Potraži me u predgrađu...

Drago Kovacevic RSS / 16.06.2008. u 12:23

Evo, prolaze dani...ide vreme...Čeka se povoljan trenutak da se objavi kad, kako i ko će sastaviti vladu. I što se Beograda, njegove gradske vlasti i vlasti u centralnim gradskim opštinama tiče, ja ne očekujem nikakve postizborne kombinacije dok ne bude sastvaljena, odnosno objavljena vlast na državnom nivou.

Tek sa periferije dolaze najave kako bi to moglo izgledati. Iz Grocke i Kaluđerice. Nešto u stilu adaptirane balade - "Potraži me u predgrađu".. uz dodatak koji ne piše ali koji se podrazumeva da se samo privremeno nije tu..

Sadržaj ove formule mogli su do sada sasvim jasno sagledati izabrani odbornici LDP-a u centralnim beogradskim opštinama. Iako DS može samo sa njima ili DSS-om formirati većinu, te većine nema, odnosno nema konstisanja opštinskih skupština. Tu ni SPS ne može biti izgovor, jer ga nema, pa da se uz potrebno razumevanje, a i tako ga je previše, govori o nekom trendu vezanom za kompatibilan odnos prema centralnoj vlasti. Neće ih ni biti, mislim tih lokalnih konstitutivnih skupština, dok DS ne proglasi nastravak ljubavi sa DSS-om uz obrazloženje da su u prethodnom mandatru imali baš, baš, plodonosnu saradnju. Uostalom, kako bi "Stari Grad" funkcionisao bez večnog Bakareca, na primer...o))

Kako li će to tehnički biti izvedeno ne pitajte me..Možda pogrešim a ja ne volim grešiti. Po onome što najavljuje Dragan Đilas verovatno će biti primenjena "vojvođanska formula" tzv. neposlušnih opštinskih i gradskih odbora dok i glavni odbor DSS-a ne objavi da je ipak rešenje sadržano u savezništvu sa Tadićem. Samo da pripreme javnost na činjenicu kako ovoga puta V. Koštunica neće sudelovati u vladi, a za to što u vladi ne učestvuje ni V. Ilić neće mnogo mariti. Podrazumevaće se da on nikada ne bi "izdao" Koštunicu i da lično ne može podneti drugog premijera, pa će rađe "graditi" Srbiju u Čačku a u slobodno vreme veslati u kanuu jednokleku, održavajući tako kondiciju..

Ne znam, jeste li na manifestaciji proslave dana policije na tribini uočili bliskost raznih likova i raznih struktura. Bliskost i jedinstvo vlasti. Bio je baš dobar javni povod da se to pokaže, a bogami i javno saopšti. Više vizualno nego verbalno..Verbalno je manje bitno..Reč je"prpošna" što bi se reklo...

I mogli smo čuti, direktno od Šutanovca, da Srbija odavno nije imala takvog ministra policije kakav je Dragan Jočić...Hajde sad ne upitaj se, kako je to Jočić sjajan a Koštunica ne valja...

Ja recimo iz toga zaključujem sledeće...Koštunica neće biti član vlade, a Jočić će i dalje biti ministar unutrašnjih poslova. Naravno, neće besposlen biti ni Rade Bulatović..

Lokalnu vlast u Beogradu, činiće DS - DSS i SPS, a po gradskim opšinama gde je SPS prešao cenzus biće isto..

LDP-u preporučujem da ne gaji lažne nade. Nema vas u predgrađu, i na bilo kakvo ućešće u vlasti ne računajte,,,

 

 

 

 

 



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:31 16.06.2008

LLDP

Lado Leskovar za premijera.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:34 16.06.2008

Re: LLDP

KRALJMAJMUNA
Lado Leskovar za premijera.

Šteta je što ovi mlađi ne znaju tu pesmu...
Naročito zato što je mnogo lepša od naše stvarnosti...
AlexDunja AlexDunja 12:37 16.06.2008

LLDP

Šteta je što ovi mlađi ne znaju tu pesmu...


evo da cuju, mozda im se svidi :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:42 16.06.2008

Re: LLDP

AlexDunja
Šteta je što ovi mlađi ne znaju tu pesmu...

evo, da cuju, mozda im se svidi :))

Da te nema, trebalo bi te izmisliti da se sve ovo podnese..o))
pozz
mariopan mariopan 13:51 16.06.2008

Re: LLDP

Drago Kovacevic
KRALJMAJMUNA
Lado Leskovar za premijera.

Šteta je što ovi mlađi ne znaju tu pesmu...
Naročito zato što je mnogo lepša od naše stvarnosti...

To je pesma iz mog vremena...kada su pesme imale smisao i ja glasam za Ladu Leskovara))
mikimedic mikimedic 12:33 16.06.2008

Potrazi me

Potrazi me u predgradju,
na ulici, na raskrscu.
Gde mi je jorgovan rasuo perle,
gde nam je prolece dotaklo usne
i pobeglo...

Potrazi me u predgradju,
kraj vozova sto prolaze.
Bicemo sami u svitanju dana,
bicemo sami u pesmama ptica
ko nekada....

Dremaju jedra od rublja i cveca,
cekaju vetar da nekuda plove.
Cujes li nase nas predgardje zove,
traze te kuce i ulice stare.

Potrazi me u predgradju,
poljubi me u secanju.
Par onih sati kad ostanes sam,
ako me sad jos imalo volis
potrazi me...

Ti nemas prsten sa naseg vencanja,
al pamtis strehu na kraju grada.
Bez mnogo cveca, bez vela i zlata
bila sam s`tobom sretna k'o nikad.

Potrazi me...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:35 16.06.2008

Re: Potrazi me

Pa ti Miki svakoga đavola znaš...o))
pozz
mikimedic mikimedic 12:36 16.06.2008

Re: Potrazi me

Drago Kovacevic
Pa ti Miki svakoga đavola znaš...o))
pozz


Hvala ti za naslov... bas si me dirnuo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:45 16.06.2008

Re: Potrazi me

mikimedic
Drago Kovacevic
Pa ti Miki svakoga đavola znaš...o))
pozz


Hvala ti za naslov... bas si me dirnuo.

Naslov i balada...Ko im je kriv pa su lepi...
Postoje stvari koje ništa ne može srušiti....i mogao sam pretpostaviti da je to nešto što je u skladu sa tvojim senzibilitetom..
JJ Beba JJ Beba 14:13 16.06.2008

Re: Potrazi me

Ti nemas prsten sa naseg vencanja,
al pamtis strehu na kraju grada.

ovo mi najače
u eksterijeru, iz ruke
.)))

Exitus Letalis Exitus Letalis 17:24 16.06.2008

Re: Potrazi me

i nemas prsten sa naseg vencanja,
al pamtis strehu na kraju grada.
Bez mnogo cveca, bez vela i zlata
bila sam s`tobom sretna k'o nikad.

ovo je meri cetinić. i ona je pevala.
a pevao je i đorđe marjanović.
kakve šokece pamtim.
stvarno, šta bi s tim prstenom?
jel su to oni tada nevenčani, cccc :)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:36 16.06.2008

Re: Potrazi me

Exitus Letalis
i nemas prsten sa naseg vencanja,
al pamtis strehu na kraju grada.
Bez mnogo cveca, bez vela i zlata
bila sam s`tobom sretna k'o nikad.

ovo je meri cetinić. i ona je pevala.
a pevao je i đorđe marjanović.
kakve šokece pamtim.
stvarno, šta bi s tim prstenom?
jel su to oni tada nevenčani, cccc :)))

Ma vidiš ti kako se i onda muljalo.....o)))
sentinel26 sentinel26 13:02 16.06.2008

Ne računajte na nas....

Divno je vidjet gosn Draga kako je poslušao savjet i napustio gužvu ispred Grčke ambasade i vratio se u hvaljenu i voljenu Grocku.

I vukovi i jarići će da budu na broju, samo će ovi prvi biti siti a ovi drugi polu-lipsali.

Hvala za podsećanje na pjesmu.

Ovo za proceduru disciplinovanja neposlušnih opštinskih odbora važi samo u SRS-u i DS-u.

Kod SPS malo važi a malo ne, zavisno od opštine do opštine.
SPS nije lud da dozvoli da i dalje na njegovoj livadi niču nove GG.

Kod DSS-a ovakvo pravilo postoji , ali oni imaju drugačiju tehnologiju komandovanja a imaju i fingiranu neposlušnost koja je u više navrata primjenjivana u Vojvodini.

LDP je u Beogradu vodio kukavičku kampanju pod strahom da ne nanese veliku štetu Djilasu, a sada neka vide koga ovaj više voli. Pa onoga sa kojim je zajedno trošio pare iz NIP-a.

Poz.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:15 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

sentinel26
Divno je vidjet gosn Draga kako je poslušao savjet i napustio gužvu ispred Grčke ambasade i vratio se u hvaljenu i voljenu Grocku.

I vukovi i jarići će da budu na broju, samo će ovi prvi biti siti a ovi drugi polu-lipsali.

Hvala za podsećanje na pjesmu.

Ovo za proceduru disciplinovanja neposlušnih opštinskih odbora važi samo u SRS-u i DS-u.

Kod SPS malo važi a malo ne, zavisno od opštine do opštine.
SPS nije lud da dozvoli da i dalje na njegovoj livadi niču nove GG.

Kod DSS-a ovakvo pravilo postoji , ali oni imaju drugačiju tehnologiju komandovanja a imaju i fingiranu neposlušnost koja je u više navrata primjenjivana u Vojvodini.

LDP je u Beogradu vodio kukavičku kampanju pod strahom da ne nanese veliku štetu Djilasu, a sada neka vide koga ovaj više voli. Pa onoga sa kojim je zajedno trošio pare iz NIP-a.

Poz.


Ma govoriš ko iz javanđelja Sentinel..o))) Jedino što meni nije potrebno stajati pred grčkom ambasadom jer imam pasoš za koji mi ne treba viza, kao što ćeš i ti brzo imati...o))
Ne priznajem ovo za "kukavičku kampanju"...
Biljana je uradila ono što je mogla...Govorila o suštini problema...
sentinel26 sentinel26 13:33 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

Drago Kovacevic
sentinel26
LDP je u Beogradu vodio kukavičku kampanju pod strahom da ne nanese veliku štetu Djilasu, a sada neka vide koga ovaj više voli. Pa onoga sa kojim je zajedno trošio pare iz NIP-a.Poz.
Ma govoriš ko iz javanđelja Sentinel..o)))
Samo ti ne priznajem ovo za "kukavičku kampanju"...
Biljana je uradila ono što je mogla...Govorila o suštini problema...

Ja nijesam ništa rekao za Biljanu, nego za LDP. Ona nije imala izbora, trudila se da korektno odradi ono što su joj pripremili i servirali.

Priča o mostovima koju su trubili Djilas i Vučić je zagašena kao kreč, sada o istoj niko nit zbori nit romori.
Biljanina priča o lokalnoj policiji je ispravna ali nije donijela niti jedan jedini glasić.

Neću da navodim ovdje šta sam ja lično poslao, LDP-u, za beogradsku i za generalnu kampanju.
Beograd ne čine samo Vračar, Sr.Grad i Zvezdara.
I Obrenovac i Lazarevac i Mladenovac i Sopot su Beograd i njima nije najvažnije koliko će Beograd mostova da ima i da li će u Bgd postojati lokalna ili komunalna policija.
Zna li neko da kaže kome je vrtić - priča (servirana u obdaništima), uglavnom smuti pa prospi, donijela glasove ? Nikome !

Neću više, biće opasne ljutnje.
Poz.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:44 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

Neću više, biće opasne ljutnje.
Poz.

Nema ljutnje...Očekivao sam neku o pasošu...o)) Joj, što će neđe pred zimu nastati trka za crnogorskim pasošom...ima da iz Srbije bude ispostavljeno jedno pola miliona zahteva Ispostaviće se da Crna Gora nema administrativnih kapaciteta da to rešava na vreme...o))
No, bez šale, Biljana je vodila hrabru kampanju, nije podilazila, govorila je o suštini problema...suština nisu mostovi, vrtići i vodovod...suština je kako uspostaviti kompetentnu vlast, demontirati partijsku državu iz gradske uprave, eliminisati klanovske dilove i "duple pasove"....onda se podrazumevaju mostovi, vrtići i kvalitetna infrastruktura...
Ja to nisam ni shvatio kao borbu za glasove jer da je to radila govorila bi kao i Đilas "ima bre da asfaltiramo"...o))
I na tome je uzela 65.000 glasova, što znači da je tu njenu priču pored svih zavrzlama razumelo toliko ljudi...

JJ Beba JJ Beba 14:02 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

Joj, što će neđe pred zimu nastati trka za crnogorskim pasošom...ima da iz Srbije bude ispostavljeno jedno pola miliona zahteva Ispostaviće se da Crna Gora nema administrativnih kapaciteta da to rešava na vreme...o))

jao šure života ti, jel to znači da bi putovala bez vize da imam taj pasoš? ne bih se više patila po redovima? ništa čekičanje?
ali nemam nikog tamo nit' mi je iko odanle .. :((
a da me neko usvoji?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:16 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

JJ Beba
Joj, što će neđe pred zimu nastati trka za crnogorskim pasošom...ima da iz Srbije bude ispostavljeno jedno pola miliona zahteva Ispostaviće se da Crna Gora nema administrativnih kapaciteta da to rešava na vreme...o))

jao šure života ti, jel to znači da bi putovala bez vize da imam taj pasoš? ne bih se više patila po redovima? ništa čekičanje?
ali nemam nikog tamo nit' mi je iko odanle .. :((
a da me neko usvoji?

Pa šure, oni će doći do zime na belu šengensku listu..Čim Milo prizna Kosovo evto liste..
Mala zemlja, nema velike opasnosti od nekih nekontrolisanih migracija, čak ni radne migracije...
To sa usvajanjem može funkcionisati....mada su evri funkcionalniji....o)))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:20 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

Biljana je uradila ono što je mogla...Govorila o suštini problema...

I to kako !!! Sa sve kozmetikom i mahanjem rukama i treskanjem naocarima o sto !!!!
Ali, onda se ucutala i ni malo kukavicki, evo, cuti i dalje.... ?
Jelena Milić Jelena Milić 14:44 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

j...te speed dating i ostalo, alo ja matora da te ucim...kad moze vlada iz interesa....
Ribozom Ribozom 16:48 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....



Pa šure, oni će doći do zime na belu šengensku listu..Čim Milo prizna Kosovo evto liste..
Mala zemlja, nema velike opasnosti od nekih nekontrolisanih migracija, čak ni radne migracije...
To sa usvajanjem može funkcionisati....mada su evri funkcionalniji....o)))

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:38 16.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

Ribozom


Pa šure, oni će doći do zime na belu šengensku listu..Čim Milo prizna Kosovo evto liste..
Mala zemlja, nema velike opasnosti od nekih nekontrolisanih migracija, čak ni radne migracije...
To sa usvajanjem može funkcionisati....mada su evri funkcionalniji....o)))


E, znao sam da će ovo podebljano neko uočiti....o)))
Ali više sam to stavio zbog štosa nego stvarnog stanja stvari....tako da nema negativnu konataciju..o))
Kasper Kasper 07:46 20.06.2008

Re: Ne računajte na nas....

Biljana je uradila ono što je mogla...Govorila o suštini problema...


Cuj govorila! Siktala. Ovo je Balkan ( u onom zdravom smislu) . Ovde histericne zene jos nisu na ceni.


PS

Pustio si me da lajem, ili je ovo greska?
Gorio Gorio 13:19 16.06.2008

Koji je to povoljan trenutak

Čeka se povoljan trenutak da se objavi kad, kako i ko će sastaviti vladu.

Koji to trenutak može biti povoljan da B. Tadić krene po Srbiji na motociklu sa prikolicom i objavi da "ponovo radi SPS"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:21 16.06.2008

Re: Koji je to povoljan trenutak

Gorio
Čeka se povoljan trenutak da se objavi kad, kako i ko će sastaviti vladu.

Koji to trenutak može biti povoljan da B. Tadić krene po Srbiji na motociklu sa prikolicom i objavi da "ponovo radi SPS"

Sa SPS-om je sve poznato. On je prirodni partner Borisa Tadića. Sad se vreme "troši" da se kaže kako je DSS neprolazna ljubav, ali tako da Koštunica ne bude u vladi...
adam weisphaut adam weisphaut 13:25 16.06.2008

By default...

LDP-u preporučujem da ne gaji lažne nade. Nema vas u predgrađu, i na bilo kakvo ućešće u vlasti ne računajte,,,

Što je i najbolji splet okolnosti za LDP, ne smatram da bi LDP trebalo da učestvuje u ovom ciklusu vlasti koliko god to bilo iskušenje za stranku koja od osnivanja ne učesvuje ni u jednom nivou vlasti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:32 16.06.2008

Re: By default...

adam weisphaut
LDP-u preporučujem da ne gaji lažne nade. Nema vas u predgrađu, i na bilo kakvo ućešće u vlasti ne računajte,,,

Što je i najbolji splet okolnosti za LDP, ne smatram da bi LDP trebalo da učestvuje u ovom ciklusu vlasti koliko god to bilo iskušenje za stranku koja od osnivanja ne učesvuje ni u jednom nivou vlasti.

To i ja mislim....Na svu sreću to misle i ovi što drže vlast...što reče Sentiš, ovi partneri sa NIP-a...o))
adam weisphaut adam weisphaut 13:36 16.06.2008

Re: By default...

To i ja mislim....Na svu sreću to misle i ovi što drže vlast...što reče Sentiš, ovi partneri sa NIP-a...o))

Zato i dadoh naslov by default
Jelena Milić Jelena Milić 14:44 16.06.2008

Re: By default...

dal al bljutav ukus ostaje da su se nudili preko mere....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:48 16.06.2008

Re: By default...

Jelena Milić
dal al bljutav ukus ostaje da su se nudili preko mere....

Aj, sad ne zakeraj...o))
Uvek mogu reći da su to radili kako bi blokirali DSS-a...o))
Jelena Milić Jelena Milić 15:03 16.06.2008

Re: By default...

ma ok al kad je ds postao dss a to se desilo na go ds onda noga natrag
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:09 16.06.2008

Re: By default...

Jelena Milić
ma ok al kad je ds postao dss a to se desilo na go ds onda noga natrag

Eee, jesi ti zlopamtilo..o))
sentinel26 sentinel26 15:22 16.06.2008

Re: By default...

Drago Kovacevic
Jelena Milić
ma ok al kad je ds postao dss a to se desilo na go ds onda noga natrag
Eee, jesi ti zlopamtilo..o))

Učin - doček !
Došao račun na naplatu .
Zamolite JM da oprosti bar kamatu.
sonja k. sonja k. 01:34 17.06.2008

Re: By default...

Što je i najbolji splet okolnosti za LDP, ne smatram da bi LDP trebalo da učestvuje u ovom ciklusu vlasti koliko god to bilo iskušenje za stranku koja od osnivanja ne učesvuje ni u jednom nivou vlasti.


sto kaze drago - na svu srecu nece ih ni i ovi sto drze vlast.
ali molicu lepo, od kad se taj "splet okolnosti" naziva politickim programom, strategijom, stavom?
ako vec splet okolnosti odnosno druge partije odlucuju o stavu i programu LDP, postavlja se naravno pitanje cemu onda LDP? a ako se svemu tome doda i cinjenica da je vrh LDPa ocigledno vakumiran prostor u kome se frendovi po profesiji tapkaju po ramenima onda su to vec ozbiljne politicke kiks-zabe koje biracko telo ne moze da proguta.
Radovan Borović Radovan Borović 13:25 16.06.2008

Potraži me u predgrađu...


Osim u pomenutom tekstu predgradje se u Srbiji obicno smatra za manje dobro mesto za kvalitetan zivot.Kako tu prepoznati kvalitet buduce koalicije. Medjutim , takodje se pregradje smatra za blato i mulj.Nezanam sta je sada ostalo LDP-u od izbora.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:30 16.06.2008

Re: Potraži me u predgrađu...

Radovan Borović

Osim u pomenutom tekstu predgradje se u Srbiji obicno smatra za manje dobro mesto za kvalitetan zivot.Kako tu prepoznati kvalitet buduce koalicije. Medjutim , takodje se pregradje smatra za blato i mulj.Nezanam sta je sada ostalo LDP-u od izbora.

Dobro došao Radovane....o))
Eto, ti tako prevodiš metaforu - "predgrađa"...Kako će je prevesti LDP - vidićemo...
pozz
blue rider blue rider 13:38 16.06.2008

ipak komentar

Mada je vise "neformalna" objava u pitanju, jer sam sa bloga pobegao davno.
Ali ajd prvo da doprinesem informacijom da LDP-a ima u predgradju sto nije bitno za ovu diskusiju.
A drugo, evo mozda ponosna i demokratska Rakovica bude prva koja ce ozvaniciti reci Dragove - ds, dss, sps. Z
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:47 16.06.2008

Re: ipak komentar

blue rider
Mada je vise "neformalna" objava u pitanju, jer sam sa bloga pobegao davno.
Ali ajd prvo da doprinesem informacijom da LDP-a ima u predgradju sto nije bitno za ovu diskusiju.
A drugo, evo mozda ponosna i demokratska Rakovica bude prva koja ce ozvaniciti reci Dragove - ds, dss, sps. Z

Što bi rekao Galilej...Ipak se kreće...o))
mariopan mariopan 14:47 16.06.2008

Re: ipak komentar

A sta to bi u Beogradu? Bili izbori? I ko je pobedio?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:57 16.06.2008

Re: ipak komentar

mariopan
A sta to bi u Beogradu? Bili izbori? I ko je pobedio?

Pa pobedio je onaj ko sastavi vladu...
Šta ti misliš ko je pobedio....
mariopan mariopan 16:07 16.06.2008

Re: ipak komentar

Drago Kovacevic
mariopan
A sta to bi u Beogradu? Bili izbori? I ko je pobedio?

Pa pobedio je onaj ko sastavi vladu...
Šta ti misliš ko je pobedio....

Nemam pojma zato i pitam. Vidim stalno na Tv da se neko buni jer nije ( ili jeste ) u pravu, ko ima vecinu a ko nema...sta je prosta matematicka vecina ili manjina, sta je demokratsko sta nije...lepo me zabole glava od svih tumacenja pa rekoh da saznam iz prve ruke ))Ne zivim u Bg pa ne pratim pazljivo sta se tamo zbiva, samo pretrcavam, ne interesuje me previse, samo principa radi..da li se ta demokratija , koje su puna usta svima, postuje ili ne..i ko ne postuje?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:51 16.06.2008

Re: ipak komentar

mariopan
Drago Kovacevic
mariopan
A sta to bi u Beogradu? Bili izbori? I ko je pobedio?

Pa pobedio je onaj ko sastavi vladu...
Šta ti misliš ko je pobedio....

Nemam pojma zato i pitam. Vidim stalno na Tv da se neko buni jer nije ( ili jeste ) u pravu, ko ima vecinu a ko nema...sta je prosta matematicka vecina ili manjina, sta je demokratsko sta nije...lepo me zabole glava od svih tumacenja pa rekoh da saznam iz prve ruke ))Ne zivim u Bg pa ne pratim pazljivo sta se tamo zbiva, samo pretrcavam, ne interesuje me previse, samo principa radi..da li se ta demokratija , koje su puna usta svima, postuje ili ne..i ko ne postuje?

Pa, evo...
Četrnaetog jula je zakazana konstitutivna sednica skupštine grada. ko toga dana sastavi većinu taj je pobednik...
To neče biti radikali i LDP...svi drugi hoće...jel sad jasno...o))
mariopan mariopan 19:51 16.06.2008

Re: ipak komentar

Hvala na obavestenju ;-)))) Znaci sve je ok nem ada brinem da tamo neko gazi demokratiju? )))
oraklov oraklov 14:31 16.06.2008

Dobar dan Drago

Dobar dan Drago,kako ste?Što skloniste onu fixerovu nikad jaču pesmu?Baš bih voleo da mi kažete kako ste je vi rastumačili.Inače ste jedan od mojih najomiljenijih likova na blogu.Pozdrav sa uvažavanjem.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:35 16.06.2008

Re: Dobar dan Drago

oraklov
Dobar dan Drago,kako ste?Što skloniste onu fixerovu nikad jaču pesmu?Baš bih voleo da mi kažete kako ste je vi rastumačili.Inače ste jedan od mojih najomiljenijih likova na blogu.Pozdrav sa uvažavanjem.

Ne, nisam pipnuo ni jedan post a kamo li fikserovu pesmu...O fikserovoj poeziji sve najbolje...
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:26 16.06.2008

My 2 cents!

Neka kolaliraju kolaboriraju kolabriraju kohabitiraju sa kim im volja - samo otvarajte granice da se bezi dok jos ima zivota u nama!

Pa posle nek NIP-uju, ZIP-uju, SSP-uju, vataju zjale i what not koliko god ih volja!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:30 16.06.2008

Re: My 2 cents!

Tibor Jóna
Neka kolaliraju kolaboriraju kolabriraju kohabitiraju sa kim im volja - samo otvarajte granice da se bezi dok jos ima zivota u nama!

Pa posle nek NIP-uju, ZIP-uju, SSP-uju, vataju zjale i what not koliko god ih volja!

A, ne može Tibore...
Ti bi da samo mi stariji osećamo blagodeti ZIP-ovanja...o))
dragoljub dragoljub 18:54 16.06.2008

Re: My 2 cents!

samo otvarajte granice da se bezi dok jos ima zivota u nama!

iz tvog kompjuktora u božji server
Ti bi da samo mi stariji osećamo blagodeti ZIP-ovanja...o))

ne svi ovaj matori oma bega sas ovuja decu
Palilula Palilula 15:57 16.06.2008

DSS

U pravu si Drago, sve je ociglednije ovo sa DSS. Trenutno sam u BGD-u i čak neki koji neprate politiku su poceli da spominju tu varijantu sa DSS.

Pozz.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:00 16.06.2008

Re: DSS

Palilula
U pravu si Drago, sve je ociglednije ovo sa DSS. Trenutno sam u BGD-u i čak neki koji neprate politiku su poceli da spominju tu varijantu sa DSS.

Pozz.

Naravno...a ko zna gledati, vidi...

Evo kako to obješnjavaq Verica Barać u današnjem "Blicu"...A ona zna gledati...o))

Zbog toga i verujem da interesi tajkuna u stvari diktiraju onu političku volju koju posle ostvaruju političke stranke i da ta simbioza potpuno jasno daje odgovor na pitanje zašto smo osam godina posle 2000. godine na ovakvoj stranputici na kojoj smo danas", naglasila je Barać.
Prema njenom mišljenju, u Srbiji je očigledno da u najvažnijem telu države, zakonodavnom, kao što je parlament, u stvari ne odlučuju poslanici, nego šefovi njihovih stranaka koji potpuno raspolažu mandatima, "a oni rade zajedno s tajkunima koji to sve finansiraju".
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:20 16.06.2008

Re: DSS

Trenutno sam u BGD-u

pa dobro došla u raj na zemlji ))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:33 16.06.2008

Re: DSS

Exitus Letalis
Trenutno sam u BGD-u

pa dobro došla u raj na zemlji ))

E, stvarno, Palilulo....ja se i ne setih...pa, dobro došla..o))
pozz
duck duck 16:29 16.06.2008

Drago kod Olje

Drago,
ako se i ovo tvoje predvidjanje (DS-SPS-DSS) obistini predlazem da gostujes svaki dan kod Olje Beckovic umesto onih silnih "analiticara", "nezavisnih" novinara i "intelektualaca"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:53 16.06.2008

Re: Drago kod Olje

Ma i oni ovo znaju...Nego nisu tu da baš to govore, nego da malko podgrevaju atmosferu..o))
Sve ima svoju proceduru, što bi rekli DSS-ovci...o))
die hard die hard 22:52 16.06.2008

Re: Drago kod Olje

Ma i oni ovo znaju...Nego nisu tu da baš to govore, nego da malko podgrevaju atmosferu..o))
Sve ima svoju proceduru, što bi rekli DSS-ovci...o))
*novo


Glede cele situacije,je l vi custe izjavu Parivodicevu od prekjuce?Kako nije prirodno da DSS pravi Vladu sa SRSom.I da misli kako ce u buducnosti ( bliskoj? ) ipak saradjivati sa DSom.Ja odmah pomislio na Draga i kazem drugarima : Pobogu, nije valjda Drago opet u pravu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:46 16.06.2008

Re: Drago kod Olje

Glede cele situacije,je l vi custe izjavu Parivodicevu od prekjuce?Kako nije prirodno da DSS pravi Vladu sa SRSom.I da misli kako ce u buducnosti ( bliskoj? ) ipak saradjivati sa DSom.Ja odmah pomislio na Draga i kazem drugarima : Pobogu, nije valjda Drago opet u pravu?

parivodić je... ma nemam reči za to biće....
rekao je žarku koraću da kad spomene ime milana nedića mora da stoji mirno. i to u
emisiji na tv...
dobro mu je reko žarko da odu na stratišta nedićeva pa da tu pred tim kostima kaže da treba stajati mirno na pomen imena tog zlikovca.
to je parivodić, obožavalac nedića. a možda i velmar-jankovića, koji je uveo rasne zakone po prvi u istoriji srbiji.
sentinel26 sentinel26 11:09 19.06.2008

Ne traži me u Skupštini !

Gosn Drago kako komentarišete autogol LDP-a na Zvezdari prihvatanjem starog za novog predsednika opštine.
Tamo je na DS listi na broju jedan bio Šutanovac, a odlazeće-dolazeći predsednik Popović drugi.

Zli jezici (sa Zvezdare) su govorili kako je to DS planirao, za "slučaj" kada bi morali u opoziciju, možda hteli bivšeg ministra obrane na čelu matične mu SO-e.

A nešto nijesam primjetio informaciju u štampi i odje na B-92 da se LDP zalagao (a jeste) za održavanje sjednice Skupštine o Kosovu.

Šta ste se vi ućutali ?
Političke rijeke sa nadolazećim nivoom do granice odbrane od poplava nose drvlje i kamenje a vi ništa, ni da pipnete tu tastaturu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana