Dobro Znaj

Dule Nedeljković RSS / 04.08.2007. u 01:24

0304_cz_krka_2.jpg

Svasta sam ja u zivotu doziveo ali ona scena od pre neko vece mi je potpuno genijalna. U trenutku kada smo zrtve sminkera pretvorenih u neo-liberale kada buduci gradonacelnik, ofarban u zuto, vozi kola bez tablica po Beogradu, i siri se u svojoj glupoci, Sever zvezde opet radi posao. Niko ne ume toliko da odslika duh Beograda kao ta skupina sumanutih mladica. Kada je Zvezda harala po Evropi orilo se: "Jedite govna mi smo sampioni", godinama je ceo JSO tukao Sever zbog: "Spasi Srbiju i ubi se Slobodane", ali ona scena od pre dva dana je sve prevazisla.

U jednom trenutku je ceo Sever spustio gace, skakao u ritmu "Dobro znaj" i mahao majicama iznad glave okrenut Zapadu. Ja da sam bio u lozi spasao bih Srbiju i ubio se, sve sa savetnicima, marketinskim strucnjacima i toaletnim vodicama za bulju. Osecao bih se ponizeno da imam gram urbanog mozga. Definitivno.

Zvezda ce ove godine u Ligu Sampiona, Carli mi rece:" Zamisli kulove kada se pojave u lozi". Zamisljam. Jedva ih cekam. Ja sam huligan.



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 14:51 06.08.2007

Re: Si siguran?

Trebali bi i mi tako...Jedinstvo iz Mančestera, Jedinstvo iz Frankfurta, Mladost iz Torina i sl :)


Mislim da i Makabi ili Hapoel znače upravo "Jedinstvo"... Srđane, pomozi oko ovoga :)
Inače, mislim da UEFA nije prevodila naziv našeg najtrofejnijeg fudbalskog kluba, već je to rađeno na TV stanicama koje su prenosile utakmice "na strani"...

P.S. Igrajući razne football manager-e, video sam da postoji FK Red Star u Francuskoj, negde u nekoj "š" ligi... ne znam da li je to tačno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:59 06.08.2007

Re: Si siguran?

Atomski mrav
Trebali bi i mi tako...Jedinstvo iz Mančestera, Jedinstvo iz Frankfurta, Mladost iz Torina i sl :)Mislim da i Makabi ili Hapoel znače upravo "Jedinstvo"... Srđane, pomozi oko ovoga :)


Borac i Radnik iz Telaviva... :)
Atomski mrav Atomski mrav 16:04 06.08.2007

Re: Si siguran?

I na kraju samo mogu da ponovim pametne riječi rahmetli babe Atifa u rijetkim trnucima kada je bio trijezan:
"Ko igra za raju,
i zanemaruje taktiku,
završiće karijeru
u nižerazrednom Vratniku"
reanimator reanimator 10:34 04.08.2007

...

Uf..moja omiljena tema..već se vidim kako penim :)
Prvo i osnovno...ja lično (a ni mnogi koje poznajem) se nisam nikada identifikovao sa kriminogeno-političkim pokretom "Delije". Dakle..jednom i zauvek..mi smo cigani, najjači smo, najjači. Sramota i šteta koju je Arkan naneo Severu je tako velika i tako nepopravljiva, da nema svrhe bluzirati dalje na tu temu. Prosto, generacije klinaca uopšte ne kapiraju blamantnu istoriju Delija.
Ipak...može milion raznih Arkana, Miškovića, Maza Vasilijević i ostalih mediokriteta da prodefiluje Marakanom i može Zvezda ne znam koliko da tone i tone..i može na severu da se skuplja potpuno nova ekipa potpuno pogrešnih klinaca..uvek će negde provejavati taj šmekerski duh, koji Dule apostrofira kao duh Beograda. I to jeste tako.
I naravno da povremeno interesne grupe preko severa ostvaruju neke svoje ciljeve, počevši od politike generalno, pa Arkana, pa čak i nesretnog Šurbatovića (čega se MMM lepo setila kao sasvim solidne blamčuge), ali, kažem, generalno taj duh postoji i dan danas.
Mrzi me sad da kucam, a mrzi me i da kopam po starom Duletovom blogu..bila neka tema o duhu Beograda..tu sam prepričavao jednu antologijsku foru gašenja zapada na Jugoslavija - Urugvaj, pa ću samo kratko, nekoliko ilustrativnih primera.
Prošla sezona...grobari u trećoj godini "uprava napolje" fazona..na severu transparent "UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE..NJA,NJA,NJA..TREBA VAM POMOĆ?".
Pre dve godine..gostovanje u Zaprešiću..prvi organizovani odlazak navijača u CRO..ulazak na stadion..atmosfera devedesetih..seljaci iz Zaprešića pene na temu "u boj, u boj", a cigani ulaze i pevaju "tako je dobro videti vas opet". I smeju se..opšte zezanje. Seljaci u zbunu..za trenutak tišina..pa onda još glasnije "u boj, u boj"..a ovi se kidaju od smeha i nadglasavaju ceo stadion sa "maaa baš je dobro..".
Pa basket...Divac potpisao neki sramoran ugovor sa Zvezdom na 4 tekme..kao dobreo će nam doći u borbi za Evropu..debituje protiv Žalgirisa u Bg..hala krcata..seljaci iz uprave spremili NBA predstavu..kao mrak u hali, reflektori na tunel i sl..ono..jezivo...bubnjevi najavljuju izlazak igrača (i, jel da, Divca)..igrači izlaze, a cela, ali bukvalno cela hala, glasnije nego ikad..MILENKO TOPIĆ. Da se zna ko je kapiten.
Ili onaj klinac heroj...poslednja tekma u sezoni..Čukarički - Zvezda...onaj ljakse Pjanović se kao oprašta, daje gol, dotrčava do tribine i baca dres, a klinac koji ga hvata i koji mu nije zaboravio da je pokušao da bude veći od Zvezde ga u sledećoj sekundi istim dresom pogađa u glavu..u stilu..ne treba mi tvoj čobančino. A svi znamo šta znači uhvatiti dres.
I za kraj..ne zato što nema više, nego da ne gušim...kada su uveli stolice, pa morali da izbace šipke, jedan car (kome na žalost ne mogu da se setim imena) bio posebno pogođen, patio danima, pa na kraju tugu pretočio u pesmu "noćas mi se u snu javila, jedna šipka sa severa.." :)
d j o l e d j o l e 11:12 04.08.2007

Re: ...

Prošla sezona...grobari u trećoj godini "uprava napolje" fazona..na severu transparent "UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE..NJA,NJA,NJA..TREBA VAM POMOĆ?".

Pre neku godinu Partizan je u 1/4 ili 1/2 finalu Kupa igrao protiv ekipe Ljiga, Arilja, ..., i gubio 15 minuta pred kraj utakmica 1-3 u sred Beograda. U tom trenutku, trener gostujuce ekipe uveo je u igru nekog 13-godisnjaka, koji se posle prvog kontakta sa loptom prosetao do golmana i dao gol. Ljudi, ja toliki izliv srece, izbezumljene srece, nisam u zivotu video na terenu. Trcao je 10 minuta potpuno raspamecen i plakao, dok mu je citav stadion neprekidno aplaudirao. Zeleo bih, ako to niko do sada nije ucinio, da cestitam Upravi Partizana ... to je, verovatno, do sada jedan od njihovih najsvetlijih trenutaka.

P.S.

Partizan je ispao iz Kupa na toj utakmici.
Fratello Fratello 14:56 04.08.2007

Re: ...

reanimator
Uf..moja omiljena tema..već se vidim kako penim :)
Prvo i osnovno...ja lično (a ni mnogi koje poznajem) se nisam nikada identifikovao sa kriminogeno-političkim pokretom "Delije". Dakle..jednom i zauvek..mi smo cigani, najjači smo, najjači. Sramota i šteta koju je Arkan naneo Severu je tako velika i tako nepopravljiva, da nema svrhe bluzirati dalje na tu temu. Prosto, generacije klinaca uopšte ne kapiraju blamantnu istoriju Delija.
Ipak...može milion raznih Arkana, Miškovića, Maza Vasilijević i ostalih mediokriteta da prodefiluje Marakanom i može Zvezda ne znam koliko da tone i tone..i može na severu da se skuplja potpuno nova ekipa potpuno pogrešnih klinaca..uvek će negde provejavati taj šmekerski duh, koji Dule apostrofira kao duh Beograda. I to jeste tako.
I naravno da povremeno interesne grupe preko severa ostvaruju neke svoje ciljeve, počevši od politike generalno, pa Arkana, pa čak i nesretnog Šurbatovića (čega se MMM lepo setila kao sasvim solidne blamčuge), ali, kažem, generalno taj duh postoji i dan danas.
Mrzi me sad da kucam, a mrzi me i da kopam po starom Duletovom blogu..bila neka tema o duhu Beograda..tu sam prepričavao jednu antologijsku foru gašenja zapada na Jugoslavija - Urugvaj, pa ću samo kratko, nekoliko ilustrativnih primera.
Prošla sezona...grobari u trećoj godini "uprava napolje" fazona..na severu transparent "UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE..NJA,NJA,NJA..TREBA VAM POMOĆ?".
.." :)


Joca je skroz OK lik. U drugoj polovini 90-tih i sve do 5. oktobra on je, kao obrazovan decko uradio OK posao za tribinu. Posto sam iz Srbije izasao 1. oktobra 2000, od tada ga nisam video. Znam da je bio sa Baticem (oboje su iz Obrenovca) i da je radio nesto vezano za sport u Gradskoj skupstini. Kamo srece da je na tribini vise takvih kao Joca.
bocabole bocabole 11:17 04.08.2007

SRBIJA ZEMLJA AUTOGOLOVA



Koliko ratova je krenulo sa fudbalskih terena.Na njima se plakalo za umrlim predsednikom,na njima se praznio nacinalisticko nadahnuce, na njima se glad,beda,seksualni neuspesi, poslovni neuspesi itd.odslikavaju u urlicima tucama psovkama skidanjima,
Kaze mi prijateljica ,moj muz kad se vrati s utakmice je novi covek.Raspolozen,lepo spava,igra se s decom.
Fudbalski stadion mu dodje kao psihoterapeutski tretman.
I SVE SE SVODI NA MI KAUBOJI - VI INDIJANCI iliti PARTIZANI-NEMCI

SUSTINA JE U TOME STO JE SRBIJA DOBILA ISUVISE AUTOGOLOVA

a loze i postoje da se oni koji nisu u njima na njih loze

Velimir Jeremić Velimir Jeremić 13:04 04.08.2007

Re: SRBIJA ZEMLJA AUTOGOLOVA

Podržavam ovakav stav, uz sugestiju, da su sve te suze,nasilje, psovke, proizvod konkretnog i smislenog delanja određene interesne skupine i sredstvo za realizaciju nekog konkretnog cilja.
Lično sam u Zagrebu (bio sam u vosci) 1990.god uoči i nakon one famozne utakmice Zvezde i Dinama gledao kako su se kačile falš BG tablice sa magnetima na poleđini (braća Srbi rekoše tada da su ih radili u Požarevcu !) na skuplje automobile sa registracijom ZG. Možete misliti kako su kola izgledala nakon naleta Bed Blue Boysa i sirotog vlasnika koji je cvileo AJME JA SAV VASS TO TO CINITE? I naravno u kontri, slične akcija BBB za navijače iz Srbije.
I sad neka nam neko prica kako je to slučajno.
codex_casti codex_casti 11:22 04.08.2007

nananananananana liga sampiona..

nananananananana liga sampiona..
bakero bakero 11:55 04.08.2007

Za koga

li ce navijati Masan ako dodje do utakmice CZ-Zeta?

Pazi,pazi Zeta gazi..
codex_casti codex_casti 12:36 04.08.2007

Re: Za koga

masan ce da navija za zvijezdu ... a mi cemo za glazgov :) (mozda se otcepe do godine?)
MMMila MMMila 13:12 04.08.2007

E, DUle...

Sorry sto sam se odomacila (u muskom drustvu i s muskom temom), ali sta mogu kad je to "voda u kojoj plivam" i posao koji radim!

A volim da se raspravljam (konstruktivno)...sam da se pojavi jos neki grobar pa da spomenemo Fljamuurtari, Petrah Tikvu, Artmediju i Takovo:)

PS
Sta cu, jesam novinar, al navijam!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:35 04.08.2007

Re: E, DUle...

interesantno je to sto ti radis i uopste mi ne smeta.
Samo bih voleo kada vec imas mogucnosti da mi kazes sta se desava sa mladjim kategorijama. Od trija Mrdja, Jankovic, Basta niko nije ni prisao prvom timu. Igraci su proizvod kluba ova kupoprodaja je ekonomski krajnje nepogodna jer ce se kad tad u piramidi ostati bez novca. Nekada su se igraci kalili u Jedinstvu sa Ub-a, zasto se to vise ne radi?
Piksi je bio veliki igrac, njegova sportska tragedija je da je prodat Olimpiku godinu dana pre najvecih uspeha kluba. Kako li se osecao u Bariju?
MMMila MMMila 13:40 04.08.2007

Re:omladinski pogon

Mogu ti reci samo sta licno mislim. Nisam gledala mladje kategorije, bar ne dovoljno da mogu da kazem da li ima neceg sto vredi, ali evidentno je, bar ponavljam po mom licnom misljenju, da omladinsku skolu vodi pogresan covek. To naravno vuce dalje, u trenerski kadar. Zarko Djurovic je, kada je odlazio iz omladinske skole, lepo rekao jasno i glasno sta misli i sta ne valja, a nekako znam koliko je posten i pravi fudbalski covek da mu verujem.

A o kaljenju na Ubu ... opet je to bio privatan dil. Ponekad su i igraci koji su trebali Zvezdi bili tamo jer je tako nekome odgovaralo!

Slazem se da nam treba Zvezda 2 (kao Barselona 2 u kojoj je mali Krkic dobro odigrao prosle sezone), medjutim to je finansijski malko neizvodljivo. Jos uvek...
Fratello Fratello 14:59 04.08.2007

Re: E, DUle...

MMMila
Sorry sto sam se odomacila (u muskom drustvu i s muskom temom), ali sta mogu kad je to "voda u kojoj plivam" i posao koji radim!

A volim da se raspravljam (konstruktivno)...sam da se pojavi jos neki grobar pa da spomenemo Fljamuurtari, Petrah Tikvu, Artmediju i Takovo:)

PS
Sta cu, jesam novinar, al navijam!


Mislis Timok

Sto se tice Fljamurtarija, nijedan pravi Grobar se ne stidi te tekme u Beogradu. Tada nas je trenirao Jusufi, igrali smo kao Bundesligasi i nismo imali srece. Sjajna utakmica, ekstra gol Kushte iz prvog i jedinog suta na utakmici.
MMMila MMMila 15:58 04.08.2007

Re: E, DUle...

Jel Timok??... ko ce da popamti njihove te nizeligase od kojih su gubili. Kolko se secam oni su jednom u kupu ispali i od Batajnice (ili tako nesto) u kojoj je tada brani Radovan Radakovic, pa posle preso kod njih!

Tarkovski Tarkovski 13:43 04.08.2007

Re: Orginalni tekst

U jednom trenutku je ceo Sever spustio gace


Do imbecilnosti sjajno promovisanje kulture -- primer za svakog "urbanog" novinarcica . Sledeci put svako dete da skine gace i pokaze razumevanje politicke opcije...

Tako i treba sve to "divno" ponasanje navijaca treba pokriti pod oblandom visprenosti, duhovitosti, borbe za pravu stvar... Ne daj boze da pokazes na njihovu primitivnost, kriminogene osobine, izivljavanje, glupost, sovinizam, ljubav prema zlocinicima ... odmah ti je "coolness" faktor opao i "urbana" rulja koja se kikoce jeftinim fazonima zestoko ce da reaguje kako se ne razume taj suptilan duh koji je ipak iza svog tog blata.

Podilazenje jeftinim strastima je odlika nasih novinarcica svih farbi.

Primera oko promovisanja tih laznih vrednosti ima bezbroj. Na primer -koliko je samo bilo radio emisija (cak i pre 20 godina) koje su se divile grafitima, stimulisala pisanje, genijalnu suptilnost duhovitost,..... a jad i beda od fasada grada bile su sve gore i gore. Dok se na Zapadu ti kaznjavaju zakonski pa ribaju ono sto pisu, lupe se po dzepu i zatvaraju da bi se od tih najgorih obojenih grafitima delova grada pokusala napraviti mesta koja su bezbedna i dostojna zivljenja ovde genijalnom politikom stimulise se suprotno...

Tako i svaka ta prizemna ljudska beda sa tribina da bi ljudi se kikotali primitivnom, ili uz pivo prepricali:j
'bte si cuo s'a su skandirali... -- n'mogu da verujem... --- hahaha hehehe kikiki hohoho ... i onda genijalni novinari u svojim izvestajima prepricavaju prostakluke i primitivizam umesto da govore o dostignucima - sta onda ocekivati kako ce se deca razvijati...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:39 04.08.2007

Re: Orginalni tekst

deca su pokazala sta misle o ljudima koji trenutno sede na celu drzave i u svecanoj lozi. To nije nista drugo nego stav. Ko tebe kamenom ti njega hlebom. Bolje ne zasluzuju.
Ne vidim da su po Njujorku oprali stanice metroa, a ulicna umetnost je deo kulture jednog grada. To se zove bunt. To ne razume svako. Ali ocigledno neko ima drskosti da to komentarise na nacin na koji ti cinis. Ja postujem svacije misljenje pa i tvoje, mada se izgleda ne kapiramo.
MMMila MMMila 14:58 04.08.2007

Re: Orginalni tekst

Taj gest pokazivanja svako shvati kako hoce... i svako manipulise znacenjem ucinjenog. Ne bih bila sigurna na kog se sve to odnosilo...
Slazem se da jeste bunt, ali velikoj vecini je i cist egzibicionizam koji u masi izadje na videlo! Psiholozi bi bolje pojasnili....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:11 04.08.2007

Re: Orginalni tekst


Ja mislim da je to bio bunt, i to opravdani
Tarkovski Tarkovski 16:02 04.08.2007

Re: Orginalni tekst

O, kom buntu pricamo? Tako sto ce neka rulja spemna na makljanje i unistavanje da pokaze primitivnost? Ta ista grupa mesto da se usmeri da shvati da nijedna politicka grupa im nece servirati potuno ono sto zele i umesto da trose energiju na lascivnosti mogli bi da trose na nesto kreitivno, korisno, sto moze i njih i druge da odvede napred.
O kakvoj ulicnoj umetnosti se prica? Tako sto ce neko da izvrlja na fasadi s kraja 19.-og ili pocetka 20.-tog veka PFC ili Red Star, ime partije, neko profanisananje, stavi glupo ime da svi vide ime mentola koji je unistio, pokusa da izbaci neki jeftini fazon,...
Ja kapiram vas ali tesko vi mozete da vidite sta pricate. Vi samo usko vidite. Ne vidite da nesto na prvi cak mozda i naizgled simpaticno - ruzno, stetno, los primer, ne vodi nigde, gubljenje energije i vremena, ... Ono sto treba sprecavati je da se Srbiji i Srbima pokusava infliltrirati i pospesiti taj nakaradan duh i iskrivljeni sistem vrednosti.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:27 04.08.2007

Re: Orginalni tekst

primitivnost? da shvati da nijedna politicka grupa im nece servirati potuno ono sto zele

Pa o tome se i radi, sto u Srbiji ne postoji politicka grupa koja bi im ponudila bilo sta dobro za njih. Ljudi shvataju da su svi politicari i tajkuni, bez razlike, saradnici DB-a, da su po tom osnovu ne postujuci zakone nafatirali i nakrali. Dobili su fabrike i kapital preko noci, dok je gomila ljudi ostala beda bez igde icega.

Sa pravom iskazuju bunt, jer ti "demokratski lideri" Tadic, Kostunica, Dinkic, Draskovic, Ilic i Jovanovic deo te udbaske masine koja zapravo i radi za interese te masine i tajkuna, a ne za interese naroda I KOJI SU IH IZDALI I ISLAGALI DA SU DEMOKRATE A U STVARI SU SARADNICI DB I KOS. Zato i iskazuju, opravdano, bunt, jer su prevareni, opljackani, povredjeni i ponizeni. Zato su im i pokazali 5000 kucnih ljubimaca, a zao mi je sto i ja nisam bio tamo da im ga i ja pokazem, ali bez obzira, evo saljem im direktno iz Hjustona

Dobro znaaaaj Tadicu
Doooobro znaaaaj Kostunicaaa
Doooobro znnaaaj Diiinkiiicuuuu
Doooobro znaaaaj Vuuuuuce
Dooooobro znaaaj Veeeeeljo
Doooobrooooznaaaaj Ceeeedooooo
Doooobro znaaaaj Buuuljkeee

Ove iz SPS-a i SRS-a necu ni da spominjem, jer oni se jedini i ne foliraju, za njih bar znas ko su i sta su

remorker remorker 14:37 05.08.2007

Re: Orginalni tekst

Da li je i ovo legitiman stav?

Prijatelj ima video fajl kada se kune grobarima u Pioniru da je najveci Grobar,pokusacu da iskopam to!
Dakle da li je i to legitiman stav,kada neko "masu" prevari etc.?
oldtajmer oldtajmer 20:51 06.08.2007

Re: Orginalni tekst

Hoces da mi kazes da gomila majmuna koja zivi za ovako nesto predstavlja urbani bunt?? Nije uopste bitno ciji navijaci!



Ja mislim, Dule (a i mnogi drugi ovde), da ti patis od sentimentalnosti za sopstvenom mladoscu kada je ta energija stvarno bila usmerena ka nekom urbanom buntu, i pokusavas na silu da nadjes nesto slicno danas. Nisu isto pankeri iz tvog vremena i ovi klinci. Nadam se da ne stavljas ozbiljno znak jednakosti izmedju te dve grupacije?!?

Ponavljam jos jednom - velicati ovakve majmune je krajnje neodgovorno.
reanimator reanimator 15:12 04.08.2007

...

Još samo jedna fora, pa da prestanem sa oduševljavanjem. Basket..Zvezda - FMP..neposredno nakon afere "Nikola Bulatović". Uopšte ne ulazim da li Nikola jeste ili nije..iskreno..nemam pojma..nije ni bitno..kao što ni prozivka Nikole nije imala elemente presude, već zezanje i maltret.
Dakle..tekma težak smor..u pauzi one klinke nešto đuskaju..izlaze igrači i krene zezanje "bežite od Nikole", upućeno klinkama. Nikola krene nešto da se loži, gestikulira i sl i tu ugasi, jer do kraja tekme nije prestajalo :
1. "Silov'o si dete Nikola, Nikola, Nikola-a-a" (na melodiju "mogu da ti puše npr Zorane)
2. "I da mi ponude, jednu klinku ili dve, ne bih ih na-na-n ja, to na-na Nikola"
I sve u tom stilu :)
Stalker Stalker 16:19 04.08.2007

Glavonja

mali trol:

citajuci tvoj tekst, setih se tih likova, koji su iskljucivo isli na stadione da bi ispoljavali glupost i agresivnost. Jedan od njih je bio i grobar Zare Petrovic, pa me interesuje da li neko ima pojma sta je sa njim.
MMMila MMMila 16:31 04.08.2007

Re: ...

reanimator
Još samo jedna fora, :)


Jes, ja se secam kako su uspevali grobari Stragija da iznerviraju... onako debelog i ogromnog:(( Bas je bio paljevina!

Moja sestra to zove "Gurovic sindom"! Gurovic toliko voli Zvezdu da se izgubi i napravi gluposti!

Sto bi se reklo, od njegove ljubavi i konji crkavaju!
Fratello Fratello 16:40 04.08.2007

Re: Glavonja

Stalker
mali trol:

citajuci tvoj tekst, setih se tih likova, koji su iskljucivo isli na stadione da bi ispoljavali glupost i agresivnost. Jedan od njih je bio i grobar Zare Petrovic, pa me interesuje da li neko ima pojma sta je sa njim.


Zare je pre dve nedelje vodio kolo u Nevesinju :)
Stalker Stalker 16:59 04.08.2007

Re: Glavonja

Fratello

Zare je pre dve nedelje vodio kolo u Nevesinju :)

Pa da, ko bi drugi.
Ako se ne varam, Zare je jos jedan od lepo vaspitanih sinova iz ugledne beogradske policijsko-oficirske porodice. To je samo jos jedan dokaz da se u Srbiji bas nista nije promenilo. Pozornica je ista, glumacka podela manje-vise ista, a rezija potpuno ista.
Fratello Fratello 04:34 05.08.2007

Re: Glavonja

Stalker
Fratello

Zare je pre dve nedelje vodio kolo u Nevesinju :)

Pa da, ko bi drugi.
Ako se ne varam, Zare je jos jedan od lepo vaspitanih sinova iz ugledne beogradske policijsko-oficirske porodice. To je samo jos jedan dokaz da se u Srbiji bas nista nije promenilo. Pozornica je ista, glumacka podela manje-vise ista, a rezija potpuno ista.


Cenim da si pomeshao Zareta sa Pampijem. Taj ne ide odavno na jug. Pojavio se jednom krajem 90-tih, ali su ga zekini agenti isterali s tribine.
d@niLo d@niLo 17:23 04.08.2007

.

a sta je pevao jug na partizan-zrinjski?? - pa naravno -. all we are saying is give peace a chance....,i sta, kao nisu duhoviti :)))
MMMila MMMila 17:31 04.08.2007

Re: .

I tjorava koka ubode zrno:)
Vlada T Vlada T 17:32 04.08.2007

Skinuli gace?!

Ceo Sever je skinuo gaće? Skinuo majce? A onda skakali i klatili svojijem sjajnijem buzdovanima?!

Pa, to je vrhunaravna homoerotska slika!

Aman, Kvirijo, ljudi, zene, ima li ko slike tog zamamnog i ošamućujućeg prizora da postavi, da ova tema makar malo dobije na zanimljivosti??
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:41 04.08.2007

Re: Skinuli gace?!


kopirajt baj Misa Tumbas:)))
Rio-Coker Rio-Coker 18:28 04.08.2007

Re: Skinuli gace?!

XAXAXXAXAXA....

Gde si ovog iskopao.....Covek je THE LEGENDA.....steta sto je GRobar:))
jadac jadac 23:34 06.08.2007

Re: Skinuli gace?!

kod postizanja petog gola protiv zrinjskog sa juga se culo: borise - izvini se!!!
Jelena Jelena 21:17 04.08.2007

Hvala Dule!

Cesto razmisljam o tome da je nas Boegrad nestao. Nije Beograd, nego mi Beogradjani. Tvoj blog mi vraca nadu da nas ipak jos ima. Duh grada cini grad. Beograd je zagusljiva provincija. Ni traga velegradu.
Tesko je zamisliti majku dve devojcice, ta sam, kako uziva dok cita ovaj blog. ALI, dosta mi je kulova!!! Necu da moja deca rastu sa njihovom decom. GADE MI SE!
Dok nasa deca idu u drzavne skole, koje se raspadaju, njihova idu u medjunarodne, privatne sa najboljim uslovima za ucenje. Koliko cujem od prijatelja koji u tim skolama rade, ni to im ne pomaze. Bas mi je nekako drago.
Nije tema, ali morala sam da kazem. Sorry!
Stalker Stalker 22:10 04.08.2007

Re: Hvala Dule!

Jelena
Cesto razmisljam o tome da je nas Boegrad nestao.
Pa ´ajde da se borimo da ga povratimo....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:15 04.08.2007

Re: Hvala Dule!


Kako prijatelju, jel' imas neku ideju?
Stalker Stalker 22:27 04.08.2007

Re: Hvala Dule!

Bojan Zdravic
Kako prijatelju, jel' imas neku ideju?

Konacna revolucija na svim poljima.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:51 04.08.2007

Re: Hvala Dule!


Pa dobro i ja sam za akciju, mada nisam za silu, mislim da nije potrebna - ni SM nije pao uz pomoc sile. Nekakav pritisak sigurno treba napraviti. Sta ti podrzaumevas pod revolucijom?
Stalker Stalker 23:00 04.08.2007

Re: Hvala Dule!

Bojan Zdravic
Pa dobro i ja sam za akciju, mada nisam za silu, mislim da nije potrebna - ni SM nije pao uz pomoc sile. Nekakav pritisak sigurno treba napraviti. Sta ti podrzaumevas pod revolucijom?


Sto da ne, zar ne mislis da Srbiji ne bi pomogle jedne korenite promene?
Zar na to treba da nam ukazuju navijaci Zvezde, pre nego intelektualni sloj i kulturna elita Srbije?
Daj da se najzad probudimo, pa makar to bilo vitlanjem spolovila na severu Marakane.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:50 04.08.2007

Re: Hvala Dule!


Ma kakva crna kulturna elita, ti sto tripuju da su elita su u stvari najveci kulovi. Ovi momci sa Severa su posteni i ne foliraju se, to je ono sto cenim najvise kod ljudi.

Ma da, samo nek se kuva i krcka nesto, da nije zabokrecina - to je najgore...
engelhart engelhart 19:20 05.08.2007

delije i grobari isti racku drugo pakovanj

Nisam iz Srbije i neupucen lozio sam se na Zvezdu kao na gradjanski tim versus Grobara seljurda ali sam malo bolje pogledao o cemu se radi pa sam procitao http://www.delije.net/press/pressopen.php?clip_id=729 i boje te dule ti se lozis na to? Svasta... odvratno. A na grobarskom sajtu ima pesmi o silovanju ciganka itd prosto da ne poverujes da sajt nije zabranjen... Svaka vam cast.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:00 05.08.2007

Re: delije i grobari isti racku drugo pakovanj

sta ti nije jasno. Ne mislis valjda da sa politickim polusvetom pokusavas sa civilizovanim dijalogom. Ovako im lepo pokazes sta mislis o njima i budes miran. U tome je poenta, ne u necemu drugom. Nisu oni mahali spolovilima pred nekim ko zasluzuje postovanje. Naprotiv.
engelhart engelhart 01:50 06.08.2007

Re: delije i grobari isti racku drugo pakovanj

Ne smeta meni vitlanje kita lol, nego nisam siguran posle toga sto sam procitao, da bi oni smenili protuve za neku progresivnu struju posto vicu u jedan glas kakvi su ultra nacionalisti. I da se razumemo moj stav je only dead poltician is a good politician, pa ipak...
04sale82 04sale82 20:04 05.08.2007

tim

Što se tiče ovih budza koje se šetaju po VIP-u na stadionu, vala ako brate. Ako tuđa ovca hoće da se šeta po tvom dvorištu, ti joj lepo skini vunu, a onda neka je, nek se šeta koliko hoće.
Što se tiče tima, vidim da ima neobaveštenih. Prvo mi imamo boljeg štopera od Tutorića a to je Bajalica. Dečko je strava od igrača, a Tutoriću može da predaje fudbal. Gledao sam ga ovog proleća na derbiju (ne mogu da se setim koji je bio, pošto ih je bilo baš puno), ništa manje nije borbeniji i srčaniji od Tutorića, eksplozivan je i oštar (tekve štpopere volim), neuporedivo je bolji tehničar o Tutore a i višlji je od njega. Za mene on treba da igra, naravno uz Gaja. Gaj je strašno dobar štoper kada igra ozbiljno. Nevićeno je jak i startan, izuzetan tehničar i nikog se ne boji. Uliva strah napadačima kad se razgoropadi i protutnji pored njih, pa oni posle slabije i igraju. Čovek je legenda.
Problem sa pojačanjima u Zvezdi je taj što su svi nespremni. Inače su svi dobri, sem možda izuzev Barkosa. Idemo dalje. Levi bek Anđelković ili Bronovicki. Anđelković je dobar, mada bi Poljak možda bio i bolji od njega. Desni Basta. Za sada boljeg od Baste nemamo. Basta je dobar igrač, kada ne greši i igra čvrsto. Nije on velika zvezda, ali je ipak jako dobar. Greši on, ali i ispravlja greške, jer je neviđeno pokretljiv. Ipak on nosi loptu, i mnogo učestviju u igri. Tako da sigurno više doprinosi, nego što kvari. Gledajte stvari s te strane.
E sad čuveni, vezni ili bezvezni red, kako god izvolite. Tu smo. Najbolje bi bilo kada bi se Milovanović odmah prodao, kako bi se rasteretili viška veznih igrača i moglo lakše da se pravi bezvezni red, bez mučenja i menjanja pozicije nekim igračima. Zadnji vezni Kastiljo i Milijaš. Moja lična podvojenost u vezi Kastilja je ta
ŠTO JE ON NAŠ NAJBOLJI VEZNI IGRAČ, ŠTO IMA STRAŠNU TEHNIKU, I ŠTO NAM KAO TAKAV TREBA NA OFANZIVNIJEM MESTU
. Ali hajde valjda mu je to pozicija.
Ostala su još četvorica. Najteži deo. Ja bih u ofanzivne vezne stavio Burzanovića i Molinu. A u napad Koroman i ???? onaj ko je u datom momentu najbolji. To može da bude Rašković, ili Salas, ili Đorđević. Mada ako bi Salas i Koroman bili istovremeno na terenu ne mogu da igraju napadače jer su oboje niski.Ovde za ovu poslednju četvoricu fudbalera ima prostora za mnogo kombinacija. Mogu na primer polutke da budu Koroman i Salas, a napadači Rašković i Đorđević. Ljudi Koroman, Salas, Burzanović, Molina to su brzi igrači, to nam treba. O ovaj uvrnuti protiv Levadije stavio samo Koromana, a ostali sporaći i Milijaš, i Kastiljo, i Milovanović. Ako u veznom redu imaš više sporih od brzih igrača, propao si. Tu nema igre. I tu se makedonac zeznuo. Protiv Levadije su igrali kao da igraju šah, a ne fudbal. Samo su stajali po onom terenu i sporo se dodavali. Igrali su dosta duboko, pa tako su ostali odsečeni od napada Kastoljo i Gaj. I hoće atraktivnu Zvezdu, pa kako ? Hajde pitam ih kako. Nema neko da utrči u prazno za loptu, da se odigra nešto u trku, da neko povuče loptu pa da se ovi uzmuvaju, zbune i dezorjentišu i eto puno tuce golova.
Sramota me je rezultat 1-0 protiv Levadije. Pa oni nemaju blage veze. U Zvezdi su najbolji bili Kastiljo, Basta i Koroman. A pošto nismo napravili gotovo ni jednu šansu, znači da nije bilo Koromana, ne bi imali ni tih 1-0. Bedno i sramno. Ako sad ne izgrebu ulazak u Ligu Šampiona, neće nikad. A sa ovakvom igrom i ovakvim trenerom, ne miriše na dobro.
MMMila MMMila 20:23 05.08.2007

Re: tim

E, josh da su svi u idealnoj formi, pa dobro odradili pripreme, pa da nemaju povrede, da nisu uvredjeni...

:)

Ljudi, mi pricamo onako kako mi vidimo igraca od, sta znam, prosle sezone, pretprosle... A sta ako neka "zvezdica" ne ume, recimo, da se prilagori taktickim zahtevima? Sta ako je uvredjen jer nije otisao u inostranstvo? Sta ako je na pripremama zabusavao pa ne moze da trci ni 40 minuta???

Sve to na pocetku sezone (posle piprema na kojima nismo bili) tesko da mozemo da znamo, a sve ima uticaja!
reanimator reanimator 21:36 05.08.2007

Re: tim

ZAr nije Bajalica onaj heroj, što je prošle godine matirao svog golmana i protiv Zvezde i protiv Partitana, oba puta u poslednjim trenutcima susreta??
04sale82 04sale82 06:13 06.08.2007

Re: tim

Slažem se u tome. Ne znamo mi kako su oni radili na pripremama.
04sale82 04sale82 06:15 06.08.2007

Re: tim

ZAr nije Bajalica onaj heroj, što je prošle godine matirao svog golmana i protiv Zvezde i protiv Partitana, oba puta u poslednjim trenutcima susreta??


Ne nije. Odakle ti to ?
04sale82 04sale82 06:17 06.08.2007

Re: tim

MMMila
E, josh da su svi u idealnoj formi, pa dobro odradili pripreme, pa da nemaju povrede, da nisu uvredjeni... :)Ljudi, mi pricamo onako kako mi vidimo igraca od, sta znam, prosle sezone, pretprosle... A sta ako neka "zvezdica" ne ume, recimo, da se prilagori taktickim zahtevima? Sta ako je uvredjen jer nije otisao u inostranstvo? Sta ako je na pripremama zabusavao pa ne moze da trci ni 40 minuta???Sve to na pocetku sezone (posle piprema na kojima nismo bili) tesko da mozemo da znamo, a sve ima uticaja!


Slažem se u tome. Ne znamo mi kako su oni radili na pripremama.


MMMila MMMila 09:20 06.08.2007

Re: tim

04sale82
ZAr nije Bajalica onaj heroj, što je prošle godine matirao svog golmana i protiv Zvezde i protiv Partitana, oba puta u poslednjim trenutcima susreta??Ne nije. Odakle ti to ?

JESTE! (polovicno, koliko ja znam)

Dok je igrao u OFK Beogradu postigao je autogol na utakmici sa Partizanom!
reanimator reanimator 09:29 06.08.2007

Re: tim

Ne polovično, nego 101 % i protiv Zvezde i protiv Partizana. I oba puta je gol bio značajan, u smislu da je promenio bodovnu konstalaciju utakmice.
'Ajmo novinarka..baci se na istarživačko novinarstvo, pa daj legitimitet mojim tvrdnjama :)
MMMila MMMila 09:49 06.08.2007

Re: tim

reanimator
Ne polovično, nego 101 % i protiv Zvezde i protiv Partizana. I oba puta je gol bio značajan, u smislu da je promenio bodovnu konstalaciju utakmice.'Ajmo novinarka..baci se na istarživačko novinarstvo, pa daj legitimitet mojim tvrdnjama :)

A bre, verujem! Na Karaburmi sam bila kad je dao Partizanu autogol! Znaci, ziv sam svedok. To sa Zvezdom mi je isparilo mozda, znam koga da pitam:)

PS
Kao i svaki pravi (polu)urednik, imam sjajne saradnike koji sve znaju o klubovima koje prate.
jadac jadac 23:52 06.08.2007

Re: tim

stvarno je bajalica extra i momak i igrac...
noviknezevac noviknezevac 22:32 06.08.2007

za milllu

cenim to mila kod tebe. ti si pravi sportski novinar koji se javno opredeljuje za koga navija. pogotovo kod nas u srbiji nema profesionalnog novinarstva a pogotovu ne sportskog. pogotovo ako volis sport i navijas za odredjeni klub, tu nema N od nezavisnog novinarstva. bar ja tako gledam iz svog ugla i sebe postavim u takvu situaciju . recimo da trebam da komentarisem srpski derbi , a celu mladost sam proveo na severu!!!!
MMMila MMMila 22:46 06.08.2007

Re: za milllu

E gledaj, ja licno smatram da svako ko se odluci da se bavi sportskim novinarstvom mora da voli sport, znaci da je bio na tribinama, da navija, da zna i da place kada mu tim izgubi! DOduse, kolege (muske) imaju obicaj da kazu da je dobar novinar koji prati fudbal onaj koji ga je i igrao (sto im ja naravno ne dajem za pravo... da ne spominjem argumente tipa da ni veterinar nikad nije bio zivotinja, pa ih leci i sl.)... Njihovo "pravanje" je to, najcesce u stvari sujeta i sta jos sve ne...

Tacno, navijam, ali se isto tako trudim (srecom pa mogu, jer radim to sto radim) da se ne primeti kada pisem. Malo koncentracije, i ide nekako!
reanimator reanimator 08:02 07.08.2007

...

Iako sam se više puta u životu svečano obavezivao da me sever i Zvezda više neće videti (dozvola Milku da ode u Partizan..formiranje Delija...ajmo ceo stadion..Goooran Hadžić...ispadanje od Dinamo Kijeva...potpisivanje ugovora sa šabanskim adidasom i najružniji dresovi u istoriji...Maza u upravi??!!...sramotni nastup i još sramotnija mučna koreografija, praćena nekim zastavama inspirisanim pravoslavljem i horskim nametnutim pevanjem legijine koračnice na Zvezda-Liberec..promocijom Milovanovića u kapitena..ponižavanjem B.Đurovskog licitiranjem sa nekih 80 trenerskih imena tokom prelaznog roka..i konačno ovom besmislenom kupovinom u ovoj sezoni...
Dakle..posle svega toga..ako kupimo Šabani Nondu nstavljam trend nemanja stava i bezgraničnog opraštanja :)
Samo ti, u mome srcu si... :)
Tarkovski Tarkovski 16:50 07.08.2007

Re:

Ne znam koliko je opis verodostojan ali kada bi se Ceda J. i njegova grupa tek pojavili u lozama, uveren sam da bi reakcija bila negativna a i jaca i bolja podloga za ovdasnjo-blogovski smeh na praznu slamu.
U svakom slucaju, nisu toliko jadne te reakcije, kao sto rekoh, tih nazovi navijaca vec potpora tih izliva niskosti od nekih koji bi i malo trebali da se izdignu iz sveg tog jada - a spremnih da natrljavaju na nos moralnu uzvisenost kada je u pravcu njihove ideologije.
Slatka mala izvrnuta torta Slatka mala izvrnuta torta 10:17 16.08.2007

Re MENI OVDE NESTO NIJE JASNO

Meni postaje jasnije...tajanstvena "poznata osoba" koja je izrazila zelju da Dule "oladi" na Blogu je:

1. Ceca
2. Kulovi iz Zvezdine loze
3. stiliste iz DS-a
4. proizvodjaci toaletne vodice za bulju


Ulozite KVISKA, pronadjite tajanstvenu osobu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana