Kandidujem se

Strongman RSS / 20.08.2008. u 23:41

gay-flag.gif Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji i zalazem se za jednaka prava. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.

 

 

Ovo je jedan atipican tekst. Ovo ne pisem kao Strongman, osrednji bloger vec ovo pisem kao Milan Jovanovic, suprug, otac i sin. Ovaj blog pisem kao covek koji veruje u porodicu, moral, cast, ... Ovo pisem kao covek koga tiranija, nepravda, licemerje,... nerviraju.

Ovaj blog se bavi pravima seksualnih manjina, seksualnih vecina, dece, odraslih, muskaraca, zena,... Ovim blogom zelim da ukazem na jednu degutanu pojavu o kojoj nedoreceno komentarise, o kojoj se suska u kulorarima bloga, razmenjuju se poruke, chatuje se... Nije lepo da kazem ali imam utisak da ako ja to ne kazem niko nece uzeti na sebe rizik da bude izlozen lincu necega sto je postalo karikatura gradjanskih i drugih prava. Ok. Tu sam. Ali cu da kazem. Gledamo se u oci.



Neznam kako je bilo ranije, ali od kad je pratim sajt B92 i blogove na njemu, cini mi se da je blog bio igraliste za odrasle. Na njemu smo se politicki raspravljali, jadali, poveravali, savetovali, ... Na blogu smo se i organizovali kada je neka akcija bila u pitanju. Blog je u zivotima mnogih od nas dobio ulogu dnevne sobe u kojoj smo se vidjali, pili kafu, citali novine i tracarili. Cini mi se da je vreme idile dnevne sobe proslo.

Nas blog vec duze vreme ne predstavlja prijatno mesto za boravak. Prava pojedinca su ugrozila prava grupe. Pojedinac je uzurpirao mnoga prava, grupa smuseno dozvolila. Pojedinac je dozvolio sebi da vrsi nuzdu na mestima gde se ljudi okupljaju i provode vreme, da taolet papirom umocenim u sebe ostavlja lsacivne poruke,... Pojedinac je pod plastom izjednacavanjem prava poceo da vrsi nuzdu po pravima drugih.



Naravno da svako normalan podrzava prava seksualnih manjina i taj broj se cak i u Srbiji svakodnevno povecava. Niko nema pravo da osudi drugog zbog seksualne razlicitosti i s tim u vezi gradjanska obaveza svih nas je da se zalazemo za jednaka prava. Kada kazem prava mislim na JEDNAKA a ne na nesto drugo.


Bloger Q92 je u potpunosti uzurpirao ovaj nas blog i dao mu neku novu, alternativnu dimenziju. Od bloga B92 sasvim primetno postajemo blog Q92. Da se razumemo, ne GAY92, nego Q92. Postalo je kristalno jasno da su potiskivane frustracije licne prirode isplivale na povrsinu i da je privlacenje publike diskutabilno korektnim autocenzurisanim ranim radovima bila vesto smiljena taktika isfrustrirane osobe. Veliki izboreni medijski prostor Q92 koristi za put "kojim se redje ide" i umesto pozitivne promocije seksualnih razlicitosti drzi cvrst kurs zameranja sa neutralnim citaocima u nadi da ce u tom sukobu uspeti da ostane kao samoproklamovani "vodja" odbrane od nicim izazvanog negativnog javnog mnenja. Umesto da miri on svadja. Umesto da gasi on sipa ulje na vatru. Umesto da inteligencijom i pamecu ubija duhove proslosti koji u seksualnim manjinama vide "ubi pedera", on disciplinovano ispod stola sutira u cevanice, trazeci reakciju kako bi mogao da bude zrtva. Vodja i zrtva.

Tom prilikom Q92 ignorise kolektivno znanje iz istorije da diktatori koji su razvijali kult licnosti u odbranu spoljnog neprijatelja nisu slavno prosli. Tom prilikom Q92 ignorise i cinjenicu da ga se veci deo populacije kojoj se on namece kao vodja stidi i odrice. Ali oni nemaju dovoljno medijskog prostora i nemaju toliko bezobrazan nastup. Oni jednostavno pricaju istinu da ljudi treba da imaju ista prava. Ali od Q92 ne mogu da dodju do izrazaja u svojoj suptilnosti i normalnosti. Q92, se svojski trudi da obezvredi logiku jednakosti.


Njegova definicija jednakih prava svakako ne podrazumeva jednakost. Degutantnim izlaganjem ruglu crkve, strejt populacije i Srpstva, Q92 veoma uspesno sutira na go populacije ciji je on, samoproklamovani centarfor. Stalnim pokusajima nabijanjem krivice strejt populaciji kako oni nisu "kul" on u stvari vredja nase oceve i bracu koji su metodom slobodnog izbora ipak ostali u okvirima heteroseksualnog od nedovoljno obrazovanih ljudi pravi nepovratne neprijatelje.

Samo jedared mozes da ostavis prvi utisak. Ne zaboravimo da Srbija nije najprogresivnija zemlja, cak ni u regionu. Kako promeniti prvoponudjeno "ubi pedera" u Srbiji kada je slika gay populacije bas samoproklamovani vodja Q92. Cini mi se da kada bi on licno reklamirao proizvod uspesne multinacionalne kompanije, kao sto je koka kola, da bi doslo do nezabelezenog pada prodaje.

 

Jasno je da je potrebno da se sredi nasa dnevna soba i nas blog i da ponovo bude mesto puno ljubavi i uvazavnja ugranicama sloboda.

 

 

Sta predlazem?

Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.


Jer, ko ce ako ne ja. Kad ako ne sad.

 

 

p.s.

Za ovu priliku cu da ukinem zabranu komentarisanja na mom blogu grupi od 5 autora ukljucujuci Q92.



Komentari (758)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Goran Vučković Goran Vučković 13:37 22.08.2008

Re: Tarzan se bori za dečiji dodatak

Nešto mi se čini da je došlo vreme obaranja rekorda... e, sad, da li na ovom Strongijevom blogu, ili na nekom drugom koji iz, kako rekoh već, ovog bloga što označava vrhunac bude ishodio... ostaje da se vidi.

Ne verujem. Pre bih rekao da je ovo bio ventil da se izduvaju negativna osećanja prema Bobanu i Peđi (vidi preporuka koliko ima ovaj blog) i da je to "čudo" imalo svoja "tri dana".

Pretpostavljam da, u ovoj formi, cela stvar nije puno dirnula ni Peđu ni Bobana. Nije dirnula ni B92 web ekipu, jer bi se već pojavio Dejan Restak u komentarima, kao što se uredno pojavi kod Bobana kad ovaj zas**e stvar.

Rekao sam već Milanu da je ovo promašena tema - jer Bobanov i Peđin odnos u ovoj priči je pre svega sa preduzećem B92 Web. Mislim da ne treba ispuštati iz vida da smo mi ovde na privatnoj imovini. Svakako, imamo pravo da komentarišemo svaki Queeria blog. Odeš, staviš svoj komentar. To i ja radim. Kad imam šta da kažem o tekstu.

Boban i Peđa predstavljaju prvo sebe, pa njihovo udruženje pod čijim imenom objavljuju, pa firmu B92 Web koja im ustupa prostor i drži ih u VIP statusu, pa tek na kraju one koje sve rane njihovog roda bole. Ja sam srećan da koristim sistem i kažem im šta imam da im kažem o onome što napišu - i to posebno Bobanu a posebno Peđi, a ne queeria organizaciji ili svim homoseksualcima ovog sveta. Nemam nikakvu nameru da se organizujem u grupe koje idu da "biju pedere"

Inače, kad je ovo već blog za ogovaranje: meni je Peđa sasvim cool lik, iako i on ima svojih tikova (ima neki tik protiv nas 'gastosa', koji povremeno probije njegov inače simpatični stil komunikacije). Boban (očigledno) ima neki ozbiljan problem sa crkvom - da li je neoutovani hrišćanin, ili šta li je već - nije mi baš sasvim jasno. A što se tiče stila pisanja - mislim da je to Dušan Maljković lepo opisao (iako, opet - da je Boban tako dobar pisac, ne verujem da bi ovde gubio vreme sa nama, naravno :)))
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:11 22.08.2008

Re: Tarzan se bori za dečiji dodatak

Pa ne znam, možda si stvarno u pravu, Vučko.
Duže si tu, bolje poznaješ situaciju.
Ne menja stvar: jopet ovaj blog vidim kao vrhunac u netrpeljivosti koja se dugo razvijala, i nadam se da posle njega sledi smirivanje i veće međusobno razumevanje.
Krugolina, Optimista Po Rođenju
indiana92 indiana92 17:52 22.08.2008

Re: Tarzan se bori za dečiji dodatak

Vucko,
posle tvojih komentara na ovom blogu, zadobio si moje vecno postovanje.
Mislim da imas pravi pogled na stvari i veoma analiticki i sa respoektom prilazis svim svojim sagovornicima.

Cini mi se takodje da je ovaj blog izazvao vise ljudi sa negativnim stavom da napisu komentare a da je nas, koji smo OK sa Qeeriom da i dalje postoji i pise (citali mi to ili ne), ima mnogo vise nego sto se to u komentarima vidi.

Iako mislim da su Q imali boljih tekstova ranije, bilo bi mi zao da prestanu da postoje.
palilula92 palilula92 00:48 21.08.2008

evo i ja da komentarisem

Desilo se puno puta da moram da pazim da mi dete ne ude u sobu i vidi sliku postavljenu na vrh bloga, u kojiko je doticni prvi po redu.

Imam gay clana porodice, znaci prihvatam razlike i tome stvarno ne pridajem neki veliki znacaj. Medutim doticni clan moje porodice je sebi uvrteo u glavu misionarsku ulogu. Ostavlja gay porno casopise na stolu u dnevnoj sobi kad je prosirena porodica u kuci (sa malom decom, mladom od 10 godina), prekomerno izrazavanje emocija sa svojim partnerom pred svima kao i opsednutost muskim polnim organom. Mislim da paralela sa tvojim postom postoji i te kako.

Ono sto me najvise nervira je ne prihvatanje ostalog sveta koji nije gay (ili konstantno ismejavanje), a pritom se zali sto on nije prihvacen. E, pa to ne moze.
dragonKa dragonKa 01:05 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

e palilulanajtitu :)
nece tvoje dete postati gej zbog takvih stvari samo ce se zapitati i tu je tvoja uloga koju ne mozhesh da izbegnesh (kad tad cesh se sresti sa time) i potpuno su mi bezveze te priche a shta ako moje dete to vidi.
videt ce.
na internetu, u chasopisu, na filmu, na ulici.
nemoguce je sve drugachijosti sprechavati time "videt ce mi dete"
to je jedna lazh i svi koji to koriste znaju da je problem u njima jer neznaju da se postave prema problemu i prema detetu u odredjenim situacijama.
prema tome mojne to.
posan/a sam sa svim strejt ljudima koji me upoznaju sa svojom decom bez bojazni da cu ih zarazit gejovirusom :)
a
Strongman Strongman 01:19 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Ono sto me najvise nervira je ne prihvatanje ostalog sveta koji nije gay (ili konstantno ismejavanje), a pritom se zali sto on nije prihvacen.


Neoprezno
Strongman Strongman 01:21 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

posan/a sam sa svim strejt ljudima koji me upoznaju sa svojom decom bez bojazni da cu ih zarazit gejovirusom :)



Ne mozes da ocekujes momentalne promene mentaliteta. Negde to ide brze, negde sporije.

To cuvanje dece od geyovirusa od strane ljudi koji su ok sa homoseksualizmom je medjukorak ka totalnom uvazavanju prava na seksualno opredeljenje. Ali isti tako imaju roditelji pravo da uticu na svoju decu na neki nacin. Tako da je to meni siva zona
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:34 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Ono sto me najvise nervira je ne prihvatanje ostalog sveta koji nije gay (ili konstantno ismejavanje), a pritom se zali sto on nije prihvacen.

malo sam iznenađena ovim postom. kompletnim. i ne mogu da komentarišem sve.
ali on, član tvoje familije, jeste ugrožen.
dete neće, lepo ti reče neko, zbog časopisa da postane gej.
drugim rečima, ako bi malo duže gledo u sliku anštajna, ko zna :)))
međutim, kada gej parada postane obična stvar, bez zaštitnika (strongmena, koji mora da naglasi da je strejt) tada
će moći da se kaže da tvoj rođak nije ugrožen.
ovde, milim na srbiju, ne može da se zaposli gej, ne može da ide normalno u školu (sem ako se krije), naročito
u unutrašnjosti, a naročito u šumadiji.
ni u nišu nije bolje, da se ne zavaravamo.
dragonKa dragonKa 01:42 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

gdja hag vi ste futurista !
upropastili ste mi jedan od retkih pokushaja zashite od strejt srbina !
a shto se niste uhvatili za sledecu rechenicu dotichnog gospodina koja je u nashem drushtvu nadasve retka chak neprocenjiva?

Ali Srpstvo je obaveza tolerancije...

dosta mi je vas palamuda koji mi samo otezhavaju bistvovanje u ovom gradu i ovoj zemlji.
vi primate platu na mojim strahovima !
dal kapirate?
Strongman Strongman 01:44 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

(strongmena, koji mora da naglasi da je strejt)


Odlicno zapazanje!


Mislim da je mogo bolja fora kada se klasican alfa Srbin, dokazani i provereni zauzima za prava homoseksualaca, nego da se nasminkani muskarac u korsetu pojavi i dere se da su ovi iz Obraza seljacine neotesane. Ja sam bolja alatka za razumevanje nase stvari (ako me izaberete normalno)
dragonKa dragonKa 01:55 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

ja te biram i nek mi oprosti tvoja gospoja, jesi zgodan al nisi moj tip:)
odo d spavam a ujutru cu da chekiram shta mi je odgovorila
Exitus Letalis veliki borac za nashu stvar :)
mara92 mara92 02:15 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

klasican alfa Srbin

...
хи, хи, хи
Strongman Strongman 02:20 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

mara92
klasican alfa Srbin

...
хи, хи, хи



Evo dokaza. Evo kako je nastajao blog od alfe

Dušan Maljković Dušan Maljković 02:28 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Evo zašto volim da otvorim Strongmanov blog -- čak i ako je tekst loš, fotke su uvek jebozovne...

Uh, jel sam sada i ja blasfemičan ili ćeš ovo doživeti kao kompliment -- ipak ne mogu da budem "proistojan gej" i uklopim se u sliku "poželjnog pedera" kakvu bi da gleda većina str8 populacije, kad ti stavljaš ovako provokativne fotke svima na uvid...:)
Strongman Strongman 02:35 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Jel ti ja licim na Velju Ilica pa da me palis na gurku.

Dobro dosao na moj blog posle par meseci banovanja. Ne mogu da se setim zasto bese.

Uzgred sta je lose u tekstu? Nema valjda slovne greske?


Pozeljan peder je pleonazam kod mene na blogu. Nema nepozeljnih pedera. Ja samo ne volim budale.
palilula92 palilula92 02:56 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

e palilulanajtitu :)
nece tvoje dete postati gej zbog takvih stvari samo ce se zapitati i tu je tvoja uloga koju ne mozhesh da izbegnesh (kad tad cesh se sresti sa time) i potpuno su mi bezveze te priche a shta ako moje dete to vidi.
videt ce.
na internetu, u chasopisu, na filmu, na ulici.
nemoguce je sve drugachijosti sprechavati time "videt ce mi dete"
to je jedna lazh i svi koji to koriste znaju da je problem u njima jer neznaju da se postave prema problemu i prema detetu u odredjenim situacijama.
prema tome mojne to.
posan/a sam sa svim strejt ljudima koji me upoznaju sa svojom decom bez bojazni da cu ih zarazit gejovirusom :)
a


DragonKa,

Mozda nisam bila jasna, pa da pojasnim. Problem je ostavljanje (namerno) porno casopisa u dnevnoj sobi, bili oni gay ili ne, u prisustvu 15 ljudi, od kojih je 5oro dece koji jos uvek nisu u godinama da bi se sa njima razgovaralo o seksu, bilo kakvom. Moja deca znaju da njihov ujak ima prijatelja, to se ne krije.

Znaci nije mi na pamet padalo da ce deca biti gay zato sto ce videti casopis, nego da nema mesta porno casopisu u takvim porodicnim situacijama. Ni jedan normalan roditelj ne ostavlja porno casopise "na izvolte" pred decom predskolskog uzrasta. Isto tako, kad dolaze tetke, strine, babe i dede, ta literatura bas nije prikladna i sred dnevne sobe, po meni je to krajnji neukus. Imati porno knjige ili casopise je ok, ali ih imati otvorene na sred stola pred celom familijom neprikladno. Nadam se da je sad jasnije.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:34 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Strongman
Pozeljan peder je pleonazam kod mene na blogu. Nema nepozeljnih pedera. Ja samo ne volim budale.

Hm. Onda je tesko ziveti, jer uglavnom svuda oko nas su - budale. Pametnih je malo, dakle, oni su retki.
Strongman Strongman 08:43 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Sukob istine i vecine
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:47 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

Sukob istine i vecine

Tu stradaju i istina i vecina. Pa, posle i manjine. Koji ce Vam sukob ? A, zamisli, ja mislio da su Strongman i Q92 ista osoba !!!!!
Strongman Strongman 08:56 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

A, zamisli, ja mislio da su Strongman i Q92 ista osoba !!!!!



Majstore umoran sam za zajebanciju. Idem da spavam a ti pisi sta hoces. Naci ce se vec neko ko ce da ti replicira.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:27 21.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

potpuno su mi bezveze te priche a shta ako moje dete to vidi.


Amin.
Ko da se gledanjem može preneti zaraza.
Ili se rađaš s tim, ili ne.
Nikakva količina "gledanja" ne može ti "pokvariti" decu, aman!

EDIT: sad tek vidim objašnjenje da je reč o porno časopisima generalno, a ne gej, pred decom mlađom od 5 godina. Korigujem komentar shodno tome. Sorry, nisam prvo iščitala sve do kraja.

EDIT 2: samo da bude jasno: ovo mislim samo za porno časopise. Što se tiče razmene nežnosti između dva muškarca ispred deteta, ma koliko bilo staro, ne vidim ništa loše u tome, kao što ne vidim ništa loše ni u tome da otac i majka pred detetom razmenjuju nežnosti.
irvas92 irvas92 05:22 25.08.2008

Re: evo i ja da komentarisem

nabildovani
Mislim da je mogo bolja fora kada se klasican alfa Srbin, dokazani i provereni...

jel ti to o sebi?
hvala na skromnosti jaki, nisam imao pojma da se to "alfa" meri tegovima koje dizes iz bencha.
Unfuckable Unfuckable 01:02 21.08.2008

**

*
x-ray x-ray 01:06 21.08.2008

Re: ok,

Unfuckable
j
pusti me da živim ,ne diram te !


pa ko te tera da vadis glavu iz peska?
Goran Vučković Goran Vučković 01:06 21.08.2008

Re: ok,


zajebite me sa kolektivnom krivicom i igranjem igre žrtava, please
pusti me da živim ,ne diram te !

Al' se primaš, k'o saučešće
Unfuckable Unfuckable 01:17 21.08.2008

Re: ok,

*
Strongman Strongman 01:17 21.08.2008

Re: ok,

pa ko te tera da vadis glavu iz peska?



sta to znaci? izliv tolerancije?
Unfuckable Unfuckable 01:21 21.08.2008

Re: ok,

.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:38 21.08.2008

Re: ok,

pa ko te tera da vadis glavu iz peska?

tačno. ko te tera. ovo je demokratski blog, kao i zemlja.
drž' se de si i do sada bio.
Unfuckable Unfuckable 01:47 21.08.2008

Re: ok,

.
miloshsk miloshsk 01:03 21.08.2008

Hm...

Ubo si bas gde treba, ni levo ni desno. Svi njegovi tekstovi u poslednje vreme su kontraproduktivni i nervirajuci. Pljuvanje po svemu. A on hoce na taj nacin mene, koji imam problem sa gay populacijom, na ovaj nacin da natera da ja to shvatim kao nesto sto je dobro? Aha, hoce, znas kad, juce! Nemam problem sa njima kao pojedincima, ali imam kad se sve oko toga promovise kao nesto sto je dobro, "cool", u fazonu i kao nesto sto bi svi trebalo da budemo, jer je to sad IN svuda.
Strongman Strongman 01:14 21.08.2008

Re: Hm...

jel mogu ja...

U Amerikama sam dosao kao klasicanhomofobi Srbin. Ono da ih ne vidim. I to gde - u Majami Bic. Puno pedera i lezbejki. Mrstio sam se dan, dva, nedelju, dve, mesec, dva,...

I onda sam ukapirao. Ovdasnji homoseksualci su jako fini ljudi. Mozes o mnogim stvarima da pricas sa njima i za razliku od mnogih Amerikanaca imaju interesovanja za razne stvari,. Nisu nametljivi u smislu "sad ce te napijemo pa jebemo". Nisu stvarno. Cak i ne dobacuju, bulje, prozdiru ocima,... Naravno ima malih izuzetaka ali su oni izuzeci po mnogim osnovama a ne samo po seksualnoj, tj - budale koje koriste gay stit za cinodejstvovanje po nekoj ludoj spirali.

Ono sto sam ja samoukapirao, a kasnije i izucavao je da se ljudi radjaju kao takvi i treba da zive celog zivotas sa tim. Kod nas se levoruka deca teraju da pisu desnom rukom, pa je glupo pricati o drugim slobodama. ALi ovde ljudi zive i pustaju druge da zive. Niko ne gleda popreko nikog. Ne preteruj na javnom mestu (odnosi se na homo i hetero) i to je to.

Kad sam ja kao poprilicni ALFA Srbin ukapirao da je to sastavni deo ljudke populacije koji ne trena leciti, seci, tuci vec samo prihvatiti i ziveti zasto bi to bio problem bilo kome?

Ali Q92 je trojanac sa ludackim sjajem u ocima koj icini stetu na svakom koraku.
x-ray x-ray 01:21 21.08.2008

Re: Hm...

Strongman

Ono sto sam ja samoukapirao, a kasnije i izucavao je da se ljudi radjaju kao takvi i treba da zive celog zivotas sa tim


ovo klasican primer homofobije.

s cim treba da zive celog zivota? zivotati.


Exitus Letalis Exitus Letalis 01:50 21.08.2008

Re: Hm...

miloshsk
Ubo si bas gde treba, ni levo ni desno. Svi njegovi tekstovi u poslednje vreme su kontraproduktivni i nervirajuci. Pljuvanje po svemu. A on hoce na taj nacin mene, koji imam problem sa gay populacijom, na ovaj nacin da natera da ja to shvatim kao nesto sto je dobro? Aha, hoce, znas kad, juce! Nemam problem sa njima kao pojedincima, ali imam kad se sve oko toga promovise kao nesto sto je dobro, "cool", u fazonu i kao nesto sto bi svi trebalo da budemo, jer je to sad IN svuda.

imaš li problema s grupamo 1389, svetozar miletić, obraz, dveri, nacionalni stroj, rasonalisti, stormfront, krv i čast?
kako stojiš s tu?
valjaju kao grupe?
ne valjaju kao grupe?
nemaš problema s pojedincima iz narečenih grupa?
pa naši smo...
Strongman Strongman 01:52 21.08.2008

Re: Hm...

imaš li problema s grupamo 1389, svetozar miletić, obraz, dveri, nacionalni stroj, rasonalisti, stormfront, krv i čast?
kako stojiš s tu?
valjaju kao grupe?
ne valjaju kao grupe?
nemaš problema s pojedincima iz narečenih grupa?
pa naši smo...



User friandly i dalje? Pa dobro..

Ja da pomognem ako moze ako ne...
gosn_dushan gosn_dushan 05:30 21.08.2008

Re: Hm...

Hm a ja sam i dalje tipicni mladi homofobicni Srbin koji i dalje zivi u Srbiji...


I pokusavam i trudim se svim silama da budem tolerantan i gay-friendly... I imao sam prilike da budem u drustvu ljudi koji se ne stide da kazu da su homoseksualci, ali samo ukoliko ih vi to prvi pitate i sa njima sam bez ikakvih problema jer oni su isti kao i ja samo eto imaju neke drugacije poglede na svet... Ne reklamiraju se, zive normalan zivot samo sa partnerom istog pola. A ovi ekstremisti sto od svega prave cirkus i modu gase i tu iskru tolerancije sto je krenula da se raspaljuje u meni. Svi su u poslednje vreme nesto super-gay-friendly...

Kao sto ni ja u drustvu pravoslavaca ili muslimana ne dovodim u pitanje njiihovu veru iako sam ateista, nemojte ni vi meni nametati neke svoje ideale i ideje sarenog sveta. Pocece jos malo da nas udaraju barjacima od onih sarenih zastava u glavu u pokusaju da isteraju sve strejt sto je ostalo u nama jer to vise nije in... ma ajte molim vas
miloshsk miloshsk 10:35 21.08.2008

Re: Hm...

Exitus Letalis
imaš li problema s grupamo 1389, svetozar miletić, obraz, dveri, nacionalni stroj, rasonalisti, stormfront, krv i čast?
kako stojiš s tu?
valjaju kao grupe?
ne valjaju kao grupe?
nemaš problema s pojedincima iz narečenih grupa?
pa naši smo...

Imam problem i sa njima, ekstremni nacionalisti takodje ne dolaze u obzir, tu je problem i sa grupom i sa pojedincima u njima, to je vrsta ljudi u nasoj zemlji koja je cini mi se najvise zastranila. Nemam nista sa gayevima, ne diraj me, ne diram te, ali necu da mi se to namece kao nesto u cemu treba ucestvovati, promovisati, hvaliti i dizati u nebesa.
Strongman Strongman 18:01 21.08.2008

Re: Hm...

necu da mi se to namece kao nesto u cemu treba ucestvovati, promovisati, hvaliti i dizati u nebesa.

Strongman Strongman 08:53 22.08.2008

Re: Hm...

ovo klasican primer homofobije.

s cim treba da zive celog zivota? zivotati.



Pa sa svojim seksualnim opredeljenjem. Sta je tu homofobicno.
man ray loves me man ray loves me 01:10 21.08.2008

I don't get you

To me, Pedja je najduhovitiji covek na blogu. Promaklo mi je njegovo 'reklamiranje' gay lifestyle-a, hocu reci svi mi ovde reklamiramo svoj lifestyle - Strongman svoj Erik Van Lustbader zivot u Majamiju, jeremija svoj zivot pisca, mnogi ukljucujuci mene 'srecan zivot u sredjenom svetu', svoje karijere ili pocetke istih, decu itd...
Pedjine kritike na racun crkve nisu vezane za seksualno opredeljenje - to isto manje vise govori Bill Maher npr. If it's not your cup of tea, ne morate da citate. Ali ne razumem zasto vas vredja. Ako ja verujem u nesto, kakve veze ima sta neko drugi misli o tome? Ima veze jedino ako mi da argument koji ce da promeni moju veru. Ponasate se kao fundamentalisti koji protestuju zbog danskih crtaca.
Strongman Strongman 01:17 21.08.2008

Re: I don't get you

Prihvatam to sto si rekao ali se ne slazem.

Malo je zemalja i religija gde je pozeljno ili dozvoljeno toliko ruganje simbolima narecenog. Amislim Q92 da zivi u Iranu i da radi ovo sto radi. Ili u Izraelu. Ili u Americi. Ili u Novom Pazaru da pljuje na Muhameda (daleko bilo).

Kritika - da. Vredjanje - ne. Jednostavno je.

Cak i neke stvari treba kritikovati sa dooosta takta da se ne povrede osecanja mnogih ljudi.
man ray loves me man ray loves me 01:23 21.08.2008

Re: I don't get you

Zamisli da zivi u Iranu. Ili u Srbiji :)

To put it simply - ti si kriv sto te vredja, ne on. On nije duzan da o tome brine. Ko su ti 'mnogi ljudi'? Kakve to veze ima?

A sto se Amerike tice, Lenny Bruce and the whole shabang. Bill Maher - jesu ga skinuli sa TVa? Nisu.
Kad je umro papa Jovan Pavle Drugi, Bill Maher je rekao ovo: "People waited in line for 24 hours to see the pope's body and when they got to see the pope, they smelled worse than he did."

Jel te to vredja? Jel bi te vredjalo kad bi se radilo o patrijarhu? Mene nije briga. I enjoy a good joke i ne vidim zasto bih se toga odrekla.
mikimedic mikimedic 01:24 21.08.2008

Re: I don't get you

hocu reci svi mi ovde reklamiramo svoj lifestyle - Strongman svoj Erik Van Lustbader zivot u Majamiju, jeremija svoj zivot pisca, mnogi ukljucujuci mene 'srecan zivot u sredjenom svetu', svoje karijere ili pocetke istih, decu itd...
Pedjine kritike na racun crkve nisu vezane za seksualno opredeljenje


Reklamiranje sopstvenog life-style ne podrazumeva ismevanje drugih. Barem kod normalnih.

Anjale Anjale 01:29 21.08.2008

Re: I don't get you

Cak i neke stvari treba kritikovati sa dooosta takta da se ne povrede osecanja mnogih ljudi.


Kao što reče vishnja: Sloboda mahanja rukom prestaje ispred nečijeg nosa
mikimedic mikimedic 01:31 21.08.2008

Re: I don't get you

To put it simply - ti si kriv sto te vredja, ne on


To put it simply, ti si kriv(a) sto ti smetao Sloba devedestih, a ne on.
man ray loves me man ray loves me 01:42 21.08.2008

Re: I don't get you

Hilarious.
mikimedic mikimedic 01:44 21.08.2008

Re: I don't get you

Hilarious.


I feel sorry for Man Ray.
Strongman Strongman 01:46 21.08.2008

Re: I don't get you

Vreme leci sve.
man ray loves me man ray loves me 01:47 21.08.2008

Re: I don't get you

Hilarious.
angie01 angie01 01:52 21.08.2008

Re: I don't get you

To put it simply, ti si kriv(a) sto ti smetao Sloba devedestih, a ne on.


miki, pedja nije razarao, ubijao, krao,...ma znash vec,..ili pak ne, ako si ovo mogao da napishesh.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:52 21.08.2008

Re: I don't get you

man ray loves me
To me, Pedja je najduhovitiji covek na blogu. Promaklo mi je njegovo 'reklamiranje' gay lifestyle-a, hocu reci svi mi ovde reklamiramo svoj lifestyle - Strongman svoj Erik Van Lustbader zivot u Majamiju, jeremija svoj zivot pisca, mnogi ukljucujuci mene 'srecan zivot u sredjenom svetu', svoje karijere ili pocetke istih, decu itd...
Pedjine kritike na racun crkve nisu vezane za seksualno opredeljenje - to isto manje vise govori Bill Maher npr. If it's not your cup of tea, ne morate da citate. Ali ne razumem zasto vas vredja. Ako ja verujem u nesto, kakve veze ima sta neko drugi misli o tome? Ima veze jedino ako mi da argument koji ce da promeni moju veru. Ponasate se kao fundamentalisti koji protestuju zbog danskih crtaca.

potpis +
man ray loves me man ray loves me 01:57 21.08.2008

Re: I don't get you

But then again - what am I doing here, recycling same old.
Ovo je zvanican kraj moje faze 'Ujka Vanja'.
Veliki pozdrav svima, a narocito Pedji. Stay lovely.
man ray loves me man ray loves me 02:07 21.08.2008

Re: I don't get you

Neko ce da procita i da shvati.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:42 21.08.2008

Re: I don't get you

Strongman
Prihvatam to sto si rekao ali se ne slazem.

Malo je zemalja i religija gde je pozeljno ili dozvoljeno toliko ruganje simbolima narecenog. Amislim Q92 da zivi u Iranu i da radi ovo sto radi. Ili u Izraelu. Ili u Americi. Ili u Novom Pazaru da pljuje na Muhameda (daleko bilo).

Kritika - da. Vredjanje - ne. Jednostavno je.

Cak i neke stvari treba kritikovati sa dooosta takta da se ne povrede osecanja mnogih ljudi.

pa treba raditi na tome da se prihvata zezanje na račun, na primer, crkve.
pa kako razvaljuju papu, to se ne da opisati.
gledala sam south park na obn tv. Kako su razvalili mel gipsona i stradanje Isusovo ne mogu da ti opišem.
amo ovde su i za filmađije i za pisce crkva i njeni uposlenici tabu tema.
u svetu, naravski, nije tako.

gledali smo i simsonove,
gledali smo "žitije bajanovo" od pajtonovaca.

Film "Žitije Brajanovo" iz 1979. godine u kom glume Majkl Palin, Teri Džouns, Erik Ajdl, Teri Gilijam, Džon Kliz i Grejem Čepman je prvi na listi "omiljenih britanskih filmova", prenosi "New Zealand Herald". Komedija prati životni put Brajana Koena koji je rodjen iste noći kad i Isus Hrist, u istoj ulici. Film "Monti Pajton i sveti Gral" iz 1975. godine takodje se našao na listi deset najomiljenijih filmova u Velikoj Britaniji.

šta znaju englezi šta je tradicija, porodica, crkva, deca, ognjište...
zato oni i mogu kao neznalice nijedne da jedan takav bogohulni film svrstaju u 10 najomiljenijih...

a pazi ovog besprizornog karikaturistu....
da tražimo da ga zabrane, a?
jal u apsanu?









Strongman Strongman 02:52 21.08.2008

Re: I don't get you

Da pitam onda?

Jel moze i zezanje na racun pedera? Ono da ih prave na ginekoloski visak i slicno?

Pa nije lepo. Barem meni zvuci rogobatno kad neko kaze da su pederi samo zato sto ne mogu da dodju do pi#ke. A pricaju ljudi.

Ja savetujem oprez i da se ne dira ljudima u nesto sta ne vole da im se dira. Postoje i drugi primeri.


Ako meni neko kaze da sam iskompleksirano debelo govno, ja, recimo, smatram d aon hoce da se bije samnom.

Tako i onaj TJ me naziva nekakvim pogrdnim epitetima, prosto jedva cekam da ga vidim da pricamo o tome. Znam da j enasilje pogresno ali ljudi su osetljivi od uvek na neke stvari. Ja na unosenje u facu, makar i virtualno.

Rekoh ja nek ode Q u Novi Pazar i nek se zajebava na slican nacin na racun islama i lokalnog Muftije (jenog od, neprijatno mi sto nisam pratio situaciju oko verske podele). Ne verujem da bi mu pisali emailove.

Zato oprez.
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 04:16 21.08.2008

Re: I don't get you

man ray loves me
Bill Maher - jesu ga skinuli sa TVa? Nisu.


Bill Maher-a nisu skinuli nego ga sutnuli i to prilicno jako.

[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Politically_Incorrect[url]

Obrati paznju na sledece "Maher almost immediately apologized, and explained that he had been criticizing U.S. military policy, not American soldiers. He pointed out that whether the attacks were cowardly was irrelevant to whether they were morally right or wrong".

Kada se neko od Q92 dvojca izvinio za bilo koju bljuvotinu koju su okacili ili napisali do sada ?

Bill-a gledam na HBO sto je velika razlika od ABC. HBO je kablovska TV koja se dodatno placa i koja nije pod lupom javnosti u meri u kojoj je ABC koji ima "nacionalnu" frekvenciju i koji moze da se gleda i na antenu za dzaba.
Ono sto Bill-a takodje odvaja od ovih prostakluka kojima nas Q92 zasipa je poenta koje od njih nema dok Bill uvek ali uvek da zakljucak sa kojim ne moras da se sloziz ali te barem natera da razmisljas.

Samim tim sto mu gostuju razliciti pa i potpuno suprostavljeni pojedinci pokazuje da je poredjenje njega sa Q92 u najmanju ruku smesno.
man ray loves me man ray loves me 09:40 21.08.2008

Re: I don't get you

Obrati paznju na sledece "Maher almost immediately apologized, and explained that he had been criticizing U.S. military policy, not American soldiers. He pointed out that whether the attacks were cowardly was irrelevant to whether they were morally right or wrong".

Sad govoris o salama koje je napravio o vojnicima. Ne znam da li se ikada izvinio crkvi. U svakom slucaju, nastavio je. Ni za jotu nije promenio stil humora.

Bill-a gledam na HBO sto je velika razlika od ABC. HBO je kablovska TV koja se dodatno placa i koja nije pod lupom javnosti u meri u kojoj je ABC koji ima "nacionalnu" frekvenciju i koji moze da se gleda i na antenu za dzaba.


A Blog je kao ABC? Zato sto je dzabe? Pa i Comedy Central je kablovska pa je Daily Show ispao 'glavni izvor vesti' - daleko vise gledan i pod lupom javnosti nego news channels.

Ono sto Bill-a takodje odvaja od ovih prostakluka kojima nas Q92 zasipa je poenta koje od njih nema dok Bill uvek ali uvek da zakljucak sa kojim ne moras da se sloziz ali te barem natera da razmisljas.


Ovo je vec tvoj licni ukus. Meni je Pedjino pisanje vrhunska satira. Jel treba da ti se izvini sto ne razumes sta je hteo da kaze?

Samim tim sto mu gostuju razliciti pa i potpuno suprostavljeni pojedinci pokazuje da je poredjenje njega sa Q92 u najmanju ruku smesno.

Jel mislis na Ann Coulter? Ja sam primetila da mu uvek gostuje manje-vise ista ekipa. Kakve to veze ima? Talk show je potpuno drugaciji format od bloga.
mikimedic mikimedic 11:50 21.08.2008

Re: I don't get you

miki, pedja nije razarao, ubijao, krao,...ma znash vec,..ili pak ne, ako si ovo mogao da napishes


Read, Angie, read.
and listen.

Sposobnost da se neko cuje je vrlina, nije velika nauka.

To put it simply - ti si kriv sto te vredja, ne on
man ray loves me man ray loves me 11:56 21.08.2008

Re: I don't get you

angie, kako ne razumes - to je novi filozofski pravac - bezvezen budizam.
razmisli, molim te. nije tesko. znam da nisi glupa. procitaj ponovo. pa jos jednom. pa jos jednom. meditiraj, disi, posle par desetina godina mozda dodjes na mikijev nivo :))))
vracarac92 vracarac92 12:44 21.08.2008

Re: I don't get you

Malo je zemalja i religija gde je pozeljno ili dozvoljeno toliko ruganje simbolima narecenog. Amislim Q92 da zivi u Iranu i da radi ovo sto radi. Ili u Izraelu. Ili u Americi. Ili u Novom Pazaru da pljuje na Muhameda (daleko bilo).

Kritika - da. Vredjanje - ne. Jednostavno je.

Cak i neke stvari treba kritikovati sa dooosta takta da se ne povrede osecanja mnogih ljudi.

Strongmene,
za ovo imate moju preporuku.
Tekst vam je odličan i u potpunosti se slažem sa onim što ste napisali.
mikimedic mikimedic 12:50 21.08.2008

Re: I don't get you

angie, kako ne razumes - to je novi filozofski pravac - bezvezen budizam.
razmisli, molim te. nije tesko. znam da nisi glupa. procitaj ponovo. pa jos jednom. pa jos jednom. meditiraj, disi, posle par desetina godina mozda dodjes na mikijev nivo :))))


To put it simply - ti si kriv sto te vredja, ne on


Ko razume, shvatice.
angie01 angie01 13:38 21.08.2008

Re: I don't get you

Sposobnost da se neko cuje je vrlina, nije velika nauka.



miki, ja reagovala na tvoju usporedbu, koja je u najmanju ruku neadekvatna,..da ne kazem neshto drugo,..kada podvlachish paralelu, ono shto dajesh kao primer u sebi nosi osobine glavne poruke,..pa sad ti vidi shta si rekao.
man ray loves me man ray loves me 13:44 21.08.2008

Re: I don't get you

mikimedic
Ko razume, shvatice.

Sto da se ljudi pate? Osecam moralnu obavezu da glupljem delu blogerske javnosti rastumacim Mikijevu logiku.

Exhibit A:
mrlm
To put it simply - ti si kriv sto te vredja [humor na racun crkve], ne on [humorista].

mikimedic
To put it simply, ti si kriv(a) sto ti smetao Sloba devedestih, a ne on.


Dakle, prosto je. Uzmes istinitu recenicu, zamenis tamo neke reci, i dobijes istinitu recenicu. To se zove a-n-a-l-o-g-i-j-a. E, onda odes korak dalje. Jel me pratis? Jer sada dolazimo do pametnog dela. Podjes od prve recenice (nepoznate istinitosti), iz nje na gore navedeni nacin izvedes drugu, ona je apsurdna, znaci prva je bila apsurdna. To se zove 'redukcija na apsurd' (izvinjavam se za upotrebu strucnih termina). Kolokvijalno - leva ruka desni dzep.

Korolari:
Ti si krv sto ti imas dlakava ledja, ne patrijarh Pavle. (ocigledna istina!)
Ti si kriv sto ti izmice Mikijeva logika, ne njena inherentna nebuloznost. (I rest my case)

Kapiš?
Dawngreeter Dawngreeter 13:50 21.08.2008

Re: I don't get you

Dodao bih samo, kad se vec igramo analogije, shvatanje Mikija je kao letenje po Daglasu Adamsu. To nije vestina, vise je kao trik. Treba samo da skocis i u padu promasis zemlju. Tako i kod Mikija, samo treba da procitas i u citanju ne uocis nebulozu.

E sada, fakat, tvrdnje da su u padu promasili zemlju u glavnom dolaze od ljudi koje definitivno ne bih kandidovao za, striktno gledano, uracunljive ljude.
man ray loves me man ray loves me 13:55 21.08.2008

Re: I don't get you

Treba samo da skocis i u padu promasis zemlju.

oh, i missed you :)
angie01 angie01 14:01 21.08.2008

Re: I don't get you

angie, kako ne razumes


man ray, razumemo se,..mislim, ti i ja-:)))
brokenballs brokenballs 20:23 21.08.2008

Re: I don't get you

Exitus Letalis
Strongman
Prihvatam to sto si rekao ali se ne slazem.

Malo je zemalja i religija gde je pozeljno ili dozvoljeno toliko ruganje simbolima narecenog. Amislim Q92 da zivi u Iranu i da radi ovo sto radi. Ili u Izraelu. Ili u Americi. Ili u Novom Pazaru da pljuje na Muhameda (daleko bilo).

Kritika - da. Vredjanje - ne. Jednostavno je.

Cak i neke stvari treba kritikovati sa dooosta takta da se ne povrede osecanja mnogih ljudi.

pa treba raditi na tome da se prihvata zezanje na račun, na primer, crkve.
pa kako razvaljuju papu, to se ne da opisati.
gledala sam south park na obn tv. Kako su razvalili mel gipsona i stradanje Isusovo ne mogu da ti opišem.
amo ovde su i za filmađije i za pisce crkva i njeni uposlenici tabu tema.
u svetu, naravski, nije tako.

gledali smo i simsonove,
gledali smo "žitije bajanovo" od pajtonovaca.

Film "Žitije Brajanovo" iz 1979. godine u kom glume Majkl Palin, Teri Džouns, Erik Ajdl, Teri Gilijam, Džon Kliz i Grejem Čepman je prvi na listi "omiljenih britanskih filmova", prenosi "New Zealand Herald". Komedija prati životni put Brajana Koena koji je rodjen iste noći kad i Isus Hrist, u istoj ulici. Film "Monti Pajton i sveti Gral" iz 1975. godine takodje se našao na listi deset najomiljenijih filmova u Velikoj Britaniji.

šta znaju englezi šta je tradicija, porodica, crkva, deca, ognjište...
zato oni i mogu kao neznalice nijedne da jedan takav bogohulni film svrstaju u 10 najomiljenijih...

a pazi ovog besprizornog karikaturistu....
da tražimo da ga zabrane, a?
jal u apsanu?












he he he..genije.ja inace preferiram jednog drugog,Tosu Borkovica,ali ovaj je stvarno tata..
mikimedic mikimedic 21:52 21.08.2008

Re: I don't get you

Dakle, prosto je. Uzmes istinitu recenicu, zamenis tamo neke reci, i dobijes istinitu recenicu. To se zove a-n-a-l-o-g-i-j-a. E, onda odes korak dalje. Jel me pratis? Jer sada dolazimo do pametnog dela. Podjes od prve recenice (nepoznate istinitosti), iz nje na gore navedeni nacin izvedes drugu, ona je apsurdna, znaci prva je bila apsurdna. To se zove 'redukcija na apsurd' (izvinjavam se za upotrebu strucnih termina). Kolokvijalno - leva ruka desni dzep.

Korolari:
Ti si krv sto ti imas dlakava ledja, ne patrijarh Pavle. (ocigledna istina!)
Ti si kriv sto ti izmice Mikijeva logika, ne njena inherentna nebuloznost. (I rest my case)

Kapiš?


Ti si kriva zbog mog piva...

Nemoj sreco, nemoj danas...
yovana92 yovana92 21:54 21.08.2008

Re: I don't get you

shvatam
mikimedic mikimedic 00:30 24.08.2008

Re: I don't get you

Dawn (whatever),

u glavnom


se pise spojeno.
srki92 srki92 06:27 25.08.2008

Re: I don't get you

man ray loves me
To me, Pedja je najduhovitiji covek na blogu.


Slazem se, mada se kolje sa Tiborom Jonom za prvo mesto, in my humble opinion. A i super mu je bio onaj tekst o Mladicu ;-). I svaka kojom dokaci SPC kartel mu je ne mestu.

Evo Maljkovicevi Paolo Koeljo tekstovi su ubedljivo najvece smaranje na ovom blogu, pa se niko ne buni - ljudi koji imaju pametnija posla u zivotu, (kao ja na primer ;-)) ih sa velikim zadovoljstvom zaobilaze i nikad mi ne bi palo napamet da postavim kandidaturu za ukidanje istih.

U stvari, ceo mi ovaj Alfa-Strongeov post i pratece arlaukanje lici na onaj pajtonovski skec sa vesticom koju su seljani odlucili da spale na lomaci. ;-).

Srki
Strongman Strongman 17:24 25.08.2008

Re: I don't get you

srki92
man ray loves me
To me, Pedja je najduhovitiji covek na blogu.


Slazem se, mada se kolje sa Tiborom Jonom za prvo mesto, in my humble opinion. A i super mu je bio onaj tekst o Mladicu ;-). I svaka kojom dokaci SPC kartel mu je ne mestu.

Evo Maljkovicevi Paolo Koeljo tekstovi su ubedljivo najvece smaranje na ovom blogu, pa se niko ne buni - ljudi koji imaju pametnija posla u zivotu, (kao ja na primer ;-)) ih sa velikim zadovoljstvom zaobilaze i nikad mi ne bi palo napamet da postavim kandidaturu za ukidanje istih.

U stvari, ceo mi ovaj Alfa-Strongeov post i pratece arlaukanje lici na onaj pajtonovski skec sa vesticom koju su seljani odlucili da spale na lomaci. ;-).

Srki



Barem je jasnije sada ko sta voli. Ja sam napisao sta ja ne volim.
nsarski nsarski 01:46 21.08.2008

Strongy!!!

Priznajem ti kao Cavic Phelpsu - sijes me za skoro duplo! (50:100 komentara - istina dao sam ti foru oko 45 minuta)
OK, you win.
Sledeci put cemo drugu temu...
Strongman Strongman 01:48 21.08.2008

Re: Strongy!!!

100% nije mnogo



OK, you win.


Ovo laskavo priznanje mi je obaveza da nastavim i dalje da radim i da blah blah...

A vi kakote
angie01 angie01 01:50 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Sledeci put cemo drugu temu...


a, pa bash si ponosan doktore!

mislim, shta reci?

Milane- pa evo, odbranio si ih- ne morash vishe!


Strongman Strongman 01:53 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Kod mene u blogu je jednina. Znaci jedna odsoba je u pitanju. Ima li neki razlog da prelazis na mnozinu ili samo trla baba lan
angie01 angie01 01:57 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Ima li neki razlog da prelazis na mnozinu ili samo trla baba lan


izvini, je l ovo meni bilo upuceno?
Strongman Strongman 02:41 21.08.2008

Re: Strongy!!!

mislim, shta reci?

Milane- pa evo, odbranio si ih- ne morash vishe!


Da tebi. Pisem o Q92. Jednina.
angie01 angie01 02:59 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Strongman
mislim, shta reci?Milane- pa evo, odbranio si ih- ne morash vishe!Da tebi. Pisem o Q92. Jednina.


pa shto onaj doadatak sa trla baba lan?

( mislim, ako je trebalo da bude uvreda- ja nisam doshla da se svadjam, doshla sam da kazem shta mislim sa kranje dobrom voljom, pa sad ako ne treba- ti onda tako kazi)

ja shavtila da si rekao da cesh da IH branish, ne njega.
Strongman Strongman 18:07 21.08.2008

Re: Strongy!!!

ja shavtila da si rekao da cesh da IH branish, ne njega.



Daleko bilo da branim pedere. Ja bih branio PRAVO da odaberu da budu pederi. Znaci pPRAVO IZBORA je kljucna rec.

pa shto onaj doadatak sa trla baba lan?



Stekao sam utisak da ti se caska a da te merzi da trazis naocare da procitas sta sam napisao. Uz to je oblacno i depresivno napolju.
angie01 angie01 19:58 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Stekao sam utisak da ti se caska a da te merzi da trazis naocare da procitas sta sam napisao


???- mislim, nemoj posle da kazesh, kako sam ja neshto a nisi ti.
Strongman Strongman 20:56 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Tekst ili nisi citala ili nisi razumela.
angie01 angie01 21:21 21.08.2008

Re: Strongy!!!

Tekst ili nisi citala ili nisi razumela.


shta nisam razumela- da ti mislish da pedja svojim tekstovima vredja vernike i da time vishe shteti svojoj gej zajednici nego shto je brani i da se ti eto nudish da im budesh ombucman, a i sa porodicom da dodjesh na gej paradu, a nek proba neko da ih pipne-ako sme,..da cesh evo da pishesh i tekstove i sveutomsmislu tolerantnom & razumevajucem, jer si eto u u usa video da su i pederi ljudi-ali oni tamoshnji nisu tako kakani kao pedjica- shto si shavtio i bez da ste kucni prijatelji:))) jer preprichavanje korektno?

eto, barem 3+, ili 4-
Strongman Strongman 08:58 22.08.2008

Re: Strongy!!!

shta nisam razumela- da ti mislish da pedja svojim tekstovima vredja vernike i da time vishe shteti svojoj gej zajednici nego shto je brani i da se ti eto nudish da im budesh ombucman, a i sa porodicom da dodjesh na gej paradu, a nek proba neko da ih pipne-ako sme,..da cesh evo da pishesh i tekstove i sveutomsmislu tolerantnom & razumevajucem, jer si eto u u usa video da su i pederi ljudi-ali oni tamoshnji nisu tako kakani kao pedjica- shto si shavtio i bez da ste kucni prijatelji:))) jer preprichavanje korektno?



Ma cista petica.

Koji deo je tebi sporan?
Niikola Niikola 01:50 21.08.2008

Ma muka mi je od vas takozvanih demokrata

koju su u stvari prikriveni radikali i obrazovci. Koji se navodno bore za jednakost a ovamo na osnovu cistog prava jaceg naturaju svoje misljenje i svoje vidjenje sveta. Ovde se potpuno izvrcu cinjenice i koristi se jos jedna prilika da se omalovaze i umanje prava manjina. Ovde se poziva na linc, samo zato sto neko ima drugacije misljenje.
Potpuno razumem nezadovoljstvo gej populacije posto moraju da zive u sredini gde su njihova prava minimizovana, gde se pravo na kriticki prikaz negativnih pojava uskracuje i tretira kao vredjanje.
Mi moramo da stanemo na njihovu stranu, sve dok ima pojedinaca koji, makar ponekad, pozele da kazu nesto negativno o njima. Sve dok ima onih koji se tvrdoglavo drze svojih prevazidjenih sistema vrednosti i usudjuju se da ih brane i na taj nacin pokusavaju da umanje vrednost homoseksualnog opredeljenja. Sve dok crkva ne prihvati da nije svaki seks greh, vec samo heteroseksualni. Sve dok u skolama imamo veronauku a ne i homoseksualno vaspitanje. Sve dok je dozvoljeno deci ispirati mozak pricajuci o majci i ocu direktno implicirajuci da roditelji ne mogu da budu majka i majka ili otac i otac. Sve dok u bajkama princ spasava princezu i zive nakon toga srecno do kraja zivota uprkos buljuku dece koje izrode. Sve dok se u skolama favorizovana heteroseksualnost samim postojanjem mesovitih skola. Sve dok ne raskrstimo sa svojom burzoaskom prosloscu i ne posaljemo i zadnjeg kapitalistu i kulaka tamo gde mu je mesto (oops, malo sam se zaneo, izvinite).
Ma sram nas bilo sviju nas. Q, ne brini, ima nas koji cemo te podrzavati uvek. Oprosti nam sto si nas tukao i pljuvao, zasluzili smo. Bili smo slepi kod ociju, ali evo priznajemo, jeli smo govna, bas tim recima, verovali smo u glupost da jednakost zaista to i znaci, da prava pojedinaca mogu biti ogranicena samo pravima svih ostalih pojedinaca. Ali gresili smo, prava svinja moraju biti veca zato sto su one jednakije od ostalih.
Goran Vučković Goran Vučković 01:56 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

jel ovo, što bi rekao Šarski, neka instalacija? :)
Vera Johnson Vera Johnson 02:43 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokrata

Niikola
koju su u stvari prikriveni radikali i obrazovci. Koji se navodno bore za jednakost a ovamo na osnovu cistog prava jaceg naturaju svoje misljenje i svoje vidjenje sveta. Ovde se potpuno izvrcu cinjenice i koristi se jos jedna prilika da se omalovaze i umanje prava manjina. Ovde se poziva na linc, samo zato sto neko ima drugacije misljenje.Potpuno razumem nezadovoljstvo gej populacije posto moraju da zive u sredini gde su njihova prava minimizovana, gde se pravo na kriticki prikaz negativnih pojava uskracuje i tretira kao vredjanje.Mi moramo da stanemo na njihovu stranu, sve dok ima pojedinaca koji, makar ponekad, pozele da kazu nesto negativno o njima. Sve dok ima onih koji se tvrdoglavo drze svojih prevazidjenih sistema vrednosti i usudjuju se da ih brane i na taj nacin pokusavaju da umanje vrednost homoseksualnog opredeljenja. Sve dok crkva ne prihvati da nije svaki seks greh, vec samo heteroseksualni. Sve dok u skolama imamo veronauku a ne i homoseksualno vaspitanje. Sve dok je dozvoljeno deci ispirati mozak pricajuci o majci i ocu direktno implicirajuci da roditelji ne mogu da budu majka i majka ili otac i otac. Sve dok u bajkama princ spasava princezu i zive nakon toga srecno do kraja zivota uprkos buljuku dece koje izrode. Sve dok se u skolama favorizovana heteroseksualnost samim postojanjem mesovitih skola. Sve dok ne raskrstimo sa svojom burzoaskom prosloscu i ne posaljemo i zadnjeg kapitalistu i kulaka tamo gde mu je mesto (oops, malo sam se zaneo, izvinite).Ma sram nas bilo sviju nas. Q, ne brini, ima nas koji cemo te podrzavati uvek. Oprosti nam sto si nas tukao i pljuvao, zasluzili smo. Bili smo slepi kod ociju, ali evo priznajemo, jeli smo govna, bas tim recima, verovali smo u glupost da jednakost zaista to i znaci, da prava pojedinaca mogu biti ogranicena samo pravima svih ostalih pojedinaca. Ali gresili smo, prava svinja moraju biti veca zato sto su one jednakije od ostalih.


nikola, vi ste skoro u pravu. ali... borba za ljudska prava uz pomoc pornograifje nije borba za ljudska prava. mislim da pornografija degradira kako hetero tako i gej populaciju.
Goran Vučković Goran Vučković 02:52 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

nikola, vi ste skoro u pravu. ali... borba za ljudska prava uz pomoc pornograifje nije borba za ljudska prava. mislim da pornografija degradira kako hetero tako i gej populaciju.

Ma ja sam mu ovo najviše zamerio, ali računam da se sprda:
Sve dok u bajkama princ spasava princezu i zive nakon toga srecno do kraja zivota uprkos buljuku dece koje izrode.

Kako mogu da ne žive srećno do kraja života ako izrode buljuk dece? :)
Strongman Strongman 02:53 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

nikola, vi ste skoro u pravu. ali... borba za ljudska prava uz pomoc pornograifje nije borba za ljudska prava. mislim da pornografija degradira kako hetero tako i gej populaciju.



Vera ne citate lepo. Nikola se samo zafrkava na racun blogera Q22 sto koristi pogresne metode za popularizaciju...

Nista drugo. I ja sam se upecao.
Niikola Niikola 02:56 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokrata

ali... borba za ljudska prava uz pomoc pornograifje nije borba za ljudska prava. mislim da pornografija degradira kako hetero tako i gej populaciju.


upravo to sam i ja hteo da kazem, bilo koji nacin degradiranja i vredjanja ostalih nije pravi nacin. A to ukljucuje i pornografiju (javnu), kao i mnogo toga drugog.
Niikola Niikola 02:59 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

Nista drugo. I ja sam se upecao.

hehe, im'o sam soma kapitalca na udici, ali puce struna
Niikola Niikola 03:00 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

Kako mogu da ne žive srećno do kraja života ako izrode buljuk dece? :)

Tome sam se i ja oduvek cudio
palilula92 palilula92 03:07 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokrata

Vera,

nikola, vi ste skoro u pravu. ali... borba za ljudska prava uz pomoc pornograifje nije borba za ljudska prava. mislim da pornografija degradira kako hetero tako i gej populaciju.


ja sam ustvari pokusala ovo da objasnim u gornjem postu, a ti si to mnogo bolje napisala.
Vera Johnson Vera Johnson 03:20 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

Goran Vučković
nikola, vi ste skoro u pravu. ali... borba za ljudska prava uz pomoc pornograifje nije borba za ljudska prava. mislim da pornografija degradira kako hetero tako i gej populaciju. Ma ja sam mu ovo najviše zamerio, ali računam da se sprda:
Sve dok u bajkama princ spasava princezu i zive nakon toga srecno do kraja zivota uprkos buljuku dece koje izrode.Kako mogu da ne žive srećno do kraja života ako izrode buljuk dece? :)


ih, gorane, zasto se sprdate? nije to tako strasno imati decu. eto, ja u komsiluku imam dva geja koji imaju troje dece. dva muskica i devojcicu. nije mi bilo problem da devojcici objasnim neke "zenske" stvari" koje oni nisu znali. tinejdzerka, jel'te. tu smo da pomognemo jedni drugima. bas cu sutra da ih pozovem, bez dece, da pogledau q92 blog, pa cu vam preneti misljenje. njihovo. ako deca ne smisle nista bolje. u tom slucaju, bicu zauzeta, pa cu "oksniti".
Goran Vučković Goran Vučković 03:23 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

ih, gorane, zasto se sprdate? nije to tako strasno imati decu. eto, ja u komsiluku imam dva geja koji imaju troje dece. dva muskica i devojcicu. nije mi bilo problem da devojcici objasnim neke "zenske" stvari" koje oni nisu znali. tinejdzerka, jel'te. tu smo da pomognemo jedni drugima. bas cu sutra da ih pozovem, bez dece, da pogledau q92 blog, pa cu vam preneti misljenje. njihovo. ako deca ne smisle nista bolje. u tom slucaju, bicu zauzeta, pa cu "oksniti".

Ne da nije strašno, nego je to genijalna stvar - pa kad sam video da mi dira u zenicu oka mog (da se izrazim u stilu onoga što sam pisao gore Majti Nori) - odmah mi je pao mrak na oči :)
Vera Johnson Vera Johnson 03:34 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

Strongman
. Vera ne citate lepo. Nikola se samo zafrkava na racun blogera Q22 sto koristi pogresne metode za popularizaciju...I ja sam se upecao.


moj milane, jabuko sa grane... vis' kako sam ti lepo pesmu otpevala,

nego: vremena su se promenila u srbiji sve manje i manje ima ljudi sa duhom i sposobnih da shvate zafrkanciju. ovo 'e jedna ozbiljna tema te se s' kao takvom ne treba "zafrkavati" (ovo je ruzna rec u hrvatskom jeziku, al' 'ebiga).

nemo' se ljutis na menme, al' kad mi neko dirne u decu i kucice, ima... da dodjem u nis :)
Niikola Niikola 03:48 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

nemo' se ljutis na menme, al' kad mi neko dirne u decu i kucice, ima... da dodjem u nis :)

e ako neko dira u decu (trenutno imam 2 komada, 'oces da ti na'vatam jedno?) i kucice (im'o jedno ali ga neko na'vat'o bez mog znanja i odobrenja), i ja cu da dodjem u nis, ima vec neko vreme kako sam (nepravedno) odsustan odatle, da ne budes tamo sama kad odes
p.s. I Goran sa mrakom na ocima je dobrodosao, ima da napravimo zurku
Vera Johnson Vera Johnson 04:12 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

Niikola
nemo' se ljutis na menme, al' kad mi neko dirne u decu i kucice, ima... da dodjem u nis :)e ako neko dira u decu (trenutno imam 2 komada, 'oces da ti na'vatam jedno?) i kucice (im'o jedno ali ga neko na'vat'o bez mog znanja i odobrenja), i ja cu da dodjem u nis, ima vec neko vreme kako sam (nepravedno) odsustan odatle, da ne budes tamo sama kad odes p.s. I Goran sa mrakom na ocima je dobrodosao, ima da napravimo zurku


da navatavas decu? nema potrebe, navatace oni mene. nego, kad krenes u nis javi. rekila mi prijateljica iz novi sad da je u nis mLogo lepo, a niska banja (sto bi bekli bAogradjani) STRAVA :) nego, jel' istina da u nisku banju telefoni (cak ni mobilni) ne rade :)
Niikola Niikola 04:27 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

javljam obavezno. U nis je mLogo lepo da ides u provod, a niska banja jeste bila STRAVA, narocito nocu onako neosvetljana... ali su je valjda sredili malo u medjuvremenu, bar se nadam :)
Vera Johnson Vera Johnson 04:40 21.08.2008

Re: Ma muka mi je od vas takozvanih demokr

Niikola
javljam obavezno. U nis je mLogo lepo da ides u provod, a niska banja jeste bila STRAVA, narocito nocu onako neosvetljana... ali su je valjda sredili malo u medjuvremenu, bar se nadam :)


e, nikola, to neosvetljeno, bilo lepo u nase vreme. verujem da ce i nasa deca centi tako sta. nego, da obujem nike patike kad dodjem u nis, da se ne sapletem nigde :) mis'im sas stikle.

salu na stranu, kada dojdem u "srbijicu" ima da posetim nis. pisacu utiske.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana