Dole Guča

Nebojša Spaić RSS / 12.08.2007. u 20:41

Srpska autonomna oblast Svetosavlje bila je duhovna teritorija na kojoj obitava nebeski narod, a evo, on je sada našao i svoj zemaljski pandan.

"Ako volite Srbiju, onda volite Guču", reče danas Dodik. Sram ga bilo. Pa zar to da bude prva vest koju čujem posle 4 nedelje bez TV-a? Kud sam se i vraćao sa odmora!

Alooo!!! A onda znači, ko ne voli Guču, ne voli ni Srbiju, i izdajnik je i neprijatelj, zar ne? A takvog, pak, treba poraziti. Svim sredstvima. Prijavljujem se, evo, instantno.

Nikad nisam bio u Guči, a i ne nameravam. Ponekad, uz dosta alkohola i veliko društvo, nekoliko duvačkih pesama prijaju, ali ne više od toga. I do Dodikove izjave nisam imao ništa protiv Guče. Ko voli, nek izvoli - zamišljam pijani primitivizam i haos, buku, galamu i vašarište, ali - što da ne, ko voli, rekoh, baš me briga. A sad, evo, da me neko pita ono čuveno pitanje, Exit ilu Guča, odgovorio bih - Guču treba trostruko oporezovati za šund, zabraniti svaku pomoć iz državnih para, a eventualne sponzore i donatore natarati da za svaki dinar dat tamo, daju dinar muzičkim akademijama i orkestrima umetničke muzike po unutrašnjosti Srbije. E, onda ko voli Guču, voli Srbiju. A Exit može i sam da zaradi, siguran sam.

 



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bonner D Bonner D 18:04 13.08.2007

Re: Živelo pivo i kobaje :)

Virtuelni Vasilije

...Oktoberfest OTVORE zajedno gradonacelnik Minhena (levicar - socijaldemokratska partija) i predsednik Bavarske (desnicar - hricansko-socijalna unija) ... i zamisli cuda, obojica u narodnim nosnjama!!! ...


Virtuelni, spase me! Danke Virtuelni! ;-)

Inače ume i Kancelar/ka da svrati na Oktoberfest. A narodne nošnje su potpuno fensi (naravno kako za koga ali die schöne Serbin Marijana i unser Loddar Matthäus i ostala polit- i showbiz prominenz ne dolaze bez nošnje) u poslednje vreme, skoro da su "muss" kad se ide u Minhen u oktobru. Inače su ovdašnji političari, na čelu sa Kancelarkom celo leto svake nedelje na po nekom "Kirmes-u" ili "Schützenfest-u", sa sve roštiljem, pivom i "Volksmusik". Ali u Nemačkoj to nikome ne smeta, a posebno niko ne diže revoluciju zbog toga. Ko šta voli taj to i konzumira, i svak radi svoj posao i bavi se njime.

A za sve ostale evo i malo kulture iz Nemačke. Die Wildecker Herzbuben, "Wir sind rund, na und" (Mi smo okrugli, pa šta". Dotični su, uz brojne slične njima, redovni gosti na programima nemačkog javnog servisa za koje svako domaćinstvo koje poseduje TV u obavezi da plaća mesečnu pretplatu u iznosu od € 17,03!

Bonner D Bonner D 18:23 13.08.2007

Re: Živelo pivo i kobaje :)

vucko
Trubači, čini mi se, jesu nešto što možemo da "izvezemo" (čak su, da se razumemo, već i izvezeni, od strane Kusturice i Bregovića - znam da po Kaliforniji sad ima orkestara koji sviraju tu vrstu muzike a da imaju jednog ili nijednog člana iz naših krajeva, čak da se to smatra prilično cool muzikom - jedan drugar mi je slao linkove).Možda to sve neće doživeti svetsku slavu kao regae ili bossa nova, ali je definitivno jedan fer dodatak šarenilu world music. Pa nek za početak budu "samouki" igrači tipa Fejata Sejdića (ako smem njega tako da nazovem) - i tango je prvo bio čisto "narodna" stvar, svirali ga neki Gardel, Di Sarli, Puljeze - a onda se pojavio Astor Piazzolla, pa mu je dodao poneku novu dimenziju.


Vučko, da li si možda mislio na nešto ovako?

Mama Madonna i Gogol Bordello, za široke narodne mase... hvala Al Gore-u!

vucko vucko 18:57 13.08.2007

Balkan

Pa čuj, pre nešto ovako, pa onda recimo na tom sajtu pogledaš ovo.
Bonner D Bonner D 19:42 13.08.2007

Re: Balkan

Interesantno.

Ja pogledao i ovo pa se pomalo i iznenadio! Ima zaista raznih linkova! *smeh*

Na gornji primer sam mislio apropo tvoga "Možda to sve neće doživeti svetsku slavu ...", kao primer kako se nešto popularizuje i prodaje prosečnom konzumentu
neverlander neverlander 00:55 13.08.2007

Pa kada si strani placenik

i domaci izdajnik - zato preferiras Exit.
Samo pravi Srbi idu u Gucu. Evo, vidi kako nam je Velja veseo. Pa cak i Vojica uzivka dok mu se nogice kisele u opancima.
Covece, elita ove zemlje je tamo, a ti umesto da im se pridruzis sedis za kompom i kritikujes.
Osvesti se! :):):)
Unfuckable Unfuckable 01:46 13.08.2007

Re: Pa kada si strani placenik

neverlander
i domaci izdajnik - zato preferiras Exit.
Samo pravi Srbi idu u Gucu. Evo, vidi kako nam je Velja veseo. Pa cak i Vojica uzivka dok mu se nogice kisele u opancima.
Covece, elita ove zemlje je tamo, a ti umesto da im se pridruzis sedis za kompom i kritikujes.
Osvesti se! :):):)


Pa to je poenta cele price :
da je mnogoputapomenuti smetenjak predsednik svih svojih gradjana,
vidjali bi ga bar jos ponegde, a ne samo tamo gde se razvlaci meh i troobi - alok, ja to kapiram kao message : "Tko ne voli trubanfile - ne treba da zivi !"

..zna on za ovo, pa svoju "wild side" pokazuje na "zestokim rokacinama "clanova kluba knjizevnika, eto cisto...malo...se otkaciloooo...ma lik mora da je sooper kad se malko otkaci, garant - NEGO MI NE ZNAMO ....
Tarkovski Tarkovski 01:17 13.08.2007

Re: Blog

"Srpska autonomna oblast Svetosavlje" rece sada ova nova "VIP" blog eminencija, a pre jos jedan novinarcic sicnog profila pisao "Republika Sumska", sada ovaj sto napravi od toga da je peder karijeru rece da mrzi Srbiju...

Pa zar je cudno sto i ta njihova opcija propada kada je zasnovana na mrznji prema ljudima s kojima zive na ovom prostoru.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:20 13.08.2007

Re: Blog

Nije cudno.
Ali, njihovi zivoti jesu tuzni.
Dax Dax 12:21 13.08.2007

Nacionalisti

Klasicna greska nacionalista je pokusaj da nametnu svoje "vrednosti" ostalom delu gradjanstva predstavljajuci njihovo misljenje kao jedino,njihov ukus kao bogom dan i shodno tome nepostovanje drugog i drugacijeg.Zatim dolazi do zamene teza ,pa se pocinju slati "blagonaklone" pokude protivnicima da ne "rade" protiv svog naroda.Jer za nacionaliste i uopste ljude lenje duhom svako drugacije misljenje je napad na sujetu,pa je najlakse "borbu protiv naroda" podmetnuti drugom.Iako pokusavaju da se naviknu na demokratiju ,cim ih doterate do coska koriste izraze "peder","izdajnik","placenik",jer oni svoju viziju nemaju.Borba za nacionalna pitanja je jedina borba,ljudska prava su im nuzno zlo,a patrijarhalne vrednosti dogma,ako nisu i crkveni dogmaticari.
Dnevnik jednog nacionaliste: drzava=Srbi,mogu i ostali ali da se ne odcepljuju!
muzika:koja jaca snagu duha ,i tela -ma moze i Ceca,ali Guca je NASA!
politika:lici na kafansko mudrovanje, a kako i ne bi kada su duhovne vodje takve kakve jesu?
Nazalost (na nasu srecu) vreme radi za gradjansko drustvo i pitanje vremena je kada ce se arhi-mislioci naci na stubu srama pokazujuci svima ko su i sta su.Lonac najvise dreci kada je prazan.Jel to neko rekao Kostunica?
bocabole bocabole 06:17 13.08.2007

SAMO NEK SE SVIRA



Exit i Guca , su najpozitivnija stvar u Srbiji koju neizmerno volim,U Gucu ne bih isla jer mi smetaju
propratni nacionalni koloristi u publici. A vrlo rado bih otslusala par pesama koje volim.
i zato
NEK SE SVIRA NEK SE PEVA
KONACNO SVET VISE NE SLUSA
TAKTOVE MARSA IZ SRBIJE
A HVALA BOGU I MI


PEVAJ SRBIJO.PA MAKAR NEKAD I NEMALA SLUHA ,NIKO TI NECE ZAMERITI,
a Komentatori i konstatatori iz Guce ,hvataju politicke poene misleci da je to njihova publika.
pa hvatali su ih i na Cecinom koncertu, ali dzaba.
bojana fan EXITA i GUCE a ponajvise SRBIJE
Nevena Nevena 06:58 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA






Bio je vasar a na vasaru Guca postade prestonica Srbije. :(((((

P.S. Fotke preuzete sa drugog sajta, nikad bila u Guci to je od mene daleko XXX milja.:)
bocabole bocabole 08:35 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

mozda je to lekovito blato!
Ako ne za telo mozda za dushu.
Ne branim ko voli nek izvoli !
Neko hrani dushu klasicnom neko rockom neko trubacima neko tishinom ali najopasniji su oni koji se hrane
tudjim zivotima.

Nevena Nevena 08:41 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

bocabole
mozda je to lekovito blato!Ako ne za telo mozda za dushu.Ne branim ko voli nek izvoli !Neko hrani dushu klasicnom neko rockom neko trubacima neko tishinom ali najopasniji su oni koji se hranetudjim zivotima.


Ovakve manifestacije i proizvode hranitelje tudjim zivotima.
Daj narodu svirke sa sto visim decibelom da ne cuje nesto pametnije.
DejanOz DejanOz 08:57 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

Nevena

Ovakve manifestacije i proizvode hranitelje tudjim zivotima.
Daj narodu svirke sa sto visim decibelom da ne cuje nesto pametnije.

Nije lepo tako govoriti o Exitu. (Da nije možda Lollapalooza, Glastonbury, ili nešto četvrto u pitanju?)

(Ispod, legendarni rock festival u Glastonbury-ju)

Nevena Nevena 09:06 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

DejanOz

Nije lepo tako govoriti o Exitu.


Otkad je Guca Exit?
DejanOz DejanOz 09:11 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

Nevena
Otkad je Guca Exit?

Pa, u tom postu se nigde ne spominje "Guča". Spominje se samo "blato", "decibeli" i neko "hranjenje tuđim životima" (to poslednje moram priznati da nisam baš razumeo, pa bi mogla malo detaljnije da elaboriraš).

Elem, što se tiče i blata i decibela, festival u Guči je u debelom zaostatku za nekim slavnim svetskim festivalima... osim ako gučko (?) blato po sastavu nije specijalno i izaziva psihozu "hranjenja tuđim životima"?! To bi, onda, moralo biti nešto o čemu svet treba da čuje. Čudo svetski mediji ne bruje o tome?
Geronimo Geronimo 09:16 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

Ispod, legendarni rock festival u Glastonbury-ju

)))
bocabole bocabole 09:56 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA



NE PROIZVODE OVAKVE MANIFESTACIJE VEC
KONSTATACIJE
-KO NE VOLI GUCU NE VOLI SRBIJU-
-EXIT - LEGLO NARKOMANIJE


PA I OVAJ -DOLE GUCA


-ne brinu mene oni sto se valjaju u blatu ,mene brinu oni koji bacaju na mene blato jer to neradim
ili ne mislim isto.

stalno bolujemo od svrstavanja u tabore /zavadi pa vladaj ,interno/ oni i mi , a to stvarno nije put ,vec samo curik unazad.

Koliko je samo gladnih usta nahranjeno pomocu Ezita i Guce i to treba ceniti.


Nevena Nevena 14:02 13.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

DejanOz

NevenaOtkad je Guca Exit?Pa, u tom postu se nigde ne spominje "Guča". Spominje se samo "blato", "decibeli" i neko "hranjenje tuđim životima" (to poslednje moram priznati da nisam baš razumeo, pa bi mogla malo detaljnije da elaboriraš). ?


Za to treba da se obratis nekom drugom ko je ovde govorio o hranjenju tudjim zivotima, ja sam samo na to reciplirala. A ako pazljivije citas sta drugi pise, razumeces sigurno.
pozz.:)))
jaglika jaglika 02:23 14.08.2007

Re: SAMO NEK SE SVIRA

Dejane

pa ovi ljudi mnogo lepse i pametnije koriste blato.
A i pri svesti su!
selperedejz selperedejz 07:49 13.08.2007

Dole... vec bili

Nebojsa Spaic
Exit ilu Guča, odgovorio bih - Guču treba trostruko oporezovati za šund, zabraniti svaku pomoć iz državnih para, a eventualne sponzore i donatore natarati da za svaki dinar dat tamo, daju dinar muzičkim akademijama i orkestrima umetničke muzike po unutrašnjosti Srbije.


Zar ovo nismo vec imali pre tridesetak godina?!
Nevena Nevena 08:51 13.08.2007

Re: Dole... vec bili



Je l' se ovo oni drze za ruke ili zamalo?
Jbt sve su deblji ko utovljeni a ovde neki imaju devizu - sit sam gladi''. .
pedjamarkovic pedjamarkovic 08:57 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

kakav pogled starog smekera velje...

bar u Guci ne moraju da mu zatvaraju ulice kao po Beogradu da bi j..o - moze u neki sumarak...
Nevena Nevena 09:17 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

pedjamarkovic
kakav pogled starog smekera velje... bar u Guci ne moraju da mu zatvaraju ulice kao po Beogradu da bi j..o - moze u neki sumarak...






Gucanska ''funkcionerka'' zamenjuje beogradsku '' funkcionerku''.
Beograd nije vise prestonica, sad je to Guca. :(((((((((((((((((((((((
Nevena Nevena 09:29 13.08.2007

Re: Dole... vec bili



E ovde se vec drze za ruke

Dok narod posmatra kroz dogled

i dok se zabavlja
Nevena Nevena 09:32 13.08.2007

Stvarnost

Stvarnost treba staviti pod znakovima navoda.
Queeria Queeria 09:39 13.08.2007

Samo da se zna, ovo nisam JA!!!!



Demantujem, demantujem, demantujem, nisam bio u Guču, nisam, nisam, nisam... Evo ovaj ispred mene može da potvrdi...
fixer fixer 08:46 13.08.2007

trTRssAAaaOOOvvvČaaRAAaaa



eeeeeee
qrac su dve srbije
jedna je samo
i to ona druga
Doctor Wu Doctor Wu 09:35 13.08.2007

Nole

majstore!
selperedejz selperedejz 09:48 13.08.2007

Dole... vec bili

Nebojsa Spaic
Exit ilu Guča, odgovorio bih - Guču treba trostruko oporezovati za šund, zabraniti svaku pomoć iz državnih para, a eventualne sponzore i donatore natarati da za svaki dinar dat tamo, daju dinar muzičkim akademijama i orkestrima umetničke muzike po unutrašnjosti Srbije.


Zar ovo nismo vec imali pre tridesetak godina?!
Nevena Nevena 10:10 13.08.2007

Re: Dole... vec bili



Samo za Voju. Velja placa ove noci. !!!!!!!
selperedejz selperedejz 10:25 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

Da znas Nevena da je komplikovan ovaj blog. Te kako da izmenim poruku, te kome da odgovorim, te koga da citiram, te diskusija... Ali naucicemo!
Nevena Nevena 10:41 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

selperedejz
Da znas Nevena da je komplikovan ovaj blog. Te kako da izmenim poruku, te kome da odgovorim, te koga da citiram, te diskusija... Ali naucicemo!

Uopste nije komplikovan. Treba samo da se snadjes. :)))
selperedejz selperedejz 11:49 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

Nevena
Uopste nije komplikovan. Treba samo da se snadjes. :)))

Jeste, evo ja sam naucio kako da izmenim poruku. Klinka na izmeni, pa onda kopiras celu poruku, ceo naslov, izmenis sta zelis i onda objavis.

Jesi li se ti snasla kako da diskutujes na ovom mediju na civilizovan nacin, uz elementarno postovanje drugih sagovornika, tako sto ces kliknuti na odgovori ispod komentara ako zelis da ucestvujes u nekoj diskusiji, ili na citiraj ako zelis da doprineses postojeceoj diskusiji obracajuci se tacno odredjenom sagovorniku, a ako zelis da ostavis komentar koji nema veze ni sa cim prethodno recenim - onda kliknes na posalji repliku.

Naucices vec. :))))
Nevena Nevena 14:04 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

selperedejz

NevenaUopste nije komplikovan. Treba samo da se snadjes. :)))Jeste, evo ja sam naucio kako da izmenim poruku. Klinka na izmeni, pa onda kopiras celu poruku, ceo naslov, izmenis sta zelis i onda objavis.Jesi li se ti snasla kako da diskutujes na ovom mediju na civilizovan nacin, uz elementarno postovanje drugih sagovornika, tako sto ces kliknuti na odgovori ispod komentara ako zelis da ucestvujes u nekoj diskusiji, ili na citiraj ako zelis da doprineses postojeceoj diskusiji obracajuci se tacno odredjenom sagovorniku, a ako zelis da ostavis komentar koji nema veze ni sa cim prethodno recenim - onda kliknes na posalji repliku.Naucices vec. :))))

Kako to mislis, na Gucanski nacin? Ili kako?
selperedejz selperedejz 14:59 13.08.2007

Re: Dole... vec bili

"ma idi bre dete"
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 10:17 13.08.2007

Da li Nemcima treba Oktobar Fest..

Događaji poredivi s dešavanjima poput Guče (npr. Oktobar Fest. u Nemačkoj) su realnost koja se nekima sviđa, a nekima ne. Postavlja se pitanje samo njihovovog motiva i svrsishodnosti. I na Okt. Fest.-u se krkaju kobasice, valja po ulicama i poliva pivom, te poskakuje i arlauče uz bavarske popevke, ali to nije razlog za politizaciju, nacionalnu homogenizaciju, političku promociju itd. I tamo može da dođe neki njihov političar, da popije i pojede svoje, možda će ga snimiti neka kamera a verovatno ne i da ode kući. Nezamislivo je da uzme mikrofon po šatorom (ima ih i tamo)i da krene da šalje parole "Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi.." i ko voli Oktob. Fest voli Nemačku...Tamo je to zaista turistička manifestacija koja treba da donese profit, i istovremeno ventil za opuštanje širokih narodnih masa. Zaista je problem kod nas što se sve iole vredno poput neke pobede na Eurosongu, pobede tenisera, Guča ili EXIT, banalizuje, politizira i degradira na nivo srpske krajputaš birtije, sa političkom valorizacijom naravno. Teško je zamisliti nesrećnog VK osamdesetih da se pojavio u Guči u društvu sa mojim imenjakom.
ddjuka ddjuka 10:30 13.08.2007

...

Evo i ovde da postavim isti komentar

Ja ne znam da li ste nekada bili u Guci za vreme Sabora. Ja zivim u Lucanima, par kilometra udaljenom mestu od Guce i bio sam par godina cisto onako da prosetam jer nemam neku alternativu u ovoj opstini. Zadnjih pet godina nisam isao. Tamo zaista nema nista pametno da se vidi. Pijane budale koje se oblace u cetnicku nosnju. Napravili su od Guce svetsko cudo. Mislim, sta je tu toliko spektakularno, obican trubacki festival. Kada bih birao izmedju Guce i EXIT-a odabrao bih EXIT bez obzira sto nikada nisam bio tamo. Jednostavno mislim da su mladi ljudi koji dolaze na EXIT dosta obrazovaniji od ovih cetnika. Ne znam da li ste culi da su poceli da prave heliodrom. Valjda zato da gospodin Dodik sledece godine ima direktnu liniju Banjaluka-Guca. I sve su u ovoj opstini podredili izgradnji infrastrukture u Guci. Pravih kulturnih dogadjaja ovde nema. Ali sta da se radi, seljacine biraju seljacine. Mi "normalni" moramo da ispastamo.
Nevena Nevena 10:44 13.08.2007

Re: ...

I sve su u ovoj opstini podredili izgradnji infrastrukture u Guci.


Nova prestonica mora da bidne ganc nova, pa zato.
svetionik svetionik 10:34 13.08.2007

g ...guca

Sabor trubaca je izgubio svoju draz koju je imao do pre 15 godina .... do polovine 90-tih (tacnije do ekspanzije ovog sabora), sabor se odrzavao zadnje nedelje avgusta i uglavnom su ga posecivali ljudi iz Cacka, Uzica, Pozege, Arilja, G.Milanovca, Kraljeva, Kragujevca i okoline - ne mogu da gresim dusu bilo je i iz drugih krajeva Srbije, ali ne u ovim dimenzijama kao sad .... drugo, nasi ministri i poslanici - tacnije cela VLada nije pokazivala interesovanje za ovo ..... sada, ako se kojim slucajem uputite ibarskom magistralom ka Cacku ili auto-putem ka Kragujevcu, morate biti maximalno oprezni, jer crne limuzine sa sirenom samo promicu neverovatnom brzinom .... (ljudima se zuri, a saobracajni propisi i voznja u koloni za njih ne vazi, ipak oni nisu obicni smrtnici )...naravno loce se i zdere o trosku drzave, a bolje bi bilo da su od tih para napravili bar jos jedan vrtic u Beogradu, ovako 3000 malisana nije rasporedjeno ....!!!!!
Nevena Nevena 10:43 13.08.2007

Re: g ...guca

crne limuzine sa sirenom samo promicu neverovatnom brzinom .... (ljudima se zuri, a saobracajni propisi i voznja u koloni za njih ne vazi, ipak oni nisu obicni smrtnici )...naravno loce se i zdere o trosku drzave, a bolje bi bilo da su od tih para napravili bar jos jedan vrtic u Beogradu, ovako 3000 malisana nije rasporedjeno ....!!!!!


Ali Guca je prestonica Srbije, razumes ti covece!?

svetionik svetionik 11:09 13.08.2007

Re: g ...guca

[quote=

Ali Guca je prestonica Srbije, razumes ti covece!?




Nisam za to da Gucu treba ukinuti ... daleko od toga .... Sabor jedino dobro moze uciniti za ceo dragacevski kraj i okolinu ..... ali tu vise nije fora u trubi .... sad je novac preuzeo primat ..... Vranjanci smatraju da je truba njihova i da sabor treba preseliti u njihov kraj ..... sto to nisu trazili pre 30 godina?!?!?!?!?! tada nije bilo materijalnog interesa ....
svetionik svetionik 11:14 13.08.2007

Re: g ...guca

svetionik
[quote=

Ali Guca je prestonica Srbije, razumes ti covece!?
.




Nisam za to da Gucu treba ukinuti ... daleko od toga .... Sabor jedino dobro moze uciniti za ceo dragacevski kraj i okolinu ..... ali tu vise nije fora u trubi .... sad je novac preuzeo primat ..... Vranjanci smatraju da je truba njihova i da sabor treba preseliti u njihov kraj ..... sto to nisu trazili pre 30 godina?!?!?!?!?! tada nije bilo materijalnog interesa ...
Nevena Nevena 14:19 13.08.2007

Re: g ...guca

svetionik

Nisam za to da Gucu treba ukinuti ... daleko od toga .... ...


Ma ne treba ukidati Gucu vec Velju i Voju a odnedavno i drugara im Dodika. Razumes?
Mungos Mungos 06:06 14.08.2007

Re: g ...guca

Ali se zato Velja Kapitalac, The P......e m. Kurac verovatno potrudio bude rasporedjeno bar 300 prasica _ koja bacva "mucenice", po P.S!

Mungos, The Velja Mu Idol

"Cuvajte mi Gucu!" (Mungos na samrtu)
ddjuka ddjuka 11:25 13.08.2007

...

Nadam se samo da ce se na tome zaustaviti. Sta ako VK&VI budu hteli da sadasnji poklon Francuske zameni poklon Srbije jer izmedju VK&VI i GWB ne postoji neka razlika.

jeca jeca 11:51 13.08.2007

Guča- "ljiga" festival

Guča je postala pravi "ljiga" festival, pre svega zbog šepurenja i neumesnog paradiranja Velimira Ilića koji naravno prednjači na top listi "najljiga" političar-pretvarajući muzički festival Guča u promotivni politički skup "narodnjačke koalicije" + podobni gosti (premijer Republike srpske, ruski amdasador). Naravno nisu oni samo došli da uživaju u muzici koju vole, već su skoro svi održali promotivne političke govore, govoreći svima nama još jednom, ko ustvari voli Srbiju. Ubiranje političkih poena na ovaj način mi je uvek bilo jadno i bedno, pre svega loše govori o političarima koji tako nešto pokušavaju. Guča kao da postaje polu-politički projekat, dobija sve više neki politički kontekst, a političku poruku diktiraju trenutne političke elite u vidu DSS i NS, koje sve više okupiraju taj originalno zamišljen sabor trubača. Bljak. Inače ovo piše osoba koja bi vrlo rado i uvek otišla na koncert Gorana Bregovića i njegovog fenomenalnog orkestra.
Nevena Nevena 14:15 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

jeca
Guča je postala pravi "ljiga" festival, pre svega zbog šepurenja i neumesnog paradiranja Velimira Ilića koji naravno prednjači na top listi "najljiga" političar-pretvarajući muzički festival Guča u promotivni politički skup "narodnjačke koalicije" + podobni gosti (premijer Republike srpske, ruski amdasador). Naravno nisu oni samo došli da uživaju u muzici koju vole, već su skoro svi održali promotivne političke govore, govoreći svima nama još jednom, ko ustvari voli Srbiju. Ubiranje političkih poena na ovaj način mi je uvek bilo jadno i bedno, pre svega loše govori o političarima koji tako nešto pokušavaju. Guča kao da postaje polu-politički projekat, dobija sve više neki politički kontekst, a političku poruku diktiraju trenutne političke elite u vidu DSS i NS, koje sve više okupiraju taj originalno zamišljen sabor trubača. Bljak. Inače ovo piše osoba koja bi vrlo rado i uvek otišla na koncert Gorana Bregovića i njegovog fenomenalnog orkestra.


Kako je ovo lepo receno. Sa ovakvim komentarom jedino se selperedejz ne bi mozda slozio.
jeca jeca 14:42 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

E hvala Nevena, drago mi je da se slažemo.
selperedejz selperedejz 15:17 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

Nevena


Kako je ovo lepo receno. Sa ovakvim komentarom jedino se selperedejz ne bi mozda slozio.



Zapravo, selperedejz bi mogao da potpise jecin post. Selperedejz misli da su Aleksandar Tijanic i Velimir Ilic arhetip bahatog neandertalca (u najmanju ruku). I za obe pojave krivi Kostunicu, zbog cije politicke racunice selperedejz mora da oseca stid umesto drugog.

Stani malo, otkud ja znam sta misli selperedejz. Ah da, JA sam selperedejz!

Ali otkud onda ti znas sta ja mislim i sa cim se slazem, a sa cim ne?
Molim te, nemoj vise da ti se pricinjavam tamo gde me nema.
Nevena Nevena 15:31 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

Molim te, nemoj vise da ti se pricinjavam tamo gde me nema.


He, he, ko se kome ovde pricinjava?:)))
Molim te samo da ti ne ucis nekoga civilizovanom ophodjenju i postovanju sagovornika
i sve ce biti O.K.
P.S. Mozda mozes da budes macho i bez nametljivosti. Pokusaj, mozda ti negde i uspe.
Nevena Nevena 15:43 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

jeca
E hvala Nevena, drago mi je da se slažemo.


Ono sto sam ja pokusala da prikazem u slici fotkama iz Guce ti si prikazala u reci. BRAVO jos jedanput. :)))))
Bonner D Bonner D 20:35 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

jeca
...Ubiranje političkih poena na ovaj način mi je uvek bilo jadno i bedno, pre svega loše govori o političarima koji tako nešto pokušavaju. Guča kao da postaje polu-politički projekat, dobija sve više neki politički kontekst, a političku poruku diktiraju trenutne političke elite u vidu DSS i NS, koje sve više okupiraju taj originalno zamišljen sabor trubača. Bljak. Inače ovo piše osoba koja bi vrlo rado i uvek otišla na koncert Gorana Bregovića i njegovog fenomenalnog orkestra.


Velju selju možeš da iskritikuješ na milion načina zbog njegovih nebrojenih ispada i ekscesa, a ti izabereš ovaj povod i ovaj način, najgori, po tebe, jer više govori o tebi nego o Velji selji, i to loše. A u najkraćem može da se okarakteriše kao neznanje.

Ubiranje političkih poena je posao svakog političara, a način na koji oni to rade je potpuno nebitan, ukoliko nije u suprotnosti sa zakonom, sve dok se time postiže rezultat. I onda se to zove dobro osmišljen i uradjen posao, i za to se dobija plata. I tu je kraj priče.

O moralu u politici ne bi.
jeca jeca 21:36 13.08.2007

Re: Guča- "ljiga" festival

Bonneru vidim da pokušavaš malo da me peckaš, ali si pritom promašio temu.
slavoljub slavoljub 12:33 13.08.2007

guča mikrokozma

lupeta dodik
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 12:45 13.08.2007

Re: guča mikrokozma

Da,da, lupetali tako i Mira i Sloba, Karadžić, Hadžić, Martć, Šešelj, a boga mi ni pokojni Franja i Alija im ne ostaše dužni, a kam da izginu nekoliko stotina hiljada ljudi, mnogo njih se raseli i ostade bez kučeta i mačeta, porušiše i popališe pola bivše SFRJ, najgori konobari i limari izađoše kao generali i pod parolom "nekom rat - nekom brat" ko milijarderi....
milandez milandez 13:33 13.08.2007

Re: guča mikrokozma


Slavoljub:
guča mikrokozma

Ovo je, jednostavno, genijalno! Slavoljube, zasluzio si svako slovce svog imena!
slavoljub slavoljub 13:42 13.08.2007

Re: guča mikrokozma

hvala
selperedejz selperedejz 13:46 13.08.2007

Re: guča mikrokozma

Velimir Jeremić
Da,da, lupetali tako i Mira i Sloba, Karadžić, Hadžić, Martć, Šešelj, a boga mi ni pokojni Franja i Alija im ne ostaše dužni, a kam da izginu nekoliko stotina hiljada ljudi, mnogo njih se raseli i ostade bez kučeta i mačeta, porušiše i popališe pola bivše SFRJ, najgori konobari i limari izađoše kao generali i pod parolom "nekom rat - nekom brat" ko milijarderi....


Ih... postade Guca kombinacija Ravne gore i Gazimestana. Oticice i Dodik i Mackar i Putar.
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 13:50 13.08.2007

Re: guča mikrokozma

Ma tu nema dileme da će otći, i ovi su otišli (kako ko i kako gde). Samo se na glas pitam kada i sa kakvim posledicama?
selperedejz selperedejz 14:57 13.08.2007

Re: guča mikrokozma

Oticice za godinu, dve, tri, il' cetiri.
A za posledice cemo videti. Pretpostavljam da nece biti epohalne jer do sada nisu pokazivali znake posedovanja nekih novih grandioznih, te sveobuhvatnih, planova za nekoliko naroda i drzava, koliko dohvatis. Osim istorijskog NE nezavisnosti Kosova i istog takvog DA evropskim integracijama, naravno. :)))
Unfuckable Unfuckable 15:28 13.08.2007

Re: guča mikrokozma

slavoljub
lupeta dodik


... & Mantija Beckovic
Dragus Dragus 13:01 13.08.2007

Dole Guca

Guca ili Marijachi pre bih otislana Mariachi, mada uvek biram zvuk trube Malesa Davisa...
hezekija hezekija 13:22 13.08.2007

Ko je tu kriv

Nije Guca, odnosno sabor trubaca, ako je to bio i jeste ostao lightmotiv organizacije pomenutog okupljanja, kriva sto su to od nje napravili. Vasar zdranja i pica uz dobro poznatu koreografiju i kostimografiju. Cim su drzava i srpski politicari stali iza organizacije, moglo se naslutiti da ce u to i pretvoriti sa tendecijom sirenja i na severne delove.
Truba jeste lep instrument, barem u Miles-ovim rukama.
Tristan Tristan 13:52 13.08.2007

Vratija se Spaja!

Ajme di je bija?

De si bre profesore, zar i ti da se trosis na ovu temu... ajde molim te... imas ti sigurno i originalnijih ideja...

Ovo je vec sve ispricano... i nigde se nije stiglo... niti ce...
Te prva, te druga Srbija...
Kada ce ljudima biti jasno da nema ni prve, ni druge, ni sedamdesetitrece Srbije...nema Srbije...tacka.
Odavno...

I sta kazes - neka svako radi sta mu je volja...odavno svako radi sta hoce... mada volje nema...
Samo isparenja... i neka tiha muzika... ruzna...

Nego, stigla neka loza...dobra..., a ja lozu ne pijem, pa rekoh...

Nebojša Spaić Nebojša Spaić 17:02 13.08.2007

Re: Ne pazis na casu!

Nije tema Guca, nego Dodik!
jaglika jaglika 03:30 14.08.2007

Re: Ne pazis na casu!

Onda naslov treba prepraviti u "Dole Dodik".

Nije problem u Guci, vec u promovisanom vrednosnom sistemu. Kao da u nasoj kulturi i trdiciji ne priznaju nista sto nije narodno. Ono sto je narodno - to je folklor. A kultura se ne svodi na folklor, vec pokusava da ide dalje.
Kada lokalni politicari prisustvuju ovakvom dogadjaju u Minhenu, to ima lokalni i folklorni karakter. Kada u Gucu dodju dva premijera i neki ministri, uz scenografiju sa pevaljkama, kokardama, blatom i slikama trazenih begunaca, pa jos kada premijeri posalju poruku tipa - zna se ko je vera, ako nevera, eee...
Dodik je, kao formalno i oskudno vaspitan gost samo hteo da podrzi proslogodisnju izjavu naseg premijera.

Da je to samo truba, bila bi to pesma.
Olga Medenica Olga Medenica 14:10 13.08.2007

Na samu ideju Guče

gde trubači ma'nito huče
Meni unapred mozak puče
Utisajte te-ve-a glasnost
da vas zvuk Guče ne dotuče
Valjda ne postoji opasnost
Da vas tu neko silom odvuče?

Rke-koke-rke-koke
Uh, ima i prasci da mi se smuče.

To bi bila šteta.

A sto se domaceg sponzora tice,
Evo nove jezicke vezbe:

Sponzor sponzorishe sponzorushu. (izgovoriti sto brze)
Novica Novica 14:57 13.08.2007

Ако волите ТРУБУ, онда волите и ГУЧУ.

"Ako volite Srbiju, onda volite Guču", [i][/i]

Ако волите ТРУБУ, онда волите и Гучу, то је поента , а не политизација ове теме преко вољења Србије...
Србију највише воле наши политичари, а само из једног разлога:
Нико их у истој држави не кажњава за разне свињарије, пљачке и малверзације, дакле у преводу они је воле зато што их она не кажњава и што им опрашта десенијска силовања.

Дакле, ко је против ГУЧЕ , тај је против ТРУБЕ као инструмента, а ако ћемо то проширивати даље тај је и против традиције, против аутентичности.

видим горе неки су чак овај текст препоручили девет пута, само не знам у ком смислу то урадили, као тоталну којештарију или као нешто вредно пажње.



Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:03 13.08.2007

Ne sporim glupost

Dodikove izjave..ali ne samo njegove, na tu temu. Guca jeste postala nekakav brend, voleli je mi ili ne...isli na nju ili ne! Naprosto nije uputno napadati Gucu, zbog Dodika, Kostunice ili V Ilica...Ipak da li se ona moze "dovesti " u neki red vodeci racuna o svim aspektima njene specificnosti...Moze li se umesati nadlezno Ministarstvo za kulturu ne skrnaveci "zov trube" kako bi svemu dalo nesto drugaciji ton....Posebno mislim da je pogresno deliti Srbiju na Exit i Gucu...i jednima i drugima bi se sto sta moglo zameriti,....makar sve moje simpatije bile na strani Exita..
Srbija se otvara prema svetu i sa Gucom i sa Exitom.,....valjalo bi da to cinimo mudrije, spretnije i malkice civilizovanije...a posebno u delu trosenja budzetskog novca, drzavnog ili lokalnog svejedno!
poz
BKC
MMMila MMMila 15:40 13.08.2007

Kada bismo bili realni...

... sto naravno nije moguce u Srbiji, ali 'ajde da budem malo utopista...pa izbacili nosnju (i onu iz Guce, i onu sa Egzita), promenili muziku (recimo nemi film), izbacili svako obelezje mesta desavanja, ljudsko ponasanje u Guci na Dragacevskom saboru (ko je zaboravio, sabor znaci vasar, tako je pocelo) i ljudsko ponasanje na novosadskoj Tvrdjavi bi bilo ISTO! Puno piva (gle cuda, i jedni i drugi piju isto pice), samo stejdzovi u Guci nisu bili na pozornicama, nego pod satrama!!
Ko kako voli, nek izvoli.

Izjava Dodiku glupa da gluplja ne moze biti...tacno, al sta on moze kad nista pametnije nije smislio. Ne mislite valjda da sad zbog njega Gucu treba ukinuti! On ce se promeniti, SABOR ce ostati. Ovako ogroman, ili manji, svejedno.

A sto se tice Velje Ilic-Mrkonjic i onog drugog, pa sve je to politicki marketing. I na mesec bi oni, samo ako bi ih tamo videli glasaci.

Doduse, Velju privlace i cari "obicnog" zivota, sve mi se cini...
Nevena Nevena 15:46 13.08.2007

Re: Kada bismo bili realni...

A sto se tice Velje Ilic-Mrkonjic i onog drugog, pa sve je to politicki marketing. I na mesec bi oni, samo ako bi ih tamo videli glasaci.

Doduse, Velju privlace i cari "obicnog" zivota, sve mi se cini...


Ma ne samo Velju, vec i ''onog drugog'' (Kostunicu-Milosevica).



MMMila MMMila 15:49 13.08.2007

Re: Kada bismo bili realni...

Kostunicu-Milosevica sam ispustila iz vida! Znaci, voli, a??? Javno?
MMMila MMMila 15:50 13.08.2007

Re: Kada bismo bili realni...

Usput, Nevena, 'fala od srca na pomoci..onom drugom nikako nisam mogla da smislim karakternu osobinu uz prezime!
Nevena Nevena 16:51 13.08.2007

Re: Kada bismo bili realni...

MMMila
Usput, Nevena, 'fala od srca na pomoci..onom drugom nikako nisam mogla da smislim karakternu osobinu uz prezime!

Uzgred, jedan mali trol. Znas li kakva je razlika izmedju onog drugog (VK) i Milosevica?
Milosevic nije voleo Stambolica a onaj drugi (VK) nije voleo Djindjica. (!!!)
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 17:05 13.08.2007

Re: Ne sporim glupost

Zadovoljstvo mi je slagati se sa tobom!
Vlasta Vlasta 15:20 13.08.2007

Ja bila.

Radio drug Amerikanac reportažu za tv, zvao me da mu pomognem. Bilo bi super da je tamo reč samo o trubama, ni po jeda. Ali, nije. Sve je to jedan veliki vašar, specijalan vašar, na kojem se prodaju specijalne majice i ostalo specijalno znamenje sa likovima naša dva specijalna neuhićena narodna heroja. Nisam nikada na gomili videla više dugih brada i iznad njih šubara i kokardi. Jedan takav - reče da je iz Srpske, pitao me je odakle sam.
- Iz Novog Sada
- A, Majina.
- Molim?
- Kažem, Majina, i počne blago, ali sugestivno da mi stiska rame.
- Pa, ovaj...
- Majina, znam da si Majina, reče, nasmeja se i pojača stisak...Ajde, reci, čija si....
- Au!....
- Kaži, čija si..
- Majina.
Eto. Guča mora da je cool. Pa, ja sam tamo saznala za koga sam glasala.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:14 13.08.2007

Re: Ja bila.

ali to ce da prodje, kao sto ce voja&selja da prodju...Goocha je bila pre njih i bice i posle. ovo je trenutno s(r)tanje kao i svuda u drustvu...

necu vise. smara.
Nevena Nevena 17:18 13.08.2007

Re: Ja bila.

BebaOdLonchara
ali to ce da prodje, kao sto ce voja&selja da prodju...Goocha je bila pre njih i bice i posle. ovo je trenutno s(r)tanje kao i svuda u drustvu...necu vise. smara.


Nece oni da prodju tek tako, Bebo. Smestice se oni negde u diplomatiju kao sto su smestili svoje drugarice. Vidi ovu vest:''Prema informacijama B92, novi ambasador Srbije u Velikoj Britaniji će biti Dejan Popović, bivši rektor BU, a u Belgiji Radomir Diklić, koji je ranije bio ambasador u Parizu. U Italiju idu potpredsednici DSS-a , ambasadorka će biti Sanda Rašković-Ivić, u Vatikanu Vladeta Janković. Za ambasadora u Mađarskoj kandidat je Dejan Šahović, bivši ambasador u UN
Ambasadorke i ambasadori ce biti, nema tu izbora.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:37 13.08.2007

Re: Ja bila.

pa nisam mislila da ce sutra da prodju ;-)
a posle diplomatije im sleduje penzija. tako mi se cini...u diplomatiji ne mogu neku preteranu stetu da nanesu. zirafa bolje da sedi u italiji nego da mi pregovara o kosovu/sandzaku/cemugod. u italiji je niko nista nece ni pitati. mada, bitno je ko ide u usa, uk, nemacku, francusku, rusiju(kinu?). da, za nasu kintu ali tu vec nema pregovora ;-) zavrsice se i to, nekako sam optimista od kako sam se vratila u zemlju...bezzez.
Nevena Nevena 21:16 13.08.2007

Re: Ja bila.

nekako sam optimista od kako sam se vratila u zemlju...bezzez.

U koju zemlju si se vratila, Bebo? :)))
Ne, stvarno, ako nije tajna.
pozz.
Bonner D Bonner D 18:55 13.08.2007

Manager-magazin o Guči!

A evo kako je nemački "Manager Magazin" prošle godine izvestio o Guči u svojoj rubrici "Freizeit und Kultur" (slobodno vreme i kultura) pod naslovom:

[url=http://www.manager-magazin.de:80/life/freizeit/0,2828,435700,00.html]SERBIENS WOODSTOCK (Srpski Woodstock)


Im Rausch der Töne! (U pijanstvu tonova!)[/url]
Bonner D Bonner D 19:04 13.08.2007

Re: Manager-magazin o Guči!

I još jednom, ne znam zašto ne funkcioniše, u pregledu bez problema...


SERBIENS WOODSTOCK (Srpski Woodstock) Im Rausch der Töne! (U pijanstvu tonova!)
Mungos Mungos 19:12 13.08.2007

Auuu, Spajo...

... al' si se ti "prekvalifikovao"!:) (A i jos po neki)

Mungos, The Red Neck

"Neshville mi je drag, ali Guca mi je draza!" (Ja)
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 21:46 13.08.2007

Re: Auuu, Spajo...

A zasto je, ako se u necem slazem sa onima sa kojima mislis da se inace ne slazem, to odmah prekvalifikacija? To je samo stav na jednu temu.
Mungos Mungos 03:29 14.08.2007

Re: Auuu, Spajo...

OK, matori, suprotan stav, razlicito misljenje... Al' ti mu bas dade zeeeestoooku re-kontru na Gucu, da bi se neki novokomponovati gradjanin/drzavljanin iz odma nasao u cudu kud je zas'o!

Guca i sve na & okolo nje su vazan deo tradicijie od koje ne treba bezati! Zar ocekujes da ce neki Jova "Kazandzija" oli Pera "Svinjar" da ti odu na EXIT, Pamperse oli Stounce?

Da, nije "in" jerbo- nije po "zapadanjacki" & jamericki... Ali, ako bas hoces, prosle godine sam bio na festivalu burbona u Bardstown-u (KY) (epicentar svog burbona ovog sveta) i skoro da nema nikakve razlike: Parada pijanstva & kica, samo sa bez trubu! A dosli fini, obuceni (braateee) milijunasi & milijarderi, Japosi koji su stavili sapu na "Four Roses".... samo su falili G.W. & P.W.:)))

Mungos, The R'n'R Truba Punkerska

"Cuvajte mi Gucu!" (Mungos na samrtu)
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:55 13.08.2007

Kakva nekultura, gospodine Spaicu

Ovako vi kazete:
"Ako volite Srbiju, onda volite Guču", reče danas Dodik. Sram ga bilo. Pa zar to da bude prva vest koju čujem posle 4 nedelje bez TV-a? Kud sam se i vraćao sa odmora

Boze, kako covek moze biti prizeman i prost kada zeli nesto da prodiskutuje, da se sa necim ne slozi ili slozi. Pa zar se ovakvi izrazi moraju koristiti, reci nekome (koji je, by the way, dosao kao POCASNI GOST) sram ga bilo vise govori o nekulturi spaica.
A kada vidite sve komentare, a bilo ih je dosta, mada su vecinom nesuvisli, da li ste zadovoljni? Da li vam je milo kada naidjete na ostale koji ne umeju da polemisu, umeju da vredjaju, bez argumenata.
Nije vise vazno da li je Guca u pitanju, u pitanju je stil zivota. Toga nema u vasem pisanju, spajicu!
sentinel26 sentinel26 20:30 13.08.2007

Re: Kakva nekultura, gospodine Petroviću

Dotični nije nikakav "specijalni gost", on se ovdje odomaćio, a podnio je i zahtev za srbijansko državljanstvo.
Ako nije imao što drugo reći, bolje da je ćutao.

Dakle =>
Ako volite Srbiju, onda volite Guču !?
Ako volite Srbiju, onda volite i Zvezdu i Partizana i Rada i ...? (nema odvajanja, svi su oni Guče )
Ako volite Srbiju, onda volite i vladiku Pahomija i Filareta i Ilariona i ...? (Nema sine majčin razdvajanja).
Ako volite Srbiju, onda volite i Exit ?
Ako volite Srbiju, onda volite radikale ?
Ako volite Srbiju, onda volite . . .

Dokazano je da se može voljeti Srbija a da se ne voli Guča.
selperedejz selperedejz 21:46 13.08.2007

Kultura - produzena ruka politike

To sto Gucu prisvajaju narodnjacki politicari nije problem Guce, vec je problem tih politicara. I nash!
Kakav je to prokleti, zacarani krug politike i kulture u Srbiji i dokle ce trajati?
Jesmo li mi poslednja zemlja u ovom delu sveta u kojoj je kultura produzena ruka politike?

Nit' politicari da prestanu konkretizovati svoje nedostatne (normalno) i stihijske (nenormalno, srpsko) politicke ideje, politikantskim vradzbinama nad kulturnom produkcijom,
nit' kulturni stvaraoci da prestanu sa prizivanjem politickih resenja koji bi projektovali na citavo drustvo (jednom za svagda) njihove vizije ispravnih(!) kulturnih vrednosti.
I tako riba ribi grize rep, u krug, u krug, a drustvo stagnira.

Nebojša Spaić
da me neko pita ono čuveno pitanje, Exit ilu Guča, odgovorio bih - Guču treba trostruko oporezovati za šund, zabraniti svaku pomoć iz državnih para, a eventualne sponzore i donatore natarati da za svaki dinar dat tamo, daju dinar muzičkim akademijama i orkestrima umetničke muzike po unutrašnjosti Srbije.

Branislav Kovačević Cole
Ipak da li se ona moze "dovesti " u neki red vodeci racuna o svim aspektima njene specificnosti...Moze li se umesati nadlezno Ministarstvo za kulturu ne skrnaveci "zov trube" kako bi svemu dalo nesto drugaciji ton...


Po poslednji put, i stvarno ne mogu da se opasuljim da me dva vipovca, a s obzirom na njihove karijere, svojim komentarima teraju da postavim jedno (te) isto pitanje: zar nismo to vec imali pre tridesetak godina. U komunizmu, da li ga se (rado) secate?
"Takođe ukazujem na razloge zbog kojih se problem ne može rešiti. Na teško nasleđe jednoumlja i totalitarnog mišljenja od kojih niko na mučnoj sceni ovdašnje politike i političke publicistike – pa ni potpisnik ovih redova – nije imun, koje je još uvek nesavladiva prepreka društvenoj konsolidaciji i uspostavljanju realne države. Upravo tako – realne države. Jer ovo u čemu živimo jesu ruševine komunističkog provizorijuma u kome je totalitarni monizam zamenjen pluralizmom totalitarizama." Also sprach Basara.

Politika Politicarima (stop silovanju kulture nekonzistentnim politickim projektima)
Kultura Stvaraocima (stop prizeljkivanju politickog (pre)usmeravanja kulturnih tokova)

P.S. Ama ni u vasim najperverznijim snovima, a kamoli javno.
Montero Montero 22:28 13.08.2007

Dodjite pa ocijenite

Kapiram da najviše komentara dolazi od ljudi koji nikad nisu bili tamo i čiji se život svodi na hvatanje nečijih lapsusa.


Ja volim Guču. Idem tamo već skoro deceniju i uvijek se dobro provedem.Ne idem sam. Sad nas je već 30 ak u ekipi. I to je ekipa sastavljena od ljudi iz 7-8 zemalja. Od nas 30ak, bar 20 ima završene fakultete ili uspješno studiraju. Niko nije nezaposlen. Svi imamo dobre poslove. U ovih desetak godina smo dovodili prijatelje iz Madjearske, Rusije, Luksemburga, Grčke, Francuske.. I većina ih se vraća opet. Sa komšijama u kampu sam nadugačko raspredao o utiscima sa Exita, Pepersa, Stonsa... Po Guči sam vidio hiljade Francuza, Slovenaca... U Guči sam maltene vidio cijeli svijet.
Njemački trubači su mi svirali Marš na Drinu. I za deset godina sam vidio tri, četiri političara. Jednostavno sam se provodio i nisam išao ko kuče za govorima, nit su me interesovali njihovi govori. A uvijek sam se dobro provodio.

A vidio sam i Slovenca sa kokardom i majicom sa Titovom slikom. I štand na kom se prodaju majice sa Dražom, Mladićem i Titom. I jagmu za SFRJ majicama, rame uz rame sa srpskim.

Gledam i sliku čovjeka u blatu. Tu, baš tu sliku, je napravio moj prijatelj prije 6 godina. I sad se vrti po netu kao tobož primjer ponašanja u Guči.

Nemam namjeru da liječim nečije frustracije, ali opustite se malo ljudi. Kad vas čitam, sjetim se intervjua koji je dala Tamara Skrozza na 202. Kaže " Čitav život sam se borila protiv Miloševića, a kad je umro nisam osjetila ništa. Samo neki osjećaj da sam posvetila život pogrešnim stvarima." Nije citat, ali je to suština.

U Guči ima prostora za sve. Iza Spajića i za Querriu. Pojedini Francuzi bi se baš oduševili njim.

Probajte život, nije skupo


Nevena Nevena 22:34 13.08.2007

Re: Dodjite pa ocijenite

A vidio sam i Slovenca sa kokardom i majicom sa Titovom slikom. I štand na kom se prodaju majice sa Dražom, Mladićem i Titom. I jagmu za SFRJ majicama, rame uz rame sa srpskim.


A taj Slovenec sa kokardom i majicom sa Titovom, Drazinom i Mladicevom slikom ima koliki koeficijent inteligencije? Sta mislis? I je li on olicenje multikulturalizma samo i bas zbog toga?

Montero Montero 10:05 14.08.2007

Re: Dodjite pa ocijenite

Nevena
A vidio sam i Slovenca sa kokardom i majicom sa Titovom slikom. I štand na kom se prodaju majice sa Dražom, Mladićem i Titom. I jagmu za SFRJ majicama, rame uz rame sa srpskim.


A taj Slovenec sa kokardom i majicom sa Titovom, Drazinom i Mladicevom slikom ima koliki koeficijent inteligencije? Sta mislis? I je li on olicenje multikulturalizma samo i bas zbog toga?




Tog Slovenca sa Titovom majicom i kokardom baš briga za slike. Njemu je kao i ostalima bitno da se dobro provede. Kao što rekoh, smisao života vam se svodi na traženje lapsusa u po blogovima.

Kroz ove "urbane" replike provijava neki otpor prema "seljačenju". I vi, kao urbani likovi prezirete sve to i dižete u nebo b92. Pa ovaj isti B92 je izfavač Bobana Markovića. Ovaj B92 u svom e-shop prodaje rumunske trubače. Ovaj B92 je izdao Srbia Sound Global. I pošto ga je izdao B92, Boban je "urban", a ostali su seljačenje, je li ? I kako vi "urbani" iz "druge Srbije" slušate te albume koje je izdao B92? Zavalite se u fotelju i potajno cupkate nogom?
Ajde recite iskreno, kako bi se ponašali da B92 organizuje Bobanov koncert za blogere u Rex-u? Ne bi došli? Little tomorow.
Geronimo Geronimo 01:13 14.08.2007

Marketing

Navikao sam da Spaiceve tekstove primam kao lucidne i duhovite poglede na svet oko nas i malcice sam zbunjen ovim tekstom o Guci. Ne ide mi da poverujem da Spaic, covek kome je marketing zanimanje, stvrno veruje da Dodik ocekuje da njegova izjava udje u neku zbirku tipa "Velike misli....". Politicar pravi novac i to je sve. Marketing i nista vise. Da sutra zakljuci da mu Rolling Stones mogu doneti novac, dovesce ih on (ili preko drugog nekog) u Banja Luku, izaci na binu i mrtav ladan reci - Ko ne razume Satisfaction ne razume ni republiku srpsku. I ta ce mu izjava povecati racun u banci za gomilu para. Mislim da suvise paznje posvecujete onoj ruci kojom madjionicar mase sa maramicom da bi odvratio paznju od glavne stvari. Hajde da prizemljimo stvar do "daske". Zamislite da imam firmu za stampanje majica i dodjem kod Nebojse Spaica da mi uradi projekat sta i kakav izbor majica da iznesem u Gucu i na Egzit. I jedno i drugo su u tom slucaju i za mene i za njega samo dobra trzista i nista vise. Sigurno da necu dobiti savet da se u Guci pojavim sa ponudom majica na kojima je Mails Dejvis a u Novom Sadu sa Seadom Fejticem. I ja i Nebojsa posle toga moze da zatvorimo firme. A Dodik je kao i svi koji novac zaradjuju politikom rekao to sto je rekao da bi mu se prelilo malo od onih kojima se to svidja a oni kojima se ne svidja, hajd sad....
Montero Montero 13:39 14.08.2007

Re: Marketing

Geronimo
.... Sigurno da necu dobiti savet da se u Guci pojavim sa ponudom majica na kojima je Mails Dejvis ......


Možda nećeš dobiti savjet, ali bilo je majica i sa njegovim likom :) Dobro, dodali su mu šajkaču i ispod slike njegovu više puta citiranu izjavu (prenosim sa Seecult-a) "nisame znao da truba moze da se svira i na takav nacin",

http://www.seecult.org/portal/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=23356&mode=thread&order=0&thold=0&POSTNUKESID=8fb96d952629390450405a8662c2186d
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 14:10 14.08.2007

Re: Marketing

Potpuno si u pravu, jedino sto tekst nije ni o Guci, ni o Dodiku na njoj, nego o tome da me je bas iznervirala izjava koja uvodi idiotske podele na one koji vole i ne vole Gucuk, pa jos to povezuje sa ljubavlju prema Srbiji.
Obecavam uskoro tekstic iz serije Bograd danju - video sam nesto vredne beleske, al nikako da je napisem.
margos margos 14:26 14.08.2007

Re: Marketing

Drago mi je, Nebojsa, sto ste dali ovaj odgovor.
Naime, posle citanja svih komentara - vratih se na tekst - i vidim da smo otisli predaleko, a radilo se samo o vasoj iznerviranosti, na koju imate pravo i - podelili je sa nama.

Bila sam samo jednom u Guci , pre 12 godina - bilo svega, i lepog i manje lepog, ali su mi ostala tri 'bisera' :
1. SAVRSEN ukus svadbarskog kupusa,
2. po prvi put cula "Izgubljeno jagnje" (svirali za tadasnjeg nekog funkcionera - pa je bilo fantasticno)
3. potpuno cudesan dozivljaj kada je na otvaranju Sabora 42 orkestra zasviralo "Sa Ovcara i Kablara" - zemlja je podrhtavala, i ja sa njom:)))

Tada su neki Kozaci bili specijalni gosti, pa su izvodili neverovatne numere - na uvce, tiho, tiho... ma divota jedna, casna rec!

Pa ko voli nek izvoli!

A meni je zao sto vas je to iznerviralo, kao i Nedeljkovica onaj 'osisani'... ali to bude i prodje!
Pozdrav:))
Covek u belom Covek u belom 14:41 14.08.2007

Re: Marketing

Nebojša Spaić
nego o tome da me je bas iznervirala izjava koja uvodi idiotske podele na one koji vole i ne vole Gucuk, pa jos to povezuje sa ljubavlju prema Srbiji.
Spaicu ne znam sto ste bas tako zapeli, pa covek se samo zbunio pa izmesao redosled (doduse skoro sigurno ni shvatajuci konotaciju) :). Tacna izjava glasi "Ako volite Gucu, onda volite i Srbiju!" LOL
Ajd da vidim sta bi vam tu smetalo?
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 18:18 16.08.2007

Re: Marketing

Nisam zapeo. Ta recenica je skroz ok.
Srki Srki 03:36 14.08.2007

Prizori iz Guce.

Mene nesto blam kad ovo pokazem nekom ko nije "od nasih".








Pozdrav.
Mungos Mungos 06:17 14.08.2007

Re: Prizori iz Guce.

Dobra ti fotka, samo ako bi mogla da bude maaaalo ostrija...

Mungos, The

!"(Ja)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana