Stvarno, kako je moguće podržati tu vladu...

Drago Kovacevic RSS / 01.07.2008. u 21:30

Evo, dolazi nam konačno vlada od tridesetak ministara, ta što je najaviše kao "socijalno odgovorna".

Do suza me je nasmejao direktor aerodroma čije ime ne upamtih, ali koji je po stajlingu i bezobraznom foliranju mlađa varijanta Dinkića. Govoreći o tome da je aerodrom nekome nešto poklonio "mlađii Dinkić" je kazao kako je to u skladu sa "socijalnom odgovornošću" koja nastupa sa novom vladom, pa će, kao što je red, i aerodrom prateći tu nit, ubuduće biti socijalno odgovoran. Izgovori i ne trepnu.

Vlada koju smisliše ne samo kao "socijalno odgovornu" nego i kao vladu "duplih ključeva", u kojoj će premijer i njegov zamenik ( pazi to) imati zlatni glas, vlada u kojoj je stožerna stranka DS, a koja nema nijednog ministra iz Đinđićevog i Živkovićevog vakta da je tada bio DS-ov kadar, vlada u kojoj je SPS, pa meni to sto puta više liči na grupaciju u pohodu na plen i državna dobra nego na instituciju koja će zapeti da reforiše državu i poboljša život njenih građana. Da podsetim; Đelić i Tomica Milosavljević su u vreme Đinđića i Živkovića bili kadrovi g17 posto, a ovaj drugi Milosavljević, član Batićeve stranke.

Gledam jučer Đelića. Fascinantno je koliko taj lik ima sposobnosti da vara i da se pretvara a da pritom napravi lice potpuno nevina čoveka koji se solidariše sa nevoljnicima iako je za popravljanje njihovoga položaja po vokaciji najodgovorniji funkcioner u državi. Onaj direktor aerodroma je za njega "mali od kužine".Govorio je Đelić o položaju Roma. Namestio facu mnogo osetljvog čoveka, jezik prilagodijo tako da bi prosečan gledalac morao videti njegov empatičan odnos prema Romima, ruke primirio da se ne bi videlo kako ima nekih dodirnih tačaka ili odgovornosti sa teškim položajem grupacije o kojoj govori. Ma za sveca bi ga proglasio, gledajući i slušajući tu skrušenost, posvećenost, smernost i solidarisanje. I kaže u jednom momentu kako je velika, teška sramota što je vlada proteklu godinu na grupaciju od pola miliona Roma i stvaranje uslova za njihov beg iz siromaštva potrošila tek milion ipo evra, a postojali su svi uslovi da se u to utroši bar 5 miliona iz državnoga budžeta. Onda je napravio dramsku pauzu da bi već u nekoliko narednih sekundi živnuo i obećao da će nova vlada na Rome i obaveze koje proizlaze iz "dekade Roma" potošiti u narednom periodu baš ili najmanje 5 miliona. Naravno, Đelić je za tu činjenicu o "samo milion ipo" saznao tek pre neki dan. Koliko je krupnu laž izgovorio netrepnuvši neka kaže podatak da je upravo njegova najneposrednija funkcija provođenje strategije u borbi protiv siromaštva gde su Romi ubedljivo najrizičnija i najnaglašenija grupacija. On čak ima jednu instituciju pod neposrednom kontrolom koja se zove "Kanacelarija potpredsednika vlade za sprovođenje strategije protiv siromaštva". Ta institucija samo njemu podnosi izveštaje, samo je njemu odgovorna i samo od njega dobija neposredne zadatke. On je budžetirao te potrebe i kordinirao sa drugim ministarsvima u vladi troškove koje iziskuje strategija. Nije za to odgovoran ni Koštunica, ni zli radikali, ni situacija na Kosovu, ni CIA, nego baš Đelić.

Gledam iza toga Dinkića. Taj čovek će politički nadživeti i globalno otopljavanje, sve moguće kataklizme, svaku situaciju. Sada je "zajahao" koncesije za auto - put Horgoš Požega. Navalio da se to poništi. Naravno da ja nemam ništa protiv toga da se ta koncesija poništi, ona nikada nije smela ni biti dodeljena na način na koji je dodeljena, ali otkud Dinkiću obraz da na tome pokušava naći politički profit. Sedeo je u dve vlade i zajedno sa ostalima donosio tu odluku, čak oko svinjarije sa skrivanjem koncesionog ugovora branio Velju Ilića iz petnih žila, tvrdio da je Velja najvredniji ministar i slične budalaštine. I umesto da se pokrije ušima zajedno sa svojim pajtosima iz DS-a, te da to u tišini ponište, Dinkić se razgalamio.

O socijalistima neću da govorim. Da nekvarim "tadićevcima" medeni mesec pun blaženoga pragmatizma tako potrebnog na "ubrzanom evropskom putu"..Da ne remetim "vrtnju pedala" kako to voli kazati novi gospodar Srbije.

Zato ću citirati jedan mali odlomak iz najnovijeg teksta Pere Lukovića. Prosto, zbog "pedala".

 

"A onda se od mene zahteva da u ime „europskih" integracija podržim Dinkića i Dačića, da ih tetošim kao braću po ideologiji, zahteva se da budem „pragmatičan" jer će u protivnom doći zli radikali i vrlo zli Koštunica sa kojim su - sećamo li se? - Dinkić i Milosavljević bez frke sarađivali godinama, nasmejani i veseli, oduševljeni što su sa premijerom radili u dva lukrativna mandata.

I traži se od mene, kao priglupog građanina koji čita „Blic" i „Blicu" veruje, da poverujem Bokiju Takiju da zna šta radi; naravno da Boki zna šta radi - ali to nikakve veze nema sa mojim životom; Boki gleda da uposli svoju raju i ni o čemu drugom ne razmišlja, jebe se Bokiju, a naročito Takiju, za Sporazum o pridruživanju i već o nečemu, važno je, misli Boki Taki, da udomimo svoje ljude, posle ćemo da vidimo šta ćemo.

DS uber alles!"

Pa, ne znam je li logički ispravno izgovriti "dole vlada" i pre nego je ona formalno proglašena....

Evo, izgovoriću pa i ako nije... Dole vlada!...o))

 



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 22:14 01.07.2008

Teatar apsurda

Govorio je Đelić o položaju Roma. Namestio facu mnogo osetljvog čoveka, jezik prilagodijo tako da bi prosečan gledalac morao videti njegov empatičan odnos prema Romima, ruke primirio da se ne bi videlo kako ima nekih dodirnih tačaka ili odgovornosti sa teškim položajem grupacije o kojoj govori. Ma za sveca bi ga proglasio, gledajući i slušajući tu skrušenost, smernost i solidarisanje. I kaže u jednom momentu kako je velika, teška sramota što je vlada proteklu godinu na grupaciju od pola miliona Roma i stvaranje uslova za njihov beg iz siromaštva potrošila tek milion ipo evra, a postojali su svi uslovi da se u to utroši bar 5 miliona iz državnoga budžeta. Onda je napravio dramsku pauzu da bi već u nekoliko narednih sekundi živnuo i obećao da će nova vlada na Rome i obaveze koje proizlaze iz "dekade Roma" potošiti u narednom periodu baš ili najmanje 5 miliona. Naravno, Đelić je za tu činjenicu o "samo milion ipo" saznao tek pre neki dan.

adam weisphaut adam weisphaut 22:30 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Da trollnem, da li neko ima problema sa logovanjem?
ADunja mi upravo kaže ne može da pristupi ?
Ivan Marović Ivan Marović 22:50 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

adam weisphaut
Da trollnem, da li neko ima problema sa logovanjem?
Konačno vam je BoTa došao glave. Ivice, hapsi!
florian florian 22:53 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Pa šta će kad su Badža i Zotja sprečeni a Radmilo netje.
mariopan mariopan 22:53 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Uz ovakve tekstove treba sluziti aspirin ili bar ladno pivo..molim politicare od zanata da isposluju redovno sledovanje bensedina na tackice za narod ...one u Skupstini smo zato i birali da budu na jednom mestu, da znamo gde su a ne da nam se setaju okolo i da pricaju sami sa sobom, sad pricaju medjusobno, imaju tamo i doktorku psihijatra pa neka im se nadje pri ruci....nama ce biti dosta i kutija bensedina po glavi stanovnika..na teret socijalnog....to bi bila ta socijalno odgovorna drzava kako sam ja razumela.
adam weisphaut adam weisphaut 22:54 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Ivan Marović
[Konačno vam je BoTa došao glave. Ivice, hapsi!

Ivane ti si se stvarno sukobio sa pameću, pored tolikih realnih razloga za kritikovanje Tadića ti našao da ga kritikuješ zbog problema sa bloga.
Baš si zreo za kolumnu u Politici.
Ivan Marović Ivan Marović 22:57 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

adam weisphaut
Ivane ti si se stvarno sukobio sa pameću
Mnogo volim kad ja iz nastavka u nastavak ponavljam da sam se sukobio s pameću, a onda se neko pojavi posle mesec dana i kaže "Ti si se stvarno sukobio sa pameću." Ma hajde! Odakle ti to? Meni to nikad ne bi palo na pamet! Valjda nisam toliko pronicljiv.
JJ Beba JJ Beba 22:58 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

adame troll
mnogi se žale da nemaju pristup

naravno da će da apsi,
nas ima zašto dok marka miloševića nema....
...a sa BoTa se grli.
ste videli danas scenu grljenja u socijalističkoj internacionali?
suza mi grunula, toliko dirljivo bilo
.(
fuuuuuuuuuuuuuuj
adam weisphaut adam weisphaut 22:59 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Mnogo volim kad ja iz nastavka u nastavak ponavljam da sam se sukobio s pameću

A ja volim kada iz dana u dan to i dokazuješ.
dobronamjeran dobronamjeran 23:00 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

mariopan
Uz ovakve tekstove treba sluziti aspirin ili bar ladno pivo..molim politicare od zanata da isposluju redovno sledovanje bensedina na tackice za narod ...one u Skupstini smo zato i birali da budu na jednom mestu, da znamo gde su a ne da nam se setaju okolo i da pricaju sami sa sobom, sad pricaju medjusobno, imaju tamo i doktorku psihijatra pa neka im se nadje pri ruci....nama ce biti dosta i kutija bensedina po glavi stanovnika..na teret socijalnog....to bi bila ta socijalno odgovorna drzava kako sam ja razumela.

Sad znam. Ti si Seka Aleksic:)
adam weisphaut adam weisphaut 23:01 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

ste videli danas scenu grljenja u socijalističkoj internacionali?
suza mi grunula, toliko dirljivo bilo
.(

Love is in the air, baš se onako oseća.
JJ Beba JJ Beba 23:04 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

baš se onako oseća.

oseća se da se oseća.
mnooogo se brate oseća
florian florian 23:05 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Npr ne samo na blog, već i šire mnogi se žale da nemaju pristup
fuuuuuuuuuuuuuuj

Ivan Marović Ivan Marović 23:05 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

adam weisphaut
A ja volim kada iz dana u dan to i dokazuješ.
Šta dokazujem?
adam weisphaut adam weisphaut 23:10 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Šta dokazujem?

Foul, no non sequiturs
Ivan Marović Ivan Marović 23:27 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

adam weisphaut
Foul, no non sequiturs
Znači, predaješ se.
adam weisphaut adam weisphaut 23:32 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Znači, predaješ se.

Trebalo ti je 17 minuta za ovo.
Ivan Marović Ivan Marović 23:41 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

adam weisphaut
Trebalo ti je 17 minuta za ovo.
Šta ću, nisi mi ti sve u životu. Znači, ne predaješ se.
adam weisphaut adam weisphaut 23:42 01.07.2008

Re: Teatar apsurda

Šta ću, nisi mi ti sve u životu.

Šta ću, nisam. Šmrc.
florian florian 00:11 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

"Samo SPS može da promeni režim tako što nas primi u svoje redove. Znači, čekamo ponudu od SPS-a."
Ivan Marović,
aktivista "Otpora" (1.6)
Ivan Marović Ivan Marović 00:44 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

florian
"Samo SPS može da promeni režim tako što nas primi u svoje redove. Znači, čekamo ponudu od SPS-a."Ivan Marović,aktivista "Otpora" (1.6)
Tako je. Zaboravio si da napišeš da ja to nisam rekao sada, prvog juna 2008, nego pre osam godina, prvog juna 2000, još dok je Milošević bio na vlasti. Ja sam bre čovek vizionar, slušajte mene i nećete pogrešiti.
edi-va edi-va 07:19 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

adam weisphaut
Da trollnem, da li neko ima problema sa logovanjem?
ADunja mi upravo kaže ne može da pristupi ?


Imala isti problem juche. Najavljeno je da ce biti smetnji zbog b92 fm.
Vračarac Vračarac 07:38 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

Ivice, hapsi!

Kažu, malo je falilo da bude premijer. U poslednjoj masnoj foti odlučeno je - biće ministar policije. Reč je o Ivici Dačiću, prvom piku na izbornom draftu Borisa Tadića
Mogla je ova priča da počne i tvrdnjom da je predsednik DS-a Boris Tadić talentovani pisac političkog trilera. U njegovoj vladi, recimo, Petar Škundrić najverovatnije bi mogao biti ministar energetike. Dotični socijalista po vokaciji je doktor za tekstil, a vodiće resor oko kojeg se planeta trese. O energetici zna samo da zameni sijalicu. Iz identične priče je i premijer Mirko Cvetković... Ali, vratimo se Ivici Dačiću, čoveku kojem je život pokazao da nema bezbednosnu kulturu, izuzev što ne pije kad vozi.
U javnosti neminovno se nameće pitanje šta su vrline a šta mane prvog socijaliste Srbije? Cinici bi požurili sa ocenom da Dačić nije istrajan karakter ni za toliko da svoju kilažu dovede u sklad sa skromnom visinom. Njegove kolege iz političkog esnafa tvrde da Ivica nije toliko bezazlen igrač i da njegova bebasto-bucmasta faca prikriva malog tiranina. On je bez po muke u SPS-u pobedio bonvivana i načitanog salonskog levičara Milorada Vučelića, a potom i opasnog protivnika sa pola padeža Zorana Anđelkovića Bakija.
Od samog početka pregovora sa Koštunicom i Nikolićem znao je da će završiti u naručju Tadića i da će za to imati (kad god stvarno zatreba) podršku Č. Jovanovića. Za ne daj bože, neće da škodi. Tadićeva odluka da na Vidovdan proglasi sastav vlade više liči na saučešće socijalistima. Jer na taj dan su demokrate isporučile Slobodana Miloševića u Hag...
Dačića ne brine preterano ni saznanje da većina njegovog biračkog tela drži u spavaćim sobama slike Slobe, Koštunice ili Šešelja. Promeniće on njih, jer kakav bi on bio boljševik ako nije Korčagin. A Korčagin može sve. Naročito uz straijeg brata iz soc. internacionale i podršku mladih SKOJevaca.
Ok. Još nisu ni počeli. Dajmo im malo fore da pokažu šta zaista (ne)mogu.Vremana za kritiku će biti više nego dovoljno
zanka zanka 07:57 02.07.2008

Re: Teatar apsurda


Ne samo da se grle nego se i ljube.Divota uboga!

ZAS
florian florian 08:21 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

ja to nisam rekao sada, prvog juna 2008, nego pre osam godina, prvog juna 2000,

Ja sam bre čovek vizionar

Aha svatam. To tebe vata samo na vrućinu.
mariopan mariopan 08:23 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

dobronamjeran
mariopan
Uz ovakve tekstove treba sluziti aspirin ili bar ladno pivo..molim politicare od zanata da isposluju redovno sledovanje bensedina na tackice za narod ...one u Skupstini smo zato i birali da budu na jednom mestu, da znamo gde su a ne da nam se setaju okolo i da pricaju sami sa sobom, sad pricaju medjusobno, imaju tamo i doktorku psihijatra pa neka im se nadje pri ruci....nama ce biti dosta i kutija bensedina po glavi stanovnika..na teret socijalnog....to bi bila ta socijalno odgovorna drzava kako sam ja razumela.

Sad znam. Ti si Seka Aleksic:)

Pogodio ))
dobronamjeran dobronamjeran 08:46 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

Proizvodjac Bensedina trlja ruke od zadovoljstva. Mozda je cak farmaceutska industrija inicirala ovakvo stanje kako bi bolje prodavala tablete za smirenje, protiv zgaravice i visokog tlaka. Znaci ovdje se radi o "belosveckoj zaveri farmaceutske industrije".:)
Zeks Zeks 09:09 02.07.2008

Stvarno, kako je moguće podržati tu vladu

Moguce je,kao i do sada:
Zatvoris oci,zapusis usi i stisnes dupe....
dragan7557 dragan7557 10:15 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

Ja sam bre čovek vizionar, slušajte mene i nećete pogrešiti.

Ma, nisi jedini, pre tebe je slavni akademik Bogoljub Karić sadašnji disident a uskoro na vlasti ako Bog poživi gospođu mu i vel'ku vizionarku.
mariopan mariopan 10:52 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

edi-va
adam weisphaut
Da trollnem, da li neko ima problema sa logovanjem?
ADunja mi upravo kaže ne može da pristupi ?


Imala isti problem juche. Najavljeno je da ce biti smetnji zbog b92 fm.

i ja imam taj problem ali se ne dam nego malo strpljenja i eto..kazu da ce to biti samo neko vreme.
FridaysChild FridaysChild 13:41 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

Ivan Marović
Konačno vam je BoTa došao glave. Ivice, hapsi!

Cekaj da zavrse tetovazu

banem banem 23:23 02.07.2008

Re: Teatar apsurda

Ah, ja već godinama pričam da Đelić slučajno ili namerno - tek malo, malo - pa ispali neku laž. Da li je pogrešno informisan (neobavešten?) ili to radi namerno, to tek niko ne zna.
G r o f G r o f 22:56 01.07.2008

uh..

Drago, kad ti prepričaš izgleda još strašnije...Možeš se izvući samo sa nekim vicem.
Palilula Palilula 23:03 01.07.2008

Zlatni Glas

Hocu i ja zlatni glas, onako demokratski...

Bebo nemoj da ronis suze, sad se svi volimo, to mu dode ko bratstvo i jedinstvo na Srpski nacin.

preporuka Drago kao i uvek.
JJ Beba JJ Beba 23:09 01.07.2008

Re: Zlatni Glas

Bebo nemoj da ronis suze, sad se svi volimo, to mu dode ko bratstvo i jedinstvo na Srpski nacin.

kapiram. nema saradnje bez bludne radnje
florian florian 23:24 01.07.2008

Re: Zlatni Glas

jel ...... u mozak?
JJ Beba JJ Beba 23:36 01.07.2008

Re: Zlatni Glas

florian
jel ...... u mozak?

namaju mozak.
znači ne može
florian florian 23:42 01.07.2008

Re: Zlatni Glas

može jjb
oni nas
aktivni su pa im mozak ne treba
JJ Beba JJ Beba 23:53 01.07.2008

Re: Zlatni Glas

florian
može jjboni nas aktivni su pa im mozak ne treba

neeee, flori, radi se o saradnji, dobrovoljno. ako oni nas u vugla, to je onda silovanje, nije saradnja.
dakle, odnosi se na aktere scene sardanje u socijalističkoj internacionali - nema saradnje bez bludne radnje

a kako su bili lepi, armani, guči.... zalizani, veseli i debeli... nekako zadrigli
florian florian 00:26 02.07.2008

Re: Zlatni Glas

ako oni nas u vugla, to je onda silovanje, nije saradnja.


Neee jjb nije silovanje. Mi smo glasali za njih dobrovoljno.Oni imaju legitimitet.Sad to što su možda manijaci pa nas u glavu jer misle da im to dozvoljava izborni legitimitet to je već pitanje primitivizma.Mi smo jjb bili kooperativni i sad nam se saradnja obija o glavu jer klečimo i rušimo ih.
JJ Beba JJ Beba 00:33 02.07.2008

Re: Zlatni Glas

florian
ako oni nas u vugla, to je onda silovanje, nije saradnja.Neee jjb nije silovanje. Mi smo glasali za njih dobrovoljno.Oni imaju legitimitet.Sad to što su možda manijaci pa nas u glavu jer misle da im to dozvoljava izborni legitimitet to je već pitanje primitivizma.Mi smo jjb bili kooperativni i sad nam se saradnja obija o glavu jer klečimo i rušimo ih.

JJ nije glasala za njih
JJ takođe nije kooperant, i ako se ivan m. ubi od ubeđivanja da tako treba, da je BoTa genija za politiku i da je sve ovo za naše doro

nema ko da ih ruši.
nehebali smo
Radojicic Radojicic 23:49 01.07.2008

...

DS uber alles!"


otkud je sad DS fasisticka?
Markonio Markonio 00:11 02.07.2008

Krkanluk

Došlo je doba da se škembić proba,
a ko crevca kuša vesela mu duša.
Nema nama veće sreće
do u škembetu glave teleće.
Radojicic Radojicic 01:49 02.07.2008

Lenjin, Staljin, Mao, Milosevic, Dacic ...


Dolybell Dolybell 05:22 02.07.2008

Kasno je za sve...

Što bi reko neki Piroćanac:
"Penil' se - ne peni'l - pare sam dava !"

nebesky nebesky 06:20 02.07.2008

DDT

Mošte vi da pričate šta oćete, ali ova je Vlada pravi - DDT (Dačić, Dinkić, Tadić)! Ima da pootruje svi insekti!
nobody is perfect nobody is perfect 06:37 02.07.2008

Gos'n Drago!

A da niste malo preterali? Pisete: "i ja sam protiv koncesije kao i Dinkic, ali ja mogu da pricam o tome, a Dinkic treba da se pokrije usima!?" A da se pokrio usima, bilo bi "cim cuti, mora da je umesan"! Mislim, meni je do Dinkica stalo kao do lanjskoga snega, ali malo mere ne bi skodilo.
Kasper Kasper 07:51 02.07.2008

Svaka ti je na mestu

Gledam iza toga Dinkića. Taj čovek će politički nadživeti i globalno otopljavanje, sve moguće kataklizme, svaku situaciju. Sada je "zajahao" koncesije za auto - put Horgoš Požega. Navalio da se to poništi. Naravno da ja nemam ništa protiv toga da se ta koncesija poništi, ona nikada nije smela ni biti dodeljena na način na koji je dodeljena, ali otkud Dinkiću obraz da na tome pokušava naći politički profit. Sedeo je u dve vlade i zajedno sa ostalima donosio tu odluku, čak oko svinjarije sa skrivanjem koncesionog ugovora branio Velju Ilića iz petnih žila, tvrdio da je Velja najvredniji ministar i slične budalaštine. I umesto da se pokrije ušima zajedno sa svojim pajtosima iz DS-a, te da to u tišini ponište, Dinkić se razgalamio.


I ja sam za to da se svi koji su cinili jedno a sada pricaju drugo neprestano na to podsecaju. Ali, kada to cinim na tvojim postovima ti me brises, seckas,iskljucujes,ukljucujes...
Rasina Rasina 08:53 02.07.2008

30+250+g17+...

NEVEROVATNO!!!

Uz dugove od $28Mlrd, gde za servisiranje kamate ni permanentni 'garage sale' nije dovoljan...
Osam godina nakon 'revolucije'. Pre revolucije bilo je what? $7.4Mlrd?

:(

Gledao sam neki dan snimak Studija B na youtube, gde su se 'sukobili' Shuvakovic, Chanak i neki treci (chini mi se neki novinar; jedina osobenost - malo 'jachi' naglasak [ne uzmite za zlo - nemam nishta protiv naglaska, ali to mu je najizrazenija osobenost]) - uz novinara/voditelja koji uz 'dva prsta chela' i tri mala odmora ima i profesionalne i lichne manire kromanjonca - i nisam mogao da verujem koliko je sve retardiralo i koliko je sve ogoljeno.
Neobrijano, zarozano, nepismeno, neusmeno, prosto. Chista pornografija.

Gomila neukusa, jednostavno gluposti, primitivizma izrazenog verbalno, kroz govor tela, neartikulisanog gestikuliranja pa i straight-out prostakluka. O iznesenim 'idejama' da i ne govorim - manje od nule.

Katastrofa gospodo. Pada mi na pamet da je onda citiranje one nakaze (sad skachite) Lukovica, kao 'politichkog' ili 'socijalnog' analitichara sasvim appropriate. Po svecu i tropar.

30+250+g17+... sa podrshkom Chede i Palme :):( Svaki Srbin izgleda ima svog ministra/poslanika/saveznog ovog onog (josh uvek su na 'kazanu')/...

Sherpe, lonci, pishtaljke... Kamo?

Ali verovatno su se mnogi 'snashli', kad ovo ovako glatko ide... A kad ide tako glatko, mozda ide...

30 Ministara i 250 poslanika i Dinkic i Cheda i Palma :)))) To ni pokojni Miloshevic ne bi mogao da opravda/odrzi.
Rasina Rasina 09:02 02.07.2008

Re: 30+250+g17+...

Da i za malo da zaboraviim :)
Najveci problem je 'GRAD'... Ko ce da 'uzme Beograd' :(

A i za to se nazire reshenje... Djilas (ko!?) gradonachelnik, a Biljana negov personal assistant zaduzen za infrastrukturne projekte (nece podrshka tek tako da prodje nenagradjena). Pa ce Bilja da sredi Beograd a Velja Srbiju.
Vračarac Vračarac 09:04 02.07.2008

Re: 30+250+g17+...

Pa ce Bilja da sredi Beograd a Velja Srbiju.

Mislite NAŠA Bilja?
Rasina Rasina 18:39 02.07.2008

Re: 30+250+g17+...

Vračarac
Pa ce Bilja da sredi Beograd a Velja Srbiju.Mislite NAŠA Bilja?


Mislim na Biljanu Srbljanovic.
bucho bucho 09:02 02.07.2008

njihova "vrtnja pedala"

Socialist but not SPS! Socialist but not SPS! 09:16 02.07.2008

BRZ KOHABITACIJE NEMA KOITACIJE

Ljudi, da citiram BT, ovo je ludje nego sto sam mislio.Obratite paznju
Imamo nastavak kohabitacije iz 2004.
Imamo narodnjačke vampire u Vladi
Imamo dva "Idola" (za svakog Idola po šaka midola) kao desne ruke BT
Imamo eks gitaristu eks benda kao Večitog Čoveka -Dinkića
Imamo 4.ešalon DS-a-pouzdane kadrove koji neće ugroziti njegovu sujetu
Imamo hor narikača iznad groba SM kao članove Vlade, kandidate za Internacionalu (Francuzi su im dali i signale da nisu toliko loši što je za mene kao levičara, krajnje blamantno-ja da imam partiju ne bih ušao u Internacionalu koja prima SPS-dođavola s takvom organizacijom)
Manjine možda uđu a možda i ne-Mađari naročito kojima se nudi neka besmislica-ministar bez portfelja i bez funkcije, šta li?
Ali, da li je to bitno koliko činjenica da se mi više ne pitamo-12. maja je bilo jednom i to na silu.A što se prepucavanja oko vlasti nad policijom tičer citiraću Ateiste:
"Živimo u policijskoj državi, žćivimo u policijskom svet
sistem je svuda isti samo pendrek ima drugu etiketu!"
Maksa Maksa 09:31 02.07.2008

Re: BRZ KOHABITACIJE NEMA KOITACIJE


... a i nema kopulacije bez penetracije.
JJ Beba JJ Beba 11:59 02.07.2008

Re: BRZ KOHABITACIJE NEMA KOITACIJE

Imamo eks gitaristu eks benda kao Večitog Čoveka -Dinkića

sve što drži gitaru u ruci ne može se odmah nazvati gitaristom.
Dinkić samo drži gitaru.
i zna jednu do dve pesme grušpe film.
tolko je uspeo da savlada
recimo;

( C ) " Ako zamisliš život
( G ) u ritmu muzike
( C ) za ples"



tolko ume i moja baba, pa ne misli da je gitarista
blackbox blackbox 09:20 02.07.2008

Šta je pisac hteo da kaže

Koje rešenje je najbolje?
Osim korišćenja svake prilike i neprilike da se napada DS i BT, osnovano i neosnovano,i za ono za šta je kriv i za šta nije, za očekivano i neočekivano, željenoi i neželjeno, institucionalno i vaninstitucionalno, itd i tb..,ne vidi se šta je cilj teksta.
Dobro, autoru se ne sviđa ovakva konfiguracija parlamentarne većine i raspodela ministarskih resora ni po broju ni personalna rešenja. A KOJE JE TO DRUGO REŠENJE? koje je rešenje realno moguće a valjda je suština politike u realno mogućem. Verujem da Drago ne preferira SRS-DSS koaliciju, ali kroz tekstove kao da mu provejava upravo da bi više vole i SRS nego DS na vlasti.
Dakle, pitanje može glasiti Šta bi dao da si na njegovom mestu (mestu BT) a ja pitam šta bi radio da si na njegovom mestu?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:51 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

a ja pitam šta bi radio da si na njegovom mestu?

Evo, dok Vam Drago ne odgovori na ovo pitanje, da li zelite da objasnite zasto je realno nemoguce da u srpskoj politici ima manje foliranata i lazova na drzavnim funkcijama ?
blackbox blackbox 10:15 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Ninoslav Randjelovic
a ja pitam šta bi radio da si na njegovom mestu?Evo, dok Vam Drago ne odgovori na ovo pitanje, da li zelite da objasnite zasto je realno nemoguce da u srpskoj politici ima manje foliranata i lazova na drzavnim funkcijama ?

Nije da ne želim ali mislim da je mnogo komplikovanije nego što mislimo.
Izuzev jednog perioda,koji mnogi sada potpuno negiraju, u Srbiji je otprilike stalno bilo takvo stanje.Da li je to stvar mentaliteta i čega još, stvarno zahteva širu analizu.Uostalom, da li je drugačija situacija u društvu uopšte, pa svako vas folira i laže počev od prvog komšije, rodbine pa nadalje.A nerma nikoga ko se iskreno bori protiv takvog ponašanja, čak ni Crkva.
Lično mislim da bi brže usvajanje evropskih standarda doprinelo da se u državnoj administraciji i politici zadržavaju foliranti, nekompetentni, lažovi.
Dakle usvojiti evropske standarde i zakone i obezbediti da se sprovode, uticalo bi da se takvi manje zadržavaju.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:01 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Lično mislim da bi brže usvajanje evropskih standarda doprinelo da se u državnoj administraciji i politici zadržavaju foliranti, nekompetentni, lažovi.
Dakle usvojiti evropske standarde i zakone i obezbediti da se sprovode, uticalo bi da se takvi manje zadržavaju.

Hvala na pokusaju da odgovorite na pitanje koje sam Vam postavio. Vase razmisljanje shvatam, ali nije mi jasno zasto bi se brojni lazovi i foliranti koji su na drzavnim funkcijama u Srbiji trudili da se zaista usvoje ti evropski standardi koji bi, kako Vi kazete, upravo te lazove i folirante postepeno eliminisali iz aktivnog politickog zivota ?! Dakle, ovakva "evropski" orijentisana Vlada lazova i foliranata tesko da ce ikada stici tamo gde je navodno orijentisana....
blackbox blackbox 17:58 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Ninoslav Randjelovic
Lično mislim da bi brže usvajanje evropskih standarda doprinelo da se u državnoj administraciji i politici zadržavaju foliranti, nekompetentni, lažovi.Dakle usvojiti evropske standarde i zakone i obezbediti da se sprovode, uticalo bi da se takvi manje zadržavaju.Hvala na pokusaju da odgovorite na pitanje koje sam Vam postavio. Vase razmisljanje shvatam, ali nije mi jasno zasto bi se brojni lazovi i foliranti koji su na drzavnim funkcijama u Srbiji trudili da se zaista usvoje ti evropski standardi koji bi, kako Vi kazete, upravo te lazove i folirante postepeno eliminisali iz aktivnog politickog zivota ?! Dakle, ovakva "evropski" orijentisana Vlada lazova i foliranata tesko da ce ikada stici tamo gde je navodno orijentisana....

Pa malo više optimizma i strpljenja.
Nije dobro ako apriori sve u vladi i administraciji smatramo lažovima i folirantima, niti svi to jesu, a da ih ima ima, i treba ih stalno prozivati.
A nadam se da je i vladi stalo da što pre pokažu vidljivije rezultate na evropskom putu jer tako učvrćšuju i svoju poziciju,jer bez vidljivih rezultata na ekonomskom planu gube na izborima, i tu ne pomaže zaklanjanje iza najviših nacionalnih interesa( primer DSS).
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:42 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Pa malo više optimizma i strpljenja.

Da, to je uvek dobro. Hvala Bogu, imam ga i za izvoz.
Nije dobro ako apriori sve u vladi i administraciji smatramo lažovima i folirantima, niti svi to jesu, a da ih ima ima, i treba ih stalno prozivati.

Pa, nije a priori. A posteriori je.
Posto se slazete da takvih ima, sto ne pomenuste nekog konkretno kad vec kazete da ih treba prozivati.
Ja mislim da je Predsednik Tadic lazov i folirant. I Dinkic. I Dacic. I Palma. Za Krkobabica ne znam.
AlexDunja AlexDunja 21:15 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Za Krkobabica ne znam.

e? :)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:40 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

AlexDunja
Za Krkobabica ne znam.

e? :)))

Hajde da malo trolujem vlastiti post, jer ste mi vas dvoje inspirativni..o))
Moj zemljak Jole Krkobabić je iz sela Koljani, blizu Sinja, u Dalmaciji. To selo se nalazi ispod planine Dinare a uz reku Cetinu. Negde pedesetih godina, polovina sela je poplavljeno Peručkim jezerom, veštačkom akumulacijom za HE Peruča. Čak je i manastir Dragović, tada izmešten na "rezervnu lokaciju." Sada svi žive na potezu od Zemuna do Batajnice...Jedni stigli nakon potapanja, drugi posle "Oluje"...
No ključna stvar za to selo u sociološkom smislu, jeste činjenica da se ono stolećima nalazilo tik na granici, najpre između Mletaka i Otomanske imperije ( Grimanijeva linija), a kasnije izmešu Hazburške monarhije i turske carevine. Granična mesta po definiciji su mesta šverca, i ljudi koji se rode na tim lokacijama vrlo brzo nauče sve tajne iz t6e specifične "društvene delatnosti"..o))
Iako ne znam gospodina, mene nije iznenadilo da je on sa svojom porodičnom političkom firmom uspeo da se nametne kao "nezaobilazni" faktor oko vlasti u državi i gradu. Sebi mesto potpredsednika vlade, sinu mesto potpresednika grada, a verovatno će se nešto naći i za unuke..
Zna čovek sklapati poslovne dogovore, i to ti je..o))
AlexDunja AlexDunja 21:44 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže


Hajde da malo trolujem vlastiti post, jer ste mi vas dvoje inspirativni..o))

drago, drago:))))
a za ove kkrb, sam i pretpostavljala, nije me iznenadila genetska linija:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:57 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

AlexDunja

Hajde da malo trolujem vlastiti post, jer ste mi vas dvoje inspirativni..o))

drago, drago:))))
a za ove kkrb, sam i pretpostavljala, nije me iznenadila genetska linija:))

Hahaha..ne bih želeo da generalizujem, no znam lokalne prilike. Za čoveka iz toga sela mi je udata tetka...teča pripada onoj struji koja je doselila pedesetih u Bgd...i pričao mi davno teča, kako su rađene pripreme za švercera. One fizičke, ne ove druge. Jer te "druge" su bile deo vrednosnog sistema i nije ih trebalo vežbati.
A fizičke su išle ovako. Dečaku, pubertetliji se stavi na leđa ranac pun kamenja i odredi mu se trasa za kretanje uz kontrolne stanice. Meri se vreme za koje će prehodati određenu kilometražu....Kad uspije "isterati" normu, u ranac se stavlja duvan i istom trasom ide za Bosnu....o))
AlexDunja AlexDunja 22:02 02.07.2008

ha:))

duvan:)
blackbox blackbox 22:04 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Ninoslav Randjelovic
Pa malo više optimizma i strpljenja.Da, to je uvek dobro. Hvala Bogu, imam ga i za izvoz.
Nije dobro ako apriori sve u vladi i administraciji smatramo lažovima i folirantima, niti svi to jesu, a da ih ima ima, i treba ih stalno prozivati.Pa, nije a priori. A posteriori je.Posto se slazete da takvih ima, sto ne pomenuste nekog konkretno kad vec kazete da ih treba prozivati.Ja mislim da je Predsednik Tadic lazov i folirant. I Dinkic. I Dacic. I Palma. Za Krkobabica ne znam.

Pa nemam konkretna saznanja. A neka ih proziva onaj ko je za to nadležan i ko ima konkretna saznanja, pa i štampa.
blackbox blackbox 23:09 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Ninoslav Randjelovic
.Ja mislim da je Predsednik Tadic lazov i folirant. I Dinkic. I Dacic. I Palma. Za Krkobabica ne znam.

Zar ne mislite da se suviše olako poseže za etikecijama više sa namerom da se uvredi i ponizi onaj ko nam se ne sviđa nego što smo sigurni da je to tačno.
Lično mislim da suviše malo imamo obzira prema dostojanstvu drugih a smatram da se ne vređajući dostojansvo drugih čuva lično dostojanstvo.
Ja mogu da se ne slažem sa politikom određenih ličnosti i partija ali to ne smatram razlogom da ih se vređa.
Mi smo čudna država i po tome što počev od poslanika u Skupštini , štampe i građana ne čuvamo dostojanstvo svoje države i njenih institucija.
Bez obzira koja ličnost je predsednik Republike treba se imati odnos prema toj instituciji.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:54 02.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Bez obzira koja ličnost je predsednik Republike treba se imati odnos prema toj instituciji.


Mislim da se moze imati odnos (postovanja ?) prema instituciji Predsednika Republike cak i kada se misli da je neki konkretan Predsednik Republike lazov i folirant.
Takodje, to moje misljenje o nasem konkretnom Predsedniku Republike nije izreceno sa namerom da vredja bilo koga, a najmanje njega, konkretnog Predsednika Republike, vec samo da bi se to misljenje saopstilo Vama jer smo se ranije slozili da lazova i foliranta ima medju drzavnim funkcionerima u Srbiji. Vi cak rekoste da takve treba uvek javno prozivati mada ne pomenuste ni jedno ime sto je, predpostavljam, zbog Vaseg postovanja prema dostojanstvu cak i tih nekih mogucih lazova i foliranata na drzavnim funkcijama u Srbiji ?
blackbox blackbox 09:37 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Ninoslav Randjelovic
Bez obzira koja ličnost je predsednik Republike treba se imati odnos prema toj instituciji. Mislim da se moze imati odnos (postovanja ?) prema instituciji Predsednika Republike cak i kada se misli da je neki konkretan Predsednik Republike lazov i folirant.Takodje, to moje misljenje o nasem konkretnom Predsedniku Republike nije izreceno sa namerom da vredja bilo koga, a najmanje njega, konkretnog Predsednika Republike, vec samo da bi se to misljenje saopstilo Vama jer smo se ranije slozili da lazova i foliranta ima medju drzavnim funkcionerima u Srbiji. Vi cak rekoste da takve treba uvek javno prozivati mada ne pomenuste ni jedno ime sto je, predpostavljam, zbog Vaseg postovanja prema dostojanstvu cak i tih nekih mogucih lazova i foliranata na drzavnim funkcijama u Srbiji ?

Očito je stvar pristupa.
Kod nas je izgleda postalo deo mentaliteta da kad bilo koga nekom pomenete kao iz topa ga okarakteriše kao lopova,lažova , nepoštenog čoveka i sve drugo, valjda preventivno. Onda nam je svaki pojedinačni slučaj kapitalni dokaz za tu našu generalnu tezu.
Iako sam se nekoliko puta lično opekao, ja i dalje imam principo da sve ljude smatram u principu ljudima, znači dobrim , korektnim, dok se za nekoga ne dokaže ili pokaže suprotno.
Nisam blizak licima koje navodite, ni njihovom okruženju, i nemam podatke i dokaze za kvalifikacije koje Vi iznosite i zato se ne bavim prozivanjem. Istovremeno, ukoliko Vi raspolažete činjenicama, ne sporim da ih prozivate na ovaj način, kroz štampu, podnesete tužbu sudu, jer smatram da ne sme biti nedodirljivih
Ja mislim da je Predsednik Tadic lazov i folirant. I Dinkic. I Dacic. I Palma. Za Krkobabica ne znam.

Da li samo za njih imate dokaze ili ih navodite zato što su Vas nešto naljutili.?
Isto tako, veoma se često pominju Velja Ilić, Nikolić, Koštunica, Samardžić, Jakšić, Čeda Jovanović, Čanak,Đilas,
Milan Ivanović, Mihajlov, Nikitović i ne znam ko već, ali zavisno od političke opcije???? Da li i oni spadaju u istu grupu sa onima koje ste navečli?
Ponoviću, ja nemam dokaye i ne upuštam se u kvalifikovanje. Druga je stvar što smatram da u politici ima manipulacija sa biračkim telom, da se saopštavaju i dugoročni i željeni ciljevi koji su retko apsolutno ostvarivi ali je bitno da se ide napred. Dakle, ako kažemo EU i viši standard to ne znači odmah sutra ali je ostvarivo.
Ma znate Vi to sve kao i ja. Izvinite na opširnosti.
pozd.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:52 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Iako sam se nekoliko puta lično opekao, ja i dalje imam principo da sve ljude smatram u principu ljudima, znači dobrim , korektnim, dok se za nekoga ne dokaže ili pokaže suprotno.

Ova nam je osobina zajednicka.
Istovremeno, ukoliko Vi raspolažete činjenicama, ne sporim da ih prozivate na ovaj način, kroz štampu, podnesete tužbu sudu, jer smatram da ne sme biti nedodirljivih

Da, raspolazem cinjenicama licnog iskustva iz vise susreta sa ljudima koje pomenuh i to uglavnom u kontekstu nekog od mojih pokusaja da bas te ljude zainteresujem za stradanje ljudi na prostoru KiM i da ih inspirisem da u okviru svojih drzavnih ili institucionalnih polozaja pomognu da se to stradanje svedoci istinitije i kvalitetnije.
Naravno, s obzirom da se ovim problemom bavim vec 10-ak godina, imao sam prilike da se sretnem i sa mnogim drugim lazovima i folirantima politicke scene Srbije. Neke od njih, evo pomenuste u Vasem poslednjem komentaru (dodajte i Nebojsu Covica ako zelite).
Elem, sredjujem ovih meseci moje dnevnicke beleske iz ovih 10 godina tog mog rada na dokumentovanju ugrozenih ljudskih prava na KiM i njihovog medijskog predstavljanja i nadam se da cu na taj nacin obavestiti one koji to budu zeleli da citaju o tome kakve sam sve lazove i folirante na drzavnim funkcijama upoznao u Srbiji.
blackbox blackbox 10:42 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Da, raspolazem cinjenicama licnog iskustva iz vise susreta sa ljudima koje pomenuh i to uglavnom u kontekstu nekog od mojih pokusaja da bas te ljude zainteresujem za stradanje ljudi na prostoru KiM i da ih inspirisem da u okviru svojih drzavnih ili institucionalnih polozaja pomognu da se to stradanje svedoci istinitije i kvalitetnije.
Naravno, s obzirom da se ovim problemom bavim vec 10-ak godina, imao sam prilike da se sretnem i sa mnogim drugim lazovima i folirantima politicke scene Srbije. Neke od njih, evo pomenuste u Vasem poslednjem komentaru (dodajte i Nebojsu Covica ako zelite).
Elem, sredjujem ovih meseci moje dnevnicke beleske iz ovih 10 godina tog mog rada na dokumentovanju ugrozenih ljudskih prava na KiM i njihovog medijskog predstavljanja i nadam se da cu na taj nacin obavestiti one koji to budu zeleli da citaju o tome kakve sam sve lazove i folirante na drzavnim funkcijama upoznao u Srbiji

OK. Ne sporim.
Bojim se da Vam se ne pokaže da su oni koji su bili najbučniji u lamentiranju nad sudbinom Kosova i Srba sa Kosova, upravo najmanje uradili za te Srbe a najviše za sebe. Slično je bilo i sa odbranom Srba iz Krajine i Bosne.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:50 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Bojim se da Vam se ne pokaže da su oni koji su bili najbučniji u lamentiranju nad sudbinom Kosova i Srba sa Kosova, upravo najmanje uradili za te Srbe a najviše za sebe.

Eh, kao da mi se to vec odavno nije pokazalo ! Naravno da je i taj bucni lament lazova i foliranata na drzavnim funkcijama u Srbiji jedno od tih ruznih nasledja moderne politicke prakse u Srba.
Pozdrav !
Maksa Maksa 11:49 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

A fizičke su išle ovako. Dečaku, pubertetliji se stavi na leđa ranac pun kamenja i odredi mu se trasa za kretanje uz kontrolne stanice. Meri se vreme za koje će prehodati određenu kilometražu....Kad uspije "isterati" normu, u ranac se stavlja duvan i istom trasom ide za Bosnu....o))


Čekčekček ... prisećam se neke serije sa tim sadržajem, mislim da je milje bio baš tako neki kraško-krajiški, glavnu ulogu je igrao Rade Šerbedžija? Kako se zvaše, je l' se seća neko?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:14 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Maksa
A fizičke su išle ovako. Dečaku, pubertetliji se stavi na leđa ranac pun kamenja i odredi mu se trasa za kretanje uz kontrolne stanice. Meri se vreme za koje će prehodati određenu kilometražu....Kad uspije "isterati" normu, u ranac se stavlja duvan i istom trasom ide za Bosnu....o))


Čekčekček ... prisećam se neke serije sa tim sadržajem, mislim da je milje bio baš tako neki kraško-krajiški, glavnu ulogu je igrao Rade Šerbedžija? Kako se zvaše, je l' se seća neko?

Da, bila je to serija "prosijaci i sinovi"...ali se radi o imotskoj krajini...
Sličan je mentalitet i udaljenost od pedeset, šezdeset kilometara...o))
mariopan mariopan 15:23 03.07.2008

Re: Šta je pisac hteo da kaže

Ninoslav Randjelovic
a ja pitam šta bi radio da si na njegovom mestu?

Evo, dok Vam Drago ne odgovori na ovo pitanje, da li zelite da objasnite zasto je realno nemoguce da u srpskoj politici ima manje foliranata i lazova na drzavnim funkcijama ?

realno je nemoguce jer su povecali ministarstva...znaci vise ih je.
blackbox blackbox 09:31 02.07.2008

Oštroumno,primitivno

Daleko ćemo mi dogurati ako su nam tekstovi PL politička literatura.
Mogli ste paralelno dati i citate nekih tekstova Brane Crnčevića, čisto da uporedimo ko više ima psovačkog dara i prostačkog ismejavanja drugih.
Pa neće biti da su nam njih dvojica najveći umovi, iako svaki svoj tekst završava rečenicom "Ich über alles".
Inner Party Inner Party 10:00 02.07.2008

Re: Oštroumno,primitivno


Kakva liberalna inteligencija takvi liberalni politicari.
Htedoh reci, kakvi liberalni kolumnisti takva liberalna opozicija.

Inner Party Inner Party 09:53 02.07.2008

Prozvan-neprozvan

A onda se od mene zahteva da u ime „europskih" integracija podržim Dinkića i Dačića


Nista se od tebe ne zahteva.
Bas nista.

Lead, follow or get out of the way!



dusavu dusavu 09:54 02.07.2008

Uradi sam!

Stvarno, kako je moguće podržati tu vladu...


Tačno, teško ju je podržati možda je lakše sastaviti. Sastavi sam!


Alo narode. Hajde jedna vežba. Neka Drago odredi premijera, naravno nekog od blogera a taj neka sastavi vladu. Budući "premijer" može da pođe i od situacije da je to koncentraciona vlada, da ima veću mogućnost za izbor ministara.
Черевићан Черевићан 10:33 02.07.2008

незнам

г Kovacevic -у али читајући Ваш састав некако ми спонтано из меморије памћења се гласну афоризам г Баљка
- Naši građani slobodno šetaju ulicama,ali treba reći da se to još radi prilično neorganizovano.
G.M.Wolf G.M.Wolf 11:08 02.07.2008

Tolerancija

Drago Kovacevic
Gledam jučer Đelića. Fascinantno je koliko taj lik ima sposobnosti da vara i da se pretvara a da pritom napravi lice potpuno nevina čoveka


Govorio je Djelic i o toleranciji kad je rec o Romima.

Tolerancija znaci podnosenje, trpljenje.

Ne trpi se ono sto je dobro, naravno.Vec ono sto nije, ali se steta da kontrolisati.

Medjutim, oni kojima su puna usta tolerancije najcesce nisu svesni da je njihov stav u osnovi fasisticki.

Oni smatraju sebe za fine i umerene ljude, koji zele da zive `kao sav normalan svet`, i spremni su da trpe cak i Rome, samo nek` ne traze suvise..

Znaci rec je o jednom simulakrumu civilizovanosti i uljudnosti.Citava Demokratska stranka je taj simulakrum.

Medjutim, preciznije, u politickom smislu, simulakrum DS-a sastoji se u odrzavanju privida da su oni nesto drugo u odnosu na SPS, DSS, SRS.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:44 02.07.2008

Re: Tolerancija

Medjutim, preciznije, u politickom smislu, simulakrum DS-a sastoji se u odrzavanju privida da su oni nesto drugo u odnosu na SPS, DSS, SRS.

E, ovo je suština stvari i to si sjajno sublimirao kroz jednu rečenicu. Na stotine postova sam ispisao dokazujući to. I zloćudnost koju nosi taj simulakrum po čitavo srpsko društvo je se ne može do kraja sagledati jer će politička klasa voditi računa samo o tome da nema ozbiljnu alternativu. Cepaće se oni, doživljavati razne metamorfoze, videćemo sutra i jedno krilo radikala "kao reformsku desnicu", samo da se ništa ne promeni. Moj kritički nastup protiv Tadića upravo je motivisan tom spoznajom jer je on danas ključni nosilac te politike.
Astrid Astrid 13:43 02.07.2008

Pitanje

Stvarno, kako je moguce da EU podrzava tu Vladu?
Puerta Puerta 14:33 02.07.2008

Re: Pitanje

Astrid
Stvarno, kako je moguce da EU podrzava tu Vladu?

EU podrzava sve sto stvori SAD.
P.S. kako se nisi zapitao kako je moguce da EU podrzava Kosovo?
Astrid Astrid 16:34 02.07.2008

Re: Pitanje

Puerta
EU podrzava sve sto stvori SAD. P.S. kako se nisi zapitao kako je moguce da EU podrzava Kosovo?

Ocigledno nisi razumeo pitanje :)

Svejedno, odgovoricu ti: ne znam sta znaci da 'EU podrzava Kosovo', mislim, nisi bas precizan, a nemam ni podatak da su SAD 'stvorile vladu' (to, verovatno, ima samo Mladenovic).

Uzgred, licis mi na nekog ko nema odgovor na pitanje da li bi, da je Kosovo ostalo u Srbiji, radio na integraciji Albanaca u organe vlasti Srbije ili bi ih proterao? Tacnije, ubedjena sam da niko od tih tvojih sa majicama 'Kosovo je Srbija' ne sme iskreno da odgovori na to pitanje.

Jos nesto, za razliku od tvoje percepcije da EU hoce da nas zahebe, ja mislim da je EU, ukljucujuci zakone koji ce se usvojiti i razne institucije koje ce omoguciti kakvu-takvu civilnu kontrolu vlasti, itd., jedina prepreka korupciji, destrukciji, bahatosti, neefikasnosti i amaterizmu na ovdasnjoj politickoj sceni koji se 'spontano' ispoljavaju u odsustvu 'nadziraca'.

Troll off.
Puerta Puerta 18:33 02.07.2008

Re: Pitanje

Svejedno, odgovoricu ti: ne znam sta znaci da 'EU podrzava Kosovo', mislim, nisi bas precizan, a nemam ni podatak da su SAD 'stvorile vladu' (to, verovatno, ima samo Mladenovic).

Uzgred, licis mi na nekog ko nema odgovor na pitanje da li bi, da je Kosovo ostalo u Srbiji, radio na integraciji Albanaca u organe vlasti Srbije ili bi ih proterao? Tacnije, ubedjena sam da niko od tih tvojih sa majicama 'Kosovo je Srbija' ne sme iskreno da odgovori na to pitanje.

Naravno da bih radio na integraciji Albanaca koji su do 1999. ziveli u Srbiji, a kuci bih vratio one koji su od 1999. pa na vamo preko Shar planine sleteli na kosovo i metohiju i onih koji su nelegalno usli na teritoriju Srbije a to je jedno trecina od ukupnog broja albanaca.
A to sto ti nemas taj podatak ne znaci da to nije tako. Samo slep ne vidi na koji nacin se pravi vlada.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:54 02.07.2008

Re: Pitanje

Astrid
Stvarno, kako je moguce da EU podrzava tu Vladu?

Pa evo, kazaću ti kako je moguće. EU prvenstveno zanima da tu ima nekoga partnera za koga je sigurna da neće praviti značajne probleme. Recimo, da može garantovati elementarnu stabilnost. Recimo, kad Euleks sutra otpočme sa misijom na Kosovu da se tu nepravi neka velika frka i opstrukcija, da se ne događaju stvari kao u martu ove godine sa paljevinom graničnih prelaza, sa pucnjavom na policiju, sa uništavanjem imovine međunarodnih snaga. Sada kad je eliminisan Koštunica oni imaju jednoga sagovornika. To je Tadić. I on će se za sve pitati. Ni jedna druga politička ličnost za vanjski svet ne postoji. To je svakako mnogo bolje nego da je sagovornik Koštunica, ali ne garantuje nikakav društveni pomak u Srbiji. za unutrašnju upotrebu ovde će se prosipati istovetna količina demagogije, lažnih obećanja, projektovati mnogo lažnih očekivanja. Jačanje i dalje monopoli i korupcija, institucije o0stati slabašne i politizovane, društvo podeljeno, vrednosni sistem nakaradan.
Dakle, EU podržava Tadića jer nema adekvatnijega sagovornika...
die hard die hard 23:06 02.07.2008

Re: Pitanje

a kuci bih vratio one koji su od 1999. pa na vamo preko Shar planine sleteli na kosovo i metohiju i onih koji su nelegalno usli na teritoriju Srbije a to je jedno trecina od ukupnog broja albanaca.


Zivo me zanima da li znas neki mehanizam pomocu koga bi to ucinio?Al stvarno.
Astrid Astrid 02:34 03.07.2008

Re: Pitanje

Puerta
...a kuci bih vratio one koji su od 1999. pa na vamo preko Shar planine sleteli na kosovo i metohiju i onih koji su nelegalno usli na teritoriju Srbije a to je jedno trecina od ukupnog broja albanaca.
QED
Astrid Astrid 02:48 03.07.2008

Re: Pitanje

Drago Kovacevic
ali ne garantuje nikakav društveni pomak u Srbiji. za unutrašnju upotrebu ovde će se prosipati istovetna količina demagogije, lažnih obećanja, projektovati mnogo lažnih očekivanja. Jačanje i dalje monopoli i korupcija, institucije o0stati slabašne i politizovane, društvo podeljeno, vrednosni sistem nakaradan

Drago, pitanje je bilo ironicna parafraza vaseg naslova :)

Sa citiranim se ne slazem i to samo zato sto mislim da je EU ozbiljno resila da nas 'upristoji', stavise, mislim da vase prognoze, koje su obicno netacne, imaju za cilj da proizvedu jos vise mucnine od one koja vec opravdano postoji. Zasto 'raspirujete mucninu' :), zaista ne bih mogla da kazem.

Vračarac Vračarac 07:40 03.07.2008

Re: Pitanje

Uzgred, licis mi na nekog ko nema odgovor na pitanje da li bi, da je Kosovo ostalo u Srbiji, radio na integraciji Albanaca u organe vlasti Srbije ili bi ih proterao? Tacnije, ubedjena sam da niko od tih tvojih sa majicama 'Kosovo je Srbija' ne sme iskreno da odgovori na to pitanje.

Nisam jedan od "njegovih" ali smatram da je Kosovo i dalje deo Srbije. Takođe smatram da je podela jedino ispravno i pošteno rešenje gde se ne bi desilo da je jedna strana isključivo kažnjena za svoje zločine a fruga za iste te zločine nagrađena. Cela priča oko Kosova je još uvek daleko od toga da bude završena, svašta će se još tu dešavati a veoma često se čuju i priče o podeli. U stvari Kosovo je već podeljeno jer na severu (i većim enklavama) funkcioniše jedan sistem a na ostatku Kosova drugi. To je faktičko stanje koje samo treba ozvaničiti i mislim da će se u doglednoj budućnosti to i desiti. Drugo pitanje je šta bih radio po pitanju integraceje Albanaca u sistem vlasti u Srbiji. Ništa. Imali bi ista prava kao i Srbi ili bilo koja druga manjina. Ukoliko osvoje 150 poslanika u parlamentu i albanac postane premijer ili predsednik ili bilo šta drugo, to je OK, demokratija. Pa za to smo se i borili, zar ne?
I da se još jedno vratim na Đinđićeve reči o statusu Kosova. Prema mišljenju pokojnog premijera, „stvari će početi suštinski da se menjaju tek kada međunarodna zajednica kaže da je rešenje u kompromisu koji traži Rezolucija 1244“.
- Rešenje je u suštinskoj autonomiji za Kosmet, vraćanju proteranih Srba i vraćanju predviđenog broja naših policajaca u pokrajinu. U striktnom sprovođenju Rezolucije 1244, do poslednjeg slova. Pribojavam se da međunarodna zajednica u dogledno vreme ne kaže - kosmetska „divlja gradnja“ je postala tako velika da ne možemo da je rešimo, hajde da je legalizujemo. Srbija nije pod protektoratom da bi iko mogao da joj nameće bilo koje rešenje za neki deo njene teritorije - bile su proročke reči pokojnog Zorana Điniđića.

blackbox blackbox 09:55 03.07.2008

Re: Pitanje

I da se još jedno vratim na Đinđićeve reči o statusu Kosova. Prema mišljenju pokojnog premijera, „stvari će početi suštinski da se menjaju tek kada međunarodna zajednica kaže da je rešenje u kompromisu koji traži Rezolucija 1244“.
- Rešenje je u suštinskoj autonomiji za Kosmet, vraćanju proteranih Srba i vraćanju predviđenog broja naših policajaca u pokrajinu. U striktnom sprovođenju Rezolucije 1244, do poslednjeg slova. Pribojavam se da međunarodna zajednica u dogledno vreme ne kaže - kosmetska „divlja gradnja“ je postala tako velika da ne možemo da je rešimo, hajde da je legalizujemo. Srbija nije pod protektoratom da bi iko mogao da joj nameće bilo koje rešenje za neki deo njene teritorije - bile su proročke reči pokojnog Zorana Điniđića

Još mnogo toga je rekao Đinđić. Kad je rekao da Srbija nije protektorat dobro je znao da Kosovo jeste i zato je tražio da se ta divlja gradnja na vreme razreši.
Zato je tražio da se otvori pitanje Kosova ali ga u tome niko u DOS-u nije podržao,ni Svilanović ni Koštunica, ostao je usamljen.Onda su njegova pisma Putinu, Bleru i Šrederu bila iznenađenja i za njih ali i sve naše političare.
Rekao je Đinđić i da ne želi da Kosovo bude kočnica ulasku Srbije u EU.
Vračarac Vračarac 10:02 03.07.2008

Re: Pitanje

Rekao je Đinđić i da ne želi da Kosovo bude kočnica ulasku Srbije u EU.

Mislim da to niko u Srbiji ne želi, kao što ne želi i da bilo koji drugi deo Srbije bude ta kočnica.
blackbox blackbox 10:31 03.07.2008

Re: Pitanje

Vračarac
Rekao je Đinđić i da ne želi da Kosovo bude kočnica ulasku Srbije u EU.Mislim da to niko u Srbiji ne želi, kao što ne želi i da bilo koji drugi deo Srbije bude ta kočnica.

Niste me rayumeli.
Rekao je da želi da reši pitanje Kosova kako nam nerešeno pitanje Kosova ne bi bila prepreka za ulazak u EU,
bilo zbog nerešenog statusa,zapuštenosti standarda ili upravo ovakve situacije kakvu imamo.
Čovek jer hteo da stvari rešava a ne da ih gura pod tepših i odlaže za neka druga vremena.
Vračarac Vračarac 10:58 03.07.2008

Re: Pitanje

Čovek jer hteo da stvari rešava a ne da ih gura pod tepših i odlaže za neka druga vremena.

Tako je. I vrlo jasno je rekao na koji način stvari moraju da budu rešene.
Niste me rayumeli.
Rekao je da želi da reši pitanje Kosova kako nam nerešeno pitanje Kosova ne bi bila prepreka za ulazak u EU,

Vrlo dobro razumem i baš zbog toga mislim da je podela Kosova jedino moguće rešenje na kome se može graditi evropska budućnost kao i dobri međususedski odnosi. Trenutno stanje je besmisleno. Kosovo niti je nezavisno niti je u Srbiji. Sverno Kosovo i veće enklave su u Srbiji ostatak nije. To veoma jasno vidi svako ko provede makar jedan ceo dan na Kosovu.
Puerta Puerta 14:17 02.07.2008

Beograd

Beograd -- Kako saznaje B92, postignut je načelni dogovor o formiranju vlade u Beogradu između DS-a i SPS-a, prema kome bi Dragan Đilas bio gradonačelnik. SPS demantuje.

Aleksandar Antic
Nema prevare!
Ne postoji plan o kome je Žarko Obradović govorio Zoranu Liliću, nije dogovoren scenario po kome će Aleksandru Vučiću biti smešteno

Ako Djilas bude gradonacelnik, prestajem da se bavim politikom i bilo kakvim politickim aktivnostima, a svoj glas zavestavam Srpskoj Radikalnoj Stranci bez obzira na sve okolnosti, i politiku stranke.
Drago pitanje za tebe, je l' jos uvek zelis da Djilas bude gradonacelnik, je l' zelis da uzjasu i Beograd, pa da BoTa bude predsednik Srbije, DS-a, predsednik vlade iz senke, gradonacelnik Beograda iz senke ... je l' to zelis ?
Hiljadu Vucica ne mogu da nanesu stete kao jedan Boris Tadic.
Astrid Astrid 16:53 02.07.2008

Re: Beograd

Puerta
...prestajem da se bavim politikom i bilo kakvim politickim aktivnostima, a svoj glas zavestavam Srpskoj Radikalnoj Stranci bez obzira na sve okolnosti, i politiku stranke.
Sad sam ovo primetila.

Nikad te tako duhovitog nece primiti u DSS, u najneduhovitiju skupinu preozbiljnih mladica koja je ikada postojala (znas ono: 'Preozbiljno si sam sebe shvatio.'), pa je SRS zaista jedina opcija koja ti preostaje. Cista logika, nema sta.

dragoljub dragoljub 17:36 02.07.2008

Re: Beograd

prestajem da se bavim politikom i bilo kakvim politickim aktivnostima,

ceo blog te drži za reč

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana