Politika

Čujte Srbi! (Srpkinje m'rš nazad u kuhinju)

marco_de.manccini RSS / 23.12.2008. u 09:32


Vec dugo slusham kako je Archibald Rajs tako dobro josh onomad sve razumeo i opisao. Potpuno je sagledao srpsku dushu i narav, probleme i korene problema koji tishte Srbe, i chak je i znao kako da se isti prevazidju. Sve je to Archibald znao i sve je rekao Srbima bez ikakve nadoknade u svojoj knjizi Chujte Srbi, a Srbi josh uvek ne slushaju iako im je sve lepo objashnjeno i napisano.

Dakle poshto volim da chitam, odem da vidim o chemu se radi. Prochitao sam verziju na srpskom, 61 strana, 2005, u izdanju Ethosa, sa kratkim predgovorom Chedomira Antica. Da odmah kazhem, da sam ja Archibald Rajs ne bih priznao da je to moje delo, a ne bih priznao ni predgovor za moj da sam Chedomir Antic.

Nisam ni pokushao da utvrdim autentichnost dela, niti znam da se time iko bavio, pa cu stoga da pretpostavim da je Archibald uistinu autor istog, da je zavrsheno 1. juna 1928, i da je nekako procurelo u javnost posle Archibaldove smrti 8. avgusta 1929. Dakle, preptostavicu da je to uistinu zaveshtanje Archibalda Rajsa sprskom narodu, koje je on napisao i posthumno poslao narodu koji je neizmerno voleo i bio mu odan prijatelj, narodu za koji je "zhrtvovao sjajan zhivot i veoma lepu karijeru koja je mnogo obecavala".

Da dam kratak opis za one koji ne bi da gube previshe vremena, radi se o ekstremno slabo i providno napisanom politichkom pamfletu koji ima za cilj rushenje/ukidanje parlamenta u Kraljevini SHS i preuzimanje vlasti od strane neke vrste permanentnog saveta pod kraljevim uticajem i kontrolom. A da, pokraj ove poruke Srbima da je parlamentarizam "starac nagrizhen boleshtinama" i da je "veliki princip opshteg prava glasa propao", usput, ima i poruka Srpkinjama koja se, iako nije iskazana eksplicitno u obliku u kojem je prenosim, uglavnom mozhe verno opisati sa "m'rsh nazad u kuhinju, niste trebale ni izlaziti". Ima tu i josh nekih nadahnutih poruka i korisnih saveta, kao shto su recimo saveti da nikako ne treba biti u dobrim odnosima sa Nemachkom i da visoko obrazovanje nikako ne sme da bude besplatno.

S obzirom da je 6. januara 1929. Kralj Aleksandar I Karadjordjevic ukinuo ustav i uveo diktaturu, mozhe se pomisliti da je ovaj pamflet samo neka vrsta zakasnelog opravdanja za taj chin, pripremljen uzhurbano od strane neke naivne individue ili neke ne tako naivne organizacije. Ali vec sam rekao da cu uzeti zdravo za gotovo da je Archibald uistinu napisao i zavrshio svoje delo josh pre ubistva Stjepana Radica 8. avgusta 1928 u Parlamentu Kraljevine SHS, ubistvo koje je izazvalo duboku parlamentarnu krizu (josh jednu u velikom nizu), i da je mirno promatrao burne dogadjaje sa gotovim rukopisom zakljuchanim u radnom stolu i chekao da se oprosti od ovoga sveta pre nego objavi svoju sudbinsku propoved Srbima.  

Ali kako ubediti Srbe da su stvari tako loshe da je jedini izlaz u davanju potpune vlasti u stalni posed nekolicine odabranih? Archibald Rajs ima recept koji svakako nije originalan i upotrebljen je mnogo puta pod raznim okolnostima u mnogim zemljama i sistemima. Jednostavno, s jedne strane treba ukoreniti misao da je inteligencija i vladajuca politichka struktura izvor sveg postojeceg zemaljskog zla, boleshtina, siromashtva i nesrece, dok je, s druge strane, sam narod chist, pravedan, i poshten kao sunce nebesko. Dakle treba utemeljiti misao da taj i takav narod svakako zasluzhuje bolje od onoga shto vec ima i da to bolje mora doci iz neiskvarenog dela, mora doci iz samog naroda, i mora da pretstavlja njegove iskonske vrline, vrednosti i mudrost. Znachi mora doci do svojevrsne chistke i zamene trule inteligencije i korumpiranih politichara zdravim elementima iz naroda.

Tu svakako treba stati i razmisliti koliko puta su u zadnjih 80 godina, otkako je Archibald dao svoje dobronamerne savete, Srbi chisitli sebe od sebe samih i zamenjivali omrazhene izdajice s rodoljubima iz naroda. Meni izgleda da je recept s kraja 1920-ih veoma veshto upotrebljen i pri zameni trule parlamentarne monarhije zdravom diktaturom, trule burzhoazije zdravim komunistichkim snagama, zatim trule komunistichke vrhushke zdravim antinbirokratskim snagama, a da se zdushno propagira i u XXI veku u borbi za zamenu tekucih trulih izdajica nekim novim zdravim i rodoljubivim snagama. Shta su Rankovic, Djilas, Miloshevic, Sheshelj, Koshtunica, i Nikolic chitali dok su smishljali (a poslednja trojica verovatno josh uvek smishljaju) svoje podlosti ne znam, ali Chujte Srbi bi sigurno bila dobra inspiracija i podloga.

Pre nego shto, za ilustraciju, konkretno prikazhem gomilu Rajsovih populistichkih besmislica na delu samo da napomenem da mozhda nije potpuno neobichno, ali je svakako neoprostivo ovako pisati i misliti chak i pre 80 godina. A danas uzimati Archibalda Rajsa za merodavnog arbitra sprske dushe i diviti se njegovoj analizi i ponudjenim reshenjima je najblazhe recheno ili odraz nepojmljive gluposti ili krajnje malicioznosti. Dodushe, postoje i drugachija mishljenja. Na primer, Chedomir Antic kazhe u svom predgovoru "Rajsova kritika je britka i do kraja ispravna".

U svakom sluchaju, ako neko u vashoj blizini pochne rechenicu sa "kako je lepo rekao Archibald Rajs, Chujte Srbi ..." a vi se na neki nachin mozhete svrstati u obrazovanu lichnost (a posebno ako ste, poshast nad poshastima, obrazovana zhena) pogledajte dobro da li dotichna osoba krije sapun i chetku iza ledja kojom namerava da reshi srpski problem. Jer, kako Archibald reche, vi ste "povrshinska kozhna bolest" i Srbi treba da "trljaju, snazhno trljaju svoje telo i skinu tu ruzhnu prljavshtinu koja ga nagrdjuje i pogani".

Vash narod, gusle i ostalo

Ovo su neke rechenice i fragmenti koje Archibald koristi da bi prikazao srpski narod. Sve je tu, gusle, luda hrabrost, ratnichka dusha ... i podilazhenje ispraznim i uopshtenim pohvalama.

"Vasha srednjovekovna istorija i junashtvo stvarali su od vas ratnichki narod ..."

"... ona istinska srpska dusha, dusha vashih hajduka i junaka ratova za oslobodjenje ..."

"Guslari su opevali vashu minulu velichinu i tako bili vasha savest"

"Narod vam je hrabar ... Video sam vashe ranjenike ... Retko bi im se jauk, pa ni jecaj, oteo iz usta"

"Narod vam je rodoljubiv ... gostoljubiv ... demokratichan ... zna za samilost ... ponosan, ali ne i ohol ... bistar, jedan od najbistrijih koje sam za zhivota video ..."

"Niste veliki radnici ..."

Ups, ovo nije pohvala, ali postoji lepo opravdanje "pod turskom vlashcu vam je i najzheshci rad malo koristio ... Niste hteli da radite vishe zato shto bi to koristilo samo vashem tiraninu". Dakle treba zabelezhiti za istoriju da je srpska lenjost za samo pet vekova uspela da dovoljno podrije temelje Otomanske Imperije i da se ova konachno srushila pred tako dosledno i smishljeno vodjenom strategijom.

Srpska inteligencija kao zharishte trulezhi

"Ljubomora vashe inteligencije se dobro slazhe sa zachudjujuciom povrshnoshcu"

"Vash chovek iz naroda, seljak, neiskvaren uticajem profesionalnih politichara, nije podmitljiv. Inteligencija vam to jeste i to od najsitnijeg chinovnika sa ili bez diplome do ministra."

"Odmorna, zahvajujuci zabushavanju tokom rata, inteligencija je iskoristila taj umor onih koji su gradili velichinu svoje zemlje. Delila je i spletkarila uz podrshku velikog kontingenta sebi slichnih poreklom iz oslobodjenih krajeva s one strane Save i Dunava."

"Kao i sva nemoralna bica, i inteligencija se divi sili, chak i kada se najvishe zloupotrebljava. To ju je navelo da se, posle rata, skoro odmah, pomiri sa najgorim neprijateljem svoje zemlje, sa Nemcima."

" ... da se vratimo inteligenciji, sejachici razdora kada treba sjedinjavati."

"Ona je zharishte trulezhi i iskvarenosti, od chega toliko trpite."

Srpkinje, m'rsh nazad u kuhinju i skidaj te charape!

"Reklo bi se i da sa posebnim uzhivanjem gurate zhene na visoke studije. Potpuno zaboravljate da je zhena po prirodi, stvorena za drugachiju sudbinu od mushkarca ... Zhena je u nechemu superiornije od mushkarca, a mushkarac u nechemu superiorniji od zhene. Iskustvo dugo, sada, vec skoro pola veka, pokazalo je da je zhena, uz vrlo retke izuzetke, dala samo osrednje rezultate u nauci. Navedite mi, osim gospodje Kiri, koja je dobro iskoristila delo svog muzha, jednu jedinu zhenu koja je ostvarila neshto veliko u prirodnim naukama, medicini, knjizhevnosti, itd. Necete pronaci ni jednu. Zashto, onda, gurate svoje devojke na univerzitetske studije? Zar ne misite da one na njima gube zhenstvenost i da postaju nesposobne da stvaraju i vode porodicu, shto je sushtinska svrha zhene? "

"Pogledajte samo kako neuredno zhivi vecina vashih studentkinja na univerzitetu. Potrazhite u bolnicama statistichke podatke o sifilisticharkama, pobachajima i abortusima devojaka koje ste poslali na univerzitet. Prestravicete se. Proshetajte za lepa vremena Koshutnjakom i prebrojte parove studenata i studentkinja koji tamo, bez ikakvog ustruchavanja, vode ljubav. I sa takvim zhenama vi biste da obnovite zemlju iskrvavljenu ratovima i takvim zhenam biste poverili decu na vaspitavanje?"  

"Inteligencija vam je delovala poput budji. Zarazila je sve shto je s njom doshlo u dodir. Ta trulezh vec zahvata i selo. Vashe krshne seljanke vec znaju za shminkanje i svilene charape. Pripazite dok ne bude prekasno!"

Savremena omladina i ozbiljne greshke u obrazovnoj politici

"Bash je savremena vasha omladina, kada se, tashta i isprazna, sheta korzoom glavnoga grada ili kada se, poput crnca u delirijumu, trese i uvija u plesnim dvoranama, kada su vam mladici u odelima po poslednjoj modi, ochiju skrivenih iza naochra po americhki shirokog ruba, a devojke nashminkane i namachkane, u haljinama koje su skupe shto manje tkanine iziskuju, pokushavaju da odrzhe ravnotezhu na previsokim shtapicima koje im zamenjuju potpetice na cipelama."

"Umesto da ste u svakom selu podigli osnovnu shkolu i da ste je stalno usavrshavali, umesto specijalnih shkola za poljoprivrednike i zanatlije, u svakom gradiceu ste osnovali gimnazije, a univerzitete i fakultete u Beogradu, Skoplju, Subotici i Ljubljani. Shtavishe, da biste ohrabrili mlade da napushtaju selo, uveli ste besplatno srednje i univerzitetsko obrazovanje ... ustanovili ste brojne stipendije kako vam student na univerzitetu ne bi placao shkolovanje, kao shto se to, uostalom, svuda chini, vec ga za to i placate."

"Prvi se univerzitet mora povinovati neophodnim zahtevima za dobro funkcionisanje drzhave. A shta ste vi uradili? Dopustili ste univerzitetu sve slobode."

Truli parlamentarizam i novi poredak

"Vashi politichari se grchevito drzhe parlamentarnog sistema poshto im on, zastareo i truo, najbolje sluzhi lichnim ambicijama."

"Smatram, medjutim, da je nemoguce obnoviti tako trulu ustanovu kakva je parlamentarizam. To je starac nagrizen boleshtinama. Valja ga zameniti nekom novom i chistom snagom iz zdravog dela nacije"

"Tri chetvrtine stanovnishtva ... Svejedno im je da li ce ta vlast da bude diktatura ili bilo shta drugo pod uslovom da im se dopusti da mirno zaradjuju za zhivot. Ipak, stalo im je do zastave, koja simbolizuje jedinstvo zemlje, a ta zastava kod vas jeste kralj."

"Drzhava ... se mora organizovati kao i svako industrijsko preduzece ... Imacete, dakle, upravni odbor koji ce zameniti pokojnu Skupshtinu, od, recimo, 25 chlanova ... ako budu sposobni i ne uchine neshto shto pada pod udar zakona, ostace na tom mestu dok im to godine dozvoljavaju ili dok ne podnesu ostavku iz lichnih razoga."

"Pitate me ko ce biti u tom savetu? Odgovoricu: najbolje glave nacije koje su, istovremeno, poshteni rodoljubi. Taj savet treba da chine pretstavnici svih deltnosti u zemlji: seljak, radnik, gazda, industrijalac, zanatlija poslodavac, predstavnik slobodnih profesija, nauchni radnik, bankar, trgovac, vojnik itd."
 



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 00:26 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

"mali kralj, mali kralj,
u londonu nest'o,
moram da ga nadjem,
da mu vratim presto"

Ma ima da mu dovedemo Prestolonslednika lično da mu to otpeva.
Sad, jedino što će onda da ispadne ovako nekako.

mala kralj, mala kralj
u nedrina ne... sto
moram da ga nađe
da mu vratim .. nešto

Inače, reminiscencije. Vidovdanski Sabor. Dovedu Acu Prestolonaslednika, tad UOPŠTE nije znao srpski, ne kao ovo sada što nešto kao natuca. Elem, čita Aca neki govor, i čita, čita, muči se, i dolazi sav sretan do predzadnje strane i (i dalje čitajući sa papira) uzvikne:

Živela Demokvatska Srbi!

(pa se seti da okrene stranu, prođe tu par sekundi) i nastavi:

...ja!

Crtica iz moderne srpske istorije.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:19 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

Šalu na stranu, baš bih voleo da pročitam šta bi napisao na tu temu.

makso, nista spektakularno. uglavnom, rezultat bi bio da je u vishepartijskim sistemima pravilo jedan chovek jedan glas nemoguce primeniti u praksi chak i kada bi svi bili apsolutno fini i korektni (i pevali kumbaja). ali to nije nishta novo, znaju ljudi da svi glasovi nisu isti i bez matemaike.

------------------------

AO, u sluchaju 1 imash i mogucu parlamenarnu koaliciju A i B (dakle nije samo A i C)

osim toga, dodeiljavane mesta mora biti uradjeno bez uzimanja u obzir mogucih koalicije. problem stvaranja koalicia dolazi tek posle dodeljivanja mesta i pravila igre za dodeljivanje mesta moraju biti slepa za te stvari.
antioksidant antioksidant 09:25 25.12.2008

Re: i josh me interesuje


AO, u sluchaju 1 imash i mogucu parlamenarnu koaliciju A i B (dakle nije samo A i C)

osim toga, dodeiljavane mesta mora biti uradjeno bez uzimanja u obzir mogucih koalicije. problem stvaranja koalicia dolazi tek posle dodeljivanja mesta i pravila igre za dodeljivanje mesta moraju biti slepa za te stvari.

moj propust oko varijante 1

sto se tice dodeljivanja mesta u zavisnosti od mogucih koalicija - pri predvidjanju sistema dodele se predvidjaju moguci ishodi glasanja i njihovi rezultati kroz parlamentarnu raspodelu.

cilj je obezbediti 2 u sustini protivrecna cilja:
1. rasporedjenost poslanickih mesta u saglasju sa distribucijom glasova (najbolji je cist proporcionalni sistem bez cenzusa)
2. stabilnost eventualne parlamentarne vecine

iako verujem da svako treba da ima svog zastupnika i da se svaciji glas mora saslusati prvi sistem je jako nestabilan i sklon stvaranju ad hoc koalicija od pitanja do pitanja

sto se tice varijante 2 - potpuna stabilnost ne postoji osim u slucaju apsolutnog jednoumlja (cak bi i savet arcibalda rajsa s vremena na vreme pokazivao izvesnu heterogenost)

dakle da rezimiram - pravila igre ne smeju biti slepa. pravilima se igra kreira ali pravila igre moraju biti postavljena unapred i ne smeju se menjati usput
omega68 omega68 15:35 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

Omega..ako ovako nastaviš za rodjenje deteta ćeš od drugova sa bloga dobiti pesmu :

Zato to neću ni da objavim
omega68 omega68 15:43 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

Živela Demokvatska Srbi!

(pa se seti da okrene stranu, prođe tu par sekundi) i nastavi:

...ja!

Crtica iz moderne srpske istorije.


Pitaj topcat ili bilo koga drugog šta bi Hrvati dali da imaju K od Kralja...
Ovo je kao kad neko kaže da više neće dav sluša Balašavića jer kaže da peva na maternjem jeziku - hrvatskom.Baš me briga na kom peva ili prića ako to izaziva kod mene emocije.
Druga je stvar ako ne izaziva...tu ja ne mogu nikome da pomognem
maksa83 maksa83 16:23 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

Pitaj topcat ili bilo koga drugog šta bi Hrvati dali da imaju K od Kralja..

Evo, pitam:

Topcat, šta bi dala da imaš K od Kralja?
topcat topcat 01:19 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

maksa83
Pitaj topcat ili bilo koga drugog šta bi Hrvati dali da imaju K od Kralja..
Evo, pitam:

Topcat, šta bi dala da imaš K od Kralja?


Nista. Fucka mi se. Sve je to zavera, bre!
dragoljub92 dragoljub92 02:13 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

topcat
maksa83
Pitaj topcat ili bilo koga drugog šta bi Hrvati dali da imaju K od Kralja..
Evo, pitam:

Topcat, šta bi dala da imaš K od Kralja?


Nista. Fucka mi se. Sve je to zavera, bre!

pa mi smo ti koji su se usrećili sa k od kralja
maksa83 maksa83 02:15 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

Nista. Fucka mi se. Sve je to zavera, bre!

Omega, topcat neće K od Kralja.

Q.E.D.

Ali je svejedno u toku nenasilno posrbljavanje, tako da, kako si krenula - biće on i tvoj Kralj, makar dopisno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:04 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

sto se tice partokratije omega - bolje da prestanemo. domacin ne zeli o politici.

nemam nishta protiv prichanja o politici, ali me u principu mnogo vishe interesuje teorija politike od dnevne politike. naravno, svestan sam da mozhete uvek reci da mi je lako da sa daljine ne budem zaintersovan za dnevnu politiku jer ne zhivim njene posledice. razumem to, i tachno je, ali to razumevanje me ne chini vishe zainteresovanim.
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:22 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

inache, nije ni grchki kralj proveo WWII u grchkoj, pa se ipak vratio na presto posle rata (uspeo referendum)

mada, posle su grci svog poslednjeg kralja proglasili za nevazheceg (opet uspeo referendum).
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:31 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

Nista. Fucka mi se.

kralj shs (i kasnije kralj jugosavije) nije imao ingerencije nad istrom, pa valjda zato topcat i ne brine oko takvih pitanja. suvishe hipotetichko.
omega68 omega68 20:44 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

Fucka mi se

Joj i meni
maksa83 maksa83 20:48 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

Joj i meni

:))))))))

Dakle ovaj upliv bratskih naroda i njihovih idioma je doneo novu dimenziju u ludila koja mogu da nastanu zbog odsustva čćdžš dijakritika. :))
crossover crossover 21:20 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

maksa83
Joj i meni
Dakle ovaj upliv bratskih naroda i njihovih idioma je doneo novu dimenziju u ludila koja mogu da nastanu zbog odsustva čćdžš dijakritika. :))

Da, dosad smo imali samo sisanje i satiranje :)))))
_ebes dijakritike, ovako je zanimljivije.
omega68 omega68 21:29 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

crossover
maksa83
Joj i meni
Dakle ovaj upliv bratskih naroda i njihovih idioma je doneo novu dimenziju u ludila koja mogu da nastanu zbog odsustva čćdžš dijakritika. :))

Da, dosad smo imali samo sisanje i satiranje :)))))
_ebes dijakritike, ovako je zanimljivije.

pa šta ću kad nju razumem, kad bih razumeo Maksu i Unfa ko zna šta bih njima rekao
maksa83 maksa83 21:35 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

pa šta ću kad nju razumem, kad bih razumeo Maksu i Unfa ko zna šta bih njima rekao

Nista, izvoli, sedi ... moze pice?
omega68 omega68 21:44 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

maksa83
pa šta ću kad nju razumem, kad bih razumeo Maksu i Unfa ko zna šta bih njima rekao

Nista, izvoli, sedi ... moze pice?

Zezam se samo Vi....nastavite
Cross, jel si pratio domaću muziku ovako kao stranu?Ako jesi šta se desilo sa ljudima iz grupe Balkan iz NS ili sa ovima Zlatni Prsti (zbogom ostaj mila moja)
topcat topcat 22:02 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

maksa83
koja mogu da nastanu zbog odsustva čćdžš dijakritika. :))


uopce nisam isla za tim...

ispadoh...hm...ovaaaaj...


omega68 omega68 22:09 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

ispadoh...hm...ovaaaaj...

Ako ako....
crossover crossover 22:17 26.12.2008

Re: i josh me interesuje

omega68
Cross, jel si pratio domaću muziku ovako kao stranu?Ako jesi šta se desilo sa ljudima iz grupe Balkan iz NS ili sa ovima Zlatni Prsti (zbogom ostaj mila moja)

Јесам, пратио сам и домаћу музику, али за ове нисам чуо.
Рецимо, за ове сам чуо. :)))
omega68 omega68 00:12 27.12.2008

Re: i josh me interesuje

crossover
omega68
Cross, jel si pratio domaću muziku ovako kao stranu?Ako jesi šta se desilo sa ljudima iz grupe Balkan iz NS ili sa ovima Zlatni Prsti (zbogom ostaj mila moja)

Јесам, пратио сам и домаћу музику, али за ове нисам чуо.
Рецимо, за ове сам чуо. :)))

nemoj da zezaš ! The Najbolja
ili za ovj Balkan
dragoljub92 dragoljub92 13:39 24.12.2008

ej

stvarno bi mogo da prebaciš text kod nekoga pa da se pojavi na naslovnoj da vidimo šta šira blogerska zajednica ima da izjavi
antioksidant antioksidant 13:52 24.12.2008

Re: ej

dragoljub92
stvarno bi mogo da prebaciš text kod nekoga pa da se pojavi na naslovnoj da vidimo šta šira blogerska zajednica ima da izjavi

protivim se po 3 osnova:

1. na ovoj strani se nalaze linkovi za :cujte srbi" arcibalda rajsa, "nacertanije" ilije garasanina i "memorandum" sanu-a. ukoliko ova stranica postane vidljivija sirem krugu citalaca posledice mogu bitI katastrofalne

2. ukoliko tekst "cujte srbi" postane dostupan sirem krugu citalaca izgubice svoju misticnost a sledstveno i svoj mitski status resenja za sve srpske probleme

3. marko zasluzuje da sam ode na naslovnu bez postapalica sa bilo cije strane. zato glasam da marko dobije vip status a prve 2 primedbe zanemariti
vishnja92 vishnja92 14:03 24.12.2008

Re: ej

tako je :)
dragoljub92 dragoljub92 14:09 24.12.2008

Re: ej

onda da navijamo

MARKA NA NASLOVNU U VIP ODMA
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:22 24.12.2008

Re: ej

Preporuka, ali i Njanja da ide tamo isto. Da mu pomogne da i dalje bude svoj.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:25 24.12.2008

Re: ej

Ninoslav Randjelovic
Preporuka, ali i Njanja da ide tamo isto. Da mu pomogne da i dalje bude svoj.

ninoslave sad sam se odushevila od tebe kod tebe a ti ovako ovde. mora prvo sam ko shto je i dosho na blog pa onda i ja ako bude.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:32 24.12.2008

Re: ej

Evo sta sam mislio. Svidjaju mi se marcovi tekstovi, a tamo na vip listi duvaju moderatorski vetrovi i blogerske bontonstine raznorazne i jednostavno sam pozeleo da marco tamo svemu tome odoli i ostane svoj. Pa sam pomislio da ce to lakse ici ako si i ti tamo. Eto.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:51 24.12.2008

Re: ej

momci i devojke, ja ne zhurim tamo. tamo ume da bude velika guzhva i svakakvi dolaze. ovde nekako prijatno. u svakom sluchaju ja ostavljam da stvari teku and I keep my day job.
reanimator reanimator 14:59 24.12.2008

Re: ej

Meni skoro svi blogovi na naslovnoj vrlo brzo postanu banalni. Nagura se gomila nekih bezstavnih, koji sve živo potvrdjuju i druga gomila nekih antiprotivnih, koji sve živo osporavaju i treća gomila nekih "ljub,grl,mah", koji se emotivno prazne...i tema se zaboravi u roku od odmah.
Mislim..zaboravi se i ovde, ali na kreativniji način :)
vishnja92 vishnja92 15:06 24.12.2008

Re: ej

ali i Njanja da ide tamo isto. Da mu pomogne da i dalje bude svoj

perfektno :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:07 24.12.2008

Re: ej

evo vishnje mahnula. a to tako nervira reanimatora.
vishnja92 vishnja92 15:11 24.12.2008

Re: ej

nije bre, njega nervira isto sto i mene, ono grl kiss hug ljub draaaagaaaaa (a onda prvom prilikom flasa u vugla, dok ne gleda :))

ovo moje mahanje je vise mornarsko, onako iz ramena, i sa skakutanjem.
kao parobrod u prolazu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:15 24.12.2008

Re: ej

ovo moje mahanje je vise mornarsko, onako iz ramena, i sa skakutanjem.
kao parobrodcic u prolazu. 

eto bash te tako i zamishljam dok mashesh. shto je lepo kad se kockice slozhe.
reanimator reanimator 15:16 24.12.2008

Re: ej

marco_de.manccini
evo vishnje mahnula. a to tako nervira reanimatora.

Objection!
Višnja i kad mahne, mahne sltako i nehajno. Mislim..kako da je posle toga ne gotiviš :)
A ovi kad mahnu..mahnu nekako jezivo..ako me razumeš :)
EDIT Evo, sama objasnila :)
vishnja92 vishnja92 15:23 24.12.2008

Re: ej

shto je lepo kad se kockice slozhe

jel mi verujes da sam ovo procitala kao "shto je lepo kad se kokice slozhe" :)))

a "parobrodcic" sam izmenila u parobrod da dam malo sebi na tezini :)
Objection!


jel lepo ja kazem za njega....
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:26 24.12.2008

Re: ej

nego, batalite mene, ako se desi desice se samo, gledajte da maksu i vishnju progurate napred.

u zadnje vreme imam utisak da je vecina vip-ovaca pochelo da kadi kad postavlja blog i da se nada da nece ni jedan ni drugi da navrati (iz razlichitih a opet istih razloga)

a ako maksa i vishnja budu na naslovnoj onda ce imati

1) vishe kolegijalne solidarnosti
2) manje vremena da idu kod drugih jer moraju kod sebe da odgovore na pregrsht mudrih komentara

odmah mogu da zamislim nekoliko ljudi koji bi glasali za ovo.
antioksidant antioksidant 15:33 24.12.2008

Re: ej

odmah mogu da zamislim nekoliko ljudi koji bi glasali za ovo.

ja bih glasao odmah ali:

1. maksa pise blog samo kad mu se rodi dete (ili kad pocne da brlja po sistemu ali to je bez dozvole pa nije za naslovnu)

2. vishnja zakljucava svoje blogove u roku od odmah (pre nego sto ih i softver osakati - znaci za 7 minuta, kojih 7 dana)

dakle da rezimiram - njih dvoje mozda i imaju vip status ali to niko nema pojma jer ne objavljuju

ali kad vec predlazemo - reanimator i dragoljub (njih sam se setio sad)

marko i njanja naravno

i da li mozemo da glasamo (u stvari sto ne mozemo - kao da ce neko ovo da uvazi) za par njih koje bi trebalo poskidati sa vip statusa?

edit: da dodam kao predlog za vip (edi va - obecala mi neke slike) i nekad bio kuki

i da se proveri da li su maksa i vishnja u vip statusu!

edit 2; i da se vishnji ukine pravo da zakljucava blogove

edit 3: i da se meni ponovo pokvari softver da bih prestao da pisem vec da pocnem da radim nesto korisno
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:35 24.12.2008

Re: ej

ja sam mislio na mnoge sa naslovne koji bi odmah glasali da se maksa i vishnja unaprede.
reanimator reanimator 15:37 24.12.2008

Re: ej

antioksidant
kad vec predlazemo - reanimator i dragoljub (njih sam se setio sad)marko i njanja

Blagodarim
Predlog se odbija. Delujem samo u dubokoj ilegali. Na javnoj sceni postajem slika bez tona. Jbg, trema.
Mada..ako mi ponude..može se proda mesto?
Reanimator Rod Blagojević
antioksidant antioksidant 15:38 24.12.2008

Re: ej

marco_de.manccini
ja sam mislio na mnoge sa naslovne koji bi odmah glasali da se maksa i vishnja unaprede.

pa to ti kazem - da sam ja na naslovnoj (a ne u pozadi u umrlicama (skoro pa sportrska strana)) ja bih glasao za njih
antioksidant antioksidant 15:41 24.12.2008

Re: ej

Predlog se odbija.

ti mozes da odbijas predlog etek kad postanes vip.
sada ne mozes da:

* brises
* banujes
* odbijas predloge
reanimator reanimator 15:41 24.12.2008

digresija

Jeeee...potpisan gasni aranžman. Aj se ponapijamo :)
antioksidant antioksidant 15:43 24.12.2008

Re: digresija

reanimator
Jeeee...potpisan gasni aranžman. Aj se ponapijamo :)

evo g aovaj. samo pomenes mogucnost da ode na naslovnu i on odmah po politickim temama

kuku
vishnja92 vishnja92 15:44 24.12.2008

Re: ej

kako bre to sad - pa ja volim vipovce :)

evo naprimer unfa, pa onda.....cekaj..... hm.......zezam se - volim Fusha, pa volim Jelicu, gordanac, nsarskog kad pise o nauci, pa dekija stankovica volim, pa onda volim jos.....vlastu volim, i one bicikliste sto su isli po onim cudnim predelima - mozda njih volim cak i najvise (osim unfa)

i razne, al ne mogu sad da se setim.

a jos vise volim non-vipovce.
a najvise volim sve vas ovde na gomili :)))
antioksidant antioksidant 15:50 24.12.2008

Re: ej

kako bre to sad - pa ja volim vipovce :)

evo naprimer unfa, pa onda.....cekaj..... hm.......zezam se - volim Fusha, pa volim Jelicu, gordanac, nsarskog kad pise o nauci, pa dekija stankovica volim, pa onda volim jos.....vlastu volim, i one bicikliste sto su isli po onim cudnim predelima - mozda njih volim cak i najvise (osim unfa)

supermoda!
vishnja92 vishnja92 15:50 24.12.2008

Re: ej

e bre
dok ja detetu dam da jede i napisem komentarcic, vi vec elaborirali temu

znas ao - ja za kafanu biram drustvo, a toga se drzim i ovde.
ima u tvom predlogu nekoliko medjusobno iskljucivih stavki.......
antioksidant antioksidant 15:54 24.12.2008

Re: ej

znas ao - ja za kafanu biram drustvo, a toga se drzim i ovde.

vidis to bi bila dobra fora - da ja mogu da biram kome sam na vip listi! a ne ovako, moze me stavlja i skida kako god ko hoce (po ko zna kojim kriterijumima).

dakle - pre nego sto me neko stavi na svoju vip listu - lepo da pita, da obrazlozenje (ili mito) pa da razmislim. otkud ja znam ko su tih 30tak ljudi koji me vipuju?

supermod - da izjavim - ja ne odgovaram za ove kod kojih sam na listi. ne znam sta radim tamo i niko nemam moje dopustenje da me svojata na taj nacin
ima u tvom predlogu nekoliko medjusobno iskljucivih stavki.......
sve se one rese kad mi se pokvari softver
vishnja92 vishnja92 16:08 24.12.2008

Re: ej

otkud ja znam ko su tih 30tak ljudi koji me vipuju?

a sta mislis, sto sam ja pisala ona dva zakljucana bloga ? :)))
Unfuckable Unfuckable 16:08 24.12.2008

Re: ej

nije bre, njega nervira isto sto i mene, ono grl kiss hug ljub draaaagaaaaa (a onda prvom prilikom flasa u vugla, dok ne gleda :))

dakle..........

ja kad vidim da žensko koristi "vugla" i taj jezički rad, padnem od smeha
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:19 24.12.2008

Re: ej

a evo unfa, chekaj da se shihtujem kod jednog sa naslovne.

ja delim mishljenje sa gospodinom unfom. on tvrdi da smo svi mi ovde gosti, ko treba i ko je za to zaduzhen zalazi svuda i sve chita i da shodno svojoj politici i potrebi uredjuje ovo mesto.

uostalom, shta ce josh jedan feminista (marco) i filozof (maksa) na naslovnoj?

kad nas sve banuju i najure zbog pisanja tekstova i komentara katastrofalnog kvaliteta i nikakve drushtvene vrednosti setite se zbornog mesta shnjavi.shnjavi@gmail.com pa cemo trazhiti neki drugi blog.

(jesam li pogodio adresu shnjavi?)
vishnja92 vishnja92 16:19 24.12.2008

Re: ej

ja kad vidim da žensko koristi "vugla" i taj jezički rad, padnem od smeha
pa to da bude u skladu sa opisanom situacijom :)
inace ne koristim, naravno

nego bre - kad se nadje zensko drustvo negde i krenu ti cmok-cmak fazoni sa pistanjem ja se osetim kao izopceni marsovac. uopste ne umem da ucestvujem :(
i onda jos ispadnem gruba ili neemotivna ili pitajbogasta.....nezenstvena, nedajboze.

a ponavljanje te scene tijekom duuugih godina navuce traume, razne.... nije lako, druze moj.
vishnja92 vishnja92 16:22 24.12.2008

Re: ej

(jesam li pogodio adresu shnjavi?)

jesi! bravo :)
i ja delim misljenje sa unfom 100%.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:24 24.12.2008

Re: ej

a unf opet nestade u tishini bloga....
omega68 omega68 16:26 24.12.2008

Re: ej

evo naprimer unfa,

mozda njih volim cak i najvise (osim unfa)

vishnja92 vishnja92 16:47 24.12.2008

Re: ej

pa sta hoces?

jel ti ne znas da sam ja njegovo blogovsko cedo?
tebe neka vole fine dame koje se zbog tebe budu registrovale na ovom mestu. molim lepo.
jel tako - tako je.

ps - da ne bude zabune, tada je tek dobio non-vip autorsku ociju i jos uvek ga nisu pratile u stopu horde raspomamljenih zena. i moju sklonost nemoj mesati sa njihovom, jer ja sam koka - bek vokal, kao sto je primeceno negde :)

pps - a i rekla sam da najvise volim sve vas ovde na gomili. ooo, kako je mucno pravdati i objasnjavati sve svoje ljubavi.......
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:24 24.12.2008

Re: ej

osim toga, ljudi kao maksa i ostali koji ovde vire, su veoma rizichna i nepouzdana grupa. sa jednakim zadovoljstvom se zezaju sa bilo kojom gluposhcu, pa bila ona iz ove ili one partije, iz ovog ili onog vremena, bila za rusiju ili za nato. takvi se ljudi nit vode nit teraju, rizichno i nepouzdano sve to.

danas opletu po sirotom archibaldu rajsu, sutra po chedomiru anticu, nishta im nije sveto. potpuno van kontrole.
dragoljub92 dragoljub92 17:36 24.12.2008

Re: ej

pišite pišite sad dok možete uskoro će se uvedu takse i restrikcije pa neće može da svako priča šta oće i de oće,nego bato prvo molba ,el mogu ja da ovde komentarišem,pa el mogu ja tebi da repliciram.može al da vidimo dal si moralno i politički odgovoran,pa dal si pismen,pa nemože tei tej rečovinemož ćirolica to je pase ops out nema više sve će vi banujem nego svi stebanovani samo po nekad ćuvi odbanujem
dragoljub92 dragoljub92 17:37 24.12.2008

Re: ej

nego didem davidm jer ona quatro musketira još živa u opereti
omega68 omega68 19:02 24.12.2008

Re: ej

pa sta hoces?

jel ti ne znas da sam ja njegovo blogovsko cedo?
tebe neka vole fine dame koje se zbog tebe budu registrovale na ovom mestu. molim lepo.
jel tako - tako je.

ps - da ne bude zabune, tada je tek dobio non-vip autorsku ociju i jos uvek ga nisu pratile u stopu horde raspomamljenih zena. i moju sklonost nemoj mesati sa njihovom, jer ja sam koka - bek vokal, kao sto je primeceno negde :)

pps - a i rekla sam da najvise volim sve vas ovde na gomili. ooo, kako je mucno pravdati i objasnjavati sve svoje ljubavi.......

omega68 omega68 19:05 24.12.2008

Re: ej

ljudi kao maksa i ostali koji ovde vire, su veoma rizichna i nepouzdana grupa. sa jednakim zadovoljstvom se zezaju sa bilo kojom gluposhcu, pa bila ona iz ove ili one partije,

Otkud znaš kakvi su pod punim imenom prezimenom i pod materijalnom odgovornošću?
maksa83 maksa83 19:11 24.12.2008

Re: ej

Otkud znaš kakvi su pod punim imenom prezimenom i pod materijalnom odgovornošću?

Ko god ovo čita, a zna me, potvrdiće ti da sam isti ovakav u 3D.
Možda i gori.
omega68 omega68 20:31 24.12.2008

Re: ej

maksa83
Otkud znaš kakvi su pod punim imenom prezimenom i pod materijalnom odgovornošću?

Ko god ovo čita, a zna me, potvrdiće ti da sam isti ovakav u 3D.
Možda i gori.

Makso samo se zezam. Pitanje je bilo Marku, i to samo retoričko
maksa83 maksa83 20:37 24.12.2008

Re: ej

Makso samo se zezam.

Ja se ne zezam. Stvarno sam ovakav.
antioksidant antioksidant 20:44 24.12.2008

Re: ej

maksa83
Makso samo se zezam.

Ja se ne zezam. Stvarno sam ovakav.

a tek da mu vidis jaknu i sat :((((

horor
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:47 24.12.2008

Re: ej

ako je pitanje za mene, ja sam u stvarnosti mnogo gori. asocijalan, cutljiv, stalno mrko gledam, obichno placam samo svoj rachun u kafani. tako da, bolje vam je shto me ne znate.
antioksidant antioksidant 20:51 24.12.2008

Re: ej

obichno placam samo svoj rachun u kafani

a sta ako pijem iz tvoje case?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:57 24.12.2008

Re: ej

hmmm, opet dolazimo do forme i sushtine, a tu sam tanak.
antioksidant antioksidant 20:57 24.12.2008

Re: ej

marco_de.manccini
hmmm, opet dolazimo do forme i sushtine, a tu sam tanak.

pa to ti kazem - lakse je da obrnes turu
reanimator reanimator 21:35 24.12.2008

Re: ej

Unfuckable

ja kad vidim da žensko koristi "vugla" i taj jezički rad, padnem od smeha

Moram povodom ovoga da izevociram jednu uspomenu :)
Pre nekoliko god...Tašmajdan..koncert Kraftverk (abitno za priču...ložim se što sam bio)...sat vremena do koncerta, treba se nadjem sa nekima, oni kasne...ja stigao prvi, druga stigla prijateljica mog prijatelja...cevčimo pivo ispred neke prodavnice (takodje abitno...ložim se kako sam alternativan...ono...ločem na ulici i to) i čekamo. I nešto pričamo o propuštenim koncertima i ja kažem kako do kraja života neću prežaliti što sam propustio The Cure u Ljubljani, oko devedesete, a ona ne može da prežali Sisters of Mercy i izjavljuje : "...mislim...baš mi bilo vokri...ali ne fadilj".
U životu...ali u životu nisam bio bliži da nekog zaprosim :)
omega68 omega68 21:51 24.12.2008

Re: ej

reanimator
Unfuckable

ja kad vidim da žensko koristi "vugla" i taj jezički rad, padnem od smeha

Moram povodom ovoga da izevociram jednu uspomenu :)
Pre nekoliko god...Tašmajdan..koncert Kraftverk (abitno za priču...ložim se što sam bio)...sat vremena do koncerta, treba se nadjem sa nekima, oni kasne...ja stigao prvi, druga stigla prijateljica mog prijatelja...cevčimo pivo ispred neke prodavnice (takodje abitno...ložim se kako sam alternativan...ono...ločem na ulici i to) i čekamo. I nešto pričamo o propuštenim koncertima i ja kažem kako do kraja života neću prežaliti što sam propustio The Cure u Ljubljani, oko devedesete, a ona ne može da prežali Sisters of Mercy i izjavljuje : "...mislim...baš mi bilo vokri...ali ne fadilj".
U životu...ali u životu nisam bio bliži da nekog zaprosim :)

Al si bio janpiiiii
vishnja92 vishnja92 08:49 25.12.2008

Re: ej

nije bre, bio je na ivici prosvetljenja. steta sto se nije strmeknuo u isto
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:59 25.12.2008

Re: ej

momci i devojke, stigli nam gosti.

mozhe da se desi da vas prilichno ignorishemo, sve do posle nove godine.

AO interesanto razmishljash, ali postojo okolnosti u kojima se mesta moraju deliti proporcionalno.

zamisli da UO treba da se sastoji od 20 ljudi a da onih 600 000, 290 000, i 110 000 pretstavljaju novac ulozhen u neshto od strane 3 kompanija. kako podeliti mesta?

ciao.
antioksidant antioksidant 15:08 25.12.2008

Re: ej

AO interesanto razmishljash, ali postojo okolnosti u kojima se mesta moraju deliti proporcionalno.

zamisli da UO treba da se sastoji od 20 ljudi a da onih 600 000, 290 000, i 110 000 pretstavljaju novac ulozhen u neshto od strane 3 kompanija. kako podeliti mesta?

ciao.

upravni odbor ne odrazava odnos ucesca u kapitalu.

to je skupstina akcionara

upravni odbor je angazovan da definise strategiju i usmerava ka ispunjenju iste

u upravnom odboru ima i clanova koji ni na koji nacin nisu povezani sa kapitalom (kodeksi korporativnog upravljanja cesto i zahtevaju tako nesto)

a sto se tice proporcionalne raspodele glasova - onda dontov sistem (uprosceno - dace rezultat kao varijanta 1)


srecna vam nova godina i uzivajte

pisemo se za desetak dana (ako te margos napali - mozda izadje i ceo blog (jos bolje serija blogova) iz ovoga :))

edit: zasto mislis da bih kroz novac lakse skapirao problem :(
antioksidant antioksidant 15:09 25.12.2008

Re: ej

vishnja92
nije bre, bio je na ivici prosvetljenja. steta sto se nije strmeknuo u isto

fadilj vokri je igrao za partizan

razumem ga sto je nije zaprosio
iris.davidovich iris.davidovich 05:01 26.12.2008

Re: ej


ninoslave sad sam se odushevila od tebe kod tebe a ti ovako ovde. mora prvo sam ko shto je i dosho na blog pa onda i ja ako bude.

ti ces biti H4, tzv. SoVIPB (spouse of vip bloger)
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:46 26.12.2008

Re: ej

eh iris, nemoj H4, to je njanja vec imala, necemo ni da secamo toga.
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:57 26.12.2008

Re: ej

zasto mislis da bih kroz novac lakse skapirao problem :(

vidim da odlichno kapirash svakako i nije vazhan novac. hteo sam primer gde je, manje vishe, ochigledno da je logichno primeniti proporcionalni sistem. i josh, ponovicu, previshe obracash pazhnju na koalicije. koalicije postoje samo da bi se formirala vlada. sam parlament mozhe da radi savrsheno dobro i bez vecinske koalicije. chini mi se da partije koje uchestvuju zajedno u vladi ne glasaju uvek isto u parlamentu (ovo smatram prirodnim i pozheljnim).

dakle zaboravi problem koalicija, to je neprirodan dodatak. osnovni problem je kako dati pravednu reprezentaciju kad postoji protivrechnost izmedju brojeva koje daje proporcija (skoro nikad nisu celi) i brojeva koji se moraju upotrebiti u praksi (koji trebaju biti celi)

ali poshto bi ovo interesovalo samo tebe, maksu, crossovera, i gordanac, a vi svi ili vec znate sve to ili lako mozhete nauchiti, necu se zamarati.
antioksidant antioksidant 09:16 26.12.2008

Re: ej

chini mi se da partije koje uchestvuju zajedno u vladi ne glasaju uvek isto u parlamentu (ovo smatram prirodnim i pozheljnim).

tacno (veoma) ali vecinska koalicija je ipak neophodna zbog:
1. formiranja vlade (sto nije previse bitno jer ima sistema bez tog dela parlamentarnog zivota)
2. izglasavanja budzeta (ipak novac ispade vazan) - a kroz budzet se jasno profilise ekonomski zivot drzave/pokrajine/lokalne samouprave
3. prevazilazenje proceduralnih prepreka (koje postoje sa razlogom - one su provera reprezentativnosti) - poslednji primer u srbiji je obezbedjivanje kvoruma za glasanje...

posrednicka demokratija naravno pati od problema "kako dati pravednu reprezentaciju kad postoji protivrechnost izmedju brojeva koje daje proporcija (skoro nikad nisu celi) i brojeva koji se moraju upotrebiti u praksi (koji trebaju biti celi)" ali u politickim sistemima je prvenstveno potrebno znati sta se zeli - pravilna raspodela ili stabilnost? dva cilja ponekad suprostavljena ali ... that's the fun :)

ali da ponovim: pravila igre nikada nisu slepa. pravilima definises kakva ce igra biti. pravila jedino moraju biti unapred poznata i ne smeju se menjati tokom igre (prilagodjavati i poboljsavati za "sledecu" igru naravno/pozeljno da)

i za kraj - interesuje to i margos (zar nije trazila poucne blogove) pa kad nadjes vremena po praznicima i uzivanja sa dragim gostima...
topcat topcat 01:01 27.12.2008

Re: ej

vishnja92

ps - da ne bude zabune, tada je tek dobio non-vip autorsku ociju i jos uvek ga nisu pratile u stopu horde raspomamljenih zena. i moju sklonost nemoj mesati sa njihovom, jer ja sam koka - bek vokal, kao sto je primeceno negde :)


Da ne bude zabune, te raspomamljene nisu namjerno spomenute, mada su imale ulogu.
Ipak to nije ista kategorija...ako se razumijemo.

Osim toga...ucili me bontonu, a i Unf se tako simpaticno brani da je steta kvariti atmosferu.
jack_bauer jack_bauer 08:03 26.12.2008

istra,

ucinilo mi se da je neko ovde pomenuo istru? evo zavrsetka jedne od predivnih prica o rovinju. svi nastavci, predhodni i naknadni, se mogu naci na you tube, pa, ko voli...

omega68 omega68 00:27 27.12.2008

Re: istra,

jack_bauer
ucinilo mi se da je neko ovde pomenuo istru? evo zavrsetka jedne od predivnih prica o rovinju. svi nastavci, predhodni i naknadni, se mogu naci na you tube, pa, ko voli...


U kad reče Istra sad sam uvatio da sviram malo nešto iz nje
topcat topcat 01:05 27.12.2008

Re: istra,

Ajde de...vidim svidja vam se Istra.
Ali Bruno Langer...hahahaha (shala...shala)
omega68 omega68 01:21 27.12.2008

Re: istra,

topcat
Ajde de...vidim svidja vam se Istra.
Ali Bruno Langer...hahahaha (shala...shala)

?
topcat topcat 01:27 27.12.2008

Re: istra,

Zbunjujem...zbunjujem...i samu sebe ponekad.

Jedna lokalna Bruno Langer o Istarskom zupanu
omega68 omega68 01:31 27.12.2008

Re: istra,

topcat
Zbunjujem...zbunjujem...i samu sebe ponekad.

Jedna lokalna Bruno Langer o Istarskom zupanu

Ma meni se sviđao onaj pokojni pevač sadnemogudasetimdameubiješ a znao sam ...izlapelo to matoro i popila mu rakija mozak
topcat topcat 01:35 27.12.2008

Re: istra,

Sergio Blazic - Djoser.
omega68 omega68 01:50 27.12.2008

Re: istra,

topcat
Sergio Blazic - Djoser.

Daaa, e kad bi znala šta sam sad radio
topcat topcat 02:00 27.12.2008

Re: istra,

Pa mozda bolje da ne znam:
"upropastio" si blog, kod Ninoslava rasturio tastaturu, malocas se nalio rakijet'nom...a nesto ti se i fuckalo

O...nesreco!

edit: trazio si zuti kisobran?
omega68 omega68 10:20 27.12.2008

Re: istra,

topcat
Pa mozda bolje da ne znam:
"upropastio" si blog, kod Ninoslava rasturio tastaturu, malocas se nalio rakijet'nom...a nesto ti se i fuckalo

O...nesreco!

edit: trazio si zuti kisobran?

Ma jok bre, tražio neke narodnjake za Rea ima da se čudi šta ga je snašlo
a nesto ti se i fuckalo

Dobro to i dalje
edit: trazio si zuti kisobran?

Ne, SVIRAO SAM ono drugo
topcat topcat 17:03 27.12.2008

Re: istra,

Ne, SVIRAO SAM ono drugo


Ta magicna moc bi mogla biti objasnjenje za to sto blog zahebava!
omega68 omega68 17:35 27.12.2008

Re: istra,

topcat
Ne, SVIRAO SAM ono drugo


Ta magicna moc bi mogla biti objasnjenje za to sto blog zahebava!

Stativa, počelo je kad sam ZAPEVAO
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:18 27.12.2008

Re: istra,

nema veze, da ja zasviram blog bi nepovratno nestao, a ne samo da dobije shtucavicu.

pevanje je vec nuklearna opcija, nestao bi i internet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana