Zvezda - sumrak jednoga simbola

Drago Kovacevic RSS / 14.11.2008. u 14:32

Više puta sam se na ovome blogu deklarisao kao "Zvezdaš". Zvezdaš sam i danas i ta infekcija me neće nikada proći. Jednom zvezdaš, uvek zvezdaš. Ja ne spadam u onu vrstu sportski korektnih, onih zvezdaša koji tvrde da za Partizan navijaju kad igra protiv stranaca. Kod mene biti zvezdaš znači ne podnositi Partizan. Kad oni izgube, meni je isto kao da je Zvezda dobila.Ne mogu protiv toga ništa niti imam nameru da to stanje menjam, da stav korigujem.

E, sad, da nije toga, ja bih nakon jučerašnje skupštine FK Crvena zvezda, prestao biti njen navijač. Svi racionalni razlozi bi me vodili tome. No, onaj jedan, samo jedan iracionalni razlog mi to ne dozvoljava. Ja sam ne znam koje bih ime dao tome razlogu a da on bude do kraja precizno definisan. Mogao bih ga opisati kao nešto što je negde duboko u meni nataloženo kao patina, što ima veze sa velikim asovima i velikim utakmicama koje je Zvezda odigrala, što ima veze sa Šekijem, Borom Kostićem, Džajom, Kuletom,Pižonom, Šeletom, Piksijem, Dejom.. ili činjenicom da sam gledao svojim očima kako "mlatimo" Rela, Bajern,Liverpul, penjemo se na krov fudbalske Evrope i sveta..

Sinoć sam, potpuno slučajno naleteo na snimak "Zvezdine" skupštine na kojoj se birao predsednik kluba i pola izvršnoga odbora. Od jednosatnog snimka tog događaja imam već satima gorak ukus u ustima. Klub koji ima onakvu skupštinu nužno je osuđen na propast. Nivo diskusija, nivo netransparentnosti, nivo nekompetencija,nivo nereda i nasilja, nivo političke, pravne i proceduralne nekulture, to ipak nisam mogao pojmiti, nisam mogao zamisliti da postoji. Zvezda je jedan od važnih simbola Srbije, njen brend poznatiji u svetu od bilo koga drugoga u sportu, fudbalu, politici, ekonomiji, nauci...Na koju god svetsku tačku dođete i izgovorite, "red star, stela rosa,rote štern", prosečan čovek će znati o kome se radi. Šta god drugo da izgovorite, velikoj većini neće biti jasno o čemu pričate.

Šta se dogodilo Zvezdi, a da to jučer održana skupština potpuno jasno pokazuje?

Kao prvo, Zvezda definitivno postaje tajkunski klub. Porodica Mišković je odlučila da je uzme, na način na koji su uzeli pola Srbije. Za "džaba" i uz monopol. Tome cilju su prilagodili i zbivanja na skupštini. U početku su rukovođenje Zvezdom mislili obezbediti tako što će napraviti farsu i suprostaviti jednu drugoj dve svoje struje. Pa koja pobedi, svejedno je njihova. Na kraju su procenili i doneli odluku da ipak treba isključiti onu političku struju, onu koju predstavlja Zoran Bingulac i Dule Savić. Verovatno im je ova Den Tanina jeftija. Sada sam još žešće u sumnji oko Džajićeva hapšenja. Kakav god da je bio i šta god da je radio, Džaja je čovek od autoriteta i imena. Sada ta prepreka više ne postoji. Sada imaju Den Tanu, čoveka koji liči na cirkusanta, koji se tokom sinoćnog "performansa" i izborne farse ponašao kao istinski klovn. Svi govornici koji su izašli govoriti, oni kojima je to bilo dozvoljeno, delovali su jadno, utučeno, snishodljivo, delovali kao ljudi koji izvršavaju neki zadatak koji su prihvatili ali se osećaju neugodno.

Teško će Zvezdu biti isšupati iz tih kandži..Da ipak ne bi Zvezda postala "Delta" mogu prelomiti samo njeni navijači, njih nekoliko miliona. I to tako što bi otkupili Zvezdine akcije. Svaki navijač akciju od 50 evra i Zvezda dolazi u rang Reala.

A upravljanje. Da upravu biraju akcionari. Pa da vratimo Džaju... i ponovo makljamo Rela, Bajern i Liverpul..

Ovima sada, ovim Miškovima je i Javor visoka planina...

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 14:47 14.11.2008

Akcije


Ako budu ikada akcije na berzi...




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:49 14.11.2008

Re: Akcije

tyson

Ako budu ikada akcije na berzi...





Pa neće ih biti ako ih ne budemo tražili..
Ima još jedan scenario. Miško kupi i onda nam proda. Zaradi bar pedeset puta, a pare umesto Zvezdi odu Delti...
debela.hladovina debela.hladovina 16:08 14.11.2008

Re: Akcije

Ima još jedan scenario. Miško kupi i onda nam proda. Zaradi bar pedeset puta, a pare umesto Zvezdi odu Delti...


Greška. Ima još jedan - Miško kupi i onda vam ne proda. Nego dovede buldožere i sravni Marakanu. Pa napravi Delta World i tamo prodaje patike. Da sam kao ti - navijao bih za takav scenario. Bogu hvala, drugačiji sam, pa ne želim da se tako nešto desi. Pitanje je samo - kako to sprečiti?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:44 15.11.2008

Re: Akcije

debela.hladovina
Ima još jedan scenario. Miško kupi i onda nam proda. Zaradi bar pedeset puta, a pare umesto Zvezdi odu Delti...


Greška. Ima još jedan - Miško kupi i onda vam ne proda. Nego dovede buldožere i sravni Marakanu. Pa napravi Delta World i tamo prodaje patike. Da sam kao ti - navijao bih za takav scenario. Bogu hvala, drugačiji sam, pa ne želim da se tako nešto desi. Pitanje je samo - kako to sprečiti?

I ja se zahvaljujem nebu što nisam kao ti...Što se ne bavim mišlju da sprečavam ono što se ne može dogoditi. Ti bi sprečavao vozača dvojke da tramvaj ne odveze na Mars, ali ne znaš kako.
Marakana je i za Miška krupan zalogaj, a on dovoljno pametan pa zna da se hramovi ne ruše...
Nije Marakana stadion JNA, bez obzira što je Zvezda u banani...
reanimator reanimator 15:12 14.11.2008

tuga

Što se tiče Džajićevog hapšenja, slažem se samo sa valjda opštim stavom da je izvedeno tendenciozno. Inače, uopšte nemam nikakvu sumnju i verujem da jeste kriv, koliko god meni zbog toga bilo žao i koliko god tendencioznost hapšenja bila dirigovana baš od strane JR Miškovića & co. O čijoj odvratnosti ne bih trošio vreme i prostor.
I da li će ovde iko ikada da odgovara za bilo šta? Mislim..hoće...eno..movie pirat zaglavio za primer. A i Uroš (kojeg navodim samo kao ilustrativni primer abitne transparentnosti i za kojeg lično smatram da je dobio malu kaznu).
A ono juče..dno dna. I ti sad tu kao treba da se staviš na neku stranu??
Da ne pominjem ceo kordon plaćenih novinara, uz par (par znači dva) časnih izuzetaka, koji više stvarno nemaju mere.
A opet..šta je sve to u poredjenju sa zdravstvom, sudstvom, prosvetom, administracijama, institucijama..
Što kaže Sonja Savić jednom prilikom (a ja je slušam i mislim se...ok je, al'..šta bre stalno toliko mrači..pa nije ovde baš takvo dno..uopšte ne kapirajući koliko je suštinski u pravu)..dakle..pita je neka tupsonka od novinarke (mislim da je onaj plovak što vodi ono "balkanskom ulicom"..nisam siguran)..kao.."Sonja, šta mislite, šta je Srbiji najpotrebnije u ovom trenutku?", a ova joj najlaganije odgovara : "udarac maljem u potiljak. trenutna smrt".
Jbg...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:29 14.11.2008

Re: tuga

A ono juče..dno dna. I ti sad tu kao treba da se staviš na neku stranu??
Da ne pominjem ceo kordon plaćenih novinara, uz par (par znači dva) časnih izuzetaka, koji više stvarno nemaju mere.

Sportski novinari su posebna priča....Sve najgore što postoji u novinarstvu moglo bi im se pripisati. I to ogromnoj većini.
Tek nekolicina bi mogla iz toga kruga..
Atomski mrav Atomski mrav 15:40 14.11.2008

Re: tuga

Uhapsili su samo Džaju, pored svih drugih koji su muljali i muljaju u našem fudbalu. Dobro, uhapsili su i Batu Kan-kana ali su ga brzo pustili i sad odjednom nema dokaza protiv njega. Obojica su se zamerili Miškoviću junioru.
Uhapsili su samo profesore sa kragujevačkog pravnog fakulteta, kao da se na ostalim fakultetima ostalih univerziteta u Srbiji ne mulja.
Uhapsili su gradonačelnika Zrenjanina, kao da je on jedini gradonačelnik/predsednik opštine u Srbiji koji je zgrešio.

Predstava se nastavlja, the show must go on...
tyson tyson 15:46 14.11.2008

Re: tuga

Atomski mrav
Uhapsili su samo Džaju, pored svih drugih koji su muljali i muljaju u našem fudbalu. Dobro, uhapsili su i Batu Kan-kana ali su ga brzo pustili i sad odjednom nema dokaza protiv njega. Obojica su se zamerili Miškoviću junioru.Uhapsili su samo profesore sa kragujevačkog pravnog fakulteta, kao da se na ostalim fakultetima ostalih univerziteta u Srbiji ne mulja.Uhapsili su gradonačelnika Zrenjanina, kao da je on jedini gradonačelnik/predsednik opštine u Srbiji koji je zgrešio.Predstava se nastavlja, the show must go on...

Da ne usmeravamo raspravu sada u drugom pravcu, ali ipak - šta te poenta ovog posta? Da treba da se hapse ili krivično gone svi počinioci jednog krivičnog dela u istom trenutku, ili niko? Priznajem da nisam dovoljno pametan da shvatim tu logiku...




Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:56 14.11.2008

Re: tuga

Priznajem da nisam dovoljno pametan da shvatim tu logiku...

Mozda je post o tome da je moc Dragovih iracionalnih razloga zbog kojih je i dalje zvezdas tako snazna da iznenadjuje i njega samog, pa o tome pise i nama ?
Atomski mrav Atomski mrav 16:01 14.11.2008

Re: tuga

Pa poenta je u tome da iza svih tih hapšenja ne stoji (organizovana) borba protiv (organizovanog) kriminala već nečiji interesi. Toliko vremena je prošlo od hapšenja kragujevačkih profesora i bivših Zvezdinih čelnika, a da niko drugi nije u međuvremenu uhapšen. Ispada da korupcija u visokom školstvu postoji jedino u Kragujevcu a da su Džajić, Cvetković & co. jedini muljali u našem fudbalu. Aha, kako da ne...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:10 14.11.2008

Re: tuga

Ninoslav Randjelovic
Priznajem da nisam dovoljno pametan da shvatim tu logiku...

Mozda je post o tome da je moc Dragovih iracionalnih razloga zbog kojih je i dalje zvezdas tako snazna da iznenadjuje i njega samog, pa o tome pise i nama ?

Gde si Nino...
pozz
aguero aguero 17:04 14.11.2008

Re: tuga

Sportski novinari su posebna priča

Kad u redakciji ne znaju gde ce nekog bajnog novinara - oni ga gurnu u sportsku!Nesvesno njih nagrade,a citaoce,slusaoce i gledaoce hendikepiraju do kraja njihovog radnog veka!Ako,brate,neko nema smisla ni za sta,onda napolje,a ne u sportsku rubriku!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:13 14.11.2008

Re: tuga

Kad u redakciji ne znaju gde ce nekog bajnog novinara - oni ga gurnu u sportsku

nie bas tako, mozda vam se cini da je tako s distance.
slazem se da je malo dobrih novinara uopste, pa tako i u sportskom novinarstvu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:30 14.11.2008

Re: tuga

Gde si Nino...
pozz

Ma, evo zivotarim...
Drago mi je da si zvezdas i dalje. I ja sam.
Pozdrav !!!!
benevolent benevolent 15:45 14.11.2008

Акције Ц.З.купцима, а не само навијачима..

Велика је разлика између вас који нећете да навијате нпр. за Партизан ни када као српски клуб игра против иностраних клубова, и неког навијача Звезде - џентлмена, коме неће због тога пасти круна са главе.
Такође, такав прави навијач ће жестоко осудити вандализам Уроша Мишића, а не да га бодри, или оне који наводно траже правду за поменутог жврљајући несувисле графите по српским тарабама.

Међутим, док је поменутих ставова, емоција и злодела, које у име Ц.З испољавају тзв. навијачи, неће бити ни купаца акција. Ко ће да купи Ц.З. ако јој је руља на трибинама? Једино ако та руља треба да буде власник Ц.З.
tyson tyson 15:52 14.11.2008

Re: Акције Ц.З.купцима, а не само навијачима..

benevolent
Међутим, док је поменутих ставова, емоција и злодела, које у име Ц.З испољавају тзв. навијачи, неће бити ни купаца акција. Ко ће да купи Ц.З. ако јој је руља на трибинама?

Oh, u kakvoj si zabludi. Ima potencijalnih kupaca, u tome je i poenta svih događaja koji su doveli Zvezdu do sunovrata i ove kaljuge u kojoj se sada nalazi. Čak postoji prilična verovatnoća da organizatori (čitaj: potencijalni kupci) finansiraju, na druge načine pomažu i od odgovornosti štite i amnestiraju upravo najgore navijačke grupe ne bi li sa stadiona oterali što više normalnih gledalaca, e da bi se Zvezda dovela u još dublju krizu, zbog toga joj pala cena, pa da se trgovina još više isplati.

Dakle, na sceni imamo aktivnosti sa ciljem da se robi spusti cena, i razračunavanje potencijalnih kupaca i hvatanje što bolje startne pozicije kada se roba iznese na tržište.



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:56 14.11.2008

Re: Акције Ц.З.купцима, а не само навијачи

benevolent
Велика је разлика између вас који нећете да навијате нпр. за Партизан ни када као српски клуб игра против иностраних клубова, и неког навијача Звезде - џентлмена, коме неће због тога пасти круна са главе.
Такође, такав прави навијач ће жестоко осудити вандализам Уроша Мишића, а не да га бодри, или оне који наводно траже правду за поменутог жврљајући несувисле графите по српским тарабама.

Међутим, док је поменутих ставова, емоција и злодела, које у име Ц.З испољавају тзв. навијачи, неће бити ни купаца акција. Ко ће да купи Ц.З. ако јој је руља на трибинама? Једино ако та руља треба да буде власник Ц.З.

Ja bih mogao da potpišem vaš post....ali se ne slažem sa dve stvari...Prva je ono oko navijača - džantlmena..Ja stvarno mislim da sam navijač džentlmen iako iskreno priznajem da ne volim Partizan...pa da ga volim navijao bih za njega..
Drugo, ne slažem se da su zlodela navijača uzrokovakvoga stanja Ja mislim da je to posledica. Promenom vlasničke strukture, jasan kurs i odnosi, takve navijače i njihovo ponašanje vode pravo u istoriju, u prošlost.
benevolent benevolent 16:11 14.11.2008

Re: Акције Ц.З.купцима, а не само навијачи


Још нисам чуо нити прочитао да је било ко из управе Ц.З. осудио злодело Уроша Мишића, као што то нисам очекивао од вођа Делија, мада сам мислио да ће прави џентлмени навијачи осудити ово недело.
Насупрот томе, управа Ц.З. је чак натерала играче да изађу на терен на званичној утакмици са мајицама на којима је била фотографија тог злочинца , са паролом "Правда за Уроша".
Да ли је то та повезаност управе са вођама (назови) навијача?

vracarac92 vracarac92 11:35 17.11.2008

Re: Акције Ц.З.купцима, а не само навијачима..

за Партизан ни када као српски клуб игра против иностраних клубова
Jugoslovenski (JSD Partizan)
Насупрот томе, управа Ц.З. је чак натерала играче да изађу на терен на званичној утакмици са мајицама на којима је била фотографија тог злочинца , са паролом "Правда за Уроша".
Uroš nije zločinac već klinac od 20 godina bez ikakvog kriminalnog dosijea. I niko ne kaže da Uroš nije zaslužio zatvor, poenta je da je dobio bezobrazno visoku kaznu kakvu ne dobijaju ni ubice, dileri, pedofili, čedomorci...A što se igrača tiče, zaista ne vidim problem što su javno izrazili svoje mišljenje i solidarisali se sa navijčima. U ostalom zar pre par godina Savo M. nije igrao u majici otpora i na taj način javno izrazio ono što misli. A tada nam to nije smetalo. I još jedno malo podsećanje, i tada smo ceo grad ižvrljali grafitima Otpor, gotov je i raznorazne verzije pesnica. Ni to nam nije smetalo.
benevolent benevolent 13:41 17.11.2008

Re: Акције Ц.З.купцима, а не само навијачи

Није тачно да Урош Мишић нема криминални досије, иначе не би био осуђен на 10 година затвора за безобзирни покушај убиства службеног лица чије име, на жалост, нико више и не помиње, а који је спасао живот том истом Урошу, јер је одбацио магацин са бојевом муницијом из оружја.
Такође, из истог разлога, поменути је итекако злочинац. Тачније, све то није био до тог тренутка, када је, баш постао криминалац, будући да је као пунолетан свесно починио злочин.
vracarac92 vracarac92 13:53 17.11.2008

Re: Акције Ц.З.купцима, а не само навијачи

Није тачно да Урош Мишић нема криминални досије, иначе не би био осуђен на 10 година затвора за безобзирни покушај убиства службеног лица чије име, на жалост, нико више и не помиње, а који је спасао живот том истом Урошу, јер је одбацио магацин са бојевом муницијом из оружја.

Za početak, Uroš jeste zaslužio zatvorsku kaznu ali nije zaslužio da se pored gomile kriminalne gamadi koja se šeta gradom kola slome na njemu. Ukoliko je država želela da od nekoga napravi primer onda je mogla da nađe prave kriminalce a ne dvadesetogodišnjeg mladića koji će u slučaju da zaista odleži drakonskih 10 godina iz zatvora izaći kao propao čovek i prevejani kriminalac. Zašto je Uroš dobio deset godina kada:
Opštinski sud u Jagodini osudio je na godinu dana zatvora (sud ustanovio da nije bilo potrebe za psihijatrijskim lečenjem) Gordanu Antonijević (38) iz sela Majur zbog ubistva detata pri porođaju. Sud je utvrdio da je optužena ubila novorođenče nečinjenjem.
Kako stoji u optužnici, Gordana Antonijević se sama u svojoj kući porodila u noći između 4. i 5. jula. Ona je rodila dete muškog pola, koje je uvila u čaršav i stavila u platnenu torbu. Otišla je do podruma i dete ostavila u drvenu kacu. Prethodno, ona nije izvršila podvezivanje pupčane vrpce i odvajanje posteljice, što je direktan uzrok smrti deteta usled zastoja rada srca i prestanka cirkulacije. Gordana je 6. jula oko 4.30 leš deteta odnela do reke Lugomir.
- Kajem se zbog smrti deteta, ali morala sam to da uradim - kazala je osuđena Gordana Antonijević. - Nisam imala uslova da ga čuvam, siromašna sam. Majka mi je bolesna, a brat ne može, sam živi. Plašila sam se reakcije i punoletnog sina, ali i sela. Svesna sam da idem u zatvor.

Huligani, koji su u ponedeljak 13.10.2008.izazvali incident i tuču na treningu niškog Odbojkaškog kluba "Stampedo" osuđeni su na ukupno 40 dana zatvora.
Denisu C. (21) je opštinski sudija za prekršaje izrekao kaznu od 20 dana. Vladan T. (19) i Darko T. (21) dobili su po 10 dana zatvora, dok su maloletni S. S. (17) i D. S. (17) kažnjeni sa po 10.000 dinara.
Policija se u sredu zvanično oglasila povodom incidenta, koji se odigrao u ponedeljak oko 21.15 u sportskoj sali Osnovne škole "Sreten Mladenović Mika". Petorka je napala trenera i jednu odbojkašicu kluba. Trener Ivan Bojović (29) je zadobio lake povrede, dok je odbojkašica Aleksandra Ignjatović (16) teško povređena.
Huligani su u utorak privedeni opštinskom organu za prekršaje i osuđeni u skraćenom postupku na 40 dana zatvora .
Dvadesetjednogodišnje Čačane Darka Obrenovića, Milana Milosavljevića i Nikolu Cvetkovića i tri godine starijeg Mladena Ikonića veće Okružnog suda u Čačku osudilo je na ukupnu kaznu od četiri i po godine zatvora zbog vređanja i prebijanja tamnoputog fudbalera iz Gane Solomona Opokua, javila je agencija Fonet.
Obrenović je osuđen na godinu i po, Ikonić na 14 meseci, Milosavljević na godinu i Cvetković na 10 meseci.
Sva četvorica su optužena da su 7. marta, po završetku fudbalske utakmice između Borca i Bežanije, u blizini stadiona vređali na rasnoj osnovi Opokua, govoreći mu: „Šta radiš ovde, crnčugo", „Umri, crnac", „Crnčugo, stani da te bijemo", a psovali su mu i „crnačku majku". Potom su ga tukli nogama i rukama, nanevši mu lake telesne povrede.
Veterničani Dušan Manojlović i Radoja, Ljiljana i Radoslava Đurić osuđeni su juče na ukupno 15 godina zatvora za trgovinu ljudima. Oni su od novembra 2002. do marta 2003. godine, u kafani ''Kolašinka'' u Veterniku, radi prostitucije držali tada maloletnu Lj.M. iz Mola. Dakle zbog trgovine ljudima (maloletna devojka) ovo troje zlikovaca je osuđeno u proseku na po pet godina.

Kako piše ''Dnevnik'', osuđena Ljiljana Đurić je nesrećnu devojku ''prodala'' za 500 evra izvesnom biznismenu iz Kuršumlije.
Šestorica Crnogoraca i jedan Kragujevčanin osuđeni su 07.11.2008. u Okružnom sudu u Beogradu zbog prodaje droge i posedovanja oružja na ukupnu kaznu od 24 godine zatvora. Kod ove narko-grupe posle hapšenja pronađeno je oko 50 kilograma marihuane i 12,5 kilograma heroina! Dakle u proseku četiri godine "po glavi" za svesno trovanje naše dece.

Zoran M. (46) osuđen ja na 8 godina zatvora zbog ubistva majke. Zoran M. je u noći između 17. i 18. marta u porodičnoj kući u selu Balajnce pretukao nepokretnu majku. Ženi su tada polomljeni vratni pršljenovi i kičmena moždina usled čega je u ranim jutarnjim časovima preminula.

Okružni sud u Prokuplju izrekao je kaznu zatvora od tri i po godine Dušanu V (23) iz Kuršumlije jer je svojim "jugom" u centru Kuršumlije 1. septembra prošle godine udario dve osobe na trotoaru. od zadobijenih povreda Gorica M. je preminula posle osam dana a druga osoba je zadobila teške povrede. na suđenju je utvrđeno da je okrivljeni vozio pod dejstvom alkohola.
Ovo su sve presude donešenu u prethodnih 45 dana. Kad se pogleda kakve su, jasno je da je presuda Urošu Mišići klasična demonstracija sile. I da završim, Uroš jeste zaslužio robiju ali nije zaslužio 10 godina. On nije ni lopov ni ubica. 2-3 godine bi bile prava mera.

benevolent benevolent 16:14 17.11.2008

Zašto je Uroš dobio deset godina

за безобзирни покушај убиства службеног лица
vracarac92 vracarac92 07:52 18.11.2008

Re: Zašto je Uroš dobio deset godina

за безобзирни покушај убиства службеног лица
Ubice dobijaju dve-tri-četiri godine. Presuda Urošu Mišiću je klasična demonstracija sile.
P.S. Policajac Trajković je bio u civilu, pa kako je onda bilo ko mogao da zna da je on policajac?
benevolent benevolent 10:26 18.11.2008

обични навијачи... и руља

Policajac Trajković je bio u civilu, pa kako je onda bilo ko mogao da zna da je on policajac?

Нормалне навијаче било ког клуба, па и Црвене Звезде, интересује утакмица са ривалима, гладају бравуре својих, али и противничких фудбалера, не окрећу главу насупрот терена, као што раде "навијачи" из "непријатељског" табора званих Гробари. Не пада им на памет да се интересују за полицајце у цивилу, а камоли да покушају да их убију.
Ни једнима ни другима, будући да су екстремисти, није ни место у храмовима фудбала.
Било ко је, ипак, могао да зна да је Трајковић полицајац, надлежни из управе задужени за безбедност на стадиону. Осталима-нормалним то сазнање није било ни потребно, осим онима који су на стадион дошли управо због злочина за који су праведно осуђени као Урош Мишић.

Обзиром да вама недостаје елементарно познавање етике и морала, са вама више нема дискусије.
vracarac92 vracarac92 12:34 18.11.2008

Re: обични навијачи... и руља

Нормалне навијаче било ког клуба, па и Црвене Звезде, интересује утакмица са ривалима, гладају бравуре својих, али и противничких фудбалера, не окрећу главу насупрот терена, као што раде "навијачи" из "непријатељског" табора званих Гробари. Не пада им на памет да се интересују за полицајце у цивилу, а камоли да покушају да их убију.
Baš zato je Uroš i zaslužio robiju (da li je bio pokušaj ubistva to je malo diskutabilno) ali nije zaslužio 10 godina.
simkke simkke 16:00 14.11.2008

gledao sam...

jutros na SOS-u snimak sa sinocnog izbora za predsednika, i mogu samo da kazem da je bruka za Zvezdu da 1 Pizon i Dule Savic (koliko god ih ja, blago receno, ne voleo) dozivljavaju da ne mogu da udju u klub...pa, dokle to ide, dal' je moguce?
Atomski mrav Atomski mrav 16:03 14.11.2008

Re: gledao sam...

Samo se nadam da je Vlada Jugović to gledao i da neće pristati da daje legitimitet lopužama u novoj upravi...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:06 14.11.2008

Re: gledao sam...

simkke
jutros na SOS-u snimak sa sinocnog izbora za predsednika, i mogu samo da kazem da je bruka za Zvezdu da 1 Pizon i Dule Savic (koliko god ih ja, blago receno, ne voleo) dozivljavaju da ne mogu da udju u klub...pa, dokle to ide, dal' je moguce?

Ako si gledao snimak, mogao si videti da je Dule Savić bio tamo...Ali, Dule Savić je druga strana iste priče. Nije njemu do onih koji nisu tamo bili iako mu je to bio glavni argument. On je druga Miškovićeva struja, poražena od prve struje istoga gazde...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:13 14.11.2008

Re: gledao sam...

Atomski mrav
Samo se nadam da je Vlada Jugović to gledao i da neće pristati da daje legitimitet lopužama u novoj upravi...

Mislim Atom da bi ti strepnja trebala biti dublja od nade, što kaže čale nacije....
Vlada Jugović je u ovoj priči važniji i prisutniji od Den Tane...Na kraju je Tana to i pokazao onim silnim kreveljenjima...
simkke simkke 16:21 14.11.2008

Re: gledao sam...

Drago Kovacevic

simkkejutros na SOS-u snimak sa sinocnog izbora za predsednika, i mogu samo da kazem da je bruka za Zvezdu da 1 Pizon i Dule Savic (koliko god ih ja, blago receno, ne voleo) dozivljavaju da ne mogu da udju u klub...pa, dokle to ide, dal' je moguce?Ako si gledao snimak, mogao si videti da je Dule Savić bio tamo...Ali, Dule Savić je druga strana iste priče. Nije njemu do onih koji nisu tamo bili iako mu je to bio glavni argument. On je druga Miškovićeva struja, poražena od prve struje istoga gazde...


Bili su i Dule i Pizon, ali su morali da prodju kroz kordon sacinjen od obezbedjenja...bez obzira koja strana te price su njih dvojica, ima bre sofer po njih da se posalje, a ne onako...
simkke simkke 16:22 14.11.2008

Re: gledao sam...

Atomski mrav
Samo se nadam da je Vlada Jugović to gledao i da neće pristati da daje legitimitet lopužama u novoj upravi...


Jugovic mi tu prvi deluje kao neko ko je dosao da uzme a ne da da...
vracarac92 vracarac92 11:45 17.11.2008

Re: gledao sam...

Ali, Dule Savić je druga strana iste priče.
Neki dokaz? Crno na belo? Bez stranačkih i političkih afiniteta.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:58 17.11.2008

Re: gledao sam...

vracarac92
Ali, Dule Savić je druga strana iste priče.
Neki dokaz? Crno na belo? Bez stranačkih i političkih afiniteta.

Šta znači to "bez stranačkih afiniteta"..?
Misliš ili tvrdiš da su stranke nebitne u ovoj priči..
Misliš ili tvrdiš da Dule Savić nema veze sa DSS-om i Koštunicom..
Misliš ili tvrdiš da DSS nema veze sa Miškovićem..
Misliš ili tvrdiš da Dule Savić nije imao veze sa Miškovićem..
Misliš ili tvrdiš da Dule Savić i DSS nemaju nikakve veze sa ulaskom Miškovića i Delte u Zvezdu..
Šta ti zapravi tvrdiš Vračarac...
Unfuckable Unfuckable 13:03 17.11.2008

Re: gledao sam...

Dragetz,
oštar si k'o Ilija Najdoski svojevremeno
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:35 17.11.2008

Re: gledao sam...

Unfuckable
Dragetz,
oštar si k'o Ilija Najdoski svojevremeno

Ja za tebe nema komentar...
A mogao bih....još oštrije i nekulturnije od toga što ti radiš...
No, sve što napišeš, napišeš o sebi....valjda to znaš..
Unfuckable Unfuckable 13:38 17.11.2008

Re: gledao sam...

kao da osećam određeni nedostatak ljubavi s tvoje strane
Imam utisak da, kada bih ostavio prazan komentar ovde - i to bi bilo... protumačeno
- što, naravno - isto tako mnogo toga govori
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:50 17.11.2008

Re: gledao sam...

Unfuckable
kao da osećam određeni nedostatak ljubavi s tvoje strane
Imam utisak da, kada bih ostavio prazan komentar ovde - i to bi bilo... protumačeno
- što, naravno - isto tako mnogo toga govori

Uživaj anfak, šta drugo da ti kažem...
vracarac92 vracarac92 14:37 17.11.2008

Re: gledao sam...

Misliš ili tvrdiš da Dule Savić nije imao veze sa Miškovićem

Misliš ili tvrdiš da Dule Savić i DSS nemaju nikakve veze sa ulaskom Miškovića i Delte u Zvezdu..

DOKAZI?
Šta ti zapravi tvrdiš Vračarac...
Ništa ne tvrdim osim da je Dule Savić živa legenda Crvene Zvezde i da samo ostrašćene individue Duleta Savića i Pižona u sportskom kontekstu mogu da gledaju kroz stranačku prizmu.
Baš mene briga što je Dule član ili simpatizer DSS-a, on je za mene fudbalska legenda i njegovo političko uverenje me uopšte ne tiče. Da li bi bilo u redu da jednu glumačku legendu, Boru Todorovića, ispljujem i izvređam samo zato što je član LDP-a? Ja mislim da bi to bilo nemoralno i ovratno. A vi ste to učinili Drago sa Duletom.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:11 17.11.2008

Re: gledao sam...

vracarac92
Misliš ili tvrdiš da Dule Savić nije imao veze sa Miškovićem

Misliš ili tvrdiš da Dule Savić i DSS nemaju nikakve veze sa ulaskom Miškovića i Delte u Zvezdu..

DOKAZI?
Šta ti zapravi tvrdiš Vračarac...
Ništa ne tvrdim osim da je Dule Savić živa legenda Crvene Zvezde i da samo ostrašćene individue Duleta Savića i Pižona u sportskom kontekstu mogu da gledaju kroz stranačku prizmu.
Baš mene briga što je Dule član ili simpatizer DSS-a, on je za mene fudbalska legenda i njegovo političko uverenje me uopšte ne tiče. Da li bi bilo u redu da jednu glumačku legendu, Boru Todorovića, ispljujem i izvređam samo zato što je član LDP-a? Ja mislim da nebi bilo jer bi to to bilo nemoralno. A vi ste to učinili Drago.

Pa šta mi napriča Vračarac..
I šta guraš Pižona u ovo.Kakve veze ima Pižon sa onim što radi Dule Savić osim što je ljudski povređen time da mu tipovi poput Den Tane brane dolazak na stadion..I kakva je potreba za ubacivanjem Bore Todorovića u priču.
Dule Savić jeste zvezdina legenda. Ali Dule Savić je političar koji nastupa javno, koji saopštava svoje političke stavove, koji je kao čovek na vlasti, a bio je kao čovek iz Koštuničinoga aparata na vlasti bar 5 godina, radio aktivno na ulasku Miškovića u Zvezdu...
I sad kad je izvisio, kad Mišković ima jeftiniju varijantu radi lupinge..
Nisu Dule Savić i Pižon ovde u istoj priči bez obzira što zajedno sa pravom protestuju na odvratan čin zabrane pristupa na stadion...
Za šta se ti zapravo zalažeš....to mi nikako nije jasno..
vracarac92 vracarac92 15:24 17.11.2008

Re: gledao sam...

I šta guraš Pižona u ovo.Kakve veze ima Pižon sa onim što radi Dule Savić osim što je ljudski povređen time da mu tipovi poput Den Tane brane dolazak na stadion..
Bili su skupa kada im je zabranjeno. I šta to radi Dule Savić? Imate li bilo kakav dokaz ili i na sportskom polju vodite rat po političkoj direktivi?
Ali Dule Savić je političar koji nastupa javno, koji saopštava svoje političke stavove, koji je kao čovek na vlasti, a bio je kao čovek iz Koštuničinoga aparata na vlasti bar 5 godina, radio aktivno na ulasku Miškovića u Zvezdu...
DOKAZI? Kada je to Dule Savić radio na ulasku Miškovića u Zvezdu? Dajte nešto crno na belo, manite se kleveta.
I kakva je potreba za ubacivanjem Bore Todorovića u priču.
Kao primer. Gradonačelniče, vama Dule smeta isključivo zbog svojih političkih stavova i samo zbog njih ga toliko pljujete i smatram da je to odvratno i da meni nikada ne bi palo na pamet da takve stvari govorim o Bori Todorviću samo zato što mi se ne dopada njegov politički stav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:40 17.11.2008

Re: gledao sam...

vracarac92
I šta guraš Pižona u ovo.Kakve veze ima Pižon sa onim što radi Dule Savić osim što je ljudski povređen time da mu tipovi poput Den Tane brane dolazak na stadion..
Bili su skupa kada im je zabranjeno. I šta to radi Dule Savić? Imate li bilo kakav dokaz ili i na sportskom polju vodite rat po političkoj direktivi?
Ali Dule Savić je političar koji nastupa javno, koji saopštava svoje političke stavove, koji je kao čovek na vlasti, a bio je kao čovek iz Koštuničinoga aparata na vlasti bar 5 godina, radio aktivno na ulasku Miškovića u Zvezdu...
DOKAZI? Kada je to Dule Savić radio na ulasku Miškovića u Zvezdu? Dajte nešto crno na belo, manite se kleveta.
I kakva je potreba za ubacivanjem Bore Todorovića u priču.
Kao primer. Gradonačelniče, vama Dule smeta isključivo zbog svojih političkih stavova i samo zbog njih ga toliko pljujete i smatram da je to odvratno i da meni nikada ne bi palo na pamet da takve stvari govorim o Bori Todorviću samo zato što mi se ne dopada njegov politički stav.

Ovde si na nivou diskusije o Urošu...Sistem i argumenti koje koristiš su ti j slični onima da Uroš ne treba odgovarati jer ne odgovaraju neki drugi kriminalci..
Dule Savić je političar i eminentni član Koštuničine stranke. Član glavnoga odbora ako se ne varam. Koštuničina stranka je bila bitni činilac Miškovićevoga uspona. Hoćeš dokaz..Evo, preuzimanje C marketa...Mišković je bio najvažniji finansijer te stranke i njenih kadrova...i donekle još to radi..Dokaz...omogućili su mu monopol i zaustavili sankcionisanje tog monopola koji je utvrdila nedležna institucija...antimonopolska komisija. Zaustavili su čak i anketni odbor koji je to trebao na skupštini raspraviti..
P.S. Dule Savić je sa Uba odakle je i Dragan Džajić. Džajića je hapsila policija kojom je direktno komandovala stranka Duleta Savića. Jesi li ikada čuo da je Dule Savić kazao nešto u Džajin prilog...
Džajioć je bio jedini koji se jkavno zalagao protiv Miškovićevoga ulaska u Zvezdu....
Hoćeš još dokaza..

vracarac92 vracarac92 15:55 17.11.2008

Re: gledao sam...

Sistem ti je sličan onome da Uroš ne treba odgovarati jer ne odgovaraju neki drugi kriminalci..

Bez pakosnih ličnih konstrukcija molim. Ukoliko želite da pričamo o Urošu onda bar budite toliko pošteni (nadam se da to možete) pa lepo napišite moj stav. Ovo što ste napisali je apsolutna neistina i podmetačina nedostojna jednog bivšeg gradonačelnika i bivšeg ministra bivše države.
Dule Savić je političar i eminentni član Koštuničine stranke. Član glavnoga odbora ako se ne varam. Koštuničina stranka je bila bitni činilac Miškovićevoga uspona. Hoćeš dokaz..Evo, preuzimanje C marketa...Mišković je bio najvažniji finansijer te stranke i njenih kadrova...i donekle još to radi..Dokaz...omogućili su mu monopol i zaustavili sankcionisanje tog monopola koji je utvrdila nedležna institucija...antimonopolska komisija. Zaustavili su čak i anketni odbor koji je to trebao na skupštini raspraviti..
Da li imate bilo šta crno na belo da je Dule Savić uvodio Miškovića u Zvezdu? Nemojte izvoditi zaključke na osnovu nekih opštih mesta i dnevno političkih dilova, U ostalom Mišković je počeo da kupuje Srbiju još za vreme našeg pokojnog premijera što je nastavio i za vreme vlade Z. Živkovića (da, baš one vlade u kojoj je vaš stranački lider bio podpredsednik) nastavio je za vreme obe Koštuničine vlade a to čini i sada kada je vaša stranka u dilu sa DS + SPS.
Oprostite Drago ali to su činjenice. Sve ostalo je stranački domaći zadatak koji vredno radite i slepo izvršavate. Bar dok ne prezentujete makar i jedan dokaz crno na belo da je D. Savić gurao Miškovića u Zvezdu. A postoji i još jedna nelogičnost. Ako je Dule Savić toliko guirao Miškovića u Zvezdu, zbog čega mu je onda Dan Tana zabrnio ulazak u zgradu (a da ne govorim o ulasku u upravu) s obzirom da je Mišković junior podpredsednik? Dan Tana nije blesav, s' obzirom na stav većine ljudi koji je zvezda na srcu i koji ga baš ne vole mnogo, podrška Duleta Savića bi mu dosta značila makar u marketinškom smislu.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:09 17.11.2008

Re: gledao sam...

vracarac92
Sistem ti je sličan onome da Uroš ne treba odgovarati jer ne odgovaraju neki drugi kriminalci..

Bez pakosnih ličnih konstrukcija molim. Ukoliko želite da pričamo o Urošu onda bar budite toliko pošteni (nadam se da to možete) pa lepo napišite moj stav. Ovo što ste napisali je apsolutna neistina i podmetačina nedostojna jednog bivšeg gradonačelnika i bivšeg ministra bivše države.
Dule Savić je političar i eminentni član Koštuničine stranke. Član glavnoga odbora ako se ne varam. Koštuničina stranka je bila bitni činilac Miškovićevoga uspona. Hoćeš dokaz..Evo, preuzimanje C marketa...Mišković je bio najvažniji finansijer te stranke i njenih kadrova...i donekle još to radi..Dokaz...omogućili su mu monopol i zaustavili sankcionisanje tog monopola koji je utvrdila nedležna institucija...antimonopolska komisija. Zaustavili su čak i anketni odbor koji je to trebao na skupštini raspraviti..
Da li imate bilo šta crno na belo da je Dule Savić uvodio Miškovića u Zvezdu? Nemojte izvoditi zaključke na osnovu nekih opštih mesta i dnevno političkih dilova, U ostalom Mišković je počeo da kupuje Srbiju još za vreme našeg pokojnog premijera što je nastavio i za vreme vlade Z. Živkovića (da, baš one vlade u kojoj je vaš stranački lider bio podpredsednik) nastavio je za vreme obe Koštuničine vlade a to čini i sada kada je vaša stranka u dilu sa DS + SPS.
Oprostite Drago ali to su činjenice. Sve ostalo je stranački domaći zadatak koji vredno radite i slepo izvršavate. Bar dok ne prezentujete makar i jedan dokaz crno na belo da je D. Savić gurao Miškovića u Zvezdu. A postoji i još jedna nelogičnost. Ako je Dule Savić toliko guirao Miškovića u Zvezdu, zbog čega mu je onda Dan Tana zabrnio ulazak u zgradu (a da ne govorim o ulasku u upravu) s obzirom da je Mišković junior podpredsednik? Dan Tana nije blesav, s' obzirom na stav većine ljudi koji je zvezda na srcu i koji ga baš ne vole mnogo, podrška Duleta Savića bi mu dosta značila makar u marketinškom smislu.


Ne čitaš pažljivo, dragi moj Vračarac...Ja sam napisao blog o Urošu na kome si ti vrlo vredno raspravljao i ponovljao baš ono što tvrdim..Gde si bio vrlo vredni advokat huliganima i onome što rade.
Pa i danas si negde o tome pisao i nabrojio jedno dvadesetak nekažnjenih i blago kažnjenih kriminalaca, te time po ko zna koji put pravdao svoj stav o Urošu kao žrtvi pravosuđa ili kako ti kažeš "na njemu se slomila kola". Jeste da tu ima srceparaćujih elemenata tipa "mlad dečko koga će zatvor još više upropastiti"...No, Vračarac, šta ima da se upropasti kod huligana koji prži žrtvu i drugome čoveku ide gurnuti baklju u usta...
I šta da radimo sa činjenicom da su navijačke grupe sastavljene od dvadesetogodišnjaka a ne od četrdesetogodišnjaka..
Pitaš me o pisanim dokazima. Blog nije sudnica, blog je mesto za društvene teme i raspravu na osnovu dostupnih činjenica...
A Mišković, koliko znam postaje to što jeste kod Slobe, a pravi uzlet gazde Srbije doživljava za vreme Koštunice...bez obzira na tvoje konstrukcije...
vracarac92 vracarac92 08:03 18.11.2008

Re: gledao sam...

Pa i danas si negde o tome pisao i nabrojio jedno dvadesetak nekažnjenih i blago kažnjenih kriminalaca, te time po ko zna koji put pravdao svoj stav o Urošu kao žrtvi pravosuđa ili kako ti kažeš "na njemu se slomila kola". Jeste da tu ima srceparaćujih elemenata tipa "mlad dečko koga će zatvor još više upropastiti"...No, Vračarac, šta ima da se upropasti kod huligana koji prži žrtvu i drugome čoveku ide gurnuti baklju u usta...
Drago, opet se služite neistinama. Guranja baklje u usta nije bilo o čemu svedoči izveštaj sudskog veštačenja:
Sudski veštak, doktor Dušan Dunjić, izjavio je juče u Okružnom sudu u Beogradu da je žandarm Nebojša Trajković u decembru prošle godine bio brutalno pretučen na fudbalskoj utakmici Crvena zvezda - Hajduk iz Kule, ali da nije bio životno ugrožen.

Tokom iznošenja nalaza i mišljenja veštaka na suđenju Urošu Mišiću, optuženom da je Trajkoviću gurao navijačku baklju u usta i na taj način pokušao da ga ubije, Dunjić je naveo da je Trajković zadobio teške povrede, ali da nije imao povrede u ustima.
A naravno da će država ovakvom selektivnog presudom od Uroša Mišića napraviti još jednog kriminalca što on do sada nije bio. Ukoliko se ne varam, svaka zatvorska kazna za cilj ima vaspitno delovanje a čini mi se da se u ovom slučaju taj cilj neće ostvariti.


Pitaš me o pisanim dokazima. Blog nije sudnica, blog je mesto za društvene teme i raspravu na osnovu dostupnih činjenica...
Dakle ipak nemate nikakve dokaze nego onako, po partijskoj liniji. Nadate se da će neko iz vrha da primeti vaše angažovanje pa možda i nešto ućarite za sebe...
A Mišković, koliko znam postaje to što jeste kod Slobe,
Jeste, tu ste u pravu, Miško jese počeo kod Slobe (baš onog na čijem kanabetu ste vi sedeli) a niko od ostalih pomenutih nije ni pokušao da ograniči njegovo delovanje posle 5. oktobra. NIKO.
benevolent benevolent 10:36 18.11.2008

Срамота ме због vracarca i Uroša Mišića

Ја сам врачарац, нажалост на Врачару станују vracarac и, док није отишао у заслужен затвор,- Uroš Mišić.

Срамота ме због тавих vracarаca.
vracarac92 vracarac92 12:40 18.11.2008

Re: Срамота ме због vracarca i Uroša Mišića

Срамота ме због тавих vracarаca.

Kao što je i mene sramota bezdušnih vracaraca (i ostalih) za koje je represija najidealniji vid pravde. Onih koji i dalje (u XXI veku) misle da je \"batina iz raja izašla\", koji bi samo kažnjavali i zabranjivali. Kao što reče najpoznatiji Srbin iz Crne Gore, Petar Petrović Njegoš:
"Kome zakon leži u topuzu
tragovi mu smrde nečovještvom"

Do viđenja i prijatno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:06 14.11.2008

marjane, marjane

e sad ce po uzoru na hajduk da nas kupe monahinje
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:07 14.11.2008

Re: marjane, marjane

Aleksandar Stosic
e sad ce po uzoru na hajduk da nas kupe monahinje

Monahinje sa Zvezdom u srcu..o))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:13 14.11.2008

Re: marjane, marjane

evo sta gazda kaze za malog:
"Marko je iskren dečko, zaljubljen u Zvezdu... Trenutno je u Holivudu, slavi moju pobedu. Kad smo se čuli nisam ga pitao kada se vraća, jer je bio malo pijan", rekao je u šali Tana
aguero aguero 16:10 14.11.2008

TRI ZA TRI!

Da je,kojim slucajem,Skupstina FK Crvena zvezda odrzana na samom terenu stadiona Marakana,na tribinama bi bilo 6o.ooo vatrenih navijaca!Taj ambijent podsetio bi na mnoge velike utakmice velike Crvene zvezde.
Danas tih utakmica nema.Crvena zvezda je ubila samu sebe/.I ne juce,na Skupstini.Postala je mali klub kada su joj za sampionske titule trebale namestene utakmice,utakmice po sistemu tri za tri.Tada su pravi navijaci,oni koje ne mozete da prevarite,okrenuli ledja i Zvezdi i fudbalu!A u tom namestanju ucestvovali su i mnoge Zvezdine vedete.
Vise se ulagalo u sudije nego u sopstveni podmladak i igrace.
Zato je sasvim prirodno da na celu FK Crvena zvezda budu jedan belosvetski ugostitelj i mega trgovac.Usluzna i trgovacka delatnost odavno caruju Marakanom.
Iskreno,ja se cudim ljudima koji ulazu svoj novac u rupu bez dna.Kazu,njima je vazan stadion i zemljiste na kome se nalazi.Tu lezi veliki biznis!
Verovatno da je tako.Nekoliko desetina hektara vise vredi od cele istorije fudbalskog kluba i brenda Crvena zvezda!

I kome da budete,uopste,naklonjeni?Ako ne Den Tani i mladjanom Miskovicu,zar da verujete Milovanu Djoricu!A on je na drugoj strani.Upuceniji kazu da je mnogo zla u nasem fudbalu poteklo bas odatle.

Crvena zvezda,kao i Partizan sve vise odlaze u istoriju.Cak su im i imena demode.Ideologije koja ih je iznjedrila vise nema.I zato,da sam tajkun,ni dinara ne bih ulozio u njih!

Navijac sam (bio) Crvene zvezde,nesto malo igrao sam u pionirima Partizana (fudbal),a nekoliko godina veslao u crno-belom dresu.Nisam nikada bio zagrizeni navijac.
Danas bih navijao za neki novi klub.Recimo Cetnik.Cetnik,ali ne po Drazi Mihajlovicu i ostalima koje takodje treba ostaviti duboko u istoriji.
Ili recimo Bulbuder United,Petrovaradin Castle,pa,sto da ne,i za Delta Cyti!Ali kada Miskovic vec jednom prestane da otima tudje i napravi sopstveni klub kao greenfield investiciju!
Dakle,sto se Zvezde tice,rak nije,a leka joj nema!
Tri za tri - odavno otisli smo svi (mi verni navijaci koji volimo i poznajemo pravi fudbal)!
djole63 djole63 16:14 14.11.2008

Vesti

Gde si Drago, nema te dugo ...
VEST
Procitah na B92, mozda ovo donekle poboljsa stvar, mada, i to moz' se izvrda. Mislim mali Misko i Micovic imaju 51%
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:38 14.11.2008

Re: Vesti

djole63
Gde si Drago, nema te dugo ...
VEST
Procitah na B92, mozda ovo donekle poboljsa stvar, mada, i to moz' se izvrda. Mislim mali Misko i Micovic imaju 51%

Gde si Đole...
Pročitah ovo, i prvo što mi je palo na pamet bilo je - nastavak strategije koju imaju Miškovići-
NNN NNN 16:23 14.11.2008

Ja nisam gledao

Nisam ni hteo. Pustio mi šurak (grobar), kaže " i protiv ovakvih da se borimo za titulu", trudio sam se da ignorišem, i da skrenem temu na basket od sinoć,a što bi rek'o Štulić "ono što sam načuo sledilo me skroz". Zar je moguće da neko (MM) ima toliko mehanizama, i da mi toliko ne možemo da se odupremo i da se toliko odugovlači sa zakonima (privatizacijom, navijačima....) dok neko za male pare (i pored silnih kupljenih novinara i drugih iz struktura bliskih sportskim klubovima) ne kupi Zvezdu (ili neki manji klub).
Drago, ne moraš da podvlačiš da si Zvezdaš, pa Knin je (bio) najzvezdaškiji grad na svetu (oko110%).

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:39 14.11.2008

Re: Ja nisam gledao

Drago, ne moraš da podvlačiš da si Zvezdaš, pa Knin je (bio) najzvezdaškiji grad na svetu (oko110%).

Hahaha..da znaš...Ja sam probao da se setim nekog Partizanovca iz Knina..I osim pokojnoga Mirka Marijanovića uspeo sam da nabrojim još trojicu..o))
adam weisphaut adam weisphaut 17:13 14.11.2008

Re: Ja nisam gledao

I osim pokojnoga Mirka Marijanovića uspeo sam da nabrojim još trojicu..o))

Uf bre, koje društvo za tu trojicu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:20 14.11.2008

Re: Ja nisam gledao

adam weisphaut
I osim pokojnoga Mirka Marijanovića uspeo sam da nabrojim još trojicu..o))

Uf bre, koje društvo za tu trojicu

Hahaha, nije bilo namerno...
pozz
noboole noboole 16:41 14.11.2008

Begajte smutljivci!

Ma da mi njih .... Hm. Sta mi uopste mozemo da uradimo? Mozemo da ne navijamo!
sheva92 sheva92 18:17 14.11.2008

Велика иронија "велике" Црвене Звезде

Сложио бих се са Драгом да мит полако умире и да смо сведоци сумрака једног великог симбиола. Синоћна скупштина и избор председника само су слика вишегодишњег расула Црвене Звезде.
Пошто смо синоћ сви гледали ту срамну скупштину и уверили се да смо дошли до дна, не бих се посебно осврато на понашање и културу која је овладала салом. Али једна чињеница ми опасно боде очи.
Наиме, и поред саме забране кандитатуре друге струје, забране њиховог присуства, цензуре говора и обраћања јавности, наш нови председник је изабран и без представљања плана воћења клуба. Чак су и ту пуку формалност прескочили и пљунули нам свима у лице. Шта то значи...!? Да ли то да се све већ унапред зна...!? Да ли то да Црвеном Звездом могу да владају моћници како они то желе...!? Пошто ми план нисмо видели синођ, да ли у њему можда стоји рушење стадиона и изградњ великих хотела и шопинг центара који су потребни Београду...!?
Своју велику грешку су увидели, па су данас на брзину окачили на сајту неки планчић, чисто да ајде буде нешо ту...
Замолио бих вас да погледате и коментаре који су постављени на званичном сајту... Цензура је нова политика садашње управе...
И да, да се разумемо одмах, она друга струја на синоћним изборима је огранак ове прве, па су самим тим још гори...
Inner Party Inner Party 18:40 14.11.2008

Privatizacija

Kao prvo, Zvezda definitivno postaje tajkunski klub.


Ako to znaci da prelazi u privatne ruke, Delte na primer, ja to pozdravljam.
Treba i svi klubovi iz prve i druge lige da postanu tajkunski, tj. privatni.
Kako u svetu - tako i kod nas...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:45 14.11.2008

Re: Privatizacija

Inner Party
Kao prvo, Zvezda definitivno postaje tajkunski klub.


Ako to znaci da prelazi u privatne ruke, Delte na primer, ja to pozdravljam.
Treba i svi klubovi iz prve i druge lige da postanu tajkunski, tj. privatni.
Kako u svetu - tako i kod nas...

Biti tajkunski ili biti privatan nije ista stvar.

Unfuckable Unfuckable 20:28 14.11.2008

Re: Privatizacija

Ok, pa šta je Čelzi onda ?
Tajkunski ili privatni ?
simkke simkke 20:36 14.11.2008

Re: Privatizacija

Tajkunsko-privatni
Inner Party Inner Party 21:57 14.11.2008

Re: Privatizacija

Drago Kovacevic
Inner Party
Kao prvo, Zvezda definitivno postaje tajkunski klub.


Ako to znaci da prelazi u privatne ruke, Delte na primer, ja to pozdravljam.
Treba i svi klubovi iz prve i druge lige da postanu tajkunski, tj. privatni.
Kako u svetu - tako i kod nas...

Biti tajkunski ili biti privatan nije ista stvar.



Uzasan kraj ili uzas bez kraja?
Jasno je da je trenutno stanje u srpskom fudbalu (a i sportu) neodrzivo i da je privatizacija (po svaku cenu) najbolje resenje...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:59 14.11.2008

Re: Privatizacija

Unfuckable
Ok, pa šta je Čelzi onda ?
Tajkunski ili privatni ?

Mene zanima Zvezda...i o njoj je reč..
Ti otvori posto o Čelziju...pa to raspravi..
Unfuckable Unfuckable 22:44 14.11.2008

Re: Privatizacija

ok Dragetz The Strogy
nemoj odmah da se nerviraš , nisam ništa trolovao, spinovao, oneozbiljavao i razvodnjavao:
samo sam pokušao da objasnim da ima i dobrih klubova sa vrlo tajkunskim sredstvima unutra.
Ovde je veći problem odijum prema Miškoviću i, koliko primećujem po komentarima neizvesna sudbina stadiona u tom slučaju
Uzgred, jako bi me zanimalo da mi objasniš razliku između "tajkunski" i "privatni", kao i tvoje mišljenje - pošto te samo Zvezda zanima :da li je zvezda sada tajkunski klub ili ne ?

hvala ti na nadaleko poznatom gostoprimstvu, svakako
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:30 14.11.2008

Re: Privatizacija

Unfuckable
ok Dragetz The Strogy
nemoj odmah da se nerviraš , nisam ništa trolovao, spinovao, oneozbiljavao i razvodnjavao:
samo sam pokušao da objasnim da ima i dobrih klubova sa vrlo tajkunskim sredstvima unutra.
Ovde je veći problem odijum prema Miškoviću i, koliko primećujem po komentarima neizvesna sudbina stadiona u tom slučaju
Uzgred, jako bi me zanimalo da mi objasniš razliku između "tajkunski" i "privatni", kao i tvoje mišljenje - pošto te samo Zvezda zanima :da li je zvezda sada tajkunski klub ili ne ?

hvala ti na nadaleko poznatom gostoprimstvu, svakako

Pa nije ovo kafana...
A tebi ne treba objašnjavati...kad ti je sve jasno i sve znano..
I nisam ja ovde da objašnjavam....
Unfuckable Unfuckable 23:53 14.11.2008

Re: Privatizacija

I nisam ja ovde da objašnjavam....

nego ?
da grdiš ?
em si neljubazan, em si nedorečen

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:03 15.11.2008

Re: Privatizacija

Unfuckable
I nisam ja ovde da objašnjavam....

nego ?
da grdiš ?
em si neljubazan, em si nedorečen


Ne, ja te ne grdim...ne izmišljaj..
A ovo neljubazan je tvoj doživljaj, tu ne mogu ništa...
Nedorečen....verujem da sam tebi nedorečen...ali ni oko toga nemam nameru ništa da radim..Tekst se bavi tako jednostavnim stvarima i teško ga je razlagati na sitnije delove.
A možda bi mogao da u sebi pronađeš razlog...zašto ne...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:16 15.11.2008

Re: Privatizacija

Inner Party
Drago Kovacevic
Inner Party
Kao prvo, Zvezda definitivno postaje tajkunski klub.


Ako to znaci da prelazi u privatne ruke, Delte na primer, ja to pozdravljam.
Treba i svi klubovi iz prve i druge lige da postanu tajkunski, tj. privatni.
Kako u svetu - tako i kod nas...

Biti tajkunski ili biti privatan nije ista stvar.



Uzasan kraj ili uzas bez kraja?
Jasno je da je trenutno stanje u srpskom fudbalu (a i sportu) neodrzivo i da je privatizacija (po svaku cenu) najbolje resenje...

Slažem se da je privatizacija rešenje..I zalažem se za nju...
Kao zvezdaš mislim da bi bilo najbolje da zvezdu kupe zvezdaši....i da svaki navijač ima akcije u vrednosti bar od cene 10 ulaznica...to je izvedivo...zašto ne...
Mišković kao zvezdaš može učestovati u privatizaciji...ali nikako na način kako je kupovao C - market i izvodio još neke poteze...Zvezda je nacionalno dobro..to sam hteo da kažem...i za nju su potrebne maštovitije procedure od onih po kojima se prodaje Zorka Šabac ili Nevena Leskovac...
Time Bandit Time Bandit 21:33 14.11.2008

Zvezda ide u Holivud,

sto i nije tako lose kada znamo da je i Chelsea tajkunski klub. Cinjenica je da ogromna vecina, sto smo i videli na snimku, podrzala Tanin pristup usaglasen sa najvecim finansijerima. Nisam primetio da je neko iracionalno izvadio iz dzepa nekih 17mil eura da nadoknadi gubitke. Ovaj klub je dugogodisnji gubitas, i sem imena i nesto malo nekretnina, nista drugo nije ostalo.
background noise background noise 23:43 17.11.2008

Jebo te Miskovic

...kako "mlatimo" Rela, Bajern,Liverpul, penjemo se na krov fudbalske Evrope i sveta...


Ti si samo sedeo ispred TV ili pored radija.

Kad oni izgube, meni je isto kao da je Zvezda dobila


A jesi li snimao glavu u skorije vreme.

U cemu je razlika, nemas para za baklju?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:14 18.11.2008

Re: Jebo te Miskovic

background noise
...kako \"mlatimo\" Rela, Bajern,Liverpul, penjemo se na krov fudbalske Evrope i sveta...


Ti si samo sedeo ispred TV ili pored radija.

Kad oni izgube, meni je isto kao da je Zvezda dobila


A jesi li snimao glavu u skorije vreme.

U cemu je razlika, nemas para za baklju?


E, grobarčino, oladi...
Više sam velikih Zvezdinih utakmica video sa severa u jednoj sezoni nego ćeš ti u svom bednom grobarskom navijačkom životu videti dok si živ...
Hajde sada, tutanj i nosi taj primitivizam gde god znaš...
Deaf Dog Deaf Dog 14:38 18.11.2008

Re: Jebo te Miskovic

grobarčino


Odakle ti ideja da sam grobarcina?

Pa sta ako si bio na severu? Sto se tice TV, jel' treba da ti se objasnjava figurativno izrazavanje. Ma da, dao si kljucni doprinos pobedama.

Hajde sada, tutanj i nosi taj primitivizam gde god znaš...


Presaberi se malo oko primitivizma.

E, al' za jednu stvar si car. Kakav god komentar bio ne brises ga!
Unfuckable Unfuckable 15:40 18.11.2008

Re: Jebo te Miskovic

Drago The Tzar
potpisujem
tricanyc tricanyc 04:44 19.11.2008

Hajmo konstruktivno!

Drago, a šta je po tebi najbolji (ili, najmanje loš) scenario za Zvezdu, recimo za sledećih 12 meseci?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana