Budućnost| Društvo| Politika| Život

Ma...jebite se, devedese.. !

Unfuckable RSS / 24.07.2008. u 22:35

   Genijalan stih o lošim godinama, mora da se sećate.
Vrzma mi se nešto ovih dana po glavi, svašta se dešava, neko vidi svetlo na kraju tunela, neko – voz.
   A ja, ja prosto ne mogu da verujem – (koliko zadovoljan - toliko rezigniran, znajući da je mogla biti odavno popunjena) – da toj pazli nedostaju još (samo) dva delića.
Ili se možda – varam ?

      f_IMG04m_2103b14.jpg 

   Šta je – po Vama, sestre blogerke i braćo blogeri – neophodno još da obavimo, edabismo zaista glasno mogli da kažemo : "ma, jebite se, devedesete...", a narečeni period konačno da uturimo u Naručje Vremena : fioka – Loše Uspomene ?

f_Pacijentim_d2ace1c.jpg f_Trafficm_77e90d9.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (233)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Inner Party Inner Party 00:38 25.07.2008

Pa sad...

Shoegaze
Oasis
Blur
Pulp
Weezer
Alice in Chains
Pearl Jam
Smashing Pumpkins

Eva Braun
OPO
Veliki Prezir
Popcycle
Braca Left
Goblini
Atheist Rap

Seinfeld
The Simpsons
X Files

Internet
MP3


...

Meni nije bilo bas toliko lose devedesetih!

JJ Beba JJ Beba 00:47 25.07.2008

Re: Pa sad...

Meni nije bilo bas toliko lose devedesetih!


pirat nas je održao.
pirat rulz
:)
Unfuckable Unfuckable 00:53 25.07.2008

Re: Pa sad...

@ Inner Party :

da, totalni paradox : najbolje i najluđe stvari su mi se, u mom relativno kratkom i ne preterano zanimljivom životu, dogodile baš ...devedesetih.
Tako da su mi asocijacije dvoznačne.
Priroda ume biti surova.
Društvo, takođe.
vucko92 vucko92 00:54 25.07.2008

Re: Pa sad...


da, totalni paradox : najbolje i najluđe stvari su mi se, u mom relativno kratkom i ne preterano zanimljivom životu, dogodile baš ...devedesetih.

Džon Lenon je to lepo spakovao: život je ono što vam se dešava dok imate druge planove.
lidiaz lidiaz 00:55 25.07.2008

Re: Pa sad...

Pa jeste, ali te dobre su mogle da se dese i bez onih losih. Coveku se vecina najboljih i najludjih stvari nekako desava u dvadesetim.
Pitaj roditelje, ili ove desetak godina mladje jel' i njima bilo isto.
Unfuckable Unfuckable 01:06 25.07.2008

Re: Pa sad...

život je ono što vam se dešava dok imate druge planove.

.
život je, definitivno, bio malo surov prema nama - dok smo pravili druge planove.
Malo više.
Šta nam je još potrebno da bi smo to ostavili ...iza sebe ?

Mladić i Hadžić?
Reparacija Javnog Servisa ?
Otvaranje dosijea (by Ivica Dačić)?
Rasvetljavanje zločina ?
Obračun sa muzičkim simbolom devedesetih / devedesetih (by Najjači) ?
Gola istina o tome zašto je ubijen Premijer ?
Unfuckable Unfuckable 01:48 25.07.2008

Re: Pa sad...

Pa jeste, ali te dobre su mogle da se dese i bez onih losih


da nije bilo loših, ne bi smo umeli da cenimo dobre.
Samo, malo ...usitniše, te - dobre, mislim.....
angie01 angie01 02:54 25.07.2008

devedesete

angie01 angie01 02:57 25.07.2008

Re: devedesete




angie01 angie01 03:16 25.07.2008

Re: devedesete

mariopan mariopan 10:02 25.07.2008

Re: devedesete

JJBeba je u pravu...sve srokati pa ispocetka.
Bojan Zdravic je u pravu za DB ali je to neizvodljivo...te sluzbe se niko nece odreci niti ce dozvoliti lustraciju...jer svi su oni u toj prici, i vlast i opozicija..zato sve treba srokati pa ispocetka.
Lidijaz je u pravu kada pita "ko da ih lustrira?".
Nema ko.
Srpska inteligencija se prodaje za saku evra ovim ili onim kupcima, svakome ko drzi kasu i samo idu iz tabora u tabor...za jaslama.
Nikad necemo saznati istinu..ko je ubio premijera...upravo zato je obilje lazi pusteno u opticaj, da i kada cujemo istinu..ne poverujemo u nju...verujem da je istinita verzija vec saopstena ali u nju niko ne veruje, ne moze da je svari od gomile lazi.

Taj ko ce u zaborav da baci devedesete jos se nije rodio...pa poradite na natalitetu.Uzdam se u mlade, nezagadjene generacije kojima upravo sada urusavaju (svesno) osecaj ponosa i patriotizma, onog zdravog i potrebnog za ovakav posao..one koje teraju iz zemlje da im se ne nadju na putu, one koje sada bacaju u beznadje i sivilo da bi im ubili svaku volju da u Srbiji nesto urade....svesno to rade, jer ako dodje neko mlad ko zaista voli svoju zemlju...oni su nadrljali..oni su zavrsili..oni vole samo pare.Prodali bi i rodjenu majku samo da zgrabe jos saku dolara.A puna su im usta "patriotizma"

Skinuti sa vlasti bagru koja se nakacila pa ne zna da pusti...suditi ubicama...dovesti nove mlade ljude nezagadjene alavoscu i nepostenjem .
Ubaciti Strongmana u Skupstinu samo na par sati, mi da mu cuvamo strazu da mu ne smetaju, da nam obavi onaj najtezi deo posla a mi cemo posle lako...razbijemo Turke na buljuke..pa udri ribu u glavu jer odatle smrdi.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:28 25.07.2008

Sta uraditi da bi to reklo ?

Pa, sada kada je demokratsko-pragmaticno pomirenje sa devedesetim prakticno zavrseno, sta Vi zapravo pitate ?
Unfuckable Unfuckable 09:56 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

pa, Ninoslave - ja sam poznat ovde, aišire, da volim svako malo da se pravim lud..... - što je opet, daleko bolje nego da mene prave ludim, jel'te.... - ali, drago mi je da primetim da nisam jedini u toj raboti : ))))
LM:
Mr Ćurguz je lepo napisao u svom tekstu - tj zapitao se - da li se to mire stranke ili narod, i objasnio par svojih dilema na tu temu.
Pomirenje je verovatno jedna od stvari koje bi - kako bilo - trebalo da se dogode.
Pošto nismo automati, nego ljudi, predpostavljam da bi nešto malo međupoteza pre tog imaginarnog i potencijalno dramatičnog čina, bilo neophodno.
Hajmo konkretno : možete li Vi, lično, kada se dosetite svega onoga - da kažete "ma ...." ?
Ako ne možete - šta vas sprečava u tome ?
Ako možete - šta vas čini slobodnim da možete imati takav stav ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:10 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Hajmo konkretno : možete li Vi, lično, kada se dosetite svega onoga - da kažete "ma ...." ?
Ako ne možete - šta vas sprečava u tome ?
Ako možete - šta vas čini slobodnim da možete imati takav stav ?

Moze konkretno, sto da ne ? Zivot je, uostalom, konkretan.
Da, mogu da kazem - "Jebite se devedesete..." i da tu recenicu nastavim ovako -...., ali i svaki, bas svaki dan tokom ovih dvehiljaditih, moze slobodno da se jebe. Sto se mene tice." Naravno, kada to kazem ne mislim na moje (konkretne) dane ili konkretne dane vecine ljudi koje poznajem, vec na dane zlocina i kradja (konkretnih) politickih predstavnika (konkretnih) Srbije.
JJ Beba JJ Beba 11:49 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Naravno, kada to kazem ne mislim na moje (konkretne) dane ili konkretne dane vecine ljudi koje poznajem, vec na dane zlocina i kradja (konkretnih) politickih predstavnika (konkretnih) Srbije.

kad reče krađa, ninoslave jel si mislio na SPO koji su pomažnjavali sve što se moglo maznuti od stanova u beograd devedesetih kad su bili na vlasti?
delili stanove i dozvole za nadgradnje i gradnje po beogradu kao da je njino. a i bilo je.
..... uspostavili su nešto što se posle nazvalao urbanistička mafija
kad je mislio na lopove, ninoslav je i na to mislio, zar ne?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:13 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

kad je mislio na lopove, ninoslav je i na to mislio, zar ne?

Pa, pitaj ga, Bebice, nemoj da se stidis..., ti barem nemas srama kad lupas gluposti, lazes ili kleveces.
Unfuckable Unfuckable 19:29 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

polako, ljudi !
pnbb pnbb 19:34 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

lupas gluposti, lazes ili kleveces

cekaj, jel to onda znaci da spo nije pokrao sve sto je preostalo da se pokrade posle sps? a i onda posle, u vladi zajedno s njima?
ili smo to ono bese gledali u dosijeu x, pa nam se pomesalo?

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:53 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

cekaj, jel to onda znaci da spo nije pokrao sve sto je preostalo da se pokrade posle sps? a i onda posle, u vladi zajedno s njima?

Ne znam ko je bio veci lopov od koga, zaista.
Znam samo da ova napaljena blogerka Beba non-stop nesto laze, klevece i izmislja, pa to rekoh.
pnbb pnbb 21:31 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Ninoslav Randjelovic
cekaj, jel to onda znaci da spo nije pokrao sve sto je preostalo da se pokrade posle sps? a i onda posle, u vladi zajedno s njima?Ne znam ko je bio veci lopov od koga, zaista. Znam samo da ova napaljena blogerka Beba non-stop nesto laze, klevece i izmislja, pa to rekoh.

ma dobro pusti to,
nego jel hoces da kazes da spo nije krao i sakom i kapom gde je stigao, a?
ne mora obrazlozenje, samo da-ne
JJ Beba JJ Beba 21:43 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Ninoslav Randjelovic
kad je mislio na lopove, ninoslav je i na to mislio, zar ne?Pa, pitaj ga, Bebice, nemoj da se stidis..., ti barem nemas srama kad lupas gluposti, lazes ili kleveces.

izvini ninoslave, samo sam pitala jel misliš na SPO kad si govorio da se svi lopovi devedesetih moraju raskrinkakti. što si se osetio prozvanim?
svi koji su živeli u beogradu u to doba znajau šta se tada sa gradnjom i građevinskim dozvolama i muvanjem sa stanovima u beogradu događalo.
ja stvarno mislim da o tom periodu vlasti u beogradu, kada su beograđani trpeli neviđen teror od gradskih vlasti, neko jednom treba da progovori
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:48 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

nego jel hoces da kazes da spo nije krao i sakom i kapom gde je stigao, a?

Ja bih rekao da su mnogi clanovi spo-a koji su bili na vlasti bili lopovi poput clanova drugih politickih stranaka u Srbiji koji kada dodju na vlast vrlo verovatno kradu sa obe sake i najvecom kapom do koje mogu doci i gde god mogu da stignu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:53 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

izvini ninoslave, samo sam pitala jel misliš na SPO kad si govorio da se svi lopovi devedesetih moraju raskrinkakti. što si se osetio prozvanim?

Pa, od kada sam na blogu me prozivas da sam clan spo-a, da sam glasao u Skupstini Grada da se Djindjic smeni sa pozicije gradonacelnika, da sam ovo i da sam ono. Prepostavljam da ti ovim lazima i klevetama moras da se sluzis iz nekog tebi poznatog razloga i ne ljutim se. Ali to su ipak lazi i klevete. Kapiras ? A, to nije lepo raditi.
Unfuckable Unfuckable 21:54 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

ok, shvatili smo : lopova ima svuda.
So ?

ps : alo, ljudi.....smirite se malo.
radojicic92 radojicic92 21:57 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Unfuckable
ok, shvatili smo : lopova ima svuda.
So ?

ps : alo, ljudi.....smirite se malo.


sto Unf da se smire, pa tema je jebte se devedese...
Beba i Nino se drze teme
JJ Beba JJ Beba 22:29 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Ninoslav Randjelovic
izvini ninoslave, samo sam pitala jel misliš na SPO kad si govorio da se svi lopovi devedesetih moraju raskrinkakti. što si se osetio prozvanim?Pa, od kada sam na blogu me prozivas da sam clan spo-a, da sam glasao u Skupstini Grada da se Djindjic smeni sa pozicije gradonacelnika, da sam ovo i da sam ono. Prepostavljam da ti ovim lazima i klevetama moras da se sluzis iz nekog tebi poznatog razloga i ne ljutim se. Ali to su ipak lazi i klevete. Kapiras ? A, to nije lepo raditi.

dizanje dva prsta, brata ti, stan u hilandarskoj i sve drugo ovoga puta nisam ni pomenula.
jedimo sam pomenula SPO kao gradsku valst o čijem upravljanju i malverzacijama jednom neko treba da pokrene istragu
to sam rekla kada se već spominju devedeste- puj, puj, puj nepovratile se
ps
sam si se prozvao
moja baba amalija znala je da kaže - ko ima čavku on kaže iš
Unfuckable Unfuckable 22:32 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

devedesete, fuckin' devedesete....
hm, pustile bi one nas, ali ne možemo mi njih, izgleda....
JJ Beba JJ Beba 22:53 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Unfuckable
devedesete, fuckin' devedesete....hm, pustile bi one nas, ali ne možemo mi njih, izgleda....

pa trebalo je da kažeš da je tvoj predlog oko "jebo devedesete" ustvari zaborav; da treba da ih zabijemo duboko u podstvest da odatle kljucaju...
a ja milslila da se sa ružnim stravirma treba suočiti; da o njima treba priačti, da je to put isceljenja....
bar me tako učili po belosvetksim školama..
baš sam naivna
:)
ecce-florian ecce-florian 22:56 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Dal' je ovo jedan od mogućih pojavnih oblika razloga zbog kojih se devedesete nikad neće otvoriti kao teme.
Mnogo je bilo iskušenja a malo onih koji su odoleli.
Mesecima sam bljuvao kad bi saznao ko je još kao novajlija "malo" popustio tog dana. Vlastima ili fondacijama.
Takvi dani su se smenjivali sa danima kad bi saznao da je umro još poneko ko nije "malo"popustio.
Oprostiti možda, al je teško zaboraviti.
A možda će se stvar sama od sebe rešiti kada ne bude onih kojima je teško zaboraviti.
Vreme.
radojicic92 radojicic92 22:58 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Unfuckable
devedesete, fuckin' devedesete....
hm, pustile bi one nas, ali ne možemo mi njih, izgleda....


bas tako

zato evo ti i moj predlog sta da se radi da se odj.... devedesete, a do sad mi je Cirkovicev o javnom servisu najbplji
dakle da se legalizuje proizvodnja, posedovanje i konzumacija izvesne biljke blagotvornog dejstva, u umerenim kolicinama normalno.
Prednosti, milijarde od navale turista, odjeknulo bi u svetu pozitivno, lakse bi pustili devedesete...
Mane... nema

ecce-florian ecce-florian 23:28 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Mane... nema

Bako , bako,
zašto su ti tako crvene oći?
AlexDunja AlexDunja 23:53 25.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

dakle da se legalizuje proizvodnja, posedovanje i konzumacija izvesne biljke blagotvornog dejstva, u umerenim kolicinama normalno.

definisi umerene kolicine.
u srpskim uslovima.
:))
maksa83 maksa83 00:13 26.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

dakle da se legalizuje proizvodnja, posedovanje i konzumacija izvesne biljke blagotvornog dejstva, u umerenim kolicinama normalno.


Majčina Dušica?
Pa to ima u svakoj biljnoj apoteci.
ecce-florian ecce-florian 00:18 26.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

radojicic92 radojicic92 01:49 26.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

ecce-florian
ne neee
žalfija ili ti kadulja


nana, ono kad boli tiba, najbolje pomaze
radojicic92 radojicic92 01:51 26.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

AlexDunja
dakle da se legalizuje proizvodnja, posedovanje i konzumacija izvesne biljke blagotvornog dejstva, u umerenim kolicinama normalno.

definisi umerene kolicine.
u srpskim uslovima.
:))


pola kile po coveku dnevno, u srpskim uslovima to je minimum
Bili Piton Bili Piton 12:47 26.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

AlexDunja
definisi umerene kolicine.u srpskim uslovima.:))



A spliff a day keeps misery away and lets you work, rest and play......

Saglasan sa Radojicicem u potpunosti.

S tim da: do not exceed the prescribed dose. If symptoms persist consult your shrink.

radojicic92 radojicic92 03:29 27.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

slaze se i Radojicic sa Bilijem (ko ne bi???)))
salu na stranu gledaj ovaj uzas devedesetih
i sto je najgore cini se da su vecina ovih glasali za S&Ma, davali pare Dafini, Jezdi, za preporod Srbije i na kraju eno ih danas demonstriraju, voleli bi da se vrate u ovaj red za hleb, ako se to tako zove
malkice lici


margos margos 12:49 27.07.2008

Re: Sta uraditi da bi to reklo ?

Čujem jednu komšinicu ovih dana - psuje Dačića jer je uhvatio Karadžiča i kaže da neće više glasati za SPS!!!!
Pitanje samo da l će dočekati naredne izbore... naime, ima dosta godina...
Al se setih i jedne druge, što je cipele i glas potrošila u šetnjama i demonstracijama protiv SM koja je razočarana nečinjenjem demokrata, otišla u drugi tabor, radikalski.
Jedan jedan.

Na komšinicu se 'ljutim' zbog konzistentnosti, a na ovu drugu zbog nekonzistentnosti.
Onda se zapitam 'a ko mene pita?' i učutim. Svako prema savesti...
Vlasta92 Vlasta92 09:30 25.07.2008

Hasta la vista

devedesete?!
Znaš Fukoovo klatno. I kada odu, verovatno će se u nekom obliku vratiti. A daleko smo od toga da odu. Pa, zamisli za početak kako kod nas funkcioniše pravni sistem. Kako nema korupcije u baš tolikoj meri. Kako inspektori za fiskalne kase ne uzimaju kintu ispod žita...kako...kako...Mislim da su devedesete bukvalno svatile taj stih, pa neće da sjašu
Unfuckable Unfuckable 10:01 25.07.2008

Re: Hasta la vista

I kada odu, verovatno će se u nekom obliku vratiti. A daleko smo od toga da odu.


hm, poprilično sivkasto....znači, ono nije izlaz na kraju tunela, nego voz ?


Pa, zamisli za početak kako kod nas funkcioniše pravni sistem



To bi bila stvar, zanimljiva, i velika otprilike, kao i onaj Ćirkovićev predlog gore, sproću Javnog Servisa.
man ray loves me man ray loves me 09:38 25.07.2008

film

ima almodovarov film 'zivo meso' o nekom tipu koga na pocetku majka prostitutka rodi u autobusu. u detinjstvu je problematican i na obodu drustva, zatvor, siledzija. onda se zaljubi u lepu devojku i potpuno se promeni da bi se napravio dobar za nju. na kraju filma stoji na istoj onoj okretnici na kojoj je rodjen, i kaze: we're not afraid in spain any more.

odatle se naslucuje da je on 'spanija' i da je njegov zivot put spanije od franka do danasnje slobode. (ne uporedjujem franka sa slobom!)

glavni problem devedesetih je sto su nas divljaci porazili i sto je ostao strah da u svakom trenutku moze da dodje bilo ko i da nam oduzme sve. nijedan nas otpor nije uspeo - na kraju smo kao mala deca lupali u serpe. kraj devedesetih ce biti kad pocnemo ponovo da verujemo sebi i kad, kao u filmu, prestanemo da se plasimo.

a sto se tice konkretnih simbola devedesetih, vise nego iko to je mira, pa ce kraj ere biti kad ona odapne.
Unfuckable Unfuckable 10:07 25.07.2008

Re: film

a sto se tice konkretnih simbola devedesetih, vise nego iko to je mira, pa ce kraj ere biti kad ona odapne.


hm, ok - Mira.
a...Marko ?
što se te ikonografije tiče - trebaće nam, ipak, daleko više vremena
man ray loves me man ray loves me 10:14 25.07.2008

Re: film

samo kao simbol - nece ta smrt nista konkretno da promeni. end of an era.
brat bora, marko, marija, unucici, who cares - ako smo hteli da im se 'zatre seme' trebalo je konkretno da se potrudimo.
skyspoter skyspoter 09:41 25.07.2008

svi pricaju

( a jos nista ne rade ) o lustraciji drzave, drzavnih organa, BIE, UDBE, OZNE itd...

a sta je sa crkvom? da li moze lustracija crkve da se sprovede?
man ray loves me man ray loves me 09:44 25.07.2008

Re: svi pricaju

da li moze lustracija crkve da se sprovede?

pa to radi sveti petar :)
vucko92 vucko92 10:02 25.07.2008

Re: svi pricaju

a sta je sa crkvom? da li moze lustracija crkve da se sprovede?

"Te akademike sve treba smeniti", što reče neko u onim TV/novinskim reagovanjima posle curenja memoranduma SANU 1986. godine
ivana23 ivana23 09:59 25.07.2008

Tezak proces...

Nece to ici lako. Ko bi bili ljudi kojima bi bio zadatak da sve raspetljaju? Koliko vremena je potrebno? Da li bi izvestaji o dosijeima bili objektivni? Da li... Mnogo je tu pitanja.

Ne bih da duzim, ova danasnja vest daje ilustraciju: Leh Valensa: Heroj ili doušnik?
Unfuckable Unfuckable 10:05 25.07.2008

Re: Tezak proces...

Hm, verovatno ima mnogo bolje informisanih blogera od mene, pa neka pomognu ako znaju slične primere :

da li je neophodno da se baš sve raspetlja, i - koliko je to, uopšte, realno ?
da li i nerealnost ciljeva može da odloži ili onemogući presecanje te patološke pupčane vrpce kojom smo vezani za devedesete ?
mariopan mariopan 10:36 25.07.2008

Re: Tezak proces...

Nikad se nece sve raspetljati.
Bas ta nerealnost ciljeva nas saplice da ista uradimo...mozda korak po korak, malim koracima napred..ali kada se jedan mali korak napravi, ne dozvoliti korovu da tu stazicu ponovo zauzme.I napred pa polako.
margos margos 10:46 25.07.2008

Re: Tezak proces...

da li je neophodno da se baš sve raspetlja, i - koliko je to, uopšte, realno ?

Da, ovo je osnovno pitanje, tj. pitanja.
Niti je realno, niti je neophodno sve raspetljati. No, problem je u tome što svako od nas ima svoj opseg - minimum i maximum raspetljavanja. Nekima je dovoljno da kažu 'ok, glava je na ramenima - idemo dalje', a neki bi da skidaju glave, bez razmišljanja, redom.

Možda naći neki konsenzus - kako, ne znam.
Uvek se nađe neko ko kaže 'lako je tebi... relativizuješ.... da, ali...'.
.. zato nam je teško i više nego što bi bilo prirodno.
Unfuckable Unfuckable 10:51 25.07.2008

Re: Tezak proces...

ono što me stvarno kopka, napisao sam već gore, ovo oko Karadžićevog hapšenja : dakle - ok je, i dobro da je uhapšen.
Smešno mi je - i tužno, istovremeno - bilo da gledam kako se od svih 999 televizija, jedino HRT polomi da umanji i obezvredi značaj tog događaja, vukući celu priču na "negativno" i skoro, žaleći što u Bg nije došlo do većih nereda, ali - bez i da imam malo mozga pa da sam procenim, gledajući one mamojebe koji se polomiše da nas na finjaka ispljuju, znao sam da je urađena dobra i ispravna stvar.... - sad je, kao, glavni problem to "da li će Srbija preskakat' stepenice kojima je Hrvatska morala mukotrpno ići...." etc. Fine 2 me, češite se, Komšije, evo nas....

da se vratim na samu "kombinaciju" o hapšenju : palo mi je na ovu moju malu pamet sve to oko tajnih službi, predstojeće reforme db-a....etc, a u svetlu ovog novog razvoja. Palo mi je, dakle, na pamet da je Neko možda, nedajbože, naivan, pa sa Đavolom sklapa deal da ga se ne dira, pošto je Đavo, jelte kooperativan (trenutno, jer mu ništa drugo nije preostalo....)...to me malo muči.... - i onda sam zaključio da - sve što treba da se dogodi, dogodiće se u narednih 6-12 meseci, odokativno....
AlexDunja AlexDunja 11:04 25.07.2008

Re: Tezak proces...

dobar ti je ovaj blog, anf.
teska pitanja, mucni odgovori.
nije lose da se malo priberemo.
Unfuckable Unfuckable 11:14 25.07.2008

Re: Tezak proces...

heh, rešio da i ja malo budem ozbiljan - znam da šokantno zvuči - i da malo dobijam preporuke, najčitanost, itakoto....

Pa ja sad, recimo, ne znam da li mi imamo štofa da i dalje raspravljamo o bombardovanju Sarajeva, na primer, na onom nivou na kom se to do sada radilo (do sada je bilo - ne damo Skota, znači - štitimo ga i odobravamo njegova nedela) :
e, pa - eno vam ga Baja zvani Tihi, beli mag iz crne rupe, kvantni konsultant, čeka avion da poseti malo Džonija u Nizozemskoj.....sve 5 - Njega pitajte, on je aTresa za pitanja tog tipa, dostupna, hvalabogu !!!
AlexDunja AlexDunja 11:47 25.07.2008

Re: Tezak proces...

ne preteruj:)
citanost , preporuke itajrad,kad je toga nedostajalo?!

a sto se ovih razgovora tice, delim misljenje,
samo nedopustiva sporost u akcijama , nedorecenost,
sveobuhvatna nedovrsenost mi kvari utisak.
Unfuckable Unfuckable 11:52 25.07.2008

Re: Tezak proces...

ne preteruj:)
citanost , preporuke itajrad,kad je toga nedostajalo?!


ma, AD, akcenat je na šokantnoj ozbiljnosti.
Kopka me, naime, da li će sada ta ozbiljnost da smeta večitim kritičarima neozbiljnosti, pošto - nešto uvek mora da se nađe.... : ))))

što se "akcija" tiče, tu mi je, nekako, stav kao i onaj za Ludviga Van Palmu : aj' da vidimo prvo šta će i kako da radi, da ne 'apsimo na neviđeno.
Zato i mislim - sve što treba da se dogodi - loše ili dobro - dogodiće se za, najkasnije 6-12 meseci. Tu će se odrediti pravac kojim idemo, i biće nam potpuno jasno da li je ono svetlo koje vidimo - izlaz iz tunela, ili - voz
maksa83 maksa83 18:05 25.07.2008

Re: Tezak proces...

Zato i mislim - sve što treba da se dogodi - loše ili dobro - dogodiće se za, najkasnije 6-12 meseci.


Pazi, ja znam način da se to ubrza ili makar osigura taj rok. Nije 100% pouzdan, ali je statistički dovoljno dobro pokriven da ima šanse da upali. Naime, treba samo da se skupe pare i meni uplati neki put na neko lepo mesto. Zašto?! Kako?! Lepo, saćevidiš. Čuveni 5. oktobar sam propustio pošto sam bio tzv. službeno odsutan. Ista stvar se desila i sa hapšenjem S. Miloševića (ja na putu). Odem sad na godišnji odmor, i javlja mi drugar SMS-om da "treba češće da budem van zemlje, pošto su evo sad ovaj put ulovili Karadžića". 'Fala lepo, tri tačke je sasvim dosta za statistiku, pa evo, izvolte.
margos margos 12:25 27.07.2008

Re: Tezak proces...

Da ne pomisliš da je prošlo neopaženo ovo tvoje odsustvovanje... samo je malko sumnjivo, pa analiza traje...
maksa83 maksa83 21:49 27.07.2008

Re: Tezak proces...

Da ne pomisliš da je prošlo neopaženo ovo tvoje odsustvovanje... samo je malko sumnjivo, pa analiza traje...


Ako postoji sumnja da sam stvarno tad bi odsutan, mogu da priložim skenirane strane iz pasoša (za 5. okt. bih morao da iskopam stari pasoš, ali što se mora nije teško).

Kada to raščistimo i kad se završi ta ... analiza, da iznesem par destinacija (da zainteresovani za projekat ne lupaju glavu): Fidži, Bali, Tajland, može i Barbados, mada je i Portugalija prihvatljiva destinacija ako se ne skupi dovoljno para. Ali bolje nešto od ova prva četri, tako mi izgleda sigurnije. Ajmo ljudi, bez stiskanja, budućnost zemlje je u pitanju!
margos margos 22:34 27.07.2008

Re: Tezak proces...

Ajmo ljudi, bez stiskanja, budućnost zemlje je u pitanju!

Ne vredi, Makso... stisli se:)))
maksa83 maksa83 00:49 28.07.2008

Re: Tezak proces...

Ne vredi, Makso... stisli se:)))


Okej, onda da budem realan.
Može bar 5 dana u Barseloni?
Kažu da je jako lepo.
A može da bude i društveno korisno!
...
Prag? (kažu da ne vredi bez 7 dana)
A-n-y-t-h-i-n-g?!

<tišina>

Džaba se čovek žrtvuje, ovaj narod je skroz nezainteresovan za to da mu bude bolje.
margos margos 15:24 28.07.2008

Re: Tezak proces...

Džaba se čovek žrtvuje, ovaj narod je skroz nezainteresovan za to da mu bude bolje.

Makso, makar si mene lepo nasmejao.... a narod??? Pa je l ti ču kako Otac Nacije i 3D pričahu o narodu?
A tek Ibi? A Obrenović?

Uzmi ti lepo jednog po jednog pripadnika naroda, pa obrađuj - sigurnije je,
Ja mogu da doniram do 50 evara, tol'ko mogu da se otvorim...
maksa83 maksa83 21:45 28.07.2008

Re: Tezak proces...

Uzmi ti lepo jednog po jednog pripadnika naroda, pa obrađuj - sigurnije je,


Jeste, ali je i vremenski zahtevnije, a ova zemlja ne može da čeka!

Ja mogu da doniram do 50 evara, tol'ko mogu da se otvorim...


Margita, you rule, a još si i žensko, a ja sam ispod ove (prozirne i grube) glazure ipak samo primitivni low down balkanac, pa tebi ni kinte ne bih mogao da uzmem. A i ako bih uzeo ne bih potrošio nego tražio i autogram na njoj i uramio je za uspomenu. Bez sve šale.

margos margos 22:01 28.07.2008

Re: Tezak proces...

a ja sam ispod ove (prozirne i grube) glazure ipak samo primitivni low down balkanac,

Kakva neistina:)))
ivana23 ivana23 11:43 25.07.2008

Hmmm...

Pricamo o devedesetim, a postavljen blog koji nas obavestava da se upravo: "u Srbiju uvodi totalitaran monitoring svih elektronskih komunikacija od strane "nadležnog organa"."

Blog iznad ovog!

Unfuckable Unfuckable 11:47 25.07.2008

Re: Hmmm...

pa, "devedesete" samo adekvatnu opremu nisu imale, sličnu težnju nesumnjivo jesu.
Mora da je sve to potpuno kompatibilno zakonodavstvu EU....hm.

od strane "nadležnog organa"."

imam dojam da se "nadležni organ" - organela, ekšli, malo uživeo u ulogu
ivana23 ivana23 11:55 25.07.2008

Re: Hmmm...

Unfuckable
pa, "devedesete" samo adekvatnu opremu nisu imale, sličnu težnju nesumnjivo jesu.

Pre bih rekla da je devedesetih bilo neuporedivo manje korisnika neta, pa nije bilo svrsishodno uvoditi takav monitoring.

Mora da je sve to potpuno kompatibilno zakonodavstvu EU....hm.


Zekis? Nemoj, ovo je vrlo ozbiljno.
Unfuckable Unfuckable 12:14 25.07.2008

Re: Hmmm...

neuporedivo manje korisnika neta

naravno, tada su telefoni bili hit.
napredovalo se

Nemoj, ovo je vrlo ozbiljno.

pa znam da je vrlo ozbiljno, zato sam se i upitao.
Ima kompetentnih, javiće se pa će reći, ne brinem
pape92 pape92 12:29 25.07.2008

bez brige

Šta da uradimo pa da devedesete izgube svoju moć? Odgovor je lakonski, i neko ga je već dao: sačekati. Potrebno je vreme. Za objašnjenje i prihvatanje ovakvog odgovora potrebno je malo znanja iz istorije, a nije na odmet imati u glavi literaturu koju su pisali ljudi iz zemalja pogođenih sličnom nesrećom (npr Markes). Užas koji nas je snašao devedestih nije ništa novo na ovom svetu, i ako se pitamo kako ćemo da se iskobeljamo, najbolje da pogledamo kako su se drugi iskobeljali i koliko im je vremena trebalo da se iskobeljaju. Evo naprimer Nemci. Posmatrajući Nemce danas, mnogi dolaze do zaključka kako su oni čim su im saveznici okupirali teritoriju doživeli neku vrstu katarze, žigosali sve koje su bili Hitlerovi sledbenici, i uzdignuta čela krenuli u bolje sutra. Promena u narodu se dogadjala mnogo sporije od promena u institucijama (a one su zbile zahvaljujući okupacionoj vlasti, dok Istočnu Nemačku i ne pominjem). Skratiću priču, znajući da ostavljam ogromne rupe u njoj, i završavam činjenicom da se Vili Brant u ime nemačkog naroda zaista izvnio za nacistička nedela – 1971. Posmatrajmo ovaj čin šire, ne samo u svetlu odnosa zločinac – žrtva, nego i kao čin ostavljanja nemačkih tridesetih i četrdesetih konačno iza sebe. 26 godina nakon pada Hitlera.
U Španiji nisu počele da cvetaju ruže prekosuta nakon odlaska Franka. Danas čovek može da kupi pristojnog Seata, ali pogledajte datume smrti Franka i pojave Seata na tržištu. Naša zemlja je propatila mnogo više '40-ih nego '90-ih, da bi pred novi sunovrat krajem osamdesedih i početkom (fucking) devedesetih mogli da se hvalimo da smo od pola plate kupili televizor i da imamo šampiona Evrope u fudbalu.
OK, čekati (i stariti), a šta treba da se dešava tokom tog čekanja. Lustracije, katarze, ili palci i punoglavci, mora da nešto treba. Treba, da postanemo imućni. Da imamo šta da izgubimo, mi mali ljudi. Da nam to postane najveća briga, kako da ne izgubimo to što imamo: platu kojom otplaćujemo kola, stan i letovanje, i podižemo decu. Neće to biti idealan svet, ali će se u njemu mutni "sjaj" devedesetih konačno izgubiti. Bez brige.
Unfuckable Unfuckable 12:48 25.07.2008

Re: bez brige

Da imamo šta da izgubimo, mi mali ljudi. Da nam to postane najveća briga, kako da ne izgubimo to što imamo

a znam ja da postoji neki deb'o razlog zbog kojeg si na mojoj vip listi... ; ))))))
odlično, u jednom dahu napisano
pape92 pape92 12:57 25.07.2008

Re: bez brige

Ako je odgovor odličan, onda je to zbog odličnog pitanja.

Prvu deceniju iza devedesetih smo skoro otkačili, još jednu i da nakrivimo kapu :)
pnbb pnbb 15:46 25.07.2008

Re: bez brige

Treba, da postanemo imućni. Da imamo šta da izgubimo, mi mali ljudi. Da nam to postane najveća briga, kako da ne izgubimo to što imamo: platu kojom otplaćujemo kola, stan i letovanje




ma daj, pa sve je otislo u ... honuras, da nerado upotrebimo jos i jedan uradak krajnje neomiljenog kantautora, bas i upravo u momentu kad je i taj , kako kazes, mali covbek, napokon se zaimao... pa kad je mogao od jedne plate, te '90, da ide i na more u spaniju, i da kupi stosta bele i ostale tehnike, e onda je resio da pocene da svodi istorijske i povjesne racune , prevlaceci iz crvenog u crno vatrenim, hladnim i inim oruzjem, kao i dotrajalim escajgom...

bice da je u pitanju nesto drugo...

ali bice i da si glede cekanja, unatoc prethodnom, u pravu... vreme kojega je moglo biti daleko krace, da je pera, umesto da odmah ode u policiju, odmah zabranio sps i srs, pohapsio vidjenije clanove cime bi se sadasnji upadljivo mnogobrojni basibozuk rasuo ko lipa seme... toliko o nekoracanju unazad, bar...

ovako cekacemo ko jevreji, hiljadu godina... ili za pocetak da zabranimo srs ipoapsimo ono sto se od njih pojavljuje na tv?
Unfuckable Unfuckable 15:49 25.07.2008

Re: bez brige

hm, sve što je zabranjeno - slatko je i zanimljivo puĆanstvu, imaj to na umu.
Ja nekako ipak mislim da su narečeni vadikavi pred - samoukidanjem.
Osim, ako se nešto baš, baš dramatično ne dogodi
pnbb pnbb 16:52 25.07.2008

Re: bez brige

sve što je zabranjeno - slatko je i zanimljivo puĆanstvu,

naravno, ukoliko je ono u mladjem pubertetu...
to bi se lako resilo

al ovi stariji.... clanstvo u zabranjenoj partiji i nije bas profitabilan sport, ne?
slabo ih se uzima u upravne odbore
a i ne izdaju gradjevinsle dozvole

onako bi, udobno smesteni u mitrovicu , ili na neko mastovitije mesto blize plazi,
eventualno mogli da prevode kapital nazad na nemacki.... ili crven ban na engleski, vec prema nahodjenju

marka - strana, pa bog da ih vidi
pape92 pape92 11:29 26.07.2008

Re: bez brige

ma daj, pa sve je otislo u ... honuras, da nerado upotrebimo jos i jedan uradak krajnje neomiljenog kantautora, bas i upravo u momentu kad je i taj , kako kazes, mali covbek, napokon se zaimao... pa kad je mogao od jedne plate, te '90, da ide i na more u spaniju, i da kupi stosta bele i ostale tehnike, e onda je resio da pocene da svodi istorijske i povjesne racune , prevlaceci iz crvenog u crno vatrenim, hladnim i inim oruzjem, kao i dotrajalim escajgom...

Nikako da naučim da ispratim blog, pa sad beznadežno kasnim. Jbg. Onome što je napisano kao zaključak (kad budemo imali šta da izgubimo, nestaće i devedesete) ne prethodi, zbog toga jer me mrzelo, nikakva argumentacija, pa zato kao i obično kad se napiše samo zaključak, on visi kao neka iz vazduha potegnuta "mudrolija". Argumentacija je gnjavaža, i nisam ni prvi ni poslednji kome (h)fali kad je blog u pitanju...pravdam se. Lakše je ispaljivati zaključke. Ukratko, moja argumetacija se sledeća (da li će ovo iko pročitati?).
Tačno je, kad je '91 počeo rat, živeli smo bolje nego ikada. Ali nedovoljno je to bilo omasovljeno, nije bila pređena granica pa da većina oseti, ili shvati da živi dobro. Mislili su da žive loše. Smatram da je to bila trka sa vremenom, u kojoj smo (mi - da ne objašnjavam) izgubili - huškači su bili brži, u prednosti nekoliko godina, od onih koji su bili na putu da zemlju dovedu u tačku u kojoj rat ne bi bio moguć.
Očigledno je, postoje zemlje u kojima se živi mnogo bolje nego u Jugoslaviji '91, i tvrdim da je u tim zemljama nemoguće motivisati tzv široke narodne mase za rat. Ne isplati im se. Oni slojevi društva za koje to ne važi su u znatnoj manjini, bučni doduše i tamo, ali pretanki. Osim toga, mudra država je i takvima obezbedila ventile, volj' im pravi rat, plus plata, volj' im navijački pohodi na mrsku Austriju (ili Mančester, svejedno). Jugoslavija '91 nije bila ni blizu takvom sustavu, bez obzira na to što se premu njemu kretala. Glavni, do te mere glavni da bi se mirne duše mogao nazvati i jedinim, element takvog sistema je da građane pacifiziraš dobrim životom. Dovoljno dobrim, da budem precizan, drugovi kapitalisti tu ne žele da preteraju, a varijante definicije "dovoljno dobro" se razlikuju od zemlje do zemlje, usled specifičnosti. Naša bivša zemlja, Jugoslavija, nije '91 došla do "dovoljno dobrog", i to je sve. Naša sadašnja zemlja, Srbija, će iza sebe ostaviti devedesete kada dotle dođe.
margos margos 18:07 26.07.2008

Re: bez brige

(da li će ovo iko pročitati?)

Evo, tek da znaš, neko je pročitao.:)

Koliko nismo bili svesni koliko dobro živimo, govori i podatak da se teško oslobađamo devedesetih i koliko često i mnogo potežemo u još dalju prošlost da bismo nešto objasnili ili nekome zapušili usta.

V.Ćurgus Kazimirna svom postu postavlja pitanje 'nulte tačke' mereno datumom, vremenom. Meni je relevantnija 'nulta tačka' merena minimumom preuzete odgovornosti za ono što se svakom pojedinačno, pa i svima zajedno, desilo.

Te 91 sam sebi dala u zadatak da mentalno i fizički zdrava prođem kroz sve što predstoji. To je tada bio moj maksimum a potom minimum od koga sam krenula dalje. Rupa u vremenu... prohujale godine... zanimljiva vremena... 'haos i bezumlje'.... kako će ih ko krstiti... ja mislim da je to Život.
pape92 pape92 23:36 26.07.2008

Re: bez brige

Hju! Ne volim kad sam nečitan, ali je jedan vredan čitalac više nego dovoljan...tako je blo pre u pradavno vreme mailova bez blogova...ili jos dalje, kada smo pisali pisma.

Vidi, izvukli smo se. Svako za sebe zna kako, malo ko neokrznut, ali moglo je biti i gore. Nadam se da slično možes reći i za sebe. Koliko ko može sebi da zameri...ovo moglo je i gore se da posmatrati i sa druge strane, moglo je i bolje. Opet, i tu svako ima svoju priču.
margos margos 00:51 27.07.2008

Re: bez brige

pape92
Hju! Ne volim kad sam nečitan, .

Ma kako, breee, nečitan?!?!
Jedno je sigurno - uvek neko pročita, a da li komentariše - to je druga stvar.
Osim toga, RATEL se verovatno uigrava, pa čitucka :))))

Ja se slažem s tobom oko 'moglo je gore, i moglo je bolje' - lično, nemam nikakvih potreba da se vraćam na staro, sem kao sakupljeno iskustvo iz kog nešto mogu da iskoristim. Nemam ni bes ni mržnju... nešto tuge i sete, i to više sad što ne krećemo napred. Meni je mnogo značajniji 12.mart 2003. kao datum koji me (nas) je zakočio, nego devedesete. Ono je bila zajednička igranka na YU prostorima... ali ovaj datum doživljavam kao našu tragediju.
mariopan mariopan 09:56 27.07.2008

Re: bez brige

@Pape
Citan si ti ne brini )

@Margos
I ja se slicno tako osecam kad pogledam unazad...bes me je prosao, izduvao se..vreme ga je otupelo...sad gledam napred...i nadam se.
margos margos 12:21 27.07.2008

Re: bez brige

Lepo ja kažem da se RATEL uigrava:))))
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 13:02 25.07.2008

Kako sta?

Sta uraditi da odu devedeste? Nista narocito - nemoj jednostavno da budes u devedesetima. Dakle, budi dobar, vredan, kulturan, posten. Utici na okolinu da ne budu losi, lenji, prostaci i prevaranti, koliko god mozes i uspeh je zagarantovan! :)
Unfuckable Unfuckable 13:12 25.07.2008

Re: Kako sta?

naravno Vodzo, to je ono što svako od nas treba da uradi.

pitanje je bilo, nekako, više "Dont Look Back In Anger" koncipirano
angie01 angie01 13:25 25.07.2008

Re: Kako sta?

Dont Look Back In Anger" koncipirano



pa , obichno prvo treba da se pochisti- poshto treba neka satisfakicja da ukloni engr luchenje- to nekako ne ide tihovanjem, nerochito kad je rad onoliki, nego privodjenjem krivaca pravdi.

a btw- zar nije protiv ustavno da stranke- narochito parlamentarne, protesuju protiv hapshenja ratnog zlochinca-koga josh drzava krila ovoliko dugo-zar tu isto ne bi trebale da padnu neke konkretne sankcije?
Unfuckable Unfuckable 13:28 25.07.2008

Re: Kako sta?

hm, Tihi je pod optužbom za ratne zločine, koju sada Batice treba da dokažu.
Niko nije kriv dok..... - no matter šta ti i ja mislili.
angie01 angie01 13:43 25.07.2008

Re: Kako sta?

Niko nije kriv dok


al podignuta optuznica- pa zar onda ne sledi hapshenje-ovoliko zakasnelo, mislim shta je sporno-,


da ne spominjem svedoke, snimke, da zbog istih tih," josh ne dokazanih uzasa" ima kod gore pomenutih status heroja- pa jel moze da neko sedi u vladi-ko se ovako ponasha?
Bili Piton Bili Piton 14:05 25.07.2008

Re: Kako sta?

Unfuckable
"Dont Look Back In Anger" koncipirano


A ima i ona sto uvek pustaju kad engleski fudbalski tim izgubi, podvuku pod usporene snimke Bekama kako suze roni - posten tearjerker od pesme - kako se zove, ide nesto kao "there's no use in crying", tako nekako....mrzi me da im sad gledam diskografiju....odlicna stvar inace (po skromnom misljenju jednog disko ludaka).

Ubice me Anfakabl zbog ovolikog nepoznavanja osnovne materije....
Unfuckable Unfuckable 14:21 25.07.2008

Re: Kako sta?

A ima i ona sto uvek pustaju kad engleski fudbalski tim izgubi


pazi kad nemam pojma o kojoj se pesmi radi ; ))))))))))))))), ali - zaista
angie01 angie01 14:22 25.07.2008

Re: Kako sta?

Niko nije kriv dok.....


"Karadžić, koga je zastupao Remzi Klark, u procesu je učestvovao do 1997, a kasnije propuštao ročišta. U daljem redovnom sudskom postupku porota je u septembru 2000. donela presudu koja nalaže isplatu 4,5 milijardi dolara žrtvama.'-vezti b92


pa je l moze ovo ne kaznjeno?

Unfuckable Unfuckable 14:29 25.07.2008

Re: Kako sta?

klasične pizde, podmeću ženu da preti.
stari, prepoznatljiv rad : Daj mi pažnje, po svaku cenu, inače, uklapa se u onu tezu koju sam izneo da je narednih 6-12 meseci - presudno.
Najbolje od svega je to da radikali nikad ovoliko poraza i "duvanja" nisu doživeli u tako kratkom vremenskom intervalu.
Papirnati Zmaj se raspada, samo se to - zbog njegove veličine, još ne vidi dobro. Za razliku od Malog Koštunjavog, čija je propast bila toliko brza, da to maltene niko nije registrovao.
Samo je - propao, i nema ga.
ivana23 ivana23 14:31 25.07.2008

Re: Kako sta?

angie01
Niko nije kriv dok..... "Karadžić, koga je zastupao Remzi Klark, u procesu je učestvovao do 1997, a kasnije propuštao ročišta. U daljem redovnom sudskom postupku porota je u septembru 2000. donela presudu koja nalaže isplatu 4,5 milijardi dolara žrtvama.'-vezti b92
pa je l moze ovo ne kaznjeno?


Smrzla sam se kad sam videla.
Bili Piton Bili Piton 14:32 25.07.2008

Re: Kako sta?

Unfuckable
A ima i ona sto uvek pustaju kad engleski fudbalski tim izgubipazi kad nemam pojma o kojoj se pesmi radi ; ))))))))))))))), ali - zaista


Stop Crying Your Heart Out....kaze internet.

Nemam prava da pisem na ovu temu, od devedesetih sam i zbrisao i s postovanjem se odnosim prema svedocanstvima onih na kojima su se slomile.....
Unfuckable Unfuckable 14:38 25.07.2008

Re: Kako sta?

dobra i poznata.
mada, jakaotakav, lično, više volim njihkaotakve u bržem ritmu
Unfuckable Unfuckable 14:40 25.07.2008

Re: Kako sta?

Smrzla sam se kad sam videla.



još noćas objavljeno
ivana23 ivana23 17:15 25.07.2008

Re: Kako sta?

Unfuckable
Smrzla sam se kad sam videla.
još noćas objavljeno

Sinoc sam i videla.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:37 25.07.2008

E, Unf

druže, kakav crni zmaj...pantljičare su to.
JJ Beba JJ Beba 17:56 25.07.2008

Re: Kako sta?

angie01
Niko nije kriv dok..... "Karadžić, koga je zastupao Remzi Klark, u procesu je učestvovao do 1997, a kasnije propuštao ročišta. U daljem redovnom sudskom postupku porota je u septembru 2000. donela presudu koja nalaže isplatu 4,5 milijardi dolara žrtvama.'-vezti b92 pa je l moze ovo ne kaznjeno?

naravno da može.
opet isti prete, biju novinare, lome opremu...U srbiji se to može.
2000, god je u Zemunu radikal Pantić (šešeljev telohranitelj) polomio kameru novinara TV Mreže koji je pratio demonstracije u Zemunu. Do dan danas taj spor nije okončan i ako je sve jasno a za godinu dana će proces zastareti. Da je taj slućaj procesuiran i razbijač kažnjen, radikali bi naučili da se za takvu stvar kažnjava i možda se novinarima ne bi šutirala oprema. Ovako...
...u Srbiji evolucija uvek mora da krene ispočetka
Spiridon Spiridon 13:37 25.07.2008

mogu li ja pokusati konacno resenje?

Šta je – po Vama, sestre blogerke i braćo blogeri – neophodno još da obavimo, edabismo zaista glasno mogli da kažemo : "ma, jebite se, devedesete..."






Unfuckable Unfuckable 13:46 25.07.2008

Re: mogu li ja pokusati konacno resenje?

heh, kakvih komada ima, a oni ih nateruju u kolo, jbt...kakvo traćenje resursa, tako socijaljistićki !!!
angie01 angie01 13:59 25.07.2008

Re: mogu li ja pokusati konacno resenje?

barem si pokazao -kako se shiri dalje, profesionalno!
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 16:06 25.07.2008

ma

ma jebite se devedesetdvojko

jednostavno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana