Nije teško biti fin - BLOGONTON

constrictoria92 RSS / 24.12.2008. u 12:47

 

Poštovane blogerke & blogeri, blogdrugari & blogodrugarice, novoblogeri & staroblogeri,

 

Pretpostavljam da se svi vi pridržavate osnovnih pravila bontona u real life-u. Zanimljivo je da je prva knjiga na temu bontona nastala u 16. veku, a autor je bio monsinjor Delakaza. Naravno, kako je vreme teklo, menjala su se i pravila bontona. Međutim, suština je ostala ista: cilj bontona jeste da se osetite prijatno u društvu, da vaši maniri i ponašanje budu primećeni kao kulturni, elegantni, sa stilom, i da ne uznemiravaju ili sablažnjavaju druge. Živeti sa drugima bez međusobnog uznemiravanja. Kako dosta vremena provodimo i na blogu, možda ne bi bilo loše razmotriti i kodeks ponašanja na istom, kako bi nam vreme provedeno na njemu bilo kvalitetnije. U tom cilju, danas vam predstavljamo predlog BLOGONTONA (tj. bontona na blogu).

Ovih dana primećene su neke negativne pojave na našem blogu. Ima i pozitivnih, nije da nema; ali pozitivne pojave ne smetaju nikome i smatramo ih normalnim.

Prvo što upada u oči je neodržavanje reda na pojedinim blogovima od strane BlogeraDomaćina/ce. I Disclaimer kaže da je sam autor dužan da se bavi moderacijom komentara... Šta se, zapravo, dešava? Umesto da "zaraćene strane" BlogerDomaćin/ca pozove na primirje ili, u najmanju ruku, kaže da njihovo ponašanje nije pristojno, pojedini BlogeriDomaćini/ce upadaju u zamku i sami otpočinju svađu (svađa ≠ konstruktivna razmena suprostavljenih mišljenja) sa svojim neistomišljenicima. Koji su motivi za agresivnu i (vrlo često) neprimerenim rečima odbranu stavova, neću da ulazim (a primećujem da ih ima svakavih: od neznanja, preko fanatizma do čistog marketinga). Neki idu tako daleko da "nepodobne komentare" i brišu, a Blogokomentatore/ke čak i ban-uju. Možda nije loše reći (razjasniti) da je nepristojno brisati komentare ukoliko su oni samo prikaz drugačijeg mišljenja. Brisanjem takvih komentara ubija se sloboda govora, kao i slobodna ljudska misao. Za one koje vređа drugačije mišljenje (izneseno na pristojan način), blog nije podesan medij komunikacije.

S druge strane, ni pojedini Blogokomentatori/ke nisu cvećke, pa možemo primetiti da pojedinci/ke ostavljaju komentare na nekim blogovima isključivo u cilju započinjanja kavge. Ovi komentari se ogledaju u prikrivenim ili otvorenim napadima na BlogeraDomaćina/cu ili BlogeraPosetioca/teljku... Nije ni neobično organizovanje hajke na pojedine Blogere/ke od strane već pomenutih KavgadžijaBlogera/ki. Treba li da kažem da je ovaj vid komunikacije nepristojan, a ponašanje skandalozno? Nije loše zamisliti se i staviti se u kožu Blogera/ke koji je napadnut/a... Zašto činiti nešto nekome što ne bi želeli da se desi i nama samima? BlogeriDomaćini/ce ovakvo ponašanje ne bi smeli da tolerišu (još manje da ga podržavaju, a i to se dešava nažalost). Nije bitno da li se radi o našem istomišljeniku ili ne kada se iz komentara očitava jasna poruka neprijateljstva upućena Blogeru/ki... Sve uvredljive komentare (naročito one sa psovkama) treba brisati.

A sad o sporadičnim slučajevima koji nisu baš oličenje pristojnosti:

Dešava se i da se u komentarima od pojedinih Blogera/ki može pročitati i poruka tipa "A što te nema kod mene na blogu?". Kao što svi znamo, postoji i deo za PrivatnuPrepisku, pa ako nekoga i zanima što nas nema kod njega/nje na blogu, može da nam pošalje poruku koja neće biti vidljiva svima. Opet, meni se bar dešava da pročitam blog, a ne ostavim komentar, jer nemam šta da dodam... Znači, ako neko nije ostavio komentar na blogu, ne znači da ga nije posetio.

Kad smo već kod PP-a, ima i dobrih stvari u vezi sa istim: desi se i da me neko obavesti o postojanju nekog novog/e Blogera/ke; možemo produbiti odnos sa pojedincima, pa čak i započeti druženje...

Desi se i da neko na blogu BlogeraDomaćina/ce reklamira svoj ili tuđi blog. Korisno je ostaviti link ka blogu koji se nadovezuje na temu BlogeraDomaćina/ce (ponekad i poželjno). Međutim, ukoliko se reklamirani blog ne nadovezuje na temu, onda je ovakav PR nepristojan...

I na kraju, da pomenemo i da je davno usvojeno pravilo da smo svi na per tu (iliti na Ti). Per si (iliti Vi) nije uobičajen vid obraćanja među blogerima. Na persiranje se prelazi kada odnosi među blogerima postanu zategnuti. Izuzetak su gos'n Čer i Dušan Maljković čije persiranje ne odiše uzdržanošću.

Ovaj tekst je nastao kao posledica našeg viđenja bloga:

Naše mišljenje je da je blog mesto gde možemo saznati neke nove informacije, edukovati se, nasmejati i opustiti, upoznati nove kvalitetne ljude koji imaju šta da kažu i da dokažemo da je zdrava komunikacija između podosta različitih ljudi - MOGUĆA.

Ako se slažete sa prethodno napisanim (ili ne slažete), najljubaznije vas molim da nam komentarima ukažete na propuste ili dodate još koji predlog kako bi svima nama druženje na blogu bilo prijatnije i kvalitetnije.

S poštovanjem,

Jaril & Constrictoria


= = = = = = = = = = = = = = = == = = = = = = =

Beleške na margini (copyright by Budimac)

Ovim putem se zahvaljujem Jarilu na inspiraciji za ovaj tekst, kao i na svesrdnoj pomoći prilikom nastanka istog.

Takođe, htela bih da se zahvalim i svim Blogerima/kama koji su u više navrata pisali o stvarima koje ih nerviraju na blogu (što u autorskim textovima, što u komentarima) i na taj način doprineli stvaranju PredlogaBlogontona.

Atačmenti



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

constrictoria92 constrictoria92 18:06 24.12.2008

Re: Jeste

Ovde uopste nismo mislili niti na jednog blogera, nego smo opisali pojavu kao takvu...
Nije poenta ocrniti pojedine blogere (svi mi imamo uspone i padove, simpaticni smo nekom ili ne, itd), nego ukazati na uljudnost/uctivost...
NNN NNN 18:36 24.12.2008

Re: Jeste

ma samo te ložim (znam da niko neće da se primi i da otkrije neko ime)
Možda sam bar to mogao lepše da kažem (da je neko poslužio kao inspiracija)...
constrictoria92 constrictoria92 18:55 24.12.2008

Re: Jeste

Možda sam bar to mogao lepše da kažem (da je neko poslužio kao inspiracija)...


Inspiracija je Jaril.
Pored njega, vise blogera je pisalo o stvarima koje ne voli na blogu, a mnogo njih i komentarisalo te blogove. Daklem, inspiracija su Jaril + ostali.
stari92 stari92 18:55 24.12.2008

Re: Jeste

Soopermood je riba !

Čik sad !
Idemo dalje.

(osim nekolicine klinaca i klinceza sklonih samopovređivanju i suicidnim namerama,
ovo je bačena rukavica u sklopu TPV (taktičko pokazna vežba) demos kratos : S-mooda.

ČI - je inače 4 na japanskom,energij E,..))
constrictoria92 constrictoria92 19:01 24.12.2008

Re: Jeste

Ne bih se slozila.
Supermod je neki slatki bata.

p.s.
Da je Supermod zensko, zvao bi se Supermodica.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:02 24.12.2008

Re: Jeste

I mene dragoljub92 nervira.

sad da ima mogucnosti na ovaj komentar bi dala negativnu preporuku. apsolutno nepotrebna prozivka.
constrictoria92 constrictoria92 19:04 24.12.2008

Re: Jeste

Njanja,
slazem se.
Mozda nije lose da se doda i opcija Negativan komentar, pored ove dve koje imamo.
stari92 stari92 19:12 24.12.2008

Re: Jeste,možda

Supermodičica (od mila))
D
constrictoria92 constrictoria92 19:14 24.12.2008

Re: Jeste,možda

Supermodičica (od mila))


Da je devojcica (a nije) izgledala bi ovako:

stari92 stari92 19:22 24.12.2008

Re: Jeste,a i ako nije vrh riba,

'aj' Mi je nabaci.
*(malo))

Mi D.R.
jack_bauer jack_bauer 20:10 24.12.2008

Re: Jeste

I mene dragoljub92 nervira.

i mene. konjusar jedan najobicniji.

dragoljub92 dragoljub92 20:46 24.12.2008

Re: Jeste

jack_bauer
I mene dragoljub92 nervira.

i mene. konjusar jedan najobicniji.


AlexDunja AlexDunja 21:03 24.12.2008

Re: Jeste

i mene. konjusar jedan najobicniji.

i jahac!
:)
jack_bauer jack_bauer 21:04 24.12.2008

Re: Jeste

eto. sta sam rekao

ali, da pojasnim zbog sire blog zajednice. ono gore sam se zezao. ja sa ponosom mogu da kazem da je dragoljub moj drugar. a kad neko kaze da ga dragoljub nervira, taj je ili bezao ca casova, i propustio gradivo, ili je preozbljan za ovo mesto. tako da, preporucujem opustenciju
jack_bauer jack_bauer 21:05 24.12.2008

Re: Jeste

i jahac!

dzokej!
NNN NNN 21:07 24.12.2008

Re: Jeste

Biće i negativnih preporuka (obećali su), tako da je ovo možda poslednja prilika da se neko izvuče.
trener92 trener92 22:29 24.12.2008

Re: Jeste

Soopermood je riba !

Čik sad !
Idemo dalje.




Ne bih se slozila.
Supermod je neki slatki bata.


...



.........
trener92 trener92 22:34 24.12.2008

Re: Jeste,možda

Supermodičica (od mila))






trener92 trener92 22:48 24.12.2008

Re: Jeste

i jahac!


dzokej!


[quotemene nervira.
i mene. konjusar jedan najobicniji.




(osim nekolicine klinaca i klinceza sklonih samopovređivanju i suicidnim namerama,
ovo je bačena rukavica u sklopu TPV (taktičko pokazna vežba)


Veganza demos kratos : S-mooda





constrictoria92 constrictoria92 22:57 24.12.2008

Re: Jeste

ono gore sam se zezao. ja sa ponosom mogu da kazem da je dragoljub moj drugar. a kad neko kaze da ga dragoljub nervira, taj je ili bezao ca casova, i propustio gradivo, ili je preozbljan za ovo mesto. tako da, preporucujem opustenciju


Dragoljub je i moj blogodrugar.
Da nije tako, sigurno ga ne bih pominjala u prethodnim textovima kao jedan (ne i jedini) svetli primer u blogosvetu i bilo kakve naznake da je ovaj blog inspirisan njim ili bilo kojim drugim bogokolegom nisu tacne i tacka!
Opet cu reci:

inspiracija za ovaj text su Jaril i par blogera koji su vec pisali o tome sta ih nervira na blogu, kao i komentari na tim blogovima.
jack_bauer jack_bauer 23:29 24.12.2008

Re: Jeste

ej dragoljube, jel ono kobila gore na slici, ili pastuh
dragoljub92 dragoljub92 23:42 24.12.2008

Re: Jeste

избрука ми Главоњу само тако па погледај,то је био приплодни пастув својевремено,и тад кад сам радио сњим још увек је био каснијекад га је газда продао кастрирали га.успт он је у природи виши за бар двдесетак сантиметра него што овде изгледа,то је због терена који се не види овдезбог лкошег снимка ,ја стојим на ,како би реко малој узбрдици баш одприлике 20 цм.иначе рага је тад имала између 710 и 730 кила,.без гвожђа у уста није мого да се држи.то је полу холштајн полу нонијус.мени врло драга рага.
vracarac92 vracarac92 12:31 25.12.2008

Re: Jeste

Supermodica.
a ovako je supermUdica!
stari92 stari92 18:07 24.12.2008

Ох заблуде у тај позни час ! (88.ком.))

Заборавити нисам смео заблуделог Ниче мена,к'о копије
Хераклита славног (вечно враћање) - 'вако ил' ' нако , Д квешчн из нау !!?

U to ime song ~ trenerskog92
D)
trener92 trener92 21:50 24.12.2008

Re: Ох заблуде у тај позни час ! (88.ком.))

stari92
Заборавити нисам смео заблуделог Ниче мена,к'о копије
Хераклита славног (вечно враћање) - 'вако ил' ' нако , Д квешчн из нау !!?

U to ime song ~ trenerskog92
D)

topcat topcat 18:41 24.12.2008

Jednaki i jednakiji...

Neki idu tako daleko da "nepodobne komentare" i brišu, a Blogokomentatore/ke čak i ban-uju. Možda nije loše reći (razjasniti) da je nepristojno brisati komentare ukoliko su oni samo prikaz drugačijeg mišljenja. Brisanjem takvih komentara ubija se sloboda govora, kao i slobodna ljudska misao. Za one koje vređа drugačije mišljenje (izneseno na pristojan način), blog nije podesan medij komunikacije.


Bilo bi lijepo da netko ovo objasni i kviriji.
stari92 stari92 19:31 24.12.2008

.. samo si time gubim , odo si see

Dnevnik - RTS-a.
maya.sangoma maya.sangoma 19:37 24.12.2008

Re: .. samo si time gubim , odo si see

Cons ovo ti je super ideja , vidim da se branis dobro od strelica , i da si angazovala jarila kao bodigarda , bas kao prava preduzetnica !
constrictoria92 constrictoria92 19:39 24.12.2008

Re: .. samo si time gubim , odo si see

Maya,

fala na komplimenti.

A za strelice - stvarno ih ne vidim i mislim da ih nema.
maya.sangoma maya.sangoma 19:55 24.12.2008

Re: .. samo si time gubim , odo si see

Ah , izvini , ja sam to pomesala blogove , Const , oooops ! Necu vise , sad ce pazim. (malo vise )
trener92 trener92 22:06 24.12.2008

Re: .. samo si time gubim , odo si see

stari92
Dnevnik - RTS-a.

Sorrz yadrawz mx zdarraiix87_






mili92 mili92 19:32 24.12.2008

Blogerluk

Blogeri svih zemalja, ujedinite se!
constrictoria92 constrictoria92 19:39 24.12.2008

Re: Blogerluk

Blogeri svih zemalja, ujedinite se!


mili92 mili92 19:44 24.12.2008

(:

Blogovati il ne blogovati, pitanje je sad.
constrictoria92 constrictoria92 23:04 24.12.2008

Re: (:

mili92
Blogovati il ne blogovati, pitanje je sad.


Blogovati!
madam_mym madam_mym 20:27 24.12.2008

nije tesko biti fin

ja sam nova, i retko sam ovde.Jos ucim kako se komunicira ovde, kako se salju poruke....ucim sama. Pa, ne zamerite ako nesto ne bude ...............iliti NEMO* SE LJUTISH
constrictoria92 constrictoria92 23:06 24.12.2008

Re: nije tesko biti fin

Madam,



Dobro ti nama dosla!

p.s.
Vec ces sve nauciti - niko se naucen nije rodio...
Spiridon Spiridon 23:07 24.12.2008

..

Ovim putem se zahvaljujem Jarilu na inspiraciji za ovaj tekst, kao i na svesrdnoj pomoći prilikom nastanka istog.

Takođe, htela bih da se zahvalim i svim Blogerima/kama koji su u više navrata pisali o stvarima koje ih nerviraju na blogu (što u autorskim textovima, što u komentarima) i na taj način doprineli stvaranju PredlogaBlogontona.


ti poce ko Vuk Jeremic
constrictoria92 constrictoria92 23:10 24.12.2008

Re: ..

ti poce ko Vuk Jeremic

S'a ti kazem, gledam TV i ucim...
margos margos 23:14 24.12.2008

99%

ljudi na blogu b92 je punoletno i samim tim odgovorno za svoje ponašanje, pisanje, komunikaciju i odnose koje stvara sa drugim blogerima. Nekome smeta glupost, nekome nepismenost, nekome nadmenost, nekome ćirilica, nekome engleski, nekome emotikoni, nekome..... Svakome nešto smeta i ako želi da je tu, trpi ili reaguje - njegova stvar. Kako će ko to isto amortizovati - takođe je njegova stvar.

Od prostačkih napada, više mi smetaju ti starateljski odnosi, kao da je neko nedonošče. Eto, meni to smeta.
I radujem se negativnim preporukama. Do pre godinu i po, ovo je bilo dosta neprijatnije mesto no što je sad. Ako nastavimo da od njega pravimo ''happy place'' i uniformna (komunistička) ponašanja, izgubićemo više nego što ćemo dobiti.

I da, slažem se s Markom de Mancinnijem - previše pravila može samo da škodi.
maksa83 maksa83 23:19 24.12.2008

Re: 99%

Nekome smeta glupost, nekome nepismenost, nekome nadmenost, nekome ćirilica, nekome engleski, nekome emotikoni, nekome...

Poštovana,

Dozvolite da iznesem zamerku što ste u ovom nabrajanju izostavili "odsustvo dijakritika (č-ć-dž-š)" kao pojavu koja nekima smeta, i da sugerišem da u sledećem izdanju vašeg komentara to uvrstite.

I da, slažem se s Markom de Mancinnijem - previše pravila može samo da škodi.

Simple, clear purpose and principles give rise to complex and intelligent behaviour.
Complex rules and regulations give rise to simple and stupid behaviour.
(Dee Hock, founder of VISA credit card company)


U nadi da ćete moju gornju molbu rešiti pozitivno,
M.
constrictoria92 constrictoria92 23:23 24.12.2008

Re: 99%

I radujem se negativnim preporukama. Do pre godinu i po, ovo je bilo dosta neprijatnije mesto no što je sad. Ako nastavimo da od njega pravimo ''happy place'' i uniformna (komunistička) ponašanja, izgubićemo više nego što ćemo dobiti.


I ja se radujem negativnim komentarima.

Nemam ideju da bi ovo mesto moglo da bude happy place (a mislim da to ne bi ni bilo dobro).

Kao sto rekoh, ipak, se radi o osobnom dojmu stvari i pojava. Fala nebesima, nismo svi isti i u tome je draz...
antioksidant antioksidant 00:33 25.12.2008

Re: 99%

Nekome smeta glupost, nekome nepismenost, nekome nadmenost, nekome ćirilica, nekome engleski, nekome emotikoni,

meni smetaju zute mrlje ali samo u mojim komentarima

ja uporno pisem dvetackeminusdesnazagrada a softver pravi

ostali nek rade sta hoce. ja necu citati
trener92 trener92 03:15 25.12.2008

"Margaritas ante porcos"???



......Nadam se da mogu da citiram :
margos
ljudi na blogu b92 je punoletno i samim tim odgovorno za svoje ponašanje, pisanje, komunikaciju i odnose koje stvara sa drugim blogerima. Nekome smeta glupost, nekome nepismenost, nekome nadmenost, nekome ćirilica, nekome engleski, nekome emotikoni, nekome..... Svakome nešto smeta i ako želi da je tu, trpi ili reaguje - njegova stvar. Kako će ko to isto amortizovati - takođe je njegova stvar.
....

I radujem se negativnim preporukama. Ako nastavimo da od njega pravimo ''happy place'' i uniformna (komunistička) ponašanja, izgubićemo više nego što ćemo dobiti.

I da, slažem se s Markom de Mancinnijem - previše pravila može samo da škodi.

Slažem se , sa svim osim boldovanog . postoji moderacija bloga , koja će da sankcioniše ono što po njihovom mišljenju nije u skladu sa pravilima ponašanja, a koja smo prihvatili svi koji smo ovde. I to koliko vidim do sada funkcioniše.
Važno pitanje, za mene, zbog čega je tekst izmenjen? Tu je bila navedena jedna rečenica koja (meni) jako bode oči! Sada je ovo nešto sasvim drugačije, od prvobitnog a čini mi se i od same zamisli. ( Nisam pročitao sve komentare, možda postoji objašnjenje)
Postoji još dosta stvari koje su navedene, a koje mi nisu jasne ( bolje da kažem imam sasvim suprotno mišljenje, na primer.
Dešava se i da se u komentarima od pojedinih Blogera/ki može pročitati i poruka tipa "A što te nema kod mene na blogu?".
Zašto je ovo , kako ste naveli ,
i nisu baš oličenje pristojnosti:
oličenje nepristojnosti, ? Meni recimo nije, niti mi smeta, ne znam zbog čega vama ovo tako benigno izgovoreno smeta, možda je to značajno samom autoru bloga, koji to napiše i verovatno želi da skrene pažnju takvim komentarom nekome ili nekima .Da li se to vama dopada ili ne , to je pitanje vašeg načina razumevanja takve poruke ili načina komunikacije, koju smatrate neukusnom, a nisam siguran da vaše izrečeno mišljenje treba da postane ustaljen obrazac ponašanja na blogu, koji,po mom mišljenju pokušavate da uspostavite.
Dole sam naveo i moje moišljenje vezano za ovo, a ponoviću još jednom postoji neko ko je odredio pravila , a koja smo prihvatili, po kojima se odvija način komunikacije na blogu , sve ostalo je pitanje različitog mišljenja i ( mogućnosti) inerpretacije istog.
, margos je napisala nešto od toga što bih i ja ,zbog toga sam citirao, a ne bih da ponavljam., samo bih ja to napisao mnogo oštrije. Samo se bojim da se ovaj predlog bontona, koji ste napisali, ne pretvori u lov na veštice.
Svi smo dobili mogućnost da pišemo, a da li je to u skladu, opet ponavljam, sa pravilima koja je neko propisao, a koja smo prihvatili, odlučiće isti,sve ostalo je pitanje različitih ukusa i mišljenja, možda vaspitanja, a možda i nekada pitanje trenutnog raspoloženja , kako autora tako i komentatora.
Ne znam da li ću biti shvaćen na pravi način, poštujem napor oba autora da prikažu svojhe viđenje bloga kakav je, kakav bi mogao i trebao da bude, ali to je samo vaše mišljenje, stvar vaše percepcije. I šta ako se ja ne slažem sa gore navedenim? Doobiću jedno pedesetak ili već koliko negativnih preporuka i biću razapet na krst kao negativac? Ovo pominjem kao primer , u šta može da se pretvori kvalifikacija +,- , gde se slažem sa marcom, da je sasvim nepotrebno. Ima još toga što bih mogao da navedem, ali bolje da prećutim, kao i mnogo puta do sada, moguće da ni ja noćas nisam u baš pozitivnoj fazi ( ili fazi potpune tolerancije) i u svemu izrečenom više vidim atak na moje ( ili bilo čije) mišljenje, koje treba da bude strogo usmereno i da se podudara sa mišljenjem određenog dela ili grupe na blogu. Ja sam takav osećaj imao kada sam jutros pročitao tekst..........omg wtf... ko fuckin teletabis...

"Kada ljudi neku situaciju označe kao realnom, ona postaje realna po svojim posledicama". Razmislite o tome.



margos margos 11:50 25.12.2008

Re: "Margaritas ante porcos"???

Samo da dodam... Nisam za negativne preporuke tekstovam već komentara iz razloga koje je naveo Jack Bauer - ako nešto smatram nedoličnim, nepristojnim i sl, a ne bih da komentarišem i polemišem - kliknula bih na , kao što stalno klikćem na ono sa čim se slažem, i ne komentarišem. Štedi vreme i reči.
vracarac92 vracarac92 12:34 25.12.2008

Re: 99%

I radujem se negativnim preporukama. Do pre godinu i po, ovo je bilo dosta neprijatnije mesto no što je sad. Ako nastavimo da od njega pravimo ''happy place'' i uniformna (komunistička) ponašanja, izgubićemo više nego što ćemo dobiti.

I da, slažem se s Markom de Mancinnijem - previše pravila može samo da škodi.
AMIN!
vracarac92 vracarac92 12:34 25.12.2008

Re: 99%

I radujem se negativnim preporukama. Do pre godinu i po, ovo je bilo dosta neprijatnije mesto no što je sad. Ako nastavimo da od njega pravimo ''happy place'' i uniformna (komunistička) ponašanja, izgubićemo više nego što ćemo dobiti.

I da, slažem se s Markom de Mancinnijem - previše pravila može samo da škodi.
AMIN!
ivana23 ivana23 12:56 25.12.2008

Re: "Margaritas ante porcos"???

margos
Samo da dodam... Nisam za negativne preporuke tekstovam već komentara iz razloga koje je naveo Jack Bauer - ako nešto smatram nedoličnim, nepristojnim i sl, a ne bih da komentarišem i polemišem - kliknula bih na , kao što stalno klikćem na ono sa čim se slažem, i ne komentarišem. Štedi vreme i reči.

Tacno, a to vec imamo na sajtu vesti B92 i mislim da sjajno funkcionise.
Restak je to davno obecao...
Spiridon Spiridon 23:21 24.12.2008

primer nevaspitanog blogera, sledi

constrictoria92, da sam ja na tvom mestu ja bih ovaj tekst totalno drugacije postavio, a efekat bi bio jos jaci

naslov: Koji vam bloger ide na onu stvar i zbog cega?

u tekstu bih zamolio da one koji ne zele da budu iskreni i nemaju muda, jednostavno zaobidju diskusiju.

Naglasio bih da samo otvorene i direktne diskusije mogu podici kvalitet komunikacije.

i td, itd

maksa83 maksa83 23:24 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi


Naglaso bih da samo otvorene i direktne diskusije mogu podici kvalitet komunikacije.

Poštovani,

Potpuno se slažem sa citiranim izlaganjem, i ujedno podržavam vašu inicijativu.

Srdačno,
M.
constrictoria92 constrictoria92 23:27 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Ali, uopste nisam imala (niti imam) ideju da pisem o pojedinacnim sluvcajevim ('ocu reci, da upirem prstom u pojedince)...
Text se odnosi na pojave...
Meni su, inace, blize teme i naslovi tipa Koji vam bloger ulepsava dan i sta ste novo naucili od njega?
ssvetlana92 ssvetlana92 23:30 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Spiro, vučeš me za jezik!
Spiridon Spiridon 23:33 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Ali, uopste nisam imala (niti imam) ideju da pisem o pojedinacnim sluvcajevim ('ocu reci, da upirem prstom u pojedince)...
Text se odnosi na pojave...


ti opet ko Vuk Jeremic
Spiridon Spiridon 23:36 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

ssvetlana92
Spiro, vučeš me za jezik!


pa nije ovo moj blog, to se domacici unapred izvini, pa onda gruni iz svih raspolozivih sredstava

ja tu mogu samo da ispadnem kolateralna steta =)
ssvetlana92 ssvetlana92 23:38 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

ti opet ko Vuk Jeremic

Aj, šta fali Vuku?
constrictoria92 constrictoria92 23:40 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Da li je k'o Vuk Jeremic ili ne, tek sto sam napisala iskreno i mislim.

ssvetlana92 ssvetlana92 23:40 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Spiridon
ssvetlana92
Spiro, vučeš me za jezik!


pa nije ovo moj blog, to se domacici unapred izvini, pa onda gruni iz svih raspolozivih sredstava

ja tu mogu samo da ispadnem kolateralna steta =)

Ne vuče me ona, nego ti!
Spiridon Spiridon 23:47 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

constrictoria92
Da li je k'o Vuk Jeremic ili ne, tek sto sam napisala iskreno i mislim.



tako je, prave i iskrene emocije su uvek na ceni ... ma koliko one bile nastrane
constrictoria92 constrictoria92 23:49 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

tako je, prave i iskrene emocije su uvek na ceni ... ma koliko one bile nastrane


Konacno se razumemo.
Spiridon Spiridon 23:59 24.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

constrictoria92
tako je, prave i iskrene emocije su uvek na ceni ... ma koliko one bile nastrane


Konacno se razumemo.


ovo mi je omiljena ikonica
constrictoria92 constrictoria92 00:16 25.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

ovo mi je omiljena ikonica


A meni ova i ova i ova i jos: , , , ... Ako ovako nastavim, sve cu ih izredjati...
Spiridon Spiridon 00:28 25.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

constrictoria92
ovo mi je omiljena ikonica


A meni ova i ova i ova i jos: , , , ... Ako ovako nastavim, sve cu ih izredjati...


Dragi blogeri, imali ste prilike da vidite dva iskusna blogera na delu kroz razne situacije

veliki kiss za domacicu
constrictoria92 constrictoria92 00:34 25.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

veliki kiss za domacicu


Veliki kiss i tebi!
NNN NNN 02:15 25.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Taman sam pomislio da će Spi da rasturi žabokrečinu...
vracarac92 vracarac92 12:37 25.12.2008

Re: primer nevaspitanog blogera, sledi

Koji vam bloger ide na onu stvar
Koju stvar?
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:40 24.12.2008

negative

ja sam protiv negtivnih ocena komentara (negativnih preporuka). shta je u tome pozitivno?

(ozbiljan sam)
ssvetlana92 ssvetlana92 23:46 24.12.2008

Re: negative

marco_de.manccini
ja sam protiv negtivnih ocena komentara (negativnih preporuka). shta je u tome pozitivno?

(ozbiljan sam)

Zezaš?
antioksidant antioksidant 00:34 25.12.2008

Re: negative

shta je u tome pozitivno?

ko dobije dve negativne pisace mu se jedan plus
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:33 25.12.2008

Re: negative

ne zezam uopshte. shta je pozitivno u negativnim ocenama?

onaj koji dobije negativnu ocenu se sigurno ne oseca bolje, a ne oseca se bolje ni onaj koji tu ocenu daje (sticanje navike da se aktivno dodeljuju loshe ocene ne mozhe biti produktivno na nijednom planu)
jack_bauer jack_bauer 02:50 25.12.2008

Re: negative

ne zezam uopshte. shta je pozitivno u negativnim ocenama?

pozitivno je da bi bilo manje izliva zuci. ako ti se nesto ne svidja, samo kliknes na . a i dalje mozes da ga prokomenterises ako te bas pogodilo i mislis da je potrebno. to bi smalnjilo i broj ukupnih komentara, ali, sta mari? quality vs quantity.
loader loader 00:01 25.12.2008

Liberalno, ali obavezno lepo ..

Constrictoria, vi ste ovim tekstom, kao i Jaril koji vam je bio saradnik, načinili jedan doprinos koji je, čini mi se, veoma potreban.

Blog se može shvatiti na različite načine, u smislu slobode izražavanja. Ipak, mislim da zaista treba održati jedan stupanj pristojnosti. Naravno, mi o ovome ne bismo ni govorili da "tehnika komunikacije" ponekad ne prelazi u nepristojnost.

Sledi večito pitanje - preko kog stepena treba da pređe jedan komentar da bi bio obrisan? I, u krajnjoj liniji, da li uopšte brisati nečiji komentar? Što se tiče te "smrtne kazne" ja sam njen pristaša samo u slučajevima otvorene i neduhovite vulgarnosti, čiji je jedini cilj uvreda. Za neke srednje teške oblike nisam načisto, ali sam skloniji da mislim kako takve ne treba brisati, jer, ako već nisu otvoreno vulgarni, neće naneti veliku štetu, a njihovo nebrisanje će em ostaviti utisak da na blogu vlada solidan stepen slobode govora, em će autori tih komentara, kad ih i sami ponovo pročitaju, moći da vide kako su njima predstavili sebe na način koji baš i nije poželjan.

U svakom slučaju, treba se učiti lepom ophođenju, i u smislu manira, i u smislu lepog, ispravnog jezika. Ako blog već posećuje jedan značajan broj ljudi, onda je jasno da je on, između ostalog, i izvestan edukator.

Preporuka i pozdrav :)



constrictoria92 constrictoria92 00:16 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Hvala lepo.

loader loader 00:26 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

constrictoria92 : ..."Hvala lepo."

Eto,
baš na takvo ophođenje smo mislili
kad smo rekli da svaku rečenicu treba uviti
u ukrasni papir pristojnosti :)
Lepljiva Lepljiva 00:30 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Od mene preporuka za tekst, sve komentare a ponajviše za Iron Maiden
(bilo je jače od mene, oprostite, izvinite, pardon )
maksa83 maksa83 00:37 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Eto,
baš na takvo ophođenje smo mislili
kad smo rekli da svaku rečenicu treba uviti
u ukrasni papir pristojnosti :)

Poštovani,

Načelno se donekle slažem, ali bih dodatno apelovao - nemojmo (gospodo) zloupotrebljavati ukrasni papir pristojnosti da njime umotavamo - gluposti. Samo se povećava razočaranje kada se paket otpakuje.

Srdačan & lepo zamotan pozdrav,
M.
constrictoria92 constrictoria92 00:40 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Od mene preporuka za tekst, sve komentare a ponajviše za Iron Maiden

Kad je Maiden u pitanju, sve ti je oprosteno!

A ovo je moja omiljena...

loader loader 00:58 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

maksa83: ..."Načelno se donekle slažem, ali bih dodatno apelovao - nemojmo (gospodo) zloupotrebljavati ukrasni papir pristojnosti da njime umotavamo - gluposti. Samo se povećava razočaranje kada se paket otpakuje.
A, ne, nikako... šereni papir je samo za fine, usrdne, mirišljave forme obraćanja...
Za gluposti nema papira. Gluposti ćemo, naprotiv, držati bez papira, ogoljene, da ih svi vide, pa da autor tih gluposti, kad i sam ponovo navrati na svoj tekst, priupita sebe da li mu imponuje da ga takva jedna stvar reklamira!

Hvala na pozdravu. Jel vidite..? Sve se lepše ophodimo :) Construktoria će od nas da načini lepo vaspitane i svim blogobonton manirima obdarene krasnogovornike:))
maksa83 maksa83 01:14 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Hvala na pozdravu. Jel vidite..? Sve se lepše ophodimo :) Construktoria će od nas da načini lepo vaspitane i svim blogobonton manirima obdarene krasnogovornike:))

Poštovani,

Moram da kažem da bih se verovatno rađe dao uškopiti nego da budem primoran da nastavim ovako da pišem.
Ali nema rizika, za 6 dana ovaj blog se zatvara za komentare pa i ta moja mala privatna self-inflicted noćna mora svakako prestaje.

Zahvaljujem što se zahvaljujete na pozdravu, ali moram da primetim da je vaš pozdrav izostao.

Svejedno - mirišljavi pozdrav,
M.
NNN NNN 02:20 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Taman sam mislio da kad nešto 'oću da napišem dam prvo maksi da mi prevede, pa da objavim.
Uškopljen pozdrav,
N
Jaril Jaril 07:57 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Moram da kažem da bih se verovatno rađe dao uškopiti nego da budem primoran da nastavim ovako da pišem.
Максо, све си погрешно укапирао- У доброј комуникацији није поента у целофану, него управо у паковању. Узмемо 3 објашњења, 4 обзира и 1 осмех, и све лепо запакујемо у већ свој препознатљив стил.
maksa83 maksa83 10:00 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Максо, све си погрешно укапирао- У доброј комуникацији није поента у целофану, него управо у паковању. Узмемо 3 објашњења, 4 обзира и 1 осмех, и све лепо запакујемо у већ свој препознатљив стил.

Ali Poštovani,

Ja sam bio ubeđen da baš to već radimo, svako prema mogućnostima.

Srdačno,
M.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:42 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Maksa
nemojmo (gospodo) zloupotrebljavati ukrasni papir pristojnosti da njime umotavamo - gluposti


Hm. Sta si se ti okomio (to je primetno) na - glupost! Malo-malo, pa branis sebe a i ostale blogere od gluposti i glupaka, kao da je to nesto najgore sto se moze desiti.

Nije.

Glupi ljudi mogu biti prijatniji od inteligentnih. I manje opasni. I manje zahtevni. I zahvalniji. I vise uzivaju u seksu (inteligentni sve nesto preracunaju, kalkulisu, vrednuju duzinu orgazma i slicno, dok oni drugi uzimaju zdravo za gotovo i uvek im je lepo).
Ima jos stvari koje idu u prilog glupima, veruj mi...

Zivot bi stvarno bio glup kada bi u svetu ziveli samo inteligentni ljudi.
maksa83 maksa83 10:48 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Hm. Sta si se ti okomio (to je primetno) na - glupost! Malo-malo, pa branis sebe a i ostale blogere od gluposti i glupaka, kao da je to nesto najgore sto se moze desiti.


Poštovani,

Potpuno ste u pravu. Imajući u vidu da i sam generišem veliku količinu sadržaja koji se bez puno razmišljanja može podvesti pod "gluposti", primoran sam da korigujem svoj stav u skladu sa tim. Pa u tom smislu menjam iskaz u sledeće: "nemojmo zamotavati banalno i dosadno u pristojno, u očekivanju da će ga to činiti manje banalnim ili dosadnim".

Vladimire, ne očekujem da branite još i banalnost i dosadu, ali ne dozvolite da moja očekivanja sputaju vašu kreativnost.

Banalni ali srdačan pozdrav,
M.
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:20 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Maksa
Vladimire, ne očekujem da branite još i banalnost i dosadu,


Jok.

Braneci glupost spreman sam i glavu da dam, ali ne i za banalnost i dosadu... To je ono cega se treba cuvati, govorila je moja guvernanta u mojim ranim danima detinjstva. A sto covek nauci do trece godine... to ostaje!

Lepo ste to vi, odnosno Vi, uocili, doduse naknadno, da ima gorih stvari od gluposti... moja intervencija nije, dakle, bila uzaludna... sada smo donekle stvari postavili na svoja mesta. A uvek volim kad stvar stoji pravo.

Long live stupidity!

Dole banalost! Dole dosada!
maksa83 maksa83 11:48 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Poštovani,

Rekao bih da ni do sada nismo imali konceptualna neslaganja po tom pitanju, samo terminološki nesporazum po pitanju "dosadno vs banalno vs glupo".
Lepo ste to vi, odnosno Vi, uocili, doduse naknadno, da ima gorih stvari od gluposti... moja intervencija nije, dakle, bila uzaludna... sada smo donekle stvari postavili na svoja mesta. A uvek volim kad stvar stoji pravo.

Sada ste me ovim izražavanjem afiniteta podsetili na jedan momenat iz devedesetih. Naime, jedan kolega je pisao članak za jedan domaći računarski časopis o IBM-ovom operativnom sistemu koji se zvao OS/2. Beše to pre " BW I" (browser war 1. koji je dobio Microsoft sa Internet Explorerom, a BW II tj. Browser War 2 je u toku), dok je još plamteo OS War, odn. Rat Operativnih Sistema. Elem, OS/2 je bio dobar OS (pravio ga IBM), ali je imao nezgodnu osobinu da se dugo podiže, duže od tadašnjeg rivala (verovatno Windows 95). Moj poznanik je to izrazio u članku sledećim rečima: "OS/2 se diže sporije od Windowsa, ali imajući u vidu stabilnost operativnog sistema koju dobijate naspram Windowsa 95, ovo ne smatramo za manu. U krajnjoj liniji - ni ženama ne smeta ako se sporije diže, dok god stoji čvrsto ceo dan.".

Uredniku je ovo promaklo, ali sa tugom u srcu moram da kažem da nije promaklo Lektoru, koji se vratio kod Urednika sa pitanjem "je l' da pustimo ovo ovako?", na šta je Urednik dobio omanji nervni napad, i taj (čvrst i prav) argument nije otišao u štampu, čime je tekst po meni izgubio dosta od boje i slikovitosti. Dodatno primećujem da je, možda baš zahvaljujući toj krutosti establišmenta koji nije dozvolio da se istina probije u formi koju narod može da ... proguta ... navedeni OS/2 izgubio u tom ratu Operativnih Sistema.

Hvala vam Vladimire što ste pomogli da se ova crtica iz našeg informatičkog novinarstva spasi od zaborava.

Čvrst i prav pozdrav,
M.
loader loader 16:02 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Moram da kažem da bih se verovatno rađe dao uškopiti nego da budem primoran da nastavim ovako da pišem.

Makso, ne dajte se uškopiti, ni po koju cenu : ))

Da naučite bilo kakvo pisanje - uvek ima vremena,
a ako vas uškope..!! Nema nazad..!! : )

Pozdrav :))
dragoljub92 dragoljub92 16:09 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

кастрација!...........................................................................оупс!ВАКЦИНАЦИЈА.кукуилеле
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:47 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

I'm back. (Nesto mora i da se radi, u medjuvremenu).

Makso, gledajuci tvoje nesebicne pozdrave koje saljes u poslednje vreme, uvidjam razliku, da ne kazem segregaciju, jer se razlicitim ljudima razlicito obracas:

Svejedno - mirišljavi pozdrav, M.

Srdačno, M.

Čvrst i prav pozdrav, M.


Ovaj poslednji (slucajno upucen meni) pomalo mirise na homoerotiku, nekako vise nego sto bih ja to zeleo. Ili se foliram? Naime, sto bi Pedjica rekao, to je lep pozdrav (cvrst i prav), ali mu nedostaje nesto vazno - rec "dugacak". Dakle, bilo bi mnogo efektnije da je glasio: "Cvrst, prav i dugacak pozdrav". To bi se, verujem, svidelo i Dusanu, a o tome si morao voditi racuna, imajuci u vidu da on tebe gotivi, odnosno da je to medjusobno izmedju vas dvojice... U pitanju je Dusan koji te je nedavno neskromno, pola u sali, pola u zbilji, zaprosio, jer si ti, svesno i nesvesno, ucinio da kod njega proradi hemija. Verovatno isto tako (ako ne i vise) i zene gube glavu za tobom... Prosto da zazalis sto zivimo u zemlji gde se insistira na - monogamiji!

A primecujem jos nesto. Cim ti napises nesto odmah padnu preporuke obozavalaca! Nema tvog komentara koji nema bar nekoliko preporuka. Blago tebi. Zato te Dusan The Levitchar (da upotrebim nacin izrazavanja jednog tvog pajtasa) voli. Neka, nicija se ljubav ne sme ignorisati.

P. S. Neka Cons. oprosti ako ovo lici na - trol.

Nisam mogao da se kontroliram. Tako je u mom zivotu: taman se organizujem i resim da vodim pravolinijski zivot, kad se ono pojavi trol s leva, pa trol s desna i moja zivotna nit se vitla tamo-ovamo...
maksa83 maksa83 18:39 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Makso, gledajuci tvoje nesebicne pozdrave koje saljes u poslednje vreme, uvidjam razliku, da ne kazem segregaciju, jer se razlicitim ljudima razlicito obracas:

Poštovani,

Trudim se da svaki pozdrav isprati određeni kontekst, koji uglavnom diktira Pozdravljeni.

Ovaj poslednji (slucajno upucen meni) pomalo mirise na homoerotiku, nekako vise nego sto bih ja to zeleo. Ili se foliram?

Možda jeste
ili nije
srce tvoje
tajnu krije
("Šuška se Šuška", Izvorinka Milošević)

Vi rekoste gore da volite "kad je prav" - bez da vas je iko eksplicitno pitao za te preference, čime se nekako sam od sebe nametnuo kontekst pozdrava.

Nisam mogao da se kontroliram. Tako je u mom zivotu: taman se organizujem i resim da vodim pravolinijski zivot, kad se ono pojavi trol s leva, pa trol s desna i moja zivotna nit se vitla tamo-ovamo...

Vladimire, nemojte si prebacivati zbog toga, mora čovek povremeno da se prepusti vrtlogu emocija i ludila koje ga okružuje, inače ne zna da je živ. To mora da je neki odjek koji stanuje u bašti i zove vas da krenete za njim, iza ugla, kroz prvu kapiju. Sledite ga! Siguran sam da bi i Guvernanta odobrila.

Generički pozdrav od kog možete naprviti bilo šta,
M.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:26 25.12.2008

Re: Liberalno, ali obavezno lepo ..

Maksa
Siguran sam da bi i Guvernanta odobrila


Mozda. Nije jadnica stigla sve da uradi, a trudila se iz petnih zila. Sve joj se cinilo da nisam od previse prijemcivog materijala sacinjen, da ne primam na pravi nacin... I danas mi u usima odzvanja njen drecav glas: Don't make your life be a messy chain of 'Do-and-Mend' trials! Nisam tada shvatao...

Samo proces nije zavrsen, daleko od toga. Tako se dogadja danas da ja uhvatim sebe kako UCIM (ne bas u onom lenjinskom smislu: uciti, uciti i samo uciti), ali ucim, narocito kada sretnem nekoga ko je pametniji od mene i ume duhovito da prenosi ono sto ima da kaze... premda cesto trosim vreme uzaludno i na uzaludne osobe... Plasim se da mi se ne dogodi ono sto se dogodilo Dzonu Lenonu: dok sredjujem zivot kako bih ispravno ziveo - on (zivot) prodje...
Maksa
To mora da je neki odjek koji stanuje u bašti i zove vas da krenete za njim, iza ugla, kroz prvu kapiju. Sledite ga!


Ne znam kako da reagujem na ove pesnicke reci; dogadjalo mi se da za nekim podjem 'kroz prvu kapiju', 'u basti' (i parkovi su baste, ukljuciv i onaj kod Veterinarskog fakulteta, zar ne), pa se ne dogodi bas nista mnogo znacajno. Jos cekam. I nadam se.

A voleo bih da odem u Kjoto. Mozda bih tamo otkrio nesto sto bi izmenilo (na bolje) moj zivot. Sve cekam da neko organizuje nagradnu igru sa zgoditkom - boravak u Japanu (Kjoto i Nara)!
constrictoria92 constrictoria92 09:52 25.12.2008

Brisanje

@bes-pravednih

Komentar je obrisan (automatski i replike koje se nastavljaju na njega).
Mozemo se slagati ili ne slagati sa temom, imati sukobljena misljenja, biti besni ili srecni...
Ali, direktno vredjanje je nedopustivo.
Niko nema pravo da vredja licnost blogera!


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:38 25.12.2008

Re: Brisanje

Niko nema pravo da vredja licnost blogera!

Tacno. To se uglavno bespravno cinilo redovno na blogu. Onda kada su to politicke okolnosti dopustale.
vracarac92 vracarac92 12:43 25.12.2008

Re: Brisanje

Ninoslav Randjelovic
Niko nema pravo da vredja licnost blogera!Tacno. To se uglavno bespravno cinilo redovno na blogu. Onda kada su to politicke okolnosti dopustale.

A šta je sa pojedinim blogerima koji su iz nekih razloga povlašćeni i toleriše im se mnogo više nego nama običnim smrtnicima?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:05 25.12.2008

Re: Brisanje

A šta je sa pojedinim blogerima koji su iz nekih razloga povlašćeni i toleriše im se mnogo više nego nama običnim smrtnicima?

Nadam se da su dobro i zdravo. I mislim da se osecaju bitnim.
vracarac92 vracarac92 10:02 26.12.2008

Re: Brisanje

I mislim da se osecaju bitnim.
U to u opšte ne sumnjam!
stari92 stari92 11:22 25.12.2008

Const.-u nedostatku insp. teme :

budi malo konstruktivna,klikni bar na Obavesti moderatora,ne bi li Me Sy adekvatno primetila.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 11:57 25.12.2008

Za sve

se slažem osim za persiranje. Ne mogu nekom koga ne poznajem, još ako prvi put odem na njegov-njen blog da krenem sa Tikanjem. Mislim da i osnovna kultura nalaže da se ljudi persiraju dok se ne odluče za Tikanje.
constrictoria92 constrictoria92 12:32 25.12.2008

Re: Za sve

Moze biti da je pristupljeno Tikanju nekonvencionalnije... Sama atmosfera na blogu je, uglavnom, takva...
Tikanje nije imperativ.

Hvala na sugestiji.



vladimir petrovic vladimir petrovic 12:09 25.12.2008

Cija je ovo slika?

S poštovanjem,
Jaril & Constrictoria


Primecujem da ste post pisali u - duetu, a okacili ste samo jednu (lepuskastu) sliku.
Znam da ne valja biti previse radoznao, ali se pitam gde je slika drugoga?
constrictoria92 constrictoria92 12:24 25.12.2008

Re: Cija je ovo slika?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana