Odoh samo tetki da dam lek...

Nebojša Milenković RSS / 04.09.2007. u 23:32

                                                               

Z.Đ-u, za uzaludnu žrtvu, jedan nostalgičan tekst

  tajvanska_kanasta.jpg"Ovde se nikada, ama baš nikada, ništa neće promeniti!", citiram reči svoje žene, a nakon jednog od redovnih, večernjih "bistrenja" političkih tema uz Dnevnik B92. Pre par dana, na TV Vojvodine zvali me u emisiju na temu: Otići ili ostati!

E sad, zašto sve ovo pričam: simptomatično je, naravno, da je ovde ta tema još uvek na dnevnom redu... Ustvari hoću da vam pišem o tome kako sam poslednjih dana prilično  nostalgičan. Sledom različitih, manje-više mučnih okolnosti, kojima, naravno, neću da vas davim (uostalom, što bi vas se pa to baš ticalo) ─ zamolio bih vas da mi pomognete u traženju odgovora na pitanja koja se, manje-više, svode na ovo: 

  1. Jesmo li mi na mentalnoj ravni uopšte izašli iz devedesetih?!
  2. Jesu li devedesete izašle iz nas?!

 Iako se svodi na isto: 3. Ne vraćamo li se možda ponovo u taj mrak iz kog smo se jedva nekako iščupali?! I

zmeđu ostalog, citiraću i krajnje dobronamerno pitanje dragog mi prijatelja: Pa dobro čoveče a što si ti baš toliko navalio na tog Velju Ilića?! Pa zar ne vidiš da je cela Srbija upravo taj Velja

Ovde, na blogu, jedan od komentatora koje, inače, podvodim pod odrednicu beznadežan slučaj ─ krajnje znatiželjno, upitao je: A ko će (posle Velja, Đorđa i Božidarabiti sledeća meta mog verbalnog linča?!  

Pa biću ja sam !

(ako se još kogod prepozna vodiću ga pod kolateralnu štetu). 

220px-Ljubav.jpgKroz glavu zatim prolaze: 9. mart, vojska, 1. jun, Vidovdanski sabor(i), inflacija, ratovi, studiranje, protestne šetnje, mirovi, neke lepe ljubavi, zimski protesti 1996/97, razočarenja, prvi demokratski gradonačelnik, ona i on, zatim izdaje, ono činilo se beznadežno očuvanje plamena i građanske šetnje 180px-Milosevic_u_Hag.jpgna relaciji: Vukov spomenik – Trg slobode, prva knjiga, bombardovanje, licemerje rečenice: Dragi građani, čestitam nam mir!, onda opet protesti, Gotov je!, san o dosadnoj zemlji,zatim lik čoveka koji uvek sme da nas pogleda u oči opskurne "patriote", onda leđa onog koji odlazi u Hag, prvi posao, prvi demokratski premijer, podstanarstva, gazdarice, šalteri, molbe, velike (nerealne) nade, Suzana, lepa putovanja, Politika sa vizijom, bez spremnosti na kompromis oko suštinskih pitanja, onda 12. mart, tuga, bol, očaj, zatim Sablja, opet nada, prva monografija, montirani proces, otkaz, onda beznađe, nagrada za najboljeg kustosa u zemlji, privatizacije, pregovori,  kredit za stan, strančarenja, ljudi-karijere koji žive pored nas, neka draga lica kojima zbilja želim samo dobro, onda opet razočarenja, izdaje, omiljeni Blog, neprincipijelne koalicije, koncesije,... 

"Ovde se nikada, ama baš nikada, ništa neće promeniti!", vraćam se na rečenicu sa početka teksta... 

Prošle nedelje odbijen sam za nemačku vizu ─ pod zastrašujućim obrazloženjem: Upisan u centralni registar (lica kojima je zabranjen ulazak u EU).  

Tražim objašnjenje: 

Izvin'te, (mi Lale to tako) a zašto!?  

Gospođa Nj.K.V. (u prevodu:šalterska službenica): 

Vi najbolje znate zašto!

Ali da znam zašto bih vas pitao!?

─ U Nemačkoj ste napravili neki ( i to težak, prim.n.m.) prestup!

─ Ali, ja nikada nisam bio u Nemačkoj.

─ Onda u EU!

─ Ali nemoguće, to je neka greška!

─ Žalite se centralnom registru u Keln!

Kasnije, iz drugih izvora, saznao da to, otprilike, znači ovo:

- Dok to sve ne raščivijate savetujem vam da ne putujete nigde jer  je vaše ime (tačnije, očito ime nekoga ko se zove isto kao ja) na spiskovima koje verovatno imaju na graničnim prelazima!

 

Ne, ovo nije drama Biljane Srbljanović nego moj (takozvani) život. 

U Tajvanskoj kanasti Gorana Markovića, sećate se valjda, lika arhitekte Saše kojeg tako maestralno glumi Boris Komnenić, koji, u trenutku kada shvata da su ga izradili tj. da je ispao majmun, ponavlja legendarnu rečenicu, parafraziram: 

Epa sad ću da vam jebem mater. Idem ja lepo da se ubijem! Videćete vi ko sam ja! 

(ako neko zna, molio bih za pravilan citat ali smisao je tu) 

Povodom svega ovde napisanog, može i ovako: 

A, pa jebaću vam mater, idem ja lepo da napišem blog! 

Drage moje i dragi moji,

nismo li svi mi ovde pomalo u poziciji upravo tog arhitekte Saše!?

Ili onog beznadežnog slučaja,svejedno!

Uzgred, šta bismo kad bi nam neko, ne daj bože, ukinuo i ovu autoterapiju?!  

Epa vala neka si im reko!

Blog ti je ko bog...

Dopisujte, ako možete, ja se brzo vraćam: 

Odo samo tetki da dam lek...



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:33 04.09.2007

SAMO VAS POSMATRAM!

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:42 05.09.2007

Re: SAMO VAS POSMATRAM!

SAMO VAS POSMATRAM

Bora je apsolutni i neprikosnoveni kralj. Nikad se nismo druzili, ali stalno sam ga negde sretao po Beogradu, Kopaoniku osamdesetih, i tako nekim slucajem smo se poznavali, mada se nikad nismo organizovano druzili. Poslednji put smo se videli, posto smo leteli istim avionom u Zagreb, pred sam rat, isao je na neku emisiju u studiju, kao okrugli sto - poslednji pokusaji da ne dodje do rata valjda sta li, ja sam isao sluzbeno. Dao mi je voznju do centra. Posle ga vise nikad nisam video.

Bora je zaista genije:)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:02 05.09.2007

Sirće

SCHOPENHAUEROV ZAKON ENTROPIJE:

- AKO SIPAŠ ČAŠU VINA U BURE SA SIRĆETOM, DOBIJEŠ SIRĆE.
- AKO SIPAŠ ČAŠU SIRĆETA U BURE VINA, DOBIJEŠ SIRĆE.
49 41 49 41 05:33 06.09.2007

Re: Sirće

Nebojša Milenković
SCHOPENHAUEROV ZAKON ENTROPIJE:- AKO SIPAŠ ČAŠU VINA U BURE SA SIRĆETOM, DOBIJEŠ SIRĆE.- AKO SIPAŠ ČAŠU SIRĆETA U BURE VINA, DOBIJEŠ SIRĆE.

Nebojša Milenković
SCHOPENHAUEROV ZAKON ENTROPIJE:- AKO SIPAŠ ČAŠU VINA U BURE SA SIRĆETOM, DOBIJEŠ SIRĆE.- AKO SIPAŠ ČAŠU SIRĆETA U BURE VINA, DOBIJEŠ SIRĆE.

Izvini Nebojsa; mene su zvali nekad Schopenhauer- zbog slicnosti sa mojim prezimenom na S(h) i valjda sto sam bio jedan od retkih koji nije brisao sa casa filozofije u II gimnazije.

Ali, po SCHOPENHAUREVOJ entropiji; kad sipas casu sirceta u BURE vina treba vremena da DOBIJES BURE SIRCETA.
Isto ti je sa ODNOSOM GRADNJE I RUSENJA; Drzave, drustva, ili licnosti. Da nesto IZGRADIS treba ti OHHOOHO vremena. Da, SRUSIS u TRENU!
Malisa Malisa 23:45 04.09.2007

Ovde se nikada nista nece promeniti!

Jesu li devedesete izašle iz nas?!

Nisu! Mozes coveka izvuci iz rata ali rat iz coveka nikada neces izvaditi.
DG DG 12:02 05.09.2007

Re: Ovde se nikada nista nece promeniti!

Kada sam pre 3 - 4 godine čuo da je Galija izdala novi album sve mi je bilo jasno. I gde smo i šta smo i na kakvoj smo mentalnoj ravni.
margos margos 12:38 05.09.2007

Re: Ovde se nikada nista nece promeniti!

DG
Kada sam pre 3 - 4 godine čuo da je Galija izdala novi album sve mi je bilo jasno. I gde smo i šta smo i na kakvoj smo mentalnoj ravni.


Izvinite... ne razumem komentar, zaista.
Je l problem sto je Galija izdala pre 3-4 godine album i od tada ne...?
Ili mislite da je Galija toliko uticajna pa je problem sto izdaju nove albume na svakih nekoliko godina?

DG DG 12:49 05.09.2007

Re: Ovde se nikada nista nece promeniti!

Nije problem u stvarima koje ste nabrojali. Uopšte ne mislim o uticajnosti Galije. To je bila samo jedna lična opservacija. Kada sam čuo da su izdali novi album setio sam se '90-ih, spopao me je neki neprijatan osećaj, ta grupa je za mene epitom devedesetih.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:09 05.09.2007

a pavaroti?

aman ljudi, kako vam se sviđa srpski pavaroti
kuki kuki 16:37 05.09.2007

Re: a pavaroti?

Nisam ga primetio zasenjen srbskom Marijom Kalas.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:41 05.09.2007

Re: a pavaroti?

e, ako je tako - onda je već opravdano...
nestorijanac nestorijanac 23:51 04.09.2007

Odgovor na Vasa tri pitanja

je, cini mi se jedan isti - NE.
Nismo izasli iz te "mentalne ravni" 90-tih, nisu ni one iz nas, niti se mi igde vracamo. Tu smo gde jesmo. Ipak, tu Vam je sada Blog koji je pravi bog za sve autoterapeute Srbije. Srecna Vam autoterapija....
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:59 04.09.2007

Re: Srecna Vam autoterapija....

Srećna NAM autoterapija!

+ hvala
nestorijanac nestorijanac 00:01 05.09.2007

Re: Srecna Vam autoterapija....

Hvala i Vama, ali ja nemam auto.
angie angie 00:00 05.09.2007

ja bih se zadrzala na

neke lepe ljubavi i Suzana, sve ostalo je nepotrebno!
vucko vucko 00:03 05.09.2007

Grupna terapija :)

Prosta je mladost moja
da l' itko za nju mari
i ca su stukli mladost
ti prsti na gitari
Ovo je nasa pisma
jer nista nas ne dili
i vi ste, kao i ja
iz iste case pili
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:17 05.09.2007

autoterapija,lakunoć, tetka vas pozdravila

zarkov zarkov 00:33 05.09.2007

jesmo izasli iz 90-th

ali idemo u pogresnom pravcu.
Cini mi se da smo sad negde blizu 1914. pred pocetak prvog svetskog rata, sto se granica tice malo nam fali do 19. veka...mozda ce nam ovaj novi auto put pomoci da idemo jos brze.
kazujoshy kazujoshy 00:55 05.09.2007

citat

Telefonska govornica. ent dan

Sasa Belopoljanski telefonira. Ubacuje novcic vezan na konac u telefonski aparat, dobija broj(zove svoju maloletnu devojku).

SASA BELOPOLJANSKI:

Alo, Vanja! Cekaj, da ti objasnim...

Veza se prekida.

Sasa Belopoljanski izvuce novcin napolje pomocu koncica, pa ga potom ponovo ubacuje u telefonski aparat i okrece broj.

SASA BELOPOLJASKI:
Ej, Vanja...

Veza se prekida ponovo. Sasa Belopoljanski ponovo pokusava da izvuce dinar, medjutim koncic puca i dinar za poziv ostaje zauvek u telefonskom aparatu. Sasa Beopoljmski proverava da nije slucano ispao, ali nema nista od toga.

SASA BELOPOLJANSKI:
Aaaaa jebo sam vam mamicu, sad cu ja da se ubijem, sad ce te vi da vidite!

Sasa Belopoljski izlazi iz telefonske govornice i odlazi u pravcu Novobegradskih zgrada u izgradnji.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:06 05.09.2007

Re: citat

49 41 49 41 22:48 05.09.2007

Re: citat

"POLJITIIKAAA, POLJITIIKAAAA, POLJITIKAAAA, ....."

To su uzvici promrzlog, pogurenog starca; prodavajuci novine "Politika" na Terazijama- 1920.
(Do 1918. bio je general Carske Rusije; Dal' je pobegao od "Poslednjeg Kineskog Cara" is Rusije u Beograd ili zbog NECEG DRUGOG-stvarno se ne secam: NISAM se tada ni rodio, a iz istorije sam BIO POPRILICNO SLAB.)
nevernik nevernik 19:07 10.09.2007

Re: citat

kazujoshy


SASA BELOPOLJANSKI:
Aaaaa jebo sam vam mamicu, sad cu ja da se ubijem, sad ce te vi da vidite!



Jutros bio film na tv Kosava.

Noc. U stan ulaze nekoliko milicionera i Sasin drug (Miki Manojlovic) koji radi u DB-u. Preturaju stan u potrazi za drogom. Najvise se bave sobom sa muzickom opremom u kojoj je Sasina sestra (Magi iz EKV) koja je uhvacena pod dejstvom droge, Sasina majka trazi nalog za pretres, a Sasin drug je obavestava da njima nalog ne treba po clanu tom i tom imaju prava... Zatim, on odlazi kod Sase i nasamo mu kaze kako je slucajno saznao od kolege za veliku aferu u kojoj je ovaj jedan od glavnih aktera, jer je njegov potpis na svim izmenama projekta zgrade gde postoje stanovi koji nisu bili u glavnom projektu i da je to u stvari razlog njegovog dolaska, jer se on drogom i ne bavi. Sasa kaze da nije kriv, a on mu kaze da ce se ceo Padinjak izredjati na njemu dok ovaj to dokaze i plasticno mu docarava sta se desava u zatvoru posle 9 sati.

Sasa Belopoljanski lupa na kapiju porodice Vidmar i vice nesto u stilu "otvarajte lopuze". Vrata kapije se daljnski otkljucavaju, on prolazi, ulazi u kucu i zatice polupraznu kucu sa najlonom na namestaju i Narcisu (Neda Arneric) sa koferima koja mu kaze da je njen muz otisao nocas, da nema poverenja u nase sudstvo i da ce se braniti iz inostranstva, zove taksi koji ce stici za 5 minuta. Kaze mu kako ga se seca iz studentskih protesta, kako je bio vazan i kako se ona propinjala na prstice da bi ga videla, seca se da je govorio kako smo "suvise mladi da bi se plasili". Kaze mu kako joj je stvarno njega zao. Pita ga zar je stvarno mislio da je neku u njemu video arhitektu.

Sasa Belopoljanski sam u telefonskoj govornici pokusava da razgovara sa Vanjom (devojkom), pa zove zenu i kad mu i ona spusti slusalicu, kaze dok odlazi:

"Sad cete da vidite ko se zeza. Idem da se ubijem sad. Jebo sam vam..." <off>

Sledeca scena, Sasa stoji na jednom od gornjih spratova zgrade u izgradnji i gleda u provaliju ispred sebe, zatim kamera prati jednog gradjevinskog radnika koji prolazi iza njega, seda na beton i nesto radi. Posle toga, kamera i njega ostavlja i prati dizalicu koja premesta neki teret i time se film zavrsava. Na kraju stoji natpis: "Pali smo, jer smo padu bili skloni." i ime autora recenice (zaboravio).
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:14 10.09.2007

Re: citat

Ako smo pali - besmo padu skloni.

Branko Miljković
Urosh Urosh 01:14 05.09.2007

Ne, nazalost,

devedesete nisu izašle iz nas.
Zbog toga što je to naš izbor, nažalost.
Većina sanja o obnavljanju zločinačke politike iz devedesetih, o nekoj tamo velikoj Srbiji, o još zločina i žrtava.
Oni koji hoće da reformišu ovo društvo u većini slučajeva ne rade to na pravi način-čak je i reformska opcija kod nas, sa izuzetkom ljudi kao što su Vesna Pešić, Nenad Prokić, Biljana Srbljanović, Gordana Čomić, Filip David, itd (dodati po želji), užasno provincijalna, jer, želeći ono najbolje za Srbiju i želeći Srbiju u Evropi, ne shvataju da ona traži jedinstvo različitosti-OK, ne idem na Guču, ne pijem šljivovicu, još manje volim srpske narodne pesme, ali to je ono što nas razlikuje od Evrope i što nas njoj približava, tradicija mi nije bliska, pogotovo ona srpska, ali je treba negovati bez političkih zloupotreba u svrhu promocije ratnih zločinaca i bez nacionalističkog preterivanja.
Ono što u ovoj zemlji ne valja to je volja promocija najgoreg i ponos time, nažalost.
U 21.smo veku, a umovi većine su na kraju četrnaestog, u nekoj bajci o pobedi u boju na Kosovu, nespremni da u većini slučajeva podnesemo posledice uzroka koje smo sami kao društvo napravili.
A mi ovde, na blogu, smo wannabe normalni deo srpskog društva, kažem wannabe, zato što posle svega što se desilo, i posle svega što smo uradili pre svega drugima, a onda i sebi, nije normalno biti normalan u Srbiji.
Um manjine u ovom društvu usmeren je uglavnom ka EU radi same EU, i ka ljudskim pravima zbog ljudskih prava samih?
Šta raditi, kao pojedinac, nego ići na ovu autoterapiju, kada sve postane samo sebi cilj?
angie angie 01:18 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,



i malo ikonografije za bolje razumevanje.
Urosh Urosh 01:25 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

P.S.
Zoran Đinđić je želeo da reformiše Srbiju iz nacije u društvo.
Nisu mu dali oni koji su sudelovali u Miloševićevoj zločinačkoj politici.
Oni koji su, posle njega, imali priliku da nešto urade, to nisu uradili, jer nisu produžili vanredno stanje, verujući da je Srbija evoluirala od kokoške do slona glede pamćenja.
Ne ide to tako lako, ne briše se lako iz mentaliteta kultura zaboravljanja.
I 7 godina posle 5.10, ljudi u ovoj zemlji i dalje misle da će im sve doći samo, bez ikakvog truda.
Upravo je to ZDJ želeo da promeni.
I za to mu hvala, samo je njegova osnovna greška bila u tome što je bio isuviše iskren i transparentan.
Izgleda da u Srbiji, ako si transparentan i iskren, možeš da prođeš jedino ako se ulizuješ svetini klanjima drugih i pričom o nepogrešivosti Srba kao naroda.
I, za kraj, nesto sto je rekla Emma Goldman:"Liberty won't descend to a people, people must themselves to Liberty".
Zoran Djindjic je takvo drustvo hteo da napravi od Srbije.
Hvala ti Zorane, al od govana se, nazalost, pita ne pravi.
Slava mu!
nestorijanac nestorijanac 01:36 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

Jedinstvo razlicitosti je zaista simpatican ideal i tu se malo sta moze dodati. Medjutim, desavanja u Srbiji
(i savremenom svetu), kao i metode resavanja kriznih zarista u (Srbiji) savremenom svetu svedoce koliko se taj ideal u realnosti dostize. Izgleda da je taj ideal ostvarljiv jedino ovde na Blogu, gde se okupljaju ti "wannabe normalni" u Srbiji. Ili mi se to samo tako cini ?
Urosh Urosh 01:38 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

Jedinstvo razlicitosti je ono na cemu EU pociva.
nestorijanac nestorijanac 01:40 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

Pociva ?
Mislite spava nekim teskim (mrtvim) snom ?
vucko vucko 01:44 05.09.2007

I would like to buy a hambourgeur

OK, ne idem na Guču, ne pijem šljivovicu, još manje volim srpske narodne pesme, ali to je ono što nas razlikuje od Evrope i što nas njoj približava, tradicija mi nije bliska, pogotovo ona srpska, ali je treba negovati bez političkih zloupotreba u svrhu promocije ratnih zločinaca i bez nacionalističkog preterivanja.
Hehe, Uroše, što neko reče - napreduješ! Dobre te političke škole u novoj partiji. Ko kaže da tolerancija ne može da se nauči - napamet

Nego, podseti me na ovog novog Kluzoa sa Stivom Martinom (Pink Panter), kad ono ide u Ameriku pa se kao gadi hamburgera, a onda ga proba :)
antioksidant antioksidant 08:26 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

čak je i reformska opcija kod nas, sa izuzetkom ljudi kao što su Vesna Pešić, Nenad Prokić, Biljana Srbljanović, Gordana Čomić, Filip David, itd (dodati po želji),

a jel' moze da se oduzme?
Malisa Malisa 08:29 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

angie
i malo ikonografije za bolje razumevanje.

A ove zlatne note izvucene od zlatnih kasika? :)))))))
Urosh Urosh 10:43 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

Ne, to je jedan od njenih temelja.
Urosh Urosh 10:55 05.09.2007

Re: I would like to buy a hambourgeur

@ vucko-nisam aktivan u LDP-u, a slucajno sam master evropskih integracija.
To je ta skola, ona francuska.:)
mix 018 mix 018 11:06 05.09.2007

Re: Ne, nazalost,

au jebote od ovog moze da se rikne!
Doctor Wu Doctor Wu 11:07 05.09.2007

E majstore, 'de ga nadje...

a slucajno sam master evropskih integracija

SNP Vucku bas jedan takav treba!
Da promislja o samobitnosti "skotskoga naroda" u suncem okupanom Glazgovu...
Urosh Urosh 12:04 05.09.2007

Re: E majstore, 'de ga nadje...

Poznato je da se dijasporci (u vecini slucajeva) najbolje bore za srBstvo.
Btw, nisam bas najbolje razumeo skracenicu.
Bonner D Bonner D 12:08 05.09.2007

Re: I would like to buy a hambourgeur

Urosh
@ vucko-nisam aktivan u LDP-u, a slucajno sam master evropskih integracija.To je ta skola, ona francuska.:)


E Urose, ulepša mi dan, kao po ko zna koji put dosada. Jednostavno, moj si idol.

A koliko dugo su ti trajale te "studije" i na kom Univerzitetu ih uspešno okonča?

Sad samo da se učlaniš u neku stranku i kreneš da vodiš resor evropskih integacija, tako to ide. Ne bi me iznenadilo da to bude SRS, najviše ih napadaš, u mnogo čemu si im blizak a nedostaje im i "eksperata" za evropske integracije. Savršena kombinacija.

Mislim da bi se mnogi koji su otišli, u tom slučaju vratili u zemlju. Jednu takvu zemlju sigurno ni N. Milenković ne bi napustio.

*smeh*
vucko vucko 12:15 05.09.2007

Re: E majstore, 'de ga nadje...

Nije SNP Vučko nego SAO Vučko :)

Ovde je samo pitanje kome se privoleti carstvu - Seltiksima ili Rejndžersima - ali, do duše, posle ovog sa Zvezdom, Seltiksi su verovatno logičniji izbor
Urosh Urosh 12:16 05.09.2007

Re: I would like to buy a hambourgeur

Pa clan sam LDP-a, al nisam aktivan.
To su master 1 studije od godinu dana, ovde u Beogradu, samo je diploma fr faxa.
Urosh Urosh 12:17 05.09.2007

Re: E majstore, 'de ga nadje...

@ Vucko-a ti i dalje verujes u tu ex samoproglasenu genocidnu tvorevinu?
vucko vucko 12:27 05.09.2007

Evo opet starog Uroša :)

Uroše, to je ironija - "SAO Vučko" je zato što ja, očigledno, nosim svoje poreklo sa sobom.

Teritorijalnih pretenzija nemam, osim možda na neku kuću/stan, kad rešim pitanje radne dozvole (koju su za**ale sekretarice na Saškinom fakultetu, pa se sad nenadano čupamo).

Urosh Urosh 12:30 05.09.2007

Re: Evo opet starog Uroša :)

@ Vucko-ma jok, treba da mislim da su Milosevicevi privatni ratovi bili OK i njegove okupacione zone zajedno s njima.
To nikada necu misliti.


vucko vucko 12:36 05.09.2007

Re: Evo opet starog Uroša :)

Ma jok nego je referenca na tvoje preozbiljno shvatanje SNP/SAO, čak i kad je u pitanju očigledna (samo-)ironija :)
Bonner D Bonner D 12:37 05.09.2007

Re: Evo opet starog Uroša :)

vucko
Evo opet starog Uroša :) Uroše, to je ironija - ...


*smeh*

Starog? Vučko, a gde si ti video "novog" Uroša?

Odo na Rajnu, ne mogu više, otkad je Uroš objavio da je master evropskih integracija ovde nestade sunca, pa pre nego pljusne...

*smeh*
vucko vucko 12:55 05.09.2007

Rajna

E, ni ta Rajna više nije ono što je nekad bila - nekad si, kažu, mogao u njoj fotografski film razviti, a sad - obična voda :)
Doctor Wu Doctor Wu 14:27 05.09.2007

Za velikog mestra evropskih integracija

SNP= Scottish National Party.

Nego, Urke, je l' znas da fale one tvoje biserne parole?
Urosh Urosh 14:50 05.09.2007

Re: Za velikog mestra evropskih integracija

@ Wu-meni ne fale, za tebe ne znam.
@Bonner-nisam nista objavio, pitan sam, pa sam rekao.
Urosh Urosh 14:52 05.09.2007

Re: Za velikog mestra evropskih integracija

Urosh
@ Wu-meni ne fale, za tebe ne znam.@Bonner-nisam nista objavio, pitan sam, pa sam rekao.

P.S. nisam nikakav maestro, u pitanju je master 1, da bih bio maestro, treba da steknem PHD i dosta iskustva.:)
Bonner D Bonner D 15:07 05.09.2007

Re: Rajna

vucko
E, ni ta Rajna više nije ono što je nekad bila - nekad si, kažu, mogao u njoj fotografski film razviti, a sad - obična voda :)


Najobičnija voda, pa još i bistra, a i hemijsko-bakteriološki ispravna i pogodna za kupanje. Šta ćeš Vučko, "Früher war alles besser!" što bi rekli Nemci, a ni nama nije strano "Nekad je sve bilo bolje!" samo što zavisi iz kog ugla se gleda ali najčešće tj. skoro uvek nije istina.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:32 05.09.2007

Nikada se ne nerviraj zbog politike!

Možda ovako:

Nikada se ne predaj. Ako kreneš da pretičeš, dodaj gas. Radi ono što misliš da treba,
a ne ono što će većina da podrži. Poraze ne doživljavaj lično.
Nikada se ne nerviraj zbog politike!


Z.Đinđić


angie angie 16:56 05.09.2007

Re: Za velikog mestra evropskih integracija

jbte Wu- ne prizivaj, taman smo svi zaboravili-na parole mislim.
Doctor Wu Doctor Wu 18:33 05.09.2007

Urkela

nisam nikakav maestro

Nije maestro, nego meštar. Što se tiče ostalog, polako- biće.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:31 06.09.2007

Kad smo kod već zlata...

Mungos Mungos 03:50 05.09.2007

Dobra ti tetka...

.. majstore! Do jaja je! (od jaja i nije nesto...)


The Ckapi zivota moga!

Jel' udata?

Mungos, The Veciti (ne)Zenja

"Tko prije, njemu bar dvostruka!" (Ja, tato...)"
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:12 05.09.2007

Re: Dobra ti tetka...

The Ckapi zivota moga!

A DA IPAK NIJE MALO PREBRZA ZA TEBE?!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:46 06.09.2007

Re: Dobra ti tetka...

Jel' udata?

Mungos, The Veciti (ne)Zenja

"Tko prije, njemu bar dvostruka!"

mungose,
javite mi se na privatni mejl
- možda bi u vezi tetke
ipak nešto moglo da se sredi...
p.s.
al da je čuvate!
Mungos Mungos 23:10 06.09.2007

Re: Dobra ti tetka...

OK, pod uslovem da prethodno pocnete da joj nosite neki lek za mursavljanje!:)
BTW, za kak'u muku pije lekove?

Mungos, The (ne)Zenja

"Ako kanis povijediti, ne smijes izgubiti!" (Alan Ford)
kuki kuki 04:02 05.09.2007

E moj druze beogradski

Hvataj prvi voz.

Zivot je jedan i kratak. Prozivi ga sto mozes lepse, zajedno sa sebi najblizima, a za to je prvenstveno potrebna promena sredine. Ta je kontaminirana svime i svacime. Don Kihotovske borbe su osudjena na propast. Donose samo frustraciju i jed.

Uopste nije vazno koliko je za Velju, strasno je sto je jako malo onih koji su protiv. To je ta pogubna cinjenica koja te udara pravo u celo.

Naravno postoje i druge opcije:
a.) totalna apstinencija i skidanje sa politike. Fokus na kintu i hedonizam.
b.) ako vec ne mozes bez politike, upisi se kod Velje ili Voje ili vec kod onih koji ti najvise idu na jetru ali su dobre platise. I odradi svoje radno vreme, budi veci katolik od Pape, a kad izadjes iz kancelarije (kabineta kad napredujes) zaboravi na sve (ionako foliras a posao je posao) i primeni pravilo pod a.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:47 05.09.2007

Re: E moj druze beogradski

kuki
Naravno postoje i druge opcije:
a.) totalna apstinencija i skidanje sa politike. Fokus na kintu i hedonizam.
b.) ako vec ne mozes bez politike, upisi se kod Velje ili Voje ili vec kod onih koji ti najvise idu na jetru ali su dobre platise. I odradi svoje radno vreme, budi veci katolik od Pape, a kad izadjes iz kancelarije (kabineta kad napredujes) zaboravi na sve (ionako foliras a posao je posao) i primeni pravilo pod a.

Nebojsa, kuki 'oce te kupi, naocigled svih nas:) Uzmi kintu druze, sta te briga, ionako ne mozes da dobijes vizu za Nemacku:)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:17 05.09.2007

Re: E moj druze beogradski

Nebojsa, kuki 'oce te kupi, naocigled svih nas:)

Misliš?
Uzmi kintu druze

a gde se (to) "uzima"...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:46 05.09.2007

Re: E moj druze beogradski

Nebojsa
a gde se (to) "uzima"...

pa evo napisao kuki
b.) ako vec ne mozes bez politike, upisi se kod Velje ili Voje ili vec kod onih koji ti najvise idu na jetru ali su dobre platise.

Salim se more Nebojsa, znam kako ti je, tako sam se i ja osecao 91. kada sam napustao Jugu. Zao mi je ne samo tebe, vec i svih mladih u Srbiji, cele Srbije.

Da ti kazem iskreno tebra, mnogo me je ubedacio ovaj tvoj blog, ovo sto se pomalo zezam to je nesto bezveze i na silu nekako, cisto da okrenem stvari na zajebanciju u teskim momentima. Ybg, sta ces ne mozemo kukati bas previse, moze ono pomalko kod zene na rame i to tako, ali treba se boriti Nebojsa, mi moramo srusiti Berlinski Zid u Srbiji - i tek onda ce nam biti bolje. Nas vremeplov u Srbiji kao da je stao pred sam pad Berlinskog Zida. Izgubili smo nepovratno 16 godina.

Ajd pozdrav sad, imam dug dan predamnom
Bojan
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:24 05.09.2007

IMA PASOŠ NEMA VIZA! (obavezno pogledati)

Zao mi je ne samo tebe, vec i svih mladih u Srbiji, cele Srbije.

Da ti kazem iskreno tebra, mnogo me je ubedacio ovaj tvoj blog, ovo sto se pomalo zezam to je nesto bezveze i na silu nekako, cisto da okrenem stvari na zajebanciju u teskim momentima. Ybg, sta ces ne mozemo kukati bas previse, moze ono pomalko kod zene na rame i to tako, ali treba se boriti Nebojsa, mi moramo srusiti Berlinski Zid u Srbiji - i tek onda ce nam biti bolje. Nas vremeplov u Srbiji kao da je stao pred sam pad Berlinskog Zida. Izgubili smo nepovratno 16 godina.


Ma Bojane, u redu je,
+ hvala na podršci!
Vlasta Vlasta 06:53 05.09.2007

Nije smešno

al' se smijat moram )))
Nismo izašli, otkud smo izašli mentalno iz devedesetih? Tačnije, većina nije. Onoj manjini, sirotanima, tako još gore. Gurali bi napred, ali ih nazad vuku. Treba više raditi. Liberation Serbia.

Unfuckable Unfuckable 09:28 05.09.2007

Fantastična replika

..jedna od najboljih u našoj kinematografiji..preporuka na izboru linkova i replike, svaka čast, Nebojša !
Epa sad ću da vam jebem mater. Idem ja lepo da se ubijem! Videćete vi ko sam ja!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:19 05.09.2007

Re: Fantastična replika

danke, danke,
tebi, ali i svim ljudima dobre volje,
srdačno, s poštovanjem, i tako to...
n.m.
49 41 49 41 23:10 05.09.2007

Re: Fantastična replika

Unfuckable
..jedna od najboljih u našoj kinematografiji..preporuka na izboru linkova i replike, svaka čast, Nebojša !─ Epa sad ću da vam jebem mater. Idem ja lepo da se ubijem! Videćete vi ko sam ja!

Unfuckable
..jedna od najboljih u našoj kinematografiji..preporuka na izboru linkova i replike, svaka čast, Nebojša !─ Epa sad ću da vam jebem mater. Idem ja lepo da se ubijem! Videćete vi ko sam ja!


"Jedan je sebi ODSEKAO KURAC-zainat celom svetu"! - to su RECI moga oca- davno pokojnog.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:00 06.09.2007

Re: Fantastična replika


kažu da je gospodin gradonačelnik budimirović sam sebi, vinogradarskim
makazama odsekao prst (na nozi) zato što ga je boleo!?

ako me sećanje dobro služi čini mi se da je o tome i sam jednom govorio...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:04 06.09.2007

Deja vu

Većina je većina

Dobrivoje Budimirović Bidža ostaje u prvoj fotelji Svilajnca, pošto inicijativa za njegov opoziv nije dobila potreban broj glasova na referendumu. Iako se borio da do izjašnjavanja građana ne dođe, potukao je svoje oponente njihovim oruđem - demokratskom procedurom.
Na mesto predsednika opštine Svilajnac 1990. došao je iz Poljoprivredne škole, gde je bio direktor. Hvalio se da je za kratko vreme sredio varoš, uglancao ulice, zaposlio nezaposlene te je Svilajnac poneo epitet "mala Kalifornija". Kao uspeh ističe izgradnju porodilišta i gasifikaciju gradića. Građani su mu čak četiri puta ukazali poverenje izborom za gradonačelnika. Dolaskom "mufljuza i lopova" 2000, kako često naziva demokratske snage, gubi podršku. Posle petooktobarskih promena, kako tvrdi, privođen je 59 puta, a kod istražnog sudije bio je 69 puta. Na sledećim lokalnim izborima Bidža se vraća na velika vrata - jedini u Srbiji pobeđuje u prvom krugu na svim biračkim mestima.
Bio je član SPS, kasnije partije bivšeg socijaliste Baneta Ivkovića, u koju je, prema sopstvenom priznanju, ušao da je uništi, jer je Ivković bio "neformalni član Demokratske stranke i lični prijatelj Zorana Đinđića". Za sebe kaže da je u duši i danas socijalista, ali je na poslednjim izborima pobedio kao kandidat Grupe građana za bogatu opštinu Svilajnac, koju je podržala Partija udruženih penzionera Srbije. Kod građanski opredeljenih ljudi Bidžine dogodovštine i neuglađeni maniri izazivaju zgražavanje. Za njih on je paradigma političara prošlosti.
Dobrivoje Budimirović rođen je 5. januara 1947. u mestu Lukovica, kod Svilajnca. Otac Sava bio je stolar, a majka Draginja (Aćimović) domaćica. Završio je Poljoprivredni fakultet u Beogradu. Radio je u zadruzi, potom u pogonu beogradskog "Agroeksporta" u Svilajncu. Direktor Poljoprivredne škole postao je 1980. S vremena na vreme primenjivao je radikalne vaspitne metode - šamarima je regulisao red, rad i disciplinu. Radikalan je i prema sebi: često prepričava da je sopstvenu nogu spasao od gangrene tako što je sam sebi, vinogradarskim makazama, odsekao prst.Voli da peva. Osim nastupa u TV emisijama, gde je redovno pevao "Ispod palme na obali mora" Tome Zdravkovića, poznat je i po "tački" u Skupštini Srbije kada je sa kolegom iz Trstenika Rakom Radovićem pevao "Slobodane ti si komunista, volimo te ko Isusa Hrista". Uživa u jelu. Preferira kafanske "voz" varijante sa mnogo "vagona". Oženjen je Zorkom (Marković), imaju Vesnu i Vladanku. Ponosni je deda nekoliko unučića.

Danas, 4.septembar, Ratko Femić
umetnik na violini umetnik na violini 09:30 05.09.2007

ovde svima nama...

...leži budućnost, od prekjuče, ako se ne varam..( http://www.dss.org.yu/vesti/vest.php?id=4663
Bonner D Bonner D 09:37 05.09.2007

Gde otići?

Ja, iz Nemačke, imam samo jedno "jednostavno" pitanje:


Gde otići? Gde Vi to mislite da treba da se ide? Gde je taj "Raj ovozemaljski"? Bez nekog Velje-Selje... Šta ste preporučili gledaocima emisije?


Eto toliko. Unapred hvala na odgovorima!
vucko vucko 09:48 05.09.2007

Re: Gde otići?

Pa odgovor se sam nameće - u Kazablanku (Švajcarska).
Wilhelm Tell Wilhelm Tell 12:16 05.09.2007

Re: Gde otići?

Ne savetujem Kazablanku.Ja sam iz Kazablanke (Schweiz) i mogu da vam kazem da svugde ima Velja Selja.Ovde Blocher tamo Bush,negde Putin negde Gadafi itd.Epa sad ću da im jebem mater. Idem ja lepo da se ubijem! Videćete oni ko sam ja!
49 41 49 41 00:15 06.09.2007

Re: Gde otići?

Bonner D
Ja, iz Nemačke, imam samo jedno "jednostavno" pitanje:Gde otići? Gde Vi to mislite da treba da se ide? Gde je taj "Raj ovozemaljski"? Bez nekog Velje-Selje... Šta ste preporučili gledaocima emisije?Eto toliko. Unapred hvala na odgovorima!

"Raj je u nama, ... a, na stolu tamo leze neke novine,... sa starim datumima JULA,...."
S poradicni citati Arsena Dedica i njegove CUVENE Gabi Novak.
" Covece, kad pobegnes daleko u VISOKE PLANINE; da se ratosiljas svih problema koji te OKRUZUJU; a, ti PROBLEMI te sustignu i u PLANINAMA-gde ces da BEZIS COVECE"?
Su reci moga kolege Cicvaric Stjepana-zemunca; dok smo sa zebnjom ocekavali rezultate ispita na Fakultetu u Takovskoj 10. u Beogradu. Davnih, davnih '70-tih.

P.S.
"Zivot je BRATAC-SACULATAC"! Kazem ja vama; doduse i ponekad mi je NAJTEZE da DOKAZEM samom sebi.
Takva mi je NAFAKA!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:48 06.09.2007

svašta nešto pametno...

Šta ste preporučili gledaocima emisije?
epa sad je kasno - to jest bila je već i repriza!
Bonner D Bonner D 10:16 07.09.2007

Re: svašta nešto pametno...

Nebojša Milenković
epa sad je kasno - to jest bila je već i repriza!


Kasno i za neku sledeću emisiju?


Ili je kasno za bilo šta, a pre svega za život, a on nema ni reprizu a ni sa novom šansom ne stoji baš najbolje...


Doctor Wu Doctor Wu 10:48 05.09.2007

Gos'n Milenkovicu,

fixer fixer 11:07 05.09.2007

apsolutna.. pantomima..

marsel marso je došao do tačke u kojoj savremena umetnost postiže veličinu po cenu svog odricanja od laži..
ali tada mora da se obnaži do kraja..
evo nam!.!.
pantomima je gluma, navlačenje maski..
mm je na vrhuncu svoje umetnosti pokušao da ukroti haos, tako što je stvorio apsolutnu pantomimu:.. u kojoj su se izbrisale granice između maske i lica, između glume i istine..
mm stvara svet i pantomimom pokazuje da je svet haos..
dalje se valjda ne može otići..



ili ipak može?:
izaberem da marsela marsoa doživim u bojanu stupici - leti!.
haos..
ponesem oobavezno dve lepeze:
izaberem dve već orošene persone bez dve lepeze i sednem međjavom i međ nji..
ne vadim još uvek..
mm tamo već kreno da oponaša leptira, u publici se već čuje kako se publika pita: opadaju li latice s neke trešnje u japanu, makar se ovde samo oponaša leptirov lepett?.(il opadaju latice samo sa marselovih trešanja)
ove dve se pitaju kakav je to arhitekta bio onaj bojan kad ova konzerva od pozorišta gori li gorii!? a i ovaj marsel kakogod: znoji li se u tom crnom trikoju, il samo oponaša znojenje?.
ja ne vadim još uvek..
ee sad hladile bi se ove nekim programima, al neema.. odpantomimisali su nam pre predstave i programe..
haos - opasno je vruće - kao u svakom haosu:.
ova leva počinje da se meškolji i oće da izađe al joj frka u sredini je bojana.. a to je stupica.. morala bi da digne sve one p od kritičara aa i šire..
tada ih vadim: dve savršene lepeze, kupljene tetkatamari i tetkazvezdani, na rialtu na srednjoškolskoj exkurziji - zini da ti kažem kad..
haos..
prvo ih držim i kao gledam sa neviđenom pažnjom prema mm.. ove dve gledaju u moje lepeze i curi im na sve strane..
čista erotika kobireko u bojanu..
i onda im brzo ali svečano, ko primopredaja štafete, turim u ruke - prvo ovoj do mene pa onda i ovoj do mene..
baticeeeee.. ma jeeeste marsel je marsel, leptir je haos i latice su haos, al sled događaja menjaju lepeze..

u jednom trenutku mi se čvrsto držimo za ruke(ko i mi na ovom blogu), ove dve mašu ko puštene s lanca, i pooolako ali sve odlučnije, mi uzleeeeeććććeeeeemmmmooooo
mariopan mariopan 12:59 05.09.2007

Re: apsolutna.. pantomima..

Ma gucnite i vi malo tog leka,ne dajte sve tetki...
I ko je izasao iz mraka? Kog mraka?.... Sacekajte da nadjem bateriju,onu ratnu sto se navija...kazu da je najbolja...i da moze opet ustrebati..
Nabavite i vi jadnu. Ili bezite kud god vas noge nose. Ni mrak iz nas ni mi iz mraka...
Gordana Vasić Gordana Vasić 13:03 05.09.2007

Ja verujem u srećan kraj...

... te zato:
ZAUSTAVITE PLANETU, HOĆU DA SIIIIĐEEEEM!!!
margos margos 13:22 05.09.2007

Jesmo li izasli iz devedesetih?

Mogu u svoje ime da kazem: taman pomislim da jesam, pa shvatim da bas i nisam.

Procitam tekst 'Nekoliko dobrih ljudi" ili 'Ziveo prvi dan skole!' ili one tople nostalgicne o muzici, Loli, Dalidi isl.... sa sve lepim i toplim komentarima - pa i meni toplo, lepo... dozivim sve komentatore (i sve druge ljude) kao bliske. Postanem tolerantna, puna radosti i razumevanja...
Potom procitam tekstove i komentare o Velji, ubicama, politicarima, Naprednoj Evropi i Nazadnoj Srbiji.. i uplasim se i svojih reakcija i komentara. Uh... postanem agresivna .. i da ne nabrajam...

Eto tako... malo skacem 'iz devedesetih' ponovo 'u devedesete', cini mi se da nisam usamljena... Jedino sto prepoznajem kao dobro, jeste da se svaki put 'ulovim' kad se vratim... pa svesnim naporom iskoracim. (Pod svesnim naporom smatram svoju iskrenu zelju da razumem i sebe i druge.)

Pade mi napamet da biste mogli napraviti neki test - to je u modi - pa videti gde se na skali nalazimo, svako ponaosob. (he... ali skala mora da se rastegne od Kosovskog boja do Rata zvezda... kompleksno, ali nije nemoguce:)))
nestorijanac nestorijanac 13:49 05.09.2007

Re: Jesmo li izasli iz devedesetih?

Potom procitam tekstove i komentare o Velji, ubicama, politicarima, Naprednoj Evropi i Nazadnoj Srbiji.. i uplasim se i svojih reakcija i komentara. Uh... postanem agresivna .. i da ne nabrajam...


Mozda Vama ne odgovara takva autoterapija ? Dobro je da barem znate kakva Vam odgovara. Zar ne ?
margos margos 14:07 05.09.2007

Re: Jesmo li izasli iz devedesetih?

nestorijanac
Potom procitam tekstove i komentare o Velji, ubicama, politicarima, Naprednoj Evropi i Nazadnoj Srbiji.. i uplasim se i svojih reakcija i komentara. Uh... postanem agresivna .. i da ne nabrajam...Mozda Vama ne odgovara takva autoterapija ? Dobro je da barem znate kakva Vam odgovara. Zar ne ?


Ne znam... mozda je prava... ili jedino moguća u ovom trenutku... ako izuzmem ona druga dva modela 'odoh da se ubijem' i 'zaustavite planetu da siđem'.

Želela sam da kažem za sebe - taman nekako mrdnem iz devedesetih - pa se vratim... JAKE, bre, te devedesete... ščepale i ne puštaju:))))

PS Je l se Vi svima obrađate na ''Vi'' zbog distance ili ste 'starovremeni' lik?
nestorijanac nestorijanac 14:18 05.09.2007

Re: Jesmo li izasli iz devedesetih?

Da, starovremen sam lik i svima se obracam sa "Vi". Nadam se da Vama to ne smeta.
Sto se tih devedesetih tice i njihove snage - znate, svacega je tu bilo, sto je opstalo, a ni osamdesete nisu za bacanje. I tako unazad, sve do prvog dana.
margos margos 14:58 05.09.2007

Re: Jesmo li izasli iz devedesetih?

nestorijanac
Da, starovremen sam lik i svima se obracam sa "Vi". Nadam se da Vama to ne smeta.Sto se tih devedesetih tice i njihove snage - znate, svacega je tu bilo, sto je opstalo, a ni osamdesete nisu za bacanje. I tako unazad, sve do prvog dana.


Hvala na odgovoru! Ne, ne smeta mi Vaše obraćanje na Vi.
I jeste, u pravu ste, sve je ostavilo traga, i sve ostavlja traga, a ipak, ovo 'skorašnje' (iako spada u prošli vek) je još uvek jako. Merim po sebi, najpre, zato sam i napisala o svojim 'turbulencijama'. Teško se odlučujem da komentarišem u množini, da komentarišem 'narod'.
nestorijanac nestorijanac 15:02 05.09.2007

Re: Jesmo li izasli iz devedesetih?

Teško se odlučujem da komentarišem u množini, da komentarišem 'narod'.

Razumem Vas odlicno. I sam tako radim.
Pozdrav !
Djenka Djavo Djenka Djavo 15:48 05.09.2007

Ja se u principu ne mesam...

...u probleme vas gore ali moram da vam svima postavim sledece pitanje:

Ako je iz Srbije otislo 400,000 mladih i obrazovanih ljudi, vecina odmah posle sticanja visokog obrazovanja, KO JE OSTAO?

Nadam se da cete ego staviti na stranu i pokusati da se osvrnete oko sebe i objektivno ocenite ljude koji vam kroje zivot. Pa onda i sebe. Nije lako, zar ne? Pa bice jos teze kad shvatite sta se desava. Evo upalite TV za pocetak. Ako vam se dopadne na pravom ste mestu. Ako vam se ne dopada cuo sam da se traze pametni ljudi po Evropi.

Mogao bih ja jos dosta toga da vas pitam, ali do nekih pitanja morate doci i sami. Pocnite jednim pogledom u ogledalo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:08 05.09.2007

Re: ĐENKA Đavo

Pocnite jednim pogledom u ogledalo.

Urosh Urosh 18:06 05.09.2007

Glede nenerviranja zbog politike

@ Nebojsa i ostali-ali to onda znaci "autoanesteziraj se i dozvoli da drugi odlucuju za tebe, budi njihov sluga, umesto da oni sluze tebi" sto, priznacete, bas i nije normalno.
Em ne zelim da se autoanesteziram em ne zelim da sluzim onima koji su tu da bi sluzili meni.
margos margos 18:21 05.09.2007

Re: Glede nenerviranja zbog politike

Urosh
@ Nebojsa i ostali-ali to onda znaci "autoanesteziraj se i dozvoli da drugi odlucuju za tebe, budi njihov sluga, umesto da oni sluze tebi" sto, priznacete, bas i nije normalno.Em ne zelim da se autoanesteziram em ne zelim da sluzim onima koji su tu da bi sluzili meni.


Nerviranje - nepotrebno trošenje vremena i energije!
Reagovanje na glupost i 'njihovo ponašanje' - samo konstruktivno i delotvorno!
Tako nekako ja kapiram... nije lako, ali je jedino mudro.

PS teoretski ok... znam, ali ne znam kako praktično. A kad ne znam, trudim se da ne smetam onima koji znaju.
Urosh Urosh 20:53 05.09.2007

Re: Glede nenerviranja zbog politike

@ margos-slozio bih se s Vama kada bi Srbija bila normalna drzava.
Srbija to nije, i, mada mi se cesto desava da zelim da dignem ruke od svega i odem u 3 lpm, ipak smatram da, dok sam ovde treba da se, ako ne aktivisticki, a ono barem preko neta ili za sebe, bavim politikom.
A kad odem negde na Zapad da mi bude mirna savest, jer sam pokusao nesto da uradim.
Ne zelim da se anesteziram, to je onda pristajanje na zlo, sto ja ne zelim.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:42 08.09.2007

Re: Glede nenerviranja zbog politike

Ljudi i narodi postupaće racionalno tek kad iscrpe sve ostale mogućnosti.
Homer Simpson
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:23 05.09.2007

Prezimenjače,

šta da ti kaže, što već sam ne znaš...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:31 05.09.2007

Re: Prezimenjače,

Prezimenjače,šta da ti kaže, što već sam ne znaš...
Jelice,
recimo:

U svakom malom problemu postoji jedan veći problem koji se bori da izađe van.
zeljudina1 zeljudina1 18:45 05.09.2007

Vec vidjeno...

Nista novo,

Jos jedna konstatacija postojeceg stanja.

Nesto kao termodinamicka ravnoteza. Nema poremecaja, samo harmonija... Bonaca...

Kao neka kolektivna (nacionalna) lobotomija.

Princip je sledeci: Eh, dobro da smo zivi...

Prihvacanje egzistencijalnog minimuma, uz samoopravdavanje.

Dok god se ne obelodani afera Topcider, ko je dopustio (nije zabranio) Miri i ostalim izrodima da napuste zemlju i slicno, sve ce biti isto...

Ista siva eminencija ce upravljati...

I otisao sam. Onako smoren glupostima...

I sve je idalje isto...

Bez skrupula.



svetionik svetionik 21:54 05.09.2007

jesi li muzicar ili nisi ????

a moze i ovako ..... JESI LI SRBIN ILI NISI ....
cesto nas ovde u Srbiji opisujem kao misijoj rupi, razlika izmedju nas i miseva je u tome, sto oni svoju rupu mogu da napuste ukoliko izbegnu misolovke, a mi nasu ne mozemo nikako ... :(

ja jos uvek ne mogu da verujem .... koji bedak ... da je neko na listi zabrane sa istim imenom i prezimenom ... gde to moze da se proveri ... ko zna mozda postoji moj dvojnik po imenu i prezimenu .... blaga je rec UZAS ...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:38 06.09.2007

A SAD MORE,TATKO:

- Kad si zadnji put bio na more
- Na more nikad nisam bio...
- A jel bi voleo da odeš na more
- Svaki dan bi bio na more
- Jesi čuo da na more postoji nudistička plaža...

OSTALO pogledati OVDE:

vrh, more brate...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:17 06.09.2007

NAJBOLJE ZA KRAJ

KANDIDAT GRUPE GRAĐANA

- To mora da je greška
- Ma neka je i greška ali niko ne kažnjava

ČETKE I METLE
ceda_urosevic ceda_urosevic 04:10 06.09.2007

Re: NAJBOLJE ZA KRAJ

Gledam sad US Open i mislim:
jebote, kako je mesec tamo nekako lepsi i veci...
jedva cekam taj grad...

Sta je dokolicari, opet se bacamo na teske filozofije?! A New York tone u san, koga ceka?... :))

Nebojsa, izgleda da nisam bio talican bar sto se vize tice... Pitaj se dvaput' ko je Nemcima pustio buvu... :)))

Pozdrav
Milos
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:48 06.09.2007

Re: NAJBOLJE ZA KRAJ

Nebojsa, izgleda da nisam bio talican bar sto se vize tice...

ali si zato, priznaj, s literaturom dosta dobro prošao...
Pitaj se dvaput' ko je Nemcima pustio buvu... :)))

misliš da (nemci) imaju buve...
mislim stvarno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana