Aktuelni prilozi za istoriju beščašća, uključiv budalaštine

Nebojša Spaić RSS / 26.09.2008. u 11:37

1 - Nikolić i Vučić predstavljeni kao velike demokrate

2 - Zvezda koja podržava zločinaca i huligane

3 - Seljačija po Kusturici

4 - Uklanjanje krajputaša

5 - ...



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 11:44 26.09.2008

5.

Grafit koji sam juče negde video, a na kome piše:

"Hop-cup poskočiću, a ti nećeš Jočiću."
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:54 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92
Grafit koji sam juče negde video, a na kome piše:

"Hop-cup poskočiću, a ti nećeš Jočiću."



Koliko god o Jocicu kao politicaru mislim jako lose, toliko mislim da je ovaj grafit neukusan, u najmanju ruku, pa molim Nebojsu da ga ukloni sa Bloga!!!
poz
bkc
jeremija92 jeremija92 12:01 26.09.2008

Re: 5.

Zatvaranje očiju pred stvarnošću, neće je promeniti.
Ako smem da Vas podsetim, g. Cole. A i tema je aktuelni prilozi istoriji beščašća. Doduše, ja bih pre rekao enciklopediji beščašća.
Inače, grafit je ispisan krupnim belim slovima, vrlo urednim i lepim rukopisom. Slova su po uzoru na Miroslavljevo jevanđelje.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 12:06 26.09.2008

Re: 5.

Branislav Kovačević Cole

mislim da je ovaj grafit neukusan, u najmanju ruku, pa molim Nebojsu da ga ukloni sa Bloga!!!pozbkc

grafit i jeste citiran kao prilog istoriji bescasca, pa ga ostavljam.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 12:08 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92
Doduše, ja bih pre rekao enciklopediji beščašća.


http://bs.wikipedia.org/wiki/Jorge_Luis_Borges
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:09 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92
Zatvaranje očiju pred stvarnošću, neće je promeniti.




Retko zatvaram oci, pa sam zbog toga procitao kako je napisano....sa obrazlozenjem je prihvatljivo, naravno
vracarac92 vracarac92 12:23 26.09.2008

Re: 5.

"Hop-cup poskočiću, a ti nećeš Jočiću."
Strašno! Grozno! Jezivo! Odvratno!
Stidim se takvi stvari. FUJ


6. Sinoćni nastup Sonje Biserko u Poligrafu
bbrz bbrz 12:25 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92
Grafit koji sam juče negde video, a na kome piše:"Hop-cup poskočiću, a ti nećeš Jočiću."


То је скандирано из чистог беса и револта против онога што се догађа, јесте било крајње неукусно и више се неће скандирати.

едит - бар не колико ја знам

medjutim92 medjutim92 12:27 26.09.2008

Re: 5.

vracarac92
"Hop-cup poskočiću, a ti nećeš Jočiću."
Strašno! Grozno! Jezivo! Odvratno!
Stidim se takvi stvari. FUJ


Vracarac, nisi bio na utakmici za vikend pa tek sad cujes?
vracarac92 vracarac92 12:38 26.09.2008

Re: 5.

Vracarac, nisi bio na utakmici za vikend pa tek sad cujes?

Bio.
I tada sam se stideo.
Nadam se da se to više neće čuti.
Doctor Wu Doctor Wu 12:39 26.09.2008

Re: 5.

6. Sinoćni nastup Sonje Biserko u Poligrafu

O čem se radi?
medjutim92 medjutim92 12:40 26.09.2008

Re: 5.

vracarac92
Nadam se da se to više neće čuti.


Tesko. Na sve strane cujem ljude koji se odusevljavaju duhovitoscu.
vracarac92 vracarac92 12:42 26.09.2008

Re: 5.

O čem se radi?
Veruj mi, gnusno mi je čak i da pomislim na to. Mržnja. Čista mržnja. Sigurno može da se nađe negde na netu. Ja ne mogu to da prepričam.

vracarac92 vracarac92 12:43 26.09.2008

Re: 5.

Nadam se da će se strasti smiriti. Iskreno se nadam.
r0811n r0811n 12:47 26.09.2008

Re: 5.


vracarac92 -Sinoćni nastup Sonje Biserko u Poligrafu


Ovo je, nesumnjivo, prilog tom bezčašću.

1 - Nikolić i Vučić predstavljeni kao velike demokrate


U svakom slučaju demagogija.
Treba da stoji: Tadić i Dinkić predstavljeni kao velike demokrate
alselone alselone 13:04 26.09.2008

Re: 5.

vracarac92
O čem se radi?
Veruj mi, gnusno mi je čak i da pomislim na to. Mržnja. Čista mržnja. Sigurno može da se nađe negde na netu. Ja ne mogu to da prepričam.


http://www.youtube.com/watch?v=yNNxNE_LzrM

"
- Koja je Vasa argumentacija kada kazete da je Politika antievropski medij?
- U svakom pogledu!
"

blackbox92 blackbox92 13:10 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92
Zatvaranje očiju pred stvarnošću, neće je promeniti.
Ako smem da Vas podsetim, g. Cole. A i tema je aktuelni prilozi istoriji beščašća. Doduše, ja bih pre rekao enciklopediji beščašća.
Inače, grafit je ispisan krupnim belim slovima, vrlo urednim i lepim rukopisom. Slova su po uzoru na Miroslavljevo jevanđelje.

Ne bih se iznenadio da se pisac grafita predstavlja i kao veliki pravoslavac i vernik(po rukopisu)
simkke simkke 14:31 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92
Grafit koji sam juče negde video, a na kome piše:"Hop-cup poskočiću, a ti nećeš Jočiću."



Pa to pise kod mene na Ceraku!
Željka Buturović Željka Buturović 16:06 26.09.2008

Re: 5.

O čem se radi?

povod razgovora su bile reakcije na izvestaj helsinskog odbora. u samoj emisiji sonja biserko je u osnovi tvrdila da je postojanje gradjanskih prava ili privrednog razvoja nemoguce u drzavi koja nije clan evropske unije, te da to obican narod uglavnom shvata, ali da grupica fanaticnih nacionalista, okupljenih oko npr. "politike", dezinformise javnost, zloupotrebljava univerzitet i podriva demokratsku vlast. novinarka b92 je bila uglavnom solidna, u smislu da je uspevala da manje-vise uspesno formulise premise svoje sagovornice i insistira na iznosenju argumentacije. s druge strane, imam utisak da se nije dovoljno pripremila (npr. konkretnim citatima iz izvestaja i reakcija na njega, ala tim russert) pa je razgovor bio prilicno uopsten i zapravo nije da odgovore na optuzbe da se u izvestaju zahteva pojacanje cenzure i sl.
Doctor Wu Doctor Wu 16:51 26.09.2008

Re: 5.

Željka Buturović
O čem se radi?povod razgovora su bile reakcije na izvestaj helsinskog odbora...

Uff, ne da je dokument nego dokumentčina na 527 strana.
Boga mi nam se mme Hague baš natipkala.
Vidim, rečnik komunističkih politbiroa se fura od prve strane Exec summaryja: "...Reakcije rukovodstva Srbije" a i naslov sugeriše da Srbija srlja u samoizolaciju iako događaji od poslednjih nekoliko nedelja pokazuju da je upravno suprotno slučaj: Evropa neće Srbiju, a ne obratno.
JJ Beba JJ Beba 17:35 26.09.2008

Re: 5.

Uff, ne da je dokument nego dokumentčina na 527 strana.
Boga mi nam se mme Hague baš natipkala.

odakle ovolika omaška, dottore? loša obaveštenost?
ispada da ti nije bitno da li je to što govoriš tačno ili ne , važno je da potkačiš svoju "mušteriju" po svaku cenu....
...ili hoćeš da se učipiš u temu bloga

pazi kad nisi mogao više da pogrešiš
:)
jeremija92 jeremija92 19:25 26.09.2008

Re: 5.

Nebojša Spaić
jeremija92
Doduše, ja bih pre rekao enciklopediji beščašća.


http://bs.wikipedia.org/wiki/Jorge_Luis_Borges


Kad je pisao svoj esej "Opšta istorija beščašća" Borhes je uzimao primere iz prošlosti i o njima pisao.
Kad danas navodimo aktuelne primere beščašća, čini se da ih je bolje nazvati prilozima za enciklopediju beščašća, nego prilozima za istoriju beščašća.
Već sam govorio o tome ovde
Željka Buturović Željka Buturović 19:35 26.09.2008

zlocin relativizacije

Vidim, rečnik komunističkih politbiroa...

nije to samo recnik:

"U skladu sa navedinim preporučuje se: Na institucionalnom nivou sankcionisanje govora mržnje u medijima (navedeni su primeri ispoljavanja rasizma prema Albancima u NIN-u i opravdavanje ubistva na sajtu Politike) u skladu sa Zakonom o javnom informisanju. Cenzura udžbenika koji se pokažu neadekvatnim u smislu pisanja istorije iz vizure opravdavanja srpskih zločina, ali ne na način njihovog odstranjivanja, već njihovom kritikom. Ispitna literatura na taj način mora uključiti i radove autora iz regiona (ako govorimo o istoriji i ako govorimo o prevladavanju prošlosti rata). Zbog sramnog pozitivnog stava većinske političke scene u Srbiji na presudu MSP zbog genocida u Srebrenici moraju uslediti odgovarajuće sankcije. Ako se ne preuzme odgovornost za sopstvene izjave, onda toj politici nije mesto u evropskoj zajednici, bar dok se ne reši unutrašnja politika države. Da bi se ubrzao taj put potrebno je na najoštriji način kritikovati taj negatorski stav, i takođe raditi na upoznavanju javnosti sa pogubnom politikom. Zabrana relativizacije genocida u Srebrenici može da se u skladu sa evropskom Direktivom o rasizmu i ksenofobiji uključi u Zakon o visokom obrazovanju, Zakon o radiodifuziji i/ili Zakon o javnom informisanju."

ovo verovatno kao deo cilja:

Da se stvori povoljan ambijent za otvaranje rasprave u društvu o Miloševićevom nasleđu kako bi se napravio bilans dvodecenijske promašene politike i stvorili uslovi za raspravu o alternativnim opcijama budućnosti Srbije

drugim recima, hajde da raspravljamo o milosevicu, ali ko pomene tudjamana ide u zatvor zbog krivicnog dela relativizacije.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 21:04 26.09.2008

Re: 5.

jeremija92

čini se da ih je bolje nazvati prilozima za enciklopediju beščašća


Legitiman stav.
milosib92 milosib92 22:26 26.09.2008

Re: zlocin relativizacije

drugim recima, hajde da raspravljamo o milosevicu, ali ko pomene tudjamana ide u zatvor zbog krivicnog dela relativizacije

U njihovim glavama je valjda dokazano da su Srbi agresori u Hrvatskoj, Bosni i na Kosovu. Još malo pa će ispasti da smo sami sebe bombardovali, a možda Srbija bude kriva za rat u Iraku ...

Nesreća je što zbog ovakvih izveštaja ili saopštenja za javnost koje iznosi ZUC ili ovdašnji bloger Miletić ceo civilni sektor u Srbiji snosi ogromnu štetu. Koji normalan privrednik u Srbiji će da priloži novac za akcije civilnog sektora kada mu je prva asocijacija na NGO recimo Sonja Biserko ili slična ekipa. Šta njih briga, oni i tako novac za delovanje ne dobijaju u Srbiji, a za dobrobit građana ih u suštini nije briga.
tyson tyson 22:55 26.09.2008

Re: zlocin relativizacije

Željka Buturović
preporučuje se: Na institucionalnom nivou sankcionisanje govora mržnje u medijima

Pa šta ovi hoće?! Ovo je potpuno kontradiktorno nastavku teksta, da sada ne citiram sve. Jel' žele ili ne žele govor mržnje u medijima?!

Ili im ipak treba jedan dobar lektor (sankcionisati = odobriti; potvrditi zakonskim propisom; ozakoniti).
srki92 srki92 16:42 27.09.2008

Re: 5.

vracarac92
O čem se radi?
Veruj mi, gnusno mi je čak i da pomislim na to. Mržnja. Čista mržnja. Sigurno može da se nađe negde na netu. Ja ne mogu to da prepričam.



6. vracarac92: "Sloboda za Urosa".

Za one koji ne znaju, to je onaj kreten sto je gurao baklju panduru u usta, pa ga ukebali.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:00 29.09.2008

Re: 5.

Boga mi nam se mme Hague baš natipkala.

zamisli kad nisam.
čak nisam ni pročitala.
čoveče 500 i kusur stranica...
pa nemam ja toliko vremena.
sustigle me godine:)))
al mora da valja čim se tebi ne sviđa:))

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:15 26.09.2008

prilog

Kad vec pomenuste Nikolica, da se prisetimo:

*"Ovo ste govno izabrali za ministra spoljnih inostranih poslova", citat koji se odnosi na Vuka Draskovica u Skupstini, da ne pominjem onaj govor na mitingu glede Seseljevog odlaska u apsanu.
ne.nevena ne.nevena 12:22 26.09.2008

Re: prilog

Aleksandar Stosic
Kad vec pomenuste Nikolica, da se prisetimo:

*"Ovo ste govno izabrali za ministra spoljnih inostranih poslova", citat koji se odnosi na Vuka Draskovica u Skupstini, da ne pominjem onaj govor na mitingu glede Seseljevog odlaska u apsanu.



da, bilo je ovde na blogu podsecanja...
O Borisu Tadiću: “Boris Tadić jeste ustaša i šta sad. A zar govor mržnje nije ako neko kaže da su radikali upropastili državu, uveli državu u rat, osiromašili sve stanovnike Srbije....”

O Zoranu Đinđiću (1): “Ako vidite Zorana Đinđića recite mu da je i Tito pred smrt imao probleme s nogom”.

O Zoranu Đinđiću (2): “Što me pitaju ko je bio Đinđić? Njegova smrt jeste morbidna i tragična, ali šta je čovek koji se družio sa svim kriminalcima. Pogledajte ankete, trpaju ga na treće, četvrto mesto Srba svih vremena. To neću da trpim...”

O Vojislavu Šešelju: "Šešelj je najveći intelektualac koga sam sreo u životu. On mi je rekao i ne stidim se da to kažem koje knjige prvo moram da pročitam ako mislim da budem uspešan političar. Poslušao sam ga. Mnogo sam učio i naučio."

O Republici Srpskoj: "Proces pripajanja Republike Srpske Srbiji je nezaustavljiv".

O Vuku Draškoviću u Skupštini Srbije: “Eto kakvo ste govno izabrali za ministra”.

O svom obrazovanju: “Nisam završio fakultet, jer nije valjao Zakon o Univerzitetu”.

O ceni hleba: “Kad vladu većinski budu sačinjavali radikali, cena hleba će biti tri dinara. Bez obzira na to, kad budem izabran, neću se smiriti dok cena hleba ne bude tri dinara. Jer, svi kažu da je to realna cena”
blackbox92 blackbox92 13:14 26.09.2008

Re: prilog

Aleksandar Stosic
Kad vec pomenuste Nikolica, da se prisetimo:

*"Ovo ste govno izabrali za ministra spoljnih inostranih poslova", citat koji se odnosi na Vuka Draskovica u Skupstini, da ne pominjem onaj govor na mitingu glede Seseljevog odlaska u apsanu.

A slobodno dodajte tu i govore radikalskog generala, velikog patriJote i heroja, na mitingu i na mitinyima onih koji i dalje mitinguju zbog odlaska dr.Dabića. Isti lik je sada radikalski disident i naprednjak a i dalje potpredsednik Narodne skupštine.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 13:16 26.09.2008

Re: prilog

O Slavku Curuviji, da mu nije zao sto je mrtav.
gorran2 gorran2 17:34 26.09.2008

Re: prilog

Aleksandar Stosic
Kad vec pomenuste Nikolica, da se prisetimo:

*"Ovo ste govno izabrali za ministra spoljnih inostranih poslova", citat koji se odnosi na Vuka Draskovica u Skupstini,
i ćorava koka ubode zrno :)
Doctor Wu Doctor Wu 17:35 26.09.2008

Re: prilog

O Republici Srpskoj: "Proces pripajanja Republike Srpske Srbiji je nezaustavljiv".

Šta je sporno oko ovoga?
dragan7557 dragan7557 21:06 26.09.2008

Re: prilog

Doctor Wu
O Republici Srpskoj: "Proces pripajanja Republike Srpske Srbiji je nezaustavljiv".

Šta je sporno oko ovoga?

Ništa osim Aneksije i novog rata.
Miran Anschluss nažalost nije u modi.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:27 26.09.2008

Re: prilog

Doctor Wu
O Republici Srpskoj: "Proces pripajanja Republike Srpske Srbiji je nezaustavljiv".

Šta je sporno oko ovoga?

jel zezas?
ElectricDreams ElectricDreams 12:40 26.09.2008

4.?

Zašto je uklanjanje krajputaša problem? Po mom skromnom mišljenju, to je zaista grozna navika da se podižu spomenici i grobnice. Razumem da se sa strane postavi venac ili uljana sveća, ali spomenik... p-lease!
silver bullet silver bullet 12:50 26.09.2008

Re: 4.?

Zašto je uklanjanje krajputaša problem? Po mom skromnom mišljenju, to je zaista grozna navika da se podižu spomenici i grobnice. Razumem da se sa strane postavi venac ili uljana sveća, ali spomenik... p-lease!


Apsolutno se slazem.
Moja majka je poginula 74. na izlazu sa Brankovog mosta.
Tada nikome nije palo na pamet da tamo postavi i cvece, a kamoli spomenik.

To je pomodarstvo.
Kao i ovo novokomponovano slavljenje slava uz trubace.
Na dva kraja spektra emocija, ali sustinski isto.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:00 26.09.2008

Re: 4.?

Zašto je uklanjanje krajputaša problem? Po mom skromnom mišljenju, to je zaista grozna navika da se podižu spomenici i grobnice. Razumem da se sa strane postavi venac ili uljana sveća, ali spomenik... p-lease!


Prvo zato sto je to spomenik nekom ko je nastradao, pa iz postovanja ga ostavi. Drugo, zbog objasnjenja da NEMAJU GRADJEVINSKU DOZVOLU!!?!?!
E taj izgovor je ulazi u vrh istorije bescasca....

btw, ovde u Irskoj, koja je decenijama ispred nas, niko ne dira krajputase, koliko sam uspeo da vidim, pa pomislih ako oni sa toliko manje problema od nasih to ne diraju, zasto su se okomiili na nesrecne porodice.
jer ima i drugih "krajputasa" i to veoma sumnjivih
Doctor Wu Doctor Wu 13:02 26.09.2008

Re: 4.?

btw, ovde u Irskoj, koja je decenijama ispred nas,

hmmm, u to baš nisam nešto siguran.
Brooklyn Brooklyn 13:03 26.09.2008

Re: 4.?

To je pomodarstvo.

bilo bi super kada bi postalo pomodarstvo da se novac za te spomenike (za ovaj problem btw prvi put cujem) uplacuje organizacijama koje se bore za bezbednost saobracaja.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:07 26.09.2008

Re: 4.?

Doctor Wu
btw, ovde u Irskoj, koja je decenijama ispred nas,

hmmm, u to baš nisam nešto siguran.

a da, vek ispred nas
ivana23 ivana23 13:12 26.09.2008

Re: 4.?

Aleksandar Stosic
Zašto je uklanjanje krajputaša problem? Po mom skromnom mišljenju, to je zaista grozna navika da se podižu spomenici i grobnice. Razumem da se sa strane postavi venac ili uljana sveća, ali spomenik... p-lease!Prvo zato sto je to spomenik nekom ko je nastradao, pa iz postovanja ga ostavi. Drugo, zbog objasnjenja da NEMAJU GRADJEVINSKU DOZVOLU!!?!?! E taj izgovor je ulazi u vrh istorije bescasca....btw, ovde u Irskoj, koja je decenijama ispred nas, niko ne dira krajputase, koliko sam uspeo da vidim, pa pomislih ako oni sa toliko manje problema od nasih to ne diraju, zasto su se okomiili na nesrecne porodice.jer ima i drugih "krajputasa" i to veoma sumnjivih


Sigurna sam da mislis na one stare krajputase, a ne na ove novokomponovane koji nicu pored puteva, cak i po ulicama, a zaista su krajnji neukus.

Evo primera:

Doctor Wu Doctor Wu 13:12 26.09.2008

Re: 4.?

a da, vek ispred nas

:))))))))), najmanje.
Šta ti je ljubav...
silver bullet silver bullet 13:18 26.09.2008

Re: 4.?

Prvo zato sto je to spomenik nekom ko je nastradao, pa iz postovanja ga ostavi.


Mislim da niste u pravu. Zna se gde se dizu spomenici.
Postovanje prema mrtvima, i mojim i tudjim, ali ovo nije vreme Stounhendza.

A referenca na divlju gradnju je sasvim druga prica.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:19 26.09.2008

Re: 4.?

Sigurna sam da mislis na one stare krajputase, a ne na ove novokomponovane koji nicu pored puteva, cak i po ulicama, a zaista su krajnji neukus.

pa da mislim na one stare, ovo nisam ni znao da postoji, blagi uzas
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 13:23 26.09.2008

Re: 4.?

Iskreno, mislim da su i novi zasluzili da ostanu. Naravno, ne ovako neukusni i uvredljivi. Krajputasi su deo tradicije koja, sto bi rekli, zivi. Moze se napraviti nekakava komisija, obezbediti izdavanje dozvola, propisati uslovi, ali dok sumanuta kolicina bilborda i kojekavih tabli po banderama, fasadama, tarabama i svukuda sljasti na sve strane, najava uklanjanja krajputasa uz objasnjenje da oni ugrozavaju saobracaj je bescasna i primitivna.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:28 26.09.2008

Re: 4.?

Doctor Wu
a da, vek ispred nas

:))))))))), najmanje.
Šta ti je ljubav...

Dr. Wu, jasno je da ti i ja odavno nemamo ista misljenja, ali me zanima zasto imas stav o Irskoj u kojoj ne zivis. Koliko znam ti si na onom vecem britanskom ostvru. Ja ne znam prema kojim se kriterijumima se ti vodis, ali ja se vodim prema sledeceim kriteriumima
- bdp
-procesna plata Vs.potrosacka korpa
-uredjena birokratija
-profesionalnost u radu s strankama
- uredjenost gradova
-redjenost sela
- nacin zzivota
- teme o kojima se prica

sad mi reci sta je tu sporno

yanjing yanjing 13:33 26.09.2008

Re: 4.?

najava uklanjanja krajputasa uz objasnjenje da oni ugrozavaju saobracaj je bescasna i primitivna


Ne znam stvarno kako male table i vencici i svece polozene na zemlju ili travu pored autoputa mogu da ugroze saobracaj, ali ajde...A sto se primitivnosti tice, ne postavljaju svi table, neki samo na mesto udesa jednom godisnje odnesu cvece, sad svako zali na svoj nacin, ali ja tu ne vidim nista primitivno.
A zanimljivo je i kako su nasli vreme da problem konstatuju, rasprave o njemu, organizuju akciju, a zakon u saobracuju ce da menjaju nikad verovatno.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 13:40 26.09.2008

Re: 4.?

yanjing
.A sto se primitivnosti tice, ne postavljaju svi table, neki samo na mesto udesa jednom godisnje odnesu cvece, sad svako zali na svoj nacin, ali ja tu ne vidim nista primitivno.


Ne bi bilo lose da procitate ono sto komentarisete. Mislim da je objasnjenje o uklanjanju primitivno, bescasno ili makar budalasto, a ne nuzno sami krajputasi.
ecce-florian ecce-florian 13:47 26.09.2008

Re: 4.?

Sigurna sam da mislis na one stare krajputase, a ne na ove novokomponovane koji nicu pored puteva, cak i po ulicama, a zaista su krajnji neukus.

Za blogere predlog da se tipizacijom uvedu dva obavezna modela
a) za deks top usere
b) za one koji izginu u auto dok su blogovali na lapatopu Manjih dimenzija, podesno za postavljanje na krivinama i raskrsnicama sa osvrtom na pružne prelaze
Na izričitu želju pokojnika, na spomeniku može da se istakne operativni sistem koji je koristio

Ako bude zaineresovanih i za mac lista se može dodatno proširiti
yanjing yanjing 14:00 26.09.2008

Re: 4.?

Mislim da je objasnjenje o uklanjanju primitivno, bescasno ili makar budalasto, a ne nuzno sami krajputasi.


Da shvatila sam, mislila sam vise na to sto neki komentatori smatraju da je samo postavljanje i postojanje krajputasa nesto seljacko ili primitivno.
Sto mozda i jeste na neki nacin, ali onda ih je dovoljno samo zabraniti, ubuduce, a ne uklanjati i tako muciti porodice koje su ih podigle jer im sigurno mnogo znace.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 14:01 26.09.2008

Re: 4.?

Znaci, trebalo bi da ja pazljivije citam
Doctor Wu Doctor Wu 14:04 26.09.2008

Re: 4.?

Aleksandar Stosic

jasno je da ti i ja odavno nemamo ista misljenja, ali me zanima zasto imas stav o Irskoj u kojoj ne zivis. Koliko znam ti si na onom vecem britanskom ostvru. Ja ne znam prema kojim se kriterijumima se ti vodis, ali ja se vodim prema sledeceim kriteriumima- bdp-procesna plata Vs.potrosacka korpa-uredjena birokratija-profesionalnost u radu s strankama- uredjenost gradova-redjenost sela- nacin zzivota- teme o kojima se pricasad mi reci sta je tu sporno

Tačno je da ne živim u ie, ali sam se, sticajem poslovnih okolnosti, dosta vrzmao po Corku, Limericku, Nenaghu, Castletownu i Dublinu. Irci su dobri i čestiti ljudi, to nema govora- vrlo slični našim Bosancima, poslednjih 15 godina im je jako dobro išlo, posle Clintonovog peace deala sa IRA-om (i premeštanja sedišta mase američkih kompanija iz Engleske u Irsku) od najsiromašnije postali su jedna od najbogatijih zemalja EU, okoristili su se obilato inertnošću EU birokratije i sve "evropske poreze" su pametno uložili u podizanje infrastrukture (i ekscesni property development, što im se sada može obiti o glavu), neuporedivo su ljubazniji u ophođenju od raznoraznih nadrkanih crnogorskih i brđanskih međeda po Beogradu, ali molim te, nemoj mi pričati o njihovog poslovnosti i o tome kako su decenijama ispred Srbije.

Sav taj ekonomski progres, međutim, nije bio dovoljan da promeni ruralnu, prilično patrijarhalnu i rigidno katoličku zemlju u kojoj je, da te podsetim, abortus još uvek zakonom zabranjen. Razlike u mentalitetu nisu odraz nikakvog progresa, nego jednostavno različitog istorijskog nasleđa. Korupcije ima itekako, na mnogim nivoima, i uprkos visini GDP/capita, oni imaju još dugo da giljaju dok dođu do nivoa neke Austrije, Holandije, Danske i ostatka Skandinavije. Razlika između riverdancea i užičkog kola ili moravca je mnogo manja nego što se to na prvi pogled čini.
yanjing yanjing 14:12 26.09.2008

Re: 4.?

Znaci, trebalo bi da ja pazljivije citam

I ja da se preciznije izrazavam;-)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:28 26.09.2008

Re: 4.?

Sav taj ekonomski progres, međutim, nije bio dovoljan da promeni ruralnu, prilično patrijarhalnu i rigidno katoličku zemlju u kojoj je, da te podsetim, abortus još uvek zakonom zabranjen. Razlike u mentalitetu nisu odraz nikakvog progresa, nego jednostavno različitog istorijskog nasleđa. Korupcije ima itekako, na mnogim nivoima, i uprkos visini GDP/capita, oni imaju još dugo da giljaju dok dođu do nivoa neke Austrije, Holandije, Danske i ostatka Skandinavije. Razlika između riverdancea i užičkog kola ili moravca je mnogo manja nego što se to na prvi pogled čini.

sve ovo sto si rekao je manje vise tacno, ima tu dosta stari koje su mu intrigantne, ali zar nije ovo sto si rekao
d najsiromašnije postali su jedna od najbogatijih zemalja EU
, pa onda 3 reda ispod
ali molim te, nemoj mi pričati o njihovog poslovnosti i o tome kako su decenijama ispred Srbije.

upadanje samom sebi u usta.
Po meni, ako su postali jedna od najbogatijihzemalja Eu, a mi smo trenutno jedna od najsirmoasnijih zemalja Evrope onda je ta tacka gde smo se ti i ja slozili.





Doctor Wu Doctor Wu 14:42 26.09.2008

Re: 4.?

ali zar nije ovo sto si rekao...
upadanje samom sebi u usta.

Naravno da nije. Ukini investicije, kreditne linije i očas posla ćeš od najbogatije zemlje na svetu (USA) dobiti ekonomskog bogalja (pretpostavljam da pratiš sagu o Toxic Assets Rescue Planu). I obratno- daj najruralnijem delu sveta jednak pristup tržištu, dozvoli slobodna ulaganja i kredite- i dobićeš respektabilnu ekonomiju, usudio bih se da kažem bez obzira na ekonomski sistem. Irska i Srbija su se tokom 90-tih kretale potpuno suprotnim smerovima, odnos velikih je prema njima bio potpuno drugačiji i to je jedini razlog zašto su tu gde su- svakako nisu u pitanju uredjena birokratija, profesionalnost u radu s strankama, uredjenost gradova, sredjenost sela, nacin zzivota, teme o kojima se prica.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:54 26.09.2008

Re: 4.?

Doctor Wu
ali zar nije ovo sto si rekao...
upadanje samom sebi u usta.

Naravno da nije. Ukini investicije, kreditne linije i očas posla ćeš od najbogatije zemlje na svetu (USA) dobiti ekonomskog bogalja (pretpostavljam da pratiš sagu o Toxic Assets Rescue Planu). I obratno- daj najruralnijem delu sveta jednak pristup tržištu, dozvoli slobodna ulaganja i kredite- i dobićeš respektabilnu ekonomiju, usudio bih se da kažem bez obzira na ekonomski sistem. Irska i Srbija su se tokom 90-tih kretale potpuno suprotnim smerovima, odnos velikih je prema njima bio potpuno drugačiji i to je jedini razlog zašto su tu gde su- svakako nisu u pitanju uredjena birokratija, profesionalnost u radu s strankama, uredjenost gradova, sredjenost sela, nacin zzivota, teme o kojima se prica.

predlazem da ovim okoncamo raspravu...
dragan7557 dragan7557 21:13 26.09.2008

Re: 4.?

ElectricDreams
Zašto je uklanjanje krajputaša problem? Po mom skromnom mišljenju, to je zaista grozna navika da se podižu spomenici i grobnice. Razumem da se sa strane postavi venac ili uljana sveća, ali spomenik... p-lease!

Istog mišljenja su bili i Talibani pa ode spomenik krajputaš Budi.
Osim ovoga u pitanju je tradicija i zakonska zaštićenost arh.spomenika. Novogradnju treba zabraniti.
Ovo se odnosi na STARE krajputaše (gde niko nije sahranjen) a ne na novokomponovane idioterije jer je običaj odavno ispao iz tradicije
dragan7557
ivana23 ivana23 21:29 26.09.2008

Novi

Etnolozi ipak navode i da današnje spomen-ploče pored puta nisu ni nalik tadašnjim krajputašima, današnje su više znak prestiža.

KRAJPUTASI
tyson tyson 23:00 26.09.2008

Re: 4.?

ivana23
Sigurna sam da mislis na one stare krajputase, a ne na ove novokomponovane koji nicu pored puteva, cak i po ulicama, a zaista su krajnji neukus.Evo primera:

Ovo je naknadno dorađena/prepravljena/falsifikovana fotografija nadgrobne ploče. Na originalu nema poslednje rečenice ("Crko dabogda peder". A i lako se vidi da su slova u toj rečenici rađena copy/paste metodom i prepoznaju se korišćeni uzorci u originalnom tekstu.
Prava fotografija je takođe kružila neko vreme internetom.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:25 26.09.2008

Zanimljive teme

1 - Nikolić i Vučić predstavljeni kao velike demokrate

Jasno je da su pro-ruske, anti - eu , da ne kažem domaća bagra, bivša ratno - profiterska banda
pustili koštunjavog niz vodu i da su im ovi zamena. Šljam.

2 - Zvezda koja podržava zločinaca i huligane

Jesam grobar, ali ovo sa Zvezdom nije lepo da se gleda - nema smisla. I nama grobarima se ogadilo.
Mislim da je rezultat očekivan jer se nije htelo pogledati istini u oči.
Lažna veličina kluba. Laganje samih sebe. Korumpirani novinari, itd.
Kukavičluk igrača i ostalih ljudi iz kluba, koji ne smeju da se suprotstave ni navijačima a kamoli kriminalcima,
mafijašima i tajkunima. Nemoć. Možda su ipak trebali da se suprotstave i organizuju, svi oni koji su bili neko i
nešto u tom klubu.


3 - Seljačija po Kusturici

On je precenjen reditelj i očigledno loš, previše sujetan čovek i to je jednom moralo da ispliva na površinu.

4 - Uklanjanje krajputaša
Ukloniti , nego šta. Pa na šta bi ličili gradovi da je svako mesto tako obeleženo.
Treba prekinuti sa seljačkim običajuma bilo koje vrste u gradu, uz rizik da ispadnem nekorektan.
I moji su sa sela došli nekad, ali se nekada znao red.


5 - Hop, cup poskočiću..
Hhmm... nisam osoba koja se raduje takvoj nesreći, i jeste to je rečeno iz mržnje, slažem se,
ali - vrlo često nečija smrt znači za nekog drugog život, nečija propast znači sreću za druge...a današnja
omladina je veoma surova, ne ume i ne želi da sakrije emocije i bes. Koliko se miliona ljudi radovalo kada
su čuli da je Hitler izvršio samoubistvo, i da se rat bliži kraju da li je neko tada mislio da to nije u redu i da je
neukusno? Ne poredim Jočića sa Hitlerom naravno, samo dajem primer kada se radovanje tudjoj nesreći nije
tumačilo kao neukusno...
vracarac92 vracarac92 13:31 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

On je precenjen reditelj

Dve zlatne palme vas demantuju. On je naš najuspešniji reditelj. Meni lično se dopadaju samo njegova prva dva filma ali ja nisam stručnjak. Stručnjaci su više puta rekli svoje.
Što se njegovog političkog i nacionalnog mišlenja tiče, to je ipak njegov problem i njegova stvar.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:48 26.09.2008

Re: Zanimljive teme


I još jednom - precenjen reditelj a loš čovek.
Komentar nije povodom njegovog stvaralaštva već zbog aktuelnih dogadjaja oko njegovog imena.
P.S.
Da, i meni se svidjaju samo prva 2 filma.
Nije on naš - on je pre svega samo svoj i to nije ništa loše, naprotiv.
Ali , da se on pitao, mi bi ovde mnogo loše živeli.
Ako je i nečiji - onda je više romski nego srpski , jel da?
Ajde sad, recite mi da sam fašista. ;-)
man ray loves me man ray loves me 13:48 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Dve zlatne palme vas demantuju.

indeed. ali ima i drugacijih misljenja o autoritetu palmi - jel se secas vudi alenovog filma u kome glumi reditelja koji tokom snimanja psihosomatski oslepi, ali ne zeli da prekine snimanje. kad zavrsi film pa kad izadju kritike, kritika u npr nytimesu kaze: 'ovo kao da je snimao slep covek', a francuske kritike kazu: 'suvi genije'. god bless the french, zakljuci w.a.!
vracarac92 vracarac92 13:52 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Ajde sad, recite mi da sam fašista. ;-)

Hej, ja se ne bavim tim stvarima.
I još jednom - precenjen reditelj a loš čovek.
Smatram da su nagrade merilo njegovog uspeha. A kakav je čovek to ne znam. Ne poznajem ga.
indeed. ali ima i drugacijih misljenja o autoritetu palmi - jel se secas vudi alenovog filma u kome glumi reditelja koji tokom snimanja psihosomatski oslepi, ali ne zeli da prekine snimanje. kad zavrsi film pa kad izadju kritike, kritika u npr nytimesu kaze: 'ovo kao da je snimao slep covek', a francuske kritike kazu: 'suvi genije'. god bless the french, zakljuci w.a.!
Sviđalo se to nama ili ne on je ipak najuspešniji naš reditelj.
man ray loves me man ray loves me 13:57 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

sto jes jes. i meni se svidjao 'otac na...'. ali ove nove rezije mi se nesto ne svidjaju, sto filmova to sletova, kao nedavni moleban. a ni drveni filmski grad mi ne izgleda, ovako iz daljine, cisto zakonski. mada, logicno je - ko ima palme, treba mu i brdo - gde ce da ih zasadi.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:13 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

man ray loves me
'ovo kao da je snimao slep covek', a francuske kritike kazu: 'suvi genije'. god bless the french, zakljuci w.a.!


Hehehe, Woody je genije.
Eto, ne volim ni ja baš sve njegove filmove, i ne znam kakav je čovek ali je super glumac i režiser,
i nije tražio da mu poklone brdo Hollywood.
simkke simkke 14:37 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

man ray loves me
Dve zlatne palme vas demantuju. indeed. ali ima i drugacijih misljenja o autoritetu palmi - jel se secas vudi alenovog filma u kome glumi reditelja koji tokom snimanja psihosomatski oslepi, ali ne zeli da prekine snimanje. kad zavrsi film pa kad izadju kritike, kritika u npr nytimesu kaze: 'ovo kao da je snimao slep covek', a francuske kritike kazu: 'suvi genije'. god bless the french, zakljuci w.a.!



Bravo!
man ray loves me man ray loves me 14:45 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

don't get me started :) ima i u novom mr. beanu - kad putuje u francusku na more, pa se spetlja i zavrsi u kanu na premijeri najpretencioznijeg filma na svetu. tu su ismevali wong kar wai-a i 2046.
Filip2412 Filip2412 14:47 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

jel se secas vudi alenovog filma u kome glumi reditelja koji tokom snimanja psihosomatski oslepi, ali ne zeli da prekine snimanje. kad zavrsi film pa kad izadju kritike, kritika u npr nytimesu kaze: 'ovo kao da je snimao slep covek', a francuske kritike kazu: 'suvi genije'. god bless the french, zakljuci w.a.!


koji je to woody-jev film jel mozes da se setis?

Sto se tice Kusturice, ako je to sto radi ekoloski korektno, ako privlaci turiste onda OK, to je ono sto nam treba.
Inace njegovi filmovi stvar ukusa kao i njegovo politicarenje. A svima se svidjaju prva dva filma jer se tu jos nije uhvatio s onim prevarantom Bregovicem :)

Zar je tako tesko jednostavno se pogledati u zakon i resiti taj njegovor problem sa seljacima?




Željka Buturović Željka Buturović 14:51 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

koji je to woody-jev film jel mozes da se setis?

to je "hollywood ending". s tim sto 'ovo kao da je snimao slepac' pre moze da se ocekuje u new york postu nego new york timesu.
simkke simkke 14:51 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

man ray loves me
don't get me started :) ima i u novom mr. beanu - kad putuje u francusku na more, pa se spetlja i zavrsi u kanu na premijeri najpretencioznijeg filma na svetu. tu su ismevali wong kar wai-a i 2046.



Podrzavam svako ismevanje evropske a posebno francuske kinematografije. Isto vazi i za Azijate...O nasoj necu ni da pricam. Mada, tu je Kusta,i pored poslednjih neuspeha, jedina svetla tacka.
man ray loves me man ray loves me 14:52 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

w.a. film se zove "hollywood ending", pogledala sam. glumi i tea leoni.

a sto se tice gledanja u zakon, pa problem je u tome sto je vlada prekrsila zakon kad mu je dodelila zemlju. nije tesko pogledati, ali ko ce da pogleda?
simkke simkke 14:56 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

man ray loves me
w.a. film se zove "hollywood ending", quote]


Jeste, a jos bolji je "Celebrity" (1998)
man ray loves me man ray loves me 14:56 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Podrzavam svako ismevanje evropske a posebno francuske kinematografije.

ma nije to ismevanje kinematografije, samo kana. francuska kinematografija je savrsena - na primer rohmer, a ima ih mnogo. i wong kar wai je bio super na pocetku.
inace, moj omiljeni woody allen film u velikoj konkurenciji bi morao biti, pre annie hall i hane - "zelig".
simkke simkke 14:59 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

man ray loves me
francuska kinematografija je savrsena - na primer rohmer


Gde nadje bas najdosadnijeg od svih dosadnih Francuza...

Edit na tvoj edit > Meni najbolji Purple Rose of Cairo i Mighty Aphrodite
man ray loves me man ray loves me 15:03 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

... pa vidis da sam poznavalac :) svako zna da je godard dosadan...
Filip2412 Filip2412 15:05 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Pogledajte poslednji, Vicky Cristina Barcelona dobar je, ponavlja se ali je dobar.

Mada ja volim Woody Allena uvek. Jednostavno to sto on radi tako ja zamisljam film.
simkke simkke 15:10 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

man ray loves me
... pa vidis da sam poznavalac :)


Ma, nerviraju me Francuzi koji su u fazonu da daju palmu bilo kome (citaj Iran, Koreja, Tajvan...) samo da je ne daju Amerima, jer kao, stite se od americkog uticaja bla bla bla...Sto ne probaju da naprave bolji film od Amera, kako im to ne padne napamet kao vid borbe protiv Amera, tj. sto ih ne biju njihovim oruzjem?

P.S. Mada, davali su do '94 i Amerima, ali od tada cini mi se jedino su Van Sant i Majkl Mur dobili Zlatnu Palmu, sto se tice americkih reditelja. Slucajno? Hmmm...
man ray loves me man ray loves me 15:15 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

van sant se uklopio - bio je nevidjeno dosadan... ali dobro, tarantina su oni proslavili. jeste, trude se da pariraju holivudu po produkciji.
Filip2412 Filip2412 16:54 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

francuzi ga tupe to je tacno, ali brateeee holivud je 99% takvo njesra da ti se smuci

ponekad zaista ali zaista uzivam u fiilmu samo zato sto nije holivudski pa nek je i sa letecim kokosima ko Kustini filmovi

najveci spust i propast holivuda je upravo prepoznatljivost. kada posle 2 minuta filma na osnovu nacina glume i produkcije gledalac vec moze da oceni da je film americki - holivudski onda sta reci.... potpuno izgubljena moc da se iznenadi konzument
Doctor Wu Doctor Wu 16:59 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

ali od tada cini mi se jedino su Van Sant i Majkl Mur dobili Zlatnu Palmu, sto se tice americkih reditelja.

Majkl Mur se nikako ne može nazvati američkim rediteljem.
Propagandistom, da. Rediteljem, nikako.
simkke simkke 17:47 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Filip2412
francuzi ga tupe to je tacno, ali brateeee holivud je 99% takvo njesra da ti se smuciponekad zaista ali zaista uzivam u fiilmu samo zato sto nije holivudski pa nek je i sa letecim kokosima ko Kustini filmovinajveci spust i propast holivuda je upravo prepoznatljivost. kada posle 2 minuta filma na osnovu nacina glume i produkcije gledalac vec moze da oceni da je film americki - holivudski onda sta reci.... potpuno izgubljena moc da se iznenadi konzument


Nije americki film samo Holivud. Uostalom, oni koji i jesu dobijali ZP uglavnom su bili (bar u to datom trenutku) off-Hollywood.

P.S. Ajde napravi listu deset filmova koji su ti obelezili odrastanje (ili mozda cak i ceo zivot) i videces da je bar 6-7 iz Hollywooda....Osim ako ne spadas u onih 2.6 posto...
Filip2412 Filip2412 18:00 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

ok simkke razumem te, moje kritike su na ono sto se reklamira kao mainstream i sta se najvise gleda po bioskopima ovde u severnoj americi. Neverovanto stilski lice, izgleda ponekad kao da 80% te produkcije ima istog reditelja.

kvantitet je takodje neverovatan.... ponekad mi se cini da manje proizvode mozda bi procenat dobrih filmova bio bolji

jednostavno zatrpani smo holivudom i zato tako reagujem, a cesto u zadnjih par godina idem u bioskop jer je neakako najjednostavnija zabava....

Ponekad odem da odgledam neku tursko-nemacku produkciju eto bas samo zato da se odmorim od klishea holivuda. I na kraju kazem, jeste mozda je prosecan film ali je drugaciji... promena prija.
simkke simkke 18:19 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Filip2412
ok simkke razumem te, moje kritike su na ono sto se reklamira kao mainstream i sta se najvise gleda po bioskopima ovde u severnoj americi. Neverovanto stilski lice, izgleda ponekad kao da 80% te produkcije ima istog reditelja.kvantitet je takodje neverovatan.... ponekad mi se cini da manje proizvode mozda bi procenat dobrih filmova bio boljijednostavno zatrpani smo holivudom i zato tako reagujem, a cesto u zadnjih par godina idem u bioskop jer je neakako najjednostavnija zabava.... Ponekad odem da odgledam neku tursko-nemacku produkciju eto bas samo zato da se odmorim od klishea holivuda. I na kraju kazem, jeste mozda je prosecan film ali je drugaciji... promena prija.



OK, srednja vrednost Hollywooda (kao i svega ostalog) je znatno pala, a ovde mi nemamo bioskope, tako da se sve svodi na download i divix, pa lepo izaberes neki od brda neodgledanih filmova iz 50-ih, 60-ih, 70-ih, 80-ih i eto srece...
treger92 treger92 21:49 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

Je se to naš odnosi na to što je član DSS i SRS ili je nešto drugo u pitanju. Koliko se može pročitati čovek nije rođen u Srbiji, Bošnjak je (to mi ne smeta), studije umetnosti završio je u inostranstvu, i ne znam na osnovu čega svojatate ovog čoveka.Drugo ko god je bio na Mokroj Gori zna da je dotični prosto okupirao taj kraj. On određuje šta će da se gleda šta će da se čita itd. Naplaćuje harač seljacima a i turistima.Ne opravdavam vređanje dotičnog od strane meštana ali ni on nije u redu. DSS mu je poklonio zemlju ali mu nije dao za pravo da osnuje svoju državu.
man ray loves me man ray loves me 22:09 26.09.2008

Re: Zanimljive teme

ne znam na osnovu čega svojatate ovog čoveka
ko ga svojata? on se deklarise kao srbin.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:19 29.09.2008

Re: Zanimljive teme

Sto se tice Kusturice, ako je to sto radi ekoloski korektno, ako privlaci turiste onda OK, to je ono sto nam treba.

i ako pazari tu tuđu zemlju. kao prvo i osnovno.
sajmon sajmon 15:53 26.09.2008

5 - Babić (Hemofar) ...

prekida da finansira KSS zbog zahteva kandidata republikanske partije za kanditata za predsednika Amerike (sve zbog slučaja Kovačević).

Sve kompanije (i americke npr. AND1) su odbile taj zahtev, neke ga cak nisu ni komentarisale, ali Hemofarm se nasao pametan da ukine finansiranje KSS.

Mislim jeste ona bivša prva dama Amerike i trenutno senator, ali...

Sledeći put kad predsednik mesne zajednice na Menhetnu bude tražio sankcije Srbiji, naći će se neko iz Srbije da to podrži.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:19 26.09.2008

Kako je počela ova istorija beščašća?

Počela je 1988. godine onom čuvenom izjavom Milovana Vitezovića: "Dogodio se narod!"
tyson tyson 20:40 26.09.2008

Moj komentar Priloga

1 - Nikolić i Vučić predstavljeni kao velike demokrate

2 - Zvezda koja podržava zločinaca i huligane

3 - Seljačija po Kusturici

4 - Uklanjanje krajputaša

1. Cenim da je to samo dolivanje ulja na vatru rascepa SRS. Doći će i to na svoje mesto.

2. Sramno. Kukavički. Promocija beskičmenjaštva. Potpuno izgubljen kompas nekada velikog kluba; iako je Srbija na putu oporavka, Zvezda se nikako tu nije snašla.

3. Kusturica me nervira kao tip čoveka (nadrkani* samoljubivi prostak), a kremanski seljaci su prototip zadrtih iracionalnih zainaćenih srpskih seljaka kakve Francuzi zovu paysan sauvage. Cenim da je istina i pravda negde na sredini: lokalitet Tare i Mokre Gore treba zaštititi od divlje urbanizacije i uništavanja (da ne kažem krađe drva) i zabrana vršenja određenih radnji čak i na privatnom zemljištu nije ništa neobično. Međutim, ja bih radije da na mestu odgovornog lica vidim nekog drugog umesto Kusturice. Jednostavno ne verujem takvim ljudima.

4. Za ukljanjanje tzv. krajputaša - savremenih morbidnih izmeštenih nadgrobnih ploča - sam spreman da uplatim dobrovoljni prilog u kakav fond. Ta pojava je užasna, bizarna, palanačka; ogledalo bezvlašća i sujeverja (i.e. odsustva volje i hrabrosti nadležnih da iste godinama uklanjaju). Bez obzira šta je zakonodavac naveo kao razlog, te skandalozne predmete treba ukloniti a porodice za spomen i žaljenje imaju groblja.
ivana23 ivana23 20:48 26.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

4. Za ukljanjanje tzv. krajputaša - savremenih morbidnih izmeštenih nadgrobnih ploča - sam spreman da uplatim dobrovoljni prilog u kakav fond. Ta pojava je užasna, bizarna, palanačka; ogledalo bezvlašća i sujeverja (i.e. odsustva volje i hrabrosti nadležnih da iste godinama uklanjaju). Bez obzira šta je zakonodavac naveo kao razlog, te skandalozne predmete treba ukloniti a porodice za spomen i žaljenje imaju groblja.


Tacno.


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:09 26.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

stari krajputashi (kao i drugi slichni stari spomenici - videti obavezno blog AlexDunje) se moraju chuvati po svaku cenu.

a ovi novi?

mozhe, al' da se onda dozvoli i da se prave i spomenici po bolnichkim sobama i operacionim salama gde ljudi takodje umiru.
dangubas dangubas 22:18 26.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

..moram,ipak..




..ima razlike medj udesima na putevima i razlicitosti dijagnoza
po bolnicama,tj.operativnim radovima majstora sa svojim alatima..
no..da eutanazija postoji iLi ne u svetu pa i kodnas..hm,sta Vi mislite ??
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:38 26.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

koja je razlika?

chovek se povredi u udesu na putu, a u isto vreme neko dobije mozhdani udar u parku.

oboje preneseni u istu bolnicu, operisani u istoj sali i, na zhalost, ne prezhive.

zashto se onom prvom mozhe graditi mauzolej pored puta, a onom drugom ne mozhe u parku?
antioksidant antioksidant 23:08 26.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

a onom drugom ne mozhe u parku?

marko, nemoj ovako. seti ce se neko i parkova kao lepog mesta za spomenike
dangubas dangubas 00:09 27.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

zashto se onom prvom mozhe graditi mauzolej pored puta, a onom drugom ne mozhe u parku?








..jerbo tome ne treba pridavati znacaja ich..

..eto..
yanjing yanjing 09:06 27.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

zashto se onom prvom mozhe graditi mauzolej pored puta


Ja stvarno ne znam kojim se vi to putevima vozite, pa ste nailazili na mauzoleje - zvuci stvarno veliko. Evo ja sam posto je ovde otvorena tema bas razmisljala o tim krajputasima, i uspela sam da se setim samo jednog koji sam videla kraj novosadskog autoputa. Ono sto je meni vazno je da ga ne bih primetila ni za milion godina da kraj male crne table nisam uvek vidjala crveno cvece. E sad ja se tim putem ne vozim svaki dan, ne znam ni ko je tu poginuo, ni ko donosi cvece, ali to sto sam u par navrata videla sveze cvece je meni dovoljno da shvatim da to mesto nekom znaci mnogo i ne podrzavam da se u moje ime taj covek ili zena muce rusenjem spomenika.

Zabraniti za ubuduce mi je sasvim ok, ali rusiti secanje na nekoga - stvarno ne vidim potrebu. Posebno sto ih nema na sve strane npr u parkovima i bolnicama, ulicama, pred skolama, niti su ne znam kako neukusni i veliki (bar ono malo sto sam ja vidjala)

Bilo bi im bolje da sredstva potrebna za realizaciju te akcije potrose na prevenciju, bolju signalizaciju i kontrolu vozaca.

Ta pojava je užasna, bizarna,


Meni je na primer uzasno, bizarno i morbidno kada dnevne novine prenesu fotku odsecene glave na naslovnoj strani ili slike poginulih u saobracajnim nesrecama, a bilo je slucajeva ne samo u sranju tipa Kurira, vec i drugim dnevnim listovima. Nisam primetila da se neko uzbudio zbog takve odvratnosti i uznemiravanja porodice i javnosti.
tyson tyson 11:31 27.09.2008

Re: Moj komentar Priloga

Ja stvarno ne znam kojim se vi to putevima vozite, pa ste nailazili na mauzoleje - zvuci stvarno veliko. Evo ja sam posto je ovde otvorena tema bas razmisljala o tim krajputasima, i uspela sam da se setim samo jednog koji sam videla kraj novosadskog autoputa.

Ja mauzoleje takođe nisam viđao ali tih ploča raznoraznih veličina i oblika sam se nagledao kojekude. Ukusi su različiti ali mene izuzetno nerviraju i mislim da im tu jednostavno nije mesto.

Kao što rekoh, porodice, prijatelji i ostali za obeležavanje godišnjica i sećanje imaju groblja; javne površine tik uz saobraćajnicu svakako nisu mesto za to. Verujem da mnogima od njih ti opskurni predmeti znače, ali jako mi je žao - tu im jednostavno nije mesto ili bar ne bi trebalo da im bude mesto u iole uređenom društvu. Porodice poginulih treba da znaju da pored njih postoji još nekoliko miliona drugih ljudi u ovoj zemlji i da njihov bol jednostavno ne može biti ispred svega drugog.

Propisima se uređuju i mnoge druge stvari vezane za smrt i pokojnike; npr. zabranjeno je sahranjivanje van grobalja (da, da, sada će se već neko graknuti "a šta ćemo sa onim ispod lipe"; taj slučaj je specifičan a jedna lasta ne čini proleće. da ne otvaramo sada raspravu na tu temu), zabranjeno je iznošenje urne sa pepelom pokojnika sa groblja itd. Pa i postavljanje spomenika bilo koje vrste i tabli na kuće - bar u gradovima, ne znam za sela - je uređeno zakonom. Ne vidim šta je sporno sa ovim pogrešno nazvanim krajputašima (zna se šta znači krajputaš) koji očigledno puno ljudi ne ostavljaju ravnodušnim, u negativnom smislu.

Meni je na primer uzasno, bizarno i morbidno kada dnevne novine prenesu fotku odsecene glave na naslovnoj strani ili slike poginulih u saobracajnim nesrecama, a bilo je slucajeva ne samo u sranju tipa Kurira, vec i drugim dnevnim listovima. Nisam primetila da se neko uzbudio zbog takve odvratnosti i uznemiravanja porodice i javnosti.

I meni je to užasno i morbidno, ali Spaićev blog nisam shvatio kao poziv na licitiranje i nabrajanje šta je kome užasno i morbidno već više kao povod za komentarisanje njegovih primera za istoriju beščašća.

Inače, zaista se pitam gde živiš; ja živim 3000 kilometara od Srbije i ne samo da sam primetio desetine ako ne i stotine posmrtnih ploča pored puteva još u vreme kada sam u Srbiji živeo, nego sam sa ove udaljenosti i uz limitirane mogućnosti praćenja srpskih medija primetio izuzetno brojne negativne reakcije sa raznih strana na skandalozno ponašanje tzv. novina. Koliko se sećam reagovala su podizanjem tužbi i neka ministarstva.

Mada, ako mene pitaš, ja bih vratio onaj Šešeljev zakon o informisanju protiv kojega smo onomad protestvovali, grešna nam duša. Očigledno mi još uvek nismo društvo zrelo za slobodu štampe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana