Šta sada mora LDP...

Drago Kovacevic RSS / 26.06.2008. u 18:34

Evo dobismo parlamentarnu većinu. Dobićemo uskoro i vladu. Još samo da se DS unutar sebe dogovori ko će biti premijer jer Tadić jako brine da se uz njega, u ovome DS-u ne profiliše još neka politička ličnost. Zato ne verujem da će Pajtić biti mandatar jer je postigao dobar rezultat u Vojvodini a i drugi, posebno zapadni faktori ga mogu shvatiti sasvim ozbiljno. Jeremića ozbiljno ne shvata niko, pa je on Tadiću prvi lični kandidat, dok je Cvetković čovek bez harizme, a činovničkog izgleda i činovničkog izraza. Zato će biti Cvetković. To će se u stranci zvati "kompromis". Koliko god DS skrivala to što se događa u njenom preduvanom balonu, ovo nije loš sled događanja. Po prvi put se unutar ove stranke od Tadićevog ustoličenja na ovamo, počinje pokazivati otpor njegovom shvatanju politike. I prvi put glasovi o tome otporu izlaze napolje. Mnogo je kivnih i nezadovoljenih..

Suštinski, a naročito tehnički gledano, Tadić je partiokratizam u srpskom ustavnom sistemu doveo do krajnje konsekvence. Nije ni čudo jer je on otac toga sistema uz sasluženje Koštunice, Nikolića i Dačića.
Šta sad imamo...Imamo to da je vlada formirana, zna se ko su ministri, ko vodi koji resor. Ne znamo jedino ko je mandatar. Čak ni formalno nije dozvoljeno da mandatar napravi ekspoze, sastavi vladu i onda sa tim izađe pred parlament. Ne, Tadić je sastavio vladu i na kraju će kao šlag na tortu postaviti mandatara...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji...
.

No, nešto drugo sam hteo da kažem. Sad je na redu konstituisanje vlasti u Beogradu. Jasno je da tu vlast neće činiti radikali. SPS je na nivo države dobila toliko ustupaka da se "prejela". Mesto predsednika skupštine, sekretara skupštine, dva potpredsednika vlade, ministarstva policije, prosvete, kapitalnih investicija, trgovine...mesto direktora carine, pa obilje upravnih odbora, Ovča, Borča, Vinča...pa mesta u diplomatiji, pa vidimo na onome snimku koji je objavio Kurir i Liliću se nude neki poslovi u Africi...pa...

Trenutno planiraju da i na nivou grada Beograda pevaju istu pesmu. Kao imaće manjinsku vlast sa DS-om, a tu vlast će bezrezervno podržavati LDP. Sad, može LDP na to pristati, reći kako podržava samo DS, a sa SPS-om da nemaju ništa, ali to je bedno opravdanje.Takav razvoj događaja bi za LDP bio politički harikiri, a za najbolji deo demokratske javnosti u Srbiji teško razočarenje i teški poraz. Da bi takav razvoj događaja sprečio LDP pod hitno mora preuzeti incijativu i uraditi sledeće:

a) javno pozvati DS na saradnju oko uspostavljanja vlasti u Beogradu

b) Zatražiti od DS-a da obezbedi manjinsku podršku SPS-a, s obzirom da su ovi namireni na državnom nivou

c) Zatražiti da se gradom upravlja po potpuno drugoj logici od one koja vlada sada, te eliminisati feudalnu podelu vlasti u gradskim resorima.

d) potpuno jasno kazati da je to jedini model po kome ldp želi učestovati, a za svaki drugi da odgovornost preuzima DS.

e) predložiti da se ide na nove izbore na nivou grada ako se ovakav dogovor ne može postići..

Ako bi LDP uspostavio ovakve zahteve, mislim da DS a ni SPS ne bi imali kud. Pogotovo ne bi SPS. Jer u ponovnom delenju karata, odnosno u slučaju novih izbora oni nebi mogli preko crte.

Vreme je pred nama. Nadam se da će ljudi u LDP-u ovako postupiti. Ako ne bi tako postupili, to bi izgubilo svaku političku logiku, a biračko telo LDP-a u Beogradu bi bilo dovedeno u idiotsku situaciju da su svoj glas investirali u Mrkonjića, mlađega Krkobabića, Đilasa i Dinkića, umesto u promene...Kako nabrojana imena jednako zveče...



Komentari (154)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dilan Dog Dilan Dog 18:48 26.06.2008

...

Drago Kovacevic
dok je Cvetković čovek bez harizme, a činovničkog izgleda i činovničkog izraza. Zato će biti Cvetković.

)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:40 26.06.2008

Re: ...

Dilan Dog
Drago Kovacevic
dok je Cvetković čovek bez harizme, a činovničkog izgleda i činovničkog izraza. Zato će biti Cvetković.

)

A vidi ovo...iako greše...o))

Demokrate očekuju da Tadić uvaži glas većine
Autor: Željka Jevtić - Tamara Spaić | 27.06.2008 - 20:01
Demokrate očekuju da Tadić uvaži glas većine

Najviše šansi da bude novi premijer, po navodima visokih funkcionera DS, ima Bojan Pajtić, prvi čovek vojvođanskih demokrata. Međutim, lider DS Boris Tadić, koji treba da odredi mandatara, nije se izjašnjavao posle razgovora koji je imao sa Pajtićem. Završne pripreme za formiranje buduće vlade Srbije su u toku, a u četvrtak po podne dorađivana je završna verzija novog zakona o ministarstvima. Prema saznanjima „Blica“ vlada liste „Za evropsku Srbiju“, koalicije oko SPS i manjina imaće 24 ministarstva, ali sa četiri potpredsednička mesta biće ukupno 28 mesta u vladi.


Dilan Dog Dilan Dog 21:21 26.06.2008

Re: ...

Drago Kovacevic
Dilan Dog
Drago Kovacevic
dok je Cvetković čovek bez harizme, a činovničkog izgleda i činovničkog izraza. Zato će biti Cvetković.

)

A vidi ovo...iako greše...o))

Demokrate očekuju da Tadić uvaži glas većine
Autor: Željka Jevtić - Tamara Spaić | 27.06.2008 - 20:01
Demokrate očekuju da Tadić uvaži glas većine

Najviše šansi da bude novi premijer, po navodima visokih funkcionera DS, ima Bojan Pajtić, prvi čovek vojvođanskih demokrata. Međutim, lider DS Boris Tadić, koji treba da odredi mandatara, nije se izjašnjavao posle razgovora koji je imao sa Pajtićem. Završne pripreme za formiranje buduće vlade Srbije su u toku, a u četvrtak po podne dorađivana je završna verzija novog zakona o ministarstvima. Prema saznanjima „Blica“ vlada liste „Za evropsku Srbiju“, koalicije oko SPS i manjina imaće 24 ministarstva, ali sa četiri potpredsednička mesta biće ukupno 28 mesta u vladi.



Ovoliki broj ministarstava nema smisla...
A sto se tice Pajtica, meni licno on predstavlja jednog "srednjaka", odnosno coveka
koji nema nekih specijalnih sposobnosti po kojima se bi izdvajao od drugih nekakvom autenticnoscu-
nije lider. Meni zapravo nije bilo jasno zasto su njega postavili za presednika IV Vojvodine iz istih razloga.
Sve sto sam cuo od njega to je da ponavlja ono sto drugi kazu- znaci nisam cuo nista )

E sad, da ne bude da sam ga poptuno ocrnio- on nije los, ali nikako nije za premijera. Postigao je dobar rezultat
na pokrajinskim izborima, medjutim posto je to dvokruzni vecinski sistem, razlika u odnosu na radikale izgleda uvecana. Mada, svakako bi pobedio i da je kompletno proporcionalni sistem, u to nema sumnje...

A posto Cvetkovic u prilicnoj meri odgovara Vasem opisu, (a i stalno deluje kao da mu se spava, po tome je slican Kostunici ), onda ipak bolje Pajtic.
JJ Beba JJ Beba 21:28 26.06.2008

Re: ...

sto se tice Pajtica, meni licno on predstavlja jednog "srednjaka",

najbolje da nam premijer bude vuk jeremić. tako šarmantan, elokventan, tako DS
iznad svega čvrst , kad lupi rukom o astal ima se trese evropa
a i sačuvaće će kosovo
AlexDunja AlexDunja 21:36 26.06.2008

Re: ...

a i sačuvaće će kosovo

oce.
Dilan Dog Dilan Dog 21:39 26.06.2008

Re: ...

JJ Beba
a i sačuvaće će kosovo

Pretpostavljam da si mislila na Kosovo i Metohiju? )
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:47 26.06.2008

Re: ...

Sve sto sam cuo od njega to je da ponavlja ono sto drugi kazu- znaci nisam cuo nista )

E sad, da ne bude da sam ga poptuno ocrnio- on nije los, ali nikako nije za premijera. Postigao je dobar rezultat
na pokrajinskim izborima, medjutim posto je to dvokruzni vecinski sistem, razlika u odnosu na radikale izgleda uvecana. Mada, svakako bi pobedio i da je kompletno proporcionalni sistem, u to nema sumnje...

Vidi, sve se uvek posmatra u nekim relacijama. Tačno je da ni ja od njega nisam čuo ništa drugo nego ti. No stranke su mesto gde se kreira i moć i pozicija. Pravi konkurent Tadiću nije Toma Nikolić nego neko iz DS-a. Ako neko dođe na funkciju premijera, on postaje važan. U političkom sistemu Srbije je kod premijera koncentrisana vlast. On prima državnike, odlazi u posete, daje obećanja...Od njega se traži....I samim tim on oseća vlastiti značaj. Pajtić je mlad čovek i verovatno ima ambicije. Pokazao je da nekog đavola može. On odmah u partiokratskom sistemu kakav je u Srbiji mora izazvati rezerve kod "šefa"..A Tadić se tako ponaša...tako radi, tako je postavio odnose, donosi ustav, učinio sve da je "primus"...I on neće konkurenciju, neće nikavu sumnju..Hoće nebitne na toj funkciji....I zato neće biti Pajtića...Ako slučajno dođe Pajtić, onda u demokratskom smislu za DS ima nekih izgleda. To će značiti da je tamo nagrižan monopol Tadića i društva sa vaterpolo utakmica, pa taman Pajtić bio poslušniji od Vuka Jeremića...
JJ Beba JJ Beba 22:05 26.06.2008

Re: ...

Dilan Dog

JJ Bebaa i sačuvaće će kosovoPretpostavljam da si mislila na Kosovo i Metohiju? )

uuu jbt daaaa :)))

jer
kosvo je srce srbije..
i metohija
:))
Dilan Dog Dilan Dog 22:08 26.06.2008

Re: ...

Drago Kovacevic
Sve sto sam cuo od njega to je da ponavlja ono sto drugi kazu- znaci nisam cuo nista )

E sad, da ne bude da sam ga poptuno ocrnio- on nije los, ali nikako nije za premijera. Postigao je dobar rezultat
na pokrajinskim izborima, medjutim posto je to dvokruzni vecinski sistem, razlika u odnosu na radikale izgleda uvecana. Mada, svakako bi pobedio i da je kompletno proporcionalni sistem, u to nema sumnje...

Vidi, sve se uvek posmatra u nekim relacijama. Tačno je da ni ja od njega nisam čuo ništa drugo nego ti. No stranke su mesto gde se kreira i moć i pozicija. Pravi konkurent Tadiću nije Toma Nikolić nego neko iz DS-a. Ako neko dođe na funkciju premijera, on postaje važan. U političkom sistemu Srbije je kod premijera koncentrisana vlast. On prima državnike, odlazi u posete, daje obećanja...Od njega se traži....I samim tim on oseća vlastiti značaj. Pajtić je mlad čovek i verovatno ima ambicije. Pokazao je da nekog đavola može. On odmah u partiokratskom sistemu kakav je u Srbiji mora izazvati rezerve kod "šefa"..A Tadić se tako ponaša...tako radi, tako je postavio odnose, donosi ustav, učinio sve da je "primus"...I on neće konkurenciju, neće nikavu sumnju..Hoće nebitne na toj funkciji....I zato neće biti Pajtića...Ako slučajno dođe Pajtić, onda u demokratskom smislu za DS ima nekih izgleda. To će značiti da je tamo nagrižan monopol Tadića i društva sa vaterpolo utakmica, pa taman Pajtić bio poslušniji od Vuka Jeremića...

ne verujem nesto da ce biti taj Cvetkovic...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:11 26.06.2008

Re: ...

JJ Beba
Dilan Dog

JJ Bebaa i sačuvaće će kosovoPretpostavljam da si mislila na Kosovo i Metohiju? )

uuu jbt daaaa :)))

jer
kosvo je srce srbije..
i metohija
:))

U tom organističkom smislu, tamo gde postoji srce, postoji i dupe...o))
Pa se ja šure stalno mislim, kad kažu šta je srce, onda verovatno znaju i šta je dupe....nikad nisam čuo da kažu ovu drugu lokaciju...
No, mislim da oni negde u sebi računaju da su ovo drugo, građani Srbije, oni koje oni zamlaćuju organicizmom...
Dolybell Dolybell 22:16 26.06.2008

Re: ...

najbolje da nam premijer bude vuk jeremić. tako šarmantan, elokventan, tako DS
iznad svega čvrst , kad lupi rukom o astal ima se trese evropa
a i sačuvaće će kosovo


Jel to ovaj ?


Palilula Palilula 22:29 26.06.2008

Re: ...

uuu jbt daaaa :)))

jer
kosvo je srce srbije..
i metohija


a i svi smo sa Kosova.....
JJ Beba JJ Beba 22:38 26.06.2008

Re: ...

Palilula
uuu jbt daaaa :)))jerkosvo je srce srbije..i metohija a i svi smo sa Kosova.....

jel?

interesantno
:)
ananas ananas 23:45 26.06.2008

Re: ...

Da, on će i Kosovo i Metohiju. Sto posto.
Dolybell Dolybell 02:15 27.06.2008

Re: ...

Петровић је негирао писање штампе о расколу у врху ДС и навео да је то доказ "како се неистинама подиже тираж", а да сви људи у ДС имају јединствене погледе на сва важна питања.

Он је потврдио да ДС има три кандидата за премијера - Бојана Пајтића, Вука Јеремића и Мирка Цветковића и истакао да је "дубоко уверен да је свако од њих потпуно способан да обавља посао председника Владе".

Петровић је додао да ће одлуку да томе ко ће бити премијер донети Тадић и да "неће погрешити кога год од њих тројице одабере".
Dolybell Dolybell 02:34 27.06.2008

Re: ...

Dolybell Dolybell 07:09 27.06.2008

Re: ...

Kosovo je srce srbije..


a Metohija mu onda dođe k'o srčana komora...
jer je Sever Kosova - srčana pretkomora...
Vračarac Vračarac 08:21 27.06.2008

Re: ...

Boris Tadić ovih dana veoma malo i vrlo loše spava. Bilo bi čudno da je drugačije, s obzirom na odluku koju mora da donese. Predsednik je odavno obećao da će lično da odabere i saopšti ime novog premijera Srbije, a odluka koja se kuva u njegovoj glavi imaće krupne posledice po budućnost zemlje


Izbor kvalitetnih kandidata je mršaviji nego ikad, pritisci su ogromni, očekivanja velika. Tadić izrasta u ozbiljnog državnika i ima priliku da učini nešto veliko za Srbiju. Zato priča o čika Mirku Cvetkoviću kao predsedniku vlade ne sme da bude definitivna, jer bolje rešenje postoji. I Tadić ga zna.

Naravno, ne mislim na Ivicu Dačića. Ta varijanta je tragikomični nonsens, a nadam se da je i predsednik socijalista toga svestan. Ne vredi mu što je šiške spustio nadole, ispod njih i dalje viri ona ista njuška portparola SPS-a iz vremena kad je bilo teško ne poverovati da je Ivica vanbračni sin Slobodana Miloševića.

Varijanta s Bojanom Pajtićem je propala zaslugom samog vojvođanskog demokrate, i to je dobro. Čovek gazduje u Novom Sadu po sistemu ranog feudalizma, što je mnogo privlačnije od sedenja u vrućem beogradskom kabinetu. Nemam šta da zamerim, ali, obrni-okreni, lista kandidata ovde negde se i završava ako ne želimo da budemo šaljivi, pa pominjemo Božu Đelića ili Dragog Šutanovca.

Ipak, kako rekoh, ima predsednik Tadić rešenje za svoj problem. Taj čovek mu je pred nosom i zove se Vuk Jeremić. Verovatno najtalentovaniji i najsposobniji srpski političar mlađe generacije upravo je ono što mu je potrebno, ako nije odlučio da radi dva posla istovremeno. A to bi imao ako se priča o Deda Mrazu Cvetkoviću ispostavi kao tačna. Neubedljivi ministar finansija u ostavci značio bi nastavak trulih kompromisa i korupcionaških afera. A Srbija sada mora jako napred.

Zato, Vuk! Aktuelni ministar spoljnih poslova, koji taj posao uz premijerski može i mora da nastavi u novoj vladi, dokazao je da ima čvrstinu, ideju i čist obraz. Sve ono što ostali nemaju i što ih plaši. Tadić je jednom odlično procenio kada je Jeremića gurnuo u diplomatiju. Sada bira premijera i ko zna kada će. Zato, Borise, odluči hrabro!

V.T. PRESS 26.06.2008

Maksa Maksa 08:45 27.06.2008

Re: ...

Ipak, kako rekoh, ima predsednik Tadić rešenje za svoj problem. Taj čovek mu je pred nosom i zove se Vuk Jeremić. Verovatno najtalentovaniji i najsposobniji srpski političar mlađe generacije upravo je ono što mu je potrebno


Mislim, aman.

Mada, imajuć u vidu rane radove V.J. (govorka se o nekoj SPS prošlosti, a to niko da demantuje), to bi bilo "logično" kadrovsko rešenje.

Inače, možda će biti zanimljivo znati da je Tadić Vuku Jeremiću bio razredni u I beogradskoj gimnaziji.

Život piše romane.
Vračarac Vračarac 10:33 27.06.2008

Re: ...

Mada, imajuć u vidu rane radove V.J. (govorka se o nekoj SPS prošlosti, a to niko da demantuje), to bi bilo "logično" kadrovsko rešenje.

A koja stranka nema takva ili slična (ekstremno nacionalistička ili komunistička proščost) kadrovska rešenja?
G.M.Wolf G.M.Wolf 10:50 27.06.2008

Re: ...

Vračarac
Boris Tadić ovih dana veoma malo i vrlo loše spava. Bilo bi čudno da je drugačije, s obzirom na odluku koju mora da donese. Predsednik je odavno obećao da će lično da odabere i saopšti ime novog premijera Srbije, a odluka koja se kuva u njegovoj glavi imaće krupne posledice po budućnost zemlje


Izbor kvalitetnih kandidata je mršaviji nego ikad, pritisci su ogromni, očekivanja velika. Tadić izrasta u ozbiljnog državnika i ima priliku da učini nešto veliko za Srbiju. Zato priča o čika Mirku Cvetkoviću kao predsedniku vlade ne sme da bude definitivna, jer bolje rešenje postoji. I Tadić ga zna.

Naravno, ne mislim na Ivicu Dačića. Ta varijanta je tragikomični nonsens, a nadam se da je i predsednik socijalista toga svestan. Ne vredi mu što je šiške spustio nadole, ispod njih i dalje viri ona ista njuška portparola SPS-a iz vremena kad je bilo teško ne poverovati da je Ivica vanbračni sin Slobodana Miloševića.

Varijanta s Bojanom Pajtićem je propala zaslugom samog vojvođanskog demokrate, i to je dobro. Čovek gazduje u Novom Sadu po sistemu ranog feudalizma, što je mnogo privlačnije od sedenja u vrućem beogradskom kabinetu. Nemam šta da zamerim, ali, obrni-okreni, lista kandidata ovde negde se i završava ako ne želimo da budemo šaljivi, pa pominjemo Božu Đelića ili Dragog Šutanovca.

Ipak, kako rekoh, ima predsednik Tadić rešenje za svoj problem. Taj čovek mu je pred nosom i zove se Vuk Jeremić. Verovatno najtalentovaniji i najsposobniji srpski političar mlađe generacije upravo je ono što mu je potrebno, ako nije odlučio da radi dva posla istovremeno. A to bi imao ako se priča o Deda Mrazu Cvetkoviću ispostavi kao tačna. Neubedljivi ministar finansija u ostavci značio bi nastavak trulih kompromisa i korupcionaških afera. A Srbija sada mora jako napred.

Zato, Vuk! Aktuelni ministar spoljnih poslova, koji taj posao uz premijerski može i mora da nastavi u novoj vladi, dokazao je da ima čvrstinu, ideju i čist obraz. Sve ono što ostali nemaju i što ih plaši. Tadić je jednom odlično procenio kada je Jeremića gurnuo u diplomatiju. Sada bira premijera i ko zna kada će. Zato, Borise, odluči hrabro!

V.T. PRESS 26.06.2008



Zasto da ne.Kaligula je postavio konja za senatora..Ovo ce biti, ako se desi, samo jos jedan dokaz da se istorija ponavlja, ali kao farsa i sprdacina..
Maksa Maksa 11:12 27.06.2008

Re: ...

A koja stranka nema takva ili slična (ekstremno nacionalistička ili komunistička proščost) kadrovska rešenja?


Pa, nema nijedna. Čak je mislim i moj omiljeni političar ever G. Svilanović koji me nikad nije razočarao lupetanjima i preletanjima imao neke rane mladalačke angažmane SKJ tipa, ali ovo nije skroz proverena informacija, a i nije da mi je nešto bitna. Računa se ipak ono što radiš kad odrasteš i sazriš.

Nevrdles... bivši član SPS-a tu pri vrhu DS-a, pa još i premijer o'zgo. Simpa.
Pitam se da li Borisa još uvek oslovljava sa "razredni".

Zamisli tu sednicu Vlade:

B.T.: "A sada će predsednik odeljenske zajednic... pardon, premijer, da blablabla. Ko je redar? Prijavi odsutne ministre da ne prozivam sad"
V.J.: "Razredn... ovaj, predsedniče, redar je S.Đ. Dejanović, ali je opravdano odsutna."
R.J. i I.D. jedan drugom šapatom: "Oće danas da pita ili da predaje?"

Dži-zs.

Vračarac Vračarac 11:24 27.06.2008

Re: ...

Nevrdles... bivši član SPS-a tu pri vrhu DS-a, pa još i premijer o'zgo. Simpa.
Pitam se da li Borisa još uvek oslovljava sa "razredni".

Mislim da je to ipak unutrašnja stvar DS
Čak je mislim i moj omiljeni političar ever G. Svilanović koji me nikad nije razočarao lupetanjima i preletanjima imao neke rane mladalačke angažmane SKJ tipa, ali ovo nije skroz proverena informacija, a i nije da mi je nešto bitna. Računa se ipak ono što radiš kad odrasteš i sazriš.

A pevanje četničkih pesama 5. oktobra kod karađorđevog parka sa "užučanima". Nije bog zna šta, ali čisto da se ne zaboravi. Da li se toga sećate?

P.S.I meni je Svilanović OK lik.
Maksa Maksa 11:44 27.06.2008

Re: ...

Mislim da je to ipak unutrašnja stvar DS


Ako to znači da mi na to nemamo uticaja, slažem se. Ako znači da mi to ne smemo da komentarišemo, oštro se ne slažem.

A pevanje četničkih pesama 5. oktobra kod karađorđevog parka sa "užučanima". Nije bog zna šta, ali čisto da se ne zaboravi. Da li se toga sećate?


Ne sećam se. Na moju ogromnu žalost sve sam to propustio - tih dana sam bio odsutan poslom pa sam ceo hepening ispratio preko Interneta.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:44 27.06.2008

Re: ...

Dolybell
Петровић је негирао писање штампе о расколу у врху ДС и навео да је то доказ "како се неистинама подиже тираж", а да сви људи у ДС имају јединствене погледе на сва важна питања.

Он је потврдио да ДС има три кандидата за премијера - Бојана Пајтића, Вука Јеремића и Мирка Цветковића и истакао да је "дубоко уверен да је свако од њих потпуно способан да обавља посао председника Владе".

Петровић је додао да ће одлуку да томе ко ће бити премијер донети Тадић и да "неће погрешити кога год од њих тројице одабере".

Suštinski, a naročito tehnički gledano, Tadić je partiokratizam u srpskom ustavnom sistemu doveo do krajnje konsekvence. Nije ni čudo jer je on otac toga sistema uz sasluženje Koštunice, Nikolića i Dačića.
Šta sad imamo...Imamo to da je vlada formirana, zna se ko su ministri, ko vodi koji resor. Ne znamo jedino ko je mandatar. Čak ni formalno nije dozvoljeno da mandatar napravi ekspoze, sastavi vladu i onda sa tim izađe pred parlament. Ne, Tadić je sastavio vladu i na kraju će kao šlag na tortu postaviti mandatara...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....
Vračarac Vračarac 11:49 27.06.2008

Re: ...

Ako znači da mi to ne smemo da komentarišemo, oštro se ne slažem.

Mislim da nam to niko ne brani. Problem je (generalno u našoj politici) što mi ne možemo (nismo sposobni, odnosno veoma smo neorganizovani kao građani) da radimo nešto više od toga.
Kasper Kasper 12:46 27.06.2008

Re: ...

najbolje da nam premijer bude vuk jeremić. tako šarmantan, elokventan, tako DS
iznad svega čvrst , kad lupi rukom o astal ima se trese evropa
a i sačuvaće će kosovo


Uvek sam nastojao da budem realan covek. Kazu da mi dobro ide. Ok, Kosovo je izgubljeno! Ali, ne shvatam vasu potrebu da povodom toga ironisete. Neke ljude, koji su rodjeni , ziveli, zaljubljivali se, decu dobijali tamo to boli. Postujte njihon bol!
blackbox blackbox 13:08 27.06.2008

Re: ...

JJ Beba

Dilan DogJJ Bebaa i sačuvaće će kosovoPretpostavljam da si mislila na Kosovo i Metohiju? )uuu jbt daaaa :)))jerkosvo je srce srbije..i metohija :))

A zašto na oni majicama ne piše "Kosovo i Metohija su Srbija" već samo "Kosovo je Srbija".?
Čudo da Koštunica i za to nije okrivio DS, Čedu, Čanka i ostale koji čine koaliciju kojoj on čak ni ime ne može da izmisli. Valjda mu na tome rade pravni ekspertovi.
Narator Narator 17:55 27.06.2008

Re: ...

A sto se tice Pajtica, meni licno on predstavlja jednog "srednjaka", odnosno coveka
koji nema nekih specijalnih sposobnosti po kojima se bi izdvajao od drugih nekakvom autenticnoscu-
nije lider. Meni zapravo nije bilo jasno zasto su njega postavili za presednika IV Vojvodine iz istih razloga.
Sve sto sam cuo od njega to je da ponavlja ono sto drugi kazu- znaci nisam cuo nista )


Bojan Pajtic je stabilan, odmeren i veoma inteligentan. On definitivno nije "srednjak", jer je pokrenuo i realizovao nekoliko ozbiljnih sistemskih projekata u Vojvodini. Mi u Vojvodini ga cenimo, a kad kazem "mi" mislim i na ljude koji nisu ni clanovi, ni simpatizeri DS. Osim toga, Pajtic razume pricu o multikulturalnosti, sto je za nas podjednako vazno kao i ekonomija. Ono zbog cega nije prepoznat kao kvalitetan politicar van Vojvodine je pre svega njegov stil, koji je toliko Vojvodjanski da deluje mlitavo i nevazno. Taj covek nije ni jedno od to dvoje, i razumem Tadica sto bi mogao da ga dozivi kao konkurenta. U mojim ocima najveca Pajticeva mana je upravo to sto je izrazito lojalan prema svojoj partiji, sto znaci da pristaje na razne gluposti, ako Tadic i vrh insistiraju na tome. Nadam se da ce imati dovoljno sebe da to promeni.
Dilan Dog Dilan Dog 18:57 27.06.2008

Re: ...

Narator
A sto se tice Pajtica, meni licno on predstavlja jednog "srednjaka", odnosno coveka
koji nema nekih specijalnih sposobnosti po kojima se bi izdvajao od drugih nekakvom autenticnoscu-
nije lider. Meni zapravo nije bilo jasno zasto su njega postavili za presednika IV Vojvodine iz istih razloga.
Sve sto sam cuo od njega to je da ponavlja ono sto drugi kazu- znaci nisam cuo nista )


Bojan Pajtic je stabilan, odmeren i veoma inteligentan. On definitivno nije "srednjak", jer je pokrenuo i realizovao nekoliko ozbiljnih sistemskih projekata u Vojvodini. Mi u Vojvodini ga cenimo, a kad kazem "mi" mislim i na ljude koji nisu ni clanovi, ni simpatizeri DS. Osim toga, Pajtic razume pricu o multikulturalnosti, sto je za nas podjednako vazno kao i ekonomija. Ono zbog cega nije prepoznat kao kvalitetan politicar van Vojvodine je pre svega njegov stil, koji je toliko Vojvodjanski da deluje mlitavo i nevazno. Taj covek nije ni jedno od to dvoje, i razumem Tadica sto bi mogao da ga dozivi kao konkurenta. U mojim ocima najveca Pajticeva mana je upravo to sto je izrazito lojalan prema svojoj partiji, sto znaci da pristaje na razne gluposti, ako Tadic i vrh insistiraju na tome. Nadam se da ce imati dovoljno sebe da to promeni.

ja sam iz Vojvodine.
sentinel26 sentinel26 19:36 27.06.2008

Re: ...

blackbox
A zašto na oni majicama ne piše "Kosovo i Metohija su Srbija" već samo "Kosovo je Srbija".?
Čudo da Koštunica i za to nije okrivio DS, Čedu, Čanka i ostale koji čine koaliciju kojoj on čak ni ime ne može da izmisli. Valjda mu na tome rade pravni ekspertovi.

Pa prijatelju on mora da poštuje svojeg (tj.njegovog) prijatelja koji je rekao da je "Kosovo" najskuplja srpska riječ a Metohiju uopšte nije pominjao niti odredio cijenu.

No, bilo bi dobro da sugerišemo gos'n Dragu odgovor na pitanje: "Šta sad mora LDP ?"

Iako nije objasnio otkuda dolazi to "moranje", ja bih rekao sljedeće:

1) Ne mora ništa da radi.

2) Ako baš želi nešto da radi neka pokupi čaure i odloži "pušku" ionako je prazna i nemoj da plaše djecu.

Poz.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:03 27.06.2008

Re: ...

Metohiju uopšte nije pominjao niti odredio cijenu.

Eno, Metohijom se bave Crnogorci...
Pre dva - tri dana jednoga uhapsili...o))

sentinel26 sentinel26 12:00 28.06.2008

Re: ...

Drago Kovacevic
Metohiju uopšte nije pominjao niti odredio cijenu.
Eno, Metohijom se bave Crnogorci...
Pre dva - tri dana jednoga uhapsili...o))

Kako i kada mu je "trebalo" taj je do skora bio Srbin, a sada misli da može promjenom (vraćanjem starog) odijela šta ušićariti, pa se zeznuo, nijesu ni ovi drugi pasli travu, znaju za jadac.
mariopan mariopan 19:02 26.06.2008

Ala zvece

...to mi se najvise dopalo od celog teksta..zvece sve pretpostavke i sva nagadjanja...bice kako su se dogovorili Lilic i komp......a zveci i nova Skupstina...sve zvoni od praznih glava, obecanja, mutnih radnji, dogovora ispod zita, muljanja,...
kumashimoto kumashimoto 20:07 26.06.2008

Re: Ala zvece

mariopan
...bice kako su se dogovorili Lilic i komp......

Ne, bice kako su se dogovorili Misko, Manter i Vudsvort.
mariopan mariopan 20:18 26.06.2008

Re: Ala zvece

kumashimoto
mariopan
...bice kako su se dogovorili Lilic i komp......

Ne, bice kako su se dogovorili Misko, Manter i Vudsvort.

Tacno, ovi se samo ugradjuju...kad je opsta guzva da zgrabe nesto i oni.
blackbox blackbox 18:29 27.06.2008

Re: Ala zvece

mariopan

kumashimoto

mariopan...bice kako su se dogovorili Lilic i komp...... Ne, bice kako su se dogovorili Misko, Manter i Vudsvort. Tacno, ovi se samo ugradjuju...kad je opsta guzva da zgrabe nesto i oni.

Ma vatikansko-kominterovsko-globalistiko-islamsko-siptarska antisrpska zavera ??
Strongman Strongman 19:13 26.06.2008

Crveno - crni "cha cha cha"

Ovča, Borča, Vinča...




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:23 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Strongman
Ovča, Borča, Vinča...





Ovo tvoje ima vesele note...ovo ča,ča,ča...
pozz
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:29 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Ovča, Borča, Vinča...

kaže se Ovča, Borča, Krnjača, al nema veze. može i ovako. ČA-ČA-ČA
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:33 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Srđan Mitrović
Ovča, Borča, Vinča...

kaže se Ovča, Borča, Krnjača, al nema veze. može i ovako. ČA-ČA-ČA

A ne...Ti očito ne pratiš seriju "Bela lađa"...o))
To nema veze sa geografijom...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:48 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Ti očito ne pratiš seriju "Bela lađa"...o))

ja svašta gledam, i dosta treša gledam, ali belu lađu nikako ne mogu da svarim. nisam ni ja svemoćan
radije ću veče provesti uz horor film sa filipina.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:52 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Srđan Mitrović
Ti očito ne pratiš seriju "Bela lađa"...o))

ja svašta gledam, i dosta treša gledam, ali belu lađu nikako ne mogu da svarim. nisam ni ja svemoćan
radije ću veče provesti uz horor film sa filipina.

Grešiš za lađu veruj...Ne postoji ništa što bolje odslikava srpsku politiku od te serije...model "Šojić"....ej, pa to je najbolji objektivni odraz subjektivne stvarnosti, što bi rekao Maljković, prepisujući Lenjina..o))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:55 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Ne postoji ništa što bolje odslikava srpsku politiku od te serije..

što da gledam kopiju kad mogu i original: soup opera u vidu skupštine, ili visokobudžetna mamutska serija u vidu Dnevnika 2.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:59 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

Srđan Mitrović
Ne postoji ništa što bolje odslikava srpsku politiku od te serije..

što da gledam kopiju kad mogu i original: soup opera u vidu skupštine, ili visokobudžetna mamutska serija u vidu Dnevnika 2.

I to što kažeš....o))
Strongman Strongman 21:10 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

CHA sam propustio dok sam bio na puzi za ruCHAk?
Strongman Strongman 21:12 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

A ne...Ti očito ne pratiš seriju "Bela lađa"...o))
To nema veze sa geografijom...



Ne pratim ni ja ali se pogodilo da mi je opaska kolinearna sa omiljenim prevozom Laneta Gutovica.
Maksa Maksa 21:45 26.06.2008

Re: Crveno - crni "cha cha cha"

kaže se Ovča, Borča, Krnjača, al nema veze. može i ovako. ČA-ČA-ČA


Pored ča-ča-ča, postoji još i čin-čin - Vrčin, Surčin.

rankot rankot 15:40 27.06.2008

Опет слика...



А модератор нека смањи, ја не знам како...
Ivan Marović Ivan Marović 19:33 26.06.2008

A ako ne prihvate?

Koji je plan ako LDP ne pristane na ovu strategiju?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:41 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

Ivan Marović
Koji je plan ako LDP ne pristane na ovu strategiju?

Čiji plan...
JJ Beba JJ Beba 19:44 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

biračko telo LDP-a u Beogradu bi bilo dovedeno u idiotsku situaciju da su svoj glas investirali u Mrkonjića, mlađega Krkobabića, Đilasa i Dinkića, umesto u promene...Kako nabrojana imena jednako zveče...

pa zar se to već nije desilo?
čeda je našim glasovima podržao tu vladu, mada im sada gadna dejanovićka.
i pazi smeta im ona a ne smeta im Božidar Delić




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:54 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

JJ Beba
biračko telo LDP-a u Beogradu bi bilo dovedeno u idiotsku situaciju da su svoj glas investirali u Mrkonjića, mlađega Krkobabića, Đilasa i Dinkića, umesto u promene...Kako nabrojana imena jednako zveče...

pa zar se to već nije desilo?
čeda je našim glasovima podržao tu vladu, mada im sada gadna dejanovićka.
i pazi smeta im ona a ne smeta im Božidar Delić





Evo, grad je prilika da poprave stvar....Recimo da tamo od njih ništa nije zavisilo i da njihova podrška nije ništa značila...
JJ Beba JJ Beba 20:11 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

Evo, grad je prilika da poprave stvar......

kako bre da poprave? kakao to iko može da popravi?
" .. B92 došao u posed dokumenta koji pokazuje da je Delić pred petooktobarska dešavanja potpisao naređenje o ponašanju vojske u slučaju nemira, koje je podrazumevalo i korišćenje tenkova i bojeve municije protiv demonstranata.

Građani koji su 5. oktobra 2000. na ulicama Beograda protestovali zbog krađe na izborima, nisu ni pretpostavljali da je režim Slobodana Miloševića ipak planirao da protiv njih upotrebi vojsku. Vlast je, na sreću, na kraju odustala od namere da pred demonstrante izveze tenkove i topove. " ovde

vidim ni otporašima ne smeta Delić
DSu naravno ne smeta. Njima ništa ne smeta

u stvari, nikome ne smeta
sem meni

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:13 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?


biračko telo LDP-a u Beogradu bi bilo dovedeno u idiotsku situaciju da su svoj glas investirali u Mrkonjića, mlađega Krkobabića, Đilasa i Dinkića, umesto u promene...Kako nabrojana imena jednako zveče...
pa zar se to već nije desilo?
čeda je našim glasovima podržao tu vladu, mada im sada gadna dejanovićka.
i pazi smeta im ona a ne smeta im Božidar Delić


Drago Kovacevic
Evo, grad je prilika da poprave stvar....Recimo da tamo od njih ništa nije zavisilo i da njihova podrška nije ništa značila...


Ja bih ti na ovo nesto rekao vrlo rado, ali bojim se banovace me opet......

Zaista je tragicno jadno, sta vi iz LDP-a valjate ovde po blogovima i cime pokusavate da zadrzite mesto na politickoj sceni i glasacko telo

LDP "opozicija" Srbije?!?!?!
Rekao bih uvreda inteligencije

Ne zna se ko je vise odvratniji da li DS ili LDP.......ostale da ne nabrajam, covek da se ispovraca......
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:14 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

u stvari, nikome ne smeta
sem meni

Smeta i meni...Ali na izbor Delića nisu mogli uticati...


JJ Beba JJ Beba 20:17 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

Drago Kovacevic
u stvari, nikome ne smetasem meniSmeta i meni...Ali na izbor Delića nisu mogli uticati...

nisu mogli ni na dejanovićku, pa se se kao bunili.
Maksa Maksa 21:49 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

vidim ni otporašima ne smeta Delić


Gen. Delić (član SRS inače) bi, u alternativnom scenariju bio Ministar Odbrane.
die hard die hard 23:01 26.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

nisu mogli ni na dejanovićku, pa se se kao bunili.
*novo

Glasali protiv, a sta drugo da urade?Da se kolektivno spale isred zgrade parlamenta?I naravno i meni sve to smeta do bola.
Dolybell Dolybell 01:22 27.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

Vlast je, na sreću, na kraju odustala od namere da pred demonstrante izveze tenkove i topove.


Ne to nije bila vlast, već jedan bitan general, koji je odbio naređenje.
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:32 27.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

JJ Beba
Evo, grad je prilika da poprave stvar......

kako bre da poprave? kakao to iko može da popravi?
" .. B92 došao u posed dokumenta koji pokazuje da je Delić pred petooktobarska dešavanja potpisao naređenje o ponašanju vojske u slučaju nemira, koje je podrazumevalo i korišćenje tenkova i bojeve municije protiv demonstranata.

Građani koji su 5. oktobra 2000. na ulicama Beograda protestovali zbog krađe na izborima, nisu ni pretpostavljali da je režim Slobodana Miloševića ipak planirao da protiv njih upotrebi vojsku. Vlast je, na sreću, na kraju odustala od namere da pred demonstrante izveze tenkove i topove. " ovde

vidim ni otporašima ne smeta Delić
DSu naravno ne smeta. Njima ništa ne smeta

u stvari, nikome ne smeta
sem meni


I meni smeta.
angie angie 01:37 27.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

I meni smeta.


!!!!

a imam i poduzi spisak.
blackbox blackbox 12:29 28.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

Dolybell
Vlast je, na sreću, na kraju odustala od namere da pred demonstrante izveze tenkove i topove.Ne to nije bila vlast, već jedan bitan general, koji je odbio naređenje.

A jel se može znati koji je taj bitan general, koji je odbio naređenje?
Ivan Marović Ivan Marović 12:55 28.06.2008

Re: A ako ne prihvate?

Drago Kovacevic
Čiji plan...
Moje pokojne babe. Pa tvoj plan, ti si valjda napisao ovaj post.
antioksidant antioksidant 19:43 26.06.2008

.

Ako bi LDP uspostavio ovakve zahteve, mislim da DS a ni SPS ne bi imali kud. Pogotovo ne bi SPS.

sps je ideoloski pobednik ovih pregovora. ldp tu nema sta da trazi. ds je previse zagazio u celu pricu da bi mogao povlacenjem da uceni sps.

ldp je opozicija i to je ok. treba iskoristiti tu sansu da nece biti ni jednog javnog preduzeca, ni jednog uo...dakle nece biti ni sljama u stranci. to je ok.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:47 26.06.2008

Re: .

antioksidant
Ako bi LDP uspostavio ovakve zahteve, mislim da DS a ni SPS ne bi imali kud. Pogotovo ne bi SPS.

sps je ideoloski pobednik ovih pregovora. ldp tu nema sta da trazi. ds je previse zagazio u celu pricu da bi mogao povlacenjem da uceni sps.

ldp je opozicija i to je ok. treba iskoristiti tu sansu da nece biti ni jednog javnog preduzeca, ni jednog uo...dakle nece biti ni sljama u stranci. to je ok.

Ldp ne sme podržati gradsku vlast ds i sps...
Niko nije glasao za ldp da bi podržao Mrkonjića...
A sps ne sme na nove izbore i to je to...
antioksidant antioksidant 21:00 26.06.2008

Re: .

Drago Kovacevic

.Ldp ne sme podržati gradsku vlast ds i sps...Niko nije glasao za ldp da bi podržao Mrkonjića...A sps ne sme na nove izbore i to je to...

ne kapiramo se Drago. DS nema snage da natera sps da rasturi koaliciju sa dss/srs na beogradskom nivou. Sta im mogu? da priprete da nece biti vlade na republickom nivou? briga ove iz sps-a za to. odose na drugu stranu i dovidjenja.

Zato kazem - ldp nema tu sta da trazi. nema potrebe za nnjegovom podrskom. sto je super. ostace van stranke lovci na pozicije.

biti opozicija i uraditi mnogo. to je zadatak za sledece 3 godine (ja racunam da ce mladja i ovo da rusi, samo ne znam kad)
Davie Davie 21:03 26.06.2008

Re: .

Ldp ne sme podržati gradsku vlast ds i sps...
Niko nije glasao za ldp da bi podržao Mrkonjića...
A sps ne sme na nove izbore i to je to...


Ali su zato glasali za Dacica&Palmu na republickom nivou... jaka logika nema sta :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:08 26.06.2008

Re: .

Davie
Ldp ne sme podržati gradsku vlast ds i sps...
Niko nije glasao za ldp da bi podržao Mrkonjića...
A sps ne sme na nove izbore i to je to...


Ali su zato glasali za Dacica&Palmu na republickom nivou... jaka logika nema sta :)

Kad su glasali...ne preteruj....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:16 26.06.2008

Re: .

antioksidant
Drago Kovacevic

.Ldp ne sme podržati gradsku vlast ds i sps...Niko nije glasao za ldp da bi podržao Mrkonjića...A sps ne sme na nove izbore i to je to...

ne kapiramo se Drago. DS nema snage da natera sps da rasturi koaliciju sa dss/srs na beogradskom nivou. Sta im mogu? da priprete da nece biti vlade na republickom nivou? briga ove iz sps-a za to. odose na drugu stranu i dovidjenja.

Zato kazem - ldp nema tu sta da trazi. nema potrebe za nnjegovom podrskom. sto je super. ostace van stranke lovci na pozicije.

biti opozicija i uraditi mnogo. to je zadatak za sledece 3 godine (ja racunam da ce mladja i ovo da rusi, samo ne znam kad)

Ma ima DS tu snagu...SPS je samo Tadićev izgovor i sutrašnje opravdanje za stvari koje neće uraditi...SPS je "zajebancija" a ne nešto od čega zavisi.....stranka koja bi u ponovljenim izborima nestala. Poslušaj na sajtu "Kurira" snimljeni razgovor Obradovića i Lilića....bez obzira što je to "Kurir" niko ne demantuje autentičnost toga razgovora. Ovde su druge stvari u pitanju...
Da, ja se slažem da LDP ne treba da učestvuje....Ja mislim da ne treba ništa da govori i ništa da nudi...Ali kad već nude, onda treba da nude onako kako sam napisao...Ovako ostaje opori ukus da su u dilu...Ovi, Tadić i društvo će i tako napraviti kombinaciju koju su pre spremili...Kod njih je sve, pogača, nož, pare, službe, sve...
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:47 26.06.2008

Ne znam šta LDP mora...

...mada mi se čini da cela vaša priča pada u vodu samom činjenicom da je LDP za SPS neprihvatljiv, kao i da je vlast u gradu formirana i više puta potvrđena (mada ni to nije uklesano u kamen, svakako).

No, Drago, ono što vi možete da učinite jeste da prestanete da dajete loše prognoze tako što ćete prestati da ih dajete uopšte. Prognozirali ste LDP-u na gradu 15% pa ništa, vladu u septembru sa DSS pa opet od toga ništa. Samo ovde pošten svet zamajavate. :)

Dokle, Drago, dokle? :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:50 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Dušan Maljković
...mada mi se čini da cela vaša priča pada u vodu samom činjenicom da je LDP za SPS neprihvatljiv, kao i da je vlast u gradu formirana i više puta potvrđena (mada ni to nije uklesano u kamen, svakako).

No, Drago, ono što vi možete da učinite jeste da prestanete da dajete loše prognoze tako što ćete prestati da ih dajete uopšte. Prognozirali ste LDP-u na gradu 15% pa ništa, vladu u septembru sa DSS pa opet od toga ništa. Samo ovde pošten svet zamajavate. :)

Dokle, Drago, dokle? :)

Kod tebe je tragičan nedostatak talenta za ove stvari Maljkoviću...i ovo su za tebe španska sela....o))
Zato radi ono što znaš - prepisuj Žižeka...
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:53 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Zaista? A koju sam netačnu prognozu dao? Neke od vaših, onih recentnijih, ja sam naveo.

Drago mi je da čitate Žižeka -- možda biste vi dali neki vašu originalnu imterpretaciju njegovog rada, kada vam prekognicije ne idu od kugle?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:55 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Dušan Maljković
Zaista? A koju sam netačnu prognozu dao? Neke od vaših, onih recentnijih, ja sam naveo.

Drago mi je da čitate Žižeka -- možda biste vi dali neki vašu originalnu imterpretaciju njegovog rada, kada vam prekognicije ne idu od kugle?

Bez trolovanja...i napiši jednom nešto svoje...bar razglednicu ako odeš na more...o))
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:59 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

A vi ne čitate moje tekstove? Pa evo jedan upravo izašao na ovom sajtu (rubrika Život), drugi se emituje na Trećem programu, izveštaj iz Zagreba na blogu -- sve to ja napisah u poslednjih mesec dana -- 4 komada... Malo li je? :)

Ne trolujem nego vas pitam: onaj ko ima ambicije da se bavi političkom analizom trebalo bi da daje tačne prognoze. S obzirom da se gadno promašili, ja vas pitam: na čemu mi, čitaoci vašeg bloga, treba da zasnivamo poverenje u vaš politički sud, pa evo i konkretno u slučaju gradske vlasti? Jel sam sad on topic?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:06 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Dušan Maljković
A vi ne čitate moje tekstove? Pa evo jedan upravo izašao na ovom sajtu (rubrika Život), drugi se emituje na Trećem programu, izveštaj iz Zagreba na blogu -- sve to ja napisah u poslednjih mesec dana 4 komada... Malo lo je? :)

Ne trolujem nego vas pitam: onaj ko ima ambicije da se bavi političkom analizom trebalo bi da daje tačne prognoze. S obzirom da se gadno promašili, ja vas pitam: na čemu mi, čitaoci vašeg bloga, treba da zasnivamo poverenje u vaš politički sud, pa evo i konkretno u slučaju gradske vlasti? Jel sam sad on topic?

Bravo Maljkoviću....čak četiri za mesec dana....o)) I bez prepisivanja....Nije loše, nije loše, ali na osnovu onoga što sam do sada mogao pročitati, bez opcije kopi/pejst tebe nigde nema...No, samo ti nastavi, rekoh već, ide ti to...
A ovo oko prognoza...Pa sve je na stolu, traje ta igra, samo gledaj....tu nema prepisivanja...
kumashimoto kumashimoto 20:12 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Drago Kovacevic

Dušan MaljkovićA vi ne čitate moje tekstove? Pa evo jedan upravo izašao na ovom sajtu (rubrika Život), drugi se emituje na Trećem programu, izveštaj iz Zagreba na blogu -- sve to ja napisah u poslednjih mesec dana 4 komada... Malo lo je? :)Ne trolujem nego vas pitam: onaj ko ima ambicije da se bavi političkom analizom trebalo bi da daje tačne prognoze. S obzirom da se gadno promašili, ja vas pitam: na čemu mi, čitaoci vašeg bloga, treba da zasnivamo poverenje u vaš politički sud, pa evo i konkretno u slučaju gradske vlasti? Jel sam sad on topic?Bravo Maljkoviću....čak četiri za mesec dana....o)) I bez prepisivanja....Nije loše, nije loše, ali na osnovu onoga što sam do sada mogao pročitati, bez opcije kopi/pejst tebe nigde nema...No, samo ti nastavi, rekoh već, ide ti to...A ovo oko prognoza...Pa sve je na stolu, traje ta igra, samo gledaj....tu nema prepisivanja...

Stvarno Dragec, daj prestani vise da kenjas. Razumem da ti je extremno dosadno, ali napisi barem jednom nesto sto ima vezea mozgom.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:14 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Ako Žižek nema ništa protiv da se nazove cut and paste filozofom, što bih ja imao? Ta vaša implikacija "originalnosti" pada u vodu s pogledom na ono što vi "sami" pišete -- a šta je to nego kompedijum loših političkih prognoza? Jeste, dali ste ih sami, ali ih to ne čini manje promašenim.

No, vidim da ovo ne ide nikud, pa se odjavljujem. Kuglu, Drago, razmagnetišite, loše ste je kalibrisali astralnim entitetima, neće to da valja. Nisu vam proročanstva ni za vašarski šator, kamoli za najčitaniji blog! :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:18 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

kumashimoto
Drago Kovacevic

Dušan MaljkovićA vi ne čitate moje tekstove? Pa evo jedan upravo izašao na ovom sajtu (rubrika Život), drugi se emituje na Trećem programu, izveštaj iz Zagreba na blogu -- sve to ja napisah u poslednjih mesec dana 4 komada... Malo lo je? :)Ne trolujem nego vas pitam: onaj ko ima ambicije da se bavi političkom analizom trebalo bi da daje tačne prognoze. S obzirom da se gadno promašili, ja vas pitam: na čemu mi, čitaoci vašeg bloga, treba da zasnivamo poverenje u vaš politički sud, pa evo i konkretno u slučaju gradske vlasti? Jel sam sad on topic?Bravo Maljkoviću....čak četiri za mesec dana....o)) I bez prepisivanja....Nije loše, nije loše, ali na osnovu onoga što sam do sada mogao pročitati, bez opcije kopi/pejst tebe nigde nema...No, samo ti nastavi, rekoh već, ide ti to...A ovo oko prognoza...Pa sve je na stolu, traje ta igra, samo gledaj....tu nema prepisivanja...

Stvarno Dragec, daj prestani vise da kenjas. Razumem da ti je extremno dosadno, ali napisi barem jednom nesto sto ima vezea mozgom.

E, pa sokole, zbog tvog zdravlja, umesto da ovo čitaš, gledaj Ruse, misssim..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:22 26.06.2008

Re: Ne znam šta LDP mora...

Dušan Maljković
Ako Žižek nema ništa protiv da se nazove cut and paste filozofom, što bih ja imao? Ta vaša implikacija "originalnosti" pada u vodu s pogledom na ono što vi "sami" pišete -- a šta je to nego kompedijum loših političkih prognoza? Jeste, dali ste ih sami, ali ih to ne čini manje promašenim.

No, vidim da ovo ne ide nikud, pa se odjavljujem. Kuglu, Drago, razmagnetišite, loše ste je kalibrisali astralnim entitetima, neće to da valja. Nisu vam proročanstva ni za vašarski šator, kamoli za najčitaniji blog! :)

Ovo za vašarski šator ti verujem...ne sumnjam da si tu kod "kuće"....o))
man ray loves me man ray loves me 20:56 26.06.2008

killer combo

vesti b92
Izvor B92 navodi da će potpredsednici biti Mlađan Dinkić, Božidar Đelić, Jovan Krkobabić i Ivica Dačić.

A sada će vam Meri pokazati kako se žvaće žvaka...
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:39 27.06.2008

Re: killer combo

man ray loves me
vesti b92
Izvor B92 navodi da će potpredsednici biti Mlađan Dinkić, Božidar Đelić, Jovan Krkobabić i Ivica Dačić.

A sada će vam Meri pokazati kako se žvaće žvaka...


Nista sladje usssssta nisam stavio!
Dolybell Dolybell 07:15 27.06.2008

Re: killer combo

Nista sladje usssssta nisam stavio!



Davie Davie 20:59 26.06.2008

Kratko pamcenje u blogera...

Skoro dva meseca po blogu B92 gospon Drago pisashe o tome da je rashomonijada oko sastavljanja skupstinske vecine (i Vlade) u sustini zakulisana radnja izmedju Ds & DSS i da ce se opet sve svrsiti koalicijom izmedju te dve partije. Kad ono... iz svega jedino sledi da gospon Drago definitivno nema neke vece pronicljivosti u sferi politike. Ali posto je blogersko pamcenje krace nego pamcenje glasackog stada u Srbiji i dalje se ljudi loze...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:23 26.06.2008

Re: Kratko pamcenje u blogera...

Davie
Skoro dva meseca po blogu B92 gospon Drago pisashe o tome da je rashomonijada oko sastavljanja skupstinske vecine (i Vlade) u sustini zakulisana radnja izmedju Ds & DSS i da ce se opet sve svrsiti koalicijom izmedju te dve partije. Kad ono... iz svega jedino sledi da gospon Drago definitivno nema neke vece pronicljivosti u sferi politike. Ali posto je blogersko pamcenje krace nego pamcenje glasackog stada u Srbiji i dalje se ljudi loze...

Najpre, bolje pročitaj ono što sam pisao na dva bloga "Da nebi ispalo da nisam rekao"...Ja tamo kažem da će DSS ući u vladu na nivou grada, a onda će ući u vladu nakon nekog vremena. Recimo dok Koštunicu ne otpreme u političku penziju. Još uvek mislim da će DSS činiti gradsku vlast. I ako bolje čitaš medije na tome se radi. jesi možda čuo nekoga iz DSS-a da kaže kako neće u gradsku vlast...ako jesi reci mi...
Koštunica je za sada jedina preepreka onome što ja kažem....ali uskoro neće biti ni on...Pustiće društvo da radi ono što mu je volja...Šta je Koštunica nakon što ga je služba pustila niz vodu...ništa....
Sad imaš novog Koštunicu...Zove se Tadić...
Dolybell Dolybell 22:30 26.06.2008

Re: Kratko pamcenje u blogera...

Šta je Koštunica nakon što ga je služba pustila niz vodu...ništa..



Davie Davie 08:12 27.06.2008

Re: Kratko pamcenje u blogera...

Najpre, bolje pročitaj ono što sam pisao na dva bloga "Da nebi ispalo da nisam rekao"...Ja tamo kažem da će DSS ući u vladu na nivou grada, a onda će ući u vladu nakon nekog vremena.


Gospon Drago, vi tamo pre svega pisaste o republickoj Vladi, ona je formirana onako kako je formirana ali vi ispadoste slab "analiticar"... a cinimi se da cete ispasti jos losiji sa gradskom vladom ( kao da je ona sta bitna sem za dobro placene pozicije za partijske cinovnike). U svakom slucaju delujete kao nasi politicari (i bili ste to u najgoroj vladi koju je bilo gde i bilo kad iznedrio srpski narod): "ko je to rekao, ne, ja sam rekao to na drugi nacin, istrgnuli ste moju misao iz konteksta, ako dobro procitate sta sam tada reklao... itd".
Davie Davie 08:27 27.06.2008

Re: Kratko pamcenje u blogera...

I da ne bude bas prica bez veze da citiramo gospon Dragu sa njegovih blogova:


Rekoh prethodno da ja vidim vladu u koaliciji DS, DSS i SPS, uz simbolično učešće bar jedne manjine.
Sve poznato, a neophodna natezaljka... 14.maj

Sve u svemu, došlo se do toga da ćemo imati vladu "narodnoga jedinstva". Već bi je imali da se ne traži model kako bezbolno i bez političke štete u nju uvući DSS. Naravno bez Koštunice u vladi, ali sa Koštunicom sa još nešto uticaja.

Pre upotrebe promućkati..... 2.jun


mariopan mariopan 12:53 27.06.2008

Re: Kratko pamcenje u blogera...

Davie
Skoro dva meseca po blogu B92 gospon Drago pisashe o tome da je rashomonijada oko sastavljanja skupstinske vecine (i Vlade) u sustini zakulisana radnja izmedju Ds & DSS i da ce se opet sve svrsiti koalicijom izmedju te dve partije. Kad ono... iz svega jedino sledi da gospon Drago definitivno nema neke vece pronicljivosti u sferi politike. Ali posto je blogersko pamcenje krace nego pamcenje glasackog stada u Srbiji i dalje se ljudi loze...

Ne lozimo se...zezamo se ))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:14 27.06.2008

Re: Kratko pamcenje u blogera...

Davie
Skoro dva meseca po blogu B92 gospon Drago pisashe o tome da je rashomonijada oko sastavljanja skupstinske vecine (i Vlade) u sustini zakulisana radnja izmedju Ds & DSS i da ce se opet sve svrsiti koalicijom izmedju te dve partije. Kad ono... iz svega jedino sledi da gospon Drago definitivno nema neke vece pronicljivosti u sferi politike. Ali posto je blogersko pamcenje krace nego pamcenje glasackog stada u Srbiji i dalje se ljudi loze...

Pa Davie da nisam promašio i ovo za Cvetkovića...o))
Ako se ko loži to ste vi tadićevci....o))
Radojicic Radojicic 21:19 26.06.2008

...

Vreme je pred nama.


"Može da bidne, ne mora da znači"
Dolybell Dolybell 22:25 26.06.2008

Re: ...

Vreme je pred nama.






Da nisi napravio lapsus, valjda Breme ?


ceda_urosevic ceda_urosevic 22:37 26.06.2008

Svi Predsednikovi Premijeri



k'o lutke. da ne kažem marionete.


Palilula Palilula 22:39 26.06.2008

Re: Svi Predsednikovi ljudi

Ceda Urosevic
k'o lutke. da ne kažem marionete


ko upisani
Vračarac Vračarac 10:35 27.06.2008

Re: Svi Predsednikovi Premijeri

Ako Vuk Jeremić ne ostane ministar spoljnih poslova, znači da je lično Boris birao premijera. Bez pomoći Dačića. Ovaj tek bira šapku, palicu i autić "za po gradu". Što se tiče telohranitelja, dovoljna mu je Ljiljana Habjanović-Đurović, pardon Slavica Đukić-Dejanović.
A ako premijer postane Bojan Pajtić, to znači da je Borisu najteže da se izbori s toliko ambicioznih, prosečnih u svemu, osim u ambiciji, u sopstvenoj stranci. Zbog toga što odskače, Vuk možda neće biti premijer. Lično, u ovoj konstelaciji, jedino mogu da zamislim Vuka na tom mestu. Jedini je on postigao konsenzus sam sa sobom. Da ostali ministri bar malo liče na Vuka, ova Srbija bi bila država.
Za razliku od svog okruženja, Jeremić je pokazao da je ličnost od integriteta, dostojanstva u kojem toliko oskudeva srpska politička elita. Vuk nema problem što je Srbin, on veruje da kao takav ima pravo da bude deo sveta, pa i Evrope. Ima herca da, dok onako flertuje i smeška se, političarima s kojima razgovara kaže i kako stvari stoje s naše strane gledišta...
Pa se ne uvlači Hrvatima gde niko ne treba da se uvlači, a ipak većina to radi u ime nekakvog pomirenja, koje valjda podrazumeva da su Srbi koljači, a Hrvati žrtve. A neće biti, jer danas je Hrvatska država u kojoj Srbi nisu konstitutivni narod kao što su bili, nego manjina. Priča se da su mnogi partijski drugovi zamerili Vuku kako je preterao, kako kvari odnose s Hrvatima, baš kad nam je krenulo lepo s njima...
I kako su nam odnosi nikad gori zbog njegove izjave u kojoj ih je elegantno podsetio da su i oni klali, ubijali, proterivali. Pa šta ako su najgori?... Ako se pomirenje baziralo, a jeste, na srpskom okretanju jednog, pa drugog obraza i hrvatskom šamaranju, znači da nismo spremni za pomirenje. U Hrvatskoj su se svi digli na noge, oni imaju vremena da reaguju na te stvari, ali nisam videla da je ovde iko stao iza Vuka. Nema ko, jer Srbija nije država - nema ko da reaguje kada komšije priznaju Kosovo, kada preostali Srbi, Jevreji i Romi slušaju ustaške i fašističke pesme, niti kada zaživi ustav Kosova. U svakom slučaju, Vuk se izborio da mu pripada najviša funkcija. I zato ga i ne vole. Zato je u DS-u dočekan na nož predlog da on bude premijer.
I ministar Cvetković je kandidat. Fini gospodin, ali već trpi uticaj Krkobabića, pa svašta obećava. Penzionerima. OK, njima je lako obećavati. A pošto Cvetković zaista liči na Deda Mraza, penzioneri se s pravom mogu radovati Novoj godini.
B.N.
JJ Beba JJ Beba 10:48 27.06.2008

Re: Svi Predsednikovi Premijeri

Vračarac
Ako Vuk Jeremić ne ostane ministar spoljnih poslova, znači da je lično Boris birao premijera. Bez pomoći Dačića. Ovaj tek bira šapku, palicu i autić "za po gradu". Što se tiče telohranitelja, dovoljna mu je Ljiljana Habjanović-Đurović, pardon Slavica Đukić-Dejanović.A ako premijer postane Bojan Pajtić, to znači da je Borisu najteže da se izbori s toliko ambicioznih, prosečnih u svemu, osim u ambiciji, u sopstvenoj stranci. Zbog toga što odskače, Vuk možda neće biti premijer. Lično, u ovoj konstelaciji, jedino mogu da zamislim Vuka na tom mestu. Jedini je on postigao konsenzus sam sa sobom. Da ostali ministri bar malo liče na Vuka, ova Srbija bi bila država. Za razliku od svog okruženja, Jeremić je pokazao da je ličnost od integriteta, dostojanstva u kojem toliko oskudeva srpska politička elita. Vuk nema problem što je Srbin, on veruje da kao takav ima pravo da bude deo sveta, pa i Evrope. Ima herca da, dok onako flertuje i smeška se, političarima s kojima razgovara kaže i kako stvari stoje s naše strane gledišta...Pa se ne uvlači Hrvatima gde niko ne treba da se uvlači, a ipak većina to radi u ime nekakvog pomirenja, koje valjda podrazumeva da su Srbi koljači, a Hrvati žrtve. A neće biti, jer danas je Hrvatska država u kojoj Srbi nisu konstitutivni narod kao što su bili, nego manjina. Priča se da su mnogi partijski drugovi zamerili Vuku kako je preterao, kako kvari odnose s Hrvatima, baš kad nam je krenulo lepo s njima...I kako su nam odnosi nikad gori zbog njegove izjave u kojoj ih je elegantno podsetio da su i oni klali, ubijali, proterivali. Pa šta ako su najgori?... Ako se pomirenje baziralo, a jeste, na srpskom okretanju jednog, pa drugog obraza i hrvatskom šamaranju, znači da nismo spremni za pomirenje. U Hrvatskoj su se svi digli na noge, oni imaju vremena da reaguju na te stvari, ali nisam videla da je ovde iko stao iza Vuka. Nema ko, jer Srbija nije država - nema ko da reaguje kada komšije priznaju Kosovo, kada preostali Srbi, Jevreji i Romi slušaju ustaške i fašističke pesme, niti kada zaživi ustav Kosova. U svakom slučaju, Vuk se izborio da mu pripada najviša funkcija. I zato ga i ne vole. Zato je u DS-u dočekan na nož predlog da on bude premijer.I ministar Cvetković je kandidat. Fini gospodin, ali već trpi uticaj Krkobabića, pa svašta obećava. Penzionerima. OK, njima je lako obećavati. A pošto Cvetković zaista liči na Deda Mraza, penzioneri se s pravom mogu radovati Novoj godini.B.N.

ako predloži Vuka Jeremića znači da je šaper definitivno najjači i najutacijniji čovek u srbiji
čoveče, od njega nam zavisi


gagonja gagonja 18:40 27.06.2008

Re: Svi Predsednikovi Premijeri

VUCHE!!! VUCHE!!! VUCHE!!!
Inner Party Inner Party 22:50 26.06.2008

LDP must die!

Jeremića ozbiljno ne shvata niko


Khm, mora da je zato najbolji ministar inostranish poslova kog je Srbija ikada imala. Nadam se da ce ostati na ovoj funkciji. Bilo bi steta da ovako rano u zivotu postane premijer...

Mnogo je kivnih i nezadovoljenih


Ha, ha! Ovo LDP-ovci vec godinama pricaju za DS. A svo to vreme ne osipa se DS, vec LDP. A da ni ne pominjemo ko je sve napustio LDP od osnivanja do danas...

javno pozvati DS na saradnju oko uspostavljanja vlasti u Beogradu


A LDP je sad neki faktor koji moze da ZAHTEVA nesto od nekoga?! Ako je neko kriv sto je grad otisao radikalima - to je LDP, tacnije Biljana Srbljanovic. BTW gde je BS ovih dana?! U Beogradu?!


Zatražiti da se gradom upravlja po potpuno drugoj logici od one koja vlada sada, te eliminisati feudalnu podelu vlasti u gradskim resorima.


Ideja da stranke u kompletu preuzimaju cele resore je nothing short of GENIJALNA. Nadam se da ce preziveti! I ja bih najradije voleo da sve ide preko konkursa, ali ovako bar znas ko, gde i kako koci...


u slučaju novih izbora oni nebi mogli preko crte


Bilo bi super da si ovo napisao na pocetku teksta. Ideja da bi SPS propao na novim izborima je vec par nedelja potpuno smesna. SPS se odlicno snasao tokom pregovora i sada ih i ja smatram apsolutnim pobednicima minulih izbora. Na novim izborima bi dosegli 10% (na ustrb SRS-a) sasvim lako!


Sve u svemu, LDP must die!
Ne zato sto ja mrzim nekoga tamo ili zato sto imam nesto protiv Cede, Vesne ili Zarka. LDP mora da nestane zato sto se za par godina pokazao kao stetocinska partija koja proevropskim snagama oduzima kljucne glasove. I to je sve.
man ray loves me man ray loves me 23:03 26.06.2008

Re: LDP must die!

Khm, mora da je zato najbolji ministar inostranish poslova kog je Srbija ikada imala. Nadam se da ce ostati na ovoj funkciji. Bilo bi steta da ovako rano u zivotu postane premijer...

steta, steta. mada skocila bi prodaja njegovih slika od kartona u prirodnoj velicini. za sada je, koliko vidim, prodata samo jedna - tebi.
die hard die hard 23:11 26.06.2008

Re: LDP must die!

Sve u svemu, LDP must die!

You can only dream on.Stvarno dosadno i predvidljivo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana