Ubrzavanje...

Drago Kovacevic RSS / 21.12.2008. u 14:22

Kada sam, početkom prošloga leta prognozirao cepanje SRS-a, napisao sam da će, neminovno uslediti i cepanje DS-a, ali ne sada, ne u najbližoj budućnosti, nego u roku od jednoga, najviše dva izborna ciklusa. Pri tome sam imao u vidu sve poluge vlasti koje DS drži, sve sistemske i nesistemske faktore zainteresovane za njegovu koheziju i broj zainteresovanih za koristi iz te pozicije.

Sada korigujem tu ocenu. DS će se pocepati pre.

Koji su to sve razlozi uticali da ubrzavanje smatram neminovnim? Mogao bih o tome da napišem širu analizu, ali fokusiraću se na samo nekoliko zapažanja.

DS je danas stranka koja drži sve u Srbiji i čiji vrh čini napore da tu vlast još više uveća kao i da stvori uslove za dugačku, praktično najdužu moguću vladavinu.  U tom smislu je njen šef i šef države napravio nekoliko poteza koji mu to mogu obezbediti. Najpre je lansirao pa i učvrstio tezu o tome kako su svi dobri i lepi ako hoće sa njim.Uspeo je da potpuno anulira kontratezu o "dve Srbije" i taj proces okončao donošenjem deklaracije sa SPS-om. Za Tomu Nikolića mu neće trebati posebna deklaracija jer je u ovoj već donošenoj sve rečeno. Zatim je doneo Ustav u kojemu je obezbeđena partiokratska vlast te stvoreni uslovi da svi hoće sa njim jer je bolji ikakav plen od nikakvoga. Istim aktom je sebi obezbedio ( tako misli dvor) tri predsednička mandata što ni Putinu nije pošlo za rukom nego to mora raditi naknadnim promenama Ustava. Sada se intezivno radi na tzv. partijskoj bipolarnosti jer je učešće više partija u vlasti postalo preskupo, a DS se oseća prejakom da bi trpela disontantne zahteve i ucene manjih partnera. To ovoga časa oseća Dinkić i njegova interesna zajednica ali bi se moglo dogoditi da iz svega ipak, baš Dinkić izvuče neki politički profit, mada su mu sada izgledni slabiji nego bilo kada u skorijoj prošlosti kad je na ovakvim sukobima lovio neki ćar.  

Trebalo je videti nekoliko zadnjih sednica GO DS-a i primetiti da predsednik tamo viče, preti, opominje, traži odanost. Naravno, u partiokratskoj podeli vlasti to je jedina ispravna logika. Ne zavisi u postojoćoj podeli karata DS-u ništa od toga šta rade drugi nego kako to izgleda unutar onoga čime oni raspolažu. Ono drugo, briga je drugih. Tako se dogodilo, što reče Čanak, da je Goran Knežević u zatvoru a Velja Ilić ili njegovi Jocić i Šarančić na slobodi. Dakle, obaveza predsednika je da proritetno u okviru stranke drži konce, a da na nivou države obezbeđuje nedeklarisani ali ipak duhom postojeći ustavni princip partiokratije.

E, sad, to je tako na nacionalnom nivou. U međunarodnim odnosima vlada logika - "I Evropa i Kosovo", i Rusija i EU, i Iran i Irska, i kupus i pasulj.. Ono što Toma Nikolić zove "kućom sa više vrata" i definiše da će "Srbija biti ponosna članica EU i najbolji ruski partner i prijatelj". Taj isti Toma koji dolazak Hilari Klinton na mesto državne sekretarke vodeće sile sveta prokomentariše "da je nešto znala sačuvala bi muža". Toliko je to kvalitetna definicija i kvalitetna politička praksa.

U skladu sa takvom praksom imamo Vuka Jeremića koji radi i govori ono što Tadić misli a čemu Toma aplaudira. Pa za nekoliko meseci, taman negde otkada se raspadoše radikali "zaratismo" sa svima oko sebe, a Aleksandar Vučić postade najpoželjnij političar iz Srbije za posetu Hrvatskoj.

NIS je isporučen Rusima za bratsku pomoć oko Kosova, EPS će biti isporučen da bi prošao gasovod, a Jeremić je već povukao "crvenu crtu" ukoliko dođe do upitnosti glede parole "i Evropa i Kosovo".. 

Sve ovo će biti "okidač" da se odmrzne zamrznuti sukob unutar DS-a. Led se još drži, pa je ovih dana Tadić u smislu jačanju toga leda ( iako se kaže da je to uradio Cvetković, odnosno da je to sporazum Cvetković - Pajtić), dao vojvođanskom DS-u, odnosno drugoj struji od one "dvorske", 90 procenata od novca koji će Rusi platiti za NIS. Hmmm..dobro, taj sukob dve struje nema veze sa geografskim podelama, ali ima veze sa ljudima koji se identifikuju kao stranački i u drugom su planu u odnosu na one dvorske, odnosno predsednikove.

Došla je finansijska i ekonomska kriza i vrlo brzo će doći do rekonstrukcije vlade. Novi mandatar će biti Vuk Jeremić a u vladu će ući Toma Nikolić. To će se opravdati krizom i biće saopšteno da je to vlada nacionalnoga jedinstva. Druga struja u DS-u biće još više marginalizovana. Od toga časa počeće njihov vidljivi otpor, a uskoro i cepanje. Možda se onda u politički život vrati i Zoran Živković...

 

 

 

 



Komentari (82)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:38 21.12.2008

Nuklearna demokratija ?

Neka cepacina u svakom slucaju, a ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:51 21.12.2008

Re: Nuklearna demokratija ?

Ninoslav Randjelovic
Neka cepacina u svakom slucaju, a ?

Neminovno...Toliko se naoblačilo da mora kiša...o))
pozz
adam weisphaut adam weisphaut 14:57 21.12.2008

Re: Nuklearna demokratija ?

Dokle god u srpskim strankama vlada ovakva unutarpartijska demokratija mogućnost za cepanje će biti ad infinitum <_<
Btw.već duže vreme na netu vidim šumove da je baza nezadovljna delovanjem i moći dvora.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:03 21.12.2008

Re: Nuklearna demokratija ?

adam weisphaut
Dokle god u srpskim strankama vlada ovakva unutarpartijska demokratija mogućnost za cepanje će biti ad infinitum
Btw.već duže vreme na netu vidim šumove da je baza nezadovljna delovanjem i moći dvora.

Skoro sam bio na nekim skupovima gde se priča o spoljnoj politici. I ljudi iz DS-a govore potpuno suprotno od onoga što je njihova zvanična politika...E, sad..moguće je da je to prizvod Ćosićevog shvatanja politike kao obmane, kao zavere...ali mislim da nije. prosto vidi se to neslaganje.
I ovde nije pitanje baze...nego pitanje razlika među važnim ljudima tamo..
milosib92 milosib92 23:12 21.12.2008

Re: Nuklearna demokratija ?

Drago Kovacevic

Skoro sam bio na nekim skupovima gde se priča o spoljnoj politici. I ljudi iz DS-a govore potpuno suprotno od onoga što je njihova zvanična politika.....

Gosn Drago, dokle ćete više biti opterećeni razlazom sa ds-om i objašnjavati okolo kako članstvo ds-a u stvari misli isto kao vi, ali eto nema hrabrosti za konačan čin? Da nije ono što je babi milo...
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:13 21.12.2008

Predikcije

Kada sam, početkom prošloga leta prognozirao cepanje SRS-a, napisao sam da će, neminovno uslediti i cepanje DS-a, ali ne sada, ne u najbližoj budućnosti, nego u roku od jednoga, najviše dva izborna ciklusa.


Gosn. Kovačeviću, beskrajno me zabavljaju vaše predikcije i pomno ih pratim, i koliko vidim - za sada vam baš dobro ide!
De, priznajte da vam je astrologija hobi!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:15 21.12.2008

Re: Predikcije

Krugolina Borup
Kada sam, početkom prošloga leta prognozirao cepanje SRS-a, napisao sam da će, neminovno uslediti i cepanje DS-a, ali ne sada, ne u najbližoj budućnosti, nego u roku od jednoga, najviše dva izborna ciklusa.


Gosn. Kovačeviću, beskrajno me zabavljaju vaše predikcije i pomno ih pratim, i koliko vidim - za sada vam baš dobro ide!
De, priznajte da vam je astrologija hobi!

Nije, astrologija me nervira..o))

Krugolina Borup Krugolina Borup 20:09 21.12.2008

Re: Predikcije

Drago Kovacevic

Nije, astrologija me nervira..o))


Eto ti sad.
Bilo kako bilo, vama te predikcije idu od ruke... oduzećete 'leba nama astrolozima!
Dr M Dr M 21:24 21.12.2008

Re: Predikcije

Bilo kako bilo, vama te predikcije idu od ruke... oduzećete 'leba nama astrolozima


Lako je njemu!
Razmatra samo nekoliko znakova, i samo jedan podznak, novac.
Astrolozima je teze:))
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:12 22.12.2008

Re: Predikcije

ma ne. njegov uspeh u predvidjanju je jednostavan. kad god pogreshi samo kazhe
Sada korigujem tu ocenu.
solskjaer solskjaer 15:29 21.12.2008

Drago,

pitali jednom kolege novinari Bata Djoru (Milovan Djoric, bivsi selektor takodje bivse SRJ) zasto na poziciji zadnjeg veznog forsria vec isluzenog Slavisu Jokanovica, sadasnjeg trenera Partizana. "Ja boljeg od Jokana nemam," rece Djora. I svi zacutase jer stvarno, muku smo mucili na toj poziciji. Mislim da je tvoja analiza vise plod tvojih zelja nego stvarnosti, tesko da je iko od delimicno nezadovoljnih u DS-u dovoljno lud da se upusta u rizik formiranja nekog novog LDP-a u sadasnjim uslovima, kada medju opravdano razocaranim i politkom zgadjenim gradjanima vlada veca apatija nego ikada. Znam da se neces sloziti ali mi od Borisa trenutno boljeg nemamo, sa svim njegovim manama. Pozdrav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:35 21.12.2008

Re: Drago,

solskjaer
pitali jednom kolege novinari Bata Djoru (Milovan Djoric, bivsi selektor takodje bivse SRJ) zasto na poziciji zadnjeg veznog forsria vec isluzenog Slavisu Jokanovica, sadasnjeg trenera Partizana. "Ja boljeg od Jokana nemam," rece Djora. I svi zacutase jer stvarno, muku smo mucili na toj poziciji. Mislim da je tvoja analiza vise plod tvojih zelja nego stvarnosti, tesko da je iko od delimicno nezadovoljnih u DS-u dovoljno lud da se upusta u rizik formiranja nekog novog LDP-a u sadasnjim uslovima, kada medju opravdano razocaranim i politkom zgadjenim gradjanima vlada veca apatija nego ikada. Znam da se neces sloziti ali mi od Borisa trenutno boljeg nemamo, sa svim njegovim manama. Pozdrav.

Mislim da ovo nema veze sa nekim novim LDP-om..ali da će doći do rascepa. Ovde praviti stranku nije nikakav rizik.
Kriza će ubrzati "trošenje" ove politike.
Oko zadnjega, naravno da se ne slažem..
solskjaer solskjaer 16:30 21.12.2008

Re: Drago,

"Mislim da ovo nema veze sa nekim novim LDP-om..ali da će doći do rascepa. Ovde praviti stranku nije nikakav rizik.
Kriza će ubrzati "trošenje" ove politike.
Oko zadnjega, naravno da se ne slažem.."

Naprotiv, kriza ce usloviti nastavak sadasnje politike jer za neku drugu je potrebna finansijska inekcija krizom zahvacenog Zapada. Iz istog razloga se niko nece upustati u osnivanje jos jedne kvazi-evropske kombi stranke kakvih vec imamo napretek. Praviti stranku ovde DO SADA nije bio nikakav rizik (zato sto je uvek bilo dovoljno ovaca za sisanje, ha) ali sada je nesiplativo jer su "mangupi u nasim redovima" pocistili sve sa slavske trpeze. Pozdrav.
dolybell92 dolybell92 19:22 21.12.2008

Re: Drago,

Znam da se neces sloziti ali mi od Borisa trenutno boljeg nemamo, sa svim njegovim manama. Pozdrav.


Ako boljeg nemamo - za OVAKVO vođenje (?) države,
bolji nije ni potreban...
mariopan mariopan 19:30 21.12.2008

Re: Drago,

dolybell92
Znam da se neces sloziti ali mi od Borisa trenutno boljeg nemamo, sa svim njegovim manama. Pozdrav.


Ako boljeg nemamo - za OVAKVO vođenje (?) države,
bolji nije ni potreban...

OVAKO bih i ja mogla da je vodim a mozda i bolje
adam weisphaut adam weisphaut 19:33 21.12.2008

Re: Drago,

OVAKO

Ne bi bilo razlike.
Garant.
solskjaer solskjaer 21:50 21.12.2008

Re: Drago,

mariopan

dolybell92
Znam da se neces sloziti ali mi od Borisa trenutno boljeg nemamo, sa svim njegovim manama. Pozdrav. Ako boljeg nemamo - za OVAKVO vođenje (?) države, bolji nije ni potreban... OVAKO bih i ja mogla da je vodim a mozda i bolje


Izvini, ajde onda budi konkretna (i makar malo ozbiljna ako si u stanju) pa reci ko bi to bolje od Tadica, kojeg uopste ne idolizujem niti idealizujem, vodio ovu i ovakvu drzavu i sta bi se to dramaticno promenilo na bolje za sve njene gradjane?
Dr M Dr M 23:18 21.12.2008

Re: Drago,

ko bi to bolje od Tadica, kojeg uopste ne idolizujem niti idealizujem, vodio ovu i ovakvu drzavu


Kad bi je vodio Zoran Zivkovic, drzava ne bi bila ni ova ni ovakva...
treger92 treger92 03:14 22.12.2008

Re: Drago,

Pa evo recimo tvoj Tadić ima samo jedn uspešan potez a to je 80% plate za ženu.I to je za njega maksimum. On i njegov tata me podsećaju na ona dva lika iz filma ko to tamo peva Boris je za volanom a tata je kondukter.Do sada je vodio zemlju vezanih očiju a od sada je vozi u rikverc.
Dr M Dr M 08:06 22.12.2008

Re: Drago,

treger92
Pa evo recimo tvoj Tadić ima samo jedn uspešan potez a to je 80% plate za ženu.I to je za njega maksimum. On i njegov tata me podsećaju na ona dva lika iz filma ko to tamo peva Boris je za volanom a tata je kondukter.Do sada je vodio zemlju vezanih očiju a od sada je vozi u rikverc.


I jos vice: "Vozi Misko..."!
switch92 switch92 15:38 21.12.2008

"Za Evropsku Srbiju"

To ovoga časa oseća Dinkić i njegova interesna zajednica ali bi se moglo dogoditi da iz svega ipak, baš Dinkić izvuče neki politički profit, mada su mu sada izgledni slabiji nego bilo kada u skorijoj prošlosti kad je na ovakvim sukobima lovio neki ćar.


Dinkic ce vrlo verovatno profitirati. On je postao expert za ovakve situacije. Naime, jako cesto su ovakvi njegovi nastupi lomili vlade. Ukoliko se dobro secam, prva vlada Kostunice dr Voje je upravo pala, zbog Mladjinog izlaska iz iste, a sve po amanetu experta Labusa Miroljuba, koji je pritisnuo escape dugme, onog momenta kada su evro-integracije stale. Druga vlada Kostunice dr Voje je upala u zescu krizu, kada je Mladja odbio da finansira Kosovske dugove. Tada je Mladja izasao kao pobednik, a vlada opet pala!

Ovo sve govori u prilog: "Ko na Mladju krene, u startu je naj..." Ima Mladja nesto rusilacko u sebi i izgura taj fajt do kraja (Karic, Dzukelic, Parivodic,......mnogo je clanova kluba)


U međunarodnim odnosima vlada logika - "I Evropa i Kosovo", i Rusija i EU, i Iran i Irska, i kupus i pasulj..

NIS je isporučen Rusima za bratsku pomoć oko Kosova, EPS će biti isporučen da bi prošao gasovod, a Jeremić je već povukao "crvenu crtu" ukoliko dođe do upitnosti glede parole "i Evropa i Kosovo"..


E, nadam se da ce ovo biraci umeti da kazne na iducim izborima!
Poceli smo opet da se svadjamo sa komsijama i da se na sav glas zalimo kako nas svi mrze! Ovo me neodoljivo podseca na nekog lenjog klinca, koji popije kecinu u skoli, pa se roditeljima pravda kako ga nastavnica mrzi, a drugari iz razreda mu ne daju da prepisuje! Alo rodjace, pa ne treba Evropa da pocne da lici na Srbiju, nego treba Srbija da pocne da lici na Evropu.
Poslednji put kada sam bio u Srbiji, BG je bio izlepljen Borisovim plakatima! "Za Evropsku Srbiju", poruka mu bese. On, Mladja i Djilas pokazuju prsticima ka Evropi. Od Evrope ostade evropski deo Rusije....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:49 21.12.2008

Re: "Za Evropsku Srbiju"

Poceli smo opet da se svadjamo sa komsijama i da se na sav glas zalimo kako nas svi mrze! Ovo me neodoljivo podseca na nekog lenjog klinca, koji popije kecinu u skoli, pa se roditeljima pravda kako ga nastavnica mrzi, a drugari iz razreda mu ne daju da prepisuje! Alo rodjace, pa ne treba Evropa da pocne da lici na Srbiju, nego treba Srbija da pocne da lici na Evropu.

Svađa služi najviše skrivanju vlastitih slabosti i više je alibi za nesposobnost nego nešto drugo. Mislim čak da je ovo sa Hrvatskom potpuno sinhronizovano....
neverovatnimiki neverovatnimiki 16:02 21.12.2008

Boris vs Tadic

Bice dobro,ako bude onako kako Vi predvidjate.Naravno,lose je ako Toma I Vucic dodju na vlast,ali je daleko losije ovo stanje koje sada (po)stoji.
Boris Tadic i onako nema vise neke veze sa DS-om.Ni sa ovim 'svojim',a ni sa bivsim Djindjicevim.Jedino sto uspeva je da DS drzi pod kontrolom i to skoro jedino na nacin tako da clanovi i simpatizeri DS-a glasaju za njega na izborima,a sve pod pretnjom od 'zlog' Nikolica.
Uobichajeno je da ljudi koji dospeju u neke maglovite visine vlasti izgube odnos sa obicnjim narodom,sa malim problemina...Ali Boris Tadic je,sa svog brezuljka koji on voli da naziva Olimpus Mons,izgubio realnost i sa sopstvenom strankom,sa stranackim kolegama,sa ljudima sa kojima je saradjivao...
Ali taj privid jedinstva,a sve u strahu od 'mrskog'nam Nikolica,gubi bitku pred prividom razlika izmedju kaolicije Tadic-Nikolic-Dacic.
ALi mi u Srbiji uvek znamo sta ce bti.Nas neizvesnost ne muci.Tacno 31.12. ce da se zavrsi 2008.godina.Osmog marta ce da bude Medjunarodni Dan zena,kisa nikada nece da padne ako nema oblaka,a kada je oblacno Sunce sijati nece,Zemlja zce za 365 dana da se okrene tacno jednput oko Sunca,Mocart je najveci kompozitor ikada...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:10 21.12.2008

Re: Boris vs Tadic

Ali taj privid jedinstva,a sve u strahu od 'mrskog'nam Nikolica,gubi bitku pred prividom razlika izmedju kaolicije Tadic-Nikolic-Dacic.

Sledeća parola će biti "jedinstvo i stabilnost zbog odbrane Kosova"...
dragoljub92 dragoljub92 16:04 21.12.2008

еј

драго,немамси време за политику ,тепам се са заостали у развоју(читај традиционалисти)
сору(sorry na internešnel ingliš)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:11 21.12.2008

Re: еј

dragoljub92
драго,немамси време за политику ,тепам се са заостали у развоју(читај традиционалисти)
сору(sorry na internešnel ingliš)

hahaha, razumem Dragoljube...
dilan_dog_93 dilan_dog_93 16:26 21.12.2008

@

Drago Kovacevic
Tako se dogodilo, što reče Čanak, da je Goran Knežević u zatvoru a Velja Ilić ili njegovi Jocić i Šarančić na slobodi. Dakle, obaveza predsednika je da proritetno u okviru stranke drži konce, a da na nivou države obezbeđuje nedeklarisani ali ipak duhom postojeći ustavni princip partiokratije.


dilan_dog_93 dilan_dog_93 16:31 21.12.2008

Re: @

Na tribini Odbora za istinu o Goranu Kneževiću pod nazivom “Reč odbrane”, koja je održana u Kulturnom centru Zrenjanina, govorili su advokati odbrane, Vićentije Darijević i Krsto Bobot. Darijević je tom prilikom rekao da je do sada saslušano 17 svedoka, ali da ni jedan od njih, čak ni na indirektan način, nije u bilo kojem negativnom kontekstu pomenuo Gorana Kneževića. On je dodao i da elementi koji za sada postoje u predmetu ničim ne ukazuju da se radi o organizovanom kriminalu. Krsto Bobot je istakao da ne postoji činjenična osnovanost opužbi, kao i da je u dosadašnjem postupku bilo očiglednih kršenja građanskih prava Kneževića, koja su inače garantovana međunarodnim i domaćim konvencijama, ustavom i zakonom o krivičnom postupku. Oba advokata su izrazila optimizam što se tiče krajnjeg ishoda postupka, ali i bojazan da bi tužilaštvo moglo koristiti zahtev za proširenje istrage kao sredstvo što dužeg zadržavanja okrivljenih u pritvoru.
drug.clan drug.clan 16:37 21.12.2008

Re: @

dilan_dog_93
Na tribini Odbora za istinu o Goranu Kneževiću pod nazivom “Reč odbrane”, koja je održana u Kulturnom centru Zrenjanina, govorili su advokati odbrane, Vićentije Darijević i Krsto Bobot. Darijević je tom prilikom rekao da je do sada saslušano 17 svedoka, ali da ni jedan od njih, čak ni na indirektan način, nije u bilo kojem negativnom kontekstu pomenuo Gorana Kneževića. On je dodao i da elementi koji za sada postoje u predmetu ničim ne ukazuju da se radi o organizovanom kriminalu. Krsto Bobot je istakao da ne postoji činjenična osnovanost opužbi, kao i da je u dosadašnjem postupku bilo očiglednih kršenja građanskih prava Kneževića, koja su inače garantovana međunarodnim i domaćim konvencijama, ustavom i zakonom o krivičnom postupku. Oba advokata su izrazila optimizam što se tiče krajnjeg ishoda postupka, ali i bojazan da bi tužilaštvo moglo koristiti zahtev za proširenje istrage kao sredstvo što dužeg zadržavanja okrivljenih u pritvoru.


Knezevic po pitanju korupcije ni gori ni bolji od bilo kog clana glavnog odbora bilo koje partije na vlasti.

Sledeci je Jesic na redu?
dilan_dog_93 dilan_dog_93 16:44 21.12.2008

Re: @


ta pretpostavka pojavila se u raznim novinama ubrzo nakon hapsenja Knezevica .
Medjutim, Jesic je omah reagovao tako sto je najavio da ce tuziti sve
listove koji budu navodili bilo kakve netacne cinjenice u vezi sa njim.
tyson tyson 22:31 21.12.2008

Re: @

dilan_dog_93
najavio da ce tuziti sve listove koji budu navodili bilo kakve netacne cinjenice u vezi sa njim.
Pa nije valjda baš rekao netačne činjenice?!




dilan_dog_93 dilan_dog_93 00:25 22.12.2008

Re: @

pretpostavljam da je bolje da sam rekao netacne navode ili nesto slicno...
thefreak thefreak 16:27 21.12.2008

Iz DS-a ce otici...

...ili mozda ga pocepati oni koji nisu uspeli da dobiju deo kolaca koji izgleda dobijaju samo Tadiceve slihtare.Jbg nista novo u zemlji Srbiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:28 21.12.2008

Re: Iz DS-a ce otici...

thefreak
...ili mozda ga pocepati oni koji nisu uspeli da dobiju deo kolaca koji izgleda dobijaju samo Tadiceve slihtare.Jbg nista novo u zemlji Srbiji.

Mala bara, puno krokodila....
dolybell92 dolybell92 19:25 21.12.2008

Re: Iz DS-a ce otici...

Mala bara, puno krokodila....


To je daleko od krokodila.... a nije ni neka bara..
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 21:08 21.12.2008

Re: Iz DS-a ce otici...

thefreak
...ili mozda ga pocepati oni koji nisu uspeli da dobiju deo kolaca koji izgleda dobijaju samo Tadiceve slihtare.Jbg nista novo u zemlji Srbiji.


Da li ce sutra kad LDP udje u vladu ili neko iz NVO dobije funkciju u nekom ministarstvu svi ti pojedinci poneti titulu "slihtare" ?

Kako bi ste vi uredili politicki zivot u jednoj zemlji i da li se politicke funkcije bilo gde odredjuju na drugaciji nacin ?

Zar nije ugodnije stajati sa strane, pljuckati, deliti titule a kad treba ici na pecanje ?

Muka mi je od "slihtara" ali mi je jos vise muka od ovih koji vise znaju sta nece nego sta hoce.
Sto rece Branko Copic bas ste kontra-protivni i nista drugo.
neverovatnimiki neverovatnimiki 16:30 21.12.2008

Izgubljeni u prevodu!

Nema sledece parole!Nema nicega.Nama je ostalo jos to malo duse(matematicki-prostorno-geografski 12,5%) i nam je jedini cilj da je sacuvamo.Nema disanja,nema probave,digestivnog trakta,nema opasnosti od slobodnih radikala i (t)umornih politicara...Odabrali smo carstvo duhovito i to nam je sto nam je.
Covek moze da zivi bez srceta,mozga,prstova...moze cak i bez 87,5% d(r)ustva koje nije bitno za dalji opstanak nasega organizma,ali bez 12,5% ne moz' da zivi ni trenutak.Tako mi teritorijanog integriteta i suvereniteta u principijelnoj politici za ocuvanje mongolskih prerija!
drug.clan drug.clan 16:35 21.12.2008

nedemokratske partije u kvazidemokratskoj.

Sa nedemokratskim patijama nema demokratske drzave jer demokratija kao sistem mora ici odozdo a demokratska stranka je trenutno najnedomkratskija partija u Srbiji. Iako su se pre par godina (posle ubistva Djindjica) u situaciji da nemaji mocnog vodui u prilici da nesto naprave po pitanju demokratizacije partije DS je uspeo da se pretvori u totalitaristicku partiju sa gospodinom Borisom na celu kojeme bi i veliki diktatori srbije mogli pozavideti.

Ono sto celu pricu cini kos zanimljivijom je da se nekako u isto vreme SPS prijateljski saveznik Borisov, polako pretvorio u "najdemokratskiju" partiju u zemlji, naime najmanje totalitarnu.


I sada se postavlja pitanje sta uraditi na sledecim izborima?

Nista jer su izbori u srbiji sada vec samo deo folklora oblacenja svecane odece, odlaska na biracko mesto i iscekivanja koalicionog sporazuma tacno 60 dana posle izbora.

Odlaskom i glsanjem pod najnedomokartskijim izbornim zakonom u evropi, glasanjem za totalitarne partije koje posle izbora sa lista od 250 kandidata za poslanike uvek izaberu one najgore i najposlusnije. Uvodjenjem teritorijalnog neposrednog izbora poslanika (po imenu i prezimenu) bi se vodjama partija izbila vlast iz ruku, poslanici bi se nasli u situaciji da su licno odgovorni za svoja dela, minijaturne ucenjivacke partije bi nestale, kvalietetni pojedinci bi dobili priliku da se umesaju u politicki zivot bez potrebe ulizivanja Borisima, Veljama i Mladjama.

Ovakav sistem bi naravno doneo i nestabilnost vlastu u pocetku ali nasa glavna boljka nije nestabilnost vlasti vec totalitarizam, korupcija na svakom nivou i lopovluk.

Idealan scenario bi bio i direktan izbor sudija na izborima posto je sudski sistem postao otvorena rana naseg drustva.
Jedino ovakav nacin sprovodjenja demokratije moze uvesti demokratiju u partije pa onda i u Srbiju.
dzudi dzudi 17:01 21.12.2008

Poštovani Drago

Već sam dala preporuku za ovaj tekst.

Slažem se sa Vama. Mada, mislim da će možda biti i novih izbora, kako bi se izbegle afere i aferice koje postoje i kako bi se zataškalo sve.

I eto nama SNS u Vladi- i to u godini za koju svi predviđaju da će biti krična, posebno na ekonomskom planu.

Ko preživi - pričaće...

Veliki pozdrav!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:05 21.12.2008

Re: Poštovani Drago

dzudi
Već sam dala preporuku za ovaj tekst.

Slažem se sa Vama. Mada, mislim da će možda biti i novih izbora, kako bi se izbegle afere i aferice koje postoje i kako bi se zataškalo sve.

I eto nama SNS u Vladi- i to u godini za koju svi predviđaju da će biti krična, posebno na ekonomskom planu.

Ko preživi - pričaće...

Veliki pozdrav!


Sasvim moguće...i to bi moglo malo odlžiti ono što će se dogoditi..
Hvala i pozdrav i Vama..
Covek u belom Covek u belom 17:16 21.12.2008

Drago Nostradamus

Sto je babi (dobro moze i dedi) milo to joj se i snilo...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:19 21.12.2008

Re: Drago Nostradamus

Covek u belom
Sto je babi (dobro moze i dedi) milo to joj se i snilo...

Svaki put si napisao nešto slično, i svaki put bilo kako kažem...
neverovatnimiki neverovatnimiki 17:21 21.12.2008

Re: Drago Nostradamus

Drago Kovacevic
Covek u belom
Sto je babi (dobro moze i dedi) milo to joj se i snilo...

Svaki put si napisao nešto slično, i svaki put bilo kako kažem...


I svaki put je sunce izaslo ujutru, a zaslo uvece.
Sunce to radi zato sto je ono danju ljudima najpotrebnije.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:25 21.12.2008

Re: Drago Nostradamus

neverovatnimiki
Drago Kovacevic
Covek u belom
Sto je babi (dobro moze i dedi) milo to joj se i snilo...

Svaki put si napisao nešto slično, i svaki put bilo kako kažem...


I svaki put je sunce izaslo ujutru, a zaslo uvece.
Sunce to radi zato sto je ono danju ljudima najpotrebnije.

Da...ali ovo nije adekvatno...
Bilo bi recimo adekvatno da kažemo kako i konj može orati, ali ljudi ipak kupuju traktore...
Covek u belom Covek u belom 17:27 21.12.2008

Re: Drago Nostradamus

Drago Kovacevic
Svaki put si napisao nešto slično, i svaki put bilo kako kažem...
Drago: DSS ostaje u vladi 100%, Kostunica premijer.
Ti si Drago ko tipicni srpski kladionicar, misli da poznaje fudbal najbolje na svetu, a ceo zivot nema ni prebijene pare, zato sto je "mnogo" dobar na kladionici. Iskreno, los si ti prijatelju i za opstinsku ligu, a kamoli za prvu ili drugu. To sto si nekad igrao opstinsku, i povremeno regionalnu nije to zato sto si bio dobar, no sto su te lige bile poprilicno lose...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:45 21.12.2008

Re: Drago Nostradamus

Drago: DSS ostaje u vladi 100%, Kostunica premijer.

Da, ali je odmah po tome bilo jasno da se radikali cepaju...No to je za tebe komplikovana aparatura...
Tadić se opredelio za Tomu Nikolića a ne Koštunicu, jer će "pojesti" Koštuničine birače lakše, što on što Toma.
I Toma ti je čitavo vreme u vlasti samo se to ne vidi...dok ne bude i tebi vidljivo...
Uostalom tvorci partiokratskoga Ustava su njih trojica....ubrzo će na političkoj sceni ostati njih dvojica...
AlexDunja AlexDunja 18:06 21.12.2008

Re: Drago Nostradamus

Uostalom tvorci partiokratskoga Ustava su njih trojica....ubrzo će na političkoj sceni ostati njih dvojica...

e, drago, i ja sam nesto mislila
da b.t. vise voli kostunicu,
secas se, nije davno bilo
kad su gugutali kao tatjana i onjegin,
a sada, ni pisma ni razglednice:)

edit:)
telegram:
zivot je bio protiv nas!
dali76 dali76 17:29 21.12.2008

prica o dve Srbije

Paradoks ili ne upravo tkzv liberalno opredeljeni politicari su doveli do autokratizacije Demokratske stranke.
Podjela na dve Srbije jeste stav koji gotovo sigurno garantuje Demokratama vlast. Hoce li se oni osuti,oce li se stvoriti neki novi Jovanovic nece nista promjeniti u odnosu snag ate prve,il ako hocete druge Srbije u zavisnosti ko kako gleda pod kojim rednim brojem tkzv jednu il drugu Srbiju.
Moze li LDP postati DS a DS LDP?Kad ovo pitam mislim na odnos snaga ne na politiku jedne od te dve stranke.

Meni se licno ne dopada ni Kostunica, ni Nikolic a jos manje Todorovic.
Ali prica kako je jedna Srbija propast a druga rijesenje ostavlja dovoljan prostor ovoj “drugoj” Srbiji koja je manje zlo da bude zla kolko god hoce jer zaboga uvijek nam preti ponor druge Srbije.
DS bi bila valda jos I gora da nije Canka u toj koaliciji I mozda LDP u gradskoj podrsci.
Je love dvije stranke igraju ,dovoljno pozitivnu ulogu u kako bi ja rekao “demokratizaciji” Demokrata tesko je reci.
Jedno jeste sigurno , to ponavljanje do iznemoglosti o tkzv dve Srbije ,najvise od strane vjecitih gubitnika bilokojih izbora , dovodi do toga da se gospodin Tadic sve komotnije osjeca.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:37 21.12.2008

Re: prica o dve Srbije

Jedno jeste sigurno , to ponavljanje do iznemoglosti o tkzv dve Srbije ,najvise od strane vjecitih gubitnika bilokojih izbora , dovodi do toga da se gospodin Tadic sve komotnije osjeca.
*novo

Mislim da si ovde pomešao uzroke i posledice..
Ali o tome neki drugi put...
dali76 dali76 17:59 21.12.2008

Re: prica o dve Srbije

kako hocete ..nadam se da nisam iskocio iz kolosjeka vase teme ..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:01 21.12.2008

Re: prica o dve Srbije

dali76
kako hocete ..nadam se da nisam iskocio iz kolosjeka vase teme ..

dali76
kako hocete ..nadam se da nisam iskocio iz kolosjeka vase teme ..

Ne, ne...Čak si mi dao šlagvort za sledeću temu..Mnogo polemičniju od ove...
dali76 dali76 18:37 21.12.2008

Re: prica o dve Srbije

e pa morate castiti ondak
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:59 21.12.2008

voz za nigde!

čitav prostor ex-yu je naseljen malim, zlobnim, osvetničkim narodima, koji su ispali iz voza nekoliko stanica pre civilizacije.
a kad uđeš u pogrešan voz, sve su stanice pogrešne.
mnogo mi se sviđa ta poslovica jer tako belodano odslikava našu stvarnost.
ušli smo u pogrešan voz 87. i sve dalje je logično, iako se to nama ne sviđa.

ds je stranka koja ima fiktivnu snagu.
drugim rečima, pazarili su ljude.
ako ne pristigne reket, ode snaga.

ne reče li onaj pastor junior da su iza leđa pregovarali i nagovarali rizu halimija?
pa to im je u krvi.
eno su pazarili i st. protića.
niko takve hvalospeve ne peva vuku jeremiću ko taj protić (što je pala cena lojalnosti!) i to
jednom bivšem sps-vom mladom jurišnom kadru.

a tog jeremića ako neko ne zaustavi na vreme, na.... smo svi skupa s njim.
dali76 dali76 18:35 21.12.2008

Re: voz za nigde!

dobro zvuci ,mislim filozofski , no ako ste u pravu spasa nema niti poente zaustavljati bilo koga pa gosn jeremica jer voz je opet isti a stanice su sve ionako pogresne ?
tyson tyson 22:40 21.12.2008

Re: voz za nigde!

Exitus Letalis
čitav prostor ex-yu je naseljen malim, zlobnim, osvetničkim narodima, koji su ispali iz voza nekoliko stanica pre civilizacije.
Ovo zvuči, onako, baš kao iz neke minhenske pivnice 1933. godine.

Samo fali neka prigodna karikatura da ilustruje tezu...






miosam miosam 18:50 21.12.2008

Nostrdamuse-izvini omaklo mi se.

Послао: Сре Јун 04, 2008 9:51 pm Ovo dole sam napisao, vidite kad, i vidite u koliko sati i sekundi.

--------------------------------------------------------------------------------

Jednostavno, ako Toma ne udje u novu vladu, to je kraj i konačan krah ideologije kao takve koju je negovao i počesto silovao sam vrh SRS-a...naprosto za sta su se zalagali, pričali sve je propalo i otislo do djavola!Zalagali su se za Jugoslaviju, otislo, zalagali su se za SRJ-otišlo, zalagali se unitarnu Srbiju i Crnu Goru-otislo! Zalagali su se za Krajunu republiku-otislo za vjek vjekova, zalagali su se Kosovo pod Srbijom, otislo za navek!

Dakle, sve ideologije su oduvane i otisle u param parčad.Budućnost Radikala ima samo jednu šansu, da batale sve imbecilne i političke geopolitičke priče i fatamorgane, i da se okrenu Srbiji od Bujanovca do Subotice, to jest životu ljudi koji tu obitavaju i bitišu.

Sto pre to shvate, sto pre zaobnove partiju novim licima i novim redefinisanim programom, šansa da učestvuju nekada u vlasti se povećava.U surotnom, doći će do rasula kakav je doživeo PSS B. Karićev.E sad da sve ovo zaživi, da se ostvari, može da zakoči samo jedan čovek-koji nije u Srbiji trenutno i jedan koji je još uvek u Magistratu, a zove se Dragan Todorović koji je radikalniji i od samog Vojislava Seselja.

Naprosto SRS-je izgubio kompas, na njihovu sreću nikada nisu dobili 51 % koje su priželjkivvali od 5.oktobra do danas, tim pre bi otisli u istoriju, ovako mogu da se bezbolnije prekomozitom stranke spasu rasula i nestanka stranke.



nebesky nebesky 19:22 21.12.2008

Prognoza

Daj, Drago, leba ti oće li opet izaći 3. Ili 34?
Reci nešto, velika je lova u pitanju...
mariopan mariopan 19:46 21.12.2008

Re: Prognoza

nebesky
Daj, Drago, leba ti oće li opet izaći 3. Ili 34?
Reci nešto, velika je lova u pitanju...

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:48 21.12.2008

POLITIKA KAO SUDBINA

Šta se dešava sa povratkom oduzete imovine?
Sve države bivše Jugoslavije već su donele zakone o restituciji i sprovele ih u delo,
sem Srbije!
Šta se dešava sa Zakonom o lustraciji? Šta je da dosijeima tajnih službi? Šta je sa reformom BIA-a?
Šta je sa ubistvima novinarke Dade Vujasinović i novinara Slavka Ćuruvije i Milana Pantića?
Šta je sa Jovankom Broz, koja je, evo, već skoro 30 (trideset) godina u kućnom pritvoru?
Šta je sa monopolima u Srbiji?
Šta je sa evropskim integracijama?
Šta je sa kandidaturom Srbije za EU?

Zaključak: Srbiju prati prokletstvo političke impotencije? Sem Josipa Broza, da li je Srbija imala još neku politički potentnu ličnost?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:59 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Zaključak: Srbiju prati prokletstvo političke impotencije? Sem Josipa Broza, da li je Srbija imala još neku politički potentnu ličnost?
*novo

Ne...Možda bi rešenje bilo da prošetamo do Zagorja i probamo naći nekog novog Tita..
Šalim se naravno, ali ono što je u svemu ovome najgore jeste da aktuelna ekipa u ovome što imamo stvarno ništa ne bi menjala. Njima je sjajno, ovo su njihovi blistavi trenutci.....a izgovora koliko hoćeš. Kad se nešto traži, Kosovo je uvek ključni razlog. Ja mislim dsa trenutnu elitu dotuklo kad bi im neko rekao - evo..da rešimo Kosovo kako vi kažete -
Sada imaju i drugi izgovor..Globalna kriza -
I ništa od ovoga što si naveo neće rešavati do sudnjega dana..
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:15 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Etjen de la Boesi je daleke 1548. godine napisao delo "Rasprava o dobrovoljnom ropstvu", sa podnaslovom: "U slavu slobode, a protiv tiranije". Ovaj vrsni mislilac je imao ambiciju da objasni zašto se obespravIjena većina ne pobuni. Tiranija se održava, jer podanici ne vide mogućnost bilo kakve promene i ne preduzimaju ni najmanji korak pro­tiv tiranije; jer tiranin okuplja oko sebe one koji su njemu najsličniji, koji imaju ispod sebe stotine i hiljade onih koji od njih imaju koristi. "Čim neki kralj proglasi sebe tiraninom... sve to što je loše, sav izrod kraljevstva okupi se oko njega i podržava ga kako bi imao deo ple­na i kako bi svaki i sam bio mali tiranin pod velikim tiraninom."

Gledam pobunjenu omladinu Grčke, koja jedina u Evropi i u svetu daje znake života!
Ima li ovde na Balkanu života pre smrti!?
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:20 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Šta se dešava sa povratkom oduzete imovine?
Sve države bivše Jugoslavije već su donele zakone o restituciji i sprovele ih u delo,
sem Srbije!

a ako je ikad bude, hoće li se vratiti i jevrejima imovina koju s drpili nedićevci?
jel to uračunato uopšte?
Šta se dešava sa Zakonom o lustraciji? Šta je da dosijeima tajnih službi? Šta je sa reformom BIA-a?

pojela maca!
Šta je sa monopolima u Srbiji?

kakav monopol?
pa jel ima monopola u srbiji?
reko ministar, onaj što piše pesme, da nema.
Šta je sa evropskim integracijama?

ništa.
koj će nam to.
pa zar nije reko vladika nikolaj da odatle ide sve zlo.
počev od kupanja i kulture.
a nije ni ekološki trošiti tolku vodu.
i da nema svinjokolja i prasiča iz gepeka i krivih krastavaca.

naša zaostalos' je naša prednos' - izvor drenova.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:24 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Filip Mladenović
Etjen de la Boesi je daleke 1548. godine napisao delo "Rasprava o dobrovoljnom ropstvu", sa podnaslovom: "U slavu slobode, a protiv tiranije". Ovaj vrsni mislilac je imao ambiciju da objasni zašto se obespravIjena većina ne pobuni. Tiranija se održava, jer podanici ne vide mogućnost bilo kakve promene i ne preduzimaju ni najmanji korak pro­tiv tiranije; jer tiranin okuplja oko sebe one koji su njemu najsličniji, koji imaju ispod sebe stotine i hiljade onih koji od njih imaju koristi. "Čim neki kralj proglasi sebe tiraninom... sve to što je loše, sav izrod kraljevstva okupi se oko njega i podržava ga kako bi imao deo ple­na i kako bi svaki i sam bio mali tiranin pod velikim tiraninom."

Gledam pobunjenu omladinu Grčke, koja jedina u Evropi i u svetu daje znake života!
Ima li ovde na Balkanu života pre smrti!?

Da..Jedan hrvatski socijalni psiholog, Mladen Zvonarević, koristio je za tu pojavu termin "socijalni biciklizam"..gde mu je figura bicikliste koji nogama gazi na dole,ispod sebe, a glavu povija dole, tek po nekad provirujući, bila ilustracija te atmosfere koja pogoduje tiraniji.
Kod nas nije moguća Grčka iz nekoliko razloga a prvi je onaj organizacioni. Tamo postoje trajno pokreti koji ne zarezuju vlast, koji imaju infrastrukturu i koji u ovim i ovakvim trenutcima mogu uraditi nešto vidljivo. No, ja sumnjam da će to biti artikulisano u nešto dobro...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:28 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

a ako je ikad bude, hoće li se vratiti i jevrejima imovina koju s drpili nedićevci?
jel to uračunato uopšte?

Neda Parivodić....a i poznato je da su Jevreji u Srbiji bili paženi...
kakav monopol?
pa jel ima monopola u srbiji?
reko ministar, onaj što piše pesme, da nema.

Ne samo rekao, nego veštačio, naručio nalaz kod žene...

naša zaostalos' je naša prednos' - izvor drenova.

Pa da..I kažu Dinkić i Đelić da će investitori pohrliti nama baš zato što smo zaostali..To se zove kontinuitet..
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:31 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Frojd je smatrao da se tri profesije - zato što rade sa emocijama drugih - ne mogu nikad do kraja naučiti. To su: biti dobar roditelj, biti dobar vođa i biti dobar psihoterapeut.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:38 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Filip Mladenović
Frojd je smatrao da se tri profesije - zato što rade sa emocijama drugih - ne mogu nikad do kraja naučiti. To su: biti dobar roditelj, biti dobar vođa i biti dobar psihoterapeut.

Da..ali je jako opasno kad se to prenebegne...A vlast i moć menjaju ljude i menjaju njihovu percepciju..
solskjaer solskjaer 21:57 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

"Zaključak: Srbiju prati prokletstvo političke impotencije? Sem Josipa Broza, da li je Srbija imala još neku politički potentnu ličnost?"

Jeste. Slobu i Djindjica. Prvi nas je "usrecio" isto koliko i Broz, mozda i vise, a potonjeg nazalost vise nema.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:46 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Jeste. Slobu i Djindjica. Prvi nas je "usrecio" isto koliko i Broz, mozda i vise, a potonjeg nazalost vise nema.

nema nikog od njih trojice.
ova prva dvojica otišla prorodno.
a zorana ubiše u državnoj zaveri.
pripadnici državne institucije.

što se tiče broza, pa ne znam da li je bio baš gori od
miloševića.
teško da je mogao da bude gori.
možda je nedić bio gori.

međutim, taj period treba malo drugačije osvetliti.
ne samo onako kako ljušić priča.
na svojoj koži su mnogi osetili brozov režim, kažem mnogi.
a miloševićev svi, bez izuzetka.
posebno najbliža okolina.
tyson tyson 22:50 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Exitus Letalis
a ako je ikad bude, hoće li se vratiti i jevrejima imovina koju s drpili nedićevci? jel to uračunato uopšte?
?! Odakle izvuče nedićevce, iz koje prašnjave istorijske čitanke? Koji to nedićevci danas upravljaju tom imovinom koju su oduzeli Jevrejima? O kojoj konkretno imovini pričaš i u čijem je vlasništvu danas? Po čemu se status te imovine razlikuje (if any) od ostale imovine koja nije vraćena pravim vlasnicima?
Možeš li biti malo određenija, molim te, ako ne predstavlja problem...? Hvala unapred.



tyson tyson 23:03 21.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Filip Mladenović
Šta se dešava sa povratkom oduzete imovine?
Očigledno ništa. Ja bih rekao da se nikome ne otvara taj problem jer bi vraćanje imovine ili procena vrednosti i isplaćivanje naslednika/vlasnika bila prilično komplikovana i pre svega jako skupa rabota; lakše im je da ga guraju pod tepih.
[Njima=političarima]


Šta se dešava sa Zakonom o lustraciji?
Ma kakva lustracija osam godina posle obaranja Miloševićevog režima. To se radi u prve dve godine, posle je kasno. A nešto i nije bilo zainteresovanih u to vreme da se lustracija sprovede. Nikom dlaka s glave nije falila, a ispada da su se lustrirali samo oni koji su sami sebe u trenutku rastrojstva i depresije upucali, da ih ne imenujemo sada, pokoj im grešnoj duši. Lustracija je danas samo vodica za ispiranje usta po kojekakvim blogovima i malotiražnim novinama koje same sebe zovu elitističkim.


Šta je da dosijeima tajnih službi?
Očigledno ništa. Nekome nije u interesu da se isti otvore, bar ne ovi skorijeg datuma. Oni stari, posleratni, su manje-više već po arhivima.


Šta je sa reformom BIA-a?
Šta podrazumevaš pod reformom?


Šta je sa ubistvima novinarke Dade Vujasinović i novinara Slavka Ćuruvije i Milana Pantića?
Koliko mogu da vidim - još uvek ništa. Vruć krompir koji svaka nova vlast nasleđuje od prethodne, a ima mutisak da bi svi najradije da ove slučajeve preuzmu naslednici.


Šta je sa Jovankom Broz, koja je, evo, već skoro 30 (trideset) godina u kućnom pritvoru?
Pa žena je u dobrovoljnom pritvoru. Prošeta se tek tu i tamo van kuće, i uopšte se ponaša, tako, malo čudno, starački. Kakvu bi to strašnu tajnu ona danas mogla da čuva i koga da ugrozi, pa da postoji neka velika večna zavera da se ona drži u kućnom pritvoru? Kako se sprovodi taj kućni pritvor? Ko je i kako drži pritvorenu?


Šta je sa monopolima u Srbiji?
Živi i zdravi, hvala na pitanju.


Šta je sa evropskim integracijama? Šta je sa kandidaturom Srbije za EU?
Uglavnom se smenjuju sekvence "Korak napred - dva koraka nazad" i "Dva koraka napred - korak nazad".


Zaključak: Srbiju prati prokletstvo političke impotencije? Sem Josipa Broza, da li je Srbija imala još neku politički potentnu ličnost?
Posle njega čini se da ne.



Exitus Letalis Exitus Letalis 00:34 22.12.2008

Re: POLITIKA KAO SUDBINA

Odakle izvuče nedićevce, iz koje prašnjave istorijske čitanke? Koji to nedićevci danas upravljaju tom imovinom koju su oduzeli Jevrejima?

kako koje čitanke?
pa nije bilo pre 200 godina.
ima dokumenata o rasnim zakonima.
o oduzimanju jevrejske imovine bez naknade.
misliš da je zakon bio "mrtvo slovo na papiru"?
o zabrani školovanja, rada u državnim službama etc.
malo prelistaš i to je to.
ali imaju još obožavalaca.
na primer, parivodića koji kaže i danas da kad se spomene nedićevo ime
mora da se stane mirno!
to su čuli svi koji su slušali tu emisiju.
a bio je ministar za nešto.
Koji to nedićevci danas upravljaju tom imovinom koju su oduzeli Jevrejima?

ko god da je ćapio, država naslednica mora da vrati pa samo pitam da li će i ona da se vrati.
dal je uopšte uračunata.
vidim da se velmar-jankovićki vratila kuća a njen tatica je bio pomoćmok ministra obrazovanja i vidim
da nije imao ništa protiv tih rasnih zakona, naprotiv...
Po čemu se status te imovine razlikuje (if any) od ostale imovine koja nije vraćena pravim vlasnicima?

lepo pitanje. odgovor moj je - mislim ni po čemu, al niko ne spominje!
Možeš li biti malo određenija, molim te, ako ne predstavlja problem...?

malo određenije i mnogoooo opširnije u arhivu srbije...
Hvala unapred.

molim, i drugi put....
libkonz libkonz 00:47 22.12.2008

Vlada

Mislim da je vreme da dobijemo etnički čistu vladu. Da svi budu Japanci.
sybil sybil 02:32 22.12.2008

DS bottom line

sto se mene tice, ako DS pokloni rusima nis moze da se slika sa bilo kakvom podrskom. do sada su ziveli od stare djindjiceve slave, ni koegzistencija u ime evropskog puta nije bila problem. ali, ako poklone nis rusima, to je moj bottom line. neka kazu zbogom mom glasu za sva vremena. verujem da tako mnogi razmisljaju.
blackbox92 blackbox92 10:07 22.12.2008

Interesne grupe

Mi još nemamo profilisane moderne političke stranke i po tom pitanju smo još u predpolitičkom stanju. Naše stranke, sa manje ili više nijansi, su mnogo više profilisane kao interesne grupe i grupe za pritisak. Većina se ponaša kao preduzeća-firme, članstvo u strankama je najmanje vezano sa ideologijom već ličnim interesom.Glavno je pitanje "gde da se ugradim, gde sam ja u toj priči,kako da kroz stranačku pripadnost postanem neki Krišto, da se ubačim u UO, da mi prvo radno mesto bude po mogućnosti predsednik skupštine, ambasador, direktor, savetnik ".Ako se promeni koalicija na vlasti, zarad ličnih interesa menjaju ili se odriču žestoke stranačke pripadnosti da bi kao SR Ivić i Vladeta Janković ostali na amb.mestima ili St.Protić i Smajilovićka otišli na ta mesta.
U svim strankama postoji šef, njemu bliski i podanici.Malo je unutrašnje demokratije, a u DS se barem formalno biraju potpredsednici na GO, dok u drugim strankama šefovi vrše postavljenja svojim usmenim ukazom.
Da li će se DS cepati ili ne ja ne znam, uostalom ona se delila i iz nje su nastale mnoge i , možda osim LDP, svi koji su se odvojili nije im ni bilo mesto u DS.
A ako se pokaže da u politici DS više drže do stavova Ćosića nego Ljube Davidovića, Desimira Tošića i Đinđića, a takvih tendencija ima, i bolje je da se podeli. Najnoviji incident oko izostavljanja Đinđića sa spiska znamenitih ličnosti i nereagovanje DS, u najmanju ruku, nije lepo.
Inače, mislim da nam predstoji još nedovršen proces prekomponovanja političke scene, ukrupnjavanja stranaka i uobličavanje modernih političkih stranaka. U tom kontekstu gledatam i tvoje razmišljanje.
Deaf Dog Deaf Dog 15:04 22.12.2008

Kao i svaka udbaška ujdurma

Ova vlada i sadašnji DS mogu samo da se cepaju ili da nas mrcvare.

Nek se cepaju kad ovako zajedno više pet para ne vrede.

A od Borisa nemamo boljeg? Ako neko takom zaista misli, predlažem suicid staklom.
nesha92 nesha92 16:15 22.12.2008

Drago

kao i uvek ima 50:50 da pogodi ili pogresi...
E sad stvar bi bila daleko zanimljivija da je Drago npr rekao:
DS puca Sutanovac osniva novu partiju...Ili DS se cepa na Tadicevce i ...?
Ali Drago mudro cuti zato sto mu je jasno da nesto moze da se desi ali ne mora da bidne.
Onakvo cepanje ko kod radikala nece da bidne jer jednostavno nema jakih izuzev GAZDA.
Tako da otprilike ispada da je bisa SRS bila najdemokraticnija partija zato sto je uspela da se pocepa = gazda nije drzao uzde previse stegnute pa su konji uspeli da se otrgnu.
Naravno nedostatak kvalitenih grla je i dobro i lose po nas, pod uslovom da se pravila trke nikad ne promene kao sto nece.
Od cepanja u sledecoj sezoni ima evenutalno da vidimo cepanje ekonomije po savovima ili cepanje Aleksandra Tijanica... a za partije - to je jako jako nerealno i optimisticno.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:23 22.12.2008

Re: Drago

Od cepanja u sledecoj sezoni ima evenutalno da vidimo cepanje ekonomije po savovima ili cepanje Aleksandra Tijanica... a za partije - to je jako jako nerealno i optimisticno.

Sve piše, samo ne čitaš..Piše "dvor" i piše "stranački ljudi"....Dvor se zna ko je..Ovi primljeni skoro, Đilas, Đelić, Milosavljevbić, Jeremić.i ljudi iz kabineta..."stranački ljudi"..pa ima ih puno...bio je sukob pre imenovanja mandatara..O tome mogu pričati Pajtić i Petrović ( zbilja gde je Petrović)...
A Tijanić..pa zar on nije dvorjanin...zar ga Tadić odmah čim je posta predsednik stranke nije doveo na obeležavanje godišnjice DS-a...
Gledaj Nešo..sve ćeš videti...
nesha92 nesha92 19:00 22.12.2008

Re: Drago

ma naravno Drago - dvorjana koliko hoces
Samo ni jedan nije tolko bez mozga da se odvoji i napravi partiju i sta onda - da se bori da predje cenzus ko Ceda? btw - evo LDP u medjuvremenu podrzao vladu....
Nemoj da mislis da je Tadic bez mozga pa i tim sto se tebi cini da je Tijanic dvojranin ili je primoran to da bude - btw bas me briga sta ce sa njim da bude a da ce dobro - nece!
Evo drske prognoze da je Tijanic oduvao do leta...
Jeremic govori sam za sebe - taj moze da skupi 0,2% samo ako je dovoljno lud da proba nesto...
Drago sve je matematika..
Uzmi LDP - nadji najpopularnijeg posle Cede - probe radi - cik proceni kolko bi mogao da uzme da se odcepi sve i da mu Saper radi marketing.
evo ti malo da se zasladis - secas se Sase Simica - savetnika bivseg zmiravog premijera zvanog "ima li nekog da nije sa Kosova" - evo smele prognoze da ce taj savetnik za 3-6 meseci dobiti neku javnu funkciju...
Inner Party Inner Party 17:02 22.12.2008

Katastroficari

Možda se onda u politički život vrati i Zoran Živković...


Katastroficniju prognozu odavno nisam cuo...

Dr M Dr M 17:27 22.12.2008

Re: Katastroficari

Katastroficniju prognozu odavno nisam cuo...


Ovo kao da je rekao Boris Tadic:))
adam weisphaut adam weisphaut 17:31 22.12.2008

Re: Katastroficari


Ovo kao da je rekao Boris Tadic:))

Ribozom Ribozom 19:49 22.12.2008

Raspad sistema

Da Drago, predvideo si raspad Ds-a u diskusiji sa mnom. Ja se nisam nadao raspadu Radikala. No, to ste precizno pogodili i svaka cast. Raspadu DS-a se ne radujem, ali vas citam redovno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana