Konfuzija

jaksa scekic RSS / 12.11.2008. u 16:48

 

Napomena:Za manje od 24 casa oba klipa sa Youtuba su "povucena".

Rec je o tucama maloletnika u nekoj od skola u Negotinu, a jedna od njih je zapoceta iz krajnje bizarnih razloga.

Ostavicu "mrtav" link na Blogu i "nista" je ponekad stav.

 

1.U Negotinu

 

 

Zahvaljujuci jednom od Blogera dobio sam link za jos jedan incident ucenika skole u Negotinu.Ovo je vec ozbiljno

 

 

Posle ova dva klipa,sve ostalo je  "Whiter shade of pale"

 

2. U Srbiji najgledanija emisija "Kursadzije"

3.PUPS preti padom vlade ako penzioneri ne dobiju 10 posto i posle svih upozorenja da ce 2009 biti jako teska

4. U Skupstini pricaju o svemu i svacemo ali ne i o temama zbog kojih su tamo.Da cak sede i dzabe bilo bi greota.

5. U Srbiji 3 milona evra ode u dim (toliko se izduva cigareta dnevno)

6. Obraz demontracije protiv Amfilohija moto  :"Stazom Svetosavlja, a ne Vatikanizma" i da "Ne uvodite jeretike u crkvu"

7. "Delta" otvara centar za prodaju automobila BMW i "Mini" kad auto indistrija u citavom svetu ide u rikverc

8. Slovenci uče radnike iz Bosne kako da se ponašaju. „Imajte na umu da stanujete u urbanoj okolini i da ne možete da dozvolite sebi takvo ponašanje. Naše komšije su visokoobrazovane osobe i takve postupke neće još dugo tolerisati", navodi se u saopštenju menadžementa firme Verad koje je potpisao predstavnik firme Marko Čerkez.

9.Putin se vraca za predsednika.Tako mu je lepse prica se

Ostalo dodajte sami, ja vise nemam zivaca :)))), a kad ih nadjem dodavacu u hodu

 10.Svi "reality show" koji su na malom ekranu.

11. Kada sam pročitao nalaz američkog stručnjaka ostajem pri zaključku mom i saradnika - kaže istražni sudija Vuk Tufegdžić. - Vojnike niko nije ubio, nema treće osobe, već da je jedan pucao u drugog, pa onda u sebe

Svakog casa napredujemo.u svakom pogledu ..evo jos

12. Vlada Srbije trebalo bi na sutrašnjoj sednici da razmotri predloge o imenovanju Ljiljane Smajlović za ambasadora u Kanadi, Dušana Batakovića za ambasadora u Francuskoj i Ive Viskovića za ambasadora u Nemačkoj, saznaje danas FoNet u dobro obaveštenim izvorima u Beogradu

 

.


 

 

 

 



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 12:10 13.11.2008

Re: .

po meni, ovo je klasična delikvencija, da se ne valjamo sad po uzrocima, otišli bi u 1987, recimo....
Dakle, par privođenja, par hapšenja...a ima elemenata - malo naslovnih strana...pa da vidimo šta će se dogoditi. Da se oseti prisustvo vlasti i u školskim dvorištima, da parafraziram Mr X iz JFK
Naravno da treba da tražimo uzrok - ali ne treba da maskiramo nečinjenje "mnogim uzrocima i procedurama za usvajanje projekata"
Klinci su potpuno izgubili pojam o tome šta je kažnjivo a šta nije - najpre zato što ih niko ni u čemu ne sprečava i ne kontroliše. Ali zato se na sva zvona trubi kada marnu jednog (1) internet pedofila, dok se klinke prodaju okolo za malo džeparca.
I to ne zato što - nemaju.
Unfuckable Unfuckable 12:13 13.11.2008

Re: .

Jer niko od direktora i nastavnika ne želi da se pojavljuje u medijima i da daje izjave a na učenike, pisanje i povačenje po novinama, ostavlja psihičke traume


sori, pliz :
a batinanje i kurvanje ne ostavljaju psihičke traume ?
Mislim, ako su Džaju mogli da snimaju u bukagijama, ne vidim ni jedan dobar razlog da i par direktora ne vidimo isto tako.

A pored svega bivaju obavešteni i učenici iz drugih škola u Srbiji o dešavanjima

Ma da - bolje je ćutati, da se deca ne dosete, pošto ovi u Negotinu sve satelit gledaju pa su apdejtovani.
Helou ?
I roditelji će saznati, u tome je poenta. Pa čak i oni koji su spremni da uporno žmure.
Jedino javnost i reflektori rasteruju pacove, ubeđen sam u to.
ja_mrvica ja_mrvica 12:22 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
po meni, ovo je klasična delikvencija..
Naravno da treba da tražimo uzrok - ali ne treba da maskiramo nečinjenje "mnogim uzrocima i procedurama za usvajanje projekata"Klinci su potpuno izgubili pojam o tome šta je kažnjivo a šta nije - najpre zato što ih niko ni u čemu ne sprečava i ne kontroliše. ......



Slažem se u potpunosti. Delinkvencija jeste. Al ajd recite mi Vi, šta bi ste preduzeli da ste nastavnik ili direktor?
Recimo pojačali dežurstva za vreme odmora, organizovali predavanja u školama, uveli školskog policajca( već su prisutni).... šta dalje? a šta kad ta deca izadju van školskog dvorišta? Ko je onda nadležan? I kad nema video zapisa, nama svedoka.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:23 13.11.2008

Re: .

Mozete da javite bilo kome, ali verujete na reč, senzacionalističko pisanje o ovakivm problemima diže još veću prašinu i ne vodi ničemu.

Oh, kako gresite. verujte vi meni narec, ja sam novinar i imao sam na stotine takvih slucajeva... Da vidite kako novina moze da pokrene neku lavinu a da niste ni svesni.
A sto se tice, toga hoce li direktor da se javi ili ne, pa na kraju krajeva postoji zakon o dostupnosti informacija na koji mora da se odazove, a konacno ako nece medijji ce ga i dalje cereciti.
nego, da li vi to mislite da nasilje treba ignorisati, jer to, pobogu, kroz medije ne vodi nicemu?
ja_mrvica ja_mrvica 12:25 13.11.2008

Re: .

Aleksandar Stosic
Mozete da javite bilo kome, ali verujete na reč, senzacionalističko pisanje o ovakivm problemima diže još veću prašinu i ne vodi ničemu.
Oh, kako gresite. verujte vi meni narec, ja sam novinar i imao sam na stotine takvih slucajeva... Da vidite kako novina moze da pokrene neku lavinu a da niste ni svesni.
A sto se tice, toga hoce li direktor da se javi ili ne, pa na kraju krajeva postoji zakon o dostupnosti informacija na koji mora da se odazove, a konacno ako nece medijji ce ga i dalje cereciti.
nego, da li vi to mislite da nasilje treba ignorisati, jer to, pobogu, kroz medije ne vodi nicemu?




Nikako ne treba ignorisati nasilje, naročito ovakve dogadjaje koji su za svaku osudu. Ali teba pronaći meru i delovati šire, rekoh već preventivno
Unfuckable Unfuckable 12:31 13.11.2008

Re: .

Prvo što bih uradio - priveo bi svu decu, sa sve roditeljima - viđenu na klipu.
Pa - malo razgovora, pa svedoci, pa dojave.
Pa hapšenje korisnika usluga i kazne roditeljima za koje bi se dokazalo da su im se deca prostituisala + direktor i cela ta ekipa tamo.
Pa sve to u novine i na tv. Efekat odvraćanja od činjenja.
Da vide da neko pazi.
I da je kažnjivo.
ja_mrvica ja_mrvica 12:50 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
Prvo što bih uradio - priveo bi svu decu, sa sve roditeljima - viđenu na klipu.
Pa - malo razgovora, pa svedoci, pa dojave.
Pa hapšenje korisnika usluga i kazne roditeljima za koje bi se dokazalo da su im se deca prostituisala + direktor i cela ta ekipa tamo.
Pa sve to u novine i na tv. Efekat odvraćanja od činjenja.
Da vide da neko pazi.
I da je kažnjivo.

O.K. i to je vid prevencije, naravno kroz medije.
Al nemate opipljive dokaze ko su korisnici usluga, reč na reč. Na osnovu čega ćete kazniti korisnike usluga-mislite priznaće vam? Roditelji, mučenici, već su ionako kažnjeni kad imaju ovakvu decu, direktor, ok.. al šta je pa on kriv, kad je organizovao rad škole i prisustvo policije u školi i pojačao dežurstvo?
Da ponovim : deci osnovno školskog uzrasta mogu biti izrečene samo vaspitne mere

Opet se sve svodi na državnu strategiju o prevenciji. Postoje za to školovani ljudi, pozovite ih, napravite okrugli sto, napravite serijal emisija na TV -u i neka se donese državna startegija o prevenciji i resocijalizaciji prestupničkog ponašanja maloletnika
Unfuckable Unfuckable 13:01 13.11.2008

Re: .

malo mi liči na palamuđenje sve to, iskreno.
Direktna akcija uvek daje jasniju poruku, a posle toga može sve šta god ste naveli.
Jedno s drugim bilo bi veoma ubedljivo.
Ali od priče & kršenja ruku 'leba nema.
U metode istrage se ne mešam, ali čvrsto verujem da i najtvrdokorniji propevaju, mnogo puta dokazano

Roditelji, mučenici, već su ionako kažnjeni kad imaju ovakvu decu,

smem da se kladim da 95% njih NEMA POJMA o tome šta im deca zaista rade.

direktor, ok.. al šta je pa on kriv

pa čisto da sve ostale malo motivišemo da se "više mešaju u svoj posao",
evo u NS polako uvode "kodeks ponašanja" u škole koji moraju da potpišu i učenik i roditelji, da ne bude posle "nismo znali"
deci osnovno školskog uzrasta mogu biti izrečene samo vaspitne mere

znam da je negde pominjanja granica od 14 godina, ali ne bih da tvrdim 100%
ja_mrvica ja_mrvica 13:17 13.11.2008

Re: .

Unfuckable

Direktna akcija uvek daje jasniju poruku, a posle toga može sve šta god ste naveli.
Jedno s drugim bilo bi veoma ubedljivo.



Slažem se naravno.

A temu za akciju imate, povod takodje... pa srećno
margos margos 13:27 13.11.2008

Re: .

margos,
imam predlog:

Uh, Techo, surov si.
Ja vešto izbegavam ova dostignuća sedme umetnosti, jer mi je ovakvih životnih ne-umetničkih slika i previše.

Još uvek mi je zlo od one cene od 200 dinara ili uplata za mobilni...:((((((((

Juče u prolazu čuh na vestima (bilo na FOX.u) da je usvojen neku plan aktivnosti brige o adolescentima - nemam sad vremena da potražim, možda je i ova tema time obuhvaćena. Vredi pogledati.
Unfuckable Unfuckable 13:29 13.11.2008

Re: .

A temu za akciju imate, povod takodje... pa srećno


joj, Srbijo !
sve navijamo sa balkona ili bezbedne udaljenosti.....samo gaće slučajno da ne okrvavimo.
Srećno i tebi, kupi kokice, zavali se pred tv i gledaj.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:49 13.11.2008

Re: .

Još uvek mi je zlo od one cene od 200 dinara ili uplata za mobilni...:((((((((

?

Uh, Techo, surov si.

mozda, ali njemu pomoglo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:54 13.11.2008

Re: .

joj, Srbijo !
sve navijamo sa balkona ili bezbedne udaljenosti.....samo gaće slučajno da ne okrvavimo.
Srećno i tebi, kupi kokice, zavali se pred tv i gledaj.

kad je neko majstor, onda je majstor.
Unf, evo tiebi jedno lepo jedna pcelica (preporuka) da budes i dalje sjajan orator
margos margos 14:08 13.11.2008

Re: .

Još uvek mi je zlo od one cene od 200 dinara ili uplata za mobilni...:((((((((
?

To je navedena cena po nekim školama za oralni seks - klinke klincima i starijim prolaznicima...:(
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:06 13.11.2008

Re: .

margos
Još uvek mi je zlo od one cene od 200 dinara ili uplata za mobilni...:((((((((
?

To je navedena cena po nekim školama za oralni seks - klinke klincima i starijim prolaznicima...:(

ne seeeeeeeeeeeeeeeeeri. 200 oral, 1000 dindzi ubistvo... jeftina srbijica......
maksa83 maksa83 17:30 13.11.2008

Re: .

ne seeeeeeeeeeeeeeeeeri. 200 oral, 1000 dindzi ubistvo... jeftina srbijica......

1000 dindži je za obične građane, a mladenci i penzioneri imaju popust. dolazak se ne naplaćuje, samo ruke i materijal. Esnaf asasina je bio nemaštovit pa je u brzini verbatim prepisao program i statut esnafa vodoinstalatera, pa im to sa popustom za mladence i penzoinere ostalo i sad se zlopate zbog prevelikog obima posla i smanjene zarade. naravoučenije: piši sam svoj statut i program & resava se ne isplati.
tyson tyson 18:16 13.11.2008

Re: .

iris.davidovich
dve devojcice su se potukle, tacnije jedna je napala drugu, a kolko sam citajuci blog shvatila, zato sto je napadnuta snizila cene seksualnih usluga na 1000 din! jos jutros sam videla snimak, ali nista se nije culo, pomislila sam "obicna tuca", tek sam se ovde informisala o cemu se zapravo radi. sve ovo me podseti na onaj porno snimak ucenika iz kragujevca mislim, od pre nekoliko godina. uzasno.

Sve si pomešala.

Čisto zbog istorijske preciznosti, na prvom snimku su se dve klinke mlatile - tačnije, otprilike je jedna očigledno veštija zanatu mlatila drugu - uz uglavnom indolentu ili navijački raspoloženu publiku približne starosne dobi (cca 16-17 godina), dok je na drugom snimku grupa od tri-četiri klinke mlatila i kritikovala devojčicu zbog toga što se, po sopstvenom priznanju, kresnula za 1000 dinara; publika, pogađate, indolenta ili navijački raspoložena, približne starosne dobi (14ak godina, po slobodnoj proceni).

Zajedničko za oba snimka:

- akterke tuča su devojčice
- publika indolenta ili navijački raspoložena, približne starosne dobi
- prisutno i aktivno bar nekoliko mobilnih telefona sa kamerom
- Negotin, YouTube
- devojčice obučene božemesačuvaj




ja_mrvica ja_mrvica 18:18 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
A temu za akciju imate, povod takodje... pa srećno

joj, Srbijo !
sve navijamo sa balkona ili bezbedne udaljenosti.....samo gaće slučajno da ne okrvavimo.
Srećno i tebi, kupi kokice, zavali se pred tv i gledaj.




Ja se Vama nisam obraćala na ovakav način. Pokušavam da vam prikažem problem na koji možete naići u senzacionalističkom pisanju o ovom dogadjaju. I to da vidite kakve se sve mogućnosti (ne)pružaju u rešavanju ovog i sličnih problema.
Eto, recite mi kako će te uopšte dokazati da se devojčica bavila prostitucijom? Imate li video zapis samog čina nudjenja ili izvršenja usluga? Na osnovu video zapisa sa you tuba videlo se samo vršnjačko nasilje. Kako će te reagovati ako porodica devojčice podnese tužbu protiv novinara, za klevetu maloletnice, a u medjuvremenu devojčicu odvedu na hiruršku intervenciju povratka devičanstva?

Rekoh ja već: cilj je jedino u prevenciji.

A ono što Vi možete kao novinari jeste:

-da pokrenete pitanje donošenja državne strategije o prevenciji
-da ne pišete senzacionalistički već sa merom, sagledavajuči problem šire
-da probate da utičete na programsku šemu naše nacionalne televizije u cilju smanjenja emisija i serija sa eksplicitnim scenama nasilja, naročito u večernjim satima.




Unfuckable Unfuckable 19:46 13.11.2008

Re: .

mali podatak, a da bude jasnije :
ja uopšte nisam novinar.
Ja sam tu slučajno, i prokleto sam ljut.

btw, kad se sudi silovanje - sve se razbiju od video zapisa toga, je l' ?
margos margos 19:50 13.11.2008

Re: .

Zajedničko za oba snimka:

- akterke tuča su devojčice
- publika indolenta ili navijački raspoložena, približne starosne dobi
- prisutno i aktivno bar nekoliko mobilnih telefona sa kamerom
- Negotin, YouTube
- devojčice obučene božemesačuvaj


Ja bih dodala da su navijači i snimatelji bili dečaci, dok su devojčice aktivno učestvovale u šaketanju i šutiranju.
Unfuckable Unfuckable 19:55 13.11.2008

Re: .

ok, postoji podatak iz Cro - od pre negde 5-6 meseci da je maloletničko nasilje, naročito među devojčicama - povećano, i da je za očekivati da se sve to, po logici stvari, "prelije" i ovde...
Ali, ja onaj drugi klip uopšte ne posmatram kroz prizmu čistog nasilja, da se ne ponavljam.
I zgađen sam objašnjenjima nadležnih koja sam pročitao u vestima
ja_mrvica ja_mrvica 20:03 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
mali podatak, a da bude jasnije :
ja uopšte nisam novinar.
Ja sam tu slučajno, i prokleto sam ljut.

btw, kad se sudi silovanje - sve se razbiju od video zapisa toga, je l' ?


Jasan mi je i razumljiv vaš razlog za ljutnju. Delim isto osećanje sa vama. Ali ovaj slučaj zahteva racio a ne emocije.


Ovde nije reč o silovanju, već o dobrovoljnom pristajanju na odnos uz novčanu naknadu. Sumnjam da su korisnici usluga ostavljali znake nasilja, koji se dokazuju medicinskim pregledom ako već nema video zapisa.
tyson tyson 20:14 13.11.2008

Slom

Unfuckable
Ali, ja onaj drugi klip uopšte ne posmatram kroz prizmu čistog nasilja, da se ne ponavljam.I zgađen sam objašnjenjima nadležnih koja sam pročitao u vestima

Ma, prvo te prenerazi sama scena kad klinke mlate onu jadnicu, ali kada dođu do tačke kada postane jasno zašto to rade... zastane ti knedla u grlu.

Toga u moje vreme nije bilo... Ma, i o seksu se u osnovnoj školi uglavnom pričalo u književnoj formi bajke i legende...

Pa ta mala je prsla, do kraja života. Prvo, pretpostavljam da joj se posle zarađivanja 1000 dindži ipak povremeno slabašno palila alarmna lampica da nešto nije u redu. A onda trauma kolektivnog saznanja, pa ono poniženje batinama, pa širenje afere na roditelje i nadležne, a sad i jutjub i mediji... Pa i na mnogo starije osobe bi ostavilo dalekosežne posledice a neće na dete od jedva 14 godina... Vidi joj se po izrazu lica na snimku da je još tada pukla skroz..

Pa ti posle pravi decu... Brrrr...




tyson tyson 20:20 13.11.2008

Re: .

margos
Ja bih dodala da su navijači i snimatelji bili dečaci, dok su devojčice aktivno učestvovale u šaketanju i šutiranju.

O tempora, o mores...

Nekada su se dečaci tukli zbog devojčica, a danas se devojčice šibaju a dečaci snimaju...

Zvuči kao jako, jako loš film.



man ray loves me man ray loves me 20:22 13.11.2008

Re: .

mozda pre kao film larry clarka 'kids'.
Unfuckable Unfuckable 20:36 13.11.2008

Re: .

. Ali ovaj slučaj zahteva racio a ne emocije.


pazi, kada neko - a ja sam to bio - preporuči nekoliko (pa i desetina ) hapšenja za samo jedno pre podne....moguće je da su neke emocije u pitanju ili je to ipak - razum ?

Evo ti "razumni" pristup direktora tamo u vestima, pa mi iskreno reci : liči li ti to na neko rešenje ?
Takođe - primer silovanja sam upotrebio samo da ukažem na besmisao "dokazivanja video zapisom".
Postoji nešto što se zove - svedočenje - mada se sada već duboko petljam u pravne radnje.
I do validnog iskaza se dolazi, najčešće - razgovorom, eto pravog mesta za tu radnju, kada je ova situacija u pitanju.
A da fantaziram kako će neko iz Negotina da tuži novinara dok mu plastičari servisiraju propali ćerkin himen, ne pada mi na pamet, pošto je ovo Srbija a ne Amerika, izvin'te me
jaksa scekic jaksa scekic 20:36 13.11.2008

Re: Slom

tyson
Unfuckable
Ali, ja onaj drugi klip uopšte ne posmatram kroz prizmu čistog nasilja, da se ne ponavljam.I zgađen sam objašnjenjima nadležnih koja sam pročitao u vestima

Ma, prvo te prenerazi sama scena kad klinke mlate onu jadnicu, ali kada dođu do tačke kada postane jasno zašto to rade... zastane ti knedla u grlu.

Toga u moje vreme nije bilo... Ma, i o seksu se u osnovnoj školi uglavnom pričalo u književnoj formi bajke i legende...

Pa ta mala je prsla, do kraja života. Prvo, pretpostavljam da joj se posle zarađivanja 1000 dindži ipak povremeno slabašno palila alarmna sijalica da nešto nije u redu. A onda trauma kolektivnog saznanja, pa ono poniženje batinama, pa širenje afere na roditelje i nadležne, a sad i jutjub i mediji... Pa i na mnogo starije osobe bi ostavilo dalekosežne posledice a neće na dete od jedva 14 godina... Vidi joj se po izrazu lica na snimku da je još tada pukla skroz..

Pa ti posle pravi decu... Brrrr...





Negotin je samo posledice, a nikako uzrok, to bih zeleo po ko zna koji put da kazem. Mozda je trebalo da nabrojim sve, pa onda You tube snimke kao finalni rezultat.

Danas cujem da ocene iz vladanje NE ULAZE u prosek, pa sta onda profesori mogu da ucine, nista. U kojoj atmosferi deca odrastaju, sta su im reperi, da se izvuku iz nekog Negotina, i sta, da stignu do Grand parade i da se tamo pokazuju i lomataju, da budu hostese na otvaranje BMW salona, da budu....
Za osam godina ne samo da nije ucinjeno nesto na promeni vrednosnih sistema, vec je josi ono malo sto je postojalo jos vise srozano.
Gde je obrazovanje u budzetu, koliko li je ono skresano?
Nazalost u Srbiji je izreka "Use,nase,podase" dovodena je do savrsenstva. Nisam moralista, niti svetac, daleko od toga, ali deci u Srbiji nije lako, niti imaju neku perspektivu. Odnosno imaju je, a drzava kao da ne brine koju vrstu.

Steta sto nema neko da se bori za njih, kao sto se Krkobabic bori za svoje.Eto i MMF je pokleknuo pred njim.

J


PS:U jednom visoko svesnom drustvu vec bi se "opasno" raspravljalo o ovom, sociolozi, ostali strucnjaci, ali Srbija je kao drustvo oguglalo i to je ono najstrasnije.
Sta treba da se desi pa da se ljudi trgnu.
Ozbiljno je suplje,
Unfuckable Unfuckable 20:40 13.11.2008

Re: Slom

ok Jakša, slažem se
samo jedno pitanje :
ja sam čuo o čemu se govorilo u klipu dok su mlatile tu klinku
tyson je čuo
još neko je valjda čuo, isto.
Je l' vidiš ti nešto od toga u onoj vesti na sajtu, i ko je ovde lud ?
maksa83 maksa83 20:45 13.11.2008

Re: Slom

Pa ti posle pravi decu... Brrrr...

Pravljenje nije problem, to je nešto smešnih pokreta.

Odgajanje je zez.

Jeste čitali vi Gospodara Muva?
ja_mrvica ja_mrvica 22:06 13.11.2008

Re: .

Unfuckable


Evo ti "razumni" pristup direktora tamo u vestima, pa mi iskreno reci : liči li ti to na neko rešenje ?


Ova izjava direktora je meni sasvim očekivana.
Šta da kaže drugo nego " ....škola je aktivno učestvovala u rešavanju ovog problema...." Rešenje je nikakvo.


Unfuckable
Postoji nešto što se zove - svedočenje - mada se sada već duboko petljam u pravne radnje.

Ko će da svedoči?
1. korisnici usluga-kako ih naterati? ko će reći: evo ja sam bio sa maloletnicom i za to platio 1000 dinara?
Da li bi ste vi to rekli pa taman i da jeste?
2. drugarice- po godinama takodje maloletna lica, ne može im se uzimati izjava bez prisustva punoletne osobe, bilo da je to roditelj, staratelj ili pravni zastupnik. I uvek postoji sumnja oko validnosti iskaza. Zato se i traže materijalni dokazi.

Unfuckable
A da fantaziram kako će neko iz Negotina da tuži novinara dok mu plastičari servisiraju propali ćerkin himen, ne pada mi na pamet, pošto je ovo Srbija a ne Amerika, izvin'te me


U negotinskoj krajni veliki broj ljudi je na privremenom radu u inostranstu, mnogi od njih su se i vratili svojim kućama i sad primaju devizne penzije. Ti naši čuveni gastarbajteri su poprilično evropeizovani, tako da im ovo nimalo nije strano.
Uzimte u obzir da je i mentalitet tog naroda takav da su se godinama unazad sklapali maloletnički brakovi tako da se stupanje u prerane odnese u tim krajevima ne uzima za preveliko zlo. Znači, postoji i tolerancija sredine.
Unfuckable Unfuckable 22:35 13.11.2008

Re: Slom

Odgajanje je zez.


štobiono neko rek'o :
"toliko maltretiranja zbog onako malo uživanja...."
Unfuckable Unfuckable 22:41 13.11.2008

Re: .

2. drugarice- po godinama takodje maloletna lica, ne može im se uzimati izjava bez prisustva punoletne osobe, bilo da je to roditelj, staratelj ili pravni zastupnik. I uvek postoji sumnja oko validnosti iskaza. Zato se i traže materijalni dokazi.

zašto misliš da same devojčice koje su se "stavljale u promet" ne bi svedočile, pa neka je i uz prisustvo koga bilo?
mogla su ona deca protiv Pahomija da svedoče, zašto ne bi i one.
Evropeizovani gastarbajteri ili zaostali tutumraci - svejedno je. Krivično delo je - krivično delo.
A postoji i centar za socijalni rad koji bi mogao da kaže koju u vezi zapuštenosti te dece.
Takođe - ajde da ne fantaziramo više o plastičnim restitucijama himena i da manje gledamo tv serije & čitamo žutu štampu, pliz
Na kraju krajeva - i hirurgija je dokazljiva
To što imaju običaj da prerano stupaju u odnose - svaka im čast : ali što biju za snižavanje cene prostitucije...e tu već ima posla za - mnoge.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 23:24 13.11.2008

Re: .

Uzimte u obzir da je i mentalitet tog naroda takav da su se godinama unazad sklapali maloletnički brakovi tako da se stupanje u prerane odnese u tim krajevima ne uzima za preveliko zlo. Znači, postoji i tolerancija sredine.

to uopšte ne mora da znači da bi ta ista sredina bila (i da jeste) tolerantna kada je u pitanju naplata istih, kao i svadja-tuča zbog cene.
ali ono što je definitivno pod plaštom tolerancije, podržavanja, zabave i ko zna čega sve ne, je
stav posmatrača, snimača i prolaznika.
Pulse Pulse 00:04 14.11.2008

Re: .

i na zalost nije ovo nista novo. Tokom mog srednjoskolskog obrazovanja (1994-1998) znalo se dobro da neke devojke iz nase generacije isto rade u ....sto se tada zvalo 'poslovnoj pratnji'. Toliko je bila pratnja i koliko je to bilo eline nikada me nije zanimalo niti sam se pitala. Znalo se samo da su to radile. A bili smo druga godina srednje...i to Beogradske gimnazijalke....

A ja sam nekako uvek mislila to je delom bilo jer su uzasne 90te, mnogi su vishe nego glupi pa se nekako nadju u takvim situacijama...

izgleda da su 90te prosle al tradicija ostala...
ja_mrvica ja_mrvica 10:44 17.11.2008

Re: .

Unfuckable

zašto misliš da same devojčice koje su se "stavljale u promet\" ne bi svedočile, pa neka je i uz prisustvo koga bilo?


Ko bi iole malo razuman priznao da je izvrsio ovakvo krivicno delo, kad je kazna, u prvom redu etiketiranje od same sredine? Ovde treba shvatiti I praviti razliku izmedju tolerancije na stupanje u prerani odnos, koji sredina tolerise i dokazanog dela prostituisanja. Da li biste Vi kao roditelj ili pravni zastupnik maloletnice , savetovali da prizna pocinjeno ili biste to negirali i krili kao sramotu?
Unfuckable

Evropeizovani gastarbajteri ili zaostali tutumraci - svejedno je. Krivično delo je - krivično delo.


Slazem se sa vama. Ali ne zaboravite pravilo NEMA KRIVICE BEZ DOKAZA

Unfuckable
A postoji i centar za socijalni rad koji bi mogao da kaže koju u vezi zapuštenosti te dece.


Sta moze da kaze radnik centra za socijalni rad osim
\"... S obzirom na..., u vezi sa....., imajuci u vidu da......, pa prema tome moguce.je ..... mada nemamo dokaze za tako nesto, al prica se po gradu..... \"



Za urednike televizijskog programa

U poslednje vreme svedoci smo sve ucestalije pojave nasilja kod mladih. Tragicno je i to da se starosna granica sve vise pomera na nize,da su nam deca naviknuta na nasilje i da je ispoljena brutalnost i surovost u nasilju sve veca.
Molim VAs kao majka i kao pedagog, pokusajte da Vi kroz vasu delatnost pomognete u resavanju ovog drustvenog problema koji nas je zadesio.


Imate u rukama izrazito mocno orudje, kroz program koji prezentujete na TV-u, da uticete na promenu ili delimicno ublazenje stanja nasilja kod mladih. U Srbiji mnoga deca nemaju nista drugo osim RTS-a i Pinka. Vi ste im prozor u svet. Vecina dece nema kablovsku televiziju a i mali je broj mladih koji imaju mogucnost da biraju sadrzaje preko interneta.

Zato Vas molim, delujte preventino, i to smanjenjem emitovanja drugorazrednih americkih filmova i serija koji ne nose nijednu pozitivnu poruku, vec samo prikazuju scene nasilja, krvi, zlocina... Ako nemate bolji izbor bolje i prekinite program, nego da pustate u etar ovakav sadrzaj.

Vi ste, gospodo urednici, pedagozi dece u Srbiji, narocito uredništvo filmskog programa. Na Vama je odgovornost u kreiranju vrednosnog sistema mladih - mislite o tome!

ja_mrvica ja_mrvica 10:48 18.11.2008

Re: .

Unfuckable
.

pazi, kada neko - a ja sam to bio - preporuči nekoliko (pa i desetina ) hapšenja za samo jedno pre podne....moguće je da su neke emocije u pitanju ili je to ipak - razum ?



Ja ne znam u kojoj vi drzavi zivite, al kod nas u Srbiji, se ne hapse ljudi po preporuci, vec na osnovu postojanja osnovane sumnje da je okrivljeni pocinio teze krivicno delo
jesen92 jesen92 12:18 13.11.2008

dodatak na konfuziju..

..u jucerasnjoj "Politici" , na naslovnoj je osvanuo naslov "Studenti su u pravu" sto me odmah podsetilo na druga Tita...medjutim, sadrzaj je prava konfuzija..radi se o upisu studenata u ovu skolsku godinu...pominju se silne brojke, te bodovi te pare iz budzeta te koliko njih treba sami da plate pa kako ce nekima drzava da plati ovu godinu ali oni nece biti na budzetu....totalna konfuzija ali je najveci utisak za mene sto se to desava polovinom novembra......ne zna se da li su "sporni studenti" koji su u pravu ,do sada upisali godinu ili nisu, da li posecuju nastavi ili ne...Kad pocinje semstar i kad se zavrsava, kad je januarski ispitni rok i kad pocinje letnji semestar..?..ako oni tek sada mogu da se upisu znaci da semestar pocinje 16 novembra...koliko traje taj semestar ? dva meseca sa sve Novom godinom i Bozicom.?..i onda bla bla o bolonjskoj dekleraciji......
man ray loves me man ray loves me 13:34 13.11.2008

Re: dodatak na konfuziju..

najveci skandal - transparent sa zirafom ispod kog pise - ona je na budzetu. veca korist od nje nego od vecine tih tzv studenata (dakle ljudi koji su se upisali kao samofinansirajuci, pa sad hoce da se snizi precka za prelazak na budzet), if you ask me.
margos margos 16:03 13.11.2008

Evo, najaviše

u vestima u 16 na b92 prilog o vršnjačkom nasilju
Unfuckable Unfuckable 16:06 13.11.2008

Re: Evo, najaviše

ne bih da žurim, ali mislim da bi trebalo malo da preskočimo ulepšavanja :
radi se o maloletničkoj prostituciji
dragoljub92 dragoljub92 23:01 13.11.2008

Re: Evo, najaviše

Unfuckable
ne bih da žurim, ali mislim da bi trebalo malo da preskočimo ulepšavanja :
radi se o maloletničkoj prostituciji

to je sindikalni obračun,vidiš da se tepaju oko cene rada
dusanj92 dusanj92 16:59 13.11.2008

Konfuzne do kontuzije

MOJA KONFUZIJA 1 (za juce)

Moj novoizabrani buduci predsednik sa srednjim imenom Husein koji je jahao talas promena pune 2 godine izgleda da je odustao od namera da menja svet. Prvi koraci su konfuzni. Juce u vestima obljavljena "nova" a zapravo stara imena iz doba Clintona od pre 15 godina koja treba da mu pomazu.

Tu mozete naci i omiljenu Madeleine Albright, pa Sam Nun, Bill Richardson kao Secretary of State, .... a cak i podpredsednik Biden uzima za sekretara istog coveka koji je bio sekretar Al Goru. Inace na razocarenje svih ne-rasisticki nastrojenih jos jedna konfuzna cinjenica. Obama jos nije izabrao jos ni jednog crnca za neku od funkcija. Mozda to ostavlja za kraj kao slag.

Za petak zakazana je sahrana Madelyn Payne Dunham, bake buduceg predsednika Amerike, koja ga je othranila. Buduci je zauzet pa nece prisustvovati sahrani nego planira posetu Havajima negde u Decembru??? Tacan datum jos nije odredjen.

MOJA KONFUZIJA 2 (za juce)

Saudiska Arabija bogata zemlja u kojoj je zakonom zabranjena bilo koja druga religija osim Islama bice domacin dvodnevnoj konferenciji Ujedinjenih Nacija na temu "Tolerantnost u religiji." Bice prisutni mnogi predsednici zemalja koje Arapi mrze i zele da uniste kao Predsednik Bush, Israelski Predsednik Shimon Peres and British Prime Minister Gordon Brown. Saudiski King Abdullah napravio je historiski potez pristavsi da po prvi put boravi u istoj sali sa predsednikom Izraela, ali je odbio da rucaju za istim stolom. Tolko za pocetak o tolerancija, moze ali sa distance.

jaksa scekic jaksa scekic 18:27 13.11.2008

Vest

Maloletnice maltretirale devojčicu
13. novembar 2008. | 16:58 | Izvor: B92
Negotin -- Grupa maloletnica u Negotinu maltretirala je vršnjakinju, a snimak nasilja je postavljen na sajt “Jutjub”. Slučaj je poznat tužilaštvu.

Na snimku koji je ovih dana mogao da se vidi na “Jutjubu”, grupa maloletnih devojčica nemilosrdno tuče i verbalno vređa svoju vršnjakinju nedaleko od dvorišta jedne osnovne škole u Negotinu. Kako saznaje B92 u Okružnom tužilaštvu koje vodi istragu o ovom slučaju, devojčica koju na snimku maltretiraju istog dana dobila je još jednom batine i to od iste grupe devojčica.

U tužilaštvu navode da su maloletnice kao razlog za siledžijsko ponašanje navele ogovaranje, a da je poražavajuće to što su dve od tri mlađe od 14 godina.

Kako saznaje B92, bar jedna od devojčica učenik je OŠ "Vera Radosavljević" u Negotinu koja je jedina u opštini Negotin uključena u projekat "Škole bez nasilja".

Direktor ove škole Dejan Kojčinović kaže da je škola aktivno učestvovala u rešavanju ovog problema.

”Dobra strana je, da tako kažem, da su svi akteri prihvatili svoj deo odgovornosti od učenika. Saradnja sa roditeljima je uspostavljena i to tako što je škola obavila razgovore. Pokušali smo da delujemo u pravcu sprečavanja ponavljanja ovakvih događaja”, kaže on.

“Vaspitno-disciplinske mere nisu cilj takvim dešavanjima, već da svi akteri shvate potrebu da se tako nešto ne ponovi”, smatra Kojačinović.

Građani Negotina ne kriju da su s razlogom zabrinuti za budućnost svoje dece i da je poslednji čas da se utiče na njihovo ponašanje.

Oni smatraju da je problem složen i da se vaspitavanjem dece malo bave roditelji, škole i društvo u celini.

U negotinskom tužilaštvu kažu da, nažalost, ovo nije jedini slučaj koji je prijavljen, ali da je mnogo veći broj onih koji do njih nikada ne stignu.

Osim sve češćeg nasilja među školarcima u Negotinu, u porastu je i maloletnička delinkvencija.

Kako saznaje B92, od ukupnog broja izvršenih krivičnih dela u ovoj godini polovinu su izvršila maloletna lica, odnosno deca mlađa od 14 godina.

man ray loves me man ray loves me 18:41 13.11.2008

Re: Vest

Kako saznaje B92, od ukupnog broja izvršenih krivičnih dela u ovoj godini polovinu su izvršila maloletna lica, odnosno deca mlađa od 14 godina.
ovo je potpuni nonsens.
tyson tyson 19:27 13.11.2008

Re: Vest

man ray loves me
ovo je potpuni nonsens.

ma, da je to jedini nonsens... Vesti na webu B92 su katastrofalne, ne znam da li iko proverava šta tu piše pre nego što se klikne dugme "objavi", ima li tu dežurnog urednika, o čemu se radi... Kao da su zaposlili nesvršene đake srednje pravno-birotehničke e da bi uštedeli pare; greši se u najosnovnijim stvarima a internet i proveravanje nečega što nije jasno ili u šta se dotični "novinar/ka" ne razume su vanzemaljska pojava...

Uzgred, razlog za predmetnu tuču, kao što smo mogli do juče da vidimo na Jutjubu, nije ogovaranje već "kazna" za seks koji je naplaćen 1000 dinara, čemu mazanje očiju.




Unfuckable Unfuckable 19:44 13.11.2008

Re: Vest

povraća mi se od svega što sam pročitao u toj vesti.
Toliko šminkanja mrtvaca odavno nisam video.
man ray loves me man ray loves me 20:12 13.11.2008

Re: Vest

projekat 'skola bez nasilja' je fenomenalno uspeo. sledi projekat 'skola bez kurvanja'.
tyson tyson 20:26 13.11.2008

Re: Vest

man ray loves me
projekat 'skola bez nasilja' je fenomenalno uspeo. sledi projekat 'skola bez kurvanja'.

Ne, već "Škola bez nasilja, ali može nasilje ako je u pitanju kazna za kurvanje"



A može i ovaj dodatak u formi disclaimera malim slovima negde pri dnu table...



ivana23 ivana23 21:13 13.11.2008

Trazim odgovor!

Dok sam na sajtu B92 citala vest, pao mi je u oci baner Centra za integraciju mladih. Otvorih ga i prosvrljah malo, a imam sta i da vidim.





Akcija solidarnosti sa decom koja zive na ulici... videcete sami ko je organizator humanitarne akcije koja se svodi na prodaju unikatnih torbi (ajde i cena nije bitna)... ali me su frapirali printovi na njima. Pogledajte npr. 9 i 11! Taman na izvol'te.
Ko je dao idejno resenje za te torbe, ko je prihvatio!?


O cemu mi pisemo ovde vec drugi dan ako ce neko prodavati te torbe kao nesto najnormalnije... i to - ponavljam, u humanitarne svrhe!
Ne mogu vise da obrazlazem, pogledajte sami: OVDE



mirelarado mirelarado 22:54 13.11.2008

Re: Trazim odgovor!

O cemu mi pisemo ovde vec drugi dan ako ce neko prodavati te torbe kao nesto najnormalnije... i to - ponavljam, u humanitarne svrhe!


Ovo je stvarno užas! Izgleda kao neslana šala!!!
Podržavam humanitarne akcije, pogotovo za pomoć ugroženoj deci, ali ipak bi trebalo da i to neko nadzire.
Stvari koje se tako prodaju morale bi da budu izrađene s merom i ukusom!
margos margos 23:46 13.11.2008

Re: Trazim odgovor!

Već sam rekla da je pitanje dece i omladine vrlo vrlo osetljivo.
Neko gore pomenu da im treba neko kao Krkobabić da bi se borio za njihova prava. Međutim, nema institucije niti stava koji uživa kompletno poverenje svih zainteresovanih - dece, roditelja, nastavnika, društva....

Zato i postoji npr ova akcija - uzgred, ni prve 4 nisu lepe, pa ni br. 10 ne znam šta predstavlja... A naravno, zapušiće nam usta konstatacijom i pitanjem ''evo, mi smo uradili to, a šta ste uradili vi konkretno?' :(
ivana23 ivana23 23:58 13.11.2008

Re: Trazim odgovor!

margos
Već sam rekla da je pitanje dece i omladine vrlo vrlo osetljivo.Neko gore pomenu da im treba neko kao Krkobabić da bi se borio za njihova prava. Međutim, nema institucije niti stava koji uživa kompletno poverenje svih zainteresovanih - dece, roditelja, nastavnika, društva.... Zato i postoji npr ova akcija - uzgred, ni prve 4 nisu lepe, pa ni br. 10 ne znam šta predstavlja... A naravno, zapušiće nam usta konstatacijom i pitanjem ''evo, mi smo uradili to, a šta ste uradili vi konkretno?' :(

Margos, uvek im mozemo odgovoriti - bar nismo uradili nista skaradno. I nista sto navodi na neukus, da ne upotrebim tezu rec.
Neke akcije koje su u startu zamisljene kao dobronamerne mogu cesto biti i kontraproduktivne, a i bez efekta. Ko ce kupiti tu torbu po minimalnoj ceni od 5.000 dinara? A cilj je upravo da se proda jer je novac namenjen kao sto rekoh u humanitarne svrhe...
Mene da su angazovali, od raznih proizvodjaca i trgovina bih "iskamcila" (kao sponzorstvo akciji) isti broj torbi/tasni lepsih i kvalitetnijih, pa neka ih prodaju.
margos margos 00:45 14.11.2008

Re: Trazim odgovor!

Ko ce kupiti tu torbu po minimalnoj ceni od 5.000 dinara?

Samo onaj ko ima interes da malo propere parice.

Hvala ti na odgovoru i na postavljanju slika:)
tyson tyson 13:17 14.11.2008

Re: Vest

Unfuckable
povraća mi se od svega što sam pročitao u toj vesti.Toliko šminkanja mrtvaca odavno nisam video.

A uredništvo b92 sajta pri tom nastavlja sa ulepšavanjem stvarnosti putem neobjavljivanja nepodobnih komentara na svoju "vest", koji bi mogli da ukažu na to da je car go.

Jadno.




Goran Vučković Goran Vučković 19:19 14.11.2008

Re: Trazim odgovor!

Pogledajte npr. 9 i 11! Taman na izvol'te.
Ko je dao idejno resenje za te torbe, ko je prihvatio!?

Koliko se ja sećam, to su slike naše koleginice blogerke (i slikarke) Biljane Cincarević. Pretpostavljam da se odrekla autorskih prava da pomogne deci... ali koliko je izbor slika pomogao akciji... nemam baš dobru ideju.
blackbox92 blackbox92 19:16 13.11.2008

!!!!!

12. Vlada Srbije trebalo bi na sutrašnjoj sednici da razmotri predloge o imenovanju Ljiljane Smajlović za ambasadora u Kanadi,

Sanda Rašković- Ljiiljana Smajilović- (dodajte koja je najpodobnija) da bi imali trio snova.
mikimedic mikimedic 00:19 14.11.2008

Re: !!!!!

Sanda Rašković- Ljiiljana Smajilović- (dodajte koja je najpodobnija) da bi imali trio snova.


Nada Kolundzija?
blackbox92 blackbox92 10:33 14.11.2008

Re: !!!!!

mikimedic
Sanda Rašković- Ljiiljana Smajilović- (dodajte koja je najpodobnija) da bi imali trio snova.


Nada Kolundzija?

E pa ima ih mnogo pre nje, a i nije dovoljno nacionalno svesna do besvesti kao ove dve.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:28 14.11.2008

Stvarnost

Ovi spotovi su surova realnost i nije dovoljno da mi polemišemo ovde. Javnost zaista treba da se upozna sa svim akterima. Dovesti ih za uši pred kamere, za početak. Organizovato okrugle stolove sa psiholozima, kriminolozima i ostalim stručnjacima koji imaju šta da kažu po ovom pitanju. Sprečiti dalju tragediju u koju ova deca srljaju. Možda urodi plodom ta akcija...možda ne...ali ovako smo sigurni da su i dalje u blatu.
Za ovaj drugi spot gde je problem u snižavanju tarife sam shvatila, da devojčica kapira zašto je tuku i ne pušta suzu. Ne brani se. Nema argumenata. Oseća se krivom. Ništa drugo NE ZNA! Neko mora da joj kaže, ukaže da postoji i drugačiji život. Inače je za sve kasno!
tyson tyson 13:15 14.11.2008

Re: Stvarnost

ssvetlana92
Za ovaj drugi spot gde je problem u snižavanju tarife sam shvatila, da devojčica kapira zašto je tuku i ne pušta suzu.

Ma kakvo bre snižavanje tarife, klinke je mlate zato što joj je uopšte palo na pamet da se kresne za pare, pa to je jasno ako se posluša dijalog.

Daj da ne pravimo sada zabunu, mada je šteta već napravljena jer su one budale iz Blica već u svom stilu objavile "vest" o tome da je u pitanju kazna za snižavanje tarife.




Unfuckable Unfuckable 13:37 14.11.2008

Re: Stvarnost

nema štete : samo jedni jesu napisali šta su čuli na snimku, a drugi - nisu.
Samo još jedan dokaz da nismo ludi.
my world my world 08:32 14.11.2008

a roditelji?

"KAKVI RODITELJI,TAKVA DECA"
ivana23 ivana23 10:23 14.11.2008

Učenici snimili tucu u negotinskoj školi

PONOVO!!! - 12.11.2008.

Tukla drugaricu u školskom dvorištu

NEGOTIN – U Tehničkoj školi u Negotinu prekjuče je učenica treće godine te škole istukla devojku iz prve godine navodno zbog toga što je ismejavala njenog brata koji ide u isto odeljenje.

Snimak tuče na kome se vidi kako devojka u crvenom džemperu uz povike „Šta se ti kačiš!” nasrće na devojku koja stoji pored ulaznih vrata škole, udara joj šamar, vuče za kosu i obara je na beton, gde nastavlja da je tuče, od juče je postavljen na popularnom sajtu „Jutjub”. Tuču su prekinuli učenici škole koji su nasilnicu odvojili od žrtve. Žrtva je prošla sa par modrica i iscepanim farmerkama od pada na beton, a ceo slučaj našao se pred Nastavničkim većem.

DANASNJI (on-line) BLIC
Unfuckable Unfuckable 10:36 14.11.2008

Re: Učenici snimili tucu u negotinskoj školi

ma da....
delovati preventivno, bla, bla, bla
Jelena Milić Jelena Milić 10:37 14.11.2008

jaksa,

a kamo historijska sutnja drzave o sadrzaju izvestaja evropske komisije
dusanj92 dusanj92 18:18 14.11.2008

Konfuzija

Ovo ispade jedan od zabavnijih blogova. Fenomenalna zabava.

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 21:21 14.11.2008

.

Ovi snimci su zaista strasni....!!
Inner Party Inner Party 22:12 14.11.2008

Sta je problem?!

Sta je zakljucak?!
Goran Vučković Goran Vučković 23:07 14.11.2008

Re: Sta je problem?!

Sta je zakljucak?!

Nikad briga, nikad stres - pijte samo Kraš Ekspres.
dzudi dzudi 00:59 15.11.2008

Strašno!

1. Sve je više nasilja- u školama, na ulicama, sve je više porodičnih tragedija

2. Ne gledam Kursadžije ni TV Pink

3. U ovoj zemlji me više ništa ne može iznenaditi

4. Ne volim satelit sps-a - pups!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana