Kandidujem se

Strongman RSS / 20.08.2008. u 23:41

gay-flag.gif Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji i zalazem se za jednaka prava. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.

 

 

Ovo je jedan atipican tekst. Ovo ne pisem kao Strongman, osrednji bloger vec ovo pisem kao Milan Jovanovic, suprug, otac i sin. Ovaj blog pisem kao covek koji veruje u porodicu, moral, cast, ... Ovo pisem kao covek koga tiranija, nepravda, licemerje,... nerviraju.

Ovaj blog se bavi pravima seksualnih manjina, seksualnih vecina, dece, odraslih, muskaraca, zena,... Ovim blogom zelim da ukazem na jednu degutanu pojavu o kojoj nedoreceno komentarise, o kojoj se suska u kulorarima bloga, razmenjuju se poruke, chatuje se... Nije lepo da kazem ali imam utisak da ako ja to ne kazem niko nece uzeti na sebe rizik da bude izlozen lincu necega sto je postalo karikatura gradjanskih i drugih prava. Ok. Tu sam. Ali cu da kazem. Gledamo se u oci.



Neznam kako je bilo ranije, ali od kad je pratim sajt B92 i blogove na njemu, cini mi se da je blog bio igraliste za odrasle. Na njemu smo se politicki raspravljali, jadali, poveravali, savetovali, ... Na blogu smo se i organizovali kada je neka akcija bila u pitanju. Blog je u zivotima mnogih od nas dobio ulogu dnevne sobe u kojoj smo se vidjali, pili kafu, citali novine i tracarili. Cini mi se da je vreme idile dnevne sobe proslo.

Nas blog vec duze vreme ne predstavlja prijatno mesto za boravak. Prava pojedinca su ugrozila prava grupe. Pojedinac je uzurpirao mnoga prava, grupa smuseno dozvolila. Pojedinac je dozvolio sebi da vrsi nuzdu na mestima gde se ljudi okupljaju i provode vreme, da taolet papirom umocenim u sebe ostavlja lsacivne poruke,... Pojedinac je pod plastom izjednacavanjem prava poceo da vrsi nuzdu po pravima drugih.



Naravno da svako normalan podrzava prava seksualnih manjina i taj broj se cak i u Srbiji svakodnevno povecava. Niko nema pravo da osudi drugog zbog seksualne razlicitosti i s tim u vezi gradjanska obaveza svih nas je da se zalazemo za jednaka prava. Kada kazem prava mislim na JEDNAKA a ne na nesto drugo.


Bloger Q92 je u potpunosti uzurpirao ovaj nas blog i dao mu neku novu, alternativnu dimenziju. Od bloga B92 sasvim primetno postajemo blog Q92. Da se razumemo, ne GAY92, nego Q92. Postalo je kristalno jasno da su potiskivane frustracije licne prirode isplivale na povrsinu i da je privlacenje publike diskutabilno korektnim autocenzurisanim ranim radovima bila vesto smiljena taktika isfrustrirane osobe. Veliki izboreni medijski prostor Q92 koristi za put "kojim se redje ide" i umesto pozitivne promocije seksualnih razlicitosti drzi cvrst kurs zameranja sa neutralnim citaocima u nadi da ce u tom sukobu uspeti da ostane kao samoproklamovani "vodja" odbrane od nicim izazvanog negativnog javnog mnenja. Umesto da miri on svadja. Umesto da gasi on sipa ulje na vatru. Umesto da inteligencijom i pamecu ubija duhove proslosti koji u seksualnim manjinama vide "ubi pedera", on disciplinovano ispod stola sutira u cevanice, trazeci reakciju kako bi mogao da bude zrtva. Vodja i zrtva.

Tom prilikom Q92 ignorise kolektivno znanje iz istorije da diktatori koji su razvijali kult licnosti u odbranu spoljnog neprijatelja nisu slavno prosli. Tom prilikom Q92 ignorise i cinjenicu da ga se veci deo populacije kojoj se on namece kao vodja stidi i odrice. Ali oni nemaju dovoljno medijskog prostora i nemaju toliko bezobrazan nastup. Oni jednostavno pricaju istinu da ljudi treba da imaju ista prava. Ali od Q92 ne mogu da dodju do izrazaja u svojoj suptilnosti i normalnosti. Q92, se svojski trudi da obezvredi logiku jednakosti.


Njegova definicija jednakih prava svakako ne podrazumeva jednakost. Degutantnim izlaganjem ruglu crkve, strejt populacije i Srpstva, Q92 veoma uspesno sutira na go populacije ciji je on, samoproklamovani centarfor. Stalnim pokusajima nabijanjem krivice strejt populaciji kako oni nisu "kul" on u stvari vredja nase oceve i bracu koji su metodom slobodnog izbora ipak ostali u okvirima heteroseksualnog od nedovoljno obrazovanih ljudi pravi nepovratne neprijatelje.

Samo jedared mozes da ostavis prvi utisak. Ne zaboravimo da Srbija nije najprogresivnija zemlja, cak ni u regionu. Kako promeniti prvoponudjeno "ubi pedera" u Srbiji kada je slika gay populacije bas samoproklamovani vodja Q92. Cini mi se da kada bi on licno reklamirao proizvod uspesne multinacionalne kompanije, kao sto je koka kola, da bi doslo do nezabelezenog pada prodaje.

 

Jasno je da je potrebno da se sredi nasa dnevna soba i nas blog i da ponovo bude mesto puno ljubavi i uvazavnja ugranicama sloboda.

 

 

Sta predlazem?

Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.


Jer, ko ce ako ne ja. Kad ako ne sad.

 

 

p.s.

Za ovu priliku cu da ukinem zabranu komentarisanja na mom blogu grupi od 5 autora ukljucujuci Q92.



Komentari (758)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

man ray loves me man ray loves me 10:40 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

Saglasni smo svi da je Q92 neukus krenuo da se siri Blogom B92 kao virus (otuda i potpalublje prepuno slepih nam putnika koji bi da svojom "pamecu" i formom bez ikakvog smislenog sadrzaja potope celi brod) - otuda i cela ova akcija "ciscenja" neukusa i polupismenosti. Ja nemam problem da stvari nazovem svojim imenom, naprotiv.


Who died and made you pope? KO SI TI DA CISTIS ?!!! Ili gomila koja se oko tebe okuplja. Ovde nema samoupravljanja i preglasavanja. It is not your call. Rekao si sta imas, to je tvoje pravo, iskorisitio si, cestitam. Svaki dalji pokusaj da isterujes nekog s bloga premasuje tvoja prava i ugrozava TUDJE slobode, o cemu si gore tako nadahnuto recitovao.

Ako mislis da se oko tebe okuplja vecina - prvo nemoguce je definisati vecinu u sistemu koji nije zatvoren, a drugo, pitaj supermoda koliko ljudi je protestovalo kad je Queeriji bio jedno vreme skinut VIP status.
Healer Healer 10:53 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

man ray loves me
Saglasni smo svi da je Q92 neukus krenuo da se siri Blogom B92 kao virus (otuda i potpalublje prepuno slepih nam putnika koji bi da svojom "pamecu" i formom bez ikakvog smislenog sadrzaja potope celi brod) - otuda i cela ova akcija "ciscenja" neukusa i polupismenosti. Ja nemam problem da stvari nazovem svojim imenom, naprotiv.


Who died and made you pope? KO SI TI DA CISTIS ?!!! Ili gomila koja se oko tebe okuplja. Ovde nema samoupravljanja i preglasavanja. It is not your call. Rekao si sta imas, to je tvoje pravo, iskorisitio si, cestitam. Svaki dalji pokusaj da isterujes nekog s bloga premasuje tvoja prava i ugrozava TUDJE slobode, o cemu si gore tako nadahnuto recitovao.



Ti to opet izvlacis iz konteksta, miniras... Po navici, mesas babe i zabe
Opusti se

Da, uvek me je rastuzivala pasivizirana, prikrivena, agresija jer kada krene u ispoljavanje, kao i kod Q92, rusi sve sto je lepo, smisleno, spontano...
man ray loves me man ray loves me 10:58 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

Ne bih rekla. Po mom misljenju ja ti pokazujem da je ono sto uporno i pogresno nazivas babom ustvari - zaba.
Healer Healer 10:59 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

man ray loves me


Ako mislis da se oko tebe okuplja vecina - prvo nemoguce je definisati vecinu u sistemu koji nije zatvoren, a drugo, pitaj supermoda koliko ljudi je protestovalo kad je Queeriji bio jedno vreme skinut VIP status.


Ja sam Healer a ne Strongman - autor bloga )))
man ray loves me man ray loves me 11:22 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

pogresno si citirao onda.
zaboravi ostatak posta i zadrzi samo prve dve recenice.
Healer Healer 11:33 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

man ray loves me
pogresno si citirao onda.
zaboravi ostatak posta i zadrzi samo prve dve recenice.



Ma jok, tebe cu da pitam sta da radim

Elem, nesto razmisljam... bas se podigla bura oko ovog teksta. Ima i onih koji to dozivljavaju i "vare" prilicno licno, pomalo i na neotesan nacin :) Ima i nas kojima "prepucavanje" nije hobi, a jos manje zabavan. Ima i onih kojima je prepucavanje licni autenticni potpis - i takvi su potpuno "benigni" Ipak, ima i mnogo vise onih kojima je jasno da anti-reklama nije nacin za kvalitetnu promociju brand-a - ne u Srbiji, gde haraju "anti-heroji" ubedjeni u to kako im dobro ide :) Po nekom nepisanom pravilu, anti-heroj bi trebao da je simpatican, sa dubljim smislom, iako sirov u nastupu ipak i dopadljiv, sa nekakvom porukom. Pitam se, kakve to meta-poruke Q92 stalno salje i sta njima postize? Sirova tragikomicnost ume da zabavi - nema zbora. Ali, nedostaje mu onaj vec pomenti deo dubine i sadrzaja da bi bio anti-heroj sa poukom... a ne samo uvek "jednaista" po neukusu prepoznatljiva forma, valjda (?)
goldenmen goldenmen 10:27 23.08.2008

Prvi post

Dugo citam ovaj blog, ali mi je ovo prvi post...
Strongmane Svaka Cast !!!
Strongman Strongman 19:40 23.08.2008

Re: Prvi post

goldenmen
Dugo citam ovaj blog, ali mi je ovo prvi post...
Strongmane Svaka Cast !!!



Uzeo si pehar Paspaljeee
Paspaljeee, eeeee
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 11:17 23.08.2008

STRONGMAN

Sa tobom ruku pod ruku na beogradsku gay paradu!
; )
Strongman Strongman 19:37 23.08.2008

Re: STRONGMAN

Biljana Cincarević
Sa tobom ruku pod ruku na beogradsku gay paradu!
; )



Ja cak spremio jednu tvoju fotografiju iz novina... malo velika za novcanik

troll on

ocekujem tvoju drugaricu ovijeh dana

troll of
gera92 gera92 11:45 23.08.2008

homofobi i licemeri

Ne volim pedere. To kazem bez uvijanja u oblandu politicke korektnosti. Decidirano.
Mislim da to nije samo pitanje seksualnog opredelenja. Mislim da ima veze i sa karakterom.
Mozda gresim. Nisam iskljuciv.
Ne volim ni licemere. Tu sam iskljuciv.
Sta znaci ako se kaze - bicu na paradi, stiticu vas, ALI bicete obuceni u moje kreacije, nosicete transparente koje ja ispisem i uzvikivati parole koje ja odobrim, AKO se ne slazete s tim dobicete po pussy? Homofilija, filantropija... sta?
Onog prema kome osecas animozitet ces ili ignorisati ili izvrci ruglu, mozda i ukrstiti pesnice s njim, ali ga neces moralno edukovati. To jednostavno vredja inteligenciju...
brokenballs brokenballs 18:52 23.08.2008

hmm,

a,sve je pocelo jedne sparne noci,kad je nervozni Strongi poskakljao navalentnu shemale,ispod desnog rebra..
Strongman Strongman 19:39 23.08.2008

Re: hmm,

brokenballs
a,sve je pocelo jedne sparne noci,kad je nervozni Strongi poskakljao navalentnu shemale,ispod desnog rebra..



Gazi mala sitno nogicama...
Strongman Strongman 19:44 23.08.2008

man ray loves me

Ajde ti lepo da nam objasnis sta tebi smeta u mom postu.

Jel ti smwta sto meni smeta da Q vredja versko nacionalnu pripadnost pravoslavnih Srba?

Jel ti smeta sto mi je odvratno da vidim gole muskarce (ruzne), patrijarha u spilhoznama, ili sto mal malo pa izleti kurac sa slike?


Mozda ti smeta da se oglasim?


Bez Strongi ovo, Strongi ovo.... Ajde da prodiskutujemo, ne bezim "gledamo se u oci"


Ovako nit te razumem nit deluje da znas sta hoces da kazes. A baska sto se svadjas kao neka baba cini mi se bez razloga.

man ray loves me man ray loves me 20:07 23.08.2008

Re: man ray loves me

pa objasnila sam u vise postova nego sto je pristojno postaviti. mislim da sam vec odgovorila na sva ova pitanja. jednom recju, tvoj 'boli me dupe za pedere' (pun intended) blog me je malo zacnuo.
te kite koje iskacu svuda nisu namenjene tebi - namenjene su nekom zbunjenom tinejdzeru koji se pita sta s njim nije u redu. ne razumem zasto si besan - zasto prosto ne prodjes dalje - za kite postoji publika, isto kao i za tekstove svih ostalih blogera. onaj deo o golim dupetima na ulici - zivim u parizu vec cetiri godine, cesto izlazim u marais, i nikada, ali nikada nisam videla na ulici nicije golo dupe. to su malogradjanske fantazije o 'slobodnim ljudima koji dolaze da prozderu nase porodicne vrednosti'.
a to da neko 'vredja moja religijska osecanja' - to je po mom misljenju reakcija primitivnih ljudi, koji su prazni i nemaju za sta da se uhvate. i to je jos jedna stvar koju normalno ne bih ocekivala od tebe.
Strongman Strongman 20:38 23.08.2008

Re: man ray loves me

jednom recju, tvoj 'boli me dupe za pedere' (pun intended) blog me je malo zacnuo.


U vise navrata sam izneo moj stav po tom pitanju.

Strongman

Zivot u gradu na cijem ulazu stoje slova "Dobro dosli u Majami Bic" napisana roze bojom sa sobom donosi niz interesantnih stvari. Svi znamo da je Majami Bic prestizno mondensko mesto i okupljaliste svetskog dzet seta. Dok se nisam doselio na Floridu nije mi bilo poznato, da ona roze slova simboliziraju zonu sa ultimativnim seksualnim slobodama, sto bi u prevodu na srpski znacilo da je Majami Bic grad pedera i lezbejki. Odgojen u duhu socijalizma, odraso u blizini Saborne crkve u Nisu imao sam problem da prihvatim realno stanje kao "normalno". Prosao sam sve faze, od neprijateljstva, zgrazavanja, preko tihog negodovanja, pa ignorisanja do totalnog prihvatanja. Nakon tri godine u Majami Bicu najzad je iscezlo iz mene da po difoltu mrzim pedere. Ne kazem ni da sam odusevljen ali jednostavno prihvatam da ljudi imaju drugacije seksualno opredelje. Cak mogu da "istrpim" da imam dva tri, drugara pedera. Ne posecujemo se bas po kucama ali mi, recimo, Dejvid ucinio uslugu i progurao moju Jovanu da radi veoma prestiznu reviju za Avedu. Zahvaljujuci pederskim vezama Dejvid nam je cntrirao na prvu stativu a ljudi iz Moja zena u sred revije obucena u zelenomultinacionalne kompanije Aveda, koja proizvodi za preparate za kosu, prihvatili Jovanu kao glavnu manekenku za Hairshow
.



te kite koje iskacu svuda nisu namenjene tebi - namenjene su nekom zbunjenom tinejdzeru koji se pita sta s njim nije u redu. ne razumem zasto si besan - zasto prosto ne prodjes dalje - za kite postoji publika, isto kao i za tekstove svih ostalih blogera.



Tu je deo koji je sporan. Ovaj blog je svima nama dnevna soba. Postoji neki precutni dogovor da se medjusobno ne ugrozavamo. Mislim dasam to vec rekao, ali za kurceve i sado mazo fore mnoooogo je pristojnije da napravi blog.Q92.net, samostalno, nego u zajednickom prostoru. Ja se recimo ne osecam prijatno kada vidim da se ljube dva muskarca. Ne mrzim, ali mi je gadno da vidim. Kao kad bi video necijeg caleta da se ljubi sa svojom cerkom. Akurcevi svuda je nepristojno po difolyu.

Kad sam kod difolta u citatu spominjem da sam mrzio pedere po difoltu. Da jesam. Nisam ja sam setovao svoje difolt parametre. Tako me je setovala sredina u kojoj sam odrasao. Naknadno sam svojom voljom promenio. Ni tu nema mesta osudi. U prvom trenutku kada sam mogao napravio sam akciju.

'vredja moja religijska osecanja' - to je po mom misljenju reakcija primitivnih ljudi, koji su prazni i nemaju za sta da se uhvate. i to je jos jedna stvar koju normalno ne bih ocekivala od tebe.



Cekaj, cekaj.... Greska. Ne moze se poglavar ni jedne crkve vulgarno omalovazavati bez vredjanja osecanja vernika. Nemere. To je cisto vredjanje.



E tako. Macevi u korice i ne zamahuj bezveze. Nisu svi neprijatelji ako ne tapsu Q92. Za Srbina imam super solidan stav o pederima ali i o Q92.

Budi mi pozdravljena
man ray loves me man ray loves me 20:47 23.08.2008

Re: man ray loves me

Mislim da nema vise sta da se doda.
"I sta ja imam od toga - ruku punu umornih prstiju".
Pozdrav.
margos margos 20:54 23.08.2008

Re: man ray loves me

a to da neko 'vredja moja religijska osecanja' - to je po mom misljenju reakcija primitivnih ljudi, koji su prazni i nemaju za sta da se uhvate

Pa da li je svesnijima i naprednijima cilj da se primitivni edukuju i da se napravi manja razlika, ili je cilj da se bude u elitnom neshvaćenom društvu gde će se primitivni hraniti pogrdama - a onda, a kako bi, nego primitivno, izvukli motke i navalili na elitu. A potom će preživeli deo elite imati nad čim da se zgražava.
man ray loves me man ray loves me 21:08 23.08.2008

Re: man ray loves me

to je samo moj privatan koordinatni sistem - primitivan za mene, iz mog ugla.
kad mi neko kaze da mu kritika religije vredja religijska osecanja, moje prve asocijacije su danski crtaci, onaj tip sto je ubio teo van goga zbog filma o islamu, i sl. prosto, moji prijatelji tako nesto ne bi nikada rekli. nista vise od toga.
margos margos 21:23 23.08.2008

Re: man ray loves me

Hvala ti na odgovoru:)
Meni je najpre u glavi Bosna i ovih dvadeset godina.... i one četrdesete prošlog veka... I ma koliko se činilo da je primitivno - i ovog trenutka neko nekog odvaja od života u ime svoje vere. 'ebeno klizav teren! :((
man ray loves me man ray loves me 21:35 23.08.2008

Re: man ray loves me

Pa bas zato ! Zezanje pomaze da se te ozbiljne stvari relativizuju - da ljudi uvide da to ne rade iz vere vec iz slabosti, gluposti. Neko je rekao da je rock'n'roll srusio komunizam u Sovjetskom savezu. Ljudi nisu zeleli kapitalizam, zeleli su samo normalan zivot, da se zezaju, da se neko bavi njihovim ljudskim problemima.
margos margos 21:54 23.08.2008

Re: man ray loves me

Ja sam uvek za - ali mora se znati vreme, mesto i način. Bitno je koja nam je namera i koji cilj. Postoji onaj princip u medicini 'najpre ne naškoditi' (primium non nocere), pa kad je on zadovoljen, možemo na zezanje. Tako ja mislim i ovoj, i svim osetljivim temama.
man ray loves me man ray loves me 22:21 23.08.2008

Re: man ray loves me

Pa, za onog ko je predmet zezanja 'pravo vreme' nikad nece doci ako se on pita. Sta onda?
Ja ne znam nijednog komicara koji ismeva veru kao takvu - ljudsku potrebu da shvati smrt, ljudski strah, pitanja sta ima posle - tu nema nista smesno. Ono sto je smesno, to su primitivni nacini na koje ljudi ponekad ispoljavaju veru - zdranje na sahranama, ponasanje nekih svestenika koje se kosi sa bozjim zapovestima, pop koji izlazi iz blindiranog bmwa, legija koji posti - to je smesno. Takodje su smesni delovi dogme u susretu sa svakodnevnim zivotom, kao u Zitiju Brajanovom. Smesni su ljudi (kao i uvek) koji nespretno pokusavaju da veruju, da prate. Kad iz nekog ko bi trebalo da bude 'po bozjem liku' izlaze ljudske osobine - glupost, sebicnost, vlastoljupstvo, senilnost.
Kad neko ismeva ljudskost popova, koji su takodje ljudi, kakve veze ima? Ismevamo bez problema politicare, naucnike, umetnike, ljude oko sebe.
Ako neko ovo ne shvata, i smatra da je ismevanje popa isto sto i ismevanje Hrista, da li to treba da obavezuje onog ko pravi razliku izmedju ta dva?
Innana Innana 22:40 23.08.2008

Re: man ray loves me

man ray loves me
Pa, za onog ko je predmet zezanja 'pravo vreme' nikad nece doci ako se on pita. Sta onda?
Ja ne znam nijednog komicara koji ismeva veru kao takvu - ljudsku potrebu da shvati smrt, ljudski strah, pitanja sta ima posle - tu nema nista smesno. Ono sto je smesno, to su primitivni nacini na koje ljudi ponekad ispoljavaju veru - zdranje na sahranama, ponasanje nekih svestenika koje se kosi sa bozjim zapovestima, pop koji izlazi iz blindiranog bmwa, legija koji posti - to je smesno. Takodje su smesni delovi dogme u susretu sa svakodnevnim zivotom, kao u Zitiju Brajanovom. Smesni su ljudi (kao i uvek) koji nespretno pokusavaju da veruju, da prate. Kad iz nekog ko bi trebalo da bude 'po bozjem liku' izlaze ljudske osobine - glupost, sebicnost, vlastoljupstvo. Ja pozivam sve koji postuju patrijarha Pavla da procitaju jednu bozicnu poslanicu od pocetka do kraja.
Kad neko ismeva ljudskost popova, koji su takodje ljudi, kakve veze ima?
Ako neko ovo ne shvata, i smatra da je ismevanje popa isto sto i ismevanje Hrista, da li to treba da obavezuje onog ko pravi razliku izmedju ta dva?


Govor mrznje je govor mrznje. Ne mozes da pokusas da to bljuvacko pisanije zavijes u sareni papir i da od toga pravis dobro zezanje kada svi mi ovde znamo da to nije zezanje i da mu nije namera da zabavi auditorijum.

Ako svakog vernika okarakterises kao pripadnika klerofasisticke organizacije ili pishackom blagosiljas vernike tj Srpcad i da ne nabrajam sve gadosti napisane na blogu Q, i ako ti je vecina pisanja pociva na besomucnom pljuvanju SPC, verskih obicaja, narodnih obicaja i potrebi svakog od nas da veruje u nesto, onda je moj odgovor DA, to JESTE govor mrznje. End of story.

Mozemo raspravljati o svim tim temama sa mnogo vise ukusa i sa merom koju zdrav razum i vaspitanje diktira.
Iscitaj tekst napisan pre neki dan o sprezi izmedju religije i ratova. Aleksandru T nema covek sta da zameri, tekst je doduse pomalo povrsan jer je ovo mali prostor za jednu kompleksnu temu, ali je njemu svaka rec na mestu. Dakle i o kontraverzinm temama moze da se prica na pristojan nacin i to mi ne smeta. Stavise slazem se sa svim iznetim u pomenutom tekstu.

Naravno da se Crkvi ima stosta zameriti. Naravno da o tome treba pricati. Niko ne bezi od vrucih tema.

Ali nemoj me zamajavati da je sve to samo dobro zezanje i nista vise. Ni slucajno tekstovi Q bloga nisu toliko benigni.
angie01 angie01 23:04 23.08.2008

Re: man ray loves me

'najpre ne naškoditi'


pa o tome se radi, Pedja kritikovao to shkodjenje!


ali mora se znati vreme, mesto i način


Pri tome su sve ove tri kategorije u njegovom sluchaju bile mnogo bezalenjie od istih kod pomenutih.
man ray loves me man ray loves me 23:12 23.08.2008

Re: man ray loves me

Govor mrznje je govor mrznje. Ne mozes da pokusas da to bljuvacko pisanije zavijes u sareni papir i da od toga pravis dobro zezanje kada svi mi ovde znamo da to nije zezanje i da mu nije namera da zabavi auditorijum.

Pedjino pisanje nije govor mrznje vec satira, i to kvalitetna, u rangu sa Koraksom i Ljubom Zivkovim (in my book - podrazumeva se). Jezik je sirov - ali to je samo jezik. U Americi ima mnogo komicara koji imaju slican sirovi stil - Lenny Bruce i Bill Hicks su legendarni, a danas ih ima mnogo. Bill Hicks na primer ima cuveni segment o sucking Satan's cock. On to kaze za sve ljude koji su se prodali, koji namerno cine zlo. Tako je njegova reakcija na slanje trupa u Irak da za predsednika kaze da pusi Satanin kurac. Da li to vredja? Mene ne - ja cenim sirovi stil i umetnost da se izabere prava rec - pa makar i nepristojna. Pristojnost-nepristojnost - vazno je sta je poruka.
(Sto se Bobana tice, mnoge njegove tekstove nisam citala, pa ne mogu da sudim.)
Sve te gadosti su dozvoljene u svetu satire. Dozvoljeno je igranje sa konceptima, rusenje tabua - humor je upravo tu, kao sto Frojd i kaze.
A ono sto je smesno vezano za razgovor na ovom blogu, je da hriscanstvo zapravo ne dozvoljava vernicima da budu uvredjeni - vernik treba da okrene drugi obraz. Tako da je pozicija uvredjenog vernika sama po sebi apsurdna.
margos margos 23:16 23.08.2008

Re: man ray loves me

[quote Innana]Ali nemoj me zamajavati da je sve to samo dobro zezanje i nista vise. Ni slucajno tekstovi Q bloga nisu toliko benigni.
Izvini, Innana, ti reaguješ na ono što je prethodno pisano - s punim pravom, naravno, ali toga u ovom delu razgovora nije bilo. Postoji toliko istine u ovom što je Man RLM napisala i način na koji je saopšteno ne izaziva reakciju. Makar ne moju.

[quote MNRL]Pa, za onog ko je predmet zezanja 'pravo vreme' nikad nece doci ako se on pita. Sta onda?
Pitaš šta onda?
Onda sledi ovo što je usledilo. Zgražavanje, bes, osuda, pljuvanje... - i nemoj mi reći da je to logična reakcija i da je zato komičar ispunio svoju svrhu?

Dok se mi načelno svrstavamo levo/desno... neko doživljava teror jer je ovo ili ono... a neki klinci to snimili kao dobro zezanje. Znam da blog nije Akademija nauka, ali malo odgovornosti za izgovoreno i napisano ne bi nam bilo na odmet. Mislim tu na sve nas koji smo 18+.
man ray loves me man ray loves me 23:21 23.08.2008

Re: man ray loves me

Dok se mi načelno svrstavamo levo/desno... neko doživljava teror jer je ovo ili ono... a neki klinci to snimili kao dobro zezanje. Znam da blog nije Akademija nauka, ali malo odgovornosti za izgovoreno i napisano ne bi nam bilo na odmet. Mislim tu na sve nas koji smo 18+.


Da li je bilo kome dlaka falila s glave zbog bilo cega sto je Pedja napisao?
margos margos 23:26 23.08.2008

Re: man ray loves me

A ono sto je smesno vezano za razgovor na ovom blogu, je da hriscanstvo zapravo ne dozvoljava vernicima da budu uvredjeni - vernik treba da okrene drugi obraz. Tako da je pozicija uvredjenog vernika sama po sebi apsurdna

Ako misliš da vernicima glava treba da radi kao ventilator - to će malo teže ići.

Drugo, ja sam užasno svojeglava... volim da provociram krute i rigidne stavove, ali to radim uvek sa rizikom da to samo mene može da košta. Ako pored mene može da strada bilo ko, šmirglam svoju oštricu.
U tom smislu, mislim da Peđa više šteti onima kojima bi da pomogne, a one koje bi da 'dozove zdravom razumu' samo udaljava od razuma i vraća ih na emocionalne reakcije, a one su uglavnom burne.

@Angie
Isto bih ti rekla što i MRLM, i već sam rekla negde napred.
Jednako mi je mučna njegova satira kao i tekstovi u kojima ga napadaju oni ultranacionalisti.
Ne vidim razliku. Pljuvačina - na jednoj strani intelektualizovana, a na drugoj ogoljena.
Ne bila mu u koži - ni zbog onih koji ga napadaju, ni zbog onih koji ga tapšu - po ramenu, ili guzi, svejedno.
angie01 angie01 23:33 23.08.2008

Re: man ray loves me

Ne vidim razliku.


pa u tome je problem- shto oni prvi mrze, a on ukazuje na besmislenost razloga te mrznje.

i od onih privih mnogima nije samo falila dlaka s glave, kao shto te man ray pitala, nego i zivot, za razliku od njegovih tekstova- koji, slazem se, mogu da ti se svidjaju ili ne, da imash ovekvo ili onakvo mishljenje, ali ne vidim razlog za ovakav linch, koji za mnoge ozbiljnije stvari- nije organizovan- niti se podigla ovolika pometnja, emotivna, ili kakva god.

Ne bila mu u koži - ni zbog onih koji ga napadaju, ni zbog onih koji ga tapšu - po ramenu, ili guzi, svejedno.


a ovo moram priznati- ne razumem.
margos margos 23:33 23.08.2008

Re: man ray loves me

Da li je bilo kome dlaka falila s glave zbog bilo cega sto je Pedja napisao?

Znaš da na to pitanje ne mogu da ti dam odgovor. Nemam uvid u sve što se dešava - posebno na gej sceni u svakom gradu. Jer ja najpre mislim da njegov angažman kao Kvirije treba da služi i pomaže njima. Satiričari Boban i Peđa mogu da pišu šta hoće u svoje lično ime. To je moje mišljenje.

A šta se dešava i da li nekom fali dlaka s glave od vernika i verujućih... koliko utiču na veću strogost unutar hramova, bogosluženja itd. - mogu samo da predpostavim.
man ray loves me man ray loves me 23:33 23.08.2008

Re: man ray loves me

Ako misliš da vernicima glava treba da radi kao ventilator - to će malo teže ići.

Ne mislim ja, tako pise u knjizi.
man ray loves me man ray loves me 23:37 23.08.2008

Re: man ray loves me

Znaš da na to pitanje ne mogu da ti dam odgovor. Nemam uvid u sve što se dešava - posebno na gej sceni u svakom gradu. Jer ja najpre mislim da njegov angažman kao Kvirije treba da služi i pomaže njima. Satiričari Boban i Peđa mogu da pišu šta hoće u svoje lično ime. To je moje mišljenje.

A šta se dešava i da li nekom fali dlaka s glave od vernika i verujućih... koliko utiču na veću strogost unutar hramova, bogosluženja itd. - mogu samo da predpostavim


Izgleda da je nesporazum. U tvom odgovoru si pozvala na odgovornost pisane reci. Ja sam iz toga shvatila da je Pedja pisao nesto neodgovorno zbog cega je neko stradao - neko iz crkve, posto njih stalno 'mrzi i napada'. Ali to nije slucaj.
Istina je, koliko ja znam, obrnuta. On je taj koji dobija preteca pisma, ko figurira u kolumnama Slobodana Antonica i na zutim stranicama Kurira.
margos margos 23:38 23.08.2008

Re: man ray loves me

pa u tome je problem- shto oni prvi mrze, a on ukazuje na besmislenost razloga te mrznje.

Pa mora biti da je meni zatajio organ za prepoznavanje ljubavi u njihovom delovanju.... nit je čitam, nit je vidim, nit je osećam.

Ne bila mu u koži - zbog onih koji mu šalju preteće poruke, sms-ove... stvarno, zbilja i na dnevnoj bazi, ali ni zbog onih koji ga tapšu 'samo napred, dobro nam ide' a sakriće se u mišju rupu kad i ako zagusti. Takvi ga tapšu i po ramenu i po guzi - ja to pročitah na njegovim blogovima.

angie01 angie01 23:41 23.08.2008

Re: man ray loves me

nit je čitam, nit je vidim, nit je osećam.


pa poshto ti je to isto- mozesh onda isto i da tretirash.

Ne bila mu u koži - zbog onih koji mu šalju preteće poruke, sms-ove... stvarno, zbilja i na dnevnoj bazi, ali ni zbog onih koji ga tapšu 'samo napred, dobro nam ide' a sakriće se u mišju rupu kad i ako zagusti. Takvi ga tapšu i po ramenu i po guzi - ja to pročitah na njegovim blogovima.


ako ovo znash i ovako mislish- onda mi tek nije jasna tvoja reakcija na ovaj nachin- jer ona samo podvlachi da je to i zasluzio.
angie01 angie01 23:44 23.08.2008

Re: man ray loves me

koliko utiču na veću strogost unutar hramova, bogosluženja itd. - mogu samo da predpostavim.


???????????
margos margos 23:44 23.08.2008

Re: man ray loves me

Izgleda da je nesporazum. U tvom odgovoru si pozvala na odgovornost pisane reci.

Ja se ne nadpamećujem s tobom - pričam.
I vrlo jasno sam napisala
Znam da blog nije Akademija nauka, ali malo odgovornosti za izgovoreno i napisano ne bi nam bilo na odmet. Mislim tu na sve nas koji smo 18+.

Ne mislim ja, tako pise u knjizi.

Šteta... Ništa gore od polovičnog znanja i polovične dobre namere.

Izvinjavam ti se na oduzetom vremenu.
Healer Healer 23:50 23.08.2008

Re: man ray loves me

man ray loves me
pa objasnila sam u vise postova



Joj, ne objasnjavaj vise molim te...
margos margos 23:51 23.08.2008

Re: man ray loves me

jer ona samo podvlachi da je to i zasluzio.

A je l i ti misliš da se sa reči neće preći na dela - ikad?
I da nije mudro stati u nekom trenutku? Proceniti situaciju?
Da je kul ići sa cvetićem u rukama i pametnom glavicom na nekog koga si prethodno iziritirao?
Ako mu se pamet ne pokaže u tom trenutku - biće: jebiga, što je provocirao.
Ko će to da spreči?
man ray loves me man ray loves me 23:51 23.08.2008

Re: man ray loves me

ja se ne nadpamecujem, stvarno mi nije jasno.
i u knjizi - bibliji - stvarno pise. ako ti znas neki nacin da covek bude hriscanin a da ne slusa hristovu rec, volela bih to da cujem. to najozbiljnije kazem. okretanje drugog obraza je u sustini hriscastva. ne vidim kako neki vernik moze to da ignorise.
Healer Healer 23:56 23.08.2008

Re: man ray loves me

man ray loves me
ja se ne nadpamecujem, stvarno mi nije jasno.
i u knjizi - bibliji - stvarno pise. ako ti znas neki nacin da covek bude hriscanin a da ne slusa hristovu rec, volela bih to da cujem. to najozbiljnije kazem. okretanje drugog obraza je u sustini hriscastva. ne vidim kako neko moze to da ignorise.


Okreni ga vec jednom, molim te - spasi nas od sebe same - pokazi nam kako treba, nama slepima i neistinom zadojenima...

man ray loves me man ray loves me 23:59 23.08.2008

Re: man ray loves me

Healer
Okreni ga vec jednom, molim te - spasi nas...

Why don't you get healed already? Jel fleshujes ljude i po Kalishu ili samo po blogu?
U cemu je problem? Ti si izneo svoju istinu, ja svoju.
Healer Healer 00:01 24.08.2008

Re: man ray loves me

man ray loves me
Healer
Okreni ga vec jednom, molim te - spasi nas...

Why don't you get healed already?


Najstrasniji IGNORE...

Ne zasluzujes ni sekund paznje vise... putuj...
man ray loves me man ray loves me 00:02 24.08.2008

Re: man ray loves me

ignore was fine two posts ago. it's not like you contributed or anything.
angie01 angie01 00:03 24.08.2008

Re: man ray loves me

A je l i ti misliš da se sa reči neće preći na dela - ikad?


ne razumem,...pa prvo su se ta dela i desila- pa je onda on pisao, jel hocesh da kazesh da je obratno, prvo je on pisao, pa ce sad da zasluzi?

I da nije mudro stati u nekom trenutku? Proceniti situaciju?


Gde da stane margos, pa ovo je njegov jedini zivot, kao i tebi i meni- samu u njemu nema ista prva kao ti i ja zbog svog seksualnog opredelenja- kada se to promeni- prestace i on da ukazuje na to.

Da je kul ići sa cvetićem u rukama i pametnom glavicom na nekog koga si prethodno iziritirao?


pa prethodno je on vec svakodnevno maltretiran, jel kapirash to, taj najbitniji momenat u ovoj celoj raspravi?

Ako mu se pamet ne pokaže u tom trenutku - biće: jebiga, što je provocirao.


Kada toliko puta ponavljash provocira- a u stvari je pisao satirichne tekstove, jer mu je to jedini nachin borbe u drzavi u kojoj zivi- jel ti smatrash da je onad bolje da cuti u dishe nakratko, da se sakriva i dalje, dobija batine u tishini i ceo paket?



Ko će to da spreči?


Niko draga margos- samo ce da se ili pridruze, ili aplaudiraju, kao i do sada.
margos margos 00:17 24.08.2008

Re: man ray loves me

Niko draga margos- samo ce da se ili pridruze, ili aplaudiraju, kao i do sada.

Zbog ovog potroših dosta vremena - a samo to jeste bitno - sprečiti ako se ikako može.

Znam šta je bilo prvo, pa drugo, pa treće... i ne ponavljam džabe da iritira - jer iritira. Zovi ga satira, igrokaz, poezija, zezanje - iritira. Ako mu je to cilj - ok. Ja ga u tome ne podržavam jer život, ma kako bio kratak i jedini, ne teče linearno - već u ciklusima. Malo se 'zezaju' jedni, malo se 'zezaju' drugi.... Rezultat je odsustvo zdrave pameti na obe strane - ili ti duplo golo.

angie01 angie01 00:52 24.08.2008

Re: man ray loves me

ili ti duplo golo.


pa nije tachno- jer o tome se i radi

oni prvi imaju sva prava i maltretiraju,

ovi drugi se za ista tek bore.

pa sad, ako vec ne pomazesh-nemoj ni da odmazesh, stavi barem na istu tretman, kao one prve, koji te ne dodiruju.
Strongman Strongman 00:58 24.08.2008

Re: man ray loves me

Ne mozes da pokusas da to bljuvacko pisanije zavijes u sareni papir i da od toga pravis dobro zezanje kada svi mi ovde znamo da to nije zezanje i da mu nije namera da zabavi auditorijum.


Kako to da "dobro zezanje" na racun Srpstva i pravoslavlja ima jednu konotaciju a isto takvo na racun pedera ili recimo zezanje koje je napravio Sergej Jew Trifunovic nailazi na osudu. Pa nismo li svi ravnopravni u pokusaju.

Pri tom ne osporavam navedenim grupama pravo da ne dozvoljavaju ponizenje na svoj racun, vec smatram da i Srbi i pravoslavlje treba da budu ponosni i da ne dozvole pljuvanje na njih.
margos margos 01:01 24.08.2008

Re: man ray loves me

pa sad, ako vec ne pomazesh-nemoj ni da odmazesh, stavi barem na istu tretman, kao one prve, koji te ne dodiruju.

Ajd, na svo potrošeno vreme, reci mi čime ja to odmažem?
Što kažem da preteruju i prelaze meru dobrog ukusa?
U svojoj pravednoj borbi za prava i maltretiranje?
angie01 angie01 01:02 24.08.2008

Re: man ray loves me

Pri tom ne osporavam navedenim grupama pravo da ne dozvoljavaju ponizenje na svoj racun, vec smatram da i Srbi i pravoslavlje treba da budu ponosni i da ne dozvole pljuvanje na njih.


shta predlazesh? Ono na dnevnoj bazi u najelementarnijim sferama?


recimo zezanje koje je napravio Sergej Jew Trifunovic


ovo je i sam chovek priznao- da nije bilo u redu,..chisto da znash.
angie01 angie01 01:12 24.08.2008

Re: man ray loves me

reci mi čime ja to odmažem?


time shto podvlachish neshto shto ne stoji- a ti si tako razumela i shto si objasnila kako ce to da se zavrshi, sa zakljuchkom, da je sam i izazvao- a pri tome je on vec u toj poziciji, da osnovna prava nema.


Evo da ti pripadash nekoj grupi, koja je konstantno negirana, ponizavana, tuchena, da treba da se krijesh,...i dobijesh mogucnost da o tome javno govorish- a pri tome bi svakako morala da ukazesh i na neke dotadashnje tabue-shto nije nikada lako, da li bi tada mogla da shvatish o chemu se radi, jel bi napisala, pa barem probala da uzdrmash javnost, ili bi odustala, da li bi barem razumela- shta bi onda za tebe i tvoja vec ugrozena prvava znachila ovakva hajka?


margos margos 01:25 24.08.2008

Re: man ray loves me

Eto, nisam tučena... u tome je razlika između mene i Peđe - tj neke moje i neke njegove grupe...
Da krenem sa satirom i podjebavanjem ? Ili da guram prst u oko nekom, da me prebije?
Eto meni prilike o kojoj nisam razmišljala.

Odoh, da ne odmažem više.
Vera Johnson Vera Johnson 01:26 24.08.2008

Re: man ray loves me

man ray loves me
pa objasnila sam u vise postova nego sto je pristojno postaviti. mislim da sam vec odgovorila na sva ova pitanja. jednom recju, tvoj 'boli me dupe za pedere' (pun intended) blog me je malo zacnuo. te kite koje iskacu svuda nisu namenjene tebi - namenjene su nekom zbunjenom tinejdzeru koji se pita sta s njim nije u redu. ne razumem zasto si besan - zasto prosto ne prodjes dalje - za kite postoji publika, isto kao i za tekstove svih ostalih blogera. onaj deo o golim dupetima na ulici - zivim u parizu vec cetiri godine, cesto izlazim u marais, i nikada, ali nikada nisam videla na ulici nicije golo dupe. to su malogradjanske fantazije o 'slobodnim ljudima koji dolaze da prozderu nase porodicne vrednosti'. a to da neko 'vredja moja religijska osecanja' - to je po mom misljenju reakcija primitivnih ljudi, koji su prazni i nemaju za sta da se uhvate. i to je jos jedna stvar koju normalno ne bih ocekivala od tebe.



ja sam, najblaze receno uzasnuta. ko god "nameni kite" zbunjenom tinejdzeru ili tinejdzerki je pedofil. man ray loves her/him misli da je to u redu. nadam se da ce se boban i pedja ograditi od ovoga, da ce milan i moderacija bloga b92 adekvatno regovati. sram vas bilo "man ray loves me".

kopirala ovo. ako b92 i ostali ne reaguje, nosim u policiju. ono sto od svega najvise ne volim to su pedofili, kao i osobe koje ce pokusati da nas ubede na na takve pojave ne obracamo paznju. sigurna sam da q92 nema nikakve veze sa ovim i da ne podrzava misljenje gore citirano.


kopirala ceo post, tek da ne bude da je izvuceno iz konteksta. sramota.,
angie01 angie01 01:32 24.08.2008

Re: man ray loves me

Da krenem sa satirom i podjebavanjem ? Ili da guram prst u oko nekom, da me prebije?


evo da uzmemo i tvoju intrepretaciju i pored onolikog obasjnjavanja, ili da i dalje chutish i trpish,

je l bi onda bilo ok?
Healer Healer 01:39 24.08.2008

Re: man ray loves me

Vera Johnson
. ................................ sram vas bilo "man ray loves me"


Ja sam od muke presao preko onog dela o "zbunjenim tinejdzerima" skapiravsi da ova "man ray loves me" ocigledno nema blagog pojma u kojoj kolicini se nalupava - i ne prestaje to da radi i dalje... U svojoj praksi, imao sam prilike da ucestvujem u uzasu zbunjenih tinejdzera i mladih ljudi sa dubokom krizom identiteta upravo zbog "kita koje iskacu a namenjene su njima" - traume i oziljci nakon svega toga su uzasno duboki i cesto nikada ne zaceljuju... pa ko bi pametan i sa iole mozga i krenuo uopste u tako nakaradne interpretacije osim ako ne, u ovom slucaju, pasivno agresivno stvorenje koje, ponavljam, ne odustaje od ideje samoponizenja. I to je tuzno.

Potpisujem svaku Vasu rec, Vera!

Edit: A ovo uporno istrajavanje pojedinih u uzasnoj povrsnosti posebno vredja inteligenciju a kako stvari stoje, dodatno bruka i ponizava autore Q92! Besmisleno je istrajavanje u ideji da se na takav jedan nacin
ista sustinski pomaze...
mikimedic mikimedic 02:10 24.08.2008

Re: man ray loves me

zivim u parizu vec cetiri godine, cesto izlazim u marais, i nikada, ali nikada nisam videla na ulici nicije golo dupe. to su malogradjanske fantazije o 'slobodnim ljudima koji dolaze da prozderu nase porodicne vrednosti'


Ti jos nisi shvatila da ovaj blog nije o gej populaciji vec o nekom liku koji se predstavlja kao nesto na Q? Dzaba ti i to sto zivis u Parizu....
Strongman Strongman 02:13 24.08.2008

Re: man ray loves me

ovo je i sam chovek priznao- da nije bilo u redu,..chisto da znash.


PA NARAVNO DA NIJE BILO UREDEU!!!


Sto bi bilo uredu Q92 zezanje za srbe i pravoslavce?Zato sto je "Pedjica sladak"?
mikimedic mikimedic 02:15 24.08.2008

Re: man ray loves me

Da li je bilo kome dlaka falila s glave zbog bilo cega sto je Pedja napisao?


sasvim moguce, onim gejevima koji su dobili batine bas zbog takvih stvari koje Q pise, a da ljudi nisu ni krivi ni duzni.
Strongman Strongman 02:19 24.08.2008

Re: man ray loves me

MRLM auu kolika kolicina elementarne nekulture i socijalne nepravde. Zar deci???

Maska je pala, dakle.


Vera hvala. Od velike kolicine gluposti od strane MRLM ovo mi je promklo. Ja se sa gnusanjem ogradjujem ovog istupa pedofilije.


Miki:

Pa naravno da ovo nije blog o gejevima. Ovo je samo blog opste prakse.
Strongman Strongman 02:20 24.08.2008

Re: man ray loves me

mikimedic
Da li je bilo kome dlaka falila s glave zbog bilo cega sto je Pedja napisao?


sasvim moguce, onim gejevima koji su dobili batine bas zbog takvih stvari koje Q pise, a da ljudi nisu ni krivi ni duzni.



Ne da je moguce nego je sasvim izvesno. Tako su barem izjavljivali obrazovci.
Strongman Strongman 02:22 24.08.2008

Re: man ray loves me

evo da uzmemo i tvoju intrepretaciju i pored onolikog obasjnjavanja, ili da i dalje chutish i trpish,

je l bi onda bilo ok?



Angie mislim da je zgodno da se ogradis od saborca MLRM - propagandiste pedofilije. Ili ti ne mislis tako.

Sifra - Trla baba lan.
Vera Johnson Vera Johnson 02:32 24.08.2008

Re: man ray loves me

Healer

Vera Johnson. ................................ sram vas bilo "man ray loves me"Ja sam od muke presao preko onog dela o "zbunjenim tinejdzerima" skapiravsi da ova "man ray loves me" ocigledno nema blagog pojma u kojoj kolicini se nalupava - i ne prestaje to da radi i dalje... U svojoj praksi, imao sam prilike da ucestvujem u uzasu zbunjenih tinejdzera i mladih ljudi sa dubokom krizom identiteta upravo zbog "kita koje iskacu a namenjene su njima" - traume i oziljci nakon svega toga su uzasno duboki i cesto nikada ne zaceljuju... pa ko bi pametan i sa iole mozga i krenuo uopste u tako nakaradne interpretacije osim ako ne, u ovom slucaju, pasivno agresivno stvorenje koje, ponavljam, ne odustaje od ideje samoponizenja. I to je tuzno.Potpisujem svaku Vasu rec, Vera!Edit: A ovo uporno istrajavanje pojedinih u uzasnoj povrsnosti posebno vredja inteligenciju a kako stvari stoje, dodatno bruka i ponizava autore Q92! Besmisleno je istrajavanje u ideji da se na takav jedan nacinista sustinski pomaze...


healer, hvala na reakciji. ja sam sigurna da ni pedja ni boban svoje blogove (sve sa slikama i fotografijama) nisu posvetili tinejdzerima. ali, kome trebaju neprijatelji, kad su "prijatelji" tu :(
edit: typo :(
Vera Johnson Vera Johnson 03:00 24.08.2008

Re: man ray loves me

Strongman
MRLM auu kolika kolicina elementarne nekulture i socijalne nepravde. Zar deci???Maska je pala, dakle.Vera hvala. Od velike kolicine gluposti od strane MRLM ovo mi je promklo. Ja se sa gnusanjem ogradjujem ovog istupa pedofilije.Mikia naravno da ovo nije blog o gejevima. Ovo je samo blog opste prakse.


slazem se milane, pokusaj da pedju i boban ne positovetis (koja rogobatna rec, bas kao i "edukacija" MRLM je pisala. kao sto rekoh (onomad) pedja, boban i b92 da se jave po ovom pitanju.

sto rekose negde na sajtu:ako vam je dobro, onda nista.

Healer Healer 09:19 24.08.2008

Re: man ray loves me

Vera Johnson
ali, kome trebaju neprijatelji, kad su "prijatelji" tu :(


Kritika bi trebala da bude konstruktivna i da poziva na dijalog. Barem kada je stvarni zivot u pitanju. Medjutim, virtuelnost je prilican izazov a "skidanje maski" je deo paketa i te price - pre ili kasnije neminovno se desi. Ono sto neki blogeri, cini mi se, ne zele ili cak NE UMEJU jeste da preuzmu ODGOVORNOST za sopstvene kritike koje svojim tekstovima i komentarima upucuju svima nama koji ih citamo. Zato mi se i ne dopada ona opcija u "potpalublju" - 'Napisi novi tekst', jer licno smatram da je dobar deo ove nase virtuelne porodice oprilicno i dalje nespreman (da ne upotrebim neku grublju rec) da se nosi sa neophodnim standardom, koji se, kako vidim, potiskuje losim kvalitetom tekstova i povrsnoscu koja se forsira u nedostatku istih. Ipak, "potpalublje" ostro NE kritikujem jer mi je jasno da, sa druge strane, ta opcija bukvalno poklanja sansu darovitim blogerima da svoju kreativnost i kvalitetan deo sebe podele i sa svima nama ostalima. Jos kada se uzme u obzir i cinjenica da se cesto 'prvi macici u vodu ....' onda se trudim da na pp sugerisem, ali ne i javno. Kada su u pitanju 'ozvaniceni' blogeri tu se trudim da nemam dlake na jeziku kada god nanjusim neodgovornost i nekvalitet. 'Potpalublje' mogu da preskocim, ali 'naslovne blogere i VIP-ovce" ne zelim i necu. I to je moje pravo. A pored svakog 'prava' rame uz rame ide i 'obaveza'. Moja obaveza je da na korektan nacin iznosim svoje stavove i branim, po nahodjenju ali i diktatu zdrave svesti i prirode savesti, stavove onih blogera koji su mi 'favorite'. Ali ne po cenu da ih svojim neumesnim i infantilnim komentarima i nakaradnim prepucavanjima brukam, omalovazavam i po nahodjenju interpretiram svaki put kada neka moja unutrasnja potreba nije zadovoljena, a sve to pod izgovorom nekakve nadjacale simpatije ili 'prijateljstva'; ili ne daj boze pod izgovorom nekakve "pravde" koju samo ja vidim a deo je moje neke privatne bitke koja sustinski nema nikakve veze sa temom na blogu. Ta kratkovidost pojedinih ovde ide u paketu sa (ne)svesno zamenjenom tezom po kojoj se Blog B92 koristi kao poligon za pranje sopstvene zaprljane savesti i 'bojiste' za boj privatnih i unapred izgubljenih bitaka. Zamisljam (mada mi to deluje prilicno bizarno) na sta bi licili blogovi istih tih ljudi da im je data sansa da uredjuju ovaj virtuelni svet???

To je razlog zasto podrzavam CENZURU, a obavezno pre nje obavestim JAVNO 'kratkovidog' blogera da je sa moje strane na IGNORE opciji - dok se ne dovede u red i nauci da komunicira. "Nejaku celjad" ne treba strogo kaznjavati ali im treba staviti do znanja kada je njihovo ponasanje, u ovom slucaju, bizarno i neproduktivno. Uz Vas sam Vera, jer drugacije ne bi bilo smisla u ovom moru besmisla i agresije NECENZURISANIH pojedinaca.
man ray loves me man ray loves me 10:01 24.08.2008

Re: man ray loves me

ja sam, najblaze receno uzasnuta. ko god "nameni kite" zbunjenom tinejdzeru ili tinejdzerki je pedofil. man ray loves her/him misli da je to u redu. nadam se da ce se boban i pedja ograditi od ovoga, da ce milan i moderacija bloga b92 adekvatno regovati. sram vas bilo "man ray loves me".
kopirala ovo. ako b92 i ostali ne reaguje, nosim u policiju. ono sto od svega najvise ne volim to su pedofili, kao i osobe koje ce pokusati da nas ubede na na takve pojave ne obracamo paznju. sigurna sam da q92 nema nikakve veze sa ovim i da ne podrzava misljenje gore citirano.
kopirala ceo post, tek da ne bude da je izvuceno iz konteksta. sramota.,

odgovoricu samo na ovo posto nemam vise strpljenja.

hvala sto ste kopirali ceo post tako da neko ko ne shvata stvari bukvalno moze da vidi sta sam htela da kazem. za one koji shvataju tako bukvalno, evo i prevod - vidljivost nekog ko je gej u drustvu ne sluzi da bode oci strejt populaciji, vec sluzi da ohrabri nekog ko je tinejdzer i gej u srbiji da moze da zivi normalan zivot. da kaze sebi - evo, i on je gej, a nisu mu polomili noge.

ja ne mesam postavljanje slike kite sa actual kitom. priznajem da mi nije palo na pamet da neko ne pravi razliku. a da neko moze da vidi upoznavanje ljudi sa gay lifestyle-om kao solicitation for sex, to mi je izmaklo potpuno.

ne mogu da verujem ko se sve okuplja na blogu i strasno mi je zao sto sam provela tri dana razgovarajuci sa nekima od ljudi ovde. opet - to nije bilo zbog vas, bilo je zbog nekog ko cita a muka mu je od slicnih stavova koje dobija od ljudi iz svog okruzenja.

ali sada su mi se prevrnula creva.

kada me je pre nekog vremena slobodan antonic u svojoj 'kolumni' ladno optuzio da sam fashista zbog necega sto sam napisala o crkvi na q blogu (kakva slucajnost!) mislila sam da je to vrhunac bezobrazluka. ali sa ovim se ne moze porediti.

Steta sto se raspao DSS. Ovde vidim toliko potencijala za portparole.
angie01 angie01 14:06 24.08.2008

Re: man ray loves me

Angie mislim da je zgodno da se ogradis od saborca MLRM - propagandiste pedofilije. Ili ti ne mislis tako.

Sifra - Trla baba lan.



zashto sad saborac i shto da se ogradim,...pa vidi ko je po tvojoj logici tebi sve saborac,pa se ne ogradjujesh i pored izrecheneh gluposti, pa se josh jedni drugima zhvaljujete radosno, ..mene barem od ovog naznachenog nije sramota, iako nismo ni u kakvom dogovoru i vezi- kako bi da naglasish.


a sa ovim trla- ne znam stvarno kome bi vishe pristajalo, s obzirom, koliko si puta ponovio istu i potpuno neadekvatnu "doskochicu" .
angie01 angie01 14:10 24.08.2008

Re: man ray loves me

Sto bi bilo uredu Q92 zezanje za srbe i pravoslavce?Zato sto je "Pedjica sladak"?



posle onoliko objashnjavanja- koje ili nisi ni chitao, ili ignorishesh chinjenice- reci ovako neshto,...svtarno zavidna upornost,...ti uchestvujesh u ovome, kao da si objavio rat-pa ono po svaku cenu!
gera92 gera92 21:09 24.08.2008

Re: man ray loves me


Healer, da li si se ikad zapitao ko si ti i odakle crpis kompetenciju za arbitriranje i lobiranje za cenzuru?
Put u pakao poplocan je najboljim namerama...
Healer Healer 21:46 24.08.2008

EDIT: Ko, jel ja?

gera92

Healer, da li si se ikad zapitao ko si ti i odakle crpis kompetenciju za arbitriranje i lobiranje za cenzuru?
Put u pakao poplocan je najboljim namerama...


Ah... zaboravljas "prijatelju" i "dobri zashtitniche nejakih" da se dobre namere radjaju u neznanju :)

Samo napred udavi se u sopstvenoj dobroj nameri...

Jos nesto nejasno ili...?

Upristoji se pa mozda i mozemo da razmenimo po koju.

Healer Healer 22:08 24.08.2008

Re: man ray loves me

Strongman
mikimedic
Da li je bilo kome dlaka falila s glave zbog bilo cega sto je Pedja napisao?


sasvim moguce, onim gejevima koji su dobili batine bas zbog takvih stvari koje Q pise, a da ljudi nisu ni krivi ni duzni.



Ne da je moguce nego je sasvim izvesno. Tako su barem izjavljivali obrazovci.



I da dodam, "osim" razbijenih arkada, glava, noseva, ishutiranih momaka i devojaka!, prolivene krvi na sred centra Beograda, revnosnih bogougodnika i polulude agresivne dece koja, od svega, najvise reaguju upravo na qeerisanje a'la Q92 - ne, prijatelju, nista se drugo znacajno nije desilo.... ne brini.
angie01 angie01 23:03 24.08.2008

Re: man ray loves me

reaguju upravo na qeerisanje a'la Q92 - ne


pa ne morash da se trudish da podmecesh ovakvu laz- jer postoje snimci na youtube gde pop, obrazovci & co- sami kazu shta , kako i zashto!

evo kako izgleda lov na veshtice!

Healer Healer 23:39 24.08.2008

Re: man ray loves me

angie01
reaguju upravo na qeerisanje a'la Q92 - ne


pa ne morash da se trudish da podmecesh ovakvu laz- jer postoje snimci na youtube gde pop, obrazovci & co- sami kazu shta , kako i zashto!

evo kako izgleda lov na veshtice!



Video, verovatno i pre tebe...

Urazumi se i ne shift-uj napamet...
angie01 angie01 23:44 24.08.2008

Re: man ray loves me

Urazumi se i ne shift-uj napamet...


ovo ne razumem shta znachi.

a ako si video, zashto onda kazesh neshto shto nije.
gera92 gera92 23:52 24.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

Healer
Ah... zaboravljas "prijatelju" .


Prijatelji sa ili bez navodnika nismo. Ne verujem da zbog tvog mentalnog sklopa to i mozemo biti.

Healer
"dobri zashtitniche nejakih"


Bilo bi malo superhikovski da budem "dobri zastitnik jakih", cak i ti ces to shvatiti kad ti se nacrta, zar ne?

Healer
da se dobre namere radjaju u neznanju


Najzad saglasni - i ja mislim da ti je neznanje primarni problem.

Healer
Samo napred udavi se u sopstvenoj dobroj nameri...


Ja sam osvedoceni filantrop, volim da pomognem nevoljnima.

Healer
Jos nesto nejasno ili...?


Meni si sasvim jasan, sebi moras da odgovoris - "Ko si ti i odakle crpis kompetenciju za arbitriranje i lobiranje za cenzuru?"

Healer
Upristoji se pa mozda i mozemo da razmenimo po koju.


Izvini, ali toliki filantrop bas i nisam. :)
Healer Healer 23:52 24.08.2008

Re: man ray loves me

angie01
Urazumi se i ne shift-uj napamet...


ovo ne razumem shta znachi.

a ako si video, zashto onda kazesh neshto shto nije.


Ti i ja ne gledamo istim ocima - to je i vise nego ocigledno.

Satelitska, mediji i internet tesko da mogu zameniti lice mesta.

O tome ne bih - ne u ovakvom okruzenju. Uostalom, vec sam se odjavio na poslednjoj.

Healer Healer 23:54 24.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

gera92
Healer
Ah... zaboravljas "prijatelju" .


Prijatelji sa ili bez navodnika nismo. Ne verujem da zbog tvog mentalnog sklopa to i mozemo biti.

Healer
"dobri zashtitniche nejakih"


Bilo bi malo superhikovski da budem "dobri zastitnik jakih", cak i ti ces to shvatiti kad ti se nacrta, zar ne?

Healer
da se dobre namere radjaju u neznanju


Najzad saglasni - i ja mislim da ti je neznanje primarni problem.

Healer
Samo napred udavi se u sopstvenoj dobroj nameri...


Ja sam osvedoceni filantrop, volim da pomognem nevoljnima.

Healer
Jos nesto nejasno ili...?


Meni si sasvim jasan, sebi moras da odgovoris - "Ko si ti i odakle crpis kompetenciju za arbitriranje i lobiranje za cenzuru?"

Healer
Upristoji se pa mozda i mozemo da razmenimo po koju.


Izvini, ali toliki filantrop bas i nisam. :)



IGNORE - edukuj se za razloge ovoga

Lepo spavaj :)
angie01 angie01 00:03 25.08.2008

Re: man ray loves me

Ti i ja ne gledamo istim ocima - to je i vise nego ocigledno.

Satelitska, mediji i internet tesko da mogu zameniti lice mesta.


hocesh da kazesh da si ti bio tamo, pa si spoznao da je onaj uzas nastao zbog kvirijinog pisanja- a ne da postoji kao posledica primitivizma i agresije prema razlichitom- o chemu i jesi kvirijini tekstovi-odgovor na ovako neshto. teshko da tako neshto mozesh da potkrepish i otkud znash da ja nisam bila tamo, ili da nemam nekog u prvim redovima, bilo koje od prisutnih grupa, da ne poznajem reporetre ili milicionere ili shta god.

kako god okrenesh- snimak dovoljno govori svima koji nisu bili prisutni i ti to nekom demagogijom i izvrtanjem ne mozash da promenish ni na loshe, a na zalost ni na dobro. To je srbija u odnosu na gej problem i TO bi trebalo da vredja i da boli, da u 21. veku pop predvodi siledzije- da istera u ime Boga Djavola iz opsednutih- kako bi ih batinama vratio u "normalno' stanje, uz naravno omiljenu mantru- ubi, ubi pedera! Koliko znam- to je chisto bogohuljenje!
gera92 gera92 00:07 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

Healer

gera92

Healer: Ah... zaboravljas "prijatelju" .
Prijatelji sa ili bez navodnika nismo. Ne verujem da zbog tvog mentalnog sklopa to i mozemo biti.

Healer: "dobri zashtitniche nejakih"
Bilo bi malo superhikovski da budem "dobri zastitnik jakih", cak i ti ces to shvatiti kad ti se nacrta, zar ne?

Healer: da se dobre namere radjaju u neznanju
Najzad saglasni - i ja mislim da ti je neznanje primarni problem.

Healer: Samo napred udavi se u sopstvenoj dobroj nameri...
Ja sam osvedoceni filantrop, volim da pomognem nevoljnima.

Healer: Jos nesto nejasno ili...?
Meni si sasvim jasan, sebi moras da odgovoris - "Ko si ti i odakle crpis kompetenciju za arbitriranje i lobiranje za cenzuru?"

Healer: Upristoji se pa mozda i mozemo da razmenimo po koju.
Izvini, ali toliki filantrop bas i nisam. :)

IGNORE - edukuj se za razloge ovoga Lepo spavaj :)



"Blago niscima duhom, njihovo je carstvo nebesko."
Healer Healer 00:19 25.08.2008

Re: man ray loves me

angie01
Ti i ja ne gledamo istim ocima - to je i vise nego ocigledno.

Satelitska, mediji i internet tesko da mogu zameniti lice mesta.


hocesh da kazesh da si ti bio tamo, pa si spoznao da je onaj uzas nastao zbog kvirijinog pisanja- a ne da postoji kao posledica primitivizma i agresije prema razlichitom- o chemu i jesi kvirijini tekstovi-odgovor na ovako neshto. teshko da tako neshto mozesh da potkrepish i otkud znash da ja nisam bila tamo, ili da nemam nekog u prvim redovima, bilo koje od prisutnih grupa, da ne poznajem reporetre ili milicionere ili shta god.

kako god okrenesh- snimak dovoljno govori svima koji nisu bili prisutni i ti to nekom demagogijom i izvrtanjem ne mozash da promenish ni na loshe, a na zalost ni na dobro. To je srbija u odnosu na gej problem i TO bi trebalo da vredja i da boli, da u 21. veku pop predvodi siledzije- da istera u ime Boga Djavola iz opsednutih- kako bi ih batinama vratio u "normalno' stanje, uz naravno omiljenu mantru- ubi, ubi pedera! Koliko znam- to je chisto bogohuljenje!



Ti to presla sa Margos na mene?

E batali i ne lupetaj vise.

U meni nemas vise sagovornika, a 'pravdu" isteruj sa nekim kome je to zanimljivo. I ne guraj mi reci u usta - to je nekulturno, a tebe sam smatrao kulturnom.

Lepo spavaj :)
Healer Healer 00:22 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

gera92

"Blago niscima duhom, njihovo je carstvo nebesko."


Te za tebe i tebi slicnima ne brinem :)

I sada stvarno, lepo spavaj
angie01 angie01 00:30 25.08.2008

Re: man ray loves me

Ti to presla sa Margos na mene?

E batali i ne lupetaj vise.

U meni nemas vise sagovornika, a 'pravdu" isteruj sa nekim kome je to zanimljivo. I ne guraj mi reci u usta - to je nekulturno, a tebe sam smatrao kulturnom.

Lepo spavaj :)


ne razumem ovu emotivnu nestabilnost- shta sam imala da prelazim, ako neshto kazash, onda valjda stojish iza toga-imash argumente- to ne lupetaj, nije nishta, samo nemoc, ono, glupa si i slepa, pa ne vidish da sam ja u pravu iako si ti iznela dokaze, a ja ne.

ja tebi ne guram rechi u usta, samo slusham shta govoish, a o nekulturi je svako pokazao shta ima, zar ne?

he, he- ovo sa lepim spavanjem, to vam je svima omiljeni zavrshetak- meni je josh rano, kod mene tek pola osam-tako da tebi, 'ku noc !
Healer Healer 00:47 25.08.2008

Re: man ray loves me

angie01
Ti to presla sa Margos na mene?

E batali i ne lupetaj vise.

U meni nemas vise sagovornika, a 'pravdu" isteruj sa nekim kome je to zanimljivo. I ne guraj mi reci u usta - to je nekulturno, a tebe sam smatrao kulturnom.

Lepo spavaj :)


ne razumem ovu emotivnu nestabilnost- shta sam imala da prelazim, ako neshto kazash, onda valjda stojish iza toga-imash argumente- to ne lupetaj, nije nishta, samo nemoc, ono, glupa si i slepa, pa ne vidish da sam ja u pravu iako si ti iznela dokaze, a ja ne.

ja tebi ne guram rechi u usta, samo slusham shta govoish, a o nekulturi je svako pokazao shta ima, zar ne?

he, he- ovo sa lepim spavanjem, to vam je svima omiljeni zavrshetak- meni je josh rano, kod mene tek pola osam-tako da tebi, 'ku noc !


Da, "glupa si i slepa" - kako sama rece.

Bezobrazna, nekulturna i histericna.

Nadasve i dosadna 'pasivno agresivna zena koja je davno izgubila kontakt sa svojim emocijama'.

Odoh da spavam - a ti... sta da ti kazem, seks je zdrav i dobro je uzivati u njemu.

Nemoj sebe mrzeti zbog toga...
angie01 angie01 00:53 25.08.2008

Re: man ray loves me

Da, "glupa si i slepa" - kako sama rece.

Bezobrazna, nekulturna i histericna.

Nadasve i dosadna 'pasivno agresivna zena koja je davno izgubila kontakt sa svojim emocijama'.

Odoh da spavam - a ti... sta da ti kazem, seks je zdrav i dobro je uzivati u njemu.

Nemoj sebe mrzeti zbog toga...


pa ovo je taj shkolski obrazac primitivnog odgovora, kada se nema argumentacija.

bravo- polozili ste!

a sada ce da dodju kolege da vam chestitaju.

Nisam skoro videla blog sa ovoliko mrznje vredjanja i zlobe i da to nikome ne smeta i ne sankcionishe !
gera92 gera92 00:53 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

Healer, nisi konzistentan u tvrdnjama, a to dosta govori o karakteru.
Zar nije bilo IGNORE?
I to velikim slovima, valjda kao bezuspesni pokusaj kamufliranja inferiornosti i nemanja odgovora.
Mislio sam da je tvoja dijagnoza obican mesijanski kompleks, ali posle cinjenice da ne shvatas referance cak ni na Bibliju, dolazim do zakljucka da je, ipak, u pitanju obicno neznanje i glupost.
Healer Healer 00:57 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

gera92
ipak, u pitanju obicno neznanje i glupost.


Potpuno se slazem sa tobom

Healer Healer 01:07 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?


E, tek sada sledi IGNORE i za tebe i za ovu histericnu iznad :)

Mozda ne bi bilo lose da se ispomazete medjusobno - tebi "pastoralac" izgleda treba nezadovoljena i emotivno konfuzna zena, a njoj je definitivno potreban neiskusan mladic ocigledno zbunjen sopstvenim seksualnim identitetom, da mu ona "pokaze kako treba i kako je jedino ispravno..."

Srdacno,

Healer
angie01 angie01 01:11 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

Healer


da ti ovo nisu mozda posledice tihovanja ?
gera92 gera92 01:11 25.08.2008

Re: EDIT: Ko, jel ja?

Healer

gera92: ipak, u pitanju obicno neznanje i glupost.
Potpuno se slazem sa tobom


Healer, vidis kako je sad, kad si priznao, lakse, zar ne?
(Kaze se - saglasan, ali moja ocekivanja, kad si ti u pitanju, ne idu bas toliko daleko.)
brokenballs brokenballs 20:21 23.08.2008

fiu,fiu


Ako mislis da se oko tebe okuplja vecina - prvo nemoguce je definisati vecinu u sistemu koji nije zatvoren, a drugo, pitaj supermoda koliko ljudi je protestovalo kad je Queeriji bio jedno vreme skinut VIP status.
............................................................
ja sam siguran da nasa mala blogerka nevernik smatra da su oni glavoklimaci i takojevici na blogu izvesne blogerke,i nesto ekstremista koji posecuju q92,jedini,pravi,relevantni blogeri.fini,cisti,zasticeni od visih instanci i ekstremni.ovi ostali..prava buranija.

ja sam siguran,da je proces deblogizacije,nase male blogerke,na koji se pozrtvovano resila(mada,joj nesto slabo ide)isprovociran,sa eto,malo vecom posetom,ovih dana,i postiranjem suprotnog misljenja

zapravo,siguran sam da su na ovom mestu,odredjene snage i grupacije,razlicitih pravaca sa zajednickom crtom,netprljivosti prema suprotnom i transparentnom misljenju,pronasle svoj mali raj,koji liberalizacijom pristupa blogu,preti da bude obrnut naopacke.i to njih boli.


zapravo,izlazi im pena na usta...
man ray loves me man ray loves me 20:34 23.08.2008

Re: fiu,fiu

pile na zaru zutog semafora?
brokenballs brokenballs 20:40 23.08.2008

Re: fiu,fiu

man ray loves me
pile na zaru zutog semafora?


sad ti se prividjaju i pilici?oce to kad se nekom izjalovi.ajd sad idi da spavas.i sanjaj kako su podigli tarife za cinkarenje..
Strongman Strongman 20:42 23.08.2008

Re: fiu,fiu

leva, leva, desna, kork nazad, pa leva opet, korak nazad.
man ray loves me man ray loves me 20:48 23.08.2008

Re: fiu,fiu

sad ti se prividjaju i pilici?

izvinjavam se ako nije istina - it was just a hunch.

e da, i nemoj vise da mi pises pp.
brokenballs brokenballs 20:48 23.08.2008

Re: fiu,fiu

levaci.bok,odoh spavati.


man ray imas p.p.
man ray loves me man ray loves me 21:01 23.08.2008

Re: fiu,fiu


ban s tobom, sinko.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:54 24.08.2008

E, ako je za vajdu, dosta je



Oh, who did you meet, my blue-eyed son?
Who did you meet, my darling young one?
I met a young child beside a dead pony,
I met a white man who walked a black dog,
I met a young woman whose body was burning,
I met a young girl, she gave me a rainbow,
I met one man who was wounded in love,
I met another man who was wounded with hatred,
And it's a hard, it's a hard, it's a hard, it's a hard,
It's a hard rain's a-gonna fall.
NNN NNN 02:47 24.08.2008

Ne postizavam da proćitam

ovdi mlogo brže pišu, nego što ja mogu da pročitam ( a naučio sam da čitam ihajhaj otkad), pa se pitam de mogu na kraju da vidim konačan rezultat. Hvala, doviđenja itakoto.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:43 24.08.2008

Strongmana za ombudsmana!

Izvinite sto prekidam vas intimni i drustveni razgovor, ali ovi su se komentari rasirili na preveliki broj stranica, pa posto od Strongmana vec treci dan cekam odgovor na pitanja koja sam mu postavila na prvoj strani, sad se nesto mislim - mozda su se pogubila u toj masi komentara, pa ih ne vidi. Stoga ih ponavljam ovde:

1. Strongman, zasto ti blogove Q92 uopste citas?

2. Zamisli da Q92 napise blog, sve na cvetice i leptirice, o tome kako ga SPC ne samo proglasava za bolesnika i preti mu paklom, nego mu jos i naplacuje markicu za izgradnju kuce u kojoj ce to na sav glas da propagira. I, zamisli samo, da sve to kaze koristeci reci i fraze: "To nije u redu", "Mi imamo svoja prava ", "Mi smo dobri i posteni ljudi ". I sad zamisli da takav blog, sa sve istim lepim frazama na cvetice i leptirice, Q92 objavljuje svaki drugi dan. Strongman, bi li ti to citao? Svaki put? Ako bi, zasto bi? Ako ne bi, zasto ne bi?

A, ako dozvoljavas, a dozvoljavas, sigurna sam, dodala bih jos dva:

Strongman, tri dana ima kako je Jaril napisao tekst pod nazivom "Pravoslavni Peder". U njemu nema vulgarnosti, u njemu nema niceg sto mirise na Q92 blogove. Uostalom, znas i sam da je u proslosti sam Jaril imao primedbe na Q92 blog. Ti u ovom svom tekstu rece:

Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.


3. Gde si da iskazes podrsku coveku na njegovom blogu, kroz komentare? Gej tribina je u pitanju, da pojasnim samo.

Jer, ko ce ako ne ja. Kad ako ne sad.


Upravo tako: ko ce, ako ne ti.
I kada, ako ne vec treci dan od kad je blog postavljen.

4. Kad mozemo da te ocekujemo tamo?
Strongman Strongman 11:05 24.08.2008

Re: Strongmana za ombudsmana!


1. Strongman, zasto ti blogove Q92 uopste citas?


Sa kockarima se kockam
sa pijancima pijem
sa huljama se ne druzim


2. Zamisli da Q92 napise blog, sve na cvetice i leptirice, o tome kako ga SPC ne samo proglasava za bolesnika i preti mu paklom, nego mu jos i naplacuje markicu za izgradnju kuce u kojoj ce to na sav glas da propagira. I, zamisli samo, da sve to kaze koristeci reci i fraze: "To nije u redu", "Mi imamo svoja prava ", "Mi smo dobri i posteni ljudi ". I sad zamisli da takav blog, sa sve istim lepim frazama na cvetice i leptirice, Q92 objavljuje svaki drugi dan. Strongman, bi li ti to citao? Svaki put? Ako bi, zasto bi? Ako ne bi, zasto ne bi?



Kad idem u bioskop gledam film koji mi je interesantan. Ne vidim razlog zasto bih postupao drugacije sa blogom.

3. Gde si da iskazes podrsku coveku na njegovom blogu, kroz komentare? Gej tribina je u pitanju, da pojasnim samo.



Jarlijev blog je odlcan. Za moj stomak malo previse detaljan, ali kristalno jasan, poucan i osvezavajuci.

Moj blog je toliko obiman da nisam stizao nista drugo da radim. Verovatno sam barem 200 postov alicno ostavio. Sada je, kanda usporilo kod mene pa imam vremena. Za sada ja sam se ponudio ali niko nije prighvatio. Mislim da je glupo da s enamecem. Ali nema sta da stojim ili ne stojim iza svojih reci. To sam ja MIlan Jovanovic Strongman. Nije mi to bilo samo izreceno, nego je to izaslo iz mene samo.

4. Kad mozemo da te ocekujemo tamo?


Odgovorio sam.


Hvala na konstruktivnosti.



Uzgred crkva kaze da cu ja da gorim za ono sto sam radio na haubi juga - pa nista. Valjda nista. Ako nesto saznam prvo tebi javljam ;-)
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:18 24.08.2008

Re: Strongmana za ombudsmana!

Odgovorio sam.


Jesi. Hvala ti.

Hvala na konstruktivnosti.


Hvala ti što si shvatio da je konstruktivnost jedino što sam na umu imala.

Uzgred crkva kaze da cu ja da gorim za ono sto sam radio na haubi juga - pa nista. Valjda nista. Ako nesto saznam prvo tebi javljam ;-)


E... ja nemam pojma šta si ti na haubi Juga radio (sigurno sam propustila neki blog), ama znam pouzdano da bi Crkva mene, astrologa, radije spalila nego tebe.))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana