Opet smo pobedili ceo svet

queeria92 RSS / 09.10.2008. u 22:11

kviskoteka.4123.jpg 

Muška diplomatska reprezentacija Srbije odnela je danas još jednu ubedljivu pobedu nad reprezentacijom celog sveta na UN igrama, rezultatom 77:6. Najzaslužniji za pobedu bio je kapiten naše reprezentacije, Vuk Jeremić, koji je svom timu doneo najveći broj poena.

"Nismo se libili da igramo grubo, da se bijemo sa svima, rezultat naših napora je ova velika pobeda na UN igrama", rekao je Jeremić.

"Ali, ne treba imati bilo kakvu sumnju, najteži deo posla je i dalje ispred nas", dodao je Jeremić.

Zlobnici pokušavaju da smanje sjaj ove najsjajnije od svih sjajnih pobeda naše diplomatske reprezentacije pričama kako su sudije bile na strani Srbije, jer su poništili 74 pogotka reprezentacije celog sveta. Takođe, diplomatska reprezentacija Srbije je optužena da je koristila nedozvoljena doping sredstva. Svoje mišljenje o ovim optužbama daće na kraju Međunarodni sud sportske pravde.

Jeremić veruje da će se Međunarodni sud sportske pravde izjasniti u korist Srbije, što bi trebalo da skine svaku sumnju sa ove sjajne najsjajnije pobede svih vremena.

Komentarišući pobedu striptizeta Branka Black Rose je istakla da sada očekuje da će se smanjiti sportske tenzije i da će sportska dešavanja ubuduće proticati u daleko mirnijoj atmosferi.

Njena koleginica Sanja Tigrica kaže da rezultati naše pobede na UN igrama jačaju rejting naše zemlje jer pokazuje da se Srbija bori isključivo čistim sportskim duhom.

Tarotolog Milan Radonjić je rekao da je ovo velika pobeda srpske sportske diplomatije, ali i upozorio da su naredni potezi odlučujući za Srbiju.

„U periodu dok se čeka odluka Međunarodnog suda sportske pravde, treba uložiti sve napore da se zaleče sportske povrede, da se reprezentacija ne opusti, već da spremno dočeka nove sportske poduhvate. Tek tako onda mogu da prihvatim da je ovo značajan uspeh", rekao je naš vrsni tarotolog.
Vidovita Branka kaže da se ne može umanjiti uspeh Srbije, ali da bi efikasnije rešenje bilo baciti kletvu na sve zlobnike koji plasiraju lažne priče o dopingu.

Vlada Republike Srbije je danas donela rešenje o dodeli novčanih nagrada članovima diplomatske reprezentacije. Svakom članu reprezentacije biće isplaćeno po sto hiljada evra u dinarskoj protivvrednosti.

Povratak naše diplomatske reprezentacije očekuje se u subotu, u popodnevnim časovima. Skupština grada Beograda, Narodna skupština Republike Srbije i Srpska akademija nauka i umetnosti najavljuju najveličanstveniji od svih veličanstvenih dočeka naših sportista. Očekuje se da će hiljade Beograđana, uz usklike oduševljenja, dočekati najuspešniju diplomatsku reprezentaciju na svetu, koja u domovinu donosi najsjajniju od svih sjajnih pobeda. Spremljen je specijalni kulturno-umetnički program na kome će pevati učesnici „Operacije trijumf", praćeni kamenim horom „Grand zvezda".

Na dočeku će biti pročitana i Poslanica svetog mučenika Slobodana Miloševića:

„Mi smo izdržali i odbranili zemlju, a problem smo izneli na vrhu vlasti svetske piramide, dakle UN, i ostavili smo da se reši pod pokroviteljstvom UN i u saglasnosti s Poveljom UN. Pod pokroviteljstvom UN biće i međunarodne snage koje se raspoređuju na Kosovu, sa zadatkom da podjednako brinu za bezbednost svih građana. Takođe, pod pokroviteljstvom UN odvijaće se politički proces zasnovan na principima suvereniteta i teritorijalnog integriteta država..."

 

Predrag M. Azdejković
-pas koji laje i ujeda-

563.jpg 

www.queeria.com

www.youtube.com/queeriaTV

 

Atačmenti



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Covek u belom Covek u belom 00:22 10.10.2008

Re: Zoo vrt

sonja k.
nego oce li jeremic izbaciti sve ambasadore ili samo ambasadorke?
Ja mislim da je krajnje vreme da feministicke organizacije stupe u odlucnu kampanju protiv ove mrske diskriminacije.
sonja k. sonja k. 00:26 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Ja mislim da je krajnje vreme da feministicke organizacije stupe u odlucnu kampanju protiv ove mrske diskriminacije.


slazem se cocek 100 %, za neverovati

ocajan potez srpske diplomatije, ako se to tako uopste moze nazvati, uzas
Covek u belom Covek u belom 00:29 10.10.2008

Re: Zoo vrt

sonja k.
Ja mislim da je krajnje vreme da feministicke organizacije stupe u odlucnu kampanju protiv ove mrske diskriminacije.


slazem se cocek 100 %, za neverovati

ocajan potez srpske diplomatije, ako se to tako uopste moze nazvati, uzas
Sad ce da poprave, kad izbace makedonskog ambasadora :).
Goran Vučković Goran Vučković 00:29 10.10.2008

Re: Zoo vrt


ocajan potez srpske diplomatije, ako se to tako uopste moze nazvati, uzas

Pretpostavljam da tu nije bilo nekih prevelikih iznenađenja - u smislu da je CG stavljeno do znanja sa obe strane kakve su posledice. I da je bilo jednostavno između dva zla izabrati manje. Sad ga treba samo istrpeti.
sonja k. sonja k. 00:33 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Sad ce da poprave, kad izbace makedonskog ambasadora :).


tacno :)
sonja k. sonja k. 00:35 10.10.2008

Re: Zoo vrt

u smislu da je CG stavljeno do znanja sa obe strane kakve su posledice.


a koja je druga strana?
a i prva?
Covek u belom Covek u belom 00:36 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Goran Vučković
u smislu da je CG stavljeno do znanja sa obe strane kakve su posledice. I da je bilo jednostavno između dva zla izabrati manje. Sad ga treba samo istrpeti.
Hteo si reci Milu je stavljeno do znanja .
Covek u belom Covek u belom 00:38 10.10.2008

Re: Zoo vrt

sonja k.
u smislu da je CG stavljeno do znanja sa obe strane kakve su posledice.


a koja je druga strana?
a i prva?
Evo hint. Jedna je u Beogradu, a druga u Bariju (a nije C. Zvezda :) ).
Goran Vučković Goran Vučković 00:41 10.10.2008

Re: Zoo vrt

a koja je druga strana?
a i prva?

Pa kako ko - pa zli Bivši Jugoslovenski Republikanci Makedonci - zavrnuli su sirotu Crnu Goru da istovremeno sa njima prizna Kosovo - or else...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:41 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Sad ga treba samo istrpeti.

vučko, daj malo jasnije.
šta treba istrpeti?
ko treba šta da istrpi?
stvarno ne razumem.
dal misliš da naši treba da istrpe očajno glup potez?
šta gubi crna gora?
ko tu uopšte gubi?
sve komšije oko naše kuće na moru su iz srbije.
misliš da će da poslušaju palmu pa neće na more?
nego u akvapark.
ja nekako sumnjam, pravo da ti rečem.
Covek u belom Covek u belom 00:46 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Exitus Letalis
sve komšije oko naše kuće na moru su iz srbije.
misliš da će da poslušaju palmu pa neće na more?
nego u akvapark.
ja nekako sumnjam, pravo da ti rečem.

Zaista je potrebna izuzetna pronicljivost da se zakljuci da ljudi koji imaju kuce u CG, tj. besplatno letuju, nece prestati da to rade.
Za razliku od vas i vasih komsija, ostalih 90% naroda iz Srbije nema kucu u CG.
sonja k. sonja k. 00:52 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Pa kako ko - pa zli Bivši Jugoslovenski Republikanci Makedonci - zavrnuli su sirotu Crnu Goru da istovremeno sa njima prizna Kosovo - or else


ebesga ne razumem
crnogorska ambasadorka je proglasena za persona non grata u srbiji - zasto??
sta je sa ostalim ambasadorima, 50 kom?
sta ce uraditi sa madjarskom koja je priznala, takodje danas, ako se ne varam, kosovske pasose?
sta je sa bugarskom i svim bivsim yu zemljama?
kakva je to doslednost? diplomatija? kako ce on to sad da objasni?
smesno smesno, da ne verujes da se radi o MIP
ja stvarno ne znam kako taj jeremic ne izaziva dijareju bar kod 90% gradjana srbije
Goran Vučković Goran Vučković 00:55 10.10.2008

Re: Zoo vrt


vučko, daj malo jasnije.
šta treba istrpeti?
ko treba šta da istrpi?
stvarno ne razumem.
dal misliš da naši treba da istrpe očajno glup potez?
šta gubi crna gora?
ko tu uopšte gubi?
sve komšije oko naše kuće na moru su iz srbije.
misliš da će da poslušaju palmu pa neće na more?
nego u akvapark.
ja nekako sumnjam, pravo da ti rečem.

Pa ne znam koliko bih jasnije mogao. Rekao bih da su Crna Gora i Makedonija bile pod velikim pritiskom, inače ne bi iz obesti usaglašeno priznale Kosovo dan posle one petljavine u UN. Taj potez je prilično oštećujući za celu tu gurku na koju naša spoljna politika ulaže poprilično energije. Samim tim sam siguran da nisu očekivali da će to izazvati ovacije u Srbiji. Ali očigledno je da je druga opcija bila gora.

Ne verujem da će ovo biti bez posledica za Crnu Goru - ali kao što rekoh - imali su neprijatan, ali jednostavan izbor.
queeria92 queeria92 00:56 10.10.2008

Re: Zoo vrt

A sutra u Kuriru adresa crnogorske ambasade sa mapom kako najbrže stići do nje i sa receptom za pravljenje molotovljevog koktela.
Covek u belom Covek u belom 00:57 10.10.2008

Re: Zoo vrt

sonja k.
ja stvarno ne znam kako taj jeremic ne izaziva dijareju bar kod 90% gradjana srbije
Kako je samo glup taj srpski narod kad ga u ogromnoj vecini smatra za najboljeg ministra...

Pa proterivanja ambasadora se odnosi samo na susede koji priznaju posle odluke UN o medjunarodnom sudu, i koji imaju more i koji nisu u EU :). Eno, sve lepo objasnio Jeremic u izjavi.
Covek u belom Covek u belom 01:01 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Goran Vučković
Ali očigledno je da je druga opcija bila gora.
A naseg blogodomacina kad je trebalo da postavi blog "Vazelin za Mila" nigde nema. No nema veze bice jos prilike, posle ce Milo ko Dr Dabic da trazi da mu dostave specijalna tajna dokumenta :).
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:02 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Ne verujem da će ovo biti bez posledica za Crnu Goru

Da da, verujem.
Vreca gluposti koju sobom nosi Vuk Miskov Jeremic i Boris Ljubin Tadic jos nije ispraznjena...
Goran Vučković Goran Vučković 01:03 10.10.2008

Re: Zoo vrt


ebesga ne razumem
crnogorska ambasadorka je proglasena za persona non grata u srbiji - zasto??
sta je sa ostalim ambasadorima, 50 kom?
sta ce uraditi sa madjarskom koja je priznala, takodje danas, ako se ne varam, kosovske pasose?
sta je sa bugarskom i svim bivsim yu zemljama?
kakva je to doslednost? diplomatija? kako ce on to sad da objasni?
smesno smesno, da ne verujes da se radi o MIP
ja stvarno ne znam kako taj jeremic ne izaziva dijareju bar kod 90% gradjana srbije

Jeremić nije baš najprijatniji lik za gledanje, ali nije baš ni jednostavan posao nasledio. Njegov nastup mu baš ne pomaže popularnosti - ali niko nije savršen, zar ne?

Što se tiče doslednosti - pretpostavljam da je tu prosta stvar - svakome po zasluzi i prema mogućnostima.
Covek u belom Covek u belom 01:09 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Goran Vučković
Jeremić nije baš najprijatniji lik za gledanje, ali nije baš ni jednostavan posao nasledio. Njegov nastup mu baš ne pomaže popularnosti - ali niko nije savršen, zar ne?

Što se tiče doslednosti - pretpostavljam da je tu prosta stvar - svakome po zasluzi i prema mogućnostima.

Sudeci po odgovorima koje dajes inace na blogu (a pogotovu veceras) ja sam siguran da bi ti cak bolje odradio posao od njega, stavise mrtav sam ozbiljan kad to kazem.
queeria92 queeria92 01:12 10.10.2008

Re: Zoo vrt

A naseg blogodomacina kad je trebalo da postavi blog "Vazelin za Mila" nigde nema.


Ja se ne sećam da je Milo bio u zatvoru? Ali čim tamo stigne, ili se kojim slučajem zamonaši, ja mećem takav blog.

Njegov nastup mu baš ne pomaže popularnosti - ali niko nije savršen, zar ne?


Moja kristalna kugla kaže da će on jednog dana postati predsednik Srbije. Da je razbijem?
sonja k. sonja k. 01:14 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Jeremić nije baš najprijatniji lik za gledanje, ali nije baš ni jednostavan posao nasledio. Njegov nastup mu baš ne pomaže popularnosti - ali niko nije savršen, zar ne?


eh sad, nije nasledio, pa nego sta je, nego nasledio?
na tacni mu je servirano, samo sto on jedino zna da prica o nekakvim istorijskim pobedama njegove diplomatije, koje niko niti je video niti ce videti
taj covek je trebao da nas vodi u evropu ili bilo gde, a ne da se svadja i vodi neku tamo levu, latino populisticku diplomatiju. svako malo on povlaci nase ambasadore pa ih vraca pa malo izbacuje druge, pa preti, ljuti se, napusta sednice...strasnoo
Goran Vučković Goran Vučković 01:18 10.10.2008

Re: Zoo vrt


Sudeci po odgovorima koje dajes inace na blogu (a pogotovu veceras) ja sam siguran da bi ti cak bolje odradio posao od njega, stavise mrtav sam ozbiljan kad to kazem.

Ako pričamo o Kosovu i spoljnoj politici Srbije, ja se osećam srećan što mogu da radim svoj posao, imam relativno obezbeđenu egzistenciju (kad ne prolupa radna dozvola kao prošle godine) i da povremeno ovde seruckam iz razonode, zajedno sa ostatkom ovog veselog društvanceta - a da neko drugi vuče krst koji su mu natovarili neodgovorni kreteni od sredine osamdesetih godina na ovamo.
man ray loves me man ray loves me 01:21 10.10.2008

Re: Zoo vrt

A sutra u Kuriru adresa crnogorske ambasade sa mapom kako najbrže stići do nje i sa receptom za pravljenje molotovljevog koktela.
I novo legijino pismo - sta bi martin luter rekao da je njemu neko otkinuo parce (teritorije).
JJ Beba JJ Beba 01:22 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Jeremić nije baš najprijatniji lik za gledanje

svako malo on povlaci nase ambasadore pa ih vraca pa malo izbacuje druge, pa preti, ljuti se, napusta sednice

ma čini vam se....


baš je sexy
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:24 10.10.2008

Re: Zoo vrt

a da neko drugi vuče krst koji su mu natovarili neodgovorni kreteni od sredine osamdesetih godina na ovamo.

A on mlad, obrazovan u prestiznim skolama, moze da bira posao bilo gde u svetu, a eto, zrtvuje se za Srbiju?
Nece biti da je bas tako.
Covek u belom Covek u belom 01:24 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Goran Vučković
Ako pričamo o Kosovu i spoljnoj politici Srbije, ja se osećam srećan što mogu da radim svoj posao, imam relativno obezbeđenu egzistenciju (kad ne prolupa radna dozvola kao prošle godine) i da povremeno ovde seruckam iz razonode, zajedno sa ostatkom ovog veselog društvanceta - a da neko drugi vuče krst koji su mu natovarili neodgovorni kreteni od sredine osamdesetih godina na ovamo.
Pazi mogao je i on ko ti (sa jos malo bolje obezbedjenom egzistencijom), ali nije. Ako pitas dezurne pljuvace na blogu zasto, dace ti milion razloga, na svu srecu ni jedan pravi.
Goran Vučković Goran Vučković 01:25 10.10.2008

Re: Zoo vrt


eh sad, nije nasledio, pa nego sta je, nego nasledio?
na tacni mu je servirano, samo sto on jedino zna da prica o nekakvim istorijskim pobedama njegove diplomatije, koje niko niti je video niti ce videti
taj covek je trebao da nas vodi u evropu ili bilo gde, a ne da se svadja i vodi neku tamo levu, latino populisticku diplomatiju. svako malo on povlaci nase ambasadore pa ih vraca pa malo izbacuje druge, pa preti, ljuti se, napusta sednice...strasnoo

Ja se ponekad pitam da li je moguće da neko ko je tako očigledno inteligentan kao što si ti sam sebi veruje kad pravi te slike šarenih pajaca Jeremića i Tadića. To je isto toliko samoobmana kao i verovanje da ćemo učlanjenjem u EU da ukinemo govanca po ulicama, rad na crno i korupciju. Šta imaš od toga da sebe ubeđuješ u takve besmislice, ili da prodaješ tako nešto nama?
Covek u belom Covek u belom 01:27 10.10.2008

Re: Zoo vrt

queeria92
Ja se ne sećam da je Milo bio u zatvoru? Ali čim tamo stigne, ili se kojim slučajem zamonaši, ja mećem takav blog.
Drzim te za rec :).

Moja kristalna kugla kaže da će on jednog dana postati predsednik Srbije. Da je razbijem?
Reklo bi se da nece biti potrebe, a i zasto da uzbunjujes komsiluk nepotrebnom bukom.
man ray loves me man ray loves me 01:28 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Pazi mogao je i on ko ti (sa jos malo bolje obezbedjenom egzistencijom), ali nije.
Da, odlucio je da zagrize i prihvati politicki angazman. Poceo je da cini svet oko sebe boljim u omladini SPSa. Biseri su se nizali, ali i zrtve (mislim on se zrtvovao radi nase srece). I danas, eto...
Covek u belom Covek u belom 01:36 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Goran Vučković
Ja se ponekad pitam da li je moguće da neko ko je tako očigledno inteligentan kao što si ti sam sebi veruje kad pravi te slike šarenih pajaca Jeremića i Tadića. To je isto toliko samoobmana kao i verovanje da ćemo učlanjenjem u EU da ukinemo govanca po ulicama, rad na crno i korupciju. Šta imaš od toga da sebe ubeđuješ u takve besmislice, ili da prodaješ tako nešto nama?

Laicima nije mesto u politici, a pogotovu ne u diplomatiji. Od komentatora na blogu se sa druge strane i ne moze previse ocekivati. Problem nastane kad su najodgovorniji ljudi u stranci veci laici od ovih "simpatizera" (da se tako nesrecno izrazim) sa bloga. Onda budu interesantni ljudi u kampanjama za gradonacelnika, pa drz ne daj, pa jedva 5%, a sledeci put ce i to biti mislena imenica.
Amaterizam je problem, ne ideologija.
Covek u belom Covek u belom 01:38 10.10.2008

Re: Zoo vrt

man ray loves me
Pazi mogao je i on ko ti (sa jos malo bolje obezbedjenom egzistencijom), ali nije.
Da, odlucio je da zagrize i prihvati politicki angazman. Poceo je da cini svet oko sebe boljim u omladini SPSa. Biseri su se nizali, ali i zrtve (mislim on se zrtvovao radi nase srece). I danas, eto...
Ajte ljudi pa mozete vi i bolje, ono citirano je bio poziv da izrazite vas kreativni duh.
sonja k. sonja k. 01:47 10.10.2008

Re: Zoo vrt

što si ti sam sebi veruje kad pravi te slike šarenih pajaca Jeremića i Tadića.


ne razumem again, mos ti meni da pricas i pricas....ne verujem u teorije zavere i bad boys amerikance, ne verujem da je politicar uebermensch, ni da je za srbiju dobro da stalno gleda u nazad, isteruje samo njoj poznate pravde, gubi sve ratove i opet ih iznova provocira, verujem da je srpski nivo svesti glede govanaca, rada na crno, korupcije, ljudskih prava, ekologije, skolstva, zakonodavstva... u kriminalnom stanju i da ce be bez supporta eu biti jos gori..
a da je ovaj pajac, e to jo, bas to, na internacionalnoj politickoj sveni, ma sta on nama pricao on je upravo to - pajac iz srbije. tako i izgleda. i no bad feelings '- jednostavno bih volela da imam MIP na kog sam ponosna, a s ovim ne bih ni u pun autobus.
ili kazi mi ti sta je to sto doticni radi na internacionalnom planu a da je u interesu srbije? rezultati? projekcije?
Goran Vučković Goran Vučković 01:50 10.10.2008

Re: Zoo vrt


Laicima nije mesto u politici, a pogotovu ne u diplomatiji. Od komentatora na blogu se sa druge strane i ne moze previse ocekivati. Problem nastane kad su najodgovorniji ljudi u stranci veci laici od ovih "simpatizera" (da se tako nesrecno izrazim) sa bloga. Onda budu interesantni ljudi u kampanjama za gradonacelnika, pa drz ne daj, pa jedva 5%, a sledeci put ce i to biti mislena imenica.
Amaterizam je problem, ne ideologija.

Nije problem pokušati pa ne uspeti - to se svima događa. Ono što je bitno je umeti izvlačiti zaključke iz poraza. Bez toga je život prilično dosadan.

Ja inače verujem da Biljana nije ni gađala na pobedu, nego na republičko-gradsku klackalicu - nešto slično ovome što je sa SPS-om napravljeno kasnije (ali u malo povoljnijoj varijanti). Ono malo mog poznavanja kako funkcionišu političke partije mi kaže da njihova greška procene nije pet ili deset puta, ali može da bude dvadeset-trideset posto - dosta da se uruši konstrukcija. A ostalo je zabava za narod.
Covek u belom Covek u belom 02:04 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Goran Vučković
Nije problem pokušati pa ne uspeti - to se svima događa. Ono što je bitno je umeti izvlačiti zaključke iz poraza. Bez toga je život prilično dosadan.
Tu se vide pomaci to si u pravu, doduse kako ce to zaista izgledati videcemo pred sledece izbore.

Ja inače verujem da Biljana nije ni gađala na pobedu, nego na republičko-gradsku klackalicu - nešto slično ovome što je sa SPS-om napravljeno kasnije (ali u malo povoljnijoj varijanti). Ono malo mog poznavanja kako funkcionišu političke partije mi kaže da njihova greška procene nije pet ili deset puta, ali može da bude dvadeset-trideset posto - dosta da se uruši konstrukcija. A ostalo je zabava za narod.
Pogresne poteze je vuklo rukovodstvo. Pogresno su procenili uloge, sta dobijaju, sta gube, pogresno su procenili trenutak.
BS je totalno naivna za politiku i to je i laicima jasno, tu je potrebno iskustvo, ne moze s neba pa u rebra, opasna na jeziku, pa moze i u politiku. S druge strane ima aduta koji se i te kako mogu iskoristiti, ali zato mora da se posveti politici na duze staze, da prestane da bude zelena. I najvaznije trebalo ju je aktivirati u najboljem trenutku, aduti se cuvaju za bitne ruke. Nadam se iskreno da ce ponesto nauciti od npr. republikanaca.
Goran Vučković Goran Vučković 02:06 10.10.2008

Re: Zoo vrt

ne razumem again, mos ti meni da pricas i pricas....ne verujem u teorije zavere i bad boys amerikance, ne verujem da je politicar uebermensch, ni da je za srbiju dobro da stalno gleda u nazad, isteruje samo njoj poznate pravde, gubi sve ratove i opet ih iznova provocira, verujem da je srpski nivo svesti glede govanaca, rada na crno, korupcije, ljudskih prava, ekologije, skolstva, zakonodavstva... u kriminalnom stanju i da ce be bez supporta eu biti jos gori..
a da je ovaj pajac, e to jo, bas to, na internacionalnoj politickoj sveni, ma sta on nama pricao on je upravo to - pajac iz srbije. tako i izgleda. i no bad feelings '- jednostavno bih volela da imam MIP na kog sam ponosna, a s ovim ne bih ni u pun autobus.
ili kazi mi ti sta je to sto doticni radi na internacionalnom planu a da je u interesu srbije? rezultati? projekcije?

Nema zavere, nema good i bad boys - ima samo svoja koža iz koje se ne može i svoje d*pe koje svako pokušava da pokriva.

Uebermensch je najčešće laskanje sebi u ogledalu. Malo smo matori i kvarni da verujemo u takve stvari kod drugih, zar ne? :)

Srpski nivo svesti... interesantno zvuči. Kako ga porediš sa, recimo, grčkim nivoom svesti, ili italijanskim nivoom svesti?

Što se tiče ministra inostranih poslova... ja bih voleo da ne mogu da mu se setim imena, ali mi se ne da. A možda bi bio uspešniji kad bi mogao, po onom savetu od Brehta, da promeni narod.

aguero aguero 08:50 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Sta ste navalili na Palmu zbog zirafe?!Bolje da se trose pare na (zive) zirafe,nego na pecene jaganjce!!!
aguero aguero 08:53 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Crnoj gori treba da pokazemo zube,kad velikima ne smemo da pokazemo nesto drugo....Da nas ne bi malo recnuli!
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:59 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Covek u belom
Kako je samo glup taj srpski narod kad ga u ogromnoj vecini smatra za najboljeg ministra...


Ovo je lose receno. Srpski narod nikada nije glup - samo je malo zaveden!
man ray loves me man ray loves me 09:04 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Što se tiče ministra inostranih poslova... ja bih voleo da ne mogu da mu se setim imena, ali mi se ne da. A možda bi bio uspešniji kad bi mogao, po onom savetu od Brehta, da promeni narod.
Mora da se salis! Nema zemlje gde bi taj mogao da postane ministar spoljnih poslova sa CVom koji ima. Covek je simptom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:27 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Ne verujem da će ovo biti bez posledica za Crnu Goru - ali kao što rekoh - imali su neprijatan, ali jednostavan izbor.

kakve ce biti posledice?
mislis iz srbije?
nece moci da studiraju.
to znamo, nije novo.
evo bosna nije priznala pa ovi iz rs studiraju ko da su iz srbije
a ovi iz federacije (cak i ako su srbi, kojih ima i tamo, to valjda ne sporis)
tretiraju se ko strani studenti.

a kakve će posledice imati makedonci?
neće im priznati ime države?

vidiš vučko, ja mislim da "mi" nemamo snage da bilo kome pretimo.
možda slabijima od sebe.
manjim od sebe.
al i to je vidaut nei vizibl skses, ako se slažeš.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:42 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Za razliku od vas i vasih komsija, ostalih 90% naroda iz Srbije nema kucu u CG.

pa šta sad da radim.
a i oni koji nemaju ima da idu i da letuju.
bilo ih je i ove godine na hiljade.
srećom, ljudi iz arilja, vranja, niša, novog sada,
beograda, subotice, bora, kragujevca, kraljeva etc. ne slušaju palmu i jeremića.
slušaju svoj novčanik i interese svoje porodice.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:46 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Pedja, izbrisao si moju prvu reakciju, pa je ponavljam (mozda u ublazenojoj formi). Moje je pravo da se ne slozim kad naidjem na notorne gluposti.

Sonja K.
...ni da je za srbiju dobro da stalno gleda u nazad, isteruje samo njoj poznate pravde, gubi sve ratove i opet ih iznova provocira


Ovo nije tacno, treba se kloniti te floskule "da Srbija gubi sve ratove i opet ih iznova provocira". Niti je Srbija gubila SVE ratove, nije ih je iznova provocirala.

Nimalo duhovito, ni mudro.
Covek u belom Covek u belom 11:07 10.10.2008

Re: Zoo vrt

man ray loves me
Nema zemlje gde bi taj mogao da postane ministar spoljnih poslova sa CVom koji ima. Covek je simptom.
Pitam se pitam, sto mi uvek kad se pomene CV padne dramaturgija napamet .
Goran Vučković Goran Vučković 11:50 10.10.2008

Re: Zoo vrt


kakve ce biti posledice?
mislis iz srbije?
nece moci da studiraju.
to znamo, nije novo.
evo bosna nije priznala pa ovi iz rs studiraju ko da su iz srbije
a ovi iz federacije (cak i ako su srbi, kojih ima i tamo, to valjda ne sporis)
tretiraju se ko strani studenti.

a kakve će posledice imati makedonci?
neće im priznati ime države?

vidiš vučko, ja mislim da "mi" nemamo snage da bilo kome pretimo.
možda slabijima od sebe.
manjim od sebe.
al i to je vidaut nei vizibl skses, ako se slažeš.

Pa čujte - pretnje su bile i prošle, to je bilo pre dva, tri dana i to je završena stvar. Sad ide konkretno - ja ne znam da li snage "mi" imamo ili nemamo i koliko imamo ili nemamo. Ali pretpostavljam da Cvetković i ekipa imaju već pripremljene informacije i plan. To je stvar analize koja je malo van mojih kapaciteta, a pretpostavljam i vaših.

Ne želim da nagađam šta je to, samo kažem da je Crna Gora imala neprijatan ali jednostavan izbor (a Makedonija verovatno još neprijatniji a mnogo manje jednostavan), pošto ono što je na raspolaganju Srbiji sigurno nije ni prineti onome što je na raspolaganju npr. onim članicama EU koje forsiraju "fait accompli" rasplet, srećnu novu multi-kulti državu Kosovo, "više sreće idući put" za izbegle što se tiče njihovih imovinskih prava i za Srbiju što se tiče državne imovine.

U tom smislu je, pretpostavljam, i ono što je CG i Makedoniji "obećano" od strane Srbije, bilo dobro ili loše. A ne verujem da može da bude mnogo dobro, pošto države jedna drugoj obično ne okreću drugi obraz. Ni drugi Srbiji, ni Srbija drugima. I da se razumemo - ne radujem se ja tome uopšte - posebno ne u slučaju Makedonije, kojoj bi, ako se nešto ovako desi (a u njihovoj tekućoj situaciji je to daleko od nemogućeg), njihov "specijalni slučaj" bio otprilike nešto kao vaš nickname.

Može da bude i ništa, naravno, kao što kažete. Pretpostavljam da je i ta opcija razmatrana.
man ray loves me man ray loves me 11:53 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Pitam se pitam, sto mi uvek kad se pomene CV padne dramaturgija napamet .
Pretpostavljam da mislis na Cedu. U Cedinom cv-u nema apsolutno nista, prazan je - osim jedne stvari - Djindjic mu je bio mentor. Uz njegovo nadgledanje, bio je koristan. Prepusten sam sebi, bez ideja je. Ja sam glasala za LDP na proslim izborima, ali u medjuvremenu sam otkrila puno stvari u toj stranci koje mi se ne svidjaju. Ipak, jedna razlika izmedju Cede i Jeremica je ta sto je Ceda uvek bio na trzistu - pred glasacima. Izlazio je na izbore, pa ko glasa glasa. Za Jeremica niko nikad nije glasao.

Ako mislis na Biljanu, njen CV je mnogo vise od dramaturgije - ona je uspesan pisac. Njene drame se igraju u Parizu. Nije neka zvezda, ali je deo scene i to je svakako veliki uspeh. Nazalost njena istupanja u kampanji za gradonacelnika su mi ostavila utisak da politika nije nesto u cemu bi bila dobra, i pored njenih najboljih namera da uradi pravu stvar. Ne glasam na lokalnim izborima.

Ja sam srecna da se isti kriterijum primeni na sve. A ti?
Covek u belom Covek u belom 12:05 10.10.2008

Re: Zoo vrt

man ray loves me
Ja sam srecna da se isti kriterijum primeni na sve. A ti?
I ja, al mislim da u tom slucaju na politickoj sceni Srbije ne bi ostalo vise od 5 politicara (a i to je mnogo), a neko ipak treba da vodi ovu drzavu ma kako to jadno nekima izgledalo. A da bi neki tamo strani politicari bolje vodili Srbiju, to nije nista drugo nego tesko zanosenja. Razlozli prosti, sukob interesa i nepoznavanje situacije. Ipak politika nije fudbal, pa da uzmemo stranog selektora da nam vodi tim i ocekujemo rezultate.
man ray loves me man ray loves me 12:18 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Mozda, ali mora i donja granica malo da se podigne - ipak ekipa iz omladine SPSa tokom devedesetih treba da ostane izvan, kao i Velja i slicni. Nek svako od njih kupi po zirafu, pa da razmislimo. Ovako - 'nisam ljubimac'.
Sto je nekompetentan covek na visem polozaju, to vecu stetu pravi, jer od njega zavise zivoti to veceg broja ljudi.
adam weisphaut adam weisphaut 12:28 10.10.2008

?

Pitam se pitam, sto mi uvek kad se pomene CV padne dramaturgija napamet .

A ne padnu ti oni školovani kešom od nafte 90-ih na prestižnim univerzitetima?
Goran Vučković Goran Vučković 12:32 10.10.2008

Bar neka korist :P

A ne padnu ti oni školovani kešom od nafte 90-ih na prestižnim univerzitetima?

Mislim da je svako ulaganje u obrazovanje odlična investicija
adam weisphaut adam weisphaut 12:42 10.10.2008

Re: Bar neka korist :P

Mislim da je svako ulaganje u obrazovanje odlična investicija

Pa ne znam, slušajući njegovo "elokvenciju" rekao bih da su te pare bile uzalud bačene.
Goran Vučković Goran Vučković 12:47 10.10.2008

Re: Bar neka korist :P

Pa ne znam, slušajući njegovo "elokvenciju" rekao bih da su te pare bile uzalud bačene.

Kako bačene? Pa dogurao je do pozicije ministra spoljnih poslova, a evo Peđa mu proriče i predsedničko mesto :)
man ray loves me man ray loves me 12:57 10.10.2008

Re: Bar neka korist :P

vuk gorki: "moji unezveriteti"

ps: jeste primetili da se na blogu periodicno vrte ploce o jeremicu i kusturici. i am bored :(
Filip2412 Filip2412 21:51 10.10.2008

Re: Zoo vrt

Što se tiče doslednosti - pretpostavljam da je tu prosta stvar - svakome po zasluzi i prema mogućnostima.
I ameri nedosledni, Srbiju bombardovali zbog Kosova a Rusiju nisu zbog Gruzije....
mariposa23 mariposa23 23:16 09.10.2008

džebi ga

mislila sam da sam pomalo originalna. Ništa, mora da nađem drugi način.
U svakom slučaju, samo da ti rečem da me tvoja duhovitost očarava.
P.S. pozdravi drugaricu, mi leptirići mora da se držimo zajedno
queeria92 queeria92 23:20 09.10.2008

Re: džebi ga

Moramo... da pravimo sekte i ostale lobije, pa jednog dana da zavladamo svetom
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:25 09.10.2008

Re: džebi ga

queeria92
Moramo... da pravimo sekte i ostale lobije, pa jednog dana da zavladamo svetom


Da ne lutas:

http://en.wikipedia.org/wiki/K_Street_(Washington,_DC)
mariposa23 mariposa23 23:29 09.10.2008

Re: džebi ga

leptirići i cvetići, jao kako lepo. Možda oformimo i svoju crkvu sa parolom *smell the flower, talk to the hand, the hand will save your soul* Ili bar nešto slično. Mnogo smo bre naivan narod (možda zato što uvek pobeđujemo, pa mislimo da sve možemo). Progutaće sigurno.
A možda kane i neka lova, jer tebe finansiraju ove strane službe, a mene jadnu niki. Devojka se u ovom surovom svetu mora dovijati na razne načine.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:58 09.10.2008

naglo se udaljilo...

i ohridsko jezero....



al ništa, tu je obecka bara...
JJ Beba JJ Beba 00:32 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

Exitus Letalis
i ohridsko jezero....



al ništa, tu je obecka bara...

ja zapljunula banju junaković.


akvapark prazan, kažu spucali su u njega 100 miliona keka

ako sve pukne i popizdim mogu i u Ljig
peške
sonja k. sonja k. 00:43 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

bukiram spa u drvwengradu

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:44 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

JJ Beba
Exitus Letalis
i ohridsko jezero....



al ništa, tu je obecka bara...

ja zapljunula banju junaković.


akvapark prazan, kažu spucali su u njega 100 miliona keka

ako sve pukne i popizdim mogu i u Ljig
peške

de je to bejbi?
ima i srebrno jezero.
a ima i tona komaraca po osobi.
i blata također....
JJ Beba JJ Beba 00:52 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

sonja k.
bukiram spa u drvwengradu


sauna/ crkva?
kul
JJ Beba JJ Beba 00:59 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

de je to bejbi?
ima i srebrno jezero.
a ima i tona komaraca po osobi.
i blata također....

kod apatina.
na srebrno jezero ne idem. gužva
idem u bezdan
sonja k. sonja k. 01:01 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

sauna/ crkva?


feng shui u slanini
JJ Beba JJ Beba 01:04 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

sonja k.
sauna/ crkva?


feng shui u slanini

:))
sobrašica šeng fui
JJ Beba JJ Beba 01:06 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...

ipak najvolijem Tekiju
malaramona malaramona 09:47 10.10.2008

Re: naglo se udaljilo...


queerin aqua park:))
Pulse Pulse 01:31 10.10.2008

!

I've said it before and I'll say it again

YOU ROCK MY WORLD!!!!

OooOOoOOooOOooOoO
queeria92 queeria92 01:38 10.10.2008

Re: !

Hvala cico :)

Samo za tebe:

Filip2412 Filip2412 02:30 10.10.2008

bolesni komentari

Zasto Crna Gora to radi pre Grcke, Rumunije?
jednoglasno, sa zadovoljstvom i pre mnogih drugih zemalja...

I ne kapiram ove komentare ovde; jasno je da to sto rade Tadic i Jeremic nema puno sanse jer je Sloba zasrao mnogo ranije
ali to sto se ljudi ovde sprdaju i prosto vesele ovom cinu ukazuje na jednostavno potpuno nepostojanje ikakvog patriotizma. Pod izgovorom kritike SRS i slicnih debila svaki nedostatak zdravog patriotizma se prosto slavi ovde. Tako nesto je nemoguce videti ni u jednoj drugoj zemlji na svetu. Takvu zluradost i shizofreniju.

Sta reci, Srbija jos malo pa je nema. Ocekujem uskoro da Vojvodina prizna Sumadiju, Sumadija Kosovo, Crna Gora Pomoravlje, Kosovo Vojvodinu itd. pa da stavimo tacku na tu istorijsku gresku zvanu Srbija. Da Srbija vise ne postoji pa neka svima na Balkanu svane.

vladimir petrovic vladimir petrovic 09:10 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Filip
I ne kapiram ove komentare ovde; jasno je da to sto rade Tadic i Jeremic nema puno sanse jer je Sloba zasrao mnogo ranije
ali to sto se ljudi ovde sprdaju i prosto vesele ovom cinu ukazuje na jednostavno potpuno nepostojanje ikakvog patriotizma.


Hm. Nekima nista nije sveto, pa ni patriotizam, ni vera, ni tradicija... Sve okrecu na zezanje.

Medjutim, ruku na srce, euforija koju je napravio mladjani MIP "oko velike pobede" u UN jeste preterana. Bolje bi bilo da smo se pravili mutavi i da smisljamo sledece korake (ako ih jos ima) a ne da likujemo, busamo se u grudi i opijamo necim sto... jeste pogodak, ali nikako nije baza za slavlje, jer je sve to samo - zamajavanje. Sitni poeni za politikante koji nas prave blesavim sa floskulom "I Kosovo i Evropa".

N. B. Ovaj post pokazuje da Pedja A. posle "Vazelina za Urosa" (koji su neki zdusno pljuvali) ima duha i ume blagovremeno da reaguje. Zezanja i igara, to nam treba...
queeria92 queeria92 10:28 10.10.2008

Re: bolesni komentari

ali to sto se ljudi ovde sprdaju i prosto vesele ovom cinu ukazuje na jednostavno potpuno nepostojanje ikakvog patriotizma.


I to je nešto loše?

Medjutim, ruku na srce, euforija koju je napravio mladjani MIP "oko velike pobede" u UN jeste preterana.


Ja ceo dan doživljavam one, one, one multi-kulti orgazme, ili kako se već to zove
JJ Beba JJ Beba 11:41 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Hm. Nekima nista nije sveto, pa ni patriotizam, ni vera, ni tradicija... Sve okrecu na zezanje.

sram da nas bude.....ništa nam nije sveto...
umesto da se kolketivno samoubijemo bacanjem sa brankovog mosta na beton a miškovića, djilasa, tadića, malog iz MIPa, tomu & sve resto gegulanere iz 90tih ostavimo da sami žive u zemlji u kojoj se tradicija, pravoslvalje i patriotizam mere na kilograme, mi se ovde sprdavamo u odsutnom trenutku po zemlju kada nam mučki iz večeri, braća po materi zabija nož u leđa...ne daju nam bre ni da slavimo spektakularnu pobedu u UN. nismo li ih sve tamo u onoj zgradurini bacili na leđa?

:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:50 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Zasto Crna Gora to radi pre Grcke, Rumunije?
jednoglasno, sa zadovoljstvom i pre mnogih drugih zemalja...

a makedonija?
nju niko ne spominje.

ali to sto se ljudi ovde sprdaju i prosto vesele ovom cinu ukazuje na jednostavno potpuno nepostojanje ikakvog patriotizma.

čakaj, ne vesele se. samo su realni.
al ako je do veselja, pa šta je 48 sati svadba, menjam ženu, grand parada (koja ne prestaje od 90-tih jal na pinku, jal na ostalim tv, kako se ovo zove, ne mogu da se setim, što sad ide na b92 etc.?
sve je to veselje i niko tamo ni ne pomisli na kosovo ni na priznanje kosova od strane cg i makedonije.
furaju svoj lajf. puni kafići, puni stadioni, pune koncertne dvorane, rasprodati aranžmani za sve destinacije sveta...
što samo mi ne valjamo?
Filip2412 Filip2412 14:17 10.10.2008

Re: bolesni komentari


ali to sto se ljudi ovde sprdaju i prosto vesele ovom cinu ukazuje na jednostavno potpuno nepostojanje ikakvog patriotizma.

I to je nešto loše?


To je jasan znak psiholoskog poremecaja - da se veselis kada se dogadja nesto lose.


Ja ceo dan doživljavam one, one, one multi-kulti orgazme, ili kako se već to zove
I ja isto, samo slabo obavestavam preko bloga ovde. Nije mi to palo na pamet.
Filip2412 Filip2412 14:20 10.10.2008

Re: bolesni komentari

a makedonija?
nju niko ne spominje.

Kakve veze Srbija sa Makedonijom danas ima? Nisu Makedonci bili 90% direktorskog kadra u Srbiji godinama. Nije Sloba Milosevic bio Makedonac.

čakaj, ne vesele se. samo su realni.
al ako je do veselja, pa šta je 48 sati svadba, menjam ženu, grand parada (koja ne prestaje od 90-tih jal na pinku, jal na ostalim tv, kako se ovo zove, ne mogu da se setim, što sad ide na b92 etc.?


Prvo nije tacno da se ne vesele, ovde na blogu sve vrca od duhovitosti. Drugo, Exitus sama odgovorila na svoje pitanje: ti koji se vesele ovde na blogu isti su ko i oni sa 48 sati svadba i grand parade. Oboleli ljudi.
Filip2412 Filip2412 14:49 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Hm. Nekima nista nije sveto, pa ni patriotizam, ni vera, ni tradicija... Sve okrecu na zezanje.

sram da nas bude.....ništa nam nije sveto...
umesto da se kolketivno samoubijemo bacanjem sa brankovog mosta na beton a miškovića, djilasa,


Nije to zezanje, to je vise shizofrenija. Zdravo veselje svakako nije, radi se o pshickom poremecaju, tako to ja gledam. Bolesna nacija kompletno. Ko na Grand Show ko ovde na Blogu ali nema mnogo razlike, svi su "veseli".

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:48 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Filip2412

Nije to zezanje, to je vise shizofrenija. Zdravo veselje svakako nije,
radi se o pshickom poremecaju, tako to ja gledam. Bolesna nacija
kompletno. Ko na Grand Show ko ovde na Blogu ali nema mnogo razlike,
svi su "veseli".

Pazite, kad je bilo vreme da se bude tuzan (recimo tokom gazi-mestanskog divljanja ili osme sednice saveza satanista ili prilikom ispracanja raznih tenkova ili tokom odlaska u vojsku, bilo cijeg), onda su svi vrcali od veselja. E pa, kao sto je pesnik odavno rekao, "kolo srece u okoli...", itd. Ovo jeste svojevrsna kosmicka ravnoteza - posto se vecina onih sto su beslovesno urlikali "slobo, slobodo!" u znak podrske pozarevackom monstrumu jos uvek nije dozvala k svesti, samo se strateski preraspodelila i pomalo nasminkala.
Covek u belom Covek u belom 16:05 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Milan M. Ćirković
[Ovo jeste svojevrsna kosmicka ravnoteza - posto se vecina onih sto su beslovesno urlikali "slobo, slobodo!" u znak podrske pozarevackom monstrumu jos uvek nije dozvala k svesti, samo se strateski preraspodelila i pomalo nasminkala.
Da mi je samo znati kojim ste naucnim metodama ovo zakljucili...

A sa ovim o "kosmickoj ravnotezi" uopste niste daleko od onih sto misle da je Srebrenica "kosmicka ravnoteza" za Kravicu i Bratunac.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 16:12 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Nisu potrebni neki specijalni naucni metodi -- dovoljno je pogledati izborne rezultate (ma koliko se Dacic prenemagao, on sam zna da mu glasaci misle drugacije, tako da mu se na tome sto je resio da ih prevesla moze samo cestitati). I uociti da udbaski egzekutori jos nisu kaznjeni, a njihove tajne sluzbe koje su i stvorile tiranina i dalje spokojno i mirno rade u kontinuitetu, od Krcuna i Berije do danas...
Filip2412 Filip2412 16:25 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Milan M. Ćirković

Filip2412Nije to zezanje, to je vise shizofrenija. Zdravo veselje svakako nije,radi se o pshickom poremecaju, tako to ja gledam. Bolesna nacijakompletno. Ko na Grand Show ko ovde na Blogu ali nema mnogo razlike,svi su "veseli". Pazite, kad je bilo vreme da se bude tuzan (recimo tokom gazi-mestanskog divljanja ili osme sednice saveza satanista ili prilikom ispracanja raznih tenkova ili tokom odlaska u vojsku, bilo cijeg), onda su svi vrcali od veselja. E pa, kao sto je pesnik odavno rekao, "kolo srece u okoli...", itd. Ovo jeste svojevrsna kosmicka ravnoteza - posto se vecina onih sto su beslovesno urlikali "slobo, slobodo!" u znak podrske pozarevackom monstrumu jos uvek nije dozvala k svesti, samo se strateski preraspodelila i pomalo nasminkala.


Tuzan sam bio 89/90 kada se cela istocna Evropa okretala zapadu, NATO & USA a mi se sa Slobom na celu pravili veci komunisti od Marksa i Engelsa. Tuzan sam bio kada smo vodili ratove sami protiv svih i Slobina vlast sirila nacionalizam i kasnije izazvala bobardovanje. Sloba je naneo vise stete Srbiji nego svi neprijatelji zajedno.

Ipak, to ne znaci da sam se radovao ubijanju civila NATO bombama u Nisu i rusenju 5 mostova na najvecoj evropskoj reci u Novom Sadu. Niti da sam toliko glup pa da mislim kako je Sloba kriv za sve, mozda i za rusenje mosta u Mostaru, mozda i za muslimansko muslimanski rat Fikret Abdic / Alija Izetbegovic? Niti Slobina krivica opravdava etnicko ciscenje Srba iz Hrvatske.

Isto tako, ne vidim mesta za duhovite poskocice i radovanje crnogorskom priznanju Kosova. Sloba Milosevic je nekakav Crnogorac, 90% direktora po Srbiji Crnogorci, moji roditelji su izdvajali pare od plate godinama za pomoc toj Crnoj Gori. Ne studiraju Spanci ili Rumuni za dzabe u Srbiji nego Crnogorci. Tuzan sam zbog gluposti Srbije i nista mi nije smesno niti ikakve karikature smatram primerenim u vezi jnihovog priznavanja Kosova. Smatram da ce i Srbija jednog dana priznati Kosovo, ne verujem ja u povratak Kosova. Ipak, trebalo je da sacekaju Srbiju da to uradi.

Zasto Englezi ne spale svu svoju tradiciju ako je nebitna, zasto i dalje prave filmove o Kraljici Elizabeti, Viktoriji. Zato sto su glupi verovatno jel tako?

Ja ne mislim da je ekstremni primitivni nacionalizam posledica okrenutosti tradiciji vec upravo obratno. Srbija je zemlja gde nista nije sveto i upravo zato i propada. Bez tradicije nema drzave. Crna Gora ce izmisliti novu crkvu, novu tradiciji izmislice da su nastali od Albanaca ili od Ilira i postovace vise to nego Srbi svoje kulturno nasledje. Slobodan Milosevic i Seselj kao kulturni ideolozi sljama koji je vladao su obojica komunisti - nacionalsocijalisti zbunjenog nacionalnog identiteta Crnogorac, Srbin, Hrvat, Jugosloven... Oni su produkt unistene tradicije i kulture u Srbiji.

Evo za kraj stihovi jednog poznatog fasiste sa prostora Crne Gore:
Моје племе сном мртвијем спава,
суза моја нема родитеља,
нада мном је небо затворено,
не прима ми ни плача ни молитве;
у jад ми се свијет претворио,
а сви људи паклени духови.
Црни дане, а црна судбино!
О кукавно Српство угашено!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 16:28 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Filipe, potpuno ste u pravu. Bolesni nacionalizam NEMA veza sa tradicijom. Da ima, oni bi citali velike srpske pisce, Dositeja, Lazu Kostica, Domanovica, Crnjanskog, Kisa, Pekica, postovali bi srpske naucnike, prosvetitelje, glumce, itd. isl. Klicalo bi se Milankovicu i Zoranu Radmilovicu, a ne degenericima poput sheshelja i karadzica. To uopste nije sporno. Samo treba videti kako se ta bolest moze izleciti. A mi (u smislu drustva), radimo jako malo na tom lecenju...
adam weisphaut adam weisphaut 16:29 10.10.2008

Re: bolesni komentari

О кукавно Српство угашено!

Šmrc.
Filip2412 Filip2412 16:38 10.10.2008

Re: bolesni komentari

potpuno ste u pravu. Bolesni nacionalizam NEMA veza sa tradicijom. Da ima, oni bi citali velike srpske pisce, Dositeja, Lazu Kostica, Domanovica, Crnjanskog, Kisa, Pekica, postovali bi srpske naucnike, prosvetitelje, glumce, itd. isl. Klicalo bi se Milankovicu i Zoranu Radmilovicu, a ne degenericima poput sheshelja i karadzica. To uopste nije sporno. Samo treba videti kako se ta bolest moze izleciti. A mi (u smislu drustva), radimo jako malo na tom lecenju...


Ponekad mi se samo cini da pojedini "ekstremno gradjanski" orjentisani pokusavaju da izbace zito zajedno sa kukoljem. Zato ovde govorim ovako.

Eto recimo ovaj queerija je stvaio na amblemu srpske zastave PEDER 100% od oca i majke. Ja nisam bas siguran sta je time hteo reci ali eto bez imalo ironije izjavljujem da mi se to dopada. U tome jeste stvar:preuzeti patriotizam od SRS i slicnih debila a ne proglasiti partiotizam za negativnu stvar kako to neki ovde cine.
queeria92 queeria92 17:01 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Zasto Englezi ne spale svu svoju tradiciju ako je nebitna, zasto i dalje prave filmove o Kraljici Elizabeti, Viktoriji. Zato sto su glupi verovatno jel tako?


Ovo se zove mešanje frogs and grandmothers.

Sve zavisi šta to pod tradicijom podrazumevamo?

Ako kojim slučajem Englezi pod tradicijom podrazumevaju, na primer kolonijalizam, onda je treba spaliti, ne zato što je nebitna, već zato što je zlo.

Isto tako važi i za Srbe. Ako pod svojom tradicijom podrazumevaju, na primer ubijanje vladara koji pokušavaju da modernizuju državu (a podrazumevaju), onda je treba spaliti.

Ja u Srbiji imam problem sa tradicionalnim vrednostima... Freske, crkve, manastiri, narodne pesme, to mi nije posebno zanimljivo, jer je dosadno, niti posebno vredno moje pažnje.

Eto recimo ovaj queerija je stvaio na amblemu srpske zastave PEDER 100% od oca i majke. Ja nisam bas siguran sta je time hteo reci ali eto bez imalo ironije izjavljujem da mi se to dopada.


U pitanju je parodija na nacionalistički amblem Srbin 100% po ocu i majci :))


Filip2412 Filip2412 17:09 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Freske, crkve, manastiri, narodne pesme, to mi nije posebno zanimljivo, jer je dosadno, niti posebno vredno moje pažnje.


Ja uopste nisamreligiozan, medjutim nisu ni Srbi u vecini. Ne bi inace toliko dugo drzali na vlasti takvog antihrista koji se nikada nije ni prekrstio: Slobodan Milosevic za neupucene.

Ne bi klicali Seselju koji prima nekakvu lentu Malteskog reda i koji za Aleksanra Karadjordjevica kaze da je dosao u Srbiju kako bi se najeo ko svinja i kako mu je bila masna brada dok je govorio.

Dakle, najveci protagonisti ludila u Srbiji bili su jako protiv tradicionalnih vrednosti a nikako promoteri istih.
Filip2412 Filip2412 17:12 10.10.2008

Re: bolesni komentari

queeria92

U pitanju je parodija na nacionalistički amblem Srbin 100% po ocu i majci :))
znam ja to vrlo dobro, nego cekam tebe da objasnis...

klucno pitanje je zasto parodija?

Sta ima lose u stavljanju gay poruke na srpski amblem?
Sta ima lose u koriscenju srpske zastave na gay paradi?

evo citiracu samog sebe:
... treba preuzeti patriotizam od SRS i slicnih debila a ne proglasiti partiotizam za negativnu stvar kako to neki ovde cine.


EDIT:
Meni je patriotizam normalna stvar i ne moram da se pravdam parodijom kada upotrebim srpsku zastavu.
To sto je vama patriotizam nesto lose samo pokazuje da ste za pojam culi od Seselja. To je problem vaseg obrazovanja.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:29 10.10.2008

Re: bolesni komentari

JJ Beba
...ne daju nam bre ni da slavimo spektakularnu pobedu u UN. nismo li ih sve tamo u onoj zgradurini bacili na leđa?


Pa jeste, bacili smo ih na ledja, ali se oni opet digli, pa se kurce... A mali to cesto radi, zbog kompleksa...I sve pevaju: SMALL IS BEAUTIFUL. A ja uvek verovao da samo nesto veliko moze da bude - ono pravo, he, he, he...
queeria92 queeria92 18:06 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Sta ima lose u stavljanju gay poruke na srpski amblem?


Apsolutno ništa.

Sta ima lose u koriscenju srpske zastave na gay paradi?


Ništa, samo što se to meni ne bi dopalo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Meni je patriotizam normalna stvar

I meni.
A kako cemo da se dogovorimo sta je to patriotizam?
Podrzavati svakakve gluposti koje cine u ovom slucaju Tadic I Jeremic?
Ne primetiti da pokusavaju da nas naprave budalama pricom o velikoj pobedi u UN?
Zamereti C Gori sto radi nesto sto je u interesu nje same?
Glumiti ozbiljnost i time pokusati da ucutkas one koji na to ne pristaju?
Proglasavati ih, kao ti, "nepatriotima"?
Pa evo, ja za takve, koji u ovome vide patriotizam, mislim da su nepatrioti.


Filip2412 Filip2412 20:00 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Glumiti ozbiljnost i time pokusati da ucutkas one koji na to ne pristaju?

Ne glumim ozbiljnost, ja jesam ozbiljan. Pre bih rekao da ovi "neozbiljni" glume, sa osmehom koji vise lici na grc. Elementarno posedovanje mozga i zelje za boljitkom zemlje mi nedozvoljava da se veselim.

Podrzavati svakakve gluposti koje cine u ovom slucaju Tadic I Jeremic?

Tadic i Jeremic sta god radili sada nije previse bitno. Niti ih ja podrzavam. Niti su oni uopste tema mojih postova.

Zamereti C Gori sto radi nesto sto je u interesu nje same?

Ili se mozda radi se o interesu mafije koja je svercovala duvan i narkotike? Ja im uopste ne zameram sto rade u svoju korist. Verovatno su i Slobodana Milosevica pocetkom devedesetih podrzavali u svoju korist, dok sam ja protestvovao u Srbiji protiv istog. Verovatno su odbili da izadju na izbore glasaju za Djindjica i demokratsku opoziciju 2000 godine takodje u svoju korist. Ja sam samo razocaran maloumnim Srbima koji i dalje smatraju da su Cronogorci nekakvi srpski saveznici.
Filip2412 Filip2412 20:05 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Ja u Srbiji imam problem sa tradicionalnim vrednostima... Freske, crkve, manastiri, narodne pesme, to mi nije posebno zanimljivo, jer je dosadno, niti posebno vredno moje pažnje.


Ja licno nisam ocaran religijom. Sto se tice narodnih pesama, mogu ti samo reci da se hvalis neznanjem. Ja sam imao prilike da slusam analize arhetipa ljudskog shvatanja svemira, ljubavi, smrti, postanka sveta... sve na osnovu srpskih narodnih pesama. Bile su zanimljive Geteu, valjda covek bio glup.
queeria92 queeria92 20:56 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Sto se tice narodnih pesama, mogu ti samo reci da se hvalis neznanjem. Ja sam imao prilike da slusam analize arhetipa ljudskog shvatanja svemira, ljubavi, smrti, postanka sveta... sve na osnovu srpskih narodnih pesama. Bile su zanimljive Geteu, valjda covek bio glup.


Pa, meni nisu zanimljive, čak šta više, neke su mi ogavne... ali je Geteu oprošteno jer je ipak živeo u 19. veku.
Meni danas fali kritički pristup epskim pesmama, jer mahom promovišu nasilje, genocid, ubijanje, omalovažavanje žena...

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Ne glumim ozbiljnost, ja jesam ozbiljan

E sad ako bih hteo da se zezam rekao bih da je onda to vec ozbiljan problem.
Ali evo necu.
Ozbiljno mislis da je patriotizam samo ono to sto ti smaytras da jeste. Ko to drugacije vidi nije patriota?
Onaj ko se smeje ne glupost je nepotriota?
Rece na jednom mestu:
jasno je da to sto rade Tadic i Jeremic nema puno sanse jer je Sloba zasrao mnogo ranije

Znaci li to da mislis da uopste postoji sansa?
Znaci li da dok oni kazu da postoji, mi ne treba da ne vidimo da je zid beo i da mrtvi ozbiljni cekamo da nam oni kazu da je takav?
I mozda si u pravu, ima malo onoga sto lici na grc u tom osmehu. Ipak sve te gluposti rade u nase ime i za nase pare.
Patriotizam jeste videti stvar realno i na nju reagovati. Nekad sprdnja ostaje kao jedino sredstvo. Zasto pricati o sizofreniji nedostatku razuma, nepatriotizmu, nedostatku obrazovanja (tek to!!)...


Ili se mozda radi se o interesu mafije koja je svercovala duvan i narkotike? Ja im uopste ne zameram sto rade u svoju korist. Verovatno su i Slobodana Milosevica pocetkom devedesetih podrzavali u svoju korist, dok sam ja protestvovao u Srbiji protiv istog. Verovatno su odbili da izadju na izbore glasaju za Djindjica i demokratsku opoziciju 2000 godine takodje u svoju korist. Ja sam samo razocaran maloumnim Srbima koji i dalje smatraju da su Cronogorci nekakvi srpski saveznici.

Pa nas u Srbiji treba da pitaju sta da rade i sta im je premijer radio i govorio ranije? Oni to ne znaju?
A mi smo naravno sigurni da je to bas tako. Da je Milo narko bos i da je svercovao duvan.
Njihova legalno izabrana vlada je donela odluku za koju misli da jeste u njuihovom interesu i tu se stvar zavrsava. Mi treba da vidimo da li je u nasem interesu proterivanje ambasadorke i kako na to da reagujemo.
Neko bira sprdacinu. To je svakako bolje nego odobravanje. Patriotskije.
Filip2412 Filip2412 21:26 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Pa, meni nisu zanimljive, čak šta više, neke su mi ogavne... ali je Geteu oprošteno jer je ipak živeo u 19. veku.

Pa, meni nisu zanimljive, čak šta više, neke su mi ogavne... ali je Geteu oprošteno jer je ipak živeo u 19. veku.


a) Da li si cuo za pricu Bas Celik recimo?
b) 19 vek, blago nama, aj da zaboravimo Getea, pa zatim Sekspira a i Grcku tragediju i komediju. Mnogo davno bilo zaostali neki ljudi pisali... a danas ovi napredni evo kvalitetna knjizevnost na sve strane


nego eto, saznadosmo od tebe da je Gete bio genocidna licnost
Goran Vučković Goran Vučković 21:30 10.10.2008

Vođe mora doć' cenzura...


Pa, meni nisu zanimljive, čak šta više, neke su mi ogavne... ali je Geteu oprošteno jer je ipak živeo u 19. veku.
Meni danas fali kritički pristup epskim pesmama, jer mahom promovišu nasilje, genocid, ubijanje, omalovažavanje žena...

Mislim da bi za početak mogli da cenzurišu francusku nacionalnu himnu:



Aux armes, citoyens
Formez vos bataillons
Marchons, marchons
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons


A tek dansku kraljevsku, sa sve mačem kralja Kristijana koji probija šlemove i rasipa mozak Gota...
Filip2412 Filip2412 21:38 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Znaci li to da mislis da uopste postoji sansa?
Znaci li da dok oni kazu da postoji, mi ne treba da ne vidimo da je zid beo i da mrtvi ozbiljni cekamo da nam oni kazu da je takav?
Ne mislim da ima sanse ali Tadic je pobedio SRS zahvaljujuci stavu o Kosovu & EU. Elementarni znak postovanja bi bio da ostave Srbiji odluku oko Kosova, da se sloze sa Srpskim stavom. Mogli su da podrzavaju Milosevica dok sam ja protestvovao ranih devedesetih. Sad su veliki Evropejci. Kako to da Spanija nije priznala Kosovo? CG priznanje samo dan nakon UN glasanja je direktan akt pritiska na Srbiju, mnogo vise nego bilateralna stvar CG i Kosovske vlasti.
Da je Milo narko bos i da je svercovao duvan.
Ne, Taci je narko bos a Milo je svercovao duvan. Ja licno kupovao svecovan duvan koji je donesen iz Crne Gore. Philip Morris je imao puno problema sa CG kriminalcima oko izvoza u CG jer im je trziste prepravljeno laznim Malborom i ostalim svercovanim cigaretama. To nije nikakv spekulacija nego svima poznata stvar. No MIlo je miran jos neko vreme jer uredno izvrsava naredjenja.
Mi treba da vidimo da li je u nasem interesu proterivanje ambasadorke i kako na to da reagujemo.
Nebitna stvar. Za nas interes bitni su samo USA, EU i Rusija. Ne vidim znacaj ostalih. Dok god iz Nemacke stizu nagrade za Tadica ja sam zadovoljan spoljnom politikom.



queeria92 queeria92 21:38 10.10.2008

Re: bolesni komentari

nego eto, saznadosmo od tebe da je Gete bio genocidna licnost

Grešiš. Pa nije Gete bio Srbin

Pa, hajde da ne zaboravimo Šekspira... Hajde da uzmemo njegovu "Ukroćenu goropad" i srpsku verziju "Zlu ženu". Šta možemo da naučimo?
Možemo da naučimo da ženu, kad povileni, treba dobro izdevetati i sve će biti oket. Pa, meni je to odvratno, nije mi smešno, uopšte mi nije komedija i nije mi umetnost, koliko god to bio Šekspir, odnosno Sterija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 10.10.2008

Re: bolesni komentari

Ne mislim da ima sanse ali Tadic je pobedio SRS zahvaljujuci stavu o Kosovu & EU

Dosta ovih sto se sad smeju, verujem, smejali su se i tad znajuci da je to nemoguce. Kosovo & EU I zasto sad da se ne smeju?
Mogli su da podrzavaju Milosevica dok sam ja protestvovao ranih devedesetih

Lici mi na samopromovisanje. A sto se C Gore tice, ponavljam, legitimna odluka legalne vlade i to je to. Uz to jos i nesto sto ce kad tad velika vecina uraditi. Sad bi CG zbog trebala da se ponasa isto kao devedesetih, da ceka odluku Beograda pa da se izjasni? Da opet cini istu gresku? A zamera joj se na onoj?!?!
Milo je svercovao duvan. Ja licno kupovao svecovan duvan koji je donesen iz Crne Gore.

Bas onaj sto ga licno Milo prosvercovao?

Ne vidim znacaj ostalih. Dok god iz Nemacke stizu nagrade za Tadica ja sam zadovoljan spoljnom politikom.

A Tadic recimo vidi i pored svih nagrada:
Tadic, ovih dana: “Povratili smo prijatelje koje smo nekada zaboravljali, pre svega iz Pokreta nesvrstanih i iz zemalja Trećeg sveta

Zadovoljan spoljnom politikom?
Filip2412 Filip2412 01:49 11.10.2008

Re: bolesni komentari


Ne mislim da ima sanse ali Tadic je pobedio SRS zahvaljujuci stavu o Kosovu & EU

Dosta ovih sto se sad smeju, verujem, smejali su se i tad znajuci da je to nemoguce. Kosovo & EU I zasto sad da se ne smeju?
Neka se smeju, njihovo pravo. kao i moje pravo da takvo ponasanje smatram kretenskim.
Mogli su da podrzavaju Milosevica dok sam ja protestvovao ranih devedesetih
Lici mi na samopromovisanje.
Da, samopromovisanje pa sta? Isti oni koji su pomagali Slobi ranih devedesetih a zatim kasnije nepodrzavanjam srpske opozicije ponovo stali na njegovu stranu su sada na vlasti u CG.
Ja licno kupovao svecovan duvan koji je donesen iz Crne Gore.
Bas onaj sto ga licno Milo prosvercovao?
Ne svercovali neki nevaljali momci a Milo se trudio da ih spreci. No nijemogao jer nije imao ovlascenja.... bio samo premijer. Pretnje od kriminalaca su stizale u Srbiju i to strancima u BAT i Philip Morris kada se krenulo sa razmisljanjem o izvozu u CG.
Tadic, ovih dana: “Povratili smo prijatelje koje smo nekada zaboravljali, pre svega iz Pokreta nesvrstanih i iz zemalja Trećeg sveta“
Svakako su zemlje treceg sveta koje on ima na umu bitnije od CG. Ipak, ovo je opet vise politikantska magla, neophodna u politici...

A sto se C Gore tice, ponavljam, legitimna odluka legalne vlade i to je to.
I odluka Spanije da ne prizna je legitimna. Legitimno je sve sto velike sile podrzavaju. Ja ne dovodim u pitanje legitimnost te odluke, samo hocu da kazem da je ta odluka sramna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana