Društvo| Politika

Obamamania

Budimac RSS / 07.11.2008. u 15:58

Cunami gluposti koji je zapljusnuo planetu zemlju, a u vezi novoizabranog američkog predsednika je teško uporediv sa bilo čime. No, čini mi se da je to samo još jedan (definitivan) dokaz da smo do guše u orvelijanskom svetu, te je shodno tome newspeak postao lingua Franca globotomiranog sveta.

Da se razumemo odmah na početku i meni je veoma drago da je Barak Husein Obama pobedio na tim izborima. Samo... ja nisam ovlažio zbog toga niti odložio mozak u ladicu nahtkastne.

Nisam ni od onih (nije ni njih malo) koji kažu da se NIŠTA neće promeniti. Ništa je baš širok pojam i teško je da se ništa ne menja promenom stanara na tako poznatoj adresi. Međutim, da će sve ili većina promena ići u pravcu želja koje su ne samo američki birači nego i dobar deo sveta projektovali u Obamu, a on ih (logično) podgrevao (newspeak jezikom), ne verujem, jer ne samo da se to kosi sa zdravim razumom nego nema baš puno uporišta čak ni u samoj njegovoj retorici (kada se malo izbliže pogleda), da ne govorim o postupcima. Verovati tako nešto znači ignorisati konzistentnost američke spoljne politike od Drugog svetskog rata na ovamo (bez obzira na stanara Bele kuće).

Najjednostavniji i najočigledniji primer je pitanje prisustva američkih trupa u Iraku, što je eufemizam za rat u istom. Da, Barak Husein Obama je bio protiv tog rata (vrlo pozitivno) kad ga to skoro ništa nije koštalo u političkom smislu, a na duže staze mu je donelo profit. No, to neslaganje je bilo jednokratno. On se nikad nije usudio da glasa za zatvaranje slavine kroz koju su istekle milijarde dolara za održavanje tog rata. TO bi ga moglo mnogo koštati. Izjave o povlačenju su upravo pitijske i zamagljuju izraz combat troops. Ovo navodim kao primer zato što je Obama dobio ogroman mandat za završetak tog rata, a što bi rekli Ameri neću zadržavati dah dok se to desi. Ne savetujem ni vama.

U svakom slučaju on je izuzetan političar – to je primećivanje očiglednog – i mitove kojom je okružio svoju kampanju će biti teško razbiti. Zapravo, on sam će ih razbijati kada sa reči pređe na dela. Jedan od najupešnijih je da je njegova kampanja, koja cenom prevazilazi sve granice pristojnosti, nije finansirana korporativnim novcem (odnosno, da je to manji deo) i da je sve to people power na grassroot nivou. Da, a zemlja je ravna ploča koju nose četiri slona na leđima velike kornjače.

[I] na kraju, ne slažem se sa trubljenjem medija da je to ispunjenje sna Martina Lutera Kinga, jer verujem da on (Martin Luter King) nije bio površan. Mnogo draži od općepznatog I have a dream mi je onaj maladjusted govor. U kome Martin Luter King kaže:

But I say to you, my friends, as I move to my conclusion, there are certain things in our nation and in the world which I am proud to be maladjusted and which I hope all men of good-will will be maladjusted until the good societies realize. I say very honestly that I never intend to become adjusted to segregation and discrimination. I never intend to become adjusted to religious bigotry. I never intend to adjust myself to economic conditions that will take necessities from the many to give luxuries to the few. I never intend to adjust myself to the madness of militarism, to self-defeating effects of physical violence.

Obama nije dobio izbore zato što je maladjusted, nego upravo obrnuto zato što je very well adjusted na ponešto od gorenavedenog.

==================================

Beleške na margini

Da želim nekoga da ubeđujem u gorenapisano ovaj članak bi bio mnogo duži i mnogo zahtevniji za čitaoca – išaran linkovima koji podupiru ovo moje mišljenje, no to mi nije bio cilj. Neka se svako obaveštava prema svojim potrebama i željenim izvorima. Jedini cilj mi je da zabeležim ovo (na vreme) i da budem potpuno iskren ne interesuje me diskusija na temu. Dugo sam razmišljao da li da zatvorim komentare – neću, ali nemojte očekivati od mene hiperaktivno učešće. Idem da berem masline (kojima ću se i tekstovima vrlo brzo vratiti).

Video klip, koji je Onion napravio pre x meseci (pre primarnih izbora), a zahebancija je na temu izbora i američke demokratije, se završava rečenicom: "After the break, researchers say they have found cure for awakeness!" Mislim se ovih dana Obama je možda taj lek.

Pomenuti cunami je naravno zapljusnuo i zemlju u kojoj živim. Samo jedan turski novinar je napisao nešto skeptičnije, svi ostali piške firnajz.

I na (stvarnom) kraju moram reći da je, po mom mišljenju, najsmisleniji (dapače odličan) tekst na ovom blogu o ovoj temi napisao Ivan Marović.

 



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

naroz naroz 13:00 09.11.2008

Re: cc

uočio teror Copirajta

o tome si pisao ranije mislio sam o tome da je uocio teror novca, odnosno kako novac utice na politiku u Vasingtonu. Dok se ne resi taj problem nece se resiti ni jedan drugi. Tako da je on resio da sada radi na tome i osnovao novi CC. Opet na duge staze. On se nada da za 10 godina nesto moze da promeni
O tome je pisao i odrzao X slicnih predavanja.
Evo jednog
Inner Party Inner Party 19:17 07.11.2008

Sve u svemu...

... se ipak treba radovati nadi.

Jasno je da je Obamina pobeda probudila mnoga nadanja kako u Americi tako i u svetu.
A tu je i cinjenica da je predsednik postao crnac (melez), sto bi kulturoloski trebalo da uzdrma ceo zapadni svet.

Na svu srecu, na nama sa Balkana je samo da sedimo i gledamo...

margos margos 19:37 07.11.2008

Re: Sve u svemu...

... se ipak treba radovati nadi.

DA!!!! Uvek. Ma gde ona bila.:)))))
Budimac Budimac 19:55 07.11.2008

Re: Sve u svemu...

Inner Party
... se ipak treba radovati nadi.

Jasno je da je Obamina pobeda probudila mnoga nadanja kako u Americi tako i u svetu.
A tu je i cinjenica da je predsednik postao crnac (melez), sto bi kulturoloski trebalo da uzdrma ceo zapadni svet.

Na svu srecu, na nama sa Balkana je samo da sedimo i gledamo...


Nada je postojala (za mnoge) i kad je Buš ukrao izbore 2000.
Buš 2000. -- I'm uniter, not divider. I will make more humble foreign policy. itd. itd.

Je l' ja to treba da se osećam kao party breaker?
Ponavljam i meni je drago da je on dobio izbore, no da će svojeručno srediti ovaj izglobljeni svet... hmmm...
Inner Party Inner Party 20:28 07.11.2008

Re: Sve u svemu...

Budimac

Je l' ja to treba da se osećam kao party breaker?


"Biti isti, poseban, slobodan. Biti samo svoj!"


AlexDunja AlexDunja 20:31 07.11.2008

Re: Sve u svemu...

svojeručno

ne preteruj!
margos margos 20:48 07.11.2008

Re: Sve u svemu...

Je l' ja to treba da se osećam kao party breaker?

Hej, nisi bre.
Ja samo volim kad postoji positive thinking - do neke mere. U slučaju Obamine pobede, postoji i to je fakat.
Nego, kad smo u temi... evo još malo:))))
Budimac Budimac 21:48 07.11.2008

Re: Sve u svemu...


Nego, kad smo u temi... evo još malo:))))

South Park
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 07.11.2008

Re: Гаће

Budimac
Inner Party
... ipak se treba radovati nadi.

Jasno je da je Obamina pobeda probudila mnoga nadanja kako u Americi tako i u svetu.

Nada je postojala (za mnoge) i kad je Buš ukrao izbore 2000.
Buš 2000. -- I'm uniter, not divider. I will make more humble foreign policy. itd. itd.

Je l' ja to treba da se osećam kao party breaker?


Управо одгледах Оцa на службеном путу, и у њему сцену кад мала Маша, докторева кћи, каже Малику (оном дечкићу што је на говно налик) кадa крену да се у кади заједно купају:
"Скини гаће, поквасићеш их, па ћеш после морати да обучеш моје."

Мислим, у складу с домаћиновим маслиновим ставом, да је Обама те своје гаће већ поквасио. А ко је с њим био у кади, то већ нисам сигуран.
jack_bauer jack_bauer 21:25 07.11.2008

jos malo nade...

vladimir petrovic vladimir petrovic 21:33 07.11.2008

Re: jos malo nade...

Dzek
...nigde holbruka i klarka


Hm. Njih ce uzeti drzavni sekretar za - savetnike
jack_bauer jack_bauer 21:56 07.11.2008

Re: jos malo nade...

Hm. Njih ce uzeti drzavni sekretar za - savetnike

znam ja da oni nece ostati bez uticaja, ali barem ih necu gledati svaki dan.
jaksa scekic jaksa scekic 21:26 07.11.2008

Obamamanija je prosla dolaze:

OBAMAPHORIA: The postelection rapture that swept over Obama's supporters worldwide.

OBAMANATION: A twist on "abomination," expressed by evangelicals and other conservatives who oppose Obama's stance on abortion, gay marriage and other social issues.

OBAMARAMA: The celebrations around the Jan. 20, 2009, inauguration.

OBAMANOS: A play on "Vamonos," or "Let's go," among Obama fans in Mexico.

OBAMATOPIA: The political paradise that Obama's staunchest supporters hope he'll usher in.

OBAMALUJAH: Exultation shouted by his fans.

OBAMATRONS: The policy wonks who will occupy the West Wing of his White House.

OBAMASCOPE: Media scrutiny of the new leader. (Example: "One hundred days after Barack Obama took office, newspaper editors put the president's economic plan under the Obamascope."

OBAMANATOR: Hollywood-inspired nickname for the new president _ even if he's got what California Gov. Arnold Schwarzenegger contends are "skinny legs" and "scrawny little arms."

OBAMALICIOUS: Complimentary term used by those who like Obama's looks.

OBAMALOHA: Goodbye, Obama-style, with a nod to Hawaii, his birthplace.

OH-BAMA: Joyful exclamation, via headlines in the Kennebec, Maine, Journal, The Regisister Guard in Eugene, Ore., and The Namibian, from the southern African country of Namibia.

BAMELOT: Description of his presidency, from a New York Post headline that played on the youth and freshness of John F. Kennedy's administration that came to be known as "Camelot."

OBAMERIKA: Headline from the Croatian newspaper Slobodna Dalmacija.

BARACKSTAR: Description from those who believe Obama is "the Mick Jagger of politics" (from Slate.com).

Komplilacija agencije AP sa raznih sajtova,Blogova
Unfuckable Unfuckable 21:34 07.11.2008

Re: Obamamanija je prosla dolaze:

OBAMAJSTORE !
da dodam ?
Budimac Budimac 22:01 07.11.2008

Re: Obamamanija je prosla dolaze:

Unfuckable
OBAMAJSTORE !
da dodam ?

(OB)AMEN!
Unfuckable Unfuckable 23:29 07.11.2008

Re: Obamamanija je prosla dolaze:

sam da ne bude
OBAMRLO
radojicic92 radojicic92 21:47 07.11.2008

...

idi bre Budimac sto me spustas
i jos jutros dobijem poruku od Obame
"All white people must report to the cotton fields tomorrow morning at 7 am....for orientation"
najebasmo znaci

znas kako bice tu jos svega, ali bar cemo imati ovde pametnog coveka za prezidenta, daj Boze da i pozivi
cini mi se nekako iz tvog teksta da se nista nece promeniti, a ja jednostavno necu da verujem da bi ovih osam godina pod Bushem izgledalo isto da je naprimer Obama bio prez

vidim gore par komentatora tvrdi da amere ne zanima spoljna politika vec samo svoj budjelar, sigurno da takvih ima, ali ja ih ne znam ili bar jako malo. Svi koje znam su bili protiv tog rata kao sto su bili i protiv Klintonovog rata.
Ono vece sam izasao na ulicu i veruj mi nikad, ali bas nikad u svom zivotu, a nagledao sam se svega, nisam video toliko srecnih ljudi. I ne veruje pritom niko u nekakve magije sad, nemoguce je, tu si u pravu, svi su oni ipak ustali ujutro i otisli na posao.

sto rece moj drugar Vejn na kraju pisma koje mi je poslao sutradan
At least it feels this way, and for once, I'm gonna decide not to let my cynicism or fear knock this down. I hope you'll do the same.

sad sam ga pitao za dozvolu, idem da objavim pisamce ovde na engleskom blogu, nadam se da nece smetati u ovolikom moru blogova na istu temu.

jack_bauer jack_bauer 21:53 07.11.2008

Re: ...

radojicicu, gde treba da potpisem?
Budimac Budimac 21:55 07.11.2008

Re: ...

At least it feels this way, and for once, I'm gonna decide not to let my cynicism or fear knock this down. I hope you'll do the same.

Verovatno bih i ja tako razmišljao sa te strane bare
nadam se da nece smetati u ovolikom moru blogova na istu temu.

naprotiv, već ta rečenica zvuči dobro
palilula92 palilula92 00:59 08.11.2008

Re: ...

vidim gore par komentatora tvrdi da amere ne zanima spoljna politika vec samo svoj budjelar, sigurno da takvih ima, ali ja ih ne znam ili bar jako malo.



Jako mnogo ljudi je bilo protiv ratova. Za vreme starijeg i mladeg Busa bile su ogromne protiv-ratne demonstracije u mnogim americkim gradovima. Ja sam stalno isla. Na televiziji i novinama su tu i tamo spomenuli demonstracije. O njima se malte ne nije pricalo. Mediji su napravili klimu da je prica protiv rata izdajnicka.
Budimac Budimac 08:57 08.11.2008

Re: ...

Jako mnogo ljudi je bilo protiv ratova. Za vreme starijeg i mladeg Busa bile su ogromne protiv-ratne demonstracije u mnogim americkim gradovima. Ja sam stalno isla. Na televiziji i novinama su tu i tamo spomenuli demonstracije. O njima se malte ne nije pricalo. Mediji su napravili klimu da je prica protiv rata izdajnicka.


Da ne kopiram ceo citat koji je ovde:
"Oh, that is all well and good, but, voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country."

A činjenica da smo o najvećim ratnim demonstracijama (ikad) saznanja dobijali skoro isključivo preko alternativnih medija na netu govori puno (ako ne i sve) o stanju zapadnih medija (90% protoka informacija kontroliše nekih 5 korporacija) i "slobodi štampe" -- tom "svetom gralu" novinarsta.
Черевићан Черевићан 21:55 07.11.2008

уповоду 1 (умало) расистички



(или) афористичко размишљање (просечног) американца

- Нек’ на изборима победи и црни ђаво, само да некако изађемо из овог пакла! (А.Баљак)
Budimac Budimac 13:29 08.11.2008

Re: уповоду 1 (умало) расистички



Unfuckable Unfuckable 22:08 07.11.2008

ehej

ja editovao svoj koment gore, onaj The Prvi
Budimac Budimac 22:29 07.11.2008

Re: ehej

ja editovao svoj koment gore, onaj The Prvi

dobro da si rekao, odgovorih
zeljudina1 zeljudina1 23:07 07.11.2008

Elem, ...

... svakako ne bih ovako razvaljenoumorno sedeo i tipkao u nedoba da ne zakacih davno zaboravljeno 'piskatifirnajz'. Ako nista, to znaci da sam i sam tekst procitao do kraja. Obamu ne bih ni shavatio kao politicara u smislu politicara, a ni njegovu kampanju kao predsednicku kampanju. Ili se sve to pod uticajem multimedija, neta i brzine razmenene (dez, kvazi) informacija menja isuvise velikom brzinom da bi iko ista shvatio, a kamoli iskontrolisao. Sve to sto se vidi u toku kampanje, ta plasticnometalna sminka u koju je sve upakovano, osmesi do beskraja, govori koji izmamljuju emocije (ako je to i dalje to, takodje), sve me to strahovito podseca na neki jadni teleshop u kome neki lik pokusava da objasni ljudima kako su njegove cetke bas te koje smo svi cekali od dana kada smo izmislili prvu cetku ,koja je ovakva i onakva i najbolja i ekoloska i green i energysave i sve... Da ne govorim o 'nasmejanimglasacimasazastavicama'. Uh.

No Obama i nije bas neka tema. Ali, neki dan bih pozvan na rucak kod prijatelja arapa (bolje reci palestinaca, po pasosu jordanaca, uobicajeno, a uvek se setim Srba sa Kosova, no dobro...). Zapravo, setih se u nekom trenutku tvog bloga o maramama (nemadoh onda vremena da nesto napisem), ne bih inace ni obratio paznju, ali, preko puta mene su sedele cetiri zene, jedna iz Egipta, jedna iz Jordana, jedna iz Iraka i jedna iz Sirije, valjda. Svima su zajdnicke bile marame. I sve su bile vrlo razlicitih godista. Nacin na koji ih nose je potpuno isti, marama kao da ih tera da glava bude blago pognuta unapred, a prema maramama se ophode bezmalo kao prema delu tela, nacin na koji se zateze, nosi i sve to. Posebno je zanimljiva hrana koja se jede, kao i nacin: osnova je pirinac sa suvim grozdjem i piletinom, a jede se bez noza. Potpuno ludilo, pored svakog tanjira su samo kasika i viljuska. Mislio sam da je to karakteristicno samo za neke Induse ili Pakistance, oni se tako naopako i obesmisljavajuce prilagode svemu sto se oko njih dogadja. Naravno tu su i razne masline, naravno iz Jordana, i ne znam vec po cemu sve vec poznato takvoitakvo maslinovo ulje, koje se sipa u sve sto se jede, pod pritiskom ostalih za stolom, naravno.

Pozdravljam!
ivana23 ivana23 00:36 08.11.2008

***

mirelarado mirelarado 00:43 08.11.2008

Samo da ne bude OBMANA

Eh, od tolikih nadanja što u SAD, što u svetu, mnogo toga će se izvesno izjaloviti, ali neka se ostvari bar
ponešto pa će ipak biti bolje nego što je...
Čekajući post o berbi malina srdačan pozdrav Fu i tebi.
Goran Vučković Goran Vučković 00:47 08.11.2008

Berba :)

Čekajući post o berbi malina srdačan pozdrav Fu i tebi.

mirelarado mirelarado 00:54 08.11.2008

Re: Berba :)

Dobro de, svi znamo da sam mislila na masline :).
Mada, ko zna šta bi frojdovci rekli, maline mi jesu omiljeno voće :)))
Unfuckable Unfuckable 00:55 08.11.2008

Re: Berba :)


Vučko, k'o svojevremo Emilio Butragenjo....samo se šunja okolo i ubacuje
Goran Vučković Goran Vučković 00:57 08.11.2008

Re: Berba :)

Vučko, k'o svojevremo Emilio Butragenjo....samo se šunja okolo i ubacuje

Posebno kad se ubaci nekom sa nickom unfuckable
mirelarado mirelarado 00:58 08.11.2008

Re: Berba :)

Vučko, k'o svojevremo Emilio Butragenjo....samo se šunja okolo i ubacuje


Vreba kucaće greške u ovaj pozni sat i naslađuje se :))).
crossover crossover 01:08 08.11.2008

Re: Berba :)

Vreba kucaće greške u ovaj pozni sat i naslađuje se :))).

Без Вучка би блог био досадан, видиш како он лепо одма’ приложи и слику, као у школи да је радио
А можда ниси погрешила за малине, можда имају и малине, ко зна.
Goran Vučković Goran Vučković 01:09 08.11.2008

Re: Berba :)

Vreba kucaće greške u ovaj pozni sat i naslađuje se :))).

Malinama :)
mirelarado mirelarado 01:12 08.11.2008

Re: Berba :)

А можда ниси погрешила за малине, можда имају и малине, ко зна.


Da znaš da me ni to ne bi iznenadilo :))).
Unfuckable Unfuckable 01:22 08.11.2008

Re: Berba :)

Posebno kad se ubaci nekom sa nickom unfuckable


to zato što nemam determinisanu cenu = gloop
margos margos 01:52 08.11.2008

Re: Berba :)

to zato što nemam determinisanu cenu = gloop

Baš sam htela da pitam, a da li postoji 'nedeterminisana cena'' - nešto po sistemu 'okvirna cena' ili tako slično?
Meni se čini da je cena - cena i da čim postoji, automatski determinisana.
Tj il postoji il ne postoji.
Ako treba da se determiniše - onda je ono bio poziv na cenkanje.
Ja to tako vidim.
Unfuckable Unfuckable 02:01 08.11.2008

Re: Berba :)

nemaš pojma = gloopa si = nemaš cenu , dakle
lisn kerfuli
da ne upropaštavamo ovaj odlični blog trolovanjem, spinovanjem, učitavanjem, tihovanjem i italičarenjem :

postoji preporučena maloprodajna cena
postoji velikoprodajna cena
postoje rabati
i odloženo plaćanje

i...kupci
margos margos 02:10 08.11.2008

Re: Berba :)

nemaš pojma = gloopa si = nemaš cenu , dakle

Sa' ću lakše da spavam, fala ti.
Unfuckable Unfuckable 02:12 08.11.2008

Re: Berba :)

takav sam ti ja : nepotkupljiv, glup, pošten, ali i direktan
jack_bauer jack_bauer 03:01 08.11.2008

Re: Berba :)

takav sam ti ja : nepotkupljiv, glup, pošten, ali i direktan

i lep. i drustveno aktivan
Unfuckable Unfuckable 03:23 08.11.2008

Re: Berba :)

lijep, premda dapače
ali - svoj
i : opet bi...
al' Indexi to bolje rade -

Opet iste vode teku
Prazna je ista klupa u parku
Opet bih s tobom noćas na rijeku
Opet bih s tobom u istu varku

Opet bih s tobom sve što je bilo
Sve tvoje istine i tvoje laži
Opet bih glavu u tvoje krilo
Potraži me opet, potraži

Samo jednom još mi kaži
Da me tvoja ruka traži
Da me želiš kao prije
Da sve s ljetom prošlo nije


ubiće nas Budimatz, al pesma je do džadža
jack_bauer jack_bauer 03:29 08.11.2008

Re: Berba :)

ubiće nas Budimatz, al pesma je do džadža

ma nece, budimac nam je ortak. a i gde bi smo sad? na ulicu? hladno je napolju....
crossover crossover 03:42 08.11.2008

Re: Berba :)

Разјуриће нас Будимац к’о мачке ;-)
Ал’ не могу да одолим.

Son of a Bush
Unfuckable Unfuckable 03:46 08.11.2008

Re: Berba :)

ehej J.B. ...Tko - ako ne mi ?
pusti ti ortak, volimo se...voUlimo se... - znaš vitz sa Cigom u mardelju..
gled'o ja ortaka, ihaaaaj
aonoustvari : "koji je moj deo" spika

mada Budimatz nema problemosa, pošto ja masline ne hasam
A i ne gajim (društvEno aktivan, pa ne postizavam jerbo nemam budžet a ni logistiku)
Budimac Budimac 09:02 08.11.2008

Re: Berba :)

А можда ниси погрешила за малине, можда имају и малине, ко зна.

Imamo neko trnje čija je veloka želja da izigrava maline ili kupine, ali to toliko patetično izgleda -- uglavnom je trnje
Budimac Budimac 09:07 08.11.2008

Re: Berba :)

ubiće nas Budimatz, al pesma je do džadža

Neće Budimatz uživa kako u komentarima tako u prvoj kafi
radojicic92 radojicic92 02:11 08.11.2008

...

100?
Unfuckable Unfuckable 02:13 08.11.2008

Re: ...

pazi njega al' se prišunjao...ko Vučko
Goran Vučković Goran Vučković 02:18 08.11.2008

Re: ...

Unfuckable
pazi njega al' se prišunjao...ko Vučko

a sad se odšunjao... treba spavati s vremena na vreme - pripremiti se za berbu malina
mirelarado mirelarado 02:23 08.11.2008

Re: ...

a sad se odšunjao... treba spavati s vremena na vreme - pripremiti se za berbu malina


Ode Vučko da spava do jula, he, he.
Unfuckable Unfuckable 02:27 08.11.2008

Re: ...

sam' se vi zahebavajte
ja negde pročitao (sad će ivana23 da uleti s linkom, ne brinem...)
da su maline procvetale ponovo...

one tri tačke namerno ostavljete za Tarabiće u pokušaju
JJ Beba JJ Beba 15:14 08.11.2008

Re: ...

one tri tačke namerno ostavljete za Tarabiće u pokušaju

ajd kad me već prozivaš sa tri tačke i tarabićem u pokušaju, spominjala sam ja i nostry-a
nekoliko puta
i pošto ti& tvoja ekipa voite, evo za publikuu ... (3tri tačke)
..nastaviće se
jack_bauer jack_bauer 03:22 08.11.2008

san,

mozda nije ostvarenje sna mlk-a, mada verujem da bi se i on obradovao, ali...

KafaJeGotova KafaJeGotova 04:05 08.11.2008

ma, kakav obama

moj izbor bi bila definitivno cynthia mckinney iz green party
jack_bauer jack_bauer 06:23 08.11.2008

evo jedan jos prikladniji...

ulven ulven 09:24 08.11.2008

introspektivni solilokvoj

newspeak postao lingua Franca globotomiranog sveta.


A, bre?
ulven ulven 09:30 08.11.2008

Barak Bush Bolivud

Obama nije dobio izbore zato što je maladjusted, nego upravo obrnuto zato što je very well adjusted na ponešto od gorenavedenog.

Pravicete Busha od Blata , kad vam ga Barak Obari
glimerbrother glimerbrother 09:51 08.11.2008

amandmani za pedere i lezbejke...

ma za nas dijasporichare i znachi i ne znachi obama... vishe sam se radovao kada se pojavio nego sada..pogotovu shto su i emigranti manjina kao i afro-americans (12%)...i ateisti (17%)...mada je cool...tu je iz komshiluka 109-ta i amsterdam av. ...i ekspeimentisao (tako se to definishe za bogatu decu) sa vutrom...i ishao na columbia u ny...i cimer mu je josh danas u 'high fazonu' (neda da se slika)...i njegov bivshi preast je jedan od najinteligentnijih ljudi u usa...i da su republikanci izabrali i isusa hrista za kandidata izgubili bi...i da bi kao shto smo i mi glasali protiv slobe i tako bi i ameri glasovali i za 'crnog djavla' samo da skinu busha...i da su vizionari to i govorili da je mozda i dobar bushov drugi mandat jerbo sada democrati imaju i kongres (262) i senat uveliko...i odobrice amandman za medical marihuanu u drzavi michingenu, i amandmane za stem cells, gay marriage i td.; pod hitno...i da kada stavish coolushica obamu pored nesretnih, histericnih busha i macaina i onaj sa 'stola u uglu' bi znao za koga treba...i da je boby kennedy 'lupnuo' na tributu za kinga 'da ce za cetrdeset godina biti izabran prvi afroamer za predsjednika'...i glede, tochno... ali shto cemo mi sa nashim nacoshima i bigotima, hipotekom ratnog zlocina, rehabilitovanim krvnicima,korupcijom i priglupim predsjednikom? btw. kada barak izadje na binu sestre pishaju firnajs, a nema suhog oka u publici!
margos margos 12:34 08.11.2008

Re: amandmani za pedere i lezbejke...

btw. kada barak izadje na binu sestre pishaju firnajs, a nema suhog oka u publici!

Pobogu, Amerika opet kaska za nama... Ovde se piškalo pre dvaes' godina na mlađanog Slobu, pa Mila i Momira, pa Janšu... Silajdžića... i-haaa...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:48 08.11.2008

zrtvovanje za novog Predsednika

Evo Budimac prilog Obamamaniji iz tvog, ako se zbog velicine zemlje moze reci, komsiluka.




Naime, seljani mesta u okolini Vana, grada na istoku Turske, organizirali ceremoniju zrtvovanja svojih zivotinja u cast novom americkom predsedniku. Kako drevni obicaj i nalaze , onda su krvca bijela od nesretnog siljazeta prelivena preko postera junaka Obame. Pretpostavljam da su se izbori potrefili sa sezonom, ali bez obzira, performance je izveden, na kome bi im i stari Grci pozavideli.

posto ne uspevam ubaciti sliku evo onda linka pa ce neko nadam se biti bolje srece:[url=http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=GaleriHaber&Date=07.11.2008&ArticleID=907300&PAGE=5][/url]
Budimac Budimac 14:11 08.11.2008

Re: zrtvovanje za novog Predsednika

Evo slike



Inače NISU se izbori potrefili sa Kurban bajramom, nego je to zaista žrtvovanje u čast Obame...
Van nije samo grad nego istoimeno jezero pa se čitava ta oblast se naziva Van...
Elem, hvala na još jednoj ilustraciji Obamamanie
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:31 08.11.2008

Re: zrtvovanje za novog Predsednika

Odlicno, hvala.

Da znam da nije sad Kurban Bayram, ali mislio sam da nije neka sezona klanja u pitanju pa da je to iskorisceno i da se Obami oda pocast.
Kazezoze Kazezoze 15:49 08.11.2008

Re: zrtvovanje za novog Predsednika

jack_bauer jack_bauer 06:51 09.11.2008

Re: zrtvovanje za novog Predsednika

Inače NISU se izbori potrefili sa Kurban bajramom, nego je to zaista žrtvovanje u čast Obame...

ja mislim da su ovo ohrabrujuce poruke, nesto sto ce izbiti 'argumente' iz ruku radikalnih islamista. znam da zvuci naivno, ali ja sam nepopravljivi optimista, mozda imamo coveka koji bi mogao da pomiri religiozne strasti. pazi, gotive ga hriscani, jevreji i muslimani. gotive ga i orijentalci, njima se niko u skorije vreme nije ni zamerao. gotivi ga cak i cavez :)

mozda da mu damo malo vremena...
Unfuckable Unfuckable 17:34 08.11.2008

otkaz



Michael Jackson likes little kids - Bush loves to drop bombs on them!


Kazezoze Kazezoze 18:19 08.11.2008

Pobjeda Obame izazvala pomamu za oružjem



Prodaja oružja u SAD-u raste munjevitom brzinom
jer se građani pribojavaju ograničenja koja bi na
snagu mogla stupiti zajedno s Obamom.

Celi text
Budimac Budimac 18:14 08.11.2008

Malopre

sam na mojoj omiljenoj radio emisiji This is hell slušao intervju sa bivšim javnim tužiocem Vincent-om Bugliosi-em, autorom knjige The Prosecution of George W. Bush for Murder (koja iaoko nije imala nijedan prikaz u MSM se ipak nalazi na NYT listi bestselera). Tip je inače poznat između ostalog što je on bio tužilac u slučaju Čarls Mensona. Elem, da ne dužim, tip kaže dokle god se Buš ne nađe na optuženičkoj klupi, a on gaji jake nade da će se to kad-tad desiti, on ne veruje u bilo kakve promene... Dovoljan je samo jedan tužilac sa velikim mudima da se to desi, po njegovim rečima. No man is above the law, princip be se tek tada ponovo uspostavio...

Veruje li neko da je to moguće?
dusanj92 dusanj92 23:32 08.11.2008

Re: Malopre

Veruje li neko da je to moguće?

Kad prestanem da se palim na price o masonima, prelazim na ovo Bush na optuzenickoj klupi.
radojicic92 radojicic92 17:43 10.11.2008

Re: Malopre

Veruje li neko da je to moguće?


tesko Budimac
jedva da je uspeo i knjigu da odstampa, trebalo bi da bude postavljen za specijalnog tuzioca, a to opet zavisi od izbora zene koja ga podrzava u Vermontu, tesko da ce i nju izabrati
a na listu bi slobodno mogao da doda i ovu zadnju veliku pljacku pred odlazak sa vlasti, krizu kojom su navodno iznenadjeni jer su do samo pre par meseci tvrdili da je ekonomija jaka, a sve je cini mi se brizljivo isplanirano da se ostavi u amanet novom predsedniku.
Ali zato KKK i Stormfront muku muce da odrze sajtove od silnih klikova uz slavljenje Obame jer ce ih njegov izbor konacno ujediniti
Cheney, Rumsfeld, Rove su se na vreme izvukli, sad ce jos malo i ovaj glupan. I onda samo sede sa strane i uzivaju u predstavi
a bilo bi lepo i sto je jos vaznije po zakonu



Budimac Budimac 17:49 10.11.2008

Re: Malopre

opet zavisi od izbora zene koja ga podrzava u Vermontu, tesko da ce i nju izabrati

Na žalost ona nije izabrana...
a bilo bi lepo i sto je jos vaznije po zakonu

Potpisujem i bilo bi pravo Change
radojicic92 radojicic92 18:48 10.11.2008

Re: Malopre

Budimac Budimac 18:55 10.11.2008

Re: Malopre

radojicic92
Change


SP je i
nemanja_99 nemanja_99 04:31 12.11.2008

Re: Malopre

dusanj92
Veruje li neko da je to moguće?

Kad prestanem da se palim na price o masonima, prelazim na ovo Bush na optuzenickoj klupi.


Ma hajde, a palite se na price da je Obama socijalista i islamista i "house negro".
mikele9 mikele9 18:24 08.11.2008

O(B) MAMA

Sjajno i koncizno (mogao je tomove da napise), bez zelje da "Svetu otvara oci" ali iz prirodne potrebe misleceg bica,
Bojan je morao da iznese svoj stav a propos preplanulog novoizabranog americkog Predsednika.
Vidim da su vecini jasne (ne)mogucnosti kojima ce raspolagati Obama, vis-a-vis onih koji odvajkada kreiraju spoljnu i unutrasnju politiku "jedine stvarne demokratske zemlje na svetu".
Iako si za trenutak skrenuo sa maslina (i meni omiljenih), nastavi to da radis kada god osetis potrebu da reagujes, bez obzira na temu.
Pozdrav,
Mikele
Kazezoze Kazezoze 20:56 08.11.2008

The man behind Obama!


Ovo je veoma interesantna teorija Webstera Tarpleya, koji je napisao chak 2 knjige o Obami...
Ovaj scenario svakako treba uzeti ozbiljno.


part 1

part 2
Budimac Budimac 21:31 08.11.2008

Re: The man behind Obama!

Ovo je veoma interesantna teorija Webstera Tarpleya, koji je napisao chak 2 knjige o Obami...
Ovaj scenario svakako treba uzeti ozbiljno.

Zanimljivo, hvala Kaz. No, već znam reakciju većine na takve scenarije: "Tja, još jedna teorija zavere."
Još jednom, hvala.

EDIT: Inače u jednom je sigurno u pravu, a to je da Obamu mnogi muslimani vide kao muslimana, otud ono klanje ovnova gore
bbrz bbrz 14:22 09.11.2008

Re: The man behind Obama!

Kazezoze
Ovo je veoma interesantna teorija Webstera Tarpleya, koji je napisao chak 2 knjige o Obami...Ovaj scenario svakako treba uzeti ozbiljno.part 1 part 2


Парт 2 је посебно занимљив.

Сигурно није баш све онако како Вебстер каже, али је суштина битна, а сасвим је могуће да је овај декица итекако погодио. Ситуацију је фантастично анализирао, видећемо како ће му прогнозе проћи.

Видим да је неко већ поменуо теорију завере. Није баш тако, пре ће то бити теорија интереса. Теорија завере би била да Бржежински у савезу са малим сивима са Зете Ретикули све ово ради како би поразио мале зелене са Алфа Кентаури. То би била теорија завере. Ово је само геополитика на највишем нивоу.

Све ово у вези са Обамом - Обама је само инструмент политике која долази негде одозго. Њему ће много битније бити да држи ствари под контролом у својој земљи, да задовољи своје бираче који се пре свега брину за економску кризу. Боле њих, да опростите, и за Пакистан и за Ирак и за Кину и за Русију.
treger92 treger92 22:19 08.11.2008

predlog

Predložiću Amerikancima da im mi Srbi biramo predsednika. Nema boljih od nas što smo i dokazali nebrojeno puta s obzirom da ni mi više ne ynamo koliko smo izbora preturilipreko glave od 1989 pa do danas. I uvek smo iyabrali pravog koji je je odlično vodio računa o tođim interesema a ne o našim koji smo ga birali. Tako bi smo jednim udarcem Izabrali američkog predsednika koji bi vodio računa o našim i Ruskim interesima a ne o Američkim. Koliko vidim svi ovde znaju kako je Amerikancima teško kako idu u svet da zarađuju samo ne znam šta ovi naši tamo iz Amerike ne prebegnu u Rusiju gde je sve bajno. Pa ja da sam na njihovom mesto prešao bi preko yaleđenog Barencovog Mora ne bili našao spas u bogatoj Rusiji i to još pravoslavnoj.
I odma da vam kažem za nas u Srbiji uopšte nije važno ko je pobebdio u Americi mi imamo svoj akcioni plan što gore to bolje. Nas bi trebalo da interesuje vremenska prognoza u Sibiru jer će tamo ići oni koji ne plaćaju jeftini Ruski gas. A kako stvari stoje i struju. I pitanje za tebe Budimac da li Turke posećuje Američki sekretar ya krizne situacije i postrojava njihove poslanike i novinare. Kao ne pomenu da će u Srbiji doći do promena kada ovi što nas vode sednu klupu i počnu da pevaju o svojim prljavim rabotama i umešanosti u ubistvo jedinog čoveka koji je na mestu premijera hteo da povuče Srbiju napred. Tako Američkog predsednika ostavite Amerikancima da oni vide da li on brani njihove interese. Ionako mi teramo po svojim tajnim specijalnm akcionim planovima.
Budimac Budimac 23:57 08.11.2008

Re: predlog

Ništa ja tebe prijatelju nisam razumeo.
I pitanje za tebe Budimac da li Turke posećuje Američki sekretar ya krizne situacije i postrojava njihove poslanike i novinare.

Pitanje se obično završava sa znakom upitnika, ali 'ajde.
Ne znam za funkciju "američki sekretar za krizne situacije", prvi put čujem za tako nešto, tako da mogu veoma pouzdano tvrditi da niko sa takvom funkcijom nije posetio Tursku, a još manje postrojavao bilo koga.

bbrz bbrz 15:55 09.11.2008

Re: predlog

treger92


Какве везе имају Русија, продавање НИС-а и наш "тајни специјални акциони план" са избором Обаме?
dusanj92 dusanj92 22:58 08.11.2008

Obamamanija nemoze da zameni Bushofobiju

Interesantan Obama Kolaz #1
Interesantan Obama Kolaz #2 <<< Pokusaj da nadjes Srbiju
P.S. malopre primetim gresku. Izgleda da blog B92 ima limit koliko slova moze da primi pa je u linku koji sam prvo postavio vidljivo samo polovina stranice koju sam napravio. Morao sam da napravim i stranu #2 jer ako ste trazili srpske novine da ne bude da fali. Evo sada ima.


Ja samo znam da ima jos dugo da slusamo o Bushu, a vec sam ga sit preko glave. Bice Bush svima izgovor jos naredne 4 pa i 8 godina. Kao toliko je zasrao da nemoze niko da ispravi, i svi svoje neuspehe ima da svaljuju na Busha. Sit sam svih Busheva. Pa to traje vec decenijama i nema izgleda da ce skoro da se zavrsi.
1980 Ibori Regan-Bush
1984 Repriza Regan-Bush
1988 Ibori Bush vs Dukakis
1992 Izbori Bush vs Clinton
1996 mala stanka
2000 Izbori Bush vs Gore
2004 Repriza Bush vs Kerry
2008 Izbori Obama protiv Bushovog naslednika(McCain)
2012 Novi Izbori Obama: "Bush je toliko zasrao dajte mi jos 4 godine"
2016 Novi Izbori Mr. X : "Bush je toliko zasrao da ni Obama nije uspeo da sredi zemlju ali ja znam sta treba"
2020 Novi Izbori Chelsea Clinton vs Jenna Bush
............. itd
............. itd


JJ Beba JJ Beba 23:14 08.11.2008

Re: Obamamanija nemoze da zameni Bushofobi

2020 Novi Izbori Chelsea Clinton vs Jenna Bush

dinastička borba
:))
Budimac Budimac 23:59 08.11.2008

Re: Obamamanija nemoze da zameni Bushofobiju

2012 Novi Izbori Obama: "Bush je toliko zasrao dajte mi jos 4 godine"

Misliš da nema šanse da na primer vidimo Džefa na tim izborima?
dusanj92 dusanj92 00:54 09.11.2008

Re: Obamamanija nemoze da zameni Bushofobiju

Džef na tim izborima?

Nema teorije, nije on bas tolko lud.
crossover crossover 00:55 09.11.2008

Па, кад се већ зезамо :-)

Interesantan Obama Kolaz <<< Pokusaj da nadjes Srbiju

онда бар да слушамо и музику

Testify
Unfuckable Unfuckable 00:59 09.11.2008

Re: Па, кад се већ зезамо :-)

genijalno ; )))
dusanj92 dusanj92 03:51 09.11.2008

Re: Па, кад се већ зезамо :-)

nadji Srbiju


Nisam se zezao nego izgleda da je tehnicka greska, pogledaj ponovo.
jack_bauer jack_bauer 04:31 09.11.2008

Re: Obamamanija nemoze da zameni Bushofobiju

Misliš da nema šanse da na primer vidimo Džefa na tim izborima?

ne Džefa nego Džeba, preciznosti radi. tacnije, John Ellis "Jeb" Bush. mislim da nema sanse da se kandiduje.
Budimac Budimac 10:37 09.11.2008

Re: Obamamanija nemoze da zameni Bushofobiju

ne Džefa nego Džeba, preciznosti radi. tacnije, John Ellis "Jeb" Bush. mislim da nema sanse da se kandiduje.

Da, lapsus... Zar zaista misliš da sam to ozbiljno pitao?
jack_bauer jack_bauer 03:21 10.11.2008

Re: Obamamanija nemoze da zameni Bushofobiju

Zar zaista misliš da sam to ozbiljno pitao?

sa njima se nikada ne zna. oni u svom tripu veruju kako je W uspesno izneo dva mandata, sto ni njegovom tati nje poslo za rukom. mislim da sa njima jos nismo zavrsili. ako ih ne vidimo 2012-te (a mislim da necemo) onda 2016-te, verovatno.

a sadasnjem predsedniku moramo priznati da je postigao jednu dobru stvar, prepolovio je cenu nafte. haha, hrkljus :)
gil-gelad gil-gelad 00:56 09.11.2008

...

+1
dolybell92 dolybell92 02:41 09.11.2008

Obamamania

Upravo sam pronašla kometar Jimmy Cartera:

Jimmy Carter argued
it would take no more than 10 minutes
to change America's global image
the next president should promise not to torture another prisoner,
not to attack another country unless America's security was directly threatened,
to honour international agreements and do the right thing on climate change

America, welcome back into the world.
DejanOz DejanOz 03:19 09.11.2008

Re: Obamamania

dolybell92
Jimmy Carter argued
it would take no more than 10 minutes
to change America's global image
the next president should promise not to torture another prisoner,
not to attack another country unless America's security was directly threatened,
to honour international agreements and do the right thing on climate change

America, welcome back into the world.
Hm... Pa GW Bush bi sve to isto rekao. Amerikanci ne zlostavljaju zarobljenike, on i smatra da je USA direktno ugrozena, da radi za dobrobit medjunarodne saradnje, kao i da radi pravu stvar po pitanju promene klime... problem je samo sto mu skoro niko ne veruje. Neshvacen covek. ;-) (U stvari, sad su "svi" u USA protiv Busha iz istog razloga zbog kod su kod nas 2000. "svi" bili protiv Milosevica - ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti. Republikanci - i mnogi drugi Amerikanci - sad zameraju Bushu prevashodno za neuspehe, a ne za sumanutu, neokonsku, ideologiju.)
palilula92 palilula92 03:40 09.11.2008

Re: Obamamania

U stvari, sad su "svi" u USA protiv Busha iz istog razloga zbog kod su kod nas 2000. "svi" bili protiv Milosevica


A isto kao i SM u poslednje vreme ima izraz na licu kao dete na nosi. Jadan on, neshvacen, bas mu je zao, a mi treba da imamo simpatije, kao nije on to bas tako zamislio, ali visa sila. Satro treba da ga zalimo.

sad zameraju Bushu prevashodno za neuspehe, a ne za sumanutu, neokonsku, ideologiju.)



Tako je, dok ne udari po dzepu, ljudi se ne tangiraju mnogo. Malo ih je koji su sve ovo shvatali, ali ameri su vaspitavani da misle da je imperializam ok i da je deljenje pravde po svetu njihova obaveza i pravo. Oni su u pravu i niko vise: najpametniji, najdemokratskiji, najjaci itd. Bush je preterao i to se poklopilo sa ekonomskim haosom, koji ih je naterao da razmisljaju. Uz to treba pridodati fantasticne Obamine govore, koji su bili izuzetno obrazovni za amere. Na neki nacin, otvorio im je oci. Mnoge teme o kojima sam pokusavala da pricam sa ljudima u poslednjih dvadeset i kusur godina, a oni me gledali belo i nisu kapirali o cemu ja pricam, sad su ok i sad shvataju. Neverovatno, sad imam istomisljenike.
Domazet Domazet 04:38 09.11.2008

Bas evo citam ove...

...komentare na mestu i uzdrzanu realnost i relnu uzdrzanosti i kritike na mestu i odbijanja da se bude zrtva medijskih manipulacija i sagledavanja iz sireg ugla i nenasedanje na opstu pomamu i sve tako neke pametne komentare. I nesto se pitam, 'oce li se neko setiti da se zahvali Mr President Elect sto je svasta nesto ucinio i nadam se uspeo da spreci da Ms Sarah Palin 2012 godine postane prva Mrs President of USA. A nije da ne bi trebalo. Mislim, da se bar neko seti...
palilula92 palilula92 04:59 09.11.2008

Re: Bas evo citam ove...

Na tv je ribaju do besvesti. Ona sad vise nema zabranu od McCain-ove kampanje da prica sa novinarima. Zena zeljna paznje i bas voli da prica. Sad tek krece blamaza, koje ona nije svesna. Ovo ce biti dnevna sapunica izvesno vreme. Sto jednom rece jedan moj drug:"Sta zna svinja sta je 100 kila", ili ti nije svesna svoje nesvesti.
Unfuckable Unfuckable 05:04 09.11.2008

zipa Brata

kako sve priča ...
iz glave

Unfuckable The Fato Vid' Bez Ruku
jack_bauer jack_bauer 05:20 09.11.2008

Re: zipa Brata

zipa Brata #Link Replika: 0kako sve priča ...
iz glave

pa gde si ovog nasao? mislim, nije da ih nema ovde, kol'ko oces, ali...

nego bro, daj mi neki klu za za onaj vic o cigi u mardelju. znam da ga znam, al' ne mogu da ga se setim da me ubijes. a hteo sam da ga ispricam margos

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana