Šta ne mogu da razumem....

Drago Kovacevic RSS / 23.06.2008. u 10:43

Postoje stvari u politici koje nije moguće razumeti bez dodatnih informacija. Naročito ako se radi o dnevnoj političkoj utakmici.

Tako ja recimo, ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću za vladu koju je ovaj još odmah po okončanju predsedničkih izbora u februaru dogovorio sa Dačićem, Mrkonjićem i Palmom. Tu vladu je moguće napraviti bez LDP-a, moguće je napraviti bez bilo kakve pobočne, manjinske ili većinske podrške, ali to izgleda nema značaja. Čak ni skandalozne Tadićeve izjave o "nacionalnom pomirenju", o "bolu dve stranke" nisu pomerile LDP u izražavanju podrške. Dobro, razumem da je važno ratifikovati SSP, razumem da je važno otpremiti Koštunicu u političku penziju, ali tu se doprinos može dati i bez izjava kako se podržava "proevropska vlada", a unapred se zna da ona to u stvarnom smislu ne može biti.

Malo upućenijoj počlitičkoj javnosti je bilo poznato da je GO DS-a i pre nego su parlamentarni izbori raspisani odobrio koaliciju sa SPS-om, a da je tokom kampanje baš DS na svim nivoima pružao podršku SPS-u. Upravo u Beogradu oko koga se sada "lome koplja", bez DS-ove podrške, SPS ni pomoću motke za skakanje ne bi dohvatio cenzusa.

Formiranje gradske vlasti u Beogradu ići će najverovatnije sa DSS-om kao "prirodnim" partnerom DS-u i SPS-u. Samo dok se još stabilizuju izvesne prilike i odnosi između "gradskih" odbora ovih stranaka. Lično ne vidim političku logiku da LDP bude neko ko će izabrati gradonačelnika i gradsku vladu a neće u toj vladi učestovati.  Još manje vidim logiku da učestuje u vlasti u kojoj bi se po Koštuničinom principu izdelili resori, sekreterijati, javna preduzeća i upravni odbori, te na osnovu te feudalne podele zgrabio svoj komad kolača. Po čemu bi se onda LDP razlikovao od DS-a i šta bi se dogodilo sa principima departizacije i depolitizacije, tako važnim za odgovorno upravljanje gradom. Kako bi se moglo objasniti biračima da se direktori javnih preduzeća neće birati na konkursu nego da će ih postavljati gradski odbori stranaka, ili recimo da će gradonačelnik zapravo biti građevinski preduzimač...I jeli u takvim odnosima potpuno nebitno, ako stvar gledamo bez emocija, da li se gradonačelnik preziva Vučić ili Đilas...

Na početku teksta rekoh da neke stvari koje se događaju u dnevnoj politici nije moguće do kraja dokučiti ako nedostaju bitne informacije. Šta se to tako važno dogodilo da je u političkoj percepciji LDP-a sada DS neko ko garantuje promene na bolje. Šta li to posebnoga ima u Dačiću pa će on garantovati nešto što prethodni DS-ovi koalicioni partneri nisu uradili...

Kao glasač LDP-a osećam se veoma neprijatno. Priznajem, bilo bi mnogo lakše da kažu, podržaćemo SSP u parlamentu, ali vlada DS sa SPS-om nije garancija za ništa, a kamo li za evropsku perspektivu, bolji život i efikasniju državu.....baš kao što ni "kohabitacija" sa Koštunicom nije bila garancija za ništa osim za beskrajnu krađu vremena i katastrofalno stanje celoga društva.. 

Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati.... 



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:56 23.06.2008

Osecanje

"Kao glasač LDP-a osećam se veoma neprijatno."
A, kao covek koji zivi i radi u Srbiji, kako se osecas ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:04 23.06.2008

Re: Osecanje

Ninoslav Randjelovic
"Kao glasač LDP-a osećam se veoma neprijatno."
A, kao covek koji zivi i radi u Srbiji, kako se osecas ?

To su Nino ipak emocionalno različiti slojevi problema...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:17 23.06.2008

Re: Osecanje

To su Nino ipak emocionalno različiti slojevi problema...

Nisam siguran da bas razumem sta hoces da kazes, ali predpostavljam da i ti mislis da ozbiljnih problema ima.
I da su na svim slojevima podjednako ubitacni kada je u pitanju zivot glasaca/coveka ovde u Srbiji...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:34 23.06.2008

Re: Osecanje

Ninoslav Randjelovic
To su Nino ipak emocionalno različiti slojevi problema...

Nisam siguran da bas razumem sta hoces da kazes, ali predpostavljam da i ti mislis da ozbiljnih problema ima.
I da su na svim slojevima podjednako ubitacni kada je u pitanju zivot glasaca/coveka ovde u Srbiji...

Razumeš ti...samo si hteo da ja umesto tebe kažem ono što si sada napisao...o))

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:42 23.06.2008

Re: Osecanje

Razumeš ti...samo si hteo da ja umesto tebe kažem ono što si sada napisao...o))

Mozda je i tako... Samo, ti, ipak ostavljas prostor za nekakav razlog koji bi se mogao jednom "otkriti", a koji bi olaksao tebi (i nama) razumevanje svega ovog sto se desava. Ali, znas sta, ja taj razlog vec vidim bez obzira sto sam los prognozer (dodjem ti 100 evra) i sto nisam timski igrac (vec soler i budala) - razlog je u pohlepi i zelji srpskih politicara da budu neko i nesto, bez obizra sto njihovi glasaci u Srbiji postaju niko i u nista....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:16 23.06.2008

Re: Osecanje

Ninoslav Randjelovic
Razumeš ti...samo si hteo da ja umesto tebe kažem ono što si sada napisao...o))

Mozda je i tako... Samo, ti, ipak ostavljas prostor za nekakav razlog koji bi se mogao jednom "otkriti", a koji bi olaksao tebi (i nama) razumevanje svega ovog sto se desava. Ali, znas sta, ja taj razlog vec vidim bez obzira sto sam los prognozer (dodjem ti 100 evra) i sto nisam timski igrac (vec soler i budala) - razlog je u pohlepi i zelji srpskih politicara da budu neko i nesto, bez obizra sto njihovi glasaci u Srbiji postaju niko i u nista....

Ne dođeš ti meni ništa jer se još ništa nije dogodilo, ako ovo zamajavanje ne zovemo događajem...
A, da te podsetim, bilo je reči o prasetini, ma šta bilo...o))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:31 23.06.2008

Re: Osecanje

A, da te podsetim, bilo je reči o prasetini, ma šta bilo...o))

Naravo da to pamtim ! Prasetina je zbog septembra.
U svakom slucaju, bice mi zaista drago da te "uzivo" upoznam !
:)))
Dilan Dog Dilan Dog 11:03 23.06.2008

Izgleda da cete ostati bez stranke

Izgleda da cete ostati bez stranke.
Mislim, necete imati za koga da glasate.

Mozda je linija nerazumevanja pocela prognozom
o kolaciji DS-DSS-SPS
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:06 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Dilan Dog
Izgleda da cete ostati bez stranke.
Mislim, necete imati za koga da glasate.

Mozda je linija nerazumevanja pocela prognozom
o kolaciji DS-DSS-SPS

Nadam se da se radi samo o nečemu što se zove taktika....
A ova dole prognoza...i koalicija...pa ona je prirodna, da prirodnija ne može biti..
Dilan Dog Dilan Dog 11:08 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Drago Kovacevic
Dilan Dog
Izgleda da cete ostati bez stranke.
Mislim, necete imati za koga da glasate.

Mozda je linija nerazumevanja pocela prognozom
o kolaciji DS-DSS-SPS

Nadam se da se radi samo o nečemu što se zove taktika....
A ova dole prognoza...i koalicija...pa ona je prirodna, da prirodnija ne može biti..

Ne bih rekao. Ali, ajde dobro.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:12 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Dilan Dog
Drago Kovacevic
Dilan Dog
Izgleda da cete ostati bez stranke.
Mislim, necete imati za koga da glasate.

Mozda je linija nerazumevanja pocela prognozom
o kolaciji DS-DSS-SPS

Nadam se da se radi samo o nečemu što se zove taktika....
A ova dole prognoza...i koalicija...pa ona je prirodna, da prirodnija ne može biti..

Ne bih rekao. Ali, ajde dobro.

Pogledaj političku praksu. Pogledaj pet principa...Ustav koji su zajedno doneli, odnos prema vršenju vlasti....
Nema tu danas razlika..
Dilan Dog Dilan Dog 11:16 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Drago Kovacevic

Pogledaj političku praksu. Pogledaj pet principa...Ustav koji su zajedno doneli, odnos prema vršenju vlasti....
Nema tu danas razlika..

Razlika na koju ste zaboravili je odnos prema EU.
To je napravilo kompletnu diferencijaciju na politickom spektru.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:25 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Dilan Dog
Drago Kovacevic

Pogledaj političku praksu. Pogledaj pet principa...Ustav koji su zajedno doneli, odnos prema vršenju vlasti....
Nema tu danas razlika..

Razlika na koju ste zaboravili je odnos prema EU.
To je napravilo kompletnu diferencijaciju na politickom spektru.

Ta razlika je samo retorička....uostalom, EU je pre desetak dana napravila posebno telo koje će se baviti time kako da Srbiju uvuče tamo gde ona treba da bude.

Dilan Dog Dilan Dog 11:30 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Drago Kovacevic
Dilan Dog
Drago Kovacevic

Pogledaj političku praksu. Pogledaj pet principa...Ustav koji su zajedno doneli, odnos prema vršenju vlasti....
Nema tu danas razlika..

Razlika na koju ste zaboravili je odnos prema EU.
To je napravilo kompletnu diferencijaciju na politickom spektru.

Ta razlika je samo retorička....uostalom, EU je pre desetak dana napravila posebno telo koje će se baviti time kako da Srbiju uvuče tamo gde ona treba da bude.


Da je retoricka, onda bi napravili koaliciju.

Drago Kovacevic
EU je pre desetak dana napravila posebno telo koje će se baviti time kako da Srbiju uvuče tamo gde ona treba da bude.

"Krelac ili pevac- bice dobro pecenje" )
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:32 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Da je retoricka, onda bi napravili koaliciju.

Pa ko je rekao da već nisu u koaliciji....
Dilan Dog Dilan Dog 11:38 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Drago Kovacevic
Da je retoricka, onda bi napravili koaliciju.

Pa ko je rekao da već nisu u koaliciji....

koliko mi se cini, koalicija je DS & co - SPS & co - manjine (+- Riza Halimi)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:43 23.06.2008

Re: Izgleda da cete ostati bez stranke

Dilan Dog
Drago Kovacevic
Da je retoricka, onda bi napravili koaliciju.

Pa ko je rekao da već nisu u koaliciji....

koliko mi se cini, koalicija je DS & co - SPS & co - manjine (+- Riza Halimi)

Ma ne žuri sa zaključcima....polako....

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:18 23.06.2008

Tata

Žao mi je što moram da priznam da sam shvatio da je najvažnije šta "tata" kaže.
"Tata" ne živi u Srbiji, i iluzija da čovek sam, ili sama partija ili njen lider, ili narod, ili grupa ljudi iz Srbije mogu da promene nešto ili da prinicipijelno deluju, se kod mene razbila u paramparčad.
Principijelna retorika i prinicipijelna predizborna kampanja su se razbili kad su naleteli na realan sprud. Naleteli su na realne interese velikih i jačih.
kumashimoto kumashimoto 12:31 23.06.2008

Re: Tata

KRALJMAJMUNA
Žao mi je što moram da priznam da sam shvatio da je najvažnije šta "tata" kaže."Tata" ne živi u Srbiji, i iluzija da čovek sam, ili sama partija ili njen lider, ili narod, ili grupa ljudi iz Srbije mogu da promene nešto ili da prinicipijelno deluju, se kod mene razbila u paramparčad. Principijelna retorika i prinicipijelna predizborna kampanja su se razbili kad su naleteli na realan sprud. Naleteli su na realne interese velikih i jačih.

Bravo Kralju!!!
Ja se na ovom blogu pojavljujem jednom godisnje ali zato redovno pratim svakodnevna naglapanja i gluposti dokonih o raznoraznim koalicionim kombinacijama, izborima i sl. I ne mogu da se nacudim kako niko od silnog drveca ne vidi sumu. Alo bre Srbi, pitajte Mantera, Miska i Vudsvorta o svemu sto vas interesuje, ne lupajte vise glavu ako Boga znate! Ne pitate se ama bas nista, ni vi blogeri, ni glasaci, ni Tadic, ni Ceda ni niko. Ne pitaju se mozda cak ni gorepomenuta gospoda, ali oni oni znaju od koga im stizu direktive...
Pozdrav iz Toronta.
Cocoa Cocoa 07:48 24.06.2008

Re: Tata

Alo bre Srbi, pitajte Mantera, Miska i Vudsvorta o svemu sto vas interesuje, ne lupajte vise glavu ako Boga znate! Ne pitate se ama bas nista


Imajući u vidu kakve odluke Srbi inače donose, ovo je jedna od najboljih stvari koja je Srbima mogla da se desi.
Ivan Marović Ivan Marović 12:01 24.06.2008

Re: Tata

kumashimoto
Pozdrav iz Toronta.
Prvo da se izvinite za bombardovanje, Kanađani, pa onda da pričamo.
duck duck 11:18 23.06.2008

Lud zbunjenog :)

Sad ni meni vise nije nista jasno :) Slazem se s Dragovim pitanjem, zasto bi LDP podrzao DS-SPS bezuslovno na republickom nivou osim ako nisu za Beograd dogovorili nesto tipa DS-LDP uz podrsku SPS?
Ako u Beogradu bude DS-DSS-SPS kao sto neki vec sapucu (a Drago odavno prognozira) onda ne vidim svrhu LDP-ove podrske DS-SPS Vladi nikako.
Izgleda ce biti ovde jos iznenadjenja i bice jos namagarcenih osim Radikala ;-)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:29 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Sad ni meni vise nije nista jasno :) Slazem se s Dragovim pitanjem, zasto bi LDP podrzao DS-SPS bezuslovno na republickom nivou osim ako nisu za Beograd dogovorili nesto tipa DS-LDP uz podrsku SPS?


Naravno...Čak i to ne bi imalo opravdanje ako bi vlast bila podeljena na način na koji to DS voli....Da bude plen a ne racionalno i transprentno upravljanje javnim poslom i budžetom o milijardu evra...
duck duck 12:01 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Znas sta bi bilo najvise tragikomicno?
Da ministar MUP-a postane Bajatovic (cuvena izjava "Jedan je vec platio ..." i da pocne da hapsi odgovorne za hapsenje Milosevica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:10 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

duck
Znas sta bi bilo najvise tragikomicno?
Da ministar MUP-a postane Bajatovic (cuvena izjava "Jedan je vec platio ..." i da pocne da hapsi odgovorne za hapsenje Milosevica.

Dobro, to se neće dogoditi...I ekipa iz SPS-a nije zaista tako bitna..
Ja se bojim nečega drugoga...Bojim se da će oni biti Tadiću opravdanje za sve što ne učini..
duck duck 12:20 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Drago Kovacevic
duck
Znas sta bi bilo najvise tragikomicno?
Da ministar MUP-a postane Bajatovic (cuvena izjava "Jedan je vec platio ..." i da pocne da hapsi odgovorne za hapsenje Milosevica.

Dobro, to se neće dogoditi...I ekipa iz SPS-a nije zaista tako bitna..
Ja se bojim nečega drugoga...Bojim se da će oni biti Tadiću opravdanje za sve što ne učini..

Eh, toga se ne bojim , siguran sam da ce i oni i G17 i LSV i SPO i Rasim i Ugljanin i ko zna ko jos biti uvek dobro opravdanje. Posle godinu dana ce i Tadic kao Dinkic skoro da se "iznenadi" skretanjem svojih koalicionih partnera.
Da ne bude zabune ovde na blogu, ja bih bio najsrecniji da Tadic demantuje sve nas i da stvarno pocne da sprovodi politiku za koju su ljudi glasali (jedino ne znam kako misli da vrati Kosovo ) a da SPS bude samo fikus u takvoj Vladi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:26 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

duck
Drago Kovacevic
duck
Znas sta bi bilo najvise tragikomicno?
Da ministar MUP-a postane Bajatovic (cuvena izjava "Jedan je vec platio ..." i da pocne da hapsi odgovorne za hapsenje Milosevica.

Dobro, to se neće dogoditi...I ekipa iz SPS-a nije zaista tako bitna..
Ja se bojim nečega drugoga...Bojim se da će oni biti Tadiću opravdanje za sve što ne učini..

Eh, toga se ne bojim , siguran sam da ce i oni i G17 i LSV i SPO i Rasim i Ugljanin i ko zna ko jos biti uvek dobro opravdanje. Posle godinu dana ce i Tadic kao Dinkic skoro da se "iznenadi" skretanjem svojih koalicionih partnera.
Da ne bude zabune ovde na blogu, ja bih bio najsrecniji da Tadic demantuje sve nas i da stvarno pocne da sprovodi politiku za koju su ljudi glasali (jedino ne znam kako misli da vrati Kosovo ) a da SPS bude samo fikus u takvoj Vladi.

Način donošenja Ustava i saglasnost koja je oko njega postignuta govori da se Tadić ne razlikuje politički od tih ostalih....On je samo trenutno od njih politički jači....
JJ Beba JJ Beba 12:31 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati....

drago pa naravno da imaju - neki dil.

mi smo im izglasali klupe u parlamnetu, platice, posao u narednih četiri godina i sad ko šiša predizborna obećanja i istinu na kojoj su insistirali? ko šiša hrabrost, energiju i sve one divne parole kojim su im bila puna usta tokom izbora....
neko tu podršku naziva političkom mudrošču a ja uvlačenjem u bulju bez ikakvog razloga jer od podrške LDPa u ovom trenutku ništa ne zavisi.
i što su se odcepljivali od dsa uopšte? samostalno ima više para?

el vidiš ko sedi u tim klupama u parlamentu u ime naših glasova? sede ljudi koji nisu prešli cenzus u svojim izbornim jedinicama......sede najbolji? my ass

izlega da je ipak život samo jedan - njihov
mariopan mariopan 13:07 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

JJ Beba
Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati....

drago pa naravno da imaju - neki dil.

mi smo im izglasali klupe u parlamnetu, platice, posao u narednih četiri godina i sad ko šiša predizborna obećanja i istinu na kojoj su insistirali? ko šiša hrabrost, energiju i sve one divne parole kojim su im bila puna usta tokom izbora....
neko tu podršku naziva političkom mudrošču a ja uvlačenjem u bulju bez ikakvog razloga jer od podrške LDPa u ovom trenutku ništa ne zavisi.
i što su se odcepljivali od dsa uopšte? samostalno ima više para?

el vidiš ko sedi u tim klupama u parlamentu u ime naših glasova? sede ljudi koji nisu prešli cenzus u svojim izbornim jedinicama......sede najbolji? my ass

izlega da je ipak život samo jedan - njihov

BRAVO JJBebo.

A meni su tragikomicni pokusaji da se nadje neko polticko objasnjenje bilo cega )))
Drago je mozda i nehotice upotrebio prave reci.."svoje parce kolaca.."..pa dok svako svoju funkciju gleda kao parce kolaca on ga tako i koristi..gleda da zgrabi sto moze vise..jer kolac je jedan i prilika je samo jedna...nema tu nicega osim POHLEPE, nema politike niti politickih razloga, svi razlozi su samo grebatorski.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:17 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

mariopan
JJ Beba
Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati....

drago pa naravno da imaju - neki dil.

mi smo im izglasali klupe u parlamnetu, platice, posao u narednih četiri godina i sad ko šiša predizborna obećanja i istinu na kojoj su insistirali? ko šiša hrabrost, energiju i sve one divne parole kojim su im bila puna usta tokom izbora....
neko tu podršku naziva političkom mudrošču a ja uvlačenjem u bulju bez ikakvog razloga jer od podrške LDPa u ovom trenutku ništa ne zavisi.
i što su se odcepljivali od dsa uopšte? samostalno ima više para?

el vidiš ko sedi u tim klupama u parlamentu u ime naših glasova? sede ljudi koji nisu prešli cenzus u svojim izbornim jedinicama......sede najbolji? my ass

izlega da je ipak život samo jedan - njihov

BRAVO JJBebo.

A meni su tragikomicni pokusaji da se nadje neko polticko objasnjenje bilo cega )))
Drago je mozda i nehotice upotrebio prave reci.."svoje parce kolaca.."..pa dok svako svoju funkciju gleda kao parce kolaca on ga tako i koristi..gleda da zgrabi sto moze vise..jer kolac je jedan i prilika je samo jedna...nema tu nicega osim POHLEPE, nema politike niti politickih razloga, svi razlozi su samo grebatorski.

I šta veliš Mariopan, "nehotice"...o)) Nije ništa nehotice....Videćemo šta je...
A nije mi baš drago da se solidarišeš sa onim što napišem....odmah posumnjam da to nije dobro....
JJ Beba JJ Beba 13:36 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

mariopan

JJ Beba
Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati.... drago pa naravno da imaju - neki dil.mi smo im izglasali klupe u parlamnetu, platice, posao u narednih četiri godina i sad ko šiša predizborna obećanja i istinu na kojoj su insistirali? ko šiša hrabrost, energiju i sve one divne parole kojim su im bila puna usta tokom izbora....neko tu podršku naziva političkom mudrošču a ja uvlačenjem u bulju bez ikakvog razloga jer od podrške LDPa u ovom trenutku ništa ne zavisi.i što su se odcepljivali od dsa uopšte? samostalno ima više para?el vidiš ko sedi u tim klupama u parlamentu u ime naših glasova? sede ljudi koji nisu prešli cenzus u svojim izbornim jedinicama......sede najbolji? my assizlega da je ipak život samo jedan - njihovBRAVO JJBebo.A meni su tragikomicni pokusaji da se nadje neko polticko objasnjenje bilo cega )))Drago je mozda i nehotice upotrebio prave reci.."svoje parce kolaca.."..pa dok svako svoju funkciju gleda kao parce kolaca on ga tako i koristi..gleda da zgrabi sto moze vise..jer kolac je jedan i prilika je samo jedna...nema tu nicega osim POHLEPE, nema politike niti politickih razloga, svi razlozi su samo grebatorski.

ja ne znam da li je pohlepa ili nešto drugo u pitanju
al moj glas su izneverili ovakvom politikom

podržavam ih od prvog dana ne zbog programa, tu se sa mnogo čim ne slažem, nego zbog novog pristupa politici, zbog istine na kojoj su insistirali, zbog odnosa prema zločinima, kosovu, energiji koju su pokrenuli---i pre svega zato što mislim da novim generacijama treba neka politika, neka nova retorika, nova krv neki nov pristup koji se razlikuje od postojećeg ....ali izgleda da sam se zeznula, oni nisu ti.....
šta je ostalo pd toga kada podržavaju DS koji pravi valdu sa SPSom?
šta znači podrška takvoj vladi posle onakvog nastupa tadića na GO DS i pomirenja sa SPSom? još da se niko ispred ldpa ne ogradi o to, nego samo sporadični odgovori, lični stavovi, ne stav cele partije...
svoj glas nisam dala za takvu politiku
znam da će možda ovakvom poltikom ldp dobiti na popularnosti kod razočaranih DS glasača, ali izgibili su mnoge glasače koji su sa njima od prvog dana i koji ne vole da ih se laže i koji nisu baš tolko pragnatični

mariopan mariopan 14:08 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Drago Kovacevic
mariopan
JJ Beba
Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati....

drago pa naravno da imaju - neki dil.

mi smo im izglasali klupe u parlamnetu, platice, posao u narednih četiri godina i sad ko šiša predizborna obećanja i istinu na kojoj su insistirali? ko šiša hrabrost, energiju i sve one divne parole kojim su im bila puna usta tokom izbora....
neko tu podršku naziva političkom mudrošču a ja uvlačenjem u bulju bez ikakvog razloga jer od podrške LDPa u ovom trenutku ništa ne zavisi.
i što su se odcepljivali od dsa uopšte? samostalno ima više para?

el vidiš ko sedi u tim klupama u parlamentu u ime naših glasova? sede ljudi koji nisu prešli cenzus u svojim izbornim jedinicama......sede najbolji? my ass

izlega da je ipak život samo jedan - njihov

BRAVO JJBebo.

A meni su tragikomicni pokusaji da se nadje neko polticko objasnjenje bilo cega )))
Drago je mozda i nehotice upotrebio prave reci.."svoje parce kolaca.."..pa dok svako svoju funkciju gleda kao parce kolaca on ga tako i koristi..gleda da zgrabi sto moze vise..jer kolac je jedan i prilika je samo jedna...nema tu nicega osim POHLEPE, nema politike niti politickih razloga, svi razlozi su samo grebatorski.

I šta veliš Mariopan, "nehotice"...o)) Nije ništa nehotice....Videćemo šta je...
A nije mi baš drago da se solidarišeš sa onim što napišem....odmah posumnjam da to nije dobro....

Slazemo se mi mnogo vise nego sto mislis.....ajde sad udri u sekiraciju )))
I ja sumnjam da je "nehotice".
Jedino dobro iz svega ovoga ce biti sto je svaka zverka pokazala trag...a maca dodje na vratanca bilo kad, mi cemo strpljivo da cekamo..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:25 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

mariopan
Drago Kovacevic
mariopan
JJ Beba
Ovako, ostaje mi da se nadam kako ipak imaju neki razlog za ponavljanje onoga što ne volim čuti i da će se taj razlog brzo pokazati....

drago pa naravno da imaju - neki dil.

mi smo im izglasali klupe u parlamnetu, platice, posao u narednih četiri godina i sad ko šiša predizborna obećanja i istinu na kojoj su insistirali? ko šiša hrabrost, energiju i sve one divne parole kojim su im bila puna usta tokom izbora....
neko tu podršku naziva političkom mudrošču a ja uvlačenjem u bulju bez ikakvog razloga jer od podrške LDPa u ovom trenutku ništa ne zavisi.
i što su se odcepljivali od dsa uopšte? samostalno ima više para?

el vidiš ko sedi u tim klupama u parlamentu u ime naših glasova? sede ljudi koji nisu prešli cenzus u svojim izbornim jedinicama......sede najbolji? my ass

izlega da je ipak život samo jedan - njihov

BRAVO JJBebo.

A meni su tragikomicni pokusaji da se nadje neko polticko objasnjenje bilo cega )))
Drago je mozda i nehotice upotrebio prave reci.."svoje parce kolaca.."..pa dok svako svoju funkciju gleda kao parce kolaca on ga tako i koristi..gleda da zgrabi sto moze vise..jer kolac je jedan i prilika je samo jedna...nema tu nicega osim POHLEPE, nema politike niti politickih razloga, svi razlozi su samo grebatorski.

I šta veliš Mariopan, "nehotice"...o)) Nije ništa nehotice....Videćemo šta je...
A nije mi baš drago da se solidarišeš sa onim što napišem....odmah posumnjam da to nije dobro....

Slazemo se mi mnogo vise nego sto mislis.....ajde sad udri u sekiraciju )))
I ja sumnjam da je "nehotice".
Jedino dobro iz svega ovoga ce biti sto je svaka zverka pokazala trag...a maca dodje na vratanca bilo kad, mi cemo strpljivo da cekamo..

Ako je tako, onda bi trebala da kritikuješ onoga za koga si glasala, a to je po tvome iskazu Tadić...o))
Nešto ne vidim da to radiš...nego lepo i ti po LDP-u....
silver bullet silver bullet 14:28 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Sad ni meni vise nije nista jasno :) Slazem se s Dragovim pitanjem, zasto bi LDP podrzao DS-SPS bezuslovno na republickom nivou osim ako nisu za Beograd dogovorili nesto tipa DS-LDP uz podrsku SPS?
Ako u Beogradu bude DS-DSS-SPS kao sto neki vec sapucu (a Drago odavno prognozira) onda ne vidim svrhu LDP-ove podrske DS-SPS Vladi nikako.
Izgleda ce biti ovde jos iznenadjenja i bice jos namagarcenih osim Radikala ;-)

ako ja recimo, ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću za vladu koju je ovaj još odmah po okončanju predsedničkih izbora u februaru dogovorio sa Dačićem, Mrkonjićem i Palmom. Tu vladu je moguće napraviti bez LDP-a, moguće je napraviti bez bilo kakve pobočne, manjinske ili većinske podrške, ali to izgleda nema značaja.


A ja, Drago, kao glasac LDP-a odlicno razumem zasto Ceda podrzava koaliciju DS-SPS i zasto je podrzao vec prvog dana posle izbora.

Takva je matematika i tako im je nalozeno. A ja podrzavam te koji su im nalozili. Zato sto je to manje lose resenje.
A nece ni LDP ostati bez nadoknade za svoju podrsku. Ruka ruku mije.

I razumem zasto se vi pravite da to ne razumete.

A razumete bolje od mene.
JJ Beba JJ Beba 14:44 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

duck
Sad ni meni vise nije nista jasno :) Slazem se s Dragovim pitanjem, zasto bi LDP podrzao DS-SPS bezuslovno na republickom nivou osim ako nisu za Beograd dogovorili nesto tipa DS-LDP uz podrsku SPS? Ako u Beogradu bude DS-DSS-SPS kao sto neki vec sapucu (a Drago odavno prognozira) onda ne vidim svrhu LDP-ove podrske DS-SPS Vladi nikako.Izgleda ce biti ovde jos iznenadjenja i bice jos namagarcenih osim Radikala ;-)

nadam se da ste pročitlali to glupo saopštenje gradskog odbora ldp i njegov kraj : " zato pozivamo Demokratsku stranku da svom koalicionom partneru jasno stavi do znanja da se gradska vlast u Beogradu mora uskladiti sa interesima Beograđana a ne sebičnim potrebama partija."

ko je član gradskog odbora ldp?

Brooklyn Brooklyn 14:48 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

ko je član gradskog odbora ldp?

i gde je "nasa bilja"?
duck duck 14:57 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

JJ Beba
duck
Sad ni meni vise nije nista jasno :) Slazem se s Dragovim pitanjem, zasto bi LDP podrzao DS-SPS bezuslovno na republickom nivou osim ako nisu za Beograd dogovorili nesto tipa DS-LDP uz podrsku SPS? Ako u Beogradu bude DS-DSS-SPS kao sto neki vec sapucu (a Drago odavno prognozira) onda ne vidim svrhu LDP-ove podrske DS-SPS Vladi nikako.Izgleda ce biti ovde jos iznenadjenja i bice jos namagarcenih osim Radikala ;-)

nadam se da ste pročitlali to glupo saopštenje gradskog odbora ldp i njegov kraj : " zato pozivamo Demokratsku stranku da svom koalicionom partneru jasno stavi do znanja da se gradska vlast u Beogradu mora uskladiti sa interesima Beograđana a ne sebičnim potrebama partija."

ko je član gradskog odbora ldp?


Evo, sad procitah. Stvarno mi nije jasno sta se desava. Umesto da SPS manjinski podrzi DS-LDP na nivou grada Beograda ono ispade obrnuto? Postoje po meni dva zdravorazumska odgovora:
1. LDP je takodje na neki nacin "kupljen" (nadam se da nije tako)
2. LDP namerno nudi bezuslovnu podrsku DS-u kako ovi ne bi imali opravdanje za koaliciju sa SPS+DSS (Dragovo predvidjanje). U slucaju da ipak bude DS-SPS-DSS, LDP ce s punim pravom da se obrusi na DS.

Ako neko zna bolji odgovor voleo bih da cujem?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:01 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Evo, sad procitah. Stvarno mi nije jasno sta se desava. Umesto da SPS manjinski podrzi DS-LDP na nivou grada Beograda ono ispade obrnuto? Postoje po meni dva zdravorazumska odgovora:
1. LDP je takodje na neki nacin "kupljen" (nadam se da nije tako)
2. LDP namerno nudi bezuslovnu podrsku DS-u kako ovi ne bi imali opravdanje za koaliciju sa SPS+DSS (Dragovo predvidjanje). U slucaju da ipak bude DS-SPS-DSS, LDP ce s punim pravom da se obrusi na DS.

Ako neko zna bolji odgovor voleo bih da cujem?

Ja se nadam da je tako....da tako hoće DS da isteraju na čistac...

mariopan mariopan 15:16 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Kako, Drago da ne kritikujem Tadica, pa to radim neprekidno...samo je moj glas mali i jadan i niko ne obraca paznju...ja sam ionako nevoljno glasala za njega ali sada kazem doci ce maca...To kazem za Tadica,Dlacica i ostatak ekipe..A LDP ne kritikujem vise, jesam pre, a sada ne vidim razloga. oni nece nista znacajno promeniti na nasoj politickoj sceni. Ne mogu.Mali su, bili su previse sigurni u sebe, nisu se obratili na pravi nacin narodu koji je trebao da glasa, da dobiju vise glasova trebao bi im i taj narod..kakav god bio...pa ne ujeda se ruka koja te hrani (ili ti treba)..i tako sad ne brinem vise za LDP i ne kritikujem ga...to je fer u ovom casu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:18 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

Drago Kovacevic
Dobro, to se neće dogoditi...I ekipa iz SPS-a nije zaista tako bitna..
Ja se bojim nečega drugoga...Bojim se da će oni biti Tadiću opravdanje za sve što ne učini..

Ovo je dobro uoceno. Slazem se.
die hard die hard 23:38 23.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

jedino ne znam kako misli da vrati Kosovo )


Pa ne misli, i on jako dobro zna da je to nemoguce.Glumi dobro, zato mu ja i skidam kapu na prevari glasaca.A glasaci ko i svi glasci.Veruju u ponudjeno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:00 24.06.2008

Re: Lud zbunjenog :)

die hard


jedino ne znam kako misli da vrati Kosovo )

Pa ne misli, i on jako dobro zna da je to nemoguce.Glumi dobro, zato mu ja i skidam kapu na prevari glasaca.A glasaci ko i svi glasci.Veruju u ponudjeno.


Ne mislim da bilo ko u Srbiji sa trocifrenim IQ misli/ocekuje da se Kosovo moze vratiti nazad ... Ali mi izgleda realno i moguce da se nadje kompromisno resenje prihvatljivo za sve strane koje ukljucuje ostanak severnog dela u Srbiji (odnosno prihvatanje realnosti) .... ne bih iskljucio ni mogucnost da su neki dogovori u tom smislu vec pali...

Jedini koji su bili protiv toga su USA ali Busov uticaj i tako brzo opada pa bi ovaj vakuum oko USA izbora mogli i Evropljani da iskoriste da urade nesto samostalno ... konsturktivno i pametno za Evropu. Sa resenim problemom Kosova definitivno nestaje i poslednja prepreka za ukljucivanje Srbije u EU ...
antioksidant antioksidant 13:06 23.06.2008

.

Tako ja recimo, ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću za vladu koju je ovaj još odmah po okončanju predsedničkih izbora u februaru dogovorio sa Dačićem, Mrkonjićem i Palmom. Tu vladu je moguće napraviti bez LDP-a, moguće je napraviti bez bilo kakve pobočne, manjinske ili većinske podrške, ali to izgleda nema značaja
Formiranje gradske vlasti u Beogradu ići će najverovatnije sa DSS-om kao "prirodnim" partnerom DS-u i SPS-u.


Podrska LDPa bi trebalo da spreci ovakvu gradsku vlast u Beogradu. Samo takvu podrsku ne bi ni DS ni SPS
mariopan mariopan 13:12 23.06.2008

Re: .

antioksidant
Tako ja recimo, ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću za vladu koju je ovaj još odmah po okončanju predsedničkih izbora u februaru dogovorio sa Dačićem, Mrkonjićem i Palmom. Tu vladu je moguće napraviti bez LDP-a, moguće je napraviti bez bilo kakve pobočne, manjinske ili većinske podrške, ali to izgleda nema značaja
Formiranje gradske vlasti u Beogradu ići će najverovatnije sa DSS-om kao "prirodnim" partnerom DS-u i SPS-u.


Podrska LDPa bi trebalo da spreci ovakvu gradsku vlast u Beogradu. Samo takvu podrsku ne bi ni DS ni SPS

Kasnis ili ne znas, jutros Kurir objavio prisluskivane razgovore izmedju SPS Zarka Obradovica i Zorana Lilica u kome se lepo dogovaraju kako da izvadu sve to sa gradskom vladom. Ne treba da brines........ a oni su pravi diletanti ako su sve to pricali a Kurir ih snimio..))))
antioksidant antioksidant 13:15 23.06.2008

Re: .

mariopan

Kasnis ili ne znas, jutros Kurir objavio prisluskivane razgovore izmedju SPS Zarka Obradovica i Zorana Lilica u kome se lepo dogovaraju kako da izvadu sve to sa gradskom vladom. Ne treba da brines........ a oni su pravi diletanti ako su sve to pricali a Kurir ih snimio..))))

kasnim sa poslom mnogo
ovo ne znam - jos nisam pricao ni sa kim ko je citao kurir
i sta kazu - kako ce se peglati?
mada je pitanje koliko se kuriru da verovati
mariopan mariopan 13:49 23.06.2008

Re: .

antioksidant
mariopan

Kasnis ili ne znas, jutros Kurir objavio prisluskivane razgovore izmedju SPS Zarka Obradovica i Zorana Lilica u kome se lepo dogovaraju kako da izvadu sve to sa gradskom vladom. Ne treba da brines........ a oni su pravi diletanti ako su sve to pricali a Kurir ih snimio..))))

kasnim sa poslom mnogo
ovo ne znam - jos nisam pricao ni sa kim ko je citao kurir
i sta kazu - kako ce se peglati?
mada je pitanje koliko se kuriru da verovati

Pa snimili su ih , znaci da su ih ukebali u razgovoru..bolje sam procitaj, na naslovnoj je strani.
A ja kupila Kurir mojoj tetki koja je senilna ali voli da cita novine, pa ko velim manja je steta da to kupim i ona je mirna ceo dan )) Ostavlja novine ispod stocica na drugi nivo...i onad ih "nadje" posle nekoliko dana i zaprepasti se naslovima, i tako dinamika stalno -)))
sentinel26 sentinel26 13:47 23.06.2008

Čudna mi čuda ...

Čudo jeste i kažu mi ljudi
Teško ovdje da se ne poludi....

1. - Zar to nije vidljivo?
Želja da vide ledja V. Koštunici (ili mržnja) odvela je LDP na opasan put zaborava i slepila.
Spremnost da gutaju tudje žabe iako to od njih niko i ne traži.
Zauzvrat oni čak ne traže niti jedno obično poštovanje LDP-a.
Kada Ceca bude pjevala novoj koaliciji Čeda će vjerovatno biti u Rumuniji.

2. - DSS je jedina stranka koja poslije izbora nije promijenila odnos prema svojim predizbornim obećanjima, nije promijenila program i mišljenje.

Sve druge stranke pa i LDP su naprasno „zaboravile“ svoju majsku pjesmicu.
Nijedna od njih nije biračima ni objašnjenje dala za ovakav salto mortale.

Čik da pronadjete smisleno objašnjenje za kovanicu „socijalno odgovorna vlada“.
Uvodjenje „socijalne odgovornosti“ neće biti moguće ali je lijep lilihip za sirotinju.

3. - Kako to da se niko ne čudio izjavi ministra finansija da u budžetu postoji rupa i da treba hitno prodati neko JP radi popune?
Kako to da niko ne pita zašto se u izveštaju toga istoga ministra ne vidi kako je potrošen novac od prodaje Mobtela (1,1 mlrd evra), Vojvodjanske banke (385 mil.evra), Robne kuće Beograd (360 mil.evra), DDOR N.Sad (220 mil.evra), Panonske banke (122 mil. evra) – suma skoro 2,2 mlijarde evra.

Koji to „zlobnici“ rekoše da nema sličnosti izmedju ovih i Slobe.
Ko to kaže - kleveće i laže.
mariopan mariopan 13:55 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...

Sentinel, ja se na mnogim blogovima pitala kako to da nam je bankrotirala drzava..ali niko to nije shvatio kao dovoljno vazno, svi se zaneli samo brojanjem glasova i kombinacijama u novoj vladi... a mene bas taj deo sa novcem najvise interesuje. Gde su nasi novci? A Sloba......dal je krenuo iz Pozarevca u aleju velikana i dal su mu odabrali dobro mesto..jer sve nam je isto samo malo drugacije.
Dilan Dog Dilan Dog 13:56 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...

sentinel26
Uvodjenje „socijalne odgovornosti“ neće biti moguće ali je lijep lilihip za sirotinju.

lepo receno. bice da je tako
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:36 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...principi

mariopan
Sentinel, ja se na mnogim blogovima pitala kako to da nam je bankrotirala drzava..ali niko to nije shvatio kao dovoljno vazno, svi se zaneli samo brojanjem glasova i kombinacijama u novoj vladi... a mene bas taj deo sa novcem najvise interesuje. Gde su nasi novci? A Sloba......dal je krenuo iz Pozarevca u aleju velikana i dal su mu odabrali dobro mesto..jer sve nam je isto samo malo drugacije.

Kad mi neko kaže DOGOVORILI SMO SE O PRINCIPIMA - ja odmah računam koliko je to ministarskh mesta.
Kad mi neko kaže NISU VAŽNA MINISTARSKA MESTA - ja odmah računam koliko je to predsednika i članova UO.
Kad mi neko kaže SOCIJALNO ODGOVORNA DRŽAVA - ja odmah računam koliko je to ambasadorskih mesta.
I tako dalje.
Ne verujem nikome ko se bavi politikom. Uvek mislim da ima bezbol palicu iza leđa. Verujem tek kad vidim da je most pušten, da je neki put napravljen, da je nešto pametno urađeno.
Da li znate da se poslednjih meseci pravi 53 KM biciklističkih staza u Novom Beogradu. Ej, u ovom saobraćajnom haosu neko gradi 53 KM staza!!!! Baš se pravi, kao mali asvaltni put. A ja mislio da će iscrtati stazu i tačka. Gradi se sa sve malim bagerima, kompresorima, crvenim asvaltom, razbijanjem postojećih trotoara,... Gledao sam ispred jedne zgrade: 150 metara (širina je oko 1,5 metar) radilo je bar petnaset radnika i bar deset malih građevinskih mašina više od mesec dana. Ja znam da je neko debelo zaradio na besmislenom projektu (nije besmislen ako je pre toga urađeno pedest važnijih stvari) i da je zaradio jer je bio principijelan. Eto, zato je važno DOGOVORITI SE OKO PRINCIPA. Tu su naši novci. Nestaju u principijelnoj magli već godinama.
Toliko o nama. Saplićemo se i bez pomoći tata i mama sa strane.
AcaB AcaB 14:57 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...

Kada Ceca bude pjevala novoj koaliciji Čeda će vjerovatno biti u Rumuniji.

Preporuka!
2. - DSS je jedina stranka koja poslije izbora nije promijenila odnos prema svojim predizbornim obećanjima, nije promijenila program i mišljenje.

Ovo mi juce pade na pamet, ako mi verujete.
mariopan mariopan 15:18 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...principi

KRALJMAJMUNA
mariopan
Sentinel, ja se na mnogim blogovima pitala kako to da nam je bankrotirala drzava..ali niko to nije shvatio kao dovoljno vazno, svi se zaneli samo brojanjem glasova i kombinacijama u novoj vladi... a mene bas taj deo sa novcem najvise interesuje. Gde su nasi novci? A Sloba......dal je krenuo iz Pozarevca u aleju velikana i dal su mu odabrali dobro mesto..jer sve nam je isto samo malo drugacije.

Kad mi neko kaže DOGOVORILI SMO SE O PRINCIPIMA - ja odmah računam koliko je to ministarskh mesta.
Kad mi neko kaže NISU VAŽNA MINISTARSKA MESTA - ja odmah računam koliko je to predsednika i članova UO.
Kad mi neko kaže SOCIJALNO ODGOVORNA DRŽAVA - ja odmah računam koliko je to ambasadorskih mesta.
I tako dalje.
Ne verujem nikome ko se bavi politikom. Uvek mislim da ima bezbol palicu iza leđa. Verujem tek kad vidim da je most pušten, da je neki put napravljen, da je nešto pametno urađeno.
Da li znate da se poslednjih meseci pravi 53 KM biciklističkih staza u Novom Beogradu. Ej, u ovom saobraćajnom haosu neko gradi 53 KM staza!!!! Baš se pravi, kao mali asvaltni put. A ja mislio da će iscrtati stazu i tačka. Gradi se sa sve malim bagerima, kompresorima, crvenim asvaltom, razbijanjem postojećih trotoara,... Gledao sam ispred jedne zgrade: 150 metara (širina je oko 1,5 metar) radilo je bar petnaset radnika i bar deset malih građevinskih mašina više od mesec dana. Ja znam da je neko debelo zaradio na besmislenom projektu (nije besmislen ako je pre toga urađeno pedest važnijih stvari) i da je zaradio jer je bio principijelan. Eto, zato je važno DOGOVORITI SE OKO PRINCIPA. Tu su naši novci. Nestaju u principijelnoj magli već godinama.
Toliko o nama. Saplićemo se i bez pomoći tata i mama sa strane.

)))))))) Upravo tako i ja mislim...;-))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:30 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...

Sentinel26
DSS je jedina stranka koja poslije izbora nije promijenila odnos prema svojim predizbornim obećanjima, nije promijenila program i mišljenje.

Sve druge stranke pa i LDP su naprasno „zaboravile“ svoju majsku pjesmicu.
Nijedna od njih nije biračima ni objašnjenje dala za ovakav salto mortale.


Sa ovim se potpuno slazem. Samo to niko (ne da ne primecuje vec) ne ceni. Odjedamput, svi zele da vide ledja Kostunici kao sto svi zele da vide ledja Ljiljani Smajlovic.
Zato deluje malo smesno recenica iz Draginog teksta
Kako bi se moglo objasniti biračima da se direktori javnih preduzeća neće birati na konkursu nego da će ih postavljati gradski odbori stranaka, ili recimo da će gradonačelnik zapravo biti građevinski preduzimač...


Pre izbora se jedno prica, a posle izbora niko vise nista ne objasnjava biracima, racuna se da ce oni sve zaboraviti (oprostiti) do tamo nekih sledecih izbora... Sto bi rekao Unfuckable u jednom drugom kontekstu - narod je stoka.
sentinel26 sentinel26 18:00 23.06.2008

Re: Čudna mi čuda ...

vladimir petrovic
Sentinel26
DSS je jedina stranka koja poslije izbora nije promijenila odnos prema svojim predizbornim obećanjima, nije promijenila program i mišljenje.
Sve druge stranke pa i LDP su naprasno „zaboravile“ svoju majsku pjesmicu.
Nijedna od njih nije biračima ni objašnjenje dala za ovakav salto mortale.

Sa ovim se potpuno slazem. Samo to niko (ne da ne primecuje vec) ne ceni. Odjedamput, svi zele da vide ledja Kostunici kao sto svi zele da vide ledja Ljiljani Smajlovic.
Zato deluje malo smesno recenica iz Draginog teksta
Kako bi se moglo objasniti biračima da se direktori javnih preduzeća neće birati na konkursu nego da će ih postavljati gradski odbori stranaka, ili recimo da će gradonačelnik zapravo biti građevinski preduzimač...

Pre izbora se jedno prica, a posle izbora niko vise nista ne objasnjava biracima, racuna se da ce oni sve zaboraviti (oprostiti) do tamo nekih sledecih izbora... Sto bi rekao Unfuckable u jednom drugom kontekstu - narod je stoka.

Kratak fitilj je glavno uružje i orudje na koje oni s pravom računaju.
Bojim se da se jednoga dana i taj kratki fitilj ne upali onda će biti kuku i lele.

igipop igipop 14:15 23.06.2008

da probam

Mozda je ekipa u vrhu skontala da joj kritika DS kakva je bila prethodnih 6 meseci nista dobro nije donela i onda tako lagano reteriranje...

U svakom slucaju pozdravljam. Razuma nikad dosta. A za kritiku, bice dana.

Brooklyn Brooklyn 14:25 23.06.2008

Re: da probam

slazem se! a ledepe vidim kao partiju tzv. "dobitnika u tranziciji" za sledece izbore.
JJ Beba JJ Beba 14:36 23.06.2008

Re: da probam

igipop
Mozda je ekipa u vrhu skontala da joj kritika DS kakva je bila prethodnih 6 meseci nista dobro nije donela i onda tako lagano reteriranje...U svakom slucaju pozdravljam. Razuma nikad dosta. A za kritiku, bice dana.

eee super je igipope da si spreman za kritiku, kad tad
jedino što nisam nešto primetila da glasači, simpatizeri & članovi DS ikada kritikuju svoju partiju, njene odluke, politiku koju vodi, pomirenje, izmirenje, ruka ruci - uglavnom je brane i nalaze opravdanja.
jedini koji ikog kritikuju, bilo ds bilo sopstvenu partiju , su glasači ldpa
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:47 23.06.2008

Re: da probam

JJ Beba
igipop
Mozda je ekipa u vrhu skontala da joj kritika DS kakva je bila prethodnih 6 meseci nista dobro nije donela i onda tako lagano reteriranje...U svakom slucaju pozdravljam. Razuma nikad dosta. A za kritiku, bice dana.

eee super je igipope da si spreman za kritiku, kad tad
jedino što nisam nešto primetila da glasači, simpatizeri & članovi DS ikada kritikuju svoju partiju, njene odluke, politiku koju vodi, pomirenje, izmirenje, ruka ruci - uglavnom je brane i nalaze opravdanja.
jedini koji ikog kritikuju, bilo ds bilo sopstvenu partiju , su glasači ldpa

Hahaha, šure...
Ne da Igi nije spreman da kritikuje DS, nego hvali sve one koji su prestali da ga kritikuju....o))
Atomski mrav Atomski mrav 14:49 23.06.2008

Re: da probam

Eh, ta samokritika...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:50 23.06.2008

Re: da probam

igipop
Mozda je ekipa u vrhu skontala da joj kritika DS kakva je bila prethodnih 6 meseci nista dobro nije donela i onda tako lagano reteriranje...


Zvuci logicno Igi. Ako tamo ima ljudi koji su u stanju da mucnu malo glavom, moralo im je biti jasno da je zadnji cas da naprave drastican zaokret. Partija na ivici cenzusa koja je protiv svih na politickoj sceni (I svi su protiv nje) nema nikakvu buducnost. U zadnjih nesto vise od godinu dana su tri puta bili izbori pa je valjda svima jasno da dosadasnji nacin nema nikakave buducnosti. I kako da budu u opoziciji Evropskom bloku koji ima punu podrsku te Evrope? I to zajedno sa Kostunicom i SRS-om? I ako ne mogu sa DS sa kim ce onda na sledecim izborima? I ko ce uopste da glasa za njih ako zna unapred da oni ne mogu ni u jednu vladu (sto znaci bacen glas)? OK, glasace JJBeba i Dragec ... ali ko jos?:)))

Naravno ovo tvoje i moje misljenje je optimisticko i pohvalno za LDP jer znaci da su u stanju sami da vode mudru politiku. Medjutim, ne bih ja potpuno iskljucio ni mogucnost da im je stigla i instrukcija sa zapada ... ako odatle imaju podrsku. A moguce je da svemu doprinosi i zelja da Kostunicu vide u opoziciji (kao sto rece Sentinel) ...

Inace ne bih ja rekao bas da oni nude svoju podrsku iako je niko ne trazi. Mozda je ne trazi javno ali je jasno da su se dogovorili sa DS. Posto je sa strane DS navodjen broj ocekivanih poslanickih glasova podrske u kome je ocigledno bila i LDP jos pre nego sto su ovi i najavili da ce podrzati vladu DS+SPS...

pozz
aleksandarz aleksandarz 14:46 23.06.2008

Dve mogućnosti

Koji su moguci izbori LDP-a nakon izbora?

1. Da kažu kako ne mogu da utiču na vlast, da bilo koja vlada neće biti dobra bez njih i da se sklone.

Tada LDP ostaje dosledan, ali koliko to glasova donosi u budućnosti? Ako vlada ispadne imalo uspešna, onda više nema prelaska cenzusa u budućnosti. ( Da li neko zna koliko je glasova dobijeno "da pređu cenzus, inače bih glasao za DS"?)

2. Da pruži podršku vladi DS-SPS.

Podrška je potrebna i jednima i drugima, jer kad dođe do glasanja o škakljivim temama ( Hag i sl.), onda će SPS biti uzdržan ( "mi smo protiv, ali nećemo da rušimo vladu koja funkcioniše bla,bla,bla...), a LDP će biti uz DS, i opet preglasavati DSS I radikale. Za tako nešto verovatno će LDP biti nagrađen nenapadanjem od strane DS-a i SPS-a. A vrlo moguće i učešćem u vlasti u Beogradu.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:57 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

2. Da pruži podršku vladi DS-SPS.

Smešna mi je podrška koju niko ne traži....
Ne znam kako se to može nagraditi na nekim budućim izborima uloga "mlađega brata"...
Treće, šta će to biti "korektiv vlasti" ako ldp zauzme tu smešnu poziciju....neće valjda radikali....
JJ Beba JJ Beba 15:02 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

aleksandarz
Koji su moguci izbori LDP-a nakon izbora?1. Da kažu kako ne mogu da utiču na vlast, da bilo koja vlada neće biti dobra bez njih i da se sklone.Tada LDP ostaje dosledan, ali koliko to glasova donosi u budućnosti? Ako vlada ispadne imalo uspešna, onda više nema prelaska cenzusa u budućnosti. ( Da li neko zna koliko je glasova dobijeno "da pređu cenzus, inače bih glasao za DS"?)2. Da pruži podršku vladi DS-SPS.Podrška je potrebna i jednima i drugima, jer kad dođe do glasanja o škakljivim temama ( Hag i sl.), onda će SPS biti uzdržan ( "mi smo protiv, ali nećemo da rušimo vladu koja funkcioniše bla,bla,bla...), a LDP će biti uz DS, i opet preglasavati DSS I radikale. Za tako nešto verovatno će LDP biti nagrađen nenapadanjem od strane DS-a i SPS-a. A vrlo moguće i učešćem u vlasti u Beogradu.

izbor je uvek doslednost, a poslednje što je čedomor jovanović rekao u izbornoj noći je "nikada sa sps-om"
nikada se kao predsednik partije nije ogradio o reči borisa tadića koji su uvreda za mnoge njegove glasače
izbora uvek ima, mada se svi sad vade na pragmatičnost
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:19 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

izbora uvek ima, mada se svi sad vade na pragmatičnost

Pragmatičnost ovde dobija takav sadržaj, da je "vlastiti otac" ne bi prepoznao....o))
aleksandarz aleksandarz 15:25 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

A posle je rekao da neće učestvovati u vladi sa SPS-om ( snage zla 90-ih ili tako nekako), ali će podržati svaku vladu koja će Srbiju izvesti na Evropski put, a takvu u ovom trenutku mogu da formiraju samo DS i SPS.
Da je gurao pricu kako ni to ne valja onda ostaju narodnjaci i SPS. Gde je onda doslednost u ideji evropskih integracija?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:31 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

aleksandarz
A posle je rekao da neće učestvovati u vladi sa SPS-om ( snage zla 90-ih ili tako nekako), ali će podržati svaku vladu koja će Srbiju izvesti na Evropski put, a takvu u ovom trenutku mogu da formiraju samo DS i SPS.
Da je gurao pricu kako ni to ne valja onda ostaju narodnjaci i SPS. Gde je onda doslednost u ideji evropskih integracija?

Ma ne....
Podrška SSP-u i to je to...
JJ Beba JJ Beba 15:35 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

aleksandarz
A posle je rekao da neće učestvovati u vladi sa SPS-om ( snage zla 90-ih ili tako nekako), ali će podržati svaku vladu koja će Srbiju izvesti na Evropski put, a takvu u ovom trenutku mogu da formiraju samo DS i SPS.Da je gurao pricu kako ni to ne valja onda ostaju narodnjaci i SPS. Gde je onda doslednost u ideji evropskih integracija?

da, ali to je rekao posle izbora, u momentu kada to niko od njega nije tražio i kada od ldpa ništa nije zavislo, niti će da zavisi
mi nismo glasali za to.
tvrdio je, takođe, da nije vlasnik naših glasova. ispada da jeste

i od kada je to koštunica najveće zlo ever pa da će i sa spsom & crnim đavlom samo da skinemo koštunicu?
nije čedomir jovanović od nas tražio podršku za takvu politiku.
glasali smo za nikada ni sa spsom ni sa koštunicom
aleksandarz aleksandarz 16:15 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

JJ Beba
aleksandarz
A posle je rekao da neće učestvovati u vladi sa SPS-om ( snage zla 90-ih ili tako nekako), ali će podržati svaku vladu koja će Srbiju izvesti na Evropski put, a takvu u ovom trenutku mogu da formiraju samo DS i SPS.Da je gurao pricu kako ni to ne valja onda ostaju narodnjaci i SPS. Gde je onda doslednost u ideji evropskih integracija?

da, ali to je rekao posle izbora, u momentu kada to niko od njega nije tražio i kada od ldpa ništa nije zavislo, niti će da zavisi
mi nismo glasali za to.
Nije morao, ali je jasno stavio do znanja gde je i šta je. Možda bi još samo ćutanje bilo dovoljno pametno.

JJ Beba
tvrdio je, takođe, da nije vlasnik naših glasova. ispada da jeste


Može da tvrdi da nije do sutra, ali valjda je jasno da kad glasaš za nekog ti mu daješ glas.

JJ Beba
i od kada je to koštunica najveće zlo ever pa da će i sa spsom & crnim đavlom samo da skinemo koštunicu?

Trenutno jeste najveće zlo.
nije čedomir jovanović od nas tražio podršku za takvu politiku.
JJ Beba
glasali smo za nikada ni sa spsom ni sa koštunicom

Ali nismo pobedili. Tadić može da bude sa nekim od njih ili da ih pusti zajedno. Šta misliš, šta je bolje? Po meni je Čeda odabrao manje lošu varijantu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:34 23.06.2008

Re: Dve mogućnosti

Drago Kovacevic
Smešna mi je podrška koju niko ne traži....

Slazem se. SVE JE U TOME. Cemu podrska ako je neko ne trazi, cak je bagatelise...
I onda dolazimo do onoga pravoga: Neko pruza netrazenu podrsku ne da bi nekom pomogao, nego da bi sebi pomogao... A DS najmanje vodi racuna o samopomoci LDP...
Ivan Marović Ivan Marović 15:31 23.06.2008

Sve je jasno

Postoje dve Srbije - prva u kojoj su Tadić, Dačić, Čeda i Palma, druga u kojoj su Koštunica, Šešelj i Vučela. Prirodno je da Čeda bude sa "nama", a ne sa "njima", ne znam čemu čuđenje.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:36 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Prirodno je da Čeda bude sa nama, a ne sa njima, ne znam čemu čuđenje.

Kako li ispade da je na ovoj jednoj Zemlji toliko tih vas iz Srbije ?
Ivan Marović Ivan Marović 15:38 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Ninoslav Randjelovic
Kako li ispade da je na ovoj jednoj Zemlji toliko tih vas iz Srbije ?
Evo dodao sam navodnike, da bude jasnije. Idi bre, Ninoslave, ti još nisi čuo priču o dve Srbije?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:44 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Idi bre, Ninoslave, ti još nisi čuo priču o dve Srbije?

Ma, jashta da sam cuo....., ali nisam u nju poverovao.
Jos uvek mi se cini da je Srbija jedna, ali da samo nas (Srba) u Srbiji ima raznih i da smo svi mi (bas svako od tih svih raznih nas) u svemu u pravu. A, da, i svi smo genijalni. Srbi.
JJ Beba JJ Beba 15:46 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Ivan Marović
Postoje dve Srbije - prva u kojoj su Tadić, Dačić, Čeda i Palma, druga u kojoj su Koštunica, Šešelj i Vučela. Prirodno je da Čeda bude sa nama, a ne sa njima, ne znam čemu čuđenje.

ivane, ti si sigurno u pravu,...ipak tolko toga znaš o politici,
mi mali, margina, obični glasači smo mislili da je ok da bude na strani onih koji su glasali za sasvim nešto drugo.
ipak, srećna da sam da je čeda tebe usrećio , verovatno mu se dopada kako razmišljaš
Ivan Marović Ivan Marović 15:57 23.06.2008

Re: Sve je jasno

JJ Beba
ipak, srećna da sam da je čeda tebe usrećio, verovatno mu se dopada kako razmišljaš
Mene je usrećilo saznanje da ćeš na sledećim izborima da glasaš za mene, jer te ja jedini nisam zavlačio nego sam te odmah razočarao.
pidola pidola 15:58 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Ivan Marović
Postoje dve Srbije - prva u kojoj su Tadić, Dačić, Čeda i Palma, druga u kojoj su Koštunica, Šešelj i Vučela. Prirodno je da Čeda bude sa "nama", a ne sa "njima", ne znam čemu čuđenje.

kom delu te prve srbije ti pripadas,ovoj gde je tadic,dacic ili palma?posto kazes da bude "sa nama".
si zato ucio te skole po americi da sebe svrstavas kod palme i dacica i...? :)))
zaboravio si i trecu srbiju ili neku drugu,nije bitan broj,posto ima nas koji sebe ne grupisemo prema politicarima.
Ivan Marović Ivan Marović 16:01 23.06.2008

Re: Sve je jasno

pidola
kom delu te prve srbije ti pripadas,ovoj gde je tadic,dacic ili palma?
Ne pomenu Čedu - Tadić, Dačić, Čeda i Palma. Ja inače pripadam četvrtoj Srbiji. Treća mi se ne sviđa, oni samo kukaju kako ništa ne valja, mnogo su patetični, četvrta sve okreće na zafrkanciju, oni su super.
angie angie 16:06 23.06.2008

Re: Sve je jasno

ne znam čemu čuđenje.


jbte, kakav sex- to bre ispada da nikada ne znash skim si, mislim ko je to sve u "sa nama", nema vishe ni privlachnost, lozenje, kemistri,...stalo si u uznenadjenju, s jednim legnesh, s drugim ustanesh!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:11 23.06.2008

Re: Sve je jasno

angie
ne znam čemu čuđenje.


jbte, kakav sex- to bre ispada da nikada ne znash skim si, mislim ko je to sve u "sa nama", nema vishe ni privlachnost, lozenje, kemistri,...stalo si u uznenadjenju, s jednim legnesh, s drugim ustanesh!

A vidi ovoga seksa...o))
Vranjski odbor Nove Srbije najavio je da će podržati novu vladajuću većinu u Vranju. Tu koaliciju treba da čine SPS-NS sa 20 odbornika, DS sa 16 i G17 plus sa pet odbornika. Tako nova vlast treba da ima 41 od ukupno 65 odbornika.
pidola pidola 16:33 23.06.2008

Re: Sve je jasno


Ne pomenu Čedu - Tadić, Dačić, Čeda i Palma.

ne,ne,rekao si da "Prirodno je da Čeda bude sa nama",zato nisam pomenuo.

eto vidis,u prvoj ti dacic i palma.drugoj kostunica,seselj.treca ti kuka,cetvrta sve okrece na zezanje,nigde normalne.ili ona spada tek u one dvocifrene?ne moze na red da dodje od kukanja,zezanja,dacica...
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:14 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Ivan Marovic
... jer te ja jedini nisam zavlačio nego sam te odmah razočarao.


Ima Ivan Marovic stofa za dobrog politicara... za onog ko ne zavlaci birace, vec ih odmah razocara... i ide dalje... u nove pobede.
Zar Tadic nije razocarao svoje birace kada je prosli put (doduse u poslednjem trenutku) dao premijerski mandat Kostunici. Ljudi su se kobojagi bunili, govoreci da oni nisu glasali za to da Kostunica bude premijer vec da to bude Boza Djelic... Na to Tadic nije obracao paznju.
Sada ima novu priliku da koketira sa SPS, a crnog Bozu Djelica je potpuno i odavno zaboravio... njega ne samo da ne predvidja za premijera nove vlade, vec mu nece dati, prica se, ni ministarski portfelj...
I opet ce naivno biraci reci... pa mi nismo glasali za to da DS udje u koaliciju sa onima "iz mracne proslosti"... a na to niko (Tadic) nece da obrati paznju. Narod je za manipulisanje.
Zato ima neceg dobrog u Marovicevom stavu "da ne treba zavlaciti birace, vec ih odmah razocarati" i ici dalje.
JJ Beba JJ Beba 18:10 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Ivan Marović

JJ Bebaipak, srećna da sam da je čeda tebe usrećio, verovatno mu se dopada kako razmišljašMene je usrećilo saznanje da ćeš na sledećim izborima da glasaš za mene, jer te ja jedini nisam zavlačio nego sam te odmah razočarao.

sem čede, bilo je u toj koaliciji još osoba od integriteta koje sam smtarla i garantom poštovanja istine i predizbornih obećanja.
ipak sam dobrovoljno bila zavlačena.

u bivšoj SFRJ na glasačkim lististićima je pisalo: " glasanje se vrši zaokruživanjem cele liste" .)))
glsala sam samo taj jedan put , kada sam videla taj listić i nikad više. smatrala sam takav vid glasanja uvredom moje inteligencije, te sam do prvih višetsranačkih izbora bila apstinent.
sada ću ponovo da se preselim u taj tabor. nikome više neću da dajem legitimet, tako da ni za tebe neću da glasam..
mislim da je moja borba protiv ovakve srbije bolja neglasanjem i bojkotom ovakvih politčara i nedavalnjem legimiteta istim, nego bilo kakvim učestvovanjem u kvazi demoktraskim procesima, gde izbori ustvari služe samo za upošljavanje određenih ljudi i za stvaranje političke elite koja radi šta im je volja.
zato ivane, ništa od mog glasa za tebe, al ne znači da neću da učestvujem u raspravama oko tvog izbornog, ekološkog, programa
:)

sentinel26 sentinel26 18:18 23.06.2008

Re: Sve je jasno

JJ Beba
zato ivane, ništa od mog glasa za tebe, al ne znači da neću da učestvujem u raspravama oko tvog izbornog, ekološkog, programa :)

Šta? Zar vam se ne svidjaju njegovih 5 novih principa i predizborni marketing koji sam ja (kao samoproglašeni portparol) prezentirao na njegovom blogu?
Pa dobili biste majicu sa nacrtanim simbolom šipka na sredini.
Pa šansa da prisustvujete vješanju?
Ne znate šta sve propuštatre. Kajaćete se.
Ivan Marović Ivan Marović 18:19 23.06.2008

Re: Sve je jasno

JJ Beba
mislim da je moja borba protiv ovakve srbije bolja neglasanjem i bojkotom ovakvih politčara...
Kakav bojkot, ja sam još onomad pisao da bojkot ne može da uspe. Bojkotom samo produžavaš postojeće stanje. Zato glasaj za mene i nećeš se razočarati, s obzirom da već jesi. Doduše i ja svašta tražim, još ni stranku nisam registrovao. Ja sam kao onaj što se molio Bogu da dobije na lutriji, pa mu se na kraju Bog javio u san i rekao "Uplati više taj loz!"
JJ Beba JJ Beba 18:27 23.06.2008

Re: Sve je jasno

Ivan Marović

JJ Bebamislim da je moja borba protiv ovakve srbije bolja neglasanjem i bojkotom ovakvih politčara...Kakav bojkot, ja sam još onomad pisao da bojkot ne može da uspe. Bojkotom samo produžavaš postojeće stanje. Zato glasaj za mene i nećeš se razočarati, s obzirom da već jesi. Doduše i ja svašta tražim, još ni stranku nisam registrovao. Ja sam kao onaj što se molio Bogu da dobije na lutriji, pa mu se na kraju Bog javio u san i rekao "Uplati više taj loz!"

uuu jeeee, kako sam mogla da previdim da si ti još onomad rekao ...
ja ništa i nikog ne bojkotujem.
ja samo neću više da ikome dajem legitimet.
dosta je bilo
nek lažu i kradu sa tuđim blagoslovom, ja im moj ne dam
Inner Party Inner Party 15:37 23.06.2008

Podrska

ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću


Podrska LDP-a sluzi da SPS-u ogadi ideju o ucescu u vladi sa DS-om.

LDP-u najvise odgovara jos jedna kratkotrajna Kostunicina vlada i DS ponovo u opoziciji. Uz nadu da bi ubrzo usledili novi izbori na kojima bi "proevropske snage" podrazumevale i LDP na listi...

Nadajmo se da Dacic nece nasesti! Da se to ne bi desilo DS mora pod hitno da svom silinom udara po koaliciji oko LDP-a. Uzeti im bar jedan procenat glasova (na primer privuci ka DS-u neke kadrove bivseg GSS-a, nuditi sve zivo!) bi bilo sasvim dovoljno...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:42 23.06.2008

Re: Podrska

Inner Party
ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću


Podrska LDP-a sluzi da SPS-u ogadi ideju o ucescu u vladi sa DS-om.

LDP-u najvise odgovara jos jedna kratkotrajna Kostunicina vlada i DS ponovo u opoziciji. Uz nadu da bi ubrzo usledili novi izbori na kojima bi "proevropske snage" podrazumevale i LDP na listi...

Nadajmo se da Dacic nece nasesti! Da se to ne bi desilo DS mora pod hitno da svom silinom udara po koaliciji oko LDP-a. Uzeti im bar jedan procenat glasova (na primer privuci ka DS-u neke kadrove bivseg GSS-a, nuditi sve zivo!) bi bilo sasvim dovoljno...


Eto, kako ti imaš rešenje....o))
dusavu dusavu 18:07 23.06.2008

Izbori su završeni!

ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću


Zamislimo hipotetički suprotno: da LDP kritikuje DS u posleizbornom periodu.... Ne valja vam ovaj partner, ne valja onaj, sa kim pravite vlade?.. itd. Šta bi LDP imao od toga. Kao prvo deklarisao bi se kao protivnik evropskog puta i drugo izgubio bi naklonost jednog dela birača DS koji u nekom budućem vremenu mogu vrlo lako da se izjasne za LDP na izborima. Ovo drugo je zapravo veoma važno za LDP kao što je za DS bilo logično da "preotme " određen procenat birača DSS.
Proevropska politika koju zagovara LDP može uspešno da se ostvaruje i preko "tuđih" leđa odnosno druge stranke čak i kad se ta stranka oslanja na pomoć SPS jer to nije problem LDP već DS. U tome je razlika jer kad si u vlasti vodiš račiuna ko ti je partner a ako podržavaš (manjinski) nekog onda ti je važno "kojim putem taj ide" i nije ti bitno koga je on "uhvatio pod ruku".
Drago tako Vam je to.
Super Stupid Super Stupid 18:33 23.06.2008

sve je lako razumeti...

nema nikakve misterije, vide privednici iz LDPa da prave kombinaciju veliki igrači, prekaljeni privrednici iz
SPSa i ovi takođe ne baš naivni iz DSa...velika lova će da se vrti to je sigurno pa što bi se privrednici iz LDPa zamerali,
možda se ogrebu za neki poslić...
oldtajmer oldtajmer 19:53 23.06.2008

Koalicije

Tako ja recimo, ne razumem podršku koju LDP svakodnevno nudi Tadiću za vladu koju je ovaj još odmah po okončanju predsedničkih izbora u februaru dogovorio sa Dačićem, Mrkonjićem i Palmom.


Jel to znaci da odustajete od ove prognoze:

I onda tamo negde u septembru, lepo, svi zdravi, veseli i državotvorni, a očiju uprtih u Evropu, polažu zakletvu pred parlamentom. Vlada narodnog jedinstva. Bez radikala i bez LDP-a...Voz može dalje prugom iz 19. veka koja će se zvati Mrkinom brzom prugom.


Meni je ona nekako od samog pocetka delovala malo fantasticno... ali videcemo, ima jos vremena...

Pozdrav!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:59 23.06.2008

Re: Koalicije

Meni je ona nekako od samog pocetka delovala malo fantasticno... ali videcemo, ima jos vremena...

To je vrlo realno...Potrebno je samo neko vreme da se sve "prepegla"...
AlexDunja AlexDunja 19:53 23.06.2008

hej, drago,

jeste da tekst ide sire, i
nije bas primeren situaciji,
ali mi ipak pao na pamet kada sam sve komentare procitala,
a i pesma, moze, nedostaje to malo muzike, ovde:))
pozdrav
bob dylan - only the pown in their game

A bullet from the back of a bush took Medgar Evers' blood.
A finger fired the trigger to his name.
A handle hid out in the dark
A hand set the spark
Two eyes took the aim
Behind a man's brain
But he can't be blamed
He's only a pawn in their game.

A South politician preaches to the poor white man,
"You got more than the blacks, don't complain.
You're better than them, you been born with white skin," they explain.
And the Negro's name
Is used it is plain
For the politician's gain
As he rises to fame
And the poor white remains
On the caboose of the train
But it ain't him to blame
He's only a pawn in their game.

The deputy sheriffs, the soldiers, the governors get paid,
And the marshals and cops get the same,
But the poor white man's used in the hands of them all like a tool.
He's taught in his school
From the start by the rule
That the laws are with him
To protect his white skin
To keep up his hate
So he never thinks straight
'Bout the shape that he's in
But it ain't him to blame
He's only a pawn in their game.

From the poverty shacks, he looks from the cracks to the tracks,
And the hoof beats pound in his brain.
And he's taught how to walk in a pack
Shoot in the back
With his fist in a clinch
To hang and to lynch
To hide 'neath the hood
To kill with no pain
Like a dog on a chain
He ain't got no name
But it ain't him to blame
He's only a pawn in their game.

Today, Medgar Evers was buried from the bullet he caught.
They lowered him down as a king.
But when the shadowy sun sets on the one
That fired the gun
He'll see by his grave
On the stone that remains
Carved next to his name
His epitaph plain:
Only a pawn in their game.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:02 23.06.2008

Re: hej, drago,

Ma primeren je nego šta...
Pogtotovo kad vidiš ovu "širinu"....o))
Pa ljudi, ko je dobio izbore. Još ako premijer bude Vuk Jeremić, što se može dogoditi, skoro da nikoga iz DS-a u vladi i nema.
Skupština SPS-u, vlada SPS-u i Dinkiću.....misim, koga će to LDP podržati, ako i progutamo DS..o))
Preostale još dve-tri kadrovske dileme

Premijer
Mirko Cvetković

Zamenik premijera i ministar MUP
Ivica Dačić

Potpredsednici vlade
Mlađan Dinkić (i ministar ekonomije) i Jovan Krkobabić

Ministar spoljnih poslova
Vuk Jeremić

Ministar odbrane
Dragan Šutanovac

Ministar finansija
Janko Guzijan

Ministar pravde
Dušan Petrović

Ministarstvo za evropske integracije
Oliver Dulić (* ministarstvo ili potpredsednička funkcija)

Ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu
Milan Marković Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede
Saša Dragin

Ministar za regionalni razvoj
Bajram Omeragić

Ministar rudarstva i energetike
Dušan Bajatović

Ministar za infrastrukturu
Milutin Mrkonjić

Ministar za NIP
Verica Kalanovi

Ministar za telekomunikacije
pripada G17 plus

Ministar trgovine i usluga
DS ili SPO

Ministar za rad i socijalnu zaštitu
Rasim Ljajić
Ministar nauke Petar Škundrić

Ministar za zaštitu životne sredine
pripada DS-u

Ministar prosvete
Žarko Obradović

Ministar sporta i omladine
Snežana Samardžić

Ministar kulture
Goran Paskaljević ili Nebojša Bradić

Ministar zdravlja
Tomica Milosavljević

Ministar za dijasporu
pripada DS

Ministar za KiM
SPS ili se ukida




AlexDunja AlexDunja 20:07 23.06.2008

Re: hej, drago,

Pa ljudi, ko je dobio izbore.

:))
pa sve vreme pricamo da je svejedno.
JJ Beba JJ Beba 20:08 23.06.2008

Re: hej, drago,

Ministar zdravlja
Tomica Milosavljević

eee, pa on je već rofesionalni ministar zdravlja!!!!
jbt tolke godine ministar, a ništa se nije deslilo

edit
Ministar spoljnih poslova
Vuk Jeremić


oduševljena sam
volim tog maleckog.
ponos me nadima kad ga ugledam negde u velikom svetu. onako stabilnog, začešljanog, brilijantinom pokvašenog, agremantno važnog & snažno upornog.
kad taaaaaj lupi šakom u astal , kosovo odmah nije nezavisno
Ivan Marović Ivan Marović 20:09 23.06.2008

Re: hej, drago,

Drago Kovacevic
Pa ljudi, ko je dobio izbore.
Pamet u glavu, pa na sledećim izborima u koaliciju sa Dinkićem.
sentinel26 sentinel26 20:14 23.06.2008

Re: hej, drago,

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Pa ljudi, ko je dobio izbore.
Pamet u glavu, pa na sledećim izborima u koaliciju sa Dinkićem.

Zašto čovjeka učite naopako ?

Poslije sljedećih izbora ovaj gore pomenuti će da sadi krompir u Padinburgu i da spava u sobi br. 1 u novom Pentagonu.

Drago je na prethodnom blogu pokazao da ne voli krompire.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:20 23.06.2008

Re: hej, drago,

Poslije sljedećih izbora ovaj gore pomenuti će da sadi krompir u Padinburgu

Pa ako je tako onda će preseliti u nadležnost ekologa, zar ne....o))
antioksidant antioksidant 20:24 23.06.2008

Re: hej, drago,

Ovoga puta je Marovic u pravu.
Dinkic je neunistiv
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:26 23.06.2008

Re: hej, drago,

oduševljena sam
volim tog maleckog.
ponos me nadima kad ga ugledam negde u velikom svetu. onako stabilnog, začešljanog, brilijantinom pokvašenog, agremantno važnog & snažno upornog.
kad taaaaaj lupi šakom u astal , kosovo odmah nije nezavisno

Da, i mene isto...o))
Samo, čudi me da se nije "pohvalio" poslednjim rezultatom....Za samo dva meseca ostao je tačno bez polovine onih koji su ga podržavali u SB....
Tolika kilometraža, toliki potrošeni kerozin....i nikako da ga neko pozove u Vošington, a to je tako blizu Njujorka...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana