaćemo moralno pravo da tražimo i od hrvata i od bošnjaka i od albanaca i od nato da procesuiraju zločine.
inače, s kog mesta mi to tražimo?
mi svoje ne damo, al tuđe bi da sudimo. i onda su nam svi krvi sem onih koji su stavrno krivi.
JJ Beba JJ Beba 16:26 02.06.2008

Re: Drago

Ja sam taj problem imao krajem 2000. Upravo zbog takvih i sličnih dilema ja više ne izlazim.

ok
ti u toj koaliciji svašta jedu ovih dana, a i dalje misle da su žabe
niko im izgleda nije javio da nisu


Vračarac Vračarac 16:40 02.06.2008

Re: Drago

ne moramo i ne smemo da zaboravimo zločine (koji inače ne zastarevaju). ali ne možemo da pamtimo samo zločine prema srbima a da krijemo godinama mladića, karadžića, župljanina, hadžića.
da se i danas nose majice sa njihovim likovima i da to država ne osuđuje. ne saopštenjima, nego zakonom koji zabranjuje veličanje ratnih zločina i negiranje genocida.

Naša je dužnost da to očekujemo i od drugih. I drugi nose majice sa Pavelićem, Haradinajem i ostalim "nacionalnim herojima"(promakne čak i poneki Bin Laden) isto kao i ovi naši "Mladić" heroji. Tek kada svi raščiste sa takvim shvatanjima možemo očekivati iskrene dobrosusedske odnose. Dokle god se na Tompsonovom koncertu skuplja 120.000 mladih, dokle god se na Ravnoj Gori slavi, Dokle god se prećutkuje Tuzlanska kolona, Srebrenica, Jame, Račak, kafić u Peći, Višegrad, oluja,niko ni od koga ne može da očekuje poštovanje i uvažavanje. Pravda mora biti jednaka za sve bez obzira na nacionalnost i veroispovest i svi zločinci moraju biti osuđeni bez obzira odakle dolaze. isti aršini moraju važiti za sve. sve drugo je postavljenje temelja za neke nove Jasenovce, Srebrenice, Goraždevce u budućnosti jer takve ideje imaju jako uporište u mladima svih naroda ( na kojim svet ostaje). Videlo se koliko je mladih Tompson okupio. Videlo se koliko mladih je glas dalo SRS, videlo se koliko mladih bradatih Vehabija ima, A i Albin Kurti ima ogromnu podršku mladih. Sve dok ne ponudimo svima jednaku pravdu takve individue će biti sve jače i jače. I onda, šta možemo da očekujemo za 20, 30, 40 ili 50godina?
Dolybell Dolybell 17:14 02.06.2008

Re: Drago

Otprilike to nudi i Mrkonjic, koaliciju sa DS put ka EU, ratifikacija SSP, a cena je rehabilitacija ubica. I u cemu je razlika?


Šta vi uopšte hoćete da kažete ?
Dolybell Dolybell 17:55 02.06.2008

Re: Drago

A nazalost, to je tako, mi ako hocemo u EU moramo da zaboravimo na bombardovanje na kosovo, da amnestiramo milanovica iporodicu milosevic, inace nema nista od EU.


To uopšte ne mora da se desi - da uđemo u EU - ništa nije moranje,
a najmanje je moranje prihvatanje SPS-a.
DS-SRS -SPS pa šta , to je brojka i sa time se treba pomiriti.
Tako je glasala Srbija.
mariopan mariopan 22:39 02.06.2008

Re: Drago

Puerta
I da, da se nadovezem, Kosovo-EU je l' i to nemoralna trgovina?
Kada vam neki zvanicnik EU, primera radi, Oli Ren, kaze kako treba da gradimo dobrosusedske odnose sa Kosovom i da se okrenemo EU, da li vam se to cini moralnim? Ili je poenta, malo cemo da budemo moralni, pa cemo malo da mislimo na novcanik ?

Pa i tu se trgovalo, Kosovo su Albanci platili koferima srebrnim punim para a vukao ih je Ahtisari, takodje trgovina nevinim zivotima, recimo onih cije su organe vadili pa prodavali a ceo taj svet kupovao ko na pijaci...ne znam samo ovi nasi sto se upinju da se i njihovo odobravanje i cestitke novoj samoproklamovanoj "dzavi" cuju, da li se i oni nadaju nekoj parici ili kofercetu, bila je opsta trka ko ce pre i glasnije. A za one mrtve niko ne mari....ko je to iso na pecanje kada je Haradinaju napismeno dat oprost grehova?
silver bullet silver bullet 15:15 03.06.2008

Re: Drago

Puerta
I da, da se nadovezem, Kosovo-EU je l' i to nemoralna trgovina?


Ala je ovaj Puerta indoktriniran.
I sve ista radikalska pitanja.
Cista zamena teza.

Sto rece Blagojevic: Ako ja sutnem nekoga nije nikakvo opravdanje sto i drugi sutiraju.

A toliko se blogera upecalo na iste, stare floskule i satro legitimna pitanja.
Puerta Puerta 17:47 03.06.2008

Re: Drago

Ala je ovaj Puerta indoktriniran.
I sve ista radikalska pitanja.
Cista zamena teza.

Sto rece Blagojevic: Ako ja sutnem nekoga nije nikakvo opravdanje sto i drugi sutiraju.

A toliko se blogera upecalo na iste, stare floskule i satro legitimna pitanja.

Ja za razliku od nekih nemam dvostruke arsine i istim stvarima pristupam sa istim principima, da se ne ponavljam, sve sam vec rekao, samo sam vas podsetio na to koliko ste nemoralni, svi zajedno.
Bilo mi je drago kada je Drago napisao ovaj blog, cisto da se vidi da ima moralnih ljudi.
Kada je Nikolic u drugom krugu rekao da nije samo Milanovic kriv, B92 i ostali mediji su ga razapeli samo se o tome pricalo, posebna obavestenja za javnost su objavili ovi iz DS i rekli kako su njegove izjave mesanje u rad suda i kako je to opasno po gradjane Srbije. E sad kad je to rekao Mrkonjic svi cute kao zaliveni, ne smeju da progovore, jer im od toga zavise fotelje! E to je nemoral!
Puerta Puerta 17:50 03.06.2008

Re: Drago

Šta vi uopšte hoćete da kažete ?

Kazem da nam Solana kaze da zaboravimo na Kosovo i bombardovanje i da udjemo u porodicu evropskih drzava, Mrkonjic nam kaze da ce da udje u vladu koja ce Srbiju voditi ka EU, pod uslovom da se ubice rehabilituju. U cemu je razlika?
Puerta Puerta 17:58 03.06.2008

Re: Drago

ajde malo izađi iz avlije.
jesmo li ikada osudili zločine koji su u naše ime počinjeni?
i danas se govori da u srebrenici nije bilo genocida iako ima nekoliko pravosnažnih presuda.
i sud pravde koji nije srbiju okrivio ali jeste rs a srbiju za nesprečavanje etc. ima presuda na netu, čak i taj sud je potvrdio da je zločin u srebrenici g-e-n-o-c-d.

Imali smo predlog deklaracije SRS i DSS o osudi svih zlocina, ali su nam iz DS rekli da Srebrenica nije isto sto i Bratunac Bljesak i Oluja i da mora da se osudi posebnom deklaracijom. Mi smo naseg predsednika poslali u Hag kao i jos mnogo ljudi, ovde ne samo da ga ne slavimo vec je sinonim za zlo, a sta je Tudjman za Hrvate ? Mi barem ne slavimo Srebrenicu kao sto Hrvati slave Oluju, sto je za pocetak dosta.
ne moramo i ne smemo da zaboravimo zločine (koji inače ne zastarevaju). ali ne možemo da pamtimo samo zločine prema srbima a da krijemo godinama mladića, karadžića, župljanina, hadžića.
da se i danas nose majice sa njihovim likovima i da to država ne osuđuje. ne saopštenjima, nego zakonom koji zabranjuje veličanje ratnih zločina i negiranje genocida.
tek kada raščistimo s tim, imaćemo moralno pravo da tražimo i od hrvata i od bošnjaka i od albanaca i od nato da procesuiraju zločine.
inače, s kog mesta mi to tražimo?
mi svoje ne damo, al tuđe bi da sudimo. i onda su nam svi krvi sem onih koji su stavrno krivi.

A je l' za tebe moralno da Hrvati tuze nas za genocid? Sta su oni dali? Koga su oni osudili. Ej oni se ponose sa svojim zlocincima, o cemu ti pricas? Srbija je najvise uradila na osudi zlocina i napravila najvise koraka ka pomirenju, cak i vise nego sto su zasluzili! Ne mozemo pricati o bilo kakoj pravdi ako se ona sprovodi selektivno. Ja jos nisam video dobru volju kod Hrvata za pomirenjem i osudu zlocina. Sve se svodi na to da smo mi genocidan narod a oni su cool, i oni hoce pomirenje al da zajedno sa njima slavimo oluju. Zaista ja licno, ne osecam ni najmanju potrebu za tim pomirenjem, ne trebaju mi takvi prijatelji. Zrtava mi je zao, ali oni su zrtve ne samo tudjeh vec i svog naroda, tacnije ne naroda vec vlasti, isto kao sto je Milosevic zrtvovao svesno svoj narod, to su radili i Hrvati, samo se sada peru!
dobronamjeran dobronamjeran 13:17 02.06.2008

Katarza

Zadnjih dana na blogu raspirili smo temu oko katarze i da li je Srbija trebala dozivjeti katarzu ili nije.
Posljednji dogadjaji na politickoj sceni Srbije pokazuju upravo stetnost toga sto Srbija nije prosla katarzu.
Jer da je prosla to jest da se sudilo svima odgovornima, da se demontirao aparat Slobodana Milosevica sve sa ministarstvima moci i popratnim sluzbama koje su se nekad zvale udba i kos danas ne bi imali ovakve razgovore.
No zamislimo da je u njemackoj polovinom pedesetih adenauer vodio pregovore s Himlerom oko njegove participacije u vlasti i da je uslov Himlera bio da se dozvoli Evi Braun povratak u Njemacku i da se Jozef Gebels pusti na slobodu.
sonja k. sonja k. 13:50 02.06.2008

Re: Katarza

da se demontirao aparat Slobodana Milosevica sve sa ministarstvima moci i popratnim sluzbama koje su se nekad zvale udba i kos danas ne bi imali ovakve razgovore.


slazem se....
ali ipak moram da vam skrenem paznju na sastav aparata Adenauera - NSDAP/SA/SS/SD.... Hans Globke, Hoehn, Kiesinger, Josef Abs, Gehlen....
Zen Master Zen Master 14:35 02.06.2008

Re: Katarza

dobronamjeran
Zadnjih dana na blogu raspirili smo temu oko katarze i da li je Srbija trebala dozivjeti katarzu ili nije.
Posljednji dogadjaji na politickoj sceni Srbije pokazuju upravo stetnost toga sto Srbija nije prosla katarzu.
Jer da je prosla to jest da se sudilo svima odgovornima, da se demontirao aparat Slobodana Milosevica sve sa ministarstvima moci i popratnim sluzbama koje su se nekad zvale udba i kos danas ne bi imali ovakve razgovore.
No zamislimo da je u njemackoj polovinom pedesetih adenauer vodio pregovore s Himlerom oko njegove participacije u vlasti i da je uslov Himlera bio da se dozvoli Evi Braun povratak u Njemacku i da se Jozef Gebels pusti na slobodu.


Srbija je još i doživela kakvu takvu katarzu, Hrvatska nije ama baš nikakvu. Srbija je makar na jedvite jade skinula onog nesretnog Slobodana Miloševića sa vlastii poslala ga u Hag da mu se tamo sudi, Franjo Tudjman je umro kao predsednik države i sahranjen uz najveće počasti u aleji velikana. U Hrvatskoj je obljetnica Oluje užasno veliki nacionalni praznik a koliko pre neki dan je fašistički retard poznatiji kao Tomson imao koncert usred Zagreba gde se okupilo 100000 ljudi pretežno obučenih u crno. Verovatno im je u srcu jako drago što je pre šezdeset godina u Jasenovcu postojala fabrika sapuna u kojoj su zaposleni pretežno išli obučeni u elegantne crne košulje... Meni je jako žao ali meni su nacionalisti, šovinisti i fašisti uvek i svugde zlo kako u Hrvatskoj, tako i u Srbiji ili bilo gde na kugli zemaljskoj...
Dolybell Dolybell 17:19 02.06.2008

Re: Katarza

Meni je jako žao ali meni su nacionalisti, šovinisti i fašisti uvek i svugde zlo kako u Hrvatskoj, tako i u Srbiji ili bilo gde na kugli zemaljskoj...


Potpuno se lažem sa ovom konstatacijom, samo da vam napomenem da se rat
vodio na teritoriji Hrvatske - a ne Srbije.
Jugoslavije će biti ili je neće biti - nije rekao Tuđman već Milošević,
koji nijedan predlog o konstituisanju Jugoslavije nije hteo ni da čuje - a ne da prihvati !

Drugo, Slobodan Milošević nije skinut već zamenjen za drugog,
pravog nacionalistu, pa to je očigledno !
dobronamjeran dobronamjeran 18:26 02.06.2008

Re: Katarza

Srbija je još i doživela kakvu takvu katarzu,

Dakle ponovimo. Da je Srbija dozivjela katarzu danas bi Dacic bio u zatvoru ili svjetlosnim miljama udaljen od bilo kakvog vodjenja politike a srbija i Hrvatska bile bi dvije susjedne i prijateljske zemlje. Ovako je Tadic primoran jesti g...a i pregovarati s osvjedocenim nacistima (u prijevodu nacionalsocijalistima ili ako vam je draze nacional komunistima) o sastavljanju vlade ne bi li ih ipak odgovorio od prilaska carstvu mordora.
Srbija je makar na jedvite jade skinula onog nesretnog Slobodana Miloševića sa vlastii poslala ga u Hag da mu se tamo sudi,

Medjutim birokratski aparat koji se ugnijezdio za vrijeme antibirokratskih revolucija nije promijenjen. Nisu demontirane nacisticke stranke poput SRS-a i SPS-a nego su one danas poprilicno jake toliko da mogu sastaviti vlast. Dakle i danas kao i prije Tadic s djavolom tikve sadi samo se on danas zove Dacic a drugi dio poslovice kaze kako ce mu se te tikve obiti o glavu.
O sapunu i ostalim bezvezarijama sto ste napisali radi izjednacavanja i relativiziranja svega i svacega ovaj put necu.
dobronamjeran dobronamjeran 18:27 02.06.2008

Re: Katarza

ali ipak moram da vam skrenem paznju na sastav aparata Adenauera - NSDAP/SA/SS/SD.... Hans Globke, Hoehn, Kiesinger, Josef Abs, Gehlen....

Ne znam o tim imenima no vjerojatno kako oni nisu mogli biti birani na listama pod imenom NSDAP i vodjom hitlerjugenda kao nositeljem liste.
sonja k. sonja k. 19:06 02.06.2008

Re: Katarza

govorite o demontiranju drzavnog aparata S.M. (ministarstva i propratne sluzbe) i kao pozitivan primer uzimate demontiranje aparata za vreme K.A. sto je pogresno, jer ga ni ovaj nije demontirao.
no nije bitno, greska je i tamo i ovde....samo mi je zasmetalo to poredjenje.

.....dobre dve trecine su bili NSDAPovci
Vračarac Vračarac 20:39 02.06.2008

Re: Katarza

Vidim da neki "dobronamerni" izuzetno vole da diskutuju o susedima. samo o susedima. sebe i svoje dvorište uporno preskaču. Ni Tompson, ni Blajburg, ni oluja, ni bljesak, ni Medački džep ih ne zanimaju, a posebno ih ne zanimaju žrtve etničkog čišćenja koje je direktna posledica humano sprovedenih akcija regularne vojske te zemlje. Ali zato u susedsko dvorište stalno vire. Svoje brige ne brinu ali bi zato da rešavaju tuđe. Ti "dobronamerni" me podsećaju na ona dva "starija gospodina" sa balkonu u Mapet Šou.
dobronamjeran dobronamjeran 20:50 02.06.2008

Re: Katarza

govorite o demontiranju drzavnog aparata S.M. (ministarstva i propratne sluzbe) i kao pozitivan primer uzimate demontiranje aparata za vreme K.A. sto je pogresno, jer ga ni ovaj nije demontirao.
no nije bitno, greska je i tamo i ovde....samo mi je zasmetalo to poredjenje.

.....dobre dve trecine su bili NSDAPovci

Ovaj dio sam prespavao na satu. No ispravite me ako grijesim u Ninbergu se sudilo i naci partiji te glavesinama i ta je partija bila zabranjena. Ti iz aparata koji je sejao smrt nisu nakon rata imali uporisnu tocku preko koje bi opet propagirali svoje ideje krvi i tla o tome da gdje je i jedan mrtav nijemac tamo je njemacka, o tome kako ce opet vratiti Sudete i istocnu prusku, itd. Oni su postali jednostavno drzavni aparat sto bi danas rekli profesionalci. No nedemontirani profesionalni drzavni aparat u Srbiji ima uporiste u SPS i SRS da ce opet mozda malo ici u vikend oslobadjanje televizora i ves masina te da ce "siptarima" pokazati svog boga samo ako dodju na vlast. Uz pu ce osloboditi Gebelsa iz zatvora dopustiti Evi Braun povratak u zemlju a nakon sto ninberg proglasi Himlera nevinim u berlinu ce mu prirediti velicanstven docek radosno se lupajuci po glavama stotinama knjiga sa tisucama stranica koje je Himler u nepravednom antinjemackom zatvoru koji je maslo onog pokvarenog cercila i americke kurve Trumana koji su njega koji je toliko patio za njemacki narod nepravedno utamnicili.
Nadam se kako ce ovaj sarkasticni prilog biti pravilno shvacen.
Zen Master Zen Master 21:01 02.06.2008

Re: Katarza

dobronamjeran
Srbija je još i doživela kakvu takvu katarzu,
Dakle ponovimo. Da je Srbija dozivjela katarzu danas bi Dacic bio u zatvoru ili svjetlosnim miljama udaljen od bilo kakvog vodjenja politike a srbija i Hrvatska bile bi dvije susjedne i prijateljske zemlje. Ovako je Tadic primoran jesti g...a i pregovarati s osvjedocenim nacistima (u prijevodu nacionalsocijalistima ili ako vam je draze nacional komunistima) o sastavljanju vlade ne bi li ih ipak odgovorio od prilaska carstvu mordora.
Srbija je makar na jedvite jade skinula onog nesretnog Slobodana Miloševića sa vlastii poslala ga u Hag da mu se tamo sudi,
Medjutim birokratski aparat koji se ugnijezdio za vrijeme antibirokratskih revolucija nije promijenjen. Nisu demontirane nacisticke stranke poput SRS-a i SPS-a nego su one danas poprilicno jake toliko da mogu sastaviti vlast. Dakle i danas kao i prije Tadic s djavolom tikve sadi samo se on danas zove Dacic a drugi dio poslovice kaze kako ce mu se te tikve obiti o glavu.
O sapunu i ostalim bezvezarijama sto ste napisali radi izjednacavanja i relativiziranja svega i svacega ovaj put necu.


Ajmo sve iz početka još jednom za gledaoce sa jeftinijim kartama... Počnimo prvo od bezvezarija dakle... Hoćete li biti tako ljubazni pa mi objasniti kojim povodom se pre tri ili četiri dana skupilo 100000 ljudi u centru Zagreba i zašto su baš slučajno skoro svi imali crne majice moliću lepo. Možda je to vama bezvezarija meni je to ipak negovanje tekovina ustaškog pokreta a mi tu pričamo o nekom fažizmu i katarzi od istoga. Proteklih nekoliko godina sam letovao u Hrvatskoj imam gomilu prijatelja kako u Istri tako i u Zagrebu nemojte meni molim vas pričati o katarzi u Hrvatskoj. Katarzu u Hrvatskoj svi doživljavaju na skoro identičan način kao i vi dobronamjerni a to je sledeće. Mi Srbi smo napravili celu glupost, Slobodan Milošević jednako Hitler a Hrvati su se samo branili i vodili domovinsko oslobodilački rat tačka kraj priče tj katarze...
I na kraju jako bitna stvar moja malenkost se još tamo od 1988 borila protiv nakaznog režima Slobodana Miloševića, o tome ko ovde sa djavolom tikve sadi i da li će da ih sadi pustite nas same da to prosudimo i odlučimo čini mi se ipak da malo bolje poznajemo datu problematiku. Vama bih dobronamerno preporučio da podignete svoj glas kao iskreni antifašista protiv održavanja turnira u malom nogometu u mestu Čavoglave koji organizuje svake godine na obljetnicu Oluje Marko Perković zvani Tomson a istome prisustvuju neki ministri u vladi republike Hrvatske, takodje podignite glas protiv onih silnih crnih majica u centru jedne europske prestonice kakva je Zagreb...
sonja k. sonja k. 21:02 02.06.2008

Re: Katarza

Nadam se kako ce ovaj sarkasticni prilog biti pravilno shvacen.


ne bih htela da otvaram neke teme koje se mogu shvatiti pogresno i da navlacim besne kere ovde.
u sustini razumem sta zelite da kazete i slazem se.
samo sam zelela da vam skrenem paznju na politicke kadrove u KA eri i proces demontiranja
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:09 02.06.2008

Re: Katarza

Vračarac
Vidim da neki "dobronamerni" izuzetno vole da diskutuju o susedima. samo o susedima. sebe i svoje dvorište uporno preskaču. Ni Tompson, ni Blajburg, ni oluja, ni bljesak, ni Medački džep ih ne zanimaju, a posebno ih ne zanimaju žrtve etničkog čišćenja koje je direktna posledica humano sprovedenih akcija regularne vojske te zemlje. Ali zato u susedsko dvorište stalno vire. Svoje brige ne brinu ali bi zato da rešavaju tuđe. Ti "dobronamerni" me podsećaju na ona dva "starija gospodina" sa balkonu u Mapet Šou.

Vračarac....
Ima blogova gde efikasnije možeš obavljati svoj zadatak....
Zato imaš poslednju opomenu pred ban....ili diskutuj o predmetu, ili ne relativizuj i ne brani neodbranjivo. Pogotovo ne argumentima tipa "a šta vi radite crncima"..Dobronamjerni učestvuju u svakoj diskusiji na argumentovan način, nikada se nije zalagao za to što ti tobože stavljaš njemu u greh. I ako se ne upristojiš, otkazaću ti gostoprimstvo na mom blogu....
die hard die hard 22:20 02.06.2008

Re: Katarza



Potpuno se lažem sa ovom konstatacijom, samo da vam napomenem da se rat
vodio na teritoriji Hrvatske - a ne Srbije.
Jugoslavije će biti ili je neće biti - nije rekao Tuđman već Milošević,
koji nijedan predlog o konstituisanju Jugoslavije nije hteo ni da čuje - a ne da prihvati !

Drugo, Slobodan Milošević nije skinut već zamenjen za drugog,
pravog nacionalistu, pa to je očigledno !


Naravno Doly, pogodi u sridu.U Srbiji svi zivi zaboravljaju na kojoj ili cijoj teritoriji se rat vodio.I moji najbolji prijatelji.Kakvo li bi raspolozenje u Srbiji da je bilo obratno?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 06:57 03.06.2008

Re: Katarza

dobronamjeran
Zadnjih dana na blogu raspirili smo temu oko katarze i da li je Srbija trebala dozivjeti katarzu ili nije.


Dobrice,

ako se ne varama zadnjih dana si bio cest gost na mom blogu i napisao dosta postova. A evo sad vidim da nisi izgleda ukapirao sta je bile tema. Ili jesi ali samo delimicno: tacno je da se radilo o katarzi i o tome zasto je trebalo jedna zemlja da je dozivi ... a ocigledno nije. Ali se nije radilo o Srbiji, nego o jednoj susjednoj zemlji. I NEVEROVATNOJ nespremnosti njene politicke elite da prizna ono sto i vrapci na grani znaju. Ali tamo izgleda nema nikoga ko ima petlju da kaze "car je go" ...

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 07:17 03.06.2008

Re: Katarza

A evo sad vidim da nisi izgleda ukapirao sta je bile tema. Ili jesi ali samo delimicno: tacno je da se radilo o katarzi i o tome zasto je trebalo jedna zemlja da je dozivi ... a ocigledno nije. Ali se nije radilo o Srbiji, nego o jednoj susjednoj zemlji.

Vaso sokole, jel ti to preporučuješ drugima što ne želiš za sebe ?
Pa ti si baš veliki altruista.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:23 03.06.2008

Re: Katarza

Adam
Vaso sokole, jel ti to preporučuješ drugima što ne želiš za sebe ?
Pa ti si baš veliki altruista.


Adamcicu ... ja preporucujem svima isto i ne izdvajam sebe ni u jednom smeru/smislu ... sto je tebi izgleda neshvatljivo ...
adam weisphaut adam weisphaut 07:37 03.06.2008

Re: Katarza


Adamcicu ... ja preporucujem svima isto i ne izdvajam sebe ni u jednom smeru/smislu ... sto je tebi izgleda neshvatljivo ...

Pa nešto nisam primetio da si biuo na strani onih koji su za katarzu u Srbiji. štaviše uglavnom si bio na oponentnoj strani iznoseći komšijske grijehe, koliko se ja sećam.
A zar se nismo dogovorili da nije teško biti fin, ja tebi altruista, a ti meni da mi je jednakost nepojmljiva
Vračarac Vračarac 07:43 03.06.2008

Re: Katarza

Vračarac....
Ima blogova gde efikasnije možeš obavljati svoj zadatak....

ovo mi liči na teoriju zavere.
Zato imaš poslednju opomenu pred ban....ili diskutuj o predmetu, ili ne relativizuj i ne brani neodbranjivo. Pogotovo ne argumentima tipa "a šta vi radite crncima"..Dobronamjerni učestvuju u svakoj diskusiji na argumentovan način, nikada se nije zalagao za to što ti tobože stavljaš njemu u greh. I ako se ne upristojiš, otkazaću ti gostoprimstvo na mom blogu....

OK, spustiću loptu. ali nisam primetio da branim bilo šta neodbranjivo već se isključivo zalažem za jednaku pravdu za sve. Izgleda da to nekome smeta.
P.S. Moram da primetim da mene niste uzimali u zaštitu kada su me na blogu gde ste vi domaćin veoma bezočno vređali i davali kvalifikacije.
I još nešto, u mom citatu se NIGDE ne pominje dobronamJerni.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:00 03.06.2008

Re: Katarza

Adamcic
Pa nešto nisam primetio da si biuo na strani onih koji su za katarzu u Srbiji. štaviše uglavnom si bio na oponentnoj strani iznoseći komšijske grijehe, koliko se ja sećam.
A zar se nismo dogovorili da nije teško biti fin, ja tebi altruista, a ti meni da mi je jednakost nepojmljiva


Idi smisli neko drugo pitanje, Adamcicu ... ali malo bolje razmisli i priseti se bolje ... il' iznesi neki konkretni dokaz/citat. I kud ces finiji nacin, bez truke uvrede ... pa vidis da sam cak upotrebio ono "izgleda"?
adam weisphaut adam weisphaut 08:16 03.06.2008

Re: Katarza

Idi smisli neko drugo pitanje, Adamcicu ... ali malo bolje razmisli i priseti se bolje ... il' iznesi neki konkretni dokaz/citat. I kud ces finiji nacin, bez truke uvrede ... pa vidis da sam cak upotrebio ono "izgleda"?

Pa recimo npr. onomad kada smo govorili o ratu na prostoru ex SRJ pa si ti govorio da npr. tebi nije poznato da je bilo primera proterivanja Hrvata (evidentno da nije bio Hrtkovci) na osnovu tvog kraja a dao si kontraprimer Hrvatske npr. Zagreba. Sorry nisam toliko zaludan da guglam baš svaki primer
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:45 03.06.2008

Re: Katarza

adam weisphaut
Pa recimo npr. onomad kada smo govorili o ratu na prostoru ex SRJ pa si ti govorio da npr. tebi nije poznato da je bilo primera proterivanja Hrvata (evidentno da nije bio Hrtkovci) na osnovu tvog kraja a dao si kontraprimer Hrvatske npr. Zagreba.


Eto kako ti siris neistine (vi's kako sam fini pa necu da ti kazem da lazes ... vrati se nazad i potkrepi to CITATIMA (oba dela tvrdnje). A ako nemas vremena nemoj se ni javljati

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 09:26 03.06.2008

Re: Katarza


Eto kako ti siris neistine (vi's kako sam fini pa necu da ti kazem da lazes ... vrati se nazad i potkrepi to CITATIMA (oba dela tvrdnje). A ako nemas vremena nemoj se ni javljati

Bre Vaso ti dobro znaš da je prošlo godinu dana od te izjave, ti znaš koliko bi morao da kopam da nađem.
A ionako ljudi su sa bloga pratili pa znaju šta je bilo )
Pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:35 03.06.2008

Re: Katarza

A ionako ljudi su sa bloga pratili pa znaju šta je bilo )
Pozz


Hehe pa ljudi sa bloga mogu samo da vide da ti siris neistine (opet mi bas nije jednostavno da budem fin ... posto sam ja ovde i kazem da ne mislim tako niti sam tako nesto mogao ikad da kazem (ovo sto ti insinuiras: da nije bilo slucaja Hrtkovci i/ili da nije poznato) ...

I bas je lepo sto si pokazao prakticno kako iznosis neistine ... da znaju ljudi na blogu kad citaju tvoje postove ....

Pozz
adam weisphaut adam weisphaut 09:41 03.06.2008

Re: Katarza

posto sam ja ovde i kazem da ne mislim tako niti sam tako nesto mogao ikad da kazem (ovo sto ti insinuiras: da nije bilo slucaja Hrtkovci i/ili da nije poznato) ...

Rekao si da eto tamo odakle si u Vojvodini nije bilo primera progona, i sećaš se i sam toga. Vaso, vbaljda znaš šta si pisao :))
I nije lepo da optužuješ druge za laž (neko bi rekao projektuješ )
Pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:52 03.06.2008

Re: Katarza

Rekao si da eto tamo odakle si u Vojvodini nije bilo primera progona, i sećaš se i sam toga. Vaso, vbaljda znaš šta si pisao :))
I nije lepo da optužuješ druge za laž (neko bi rekao projektuješ )
Pozz


Ti si Adamcicu stvarno neverovatan tip ... ali ocigledno si u stanju svasta da kazes ... jedino imas problema sa dokazivanjem
adam weisphaut adam weisphaut 09:58 03.06.2008

Re: Katarza

jedino imas problema sa dokazivanjem

Pa kada imaš hiperprodukciju postova, garant ih imaš 5-6000 od tada
Trebali bi mi dani da ih sve pregledam. Što ti koristiš za tipičan spin
dobronamjeran dobronamjeran 13:30 03.06.2008

Re: Katarza

Hoćete li biti tako ljubazni pa mi objasniti kojim povodom se pre tri ili četiri dana skupilo 100000 ljudi u centru Zagreba

Povod je bio proslava dana branitelja. Bar sluzbeni povod.
Od kud znate da je bilo 100 000 ljudi? Vas kolega vracarac iznosi thompsonove tvrdnje o 120 000.
i zašto su baš slučajno skoro svi imali crne majice moliću lepo.

Od kud znate da su bas svi imali crne majice? Da li ste sigurni u tu svoju tvrdnju ili ste ju negdje procitali ili ste na osnovu toga sto je Tupson imao crnu majicu procijenili da su i svi u publici imali crnu majicu?
Možda je to vama bezvezarija meni je to ipak negovanje tekovina ustaškog pokreta a mi tu pričamo o nekom fažizmu i katarzi od istoga.

Kakve veze ima njegovanje tekovina usraskog pokreta s postavljanjem dogadjaja koji su se odigravali u bliskoj proslosti u pravu ravan i priznanjem da je agresija koja je vodjena u cilju stvaranja velike Srbije dosla od politickog estabilismenta na celu sa Slobodanom Milosevicem? Da li je njegovanje tekovina usraskog pokreta bilo dovoljno opravdanje za pokusaj pripajanja dijela teritorije koji je pripadao Hrvatskoj u sastav republike Srbije?
Dakle ponovimo ono na sto danas Tadic takodjer izbjegava odgovoriti:
Za sto je Milosevic kriv?
Zato sto je poveo ratove
Zato sto je ratove izgubio.
Da je Milosevic poveo ratove postoji cijeli niz dokaza od knjige Dragise Pavlovica Olako obecana brzina u kojoj secira ulazak nacionalizma u vrh saveza komunista preko dnevnika Kadijevica i Bore Jovica do knjige Knin je pao u Beogradu pa i sjecanja jos zivih sudionika dogadjaja.
No danas Tadic to vrijeme naziva vodjenjem legitimne politike te time sve to abolira i pokusava napraviti bolju proslost ne bi li se dodvorio zlocinackoj skupini koja ima ime SPS i priveo ih od jednog carstva drugom carstvu.
Pri tome graditelj mrkonjic svjesno isprobava koje su granice tolerancije demokratske stranke to jest da li je demokratima dovoljno samo skinuti gace ili ce se morati i naguziti. a sve zato sto krvavi vinovnici tragedije devedesetih koji nose osnovnu i najvecu krivnju za krvavi raspad danas izigravaju socijalno osjetljivu partiju koja je jezicac na vlasti izmedju naguzenih demokrata i drcnih radikala.
Mi Srbi smo napravili celu glupost, Slobodan Milošević jednako Hitler a Hrvati su se samo branili i vodili domovinsko oslobodilački rat tačka kraj priče tj katarze...

Dakle nisu Srbi nego politicki estabilisment Srbije uz koperaciju s instrumentaliziranim krajisnicima.
Milosevic = Hitler.
Sto je u tome sporno? I jedan i drugi su bili na celu velikodrzavnog projekta koji je imao ideologiju krvi i tla sto je u slucaju Milosevica glasilo gdje je i jedan Srpski grob tamo je srbija.
I jedan i drugi su poduzeli ratove kako bi ostvarili proklamirani nacionalni projekat koji je u Slucaju Srbije imao naziv SNI Srpski nacionalni interes.
I jedan i drugi su u sprovodjenju tog cilja koristili i zlocine i protjerivanja i svasta nesto.
I jedan i drugi su izgubili.
No u Njemackoj je danas zabranjeno isticati kukasti kriz i bilo sto u svezi s nacizmom a u Srbiji socijalisti prave vladu. I sve im je oprosteno.
Da Hrvatska je vodila obrambeni rat u kojem su pocinjeni zlocini. Prije 60 godina zlocini koje su pocinili rusi i amerikanci te englezi ali i NOVJ na kraju rata nisu sankcionisani. Danas jesu i sankcionisu se. Kako to je vec tema za sebe. No neosporno je kako je Hrvatska u Hrvatskoj vodila obrambeni rat no takodjer je neosporno kako je Hrvatska u Bosni vodila napadacki rat.
I na kraju jako bitna stvar moja malenkost se još tamo od 1988 borila protiv nakaznog režima Slobodana Miloševića, o tome ko ovde sa djavolom tikve sadi i da li će da ih sadi pustite nas same da to prosudimo i odlučimo čini mi se ipak da malo bolje poznajemo datu problematiku.

To je vise cudno sto tu politiku posredno branite. To da sami trebate prosuditi jasna je stvar. Pa prosudjujete kad izlazite na glasanje. Ovdje se radi o politickom oportunizmu ili o tome kako su sva sredstva dozvoljena ne bi li se ostalo na vlasti.
Tako ce Tadic umjesto Kostunice dobiti Dacica.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:01 03.06.2008

Re: Katarza

Dakle ponovimo ono na sto danas Tadic takodjer izbjegava odgovoriti:
Za sto je Milosevic kriv?
Zato sto je poveo ratove
Zato sto je ratove izgubio.
Da je Milosevic poveo ratove postoji cijeli niz dokaza od knjige Dragise Pavlovica Olako obecana brzina u kojoj secira ulazak nacionalizma u vrh saveza komunista preko dnevnika Kadijevica i Bore Jovica do knjige Knin je pao u Beogradu pa i sjecanja jos zivih sudionika dogadjaja.
No danas Tadic to vrijeme naziva vodjenjem legitimne politike te time sve to abolira i pokusava napraviti bolju proslost ne bi li se dodvorio zlocinackoj skupini koja ima ime SPS i priveo ih od jednog carstva drugom carstvu.
Pri tome graditelj mrkonjic svjesno isprobava koje su granice tolerancije demokratske stranke to jest da li je demokratima dovoljno samo skinuti gace ili ce se morati i naguziti. a sve zato sto krvavi vinovnici tragedije devedesetih koji nose osnovnu i najvecu krivnju za krvavi raspad danas izigravaju socijalno osjetljivu partiju koja je jezicac na vlasti izmedju naguzenih demokrata i drcnih radikala


Dragi dobronamjerni,
Ovo je tacno! Potpisujem!

Tako ce Tadic umjesto Kostunice dobiti Dacica.


Ovo je sustina. Kada se lelekalo nad limenim sandukom ispred skupstine uz povike vodecih licnosti srpske skorasnje istorije, (ja odgledala sve iako u inostranstvu iz koga nemam nameru da popujem, samo konstatujem) jasno se obelodanila misija najjace partije u Srbiji. Za mene su radikali i socijalisti potpuno identicni i valjda zato sto ne razumem zlo, ne znam kako da ga analiziram drugacije sem kroz produkte koje je donelo: masovne grobnice, nekaznjene ubice, politicare koji krvavi do grla i dalje stoje iza glasnogovornika, nisam u stanju da objasnim Tadicevo ponasanje, kao i blagonaklono klimanje glavama nekih drugiih pametnih ljudi za koje sam mislila da im je moguce verovati. Svi smo mi vrlo naivni za ove prljave igre. Ja sam se rodila i zivela u zemlji koja je bila Evropa kroz koju sam slobodno putovala i u kojoj me niko zbog mog porekla nije "pljuvao", a koju sada vidim kao truli balvan koji jedva pluta po nekoj mutnoj vodurini.



mariopan mariopan 16:51 03.06.2008

Re: Katarza

dobronamjeran
Zadnjih dana na blogu raspirili smo temu oko katarze i da li je Srbija trebala dozivjeti katarzu ili nije.
Posljednji dogadjaji na politickoj sceni Srbije pokazuju upravo stetnost toga sto Srbija nije prosla katarzu.
Jer da je prosla to jest da se sudilo svima odgovornima, da se demontirao aparat Slobodana Milosevica sve sa ministarstvima moci i popratnim sluzbama koje su se nekad zvale udba i kos danas ne bi imali ovakve razgovore.
No zamislimo da je u njemackoj polovinom pedesetih adenauer vodio pregovore s Himlerom oko njegove participacije u vlasti i da je uslov Himlera bio da se dozvoli Evi Braun povratak u Njemacku i da se Jozef Gebels pusti na slobodu.

A Hrvatska upravo dozivlajav katarzu na koncetru Tompsona...vidim i kako.
mariopan mariopan 16:54 03.06.2008

Re: Katarza

Dolybell
Meni je jako žao ali meni su nacionalisti, šovinisti i fašisti uvek i svugde zlo kako u Hrvatskoj, tako i u Srbiji ili bilo gde na kugli zemaljskoj...


Potpuno se lažem sa ovom konstatacijom, samo da vam napomenem da se rat
vodio na teritoriji Hrvatske - a ne Srbije.
Jugoslavije će biti ili je neće biti - nije rekao Tuđman već Milošević,
koji nijedan predlog o konstituisanju Jugoslavije nije hteo ni da čuje - a ne da prihvati !

Drugo, Slobodan Milošević nije skinut već zamenjen za drugog,
pravog nacionalistu, pa to je očigledno !

Ko je rekao "Ja sam svoj zadatak obavio- Jugoslavija vise ne postoji!"...i dobio frenetican aplauz u Zagrebu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana