Pre upotrebe promućkati.....

Drago Kovacevic RSS / 10.06.2008. u 11:46

Vidim, prilično je uzburkana, inače ustajala voda naše dnevne politike. Toliko da se u blog političku priču vraćaju i ekolozi koji su samo desetak dana ranije, ničim izazvani, najavili da se posvećuju samo tom korisnoim angažovanju, a da politiku u užem shvatanju toga pojma na određeno vreme škartiraju iz butige  ..o))

Gledam jutros Goranov, Jelenin i druge blogove, komentare i priloge, mantranje i spinovanje i ne mogu se oteti utisku da je Krunska dala signal za uzbunu. Inozemstvo i tuzemstvo na svakom mestu i u svako doba, vredno kontrolišu štetu izazvanu govorom BoTa, osobito njegovim naputcima o "poštovanju i deobi bola". Ma nema na celom svetu aktivista koji bolje razumeju šta je pragmatizam od te mobilisane DS ekipe.  Pragmatizam ima ovde najjasniju moguću definiciju a glasi - To je sve ono što radi BoTa- I sad kako se odupreti tom aksiomu. Setih se jedne istorijske analogije u srpskoj politici, jedne slične mantre  koja je glasila - Zna Baja šta radi -a glasila je tako samo zbog toga što tada pojam "pragmatizam" nije postojao. Koliko je "Baja znao šta radi" pokazali su rezultati njegove politike. ( Za one koji eventualno ne znaju ko je Baja, da kažem da je to Nikola Pašić, najdugovečniji srpski političar).

No pustimo staroga Baju, vratimo se onome što nam sprema naš savremeni Baja i ostale "baje". Ups, ne šta nam spremaju nego šta su nam spremili a sada to polako realizuju.

Odmaknimo se malo od Dačića, porodične zadruge Krkobabić i opšteg ljubimca demokratske javnosti Palme. Uveren sam, oni politički u ničemu osim u stvaranju opšte konfuzije, nisu tako važni. Mesec dana se stvara taj "dim" od koga se ne vide druge stvari i mesec dana se duma na temu kako nastaviti istu priču, samo sada bez Koštunice, ali nikako bez njegove stranke i njegove ekipe.

Tako je recimo, potpuno nezapaženo prošla prošlonedeljna sednica tehničke vlade na kojoj je u bratskoj slozi, bez ijednog disonantnoga tona usvojen nekakav program evropskih integracija. Niko se nije upitao kako to da DSS neće SSP a donosi bez problema agendu za evropske integracije. 

Istovremeno, "ljuti" protivnici Đelić i Bubalo, odlaze u Rusiju i prema TV slici sede sa delegacijom za nekim stolom gde ih "preslišava" izvesni Putinov ministar. Potom Bubalo izjavljuje kako bi trebalo ratifikovati "energetski sporazum" već ovoga meseca, a Đelić, kakvim ga je bog dao ne popušta u svom optimizmu i pretvaranju neprilika u prilike, pa kaže kako se Rusi zainteresovani da nam daju mogućnost da zaradimo u nekoj vezanoj trgovini. Dan kasnije Đelić dopunjava iskaz time, kako je rekao Rusima da će se parlament konstituisati u junu a sporazum biti ratifikovan do "kraja jula"...

Danas u tu priču ulazi i Velja Ilić, pa govoreći o udelu NIS-a u hotelu Holidej In, grdi nekoga na nepoznatoj adresi govoreći da bi nameravana prodaja toga udela ugrozila "energetski sporazum" jer bi ugrozila i rusko parče od 51 posto u NIS-u. Ko li to ugrožava ruske interese? Nije valjda Popović....

Na čuvenom GO DS, onome gde je bol bila u prvome planu, BoTa kaže jednu veoma zanimljivu stvar. Kaže, da će praviti koaliciju sa socijalistima i sa mađarskom koalicijom pa će onda ovi, dakle SPS i mađarska koalicija praviti još neke razgovore i koalicije. Ne reče sa kim, ali se podrazumeva da to mogu biti samo oni koji prihvataju "pet principa"... dakle svi osim radikala i ldp..o))) Najavljuje li to BoTa "socijalno odgovornu" vladu nacionalnoga jedinstva...

Iz DSS-a, tačnije rečeno od strane Andreje Mladenovića, nagvažda se nešto kako vladu prave "tajkuni i američki ambasador"...I sad, koliko se god činilo da je to deo glupave DSS priče, ne može a da se ne primeti kako u ime DSS-a priča samo Mladenović. Svi drugi su neobično tihi i uzdržani. Zuba niko ne beli.

Samo Velja, onako usput ironišući na Palmin račun, napominje kako nikada neće izdati Koštunicu. Tačno, pošto Koštunice neće biti u vladi, a Veljinu poziciju će obnašati Mrkonjić, njega tu neće biti. Prosto višak je. Već je sasvim dovoljno domaćina tu, pa da se međusobno ne sapliću.

Sve u svemu, došlo se do toga da ćemo imati vladu "narodnoga jedinstva". Već bi je imali da se ne traži model kako bezbolno i bez političke štete u nju uvući DSS. Naravno bez Koštunice u vladi, ali sa Koštunicom sa još nešto uticaja.

Premijer će biti neko politički nebitan, verovatno Pajtić. Ovi dimovi kojima se najavljuje Dačić kao premijer služe samo budućem opravdanju kako je DS dobro pregovarao pa Dačić nije postao premijer nego vicepremijer zadužen za sektor bezbednosti. Prosto, da se jedan štetan potez spinovanjem pretvori u pregovarčaki uspeh, a DS birači po modelu "tesne cipele koja žulja" odahnu. Računa se da će "cipelu skinuti" onda kad vide da Dačić ipak neće biti premijer...

A Beograd....Pa prevariće Vučića.Zapravo, već su ga prevarili.On se nadao da će biti gradonačelnik bar tri meseca. A ovi mu neće dati jer bi to previše podsećalo na igrokaz sa Tomom Nikolićem pre godinu dana...Kad Dačić kaže da SPS izlazi iz koalicije sa radikalima na gradskom nivou, DSS će polako ali sigurno preći na DS stranu izgovarajući se da je bolje nastaviti ono što su već uspešno radili nego baš sve prepustiti "žutima"...i oni će po već oprobanom modelu primeniti strategiju "manjega zla"...o)) To što je pričao Andreja Mladenović i tako neće biti bitno. Zaboga, ko je Andreja Mladenović...o))

Kako vam se čini ovaj miks..? 

 

 



Komentari (153)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 11:54 10.06.2008

Oslobodjen Marko Milosevic

Vise nema prepreka formiranju proevropske vlade i pocetku dugog putovanja u Jevropu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:26 10.06.2008

Re: Oslobodjen Marko Milosevic

mikimedic
Vise nema prepreka formiranju proevropske vlade i pocetku dugog putovanja u Jevropu.

Miki, ovo je satira.....i to dobra...o))
dobronamjeran dobronamjeran 18:05 10.06.2008

Re: Oslobodjen Marko Milosevic

Miki, ovo je satira.....i to dobra...o))

Steta sto nema Radoja Domanovica i Branislava Nusica. Ovdje ima materijala za nekoliko izvrsnih komada koji bi kako se cini bili aktualni jos barem desetljece. Ova situacija me podsjeca na ono sto se u gay populaciji naziva vlakic ili vozic. Zna kvirija o cemu se radi.
dragoljub dragoljub 23:27 11.06.2008

Re: Oslobodjen Marko Milosevic

Steta sto nema Radoja Domanovica i Branislava Nusica. Ovdje ima materijala za nekoliko izvrsnih komada koji bi kako se cini bili aktualni jos barem desetljece.

bogme nisam nimalo srećan zbog toga.više bi mi lego fokner,kad bi mogo da biram
Jeremija Jeremija 11:54 10.06.2008

Čini mi se....

.... da ti je žao Vučića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:04 10.06.2008

Re: Čini mi se....

Jeremija
.... da ti je žao Vučića.

Naročito....o))

Boris Drenca Boris Drenca 12:10 10.06.2008

ne

može koštunica toliko nisko da padne a da mu Tadić ne pomogne da se digne ponovo....

Kao Lignjioslav i Patrik, šatro ne vole se

VladaDS+DSS idila...
edi-va edi-va 12:10 10.06.2008

Pre upotrebe promućkati...

Kako vam se čini ovaj miks..?


Promuckaj pa prospi.
G r o f G r o f 21:02 10.06.2008

Re: Pre upotrebe promućkati...

Promuckaj pa prospi


Ima da popiješ.
Mučio se da smućka.
edi-va edi-va 07:53 11.06.2008

Re: Pre upotrebe promućkati...

G r o f
Promuckaj pa prospi


Ima da popiješ.
Mučio se da smućka.


Grofe, izvoli posluzi se, ja vishe ne umem da pijem isto sranje - drugo pakovanje ... chak ni na slamchicu.
nobody is perfect nobody is perfect 12:11 10.06.2008

Dobro,

miks Vam je u redu, ali sta tu ne valja? A sta bi to bilo bolje, ili sta Vi predlazete da bi bilo bolje?
Da ne bude zabune, BoTu cenim taman toliko koliko i kako ga prikazuju u jednom spotu ("BoTa nije glup"!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:14 10.06.2008

Re: Dobro,

nobody is perfect
miks Vam je u redu, ali sta tu ne valja? A sta bi to bilo bolje, ili sta Vi predlazete da bi bilo bolje?
Da ne bude zabune, BoTu cenim taman toliko koliko i kako ga prikazuju u jednom spotu ("BoTa nije glup"!

Dakle- Zna Baja šta radi -o))
Zeks Zeks 12:16 10.06.2008

usput ironišući spinovanjem i mantranjem

Kako vam se čini ovaj miks..?

Inozemstvo i tuzemstvo naputcima o "poštovanju i deobi bola". Bolje pisi o burazerima....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:24 10.06.2008

Re: usput ironišući spinovanjem i mantranj

Zeks
Kako vam se čini ovaj miks..?

Inozemstvo i tuzemstvo naputcima o "poštovanju i deobi bola". Bolje pisi o burazerima....


Šta fali....sve je to naš jezik...
Zeks Zeks 12:27 10.06.2008

Fali...

Jos likova i "lepih" reci i izraza.....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:30 10.06.2008

Re: Fali...

Zeks
Jos likova i "lepih" reci i izraza.....

E, tu se slažem...No, prema svecu i tropar...
Zeks Zeks 12:37 10.06.2008

E, tu se slažem...

No, prema svecu i tropar...


a prema tekstu i komentar...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:57 10.06.2008

Re: E, tu se slažem...

Zeks
No, prema svecu i tropar...


a prema tekstu i komentar...

Da, prema ogledalu i lik..
Zeks Zeks 13:12 10.06.2008

Likovi u ogledalu

Drago Kovacevic
"ljuti" protivnici Đelić i Bubalo, odlaze u Rusiju i prema TV slici sede sa delegacijom


Drago Kovacevic
Da, prema ogledalu i lik..


a "prema TV slici sede sa delegacijom"!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:23 10.06.2008

Evo prvoga produkta...

Oslobođen Marko Milošević
10. jun 2008. | 11:37 | Izvor: Tanjug
Požarevac -- Sin Slobodana Miloševića, Marko, oslobođen je optužbe da je, sa još petoro ljudi, naneo teške telesne povrede trojici članova požarevačkog "Otpora.

Ako je ovo najava kako će funkcionisati "socijalno odgovorna vlada"...neka nam je svevišnji na pomoći...
vnk vnk 12:43 10.06.2008

Re: Evo prvoga produkta...

Drago Kovacevic
Oslobođen Marko Milošević
10. jun 2008. | 11:37 | Izvor: Tanjug
Požarevac -- Sin Slobodana Miloševića, Marko, oslobođen je optužbe da je, sa još petoro ljudi, naneo teške telesne povrede trojici članova požarevačkog "Otpora.

Ako je ovo najava kako će funkcionisati "socijalno odgovorna vlada"...neka nam je svevišnji na pomoći...


Odmah pomoc izbeglicama...
JJ Beba JJ Beba 13:02 10.06.2008

Re: Evo prvoga produkta...

Drago Kovacevic
Oslobođen Marko Milošević10. jun 2008. | 11:37 | Izvor: TanjugPožarevac -- Sin Slobodana Miloševića, Marko, oslobođen je optužbe da je, sa još petoro ljudi, naneo teške telesne povrede trojici članova požarevačkog "Otpora.Ako je ovo najava kako će funkcionisati "socijalno odgovorna vlada"...neka nam je svevišnji na pomoći...

“Stegnite ruku onima sa kojima ste se sukobljavali 90-ih godina i nađite zajedničko rešenje za bolju budućnost”, Boris tadić, predsednik Srbije

ajde svi, svi, svi
sonja k. sonja k. 13:04 10.06.2008

Re: Evo prvoga produkta...

neka nam je svevišnji na pomoći...


e jest, malo morgen
pa posle da ima problema sa Tadicem
levitan levitan 12:25 10.06.2008

Pogoditi rod

Pre samo nekoliko meseci svi su govorili o onome što označava imenica "moleban", pa je to otišlo dotle da je ona zapravo bila simbol celog političkog pravca i onoga što je on, najprizemnijim tumačenjima, kasnije izazvao na ulicama Beograda.
Danas je mesto te imenice zauzela imenica "bol".
I kod prve i kod druge vrlo često su pravljene greške.Dok su "moleban" svi izgovaralai kao imenicu muškog, a ona je zapravo ženskog roda, bol vrlo često menjaju kao imenicu ženskog roda(što ona i jeste u hrvatskom jeziku).
Dakle, predsednik Tadić je osetio ISTI bol zbog streljanja premijera Đinđića kaogod i predivna levičarska opcija kada je ostala bez svog rodonačelnika, Velikog meštera sviju hulja.
Možda se u ispravnom tumačenju ovih reči, premeštanju S Miloševića u Aleju velikana i održavanjem zajedničke molebni za spas dve duše, najzad vaspostavi ono za čim nam politička elita složno žudi- potpuno jedinstvo i sabornost, blagosloveno od strane vodećih "tajfuna" i nenarušeno čak ni LDP-om koji se, koliko do juče, predstavljao kao najodlučnija prepreka velikom povratku Slobinih najboljih đaka.
Atomski mrav Atomski mrav 12:28 10.06.2008

Pazi ko se javlja... :-)

Ma nema na celom svetu aktivista koji bolje razumeju šta je pragmatizam od te mobilisane DS ekipe.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:29 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Atomski mrav
Ma nema na celom svetu aktivista koji bolje razumeju šta je pragmatizam od te mobilisane DS ekipe.

De si Atomski...o)) Jesi i ti "pragmatičar"...
ludvig ludvig 12:31 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Kako vam se čini ovaj miks..?


bogme dosta drugačije od tvojih prvih predizbornih prognoza:))
poz.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:33 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

ludvig
Kako vam se čini ovaj miks..?


bogme dosta drugačije od tvojih prvih predizbornih prognoza:))
poz.

A, ne...
Imam dokaze....od bloga do kolumne....o))
pozz
Atomski mrav Atomski mrav 12:35 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

De si Atomski...o)) Jesi i ti "pragmatičar"...

Evo me, da se javim dok je broj komentara još manji od 150... posle ne mogu ič da vidim, ne znam jel' do sajta ili do Firefox-a...
E sad, ne znam šta bi ti značilo to "pragmatičar" sa sve navodnicima?
Jelena Milić Jelena Milić 12:36 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

ja sam u soku AM, tu si prvo dosao a ne kod mene

skandalozno :))
Atomski mrav Atomski mrav 12:38 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Nije tačno, ostavio sam komentar kod tebe pre nego kod Draga

A i *ebu me postovi sa mnogo komentara, pisao sam ti...
Jelena Milić Jelena Milić 12:43 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

kuku, sad cu da nadjem :)

hulijo mi mozak zavreteo
Atomski mrav Atomski mrav 12:45 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

I još si sad istrolovala ovaj thread, a ja čekam da Drago pojasni šta su (ili ko su, a već ako ne može drugačije, ko nisu) "pragmatičari"...
Maksa Maksa 12:47 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Evo me, da se javim dok je broj komentara još manji od 150... posle ne mogu ič da vidim, ne znam jel' do sajta ili do Firefox-a...


Sledi ono što ovde pogrešno zovu "trol", ali je viši cilj u pitanju, budućnost države, i zdrave surferske navike koje su ključne za opstanak nacije u ova smutna vremena, pa moram.

Sve može da bude ovako i onako, i možda i Drago ubode, a možda i Boris Tadić oženi Miru Marković, a možda se uzmu i Krkobabić i Borka Vučić, a možda i Velja udvostruči fond reči na 90, a možda i ... sve je to možda-možda, ali Istina Je Jedna - ljudi, *ebo Eksplorer, *ebo Firefox - koristite Operu.

And now back to your scheduled programming.
Jelena Milić Jelena Milić 12:50 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

drago da po/jasni!!!???

pa drago obrne sve opcije i onda kaze I told you so!

drago je pragmaticar prve kategorije :)

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:53 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Atomski mrav
De si Atomski...o)) Jesi i ti "pragmatičar"...

Evo me, da se javim dok je broj komentara još manji od 150... posle ne mogu ič da vidim, ne znam jel' do sajta ili do Firefox-a...
E sad, ne znam šta bi ti značilo to "pragmatičar" sa sve navodnicima?

E, onda nisi pročitao ceo post..o))
Nisam mislio na tebe kao AM, nego na ovu grupu koja sve što BoTa uradi upravdaju tom čarobnom rečju...
ludvig ludvig 12:54 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

pa drago obrne sve opcije i onda kaze I told you so!


ima istine:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:54 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Jelena Milić
drago da po/jasni!!!???

pa drago obrne sve opcije i onda kaze I told you so!

drago je pragmaticar prve kategorije :)


Kako si me provalila...o))
Jelena Milić Jelena Milić 12:59 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

ikustvo, drago, iskustvo

zato sto tako nekad ICG radi :))

to je tako i tako, bla, bla, bla, al ne mora da znaci :))


pa onda niko ne moze da nas tuzi

realtivizacija cista
dragoljub dragoljub 12:59 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

ljudi, *ebo Eksplorer, *ebo Firefox - koristite Operu.

apsAlutno podržavam

peraO rules

sas pragmAtikU il bez opera rulez
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:59 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Maksa
Evo me, da se javim dok je broj komentara još manji od 150... posle ne mogu ič da vidim, ne znam jel' do sajta ili do Firefox-a...


Sledi ono što ovde pogrešno zovu "trol", ali je viši cilj u pitanju, budućnost države, i zdrave surferske navike koje su ključne za opstanak nacije u ova smutna vremena, pa moram.

Sve može da bude ovako i onako, i možda i Drago ubode, a možda i Boris Tadić oženi Miru Marković, a možda se uzmu i Krkobabić i Borka Vučić, a možda i Velja udvostruči fond reči na 90, a možda i ... sve je to možda-možda, ali Istina Je Jedna - ljudi, *ebo Eksplorer, *ebo Firefox - koristite Operu.

And now back to your scheduled programming.

Ne diraj mi Firefox, ne bi ga menjao za Ivicu i dve palme..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:01 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Jelena Milić
ikustvo, drago, iskustvo

zato sto tako nekad ICG radi :))

to je tako i tako, bla, bla, bla, al ne mora da znaci :))


pa onda niko ne moze da nas tuzi

realtivizacija cista

Videćeš rezultat....o))

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:05 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Jelena Milić
ikustvo, drago, iskustvo

zato sto tako nekad ICG radi :))

to je tako i tako, bla, bla, bla, al ne mora da znaci :))


pa onda niko ne moze da nas tuzi

realtivizacija cista

to Jelena
Kako tumačiš Đelićev i Bubalov odlazak na raport u Moskvu...Onako, zajedno i solidarno...
JJ Beba JJ Beba 13:08 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Volela bih i da mi Nune objasni zašto treba da oprostimo.

"Stegnite ruku onima sa kojima ste se sukobljavali 90-ih godina i nađite zajedničko rešenje za bolju budućnost”, rekao je Tadić. ”

on to ume pragmatično
Atomski mrav Atomski mrav 13:09 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

A što ti, o sveznajući, pitaš Jelenu?

P.S. Hvala na objašnjenju, takav "pragmatičar" svakako nisam
nesha nesha 13:13 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Drago se uvek PODASTRE ( whatever that means)
Palilula Palilula 13:14 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Bebo draga, pa nisi pratila, treba da se mirimo sa kako rece avangardom (tome se jos uvek smejem).
Maksa Maksa 13:16 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Ne diraj mi Firefox, ne bi ga menjao za Ivicu i dve palme..o))


A ako ubacim Krkobabića i Borku V. (kako igraju argentinski tango, on u (neprikladnom, ali omiljenom) lister odelu, a ona sa ružom u zubima)?

Jedino Opera stvarno može da donese postratno otrežnjenje, nacionalno pomirenje (uz lustraciju posle koje će biti i Vuk sit i Placevi na broju). To je siguran korak ka Evropi (firma je iz Finske), u skladu sa najnovijim industrijskim i ekološkim standardima, nezavistan i iznad svega socijalno odgovoran (nepre*ebiva cena - dž.) browser.
Jelena Milić Jelena Milić 13:18 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

j...te drago,
ajd sto radulovic i co nisu shvatili, al bar ti

rezultat je, konacni odgovor je,

42
JJ Beba JJ Beba 13:18 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Bebo draga, pa nisi pratila, treba da se mirimo sa kako rece avangardom

pa dačić & mrkonjić su avangarda levice
a palma & krkobanić ltd su avnagarda ulaska u EU. sa njima ne treba da se mirimo, ili treba?
molim objašnjenje
Palilula Palilula 13:22 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

pa dačić & mrkonjić su avangarda levice
a palma & krkobanić ltd su avnagarda ulaska u EU. sa njima ne treba da se mirimo, ili treba?
molim objašnjenje


Ma sa svima se mirimo, i sa dedicom i Palmom, opsti mir i ljubav. Evo dva bloga dole, hvale Cedu sve u sesnaest, nece bas sa njim da se mire, ali su ga zavoleli.
sonja k. sonja k. 13:24 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

treba bebs, kazu da imamo ista iskusenja, boli i nesrece u sebi i to je onda za srecu citavog drustva
i ako ne razumes, razumes inace ces dobiti batina od predsednika

Palilula Palilula 13:25 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

razumes inace ces dobiti batina od predsednika


ko se bije taj se voli
JJ Beba JJ Beba 13:26 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Palilula
pa dačić & mrkonjić su avangarda levicea palma & krkobanić ltd su avnagarda ulaska u EU. sa njima ne treba da se mirimo, ili treba? molim objašnjenjeMa sa svima se mirimo, i sa dedicom i Palmom, opsti mir i ljubav. Evo dva bloga dole, hvale Cedu sve u sesnaest, nece bas sa njim da se mire, ali su ga zavoleli.

aaa misliš ono

peace brother itajrad
:)
Palilula Palilula 13:29 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

peace brother itajrad


dode mi da odem u subotu kod Vucica ma miting, bas mi ga je zao, ko siroce, nece ga pa nece
sonja k. sonja k. 13:31 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

paz kad bi posle svega Vucic ladno mogao da navuce majicu "OTPOR"
Palilula Palilula 13:33 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

paz kad bi posle svega Vucic ladno mogao da navuce majicu "OTPOR"


poklonicu mu moju majicu da se ne trosi
JJ Beba JJ Beba 13:36 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sonja k.
treba bebs, kazu da imamo ista iskusenja, boli i nesrece u sebi i to je onda za srecu citavog drustvai ako ne razumes, razumes inace ces dobiti batina od predsednika

pa zar nemamo ista iskušenja samim rođenjem?
šta ćeš veće iskušenje, bol i nesreću od živeti ovde?
mada se to verovatno ne računa.
oni nemaju nekih veći problema.
sem možda s odelima
JJ Beba JJ Beba 13:38 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

jel misliš vaku?

sonja k.
paz kad bi posle svega Vucic ladno mogao da navuce majicu "OTPOR"

JJ Beba JJ Beba 13:40 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sonja k.
paz kad bi posle svega Vucic ladno mogao da navuce majicu "OTPOR"


a ja se sećam ove majce

i neću zaboraviti
sonja k. sonja k. 13:48 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Naravno Bebs,
idemo u subotu da Vucicu svecano predamo majice i bedzeve


Ej Švabo, što nas nisi pobedio!
(dunav, 10. jun 2008 13:04)
: )))
sonja k. sonja k. 13:53 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

a ja se sećam ove majce


e te vise nema...sad je vako nesto u modi


Palilula Palilula 13:55 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sad je vako nesto u modi


pre neki dan je Kurir pisao o Vucicevom stilisti, oblaci ga u pastelne boje
JJ Beba JJ Beba 14:00 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sonja k.
Naravno Bebs,idemo u subotu da Vucicu svecano predamo majice i bedzeveEj Švabo, što nas nisi pobedio!(dunav, 10. jun 2008 13:04): )))

da. i kad već ovi iskusni otporaši ćute, oni što su otpor borbu izvozilii, moraćemo mi da vučiću & comp sa majcama, značkama i ostalom rekvizitom damo i koji čas iz preživljavnja i ponašanja na ulici. viš da su sve neki klinci, pojma nemaju o uličnoj borbi....
.:)
JJ Beba JJ Beba 14:03 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Palilula
sad je vako nesto u modipre neki dan je Kurir pisao o Vucicevom stilisti, oblaci ga u pastelne boje



pastelno ga oblači zekstra
sarum sarum 14:06 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Atomski mrav
De si Atomski...o)) Jesi i ti "pragmatičar"...

Evo me, da se javim dok je broj komentara još manji od 150... posle ne mogu ič da vidim, ne znam jel' do sajta ili do Firefox-a...
E sad, ne znam šta bi ti značilo to "pragmatičar" sa sve navodnicima?



Ako ti se pojavljuju ovi case-ovi sa naslovom ali bez texta probaj samo da scrollujes misa preko ove "link" kockice u gornjem desnom uglu (ne moras da klickash), kod moje Vatrene Lisice se text onda pojavi
Atomski mrav Atomski mrav 14:10 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Thx !!!
jananderson jananderson 14:41 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

*ebo Eksplorer, *ebo Firefox - koristite Operu.

Priznajem: jedino sto ovih dana mogu da kazem na ovu i sve druge teme je da koristim operu, ali samo pomocu firefoxa mogu da otvorim blog b92!? Opera nece pa nece!?
angie angie 18:10 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Volela bih i da mi Nune objasni zašto treba da oprostimo.


e da, jel bio neki odgovor, demanti, shta god od strane ldp-a na onaj Nunetov post?
sonja k. sonja k. 18:24 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

angie

e da, jel bio neki odgovor, demanti, shta god od strane ldp-a na onaj Nunetov post?


koji post angie?
noob noob 18:45 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Evo me, da se javim dok je broj komentara još manji od 150... posle ne mogu ič da vidim, ne znam jel' do sajta ili do Firefox-a...


A nikom vam nije palo na pamet da kada ste vec ulogovani, kliknete na kontrolni panel--->Izmeni moj profil i tamo namestite da vam prikazuje recimo samo po 50 komentara po stranici?

just 2c
dragan7557 dragan7557 23:39 10.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

JJ Beba
sonja k.
Naravno Bebs,idemo u subotu da Vucicu svecano predamo majice i bedzeveEj Švabo, što nas nisi pobedio!(dunav, 10. jun 2008 13:04): )))

da. i kad već ovi iskusni otporaši ćute, oni što su otpor borbu izvozilii, moraćemo mi da vučiću & comp sa majcama, značkama i ostalom rekvizitom damo i koji čas iz preživljavnja i ponašanja na ulici. viš da su sve neki klinci, pojma nemaju o uličnoj borbi....
.:)

Oni samo GLEDAJU.
angie angie 03:00 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sonja k.

angiee da, jel bio neki odgovor, demanti, shta god od strane ldp-a na onaj Nunetov post?koji post angie?



ovaj!




izvini- nisam ceo dan bila tu, sad sam tek videla.
sonja k. sonja k. 10:03 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sve q angie, samo nisam razumela koji : )
p
Dawngreeter Dawngreeter 10:09 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

angie
Volela bih i da mi Nune objasni zašto treba da oprostimo.


e da, jel bio neki odgovor, demanti, shta god od strane ldp-a na onaj Nunetov post?


Sa LDP sajta, odeljak sa pitanjima posetilaca:

A zar nije moglo drugacije to sa Nunetom? Vrlo sam razocarana.



A zar Nune nije mogao drugacije sa LDP-om. Tacno kazete - sramota.

Admin


Molim za komentar na tekst koji je napisao Nune Popović na blogu B92 "Svaka škola se plaća".

Hvala



Vec smo negde odgovorili - Nune Popovic je uskrato pristup LDP-u nasem sajtu "odnaszavisi.org" pokusavajuci da iznudi novac. Tuzen je zbog toga sudu.

Admin
ivana23 ivana23 10:30 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

sonja k.
sve q angie, samo nisam razumela koji : )p


Ovaj
sonja k. sonja k. 10:41 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

ivana23
sonja k.
sve q angie, samo nisam razumela koji : )p


Ovaj


thx. razumela
angie angie 14:38 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Vec smo negde odgovorili - Nune Popovic je uskrato pristup LDP-u nasem sajtu "odnaszavisi.org" pokusavajuci da iznudi novac. Tuzen je zbog toga sudu.



josh uvek mi nije jasno-mislim, razumem shta tu pishe i shta to znachi, al shta se stvarno dogodilo?

napisati onakav blog, a da to nije istina i da nema nekih konkretnih reakcija, demantija, shta god- a ovde na blogu ima dovoljno ldpeovaca da to uradi, je u najmanju ruku chudno, jer to shto opet na konkretno pitanje , a na njihovom sajtu odgovara admin shturim obajshnjenjem, nije zadovoljenje za auditorijum koji je primio sasvim drugachiju informaciju i koja nije ni malo naivna u smislu, stavranja slike ove stranke- za shta bi oni svakako trebalo da su zainteresovani.
Dawngreeter Dawngreeter 14:43 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Ja sam odlucio da celu tu pricu u potpunosti ignorisem dok se nesto vise ne bude znalo. Ne vidim zasto bi LDP neosnovano tuzio Nuneta tek tako. Potpuno je sumanuto, ekstremno los publicitet. Ne vidim zasto bi Nune neosnovano optuzio LDP tek tako. Opet potpuno sumanuto, ako se pokaze kao izmisljotina covek nece moci vise dve reci u javnosti da kaze i da ga bilo ko uzme za ozbiljno.

Matematika kaze da tu nesto fali. Dok nesto ne ispliva, u opste mi se ne nagadja sta je po sredi. Previse sumanuto da bi informacije koje su dosle do nas bile vezane za stvaran problem.
angie angie 15:22 11.06.2008

Re: Pazi ko se javlja... :-)

Previse sumanuto da bi informacije koje su dosle do nas bile vezane za stvaran problem.


pa problem ochigledno postoji i ako smo vec obaveshteni-mene zanima shta je tu stvarno bilo, jer od svega, reakcija ldpe, je najeneobichnije- tj, da je nema.
edi-va edi-va 13:14 10.06.2008

Bartender Drago &

Ivan Marović Ivan Marović 13:16 10.06.2008

Ja sam tvoj idol, Drago!

Vidoviti Drago
Toliko da se u blog političku priču vraćaju i ekolozi koji su samo desetak dana ranije, ničim izazvani, najavili da se posvećuju samo tom korisnoim angažovanju, a da politiku u užem shvatanju toga pojma na određeno vreme škartiraju iz butige ..o))
Imponuje mi, keve mi, kad ja na prozivku na Milićkinom blogu bacim odgovor, a onda ti tom događaju posvetiš prvi pasus svog posta. Osetim se nekako bitnim. Hvala ti na tome. Samo mi nije jasno zašto kažeš tako neodređeno da se vraćaju ekolozi, što ne kažeš lepo Ivan Marović? Jel' to stil iz Odjeka i Reagovanja, to kao ne pominjemo ime, ali svi znamo o kome se radi? Taj stil je volela i Mira Marković, ne znam da li je ona u ovom slučaju stilski uzor? Bilo kako bilo, ja volim sebe, a volim i kad me drugi vole, te u to ime pozdravljam veselo društvo na ovom blogu!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:25 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Ivan Marović
Vidoviti Drago
Toliko da se u blog političku priču vraćaju i ekolozi koji su samo desetak dana ranije, ničim izazvani, najavili da se posvećuju samo tom korisnoim angažovanju, a da politiku u užem shvatanju toga pojma na određeno vreme škartiraju iz butige ..o))
Imponuje mi, keve mi, kad ja na prozivku na Milićkinom blogu bacim odgovor, a onda ti tom događaju posvetiš prvi pasus svog posta. Osetim se nekako bitnim. Hvala ti na tome. Samo mi nije jasno zašto kažeš tako neodređeno da se vraćaju ekolozi, što ne kažeš lepo Ivan Marović? Jel' to stil iz Odjeka i Reagovanja, to kao ne pominjemo ime, ali svi znamo o kome se radi? Taj stil je volela i Mira Marković, ne znam da li je ona u ovom slučaju stilski uzor? Bilo kako bilo, ja volim sebe, a volim i kad me drugi vole, te u to ime pozdravljam veselo društvo na ovom blogu!

E, pa Ivane.....ono o tebi napisano nije imalo nikakvu lošu notu.....ako lošom notom ne smatraš držanje strane BoTa i pragmatizmu.
Mantranje se nije odnosilo na tebe.....
Sa "Odjecima i reagovanjima" se zaista ne može dovoditi u nikakvu vezu....mada, vreme dame koju pominješ očito dolazi i biće objašnjeno pragmatičnim razlozima...

wk wk 13:30 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Bilo kako bilo, ja volim sebe, a volim i kad me drugi vole

I ja te cesto spominjem, ali nazalost, u kontekstu bivse ljubavi. Znas ono, voleo devojku, nije je video neko vreme, a onda je nadje ispod crvenih fenjera u Krunskoj.
medjutim medjutim 13:35 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Ivan Marović
Samo mi nije jasno zašto kažeš tako neodređeno da se vraćaju ekolozi, što ne kažeš lepo Ivan Marović? Jel' to stil iz Odjeka i Reagovanja, to kao ne pominjemo ime, ali svi znamo o kome se radi? Taj stil je volela i Mira Marković, ne znam da li je ona u ovom slučaju stilski uzor?


Taj stil sa nepominjanjem imena onih za koje svi znamo ko su ovih dana voli jos neko..
Ivan Marović Ivan Marović 14:00 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Drago Kovacevic
E, pa Ivane.....ono o tebi napisano nije imalo nikakvu lošu notu.....ako lošom notom ne smatraš držanje strane BoTa i pragmatizmu.
Pa imalo je najlošiju notu moguću, a ta nota se zove neistina, jerbo ja nisam držao stranu BoTi niti sam govorio o njegovom pragmatizmu, jedino što sam rekao o celom događaju je da je izjava bespotrebna i nekorisna, a i da me za ceo događaj boli deo tela koga se fotelje rado sećaju. Ali ako tebi treba neko ko će da brani BoTu, ti samo reci, nema problema, branio sam Čedu, što da ne branim i Tadića.
wk
Znas ono, voleo devojku, nije je video neko vreme, a onda je nadje ispod crvenih fenjera u Krunskoj.
A šta, ne voliš više ribu, jer je postala kurva? Koji si ti puritanac!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:09 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Ivan Marović
Drago Kovacevic
E, pa Ivane.....ono o tebi napisano nije imalo nikakvu lošu notu.....ako lošom notom ne smatraš držanje strane BoTa i pragmatizmu.
Pa imalo je najlošiju notu moguću, a ta nota se zove neistina, jerbo ja nisam držao stranu BoTi niti sam govorio o njegovom pragmatizmu, jedino što sam rekao o celom događaju je da je izjava bespotrebna i nekorisna, a i da me za ceo događaj boli deo tela koga se fotelje rado sećaju. Ali ako tebi treba neko ko će da brani BoTu, ti samo reci, nema problema, branio sam Čedu, što da ne branim i Tadića.

Video sam ja šta si ti rekao o događaju, tačno, rekao si da je izjava bezvezna.A šta si drugo mogao reći...E, tzv. odbrana Čede je sada odbrana "pragmatizma"....zapravo jedino čime se još suvislo može braniti ovo što radi BoTa....
Pa ne mislim ja da ti nemaš dara, imaš, evo priznajem....o))
nesha nesha 14:31 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

A šta si drugo mogao reći...E, tzv. odbrana Čede je sada odbrana "pragmatizma"....zapravo jedino čime se još suvislo može braniti ovo što radi BoTa....

Ko sto rece Djordje Vukadinovic&Slobodan Antonic...
A i text je blizu - Drago samo napred ispasces na Javnom Servisu
wk wk 14:33 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

jer je postala kurva

Dok ovo ne ode predaleko: iako nisam mogao da odolim a da ne napravim fazon na temu kada mi se tako lepo napravio slagvort, ne mislim da je neko ispao kurva, ali sam hteo da te pecnem "sto si se prodao" pa si branio Tadica. No hard feelings.
Ivan Marović Ivan Marović 14:40 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

wk
No hard feelings
No feelings at all, samo plati, dečko, taksimetar otkucava, mušterije čekaju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:49 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Ko sto rece Djordje Vukadinovic&Slobodan Antonic...
A i text je blizu - Drago samo napred ispasces na Javnom Servisu

Koliko znam ti nisi Ivan....
Dobro nek nisi...hajde reci sa čime se ne slažeš, i otkada to Đ.V. S.A i javni servis nisu po tvom ukusu...
nesha nesha 14:59 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Gledam jutros Goranov, Jelenin i druge blogove, komentare i priloge, mantranje i spinovanje i ne mogu se oteti utisku da je Krunska dala signal za uzbunu.


Oces jos?

A sto se tice DJV i SA - pa i on ko i ti trazi objasnjenja u spoljnim silama& zaverama - ni oni se ne mogu oteti utisku ....

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:04 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Znači nije Krunska dala signal....
A, kako znaš da nije....
I gde ja tražim objašnjenje u spoljnim silama i zaveravama....ne, ja mislim da je ovo sve produkt naše političke klase....
Ili te zbunjuje ovo što su Đelić i Bubalo bili zajedno na raportu u Moskvi...
nesha nesha 15:06 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

kako ti znas da jest?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:10 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

nesha
kako ti znas da jest?

Pa to je prostim okom vidljivo....o))
Pored ostalog i po tome što si i ti enormno angažavan na ovim temama....
nesha nesha 15:21 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

cista dedukcija - mora da si i veliki matematicar kao sto si sjajan politicki analiticar

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:30 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

nesha
cista dedukcija - mora da si i veliki matematicar kao sto si sjajan politicki analiticar


Nije to dedukcija, to je opažanje, posmatranjem...o))
Dedukcija je složeniji proces.....
nesha nesha 15:41 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

nema veze Drago- pobedio si
ja sam ubaceni element i tvoj clanak je daleko od DJV&SA
ajd sad lepo cao - obecavam da vise necu procitati niti jedan tvoj post
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:51 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

nesha
nema veze Drago- pobedio si
ja sam ubaceni element i tvoj clanak je daleko od DJV&SA
ajd sad lepo cao - obecavam da vise necu procitati niti jedan tvoj post

Eh, brzo li se vrađaš a nigde razloga za to.....

JJ Beba JJ Beba 15:59 10.06.2008

Re: Ja sam tvoj idol, Drago!

Dedukcija je složeniji proces.....

...od opšteg ka posebnom...pravo da ti rečem
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana