Mi zaista nismo andjeli !!!

Branislav Kovačević Cole RSS / 31.07.2007. u 12:43

Mica, trifrtalja u kilo
Mica, trifrtalja u kilo

 

Taman pre neki dan postavih Blog na temu akademika i čobana, kad juče videh tekst da je Srdjan Dragojević za film “ Sveti Georgije ubiva aždahu” umesto Mire Banjac, koja je napustila snimanje, angažovao “popularnu” narodnjačku zvezdu iz davnih dana poznatu pod imenom Mica “Trofrtaljka”, prepoznatljivu po “pevanju” pesama sa “stihovima”

 

Šta će meni kola i kuća sa spratom,
Kad ja volim jednog sa debelim vratom,
Pa ga često molim kad radi masažu,
UTERAJ MI, UTERAJ... kola u garažu"!!!

Ni sam ne znam kako da prokomentarišem ovaj novi turbo “kasting” u izvodjenju autora ” Mi nismo andjeli 1, 2, 3….”, osim da je u Srbiji i dalje sve moguće.

MASHALA!

PS> Kako sa ovim Blogom koincidira vest, da su nekako istog dana preminuli Bergman i Antonioni, a nama osta Mica Trofrtaljka - neka nam je ziva i zdrava. I mi sa njom!!!

Atačmenti



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bobo bobo 16:25 31.07.2007

Mico ako citas ovo...

Kako bre sa Dragojevicem!?
Duboko si me razocarala!
Doctor Wu Doctor Wu 16:29 31.07.2007

Gos'n Kovačeviću

Kako sa ovim Blogom koincidira vest, da su nekako istog dana preminuli Bergman i Antonioni, a nama osta Mica Trofrtaljka - neka nam je ziva i zdrava. I mi sa njom!!!

A i John Waters preteče. Koliko li je tek Glenn Milstead aka Divine glumačkih veličina istisnuo...
man ray loves me man ray loves me 20:20 31.07.2007

o Mici i drugim simptomima

Jedino sto mi ova vest govori je da je Srdjan Dragojevic definitivno odlepio. Kazem ovo kao gledalac. Poslednji njegov film koji sam gledala su 'Rane'. Kad se vratio iz Holivuda sa pricom kako mu smeta sve sto je vestacko i komercijalno, verovala sam mu dva sata dok nije izasla vest da je sklopio dil sa Zeljkom Mitrovicem. To je bio kraj.
Sada zamisljam da je doslo do neke rasprave izmedju njega i Mire Banjac, da ga je ona uvredila i da je ovo jeftin pokusaj da je ponizi.
Sto se tice Mice, ona mi je super. Mislim da je Dragojevic koristi na slican nacin na koji je Zecevic koristio Belacevica, i mislim da je to pomalo okrutno.
Atomski mrav Atomski mrav 21:22 31.07.2007

Re: o Mici i drugim simptomima

Ne samo da je sklopio dil sa Željkom Mitrovićem nego se još pravdao u stilu "Ako je Željko Mitrović preživeo 5. oktobar onda je OK lik". Pre toga je vrlo gorljivo zastupao određene političke stavove koji nikako ne idu pod ruku sa takvim dilovima...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:54 31.07.2007

Komšija,

Spiridon Spiridon 09:01 01.08.2007

Re: Komšija,

Jelica Greganović


a jel se ovo odnosi i na kantri muziku?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:21 01.08.2007

Re: Komšija,

Mislim da je Jelica na putu ka moru....pa uzimam sebi slobodu da zastupam njene interese..dok ne dodje do compa.
To "narodnjaci" se pretpostavljam odnosi na svaku vrstu "narodnjastva", od politike, preko muzike....
Lako cemo se spo-razumeti, ako hocemo...!
Tine i Radojka Tine i Radojka 04:12 04.08.2007

jelca


jajćemose porokati
iti

andjelija andjelija 21:00 31.07.2007

sta ste bre zapeli

za narodnjake!

muzika k'o muzika!

cini li ljude srecnim, tuznim, saosecajnim?!??!

cini! pa sta vise hocete....nemojte, budite toleranti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:04 31.07.2007

To slučajno

ima veze sa temom ovog bloga, a više ne bi'...ako bi moglo manje...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:23 01.08.2007

Re: sta ste bre zapeli

E...sad!
Pa ko je netolerantan...ONI sto nas u glavu gadjaju sa zavijajucim orijent (i to falsh)tonovima i sacuvajbozze tekstovima, od kojih ne mozzete da se okrenete a da se sa njima ne susretnete...pa jos da ne smem ni da kazzem sta mislim?
E bas njima treba tolerancija...a posebno su saosecajni,,.,,nasmejah se slatko!
andjelija andjelija 14:40 01.08.2007

Re: sta ste bre zapeli

ko kaze da ne smes da kazes?

pa ko o cemu nasa "urbana elita shatro beogradski podmladak former r'n'r' samo i hahe o narodnjacima.
ne vadite shabana iz usta (koji je legenda nase narodne muzike i mi treba da smo ponosni sto ga imamo), micu trofrtaljku, ali to samo znaci koliko je netolerantna vasa ogranicenost.

cemu te pesme sluze?
ko ih slusa?
kako is slusa?

jeste li ikada obratili paznju na publiku na narodnjackim koncertima? isto vazi i za rokenrol koncert?
sta mozete po razlikama a i slicnostima da zakljucite?




zoranzile zoranzile 21:36 31.07.2007

sta je tu stvarno šund

A što tu istu Micu ne uporedite sa repom, hip-hopom???...
Pa tamo imate deset puta gorih i bljutavijih stvari .....Al to vam je IN
A tek ??? bosanko-hrvatsko-srpski pokušaj kopiranja istog ,... (BGsindikat, Marčelo, Edo, Pedo,...)
Mica je prema njima i onome što oni pokušavaju da oponašaju Devica.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:35 01.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Tema nije bila tako siroka...ali ne sporim da u svemu, pa i u rock muzici, repu, hip/hopu.....literaturi, slikarstvu....umetnosti ima svega i svacega...zalutalih, zabludelih, frustriranih....Da ste bas odabrali prave primere...HM....ne bih se bas slozio....tako na kamaru....!
A da je Mica DEVICA....cak i u tom kontekstu.....tesko!
decentralizator_ decentralizator_ 23:21 01.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund


Ocigledno je da niste razumeli..pa sam ja to i pojasnio...DA NIJE KRIVA MICA..JER JE ONA TO STO JESTE...OVDE I JESTE PROBEM DRAGOJEVIC I CINJENICA DA JE MIRU BANJAC ZAMENIO POMENUTOM OSOBOM..Procitajte pazljivije..



Zanimljivo je da Miru Banjac menja Mica trofrtaljka...ili je pogresio prvi put kada je angazovao Miru ili drugi put kada ju je zamenio sa Micom....Ili Vam je to svejedeno? Meni nije?


Dakle...kada se radi kasting, naravno da se polazi od rediteljske koncepcije...itd, bas me zanima kako je moguce da u istoj koncepciji (svejedno Vam je da li znate scenario?) za jednu te istu ulogu mogu biti angazovane Mira Banjac u alternaciji Mica Trofrtaljka...????


Dakle, ako je Mira Banjac, dramska umetnica, takva kakva jeste, i u prvom kastingu je odabrao sam reditelj...pa ona otkazala....kako je moguce da njena alternacija bude Mica trofrtaljka??? Sama Mira Banjac, na fini nacin, kazze da je lik vrlo slojevit,..,...mislite li da tu slojevitost moze da "docara" pomenuta Mica?


Ma nisam ni hteo da se bavim domacim filmom, vec mi se ovaj Blog nadovezao na prethodni o akademicima i cobanima i Milosevicevom stavu (bojim se svesrpskom!) da je sve to ista "boranija" te tako i umesto Mire mozze i Mica....itd.



Alo micobranioci!!!! Jel pročitao neko blog uopšte?
Opade mi kosa :-|
zoranzile zoranzile 00:00 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Поштовани Ковачевићу
1.Tema nije bila tako siroka...али су је коментари проширили.Ја сам реаговао само на то што је већина коментатора попут Вас згрожена Мицом ( глумицом, певачицом..),

2.Da ste bas odabrali prave primere...Па јесам, одабрао сам праве примере,
јер слични стихови које пева Мица у нашем народу (Босанском-Хрватском-Српском) постоје одувек
пример
..Девојчица брала јагоде
нешто је убоде
мислиа је да је трава..

Биће их и после Мице. Подједнако пуно примера има и у енглеском и то највише (тренутно) баш у repu, hip/hopu....
Стога су примери за упоређење прави. Намерно нисам ставио на пример "D-Fence" јер су са две нумере успели да покажу како би тај правац музике могао да се пренесе и остави траг на овим просторима.
ово остало је ипак музичка порнографија ..tako na kamaru..

3.Мица јесе стога "Девица" у односу на ..tako na kamaru...BGsindikat, Marčelo, Edo, Pedo,...
Да појасним: Палма из Јагодину можда јесте профитер и необразован... ал је "Девица" у односу на пример ..tako na kamaru...Весне Пешић, Чеде јовановића....

При овоме не мислим ништа лоше о Весни ни о Чеди - једноставно то је тако, и тако ће бити.
milandez milandez 00:47 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

3.Мица јесе стога "Девица" у односу на ..tako na kamaru...BGsindikat, Marčelo, Edo, Pedo,...
Да појасним: Палма из Јагодину можда јесте профитер и необразован... ал је "Девица" у односу на пример ..tako na kamaru...Весне Пешић, Чеде јовановића....

При овоме не мислим ништа лоше о Весни ни о Чеди - једноставно то је тако, и тако ће бити.


Ovo sto ti izlazi iz ustiju je "pornografija". Uz to, nepismen si! Ovaj, gore pomenuti, nije neobrazovan - imbecil je. On je predstavnik generacija odraslih na "Zikinoj dinastiji" i nije ga potrebno rastezati preko toga.
zoranzile zoranzile 02:01 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Ovo sto ti izlazi iz ustiju je "pornografija". Uz to, nepismen si! Ovaj, gore pomenuti, nije neobrazovan - imbecil je. On je predstavnik generacija odraslih na "Zikinoj dinastiji" i nije ga potrebno rastezati preko toga.

Не мислим ништа лоше
чак и не знам ко сте -(Весна?, Чеда?, milandez ?...)
Ако имате било какав аргумент да ми покажете да грешим само напред спеман сам ја да променим мишњење само да тај аргумент има смисла.

ако се пак ради само о подвођењу,
прво немам пара
друго непалим се ни на бабе ни на мушкарце.
и треће мењајте речник. Са таквим речником нећете привући ни нас неписмене, па ни имбициле.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 07:50 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

zoranzile

3.Мица јесе стога "Девица" у односу на ..tako na kamaru...BGsindikat, Marčelo, Edo, Pedo,...
Да појасним: Палма из Јагодину можда јесте профитер и необразован... ал
је "Девица" у односу на пример ..tako na kamaru...Весне Пешић, Чеде
јовановића....

При овоме не мислим ништа лоше о Весни ни о Чеди - једноставно то је тако, и тако ће бити.


Bas obratno: Vi bi trebalo da pojasnite na kojoj ste osnovi iznele ovakve klevete - iako ne mislite "nista lose", sto je uvek dobar izgovor, nije ni ovaj ubica iz Jabukovca mislio "nista lose", ni Carls Menson, ni Berija, Krcun ili Himler nisu nikad mislili "nista lose", tj. ova vrsta naknadnog pravdanja nema neku vrednost u utvrdjivanju istine - jer se logickom analizom Vaseg teksta moze jedino utvrditi da su po necemu... ali po cemu? profiterstvu? neobrazovanju? g-dja Pesic i g. Jovanovic gori od g. Markovica. Posto je u svakom slucaju u pitanju neistinita tvrdnja (sto se obrazovanja tice, to je ocigledno, sto se profiterstva, uopste ne sumnjam da se to moze zvanicnim putem veoma lako dokazati), onda je teret dokazivanja na Vasoj strani. Obaska sto kao i u gornjem primeru, Vama kao ni ostalim "micobraniteljima" - sto je standardni srpski mazohizam, posto to cine ljudi koji bi itekako mogli i morali da znaju bolje - nije sasvim jasna razlika izmedju subjektivnog ukusa i objektivnih kriterijuma vrednovanja u oblasti kako estetskog, tako i etickog... ali kao sto i sami rekoste, da ne sirimo suvise temu.
jinks jinks 09:53 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

...M. Trofrtaljka ...

...g-dja Pesic i g. Jovanovic gori od ...

...kriterijuma vrednovanja u oblasti kako estetskog, tako i etickog...


Sinhronicitet je veoma cudna stvar. Ucinio je, eto, da se gdj. Mica, dva politicka prvaka i etika nadju u istom tekstu. Gospodja Mica bi pomenutim politicarima mogla da bude lep uzor, bar sto se tice profesionalne etike i doslednosti. MT je u svemu onome sto je cini predmetom razlicitih kvalifikacija bila dosledna zadnjih 30 godina. Gospoda koja pretenduju da promene zemlju na bolje (iz drugog pokusaja) do sada su misljenje i najblize saradnike menjali ili napustali bezbroj puta. Nesto slicno kastingu g. Srdjana, onako kako pokusava da ga opise autor bloga.

Pomenuto je i obrazovanje gospode kao argument koji onemogucava bilo kakvo poredjenje sa onima koje slicno obrazovanje nemaju. Ova prica mozda govori i o tome da obrazovanje i etika ne idu obavezno u paketu.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:04 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

jinks
...M. Trofrtaljka ...

...g-dja Pesic i g. Jovanovic gori od ...

...kriterijuma vrednovanja u oblasti kako estetskog, tako i etickog...


Sinhronicitet je veoma cudna stvar. Ucinio je, eto, da se gdj. Mica,
dva politicka prvaka i etika nadju u istom tekstu. Gospodja Mica bi
pomenutim politicarima mogla da bude lep uzor, bar sto se tice
profesionalne etike i doslednosti. MT je u svemu onome sto je cini
predmetom razlicitih kvalifikacija bila dosledna zadnjih 30 godina.
Gospoda koja pretenduju da promene zemlju na bolje (iz drugog pokusaja)
do sada su misljenje i najblize saradnike menjali ili napustali bezbroj
puta. Nesto slicno kastingu g. Srdjana, onako kako pokusava da ga opise
autor bloga.

Na stranu to sto se o Vasoj tvrdnji moze polemisati cak i kada bi ona fakticki bila tacna. Ali
tvrditi da je g-dja Vesna Pesic, zena koja je bila u zatvoru zbog osporavanja zakona o zastiti
imena i lika josipa broza, osnivac Gradjanskog saveza, i jedna od vodecih i po svakom kriterijumu najdoslednijih boraca za ljudska prava u regionu, menjala misljenje "bezbroj puta" je jednostavno NEISTINA (da ne kazem LAZ). Ako imate neke dokaze za njene promene misljenja, molim lepo, samo izvolite, mozete ovde, mozete i na private mail, ako Vam je ovde neugodno, veoma bih voleo da to cujem i prosvetlim se.

S obzirom na to, ako je vec doslednost neka vrlina, onda na javnoj sceni, i to daleko, daleko siroj nego sto je MT i vecina njene publike (ali ocigledno ne svi, kao sto ovaj blog i diskusija na njemu na nasu zalost jasno demonstrira!) u stanju da pojmi da uopste postoji, nemate bolji primer upravo od g-dje VP.

jinks

Pomenuto je i obrazovanje gospode kao argument koji onemogucava bilo
kakvo poredjenje sa onima koje slicno obrazovanje nemaju. Ova prica
mozda govori i o tome da obrazovanje i etika ne idu obavezno u paketu.

To je cista zamena teza. Nigde se nije tvrdilo da oni obavezno idu zajedno - to je vrlo zlonamerna interpretacija. Tvrdilo se da NE idu zajedno u slucaju izvesnog g. Palme koga je komentator branio, ali ne i da je to opsti slucaj (zamislite apokalipticnu situaciju da je Palma verni reprezent opsteg slucaja, brrrrrrr). Cak naprotiv - ocigledno je iz istupa mnogih komentatora ovde da to nije slucaj. E sad, ono sto to meni govori jeste da smo mi poremeceno drustvo, sa ekstremnim suprotnostima u kulturoloskom smislu, jer u iole sredjenijim kulturnim prilikama postoji makar veoma gruba i veoma generalna korelacija izmedju ta dva...
d j o l e d j o l e 17:37 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Da, ko zna gde li je prava granica na kojoj se zavrsava sund ...
milandez milandez 18:34 02.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Pomenuto je i obrazovanje gospode kao argument koji onemogucava bilo kakvo poredjenje sa onima koje slicno obrazovanje nemaju. Ova prica mozda govori i o tome da obrazovanje i etika ne idu obavezno u paketu.

Jedna malecna poduka: Ishodiste morala je SVETOST (lakse ce vam biti ako pomenem Nikolaja kao kontrapunkt Mici 3/4 - oboje ih, kako vidim, cenite) - ishodiste etike je MUDROST (Marko Miljanov naspram D.M. "Palme". Distinkcija moral - etika je epistemoloska; u svakodnevnoj upotrebi izjednacavanje to dvoje je zakonomerna pojava i, najcesce, nije deo opsteg obrazovanja .

p.s. Nadam se da "Palmoticeva" nije nastala od "Palma".
zoranzile zoranzile 00:26 03.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Bas obratno: Vi bi trebalo da pojasnite na kojoj ste osnovi iznele ovakve klevete - iako ne mislite "nista lose", sto je uvek dobar izgovor, nije ni ovaj ubica iz Jabukovca mislio "nista lose", ni Carls Menson, ni Berija, Krcun ili Himler nisu nikad mislili "nista lose", tj. ova vrsta naknadnog pravdanja nema neku vrednost u utvrdjivanju istine - jer se logickom analizom Vaseg teksta moze jedino utvrditi da su po necemu... ali po cemu? profiterstvu? neobrazovanju? g-dja Pesic i g. Jovanovic gori od g. Markovica. Posto je u svakom slucaju u pitanju neistinita tvrdnja (sto se obrazovanja tice, to je ocigledno, sto se profiterstva, uopste ne sumnjam da se to moze zvanicnim putem veoma lako dokazati), onda je teret dokazivanja na Vasoj strani. Obaska sto kao i u gornjem primeru, Vama kao ni ostalim "micobraniteljima" - sto je standardni srpski mazohizam, posto to cine ljudi koji bi itekako mogli i morali da znaju bolje - nije sasvim jasna razlika izmedju subjektivnog ukusa i objektivnih kriterijuma vrednovanja u oblasti kako estetskog, tako i etickog... ali kao sto i sami rekoste, da ne sirimo suvise temu.


кад треба ћу појасним:
Прво : Убица из јабуковца је све време мислио лоше што је на крају и довело до убиства.
Друго: Из Блога се јасно види да аутор стварно мисли лоше о некој мици,Срђану (novi turbo “kasting”), Србији у којој је све могуће...
Треће: Ваша реплика показује да знате неколико страних речи и да на основу тога тражите доказ од мене Да је Палма девица у политици у односу на Весну и Чеду, па затим још гомила ружних речи, мисли
Али ајде да и овом злу погледамо у очи.
1. Већинско мишљење људи који остављају вести, поруке, коментаре на sajtu b92.net је да је Палма из Јагодину малте не сиимбол за назадног политичара каквог никоме пожелели неби. Ако желите доказ за ову тврдњу,послужите се претраживачем (google, yahoo, pogodak,..)
2. Већинско мишљење људи који остављају вести, поруке, коментаре на sajtu b92.net је да су Весна пешић и чеда Јовановић сиимбол за напредног политичара каквог би свакој средини пожелели. Ако желите доказ за ову тврдњу,послужите се претраживачем (google, yahoo, pogodak,..)
1a.Палма по општим мерилима, син сиротиње, оженио са 19 година (који сељак),човек је скромног образовања, неуглађеног понашања, сиров, груб, слика и прилика србина каквог се већина са sajta b92.net стиди.
2а. Весна Пешић, дете финих родитеља , завршила лепе школе,социолог, има лепе манире, воли да чита IN писце, да гледа IN преставе, и уосталом воли све што је IN.
3а. кад се ратовало Палма био са Аркана, и "Демократе" немогу да си опросте што немогу да му нађу неки злочин . А и од ратни профитер остао само профитер(исто не умеју да му нађу ) јер од гољу сад има све, претица му, а тој има само код профитери.( ајел шета што неје и ратни).
3б. Бесна је зато сасвим Друкчија. Она није профитер јер је била у затвору 82. због Тита (тад је то било IN), па је осуђивала бомбардовање Дубровника (тад је то било IN па је боравила у Институту за МИР Сједињених Америчких Држава )
4а. Чекај да променим писмо можда неразумеш ћирилицу:
Ima kamione i kipere, zaradio . Promet firme nešto je manji nego opštinski budžet.
4б.Весна је осуђивала и бомбардовање Сарајева (тад је то било IN а и донело јој награду "За развој демократије из Вашингтона",
5а.Na izborima 2004. godine postao je predsednik opštine Jagodina.» Od kada je na ovoj funkciji organizovao je brojne popularne akcije u jagodinskoj opštini. U ovoj opštini snižene su cene komunalija, obezbeđivana su drva za najsiromašnije romske porodice, đaci prvaci dobili su po četiri hiljade dinara i drugo. U maju je na Đurđevdan posetio dva najveća romska sela i sa stanovnicima istih slavio romsku slavu, a kada je kamenovano romsko naselje iste noći je došao u posetu. «Penzioneri se besplatno voze po opštini, deca sa sela takođe, siromašnima opština plaća lekove, svako novorođeno dete dobije po 6.000 dinara, na najvećoj zelenoj pijaci na Balkanu ne plaćaju se tezge, besplatno se osemenjuje i vakciniše stoka, kreditiraju se poljoprivrednici, asfaltirano je 20 kilometara puteva, svako selo ima apoteku i igralište...
5б.Приликом бомбардованја србије Весна је -------------(нема потребе за овим податком мени стварно није ин кад се сетим )--------------
6а.палма,Золошки врт, Аквапарк,... у Јагодину???? , еј који геџа ....
6б.А Весна је била АМБАСАДОР у меХику и она је тамо видела Аквапарк....


Ћу наставим ..... ринтам од 06.
jinks jinks 07:33 03.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Distinkcija moral - etika je epistemoloska

Slazem se, zbog toga je i upotrebljena rec etika prilikom poredjenja aktera price.
jinks jinks 08:37 03.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Na stranu to sto se o Vasoj tvrdnji moze polemisati cak i kada bi ona fakticki bila tacna

Zamolio bih vas da objasnite sta nije tacno u tvrdnji da su pomenuti politicari napustali najblize politicke saradnike. Napustanje najblizih saradnika valjda podrazumeva i nekakvu promenu misljenja ... jer ako nije tako onda je stvar mnogo gora od onoga sto se moglo do sada zakljuciti (gore cak i od kastinga).
milandez milandez 00:24 04.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund


zilezoran

1a.Палма по општим мерилима, син сиротиње, оженио са 19 година (који сељак),човек је скромног образовања, неуглађеног понашања, сиров, груб, слика и прилика србина каквог се већина са sajta b92.net стиди.

Preprodajom rembaskog uglja, a na osnovi dampiranih cena (kao i kod svih drugih konjunkturnih roba: cement, cigarete, drvo - u "oslobodjenoj" Slavoniji je bilo i mrtvih u sukobu sa "testerama" napadnutim slavonskim hrastom, koji je pruzao nevidjeni otpor) koje su, izmedju ostalog, iznudjivane i uz pomoc tada nedodirljivih, arkanoidnih krugova "oslobodilaca bele tehnike" . U Despotovcu je konkurentski kamion odleteo u vazduh... Eto, tako se postaje "srpski domacin". Nijedan aqua-park ne moze da ispere crni znoj rembaskih rudara, crno mleko kojim zene doje rembasku decicu...
zoranzile zoranzile 05:42 04.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Preprodajom rembaskog uglja, a na osnovi dampiranih cena (kao i kod svih drugih konjunkturnih roba: cement, cigarete, drvo - u "oslobodjenoj" Slavoniji je bilo i mrtvih u sukobu sa "testerama" napadnutim slavonskim hrastom, koji je pruzao nevidjeni otpor) koje su, izmedju ostalog, iznudjivane i uz pomoc tada nedodirljivih, arkanoidnih krugova "oslobodilaca bele tehnike" . U Despotovcu je konkurentski kamion odleteo u vazduh... Eto, tako se postaje "srpski domacin". Nijedan aqua-park ne moze da ispere crni znoj rembaskih rudara, crno mleko kojim zene doje rembasku decicu...

Ово би био добар аргумент кад би бар била подигнута оптужница за поменута дела, након 6 (шест) година Тоталне контроле истражних органа од Досманлиске ( зашто увек понислим на 4 Рајх кад то напишем?) владе.
Али где Вам је паралела у трачевима и за "vodeceg i po svakom kriterijumu najdoslednijih boraca za ljudska prava u regionu" попут оног да је иста изашла из конуренције са Нобелову Награду онда кад је:
Помислила да осуди клње једног четника женског рода од 4 (четири) године.На страну што она никад јавно то није урадила (Јер четник је четник ма колико млад био), Нобел јој измаче, јер помисао је помисао.
Али господине "milandez" сад сте ми избацили мисли из колосека. Ја планирао да само позитивним и провереним чињеницама упоредим једну СЕЉАЧИНУ са тако IN госпођом.
А сад кад само помислим на њу падају ми на ум пропагатори Хитлера, кад помислим на њену странку пада ми на ум Збор Димитрија Љотића.
Помислим на скупљање крви баш у време доласка РолингСтоунса (а ја волим музику коју свирају) пада ми на памет 4 Рајх .....
То су ружне мисли и ја нећу тако да мислим
А сад одо да зарадим Лебац....
milandez milandez 16:24 04.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Ја планирао да само позитивним и провереним чињеницама упоредим једну СЕЉАЧИНУ са тако IN госпођом.
А сад кад само помислим на њу падају ми на ум пропагатори Хитлера, кад помислим на њену странку пада ми на ум Збор Димитрија Љотића.


Znas ti, dobro ti znas da je sve ovo okvirno tacno - zato se i vrpoljis.

Помислим на скупљање крви баш у време доласка РолингСтоунса (а ја волим музику коју свирају) пада ми на памет 4 Рајх .....
То су ружне мисли и ја нећу тако да мислим
А сад одо да зарадим Лебац....


Siguran sam da ga ne zaradjujes u "Rembasu", a i misli su ti bolesne ( to bi bio haiku) - ne moras da glumatas da obozavas "Stounse" - znam da uzivas u Betovenu i Mocartu, onako, u potaji. Ako vec pametujes o ZDLJ i Cetvrtom Rajhu, predlazem ti kao autenticniju muziku grupe "Lajbah".
zoranzile zoranzile 21:04 04.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

milandez
Ne nezarađujem leba u Rembasu al u rudniku tek nekih 11 godinica - da zaradjujem ga gorko. Ako smo kolege ma sto ti o meni ruzno pricao dajem turu.

ali obzirom da slusam i Stravinskog po onoj tvojoj
Ne postoji "komšija A" koji "najviše voli da sluša Stravinskog", a da mu je, pri tome, "komšija B"( Sto slusa Šekija T.) uopste komsija!

i nepostojim jer moj komsija bas slusa i Sekija T. i Sinana S. i Mileta K. ( ja ne umem ni da prepoznam ove pevače al veruj mi pito sam coeka)
Ako te bas zanima Nepostojeći Komšija sluša simbioze roka i "klasike" poput prva 2 albuma Galije, The ENID-a, pa LEB i SOL, Bodana, Pa tek onda Betovena, Stravinskog, Pabla Sarasatea, pa za njima Cepeline, Stonse,... A od Mocarta podnisim tek tri parčića
LAJBAH je vrlo dosadna grupa i od sve prasine koju ti momci dizu oko sebe malo muzike ostane ( usput jel bivsi gitarista Lancnog Fantza jos uvek snjima - taj je umeo da dobro drnda).
O Skupljanju Krvi za Stonse bi ipak ostavio Vedranu Matiću, on to ume lepše da objasni..ja sam samo na to na trenutak pomislio i zabeležio.
Čini mi se da si pobrkao lončiće oko okvira pa ako misliš na okvir gde sam citirao tvoje nedokazane priče o Palmi ja te pozivam da ako imaš bilo kakvu konkretniju priču o tome - iznesi je. Veruj mi pomoći ću ti svim srcem i ja o njemu i nemam neko divno mišljenje - samo sam ga uporedio sa šljamom. Daj da dokažemo da je ta SELJAČINA stvarno krvava jer u suprotnom Ispašće nam smešni svi ostali gradonačelnici. Pa razmisli za tri godine Uspeo je da napravi više nego Svi ostai ZAJEDNO, i ako to ne povežemo sa Kriminalom onda će Cole da ga svrsta među svoje repere "Najviše klase" i povratka mu nema.
Postaće BOG


milandez milandez 14:02 05.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Pa razmisli za tri godine Uspeo je da napravi više nego Svi ostai ZAJEDNO, i ako to ne povežemo sa Kriminalom onda će Cole da ga svrsta među svoje repere "Najviše klase" i povratka mu nema.

Falsifukujes citate, imas neodoljivu potrebu da se palmi uvlacis pod lisce (on bi to rekao: u dupe) na blogu koji ima sasvim drugu temu, pominjes Ljotica i cetvrti rajh, pljujes i seres po ljudima kojih tvoj palma nije ni dostojan, mesas: seljacine, skupljanje krvi, Stonse, Vedrana Matica, Marcela i tako dalje ... dakle, ko si, bre, Ti? Sve sto mogu da ti kazem je: "Znas ti, dobro ti znas...".
zoranzile zoranzile 01:25 06.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

Falsifukujes citate

Дугујем ти извињење. Нисам хтео да фалсификујем већ да се позовем на твоју трвдњу па сам скратио и додао оно у заградама не питајући те за дозволу, ал врати се на твој пост од 4.08 па ћеш видети да немам зле намере. Нисам ни помислио да те зезам због тога.
imas neodoljivu potrebu da se palmi uvlacis pod lisce (on bi to rekao: u dupe) na blogu koji ima sasvim drugu temu

Ја не волим да се каже "под лишће" конкретније је боље.
Овај блог је имао другу тему док сам аутор Цоле није 31.07.07. у 15:04 покушао прве браниоце Мице да скрене са одбране следећим речима:
"....Vi ili necete da vidite ili se pravite nevesti,,,pa skrecete temu...
....Ipak ovaj Blog se naslanja i na prethodni o akademicima i cobanima, pa ga tako tumacite.Nista pretenciozno.,..ni licno...samo lagano..."

тај блог се налази на адреси:
[url=http://blog.b92.net/text/508/Akademici%20i%20čobani%2C%20sve%20ti%20je%20to%20isto%20!!!][/url]
Тамо ћеш видети још једно згражавање над једним Академиком, и бар над једним чобаном (Сељачином је ипак тачније)
И ја сам се згрозио, али над намером блогера, а да нисам ни проверио ко је он.
Уплашио сам се највише његове идеје да за председника државе неки људи ко грађани треба да имају различит сатус макар то били чобани и академици , макар онај председник био Слободан М. (о коме сам мислио до првих Дана Хашког суђења само најгоре, а и сад мислим да није волео своје грађане).
Немам ја ни против да за неког председника чобани и академци , певаљке и глумице имају сасвим одвојени статус( КАСТЕ) ако је то Акционарско Друштво Србија а не Република Србија.

Још више погађа и Цолетов Критеријум за доделу акција у Акционарском друштву Србија јер на дну су :
1. од глумица Мица јер пева безобразне песме на српском, а не то што је лоша филска глумица.
2. од политичара Палма јер је чобанин ( сељачина) а не зато што ја можда профитер, лопов...

и хаје да решимо тог Палму.
Шта се то Цолету не свиђа код Палме. Дејан Михајлов, Цеца , Руски Амбасадор, Шешељ...
Постоји ли супротност томе међу српским политичарима рецимо ко иде као супротност Цеци .....и сетих се - то је Пера Луковић (Перо извини за ћирилицу) .
Пера ти је, драги мој milandez, Рок критичар и ја сам га гутао у време кад је писао за Џубокс и одушевљавао се кад је секао Сребрна Крила ( панк је био у тренду) а збуњивао кад је пљувао по Галији, Тетка Ани, још више кад је хвалио Стидљиву Љубичицу.
Пера, такођенеуспели ликвидатор "шунда" у време Сабље, је сад у Л.Д.П-у, и ја га сматрам познаником.
Значи Л.Д.П. ал ко зна, сем неколико обавештених, за Перицу.
Супротно од руског Амбасадора је Амерички Аташе и ето га све на гомилу Весна Пешић и Чедица одатле је почело....
Сад како Палма да буде Девица у односу на Весну и Чеду.
Палма, какав год да је, има за ове три године Резултате. А почео је на згаришту:
Јагодину су уништавали и Социјалисти и Демократе.Све што се могло продати испод жита продато је. Јавно у бесцење А за колико тајно - питајте Чеду, Јанушевића ,Колесара, ..,мртве не можемо..
Само неколико километра јужније у Параћину имамо и доказе. Газда Пацоли ( против њега једино немам ништа што је случајно Албанац) дао држави мало, ал знамо да је дао део новца и Јанушевићу , нешто мало откривено је и код Колесара , мртве и Чеду нису питали а ни Пацолија. Само да те подсетим то је био јавни Тендер.
Остала је само локална самоуправа тотално опљачкана и задужена.
Писао сам бећ превише о успесима Сељачине -Чобана ал ај да додам и ово: Ако си из Бгд-а сигурно срећеш Старе јагодинске сељаке који се распитују за адресе. Веруј ми ја сам двојицу таквих срео. Платио им Палма пут да виде и они једном у животу БГД. Препородио је та Сељачина Јагодину.
Понекад да му пребаце за фабрике . На крају ће тражити и Пацолију да покаже како се прави цемент.

Ајмо сад о Весни.
Њену званичну биографију можеш да видиш на сајту њене станке (најлеши досад виђен - бар за мене) :
[url=http://www.ldp.org.yu/cms/item/blog/sr/post.html?id=70][/url]
Њу не знам лично и недај Боже да је сретнем, ал је знам кроз разна дела и Делца и заслужене награде које је добијала (она зна своју цену и уме да наплати)
Ајде да погледамо прво њен задњи блог. То је леп аргументован напад на Ђиласа и Ђелића. Таман је изнела довољно да оба двојица остатак живота проведу у ћузи само кад би обијач Трафика хтео да то обради.
Па како то да Весна напада Демократе? Мора јер ( на страну што сама проклиње дан што је склопила савез са Чедом) јер је Чеда опет изгубио стабилно стање и треба му времена да се стабилизује на новом нивоу (физика, хемија, било шта од тога). А те свиње Демократске неће да му то среде код обијача Трафика. Е сад ће да траже, и да среде, јер Аташе Амбасаде једне земљетине (исте оне где ће Весна да се одмори кад све прође, ил да добије какву награду) има податке и о првим зарађеним милионима истих.
Откуд ја то знам. Луковић је врло брбљив човек ......., а и живи били па доживели...е да линк:
[url=http://www.ldp.org.yu/cms/item/blog/sr/post.html?id=288][/url]
Следећи од позади је и линк који је пренела и дама у Црном из улице Наранџастих фењера:
[url=http://www.ldp.org.yu/cms/item/blog/sr/post.html?id=252][/url]
На страну што би могли читаву књигу да напишемо као контра аргумент свакој реченици коју је ставила, ја сам покушавао да јој укажем на четри ставке које је Намерно превидела, али модератор упорно одбија да објави. на крају сам послао и полупсовку ал и то не пролази. ( е за то сам Луковићу био сигуран да ћете објавити, то би био твој стил, кад оно - ниси ти модератор).
Ја им на сајт радо више неидем, ти слобиодно читај наћи ћеш и више него што тражиш...
Ови Јасно заговарају данас да се одрекнемо нечег што је БАР на папиру наше (Косово)
А шта ће бити можда већ Сутра кад Аташе дође са новим задатком. Плашим се да не гласи:
Па ви Срби имате негативан прираштај, и овако вас једног Дана неће бити- пуцајте себи у главу, пошто побијете своју децу, Смањите Четвртом Рајху труд .И све то упаковану у целофан како само Весна уме.
Одмах ћеДама у Црном да то пребаци на овај блог, а онда ћемо имати жртава више него за оба Америчка и Швапска бомбардовања заједно.... Бар трећина становништва ко у првом рату.

И кад то упоредим са Палмом (а он Сељачина покреће фонд за треће дете) стварно ми човек дође ко девица у односу ......
zoranzile zoranzile 21:02 06.08.2007

Re: sta je tu stvarno šund

milandez
pominjes Ljotica i cetvrti rajh, pljujes i seres po ljudima kojih tvoj palma nije ni dostojan, mesas: seljacine, skupljanje krvi, Stonse, Vedrana Matica, Marcela i tako dalje ...

Јер кад је у Европи Национално Било ИН - Србима су калемили Љотића.
Сад је ИН Анационално ( идеологија 4. РАЈХ-а) па нам калеме Л.Д.П. (тренутно)
И тад су постојали пропагатори Хитлера, Мусолинија, ....ко што сад имаш пропагаторе Новог Светског поретка.
Кад сам реаговао на Цолетов блог нисам ни знао ко је Цоле. Да сам на време користио претраживач мирне душе би предложио неку од Цолетових Странака. Далеко од тога да нисам знао за Ђурића, Чанка.... једноставно Цоле ми је измакао....
... dakle, ko si, bre, Ti?

Политички свесна особа али, неприкачена ниједној идеологији.
Да будем искрен био сам једном на промоцији Либерала али Српских (Никола Милошевић, Коста Чавошки...).
И немислим ни мало лепо о Аркану, ни о Легији, ни о Земунцима као ни о Чеди...
Тек неколико пута сам прошао кроз Јагодину и немам никакве додатне симпатије према Палми. Само сам набројао проверене чињенице -То што све Новопоредачке Странке нису успеле, уз све донације, да направе бар једну чесму, ја нисам крив.
Znas ti, dobro ti znas...

Знам да зло увек има више лица (прочитај још једном шта је Цоле овде написао у блогу, а шта у коментарима), а истина само једно ( прочитај коментаре човека, који се преставља као Covek u belom)


Vlasta Vlasta 22:32 31.07.2007

Lyrics

neki,nije Micin, samo je prigodan:


Nemoj da plačeš na mome pragu
hoće kola da povuku vlagu.

))))))))))))
Vlasta Vlasta 22:40 31.07.2007

Eto, toliko

se smejem da sam pogrešno napisala. Her we go again:

Nemoj da plačeš na mom pragu,
hoće vrata da povuku vlagu.


Joj. Mislila sam da se neko šali, a ono pesma baš, baš postoji
Geronimo Geronimo 23:55 31.07.2007

A profit?

Da li ima neke teme na ovom svetu koja nece posluziti bar dvojici blogera kao razlog da se "docekuju na noz"? Onaj iz Jabukovca kao da je neki bloger pa kad iz nekog razloga nije mogao da se nakaci na Net izasao na ulicu da "bloguje". A sto se vaseg teksta gospodine Cole tice, da sam ga procitao pre ohoho godina i ja bih ga primio bas tako kako ste i namislili da se primi. Danas, posle tranzicije i privikavanja na kapitalizam znam da je jedina stvar koja se vazi, profit ostvaren na ulozeni kapital. I primam sve tako da je neko ko je ulozio kapital u taj film zakljucio da ce mu Mica Trofrtaljka doneti planirani profit. Da je ostala Mira Banjac, ja bih film gledao. Micu tesko da cu gledati ali reziser ni ne racuna mene. Jedna ulaznica manje sa moje strane, pet vise od onih na koje on tipuje. I to je to.
Dax Dax 00:05 01.08.2007

Profil-profit

Pa da to je samo to cini mi se.Cist profit.Mada neki postupci dovoljno govore o umetniku.To je Americki princip.Napravi od banalnosti "umetnost".Zalosno je ako je Mica zamena Miri.A evo primera i kako "glumice" mogu sve ako se masinerija zahukta.
antioksidant antioksidant 09:38 01.08.2007

Re: A profit?

I primam sve tako da je neko ko je ulozio kapital u taj film zakljucio da ce mu Mica Trofrtaljka doneti planirani profit

a novac ulozili politicari (a ne svoj jer ga nemaju) i sta cemo sad, da li sad imamo pravo da se bunimo (ili je dovoljno da ne gledamo film)
jinks jinks 07:13 01.08.2007

Poredjenja

Poredjenje Mice T. i Srdjana D. je, najblaze receno, krajnje nekorektno. Gospodja Mica je, pre svega, izuzetno hrabra zena, koja je, na kraju krajeva, sve radila pre svega na svoj racun. Dok se u drugom slucaju radi o nekome ko radi na taksimetar.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:33 01.08.2007

Da pokusam da odgovorim

1. Nije mi bila zelja, a ni namera da negiram autorsko delo S Dragojevica, niti njegovo neprikosnoveno rediteljsko - koautorsko pravo da bira glumce ili glumice prema svom nahodjenju...
2. Nije mi bila zelja ni da negiram Micu Trofrtaljku...cak ni da se njom bavim....a o "muzici" koju izvodi..posebno NE!
3. Nije mi bila zelja da se bavim ni domacim filmom
.....
....
Ucinilo mi se skaradnim da se umesto Mire Banjac uloga dodeli Mici Trofrtaljki (ne sporeci njen umetnicki nadimak!)
a. Da je S.Dragojevic dodelio ulogu Mici Trofrtaljki, na samom pocetku, sumnjam da bi iko reagovao...Prosto cekao bi se film, pa bi svako za sebe imao nekakav sud o tome
b. Ako je uloga bila dodeljena Miri Banjac, onda je svakako za to postojalo rediteljsko opravdanje....ako je ona odustala, iz bilo kog razloga, a ostao i isti rediteljski koncept, prosto mislim da je njena alternacija nedostojna ne samo G/dje Banjac, nego i samog filma, teme.....
c. pokusao sam da ovu temu nadovezem za prosli Blog o akademicima i cobanima....
d. NISTA LICNO, ni prema kome...
movas movas 14:09 01.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Bata Cole,
upravo sam tako i razumeo Vaše pisanje na početku! Nešto kao "UuuuuH!" Ili: "HuuuuuH".
U stilu sa Delićem: ljudi moji, je li moguće... (bez upitnika na kraju)
A ono, nastavak poruka ispade nešto kao dvodnevni referendum, kao čuveni "komitet za borbu protivu šunda", kao ukidanje Darvina... He, he.
Bez namere da išta i ikoga branim, pa još samo kao normalan amater u temi, ali je bilo zamena i zamena - i biće; iza kriterijuma stoji "ovlašćeno lice" - a u njemu su pobude: umetnost, biznis, cinizam...
I, vidiš, ja bih ipak u nečemu izjednačio ove dve gospodje! Obe su u svom poslu vrhunski profesionalci!!! I kao što je Mira "pevušila" u više navrata - a nikome ne pada na pamet da je proglasi pevačem-pornografom, tako i Micu - "glumicu" ne treba ocrnjivati.
PS.
Ona i nije početnik, za čudo mnogima (?), na filmu. Kako neko lepo reče, imala je lep nastup naturščika.
A spisak je podugačak i u svetskim razmerama, od Čaplina, Orsona Velsa - pa preko Lole Djukića i naovamo!
Moj sin kaže: umetnički unisex!
Covek u belom Covek u belom 12:55 02.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Branislav Kovačević Cole
1. Nije mi bila zelja, a ni namera da negiram autorsko delo S Dragojevica, niti njegovo neprikosnoveno rediteljsko - koautorsko pravo da bira glumce ili glumice prema svom nahodjenju...
2. Nije mi bila zelja ni da negiram Micu Trofrtaljku...cak ni da se njom bavim....a o "muzici" koju izvodi..posebno NE!
3. Nije mi bila zelja da se bavim ni domacim filmom
.....
....
Ucinilo mi se skaradnim da se umesto Mire Banjac uloga dodeli Mici Trofrtaljki (ne sporeci njen umetnicki nadimak!)
a. Da je S.Dragojevic dodelio ulogu Mici Trofrtaljki, na samom pocetku, sumnjam da bi iko reagovao...Prosto cekao bi se film, pa bi svako za sebe imao nekakav sud o tome
b. Ako je uloga bila dodeljena Miri Banjac, onda je svakako za to postojalo rediteljsko opravdanje....ako je ona odustala, iz bilo kog razloga, a ostao i isti rediteljski koncept, prosto mislim da je njena alternacija nedostojna ne samo G/dje Banjac, nego i samog filma, teme.....
c. pokusao sam da ovu temu nadovezem za prosli Blog o akademicima i cobanima....
d. NISTA LICNO, ni prema kome...


Nije bas sasvim tako Kole, pogotovu tacka d.
Ti JESI napisao tekst tako da se na osnovu samog teksta ne moze direktno negirati 1., 2. i 3. Medjutim, eticke vrednosti i profesionalizam ma koliko se trudili da prikazemo kao univerzalne i apsolutne i te kako su relativne i zavise od reference. Stoga iako je neosporno Mira sinonim za dobru glumu i profesionalizam, a Mica sinonim za sve ono kako je i vecina komentatora ovde vidi, potpino je ocigledno bilo da ce ovako postavljen tekst (sa Mirom, Micom i Dragojevicem u istom) izazvati lavinu komentara o: sundu Mice, kvalitetu Mire (ponajmanje komentara), srozavanju Dragojevica, pokazatelju loseg stanja u zemlji i trenda opste propasti.
Potpuno bi naivno bilo pretpostaviti da ti kao iskusan bloger nemas predstavu u kom ce pravcu diskusija otici i za sta ce se blogeri najpre uhvatiti. Jos je indikativnije to sto iako blog nije politicki, komentari ce se pre ili kasnije svesti na kritiku stanja u drustvu, sto tebi naravno odgovara.
Zakljucak je da iako 1., 2. i 3. stoje, tekst ovako napisan ima drugaciji cilj od "samo" onog navedenog pod a., b., c. i d.
I za kraj kad vec izvodis hipoteticki zakljucak po a., da ti postavim jedno hipoteticko pitanje, a ti budi slobodan da mi ako zelis posteno odgovoris:
Da li bi napisao isti tekst da je umesto Mice Trofrtaljke (ako vec stoji 2.) Dragojevic ponudio ulogu Biljani Srbljanovic????
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:14 02.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Posto je besmisleno da odgovaram na tacke a, b, c., d....jer se u ponekim situacijama, sve, ali bas sve moze dovesti u vezu-korelaciju....ne razumem zbog cega bi meni odgovarala kritika drustva, stanja, a posebno ako je sve OK...???...Dakle nemam sta da kazem po navedenim tackama.
Na hipoteticko pitanje odgovaram vrlo konkretno>
a...Ako bi B.Srbljanovic, na samom pocetku dodelio ulogu (dakle pre nego Miri Banjac, npr) bio bih zacudjen, ali bih sacekao da vidim film, kao i u slucaju da je to na pocetku uradio sa Micom trofrtaljkom
b. Ako bi umesto Mire Banjac dao ulogu Biljani S. bio bih takodje zapanjen, ali svakako ne bih isto reagovao..Mica je Mica, a Biljana je Biljana...Pri tom bih bio takodje pesimista...jer dobar dramatrurg, pisac..i sl..nije isto sto i dobar glumac...
Desanka Maksimovic je bila dobra pesnikinja (ko voli tu vrstu poezije, naravno), ali je jako lose govorila svoje stihove...Da i je zbog toga ona bila losa pesnikinja,,,? Ili drugi primer...Ne volim poeziju Matije Beckovica ili R.P.Noga, ali mali broj pesnika kazuje svoje stihove kao sto to oni cine...Moma Kapor takodje...Ili Mika Antic.,..itd...ako sad razumete sta sam hteo da kazzem...
Izvinjavam se ako spominjanje nekih od njih shvatate kao nipodastavanje premijera...npr.
Covek u belom Covek u belom 13:45 02.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Dakle evo u cemu je problem, da probam da obrazlozim.
Vi imate pravo da se zgrazavate nad tim sto je Mira zamenjana Micom ali samo i iskljucivo u glumackom smislu.
Dakle odluka Dragovica da jednu odlicnu profesionalnu glumicu zameni neafirmisanim naturscikom je za cudjenje, cak i u laickim okvrima gde se ne zna mnogo o rediteljskom poslu i dovodi u sumnju neogranicenu rediteljsku slobodu, ili barem daje za pravo prispitivanje pravih razloga.

Problem je da sa ovako necim NEMA NIKAVE VEZE to, ko je i sta je Mica u svojoj profesiji, kakve pesme peva, kakav joj je stil i ko je slusa. Licne ljudske kvalitete (i mane) Mice vi verovatno ne znate, pa ni na osnovu toga ne mozete da donesete sud, niti mozete da tvrdite da je npr. bolji ili losiji covek od Mire. O profesinalnosti u poslu kojim se jedna i druga bave takodje ne moze da se govori (tim pre sto su obe profesionalke u smislu svog posla).
U tom smislu deo teksta
“popularnu” narodnjačku zvezdu iz davnih dana poznatu pod imenom Mica “Trofrtaljka”, prepoznatljivu po “pevanju” pesama sa “stihovima”
i navodjnje stihova nisu korektni (jer nikako nemaju veze sa necijim glumackim kvalitetima) i prakticno pozivaju komentatore na "pljuvanje" po Mici (a i po Dragojevicu) i u mnogome dovode u sumnju vase namere da se "samo" komentarise zamena Mire, Micom u smislu uloge i filma.
Takodje su deo dobro poznate prakse kod nas da se ljudi diskredituju u jednoj oblasti (i prakticno u svemu drugom cime se bave) samo na osnovu naseg licnog (i dakako subjektivnog) animoziteta prema njima u nekoj potpuno drugoj oblasti. Mozda vi ne razmisljate tako, ali po komentarima se da zakljuciti da vecina ljudi ovde zaista tako razmislja. Takodje sam siguran da i vi to dobro znate.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:30 02.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Ne pada mi napamet da Vas ubedjujem u suprotno...Ja sam rekao, sta sam rekao i napisao sta sam mislio..da sam hteo da kazem nesto drugo, skriveno, ili sta god drugo.ne bih oklevao nego bih napisao...Prema tome nema potrebe da tragate po mojoj podsvesti...imate svoju!
Kada je neko tako prepoznatljiv kao sto su Mica ili Mira Banjac, svejedno onda je veliki glumacki i rediteljski zadatak da se novi lik tako transformise kako bi ga gledalac anticipirao u toj, a ne u prethodnoj roli...itd...Drugo Mira Banjac je isuvise velika dramska umetnica...koja tu snagu transformacije ima...itd.
Imate slucaj identifikacije glumca i lika ..poput Radovana III i Zorana Radmilovica...Jako je bilo tesko da se Zoran, kakav god bio veliki glumac "odlepi" od Radovana,,,itd...Kao sto je beskrajno dobrom glumcu, Branimru Brstini bilo skoro nemoguce da izbegne poredjenje sa Zoranom..itd
Ipak "Ibarska magistrala" nije dovoljna za to...!
milandez milandez 00:58 04.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

cak i u laickim okvrima gde se ne zna mnogo o rediteljskom poslu i dovodi u sumnju neogranicenu rediteljsku slobodu, ili barem daje za pravo prispitivanje pravih razloga.


Evo, ja, laicki uokviren, ne znajuci mnogo o rediteljskom poslu, prozivam za sumnjiv Vas stav da reditelj, u stvari, poseduje "neogranicenu rediteljsku slobodu". Ako ste u prilici - obrazlozite stav. Hvala.

p.s. Kakva je to rediteljska koncepcija - ima li je uopste - koja dozvoljava veliku rokadu Mire Banjac i Mice 3/4? Kakvu je to ulogu zamislio reditelj - davajuci je Miri Banjac - ako je to mogla da mu odigra i Mica 3/4? Presecanjem djevreka dobijas dve kifle - nikako 3/4 djevreka! Mislim da je autor bloga nad tim zamisljen (ne nad djevrekom!) i da bas to objasnjava po stoti put, ali niko ne haje.
Covek u belom Covek u belom 10:25 04.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Cini mi se da vi niste samo laicki uokvireni.
U vezi sa pitanjem:
1) ukoliko ne razumete znacenje fraze "neogranicena rediteljska sloboda" onda mislim da vise nemamo sta da diskutujemo,
2) ukoliko razumete znacenje fraze ali sumnjate u nju u opstem slucaju, onda mogu da se slozim sa vama da "neogranicena rediteljska sloboda" ne postoji u opstem slucaju,
3) ukoliko sumanjte u "neogranicenu rediteljsku slobodu" S. Dragojevica, onda je to vec nesto drugo. Insinuacija da on radi nesto ne po svojoj zamisli, vec po instrukcijama nekog drugog. U tom slucaju samo potvrdjujete prave razloge zasto je ovaj tekst i napisan, a koje je dole prilicno jasno obrazlozio Domazet.

Presecanjem djevreka dobijas dve kifle - nikako 3/4 djevreka!
Aristotelovski, svakako bez sumnje :).
milandez milandez 17:07 04.08.2007

Re: Da pokusam da odgovorim

Aristotelovski, svakako bez sumnje :).

Cetvrti silogizam je Galenov. Da li ste vi "Covek u belogrlicu"? Razokvirite se i razfrazirajte! Nista i ne postoji "u opstem slucaju". Uvodjenje opskurnih, trocetvrtinskih epizodista u film nije nista novo niti, pak, nedozvoljivo - neko je negde gore pomenuo J. Jarmusha - ali, podsetimo se, "sto je dozvoljeno Jupiteru nije dozvoljeno i Volu!"
Bonner D Bonner D 13:52 01.08.2007

Live and let live!



G-dine Kovačeviću, u slobodnim i demokratskim društvima važi pravilo "živi i pusti druge da žive!" i rade ono šta vole, slušaju muziku koju vole, idu na festivale koje vole, uče škole koje vole itd. Naravno sve dok ne ugrožavaju slobodu nekoga drugoga.

Možda je ono šta Vi slušate, gledate i čitate za mene primitivno i priprosto, sve je stvar ukusa, a de gustibus non est disputandum!

Dakle pustite Dragojevića da radi kako i šta hoće, da voli Micu Trofrtaljku, režira kako hoće, odabira glumce koje hoće, Micu da peva šta hoće, glumi ili već šta god. Šta se Vas to tiče? Čime i kako oni ugrožavaju Vašu slobodu ili Vas lično u bilo kom pogledu?

Inače, za dotičnu gospodju sam prvi put čuo i video je u Dragojevićevom filmu "Lepa sela lepo gore" i mislim da je epizodnu ulogu koja joj je dodeljena odigrala sasvim dobro. Niti jednu od njenih pesama nikada nisam čuo niti sam imao prilike da nju vidim na bilo kojoj televiziji 90.-ih sem prilikom promocije pomenutog filma u kom je igrala. Ovde moram da priznam da već 7 godina ne pratim medije u Srbiji, pa ne znam da je ona u medjuvremenu postala "mainstream" pop-folka u Srbiji rame uz rame sa ostalim vodećim pevaljkama.

Poređenje Mire Banjac i Mice Trofrtaljke je ovde potpuno nepotrebno i nema nikakvu svrhu.

Evo ja danas slušam ovo i mislim se dal' da odem na koncert ili ne. Šta kažete Vi? Jel' dovoljno "dobro", politički korektno...?


Lepljiva Lepljiva 16:37 01.08.2007

Re: Live and let live!

Obavezno otići na koncert!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:44 02.08.2007

Re: Live and let live!

Uopste ne znam na koju temu mi Vi pisete , odgovarate....????
Tema Bloga nema veze sa tim sto Vi meni spocitavate...Niti sam nekome rekao pod obavezno sta i koga da slusa niti da ne-gleda filmove SD?????
Pokusajte da procitate sta sam napisao...ali onako, lagano!
Pape Pape 15:53 02.08.2007

Re: Live and let live!

Možda je ono šta Vi slušate, gledate i čitate za mene primitivno i priprosto, sve je stvar ukusa, a de gustibus non est disputandum!


Ne raspravlja se, ali samo izmedju osoba koje imaju dijametralno različite ukuse, jer je gubljenje vremena. Inače se raspravlja, itekako. Zašto ne bi?

Prvi deo citirane rečenice je takodje neodrživ. Uzmimo da komšija A najviše voli da sluša Stravinskog a komšija B Šekija Turkovića. Komšija B nikako sem u bezumlju ne bi mogao da prebaci komšiji A da sluša primitivnu i priprostu muziku (mada bi neke druge primedbe mogao da stavi, naprimer da ne vidi kako neko uopšte može to da sluša i sl.). Iz razloga jasnih svakome, komšija A bi medjutim imao prava na takvu izjavu (polemički iskazanu, razume se samo po sebi kada je u pitanju osoba koja sluša Stravinskog) u pogledu muzike a samim tim i ukusa koji neguje komšija B. Jedino mu ne bih savetovao da to čini u sred društva koje preslušava stare Šekijeve ploče.
Bonner D Bonner D 18:06 02.08.2007

Re: Live and let live!

Branislav Kovačević Cole
Uopste ne znam na koju temu mi Vi pisete , odgovarate....????Tema Bloga nema veze sa tim sto Vi meni spocitavate...Niti sam nekome rekao pod obavezno sta i koga da slusa niti da ne-gleda filmove SD?????Pokusajte da procitate sta sam napisao...ali onako, lagano!



Pišem Vam jer iz Vašeg teksta ali i iz Vaših komentara nisam razumeo kako je S. Dragojević ugrozio Vašu slobodu ili Vas lično u bilo kom pogledu time što je ulogu koju je prvobitno namenio Miri Banjac dodelio Mici Trofrtaljki. I šta je "turbo" kasting? A šta Vam znači deo "osim da je u Srbiji i dalje sve moguće."?

Ako to komentarišete kao filmski ili muzički kritičar, dakle kao neko stručan (ogradjujem se jer ne znam koji ste fakultet završili i čime se bavite) onda ste to uradili vrlo loše i neargumentovano.

Javljam se jer ste ovde Vašim tekstom javno doveli u pitanje stručnost, javni ugled pa i ličnost Srdjana Dragojevića i Mice Trofrtaljke, bazirajući Vaš tekst na nekim klišeima i površnim informacijama.

Nadam se da ste sad razumeli a i shvatili šta sam hteo da Vam kažem. Toliko.
Bonner D Bonner D 18:25 02.08.2007

Re: Live and let live!

Pape
Prvi deo citirane rečenice je takodje neodrživ. Uzmimo da komšija A najviše voli da sluša Stravinskog a komšija B Šekija Turkovića. Komšija B nikako sem u bezumlju ne bi mogao da prebaci komšiji A da sluša primitivnu i priprostu muziku...


Ne poznajem ceo opus Stravinskog tako da ga ovde neću komentarisati i uopštavati, ali pretpostavljam da ste ga uzeli kao primer klasične muzike. Ja slušam izmedju ostalih pravaca muzike i klasičnu muziku. Ali i tu odabiram i ne slušam i ne volim sve. Iz opusa klasične muzike ima toliko primitivnih i priprostih dela, šunda i kiča, loših tekstova kao i u svakom drugom pravcu muzike pa i aktuelnom srpskom pop-folku. Ne bi da ovde navodim primere da ne produbljujem raspravu. Jednostavno de gustibus non est disputandum!
milandez milandez 02:17 04.08.2007

Re: Live and let live!

Uzmimo da komšija A najviše voli da sluša Stravinskog a komšija B Šekija Turkovića


Ne postoji "komšija A" koji "najviše voli da sluša Stravinskog", a da mu je, pri tome, "komšija B" uopste komsija!
DEDA DEDA 14:11 01.08.2007

Ne vredi g.B.K.C.


ili ne citaju ili nece da Vas razumeju , ovo je valjda deseti put da objasnjavate , ali ne vredi 80% "komentarise svoju pricu " Jos ce da Vas "nagde "sto se mesate u diskusiju na Vasem blogu.

pozdav
micatrifrtalja micatrifrtalja 14:40 01.08.2007

gos'n Cole,

Meni sve lici da ste u talu sa prokazanim rediteljem i da je ovo deo promotivne kampanje u kojoj cete Vi, na odjavnoj spici, biti potpisani kao CR Manager (salim se, naravno...a, mozda i ne)

P.S. Moj nik je registrovan mnogo pre postavljanja ovog bloga pa je svaka slicnost slucajna :) ali i simpaticna
katilovic katilovic 17:23 01.08.2007

Tvrdi kurs

Dragojevic samo sledi ono sto je Mica pevala:

"Drz' se 'ceri tvrda kursa,
drz' se 'cero marke i dolara"
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:43 01.08.2007

?

Što mislite da je Mica 3/4 lošija glumica od Mire Banjac? I zašto Vas čudi taj potez gurua lošeg ukusa- Dragojevića?
selperedejz selperedejz 22:03 01.08.2007

licni stavovi

Ako je Srdjan Dragojevic uspeo vec nekako preziveti optuzbe za "izdaju" nakon Mi Nismo Andjeli II, ovo sa Mirom Banjac i Micom Trofrtaljkom kao dokazom da razmislja samo o parama i popularnosti - a ne o borbi za vaspostavljanje carstva eldepeovskog na zemlji, ce ga dotuci... svakako.
Oprostite mi cinizam.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:09 02.08.2007

Re: licni stavovi

selperedejz
Ako je Srdjan Dragojevic uspeo vec nekako preziveti optuzbe za "izdaju" nakon Mi Nismo Andjeli II,
ovo sa Mirom Banjac i Micom Trofrtaljkom kao dokazom da razmislja samo
o parama i popularnosti - a ne o borbi za vaspostavljanje carstva
eldepeovskog na zemlji, ce ga dotuci... svakako.
Oprostite mi cinizam.

Naprotiv - i da ne snimi film uopste, dovoljna je ova debata na blogu da dobije jos koju naslovnu stranu NIN-a. A to je zapravo cilj kome on, nakon sto je na sopstvenom primeru demonstrirao svu nesposobnost Holivuda i ostatka sveta da prizna i prepozna pravi talenat, i tezi zar ne? Tj. da ima vise naslovnica od Kusturice. Samo, tesko ce mu to ici, ako mu Vitezovi zastitnici Kos..., pardon, Mice Trofrtaljke ne priteknu u pomoc svim silama. I zato, u ime to - juriiiiis, braco!

Ili behu Vitezovi zavetnici kosovske Mice? Pamcenje je nepouzdano ovih teskih dana, dok cekamo uradak SD-a i sednicu SB-a.

Cinizam se u Srbiji vazda oprasta, zar ne?
selperedejz selperedejz 00:04 03.08.2007

Re: licni stavovi

Uuuuups, eto nama odnekud i NIN-a, i Dragojevica, i Kusturice, i Zaveta i zaveta, i Kosova, i Saveta bezbednosti... Dobro, priznajem - pritisnuo sam dugme sa nekim (zadnjim) namerama, ali nisam ocekivao paljenje predstavnika bedevedesetoblogerske elite.

Povlacim se.
ducaty ducaty 15:07 02.08.2007

...

Mica Trofrtaljka je glumila u svakom filmu S.Dragojevica. U kom je filmu ona lose odradila svoj posao? To su jednostavno uloge stvorene za nju.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:32 02.08.2007

Re: ...

Koje su to uloge...Znate st igra u filmu "Sv.Georgije..." >Ja ne znam...ali ako je u prvoj verziji odabrao Miru Banjac, mogu da pretpostavim,.,,ali ako je kao zamenu uzeo Micu. ne mogu....ali to je vec problem SD i onih koji budu gledali film
Covek u belom Covek u belom 16:07 02.08.2007

Re: ...

Mica je igrala u ukupno 6 filmova, od toga 4 kod Dragojevica (npr. cuvena teta Djana u filmu Lepa sela lepo gore :), i ovaj ce biti 5 (sto su i manje vise svi Dragojevicevi filmovi).

Uloge su uvek bile potpuno beznacajne, ali je i Mira kod Dragojevica imala beznacajnu ulogu, tako da po tome ne traba suditi. Npr. sto se tice filma Lepa sela lepo gore, apsolutno sam siguran da bi Mica sasvim lepo odigrala i Mirinu ulogu.
Kuriozitet je da su Mica i Mira vec igrale zajedno u 2 filma: Miris poljskog cveca i Lepa sela lepo gore :).
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:09 02.08.2007

Re: ...

Mislim da Vi ili necet da razumete o cemu pisem....ili ne citate dovoljno pazzljivo...Ja sam pitao, mislio, na ulogu u filmu "Sv Georgije..."..a ne sve sto ste nabrajali....Ali ok..neka, sto se mene tice, ostane ovako///
Covek u belom Covek u belom 16:31 02.08.2007

Re: ...

Mislim da se vi pravite da ne razumete o cemu se radi. Ja vidim samo cinjenice, a one kazu:
1) Scenario za Sv. Georgija nisam video, a i vi tvrdite da niste.
2) Mira Banjac je velika glumica, ali je pored svojih velikih i karakternih uloga igrala i gomilu malih i nebitnih uloga.
3) Mica Trofrtaljka je do sada igrala u 6 filmova i sve su bile male i nezahtevne uloge, ali ih je svaki put korektno odigrala.
4) Kod Dragojevica je Mira Banjac igrala samo jednom (Lepa sela lepo gore) i to malu i nebitnu ulogu.
5) Mica sa Dragojevicem ocigledno ima dobru saradnju cim se pojavljuje u svim filmovima. To inace nije neobicno i mnogi veliki reditelji imaju neke omiljene sporedne likove koje uvek igraju isti glumci, cak cesto i oni sami (najcuveniji primeri Kventin Tarantino i Kevin Smit).
6) U spisku uloga za Sv. Georgija ime lika koga je trebalo da igra Mira nije ni dato, a i ne nalazi se pri vrhu, te da se, iako se radi o provizornom spisku, sa odredjenom sigurnoscu moze zakljuciti da je u pitanju jedna od manje bitnih sporednih uloga.

Na osnovu ovoga, prilicno je ocigledno da je vas tekst tendenciozan i senzacionalisticki, sto bi se reklo "pravi od misa slona", a i prilicno nekorektan prema Mici Trofrtaljci.

P.S. Ako vec nista znali neke od gore nabrojanih cinjenica, najosnovniji je red bio da se malo informisete pre nego sto postavite tekst.
ducaty ducaty 18:46 02.08.2007

Re: ...

Vi ste ovde predstavili kao da Dragojevic snima dokumentarni film o Mici Trofrtaljki, a kladim se da se u filmu nece pojaviti duze od minut kao i obicno. Film jos nije ni snimljen a ovde je vec predstavljen kao kic, samo zato sto u njemu glumi Mica.
gaus gaus 17:20 02.08.2007

Mica je super cica...

Po meni, Dragojevic je napravio riskantan potez, medjutim to moze da se pokaze i kao veoma plodonosan momenat. Mira Banjac je, bez sumnje, velika glumica koja je vise nego sposobna da glumi te tzv. viseslojne uloge (kao da svaka uloga nije viseslojna - pokazite mi jednu licnost koja je jednoslojna pa cu vam cestitati). Mica je Mica, kafanska pevacica, to je jasno. Razlika je u tome (a cudi me da Mr Cole nije ovo shvatio, buduci da potice iz glumackog okruzenja, ako se ne varam) sto Mici i nije namenjeno da glumi, ona ce kao amater da igra samu sebe. Verujem da uloga i nije neka visoko obrazovana zena iz aristoktatskog drustva, vec je verovatnije da se radi o priprostoj osobi. Prema tome, besmisleno je uporedjivati glumacke vrednosti Mire i Mice, posto i nema sta da se poredi. Mira bi glumila, dok ce Mica da se ponasa kao i u ostalim Dragojevicevim filmovima: opusteno i pripodno, naravno u njenom kontekstu. Rezultat moze da bude veoma dobar...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:57 03.08.2007

Re: Mica je super cica...

Da..verovatno da je tako....sledeci tu logiku ...ne znam sto bi uopste postojala profesija glumaca..kad za svaki lik mozemo naci naturscika, koji bi mogao da glumi.,....radnika, policajca, robijasa, prostitutku...itd...U tome i jeste problem kod nas......kako Vi kazete prirodno, opusteno./// Bas tako!
selperedejz selperedejz 00:43 03.08.2007

Branislave,

Ako vec imate problema da objasnite ljudima ZA SHTA bi Dragojevic trebalo da se pravda, onda recite KOME (ili cemu) se, po Vama, treba on pravdati. Mozda ljudi ipak shvate.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:55 03.08.2007

Re: Branislave,

Nema razloga da se on meni ili bilo kome drugome PRAVDA! Ja sam pokrenuo sasvim drugo pitanje..koje cak i nema veze sa S Dragojevicem...ili bar ne samo sa njim....koje se u sustini svodi na naziv prethodnog Bloga Akademik ili Cobaninin, svejedno....Mira Banjac ili Mica,...svejedno..Milosevic ili...ajd sad,,,ko god, svejedno...Radikali ili DS ili DSS svejedno....SVI SU ISTI! Pa nece biti bas tako.
movas movas 21:32 03.08.2007

Re: Branislave,

Branislav Kovačević Cole
Ja sam pokrenuo sasvim drugo pitanje..koje cak i nema veze sa S Dragojevicem...ili bar ne samo sa njim...., svejedno....Mira Banjac ili Mica,....

Ja ću, ponovo, "pokušati da Te branim" - time što ću da Te napadnem!
Istina je iz ovog citata - do tri tačke. Po svoj prilici.
Ali, namerno ili slučajno (ako je prvo - aferim!), "zakuvao si kašu" većini, toliko da su nezvani uleteli u gužvu i Stravinski, i Doli Parton, i...
Ako razumem Tvoju nameru, hteo si da se zgražaš nad "tradicijom" srozavanja ukusa.., u svemu?
Primer je, mimo Tvoje namere i volje, loš!
Kako sam već rekao, negde u poruci, OBE osobe oko kojih se "zapleteno, upleteno..." - Mira i Mica su vrhunski profesionalci! (Srdjan Dragojević sigurno nije ništa manji) - a, svakako, ovo treba odvojiti od pojma različiti ukusi i da o njima ne treba raspravljati. (Da li?)
I glavno, a mimo Tvoje volje svakako, rasprava je skliznula "pored puta", odjednom su svi predmet kritike: i Ti, i Dragojević, i Mica i Mira, i... Palma i Čeda i deda... (ne mogu da shvatim da svi zaboravismo Labusa!)
I silne Vange i Branke, Zorke i Orke se pojaviše: svi znaju da će Dragojević napraviti loš film, a da će biti loš - garancija! jer u njemu neće biti Mira. A razumni kažu: pa i do sada su kod Dragojevića igrale i Mira i Mica - ali ovi vidovnjaci se "ne sećaju" toga..? (Hvala Čoveku u belom!)
No, da se našalim s ovim vidovitim, i na tastaturi britkim: ko vam došanu kraj vilma koji nije ni počet?
A istina je: glavnina oponenata dogadjaju, zameni ove dve žene, u (nekoj) ulozi u (budućem) filmu SMATRA da je reč o GLAVNOJ ULOZI!
Hik, mnogo vruće. :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:30 04.08.2007

Re: Branislave,

A sta da kazem....siguran sam da je i Legija vrhunski profesionalac u svom poslu....! Najbolje bi bilo da smo svi isti....Mira i Mica...sve mu to dodje na isto..Mashala!!!
Domazet Domazet 18:51 03.08.2007

Ja nesto, inace potpuno neuk po pitanju...

...pravljenja filmova, razmisljam: nije li upravo Mira Banjac stekla dobar deo svoje slave igrajuci uloge zena koje se po (ne)ukosti i jos po kojecemu ne razlikuju bas previse od Mice. Pa je, mozda, gos'n reditelj resio da, kad ne moze da ima glumicu koja zna da sjajno odglumi odredjeni tip licnosti, posegne za originalom? No to u opste nije ni bitno. Jer se na ovom Blogu sve posmatra 'u kontekstu'. Tako je potpuno nebitno STA je Srdjan Dragojevic uradio. Bitno je to da je to sto je uradio, uradio SRDJAN DRAGOJEVIC. Manje, vise isti ljudi koji se zgrazavaju nad devalvacijom Mire u Micu, a od strane zlocinacke ruke Srdjana Dragojevica, bi se verovatno odusevljavali kreativnoscu Jim Jarmuscha kada bi on, u nekom svom hipoteticnom, filmu resio da Dolly Parton zameni/nadomesti sa nekom lokalnom Nashville Dolly.

Steta sto nema nekog recepta za namestanje mozga podjednako efikasnog kao sto je onaj o namestanju stomaka (mada, svakako, bez upotrebe pesnica). Da ima, moguce da se ne bi ovoliko smeha prolamalo bata Coletovim blogom.
Domazet Domazet 18:55 03.08.2007

Izvinjavam se Gausu.

Nisam procitao njegov post. Da jesam, mogao sam da, umesto prva tri reda mog posta, citiram njegov tekst.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:02 04.08.2007

Ponegde u svetu

vaze neka pravila i standardi, reference, pa kad odaberete Miru Banjac za nekli projekat, film, sta god, onda pise>


1. Sveti Georgije ubiva azdahu (2008) (pre-production)
2. "Vratice se rode" (2008) TV Series (pre-production)
3. The Brothers Bloom (2008) (post-production)

4. Promeni me (2007)
... aka Change Me (International: English title)
5. "Bela ladja" .... Roska Gazikalovic (3 episodes, 2007)
- Episode #1.24 (2007) TV Episode .... Roska Gazikalovic
- Episode #1.22 (2007) TV Episode .... Roska Gazikalovic
- Episode #1.21 (2007) TV Episode .... Roska Gazikalovic
6. "Seljaci" .... Draginja (9 episodes, 2006-2007)
- Vanzemaljci (2007) TV Episode .... Draginja
- Otmica (2007) TV Episode .... Draginja
- Bombardovanje (2007) TV Episode .... Draginja
- Narodni poslanik (2007) TV Episode .... Draginja
- Bunar (2007) TV Episode .... Draginja
(4 more)
7. "Ljubav, navika, panika" .... Milka (1 episode, 2006)
- Episode #3.3 (2006) TV Episode .... Milka
8. Optimisti (2006)
... aka Оптимисти (Serbia)
... aka The Optimists (International: English title)
9. "M(j)esoviti brak" .... Tetka Anana (1 episode, 2006)
- Episode dated 29 April 2006 (2006) TV Episode .... Tetka Anana
10. Potera za Srec(k)om (2005) .... Baka sa cegerima
11. "Stizu dolari 2" (2005) TV Series .... Udovica Scepana Jovovica (unknown episodes)
12. "Stizu dolari" .... Udovica Scepana Jovovica (1 episode, 2004)
- Episode #1.21 (2004) TV Episode .... Udovica Scepana Jovovica
13. "Kazneni prostor 2" (2003) TV Series .... Anina baba (unknown episodes)
14. "Lisice" (2002) TV Series .... Kleptomanka
15. "Kazneni prostor" (2002) TV Series .... Anina baba (unknown episodes)
16. Tridesetdva kvadrata (2002) (TV) .... Draginja
17. Lola (2001) (TV) .... Slavka
18. "Porodicno blago 2" (2001) TV Series .... Roska Gazikalovic
19. Sve je za ljude (2001) .... Draginja
20. Ona voli Zvezdu (2001) .... Baba Mara
21. Seljaci (2001) .... Draginja
22. Mili i slatki, moj Djokice (2000) (TV) .... Marija

23. "Porodicno blago" (1998) TV Series .... Roska Gazikalovic (unknown episodes, 1999-2000)
24. Noz (1999) .... Nena Hikmeta
25. Bure baruta (1998) .... The Bosnian Serb Mother
... aka Baril de poudre (France)
... aka Cabaret Balkan (USA)
... aka Pyritidapothiki (Greece)
... aka The Powder Keg
26. "Gore dole" .... Kucna pomocnica Kaja (4 episodes, 1996-1997)
- Episode #1.15 (1997) TV Episode .... Kucna pomocnica Kaja
- Episode #1.12 (1997) TV Episode .... Kucna pomocnica Kaja
- Episode #1.9 (1996) TV Episode .... Kucna pomocnica Kaja
- Episode #1.1 (1996) TV Episode .... Kucna pomocnica Kaja
27. Moja domovina (1997)
... aka My Country (International: English title)
28. Do koske (1996) .... Sladoledzika
... aka Rage
29. Ivan (1996) (TV)
30. Lepa sela lepo gore (1996) .... Veljina majka
... aka Pretty Village, Pretty Flame (USA)
31. "Oridjinali" (1995) (mini) TV Series
32. Vukovar poste restante (1994) .... Milka
... aka Vukovar
33. Dnevnik uvreda 1993 (1994)
... aka A Diary of Insults (International: English title: informal title)
34. Ruski car (1993) (TV) .... Natalija Simeunovic
35. "Metla bez drske 4" (1993) TV Series .... Desa
36. Raj (1993) (TV)
... aka Heaven (International: English title)
37. "Metla bez drske 3" (1991) TV Series .... Desa, Dushkova tetka (unknown episodes)
... aka Metla bez drske 3: Afera Armani (Yugoslavia: Serbian title)
38. Srpski rulet (1991) (TV)
39. Kuca za rusenje (1991) (TV) .... Svekrva
40. Sveto mesto (1990)
... aka Свето место (Yugoslavia: Serbian title)
41. Belle epoque (1990)
42. Gala korisnica: Atelje 212 kroz vekove (1990) (TV)
43. "Zaboravljeni" (1990) TV Series .... Dankova majka

44. "Balkan ekspres 2" .... Mira Baba (3 episodes, 1989)
- Episode #1.9 (1989) TV Episode .... Mira Baba
- Episode #1.7 (1989) TV Episode .... Mira Baba
- Episode #1.6 (1989) TV Episode .... Mira Baba
45. "Drugarica ministarka" (2 episodes, 1989)
- Savezni djubretar (1989) TV Episode
- Andjeo cuvar (1989) TV Episode
46. "Metla bez drske" (1989) TV Series .... Prija od pre 100 godina (unknown episodes)
47. Divlji svetac (1989) (TV) .... Mikina majka
48. Svet (1989) (TV) .... Gospodja Tomic
49. Cudo u Sarganu (1989) (TV) .... Ikonija
50. "Specijalna redakcija" (1989) TV Series .... Branislava Kukic
51. Usamljena ruza (1989)
52. Gospodja ministarka (1989) (TV) .... Tetka Daca
53. Sveti Georgije ubiva azdahu (1989) (TV) .... Tetka Slavka
54. Covjek koji je znao gdje je sjever a gdje jug (1989) (TV) .... Joka Cokorilo
55. "Dome, slatki dome" (1988) TV Series .... Cica
56. "Djekna jos nije umrla, a ka' ce ne znamo" (1988) TV Series .... Perka
57. Za sada bez dobrog naslova (1988)
... aka A Film with No Name (USA)
58. Haustorce (1988) (TV)
59. Jednog lepog dana (1988) .... Keva
... aka Srce i njena deca (Yugoslavia: Serbian title) (Yugoslavia: Slovenian title)
60. Mlada sila (1988) (TV)
61. "Roman o Londonu" (1988) (mini) TV Series
62. Zivot radnika (1987)
63. Pod rusevinama (1987) (TV)
64. Milan - Dar (1987) (TV)
65. Medved 007 (1986) (TV)
66. Svecana obaveza (1986) (TV) .... Saveta, Rankova mati
67. Lepota poroka (1986) .... Milada
... aka The Beauty of Sin
68. Jagode u grlu (1985) .... Svastika Ruza
69. Ekran snezi (1985) (TV)
70. Balkanski spijun (1984) .... Danica Cvorovic
... aka Balkan Spy (International: English title)
71. Lazar (1984)
... aka Лазар (Yugoslavia: Serbian title)
72. Varljivo leto '68 (1984) .... Petrova majka
... aka The Elusive Summer of '68
73. "Kamiondzije 2" .... Inspektorka (2 episodes, 1984)
- Vazno je poceti (1984) TV Episode .... Inspektorka
- Poslednja voznja (1984) TV Episode .... Inspektorka
74. Opasni trag (1984) .... Milina majka
75. Ostrica brijaca (1984) (TV)
76. Veliki transport (1983)
... aka Велики транспорт (Yugoslavia: Serbian title)
... aka Heroes (literal title)
77. Radovan III (1983) (V) .... Katica
78. Korespondencija (1983) (TV) .... Milica Njegovan, Hadzijina zena
79. Covek sa cetiri noge (1983)
80. "Doktorka na selu" (1 episode, 1982)
- Doktorka na selu (1982) TV Episode
81. Sjecas li se Dolly Bell (1981) .... Mother
... aka Do You Remember Dolly Bell? (International: English title)
... aka Te souviens-tu de Dolly Bell?
82. Sesta brzina (1981) .... Saveta Govedarevic
... aka Шеста брзина (Yugoslavia: Serbian title)
83. Siroko je lisce (1981)
84. Lov u mutnom (1981) .... Nata
85. "Price iz radionice" (1981) (mini) TV Series .... Saveta Govedarevic
86. Tuga (1981) (TV)
87. I nama je samo jedan dud preost'o (1981) (TV)
88. "Vruc vetar" .... Firgina verenica Mara (1 episode, 1980)
- Sampion (1980) TV Episode .... Firgina verenica Mara
89. Interesi (1980) (TV)
90. Majstori, majstori (1980) .... Kuvarica I
... aka All That Jack's (International: English title)

91. "Srecna porodica" (1979) (mini) TV Series
92. Radio Vihor zove Andjeliju (1979)
93. Srecna porodica (1979) .... Inspektor
94. Ne naginji se van (1977) .... Mileva
... aka Don't Lean Out the Window (International: English title)
95. Kako upokojiti vampira (1977) (TV) .... Marija ... sluzavka
96. Cuvar plaze u zimskom periodu (1976) .... Spasenija Pasanovic, Draganova majka
... aka Beach Guard in Winter
97. Kuhinja (1976) (TV) .... Anne
98. Zvezdana prasina (1976) (TV) .... Kaca
99. "Marija" (1976) TV Series (unknown episodes)
100. "Pesma" (1 episode, 1975)
- Episode #1.3 (1975) TV Episode
101. Hitler iz naseg sokaka (1975) .... Zaretova zena
... aka Hitler from Our Street
102. Soba sa pet zidova (1975) (TV)
103. Kicma (1975)
... aka Backbone (International: English title)
104. Vlast (1974) (TV) .... Mica
105. "Obraz uz obraz" .... Mira (1 episode, 1974)
- Episode dated 20 April 1974 (1974) TV Episode .... Mira
106. "Pozoriste u kuci 2" .... Zorka Jorgandzijevic (1 episode, 1974)
- Poslednji komad starog namestaja (1974) TV Episode .... Zorka Jorgandzijevic
107. "Divlje godine" (1974) TV Series
108. Prosek (1974) (TV)
109. Crvena basta (1973) (TV)
110. Becarski divani (1973) (TV)
111. Paja i Jare (1973) .... Strina Cana
... aka Paja i Jare - Kamiondzije (Yugoslavia: Serbian title)
112. Zuta (1973)
113. "Kamiondzije" .... Strina Cana (1 episode, 1973)
- Med i mleko (1973) TV Episode .... Strina Cana
114. Slanici (1973) (TV)
115. Zute fesvice (1973) (TV)
116. "Nase priredbe" (1973) TV Series .... Karolina Horvat
117. Ne gazite muskatle (1972) (TV)
118. "Glumac je, glumac" (1972) TV Series
119. "Diplomci" .... Budina ujna (1 episode, 1971)
- Proslava (1971) TV Episode .... Budina ujna
120. "S vanglom u svet" (1971) TV Series
121. "Rodjaci" .... Anka (1 episode, 1970)
- Visoki gost (1970) TV Episode .... Anka

122. Silom otac (1969) .... Persa Micic
... aka Силом отац (Yugoslavia: Serbian title)
... aka Father by Force (USA)
123. Pusti snovi (1968) .... Zorica Bozovic
... aka Пусти снови (Yugoslavia: Serbian title)
124. Dzandrljivi muz (1967) (TV) .... Maga

Pa samim tim i na osnovu toga mozete ocekivati odredjeni kvalitet koji se ne meri velicinom uloge, pa ni minutazom...
Kad kazete Mica trofrtaljka onda dobijete sledece podatke>

Milica Ostojić poznatija kao Mica Trofrtaljka zaslužuje svoje mjesto i u rubrici "Ikone", ali nažalost premalo toga znamo o njoj da bismo sastavili članak. Ono što znamo je da od '68. pjeva, a povremeno i glumi (sigurno se sjećate tete Đane iz Dragojevićevog filma "Lepa Sela Lepo Gore" ("...ajde Halile, ti ga prvi zalilaj!" koja pjevuši "Davorike dajke". Dobro, mnogi pjevaju i glume, ali Mica uz legendarne "Rokere s Moravu" čini kremu glazbenog humora na balkanski/folk način i time je utjecala na mlađe nade kao što su "Braća bez gaća" (ultraglupo i ultravulgarno, ali opet ultrazabavno) ili Laser Topalović Brka (nedovoljno čuo da bih ocijenio).

E.P. "Trofrtaljka" iz 1976. (koji će biti zasebno recenziran) joj je (pretpostavljam) usadio popularni nadimak, a naslovna pjesma bi mogla biti himna kafanskih pevaljki:

"Svi se digli sa stolice,
Pa mi glede u nogice,
Nosim suknju tri frtalja,
Drukčije ne valja"

Osim veličanja minića, pevaljki i kafana Mica je pronašla dosta riječi koje, eto, slučajno sliče na riječ "kurac" i ubacila ih u pjesmu (pogledajte popis pjesama). Naravno, naša junakinja nije nikad bila vulgarna, za razliku od nas neotesanaca. Recimo, meni najdraža stvar "Ja sam novi vozač" ide ovako:

"Ja sam novi vozač,
S malo radnog staža,
Široka mi kola ,
A uska garaža."

Ovdje nema ništa vulgarno... Pa ni u refrenu:

"Šta će meni kola i kuća sa spratom,
Kad ja volim jednog sa debelim vratom,
Pa ga često molim kad radi masažu,
UTERAJ MI, UTERAJ... kola u garažu"

Nemojte kriviti Micu za ono što je vaš prljavi um vizualizirao. Ona je bila i ostala nevina djevojka sa sela koja voli pamuk i kučinu, kao što i kaže u pjesmi "Predem pamuk i kučinu":

"Traže selo da ostavim,
Da osetim život grada,
Al ja volim kad pred zoru,
Kučina ubada."

Sram vas bilo. Naša junakinja ne misli na to što vi mislite čak ni kad pjeva "ala mi je tesna cipelica desna / ali mora ući makar plakajući" (dobro, što je vulgarno u tome što je ženi tijesna cipela?!), "ala volim dobru kuru po dva tri put na dan / to skida temperaturu ko dlanom o dlan" (otkad je pjevanje o toplicama perverzno?), "Jeremiji kunac do kolena / al mu kuna ostade malena" (vi nikad niste vidjeli veliku mušku kunu?), "mali bunar, mali bunar, okolo žbunići / ti bi vranca da napojiš al ne možeš prići" (ček, vi se smijete čovjeku čiji će konj ostati žedan zbog neprohodnosti terena?), "drž se kćeri čvrstog kursa kaže majka stara / drž se marke i dolara" (pa teška su vremena, valja misliti na budućnost)... Ako vam na pamet padaju prostote, to je vaš problem. A Mica ostaje kraljica.

Usput, ne mogu ne primjetiti da je "I labavi ume da zabavi" vjerojatno najbrža pjesma ikad snimljena.

KO NE VIDI RAZLIKU, NE VREDI NI POLEMISATI....Svako ima svoju ikonu !
vraticu se vraticu se 13:43 04.08.2007

Re: Ponegde u svetu

Cole izuzetno cenim vas blog, ali ovoga puta niste u pravu. Reditelj ima pravo da odabere najbolje glumce prema kastingu. Mira Banjac je velika glumica srpske scene, ali neznaci da je nezamenljiva, upravo to sa jos nekim drugim stvarima nas je dovelo dovde. Meni je licno preko glave Gaga Nikolic, LjubisaSamardic, Dragan Bjelogrlic i sl.
Mislim da su potrebne nove face i novi ljudi. Eto vidim da americki film nije uopste propao, nema Mire, nema Gage, nema Ljubise, ali oni ipak prave pare. Niko nije nezamenljiv, narocito glumac, nemoras da zavrsis akademiju da bi glumio u filmu, to je pogresna koncepcija, opste prihvacena u drustvu, da za sve moras da imas diplomu, treba li da podsetim da je najveci lider u istoriji bio bravar. Ne zelim da mi se stavi sto nisam rekao, ali nije sve crno i belo.
zoranzile zoranzile 16:07 04.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

Да се не излете са овим дугим кометаром, ја би и даље верово да си по питању глуме необавештен, кад оно претраживач каже Цоле је редитељ..., политичар, .....
..Што су ти урадили па мрзиш толико?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:09 05.08.2007

Re: Ponegde u svetu

Bojim se da me ni Vi niste razumeli...Ponovicu>
1. Nije problem da li je Mira Banjac nezamenljiva...pa narabvno da jeste, aman!!!A ko nije? Ovde je problem sledeci: ako je reditelj odabrao Miru Banjac prema konceptu filma./ lika, onda je nezamislivo da u istoj varijanti TO isto moze da odigra Mica....ili je pogresio kad je odabrao prvo Miru, ili kad ju je zamenio Micom....
2. Naravno da je reditelj najodgovorniji za film, pa samim tim i za kasting.,...niko mu to i ne spori....Ja samo mislim da je ovakvom alternacijom devalvirao Miru....sto ne znaci da film MOZDA ne bude i dobar....Ja govorim o postupku, a ne o kvalitetu buduceg filma
3. I meni je dosta raznih ISTIH faca koji drze monopol na srpskom filmu....kad su trebali patriotski, onda patriotski, kad treba Bolji zivot, naravno opet isti, kad treba Srecni ljudi , ZNA SE,kao i TV serije, TV voditelji i sl....Monopol i esnafske klape (da ne kazzem nesto gore) bile su i u staroj Jugi, a sada se sve samo nastavlja...
4.Naravno da za umetnike (ne samo glumce!) nije neophodno visoko obrazovanje, niti je ono garancija visokih umetnickih dometa.,...bezbroj je primera na obe strane,,.,, (Vladimir Velickovic nije zavrsio Likovnu akademiju, vec arhitekturu, npr,) ali se ne sme ni devalvirati profesija...Naturscik je naturscik....Ponavljam takodje....pa kao bi sve mogli da igraju naturscici, jer uvek mozete naci profesora, robijasa, kafansku pevacicu....naturscike, sta ce nam glumci...??? Postoji nesto iznad naturscika,,,,i takve vrste "glume"....Aman!
5. Na svet i ne gledam u crno belim slikama,,,,jos uvek raspoznajem nijanse
.....itd
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:15 05.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

....Ja pisem sve pod svojim imenom i prezimenom,a i za mojih 53 godine stoji sta stoji.,...hvala na interesovanju za moj lik i delo.
Ako iza ovog Bloga procenujete da stoji mrznja, onda ste debelo na pogresnom putu, pa pogledajte to sa samim sobom.
Niti poznajem Srdjana, niti Micu niti imam bilo kakav razlog za pozitivne ili negativne emocije spram njih dvoje!!!
Sve ostalo su proizvolje insinuacije....ali to je vase pravo....i tu ne mogu bas nista.
zoranzile zoranzile 16:19 05.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

Cole,
знаш добро да нисам мислио да су ти Мица ил Срђан ишта лоше урадили, мислио сам на неког другог мени (највероватније и осталима који овде свраћају) тотано непознатог
Тај неко Цоле може бити да ти је то урадио још пре ере Милошевића (извређао те неки примитивац на партијском састанку), можда у ери његове владавине , сумњам да си трауму имао након његовог времена....

Неби било опасно Цоле, што се ти згражаваш над квалитетима Мице као уметника а уздижеш квалитете
Мире. На страну што на жалост то не стоји за Мицу ни као певачицу ни као глумицу јер:
1.Мица је певач "безобразно-лаких" нота и готово је репер за ту врсту музике на нашим просторима. Песме су јој "безобразно-лаке" толико да их не пушта ни један иоле озбиљнији радио,тв,..осим понекад као пример те исте музике.
Е сад све би било у реду, што се вашег згражавања тиче ( немојте опет само да кажете како ви не улазите квалите текстова њених песама - улазили сте и у блогу и у коментарима на више начина..), да је то карактеристика само нашег поднебља .
Ја већ рекох да у Репу ХипХопу има тога и више. Па само на радију Б92 од тренутка кад сам прочитао ваш блог ја сам чуо више од десет пута такве песмице ( little Dick , big Тit...), а верујте ми ја због музике никад не окрећем Б92 -тамо слушам све друго само не музику. Ал ви се над тиме не згражавате , то вам је у реду -Ни речи Ведрану на избор музике.
Успут ако Мица пева и песму "Даворике Дајке" онда јој се остварио сан сваког певача - да га други млађи певачи, за живота, препевају. Цоле то се једном Баху није десило - на страну да ли треба да упоређујемо те две врсте музике.
Уз све то Мица своју каријеру доследно држи деценијама и ни једном се није продавала попут домаћих репера који ни на мајмуне не личе покушавајући да у свему имитирају узоре. И на страну што ја неслушам ни Мицу ни њих - за њих је Мица Девица то тврдим јер је тако и ја ту њима ништа не могу и да хоћу. За дивно чудо - могу они сами. Само треба да споје оно чему се диве и што им је узор са средином којој се обраћају. ДиФенс сам дао као пример. ал можда су ти премлади...
Није нпр. група Јутро, Цоле, боље свирала од Силуета па тиме постала и опстала ко најбоља рок атракција на нашим просторима. Напротив, били су лошији музичари, али Јутро је Додала западном утицају домаћу надградњу. И тад је било таквих који су их пљували (пастирски рок су их звали) али Бјело Дугме је данас репер популарног Рока на нашем поднебљу а не Силуете - они су само бледе неуспеле копије неких чупаваца из Енглеске, Америке....

2. Вредност Мице као глумице из погледа просечног гледаоца домаћег филма је за разматрање. Мира има стварно пуно више забележених филмских улога од Мице. Не спорим да је било филмова у којим а је Мира бриљирала ал постоји један велики проблем - добрих филмова има мало још мање код нас. Ја ћу сад бити субјективан па ћу по свом критерију и тренутном расположењу да наведем три најбоља филма икад снимљена код нас: Лепа села Лепо Горе, Ко то тамо пева, Бог је умро узалуд.
Али ту има подједнако и Мире и Мице, и ако сам погодио укус просечног гледаоца кроз сто година Мица је можда и бољи глумац од Мире. Пробај и ти да направиш сличан експеримент. Мица је и Филмска глумица и то врло добра глумица по оствареним резултатима.
Погледај Ивкову Славу, Зону З. ( ужасни филмови) - тамо нема никог попут Мице, све Академац до Академца тртља по Нишки - милина једна. И није проблем што тртља по Нишки већ што то лоше ради , половично ( и ја их разумем јер сво остало време глуме на неком другом нагласку...)
Професионалац те може довести до комерцијалног успеха на брзину али ти и може уништити дело на дуже стазе.

Ти имаш право да се згражаваш над том чињеницом чак и као редитељ али то не говори лоше ни о Мици ни о Срђану ни о Мири већ.....
Овде добрих Филмова и има толико мало баш због таквих размишљања.
И да буде још горе по тебе Твоја критика Мице као глумице би имала смисла кад би се радило о позоришној престави.
толико о мици и цици, срлету и цолету.

Остао сам дужан доказа да је Сељачина Девица у односу на новоЗбораше али то ћу другим постом.
zoranzile zoranzile 18:48 05.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

Успут ако Мица пева и песму "Даворике Дајке" онда јој се остварио сан сваког певача - да га други млађи певачи, за живота, препевају. Цоле то се једном Баху није десило - на страну да ли треба да упоређујемо те две врсте музике.

Izem se brzopleta
Hteo sam da napišem :
Успут ако Мица пева и песму "Даворике Дајке" онда јој се остварио и сан сваког музичара - да га други млађи музичари, за живота, обрађују. Цоле то се једном Баху није десило , а јесте например Индексима - на страну да ли треба да упоређујемо те три врсте музике.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:35 06.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

Nije strasno kad neko polemise, pa naravno i sa suprotnih pozicija, jer cemu onda polemika...ali kad suprotna strana daje i tumacenje "protivnicke" strane, pa jos i zna sta sam hteo u stvari da kazzem, sta mi je bilo u podsvesti. pa jos otvori i teme koje nisu ni pomenute, onda prestaju razlozi za polemiku, jer se ona pretvara u monolog..Pa dakle slazzem se sa Vama....Zivite Vi u svom vrednosnom svetu, bas onako kako ste napisali i kako se predstavljate. Mene bi i dalje bilo sramota da mi je Palma predsednik opstine, sa sve njegovim uspesima na polju zivotinjskog i drugog carstva...sto se mene tice, ovu polemiku smatram dalje besmislenom
zoranzile zoranzile 05:23 07.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

Косподине Ковачевићу,
Да нисте извртали вредости овде, па се затим позивали на још гора Ваша Извртања ја не би ни реч написао.
Мој Свет није ни Мица, ни Палма, Али ни Ви .
А ВИ сте један од примера где се Србија налази, исто ко и ја.

Нимало ми није било драго али морало се...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:25 07.08.2007

Re: Ponegde u svetu..коначно паде снег....

Sa zadovoljstvom se slazem da smo DVA SVETA...a ko je sta izvrtao..pa u to su mogli da se uvere oni koji su imali nerava da prate ovaj Blog..
zoranzile zoranzile 08:15 08.08.2007

Re:..коначно паде снег да свака звер...

госн. Ковачевићу,
могли сте бар "Робертова правила процедуре" да прочитате, брзо би сте научили како се полемика прекида.
Па ви се по други пут у полемици самном понашате ко чобан. Ако сам вам први пут ( у полемици "šta fali Mici..." од 3.08.) опростио - сад нећу . Јер сами сте у биографији навели да сте били блиски са пок. Иваном Ђурићем. Ја сам био сигуран да су и његови сарадници имали исту обуку из демократског понашања. И без обзира што му је Идеологија странке била задата, Иван је баш тим својим демократским понашањем умео да из Српског Народа извуче највећи број гласова за ту Задату Идеологију.( не мислите ваљда да је то урадио слагајући боје кравате и чарапа ко неки)

Л.Д.П је такав какав је, и мада се носи исто Задатом Идеологијом не може се очекивати да један Пера Луковић буде културан. Он је то одувек радио за Новац али је увек у томе и уживао - био је некултуран и много пре Л.Д.П.-а
Шта ће вама исто понашање. Па Иван је добио више гласова на првим изборимаа него ви сви заједно на задњим.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:03 08.08.2007

Re: Re:..коначно паде снег да свака звер..

...Spominjanje pok Ivana Djurica i njegovo dovodjenje u kontekst sa temom Bloga, pa i sa polemikom je u najmanju ruku nevaspitano, ako ni zbog cega, a ono bar iz postovanja prema preminulom profesoru, političaru i čoveku kakav je bio Ivan....a posebno u dodatku sa ZADATOM IDEOLOGIJOM...???
I tada, a i danas mi je cast sto sebe mogu svrstati u doduse malobrojnu grupu prijatelja i istomišljenika pok profesora Ivana Djurica.....
Svaka dalja polemika sa Vama je zaista obesmisljena....po kojoj god hocete proceduri!
zoranzile zoranzile 21:44 08.08.2007

Re: Re:..паде снег да свака звер покаже..

госн. Ковачевићу,
"-кад усред полемике пожелите да ту исту наједном завршите из било ког разлога ( осећате да ћете наставком изгубити још више, постигли сте оно што сте желели и наставак полемике би вам донео само негативне поене,....) нагласите да желите ( може и онако како сте ви навели "sto se mene tice, ovu polemiku smatram dalje besmislenom" или "Svaka dalja polemika sa Vama je zaista obesmisljena..." или само "..dovoljno!",
и ако желите додате још коју мисао ("поентирате" ако сте у предности).-то је први корак
-други корак је да и особи која са вама полемише допустите да каже своју завршну мисао."
то је завршетак полемике

Ово је мој превод малог дела књиге која се зове "Робертова правила процедуре" (ваљда најновијег издања).
Али њу није написао неки Роберт, већ небројане хиљаде Сељачина. Писали су је вековима чак и крвљу , у земљи Енглеској.
Ту књигу Роберт је пре пар стотина година само прилагодио, тако да се она примењује на све што се жели назвати ДЕМОКРАТСКИМ.
Ако горе наведено правило не прекршите и трећи пут, ја вам и нећу досађивати овом књигом, нећу вам ни указивати да су ваши ставови погубни по све што се зове Демократско, по све што је Хумано.
У супротном, Открићу вам неке Особине ове књиге које врло негативно утичу на Задате теме.

О Ивану и ја имам врло лепо мишљење, и не разумем ваше неслагање.
Поновићу: Ма шта радио он је то радио демократски, и то је умео да препозна и Српски Народ.
Ви сте сварно срећна особа, јер сте му били сарадник, једино је штета што бар нешто од њега нисте научили.
dena-zeka dena-zeka 00:35 07.08.2007

TURBO KASTING

On je nju vec nekoliko puta angazovao-u SELIMA i u ANDJELIMA prvi deo. Ne znam da li je jos u nekom filmu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana