Ostajte tamo

Dule Nedeljković RSS / 30.06.2007. u 19:46

Posto ja strasno emotivno reagujem i tesko prezivljavam muke nasih ljudi u dijaspori i posto sa dozom strahopostovanja uvazavam to sto su hrabri na tastaturi i laki na jeziku i mozgu, razmisljao sam, ko su ti ljudi. A onda dobih mejl:

DARA ODUšEVILA NA SVOM PRVOM NASTUPU U LONDONU

06.jpg 

Ljubitelji narodne muzike ovog vikenda imali su priliku da po prvi put u Londonu vide Daru Bubamaru. Dara Bubamara je sinoć održala koncert u sali Svetog Save u Londonu a večeras ce nastupati u Korbiju. Kao i što smo gledali sa drugih koncerata po Evropi Dara je i u Londonu svojim toplim odnosom prema publici svojim obožavateljima napravila atmosferu koju će svi sigurno dugo pamtiti. Uz prevelik izbor svojih najboljih pesama i pesama svojih koleginica Dara je sa prvom pesmom već podigla na noge i tako sve do kraja odusevljavala svoje obožavaoce. Nadamo se da ce se isto ponoviti i večeras u Korbiju i da će ovo biti uspeh koji će Daru opet dovesti u London. U maloj pauzi između dva bloka uspeli smo na brzinu da čujemo i šta Dara misli o svom prvom dolasku u London.

Daro prvi put si u Londonu, kakvi su utisci?

Moram da kažem da mi nemamo preterano puno vremena ali u principu za dva tri sata sam oduševljena. Ja bih rekla da je to grad za Daru Bubamaru!
Oduševljena sam a tek ću sutra pošto je Dara Bubamara shoping manijak, pa ću sutra da trošim, kupujem i upoznajem London. Radujem se što sam za svojih deset godina karijere proputovala sam ceo svet pa mi se još jedna želja izpunila, evo sad sam i u Londonu!
Dopadaju mi se ljudi koji su ovo organiozovali i htela bi da se zavhavlim Slavku i Đuki.
Ne sviđa mi se što publika ovde u Londonu nema često koncerte ali vidim da devojke znaju bukvalno sve moje pesme.

Žuriiiiiiiiiiiiiiiiiiim drugi blokkkkkkkk!!!!!

16.jpg 

Eto to je bio kratki ali slatki interviju sa Darom Bubamarom, a vama koji niste bili na koncertu ostaje samo da pogledate fotografije sa sinoćnog koncerta u Londonu.

Nama su ovde barem svirali u periodu od deset dana R.H.C.P., The Cult, Bob Sinkler, svirace Stonsi!

Ja sada idem sa prijateljima na veceru u "Zaplet" i posle cu da se prosetam do kuce.

A, Vi?

Da! Sada je vreme za revoluciju: Beba, Dusan, Ceda, Vojislav, Kosovo, Boris, Saper, Djilas blablablabla...Sada ce neko od prepametnih autora blogova da Vas opomene da je Djiki mrtav i da treba postovati razlicitosti. Onda Vi nama govorite kako treba da damo Kosovo, da volimo ove ambasadore, da skacemo od srece na svaku kuloviju NVO-sektora.

Jebote, kada bi samo znali koliko ste dosadni?!



Komentari (176)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:46 01.07.2007

Re: Selo moje...

))))))))
Takvi ljudi kao sto si ti, ne znam ni ko si, koji na ovakav nacin komuniciraju, mogu samo da izazovu moje sazaljenje.


hvala dule...takodje ;-)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:47 01.07.2007

Re: Selo moje...


Dule, i nase je srce u Srbiji, ali su nam dupeta raseljena po celom svetu. Zato smo i ovde na blogu - jer nas on sve povezuje. Mislim da ti mozes da posetis kanadski blog i pricas o problemu Kvibeka, ali verovatno nemas interes za time, jer nemas nikakvu dodirnu tacku sa Kvibekom, za razliku od nas koji smo rodjeni i proveli veliki deo zivota u Srbiji, imamo mnogo rodjaka i prijatelja tamo.

Velika vecina nas je bukvalno izbacena iz Srbije, i to je razlog zasto zivimo u rasejanju. Pocetkom devedesetih 300,000 najprogresivnijih mladih je izaslo iz zemlje, jer nije htelo da bude deo Milosevicevog rezima. Jedan americki diplomata je rekao 95., da prava opozicija i ne postoju u Srbiji, navodeci da je ona ili u zatvorima - ili u inostranstvu. Ja sam 91. izasao iz Srbije jer nisam hteo da napravim ni najmanji moguci kompromis sa SM rezimom. Izasao sam bez zute banke u dzepu, tako i stotine hiljada mladih tada. Probali smo da ga pobedimo, nismo uspeli - izasli smo iz Srbije. Ne mozes ti sada nama da ne das za pravo da posecujemo ovaj blog i da iznosimo svoje politicke stavove ovde - i da kazes da nas se Srbija ne tice. Covece, mi volimo Srbiju, zato i posecujemo ovaj blog, zar ne kapiras? Ovaj blog nas povezuje.

Na osnovu par stotina alkoholisanoh klinaca, na koncertima ili fudbalskim utakmicama - ti izvlacis zakljucak o svima nama. Na potpuno neintelektualan nacin to radis, jer osobine grupe koja je recimo 1% dijaspore ti pripisujes na sve nas, odnosno na 95% (sad si smanjio na 80%) . Nas ostale, koji zivimo jedan potpuno normalan uravnotezen zivot, koji se ne alkoholisemo, koji radimo preko nedelje i odmaramo preko vikenda - ti jednostavno ne vidis - jer nemas gde da nas vidis. Mi smo skromni i normalni, nismo napaljeni klinci da se kurcimo i pokazujemo.
Jednostavno, ti ides na takva mesta gde se takvi alkoholisani ljudi skupljaju, to ti je posao verovatno -ali pravis gresku sto na osnovu takve simbolicno male grupe, izvlacis zakljucak i pripisujes te osobine visemilionskoj dijaspori. Gresis, jednostavno receno.

Jos jednu gresku pravis, izuzetno podcenjujes dijasporu, jer ja ti garantujem da je dijaspora odrzala Srbiju novcanim doznakama, jednostavno ljudi ne bi mogli da sastave kraj sa krajem u Srbiji bez toga. Ljudi u dijaspori su daleko manje kompromitovani, jer nisu morali da prave bilo kave dilove i svakodnevne ustupke sa vlastima, sto se masovno radi u Srbiji, ne postoji maltene niko uspesniji, ko bar malo nije sa udbaskog kazana srknuo supu. Stavovi dijaspore su daleko zdraviji i objektivniji, sa obzirom da stvari gledamo sa strane i nepristrasno, nismo ziveli u jednom getu 15 godina, u koji je na nasu veliku zalost Srbija bila smestena.
Taj geto nas nije zatupio i ubio u pojam.

Da zakljucim, ne samo sto generalno podcenjujes nas iz dijaspore, nego i izuzetno precenjujes maticu. Na kraju ja sledece moram da ti kazem, OVO ZAISTA MRZIM DA KAZEM, jer to moze da izgleda krajnje prepotentno - ali jednostavno na tvoje postove treba odgovoriti, matica je daleko, daleko iza dijaspore u svakom pogledu - jer to je zaista jedna relnost koju treba reci.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:15 01.07.2007

Re: Selo moje...

razumem ja tebe prijatelju, ali ti mene ne razumes. Slazem se da sam trebao da budem precizniji i odredjeniji. Naravno da ja ne generalizujem stvari ali posmatrajuci iz mog (naseg) ugla sve polako gubi smisao. Kukolja ima i tamo i ovde. Svako od nas treba da pravi svoj unutrasnji svet koji niko ne treba da nam rusi. Ti sam kazes da si 91' zapalio odavde. Pa sta tebe onda jos vezuje za ovo ovde, osim radoznalosti i mesta za letovanje? Jos malo pa ces biti punoletan u svom boravku u inostranstvu. Pozdravljam te.
milandez milandez 17:34 01.07.2007

Re: Selo moje...

... i nase je srce u Srbiji, ali su nam dupeta raseljena po celom svetu

Brale, veruj da je to bolje od inverznog: "Dupe ti je u Srbiji a Srce rasejano po svetu".
dracena dracena 18:00 01.07.2007

Re: Selo moje...

Pa sta tebe onda jos vezuje za ovo ovde, osim radoznalosti i mesta za letovanje?

cccc
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:17 01.07.2007

Re: Selo moje...

...a mesto za letovanje je vec godinu dana druga drzava...ovo vec postaje urnebesno )))
audrey audrey 18:25 01.07.2007

Re: Selo moje...

Bojane, ne vredi, Dule se mnogo iznervirao, al ga nisu iznervirale ekstremističke grupacije mladih ludaka, nisu ga iznervirali 40% glasača radikala (to su oni što će da prave Kosovski boj vol.2), nisu ga iznervirali korumpirani političari u čijim džepovima završavaju i njegove, Duletove, pare i budućnost, nisu ga iznervirali svi oni primitivni, alkoholisani, agresivni, nepismeni Srbi, kojih ima i u Srbiji a ne samo van nje, nego su mu baš stali na žulj glupavi dijasporci što mu se motaju po Beogradu, bez ikakvog prava i osnove. Ma šta oni uopšte više dolaze u SRbiju i tu snagom svoje GESTIKULACIJE napadaju nedužne Srbe! Što oni uopšte još održavaju veze sa Srbijom, šta ima da pišu na blogu, ma njih treba izbrisati, oni su nestali, nula! ILi da citiram cenjenog autora bloga: šta tebe, Bojane, onda još vezuje za ovo ovde, osim radoznalosti i mesta za letovanje? Batali roditelje, rodbinu, prijatelje, batali slanje dela svoje pošteno zarađene plate, nemoj ići na mitinge podrške u svojoj zemlji svaki put kad se Srbija posvađa sa celim svetom, zaboravi jezik, Bojane, a pogotovo pismo, odrodi se bre, jer ideš jako mlogo Duletu na živce, posebno svojom gestikulacijom. Lepo ti kažem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:36 01.07.2007

audrey...

pozdrav za hamburg iz hamburga...i nemoj da ides vise duletu na zivce, vidis kako se potresao?!... ))))
audrey audrey 19:15 01.07.2007

Re: audrey...

Mda, emotivno reaguje, sirot...
Kad ćemo zajedno u operu? Ups, na Daru, ipak smo mi dijasporci....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:22 01.07.2007

Re: Selo moje...


Pa kako Dule mozes da me pitas sta me vezuje za Srbiju, vec sam ti rekao da mi je srce u Srbiji. Vezuje me ljubav prema Srbiji, ljudima u njoj, prijateljima, rodbini, uspomene su to burazeru...Sa 29 godina sam napustio Srbiju, srce mi je ostalo tu, nisam otisao sto sam bio srecan iz Srbije. Otisao sam porazen, ponizen i nesrecan, sa suzama u ocima i praznih dzepova, sa shvatanjem da moje Juge vise nece biti. Milosevicevi udbasi su nas porazili i najurili iz Srbije. Znas ono njihovo, "ko nije sa nama taj je protiv nas" . Mi nismo hteli da budemo sa njima, otisli smo. Licno, od njih ne bih uzeo ni casu vode da umirem od zedji, a kamoli da budem sa njima.

Svima nama koji smo otisli, je ostao san da ce Srbija jednog dana postati slobodna i demokratska zemlja, u koju cemo moci jednog dana da se vratimo. Ideale smo poneli sa sobom iz Srbije, kao i nadu da cemo ipak jednog dana pobediti udbaski sljam koji pogani Srbiju od 45. na ovamo. Zato smo mnogi ovde na blogu, tumaramo po njemu i pokusavamo da nadjemo nekakvu demokratiju i izgubljenu nadu. Licno, cu u to verovati do poslednjeg daha.

Mnogi bi se vratili u Srbiju sigurno, da mogu da posluju normalno i bez diskriminacije, ali to je apsolutno nemoguce dok se ne srusi ceo udbasko/policijski drustveni sistem i dok se ne uspostavi demokratija. Jer u Srbiji je sve u rukama DB-a. Od vlasti, biznisa, droge, privrednog kriminala...do progona politickih neistomisljenika. Oni mogu sve, iako je smrtna kazna ukinuta, oni i ubijaju zar ne.

To naravno nije posao jedne bezbednosne sluzbe u demokratskoj drzavi, oni ne trebaju biti biznismeni, vodje politickih stranaka, narko-dileri, kriminalci, poslanici u Skupstini, ONI NE TREBA DA KRSE ZAKON - ONI MORAJU DA STITE ZAKON! Ovo sto sada radi DB je drustveno nekorisno, t.j. drustveno stetno. Zato se DB mora ukinuti - jer nam ne treba bezbedonosna sluzba koja je drustveno stetna. Potom oformiti novu bezbedonosnu sluzbu, koja ce se iskljucivo baviti poslovima kojima po definiciji i treba da se bavi - borbi protiv kriminala i terorizma

U takvu jednu demokratsku drzavu, veliki broj bi se vratio iz dijaspore i naravno bile bi ulozene milijarde dolara. Verovatno znas da je dijaspora sposobna da ulozi 100 milijardi dolara u Srbiju.

Mi zelimo da se vratimo!
Dragana Sepe Dragana Sepe 19:38 01.07.2007

Re: Selo moje...

Sto nisi... ucinio bi stvarno dobro delo... sledeci put ako budes bio u prilici, MOLIM TE UCINI TO!!!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:45 01.07.2007

Re: Selo moje...

neko letuje i u svom selu:) a to je jos uvek ista drzava
Biljana Maksic Biljana Maksic 20:31 01.07.2007

Re: Selo moje...

Biti isti, biti poseban, biti dovoljan, biti samo svoj... Mnogi sede na poslu od devet do pet i jesu isti, posebni, dovoljni i samo svoji. Ćute i rade. I pojedu kajmak kad god imaju love da ga kupe bez obzira na cenu.
Biljana Maksic Biljana Maksic 20:40 01.07.2007

Re: Selo moje...

I sta tebe bas zanima sta radi Dara Bubamara sa 600 ljudi koje moye da okupi?
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 03:28 02.07.2007

Re: Selo moje...

U sridu, sto bi neki rekli !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:55 30.06.2007

Dule...

Zašto prijatelju uvek, bez ikakvog povoda, Čedu i Bebu trpaš među negativce? Misliš li da bi Srbija bez njih bila bolja?
Zašto bey vidljivog rayloga držiš stranu Kuriru, Pressu, Tijaniću i tajkunima koji plaćajaju sav taj ološ koji se lažno predstavlja novinarima, a zapravo su najgora vrsta udbaških lešinara.
Nije fora i ne prliči...nabacivati se blatom tek onako, usput, bez i jednog argumenta, ako razumemo da netrpeljivost nije argumenat...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 23:12 30.06.2007

Re: Dule...

Drago, znamo se. Ja iskreno navijam za istinu. Ne verujem vise nikome. Zelim vise od svega da se ova tuzna prica okonca. Isto tako bih vise od svega voleo da ne gresim u svojoj politickoj proceni. Da sam se jutros po prvi put susreo sa informacijama, ne bih znao kome da verujem. Suvise su mi agresivni svi koji su upleteni u pricu. Ne zelim da ja sada arbitriram ko je posten, ali zaista ne znam sta da mislim. Ne trpam nikoga ja u isti kos, sami su se strpali. Pozdravljam te.
Lionsgate Lionsgate 00:11 01.07.2007

Re: Dule...

Gospon Drago, malo ste matori za skojevca... ali eto, chak ste bili i u ilegali :)
jadac jadac 00:14 01.07.2007

dusko....

ma najgori od sve ,,dece,, su sportisti sa njihovim povredama i umorima...a za ,,rasplet,,ne brini,lenj sam ....pon,uto,sre idem do varosi pa se gledamo.pozzz(evo ustedeo sam 3din umesto sms-a)
Outsider Outsider 00:39 01.07.2007

Re: Dule...

U potpunosti se slažem sa gore napisanim. Mnogo mutna ova naša reka, a kad će da se razbistri-videćemo.
snezana7plus snezana7plus 23:40 30.06.2007

quo vadis

Vala bash !
Dare, Cece...sire se ko virus. Zavere, pametovanja....a gde je obican zivot ?
I meni je postalo dosadno, ma i mucno.
Nekad nemam snage ni da udjem na blog sa milion politickih, "proverenih" cinjenica.
Onda prodje neko vreme, ne da mi djavo mira, pa uletim - ono ista meta, isto odstojanje.
Nesto se tu ne radi kako valja. Kao da je u prvom planu "na cijoj si strani" umesto sta radis, kako doprinosis da bude bolje.
bravar bravar 00:12 01.07.2007

bez naslova

Spiridon Spiridon 00:13 01.07.2007

Samo za Duleta i drustvo iz ugla

fool to cry

Stalker Stalker 05:25 01.07.2007

Re: Samo za Duleta i drustvo iz ugla

Za pomirenje dijaspore i matice
zarkov zarkov 00:34 01.07.2007

pa, sta ja znam

Lepo je to...ali meni je bilo zanimljivije ono kad je jedan harmonikas zatekao Baju Malog Knindzu sa dve ribe u krevetu, jednom crnom i jednom belom. U Las Vegasu, u hotelskoj sobi, posle nastupa.
oldtajmer oldtajmer 00:53 01.07.2007

Naordnjaci i dijaspora

Apropos narodnjaka. Radio sam pre par godina na audio softveru. Neki tip sa korisnicke liste stalno se nesto buni, ne valja nista itd. Nekako mi licio na "naseg". Kad pogledam ja email adresu, a ono dolazi sa sajta www.mirepjeva.com Morate da pogledate sajt :))
Unfuckable Unfuckable 02:25 01.07.2007

Vidim da te kolju...

toopim nozem
a ne vide /po meni/
SRZ posta...
Da! Sada je vreme za revoluciju: Beba, Dusan, Ceda, Vojislav, Kosovo, Boris, Saper, Djilas blablablabla...Sada ce neko od prepametnih autora blogova da Vas opomene da je Djiki mrtav i da treba postovati razlicitosti. Onda Vi nama govorite kako treba da damo Kosovo, da volimo ove ambasadore, da skacemo od srece na svaku kuloviju NVO-sektora.

Jebote, kada bi samo znali koliko ste dosadni?!

cist punk
choveku se smoochilo, so wtf ?
"..nagrnuce sa svih strana pravoverni lesinari....
e pa sto ? "
Unfuckable Unfuckable 02:28 01.07.2007

Re: Vidim da te kolju...

...i...
ne pravdaj se
NIKOME
plz
..a sto se tice stolica ...

IMAS LI STOLICU ?!?!

Pokusava neko da te hrani stolicama ?
audrey audrey 10:02 01.07.2007

subject: socijalni mir

"Jelašić: Dijaspora poslala 3 mlrd. $

Beograd -- Građani Srbije su u 2006. od rođaka i prijatelja iz inostranstva dobili tri milijarde dolara, kaže guverner Radovan Jelašić.

Doznake su skoro jednake polovini vrednosti ukupnog izvoza Srbije i jedan su od ključnih stubova makroekonomske stabilnosti zemlje, a prema podacima iz 2004. godine, Srbija je po vrednosti doznaka od oko četiri milijarde dolara na 11. mestu u svetu, rekao je Jelašić.

Najveći deo doznaka, i do 80 odsto, se prenosi neformalnim kanalima, najčešće preko prijatelja ili vozača autobusa, a ostatak preko banaka i to su uglavnom uplate penzija.

Sredstva od doznaka se uglavnom koristi za pokrivanje osnovnih troškova života i podizanje životnog standarda primalaca i nisu uključena u štednju i ekonomski razvoj zemlje, upozorio je Jelašić i ukazao da ne postoji strateški plan korišćenja tih sredstava, niti se ona planski ulažu u veće investicione projekte. "



Ok, Dule, OSTAĆEMO OVDE!
Klošar iz Hamburga
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:47 01.07.2007

Re: subject: socijalni mir

Beograd -- Građani Srbije su u 2006. od rođaka i prijatelja iz inostranstva dobili tri milijarde dolara


E, ovo me definitivno stavlja na Duletovu stranu.

Pa ko ovde prica o parama? Mislis, sto covek ima vise para on je pametniji. Jel' se postaje pametan tako sto svojim rodjacima posaljes pare za struju?

Sreca da svi koji su otisla ne misle tako.

audrey audrey 11:02 01.07.2007

Re: subject: socijalni mir

Sjajno, lepo se provedi na Duletovoj strani. Mnogo sreće.
audrey audrey 11:01 01.07.2007

iz druge perspektive

Kad "klošar" dođe u Srbiju u posetu desi mu se sledeće:

Varijanta A: razgovor sa starijim čikama i tetama: "Sinko, znam ja da je tebi tamo teško, juriš žuriš a Nemci su hladni, e baš su oni jako hladni, ma drugi je to svet, drugi mentalitet, nisu oni kao mi Južnjaci, neće oni to nikad shvatiti..." / "jeste, zarađuješ, ali ne vidiš svoje stare (dolazim 2 puta godišnje, prim. autora), pa jel to život, ipak smo mi drugačiji..." / "Ma znam ja Zapad, išao sam ja svuda, i u Holadiju i u Nemačku, tamo ljudi (ovde uvek dođe nešto dadaističko), ma brat od ujaka od mog pašenoga, e pa njegov prijatelj je u Nemačkoj blablabla, i eto, takav je život tamo." Sindrom: oni meni objašnjavaju kakav je zapad

Varijanta B: razgovor sa mladim, perspektivnim maminim i tatinim sinom/ćerkom moje generacije: "Ma super je, vidiš kako se sve gradi i izgrađuje, ma ja sam sigurna da ja i ti u principu ist standard imamo, mislim ono - kupovanje hrane, odeće, auto, stan, eto samo što ja ne mogu baš toliko da putujem, ali u principu..." / "Ne znam, za mene je Beograd najlepši grad na svetu (osoba nije nikad napuštala Beograd, prim. aut.), nekako ne mogu da zamislim da živim negde drugde, možda jedino NjuJork, taj me grad fascinira (osoba nije bila ni u Budimpešti, prim. aut.), mislim toliko je izmešan i fascinantan, ali Beograd je ipak zakon... Pa pogledaj i sama, šta mi fali: dobila sam stan od države, ne plaćam kiriju, posao siguran, i baš mi je zgodno što bus linija ta-i-ta ide od Terazija do Novog Beograda, ali baš do moje zgrade..."

Kad god dođem u Srbiju gomila ljudi ima nezadrživu potrebu da mi objašnjava kako je SUPER živeti u Srbiji i kako je MIZERNO živeti u inostranstvu. Ovo mi se dešava ali svaki put, i već postajem alergična. Kao da sam na trkama ili u takmičenju "ko bolje gde živi", ne znam koji vam je đavo. (Za protokol: nikad, nikad u razgovoru sa prijateljima ne tvrdim da je bolje iseliti se ili bolje ostati, nikad nisam nikog ubeđivala kako je gde, ne hvalim se ničime što imam ili radim.)

Dule, blog ti je toliko bedan, ali si bar ostao veran svom stilu.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:38 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

ne razumem gde si se ti ovde pronasla? Toliko je ocigledno da se sprdam sa licemerjem i gluposcu. Moje misljenje je zaista negativno prema jagnjecim brigadama koje se okupljaju po ambasadama, u crkvenim portama, na koncertima folk pevaca u inostranstvu. Ja te ljude prezirem. Znam barem deset njih koji su se musavi od pecenja kleli u majku Srbiju zickajuci pare od dijaspore a posle po povratku urlali protiv Vlade, protiv neistomisljenika itditd.
Ne znam gde si se samo ti pronasla u toj prici. Ne prepoznajem taj ton u tvojim komentarima. Pozdrav
snezana7plus snezana7plus 12:02 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

Vidi Audrey,
evo iz druge perspektive :)
Ja sam blog dozivela sasvim drugacije - sto ne znaci da je ispravno.
Ja zivim u Srbiji, Beogradu, imam dosta prijatelja i rodjaka koji su se iselili.
Nista ja nemam protiv toga sto su se iselili - svako sledi svoj put.
Sve sto trazim je iskrenost - bas to sto si rekla :
Kao da sam na trkama ili u takmičenju "ko bolje gde živi", ne znam koji vam je đavo.

Ako iskreno razgovaramo, mi smo i dalje prijatelji. Realno je da imamo drugacije poglede na zivot, jer smo u drugacijim uslovima.
Ali kad neko, ko se iselio, dodje ovde ili odande vrsi propagandu u stilu: "svi pametni su otisli" i/ili "vidi gde sam ja, a gde rastu tvoja deca" - a pri tom, ko zmija noge krije svoju pravu situaciju, krije zrtve koje je podneo, da neko slucajno ne pomisli da je pogresio - to ja zovem licemerjem, pametovanjem i sl. i ne osecam vise nikakvu vezu sa doticnom osobom.
S druge strane, kad moja drugarica iz Australije dodje ovde, prvo se izljubimo, onda se svadjamo - zbog stavova koji su se izmenili, onda se grlimo, pa pocinjemo bolje da se razumemo. I ja znam da je ona donela pravu odluku, i ona zna da sam ja donela pravu odluku, i mi se medjusobno postujemo.
Mislila sam da je jasno da je Dule govorio o onim prvim varijantama, bas o onome sto se i tebi ne dopada: o takmicenju "ko bolje zivi" i pametovanju proisteklom iz istog.
I nije problem sto neko ko zivi van Srbije voli Daru, problem je kad taj neko krene nama u Srbiji da objasnjava da je tamo izmedju ostalog i zbog kulture.
Kao sto mi i ovde nije problem kad neko voli turbo-folk, sve dotle dok me ne siluje da ga i ja slusam.
yu1bcd yu1bcd 12:22 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

Kultura dijaloga je izvan Srbije ipak na visem nivoju! Donekle pomaze internet ukoliko se apstrahiraju isfrustrirani anonimci.

Lepo me ubedjivao kum da idemo u Londonsku SPC na cevapcice, a mi pojedosme poljske pilice pod firmom nemacke hrane. Mogao sam mozda videti i Maru Bubamaru koju sam vec preskocio u Ljubljani. Tezak je zivot u dijaspori, cak ni RHCP ne odrzavaju redovne koncerte. Rolling Stones forever...
audrey audrey 12:28 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

Vidi Snežana,
nisam ja izgleda jedina koja je Duletov blog doživela "sasvim drugačije", pogledaj samo detaljno pristigle postove. I baš zbog poslednjeg Duletovog pasusa uopšte nije jasno na koga je mislio, a to su primetili i blogeri pre mene. Jagnjeće brigade ne spočitavaju vama
kako treba da damo Kosovo, da volimo ove ambasadore, da skacemo od srece na svaku kuloviju NVO-sektora.
, i time je tekst ispao totalno nerazumljiv, nelogičan ali jasno uvredljiv i nadrkan (obrati pažnju na finu stilistiku poslednje Duletove rečenice). Autorovo nevešto izvlačenje da on pobogu nije mislio na nas nego na one tamo primitivce što vole Daru je uz takav tekst na početku sasvim neubedljivo.
Ni ja ne volim mnoge naše iseljenike i ne idem na Darine koncerte, ali ovakvo paušalno pljuvanje po "klošarima" je ispod svakog nivoa. I ako cenjeni autor misli da će u blogovskoj zajednici naći društvo za ovakvo ismejavanje emigranata-kao-takvih (jelda, nas što smo laki na tastaturi), onda se grdno vara.

Dragi Dule, ako je tvoj tekst trebao da bude humorističan, onda je nešto omanulo...
Olga Medenica Olga Medenica 13:20 01.07.2007

PERSPEKTIVA

Dule, ne znam sta ti bi.
Kakva MaraBubamara?
Ja u Londonu ne poznajem nikoga ko spava pod slikom Draze Mihajlovica i lozi se na narodnjake.
Doduse, ovde na sajtu sam provalila par narodnjaka koji su bili URNEBESNO komicni. Ali to je nesto drugo.

Lazem, poznajem par ljudi koji koji mozda i odu nekad na neki koncert narodnjaka.
Radnici u gradjevinarstvu (ova ili ona grana), svi su tu blizu 50.
Bugarin, pogranicno selo (ali mu se svidjao dzez kad sam pustala dok je radio na jednoj gajbi tu u komsiluku)Srbin i Hrvat, sela u Krajini, Srbiji. Slusaju i takozvane "Hrvate".
Oni, kao i njihove porodice (mnogim od svojih radnika sam videla porodice) su sasvim zgodni ljudi, stavise, zidari uglavnom izgledaju kao da su izasli iz teretane, tezak im je posao. Pristojno su obuceni, za slucaj da je neko mislio da radnici izlaze na komcerte u treger odelu sa slemom.

Takodje ne poznajem ni one sto se ponasaju bahato kad dodju u Beograd.

Ali cujem da u BiDziju narodnjace pune fudbalski stadion.
Jel' to istina ili zvaka?

Sto se tice "jednog dupeta i dve fotelje" takvih vec poznajem koliko hoces, ljudi iz CELOG sveta, zive nekako i u Londonu i u Tel Avivu, ili Parizu ili New York-u, Berlinu, gde god, u isto vreme. To je normalno, cini mi se, nikad ne trampis jedno za drugo nego siris..... (KosmoPOLITizam?)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:24 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

ne, nije trebao da bude humoristican.
Ti imas svoje misljenje, ja svoje. Ne vidim u tome nista lose. Mislio sam na sve Vas koji ste se prepoznali u ovom tekstu, ako ti je lakse. Pogledaj malo po skorasnjim blogovima gde se "pegla" o politici pa ces da vidis o cemu ja pricam. Ne vidim razlog za zabrinutost nasim ponasanjem, ljudi, koji su otisli odavde i zive tamo-negde. Tu ja prepoznajem uvredljivost i nadrkanost. Ljudi koji su ovde ostali imaju pravo na svoj stav i misljenje i nicim nisu zasluzili da im o tome palamude ljudi koji su otisli i prihvatili pravila tih teritorija na kojima zive.
Beograd je najtolerantniji grad na svetu. Niko ko je ovde dosao nije promenio ponasanje i niko nije prihvatio da zivi po pravilima velegrada. Svi su doneli najgore obicaje sredina iz kojih su izmileli i nece da promene te svoje navike. Kada odu negde preko, prepoznaju se po pognutim glavama u redu na pasoskoj kontroli. I onda smatraju da su nevidjeno uspeli u zivotu. Potom se vrate ovde i govore nama kako da se ponasamo izmedju dva slajma pljunuta na ulicu. Ili sto je jos gore, udaraju u serpe i lonce na internetu, kako to da nazovem? Kompleks revolucije, ne razumem.
Dosta je vise toga. Treba jednom zauvek da prestanemo da se bavimo tudjim zivotima, porodicama, tanjiru, novcaniku. Ovo sto nam se trenutno desava na politickoj sceni je zaista potpuno ludilo koje niko od nas nije izazvao.
Majko moja, kakvi likovi. I jos se setaju na slobodi, a ako se neko usudi da to pomene na ovom blogu, krece lavina. Ja ne znam ko je kriv. Ne drzim niciju stranu. Ali zaista od sveg srca zelim da se resim svih tih likova. Jednostavno da nestanu iz nasih zivota. Samo nam jos fale savetodavci koji su otisli odavde. Zato sam i naslovio ovaj blog "Ostajte tamo", ne trebate nam. Otisli ste odavde i ne vidim potrebu da se mesate u nasu muku, narocito na nacin na koji to cini vecina na ovom blogu.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:33 01.07.2007

Re: PERSPEKTIVA

Olga, i ti i ja smo u pravu. Samo jos da provalimo da je tako:) Ne poznajem ni ja nikoga ko se bahato ponasa kada dodje u BG, i sretan sam zbog toga. Ne poznajem ali ih gledam na svakom koraku, prepoznaju se. Dominiraju gestikulacijom, skrecu paznju na sebe. Beograd lagano postaje otpad, svi najgori su dosli u njega, jos kada dobiju logistiku u gasterbajterima, to je THE END!
ana t. ana t. 13:46 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

Ne mogu da odolim a da ne podelim sa vama jedan trenutak iz mog gastabajterskog zivota. Dakle, nedelja popodne ja, sama u svom supermodernom novom stanu koji sam od svoje plate kupila, namestila... i zovem mamu u BG. Nedelja po podne je nekad bilo vreme za nas dve. Skuvala sam kafu, smestila se na kaucu i zovem, kad ono mama sve nesto brza i skracuje razgovor....Ja tu kao, pa sta radis a ona ce: "Pa eve dosla Tamara (devojka mog brata) pa se farbamo i pijemo kafu... E tu se smracilo. Zaistaa me je sramota da vam prijavim kakve su mi sve misli prolazile kroz glavu, znaci ljubomora u svom najgorem obliku. Vec sam smslila kod kog cu ja frizera da idem, kakve ja mogucnosti sve imam a ta Tamara jadna zivi tu gde zivi.... Sta da vam kazem totalni mrak.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:47 01.07.2007

Re: PERSPEKTIVA

Dominiraju gestikulacijom, skrecu paznju na sebe

i ovi iz vana i ovi iznutra
isto
i svom snagom
Beograd lagano postaje otpad

present tense: pa ti si još optimista

nešto se mislim,
tamo ovi naši "rade" po tamošnjim pravilima
a ovde po našijem
i tako

treba da se čisti
milandez milandez 17:49 01.07.2007

Re: iz druge perspektive

zmedju dva slajma pljunuta na ulicu

Predlazzem kao soccnije: "dva zzmutoljka".
Alek212 Alek212 13:11 01.07.2007

gazda dule

nemoj da sedas za kompjuter kad si ustao na levu nogu. procitao sam tvoj blog 2 (slovimadvaput) za redom i ne razumem sta hoces da kazes. jel pokusavas da kazes da su ljudi u londonu dziberi ili da su svi gastosi=pecalbari dziberi ili pokusavas da kazes da gastosi+pecalbari nastave da salju pare u srbiju svaki mesec ali da te vise ne uznemiravaju ili je nesto trece. vidis bre kako si me zbunio a sve zato sto tipkas a nemas pojma sta hoce da kazes
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:27 01.07.2007

Re: gazda dule

:) danas sam ustao na desnu nogu i potpuno sam razumeo svoj tekst. Neki drugi put cu da ga elaboriram, ali mislim da imas odgovore u gornjim komentarima ako te ne mrzi da citas
Alek212 Alek212 13:33 01.07.2007

Re: gazda dule

ok. ajde da probam i treci put. dara bubamara je dziberka (slazem se), nasi ljudi u londonu su dziberi (pa sad kako koji), nasi ljudi u dijaspori su dziberi (80% da-20% ne). nasi oficijalni predstavnici po belom svetu su dziberi posto ih je sve do jednog/jedne postavio na funkcije Al Kapone na stiklama (slazem se)
Nagradno pitanje: Tko je Al Kapone na stiklama?
Aj da te cujem moj Brajko/Dule
jadac jadac 14:16 01.07.2007

Re: gazda dule

pa dara bubamara zar nisi ukapirao....brajko
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:26 01.07.2007

Re: gazda dule

evo, odgovorio ti je moj advokat:)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:27 01.07.2007

Re: gazda dule

212,ncini mi se da pricas o Dani Draskovic. Ne vrdam, gledam formulu 1
Alek212 Alek212 14:41 01.07.2007

Re: gazda dule

daaa. ta prirodna pojava je za mene fenomen veci od vanzemaljaca, crnih rupa i svega ostalog meni poznatog
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:19 01.07.2007

Re: gazda dule

:))
Rio-Coker Rio-Coker 15:39 01.07.2007

Silikoni!!

Sto je Dara poradila na grudima!!
Jes da vec drugi put koristim ovaj stih,al sta cu volim Sarla!!!

"Ljudi su zlobni,dok gledaju njene grudi":))

p.s. sad kontam shto ima puno mase ne njenom "nastupu"....xaxaxxax the silikoni,bre:))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:32 01.07.2007

Re: Silikoni!!

ma kakva dara! treba da vidis sta radi Seka (vidi dole!) sa svojim prirodnjacima?! na nju se loze svi 'nasi', exyu.

Rio-Coker Rio-Coker 17:02 01.07.2007

Re: Silikoni!!


"Ljudi su zlobni,dok gledaju njene grudi":))


kad moram sam sebe da citiram...nemam drugi komentar ,za ovako "prirodno" poprsje:))

Al,stvarno mi nije jasna ta taktika,prvlacenja slusalaca??
Ako nemash glas,shto pevash,budi porno zvezda:))
Pa zar nishta nisu nauchili od jenne jamison....izgleda da niisu:((
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:24 01.07.2007

Re: Silikoni!!

pazi koker, dara ima glas i to jako dobar, sto ne znaci da je ok to sto peva. treba da je cujes kad peva izvorne narodne pesme kako to zvuci, mislim da je tako i pocela...e posle joj se osladile prvo DM pa €...

blue blue 19:10 01.07.2007

..poshto ja strashno emotivno reagujem...

ne, ne ja, nego autor...

ja, za razliku od njega, ne reagujem strashno emotivno, ali normalno i emotivno, da.

e, pa Dule, da ti normalno emotivno kazhem, ovde si izrekao neke skroz strashne, pogreshne i uvredljive rechi.
I to o pripadnicima svog plemena. To se ne radi, a ako se vech radi, valja dati doooobre razloge.

Al dobro, mozhda sutra kazhesh da si se samo zezao. Videchemo.

strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 03:41 02.07.2007

Re: ..poshto ja strashno emotivno reagujem...

Ne bi mu bilo prvi put, cesto to on radi )
skyspoter skyspoter 19:16 01.07.2007

sala

u kojoj je ona drzala koncert je kafana pokupljena sa ibarske magistrale. I ti ljudi sto dolaze na koncerte su ljudi koji dodju u crkvu u deset ujutro i odstoje do 12 moleci se za bolji zivot i jos koju funtu koju revnosno daju crkvi na kraju liturgije.
Olga Medenica Olga Medenica 20:26 01.07.2007

Re: sala ne sala: Bottom line:

Bottom line:

1. imas vizu vrati pasos
2.rolling stones (izbeglice, dodjosi) marsh napolje, nemo' da nam "ruralizujete urbanu sredinu" breee

Ne znam jel' se tu racunaju samo ovi najnoviji ili i oni od-ha-avno "lozioci tudjeg parketa"?
Kapiram, zavisi da li su se proPradili ili jos cepaju Borosane.
Pre je mogao i neki rock-an'-roll prijemni, junk prijemni, ovo, ono, madaaaa, i tu se znalo ko "rezi".
Radojicic Radojicic 20:31 01.07.2007

Oklop

BEOGRAD, 1.jula (Tanjug) - Književnik, dramski pisac, anfant teribl srpske kulturne scene Milan Mika Oklopdžić preminuo je rano jutros u svom domu u San Francusku (Kalifornija, SAD) u 59. godini, rekla je Tanjugu Oklopdzićeva supruga Branislava.
Milanu je otkazalo srce.
Radojicic Radojicic 20:39 01.07.2007

Oklop

Vi ste jedan od prvih srpskih pisaca koji je otišao u svet pre krize, rata, sankcija...Šta vas je navelo da napustite, tada još uvek relativno stabilnu, državu?

- To je bila egzistencijalna potreba za dekontaminacijom. Mislio sam da smo zdravi sve dok nisam otkrio vaške u mislima, otrov u očima prijatelja. Otišao sam zbog poštara koji mi je krao pisma iz inostranstva, zbog toplog piva, hladnih radijatora, zbog onog generala koji je javno izjavio da nije čuo za Goli otok, otišao sam zbog galame nemuštih i ćutnje mudrih, zbog sive boje koja je prekrila naša bitisanja, zbog toga što je Beograd izgubio vrelinu i prestao da bude grad, zbog pištolja koje su deca nosila u školu umesto penkala. Otišao sam u trenutku kada je Srbija počela da jede samu sebe. Otišao sam zbog onog još goreg koje je, sasvim izvesno, nailazilo u talasima.

Da li ste kao Srbin u Americi bili prinuđeni da poslednjih godina objašnjavate šta se "zaista" dešavalo na ovom tlu?

- Nema težeg zanimanja nego biti Srbin u svetu. Pokušavao sam godinama da odgovorim na napade sa svih strana, po najrazličitijim novinama, časopisima, TV i radio stanicama - niko ništa nije štampao od toga, spuštali su slušalicu. Mediji su već bili kupljeni. Mi smo bili slobodni strelci i delovali smo kao usamljeni lavež pobesnelog psa. Odbijali su i mene, ali i akademike i dobitnike Pulicerove nagrade. Kad god razgovaram sa našima ovde čini mi se da uvek pričamo o prošlim vremenima. Naša sadašnja tema je prošlost. Postoji samo ono što je bilo. Sa tolikom količinom kvalitetne prošlosti, mi kao da smo izgubili pravo na budućnost. I kako mi se čini, hraneći se svakodnevno našom istorijom, u budućnost ćemo ući gladni, goli i bosi. Narod vanserijske prošlosti osuđen je na doživotnu bivšu budućnost.

Skoro ste izjavili da imate neopisiv strah od dolaska u izmenjeni Beograd. Da li ga još uvek osećate?

- Imam neopisiv strah da se prošetam Beogradom. Ne mislim da bi mi se nešto ružno desilo, ali... Imam strah od hodanja po asfaltu koji ne prepoznajem. Ipak je to grad koji se izmigoljio i okrenuo leđa i svojim roditeljima i svojoj deci. Plaši me pomisao da sretnem zelenooku Vesnu, ili nadaj bože, kikastu Dušku... One su ostale u Beogradu, ostale su verne svojim očima i kikama. Ovde toga nema, tradicija je na strani kozmetike. Toliko sam ulagao u snove, ne pada mi na pamet da ih razbucam na nekom ćošku koji kod mene sve manje i manje postoji.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:52 01.07.2007

Re: Oklop

covece, bas mi je zao. Mika Oklop, ode. Tuzno, pretuzno...
blue blue 21:06 01.07.2007

Re: Oklop

jeste. Ode.

A i On je bio deo te Priche po kojoj si se toliko ispljuvao..
On je bio jedan od nas (ne)sretnih i punoletno (dugo) rasejanih srba u svetu...

On, da, i ti sad kopirash prichu o nostalgiji i strahu tamo.. a ... ne razumesh je..
e, bre dule, al si me naljutio...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:26 01.07.2007

Re: Oklop

razumem je, blue, itekako je razumem. Ali da li mislis da mi nemamo nostalgiju i strah sto zivimo u ovoj ludnici. Gledam upravo Utisak Nedelje i muka mi je. Muka mi je od polusveta i njihovih poluistina. Mene muci nostalgija svaki put kada izadjem napolje iz stana. Veruj mi. Svoi mi pamtimo vreme od pre 91. Svako od nas je unutrasnji emigrant. Ako sam te naljutio izvini. Pozdrav
sun_to_rock sun_to_rock 21:40 01.07.2007

Re: Oklop

Svako od nas je unutrasnji emigrant.


e, ovo je jedina istina izrecena na ovom postu.
dunjica dunjica 22:09 01.07.2007

Re: Oklop

Svoi mi pamtimo vreme od pre 91.


Jooj, nemoj Duleeee!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:18 01.07.2007

Re: Oklop

necu, obecavam
audrey audrey 22:39 01.07.2007

Re: Oklop

Od pljuvačine do patetike za 24 sata... Od najboljeg grada na svetu do "ludnice"... Pa Dule, teško te je pratiti, boga mi... Nije tebi lako.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:57 01.07.2007

Re: Oklop

Beograd je najbolji grad. Kulovi su nam napravili ludnicu od zivota. Nije mi lako kada ih gledam i slusam po ceo dan. Jos kada im se pridruzi logistika onda je stvarno tesko...
Radojicic Radojicic 23:01 01.07.2007

Re: Oklop

audrey
Od pljuvačine do patetike za 24 sata... Od najboljeg grada na svetu do "ludnice"... Pa Dule, teško te je pratiti, boga mi... Nije tebi lako.


daj bre
covek je rekao da ga nerviraju degeni i ne znam sta tu ima lose
yu1bcd yu1bcd 23:23 01.07.2007

Re: Oklop

Dve lepe srpske zurke veceras u Londonu! Dva emigranta se vracaju kuci u Krasice, CG i Split. Preporucio sam im knjigu "Dragi moj Petrovicu". Malo se ljudi vracalo sa Zapada na Istok...
dunjica dunjica 23:31 01.07.2007

Re: Oklop

Dvije srpske žurke. Jedan domaćin se vraća u CG, drugi u Split. Pa, sretno im!
Stalker Stalker 01:14 02.07.2007

Re: Oklop

Glafonja dragi, mora da si se opet predozirao ćevapčićima, pa se lagano daviš u sopstvenim rečima, nerazumnom generalizovanju i zamkama logičke greške zvane argumentum ad hominem.
Pusti dijasporu i emigrante, dovoljna nam je naša mukasto moramo da dišemo tuđi vazduh. Emigracija su bili i Crnjanski i Mak, i Saša Petrović, do danas i Oklop. Tu je i Albahari, Biljana S. kao i toliko dobrih, plemenitih i umnih ljudi koji su priznati mnogo više u svetu nego u Beogradu i Srbiji.
Ne verujem da baš svi srpski emigranti, rasuti po ovom svetu, uživaju u umetnosti beogradske umetnice Bare Bubamare. Ali je tačna činjenica da je ona jedan od simbola tog novog (modernog) Beograda.
Dule Nedeljković
Beograd je najbolji grad.
Beograd nikad nije bio najbolji grad upravo zbog pasivnosti sopstvene inteligencije koja uvek ustukne pred primitivizmom.
Dule Nedeljković
Kulovi su nam napravili ludnicu od zivota.
Pa borite se protiv kulova. Za početak, dajte im imena.
Dule Nedeljković
Nije mi lako kada ih gledam i slusam po ceo dan.
Razumem te, nije lako biti pasivan.




korto malteze korto malteze 23:35 01.07.2007

kafana na nogama

Hehe Dule, ovaj blog me je podsetio na oglas koji sam, citiran u domacoj stampi, davno procitao. Prvobitno je objavljen u nekom dnevnom casopisu u US. Ide otprilike ovako: 'izdajem stan u sirem centru grada, dve sobe, cist blabla, stanarima sa redovnim prihodom; bez dece, bez pasa, bez bubnjara, trubaca, dzezera i swingera, sportista, bez nudista, budista, baptista i ostalih gubitnika...uostalom, bas me briga - prodacu sve i idem u Denver'... kanda se coveku nagomilalo nezadovoljstva i u dahu je rekao sta je imao.
Ima toga o cemu si pisao...onoliko, ali ne vazi za sve. Ne osecam se prozvanim, iako vec dugo ne zivim u Srbiji, valjda jer se ne nalazim ni u jednoj od pomenutih kategorija, ni klosar, ni narodnjaci, ni razbacivanje kad dodjem, ni paljevina na 'in' i 'out' politicke opcije. Cak i izbegavam unsolicited advices i - urnebesna podudarnost - idem na RHCP u sredu. Ali, ne mesati babe i zabe...tacnije, ne poistovecivati mesto boravka, ukus, politicke opcije i licemerje. Cak bih mogao reci da najcesce ne idu u istom paketu. Budi uveren da skoro svako iz rasejanja ima potrebu da se uhvati svog korena, kako god...e sad...sto su se mnogi zeznuli pa misle da DaraBubamaraEndDBend imaju bilo kakve veze sa tim korenima, drugi je problem.
Vecina naginje bar malo nekoj politickoj opciji (malo koji balkanski iseljenik ti je apolitican), nekom lezi trenutna pozicija, a neko se pre nadje u delatnostima NVO (otprilike jednako polarizovano i zastupljeno kao i u Srbiji) - ali, zasto ocekujes da se sad svi ti ljudi operisu od politickog misljenja i da cute samo zato sto (vise) nisu tu? Meni je, dok sam ziveo u BG, razgovor sa rodbinom u inostranstvu uvek bio zesci reality check.
Daklem, gde su emocije, tu se i lupi sakom o sto, gde se lupi sakom o sto, tu i polete case malo...a onda se i pozale svi sa osetljivijim usima. I ubrzo je cela kafana na nogama.
Za narusavanje reda, sledi nosenje majice sa natpisom 'I ja sam dijaspora'. Ja ti je licno donesem kad dodjem u BG.
Inace...imas cohones. To ti se mora priznati.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:48 02.07.2007

Dule po meni ti si skroz OK


Volim da citam i komentarisem tvoje blogove, ponekad kao ovo danas brzopleto nesto izvalis, ali vidi se da si skroz OK , da nisi pokvaren. Vidi se to odmah i oseti, kad pogresis u brzopletosti, hoces i da se izvinis, nisi narcisoidan kao neki VIP-ovci, to gotivim kod ljudi.

Vidi se da smo odrasli na istom asfaltu, tu smo negde ista generacija, i mogu da ti kazem da najradije citam tvoje blogove bas zbog toga - jer me vracaju upravo u taj beogradski milje osamdesetih. Danasnji blog i raspravu nalazim kao izuzetno interesantnu i korisnu za sve nas, hvala ti na tome.

Zao mi je Oklopa, Bog da mu dusu prosti.

Pozdrav
Bojan
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 07:58 02.07.2007

Re: Dule po meni ti si skroz OK

Bojane, hvala, to mi je i bio cilj. Malo da se protresemo, da ne pricamo u rukavicama. Ja uvek dajem za pravo ljudima koji su u datom momentu stalozeniji od mene. Bore se za sebe i svoje stavove.
Meni je samo zao sto ja ne mogu sa svima da sednem za sto u nekoj basti i posteno se isvadjam, ali onako, kreativno. To meni najvise nedostaje ovog leta 2007 u Beogradu.
Kao sto rekoh, svi ljudi na ovom blogu hodaju istom stranom ulice. U gornjim komentarima su svi zaista iskreni. Brane se, napadaju, ljute se, placu, ujedaju. To su emocije. Nije tesko biti pametan pa nekim pisanijama zasluziti da te svi tapsu po ramenu i kunu se u tebe. Lako je slihtati se ljudima. Ali nije lako izboriti se sa svima Vama na ovakav nacin.
Iznenadjen sam, zaista prijatno. Prvi i jedini put sam popio frku na ovom Blogu kada su ljudi na "Now Playing" blogu pisali sta slusaju od muzike. Onda sam ukapirao koji je profil ljudi ovde. Tada mi je doslo da pobegnem nad tim autoritativnim momentom koji sam doziveo. Ali ostadoh i sa uzivanjem delim sa Vama i dobro i zlo. Pozdrav
Spiridon Spiridon 08:31 02.07.2007

Re: Dule po meni ti si skroz OK

Vidi se da smo odrasli

tu smo negde ista generacija

korisnu za sve nas


Pisi u prvom licu, bice svima lakse da te razumeju.

Poz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana