Queer Beograd

Jasmina Tesanovic RSS / 22.09.2008. u 10:24

Saopštenje za javnost
Beograd, 20.09.2008.
Napadnuti učesnici/ce Kvir Beograd festivala
 
 
U petak, 19.09. oko 22h, grupa nepoznatih nasilnika brutalno je, u centru grada, napala i povredila troje učesnika/ca Queer Beograd festivala. Jedna od napadnutih osoba je strani državljanin i njemu je u Urgentnom centru pružena medicinska pomoć a zahvaljujući brzoj reakciji policije, koja je obezbeđivala uredno prijavljen skup, dva napadača su odmah privedena. Kolektiv Queer Beograd najoštrije osuđuje sinoćni homofobični napad na učesnike/ce festivala i smatra da je ovim napadom povređeno pravo na telesni i psihički integritet, pravo na seksualnu orijentaciju, slobodu kretanja kao i pravo na slobodu okupljanja.
 
Tražimo:
1. Od državnih organa, da privedu sve počinioce, da pokrenu krivične postupke protiv osumnjičenih kao i da sud izrekne odgovarajuće kazne u najkraćem mogućem roku
2. Od nadležnih, da se u najkraćem mogućem roku, izmenama Krivičnog  zakona, u ovaj zakon unese krivično delo zločin iz mržnje
 
Ovim putem, želimo da pohvalimo reakciju policije i podržimo pripadnike policije da i u buduće štite sve građane i građanke od nasilja.
 
Queer Beograd će o navedenom incidentu izvestiti međunarodne institucije i organizacije za zaštitu ljudskih prava.
 
 
Ovim povodom, Kolektiv Queer Beograd, organizovaće press konferenciju u Media centru, u ponedeljak, 22. septembra u 11h i pozivamo vas da prisustvujete.
 
http://www.queerbeograd.org/
 



Komentari (228)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 16:30 22.09.2008

Re: Mozda...

А докле овако?


Ne znam Jarile, nisam pametna.
Ama, svi zajedno - ako možemo da pričamo, i još važnije: ako uspemo jedni druge da saslušamo - nešto ćemo već smisliti.
Oli je to totalno utopijska misao?
A?

Jel znaš ti odakle potiče onih 10%?
mikimedic mikimedic 16:39 22.09.2008

Re: Mozda...

Ok.
A šta ćemo s onim masovnim venčanjima na ulici u proleće u Beogradu?
Jel' to parada heteroseksualne ljubavi, u beloj joj boji nevinosti, ili nije?


Iskreno, ta manifestacija mi je highly disgusting.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:40 22.09.2008

Re: Mozda...

Iskreno, ta manifestacija mi je highly disgusting.


A da ih bijemo, onda?
A?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:42 22.09.2008

Re: Mozda...

Krivica je gotovo uvek negde na polovini stapa.

al nisu nikad uzeli motke.
dešava im se ono što propoveda crkva, što propoveda palma, što propovedaju dveri, obraz etc.
kao stvoritelj je rako reko.
gde?
kada?
inerpretacija kako kome odgovara.

ubij, zakolji da .... ne postoji!
dodaj po volji.
al primetio si da su to uvek "šiptari", pederi, turci, "balije", jevrejim hrvati...
saće na listu da dopanu i makedonci kad priznaju kosovo.
već su priznali pasoše.
mikimedic mikimedic 16:44 22.09.2008

Re: Mozda...

A da ih bijemo, onda?
A?


Ja necu, ni ucesnike gay parade ni te sto se javno vencavaju. Obe grupe od sopstvenog privatnog zivota prave javnu manifestaciju pokusavajuci da dokazu da su mnogo vazni, ali to nije razlog da ih bijemo. A ti go ahead, u tome se razlikujemo.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:51 22.09.2008

Re: Mozda...

Ja necu, ni ucesnike gay parade ni te sto se javno vencavaju. Obe grupe od sopstvenog privatnog zivota prave javnu manifestaciju pokusavajuci da dokazu da su mnogo vazni, ali to nije razlog da ih bijemo. A ti go ahead, u tome se razlikujemo.


Ok, ti nećeš, ja neću.
Nas dvoje nećemo da bijemo ni jedne ni druge.
Ali, ajde ti sad meni reci, kako to da jedni od njih UVEK na svojoj paradi popiju batine, a drugi na svojoj NIKAD.
Kako to?
I zašto?
mikimedic mikimedic 16:57 22.09.2008

Re: Mozda...

Ali, ajde ti sad meni reci, kako to da jedni od njih UVEK na svojoj paradi popiju batine, a drugi na svojoj NIKAD.
Kako to?
I zašto?


Sto mene pitas? nemam pojma. Kazem ti ja ne podnosim ni jednu ni drugu manifestaciju (jer mi je krajnje degutantno od privatnog zivota praviti javni dogadjaj), ali ne smatram da je to razlog da se bilo ko bije.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:00 22.09.2008

Re: Mozda...

Sto mene pitas? nemam pojma.


Ako je tako, ako nikad nisi seo i zapitao se zašto se to dešava, onda - izvini molim te - nemaš pravo da uopšte daješ bilo kakvo mišljenje ili ocene bilo čega što se tiče načina na koji homoseksualna zajednica nastupa u javnosti.

Ako si izabrao da o tome ne razmišljaš, istovremeno si izabrao i da ćutiš, bilo pro bilo contra.



dunjica dunjica 17:25 22.09.2008

Re: Mozda...

al primetio si da su to uvek "šiptari", pederi, turci, "balije", jevrejim hrvati...

Ocaj je u pitanju, na kraju krajeva. Kad su ljudi nezadovoljni vlastitim zivotom, odmah si traze zrtvenog jarca, da bi mogli svom silinom da se ostrve na njega (pojedinca ili grupu), da ne bi morali misliti na svoju bijedu. Materijalnu, duhovnu, kako god.
mikimedic mikimedic 17:51 22.09.2008

Re: Mozda...

Ako je tako, ako nikad nisi seo i zapitao se zašto se to dešava, onda - izvini molim te - nemaš pravo da uopšte daješ bilo kakvo mišljenje ili ocene bilo čega što se tiče načina na koji homoseksualna zajednica nastupa u javnosti.
Ako si izabrao da o tome ne razmišljaš, istovremeno si izabrao i da ćutiš, bilo pro bilo contra.


A jel' si ti sela i zapitala se zasto se to desava, pa shodno tome imas pravo da komentarises?
O Krugili vrhovni autoritetu za odredjivanje ko sme sta da kaze a ko ne...
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:56 22.09.2008

Re: Mozda...

A jel' si ti sela i zapitala se zasto se to desava, pa shodno tome imas pravo da komentarises?


Aha.

O Krugili vrhovni autoritetu za odredjivanje ko sme sta da kaze a ko ne...


A sad se pokloni i ljubi ruku!
Jaril Jaril 18:51 22.09.2008

Re: Mozda...

Ne znam Jarile, nisam pametna.
Инсистирати на људском праву да "пљујеш" док ти није дозвољено да постојиш... је л' то смислено и паметно?
Jel' to parada heteroseksualne ljubavi, u beloj joj boji nevinosti, ili nije?
Лепо си рекла. Парада љубави и сексуалног идентитета није исто. Па у којој год комбинацији: хетеро-љубав <> хомо-идентитет / хомо-љубав <> хетеро-идентитет.
Jaril Jaril 18:55 22.09.2008

Re: Mozda...

-
mikimedic mikimedic 18:55 22.09.2008

Re: Mozda...

Aha.


Pa kazi nam onda?

A sad se pokloni i ljubi ruku!


Poklanjam se i ljubim ruke Reini Cirkularnolini...:)))
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:07 22.09.2008

Re: Mozda...

Jaril
... Хомосексуалност је унутарњи идентитет, а не скуп телесних активности. Има хомосексуалаца који никада у животу нису имали хомосексуални однос. Има и оних других (додуше мање), који имају хомосексуалне односе, а нису хомосексуалци.


Lepo receno. Slazem se (s tim sto bih izbrisao ono: doduse manje). Ima nas svakakvih. I bas je to dobro. Bilo bi lose kada bismo svi u svemu bili isti.
matityahu matityahu 19:38 22.09.2008

Re: Mozda...

... pa romi zato sto nemaju pasose, pa novosadjani, pa biciklisti, pa odgajivaci svilenih buba (zvuci nekako pederski) itd.
dunjica dunjica 19:49 22.09.2008

Re: Mozda...

pa biciklisti

empirijski, biciklisti su od svih do sada spominjanih (fizički, moram li naglašavati?!) najugroženija manjina u, eto npr. Beogradu. tko drugačije kaže, kleveće i laže.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:51 22.09.2008

Re: Mozda...

I kada će jedan queer festival da napravite u Podgoricu?

kad uspe u najevropskijem gradu na balkanu to jest beogradu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:57 22.09.2008

Re: Mozda...

Инсистирати на људском праву да "пљујеш" док ти није дозвољено да постојиш... је л' то смислено и паметно?


A šta ako primećuju da postojiš samo ako pljuješ?

Парада љубави и сексуалног идентитета није исто. Па у којој год комбинацији: хетеро-љубав <> хомо-идентитет / хомо-љубав <> хетеро-идентитет.


Venčavanje na angro je, dakle, parada ljubavi, a Gej parada je parada seksualnog identiteta? Jesi li to hteo da kažeš? Ako je tako, onda me zanima (stvarno), na osnovu čega praviš razliku između njih?




Krugolina Borup Krugolina Borup 20:00 22.09.2008

Re: Mozda...

Pa kazi nam onda?


Pa, ovako.
Narod bije i osuđuje homoseksualne parade zato što misli da je ta sorta nenormalna, bolesna i neprirodna.
Narod ne bije i ne osuđuje heteroseksualne parade zato što misli da je ta sorta normalna, zdrava i prirodna.

Jaril Jaril 20:05 22.09.2008

Re: Mozda...

A šta ako primećuju da postojiš samo ako pljuješ?
Онда нешто дебело није у реду са мојим постојањем. А не са другима.
Ako je tako, onda me zanima (stvarno), na osnovu čega praviš razliku između njih?
Не знам да л' сам добро разумео. (Ово 'ангро' не знам шта значи.) Питаш ме за разлику између параде љубави и параде сексуалног идентитета?
Jaril Jaril 20:13 22.09.2008

Re: Mozda...

Narod bije i osuđuje homoseksualne parade zato što misli da je ta sorta nenormalna, bolesna i neprirodna.
Народ бије и осуђује хомосексуалне параде јер не доживљава поједине грађане припадницима тог истог народа, већ као (неприродне) ванземаљце који прете да изврше инвазију. При том, рећи да 'народ' бије није адекватно јер 'једна група' из народа бије 'другу групу' из тог истог народа, а 'трећа група' то гледа и одобрава, док је 'четвртој групи' од тога мука и покушава то да спречи. А све групе су из једног те истог народа. Или још прецизније, из једне те исте државе.

Круголина, да не би испало да трчкам за тобом и само чекам да ти реплицирам (а помало већ личи на то), хтео бих једну реченицу да ти напишем: Ако заиста желиш (или било ко) да дођеш до решења, мораш да копаш све дубље и дубље по проблему.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:13 22.09.2008

Re: Mozda...

Онда нешто дебело није у реду са мојим постојањем. А не са другима.


Da li ovde misliš na postojanje onih homoseksualaca koji pljuju, ili homoseksualaca uopšte?
Ne deluje mi logično ni jedno ni drugo, jer tvoja prva rečenica je bila: prvo se treba boriti za pravo da postojiš, pa tek onda za pravo da pljuješ. U čemu sam ja pročitala da se slažeš kako se homoseksualcima ne priznaje pravo da postoje. Ne mogu da verujem da sad kažeš da ta postojanja nisu u redu.

Не знам да л' сам добро разумео. (Ово 'ангро' не знам шта значи.) Питаш ме за разлику између параде љубави и параде сексуалног идентитета?


Na kilo, na velike količine.
Da, to te pitam: razlika između parade ljubavi i parade seksualnog identiteta?
U slučaju gejeva, kako bi izgledala jedna, kako druga, i u koju grupu spada ova što je pokušana, ili ove što viđamo po svetu?
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:18 22.09.2008

Re: Mozda...

Народ бије и осуђује хомосексуалне параде јер не доживљава поједине грађане припадницима тог истог народа, већ као (неприродне) ванземаљце који прете да изврше инвазију. При том, рећи да 'народ' бије није адекватно јер 'једна група' из народа бије 'другу групу' из тог истог народа, а 'трећа група' то гледа и одобрава, док је 'четвртој групи' од тога мука и покушава то да спречи. А све групе су из једног те истог народа. Или још прецизније, из једне те исте државе.


Ok, sve se slažem. Samo bih dodala "većina" naroda, kad pričamo o onim grupama koje biju i odobravaju bijenje. Ali, slažeš se da je razlog upravo onaj koji sam navela: ta manjina je bolesna i neprirodna. I, da, izvršiće invaziju na normalne tako što će da zavede decu da se od iste bolesti razbole.

Ja nemam problem da trčkam za tobom i repliciram, a ako tebi smeta, hebi ga, šta da ti kažem.
adam weisphaut adam weisphaut 20:22 22.09.2008

Re: Mozda...

Народ бије и осуђује хомосексуалне параде јер не доживљава поједине грађане припадницима тог истог народа

E tu si u pravu, Jarile.
Ubij zakolji da peder/Šiptar/Hrvat...ne postoji je moto koji često čujemo kod mladih ekstremista.
Oni ne govore ništa što nisu mogli da nauče od društva u kome žive.
Ali drugost koja smeta nije nepoznata, ona je oko tog naroda pa i njegovih ekstremista.
Koje onda napravio zid prema njoj?
Politika, religija i umne glave.
Jaril Jaril 20:39 22.09.2008

Re: Mozda...

Politika, religija i umne glave.
'Ајмо опет дубље - ово што си набројао, то су само носиоци основних узрока, а то су: некомуникација и неразумевање.
adam weisphaut adam weisphaut 20:53 22.09.2008

Re: Mozda...

'Ајмо опет дубље - ово што си набројао, то су само носиоци основних узрока, а то су: некомуникација и неразумевање.

Nekomunikacija i nerazumevanje su posledice delovanja ovih poobrojanih faktora. Oni su samo deo agende fabrikovanja ksenofobije sa realnim interesima kao svojim pokretačem. Ljudski strahovi i mržnja su jako mobilizaciono oružje.
Jaril Jaril 20:53 22.09.2008

Re: Mozda...

Da li ovde misliš na postojanje onih homoseksualaca koji pljuju, ili homoseksualaca uopšte?
Оних који своје постојање желе да транспарентују пљувањем.
Ne deluje mi logično ni jedno ni drugo, jer tvoja prva rečenica je bila: prvo se treba boriti za pravo da postojiš, pa tek onda za pravo da pljuješ.
Погрешно си ме разумела. Моја прва реченица је била да је право да постојиш угрожено, а не да се треба борити за њега. Знаш Круголина, кад Постојиш, то ти нико не може одузети. И што је најпарадоксалније - нико и не жели да ти то одузме. И сад све ово личи на апстракције, а ја морам да радим, па стварно морам да станем овде. Надам се да се не љутиш што остајем недоречен.
mikimedic mikimedic 23:28 22.09.2008

Re: Mozda...

Samo bih dodala "većina" naroda, kad pričamo o onim grupama koje biju i odobravaju bijenje.


pa mislim da apsolutno ne stoji, i ne verujem da vise od 5% naroda odobrava 'bijenje'.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:46 23.09.2008

Re: Mozda...

Da su gejevi kukavice i da neće da idu u vojsku i brane naciju

hehehehe
a 80 posto regruta se prijavilo za civilno služenje vojnog roka...
il su svi pederi, il su svi kukavice il nešto sa vojskom nije u redu.
samo se pitam..
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:27 22.09.2008

NAJOŠTRIJA OSUDA!

Kao redak slučaj normalnog građanina ove države bezrezervno i najoštrije osuđujem napad na učesnike Kvir festivala u Beogradu.Takođe bih dotičnu gospođicu ili gospođu sa nadimkom BIKOLA, čiji je komentar na vest juče okačen na vest o napadu, a što je bloger BUDIMAC preneo ovde na blog sa naslovom "DOBRI NEMCI", upitao kako bi se osećala da se njeno dete našlo na tom festivalu i da ga je neki huligan napao? I što ne razmisli malo koliko su štetni mitinzi i skupovi ekstremista kada razbijaju izloge po Beogradu, pale ambasade i kradu šta stignu? Kvir festival je mirnog karaktera. Po njenoj logici, ekstrmisti mogu da rade šta hoće, da budu nasilni koliko god hoće, da u istoj meri uništavaju i tuku sve oko sebe, jer to,po njoj, nije štetno, a štetno je kad se održi mira skup kao Kvir festival. A najgore je što je takav komentar dobio podršku u toku jučerašnjeg dana 426 glasova, više nego bilo koji tekst na blogu i komentar koji se zalaže za mir, slobodu izražavanja, nenasilje i za normalnu Srbiju u Evropi.
queeria92 queeria92 14:39 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

Najgore je što festival nije bio javno najvaljen, lokacija je bila tajna, zatvoren prostor... i oni su uspeli da saznaju i da dođu i da pretuku učesnike...

Strongman Strongman 14:52 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

queeria92
Najgore je što festival nije bio javno najvaljen, lokacija je bila tajna, zatvoren prostor... i oni su uspeli da saznaju i da dođu i da pretuku učesnike...




Nesto je trulo u drzavi Danskoj.

Salu na stranu. Strasno sta se radi u nasoj Srbijici.

NAJOŠTRIJA OSUDA!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 15:26 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

queeria92
Najgore je što festival nije bio javno najvaljen, lokacija je bila tajna, zatvoren prostor... i oni su uspeli da saznaju i da dođu i da pretuku učesnike...

Pa čak i što se tako održao, članovi queeria-e iamju pravo da ga održe kad hoće i gde hoće. Ali napad na učesnike, koji nikoga nisu ugrožavali, koji nisu uništavali Beograd paleći ambasade, to je mnogo gore od ovoga.A još crnje i gore je kad se nađe neko ko se pravi da mu smetaju mirni vidovi okupljanja,a u suštini bi ubio svakog ko se razlikuje na verskoj, nacionalnoj, rasnoj, neistomišljeničkoj i drugoj osnovi.
queeria92 queeria92 15:28 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

Samo da naglasim da su Queer Beograd i Queeria centar dve različite organizacije.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:44 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

queeria92
Samo da naglasim da su Queer Beograd i Queeria centar dve različite organizacije.

To nisam znao. Al' kako god da je, nečeg vrlo čudnog ima.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:14 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

Queeria
Najgore je što festival nije bio javno najvaljen, lokacija je bila tajna, zatvoren prostor... i oni su uspeli da saznaju i da dođu i da pretuku učesnike...


Mozda vas neko cinkari - iznutra. Najgori je neprijatelj iz sopstvenih redova.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 20:15 22.09.2008

Re: NAJOŠTRIJA OSUDA!

Luka Ivanišević

Pa čak i što se tako održao, članovi queeria-e iamju pravo da ga održe kad hoće i gde hoće. Ali napad na učesnike, koji nikoga nisu ugrožavali, koji nisu uništavali Beograd paleći ambasade, to je mnogo gore od ovoga.A još crnje i gore je kad se nađe neko ko se pravi da mu smetaju mirni vidovi okupljanja,a u suštini bi ubio svakog ko se razlikuje na verskoj, nacionalnoj, rasnoj, neistomišljeničkoj i drugoj osnovi.

Narode u ovoj mojoj replici bih želeo da ispravim jedan lapsus:umesto napisanog: " .....neko ko se pravi da mu smetaju mirni vidovi okupljanja...." treba da stoji: "...neko ko se pravi da mu ne smetaju mirni vidovi okupljanja...."
Izvinjavam se na lapsusu, jer ne želim da budem licemer niti da me pogrešno razumete. Što rekao La Brijer: "LICEMERNI BOGOMOLJAC, TO JE ISTI ONAJ ČOVEK KOJI BI POD KRALJEM ATEISTOM BIO BEZBOŽNIK". Takav ne želim da budem ako želim da budem normalan čovek.
Hvala na razumevanju!
Strongman Strongman 14:49 22.09.2008

Najostrija osuda napada iz Majamija

Ja okasnih jer sam kucao nesto ceo dan.

Pridruzujem se osudama i smatram da u buduce takve skupove treba mudrije organizovati...

Za par meseci se, najverovatnije vracam, pa cemo da vidimo cija nana crnu vunu prede kad zbijemo redove.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:46 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Strongman
Ja okasnih jer sam kucao nesto ceo dan.Pridruzujem se osudama i smatram da u buduce takve skupove treba mudrije organizovati...Za par meseci se, najverovatnije vracam, pa cemo da vidimo cija nana crnu vunu prede kad zbijemo redove.


E, drago mi je da te vidim ovde.
I drago mi je čuti da dolaziš.
A sad ću ti kažem i zašto.

Razmišljam ja tako pre neki dan, bi li išla na Gej paradu, da pružim podršku, ako bi se kadikad ponovo organizovala.
I skontam da ne bi.
Plašim se.
Plašim se da će neko da me prebije. Plašim se da ću da završim u bolnici (a poznato je šta Krugolina misli o bolnicama).
Danas pročitam da su učesnici NENAJAVLJENOG okupljanja u ZATVORENOM prostoru bili napadnuti.
To me samo učvrsti u uverenju da ja, sa svojih 50 kila, na Gej paradu ne smem.

Izuzev... ako ćeš da obećaš da ćeš da ideš sa mnom, da budeš pored mene, i da me braniš, Strongi.
Onda bih se usudila.
Samo onda.

Jel' dogovor?
ja_zzy ja_zzy 16:10 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Krugolina Borup

Plašim se.
Plašim se da će neko da me prebije. Plašim se da ću da završim u bolnici


E upravo sam to isto danas pomislila, kako bih volela da odem na paradu, a u stvari mozda i ne bih... Mozda u nekoj drugoj zemlji...
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:24 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

E upravo sam to isto danas pomislila, kako bih volela da odem na paradu, a u stvari mozda i ne bih... Mozda u nekoj drugoj zemlji...


To je strašno.
I to je žalosno.
Treba tražiti da se svakom učesniku parade dodeli lični telohranitelj - policajac.
Ili, možda čak i po dva na jednog učesnika.
Mada meni dovoljan i samo Strongi. Verujem da vredi za više komada policajaca.
Samo ako hoće, i ako nema neke druge prioritete, tj. VIPovce koje bi morao preko reda da pazi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:45 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Pridruzujem se osudama i smatram da u buduce takve skupove treba mudrije organizovati...

treba zvati tadića il šutanivca na otvaranje....
može i dačića...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:48 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

E upravo sam to isto danas pomislila, kako bih volela da odem na paradu, a u stvari mozda i ne bih... Mozda u nekoj drugoj zemlji...

ja sam bila na onoj kad je mračio pop gavrilović a policajci se pravili ludi.
bile su i moje kćeri.
bilo još nekih mojih prijatelja.
uvek bih izašla.
da je sreće da izađe 10 ili 100 hiljada pa da vidimo te "majstore" i "heroje".
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:57 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

ja sam bila na onoj kad je mračio pop gavrilović a policajci se pravili ludi.
bile su i moje kćeri.


Zar se nisi plašila?
Ja sam kukavica, plašim se, naročito nakon što sam videla kako je sve prošlo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:20 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Exitus Letalis
... treba zvati tadića il šutanivca na otvaranje....
može i dačića...


Koliko se secam, Tadic se izjasnio protiv istopolnih brakova. Prema tome on je i protiv homoseksualaca.
Sta cuci u punackom Dacicu - ne znam. Mozda ce sve ovo dopreti do njega pa ce on sam pozvati momke iz Kvirije i predloziti im da pod hitno organizuju Veselu paradu ("Gay Pride" u Beogradu. Radi ugleda Srbije u svetu.
Jaril Jaril 19:56 22.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Tadic se izjasnio protiv istopolnih brakova. Prema tome on je i protiv homoseksualaca.
То двоје нису исто. Има и хомосексуалаца којима брак није ни на крај памети.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:51 23.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Zar se nisi plašila?
Ja sam kukavica, plašim se, naročito nakon što sam videla kako je sve prošlo.

pa nije mi svejedno bilo. al sam išla da podržim svoje prijatelje i uopšte sve njih.
dobacivali su mojim kćerima takve grozote da ne mogu ni da ponovim.
ali šta je tu je. opet bih otišla.
spadalo92 spadalo92 06:37 24.09.2008

Re: Najostrija osuda napada iz Majamija

Tu sam, orle! Racunaj na mene! Jeste da sam omatorio ali jos udaram i levom i desnom.
bobo92 bobo92 16:57 22.09.2008

malo


U petak, 19.09. oko 22h, grupa nepoznatih nasilnika brutalno je, u centru grada, napala i povredila troje učesnika/ca Queer Beograd festivala.


Da li su sada poznati?
Sta mediji rade da ih pretstave gradjanima?
Ajde main stream novine, TV, internet, radio....napravite skandal od ovoga (kada vec pravite od svega), ne morate preterivati, samo prikazite stvarno stanje stvari.....osudite napad , napravite "pricu".....mrdnite malo...pritisnite sistem...Neka se prica o ovome jedno mesec dana, pa da vidimo ko ce se sledeci put usuditi da se izivljava ovako?!?
G.Cross G.Cross 17:41 22.09.2008

Zasto ?

Ko su ti ljudi koji su tukli homoseksualce? Zasto su to uradili? Iz kakvih porodica oni dolaze? Kakva su oni detinjstva imali? Zasto su neobrazovani?
Interesentno je da obe strane u raspravi , i Hriscani i Liberalni Kosmopoliti, bi u stvari trebalo da se ovo upitaju. Jer ti su ljudi bolesni i trebaju pomoc. I trebaju nam drustveni procesi koji bi predupredili stvaranje novih slicnih bolesnika.
Ali ni Hriscani ni Liberalni Kosmopoliti se ovo ne pitaju . Zasto ?

P.S. Ako mislite da je biti Peder u Srbiji tesko treba da vidite kako se oseca Pusac u USA :)
Ja upravo osnivam udrzenje za zastitu Pusaca.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:54 22.09.2008

Re: Zasto ?

P.S. Ako mislite da je biti Peder u Srbiji tesko treba da vidite kako se oseca Pusac u USA :)
Ja upravo osnivam udrzenje za zastitu Pusaca.


))))))))
Pa, nek ti je sa srećom, i sve najbolje!
I javi, molim te, makar samo meni na pp, ako bude neki sajt ili nešto preko interneta vidljivo.
Ja sebi utuvila u glavu da je meni životna misija da ovde, po ovome blogu, trubim o tom delu ljudskih prava.
Tek se spremam na seriju tekstova tim povodom.
A bili smo po mrskom Zapadu i znamo kako se oseća pušač na istome.
radojicic92 radojicic92 18:07 22.09.2008

Re: Zasto ?

A bili smo po mrskom Zapadu i znamo kako se oseća pušač na istome.


oseca se tako da mu manje dismr dok sedi u nekom restoranu, ako mu se bas pusi, onda izadje ispred i pusi, usput mozda sretne nekog prijatelja, pa puse zajedno. Pricaju i tako.
Ako ni to ne moze da se podnese, onda pusis kuci. Tu niko ne zabranjuje, ali moras da naucis da kuvas, sto i nije tako lose


Krugolina Borup Krugolina Borup 18:15 22.09.2008

Re: Zasto ?

ako mu se bas pusi, onda izadje ispred i pusi, usput mozda sretne nekog prijatelja, pa puse zajedno. Pricaju i tako.


Bogami, nije baš tako.
Više je: izađe napolje, kisne i smrzava se na vetrometini i snegu; alternativno: umire na 45 C.
I pri tome mu je zabranjeno da sedne.
Takođe je osuđen i na dehidraciju, jer pri tome ne sme ni da pije.

Osim toga, već se diže glas agresivnih nepušača kojim se traži da se zabrani i pušenje ispred restorana. Smeta prolaznicima. Ili, kad je lepo vreme, smeta posetiocima restorana koji bi da sede napolju, a pušači im zauzimaju "najbolja mesta".

Ako ni to ne moze da se podnese, onda pusis kuci.


A ako nema kuću?
Ako je posetilac na mrskome Zapadu, a zakon zabranjuje pušenje po hotelima?

Čak i za one koji puše u kući, samo je pitanje vremena kad će i to da im zabrane, jer se komšije žale da KROZ ZID i VENTILACIJU osećaju dim. Kao i kroz otvoren prozor, pa pređe preko do njihovog otvorenog prozora, pa uđe njima u stan, pa ih, sve jadne, ubija.

EDIT: Plus, ako su sa tobom u stanu ili kući tvoja deca, a ti pušiš - na korak smo od toga da decu počnu da oduzimaju. Zbog zlostavljanja.

Toliko o slobodi pušenja u svojoj kući.
radojicic92 radojicic92 18:25 22.09.2008

Re: Zasto ?

e pa sad, po gadnom vremenu, bez kuce, sa losim komsijama i nepusacu ce biti tesko
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:26 22.09.2008

Re: Zasto ?

e pa sad, po gadnom vremenu, bez kuce, sa losim komsijama i nepusacu bice tesko


Nepušač bez kuće u inostranstvu ima hotel.
Pušač nema.
radojicic92 radojicic92 18:30 22.09.2008

Re: Zasto ?

Krugolina Borup
e pa sad, po gadnom vremenu, bez kuce, sa losim komsijama i nepusacu bice tesko


Nepušač bez kuće u inostranstvu ima hotel.
Pušač nema.


stvarno si baksuz, sve najgore varijante
zapalis cigaru u hotelskoj, ko te vidi
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:31 22.09.2008

Re: Zasto ?

stvarno si baksuz, sve najgore varijante
zapalis cigaru u hotelskoj, ko te vidi


Fire alarm!
Ne pomaže ni da rešiš da platiš kaznu, jer dva puta mož da platiš, treći put te izbacuju iz hotela.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:33 22.09.2008

Re: Zasto ?

Plus, ako su sa tobom u stanu ili kući tvoja deca, a ti pušiš - na korak smo od toga da decu počnu da oduzimaju. Zbog zlostavljanja.

Moze se svasta zloupotrebiti i pretvoriti u karikaturu osnovne, u biti dobre ideje.
Ovo sa antipusackom histerijom zaista prelazi sve granice normalnog. Jos ce i decu da oduzimaju!!!
Ni ovde trend nije drugaciji. Sve one ponizavajuce prostorije za pusace, kao da za cilj imaju bas ponizavanje pusaca a ne zastitu nepusaca
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:35 22.09.2008

Re: Zasto ?

Sve one ponizavajuce prostorije za pusace, kao da za cilj imaju bas ponizavanje pusaca a ne zastitu nepusaca


Cilj nije smoke-free environment.
Cilj je smokeR-free environment.
radojicic92 radojicic92 18:35 22.09.2008

Re: Zasto ?

Krugolina Borup
stvarno si baksuz, sve najgore varijante
zapalis cigaru u hotelskoj, ko te vidi


Fire alarm!
Ne pomaže ni da rešiš da platiš kaznu, jer dva puta mož da platiš, treći put te izbacuju iz hotela.


odvrnes pozarni odma u startu, a taj se i ne pali na duvanski dim, za to ima specijalni koji retko ko ima. Nema sanse da te provale
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:37 22.09.2008

Re: Zasto ?

odvrnes pozarni odma u startu, a taj se i ne pali na duvanski dim, za to ima specijalni koji retko ko ima. Nema sanse da te provale


Pa, to mož da tvrdiš samo ako ti nikad nije uspelo da ga aktiviraš.
A meni jeste.
Više puta.))

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:42 22.09.2008

Re: Zasto ?

Nego, da li neko razmislja o osnivanju organizacije za zastitu prava pusaca:)
radojicic92 radojicic92 18:43 22.09.2008

Re: Zasto ?

Krugolina Borup
odvrnes pozarni odma u startu, a taj se i ne pali na duvanski dim, za to ima specijalni koji retko ko ima. Nema sanse da te provale


Pa, to mož da tvrdiš samo ako ti nikad nije uspelo da ga aktiviraš.
A meni jeste.
Više puta.))



pa skini tablu sa no smoking iz sobe i tuzi ih za maltretiranje, uzmes neku kintu za cigare
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:45 22.09.2008

Re: Zasto ?

pa skini tablu sa no smoking iz sobe i tuzi ih za maltretiranje, uzmes neku kintu za cigare


Kome da ih tužim?
Njima samima?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:47 22.09.2008

Re: Zasto ?

Nego, da li neko razmislja o osnivanju organizacije za zastitu prava pusaca:)


Ovde kod nas?
Kod nas još stvari nisu dotle došle, mada je trend da se prati mrski Zapad.
Gosn. ministru zdravstva lakše je da priča o opasnostima pušenja, nego da rešava probleme po porodilištima.
Ali, ja nekako ne vidim da ovde ikad može da se zapati ta totalna zabrana.
Možda grešim, dragi me uverava da grešim, kaže da je i on mislio da u Danskoj tako nešto nikad ne može da se desi, pa se desilo...
Ne znam, nisam pametna.

Trenutno, kako stvari stoje, ovde pušači nisu ugroženi.
Ugroženi su nepušači.
mikimedic mikimedic 18:57 22.09.2008

Re: Zasto ?

))))))))
Pa, nek ti je sa srećom, i sve najbolje!
I javi, molim te, makar samo meni na pp, ako bude neki sajt ili nešto preko interneta vidljivo.
Ja sebi utuvila u glavu da je meni životna misija da ovde, po ovome blogu, trubim o tom delu ljudskih prava.
Tek se spremam na seriju tekstova tim povodom.
A bili smo po mrskom Zapadu i znamo kako se oseća pušač na istome.


Pa eto resenja -- gayeve na zapad a pusace u Srbiju...:)))))))))))))))
radojicic92 radojicic92 18:58 22.09.2008

Re: Zasto ?

Krugolina Borup
pa skini tablu sa no smoking iz sobe i tuzi ih za maltretiranje, uzmes neku kintu za cigare


Kome da ih tužim?
Njima samima?


ne, vec sudu
ma ako ti se ves toliko pusi navuci kesu na glavu, uzivas i nema tog alarma koji ce da svirne
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:04 22.09.2008

Re: Zasto ?

Ali, ja nekako ne vidim da ovde ikad može da se zapati ta totalna zabrana

Sto se mene licno tice ..."dalje neces moci":)
Ali nekako sa tog mrskog najlakse preuzimamo ta preterivanja a mnogo toga bi da peskocimo...
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:25 22.09.2008

Re: Zasto ?

G. Cross
...Ako mislite da je biti Peder u Srbiji tesko treba da vidite kako se oseca Pusac u USA :)
Ja upravo osnivam udrzenje za zastitu Pusaca.


Ako se tako strasno oseca Pusac u USA pitam se kako se oseca neko ko je istovremeno Peder & Pusac u USA?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:34 22.09.2008

Re: Zasto ?

hoochie coochie man
Nego, da li neko razmislja o osnivanju organizacije za zastitu prava pusaca:)

Ja...i za početak palim protesno cigaretu svuda gde je to zabranjeno, osim u vrtićima, školama i bolnicama..
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 22.09.2008

Re: Zasto ?

Nego, da li neko razmislja o osnivanju organizacije za zastitu prava pusaca....



Drago Kovacevic Ja.

Evo ja je i sad zapalih, protesno, al i takva prija:)
Javi kad registrujes:)
Ma bas preterase...
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:04 22.09.2008

Re: Zasto ?

ne, vec sudu


Pa to su oni sami.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:06 22.09.2008

Re: Zasto ?

Pa eto resenja -- gayeve na zapad a pusace u Srbiju...:)))))))))))))))


Ma, nije to poenta!
Poenta je svuda stvoriti iste uslove za sve.
Ista prava za sve.
Lako je pobeći na Zapad.
Najlakše nešto.
Još je lakše ovima sa Zapada doći kod nas.
Nije to fora.
Fora je promeniti na bolje nešto tamo gde si!
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:08 22.09.2008

Re: Zasto ?

Sto se mene licno tice ..."dalje neces moci":)
Ali nekako sa tog mrskog najlakse preuzimamo ta preterivanja a mnogo toga bi da peskocimo...


Ma, mogu oni da se nešto nalože da daju predlog zakona, to mogu da vidim.
Ali, ne mogu da vidim da će parlament da glasa za isti.
Ako se i zahebe, pa glasa - ne vidim kako to može da se primeni u praksi, bez revolucije omanjih razmera.
Ne znam, možda sam naivna.
Ali, u ovom trenutku, ja ne vidim da se TOTALNA zabrana može uopšte ovde zapatiti.

To da treba uvesti nekakve nepušačke zone koje će se rigorozno proveravati - za to sam 100%. To se uopšte ne radi kako treba. Ali, totalna zabrana - to stvarno ne vidim kako uopšte može biti sprovodljivo, pa sve i da se donese.
bene_geserit bene_geserit 23:10 22.09.2008

Re: Zasto ?

Cuj nepusacke zone.
Nepusac je prirodno stanje stvari, takav se rodis, a pusac postanes usvajanjem gadnih navika koje tebi i okolini ugrozavaju zdravlje a nekome uguravaju pare u dzepove.
Dakle pusacke zonice, koje se rigorozno ne provetravaju.

Totalna zabrana nije potrebna - pogotovo je besmislena napolju gde kada prodje jedan automobil to ne moze da postigne odred pusaca sa sve kubanskim cigarama. Meni onaj vaspitni deo, tj. los uticaj na omladinu, nikada nije pio vodu.
Ali u zatvorenom prostoru, u zgradama sa centralnim klima sistemom i sl. treba zabraniti u potpunosti.

Nego ja se sve nadam da ce zabrana trovanja drugih kroz pusenje da dodje jednog dana sa sve pravima za gay-eve. Pusaci nisu ugrozena vrsta, nego vrsta koja ugrozava druge.
Mozete vi pusaci da dizete revolucije, kao sto mogu kreteni da napadaju gay-eve, ali i jedno i drugo ce da dodje na svoje i bice kao na zapadu gde, nimalo slucajno, i pederi imaju sva prava i pusaci ne truju nikoga.

A onda kada prestanete da ugrozavate druge kroz direktan atak na zdravlje, postavice se valjda i pitanje kako pusenje (kao i alkoholizam, obesity i sl.) utice na cenu zdravstvenog sistema, pa ce valjda kroz cenu zdravstvenog osiguranja povecanu drasticno za ljude sa porocima da prestane drustvo da finansira lecenje ljudi koji unistavaju svoj organizam porocima (mada nisam siguran da ako stavis na gomilu sto Srba, da ces naci jednog ko ne pije, ne pusi, ne drogira se, nema preterani visak kilaze i ima dovoljnu kolicinu fizickih aktivnosti).
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:20 23.09.2008

Re: Zasto ?

Nego ja se sve nadam da ce zabrana trovanja drugih kroz pusenje da dodje jednog dana sa sve pravima za gay-eve. Pusaci nisu ugrozena vrsta, nego vrsta koja ugrozava druge.


Netačno.
Pasivno pušenje nije opasno po zdravlje.
Ta je opasnost, u najmanju ruku preuveličana, a najverovatnije čak i potpuno izmišljena.

Da se narodski izrazim - LAŽU!

A onda kada prestanete da ugrozavate druge kroz direktan atak na zdravlje, postavice se valjda i pitanje kako pusenje (kao i alkoholizam, obesity i sl.) utice na cenu zdravstvenog sistema, pa ce valjda kroz cenu zdravstvenog osiguranja povecanu drasticno za ljude sa porocima da prestane drustvo da finansira lecenje ljudi koji unistavaju svoj organizam porocima


Zaboravi da kažeš da se, zarad uštede u zdravstvu, ima uvesti i kondom policija koja ima proveravati ko je i kad stavio kondom, i ako nije, da mu se ukine zdravstvena zaštita!.
bene_geserit bene_geserit 16:38 23.09.2008

Re: Zasto ?

Krugolina Borup
Pusaci nisu ugrozena vrsta, nego vrsta koja ugrozava druge.Netačno.Pasivno pušenje nije opasno po zdravlje.Ta je opasnost, u najmanju ruku preuveličana, a najverovatnije čak i potpuno izmišljena.Da se narodski izrazim - LAŽU!

A zbog cega lazu Krugolina?
Lazi ima dosta oko nas ali uvek je u pitanju neciji interes. Jedini interes u svemu vezanom za cigare(te) je interes firmi koje ih proizvode (i to veliiiki).
Ko ima interes da laze da je pasivno pusenje opasno po zdravlje?
Ili ti lazes sebe (i druge) pomalo da ti ne bi ometali tvoj mali slatki porok?
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:20 23.09.2008

Re: Zasto ?

A zbog cega lazu Krugolina?


Zbog mnogo čega, ali najpre zbog toga što okrivljavanjem duvanskog dima, izbegavaju da imenuju prave zagađivače i ugrožavače zdravlja, čijim bi razotkrivanjem bilo izgubljeno mnogo, mnogo više para nego što bi se izgubilo propašću duvanske industrije.

Jedna nedavno objavljena studija pratila je celokupnu populaciju Kalifornije tokom poslednjih 40 godina, i zaključila: za to vreme broj pušača je drastično opao i još uvek opada, a broj obolelih i umrlih od raka pluća sve vreme je u porastu. To ti ne govori mnogo samo o izmišljenoj opasnosti od pasivnog pušenja, već i o preuveličanoj opasnosti od samog pušenja.

Lazi ima dosta oko nas ali uvek je u pitanju neciji interes. Jedini interes u svemu vezanom za cigare(te) je interes firmi koje ih proizvode (i to veliiiki).


Interes je i svake države da ubira što veće poreze od istih, kao luksuzne robe.
Interes je svake države da joj industrija preživi.
Mislim, ako Tomica bude počeo da mi palamudi o opštoj zabrani pušenja dok se alarmi u Pančevu čuju svaki drugi dan, onda stvaaaaaaaaarno.

Ko ima interes da laze da je pasivno pusenje opasno po zdravlje?


To sam već odgovorila, čini mi se.
Možda samo da dodam da su ovi što im duvanski dum "smrdi" najgora i najagresivnija sorta, a imaju najmanje (bar novčanih) interesa u svemu.
Ovi što, pak, imaju novčanih interesa u svemu, ladno puštaju ove da se guraju u prve redove.

Ili ti lazes sebe (i druge) pomalo da ti ne bi ometali tvoj mali slatki porok?


Jeste, ja lažem sebe i da razumem Kviriju, a u stvari ga se plašim i uvlačim mu se u dupe.

Jel' mogu ja tebe nešto da pitam?
Kako se ti informišeš o štetnosti pasivnog pušenja po zdravlje?
Odakle crpiš informacije o tome?
G.Cross G.Cross 19:38 22.09.2008

Zasto

Cuo sam da je u "onim" kafeima u Holandiji zabranjeno pusenje cigareta ali moze da se pusi marihuana.
I to samo cista marihuana, ako je pomesano sa duvanom ne moze :)))

O pusenju u USA. Meni je sve to malo tuzno. Prvo ja koji treba svakih sat vremena da silazim sa dvadesetsedmog sprata da bih pusio. Onda svi oni histericni anti-pusaci koji su isto tako histericni protiv svega onoga sto nije sto oni veruju, u njihovim malim cistunskim zivotima koji su toliko mali da nema mesta za nista sto je razlicito.. Zvuci poznato ? Danas treba hrabrosti da se bude javno pusac i heterosexualac. Znaci -> razlicit.
biberkopf biberkopf 23:56 22.09.2008

Koliko se razlikujemo od vecine?

Odobravanje javnosti batinanja pedera i onih kojim im drže sveću nije nikakvo iznenađenje. Postoji predrasuda da Srbin nije peder; u srpskom jeziku ne postoji reč kojom bi se mogla označiti osoba koja ima istospolne sklonosti (ili je bar ja ne znam, ko zna neka me nauči!), što je konzervativcima krunski argument da je homoseksualnost nesrpska osobina. Otuda valjda i tolika netrpeljivost.

Pederska populacija nezainteresovana je za trenutna dešavanja koja se direktno dotiču nje. Mislim da bi više od polovine pederske populacije odobrilo pomenuto batinanje i osudilo organizatore ove i sličnih manifestacija. Pederi se ne mogu razlikovati od sredine u kojoj su odrasli, u kojoj su vaspitavani, u kojoj žive i rade.

Vidim da je se diskusija ovde vrti oko istupa u javnosti pojedinaca koji na neki način 'zastupaju' pedersku populaciju, a koji su i sami pripadnici iste (ispravite me ako grešim). Prigovara im se da su netolerantni u svojim 'nastupima', da pišu isuviše otvoreno, ponekad groteksno, da diraju tabu teme i nedodirljive autoritete, te otuda navlače gnev društva na pedersku populaciju, i čine lošu uslugu sebi samima i 'narodu pedera'. Mislim da nije problematičan stil. Kamen spoticanja je to što uopšte postoje a još više što su vidljivi. Kad bi i pisali drugačije, opet bi bilo isto. (Dobar Indijanac je samo mrtav Indijanac).

Izvinjavam se zbog terminološke nepreciznosti, upotrebio sam termin 'pederska populacija' a ne GLBT, jer je na 'vuka' najveća vika.

Dok se ovde društvo zabavlja mukama pušača, na prvom programi Medijskog javnog servisa Srbije opet klevetaju Darvina. Čini mi se ovaj put 'Žene u crnom'. Vid'o ja crnu boju. Možda i osvanemo bez njega.
bene_geserit bene_geserit 00:34 23.09.2008

Re: Koliko se razlikujemo od vecine?

biberkopf
Prigovara im se da su netolerantni u svojim 'nastupima', da pišu isuviše otvoreno, ponekad groteksno, da diraju tabu teme i nedodirljive autoritete, te otuda navlače gnev društva na pedersku populaciju, i čine lošu uslugu sebi samima i 'narodu pedera'. Mislim da nije problematičan stil. Kamen spoticanja je to što uopšte postoje a još više što su vidljivi. Kad bi i pisali drugačije, opet bi bilo isto. (Dobar Indijanac je samo mrtav Indijanac).

Pa ako mislis da nije problematican stil ti proveri kako su ljudi reagovali na Jarilovu ispovest a kako na npr. Queerijin blog sa patrijarhom u donjem vesu (ili mislis da je "dobar peder samo pravoslavni peder"?).
biberkopf
Pederska populacija nezainteresovana je za trenutna dešavanja koja se direktno dotiču nje. Mislim da bi više od polovine pederske populacije odobrilo pomenuto batinanje i osudilo organizatore ove i sličnih manifestacija. Pederi se ne mogu razlikovati od sredine u kojoj su odrasli, u kojoj su vaspitavani, u kojoj žive i rade.

"Pederska populacija" ne znaci nista, postoje samo pojedinci, razliciti medjusobno kao i mi koji to nismo, pa tako i na razlicite nacine izrazavaju svoju seksualnost.
Ne bi ni preko pola "ne-pederske populacije" odobrilo pomenuto batinanje, ljudi su ipak normalniji nego sto mislis.
biberkopf biberkopf 10:07 23.09.2008

Re: Koliko se razlikujemo od vecine?

bene_geserit

Pa ako mislis da nije problematican stil ti proveri kako su ljudi reagovali na Jarilovu ispovest a kako na npr. Queerijin blog sa patrijarhom u donjem vesu (ili mislis da je "dobar peder samo pravoslavni peder"?).


'Pravoslavni peder' je samo anonimna ispovest. Nećemo je porediti sa donjim vešom čiji god on bio.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:20 23.09.2008

Pridruzujem se protestu!

Malo sam umorna, ali ne mogu da se malo ne ubacim u diskusiju. Zaista iskreno i bez rezerve podrzavam svako okupljanje homoseksualaca svuda i na svakom mestu! Protiv bilo kakve agresije sam, pa bile to i parade sa golim guzovima! Na svaki vid agresije se stresem, pa i na poviseni ton.
Ti ljudi nikoga ne ugrozavaju, pevaju, igraju, vrte dupetima...smeju se, igraju! Neki tako izrazavaju svoje unutrasnje bice. Neko se povlaci u osamu..i to je svacije pravo. Kada obaveste gde ce se parada odrzati, oni koji to ne zele da gledaju, naravno da nisu obavezni da prisustvuju.
Slazem se sa Krugolinom , i ja sam vise puta to sponemula na raznim blogovima na ovu temu da su potrebne tribine, predavanja o tome kako to nije zarazna bolest i da treba edukovati javnost po tom pitanju. Verujte mi da su ljudi generalno NEOBAVESTENI! Cesto sam u takvim krugovima gde se vode ozbiljne rasprave o tome i svaki put se zabezeknem koliko smo primitivan narod. Nije cudo, kad smo toliko dugo izoovani...potpuno van tokova svetske civilizacije, i svesrdno podrzavani od medija. U medijima rade ljudi na javnim funkcijama, pa je razumljivo da ce sebe zastititi ako ne podrze pedere. Da i njih ne proglase za isto, pa mogu dobiti otkaz, javno ih razapeti!
Svako cuva svoje "dupe"!
Zato i ja apelujem, ako je ikako moguce da ovaj narod razuverite da je to bolest koja se siri kao epidemija!
Pre mislim da je glupost (epidemioloska) bolest kojom se manipulise, i otuda podrska svakoj agresiji.

Sto se tice cigareta, ja jos uvek ne vidim tesnu vezu izmedju ova dva problema. Jesam pusac, strastveni ali mi smeta zadimljena prostorija. Izbegavam mesta gde ima mnogo pusaca jer nema dobre ventilacije, nigde. Ne ulazim u butik kada vidim da je prodavacica zadimila prostoriju. Sada su to sporadicni slucajevi, ali ih ima. Nisam za drasticne zabrane, jer u tom slucaju bi trebalo prvo da zabrane automobile, autobuse, kamione koji ispustaju crne oblake dima direktno meni u facu...ako sam u koloni, ili ako kojim slucajem otvorim prozor od stana..ne gine mi ciscenje, kao da se tanker izlio!
Izvinjavam se na ovako dugom postu, malo sam se zanela! Valjda je umor ucinio svoje! :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:30 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

Verujte mi da su ljudi generalno NEOBAVESTENI!


Postavlja se i pitanje: zašto smo neobavešteni?
Zato što nas se ne tiče, i ne dotiče.
Zašto nas se ne tiče i ne dotiče?
Zato što ne znamo nikog ko je homoseksualac.
Zašto ne znamo nikog ko je homoseksualac?
Nije tačno da ne znamo, znamo 100%, samo oni ne smeju to da nam kažu.
Zašto ne smeju da nam kažu?
Zato što se plaše osude.

I tako se oni kriju iz straha.
Mi smo nezainteresovani zato što mislimo da, pošto ih ne vidimo, njih sigurno i nema.

Igranka bez prestanka.
ssvetlana92 ssvetlana92 11:07 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

Krugolina Borup
Verujte mi da su ljudi generalno NEOBAVESTENI!


Postavlja se i pitanje: zašto smo neobavešteni?
Zato što nas se ne tiče, i ne dotiče.
Zašto nas se ne tiče i ne dotiče?
Zato što ne znamo nikog ko je homoseksualac.
Zašto ne znamo nikog ko je homoseksualac?
Nije tačno da ne znamo, znamo 100%, samo oni ne smeju to da nam kažu.
Zašto ne smeju da nam kažu?
Zato što se plaše osude.

I tako se oni kriju iz straha.
Mi smo nezainteresovani zato što mislimo da, pošto ih ne vidimo, njih sigurno i nema.

Igranka bez prestanka.


Svako pitanje ti je na mestu, kao i svaka ova konstatacija.
Kada se povede prica o tzv. bolesti homoseksualaca, zaista ljudi grakcu kao u horu da je to teska bolest. Ja nisam kompetentna da im strucno objasnim da nisu u pravu. Kada ih eventualno umirim, pocinju sledeci argumenti (koji naravno nemaju nikakvu logiku), kako ce deca prestati da se radjaju (!!!), kako ce planeta izumreti i sl. gluposti. Za taj argument vec pocepam grlo! Sledece je moda!
Svi nesto hoce da su moderni, pa ce im se sinovi, muzevi povesti za tim zapadom i modnim trendovima, i eto njih medju pederima! Prosto se grozim tih argumenata! I nerviram se, jer nigde nista drugo nisu ni culi!
To je problem, sto ne samo homoseksualci nego i heteroseksualci koji znaju o tome moraju da istupe i KAZU...tj. da stalno govore i makar koliko pomognu tim ljudima, da se pomire sami sa sobom, a posle i sa ostatkom nase zajednice! Jedino sto se cuje u javnosti je osuda agresije ili tako neka glupost. Sta imaju oni od osude javnosti!? Jos nisam videla neki rezultat!
U pravu si da su oni svuda oko nas. Ne smeju da se deklarisu pa se zene, (te zene naravno nemaju pojma), prave decu (sto nije lose) ali kada istina dodje na videlo, nastaje haos. Upravo iz onih razloga gore, nastaju veliki problemi i sa zenama i sa decom! Svi dugo pate jer im niko ne daje ni zracak nade, da to nije tolika tragedija! Ma necu vise da davim, ionako me niko ne slusa...sem tebe Krugolino! :)))
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:27 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

Svaka ti je na mestu.

Ma necu vise da davim, ionako me niko ne slusa...sem tebe Krugolino! :)))


Što, šta fali da se ti i ja site ispričamo??!!
ssvetlana92 ssvetlana92 11:48 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

Krugolina Borup
Svaka ti je na mestu.

Ma necu vise da davim, ionako me niko ne slusa...sem tebe Krugolino! :)))


Što, šta fali da se ti i ja site ispričamo??!!


Ne fali nista, naprotiv! Lepo je znati da imas istomisljenike...makar da ne pomislis da si LUD! :)
I da site i na miru pusimo svoje cigare! :)))
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:21 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

Ne fali nista, naprotiv! Lepo je znati da imas istomisljenike...makar da ne pomislis da si LUD! :)
I da site i na miru pusimo svoje cigare! :)))


)))
Pa, da zapalim jednu i da počnem...

Dolazila onomad u posetu meni i dragom mi njegova drugarica Dankinja.
I lezbejka.
Pita ona nas da li ima gej klubova, gde, bi li mogli jedno veče da izađemo u isti?
Ja ko pala s Marsa.
Kažem: nema.
Onda se ispravim pa kažem: ja ne znam da ima.
Razmišljala ja tako, razmišljala koga da pitam ima li toga i gde... i jednostavno shvatim da ja tu informaciju uopšte ne mogu da dobijem, da nemam koga da pitam, da bih za to morala znati nekog ko je homoseksualac u Srbiji, a takvog ja ovde ne znam.
Totalno mi to sve depresivno bilo.
Dan danas, jedini homoseksualci koje lično poznajem (ono, da smo se oči u oči videli, dakle ne računam ovo po blogu) jesu - stranci.
I mnogo mi tužno.
ssvetlana92 ssvetlana92 12:50 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

Dan danas, jedini homoseksualci koje lično poznajem (ono, da smo se oči u oči videli, dakle ne računam ovo po blogu) jesu - stranci.
I mnogo mi tužno.


Evo, zapalila sam ko zna koju od jutros...moracu da smanjim! :)

Ja ih , draga moja poznajem mnogo! Ne bih znala odakle da pocnem. Vidjala sam one "normalne", koji zive zajedno i one po parkovima, dok setam pse! To je strasno! Sede po klupama, njih nekolicina dok razni tipovi razgledaju ponudu.
Ok. sve je to njihov izbor...ja sa tim nemam nista.
Ali imam nekoliko slucajeva gde su zene uhvatile muzeve inflagranti u krevetu sa muskarcem. To je teska trauma, moram da priznam. Znam slucaj gde se zena vratila sa letovanja sa decom, i nasla muza mrtvog u stanu. Fotografije sa sexualnih seansi su bile razbacane po stanu. Nije imala pojma i sada posle nekoliko godina se leci u raznim ustanovama. O deci ne mogu ni da govorim!
To nije jedini slucaj koji znam...ima ih mnogo koji su zbog svoje sexualne opredeljenosti ubijeni, na ovaj ili onaj nacin.
Tome treba stati na put! Imaju pravo da rade sta zele i sa kim zele dok na to dobrovoljno pristaje i druga strana.
Treba stati na put tolikim lazima, prevarama...koje donose psihicke i fizicke bolesti. To je opasnost!
Opasnost je i ovolika demagogija i cistunstvo...od koje mi se dize kosa na glavi. Niko nikog ne vara, niko nije peder... peder je samo onaj koji vrcka i prenemaze se...i slicne gluposti!
Ja bih do sutra nabrajala ...ali nije lepo
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:46 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

da se uključim:)))

Postavlja se i pitanje: zašto smo neobavešteni?


ma kakvi neobavešteni. ja sam obaveštena.
Zato što nas se ne tiče, i ne dotiče.

mene se tiče i dotiče.
Zato što ne znamo nikog ko je homoseksualac.
Zašto ne znamo nikog ko je homoseksualac?

mnogi moji prijatelji i prijateljice su gej.
Nije tačno da ne znamo, znamo 100%, samo oni ne smeju to da nam kažu.

mojji prijatelji ne kriju.
pa šta ćeš više, zar nisu ne jednom nastupali javno na televiziji. neki od njih.
Zato što se plaše osude.
I tako se oni kriju iz straha.
Mi smo nezainteresovani zato što mislimo da, pošto ih ne vidimo, njih sigurno i nema.

da, većina se krije. jer taj broj je statistički utvrđen, ovde čitam oko 10 posto, ja sam čula oko 8 posto.
i jedan i drugi broj je veliki.

plaše se. naravno da se plaše kad se na sve strane priča da je bolest, izopačenost, da je ovo, da je ono...

moj prijatelj rekao roditeljima a oni kažu - ma proćiće to sine!
ne možeš da se osloniš na roditelje, ne možeš na društvo. pa na koga mogu da se oslone?

al doći će vreme, nadam se, jer je u mnogim zemljama došlo, da se i ovde smatra najprirodnijim da živimo svi različiti zajedno.

mnogi pokreti su krenuli od malih grupa.
8 +8 +8,
ravnopravnost žena,
ravnopravnost crnaca,
izvinjenje aboriđinima...

doći će vreme, čvsto verujem.
samo treba širiti podršku.
sledeća gej parada, nas 10 hiljada, pa da vidimo te pravoslavne sokolove...
još kad nam se pridruži strongmen, mislim ozbiljno.
ssvetlana92 ssvetlana92 14:02 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

al doći će vreme, nadam se, jer je u mnogim zemljama došlo, da se i ovde smatra najprirodnijim da živimo svi različiti zajedno.

doći će vreme, čvsto verujem.
samo treba širiti podršku.


Tacno tako...trebalo bi svi koji podrzavamo, da se pridruzimo. To su nasi poznanici, prijatelji, komsije, rodjaci. Na kraju i same smo iz ugrozene vrste! Biti zena na ovim prostorima je takodje tesko, ako se razlikujes od opste usvojenog miljea!
I ja verujem da ce se promeniti tvrd stav o svim razlikama, ali zato moramo da imamo izgradjen stav i da apsolutno verujemo u njega!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:11 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

da, većina se krije. jer taj broj je statistički utvrđen, ovde čitam oko 10 posto, ja sam čula oko 8 posto.
i jedan i drugi broj je veliki.


Googlovala ja malo, pa našla da se oko 4% na anketama javno iskazuje kao gej.
Ali isto tako kažu da taj procenat zavisi od toga šta čovek posmatra pod "gej"?
Procena je da ih je 1 u 20, ali ako se uzmu i osobe koje mogu osetiti privlačnost prema istom polu, onda se to bliži cifri od 1 u 10.

Opet, i da je samo 1% - ljudi imaju pravo na svoja prava i normalan tretman.

plaše se. naravno da se plaše kad se na sve strane priča da je bolest, izopačenost, da je ovo, da je ono...


Ja sam dva puta u životu od ljudi čula, kada je o invalidima bilo koje vrste reč (slepi, gluvi, nemi, sakati, nepokretni, itd), otprilike sledeće: "Meni je moja baba govorila da se takvih treba kloniti, da je njih Bog obeležio, i ja se toga pridržavam." Dakle, šta onda očekivati da ljudi misle kad su homoseksualci u pitanju?

moj prijatelj rekao roditeljima a oni kažu - ma proćiće to sine!


Da nije tužno, bilo bi smešno.

doći će vreme, čvsto verujem.
samo treba širiti podršku.
sledeća gej parada, nas 10 hiljada, pa da vidimo te pravoslavne sokolove...
još kad nam se pridruži strongmen, mislim ozbiljno.


I ja verujem da će doći to vreme.
Možda ne neophodno za moga života, ali će doći.
A što se Strongija tiče, i ja sam mrtva ozbiljna.
Ali, njega nema da se javi, pa se brinem da ne misli da ga zezamo.
Jer, ja sam ga bar par puta do sad malkooo zekila po blogovima, nisam mogla da odolim, leglo mi bilo...

Strongi, ako sam što uvredila, oprosti.

debela.hladovina debela.hladovina 14:53 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

sledeća gej parada, nas 10 hiljada, pa da vidimo te pravoslavne sokolove...

Ovakvi "ljudi" teško da zaslužuju komentar. Treba ih istaći da se vidi kako izgleda govor prepun mržnje i predrasuda prema drugima.

Što reče gos'n Albert - "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
neny neny 15:01 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

zasto trazis da crkva ostane nedodirljiva,da se o njoj govori u svilenim rukavicama,a njoj nista ne zameras iako je ona 1000000x pokazala svoj govor i mrznje i nasilja?
i nije mi jasno gde je tu mrznja da se na gej paradi pojavi 10000 ljudi,sta je tu lose?
debela.hladovina debela.hladovina 15:07 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

neny
zasto trazis da crkva ostane nedodirljiva,da se o njoj govori u svilenim rukavicama,a njoj nista ne zameras iako je ona 1000000x pokazala svoj govor i mrznje i nasilja?
i nije mi jasno gde je tu mrznja da se na gej paradi pojavi 10000 ljudi,sta je tu lose?


Nemaš ti pojma ni šta ja zameram, ni kome zameram. Zato ne lupetaj.
Ti svojim komentarom vređaš milione vernika koji nemaju blage veze sa svim tim dešavanjima.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:18 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

zasto trazis da crkva ostane nedodirljiva,da se o njoj govori u svilenim rukavicama,a njoj nista ne zameras iako je ona 1000000x pokazala svoj govor i mrznje i nasilja?


Možda nije zgoreg da se podsetimo popa Gavrilovića, i njegove izjave za televiziju tokom Gej parade:

"Oni tu maestralnu stvar koriste za fekalije."

A uvek mi padne na pamet i kako je onomad onaj pop blagosiljao Škorpione pre nego što su išli da kolju, a deo propovedi mu je glasio: "Turci su se povampirili!"

Hrišćanska ljubav na delu.
neny neny 15:22 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

odlicno ja znam sta ti zameras,i bilo bi lepo da mi ne govoris da lupetam
neny neny 15:24 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

u pravu si krugolina,tu "hriscansku" ljubav nazalost imamo priliku da vidimo i cujemo cesto.
i nazalost pored stalnog podsecanja ljudi njima i dalje veruju,osvescuju se tek onda kada direktno na svojoj kozi osete "hriscansku ljubav".
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:29 23.09.2008

Re: Pridruzujem se protestu!

i nazalost pored stalnog podsecanja ljudi njima i dalje veruju,osvescuju se tek onda kada direktno na svojoj kozi osete "hriscansku ljubav".


Ne podsećaju se ljudi dovoljno.
Upravo skontam da ni sama ne citiram gornja dva primerka dovoljno često.
Upravo odlučim da ću od sad da ih citiram ama non-stop, kao dosadna nadžak-baba.

Ono što mene zapanjuje je činjenica da B92, na kome sam i videla gosn Gavrilovića, i jednom za svagda zapamtila tu njegovu famoznu rečenicu, uopšte više nema taj deo njegove izjave na you-tube prilogu s Gej parade.

Volela bih znati, zašto je to isečeno? Ako ima koga kompetentnog iz kuće da nam kaže?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana