Odvikavanje

Alava RSS / 10.11.2008. u 12:07

Na blogu je ovih dana ionako aktuelna tema pušenja. Nezavisno od toga, a baš ovih dana, shvatila sam da ja pušim već 14 godina. To saznanje me je baš zabrinulo, jer nemam još ni 30. A volim da pušim. U stvari obožavam. I to priznajem samo sebi, naročito kad palim prvu cigaretu koju obavezno prati i prvi gutljaj još uvek veoma tople kafe. Crne, turske, prve jutarnje.

Na kafu sam se navukla još ranije nego na cigarete. Ujutro ne mogu da funkcionišem sve dok ne popijem ogromnu šolju kafe. Makar to bilo i u podne, a probudila se recimo u 7. Bez kafe - ništa. K'o mrtva, što bi rekli. Ako negde treba da odem iz kuće a da nisam prethodno podigla sistem svojom omiljenom tekućinom, izbegavam da vozim. Jer stvarno osećam kao da još uvek spavam.

Svi ljudi koji me poznaju, znaju da za mene ne postoji doba dana kada nisam za kafu. Ponekad se dešava da pitam "Jel neko za kafu?" dok perem šoljice od ove koju smo upravo popili. Volim kafu, pa to ti je. Uveče nemam problem da zaspim iako sam tek sručila jednu.

Kafu ne volim kada je hladna i kada je slaba. Hladnu kafu ću popiti baš u retkim slučajevima, kada nema druge, a radije ću je prosuti i skuvati novu, pa srkati dok je još vrela. Slabu kafu ne kuvam, pa je pijem samo iz kurtoazije kad je neko drugi skuva. I kurtoazija je relativan pojam kada je kafa u pitanju, pa već kod trećeg ispijanja slabe kafe, kurtoazno napomenem da me od slabe kafe uvek boli želudac. I to pali.

Ipak, kafa bez cigarete je nešto najgore. Svaki strastveni pušač to zna. Radije ću odbiti kafu, nego je piti bez cigarete. Kada mi se pritisak već zalepio za patos, organizam traži kafu, a recimo nema cigara, doživljavam pravu krizu. Nervozna sam, šetam gore-dole, smišljam način da što pre negde i nekako nađem makar jednu. Bolest zavisnosti? Ma neeeee....

Ok, pokušavala sam da prestanem. Sa pušenjem - ipak bi mi prevelik šok bio da ostavim i kafu i cigarete odjednom. Ali nikada nisam želela da prestanem onako iz dna duše. Jer, kao što već rekoh, obožavam da pušim. Ali sam davala sve od sebe da makar smanjim.

Prvo sam pokušala da pušim samo uz kafu. S obzirom na to da kafu pijem 4-6 puta dnevno, a uz svaku kafu popušim 3 cigarete, i dalje sam pušila skoro kutiju dnevno. Onda sam shvatila da u stvari najviše pušim u firmi. Kad raspazarim sve knjige po stolu, pa krenem da obračunavam zaduženja, razduženja, troškove, palim jednu za drugom a da i ne osetim. Isto je i kad nema posla. Sedim zaludna, ne znam šta ću sa rukama, pa opet dimim li dimim.

Onda sam došla na genijalnu ideju da, kad uhvatim sebe da pušim jer su mi ruke slobodne, trknem preko i kupim nešto za grickanje - semenke, kikiriki ili integralne grisine. To sa grickalicama je funkcionisalo neko vreme, a onda sam shvatila da sa takvim žarom grickam, da mi već za pola sata vrh jezika utrne od semenki, ili me cela vilica boli od toga koliko su tvrde integralne grisine. Onda bacim to i zapalim cigaretu.

Primetila sam da mnogo pušim i u slobodno vreme, recimo dok blogujem. Kada nema ničega zanimljivog na blogu, onda zapalim cigaru i kažem sebi "Evo samo dok popušim ovu provrteću se ovde, i onda idem". Naravno, onda krenem da tako fanatično klikćem po svim mogućim korisničkim imenima i temama, tražeći mesto gde bih mogla da makar započnem trol, i onda čim mi neko odgovori, palim sledeću sa izgovorom "samo još ova, a i da čovek ne čeka". To nekad traje i satima.

Kada je na blogu neka rasprava u toku, tada najviše i zdimim s ove strane monitora. Nema ništa lepše nego kad te neko isproziva, pa ti otvoriš prozor za kucanje odgovora i onda zapališ jednu misleći se u sebi "E sad kad ti sročim, ima da te nema". Najbolji fajt na blogu uvek je obavijen dimom cigareta.

U pokušaju da se odviknem od tolikih cigareta, pokušala sam da se odviknem i od bloga. U slobodno vreme igrala sam tenis na SP-u. Krenem na neki turnir, već u četvrtfinalu udaram na neku Serenu ili Žastin Enan, pa onda zapalim jednu da se koncentrišem kad ubacujem as, da bih već u finalu u pepeljari imala pregršt pikavaca. Posle par dana trebalo mi je odvikavanje i od cigareta i od SP-a. Najgore je što kad igram tenis na SP-u, muž ne može da gleda tv, pa se onda isvađamo pošteno oko termina, uglavnom ja histerišem kako ne mogu da prekinem jer sam tek sad ušla na Vimbldon, a moram da branim poene od prošle godine. Onda on jadan sedne pored mene, zapali jednu i navija.

Kad ima neka utakmica, opet oči vadimo, onda me on odgura u sobu i sav umiljat me podseti kako sam zbog tenisa potpuno zapostavila blog. Donese mi i cigare, skuva mi kafu, i tako se moje zavisnosti samo nižu jedna za drugom.

Sad mi nije baš jasno kako da nastavim sa odvikavanjem, jer sam se u pokušaju da ostavim cigare navukla na semenke, integralne grisine, blog i tenis na SP-u. Možda da samo nastavim da pušim kao i ranije.

 



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 18:21 11.11.2008

Re: ako je samo zakon

margos

Maa... uvek se trudim da govorim u svoje ime, mada znam da i drugima taj psihološki momenat znači - Mogu a ne moram je tajna kontrolisanja zavisnosti. Ne smeš je provokacija, koju mnogi nisu u stanju da iskontrolišu.

PS Fala ti Vishnjo, pocrveneh - al mi prija:))))
vishnja92 vishnja92 18:24 11.11.2008

Re: ako je samo zakon

pa da - to je kao ona fora: imas cigare u dzepu, mozda i ne moras da zapalis. nemas - propao si, majkovicu, trese kriza i sve to.

ps - molim, nema na cemu, i drugi put.
nista lagodnije nego govoriti istinu koja jos i prija.
Kazezoze Kazezoze 15:59 14.11.2008

Re: ako je samo zakon

ja ne pushim, ali u mom stanu oni koji pushe dobiju uredno pikslu.
meni uopshte ne smeta, a oni koji govore da im smeta lazhu, jer im smeta njihova umishljenost .
trener92 trener92 20:52 11.11.2008

Odvikavanje ...

Kriza...

trener92 trener92 20:59 11.11.2008

Re: Odvikavanje ...

Spas...

Alava Alava 09:45 12.11.2008

Re: Odvikavanje ...

Treneru, što ja tebe obožavam...

Odgovorila bih ti nekom sličicom, pero este coño de dalayama me está jodiendo...
trener92 trener92 01:42 14.11.2008

Re: Odvikavanje ...

pero este coño de dalayama me está jodiendo...


我真的愛你,和你我最好的朋友。如果您需要的東西就是說,我總是
trener92 trener92 15:24 14.11.2008

Re: Odvikavanje ...

"Along with a little help from my friends ...a gift from the heart"

Alava Alava 21:31 14.11.2008

Re: Odvikavanje ...

trener92
pero este coño de dalayama me está jodiendo...


我真的愛你,和你我最好的朋友。如果您需要的東西就是說,我總是

Reče Budimac da moderacija ne voli strane jezike.
Ja ću svoje da prevedem - ali me ovo govno od dalajame zahebava. E sad kako ćeš ti svoje da prevedeš, bog zna
trener92 trener92 03:19 15.11.2008

Re: Odvikavanje ...

Alava
trener92
pero este coño de dalayama me está jodiendo...


我真的愛你,和你我最好的朋友。如果您需要的東西就是說,我總是

Reče Budimac da moderacija ne voli strane jezike
Ja ću svoje da prevedem - ali me ovo govno od dalajame zahebava. E sad kako ćeš ti svoje da prevedeš, bog zna

To je tajna! Nije ništa ružno, ti znaš da ja tebi ništa loše ne bi napisao, recimo da je slobodan opis na nekom jeziku one slike gore!
dali76 dali76 20:55 11.11.2008

how yes no

Jel to sto se ja ne slazem s Visnjom ili Margos znaci da ne govorim istinu?
Ne razumijem kakve veze ima istina s svim tim.
Jel Istina da kad bi postojale pusacke cekaone iste bi bile prazne I sad bi svi pusaci ,sebe radi , cekali satima bez zapaljene cigarette al uvijek svijesni da to mogu?
Sumnjam…
Za neke stvari,nazalost moramo imati “ne smes”da bi posle svatili sami da ne treba.
Po takvoj logici soferi bi trebali voziti 100 km na sat ako vide znak da je dozvoljeno na pr 50 km.
“Ma t ces meni reci koliko da vozim!!!”
A da zabrane nema svi bi bili savjesni soferi ?
Da nema zabrane pusenja svi bi pusaci drzali cigarette u dzepovima I ne bi im palo na pamet da puse. ma jes kako da ne sijo mi ga Djura!!
Unfuckable Unfuckable 21:11 11.11.2008

Re: how yes no

dali, moraš da skapiraš da - jednostavno - ima blogova gde ne moraš biti politički, polno, religiozno....kakogod - nekorektan
a da bi bio išiban, ponižen, izvređan, razapet, isprebijan, i na kraju - banovan.....
Unfuckable The Pobornik Pušačkog Counter Strike-a

trener92 trener92 21:18 11.11.2008

Re: how yes no

Unfuckable The Pobornik Pušačkog Counter Strike-a

trener92 trener92 21:25 11.11.2008

Re: how yes no

Ako treba ...onda dobro

Unfuckable Unfuckable 21:34 11.11.2008

Re: how yes no

nadam se da dali76 kapira šalukaotakvu
dali76 dali76 22:08 11.11.2008

Re: how yes no

Unfuckable
dali, moraš da skapiraš da - jednostavno - ima blogova gde ne moraš biti politički, polno, religiozno....kakogod - nekorektan
a da bi bio išiban, ponižen, izvređan, razapet, isprebijan, i na kraju - banovan.....
ja se trudim da to gore nabrojano ne radim drugima a hoce li mene neko banovati hej pa boze moj …
Kucas li ti na vrata kuce iz koje su te jednom izbacili?


maksa83 maksa83 22:11 11.11.2008

Re: how yes no

Kucas li ti na vrata kuce iz koje su te jednom izbacili?

Da. Ta kuća se još zove i - kafana.
Unfuckable Unfuckable 22:13 11.11.2008

Re: how yes no

samo sam želeo da kažem da su pušači još zajebanija sorta nego raznorazni borci za prava _________ dopisati po želji
Kod pušača se prvo puca pa se onda viče "Stoj!"

Mene nisu još nigde banovali, stvarno ne znam kako, a sam sebi sam svedok da sam se iz petnih žila trudio par puta
Ok, par desetina puta

hehehehe makso, da znaš .....
mada, ni tu me nešto nisu izbacivali - pre se ja potrudim da neprimetno (četvoronoške) izađem
dali76 dali76 22:48 11.11.2008

Re: how yes no

heheh Maxo naso si me ?
eto i mene jos nisu izbacivali ,doduse silom,a bilo je cisto normalan trezan izlazim a drug mi stane na ruku ...
margos margos 01:38 12.11.2008

Re: how yes no

Da nema zabrane pusenja svi bi pusaci drzali cigarette u dzepovima I ne bi im palo na pamet da puse. ma jes kako da ne sijo mi ga Djura!!

Naravno da ne. Ljudi bi pušili, normalno.

Očito da si se ti sam sebi dopao u ulozi pristojnog pušača koji poštuje zakon - pa bi voleo da i mi budemo isto tako fini , što ti ne polazi za rukom.

Ja dosta dobro kontrolišem svoju zavisnost - putujem bez problema satima bez pušenja, poštujem institucije, kuće i mesta gde se ne puši - ali restriktivno zabraniti pušenje je nešto što nikada neću podržati. Mogu ispoštovati i buniti se i dalje. Nećeš me uveriti da je cigareta lošija od svih milosrdnih anđela, pesticida i genetski modifikovane hrane i da je bolje da te ubije nerviranje i visok pritisak nego da zapališ cigaretu koja makar na tren smiruje.

Ona karikatura gde policajac drnda pušača dok ženu vani siluju je vrlo ilustrativna.
vishnja92 vishnja92 09:22 12.11.2008

Re: how yes no

Mene nisu još nigde banovali, stvarno ne znam kako, a sam sebi sam svedok da sam se iz petnih žila trudio par puta
Ok, par desetina puta

ziva istina :))))
Ja dosta dobro kontrolišem svoju zavisnost

isto i ja. ali ako - naprimer - ujutru u 7 moram da silazim ispred hotela**** da bih zapalila cigaretu na +8C i bez kafe, kao u Pragu onomad - smatram da sam dobila uslugu ispod svakog nivoa i ne mislim da je na meni da se tome prilagodim.
Za neke stvari,nazalost moramo imati “ne smes”da bi posle svatili sami da ne treba

sa ovim se najvise u zivotu ne slazem.
Alava Alava 09:29 12.11.2008

Re: how yes no

Deco, ala se raspričaste... kao da osećam neku tenziju.

Dali, nema potrebe da se sikiramo, ja razumem šta ti hoćeš da kažeš, međutim ti primeri koje ti navodiš su ekstremi, i mislim da bi takvih ljudi bilo i kad bi se uvele sve zabrane ovog sveta.
Za pušenje u autobusu se slažem, ni ja ne volim kad ljudi baš toliko ne mogu da se kontrolišu, ili ih jednostavno nije briga. Za bolnice i ostala javna mesta mislim to što sam već rekla, i taj primer koji sam navela sa svojom prijateljicom – navela sam ga da ilustrujem kako se ovde, u Srbiji, stvari uvek rešavaju sa pola mozga.

Uvesti zabranu pušenja u bilo koju ustanovu, preduzeće, firmu, a da prethodno ne izračunaš koliko zaista ima pušača je u najmanju ruku debilno. Onda se i dešavaju takve stvari da u bolnici npr. medicinskog osoblja ima recimo 100, i od njih 100 neka bude da ih je 60 pušača, e njima 60oro se da sobica od dva sa dva i smatra se da je problem rešen. Naravno da će onda ta sestra ili doktor da smrdi na duvan samo ako prođe kroz tu prostoriju.

Isto tako i za čekaonice. U Pančevu su čekaonice totalno onako socijalistički uređene, i ja ne znam kako bi se to moglo rešiti a da postoji odeljak za pušače. Ali sigurna sam da bi i to moglo. Već u Beogradu je druga priča, bar u tim bolnicama u kojima sam ja bila, npr. KBC ili VMA, ili Narodni front, itd. gde postoji mesto sa aparatom za kafu koje nije toliko blizu bolesničkim sobama, pa ne vidim zašto ne bi mogla pored tog aparata za kafu da stoji i pepeljara, i klupa da se sedne. I ne mislim da bi pušači odmah zadimili tako da bi to ličilo na birtiju, jer prosto – polazeći od sebe, u bolnicu i ne ideš da bi seo kao u kafani i dimio nekoliko sati dok se razgovaraš sa prijateljima.

Ono što je kod nas još uvek ponižavajuće, a mogu da mislim kako bi bilo da se uvedu te zabrane, je to što si kao pušač zaista uvek smatran građaninom drugog reda, u nekoj javnoj ustanovi ćeš pepeljaru uvek naći recimo pored ulaznih vrata gde piči promaja, pa ako ti odgovara da tu stojiš kao klošar, a ti puši.
O kafićima tek da ne govorim koliko smatram da je glupo zabranjivati pušenje.
U sv.sl. hoću reći da to što ti smatraš kulturom i kulturnim ponašanjem – to se ne stiče zabranom, jer neko ko nema osećaj da kad ode kod zubara ne treba da bazdi na cigarete ili alkohol ili nešto treće, taj neće imati osećaj ni kad mu zabraniš da puši na javnom mestu. I to je tako prosto.
Unfuckable Unfuckable 09:30 12.11.2008

Re: how yes no

pa što silaziš, ja bi im sedeo na zorpro sa sve nogama klatećim preko simsa, gde da silazim da bi poduvao - ma ne pada mi na pamet
vishnja92 vishnja92 09:46 12.11.2008

Re: how yes no

Unfuckable
pa što silaziš, ja bi im sedeo na zorpro sa sve nogama klatećim preko simsa, gde da silazim da bi poduvao - ma ne pada mi na pamet

a sta mislis da sam prvo uradila kad sam usla u sobu? snimila da li ima detektora dima. i ima covece!
b r u k a.
posle je akcija bila sledeca - uzmem filter kafu za dorucak, izadjem napolje sa njom, zduvam 2-3 uz ta 2-3 deci kafe na samom ulazu - pa oni nek se cesu. onda se vratim na dorucak i regularno doruckujem kackavalje svako bozje jutro.
izaso mi sir na nos u tom Pragu :)

a pusenje je na ulici takodje nacisto zabranjeno.
(inace, kazna za bacanje otpadaka na ulicu je preracunata u jure oko 8000, sto i nije lose)

pa ti vidi moje muke. srecom, pivnice su ostale imune na te gluposti :)))
Unfuckable Unfuckable 12:58 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Lagao sam, sestre i braćo....lagao sam
Ali ne tendenciozno ili koristoljubivo.
Nego, neobaveštet sam bio - kada rekoh da nigde nisam nikada banovan.
Jesam, sestre i bratjo : banovan sam, šta da radim - grešan sam.
Banova me Downunder u kratkoj pauzi izlaska iz Tzaričinih nutarnjih dubina, i to odavno izgleda, a ja neupućet bio sve do danas kad se zaleteh da dobrovoljnom maseru šuljeva uputim komentarčić na temumu

aj živeli u to ime
margos margos 13:40 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Unfuckable
Lagao sam, sestre i braćo....lagao samAli ne tendenciozno ili koristoljubivo.Nego, neobaveštet sam bio - kada rekoh da nigde nisam nikada banovan.Jesam, sestre i bratjo : banovan sam, šta da radim - grešan sam.Banova me Downunder u kratkoj pauzi izlaska iz Tzaričinih nutarnjih dubina, i to odavno izgleda, a ja neupućet bio sve do danas kad se zaleteh da dobrovoljnom maseru šuljeva uputim komentarčić na temumuaj živeli u to ime

Čekaj... ne paniči! Stani! Polako......
Možda je Java script, FF ili već nešto.... Nemoj odmah da posumnjaš na najgore.
:))))
Unfuckable Unfuckable 13:49 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ma gde...najgore ? ? ?
to je nešto najbolje, od takve uvlake biti banovan, idem sad da se hvalim po familiji aišire
nego mi žao što nisam skapirao ranije, pa sad ne znam od kada mi se računa "minuli rad", mada...predpostavljam
margos margos 13:51 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

idem sad da se hvalim po familiji aišire

:))))))))
Alava Alava 19:58 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Lagao sam, sestre i braćo....lagao sam

Pa vidim ja čim neko ode u VIP, odma više nije imun ni na šta
Banova me Downunder u kratkoj pauzi izlaska iz Tzaričinih nutarnjih dubina, i to odavno izgleda, a ja neupućet bio sve do danas kad se zaleteh da dobrovoljnom maseru šuljeva uputim komentarčić na temumu

aj živeli u to ime

Ooooooo, pa kad častiš Anfače?
Priznaj da te je ovo obradovalo više nego vip status...
Ali, čekaj zar nisi ti kod njega komentarisao na onom o Exitu, kad je on kao bio mnogo fini za domaće festivale? Znači, tad još nisi bio banovan. A za posle ne znam, ja nisam išla više kod njega. A ovo što se sad nalupetarao, užas. Htedoh da mu ostavim negativnu preporuku, ali sam se uzdržala... Suviše je blogova pljuvačkih bilo ovih dana da bi moj želudac i to mogao da podnese.
Nego, što nam teča prsooooo, looooodilo!
Ej, a kako je to kad si banovan? Ne možeš da ostaviš koment uopšte? Jel imaš neko obaveštenje ili nešto?
Unfuckable Unfuckable 20:12 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa izgleda da si zabola u sridu :
ta Exit noć je izgleda bila odlučujuća...ispade da sam posle toga popio bananu, samo što to - iz istih razloga kao i ti - nisam kapirao.
Što nam Teča prs'o, š'a je bilo ? ....nemoj Teču, on je Naš čovek Tamo, pa još naporno uči, sav taj ginis.....

Kad si banovan od ovakve sise, to ti je nešto najlepše, 'leba mi, jedno od boljih priznanja & komplimenata ...mada, ne bih ga maltretirao, čini mi se, ni da me odbanuje - ova tema nema veze sa mojom omiljenom...
Pazi, najgore je to što mi pade na pamet da sam par puta negde hteo da mu ostavim koment koji bi - bez obzira na naša mala razmimoilaženja glede nekih stvari(tj njegovog besprizornog boravka u bulji jedne ovdašnje vip blogerke)..., umem ja da zaboravim....- bio vrlo ok & afirmativan čak, kao neka mala podrška nečemu što radi ili objašnjava u tom trenutku,
ali izgleda uopšte nisam provalio da sam "s one strane prozora"
tako ti izgleda kad si banovan a ulogovan na nalog : sve čitaš lepo, samo nema opcija "citiraj" i "odgovori" a ima "pošaljite komentar" ali - kad klikneš, ništa.
vishnja92 vishnja92 20:14 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Nego, što nam teča prsooooo, looooodilo!

de je prso?
Ej, a kako je to kad si banovan? Ne možeš da ostaviš koment uopšte? Jel imaš neko obaveštenje ili nešto?

e ovo i mene zanima
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:16 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ne dobijesh nikakvo obaveshtenje.

ne mozhesh da ostavish komentar. odnosno ostavish i chak izlgeda ok ali kad ponovo uchitash stranu vidish da je komentar nestao. ponovish proceduru zato shto mislish da je do softvera. pa opet isto. i kad uradish osmi put shvatish da te je borac za ljudska prava, za slobodu govora i chega sve josh, ljubitelj zdravih argumenata koji u interesu diskusije nikad nishta ne brishe, u stvari banovao.

uostalom zamoli unfa da te banuje malo pa probaj. njemu se sad mozhe.
vishnja92 vishnja92 20:20 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

.mada, ne bih ga maltretirao, čini mi se, ni da me odbanuje

aaaaaaa :)))))))))))))

hvala obojici na plasticnim opisima banovanog stanja
Alava Alava 20:24 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Anfak
Što nam Teča prs'o, š'a je bilo ? ....nemoj Teču, on je Naš čovek Tamo, pa još naporno uči, sav taj ginis.....

Višnja
de je prso?

Pa ja videla na par mesta ovih dana da je nervozan do looodila, ono na prvu skače, kao da mu je svega preko glave, pa onda njegov poslednji post, pa koment kod TJ-a u stilu "Nego..hoće l' bit onog rata?"....
Nisam skoro videla da je neko baš tako poludeo.
A krivo mi zbog njega.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:25 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

kad smo kod stanja koje je nemogice dokuchiti dok ne probash.

kazhe jedan moj drug (kad sam josh bio mali i imao drugove) u razgovoru "kad je mama bila u drugom stanju samnom ..." na shta ga mladja sestra prekide i reche "ma nije sa tobom bila u drugom stanju. samnom je bila. s tobom je bila u prvom"
Alava Alava 20:27 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

uostalom zamoli unfa da te banuje malo pa probaj. njemu se sad mozhe.

Ma njemu se moglo odavno, nego baš kad je bila čuvena akcija banovanja svega što koristi kaskaturu, ja nisam bila ovde... Dođoh tek posle, kad su krenule reakcije...
Alava Alava 20:33 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Nego, vidim Budimac okačio neko loodilo, a ja ne mogu da gledam zbog dalajame. Bem ti ...
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:40 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

nego ja vec postavih dva komentara izvan teme shto znachi da vec imam apstinencijalnu krizu. goru nego za cigarama.

eto obavljeno, ne drhte mi ruke vishe.
Alava Alava 20:43 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

marco_de.manccini
nego ja vec postavih dva komentara izvan teme shto znachi da vec imam apstinencijalnu krizu. goru nego za cigarama.

eto obavljeno, ne drhte mi ruke vishe.

Aj kad je već tako, da te pitam još nešto, a van teme - naime, u par navrata sam slala nekim ljudima pozivnice kako bi se registrovali na blog, međutim niko nikada nije uspeo, pa me zanima da li imate i vi slična iskustva, i znate li zbog čega je to tako? Mora li se posebno obraćati moderaciji kad želiš nekoga da pozoveš?
Unfuckable Unfuckable 20:46 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ma daj bre, kakve pozivnice - eno stoji mi svih 5 neiskorišćenih....
najnormalnije se registruju na FM i odatle imaju pristup i ovde sa istim user / pass....valjda

ps : marco....briljira
kad sam josh bio mali i imao drugove


ps2 : mogao sam da banujem od starta, tj od prošle jeseni kad dobih autorstvo.
Ali nikada to nisam iskoristio / upotrebljavao
Btw, marco - otkuda ta "ban iskustva" - tko je tebe banovao ?
Alava Alava 20:50 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

najnormalnije se registruju na FM i odatle imaju pristup i ovde sa istim user / pass....valjda

Ma da, sad kad postoji fm, ali pre toga nije moglo...
A onih idiota što se registruju samo da bi nekog popljuvali bilo je, što je značilo da je registracija ipak nekako bila otvorena... ali preko pozivnica nije htelo. Pa zato pitam, da li je trebalo i za to neko spec odobrenje, neki vip status, ili je nešto drugo u pitanju?
maksa83 maksa83 20:52 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Pa ja videla na par mesta ovih dana da je nervozan do looodila, ono na prvu skače, kao da mu je svega preko glave, pa onda njegov poslednji post, pa koment kod TJ-a u stilu "Nego..hoće l' bit onog rata?"....
Nisam skoro videla da je neko baš tako poludeo.
A krivo mi zbog njega.

Sad i meni krivo, malo sam ga zekio a nisam ukapirao da je u nekom rastrojstvu. Odoh da obrišem ono najneukusnije, thanks for bringing this up.
Alava Alava 20:55 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Btw, marco - otkuda ta "ban iskustva" - tko je tebe banovao ?

Da, i meni ovo malo čudno. Uvek je bio fino dete


Unfuckable Unfuckable 20:58 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa i ja sam bio fino dete, pa vidiš......
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:58 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

mene niko nije zvao na b92. ja sam doshao nepozvan. preko fm-a, naravno. otkako sam se tamo registrovao tamo opet nisam ni svratio. isti je login i password, da.

tako da, alava, ako znash ljude reci im da dodju.

a ko je mene banovao. evo pa proceni sam

"nemoj da mi izvlachish rechi iz konteksta. dobijaju smisao"

ako nije dovoljno

"prochitaj ponovo. nisi razumeo tekst."

uostalom, i ja ne razumem vas kad kazhete techa ovo techa ono, downunder me banovao, itd.
Alava Alava 21:02 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Unfuckable
pa i ja sam bio fino dete, pa vidiš......

vishnja92 vishnja92 21:02 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

uostalom, i ja ne razumem vas kad kazhete

a ja sve razumem utata
Alava Alava 21:03 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

vishnja92
uostalom, i ja ne razumem vas kad kazhete

a ja sve razumem utata

OK, onda - ko je banovao marca?
Unfuckable Unfuckable 21:05 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Techa ti je Aleksandar Stošić - dobio je taj nadimak kada je jedno popodne trebalo da ide na proslavu tog sretnog unapredjenja u Teču, ali nikako nije mogao da se odvoji od bloga....umal' da sve uprska, jedna od pišičnijih situacija je to bila

Downunder je moj toponim za blogera koji se trenutno bavi autorskim pravima i piraterijom na svom blogu, nastao iz - po mojoj proceni - neobjašnjive potrebe da masira šuljeve pojedinih vip blogerki, u neko pređašnje, daleko zgusnutije vreme na blogu, kada si - ako nisi u nečijoj bulji - značilo da si sitting duck, bar su tako pojedini procenjivali
Alava Alava 21:06 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

uostalom, i ja ne razumem vas kad kazhete techa ovo techa ono, downunder me banovao, itd.

Techa je naš drugar - A.S. a nije Aca Stojanović!
A Downunder je onaj što ne zna šta je kopirajt.
Alava Alava 21:09 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Downunder je moj toponim za blogera

Ovo je sad već za deljenje prvog mesta sa onim maksinim "Desktopa Stefana"
Axaxaxaxaxa
Unfuckable Unfuckable 21:10 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa...da objasnimo bre čoveku.....
Alava Alava 21:13 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

mene niko nije zvao na b92. ja sam doshao nepozvan. preko fm-a, naravno. otkako sam se tamo registrovao tamo opet nisam ni svratio. isti je login i password, da.

tako da, alava, ako znash ljude reci im da dodju.

Evo ja sad videla da ni nema više pozivnica u kontrolnom panelu... ondaK ništa...
margos margos 21:20 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Alava

OK, onda - ko je banovao marca?

Ja tipujem na Knindžu, al nisam 100% sigurna..
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:21 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

evo odacu vam jednu tajnu. u ta zgusnuta vremena, kako ih zovete, posetio sam blog nekoliko puta i nisam mogao da shvatim. toliko ljudske bede na jednom mestu. nije mi bilo napamet da se ukljuchim.

onda sam svratio letos ponovo i izgledalo je malo drugachije. tad sam se i prijavio. i dalje ugazim u govno ponekad, ali sam pomalo nauchio i da ih zaobilazim. vec otprilike znam gde su.

samo mi nekad mi nije jasno o chemu prichate, zato shto ste dugo tu pa imate "istorijsku perspektivu" koju ja nemam.
Unfuckable Unfuckable 21:21 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

a nema ni marca da nam ispripoveda tko ga je banovao...
mislim, ja stvarno kapiram neka banovanja, bez šale : ima jednostavno situacija kada se vidi da je to skoro pa jedino rešenje, malne u uvodu komenta piše "banuj me, pliz!"
ali, za neke blogere mi nikako nije jasno kako im se dogodi da popiju bananu. Marco je - u mom vrednosnom sistemu - jedan od takvih. To kao kad bi mi neko rekao da je Jack Bauer - etalon odmerenosti ovde na blogu - negde banovan
Neshvatljivo
(sebe ne ubrajam, bio sam bezobrazan i to extremno - pola je obrisano, pa se ne vidi. Najgore od svega je što sam se prokleto dobro osećao dok sam sve te komente pisao.....)
Alava Alava 21:22 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

margos
Alava

OK, onda - ko je banovao marca?

Ja tipujem na Knindžu, al nisam 100% sigurna..

A be Margita i ti sad u šiframa... 'El Knindža TJ?
Unfuckable Unfuckable 21:22 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Ja tipujem na Knindžu, al nisam 100% sigurna..


? ! ?
prevedi, pliz
da nije onaj što me uredno zaobilazi kad mu se javim kod njega na blogu ?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:23 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

valjda je drago knindzha? ili opet nemam pojma shta prichate?
margos margos 21:24 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Unfuckable
Ja tipujem na Knindžu, al nisam 100% sigurna..? ! ?prevedi, pliz

Pobogu ljudi, pa tko je Knindža? Dragetz koga nešto nema..... gdi li je nest'o?

Ipak, Marko, reci ko je da ne razbijam ovu moju pametnu glavu, pls.
Alava Alava 21:25 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

evo odacu vam jednu tajnu. u ta zgusnuta vremena, kako ih zovete, posetio sam blog nekoliko puta i nisam mogao da shvatim. toliko ljudske bede na jednom mestu.

zato shto ste dugo tu pa imate "istorijsku perspektivu" koju ja nemam.

A pazi kad u ta zgusnuta vremena smo se i mi osećali isto kao ti... ič nam nije bilo jasno...
Unfuckable Unfuckable 21:25 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa ne znam sad
da l je knindža ili . . . .. .
ali margos bi mogla zaista malo da nam pojasni
a i ti, brate - šta si se stis'o, vi'š da razmenjujemo sexualna iskustva s bloga ?
Alava Alava 21:28 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Pobogu ljudi, pa tko je Knindža? Dragetz koga nešto nema..... gdi li je nest'o?

Aaaaaa !!! (htela ovde da ubacim nekog smajlija, al' nema sa sijalicom)
margos margos 21:28 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

šta si se stis'o, vi'š da razmenjujemo sexualna iskustva s bloga

I u skladu je s temom:

Ispušio/la na tom i tom blogu...
Apsttinirao/la na toj i toj temi....
Izduvao/la kod tog i tog autora/ke...
Alava Alava 21:30 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

da nije onaj što me uredno zaobilazi kad mu se javim kod njega na blogu ?

Molim i ti objasni...
Biće ovde svašta, vidim ja.
margos margos 21:32 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Alava
da nije onaj što me uredno zaobilazi kad mu se javim kod njega na blogu ?Molim i ti objasni...Biće ovde svašta, vidim ja.

Dragetz pokušava da ODVIKNE Unfa od posete njegovom blogu, a da ga ne banuje ...
(Marko, vi'š kako je lako držati se teme:))) )

Alava Alava 21:33 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

margos

I u skladu je s temom:

Ispušio/la na tom i tom blogu...
Apsttinirao/la na toj i toj temi....
Izduvao/la kod tog i tog autora/ke...

Ma ja, a sve čekiram da nemam nešto na private od moderacije, neki sitni chat o kolegijalnosti...
Unfuckable Unfuckable 21:34 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa na Dragetza sam i ja mislio
preskače me "ki gomno na kiši" kad mu se ukažem, sometimes......a ne znam što, stvarno.
Mislim, moramo održati neki nivo komunikacije, kaj ne ?
Kad već on ne pohađa moje blogove, kak onda neg' da ja hodim na njegove.
Breg - Muhamed...... itajrad
Alava Alava 21:34 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Dragetz pokušava da ODVIKNE Unfa od posete njegovom blogu, a da ga ne banuje ...
(Marko, vi'š kako je lako držati se teme:))) )

E pa to je onda prošla tema - nije teško biti fin.
margos margos 21:35 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

neki sitni chat o kolegijalnosti

Kud ćeš veću kolegijalnost i blogodruženje od nas ?

Evo, pušači su opet pokazali zavidni stepen društvene svesnosti i kolegijalnosti:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:36 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ja uopshte nisam krio. chak mislim i da je za pohvalu. evo ovde sam ekplicitno rekao kod antioksidanta. u kontekstu ovog mishljenja.

posle toga mi je vishnja, malo implicitno, objasnila da moderaciji za pracenje i nije tako veliki problem broj replika koliko broj blogova. koliko-toliko razumno objashnjenje. mada, objashnjenje dolazi od vishnje, a ne od svevishnje (moderacije). ova druga se josh ne oglasi.

nego nazad na temu, naravno.

margos, ja sam jedan od onih hitlera. tek da znash. ne pushim vec 10 godina. a inache je bio winston, crveni. pre toga sarajevska. pre toga, ... ma svashta je bilo.

edit: jedan od linkova je bio pogreshan.
margos margos 21:37 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

E pa to je onda prošla tema - nije teško biti fin.

Nije bre... tema je ODVIKAVANJE - piše gore.
margos margos 21:40 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

margos, ja sam jedan od onih hitlera. tek da znash. ne pushim vec 10 godina.

Svaka čast :))) I mi ćemo jednog dana da se hvalimo... možda.
:)))))
Unfuckable Unfuckable 21:43 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa da:
meni kad budu davali desetogodišnji parastos, recimo - tada ću moći da se hvalim i ja

ps : opet nije rekao tko ga banov'o
Alava Alava 21:44 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ja uopshte nisam krio. chak mislim i da je za pohvalu. evo ovde sam ekplicitno rekao kod antioksidanta. u kontekstu ovog mishljenja.

Ih, bre, sad ostavljaš link a prošlo je više od 7 dana. A sad bih baš nešto komentarisala na temu...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:47 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

nema veze, kad smo dolazili ovamo njanja zatrudnela josh u avionu. i nedelju dve posle toga nije mogla da organski smisli cigarete (dogadja se to prirodno kod nekih trudnica). i prestade ona. posle par meseci, pre nego shto se beba rodila prestanem i ja. i otad ne pushimo. cerka je kriva.

ali kad dodjemo na balkan pushimo oboje - "resistance is futile, you will be assimilated". ali kad odemo na aerodrom za nazad, zapalimo po jednu pa kad krochimo ovde opet apsolutno nishta.
Alava Alava 21:47 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ps : opet nije rekao tko ga banov'o

Pa prati linak, piše u tom komentu, ako sam zapamtila - Jelica. (ili Jelena?!)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:58 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

nego pre mesec dana odem ja u kanadu. calgary more specifically. pored aerodroma u travnjaku ima znak "DOG RELIEF / SMOKING AREA"

evo i mishljenje lokalnog hitlera u novinama

a evo i mishljenje krugoline i margos

meni je od svega najinteresantnije da je taj deo travnjaka prvo dog relief a tek onda smoking area. da se zna prioritet ako je guzhva.
Unfuckable Unfuckable 22:01 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

pa ima više imena, ne verujem da su ga svi banovali ?

(al' sam dosadan....)
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:04 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

e nema ivane da ti nacrta. evo ja cu. jelena milic.

edit: mislio sam stvarno da nacrtam, ali secash se da sam imao dvojku iz likovnog. dakle napismeno.
margos margos 22:10 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

meni je od svega najinteresantnije da je taj deo travnjaka prvo dog relief a tek onda smoking area. da se zna prioritet ako je guzhva

Pa sve je ok... evo i ja idem da okupam NAJPRE mog psa, pa sebe.

A Majku iz Kalgarija... ma sps------> sve po spisku + jednu srčku gratis :)
maksa83 maksa83 22:21 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Dragetz pokušava da ODVIKNE Unfa od posete njegovom blogu, a da ga ne banuje ..

A, tzv. metoda kopulacije bez penetracije. Kad Srbi zavladaju svetom to će postati Olimpijska Disciplina, zajedno sa Mlaćenjem Gloginja Tuđim Qrcem. I bićemo šam-pi-o-ni!
Unfuckable Unfuckable 22:31 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

i eto kako zbog malo hrane čovek promaši 200.....

btw, divim se Dragetzu, ozbiljno : toliko strpljenja s jedne strane, a opet - tako brzo popizdi. A - strpljiv.
Nekada smo umeli baš da budemo ....nesnosni
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:43 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

A Majku iz Kalgarija ...

nemoj tako margos. vidish da je chovek fin i osetljiv na multikulturne razlike. tanana dusha, suptilna, odmah je shvatio da se strancima taj znak ne bi mnogo dopao i odmah je kao svesni gradjanin pisao novinama. treba vishe takvih ovde kod nas na blogu, da nam uteruje osecaj za prave vrednosti.
margos margos 23:07 13.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

nemoj tako margos

Aj neću... bez srčke...
trener92 trener92 01:49 14.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

Unfuckable
Lagao sam, sestre i braćo....lagao sam
Ali ne tendenciozno ili koristoljubivo.
Nego, neobaveštet sam bio - kada rekoh da nigde nisam nikada banovan.
Jesam, sestre i bratjo : banovan sam, šta da radim - grešan sam.
Banova me Downunder u kratkoj pauzi izlaska iz Tzaričinih nutarnjih dubina, i to odavno izgleda, a ja neupućet bio sve do danas kad se zaleteh da dobrovoljnom maseru šuljeva uputim komentarčić na temumu

aj živeli u to ime

I ja sam banovan kod Jasmine Tešanović, davno , a zamisli neki tip je pljuvao po njoj , a ja počeo da je branim , kad ono , mene banovala. jbg unprofor uvek nahebe. Zato više ne otvaram njene blogove. Bar da mi je rekla nešto
jack_bauer jack_bauer 04:34 14.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

etalon odmerenosti ovde na blogu

tacno je da sam, sto sam duze na blogu, sve uzdrzaniji. mislim da sve to nije dobro za zdravlje. a imao sam i ja svojih epizoda, ali me je samo brisalo, ne i banovalo. tada sam se, sto kazes, odlicno osecao. bivalo mi je krivo samo kada mi zbog nesporazuma obrisu nesto potpuno nevino :)

ali zato mi odmereni imamo tebe kaotakvog, etalon strogosti, ali pravicnosti. pa kad im skreses, a ja kazem - e neka im je... ko ja da sam im...

a pusenje? 10-15 komaTa (ako nema nekog zaginjavanja). kad sam na poslu pljuge ostavim u kolima, da me sto vise mrzi da odem da zapalim. a kod kuce samo u garazi ili u dvoristu. navikao sam vec. mislim da su one fore o second hand smoking bullshit, ali ipak treba imati obzira prema onima kojima to smeta. a i kuca lepse mirise. u americi je pusenje prokuzeno. moji momci, 17 i 19, ne pomisljaju na pusenje. sta sredina napravi od coveka.
Unfuckable Unfuckable 08:35 14.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

eto drugari
takav Vam je naš Jack

ps - sećam se i ja kad su te brisali zbog one eksplicitne dečije pornografije , dobro u apsu nisi završio !
nema je tamo, pobrisano od nekog photobucketa
zato prilažem isto jednu tvoju, a prigodnu

jack_bauer jack_bauer 08:54 14.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

stvarno je nema ni u mom albumu? neka, samo jos da ti dodam za downunder... znas kako kazu, "ko spava sa djecom, probudi se... "

Unfuckable Unfuckable 09:18 14.11.2008

Re: MALA ISPRAVKA

ma stipu bre
dođe mi dobro za biografiju
Unfuckable Unfuckable 21:26 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

sačuvano od zaborava :

vishnja92 vishnja92 21:29 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

sačuvano od zaborava :

:))))
cudo si ti :)

je li - petak je...?
Unfuckable Unfuckable 21:37 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

ja sam ti čovek u godinama....pa ne mogu više ni svakog petka...
ali : subote umeju biti - neobične
Alava Alava 21:40 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

Kakav dan....
Jedva dođoh, a sad uopšte ne mogu da se snađem...
Menja se broj komentara, al' ne znam gde ih ostavljate...
Inače, ovaj post ima ukupno 3 komentara i 215 replika.
Kad smo kod toga, a u duhu malecke ogovorancije, meni je mariopan tako slatka. Ona je po meni ušla u istoriju ovog bloga kao komentator koji nikada nije ostavio komentar, samo repliku.
vishnja92 vishnja92 21:42 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

ah!
dobro, taman. smanjice mi se guzva valjda do tada (ko da je za 57 godina, bog te mazo)

visnja, The Lipsala I Tek Ce
Alava Alava 21:51 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

visnja, The Lipsala I Tek Ce

Znači i ti si imala Dan. Heh...
Ja sam lipsala, ali ja petkom mogu da lipsavam i 25h, svejedno sam srećna jer SUTRA NE RADIM !!!
Unfuckable Unfuckable 21:58 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

mariopan je cool
Da, to je ono "volim petak zbog vikenda a nedelju mrzim zbog ponedeljka"
kad se setim nedeljom ...krene "SporCki pregled" uveče, a meni se sloši što sutra moram u školu.
Mada, škola je bila manji problem, nađe se tu za svaku budalu po nešto : ustajanje je srž cele problematike.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:04 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

ej, znam za sluchaj kad je student pitao profesora da li sme da spava na njegovom chasu i ovaj mu je dozvolio. shto je najinteresantnije student nije ni uzimao taj predmet a profesor je to znao.

ima logike, mozhda cu nekad isprichati.
Unfuckable Unfuckable 22:10 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

pazi : mene su u III i IV godini profani srednje uredno puštali da odspavam prva dva časa ujutro, bez da se ljute itakoto..
Bilo im je isplativije, bio sam malo....nemiran
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:50 14.11.2008

Re: samo za Jack B.-a !

jeste, ali si spavao na svojim chasovima, a ne na tudjim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana