General Ponoš,Šule i politika odbrane....

Drago Kovacevic RSS / 24.12.2008. u 20:45

Danas nam je generl Ponoš saopštio da Srbija nema politiku odbrane. To je veoma jaka izjava i u kom god je kontekstu tumačili treba imati u vidu da je ona došla od Načelnika štaba vrhovne komande.

Nakon takve izjave jasno je da mora otići ili ministar odbrane koji je zadužen za tu politiku ili pak Načelnik štaba. Otići će Načelnik štaba i to je za mene loš razvoj događaja. Da će tako biti govori jasno današnji događaj u Moskvi gde je uz svečano rukovanje našega predsednika Tadića i ruskoga predsednika Medveda, Rusima svečano izručen NIS sa sve monopolima, a uz njihovo obećnje da će za koju godinu videti šta će biti sa gasovodom.

Tadić je danas, uručujući NIS Medvedevu, izjavio kako se Srbija nalazi na pola puta između Rusije i Evrope i da će njen ulazak u EU koristiti Rusiji kao i njenim građanima. Izjava, da se smrzneš od toga koliko je besmislena.

Medvedev je poentirao izjavom da su Rusija i Srbija "strateški partneri". Još kad im izručimo EPS bićemo i više od toga. Zagrljaj će biti tako čvrst da će teško biti prepoznati ko je ko...

Nakon ovako nanizanih događaja i izjava postaje razumljiv Šutanovčev intervju "Figarou" od pre dva meseca gde je on kazao kako bi se moglo dogoditi da se Srbija okrene Rusiji i tamo potraži podršku jer je očito EU dobro ne razume. Jasnije je naravno i ono što već danima priča Vuk Jeremić "kako je Rusija najvažniji bileteralni partner Srbije". Postaje razumljivo i to zašto je Jeremić pored ostaloga, a za rusku ljubav glasao protiv rezolucije EU u UN kojom se tražila osuda Irana zbog kršenja ljudskih prava. Danas smo mogli pročitati da Rusija intezivno naoružava Iran a da to izaziva veliko nezadovoljstvo SAD-a, Izraela i EU.

Očito je da Tadić, Jeremić i Šutanovac govore istui rade istu stvar. Očito je također da se Srbija okrenula na istok i da priča o EU u njenoj političkoj klasi postoji tek reda radi.

General Ponoš je propzapadno orjentisan oficir sklon jedinoj normalnoj bezbedonosnoj politici koja podrazumeva evroatlanske integracije, dakle i NATO i EU. Jedno bez drugoga ne ide. Ne može se biti "partner sa Rusijom" naročito ako si mala i beznačajna zemlja a da hoćeš NATO i EU.Partner sa Rusijom možeš biti u tim okolnostima ako se ponašaš kao Belorusija ili Hugo Čavez...

Dakle u danu kad je Tadić otišao u Moskvu, general Ponoš je odlučio saopštiti da politika evroatlanskih integracija u Srbiji ne postoji. Stavio je pečat na istinu iako je do te istine i prosečanom posmatraču bilo moguće doći.To je dovoljno da uživa moje poštovanje. Pokazao je da ima petlju, razum i čast, te da mu karijera nije najvažnija. To u vojskama nije čest slučaj.

Sada će uslediti konsultacije, svih ovih političkih rusofila što pričaju o Srbiji kao kućiu sa više vrata. Tadić, Nikolić, Dačić, dogovoriće se oko novog komandanta a kriterijum će biti da taj govori "ruski"..

U takvim uslovima bi se moglo dogoditi da se srpsko društvo ponovo militarizuje, a Rusi zatraže da kao odgovor za širenja NATO na istok, baš u Srbiji instaliraju neke svoje "štitove"...Neće valjda...mada poučeni raznim gadnim iskustvima znamo da se ovde najlakše realizuju negativni scenariji...

 

 



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 20:57 24.12.2008

ej

drago pa ti kad god stavljaš blog on trokira,čoveče
elsam prvi
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:59 24.12.2008

Re: ej

dragoljub92
drago pa ti kad god stavljaš blog on trokira,čoveče
elsam prvi

Jesi...o))
dragoljub92 dragoljub92 21:01 24.12.2008

Re: ej

oni misle da mogu da rade ono što je radio pokojni Tita,da sede na dve stolice,samo su zaboravili da za sedenje na dve stolice treba da imaš i poveliko dupe,izvini za ovo dupe,stalno me opominju da ne upotrebaljavam reč dupe kad oću da kažem dupe ajebemliga kako se drugačije kaže dupe
ivana23 ivana23 21:03 24.12.2008

Re: ej

...kako se drugačije kaže _____ ....


Zadnjica.
antioksidant antioksidant 21:18 24.12.2008

Re: ej

kako se drugačije kaže dupe

дупе?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:22 24.12.2008

Re: ej

ajebemliga kako se drugačije kaže dupe

bulja, guza, uf, ima koliko hoćeš...
rear, ass, bum, buttoks...
sorry, ne znam na ruskom al da nam je bulja u procepu...
dragoljub92 dragoljub92 21:26 24.12.2008

Re: ej

ф:ала сгћу сиимам повелики речник у следећим расправама да више не биднем сељак
фалави
Atomski mrav Atomski mrav 22:03 24.12.2008

Re: ej

sorry, ne znam na ruskom al da nam je bulja u procepu...

Na ruskom se kaže, zamislite, "задница"
stopalo stopalo 22:09 24.12.2008

Re: ej

Exitus Letalis
ajebemliga kako se drugačije kaže dupe

bulja, guza, uf, ima koliko hoćeš...
rear, ass, bum, buttoks...
sorry, ne znam na ruskom al da nam je bulja u procepu...


mozda se ne uklapa u komentar i replike ali mi se cini da je mesto mom komentaru medj ovim bezobraznim recima.
naime postoji stara svalerska izreka koja kaze: "koga sam ja ... i rusi oslobadjali, TO NE ZABORAVLJA"

e mislim da nam je u prodaji NIS-a ovekovecen i prvi i drugi deo ove poslovice
blackbox92 blackbox92 00:52 25.12.2008

ma kakvi "štitovi"

U takvim uslovima bi se moglo dogoditi da se srpsko društvo ponovo militarizuje, a Rusi zatraže da kao odgovor za širenja NATO na istok, baš u Srbiji instaliraju neke svoje "štitove"..

Drago, za ovo nemoj da se brineš imaju Rusija i NATO i Rusija i SAD mnogo bolje odnose nego što neki ovde misle i priželjkuju da zbog nas zarate.To je kao i ono da NATO samo što se nije raspao, te EU isto samo što nije.
Pa viđe li kako brzo zagladiše ono što Rusija uradi sa Gruzijom, i gruzijsko Kosovo Rusioja priznade ladno a kao ovo kod nas principijelno neće.
blackbox92 blackbox92 00:56 25.12.2008

neutralni

Ne može se biti "partner sa Rusijom" naročito ako si mala i beznačajna zemlja a da hoćeš NATO i EU.

Mi smo rekli da smo vojno neutralni, prema tome na jednakoj distanci prema jednima i drugima, pa valjda je tako mislio Voja K a ostali ga ukapirali i jednoglasno podržali.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:58 25.12.2008

Re: ma kakvi "štitovi"

blackbox92
U takvim uslovima bi se moglo dogoditi da se srpsko društvo ponovo militarizuje, a Rusi zatraže da kao odgovor za širenja NATO na istok, baš u Srbiji instaliraju neke svoje "štitove"..

Drago, za ovo nemoj da se brineš imaju Rusija i NATO i Rusija i SAD mnogo bolje odnose nego što neki ovde misle i priželjkuju da zbog nas zarate.To je kao i ono da NATO samo što se nije raspao, te EU isto samo što nije.
Pa viđe li kako brzo zagladiše ono što Rusija uradi sa Gruzijom, i gruzijsko Kosovo Rusioja priznade ladno a kao ovo kod nas principijelno neće.

Neće zaratiti, ali nas drže u jadu, a sve zbog politikantskih interesa naše političke nomenklature.....Ne volim da nas Rusi "brane"...pa to ti je..
blackbox92 blackbox92 01:07 25.12.2008

Ponoš i Grigorije

Danas nam je generl Ponoš saopštio da Srbija nema politiku odbrane.

Ponoš je kao i episkop Grigorije rekao istinu, a to se kod nas zdravo ne vole.
Tačno, Srbija nema politiku odbrane i sve dosadašnje reforme su provedene bez odgovarajuće zakonske osnove i pokrića u strateškim dokumentima.Tek su dali na javnu raspravu Strategiju nacionalne bezbednosti i strategiju odbrane, koje treba da budu usvojene tokom iduće godine.Verujem da nema šanse da ih ovakva Skupština usvoji.Svi oni koji imaju i malo nacionalnog ponosa bi se trebali zapitati zašto smo po svim pitanjima na poslednjem mestu u Evropi, osim po korupciji i kriminalu. Pa CG je nekoliko meseci po odvajanju usvojila Strategiju nacionalne bezbednosti, a to je osnova za sve ostalo pa i politiku odbrane.
Kod nas ne može da se usvoji jer ne znamo kolika nam je država, Kosovo je Srbija a zapravo nije,a niko ne sme da kaže šta je, ne znamo šta hoćemo.Jedino što znaju je kako da uzimaju pare jer državu i celu imovinu smatraju stranačkim plenom, jer je "takva narodna volja".
U svakom slučaju, Ponoš je imao hrabrosti i obraza da kaže da ne lažu narod. Lepo je naveo i kako i koliko se gradi i deli stanova. On je pristojan pa neće da navodi i sve raširenije priče o mahinacijama i korupciji oko podele stanova.
U svakom slučaju, samo na drugi način, Ponoš je reagovao slično kao Grigorije a ima i sličnosti jer je i u vojsci Crkva prisutnija nego pre balkanskih ratova.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:18 25.12.2008

Re: Ponoš i Grigorije

Mogu ovo ladno da potpišem...
U svakom slučaju, samo na drugi način, Ponoš je reagovao slično kao Grigorije a ima i sličnosti jer je i u vojsci Crkva prisutnija nego pre balkanskih ratova.
*novo

A ovo je biserno..
pozz
blackbox92 blackbox92 11:23 25.12.2008

Re: ma kakvi "štitovi"


Neće zaratiti, ali nas drže u jadu, a sve zbog politikantskih interesa naše političke nomenklature.....Ne volim da nas Rusi "brane"...pa to ti je..

A kad su nas pa branili, i što bi. Svako treba da se brani sam.
Eto npr. taj NIS i gasni sporazum. Pa tome Rusi ne pridaju nikakav politički ni strateški značaj, a mi smo ovde od toga napravili da nam je to veeeliki politički uspeh, da smo sada u bratskim odnosima sa Rusijom. Ni Rusi više nemaju takve kvalifikative za odnose među državama, to je iz perioda socijalističkog lagera kada se govorilo da su bratski a posle jedva dočekali da pobegnu.
Mi ćemo biti normalni kad pobedi zdravi razum a ne nebeska fantazija i kad odnose sa drugim državama budemo posmatrali onakvima kavi jesu tj. normalno.Naši strateški partneri su naši susedi, a sve ostalo je fantaziranje. Međutim, mi završismo godinu svodeći odnose sa susedima na najniži mogući nivo, doduše ima i njihovog doprinosa tome.
Vidim da nam u odboru za odbranu i bezbednost sede sve neki expertovi, čast izuzercima, pa valjda će da se pobrinu da konačno definišu naš međupalnetarni položaj a onda i mesto na kome se nalazimo. Kako je počelo,krećemo se sigurno ka položaju kakav je imala Albanija Enver Hodže kao izolovano ostrvo ali u dobrim odnosima sa Kinom/Rusijom.
adam weisphaut adam weisphaut 20:58 24.12.2008

!

Zagrljaj će biti tako čvrst da će teško biti prepoznati ko je ko...

Ipak nije sve tako crno, eto prilike za novo izazovno radno mesto gubernatora
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:00 24.12.2008

Re: !

adam weisphaut
Zagrljaj će biti tako čvrst da će teško biti prepoznati ko je ko...

Ipak nije sve tako crno, eto prilike za novo izazovno radno mesto gubernatora

A borimo se za svako radno mesto...zar ne..0))
adam weisphaut adam weisphaut 21:07 24.12.2008

Re: !


A borimo se za svako radno mesto...zar ne..0))

A tek što će da nam živnu privredne grane šverc i devize, devize kad budemo okruženi mrskim NATO & EU. državama.
S tim što ćemo da vadimo šengen za Sofiju
a.andjelkovic a.andjelkovic 23:06 24.12.2008

Re: !

Sto bi Rusi pravili stit,pored NATO stita?Dadosmo im da prave Bondsvil.Napravise,poklonu se u zube ne gleda.
NNN NNN 21:00 24.12.2008

Ponoš i dika

Ako ništa drugo, Ponoš bar liči na vojnika (i čoveka), za razliku od npr. ojdanića ili aca tomića, koji više podsećaju na komadante jagnjeće brigade.
dragoljub92 dragoljub92 21:08 24.12.2008

Re: Ponoš i dika

NNN
Ako ništa drugo, Ponoš bar liči na vojnika (i čoveka), za razliku od npr. ojdanića ili aca tomića, koji više podsećaju na komadante jagnjeće brigade.

ту си управу
кад човек види да су таква два лика били генерали,па чак и начелници,онда мора да се запита какви су тек они са нижим чиновима,ал овај је сасвим уреду овако издалека.
aquariusoptimist aquariusoptimist 07:54 25.12.2008

Re: Ponoš i dika

NNN
Ako ništa drugo, Ponoš bar liči na vojnika (i čoveka), za razliku od npr. ojdanića ili aca tomića, koji više podsećaju na komadante jagnjeće brigade.


bogumilaf bogumilaf 20:17 26.12.2008

Re: Ponoš i dika



nsarski nsarski 21:08 24.12.2008

Ovaj?

govori jasno današnji događaj u Moskvi


a.andjelkovic a.andjelkovic 21:22 24.12.2008

EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Sve clanice EU teze sto boljoj i brzoj saradnji sa Rusijom,ali nasa pamet zna da svi grese,pa bi odmah u NATO.To nam
je garancija za mir i slanje nasih vojnika u rat,za americke interese.Stupidarija sa nase strane nikada dovoljno.Jedino
sto ce raznorazne NVO to da podrze.Sada ocekujemo,radujuci se,da iz EU iskljuce prvo Nemacku,pa pod hitno i sve
ostale clanice EU.Kao sto se i predvidjalo,za nekoliko godina mi smo sami u EU,a i primicemo se sami.Samo sto dalje
od Rusije.To ni Pera Lukovic ne bi smislio,ali sada,sta je-tu je.Mi smo EU.Bravo Srbi.
adam weisphaut adam weisphaut 21:26 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Sve clanice EU teze sto boljoj i brzoj saradnji sa Rusijom

I redom im daju svoje naftne industrije na izvolte
jaksa scekic jaksa scekic 21:42 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

adam weisphaut
Sve clanice EU teze sto boljoj i brzoj saradnji sa Rusijom

I redom im daju svoje naftne industrije na izvolte


Pa bogami Englezi mozda i hoce :))

Do 2015 godine UK ce uvoziti oko 80 posto svoji potreba gasa,a bili su izvoznici sve do negde 2004.

Sad UK uvozi oko 40 posto svojih potreba gasa.

Treba malo gledati unapred a ne samo do svog plota

J


PS:I pitanje za bolje obavestene da li se secate da je i jedan nacelnik generalstaba (dok je bio aktivan) kritikovao javno svog ministra odbrane. Ovo se odnosi na armije zapadnih sila (moze i japan koji je na istoku)



adam weisphaut adam weisphaut 21:47 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Zaista nisam toliko vidovit ali znam da je Njegovo Putinčanstvo danas reklo da je era jeftinog gasa gotova.
Mislim da je dalekovido orijentisati se ka gasu kao energentu no.1
jaksa scekic jaksa scekic 21:56 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

adam weisphaut
Zaista nisam toliko vidovit ali znam da je Njegovo Putinčanstvo danas reklo da je era jeftinog gasa gotova.
Mislim da je dalekovido orijentisati se ka gasu kao energentu no.1


evo procena Nemaca da se ne brinete:

Despite Putin's statements, energy experts in Germany anticipate that gas prices will drop in the near future. Holger Krawinkel of the Federal of German Consumer Organizations (VZVB) estimates that natural gas prices for the average German consumer will fall in the next year by up to 25 percent. The drop in prices is connected to the recent and precipitous decline in oil prices, which has seen the cost of a barrel of crude fall to about $43—from a high in July of over $147.
adam weisphaut adam weisphaut 21:58 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Da, ali se onda gubi incentive za građenje gasovoda
jaksa scekic jaksa scekic 22:23 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

adam weisphaut
Da, ali se onda gubi incentive za građenje gasovoda



lepo ja kazem, treba gledati malo dalje , nikad na prvu loptu

isti Nemac veli:

Krawinkel warned that the slide in prices would be temporary, offering consumers a moment to breath again after record high prices. In the longer term, he said, gas prices would rise again because of growing global energy deman

Sorry

J
adam weisphaut adam weisphaut 22:24 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Onda će opet da budu skup, sve i da nas gasovod ne zaobiđe
Plus što će ruska državna kasa dotle da se dobrano da isprazni zbog niske cene sirovina tako da je pitanje da li će moći/hteti da finasiraju takav projekat
jaksa scekic jaksa scekic 22:34 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

adam weisphaut
Onda će opet da budu skup, sve i da nas gasovod ne zaobiđe
Plus što će ruska državna kasa dotle da se dobrano da isprazni zbog niske cene sirovina tako da je pitanje da li će moći/hteti da finasiraju takav projekat


Ke videme


pozdrav

J
a.andjelkovic a.andjelkovic 22:40 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Ja neznam ni za jednog ministra odbrane da je tako brzo unistavao svoju vojsku,Za nacelnika generalstaba znam.
Mladica je sa te funkcije,predsednik Karadzic(vrhovni komandant) tri puta bezuspesno smenjivao,a kasnije prof.
dr.Plavsic(vrhovni komandant) jedanput.Ni tada nije pristajao,ali je ona imenovala generala Colica na to mesto,
pa je Manojlo Milovanovic,u Mladicevo ime predao duznost, posle mesec dana.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:55 24.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Evropa ne želi da zavisi od ruskoga gasa, a pogotovo ne od gasa iz Irana......Ne znam kako se u našoj javnosti ništa ne priča niti piše o novoj tehnologiji koja omogućuje transport gasa u tečnom stanju..gasa koje će prevoziti tankeri, kao naftu..O postrojenjima koja su već u funkciji. O skladištima, ogromnim skladištima u Italiji i Grčkoj...o skladištu takvoga gasa koje priprema Hrvatska...
Ništa se ne može ni čuti ni pročitati o nuklearkama nove generacije kao važnoj energetskoj inovaciji...
I neće trebati nikavi mamutski gasovodi..nego oni koji idu od toga skladišta na morskoj obali...
Čini mi se da će Srbija pre dobiti gasovod koji će ići iz Hrvatske ili iz Bara...nego ovaj iz Rusije...
Covek u belom Covek u belom 00:04 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Drago Kovacevic
Ne znam kako se u našoj javnosti ništa ne priča niti piše o novoj tehnologiji koja omogućuje transport gasa u tečnom stanju..gasa koje će prevoziti tankeri, kao naftu..
O postrojenjima koja su već u funkciji. O skladištima, ogromnim skladištima u Italiji i Grčkoj...o skladištu takvoga gasa koje priprema Hrvatska...
Ništa se ne može ni čuti ni pročitati o nuklearkama nove generacije kao važnoj energetskoj inovaciji...
I neće trebati nikavi mamutski gasovodi..nego oni koji idu od toga skladišta na morskoj obali...
Čini mi se da će Srbija pre dobiti gasovod koji će ići iz Hrvatske ili iz Bara...nego ovaj iz Rusije...
Mora da je BIA tu opet umesala prste, eh te teorija zavere... Nego Drago, opet si gledao "Beyond 2000" iliti "Posle 2000" po naski. Samo ta emisija je snimljena pre jedno 20-ak godina i skoro je proglasena za jednu od emisija sa najvise promasaja u predvidjanju buducih tehnologija.

Btw. postoji i geotermalna energija cak i ekperimentalna postrojenja, samo sto dobijanje 1kW ovakve energije kosta 10 puta vise nego 1kW energije iz nafte ili gasa. A postoji i taj tvoj tecni transport, al je "jeftin", ubilo se. A tek sto su te nove nuklearke jeftine za izgradnju...
ivana23 ivana23 00:09 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Drago Kovacevic
Evropa ne želi da zavisi od ruskoga gasa, a pogotovo ne od gasa iz Irana......Ne znam kako se u našoj javnosti ništa ne priča niti piše o novoj tehnologiji koja omogućuje transport gasa u tečnom stanju..gasa koje će prevoziti tankeri, kao naftu..O postrojenjima koja su već u funkciji. O skladištima, ogromnim skladištima u Italiji i Grčkoj...o skladištu takvoga gasa koje priprema Hrvatska...Ništa se ne može ni čuti ni pročitati o nuklearkama nove generacije kao važnoj energetskoj inovaciji...I neće trebati nikavi mamutski gasovodi..nego oni koji idu od toga skladišta na morskoj obali...Čini mi se da će Srbija pre dobiti gasovod koji će ići iz Hrvatske ili iz Bara...nego ovaj iz Rusije...

Skupa i riskantna tehnologija, a u sred smo globalne finansijske krize...
adam weisphaut adam weisphaut 00:12 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom


Skupa i riskantna tehnologija, a u sred smo globalne finansijske krize...

Aha
ivana23 ivana23 00:15 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

adam weisphaut
Skupa i riskantna tehnologija, a u sred smo globalne finansijske krize...
Aha

Izvinjavam se, mislila sam da se podrazumeva da mislim na tecni gas.. :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:29 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Ići će poseban post o ovome Beli...
Covek u belom Covek u belom 00:33 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Drago Kovacevic
Ići će poseban post o ovome Beli...
To bih vec voleo da procitam, jer se o konkretnim brojkama (neopterecenim politikom) daleko lakse da razgovarati.

O NIS-u u brojkama nema smisla, previse je politickih 'ako'...
treger92 treger92 15:26 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Ja mislim da grešite jer Rusija nikada neće doneti odluku da Srbija ima alternativu. Poznato je da se sve vezano sa našom vladom i parlamentom odlučeju u četiri oka Putin-Putin.Ruske rezerve gasa se procenjuju do 2025 neka bude i do 2030, a mi vezujemo budućnost na skupom gasu koga još usto neće ni biti.
treger92 treger92 15:43 25.12.2008

Re: EU tezi brzoj saradnji sa Rusijom

Tačno. A mi težimo protektoratu Rusije nad našom državom, priznaćeš tu ima malo razlike.Naši idu po svoje mišljenje u Rusija a ako nešto ne odrade kako treba tada dolazi šojgu.
Covek u belom Covek u belom 21:30 24.12.2008

Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

General Ponoš je propzapadno orjentisan oficir sklon jedinoj normalnoj bezbedonosnoj politici koja podrazumeva evroatlanske integracije, dakle i NATO i EU.
Ova izjava direktno implicira da je svako, ko ne misli da bezbedonosna politika podrazumeva NATO, nenormalan.
Ako je i od tebe Drago, mnogo je.
thefreak thefreak 22:02 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

Ova izjava direktno implicira da je svako, ko ne misli da bezbedonosna politika podrazumeva NATO, nenormalan.
Ako je i od tebe Drago, mnogo je.


A da pocnemo malo da gledamo svoju guzicu i budemo normalni a?Ili cemo opet...bolje grob nego rob?
a.andjelkovic a.andjelkovic 22:22 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

Ko to Srbe, posle iskustva sa NATO agresijom,ubedi da su nam oni spas i sigurnost?Grobovi ili kasetne bombe?Sta
to imamo u glavama?
switch92 switch92 22:33 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

Grobovi ili kasetne bombe?Sta
to imamo u glavama?


Pametan narod se uci na svojim greskama! Ili, mozda bi ste voleli da se kasetne bombe ponove?
a.andjelkovic a.andjelkovic 23:27 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

Svakako da ne bih voleo,ali ne ni da nam oni budu nekakva garancija."...spustavah se ja niz vase uze,umalo se
uze ne pretrze,od tada smo visi prijatelji..."
Covek u belom Covek u belom 23:39 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

switch92
Ili, mozda bi ste voleli da se kasetne bombe ponove?
Kakva logika, a jel bi ti voleo rusku cizmu i stanje u Srbiji kao u drazavama Varsavskog pakta za vreme hladnog rata?
switch92 switch92 23:41 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

Kakva logika, a jel bi ti voleo rusku cizmu i stanje u Srbiji kao u drazavama Varsavskog pakta za vreme hladnog rata?


Naravno da ne, zato se i zalazem za ulazak u NATO! To sam i napisao u jednom od komentara....
Covek u belom Covek u belom 23:47 24.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

switch92
Naravno da ne, zato se i zalazem za ulazak u NATO! To sam i napisao u jednom od komentara....
A kako je to NATO pomogao recimo Madjarskoj 1945. do 1990. ajd budi ljubazan pa objasni? Eto ljudima smetali Rusi, cak i revoluciju digli protiv njih, hteli ljudi NATO i sta im se dogodilo?
adam weisphaut adam weisphaut 23:51 24.12.2008

?

A kako je to NATO pomogao recimo Madjarskoj 1945. do 1990. ajd budi ljubazan pa objasni? Eto ljudima smetali Rusi, cak i revoluciju digli protiv njih, hteli ljudi NATO i sta im se dogodilo?
*novo

Da li je tada bila sa svih strana okružena NATO zemljama ?
Covek u belom Covek u belom 00:07 25.12.2008

Re: ?

adam weisphaut
Da li je tada bila sa svih strana okružena NATO zemljama ?
Mislis nesto ko Kuba? Njima je tek to okruzivanje NATO zemljama opasno pomoglo...
adam weisphaut adam weisphaut 00:10 25.12.2008

Re: ?

Mislis nesto ko Kuba? Njima je tek to okruzivanje NATO zemljama opasno pomoglo...

A savez sa Rusijom im je zato bio od koristii
Covek u belom Covek u belom 00:14 25.12.2008

Re: ?

adam weisphaut
A savez sa Rusijom im je zato bio od koristii
Njima koristio nije, al je zato Amere nervirao u pm .
mikimedic mikimedic 03:11 25.12.2008

Re: ?

Njima koristio nije, al je zato Amere nervirao u pm .


izgleda da ce i jopet

adam weisphaut adam weisphaut 08:00 25.12.2008

!

izgleda da ce i jopet

I opet će, i opet će,
ako bude sreće ?
treger92 treger92 15:38 25.12.2008

Re: Neki ljudi ne znaju kad je dosta.

A šta ti mislišda je zaboravljeno rusko oslobađanje i silovanje po Srbiji posle drugog svetskog rata. A pogledaj neke zemlje iz EU su takodje bile uništene bombardovanjima u drugom svetskom ratu pa su sada u super odnosima.A jeli znaš zašto?Zato što su uvideli svoje interese u saradnji. Kod Rusa je sasvim druga situacija važni su samo njihovi interesi.Gde god su bili sve su opljačkali, a ako je neko hteo da izađe iz igre onda su ga tenkovima ubeđivali da ostane.A recimo iz NATO je izlazali Francuska je opet ušla i nikom ništa.
bogumilaf bogumilaf 20:32 26.12.2008

Re: ?

mikimedic
Njima koristio nije, al je zato Amere nervirao u pm .


izgleda da ce i jopet



E, to je nama izgleda u kolektivnoj svesti negde fiksirano! Nešto nama ne mora da bude od koristi, ali ako to nekoga nervira, nek' ide život!
libkonz libkonz 21:41 24.12.2008

Sta ja znam

Ja se nešto ne razumem u vojne stvari, ali ne vidim razlog zašto bi načelnik rekao sve to ako nije istina. Sutra će ga smeniti, prekosutra ćemo sve zaboraviti i blago nama. Pošto sam ja neobavešten, pitao bih nešto. Šta bi sa onim našim inovativnim ministrom što je iznajmljiv'o satelite?
a.andjelkovic a.andjelkovic 22:47 24.12.2008

Re: Sta ja znam

Ministar Davinic je bio na proslavi,nas sud ga je oslobodio odgovornosti.Izrael je tuzio nas i dobice na sudu.samo
treba da platimo.Ostalo je u redu,snimamo se.

thebee269 thebee269 21:47 24.12.2008

znaš šta

ovo mi deluje nemoguće, da se sve odvija po tom scenariju.
ali to me i plaši jer kod nas u zadnjih 20g. sve što je bilo nemoguće to se i desilo.


p.s. znao sam ja da nisam džabe učio ruski tolike god., isplatiće se to kad-tad.
milosib92 milosib92 22:15 24.12.2008

Baš ne volem Rusiju.

Što smo postali gadljivi na Ruse ovih dana... Molim vas g.Drago da mi objasnite kakav to partnerski odnos Srbija može da ima sa NATO i po čemu bi odnos Rusije prema nama bio lošiji od NATO. Na stranu sad što smo proglasili neutralnost u koju vi očigledno ne verujete.

Neću da ulazim u vaše procene ovog sukoba mada sam i ja mišljenja da vojni vrh silno želi u NATO. Tačnost vaših tvrdnji dovodi u sumnju i više puta ponovljeno opredeljenje ministra Šutanovca za NATO. Pre će biti da su neke druge igre u pitanju, a vi bi trebalo da znate ponešto o tome.

Nisam siguran da li su naši vojnici svesni šta je njihov osnovni zadatak i da li je neko od njih čuo da oni treba da brane zemlju, a ne da se integrišu u okupacionu silu koja tu istu zemlju čereči.
switch92 switch92 22:30 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

Nisam siguran da li su naši vojnici svesni šta je njihov osnovni zadatak i da li je neko od njih čuo da oni treba da brane zemlju, a ne da se integrišu u okupacionu silu koja tu istu zemlju čereči.


Mislim da je najbolje da se integrisemo sa vojnicima iz Dimenzije X, Klanom stopala ili Nindza kornjacama

Naravno da od ulaska u NATO sada nema nista (na moju veliku zalost, a na veiko zadovoljstvo mnogih od vas). Rusija je u zamenu za brojna glasanja na Savetu bezbednosti, dobila na poklon NIS i monopol koji NIS podrazumeva. Rusija je u stvari, na dobila mnogo vise od toga. Dobila je po prvi put, praktican instrument za kreiranje Srpske politike. Inace, daragi tavarisi, ode gorivo duplo
E sada, ko prvi pomene NATO (Ponos), dobice po zadnjici. Po pitanju vojske, stvar je gotova. Od sada, pa nadalje, samo Rusija...

I nemoj te, molim vas, da mi vise pricato o nekoj srpskoj neutralnosti! Mi smo toliko jadni, da od svakoga zavisimo. I od Rusije i od Kine i od Kosova i od Holandije....i od Liliputanije....
Norveska moze da bude nezavisna. Njoj se posrecila nafta i to je to. Oni nisu ratovali. Njihova neutralnost je jako stara i precizno planirana. Za to je postojala strategija. Danas zamo da mi za vojsku nemamo strategiju.....Kraj
Jelena Milić Jelena Milić 22:34 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

"nemoj te, molim vas, da mi vise pricato o nekoj srpskoj neutralnosti! Mi smo toliko jadni, da od svakoga zavisimo. I od Rusije i od Kine i od Kosova i od Holandije....i od Liliputanije....
Norveska moze da bude nezavisna. Njoj se posrecila nafta i to je to. Oni nisu ratovali. Njihova neutralnost je jako stara i precizno planirana. Za to je postojala strategija. Danas zamo da mi za vojsku nemamo strategiju.....Kraj"

moze da bude nezavisna al je u NATO
adam weisphaut adam weisphaut 22:36 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.


moze da bude nezavisna al je u NATO

switch92 switch92 22:53 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

moze da bude nezavisna al je u NATO


maj mistejk

mislio sam na ekonomsko-energetske odnose EU-Rusija!
u vojnom kontekstu, ovo tvoje stoji!
milosib92 milosib92 22:56 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

Jelena Milić
moze da bude nezavisna al je u NATO

Pa što se onda toliko trudite i ubeđujete nas da treba da uđemo u taj savez. Biće da baš nije tako.

Za ove tipove što misle da ako si protiv NATO onda mora da si za vojni savez sa Rusijom - pravac na kurs logike.
adam weisphaut adam weisphaut 22:59 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

Da pogodim, i ti si samo zato da im prodamo javna preduzeća ispod cene ?
switch92 switch92 23:02 24.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

Biće da baš nije tako.

Za ove tipove što misle da ako si protiv NATO onda mora da si za vojni savez sa Rusijom - pravac na kurs logike.


jel' mozes da pojasnis malo ovo, ne kapiram...
treger92 treger92 15:57 25.12.2008

Re: Baš ne volem Rusiju.

Prvo za tvoje obrazovanje Norveška nije bila neutralna u drugom svetskom ratu. Bila je okupirana od strane Nemaca koji su recimo tamo proizvodili i čuvenu tečku vodu, pokret otpora je po Norveškoj vršio sabotaže a i antlanski savez je bombardovao pojedine ciljeve kojima su upravljali Nemci. svi rodoljubi, Jevreji iz Norveške i Danske spas su tražili u Švedskoj koja jeste bila neutralna.
markonio92 markonio92 22:41 24.12.2008

Oprem

Onako, seljačkom logikom, ne bi bilo loše ući u taj NATO. Nešto kontam da ne bi člana svoje alijanse gađali kasetnim (mada kakvi smo, možda i taj izuzetak izazovemo), a sa druge strane nas braća Rusi takođe ne bi napadali, pogotovu sada kada smo (pro)dali NIS.

Oglas: kupujem plac pored Južnog toka.
stopalo stopalo 22:45 24.12.2008

Re: Oprem

markonio92
Onako, seljačkom logikom, ne bi bilo loše ući u taj NATO. Nešto kontam da ne bi člana svoje alijanse gađali kasetnim (mada kakvi smo, možda i taj izuzetak izazovemo), a sa druge strane nas braća Rusi takođe ne bi napadali, pogotovu sada kada smo (pro)dali NIS.

Oglas: kupujem plac pored Južnog toka.


ne verujem da ce moci da se kupi taj plac
dobice braca rusi eksteritorijalnost na trasi, kao ambasada
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:50 25.12.2008

Re: Oprem

markonio92
Onako, seljačkom logikom, ne bi bilo loše ući u taj NATO. Nešto kontam da ne bi člana svoje alijanse gađali kasetnim (mada kakvi smo, možda i taj izuzetak izazovemo), a sa druge strane nas braća Rusi takođe ne bi napadali, pogotovu sada kada smo (pro)dali NIS.


Eh, dok je u ovoj zemlji bilo 'seljačke logike' , kao kod onog seljaka Miloša npr Srbija je i ponešto
napredovala.
Plašim se da je ovo ipak očekivani sled dogadjaja nakon atentata na pro-zapadnog premijera.
aguero aguero 22:47 24.12.2008

Odlucno i beskoris(t)no!

Sve ste lepo poredjali,i sve jeste gotovo u potpunosti tako kako kazete.
Slazem se da ce stradati Ponos,a ne Sutanovac.Ponosef cin jeste beskompromisan i castan.Ali,smatram da je Ponos imao nacina da spasi i sebe i vojsku.
Trebalo je da se prvo obrati vrhovnom komandantu.Ako nema nikakve reakcije,da odrzi konf. za stampu,kaze sta ima da kaze, i podnese ostavku.

Tako bi sacuvao sebe i svoj obraz u potpunosti.Samo bi ostao bez funkcije nacelnika.

Smatram da nije trebalo onako da se ponasa kada je u pitanju novogodisnji prijem.Ako nista drugo,to nije trebalo da uradi zbog gostiju.
Kao jedan od domacina svecanosti morao je da bude prisutan,bez obzira kakvi su njegovi odnosi sa ministrom.I uopste sta treba znaci zabrana generalima da idu na taj prijem?

Umesto da njegov iskorajk bude odlucan i koristan,on je odlucan i potpuno beskoristan!
gorio92 gorio92 23:46 24.12.2008

Nema da fali

Neće oko ovog neslaganja načelnika i ministra biti većih problema.
Kako naš Predsednik ima rezervnu podršku, mogao bi npr. Vojvoda Nikolić da zameni Načelnika, ili da mu LDP da "kvorum" u ministarstvu odbrane, naravno privremeno, za dobrobit naroda.
stopalo stopalo 23:50 24.12.2008

Re: Nema da fali

nije njemu kvorum problem
a ni kadrovi

sigurno ima jos masinskih inzenjera ili doktora u stranci sposobnih za mesto ministra odbrane a nacuo sam da je i menadzer kristo available
mikimedic mikimedic 03:07 25.12.2008

Sve je na mestu sto si napisao

Drago,

samo ne vidim sta je tu lose?

A pogotovo mi je indikativno sto BBC i na tv i na radiju svakih sat vremena vrti vest o gasnom sporazumu, sa velikom dozom zabrinutosti...
a.andjelkovic a.andjelkovic 03:44 25.12.2008

Re: Sve je na mestu sto si napisao

Nasi stari prijatelji,zabrinuti zbog nas.Sta sada sa nama da rade,samo im je Mladic falio,a mi sa Rusima sporazum,Pa
kako da nas integrisu u tu njihovu Evropu?Sigurno da brinu,jos od I svetskog rata.Jedva nas,sa komunistima od
trojnog pakta spasise,ali ne vredi.Mi sad sa Rusima,opet protiv njih.
palilula92 palilula92 04:09 25.12.2008

mrak

Tadić je danas, uručujući NIS Medvedevu, izjavio kako se Srbija nalazi na pola puta između Rusije i Evrope i da će njen ulazak u EU koristiti Rusiji kao i njenim građanima. Izjava, da se smrzneš od toga koliko je besmislena.


I jos da dodamo onu cuvenu :" I Kosovo i Evropa".

Srbija doveka negde izmedu, izjave su potpuno dosledne.
d_sandic d_sandic 11:31 25.12.2008

A gde je problem?

Medvedev je poentirao izjavom da su Rusija i Srbija "strateški partneri". Još kad im izručimo EPS bićemo i više od toga. Zagrljaj će biti tako čvrst da će teško biti prepoznati ko je ko...


Mala zemlja treba da ima moćne saveznike.


Nakon ovako nanizanih događaja i izjava postaje razumljiv Šutanovčev intervju "Figarou" od pre dva meseca gde je on kazao kako bi se moglo dogoditi da se Srbija okrene Rusiji i tamo potraži podršku jer je očito EU dobro ne razume. Jasnije je naravno i ono što već danima priča Vuk Jeremić "kako je Rusija najvažniji bileteralni partner Srbije".


Nešto su slagali?

Danas smo mogli pročitati da Rusija intezivno naoružava Iran a da to izaziva veliko nezadovoljstvo SAD-a, Izraela i EU.


Tržište je slobodno, a narodi i države imaju pravo da se naoružavaju. Mislim da Iran ima i realnu potrebu da ojača svoju PVO.
nesha92 nesha92 11:45 25.12.2008

Sule

je na ledu jos pre Ruskog gasa - ili si zaboravio obracun Sule vs Jeremic = 0:0
Ponos je ili Tadicev covek ili samoubica
Drago moze biti da ti je procena pogresna


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:10 25.12.2008

Re: Sule

nesha92
je na ledu jos pre Ruskog gasa - ili si zaboravio obracun Sule vs Jeremic = 0:0
Ponos je ili Tadicev covek ili samoubica
Drago moze biti da ti je procena pogresna



Nije...videćeš...Ponoš je deo "gasnoga aranžmana"..

aguero aguero 12:57 25.12.2008

Zanimljivo!

Nije...videćeš...Ponoš je deo "gasnoga aranžmana"..

Vrlo zanimljivo!Ali,sibicu je sam zapalio......
sentinel26 sentinel26 11:46 25.12.2008

A gdje su vam "insajderi" ?

Gosn Drago,
Kako tumačite dijametralne "prognoze" ( izjave ) Stojadinovića i Dragišića ?

Prvi prognozira da jedan od ove dvojice mora biti smijenjen a drugi da niko neće biti pomjeren.

Nije li to čisto stranačko lobiranje. Čak i Šešeljevi radikali lobiraju za novog načelnika.

Kada su Rusi prvi (a kada drugi ) put tražili smjenu gen. Ponoša ? Je li i to dio paketa o kojem se "pregovaralo" pola godine?
Dokaz: Intervju Šutanovca fr.listu Figaro.

List "Danas" se već danas otvoreno stavio na stranu Šutanovca, naslovom na prvoj strani : "Nezakonito ponašanje generala Ponoša" bez ijednog jedinog dokaza, čak i bez indicija.

Pravila uredjivanja novina nalažu da se iza takvog naslova stavi znak pitanja, ako u tekstu koji slijedi nema nijednog dokaza no samo sumnje, a ovdje nema ni toga. Žalosno.
Izjave osoba iz Min. odbrane nijesu indicije no insinuacije.

Načelnik GŠ, nije donio ni jedan upravni akt suprotan zakonu niti akt komandovanja na koji nije imao pravo, ili akt koji bi bio u suprotnosti za utvrdjenim planovima odbrane zemlje.
Pogotovu nije pominjao ni osporavao linije komandovanja utvrdjene Ustavom.
Čemu onda to lijepljenje - zbog "manjka materijala" ?

Gen.Ponoš je u jednom običnom intervjuu dao i jednu informaciju koju neko poodavno duguje gradjanima, koja nije niti može da se proglasi državnom ali može usko-feudalno-stranačkom tajnom, što je ona odavno i što će ostati još zadugo.

Kolateralna šteta ( korisna za vlast a štetna po gradjane ) :

- Svi će sada da diskutuju o "sukobu" načelnika GŠ i ministra, a bar za neki dan (nekome toliko i treba ) "zaboraviti" naopako skrojeni, rasipnički budžet, Hag, Mladića SSP i Holandiju,

- Razni "veterani" će raju povremeno podsjećati na neprijatne epizode iz bliske istorije i na još neplaćene cehove jedne sulude politike.

- Sindikati će povremeno takodje na ulicu da podsjete ucijenjenog premijera na obećano ( nezakonito i neustavno ) "prošireno dejstvo" Opšteg kolektivnog ugovora.

- Blokade ulica, gdje im mjesto nije i kad im vrijeme nije, će povremeno zagorčavati život svim, a naročito nedužnim gradjanima, da im drže pritisak, koji će da se malo smiri kada ovi vlastodržački mudraci u povratku s puta i donesu "lijepe vijesti".

Jedno korisno saznanje:
- Nosioci otpora reformi vojske nijesu medju generalima, a pogotovu to nije načelnik GŠ. Sada su svi vidljivi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:13 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

Dvor je jači...i potpuno na "ruskoj rudi"..
Dragišić ne bi da se izjašnjava..
A "Danas" je od Ramača na ovamo kad god zatreba "dvorska novina"..
antioksidant antioksidant 13:35 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

A "Danas" je od Ramača na ovamo kad god zatreba "dvorska novina"..
*novo

dvorska luda :)

smesi se i njemu ambasadorsko mesto

sto se tice ponosa - sa pozicije na kojoj je ne sme urusavati autoritet civilnog nadzora vojske

ako mu se ministarstvo ne svidja neka menja posao/prioritete i ne znam sta vec ali ne sme tako javno da prlja sistem civilne kontrole vojske

ovim se vec desilo svasta ruzno ali ja jos nisam shvatio zasto je ponos izasao u javnost? ovo ne donosi dobro ni vojsci a njemu je (moj utisak) do vojske i stalo.

ne znam
sentinel26 sentinel26 15:00 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

antioksidant
A "Danas" je od Ramača na ovamo kad god zatreba "dvorska novina"..
dvorska luda :)
smesi se i njemu ambasadorsko mesto
sto se tice ponosa - sa pozicije na kojoj je ne sme urusavati autoritet civilnog nadzora vojske

Na embajade sam i ja posmislio.

Za Ponoša nijeste u pravu. Ono što je on rekao jesu klasične informacije koje je nama dugovalo Ministarstvo odbrane već duže vrijeme i nikakav prekršaj on nije napravio.
Drugo je pitanje što to izgleda ružno i neprijatno za svija nas, posebno zbog trenutka.
Nije krivica na njemu.

Obrati pažnju na "kolateralnu štetu".

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:25 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

sentinel26
antioksidant
A "Danas" je od Ramača na ovamo kad god zatreba "dvorska novina"..
dvorska luda :)
smesi se i njemu ambasadorsko mesto
sto se tice ponosa - sa pozicije na kojoj je ne sme urusavati autoritet civilnog nadzora vojske

Na embajade sam i ja posmislio.

Za Ponoša nijeste u pravu. Ono što je on rekao jesu klasične informacije koje je nama dugovalo Ministarstvo odbrane već duže vrijeme i nikakav prekršaj on nije napravio.
Drugo je pitanje što to izgleda ružno i neprijatno za svija nas, posebno zbog trenutka.
Nije krivica na njemu.

Obrati pažnju na "kolateralnu štetu".


Nije slučajan dan koji je izabrao Ponoš da se oglasi...
Tim oglašavanjem je postigao barem dve stvari. Najpre, bio je zadnji čas da kaže ko je onemogućio reforme u vojsci čije provođenje jesu bile njegov mandat. On na najvišu funkciju nije došao ni da ratuje, ni da vrati Kosovo, već da vojsku reformiše, profesionalizuje i pripremi za ulazak u NATO. Onda je Tadić, koji ga je doveo na tu funkciju, pre izvesnog vremena okrenuo ćurak. Više ga nije zanimalo da reformiše vojsku koja bi trebala postati deo zajedničkog evroatlanskog bezbednosnog kišobrana, nego čak suprotno...da je ponovo okrenu ruskim standardima. Najočigledniji korak u tome smislu bila je odluka da se poveća broj aktivnog vojnog sastava. Odluka od protekloga leta koju je objašnjavao Šutanovac kao neophodnu a o kojoj Ponoš nije ni prozborio. Od tada počinju razmimoilaženja. Ovo što je general Ponoš kazao za Šutanovca, zapravo je usmereno na Tadića, jer se zna ko odluke donosi. Šutanovac o vojsci i bezbednosti zna taman toliko koliko je naučio na dva kursića u trajanju od 8 dana zajedno sa putom.
Drugi razlog za istup generala Ponoša po mojoj proceni je spoznaja da njegova smena visi u vazduhu i da može lako postati deo "naftno gasnog aranžmana"...pogotovo što u nekoj bliskoj budućnosti, uz izbore ili prostu rekonstrukciju vlade te učešće Tome Nikolića u toj vladi, otpada i teorijski bila kakva reforma vojske.
Pogledajte ko je za smenu..Sve one političke snage koje su izglasale i naftno gasni sporazum...

blackbox92 blackbox92 15:35 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

sentinel26
antioksidant
A "Danas" je od Ramača na ovamo kad god zatreba "dvorska novina"..
dvorska luda :)
smesi se i njemu ambasadorsko mesto
sto se tice ponosa - sa pozicije na kojoj je ne sme urusavati autoritet civilnog nadzora vojske

Na embajade sam i ja posmislio.

Za Ponoša nijeste u pravu. Ono što je on rekao jesu klasične informacije koje je nama dugovalo Ministarstvo odbrane već duže vrijeme i nikakav prekršaj on nije napravio.
Drugo je pitanje što to izgleda ružno i neprijatno za svija nas, posebno zbog trenutka.
Nije krivica na njemu.

Obrati pažnju na "kolateralnu štetu".


slažem i potpisujem.
evo Ponoš na Odboru nastupio veoma dostojansveno.Radikali i DSS članovi odbora naravno iznervirati jer im je održao predavanje ne samo iz patriotizma nego i profesionalizma. A radikal Todorović ne dade reč bivšem radikalu&generalu Deliću, sa obrazloženjem da obični građani ne mogu da govore na odboru.Pa je li to normalno, što se ne definiše i rasčisti jesu li Nikolić i njegovi poslanici ili ne a ne da SRS to određuje. Da je normalno ni jedan tu ne bi sedeli.ne bi sedeli.
sentinel26 sentinel26 15:54 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

blackbox92
slažem i potpisujem.
evo Ponoš na Odboru nastupio veoma dostojansveno.Radikali i DSS članovi odbora naravno iznervirati jer im je održao predavanje ne samo iz patriotizma nego i profesionalizma. A radikal Todorović ne dade reč bivšem radikalu&generalu Deliću, sa obrazloženjem da obični građani ne mogu da govore na odboru.Pa je li to normalno, što se ne definiše i rasčisti jesu li Nikolić i njegovi poslanici ili ne a ne da SRS to određuje. Da je normalno ni jedan tu ne bi sedeli.ne bi sedeli.

Prijatelju, pa da je ovdje normalno stanje ta dvojica bi trebali da sjede iza rešetaka i da posmatraju šta se dešava s pravom da navijaju za koga žele.
Ovako oni su sami sebe proglasili za bogomdane i krije sudbinu ovome narodu.
sentinel26 sentinel26 16:18 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

Evo upravo sam vidio izvode na TVB92 sa sjednice "Odbora za bezbednost". Pa ono je tužno, tzv. članovi odbora, mislili da imaju moć da "presude" generalu, koji je svima izašao na crtu i svaka mu čast na besjedi i odgovorima.

Kursadžija nije smio da dodje, javio da opravda odsustvo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:33 25.12.2008

Re: A gdje su vam "insajderi" ?

sentinel26
Evo upravo sam vidio izvode na TVB92 sa sjednice "Odbora za bezbednost". Pa ono je tužno, tzv. članovi odbora, mislili da imaju moć da "presude" generalu, koji je svima izašao na crtu i svaka mu čast na besjedi i odgovorima.

Kursadžija nije smio da dodje, javio da opravda odsustvo.

Ključna stvar koju je rekao general Ponoš jeste pitanje reforme vojske, njene profesionalizacije i uticaja tzv "neutralnosti" na profesionalizaciju, odnosno reformu...
Dakle, Ponoš smatra da je priča o neutralnosti štetna i politikantska stupidarija..
dragoljub92 dragoljub92 13:22 25.12.2008

xmas

политићари вери хапи
adam weisphaut adam weisphaut 16:32 25.12.2008

Vidi, vidi...


B92 Info Vesti Drugi pišu
Pajtić: Moguća saradnja sa SNS-om
25. decembar 2008. | 01:36 | Izvor: Beta, Dnevnik
Novi Sad -- Potpredsednik DS-a Bojan Pajtić kaže da nije isključeno da u budućnosti dođe do saradnje između te stranke i Srpske napredne stranke Tomislava Nikolića.

Bojan Pajtić (B92)
Bojan Pajtić (B92)
Pajtić je za novosadski “Dnevnik“ rekao da, uprkos njegovom ličnom mišljenju da se demokrata "ne postaje preko noći", saradnja između DS-a i SNS-a "u nekoj budućnosti nije nemoguća".

"Na osnivačkoj skupštini naprednjaka bili su i mnogi ambasadori iz zemalja Evropske unije i drugih zapadnih zemalja. I očigledno je da je ta stranka postala prihvatljiva za naše evropske partnere", kazao je Pajtić.

On je dodao da je ono što danas govore i za šta se zalažu čelnici SNS-a u političkom smislu uglavnom prihvatljivo za DS i podsetio je da su se oni odrekli i "ideala stvaranja Velike Srbije kroz ratove, antievropske ideologije i šovinizma kao politike".

Pajtić je u intervjuu "Dnevniku" kazao i da je sporazum o prodaji Naftne industrije Srbijei opredeljivanje osnovne cene praktično završila prethodna vlada Vojislava Koštunice.

Prema njegovim rečima, Srbiji se u političkom smislu "ne bi isplatilo" da raskine aranžman s Rusijom, za koji je rekao da je "zatečen iz prethodne vlade, ali koji je u značajnoj meri sada popravljen".



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:40 25.12.2008

Re: Vidi, vidi...

Prema njegovim rečima, Srbiji se u političkom smislu "ne bi isplatilo" da raskine aranžman s Rusijom, za koji je rekao da je "zatečen iz prethodne vlade, ali koji je u značajnoj meri sada popravljen".


Čoveče, zatečeno iz prethodne vlade....u kojoj je DS ima večinu ministara...
Šta rade pare i dilovi...o)) I to uz kršenje zakona...90 posto para od prodaje u budžet Vojvodine...Dakle držaće sukob zamrznutim...

A šta se tiče Tome, Vučića i SNS, pa naravno..to su partneri za sledeću vladu...



adam weisphaut adam weisphaut 16:45 25.12.2008

Re: Vidi, vidi...


Čoveče, zatečeno iz prethodne vlade....u kojoj je DS ima večinu ministara...
Šta rade pare i dilovi...o))

Kad sam pročitao zamalo da padnem sa stolice od smeha
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:51 25.12.2008

Re: Vidi, vidi...

adam weisphaut

Čoveče, zatečeno iz prethodne vlade....u kojoj je DS ima večinu ministara...
Šta rade pare i dilovi...o))

Kad sam pročitao zamalo da padnem sa stolice od smeha

Ali pazi ovo lukavstvo uma..

Odbor Skupštine Srbije za bezbednost zaključio je da najnovije nesuglasice predstavnika Ministarstva odbrane i Vojske Srbije mogu da predstavljaju pretnju po stabilnost države i dovedu u pitanje civilnu kontrolu nad vojskom. Odbor je od Vlade Srbije zatražio da što pre izvesti Skupštinu Srbije o stanju sistema za odbranu zemlje.

Odbor je jednoglasno odbio predlog da se od predsednika Srbije Borisa Tadića zatraži da smeni Ponoša.

A zaključak je zapravo predlog koji je odbijen...o))
Kakva farsa...
adam weisphaut adam weisphaut 16:57 25.12.2008

Re: Vidi, vidi...


A zaključak je zapravo predlog koji je odbijen...o))

Boldrikovska lukavost, nema šta
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:04 25.12.2008

Re: Vidi, vidi...

adam weisphaut

A zaključak je zapravo predlog koji je odbijen...o))

Boldrikovska lukavost, nema šta

Ima divnu izjavu Cvetković, i ona zapravo označava njegovo mesto u sistemu vlasti...
Kaže otprilke kako nije tačna Ponošova izjava da Srbija nema odbrambene politike, ali i da se ne bi mešao u odnose ministarstva i Ponoša...o))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana