Kako je Dačić dobio majstorsko pismo...

Drago Kovacevic RSS / 05.07.2008. u 00:00

Evo šampiona
Evo šampiona
Brat Nikola ima dve TV ljubavi. Tenis i skupštinske prenose. Daljinski ne pušta iz ruke. Razočaran je ranim ispadanjem naših tenisera i teniserki na Wimbldonu, ali ga to ne sprečava da sa skupštinskog prenosa, ako govori recimo neko iz LDP-a ili DSS-a, skoči da vidi šta rade sestre Vilijams ili Nadal. Nadala osobito voli i često zna reći da je šteta što nije Srbin.

- Pa imaš Noleta, zadirkujem ga ja..

- Imam - kaže - ali, za ove naše komentatore, on je Srbin samo kad dobija. Kad gubi, tad je Đoković..Ovako, pošto Nadal uvek dobija, njega bi stalno zvali Srbinom..

Smeje se moj Nidžo sa pravom. TV komentatori našim teniskim zvezdama dodaju nacionalnu odrednicu samo kad dobijaju. Valjda imaju uputstvo da to ne govore kad gube. Jer gde će jedno uz drugo Srbin i gubitnik...nekako ne ide..

E, sad, ide prenos iz skupštine. Nikola pažljivo sluša radikale. Ima tamo svoga favorita. Nekog mladog, mršavog Martinovića, verovatno pravnika, koji često ustaje i obrazlaže amandmane.

- Ovome svaka čast, baš je pametan..

- Eh, pa zar svi radikali nisu pametni - opet meni đavo ne da mira..

- Ma jesu - smeje se on - nego ovaj je najpametnij. Vidiš da govori kao iz knjige. Sve što kaže, tako je.

- E, pa otkad si ti stručnjak za pravo..

- Ne moram biti stručnjak da razaznam govori li pametno....vidiš da mu je svaka kao u vladike..

- Dobro, kad je tako pametan štaće u radikalima....opet ću ja....

- Ajde, ćuti...vidi ove tvoje, čas za vladu, čas su protiv vlade, čas bi podržali, čas ne bi...ma nisu mu do pete...

Za govornicu je izašao neko od socijalista. Priča nešto o pravima ratnih veterana. Gleda Nidžo i kaže meni..

- Evo, vidiš ko su šampioni...

- Ko, rekoh..

- Pa ovi Dačićevi...Oni su brale šampioni a Dačić majstor..

- Ma..daj....majstor je koza, pravi brabonjke, kako je govorio pokojni deda...

- Nije bogami...Dačić je majstor a svi vi budale. Seti se kako ste trčali skidati Slobu. Koliko si ti cipela poderao odajući po gradu. Kako te onda na Brankovom mostu poliše vodom na minus deset, pa onaj silni suzavac, pa bežanje pred milicijom...I, šta imaš sad. Dačića koji je ministar te policije.

- E, i....pokušavam dobiti na vremenu.

- Pa ništa. Da je ostao Slobo, Dačić nikada ne bi bio ministar ničega, a kamo li policije. Ostao bi partijski potrčko i potpuno nebitan lik. Vidiš danas. Glavni baja. Pa ti vidi ko je od Slobinog pada ima najveću korist...Ako nije Dačić, ko je...

Gledam Nidžu i nemam mu šta kazati...Vidi on moju "dramsku pauzu" i dalje me "šamara", a ima neki zadovoljan smešak...

- Da, da. Sve što ste radili ispade da ste radili za Dačića. Eno ga u Briselu, u Atini, još malo pa će i u Vašington. Ima da ga Obama primi pre nego Tadića. A da je Slobo tu mogao bi samo do Žitorađe....

- E, odoh brale....dosta mi je za danas...Evo ti opet onoga Martinovića, pa da ne smetam....

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 00:06 05.07.2008

lepa zamena

ali još lepše je gledati kako Koštunjavi odlazi u Prošlost, zamenjem slabijom kartom
Yu-Gi-Oh je - čudo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:11 05.07.2008

Re: lepa zamena

Unfuckable
ali još lepše je gledati kako Koštunjavi odlazi u Prošlost, zamenjem slabijom kartom
Yu-Gi-Oh je - čudo.

E, sad kakve ovo ima veze sa Koštunjavim pojma nemam....o))
Unfuckable Unfuckable 00:15 05.07.2008

Re: lepa zamena

pakakonema - come on Drago......
draže mi je da gledam
Dačića The Recikliranog
nego
Očuha Nacije
koji, definitivno - aj' reci mi Tvoje mišljenje, baš - ide u Goru Prošlost
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:19 05.07.2008

Re: lepa zamena

Unfuckable
pakakonema - come on Drago......
draže mi je da gledam
Dačića The Recikliranog
nego
Očuha Nacije
koji, definitivno - aj' reci mi Tvoje mišljenje, baš - ide u Goru Prošlost

Ali, ovo je priča o majstorima a ne o gubitnicima...
Unfuckable Unfuckable 00:24 05.07.2008

Re: lepa zamena

i Očuh je delovao kao Majstor ...2004
...da se ne smejem naglas

ponekad je bitnije Ko će biti izbačet...
ali - znaš ti to bolje od menekaotakvog...
JJ Beba JJ Beba 00:37 05.07.2008

Re: lepa zamena

Unfuckable
pakakonema - come on Drago......draže mi je da gledamDačića The Recikliranognego Očuha Nacijekoji, definitivno - aj' reci mi Tvoje mišljenje, baš - ide u Goru Prošlost

grešiš anfak
nije koštunica otac nacije, već onaj koji je cupkao tadića na krilu - čika dobrica ćosić.
i kako je to koštunica najedniom postao gori, odvratniji i opasniji od miloševića & njegove bande?
mnogo je odvratno gledati one zbog kojih ti živit više nije itsti kakav je bio i kakav je mogao biti.

neko nas je mngo zajebao - nas koji smo život proveli na ulici zbog ovih koje sada gledamo i vas koje je ubedio da je koštunica najgore što nam se moglo destiti i da zbog njegovog odlaska treba da se mirimo, ljubimo i oprostimo sopstvenim dželatima.
kako se to desilo ?
Unfuckable Unfuckable 00:40 05.07.2008

Re: lepa zamena

nije koštunica otac nacije, već onaj koji je cupkao tadića na krilu - čika dobrica ćosić


sediJedan !!! (spojeno, k'o u Drinki...:)))
nisi pazila
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:43 05.07.2008

Re: lepa zamena

JJ Beba
Unfuckable
pakakonema - come on Drago......draže mi je da gledamDačića The Recikliranognego Očuha Nacijekoji, definitivno - aj' reci mi Tvoje mišljenje, baš - ide u Goru Prošlost

grešiš anfak
nije koštunica otac nacije, već onaj koji je cupkao tadića na krilu - čika dobrica ćosić.
i kako je to koštunica najedniom postao gori, odvratniji i opasniji od miloševića & njegove bande?
mnogo je odvratno gledati one zbog kojih ti živit više nije itsti kakav je bio i kakav je mogao biti.

neko nas je mngo zajebao - nas koji smo život proveli na ulici zbog ovih koje sada gledamo i vas koje je ubedio da je koštunica najgore što nam se moglo destiti i da zbog njegovog odlaska treba da se mirimo, ljubimo i oprostimo sopstvenim dželatima.
kako se to desilo ?

Pa evo šure..Otac nacije je spremio neku deklaraciju o pomirenju koja će se potpisivati u ponedeljak...a mi ćemo biti obavezni da tapšemo i poskakujemo...
Ima i vreme da se meri od toga časa....
JJ Beba JJ Beba 00:48 05.07.2008

Re: lepa zamena

Unfuckable
nije koštunica otac nacije, već onaj koji je cupkao tadića na krilu - čika dobrica ćosićsediJedan !!! (spojeno, k'o u Drinki...:)))nisi pazila

uu pardOn teta,
čim mi neko kaže da je super što gledamo koštunici leđa i da za takav spektakularni uspeh ništa nema cenu, ja obeutim .))

ma i da je očuh, kako to da je najednom postao odvratniji, gori i bolji za videti mu leđa nego ovi koji su nam se krvi napili?
Unfuckable Unfuckable 00:48 05.07.2008

Re: lepa zamena

ja samo tvrdim da je Jaki Očuh Nacije
zamenjen
Nejakim Kalifom Umesto Kalifa
i - da mi je mnogo lepo da gledam Očuha kako fura u kajaku, nizbrzuvodu, a brez pojaseva...

btw : ja ne tapšem & ne poskakujem
nisam takav tip
ali, vidim YU-Gi-Ohh
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:52 05.07.2008

Re: lepa zamena

Unfuckable
ja samo tvrdim da je Jaki Očuh Nacije
zamenjen
Nejakim Kalifom Umesto Kalifa
i - da mi je mnogo lepo da gledam Očuha kako fura u kajaku, nizbrzuvodu, a brez pojaseva...

btw : ja ne tapšem & ne poskakujem
nisam takav tip
ali, vidim YU-Gi-Ohh

Pa fura zbog toga što je Otac našao novoga očuha.....a taj nam doveo Dačića uz gramatu o doživotnoj ljubavi i pomirenju..
Kapiš ti to anfak...
Unfuckable Unfuckable 00:57 05.07.2008

Re: lepa zamena

ma ...da ostavimo ljudima malo vremena ...da se izljube, itakoto....i da se posle ispogledavaju, mornin'after....
ne bih da shvatim priču kao "kiselo grožđe" (pisano o tome 100 puta)
JJ Beba JJ Beba 01:06 05.07.2008

Re: lepa zamena

zamenjen
Nejakim Kalifom Umesto Kalifa

ti stvarno misliš da je ovaj uspeo da opstane sve ove godine i da dođe u ovu poziciju zato što je najvan, glup, nejak?
po načinu na koji ucenjuje tadića i količini toga šta je dobio za tako malo poslanika, čini mi se da je prevazišao tog velikog kalifa kome se raduješ što mu gledaš u leđa.
- da mi je mnogo lepo da gledam Očuha kako fura u kajaku, nizbrzuvodu, a brez pojaseva...

a super ti da gledaš dačića? mrkonjića?
Unfuckable Unfuckable 01:20 05.07.2008

Re: lepa zamena

ja vidim da je Očuh bio mnogo jak jan-feb '08...naročito
a sada nije
Nice
lično : volim da ga vidim kako kliza niz vodopad
(sasvesvojim Acom The Dragim...šićumiću...sad nek' ćućore)
Strongman Strongman 10:13 05.07.2008

Re: lepa zamena

ja samo tvrdim da je Jaki Očuh Nacije
zamenjen
Nejakim Kalifom Umesto Kalifa


Molim da se moj lik, delo i nadimak ne valjaju kroz politicke teme.


Uzgred nisam siguran dal vise ne volim Kostunicu ili Milosevica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:24 05.07.2008

Re: lepa zamena

Strongman
ja samo tvrdim da je Jaki Očuh Nacije
zamenjen
Nejakim Kalifom Umesto Kalifa


Molim da se moj lik, delo i nadimak ne valjaju kroz politicke teme.


Uzgred nisam siguran dal vise ne volim Kostunicu ili Milosevica.

Hahaha, pa gde si čoveče...
Unfuckable Unfuckable 12:37 05.07.2008

Re: lepa zamena

Uzgred nisam siguran dal vise ne volim Kostunicu ili Milosevica.


ja jesam, da budem naskroz iskren :
više, nekako, volim Milošeskua (onako, Pod Lipom )

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:29 05.07.2008

Re: lepa zamena

kako se to desilo ?

Eh, kako ?! Tako sto se liberalne demokrate sudarise sa pragmaticnim demokratama koji ih, pak, razbise ko dete zvecku, a onda se te pragmaticne demokrate udruzise sa reformisanim socijalistima + penzionerima i proevropskim Arkanovcima i oformise ovu Vladu koju sada imamo.
JJ Beba JJ Beba 13:53 05.07.2008

Re: lepa zamena

Ninoslav Randjelovic
kako se to desilo ?Eh, kako ?! Tako sto se liberalne demokrate sudarise sa pragmaticnim demokratama koji ih, pak, razbise ko dete zvecku, a onda se te pragmaticne demokrate udruzise sa reformisanim socijalistima + penzionerima i proevropskim Arkanovcima i oformise ovu Vladu koju sada imamo.

a gde je tu SPO? liberanne demokrate? pragmatični? nereformisani rojalisti? reformisani arkanovci? nereformisanonereformisani socijalisti, probuđeni penzosi?
njih ipak najbolje poznaješ
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:01 05.07.2008

Re: lepa zamena

njih ipak najbolje poznaješ

Ko ? Koga ? Cemu ? Kad ? Kako ? Koliko ? Gde ?
Znas sve to, a ?
E, onda valjda znas i kako nam se desilo sve to sto nam se desilo, a ne da pitas to.
Uveren sam da ces uz dosta lazi, psovki, uvreda i svega liberalnog umeti da o svemu nasiroko piskaras do sudnjeg dana. Srecno !
JJ Beba JJ Beba 14:16 05.07.2008

Re: lepa zamena

Ko ? Koga ? Cemu ? Kad ? Kako ? Koliko ? Gde ?
Znas sve to, a ?

pa svi to znamo
to nije nikakva tajna
ipak je bilo sve transparentno.
a ima i koji pamte
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:24 05.07.2008

Re: lepa zamena

ipak je bilo sve transparentno.

Blogovski transparentno, dakako.
Jos kad bi tu i tamo bilo par konkretnih detalja (cinjenica) koji dopunjuju tu transparentnost.
a ima i koji pamte

Na blogu ? Ili uopste ?
Gorio Gorio 17:01 05.07.2008

Re: lepa zamena

kako je to koštunica najedniom postao gori, odvratniji i opasniji od miloševića & njegove bande?
mnogo je odvratno gledati one zbog kojih ti živit više nije itsti kakav je bio i kakav je mogao biti.

neko nas je mngo zajebao - nas koji smo život proveli na ulici zbog ovih koje sada gledamo i vas koje je ubedio da je koštunica najgore što nam se moglo destiti i da zbog njegovog odlaska treba da se mirimo, ljubimo i oprostimo sopstvenim dželatima.

Preporuka.
Zar za ovu sramotu, koja se zove vlada Srbije, uteha treba da mi bude odlazak Koštunice.
A ako ne znate ko je vas i nas zajebao, pa razmislite o Borisu Tadiću.
mariopan mariopan 19:06 05.07.2008

Re: lepa zamena

JJ Beba
Unfuckable
pakakonema - come on Drago......draže mi je da gledamDačića The Recikliranognego Očuha Nacijekoji, definitivno - aj' reci mi Tvoje mišljenje, baš - ide u Goru Prošlost

grešiš anfak
nije koštunica otac nacije, već onaj koji je cupkao tadića na krilu - čika dobrica ćosić.
i kako je to koštunica najedniom postao gori, odvratniji i opasniji od miloševića & njegove bande?
mnogo je odvratno gledati one zbog kojih ti živit više nije itsti kakav je bio i kakav je mogao biti.

neko nas je mngo zajebao - nas koji smo život proveli na ulici zbog ovih koje sada gledamo i vas koje je ubedio da je koštunica najgore što nam se moglo destiti i da zbog njegovog odlaska treba da se mirimo, ljubimo i oprostimo sopstvenim dželatima.
kako se to desilo ?

E bravo Bebo.
Zabrinem se nekad sve se vise slazem sa tvojim kometarima
Da sam ovo ja napisala vec bi mi prilepili neku etiketu i nazvali me vadikalkom ili nazadnim i zaostalim elelmentom...ovako ti kazi a ja preporucujem..skoro sve u poslednje vreme, mada smo na razlicitim stranama i ja prepoznajem prave razloge za tvoje koemntare i mislim da si u pravu.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 21:20 05.07.2008

Re: lepa zamena

Ali, ovo je priča o majstorima a ne o gubitnicima...

Zato necemo ni o Tadicu...
JJ Beba JJ Beba 01:16 06.07.2008

Re: lepa zamena

bravo Bebo.
Zabrinem se nekad sve se vise slazem sa tvojim kometarima
Da sam ovo ja napisala vec bi mi prilepili neku etiketu i nazvali me vadikalkom ili nazadnim i zaostalim elelmentom...ovako ti kazi a ja preporucujem..skoro sve u poslednje vreme, mada smo na razlicitim stranama i ja prepoznajem prave razloge za tvoje koemntare i mislim da si u pravu.

nemoj da brineš, nije loše slagati se samnom :))))
meni stvarno nije jasno kako je to koštunica odjednom postao ospasniji od miloševića i kako je sad super biti sa spsom samo da se koštunica ne vrati. a to što se na velika vrata na svim nivoima vraća partija koja nam upropastila državu i živote to ništa
koja92 koja92 16:33 07.07.2008

Re: lepa zamena

i kako je to koštunica najedniom postao gori, odvratniji i opasniji od miloševića & njegove bande?
mnogo je odvratno gledati one zbog kojih ti živit više nije itsti kakav je bio i kakav je mogao biti.


Nije samo Koštunica jer:

1. Ratovi su bili kad se raspadao SSSR, kad se raspadao "istočni blok", kad se raspadao bipolarni svet, kad se raspadao Varšavski pakt, kad je nestajalo ravnoteže kojoj smo se mi - zgodno po nas - nalazili baš na sredini; ratovi su bili kad je neko mnogo luđi od Slobe pokrenuo/probudio lavine nacionalizma i šovinizma (u nekim drugim republikama), kad je neko umesto promene političkog ili ekonomskog sistema posegnuo za promenama državnih granica i cepanjem države, kad je neko treći tu počeo da valja oružje, a neko četvrti već odavno imao agente i planove, kad je neko peti na svemu tome profitirao na ovaj ili onaj način, kad su se neki šesti teroristi u sve to uključili i počeli da i oni okreću prljavu ratnu lovu (a potom u tim novoformiranim "belim" evropskim terorističkim kampovima počeli da spremaju ljude za napade po ostaku sveta), kad je ovo i kad je ono...
Naivno je misliti da je "Sloba kriv za rat", ili - ako već nije samo on - onda barem "kriv jer nije sprečio" ili "jer je bio politički glup".

2. U vreme kakvo nam se desilo - naročito od kraja osamdesetih na ovamo - malo koji majčin sin bi nas sve izvukao iz onoga što nam je sledilo. Uostalom, zamislimo obrnut slučaj: Sloba je pametan i vidovit, kaže da mi prvi treba da priznamo Hrvatsku i Sloveniju, da sve bude kako Franjo kaže, da slušamo nemačke i ameičke političare, itd. Da li zaista hoćete da kažete da bi neki tako "vidoviti" političar imao ikakvu podršku u tadašnjoj zemlji Jugoslaviji, od strane bilo kojeg Jugoslovena u Srbiji? Da li je iko mogao da pretpostavi 1990. ili 1991. godine da će biti krvavog rata i da će se Jugoslavija raspasti? Da li bi ikakve ideje o raspadu imale prođu u Srbiji?
Sve i da je bio vidovit, Milošević bi bio smenjen ili ubijen, a njegova politika okarakterisana kao veleizdajnička.

3. Treba da razjasnimo zašto nismo voleli (ili smo mrzeli) Slobu: da li smo ag post festum okrivili za sve nedaće, ratove, sankcije, nemaštinu, izolaciju, siromaštvo, genocid, razaranje, ili umemo da razlučimo šta je čemu prethodilo, ko je čemu zaista doprineo, šta je bilo uzrok čega, i gde je Sloba zaista kriv, a gde je samo minorna figurica (koja je učestvovala ili se okoristila, ali ne i izazvala određene događaje).

Koštunica - ali i Tadić - je na vlasti u vreme kad nema ratova, nema sankcija, nema najtežih mehanizama za uništavanje jedne države. U vreme mira i neizolacije (osim što se mora čekati u redu za vize), mnogo je teži zločin neopevana krađa imovine koja pripada državi, mnogo je veći zločin tapkanje u mestu i dangubljenje - kako u skupštini, tako i u svakoj drugoj državnoj instituciji; mnogo je veći zločin danas proizvoditi tajkune i krasti, nego što je to bio zločin tokom ratnih, izolovanih i nakaradnih devedesetih: krađa tokom rata, iako sama po sebi nemoralan čin, spada u stvari koje su logična pijavica koja dolazi ratom ili sankcijama, dok krađa nakon pada Miloševića predstavlja čist kriminal i čisto razbojništvo, ali i silovanje već osiromašenih ljudi.

Jeste, u vreme Miloševića se ubijalo i ginulo. Ali takav je bio istorijski trenutak koji, složićete se, ipak nije pokrenut od strane Miloševića. Pa čak i famozni govor na Gazimestanu - ako ga pročitate - ne govori rečnikom nacionalizma niti šovinizma! Istorijski trenutak je bio takav da su se dešavale krupne promene na svetskoj sceni, a mi smo se našli na vetrometini tih promena. U takvoj situaciji niti smo bili pripremljeni za promene koje dolaze, niti bismo ih svojevoljno prihvatili (npr. raspad Jugoslavije ili iz antiblokovske politike uskakanje u NATO).
U današnje vreme mi nemamo rat i jasno nam je kuda nas svetske promene guraju. Nema rata, nema brutalnih sankcija, nema muljanja preko Kipra... Pa ipak, novac koji je Mirko Marjanović sklonio u Švicu na kraju ipak nije tražen nazad (već ga je Mirko podigao i platio uslugu koliko mu je traženo od strane "naših" za koje smo tabanali tokom devedesetih), banke i firme su gašene i/ili rpodavane bud zašto novim tajkunima, divlja gradnja se umnožila, a novi (Koštuničini, Đinđićevi i Tadićevi) ministri danas bez ikakvih problema objavljuju kupovine i/ili profite u milionima evra. U Slobino vreme bismo nekom za to ruku sekli!!! Tada se kralo na foru, izvan očiju javnosti, i ne na ovolikoj skali!

Setimo se Geneksa i Božovića, ili Slobe, Telekoma i Italijana i Grka: za tu prodaju smo svi skočili na noge! A danas? Danas ne stižemo da pročitamo šta se sve tapnulo ... i kome!

E zato su ovi gori od onih, ako se komparacija uopšte može praviti. Kao kad imaš silovatelja koji te spopadne i siluje, a onda imaš "dobricu" koji bi da ti pomogne ...ali te siluje 101 put više od onog prvog. Da, reći ćete, ali prvi je znao da lupi šamare! Da, reći ću, i to ga ne opravdava, ali on je lupao šamare i silovao u trenutku raspada sistema, kad je sve išlo ka tome da nagrabusimo. A ovi siluju iznova i iznova, milion puta, i umesto da nas šamaraju ovi nam slatko šapuću na uvo a od nas ne traže da vrištimo - vole kad im pevamo!

U vreme Tuđmana, raspada komunizma i tog bloka, u vreme raspada ravnoteže koja nas je održavala ovde, u vreme kad su strane agenture već uveliko izrovarile u našoj tadašnjoj zemlji... nisam siguran koliko se moglo bolje, a da pritom tu politiku i mi sami prihvatimo (a ne da Slobu obesimo o prvu banderu ako bi priznao raspad mile nam Jugoslavije).

Naravno, u celom tom nesrećnom paketu uvaljeno nam je verovanje da smo mi za sve krivi i da smo uzročnici svakog zla. Niko se više ne seća da su 4 republike bile za opstanak Jugoslavije, niko ne pamti da smo mi ovde zaista verovali da je to "samo Franjo, ali ne i hrvatski narod", da smo sve vreme verovali u bratsvo i jedinstvo. Zato sada mislimo da je Sloba krivac i za rat i za sva moguća stradanja, da su "srpski zločini" (kakva glupa generalizacija!) - genocid, a da je sve drugo samo iznuđeni odgovor, verujemo u svakakve generalizacije, samo ne verujemo u to da je neko sa strane u sve to upleo prste (kao i svuda drugde u svetu kad čujemo da se nešto slično desi), i onda šta god ovi novi da urade - "bolje je nego u vreme Slobe"! A nije!!!

Odužilo se ovo pisanje...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:01 07.07.2008

Re: lepa zamena

Nije samo Koštunica jer:................................................

Naravno, u celom tom nesrećnom paketu uvaljeno nam je verovanje da smo mi za sve krivi i da smo uzročnici svakog zla. Niko se više ne seća da su 4 republike bile za opstanak Jugoslavije, niko ne pamti da smo mi ovde zaista verovali da je to "samo Franjo, ali ne i hrvatski narod", da smo sve vreme verovali u bratsvo i jedinstvo. Zato sada mislimo da je Sloba krivac i za rat i za sva moguća stradanja, da su "srpski zločini" (kakva glupa generalizacija!) - genocid, a da je sve drugo samo iznuđeni odgovor, verujemo u svakakve generalizacije, samo ne verujemo u to da je neko sa strane u sve to upleo prste (kao i svuda drugde u svetu kad čujemo da se nešto slično desi), i onda šta god ovi novi da urade - "bolje je nego u vreme Slobe"! A nije!!!



Iz ovoga vidimo gledanje kroz prste i ovu situaciju u kojoj i posle Slobe dolazi Sloba,t j. nova vlada, kako kaze. Gospodin Voja R: "Cvetkovic-Dacek." Nismo mi krivi uopste, ama kakvi, not at all.
JJ Beba JJ Beba 18:07 07.07.2008

Re: lepa zamena

Odužilo se ovo pisanje...

baš vala
i sve smo to jednom već čuli. Od Dragana
FridaysChild FridaysChild 03:02 05.07.2008

Dačić u Atini

- Da, da. Sve što ste radili ispade da ste radili za Dačića. Eno ga u Briselu, u Atini

tuzlanac tuzlanac 08:20 05.07.2008

Re: Dačić u Atini

FridaysChild
- Da, da. Sve što ste radili ispade da ste radili za Dačića. Eno ga u Briselu, u Atini



dacic bio u atini i vratio se praznih ruku. njegova partija nije rehabilitirana.
drago, sto ne rece bratu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:37 05.07.2008

Re: Dačić u Atini

tuzlanac
FridaysChild
- Da, da. Sve što ste radili ispade da ste radili za Dačića. Eno ga u Briselu, u Atini



dacic bio u atini i vratio se praznih ruku. njegova partija nije rehabilitirana.
drago, sto ne rece bratu?

Ma, poraz je da je uopšte tamo stigao...
Branislav Zekic Zeka Branislav Zekic Zeka 17:15 05.07.2008

Re: Dačić u Atini

FridaysChild
- Da, da. Sve što ste radili ispade da ste radili za Dačića. Eno ga u Briselu, u Atini


A u Atini, u Atini...
Sve je bilo transparentno nezno i dirljivo.
Osim ko je kome krljno jezicinu!
adam weisphaut adam weisphaut 06:38 05.07.2008

Bulgakov revisited.

Nije bogami...Dačić je majstor a svi vi budale. Seti se kako ste trčali skidati Slobu. Koliko si ti cipela poderao odajući po gradu. Kako te onda na Brankovom mostu poliše vodom na minus deset, pa onaj silni suzavac, pa bežanje pred milicijom...I, šta imaš sad. Dačića koji je ministar te policije.

Dačić je majstor a Tadić Margarita. Čika Dobrica je onaj neobični stariji gospodin.
Maksa Maksa 08:54 05.07.2008

Re: Bulgakov revisited.

Dačić je majstor a Tadić Margarita.


Ma Tadić je majstor a Dačić je šampita.

Sinopsis : SLATKI SNOVI O LOVI, LJUBAVI I SREĆNOM ŽIVOTU Jedna tipična gradska priča o mladoj ambicioznoj novinarki koja po svaku cenu hoće da dođe do priče o maloj privredi i velikoj lovi i sredovečnom uspešnom majstoru, vlasniku obućarske radnje i večitom zavodniku.

Kako god, ja bih se složio sa unfuckableomkaotakvim.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:42 05.07.2008

Re: Bulgakov revisited.

adam weisphaut
Nije bogami...Dačić je majstor a svi vi budale. Seti se kako ste trčali skidati Slobu. Koliko si ti cipela poderao odajući po gradu. Kako te onda na Brankovom mostu poliše vodom na minus deset, pa onaj silni suzavac, pa bežanje pred milicijom...I, šta imaš sad. Dačića koji je ministar te policije.

Dačić je majstor a Tadić Margarita. Čika Dobrica je onaj neobični stariji gospodin.

U ponedeljak se potpisuje Deklaracija koju je priredio neobični stariji gospodin...
Da je malo bliže Beogradu, moglo je u Madoni...
Zeks Zeks 10:14 05.07.2008

Kako je Dačić dobio majstorsko pismo?

Ivica kao da je Slobin klon....a Srbi, na zalost, vole takve....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:23 05.07.2008

Re: Kako je Dačić dobio majstorsko pismo?

Zeks
Ivica kao da je Slobin klon....a Srbi, na zalost, vole takve....

A, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi...
Zeks Zeks 10:31 05.07.2008

Frizura kao tranzicija...

A, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi...


...siske kao demokratija....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:05 05.07.2008

Re: Frizura kao tranzicija...

Zeks
A, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi...


...siske kao demokratija....

U toj vladi, SPS-ovci će se od "tadićevaca" razlikovati samo po debljini vratova...
Ovi dinkićevi su nešto između kad su vratovi u pitanju...
JJ Beba JJ Beba 12:27 05.07.2008

Re: Frizura kao tranzicija...

Drago Kovacevic

Zeks
A, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi......siske kao demokratija....U toj vladi, SPS-ovci će se od "tadićevaca" razlikovati samo po debljini vratova...Ovi dinkićevi su nešto između kad su vratovi u pitanju...

šure bre, odakle im vratovi?
da bi se imalo vratova , nužno je da se ima kičma...
kod nas ti vaka stvar po tom pitanju: čovek s kičmom - redak zver. Od francuskog pisca
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:36 05.07.2008

Re: Frizura kao tranzicija...

JJ Beba
Drago Kovacevic

Zeks
A, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi......siske kao demokratija....U toj vladi, SPS-ovci će se od "tadićevaca" razlikovati samo po debljini vratova...Ovi dinkićevi su nešto između kad su vratovi u pitanju...

šure bre, odakle im vratovi?
da bi se imalo vratova , nužno je da se ima kičma...
kod nas ti vaka stvar po tom pitanju: čovek s kičmom - redak zver. Od francuskog pisca

Šure, što je vrat deblji to je veći švercer..Od torbe i njene težine, skraćuje se dužina..o))
Pogledaj Palmu....
JJ Beba JJ Beba 12:41 05.07.2008

Re: Frizura kao tranzicija...

Drago Kovacevic

JJ Beba

Drago KovacevicZeksA, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi......siske kao demokratija....U toj vladi, SPS-ovci će se od "tadićevaca" razlikovati samo po debljini vratova...Ovi dinkićevi su nešto između kad su vratovi u pitanju...šure bre, odakle im vratovi?da bi se imalo vratova , nužno je da se ima kičma...kod nas ti vaka stvar po tom pitanju: čovek s kičmom - redak zver. Od francuskog piscaŠure, što je vrat deblji to je veći švercer..Od torbe i njene težine, skraćuje se dužina..o))Pogledaj Palmu....

palma nije merilo
palma nije čovek
palma je drvo
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:54 05.07.2008

Re: Frizura kao tranzicija...

JJ Beba
Drago Kovacevic

JJ Beba

Drago KovacevicZeksA, nemoj Zeks, sada fura frizuru "ala Tadić"...Pogledaj fotku. samo još da osedi......siske kao demokratija....U toj vladi, SPS-ovci će se od "tadićevaca" razlikovati samo po debljini vratova...Ovi dinkićevi su nešto između kad su vratovi u pitanju...šure bre, odakle im vratovi?da bi se imalo vratova , nužno je da se ima kičma...kod nas ti vaka stvar po tom pitanju: čovek s kičmom - redak zver. Od francuskog piscaŠure, što je vrat deblji to je veći švercer..Od torbe i njene težine, skraćuje se dužina..o))Pogledaj Palmu....

palma nije merilo
palma nije čovek
palma je drvo
:)

Dobro....ali istovetan je vrat kod Dačića...
Ima još jedno pravilo - Što kraći vrat, duži korak...o))
Zeks Zeks 13:59 05.07.2008

E...bas sam nesto raspolozen za piskaranje

Što kraći vrat, duži korak...


Velika je to zivotna istina....na ovim nasim hahahaha prostorima....
Ispricacu Vam jedan dogadjaj iz zivota...
Radio sam nekad davno u jednoj fabrici na periferiji....
A bio je tamo i jedan direktorcic u pedesetim ,poreklom Bosanac...
...sa takvim vratom i dugim korakom...
Sociolog i psiholog.Umeo je taj i sa drzavom i sa ljudima...
Krenem ja jednog jutra na posao,sednem lepo u autobus na pocetnoj stanici,a na sledecoj guzva...
...a u guzvi vidim njega-kola su mu valjda bila u kvaru- kako merka vrata,razgrce sve oko sebe i
hitro kao macka ulazi prvi u autobus i zalace se na najbolje mesto.
On vec usao i seo,a ovi drugi se ni za sipku nisu uhvatili....
Hitar,snazan i sposoban...Sto se taj nakrao...To je tek za pricu....
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:04 05.07.2008

Re: Frizura kao tranzicija...

JJBeba
palma nije merilo
palma nije čovek
palma je drvo
:)


Bukva, pre nego palma...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:55 05.07.2008

letnji odmor

Jos pod utiskom Bobanovog zapisa o kupacim gacama, evo Dacica spremnog da skoci pre nego sto kaze hop:
krunoslava krunoslava 18:33 05.07.2008

a.....


. . . ovo je covek brez v r a t !




Dr M Dr M 19:05 05.07.2008

Re: a.....

. . . ovo je covek brez v r a t !


Al` us`o na velika vrata.
Ko li mu ih otvori?

Neki teski zlotvori.
Unfuckable Unfuckable 21:00 05.07.2008

Re: a.....

Vi ljudi, izgleda mi, ne verujete u Iskupljenje, Promenu Mišljenja....itajrad ?
Sve znate unapred ?
Ne verujete da se Pita pravi samo od onoga što imaš u tom momentu pri ruci ?
(možete li Pitu napraviti od nečega što - nemate ?)...(umetnost mogućeg, ili veština...)

Praktično - to bi značilo da, recimo, jakaotakav, zastupam stavove na koje sam se ložio pre 20 godina ?
Aj' da vidimo i tog Palmu, pošto vidim da Vuka KojiSeče Ruke tolerišete....ili nije opcija za pljuv u ovom momentu.

Lakše bi Vam bilo da Očuh ponovo zasedne potpomognut Tomom & Veljom ?
Ajd' ...iskreno ?
JJ Beba JJ Beba 01:12 06.07.2008

Re: a.....

Vi ljudi, izgleda mi, ne verujete u Iskupljenje, Promenu Mišljenja....itajrad ?

jel ti to misliš na dačića?
prvp mora da objavi da se distancira od politike slobodana miliševića i da zo pokaže delom.
al dačić reko da nema nameru da se mneja i da nema tu šta da se menja oko njihove politike
nema nameru ni da nam se izvini što nam je sjebao i upropastio živote.
naprotiv, on milsi da ništa loše nisu uradili.
Lakše bi Vam bilo da Očuh ponovo zasedne potpomognut Tomom & Veljom ?

pa nema tu lakše ili ne, tako je narod glasao, a tadić nije pobedio takvom većinom da može sam nešto da uradi.
Unfuckable Unfuckable 01:18 06.07.2008

Re: a.....

originaly, ciljao sam na Palmu (što sam i napisao, uostalom...jer - on je "tačka preloma"
ali, može se odnositi na bilo koga

prvp mora da objavi da se distancira od politike slobodana miliševića i da zo pokaže delom.
al dačić reko da nema nameru da se mneja i da nema tu šta da se menja oko njihove politike
nema nameru ni da nam se izvini što nam je sjebao i upropastio živote.


mistake :
Dačić ne mora ništa. (...Sad but true. )
Samo da radi.
Ništa samobičevanje
U tome se i sastoji Karta za Iskupljenje
Ako bude loše radio - obiće se njemu o glavurdu (a i još po nekome, što je zanimljivije, priznaćeš....)
FridaysChild FridaysChild 10:33 06.07.2008

Re: a.....

krunoslava


FridaysChild FridaysChild 10:41 06.07.2008

Re: a.....

Unfuckable
....itard?

Ako vec pitas: yes. :)
JJ Beba JJ Beba 11:00 06.07.2008

Re: a.....

U tome se i sastoji Karta za Iskupljenje

takvo jefitino iskupljnjenje za upropaštene živote može da deli samo BoTa.
doduše nigde život nije tako bagatelan kao u ovoj zemlji...
... kao i činjenica da život dostojan čoveka nigde nije priviligija samo onih koji su po partijama, kao u srbiji
sad baut true
i pitam se, zašto mi od tog prosvetljnja nije lakše?

Arhiva