Film| Kultura| Umetnost| Zabava

Čekajući Oskara 3 - AFI

Srđan Mitrović RSS / 15.12.2008. u 19:13

hugh_jackman1.jpgOskar je dobio svog domaćina. Biće to australijski glumac Hugh Jackman, svima poznatiji kao Wolverine. Osim što je Hugh tri godine za redom veoma uspešno vodio dodelu pozorišnih nagrada Tony, izgleda da je njegov glavni adut laskava titula časopisa People gde je proglašen za najseksipilnijeg muškarca u ovoj godini.

Sa nestrpljenjem očekujemo i njegov najnoviji film "Australia" sa Nicole Kidman..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Svoju listu najboljih filmova i TV ostvarenja za 2008. godinu objavio je i Američki filmski institut (American Film Institute – AFI) :

 

THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON

THE DARK KNIGHT

FROST/NIXON

FROZEN RIVER

GRAN TORINO

IRON MAN

MILK

WALL¥E

WENDY AND LUCY

THE WRESTLER

dok su najbolja TV ostvarenja:

BREAKING BAD

IN TREATMENT

JOHN ADAMS

LIFE

LOST

MAD MEN

THE OFFICE

RECOUNT

THE SHIELD

THE WIRE

 



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bobo92 bobo92 23:51 16.12.2008

Re: Miki

simkke

All About Eve,.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:51 16.12.2008

Re: Miki

da ne spominjemo marlenu, luizu bruks, mae west, bete davis, joan craford, barbaru stenvik.... izvinjavam se, lakše mi je po glumicama
simkke simkke 23:55 16.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
da ne spominjemo marlenu, luizu bruks, mae west, bete davis, joan craford, barbaru stenvik.... izvinjavam se, lakše mi je po glumicama


Liz Taylor, Debora Kerr, Tuesday Weld, Sigurney Weaver...
man ray loves me man ray loves me 23:55 16.12.2008

Re: Miki

ok, ali nema mnogo filmova o svesti, o tome kako radi mozak i kako opazamo stvari. meni je zato jonze interesantan. daleko je bolji od mementa ili matriksa, koji se tu isto trude.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:56 16.12.2008

Re: Miki

ok, ali nema mnogo filmova o svesti, o tome kako radi mozak i kako opazamo stvari.

pokušaj sa Karl teodorom Drajerom
simkke simkke 23:59 16.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
ok, ali nema mnogo filmova o svesti, o tome kako radi mozak i kako opazamo stvari.pokušaj sa Karl teodorom Drajerom


ili Eisensteinom...hej, dugacka je istorija filma
bobo92 bobo92 00:00 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
ok, ali nema mnogo filmova o svesti, o tome kako radi mozak i kako opazamo stvari. meni je zato jonze interesantan. daleko je bolji od mementa ili matriksa, koji se tu isto trude.

Slazem se, ali mislim da Kaufman to analizira spolja a Gondry iznutra.
Plus Claude Chabrol.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:00 17.12.2008

Re: Miki

ili Eisensteinom...hej, dugacka je istorija filma

preko 100 godina
a grifit, čaplin, drejer, fric lang, hičkok...
simkke simkke 00:00 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
o tome kako radi mozak i kako opazamo stvari .


Hitchcock
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:01 17.12.2008

Re: Miki

Hitchcock

man ray loves me man ray loves me 00:02 17.12.2008

Re: Miki

dreyera nisam gledala, ali eisenstein nije ono na sta mislim, njegov jezik je suvise kabast da bi bio efikasan. ako ces tako nadrealisti najbolje ilustruju kako radi mozak, ali nista ne objasnjavaju, pa se ne racuna.

i see what you mean, ali ni hitchcock nije to na sta mislim. ne mislim na filmski jezik koji verno odrazava kako mozak radi, vec na svest kao eksplicitni lik u filmu.
simkke simkke 00:03 17.12.2008

Re: Miki

bobo92

Plus Claude Chabrol.

jes, i chabrol
bobo92 bobo92 00:04 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
dreyera nisam gledala, ali eisenstein nije ono na sta mislim, njegov jezik je suvise kabast da bi bio efikasan. ako ces tako nadrealisti najbolje ilustruju kako radi mozak, ali nista ne objasnjavaju, pa se ne racuna.

Meni je to najdraze u filmu.
simkke simkke 00:06 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
dreyera nisam gledala, ali eisenstein nije ono na sta mislim, njegov jezik je suvise kabast da bi bio efikasan. ako ces tako nadrealisti najbolje ilustruju kako radi mozak, ali nista ne objasnjavaju, pa se ne racuna.


Eisenstein sve objašnjava, s tom razlikom što ne crta u detalje...iako je bio arhitekta...dok ovaj (gondry/kaufman) toliko ide u detalje da više ne znam ni odakle je krenuo
trilogy trilogy 00:07 17.12.2008

Re: Miki

Ali meni je fear and loath kao da ga je kaufman napisao. takodje mislim da jeste malo pretenciozan (mislim kad covijek nazove film Human Nature, mora da prizna da je malo previse zagrizao ) ali Adaptacija, John Malkovich i Eternal Sunshine su odlicni.
P.S. je l iko pokusao da preprica adaptaciju nekome ko nije gledao? To je tek zabava
simkke simkke 00:08 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
ne mislim na filmski jezik koji verno odrazava kako mozak radi, vec na svest kao eksplicitni lik u filmu.


a to je od izuzetne važnosti jer....?
simkke simkke 00:10 17.12.2008

Re: Miki

trilogy
Ali meni je fear and loath kao da ga je kaufman napisao


bobo92 bobo92 00:11 17.12.2008

Re: Miki

simkke


a to je od izuzetne važnosti jer....?

...te natera da se tripujes danima posle filma. Zato mi i nije mio
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:12 17.12.2008

Re: Miki

ne mislim na filmski jezik koji verno odrazava kako mozak radi, vec na svest kao eksplicitni lik u filmu.

sad sam se malo zagubio. možda mi je pala koncentracija. ja se izvinjavam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:12 17.12.2008

Re: Miki

...te natera da se tripujes danima posle filma.

tripivo sam ja i posle filam Wall-e
man ray loves me man ray loves me 00:13 17.12.2008

Re: Miki

@trilogy fear and loathing me smorio, nisam ga odgledala do kraja
@simkke no reason, just something i like. to je novi ugao, nesto sto je on sam izmislio, sto pre njega nije postojalo.
@srdjan moguce da sam pocela da lupam, ali stalno se pojavljuje taj motiv da nije vazno u kom si telu, kakvo secanje imas - da si odredjen necim drugim, svojom pravom prirodom.
bobo92 bobo92 00:14 17.12.2008

Re: Miki

simkke


Eisenstein sve objašnjava, s tom razlikom što ne crta u detalje...iako je bio arhitekta...dok ovaj (gondry/kaufman) toliko ide u detalje da više ne znam ni odakle je krenuo

Pa zato i ne ide u detalje.
Arhitekte ne podnose detalje. Oni uvek gledaju siru sliku.
simkke simkke 00:15 17.12.2008

Re: Miki

bobo92

simkkea to je od izuzetne važnosti jer....?...te natera da se tripujes danima posle filma. Zato mi i nije mio


poslednji put sam se tripovao danima posle filma kad sam gledao Bruce Lee-a pa sam terorisao burazera kad god ga vidim
bobo92 bobo92 00:16 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
...te natera da se tripujes danima posle filma.

tripivo sam ja i posle filam Wall-e

Nisam gledala, samo malo trejler.
simkke simkke 00:18 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
@simkke no reason, just something i like.


ok, to razumem
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:18 17.12.2008

Re: Miki

Nisam gledala, samo malo trejler.

to je lektira po obavezno. najbolji film 2007. godine.
trilogy trilogy 00:18 17.12.2008

Re: Miki

Kad smo vec kod tripova, Taxi to the dark side je nesto sto me vec mjesecima progoni nocu
ivana23 ivana23 00:18 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
ne mislim na filmski jezik koji verno odrazava kako mozak radi, vec na svest kao eksplicitni lik u filmu.
sad sam se malo zagubio. možda mi je pala koncentracija. ja se izvinjavam.

Moze i ono prvo, tehnologija napreduje iz dana u dan...

Japanski naučnici prikazali slike iz ljudskog mozga na računaru



Naučnici privatnog japanskog instituta "ATR Computational Neuroscience Laboratories" uspeli su da razviju sistem za obradu i direktno prikazivanje na računarima slika iz ljudskog mozga.


Izvor
simkke simkke 00:19 17.12.2008

Re: Miki

bobo92

Oni uvek gledaju siru sliku.

tacno..ali itekako vode racuna o detaljima...bar ovih par komata sto ih poznajem
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:22 17.12.2008

Re: Miki

to je novi ugao, nesto sto je on sam izmislio, sto pre njega nije postojalo.

ne postoji ništa novo pod kapom nebeskom.
recimo martix: idealan spoj platona, dekarta i kanta.
što naravno ne znači da film nije remek delo. jedan od mojih omiljenih.
bobo92 bobo92 00:24 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
Nisam gledala, samo malo trejler.

to je lektira po obavezno. najbolji film 2007. godine.

Pogledacu ali evo sada da ti priznam (ne bacajte kamenje na mene) meni se ono sto Pixar radi ne svidja
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:26 17.12.2008

Re: Miki

meni se ono sto Pixar radi ne svidja

pa dobro. niko nije savršen, što bi rekao billy wilder
ni meni se recimo ne dopada Felini, iz kasnije faze. minus Amarkord
bobo92 bobo92 00:27 17.12.2008

Re: Miki

Taxi to the dark side

Gledala sam pre dve nedelje.
Uzas.
trilogy trilogy 00:30 17.12.2008

Re: Miki

ali stvarno nista strasnije nije snimljeno, a ako se malo razmisli o tome kako mozak funkcionise...
Uzas.

bobo92 bobo92 00:30 17.12.2008

Re: Miki

trilogy
Kad smo vec kod tripova,

...sram nas bilo, Fassbindera da zaboravimo.
man ray loves me man ray loves me 00:30 17.12.2008

Re: Miki

ne postoji ništa novo pod kapom nebeskom.

kako ne? kad je prvi put pomerena kamera to nije ranije postojalo. ustvari, mozda je to ono sto mi se svidja - jonze nema novi substance, ali ima novi style, i onda uspe da nadje nove veze, nesto sto se ranije nije videlo.
bobo92 bobo92 00:32 17.12.2008

Re: Miki

trilogy
ali stvarno nista strasnije nije snimljeno, a ako se malo razmisli o tome kako mozak funkcionise...
Uzas.


Trilogy, ne smes dopustiti da te takav film proganja.
simkke simkke 00:33 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
ali ima novi style.


recimo da ima, samo sto to samo po sebi nije dovoljno (bar ne meni)...i dalje mi je važnije "šta" nego "kako"
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:35 17.12.2008

Re: Miki

kako ne? kad je prvi put pomerena kamera to nije ranije postojalo.

jel sad pričamo o tehnologiji?
možemo i o tome.
jonze ima samo divnu maštu. što je mnogo više od mnogih koji se bave filmom.
bobo92 bobo92 00:36 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
meni se ono sto Pixar radi ne svidja

pa dobro. niko nije savršen, što bi rekao billy wilder
ni meni se recimo ne dopada Felini, iz kasnije faze. minus Amarkord


Sto bi rekao Sir Richard Burton (onaj pravi)- ne zanimaju me savrsenstva kod ljudi, vec nesavrsenstva.

Ni meni se Felini ne dopada.

trilogy trilogy 00:39 17.12.2008

Re: Miki

dalje mi je važnije "šta" nego "kako"

Citava fora kod Tarantina je "kako" a "sta smo vec 100 puta vidjeli. Ipak za pedeset godina ne mogu da zamislim istoriju filma koja ga nece spomenuti.
Trilogy, ne smes dopustiti da te takav film proganja

Izgleda da mi samo Milan tarot moze sada pomoci
man ray loves me man ray loves me 00:41 17.12.2008

Re: Miki

ne o tehnologiji, vec o filmskom jeziku i o tome da se on razvijao da bi se reklo nesto novo. ako neko gleda filmove i shvati da nista od onoga sto vidi na platnu ne odgovara onome sto on vidi iz svoje glave, svakog trenutka, i onda smisli nesto novo tako da pokaze drugima kako on vidi stvari, meni je to sustina filma.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:41 17.12.2008

Re: Miki

Ipak za pedeset godina ne mogu da zamislim istoriju filma koja ga nece spomenuti.

ja mogu
simkke simkke 00:42 17.12.2008

Re: Miki

trilogy
Citava fora kod Tarantina je "kako"


ne kažem, može i "kako" da bude zanimljivo...neko vreme
simkke simkke 00:43 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
sustina filma.


stari dobri - storytelling
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:43 17.12.2008

Re: Miki

vec o filmskom jeziku

filmski jezik se vrlo rano razvio. već je grifit počeo da stvara temelje. u tom smislu sve je već višeno. nema tu mnogo kombinacija. malo su kompjuteri pomakli stvar unapred, ali opet se sve svodi na filmsku gramatiku.
simkke simkke 00:46 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
tom smislu sve je već viđeno


od Kejna na ovamo
bobo92 bobo92 00:46 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
ako neko gleda filmove i shvati da nista od onoga sto vidi na platnu ne odgovara onome sto on vidi iz svoje glave, svakog trenutka.

Meni se to cinilo kada sam prvi put gledala Repulsion npr. i jos neke filmove.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:47 17.12.2008

Re: Miki

od Kejna na ovamo

manje - više da.
bobo92 bobo92 00:48 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
Ipak za pedeset godina ne mogu da zamislim istoriju filma koja ga nece spomenuti.

ja mogu

Ja bih volela da mogu ali sve mi se cini da ce ga i tek kako pominjati :-/
simkke simkke 00:49 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
od Kejna na ovamomanje - više da.


mislim, suštinski
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:50 17.12.2008

Re: Miki

Ja bih volela da mogu ali sve mi se cini da ce ga i tek kako pominjati :-/

samo po zlu
mirelarado mirelarado 00:50 17.12.2008

Re: Miki

ni meni se recimo ne dopada Felini, iz kasnije faze. minus Amarkord


Nadam se da izuzimaš i Sladak život koji se može svrstati u raniju fazu.
man ray loves me man ray loves me 00:51 17.12.2008

Re: Miki

da, u redu, ali vazan je put ka subjektivnom. koliko je hitchcock pomerio filmski jezik u odnosu na grifita, bas pokusavajuci da pokaze kako lik iznutra dozivljava svet. meni to nije gotovo, i danas nema mnogo ali ima par ljudi koji uspevaju.
mada priznajem da imam svoj licni rationing, gde odbijam da odgledam neke filmove danas jer smatram da za dvadeset godina necu imati sta da gledam, ipak se pojavi i ponesto novo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:52 17.12.2008

Re: Miki

Nadam se da izuzimaš i Sladak život koji se može svrstati u raniju fazu.

par godina pre toga ja podvačim crtu. negde kod kabirijinih noći.
simkke simkke 00:55 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
da, u redu, ali vazan je put ka subjektivnom. koliko je hitchcock pomerio filmski jezik u odnosu na grifita, bas pokusavajuci da pokaze kako lik iznutra dozivljava svet. meni to nije gotovo, i danas nema mnogo ali ima par ljudi koji uspevaju.


sad te već malo bolje razumem (čini mi se)...mada, sve to nije alibi za snimanje, rekao bih, dosadnih filmova...da li ti Aronofsky (tačnije requiem for a dream) spada u tu kategoriju (naravno, na svoj način)?
man ray loves me man ray loves me 00:59 17.12.2008

Re: Miki

ne, to mi je dosadno - nisam gledala nijedan. (a i alergicna sam na most things goth.)
vise nesto kao lynch, in particular mulholland drive.
simkke simkke 01:02 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
ne, to mi je dosadno.vise nesto kao lynch.


uh...počinjem opasno da se preznojavam...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:04 17.12.2008

Re: Miki

uh...počinjem opasno da se preznojavam...

ja ću se ipak držati hičkoka, vajldera i sirka.
otišli smo u metafiziku. ima perje da leti koliko vidim

man ray loves me man ray loves me 01:06 17.12.2008

Re: Miki

mozda da nastavimo drugi put. thx.
simkke simkke 01:06 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
ima perje da leti koliko vidim


ma ne, pokušavamo da nađemo najmanji zajednički imenitelj...bog te, stigosmo do matematike
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:08 17.12.2008

Re: Miki

mozda da nastavimo drugi put. thx.

uvek spreman. o filmu je najlepše razgovarati.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:09 17.12.2008

Re: Miki

stigosmo do matematike

kad smo već kod toga, trigonometrija mi nikada nije išla od ruke.
man ray loves me man ray loves me 01:10 17.12.2008

Re: Miki

zajednički imenitelj

let's meet at bergman and call it a night
simkke simkke 01:15 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
zajednički imeniteljlet's meet at bergman and call it a night


alright
darkonduty darkonduty 18:33 17.12.2008

Re: Miki

simkke
@ Darkonduty

da sam ti bojfrend rastali bi se negde ispred Kinoteke, ja na novi holivud i zanrovske filmove a ti u neki Cineplex pa uzivaj...a posle idemo na piće i "spiku" o tome kako je Mourinho izgubio strpljenje sa Quaresmom sve u svemu, nema ti spasa


Uh malo si predoslovno shvatio moju šalu.
Ne vucaram se ja baš posvuda. Prije bi i ja u Kinoteku !
Al jbg, oko Kaufmana se razilazimo. Ne mislim niti ja da je neupitni genije, al je jedan od najinventivnijih scenarista preko bare. A nije nit za bacit kao redatelj.....
A po pitanju nogometa....spasa mi stvarno nema. Tu me šišaš bez imalo muke.

E sad Blur, ma njega rado poslušam sa svakim.
darkonduty darkonduty 19:09 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
mozda da nastavimo drugi put. thx.


I ja apeliram da se ova oskarovska trilogija pretvori u tetralogiju!

Eto koji sam baksuz. Ode mi signal na kompu na jednu noć i propustim ovu silnu raspravu. Damn.
A možda i bolje.
Skoro da ste se očerupali ko kokoši .

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:03 17.12.2008

Re: Miki

I ja apeliram da se ova oskarovska trilogija pretvori u tetralogiju!

biće sutra. obećavam!
i to kako su žene glasale za filmove ove godine
simkke simkke 23:03 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
i to kako su žene glasale za filmove ove godine


pretpostavljam da je Kaufman u vrhu.....
bobo92 bobo92 23:10 17.12.2008

Re: Miki

simkke
Srđan Mitrović
i to kako su žene glasale za filmove ove godine


pretpostavljam da je Kaufman u vrhu.....

bobo92 bobo92 23:12 17.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović

i to kako su žene glasale za filmove ove godine

Kada smo vec kod polova, jel' moze neko da mi objasni musku opsesiju Chuck Norrisom?
man ray loves me man ray loves me 23:20 17.12.2008

Re: Miki

kad smo vec kod toga, drug mi je skrenuo paznju da jean claude van damme ima bez zezanja knjigu njegovih misli, onako, filozofski. moracu da pitam kako se zove.
bobo92 bobo92 23:25 17.12.2008

Re: Miki

man ray loves me
kad smo vec kod toga, drug mi je skrenuo paznju da jean claude van damme ima bez zezanja knjigu njegovih misli, onako, filozofski. moracu da pitam kako se zove.

Fred Astaire of karate.
Kako on sebe zove
darkonduty darkonduty 23:38 17.12.2008

Re: Miki

/quote]
Fred Astaire of karate.
Kako on sebe zove

Ajde bar je to potrefio.

Filozofski?!......uh, zaboli me glava nešto......
simkke simkke 00:16 18.12.2008

Re: Miki

Ma daj, kad bi vam se pojavio Žan Klod uživo i šeretski se osmehnuo, porumenele bi k'o srednjoškolke kad vide Ćolu...

A sad ozbiljno, Bruce Lee je tu nedodirljiv i dalje .....good guy, sam protiv svih, udara k'o grom, pokreti ko u mačke, jure ga cice, tragična smrt...ih, kud ćeš više.
bobo92 bobo92 00:26 18.12.2008

Re: Miki

simkke
Ma daj, kad bi vam se pojavio Žan Klod uživo i šeretski se osmehnuo, porumenele bi k'o srednjoškolke kad vide Ćolu...


Pa dobro, lepo igra u spotu "Kiss My Eyes"
darkonduty darkonduty 00:36 18.12.2008

Re: Miki

simkke

A sad ozbiljno, Bruce Lee je tu nedodirljiv i dalje .....good guy, sam protiv svih, udara k'o grom, pokreti ko u mačke, jure ga cice, tragična smrt...ih, kud ćeš više.


Ma nisam ti ja luda za tim (kvazi)borilačkim nešto previše. JCWD ima ravniji trbuh od mene, izgleda kao da pivo u životu nije okusio. Šta će mi takav?

Ali Bruce Lee - totalni respect, evo tu se slažemo!

Jel gledaš Bore Leeja?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:39 18.12.2008

Re: Miki

simkke simkke 00:46 18.12.2008

Re: Miki

darkonduty

simkkeA sad ozbiljno, Bruce Lee je tu nedodirljiv i dalje .....good guy, sam protiv svih, udara k'o grom, pokreti ko u mačke, jure ga cice, tragična smrt...ih, kud ćeš više.Ma nisam ti ja luda za tim (kvazi)borilačkim nešto previše. JCWD ima ravniji trbuh od mene, izgleda kao da pivo u životu nije okusio. Šta će mi takav? Ali Bruce Lee - totalni respect, evo tu se slažemo!Jel gledaš Bore Leeja?


ne znam za pivo, ali znam za probleme sa narkoticima

nikad čuo za Bore Leeja
darkonduty darkonduty 00:48 18.12.2008

Re: Miki

Srđan Mitrović
JCWD

kad smo već kod njega, pisao o njemu pre nešto više od godunu dana ;-)


Da sjećam se tog filmića, čini se on of duty ok i pristupačan lik. Sad druga je stvar što me nebriga za ono čim se bavi.

A i bio je nedavno kod nas u gostima kod Mirka Filipovića. Njih dvojica kućni prijatelji.....
bobo92 bobo92 20:36 16.12.2008

Stiglo mi na email danas :)

Sta smo naucili iz americkih filmova:

Kasalj je znak smrtonosne bolesti.

Detektiv moze da resi slucaj samo ako je suspendovan sa duznosti.

Muskarac nece pokazati znakove bola dok prima najokrutnije udarce, ali ce se tresti dok zena pokusava da ocisti njegove rane.

Jedna sibica dovoljna je da osvetli sobu bilo koje velicine.

Svaka brava moze se u sekundi otvoriti kreditnom karticom ili spajalicom - osim ako to nisu vrata koja vode u zgradu u plamenu s detetom zarobljenim unutra.

Nije neophodno reci "dobar dan" ili "do vidjenja" kada zapocinjete ili zavrsavate telefonski razgovor.

Eiffelov toranj moze se videti s bilo kojeg prozora u Parizu.

Jedan covek koji puca u dvadeset ljudi ima vise sanse da ih ubije, nego dvadeset ljudi koji pucaju u jednog coveka.

Kuhinje nemaju prekidace za svetlo. Kad u nju ulazite nocu, treba samo da otvorite vrata frizidera i koristite njegovo svetlo kao zamenu.

Nije vazno ako ste visestruko nadbrojani u borbi koja ukljucuje borilacke vestine - vasi neprijatelji cekace strpljivo da vas napadnu jedan po jedan, plesuci naokolo u pretecem maniru sve dok ne oborite njihove prethodnike.

Majke svakog jutra pripremaju jaja, slaninu i kolace za svoga supruga i decu, iako oni nikada nemaju vremena da ih pojedu.

Jednom nanesen ruz za usne nikad se nece izbrisati - cak i dok ronite s punom ronilackom opremom.

Policajcima se uvijek dodeljuju partneri koji su njihova potpuna suprotnost.

Automobili koji se sudare gotovo ce uvek eksplodirati u plamenu.

Cak i pri voznji niz potpuno ravan put neophodno je energicno okrenuti volan s leva na desno svakih nekoliko trenutaka.

Posteni i radisni policajci po pravilu bivaju upucani tri dana pre penzije.

Ako pozelite da se izdajete za nemackog oficira, nije neophodno da znate nemacki jezik - dovoljan je nemacki naglasak.

Sef policije uvek ce suspendovati svoga glavnog detektiva ili ce mu dati 48 sati da zavrsi posao.

Sto vise muskarac i zena mrze jedno drugo, veca je verovatnoca da ce se zaljubiti.

Ventilacioni sistem bilo koje zgrade savrseno je mesto za sakrivanje. Niko nikada nece ni pomisliti da vas u njemu trazi i mozete bez teskoca da putujete do bilo kojeg dela zgrade.

Kada se suocite sa zlim medjunarodnim teroristom, sarkazam i duhovitost su vase najbolje oruzje.

Kada placate taksi, ne morate pogledati u novcanik dok vadite novcanicu - samo zgrabite jednu nasumce i dajte je. Bice to uvek tacan iznos cene voznje.

Kada su sami, svi stranci vise vole da govore engleski.

Skidanje do struka moze muskarca uciniti neranjivim za metke.

Ako borave u opsednutoj kuci, zene treba u najoskudnijem rublju da istraze svaki neobican zvuk.

Ako treba ponovo da napunite oruzje, uvek cete imati dovoljno municije - cak iako je pre toga uopste niste ni poneli.

Ako se nadjete uhvaceni u situaciju koja se moze brzo razasniti jednostavnim objasnjenjem, za ime Boga, drzite usta zatvorena!

Ako vidite veliko staklo, neko ce ubrzo biti bacen kroz njega.

Ako vas neko lovi po gradu, mozete se skloniti u paradi Svetog Patricka koja je otvorena u svako doba godine.

Ako odlucite da plesete po ulici, svako na koga naidjete znace korake.

Kada je neko zaljubljen, uobicajeno je da odusevljeno zapeva pesmu.

Kada je osoba onesvescena udarcem u glavu, ona nikada nece pretrpeti potres ili ostecenje mozga.

Kada se vozi auto, normalno je gledati - ne na put, vec u osobu koja sedi pokraj vas ili na straznjem sedistu, za vreme celog putovanja.

Na kompjuterskom ekranu nikada se ne vidi kursor, nego samo: "Enter Password Now".

Prezivecete bilo koju bitku u bilo kom ratu osim ako ne napravite gresku i pokazete nekome fotografiju vase voljene kod kuce.

Televizijske dnevne vesti obicno sadrze pricu koja vas licno pogadja tacno u tom trenutku.

Lako je prizemljiti avion ako postoji neko u kontrolnom tornju da vam daje uputstva.

Elektricna ograda dovoljno mocna da ubije dinosaurusa nece izazvati trajne posledice kod osmogodisnjeg deteta.

Tokom svih policijskih istraga bice neophodno bar jednom posetiti striptiz-klub.

Uvek je moguce parkirati neposredno ispred zgrade koju posecujete.

Uvek mozete pronaci motornu testeru kada vam zatreba.

Vecina ljudi cuva album novinskih isecaka, posebno ako je netko od njihove porodice ili prijatelja poginuo u neobicnoj nesreci.

U Americi svaki "dejt" zavrsi fakingom.

U Americi se niko ne vozi podzemnom osim kad bezi pred FBI-em ili psychokillerom.

U Americi je do 40. godine sasvim O.K. ziveti sa cimerom/cimerkom.
Nijedna zena ne planira udaju pre 40-te. Nijedna zena ne planira da ima decu prije 45-te.

Ljudi kod kuce skoro nikad ne idu u WC, ali dok su na poslu, pola vremena rade, pola provode u unisex ve-ce-u.

Niko ne radi fizicki posao, svi rade po kancelarijama ili su glumci...

99% neces izgubiti parnicu (ma koliko glupa bila) ako te brane glavni likovi.

U Meksiku je moderno oblaciti se kao kauboj i tako izlaziti u grad.
simkke simkke 20:43 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

sve je to sasvim logicno i u redu, a sve sto ne upada na taj spisak i nije vredno filma.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:52 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

ovaj mi je omiljen...
Ako borave u opsednutoj kuci, zene treba u najoskudnijem rublju da istraze svaki neobican zvuk.
bobo92 bobo92 21:00 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

Srđan Mitrović
ovaj mi je omiljen...
Ako borave u opsednutoj kuci, zene treba u najoskudnijem rublju da istraze svaki neobican zvuk.

Pretpostavljam da je rublje obicno bele boje, onako cisto i nevino :))
darkonduty darkonduty 21:19 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

bobo92
Srđan Mitrović
ovaj mi je omiljen...
Ako borave u opsednutoj kuci, zene treba u najoskudnijem rublju da istraze svaki neobican zvuk.

Pretpostavljam da je rublje obicno bele boje, onako cisto i nevino :))


I prozirno bobo.......
Ma svaka čast na spisku, gušim se od smjeha, idem proći još jednom da utvrdim gradivo!
dreamreader dreamreader 22:34 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

Skidanje do struka moze muskarca uciniti neranjivim za metke.


Recimo ovako
bobo92 bobo92 23:10 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

dreamreader
Skidanje do struka moze muskarca uciniti neranjivim za metke.


Recimo ovako

ili ovako

dreamreader dreamreader 23:24 16.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

...ipak mislim ovako - jeste malo umazan, ali nisam gadljiva. Kad je On u pitanju

4krofnica 4krofnica 12:16 17.12.2008

Re: Stiglo mi na email danas :)

i naravno:

Amerikanci nikada nenose papuce po kuci!
thefreak thefreak 21:58 16.12.2008

Nikol Kidman naljutila Aboridžine


Holivudska glumica Nikol Kidman naljutila je australijske starosedeoce jer je pokušala da svira tradicionalni instrument didžiridu tokom promocije svog novog filma "Australija" na televizijskom programu u Nemačkoj, prenosi "Telegraf".
Didžiridu je nacionalni muzički instrument Aboridžina, koji po pravilu mogu da sviraju samo muškarci. Nikol, poreklom iz Australije, je uprkos tradiciji svirala ovaj instrument na nemačkoj televiziji, dok je njen filmski partner i zemljak Hju Džekmen imitirao izvesnog glumca Aboridžina stojeći na jednoj nozi.
Glumičin nastup kritikovale su vođe starosedeoca, istaknuvši da je režiser filma Baz Lurman trebalo da obrazuje filmsku ekipu o tradicijama Aboridžina.
Pripadnici starosedilačkih plemena između ostalog veruju da sviranje didžiridua može da prouzrokuje neplodnost kod žena.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:46 16.12.2008

najbolji film za 2009. godinu :-)

dreamreader dreamreader 23:02 16.12.2008

Re: najbolji film za 2009. godinu :-)

"Up" izgleda kao dobra zabava u najavi

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:05 16.12.2008

Re: najbolji film za 2009. godinu :-)

Up" izgleda kao dobra zabava u najavi

što se Pixara tiče, oni kod mene imaju doživotni kredit. da snime crno dva sata, i to bih gledao
dreamreader dreamreader 23:08 16.12.2008

Re: najbolji film za 2009. godinu :-)

Srđan Mitrović
Up" izgleda kao dobra zabava u najavi

što se Pixara tiče, oni kod mene imaju doživotni kredit. sa snime crno dva sata, i to bih gledao


True enough

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana