Šta bi sa gasom rusofili...

Drago Kovacevic RSS / 06.01.2009. u 18:11

Evo, i pored smirujućih izjava koje je davao ovih nekoliko dana, direktor "Srbijagasa" danas je saopštio kako je Srbiji potpuno prekinut dotok gasa..To je onaj SPS-ov kadar koji se u političkoj karijeri "istakao" izjavom "jedan je već platio glavom"...i umesto da povodom te izjave dobije poziv javnog tužioca ili istražnoga sudije, on od DS-a biva nagrađen direktorskim mestom u najprofitabilnijoj javnoj firmi.

No kako je ovde zaborav "car na koga se uvek računa" i kako je izgleda sve očiglednije da se o nekim bitnim stvarima za našu državu odluke donose mnogo istočnije od Beograda, taj ne samo da je postao direktor firme koja drma energetskim prilikama, nego se izborio i za naročit status vidljiv tako što u Moskvu na potpis one predaje energetskih resursa i monopola Rusiji ide naročitim, posebnim avionom. Tek toliko da se ne bi gurao u predsedničkom.

I evo već vidimo blagodeti toga ugovora. Po vestima koje stižu, Srbija je izgleda jedina zemlja kojoj je isporuka gasa iz Rusije potpuno prestala. Svi su u problemu, ali dobijaju, kao Hrvatska recimo, bar 20 procenata od ugovorenih količina.

Pa direktor danas saopštava...

“Srbijagas“ upozorava da su raspoložive količine gasa dovoljne samo za nekoliko narednih sati i treba ih iskoristiti za bezbedno zaustavljanje postrojenja i da se očekuje da će prvi kupci ostati bez gasa u toku noći. 

Na zdravlje nam svima, a rusofilima naročito.. 



Komentari (317)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blackbox92 blackbox92 22:29 06.01.2009

Re: Vidi, vidi...

Drago Kovacevic
A nemamo benificirani tretman, samo regularni?

Ma Adame, važno je da smo braća...što si zapeo za beneficirani tretman..Uostalom NIS-om je plaćena podrška oko Kosova u Savetu bezbednosti a ne gas...

I imamo suverenost na Kosovu kao što imamo i gas.
adam weisphaut adam weisphaut 22:41 06.01.2009

Re: Vidi, vidi...

I imamo suverenost na Kosovu kao što imamo i gas.

Šta fali, imamo win-win.
treger92 treger92 02:36 07.01.2009

Re: Vidi, vidi...

Tako je drago a ko hoće jeftino gorivo neeka ide na Kosovo koje nije pod Rusima.
vlada dvm vlada dvm 21:08 07.01.2009

Re: Vidi, vidi...

Drago Kovacevic

adam weisphautA nemamo benificirani tretman, samo regularni?Uprkos mudroj odluci srpskog rukovodstva da im damo NIS na izvolte Ništa bratsvo, ništa pravoslavlje, samo bratsko spolovilo Da, uz bratsvo bolje klizi..o))Kakvo bratstvo......to je najveći mogući trip i najprofitabilniji štos srpskih lopova.

Drago, isprozivao Vas Jakša Šćekić, rekao da iznosite polu istine (može se pročitati i da lažete) i Vi ništa.
treger92 treger92 22:14 07.01.2009

Re: Vidi, vidi...

Da Srbija ima iskustva sa kupovinom glasova.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:43 08.01.2009

Re: Vidi, vidi...

vlada dvm
Drago Kovacevic

adam weisphautA nemamo benificirani tretman, samo regularni?Uprkos mudroj odluci srpskog rukovodstva da im damo NIS na izvolte Ništa bratsvo, ništa pravoslavlje, samo bratsko spolovilo Da, uz bratsvo bolje klizi..o))Kakvo bratstvo......to je najveći mogući trip i najprofitabilniji štos srpskih lopova.

Drago, isprozivao Vas Jakša Šćekić, rekao da iznosite polu istine (može se pročitati i da lažete) i Vi ništa.

Tek sad sam to video i odgovorio. Mislim da nije imao razloga za takvu reakciju..
soylentgreen soylentgreen 20:02 06.01.2009

strategija slavine, ili cevasta Srbija

Cini mi se da se iz raznih razloga iskrivljuju relativno jednostavne cinjenice.

Posedovanje prostora preko koga treba da predje gas je prirodni resurs kao i sam gas. U tom smislu, a objasnjeno trzisnim recnikom, Rusija poseduje gas za sebe, ali gasu za evropu su trenutno suvlasnici Ukrajina i Rusija. Suludo je ocekivati da ce gladan kelner da sluzi ostale, a suludo je i ocekivati da ce Ukrajina - ili bilo koja zemlja na putu izmedju Rusije i evrope, pristati na pasivnu ulogu cevi. Ono sto bi trebalo da se desi, po cisto trzisnoj logici, je da se sve zemlje na transportnom putu organizuju u UTRG (udruzenje transportera ruskog gasa) i organizovano drze cenu maksimalnom.

Ne treba zaboraviti da je gas u zemlji, i Rusija je jednostavno samo prvi transporter izmedju podzemnog gasa i evrope. Nema nikakvog razloga da se vertikalne cevi smatraju vaznijim od horizontalnih. Neka vojska uvek ima kontrolu nad jednim ili drugim. Jednostavno zamislite Rusiju kao gasni balon iz koga Ukrajina, Belorusija i drugi, sa svojim naporima i svojim cevima, crpu gas. Naravno, niti Rusija voli da bude balon niti Ukrajina o sebi misli kao o cevi, ali to je sustina celog mehanizma. Ruska retorika o Ukrajinskoj kradji glasa se lepo primila i u Srbiji, ali to je cisto zamajavanje.

Zasto je ovo zanimljivo - pa upravo zbog tekuce situacije u kojoj se razmatra da li ce Srbija biti cev ili samo potrosac. Rusija vrlo dobro zna da ce je svaka Cev guziti za maksimalni profit, i da je to guzenje nezavisno od bilo cega na papiru. Najbolja strategija je sto vise Cevi, i u tom smislu je prilicno izvesno da ce Srbija dobiti prolazni cevovod, bez obzira na pateticnu strategiju tekucih politicara.

U suprotnom srbima ostaje samo ovo.

palilula92 palilula92 20:17 06.01.2009

Re: strategija slavine, ili cevasta Srbija

Ne treba zaboraviti da je gas u zemlji, i Rusija je jednostavno samo prvi transporter izmedju podzemnog gasa i evrope.


Dopada mi se tvoj komentar, ali ja nikada nisam cula da teritorija jedne zemlje ima odredenu dubinsku meru. Do koje dubine zemlje prirodna bodastva pripadaju toj zemlji? Ruse bas briga, zavrnuli gas, moze im se. Moguce su i restrikcije struje, idem da smirujem roditelje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:17 06.01.2009

Re: strategija slavine, ili cevasta Srbija

neko se rodi u zemlji koja ima gas da namiri ostatak sveta. neka druga opet da ih namiri naftom. i? sta treba, da se samoprolase u crveni krst?! koliko para toliko muzike. cenu formira onaj koji proizvod prodaje a na nama je da obezbedimo pare ili alternativno gorivo. mislim da nije nista toliko komplikovano...ili?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:29 08.01.2009

Re: strategija slavine, ili cevasta Srbija

soylentgreen
Rusija poseduje gas za sebe, ali gasu za evropu su trenutno suvlasnici Ukrajina i Rusija. Suludo je ocekivati da ce gladan kelner da sluzi ostale


Citam ovo sto si napisao Soylent, pa se cudim kako si mogao da napises ovoliku gomilu besmislica? Zar je i tebi mrznja prema Rusiji pomutila moc zdravorazumskog razmisljanja? Kelner koji bi pojeo ono sto treba da sluzi gostima bi bio tretiran kao sitan kriminalac i odmah leteo sa posla. Ovo sto radi Ukrajina bi moglo da se uopredi sa time da ja zahtevam da placam struju upola cene zato sto preko moje zemlje ide dalekovod. Pa kad mi deistribucija iskljuci struju ja se onda lepo prikacim direktno na vod i trosim onoliko koliko mi treba ...

Niko ne porice da transportni putevi imaju svoju vrednost i predstavljaju odredjeno bogatstvo, ali se u medjunardnoj trgovini tacno zna ko je valsnik nad cime i vlasnistvo nad transportnim putem nije i vlasnistvo nad robom koja se njime transoportuje. Da je ovde zbilja spor u vezi cene transoprta onda bi Ukrajina jedino mogla da kaze. ok, zatvaramo put dok se ne rese ti problemi. To bi naravno za njih bilo samoubistvo pa se ovo o ceni trasnporta i ne pominje mnogo posto to sigurno nije problem. A da bi medjunarodna trgovina uopste funksionisala ni vlasnici resursa (bez obzira da li je u pitanju put ili roba) ne mogu da se ponasaju kako hoce. Pa ni Rusija ne moze da zahteva bilo koju cenu gasa (niti on moze biti skuplji nego sto je skandinavski ... naprotiv). To isto vazi i za Ukrajinu i njen transportni put. On ne moze imati bitno drugaciju cenu nego i ostali slicni putevi i gasovodi ... ukljucujuci tu i Nabuko ...

Uostalom USA opravdava svoje ratove na bliskom istoku i time da ne zele da dozovole da "neuracunljive drzave" (i njihovi vladari) imaju kontrolu nad resursima kojima mogu da ucenjuju ceo svet. Ukrajina se ovim svojim ponasanjem pokazuje kao jedna takva neozbiljna i neuracunljiva drzava koja ustvari steti samoj sebi i svojoj buducnosti. Naime sasvim je logicno da Rusija tezi da napravi sto pre i juzni i severni tok a bilo bi logicno da onda i poslovanje sa Ukrajinom u tom pogledu svede na najmanju mogucu meru posto se ova ne ponasa kao kredibilna drzava. Nego kao sitni dzeparos i siledzija koji trenutno uziva podrsku veceg siledzije pa onda zloupotrebljava taj svoj polozaj ...

pozz
rastinjak rastinjak 20:13 06.01.2009

Stigla pomoć



Rusko ministarstvo za vanredne situacije, poslalo je hitnu pomoć ugroženoj braći u Srbiji. Radi se o najnovijoj kolekciji bundi od čiste runske vune, prvu tranšu dobiće rukovodsto NIS-a, zatim politička elita.
Modeli su izuzetno efikasni u hladnim zimskim danima. Iz pouzdanih izvora bliskim gore pomenutom ministarstvu, modele su isprobali funkcioneri NIS-a, prilikom pregovora oko gasnog aranžmana. Po izjavama neimenovanih funkcionera NIS-a, modeli u poptunosti odgovaraju narodu Srbskom i dogovreno je da deo isplate u gasnom aranžmanu bude u ovim visoko kvalitetnim bundama.

Insajder press
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:29 06.01.2009

Re: Stigla pomoć

rastinjak


Rusko ministarstvo za vanredne situacije, poslalo je hitnu pomoć ugroženoj braći u Srbiji. Radi se o najnovijoj kolekciji bundi od čiste runske vune, prvu tranšu dobiće rukovodsto NIS-a, zatim politička elita.
Modeli su izuzetno efikasni u hladnim zimskim danima. Iz pouzdanih izvora bliskim gore pomenutom ministarstvu, modele su isprobali funkcioneri NIS-a, prilikom pregovora oko gasnog aranžmana. Po izjavama neimenovanih funkcionera NIS-a, modeli u poptunosti odgovaraju narodu Srbskom i dogovreno je da deo isplate u gasnom aranžmanu bude u ovim visoko kvalitetnim bundama.

Insajder press

Hahahaha..pa prva bunda bi trebala da pripadne garantu sporazuma...
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:28 06.01.2009

imena bato, imena

vo, i pored smirujućih izjava koje je davao ovih nekoliko dana, direktor "Srbijagasa" danas je saopštio kako je Srbiji potpuno prekinut dotok gasa..To je onaj SPS-ov kadar koji se u političkoj karijeri "istakao" izjavom "jedan je već platio glavom".

ne znam ko je direktor srbijahasa i ne znam ko je izjavio ono o placanju glavom. jel' mozhe konkretno ime ili se radi o maloletniku?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:33 06.01.2009

Re: imena bato, imena

marco_de.manccini
vo, i pored smirujućih izjava koje je davao ovih nekoliko dana, direktor "Srbijagasa" danas je saopštio kako je Srbiji potpuno prekinut dotok gasa..To je onaj SPS-ov kadar koji se u političkoj karijeri "istakao" izjavom "jedan je već platio glavom".

ne znam ko je direktor srbijahasa i ne znam ko je izjavio ono o placanju glavom. jel' mozhe konkretno ime ili se radi o maloletniku?

Pa kad si tako neupućen Marko da ti kažem..Direktor "Srbijagasa" zove se Dušan Bajatović, a izjavu "da je jedan već platio glavom" dao je na TV Pink, u emisiji kod Tanje Vidojević, govoreći da će svi koji imaju veze sa predajom Miloševića Hagu odgovarati. Ovo "da je jedan već platio glavom" bila je aluzija na Zorana Đinđića...
Jel ti sad jasno...
rastinjak rastinjak 20:40 06.01.2009

Re: imena bato, imena

ne znam ko je direktor srbijahasa i ne znam ko je izjavio ono o placanju glavom. jel' mozhe konkretno ime ili se radi o maloletniku?


Nekako više ''maloumnik'' nego maloletnik
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:12 06.01.2009

Re: imena bato, imena

jesam, neupucen sam, neinformisan, i neopsednut. takvih eto ima i imace ih. zato se i pishu imena. hvala.

nishta nije falilo reci

"i pored smirujućih izjava koje je davao ovih nekoliko dana, direktor "Srbijagasa" Dushan Bajatovic danas je saopštio kako je Srbiji potpuno prekinut dotok gasa..To je onaj SPS-ov kadar koji se u političkoj karijeri "istakao" izjavom "jedan je već platio glavom".

u zdravlje.
aguero aguero 20:48 06.01.2009

Prdofil!

Nisam rusofil,a zapanjen sam cinjenicom da nekim ljudima treba tako malo,da budu bezgranicno srecni!Eto,Vama,na primer.Iako niste sacekali da se objave stvarni razlozi obustave isporuke gasa Srbiji(i drugim zemljama na Balkanu),vec ste se pocepali od ushicenja!

Bravo!

Sutnuli ste Veliku Rusiju u vasu sopstvenu zadnjicu!

Gasa nema zato sto je Ukrajina zavrnula slavine i ukrala vise od 3oo miliona kubnih gasa.

To nema nikakve veze sa "naftnim sporazumom",a ni sa onim bajatim Bajatovicem.Ako imate nesto protiv tog Bajatovica,nemojte se sa njim obracunavati preko Moskve.Kazite mu da je kreten u lice!
Ako imate razloga za to,i ,naravno,obraza....

Srbija vec oseca nestasicu gasa na -5,-1o,-15....Neka,vazno je da je Drago Kovacevic srecan!

- A ko je,pa,taj?

- Niko!Bas niko.Ali,nije vazno.....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:03 06.01.2009

Re: Prdofil!

- Niko!Bas niko.Ali,nije vazno.....

Pa u čemu je onda problem...
adam weisphaut adam weisphaut 21:07 06.01.2009

Re: Prdofil!

Pa u čemu je onda problem...

Ma prepoznao se.
Garant.
rastinjak rastinjak 21:10 06.01.2009

Re: Prdofil!

Nisam rusofil,a zapanjen sam cinjenicom da nekim ljudima treba tako malo,da budu bezgranicno srecni!Eto,Vama,na primer.Iako niste sacekali da se objave stvarni razlozi obustave isporuke gasa Srbiji(i drugim zemljama na Balkanu),vec ste se pocepali od ushicenja!


Ko je bre srećan, nesrećo jedna država nam je pred bankrotom, sve ide do djavola, posao veka je bio upravo gasni sporazum od kojeg mi nemamo nikakve koristi. Uostalom, ko uopšte zalazi u to koji su razlozi što gasa nema- gasa nema i tačka. Nema za većinu, pa ni Srbiju ali za Italiju ima. Šta misliš da li su Italijani dali njihove energetske resurse na tacni Rusima, ja neznam, ali ne verujem da su to učinili. Mi jesmo i to je činjenica, kao što je činjenica da gasa nema za bratsku Srbiju. Da je uzrok neka teška havarija, mogli bi o tome da razgovaramo, ovako kad je u pitanju politička odluka, zaista nevidim što bi se sada uvlačili Rusima i žalili što ih tamo neko krade. MI ih nismo pokrali, oni su nas pokrali, opljačkali. Ne verujem da je neko srećan od nas ovde na blogu, pre bih rekao da smo sarkastični, jer svi smo mi u istom sosu, nismo mi sa Marsa, već iz ove jadne Srbije.

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:10 06.01.2009

Re: Prdofil!

Drago Kovacevic
- Niko!Bas niko.Ali,nije vazno.....

Pa u čemu je onda problem...

nema problema, drago!
evo ga bajatović u sirogojno džemperu i kaže da nema problema...
samo je problem što je hladno... iznenada u januaru...
a da nije hladno... e, onda....

krizni štab osnovan: 70.000 novsađana bez grejanja...
delovi raznih gradova u srbiji...
da se pripreme...
da štede sva sredstva grejanja...

s tim u vezi, pazi mariopan, ni smederevac ne sme kolko oćeš...

dušan MRAKIĆ - krizni štab u bg.
pazi prezime:)))

bajatović, pa mrakić...

p.s. a česi dobijaju iz norveške, tako da je greška da i česi nemaju grejanje...

p.p.s. evo mrakić kaže da su ukrajinci maznuli 64. miliona kubika gasa... a da niko ne primeti.
kakvi lopovi, svaka čast!
Atomski mrav Atomski mrav 23:21 06.01.2009

Re: Prdofil!

A ti si stručnjak za to kao i taj Mrakić...
maksa83 maksa83 23:30 06.01.2009

Re: Prdofil!

Kazite mu da je kreten u lice!

Kako u lice reći nešto nekome ko umesto glave ima - dupe?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:01 07.01.2009

Re: Prdofil!

Atomski mrav
A ti si stručnjak za to kao i taj Mrakić...

eto, šta ćeš...
važno je da je svaka tvoja za nobela...
mariopan mariopan 08:57 07.01.2009

Re: Prdofil!

maksa83
Kazite mu da je kreten u lice!

Kako u lice reći nešto nekome ko umesto glave ima - dupe?


Dupeglavac?
nextdoor nextdoor 01:22 08.01.2009

Re: Prdofil!

aguero
Nisam rusofil,a zapanjen sam cinjenicom da nekim ljudima treba tako malo,da budu bezgranicno srecni!Eto,Vama,na primer.Iako niste sacekali da se objave stvarni razlozi obustave isporuke gasa Srbiji(i drugim zemljama na Balkanu),vec ste se pocepali od ushicenja!


(1). Gasa nema zato sto je Gasprom nekorektan izvozac i to je jedinstveni stvarni razlog osim ..... za rusofilima!
(2). U Bugarske isporuka gasa iz Rusije je isto tako potpuno prestala.
(3). Zemlje EU ukl. Bugarska imaju ugovor za isporuke gasa samo sa Gaspromom koji je jednostavno izvozac ukljucivo generalni transporter !!!!!!!!
(4). Evropska komisija je danas pozvala Gasprom da u 24 sati ispuni nastave isporučivanje prirodnog gasa u punom obimu članicama EU

Sta jos hoce Aguero (Prdofil) da zna i sta jos mora da se cekati?
ivana23 ivana23 01:30 08.01.2009

Re: Prdofil!

nextdoor
(1). Gasa nema zato sto je Gasprom nekorektan izvozac i to je jedinstveni stvarni razlog osim ..... za rusofilima!(2). U Bugarske isporuka gasa iz Rusije je isto tako potpuno prestala. (3). Zemlje EU ukl. Bugarska imaju ugovor za isporuke gasa samo sa Gaspromom koji je jednostavno izvozac ukljucivo generalni transporter !!!!!!!!(4). Evropska komisija je danas pozvala Gasprom da u 24 sati ispuni nastave isporučivanje prirodnog gasa u punom obimu članicama EU Sta jos hoce Aguero (Prdofil) da zna i sta jos mora da se cekati?

E, pa nisi u pravu... nije pozvala Gasprom, vec Kijev!


L I N K
nextdoor nextdoor 02:06 08.01.2009

Re: Prdofil!

U pravu sam! Evo :
(1). "Joint statement by Eurogas and the European Commission ..... Eurogas and the European Commission expressed their strong concerns of the impact of the dispute on European customers and called for an immediate resumption of the natural gas supplies to Europe, urging both parties to respect their contractual supply and transit obligations.
Both parties should be aware of the negative impact and the damage this dispute might generate. It is necessary to reach not only a solution to this immediate problem but to arrive at a sound common agreement for the longer term to avoid the risk of future disputes"
(2). " European Union demands Russia restore gas supplies as fuel prices rise.
.... The European Union has demanded the immediate restoration of gas supplies from Russia.
.... Furious EU officials hit out at Vladimir Putin, Russia's prime minister and Victor Yushchenko, Ukraine's President, for breaking personal pledges that a bitter gas price dispute between Moscow and Kiev would not spill over into Europe.
.... A statement issued by the EU Presidency, currently held by the Czech Republic and the European Commission, with British support, has demanded "that gas supplies be restored immediately to the EU".
.... "Without prior warning and in clear contradiction with the reassurances given by the highest Russian and Ukrainian authorities to the EU, gas supplies to some EU member states have been substantially cut. This situation is completely unacceptable," said the statement.


dusavu dusavu 20:50 06.01.2009

Zamena za gas - Apel vlade Srbije

U ime vlade Srbije molim sve građane da posle novogodišnjih praznika (i zaliha koje su ostvarene) a naročito noćašnjeg prelaska na masnu hranu, smognu snage te iz sebe izduvaju nagomilane gasove u cilju supstitucije nedosatjućeg gasa iz Rusije. Na ovaj, novi resurs i vaš patriotizam otadžbina računa.

BAJA(tović)
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:14 06.01.2009

Re: Zamena za gas - Apel vlade Srbije

dusavu
U ime vlade Srbije molim sve građane da posle novogodišnjih praznika (i zaliha koje su ostvarene) a naročito noćašnjeg prelaska na masnu hranu, smognu snage te iz sebe izduvaju nagomilane gasove u cilju supstitucije nedosatjućeg gasa iz Rusije. Na ovaj, novi resurs i vaš patriotizam otadžbina računa.

BAJA(tović)

si vido kako se on pripremio. kakav džemper, sirogojno čast mu svaka, pravo ime za junaka...
xaxaxaxaxaxaxa

i da svi štedimo, svaku sijalicu da ugasimo.
sveće i svećice, kandila...
jel ima komp na smederevac???
ivana23 ivana23 23:19 06.01.2009

Re: Zamena za gas - Apel vlade Srbije

Exitus Letalis

dusavuU ime vlade Srbije molim sve građane da posle novogodišnjih praznika (i zaliha koje su ostvarene) a naročito noćašnjeg prelaska na masnu hranu, smognu snage te iz sebe izduvaju nagomilane gasove u cilju supstitucije nedosatjućeg gasa iz Rusije. Na ovaj, novi resurs i vaš patriotizam otadžbina računa.BAJA(tović)si vido kako se on pripremio. kakav džemper, sirogojno čast mu svaka, pravo ime za junaka...xaxaxaxaxaxaxai da svi štedimo, svaku sijalicu da ugasimo. sveće i svećice, kandila...jel ima komp na smederevac???

Laptop sa vise (rezervnih) baterija...
libkonz libkonz 20:50 06.01.2009

Dilema

Ja uvek navijam za Ruse u sportu kad nas nema, a zazirem prilično od njihovog kapitala i uticaja na našu politiku. Jesam li ja onda Rusofil ili Rusofob?
Blade Runner Blade Runner 20:57 06.01.2009

Re: Dilema

Rusofil

dok ne dokazes suprotno. Nekoliko hvalospeva amerikancima bi pomoglo. Brzo! Napisi jedan post u kome ces da popljujes ruse i pohvalis amerikance.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:58 06.01.2009

Re: Dilema

libkonz
Ja uvek navijam za Ruse u sportu kad nas nema, a zazirem prilično od njihovog kapitala i uticaja na našu politiku. Jesam li ja onda Rusofil ili Rusofob?

Ni jedno ni drugo..Ti si sportski navijač..
libkonz libkonz 22:32 06.01.2009

Re: Dilema

Ni jedno ni drugo..Ti si sportski navijač..

Hvala Drago na odgovoru.
mendela mendela 21:05 06.01.2009

Imam predlog

Ništa, lepo liniju Ekvatora premestiti duž srednje Evrope i Balkana i Bog da nas vidi, a Rusi zaborave.

Ima li ko bolji predlog ?
treger92 treger92 02:56 07.01.2009

Re: Imam predlog

Imam ja. Podhitno skupština da donese odluku o proglašenju vanrednog stanja zbog visokih trmperatura.Naravno može i jednu rezoluciju za zahvalnost majci Tusiji šta nam je ukazala na velike vrućine kod nas. Sada znamo da neće biti struje jer se hladimo u enormnim količinama sa klima uređajima.
Blade Runner Blade Runner 21:07 06.01.2009

Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak

Zna se da su ruski gubici zbog ekonomske krize i niske cene nafte i gasa ogromni. Da amerikanci isporucuju gas oni ne bi cekali ni ovliko da ga ukinu ako ne mogu da ga naplate. Koliko para toliko i muzike. Cist kapitalizam. Drago, da mozda ne mislis da bi oni davali gas besplatno?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:11 06.01.2009

Re: Ne postoji tako nesto kao besplatan ru

Drago, da mozda ne mislis da bi oni davali gas besplatno?

Ne mislim...
treger92 treger92 03:04 07.01.2009

Re: Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak

Ti prijatelju stalno podmećeš ameriku tamo gde je nema. Nebi ni Rusi pustili da neko transportuje preko njihove teritorije džabe svju naftu ili gas. Takođe i naši političari su oduševljeni idekom o prolasku gasovoda da bi mogli da naplaćuju transport gasa. Pa zašto onda krivimo Ukrajinu i spominjemo Ameriku. Kakve veze oni sada imaju sa ovim.Takođe naš Velja je mislio da će da sedi pored ventila i podjebava Evropu tako što će čas da pušta čas da zatvara gas u zavisnosti od količine krvi u alkoholu.prema tome mora se napracviti pravi ekonomski ugovor između tansportera, proizvođača i potrošača a tržište će određivati cenu baš kao i u svemu.Prema tome ne optužujte Ukrajinu bez dokaza a niti verujta Rusiji takođe bez dokaza.U ovom trenutku gube i jedna i druga strana.
Blade Runner Blade Runner 18:58 07.01.2009

Re: Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak

Ti prijatelju stalno podmećeš ameriku tamo gde je nema

amerika je svuda. U EU, u Gazi, u Iraku, u Ukrajini, u Gruziji, ... treba li jos da nabrajam? Globalna policija za uterivanje novog svetskog poretka i demokratije.

U ovom trenutku gube i jedna i druga strana.

ali su samo rusi krivi? Ne mislim ni ja da je u redu ono sto rusi rade, ali da su oni jedini krivci - to je totalno izvrtanje realnosti.
pointofview_gun pointofview_gun 21:08 06.01.2009

prebacujem kotao

u zapadnu evropu...

Kod nas balkanaca gasa nema, u zapadnoj evropici ima koliko hoces?! Njima nisu zavrnuli. I dal ce ne zna se..Doduse, jadnoj Italiji i Austriji smanjili dotok za 20%.

Sto njima ne zavrnuse, oni ionako imaju rezerve i druge energente. Ionako je gas koji smo ovde koristili 10 puta losijeg kvaliteta nego onaj njihov, a za iste pare.

I to kao nema veze s politikom? Jasi magarca dok ne crkne.

Sta mislite, da li ce i nasi politicari da sede u ledenim kucama?

Atomski mrav Atomski mrav 21:11 06.01.2009

Re: prebacujem kotao

Zato što na Zapadu imaju i druge načine da dođu do gasa. Ne zavise 100% od Rusa.
pointofview_gun pointofview_gun 21:14 06.01.2009

Re: prebacujem kotao

to i kazem...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:17 06.01.2009

Re: prebacujem kotao

Sta mislite, da li ce i nasi politicari da sede u ledenim kucama?

evo, neke institucije već štede.
naredio dinkić da se na zgradi vlade isključe sva svetla...
i grejanje do četvrtka...
GASI!!!
jacHa. jacHa. 23:20 06.01.2009

stiže gas!

treger92 treger92 22:59 07.01.2009

Re: prebacujem kotao

Ja se izvinjavam ali vi grešite samo u jednom mi plaćamo skuplji tojest najskuplji i najlošiji gas.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:10 06.01.2009

samo da javim blogosferi

da nisam platila internet te ce me mozda iskljuciti narednih dana. nema neki free wifi pa ne mogu da Kradem net od drugih...ko ukrajinci.
da nisam platila gas, takodje bi me iskljucio ali ne rus, vec srbin iz sremgasa ili vec nekog slicnog distributera. tako to ide: nemas para da platis - iskljuce te.
cudno da je cela stvar krenula od okrsaja sa ukrajinom i njenim dugom Mnogo Teskim pa-sve-u-evrima+zeljom da se isti ne plati, a da u tvom postu nema ni pomena oko toga. kako je to moguce, takav previd, hm? ali zato ima prodaja nis-a koja bas i nema mnogo veze sa svim ovim ali ima sa tvojim politickim interesima. znas, i rusi a i ukrajinci imaju svoj interes: rusi da zavrnu gas ukrajini a ovi da ga kradu, pa ko duze izdrzi. mi smo samo kolateralna steta, a da iza nas stoje oni koji stoje iza hrvata, i mi bi dobili tu kasicicu...ostali? oni su EU, sto bi se neko s njia konfrontirao?!

kakav ljiga post. megafuj.
Atomski mrav Atomski mrav 21:11 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

E pa, dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. Dragi svanulo!
adam weisphaut adam weisphaut 21:14 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Auh, vidim da ovde vrvi od onih kojima je krivo što braća nisu neutralisala Juščenka
Blade Runner Blade Runner 21:25 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Auh, vidim da ovde vrvi od onih

koji zdravo razmisljaju?
koji ne svaljuju svoje frustracije na ruse?
koji nisu ispunjeni zluradoscu zbog obustave isporuke gasa?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:28 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Atomski mrav
E pa, dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. Dragi svanulo!

Kome svanulo Atomski...Svanulo tako što je nestalo struje...dva puta večeras..
Nego, ja mislim da je ovo vreme u kome ćete uživati ti, BoL,aguero, mariopan...šta vas je briga, Rusi su tu i to vredi svakakve žrtve...o))
Atomski mrav Atomski mrav 21:30 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Svanulo ti je, svanulo... jer za tebe što je gore, to je bolje...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:34 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Nego, ja mislim da je ovo vreme u kome ćete uživati ti, BoL,aguero, mariopan...šta vas je briga, Rusi su tu i to vredi svakakve žrtve...o))

e moj drago, plitko srBski razmisljas, kao i uvek. ja sam u sremu ovde i bicu vise od tebe pogodjena nedostatkom gasa, jer mi je SVE u kuci na gas. zabole mene i za ruse i za amere, i za ds/g17/ldp/sps, i za tebe stimuvezi. ja bih da mi je toplo i necu se radovati nicemu ako mi noces bude hladno.

radovala bih se mozda malo da ti nestane struje, pa da ne mozes na blog ali ko zna, mozda na danasnji dan moje zelje budu ostvarene
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:38 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Auh, vidim da ovde vrvi od onih kojima je krivo što braća nisu neutralisala Juščenka

da, bas o tome razmisljam evo, nemam pametnija posla.
znas, ja umem cesto da se opustim i imam mnogo pametnijeg posla u zivotu od pracenja politicke scene X-rusa...nekom je to izgleda posao. sto je to tuzno
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:39 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

BebaOdLonchara
Nego, ja mislim da je ovo vreme u kome ćete uživati ti, BoL,aguero, mariopan...šta vas je briga, Rusi su tu i to vredi svakakve žrtve...o))

e moj drago, plitko srBski razmisljas, kao i uvek. ja sam u sremu ovde i bicu vise od tebe pogodjena nedostatkom gasa, jer mi je SVE u kuci na gas. zabole mene i za ruse i za amere, i za ds/g17/ldp/sps, i za tebe stimuvezi. ja bih da mi je toplo i necu se radovati nicemu ako mi noces bude hladno.

radovala bih se mozda malo da ti nestane struje, pa da ne mozes na blog ali ko zna, mozda na danasnji dan moje zelje budu ostvarene

Samo uživaj BoL...a i šta ti preostaje tako umnoj i superiornoj...
A struje mi je već nestajalo...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:42 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

A struje mi je već nestajalo...


ps. prijateljski savet: ako kriziras, probaj onaj comp za-decu-afrike, sa kurblom!
Unfuckable Unfuckable 22:14 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

A struje mi je već nestajalo...

pitanje ako može, Drago...par komada :
1. u kom kraju grada se nalaziš (pošto si rekao da ti je nestajalo struje)
2. ovo drugo je malo više - šala : A, jesi platio uredno tu struju ?


ali, zaista me zanima odgovor na prvo pitanje
Atomski mrav Atomski mrav 22:18 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Drago je još od Knina navikao da struju, naftu, benzin i ostalo - ne plaća... i da ih ima na rate
mariopan mariopan 22:21 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Atomski mrav
Drago je još od Knina navikao da struju, naftu, benzin i ostalo - ne plaća... i da ih ima na rate

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:23 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Unfuckable
A struje mi je već nestajalo...

pitanje ako može, Drago...par komada :
1. u kom kraju grada se nalaziš (pošto si rekao da ti je nestajalo struje)
2. ovo drugo je malo više - šala : A, jesi platio uredno tu struju ?


ali, zaista me zanima odgovor na prvo pitanje

Ja sam redovan platiša...
Živim na Zvezdari..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:23 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Atomski mrav
Drago je još od Knina navikao da struju, naftu, benzin i ostalo - ne plaća... i da ih ima na rate

Ne, nego si ti to radio za mene...
Atomski mrav Atomski mrav 22:27 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Ja nisam, ali moj otac jeste...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:35 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Atomski mrav
Ja nisam, ali moj otac jeste...

E, Atom, uozbilji se...Šta je tvoj otac meni platio i kada...Leba ti..
Unfuckable Unfuckable 22:40 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Živim na Zvezdari..

ok, hvala na odgovoru
(bumo pitali maksu da li i njemu nestaje)
adam weisphaut adam weisphaut 22:45 06.01.2009

<_<

a i šta ti preostaje tako umnoj i superiornoj...

Visoko
Atomski mrav Atomski mrav 23:04 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

E, Atom, uozbilji se...Šta je tvoj otac meni platio i kada...Leba ti..

Ozbiljan sam kao infarkt.
sentinel26 sentinel26 23:12 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Unfuckable
Živim na Zvezdari..
ok, hvala na odgovoru
(bumo pitali maksu da li i njemu nestaje)

Povelika je Zvezdara i nijesu svi dijelovi medjusobno povezani.

Može od ovoga da ima i koristi.

Ljudi se zbliže ( mislim fizički ) da bi se bolje zagrijali i namah dodje do povećanje nataliteta za 10%.

Krajem ove, 2009. poklonimo Rusima EPS i za Božić 2010. nam ugase i struju, onda dodje do još većeg zbližavanja i natalitet se poveća za još 10%

Potom na kraju 2010. pklonimo Rusima i Telekom, pa za Božić 2011. Rusi nam ugase i internet i blogovanje, e onda "će se zbližimo i s Rusima" - a šta će da se poveća, znam ali ne mogu baš sve da vi kažem gratis. : ))

maksa83 maksa83 23:20 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

ok, hvala na odgovoru
(bumo pitali maksu da li i njemu nestaje)

Nestajalo pre otpr. sat vremena na jedno sat vremena, ali koliko sam video prilično mestimično, tj. nije se ceo kraj ugasio.
maksa83 maksa83 23:21 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Ljudi se zbliže ( mislim fizički ) da bi se bolje zagrijali i namah dodje do povećanje nataliteta za 10%.

E pa da je to tako lako, ne bi beli medvedi bili ugrožena vrsta, nego bi se množili ko zečevi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:21 06.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Kome svanulo Atomski...Svanulo tako što je nestalo struje...dva puta večeras..
Nego, ja mislim da je ovo vreme u kome ćete uživati ti, BoL,aguero, mariopan...šta vas je briga, Rusi su tu i to vredi svakakve žrtve...o))

uživaju najviše ukrajinci:)))
vidiš koliko su maznuli?
64 miliona kubika...
ima da im bude +30 u gajbama.
ko da su u australiji... mislim sada...
vlada dvm vlada dvm 22:34 07.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

adam weisphaut
Auh, vidim da ovde vrvi od onih kojima je krivo što braća nisu neutralisala Juščenka

Zar ne reče malopre da te zabole za Juščenka, nego da te zanima samo da ti bude toplo?
treger92 treger92 23:05 07.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Ja mislimda vi namerno pričate neistinu.Ako Rusi plaćaju taksu za promet gasa kako onda ukrajina može da naplati tu taksu a ne plaća gas. Hoćete da kažete kako Rusija iz humanih razloga plaća ukrajini za transport gasa iako joj ova neplaća. Pa zašto Rusija na ime duga ne odbije od love za transport gasa. Nemojte više da izigravate drvenog advokata Rusije.Ima ko je za to plaćen od naših para to je naša vlada koja radi scve u interesu Rusije.
treger92 treger92 23:05 07.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Ja mislimda vi namerno pričate neistinu.Ako Rusi plaćaju taksu za promet gasa kako onda ukrajina može da naplati tu taksu a ne plaća gas. Hoćete da kažete kako Rusija iz humanih razloga plaća ukrajini za transport gasa iako joj ova neplaća. Pa zašto Rusija na ime duga ne odbije od love za transport gasa. Nemojte više da izigravate drvenog advokata Rusije.Ima ko je za to plaćen od naših para to je naša vlada koja radi scve u interesu Rusije.
adam weisphaut adam weisphaut 00:13 08.01.2009

Re: samo da javim blogosferi

Zar ne reče malopre da te zabole za Juščenka, nego da te zanima samo da ti bude toplo?

Mene briga.
Oni osećaju beef prema njemu.
g.radicevic g.radicevic 21:15 06.01.2009

bozzicna cestitka od ......

I evo već vidimo blagodeti toga ugovora. Po vestima koje stižu, Srbija je izgleda jedina zemlja kojoj je isporuka gasa iz Rusije potpuno prestala. Svi su u problemu, ali dobijaju, kao Hrvatska recimo, bar 20 procenata od ugovorenih količina.

ih gosn Dragec
Vi ko da niste chuli onu narodnu
teshko onom koga rusi brane
i ameri hrane..
il obrnuto beshe
no svejedno
nek je nama srecan Bozzic
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:29 06.01.2009

Re: bozzicna cestitka od ......

g.radicevic
I evo već vidimo blagodeti toga ugovora. Po vestima koje stižu, Srbija je izgleda jedina zemlja kojoj je isporuka gasa iz Rusije potpuno prestala. Svi su u problemu, ali dobijaju, kao Hrvatska recimo, bar 20 procenata od ugovorenih količina.

ih gosn Dragec
Vi ko da niste chuli onu narodnu
teshko onom koga rusi brane
i ameri hrane..
il obrnuto beshe
no svejedno
nek je nama srecan Bozzic

I Vama g.radičević...svaku sreću želim..
drug.clan drug.clan 22:27 06.01.2009

Re: bozzicna cestitka od ......

g.radicevic
I evo već vidimo blagodeti toga ugovora. Po vestima koje stižu, Srbija je izgleda jedina zemlja kojoj je isporuka gasa iz Rusije potpuno prestala. Svi su u problemu, ali dobijaju, kao Hrvatska recimo, bar 20 procenata od ugovorenih količina.

ih gosn Dragec
Vi ko da niste chuli onu narodnu
teshko onom koga rusi brane
i ameri hrane..
il obrnuto beshe
no svejedno
nek je nama srecan Bozzic


"tesko onom koga neko drugii i brani i hrani" - mislim da ovako treba da ide
pointofview_gun pointofview_gun 21:19 06.01.2009

u pravi cas..



Molim se da me neko od vas iznervira..pa da mi se prirodno podigne telesna temperatura, i bude mi toplije..

pa onda da se tako nervozna izvicem na ukucane , podignem njihovu temperaturu i svima nam bude leeepo...

Brine me ono pomirenje posle..smrznucemo se..
mariopan mariopan 21:54 06.01.2009

Re: u pravi cas..

pointofview_gun


Molim se da me neko od vas iznervira..pa da mi se prirodno podigne telesna temperatura, i bude mi toplije..

pa onda da se tako nervozna izvicem na ukucane , podignem njihovu temperaturu i svima nam bude leeepo...

Brine me ono pomirenje posle..smrznucemo se..

Greje i ljubav , probaj.

Da je Drageca ili Adama neko iskreno voleo ne bi oni ispali ovakvi, mrak u srcu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:59 06.01.2009

Re: u pravi cas..

mariopan
pointofview_gun


Molim se da me neko od vas iznervira..pa da mi se prirodno podigne telesna temperatura, i bude mi toplije..

pa onda da se tako nervozna izvicem na ukucane , podignem njihovu temperaturu i svima nam bude leeepo...

Brine me ono pomirenje posle..smrznucemo se..

Greje i ljubav , probaj.

Da je Drageca ili Adama neko iskreno voleo ne bi oni ispali ovakvi, mrak u srcu.

Tako je Mariopan...Ti imaš iskrenu ljuibav prema Putinu, i ovo zavrtanje te ni malo ne može pokolebati...
Prelazak na "smederevac" kao dokaz ljubavi..o))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:04 06.01.2009

Re: u pravi cas..

Da je Drageca ili Adama neko iskreno voleo ne bi oni ispali ovakvi, mrak u srcu

nikad nije kasno za pravu ljubav mozda ce se i njima sreca osmehnuti te ce se s nekim grejati kad nam za'ladi, onako, bez gasa i struje
to su vezi sa onim dok nekom se smrkne, drugom ne svane
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:24 06.01.2009

Re: u pravi cas..

Da je Drageca ili Adama neko iskreno voleo ne bi oni ispali ovakvi, mrak u srcu.

šta će ti onda smederevac...
zar te ne greje ljubav?
il se samo dogrevaš?
mariopan mariopan 14:09 07.01.2009

Re: u pravi cas..

Exitus Letalis
Da je Drageca ili Adama neko iskreno voleo ne bi oni ispali ovakvi, mrak u srcu.

šta će ti onda smederevac...
zar te ne greje ljubav?
il se samo dogrevaš?

Eto , tebe nisam zaboravila ali sam mislila da ces se sama javiti .
vlada dvm vlada dvm 21:19 07.01.2009

Re: u pravi cas..

Drago Kovacevic

mariopan

pointofview_gunMolim se da me neko od vas iznervira..pa da mi se prirodno podigne telesna temperatura, i bude mi toplije..pa onda da se tako nervozna izvicem na ukucane , podignem njihovu temperaturu i svima nam bude leeepo...Brine me ono pomirenje posle..smrznucemo se..Greje i ljubav , probaj. Da je Drageca ili Adama neko iskreno voleo ne bi oni ispali ovakvi, mrak u srcu.Tako je Mariopan...Ti imaš iskrenu ljuibav prema Putinu, i ovo zavrtanje te ni malo ne može pokolebati...Prelazak na "smederevac" kao dokaz ljubavi..o))

Pobogu, reakcija kao kod petogodišnjaka...))))))))....još ako napišete UTATA u nekoj zgodnoj prilici...))))))))
blackbox92 blackbox92 22:08 06.01.2009

Šta kaže Dačić?

. „Nikada ne bismo potpisali takav sporazum. Pregovore su vodili ljudi oko predsednika Tadića i mi smo ga podržavali u tome“, kaže Dačić. SPS, kaže on, nikad ne bi ni prodao većinsko vlasništvo u srpskoj energetskoj kompaniji, da se nešto pitao. A zašto su onda podržali ovaj aranžman? Zato da pokažu kako je Srbija ozbiljna država, koja ne sme da se igra svojim autoritetom. Pa kad većnije na vreme vezala sva tri posla - prodaju NIS-a, gasovod Južni tok kroz Srbiju i podzemno skladište gasa Banatski dvor, nego je predsednik Tadićišao u Moskvu da svojim potpisom garantuje prodaju NIS-a, sad nije vreme za predomišljanje. Ne može, kaže Dačić, Vuk Jeremić panično da zove iz Saveta bezbednosti zato što nam treba ruska podrška a da, sa druge strane, ovde neko kaže da ne veruje potpisu Putina i Medvedeva.Danas
Sve je to moj Drago politika. Važno je da smo sačuvali Kosovo, a tamo inače gas i ne ide, ima drva,a biće i balvana ako zatreba.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:12 06.01.2009

Re: Šta kaže Dačić?

blackbox92
. „Nikada ne bismo potpisali takav sporazum. Pregovore su vodili ljudi oko predsednika Tadića i mi smo ga podržavali u tome“, kaže Dačić. SPS, kaže on, nikad ne bi ni prodao većinsko vlasništvo u srpskoj energetskoj kompaniji, da se nešto pitao. A zašto su onda podržali ovaj aranžman? Zato da pokažu kako je Srbija ozbiljna država, koja ne sme da se igra svojim autoritetom. Pa kad većnije na vreme vezala sva tri posla - prodaju NIS-a, gasovod Južni tok kroz Srbiju i podzemno skladište gasa Banatski dvor, nego je predsednik Tadićišao u Moskvu da svojim potpisom garantuje prodaju NIS-a, sad nije vreme za predomišljanje. Ne može, kaže Dačić, Vuk Jeremić panično da zove iz Saveta bezbednosti zato što nam treba ruska podrška a da, sa druge strane, ovde neko kaže da ne veruje potpisu Putina i Medvedeva.

Eto......
sentinel26 sentinel26 22:20 06.01.2009

Re: Šta kaže Dačić?

blackbox92
Sve je to moj Drago politika. Važno je da smo sačuvali Kosovo, a tamo inače gas i ne ide, ima drva,a biće i balvana ako zatreba.
Jes vala.
Na proljeće će ozelenjeti trava, a biće i korijenja.

Imao je na Kosovu naki ugalj, što li njega nijesu prodali Rusima?

drug.clan drug.clan 22:28 06.01.2009

Re: Šta kaže Dačić?

sentinel26
blackbox92
Sve je to moj Drago politika. Važno je da smo sačuvali Kosovo, a tamo inače gas i ne ide, ima drva,a biće i balvana ako zatreba.
Jes vala.
Na proljeće će ozelenjeti trava, a biće i korijenja.

Imao je na Kosovu naki ugalj, što li njega nijesu prodali Rusima?



Nece rusi ugalj. Smrdi im!
Ribozom Ribozom 23:21 06.01.2009

Srecno Badnje vece Drago

Sofisticiraniji ti bio tekst o odnosu tebe, tvog oca i rusa.
Upravo gledam BBC, nisu spomenuli da je Srbiji stopirana isporuka gasa.
Kazu: Evropa koristi 25% gasa od Rusije. Kakav blef. Od koga li uvoze preostalih 75%?
Blef je i da Nemacka ima u rezervi gasa za celu zimu.
Mozda sam Rusofil, neznam. Neko ce imati profita od ovoga.
Unfuckable Unfuckable 23:17 06.01.2009

ok na Zvezdari jeste

nestajalo struje, što je potpuno logično :
Dragetz postavljao blog
maksa83 maksa83 23:31 06.01.2009

Re: ok na Zvezdari jeste

Dragetz postavljao blog

Čovek Grafitna BoNba
Dr M Dr M 23:45 06.01.2009

Re: ok na Zvezdari jeste

nestajalo struje, što je potpuno logično :
Dragetz postavljao blog


Ima tu neka zakonitost, prvo obarao blog, pa evo elektrosistem, sta je sledece?

Sexsistem, I`m afraid:)))
ivana23 ivana23 01:08 07.01.2009

Re: ok na Zvezdari jeste

Dr M
Ima tu neka zakonitost, prvo obarao blog, pa evo elektrosistem, sta je sledece?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:23 07.01.2009

Re: ok na Zvezdari jeste

sta je sledece?



Unfuckable Unfuckable 01:29 07.01.2009

Re: ok na Zvezdari jeste

sta je sledece?

pošto nema struje
može - voda :


bojan_kljajic bojan_kljajic 23:30 06.01.2009

Odgovor

Jadno gospodine Kovacevicu...Iako nisam Rusofil, bolje mi je da nemam gasa, nego da mi drzavu bombarduju osiromasenim uranijumom...
palilula92 palilula92 23:44 06.01.2009

Re: Odgovor

Bojane,

Dobro nam dosao na blog, vidim danas ti je prvi dan.
libkonz libkonz 23:53 06.01.2009

Re: Odgovor

bolje mi je da nemam gasa, nego da mi drzavu bombarduju osiromasenim uranijumom...

боље цео живот бити богат него 7 дана сиромашан!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:58 06.01.2009

Re: Odgovor

libkonz
bolje mi je da nemam gasa, nego da mi drzavu bombarduju osiromasenim uranijumom...

боље цео живот бити богат него 7 дана сиромашан!

ili da se prevede na 'originalni prevod': Bolje zivjeti sto godina kao milijunas nego sedam dana u bijedi!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana