Životni stil

NEUSPELI ŠVALERI

libkonz RSS / 15.02.2009. u 01:04

Ne mogu da verujem da je već mesec dana prošlo, a da nisam analizirao ni jednu TV emisiju. Prošlonedeljno prepisivanje mog prvog bloga se ne računa. Ovoga puta došlo je vreme za jednu od najpopularnijih. Koju drugu da analiziram na isteku dana zaljubljenih od čuvenog ultramegagiga popularnog "Sve za ljubav" serijala. Neću da pišem o nezainteresovanom voditelju koji smatra da je dovoljno da se pojavi i da se emisija gleda. Iskreno, i jeste tako. Neću ni o dijalozima unutar emisije, niti o bratu i sestri koji se nisu videli 30 i kusur godina, a žive udaljeni jedno od drugog 200 kilometara, pa im je potrebna TV emisija da bi se videli. Neću da pišem ni o suzama koje se liju kao da je španska serija. Moja tema su švaleri - pokajnici.

Prvo bi valjalo definisati gde počinje prevara. Da li je prevara flert sa nepoznatom ženom u autobusu, možda pričanje o seksu sa koleginicom sa posla ili odlazak na kafu sa školskom drugaricom? Smatrate li prevarom sajber seks, novotariju sve prisutniju kod nas? Ili razmenu maštovitih SMS-ova? Možda tajni e mail kontakt sa bivšom velikom ljubavi? Gde je ta linija koja označava granicu zezanja i prevare? Voleo bih čuti vaše mišljenje.

A sada dolazimo do meni najzabavnijeg dela. Priča je iz jedne od emisija iz pomenutog serijala. Muž je "pozvao emisiju", kako oni to vole da kažu, da bi se pomirio sa ženom. I tada rekao antologijsku misao: "Ne znam što se ljuti, ja nju nisam prevario. Hteo sam ja, ali ta žena nije htela. Tako da prevare nije ni bilo"! Šta reći na to? Šta je gori osećaj za ženu: Da ju je muž prevario sa drugom ženom ili da je pokušao to da uradi i bio odbijen? 

Ovaj tekst sam napisao da vidim šta drugi misle o tome. Prvo pitanje je za sve, drugo samo za žene. Svoje mišljenje ću i ja iskazati u komentarima.



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

natasavb natasavb 01:11 15.02.2009

Kad saznas

gde je granica javi .
libkonz libkonz 01:13 15.02.2009

Re: Kad saznas

Kad saznas gde granica javi .

Saznaćemo svi zajedno, nadam se. Valjda ćemo čitati i tvoje mišljenje.
natasavb natasavb 11:43 15.02.2009

Re: Kad saznas

da si mi postavio ovo pitanje pre petnaestak godina, znala bih tacno sta da ti odgovorim. tada sam mislila da sama pomisao na neku drugu osobu znaci da veza u kojoj si nije dobra i da je treba prekinuti i onda krenuti dalje. sad mislim da je sve mnogo komplikovanije i stvarno ne znam sta da ti kazem. pokusavam da se stavim i u jednu i drugu poziciju, ali ne nalazim pametan odgovor. mislim da to zavisi od jako puno stvari, a sada moram da izadjem, pa kad se vratim, pokusacu da napisem o cemu sam sve razmisljala.
mozda do tada neko dodje do pametnog odgovora, na cemu bih mu bila zashvalna.
libkonz libkonz 11:46 15.02.2009

Re: Kad saznas

mislim da je sve mnogo komplikovanije

jeste komplikovanije!
margos margos 17:32 15.02.2009

Re: Kad saznas

da si mi postavio ovo pitanje pre petnaestak godina

Isto. Samo ne znači da sam bila pametnija, nego neiskusnija. Iako bih nekad sve što imam dala za sigurnost u stavovima koje sam imala pre 25-te. Posle - sve manje i manje imam stav.

Život je stvarno komedijant - doveo me je u situacije u kojima sam mislila da nikada nema šanse da se nađem. Znate ono: ''Ja, NIKAD!!!' Pa k'o što kaže James bond - 'nikad ne reci nikad'. Sad znam da to više zavisi od trenutka - osoba, izazova, okolnosti - nego od utvrđenog stava. Jer, ako je tvrd stav. pa se čovek krije iza stava, a ima želju da ga sruši - u toj unutrašnjoj borbi znaju da nastanu velike štete.

Mudri bi rekli, svako prema savesti, jer svako mora svoj ceh da plati u ovoj (životnoj) kafani.
libkonz libkonz 19:38 15.02.2009

Re: Kad saznas

'nikad ne reci nikad'. Sad znam da to više zavisi od trenutka - osoba, izazova, okolnosti - nego od utvrđenog stava.

constrictoria92 constrictoria92 01:20 15.02.2009

...

Gde je ta linija koja označava granicu zezanja i prevare?

Valjda sve zavisi od osobe do osobe - neko smatra prevarom sex, neko i samo razmišljanj o nekom drugom, neko flert...
Nikad nisam razmišljala o ovoj temi.
libkonz libkonz 01:29 15.02.2009

Re: ...

nisam razmišljala o ovoj temi

Nisam ni ja. Ali neko me je nedavno to pitao. Nisam imao precizan odgovor.
niccolo niccolo 08:51 15.02.2009

Re: ...

nisam razmišljala o ovoj temi

Nisam ni ja

Ni ja. Ali se nadam da će najzad da se pojavi neko ko je razmišljao, ovako konverzacija nije preterano interesantna
libkonz libkonz 11:21 15.02.2009

Re: ...

Ni ja. Ali se nadam da će najzad da se pojavi neko ko je razmišljao, ovako konverzacija nije preterano interesantna

Ali se očekuje neko tvoje razmišljanje, pa da zajedno nađemo odgovor.
niccolo niccolo 12:09 15.02.2009

Re: ...

Pošto trenutno čitam Ekovog Baudolina, u stilu tih vremena ću reći da je samo razmišljanje o drugoj nečasno ophođenje prema ljubavi prema gospi koja je do tada bila u našem srcu...
libkonz libkonz 12:10 15.02.2009

Re: ...

nečasno ophođenje prema ljubavi

Zanimljiv stav, moguće.
shunjich92 shunjich92 12:39 15.02.2009

Re: ...

libkonz
nisam razmišljala o ovoj temi

Nisam ni ja. Ali neko me je nedavno to pitao. Nisam imao precizan odgovor.


mislim da niko nema precizan odgovor... sve zavisi od stepena ljubomore vas, ili vase partnerke/partnera...
libkonz libkonz 12:44 15.02.2009

Re: ...

sve zavisi od stepena ljubomore

Mislim da je ljubomora jedna sasvim druga tema.
reanimator reanimator 02:01 15.02.2009

...

E, znaš šta bi bila fora? Žena ti se oseti zapostavljenom zbog tvog besomučnog blogovanja, pa naloži ove iz Sve za ljubav da odrade internet special, pa se Kalinić uloguje i krene da lobira da se vratiš kući.
A mi svi nalakćeni, pratimo razvoj situacije i ložimo te. :)
(ne znam da li primećuješ, ali tvoj potencijalni bračni problem me skroz inspiriše :) )
libkonz libkonz 02:07 15.02.2009

Re: ...

Nemam ja problem. To što se zezam, druga je priča.
miloradkakmar miloradkakmar 11:02 15.02.2009

Избећи намеру због емоција



Линија раздвајања је у карактеру , прнципјелности и отворености личности. Од "зезања" почиње , да ли ће се на томе остати , зависи од онога што малопре рекох. Ваља то чинити искрено и директно , без ових савремених технолошких помагала.
Није грех упутити некоме, макар то било и учестало, лепу реч , исказати дивљење, осмехнути се , поклонити који минут пажње ... али без конкретне намере. Намера , већ мења све, из ње проистиче " превара " која погађа најмање три особе. Значи , треба избећи намеру да би се сачувале емоције.
libkonz libkonz 11:18 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

треба избећи намеру да би се сачувале емоције

OK, ali uzećemo primer dvoje partnera koji su se nekada voleli, razišli se i oboje su u braku. Tajno se dopisuju SMS-om, nemaju nameru da se sretnu, niti da napuštaju porodicu. Prevara ili ne?
madam_mym madam_mym 11:36 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

Tajno se dopisuju SMS-om, nemaju nameru da se sretnu, niti da napuštaju porodicu. Prevara ili ne?

mislim da ovo nemaju nameru ne postoji. Imaju želju da se sretnu, imaju i nameru, a da li će imati mogućnosti? Hoće, ako istraju.
A zašto se ne bi sreli? Otkriju da su istomišljenici, da imaju teme za prijatnu konverzaciju, da mogu da razmenjuju iskustva, da uče...zašto da se ne sretnu? Prilikom susreta se razrešava sve. Kontakt očima, par minuta uživo je presudno za dalji odnos. Ko sebi to uskrati ostaće jako siromašan, i živeće u lažima. Šta bi bilo kad bi bilo...? Ma, bez veze.
libkonz libkonz 11:43 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција


mislim da ovo nemaju nameru ne postoji. Imaju želju da se sretnu, imaju i nameru, a da li će imati mogućnosti? Hoće, ako istraju.
A zašto se ne bi sreli? Otkriju da su istomišljenici, da imaju teme za prijatnu konverzaciju, da mogu da razmenjuju iskustva, da uče...zašto da se ne sretnu? Prilikom susreta se razrešava sve. Kontakt očima, par minuta uživo je presudno za dalji odnos. Ko sebi to uskrati ostaće jako siromašan, i živeće u lažima. Šta bi bilo kad bi bilo...? Ma, bez veze.

Ako te razumem, hoćeš da kažeš da imaju nameru da se sretnu čim su počeli konverzaciju, ali da sebe lažu? Moguće.
madam_mym madam_mym 11:56 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

čim su počeli konverzaciju

pa nemaš nameru da se sretneš sa svakim sa kojim počneš neku priču, ali po nekad priča počne tako da poželiš susret. konkretno, ova naša priča sada, ne odbija me da poželim susret sa tobom, ali me i ne privlači posebno. Možda ću kasnije, kako razgovor bude napredovao, da poželim da te sretnem, ili da ne poželim- što ne znači da bih susret izbegla ukoliko bi me pozvao. Razumeš? Ne mora želja za kontaktom uživo da pod obavezno podrazumeva i želju i potrebu za seksom, i/ili emotivnom vezom.
Ljudi su bre mnogo otudjeni. Šta fali da se rukuju, pozdrave, sednu i uz kafu razmene nekoliko rečenica, gledajući se u oči??? Zato sam razočarana što mnogi koriste više nikova, i nick im služi da mogu da govore ono što inače ne bi da su se ovde predstavili imenom i prezimenom. Šta ću ja ovde ako ne govorim ono što mislim?
libkonz libkonz 12:02 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

pa nemaš nameru da se sretneš sa svakim sa kojim počneš neku priču

Mislio sam na primer dvoje bivših partnera
Ljudi su bre mnogo otudjeni

jesu, slažem se
Zato sam razočarana što mnogi koriste više nikova

o tome ne razmišljam mnogo, ali i meni je to glupo. Mada razumem potrebu preplašenih da kažu nešto što inače ne smeju.
madam_mym madam_mym 12:18 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

Mislio sam na primer dvoje bivših partnera

izvini, sad tek shvatam. Ne znam to - sa bivšim partnerima. Bivši su, i ostaće bivši, osim ako ne postanu budući
šalim se, izvini, ovo je ozbiljno, ali ne znam odgovor, život je čudo! Samo, jedno znam - najbolje za sve je KARTE NA STO, I NE ČINITI DRUGIMA ONO ŠTO SEBI NE ŽELIŠ. ISTINA BOLI, ALI LAŽ BOLI NEUPOREDIVO VIŠE.
Sreća se ne gradi na tudjoj nesreći, to nikako.
libkonz libkonz 12:25 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

NE ČINITI DRUGIMA ONO ŠTO SEBI NE ŽELIŠ. ISTINA BOLI, ALI LAŽ BOLI NEUPOREDIVO VIŠE.

to jeste suština!
miloradkakmar miloradkakmar 14:47 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

libkonz
треба избећи намеру да би се сачувале емоције

OK, ali uzećemo primer dvoje partnera koji su se nekada voleli, razišli se i oboje su u braku. Tajno se dopisuju SMS-om, nemaju nameru da se sretnu, niti da napuštaju porodicu. Prevara ili ne?


Не. То је , треба узети у обзир и време , више прикривена емоција или знатижеља.
miloradkakmar miloradkakmar 14:57 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

madam_mym
Tajno se dopisuju SMS-om, nemaju nameru da se sretnu, niti da napuštaju porodicu. Prevara ili ne?

mislim da ovo nemaju nameru ne postoji. Imaju želju da se sretnu, imaju i nameru, a da li će imati mogućnosti? Hoće, ako istraju.
A zašto se ne bi sreli? Otkriju da su istomišljenici, da imaju teme za prijatnu konverzaciju, da mogu da razmenjuju iskustva, da uče...zašto da se ne sretnu? Prilikom susreta se razrešava sve. Kontakt očima, par minuta uživo je presudno za dalji odnos. Ko sebi to uskrati ostaće jako siromašan, i živeće u lažima. Šta bi bilo kad bi bilo...? Ma, bez veze.


Намеру треба схватити , као жељу за конкретним чином.

Можда имам погрешан став и размишљање према овоме . Зар није лепше дуговечније сачувати емоцију према некоме од једног физичког чина, делања ... ?
libkonz libkonz 15:01 15.02.2009

Re: Избећи намеру због емоција

Можда имам погрешан став и размишљање према овоме . Зар није лепше дуговечније сачувати емоцију према некоме од једног физичког чина, делања ... ?

Zašto kažeš da imaš pogrešan stav? Stav je sasvim uobičajen i pozdravljam to razmišljanje!
madam_mym madam_mym 11:12 15.02.2009

razmišljala sam

Gde je ta linija koja označava granicu zezanja i prevare?
To što se uglavnom naziva prevarom - za mene nije prevara. Kad partneri imaju iskren odnos (mislim - baš iskren, bez i jedne laži) oni pričaju o svojim potrebama, a jedna od potreba je da u seksu dožive nešto novo, što nisu ili ne mogu u zajedničkom seksu. To što je neko od njih imao iskustvo van, i ispričao o tome onom drugom, za mene nije prevara. Prevara jeste kada taj koji je imao novo iskustvo u kome njegov partner nije učestvovao, o tome ćuti, ili laže!
Naravno, malo je takvih parova. Poznajem jedan.
O foliranju bi mogle da se napišu kilometarske priče.
Dakle - isto je za mene ako me jeste prevario, i ako je samo imao nameru a nije je sproveo u delo - ukoliko mi to prećuti, ili me laže to je prevara.
Ukoliko priča o svojim potrebama, maštanjima, željama...-pa, možemo da uživamo zajedno!

Gde je ta linija koja označava granicu zezanja i prevare?
Nema zezanja
ovo su ozbiljne stvari, i od oboje zavisi da li će u njima da uživaju, ili će sebi da stvore pakao!
Poznajem i one koji nisu sposobni da žive kvalitetno, i ne mogu se naučiti, bez obzira na neizmernu ljubav koju ulažete u odnos sa njima. Jednostavno - nema štofa! Takve - ili poštujte, i odreknite se zadovoljstva koje bi vam doneo vaš avanturistički duh, ili ih ostavite onima koji će moći da ih poštuju, i zadovoljite sebe. Ipak mislim da prava ljubav sve rešava, i ako ljudi ne mogu da uspostave ovakav, max. fer odnos, bez i jedne laži, oni se ustvari medjusobno i ne vole, tj. više vole sebe nego partnera. Jer, ljubav je sloboda! Ako me voliš, omogući mi da napredujem, da slobodno mislim, da slobodno govorim, da slobodno radim, ne sputavaj moje želje i potrebe, ni moje misli i moja dela. Vraća se višestruko!
libkonz libkonz 11:21 15.02.2009

Re: razmišljala sam

To što je neko od njih imao iskustvo van, i ispričao o tome onom drugom, za mene nije prevara.

Slažem se. Takođe mislim da je prevara vezana za laganje partnera. Iako ovakav način života ne odgovara mom temperamentu, cenim iskrenost ljudi koji žive na taj način.
madam_mym madam_mym 11:29 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Iako ovakav način života ne odgovara mom temperamentu, cenim iskrenost ljudi koji žive na taj način.


A šta bi ti da recimo živiš sa osobom koja je tako temperamentna i odgovara joj ovakav način života, ili se recimo jednom pojavi potreba da se živi na ovaj način, ne zna se koliko dugo??? Šta onda??? Počne priča o tome, i... šta bi ti?
libkonz libkonz 11:41 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Počne priča o tome, i... šta bi ti?

Tu razlaz vidim kao jedino rešenje.
madam_mym madam_mym 12:03 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Tu razlaz vidim kao jedino rešenje.

Ukoliko ta osoba ne napravi kompromis, i odustane, tj. uguši tu svoju potrebu? Onda je bolje da ti nije ni rekla za svoju potrebu?
Onda je trebalo da u tajnosti zadovolji tu svoju potrebu?
Znaš da nezadovoljene potrebe dovode do frustracije?
Mene dovodi do frustracije saznanje da ne smem da govorim o nečemu, da maštam, da izražavam želje, iako nemam te potrebe da bilo šta od izrečenog sprovedem u delo. Guši me saznanje da neko sumnja u mene.
Teško je sve ovo, jako teško. Imam više iskustava, i razlike su drastične.
libkonz libkonz 12:06 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Mene dovodi do frustracije saznanje da ne smem da govorim o nečemu, da maštam, da izražavam želje, iako nemam te potrebe da bilo šta od izrečenog sprovedem u delo.

Ok razgovor i maštanja. OK i sprovođenje nekih maštarija u delo. Ali što se mene tiče, sve što se dešava između dvoje ljudi je OK.
madam_mym madam_mym 12:30 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Ali što se mene tiče, sve što se dešava između dvoje ljudi je OK.

Šta misliš o situaciji kad jedno od to dvoje otkrije trećeg, i to prijavi ovom drugom?Naravno, medju njima postoji prava ljubav. Drugi shvati da će prvog izgubiti ukoliko ne prihvati trećeg (ne zato što izmedju prvog i trećeg postoji veća ljubav, već zato što bi prvom to neprihvatanje trećeg od strane drugog bilo dokaz da je drugi prestao da ga voli) i shvati da posle toga ništa neće biti isto - niko od njih troje neće biti srećan, i reši da prihvati trećeg. I tako počnu da funkcionišu kao složna trojka, gde svako zna gde mu je mesto.
Ili da ovo ostavimo za kasnije, još ni prva dva pitanja nismo rešili?
libkonz libkonz 12:34 15.02.2009

Re: razmišljala sam

zato što bi prvom to neprihvatanje trećeg od strane drugog bilo dokaz da je drugi prestao da ga voli

ovo mi je smešno, bez ljutnje
I tako počnu da funkcionišu kao složna trojka, gde svako zna gde mu je mesto.

neka rade ljudi šta hoće, ali ne u mojoj kući. stvarno sebe ne vidim u toj priči.
madam_mym madam_mym 12:35 15.02.2009

Re: razmišljala sam

sve što se dešava između dvoje ljudi je OK.

Da li je OK ako ta maštanja uključuju treću osobu, izmišljenu, sa fotografije, realno nedodirljivu?
Da li je OK ako ta maštanja uključuju treću osobu, realno dodirljivu, tu iz komšiluka- šta ako se samo o trećoj osobi priča, a šta ak jedno od vas dvoje želi treću osobu pored sebe, u akciji?
madam_mym madam_mym 12:39 15.02.2009

Re: razmišljala sam

neka rade ljudi šta hoće, ali ne u mojoj kući. stvarno sebe ne vidim u toj priči.


Ma ljudi rade šta hoće, hteli mi to ili ne, pojma nemam u čijoj sve kući. To je život, to se dešava, i svako od nas misli "neće se to meni desiti".
ovo mi je smešno, bez ljutnje

ne ljutim se, zašto bih? Ti bar možeš da definišeš to osećanje, a ja još uvek ne mogu, ne znam da li mi je smešno, ili mi je tužno, ili mi nije ništa. Zaista.
libkonz libkonz 12:45 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Da li je OK ako ta maštanja uključuju treću osobu, realno dodirljivu, tu iz komšiluka- šta ako se samo o trećoj osobi priča, a šta ak jedno od vas dvoje želi treću osobu pored sebe, u akciji?

Apsolutno ništa nemam protiv ljudi koji su u tom fazonu. To mi je više OK od laganja. Samo kažem da meni ta priča nije interesantna.
Ti bar možeš da definišeš to osećanje

Ne mogu se zareći da ću ovako razmišljati i za deset godina. Ali sada sam zaista srećan.
madam_mym madam_mym 13:02 15.02.2009

Re: razmišljala sam

Apsolutno ništa nemam protiv ljudi koji su u tom fazonu. To mi je više OK od laganja.

swing je u modi valjda, ali čujem da mnoge žene kažu da swinguju da ih muževi ne bi varali - kao, bolje da znam, da je to pod mojim budnim okom, a istovremeno i sebi dajem za pravo to isto. ne slažem se sa tim. I , ako bih da swingujem - dolazi samo soft swing u obzir. Nikakav dodir sa strancima, samo malo egzibicionizma
jao što sam indisketna, oprostite
libkonz libkonz 13:06 15.02.2009

Re: razmišljala sam

jao što sam indisketna, oprostite

Hvala na otvorenosti!
Nikakav dodir sa strancima, samo malo egzibicionizma

znači da si ipak odredila granice.
madam_mym madam_mym 22:10 15.02.2009

Re: razmišljala sam

znači da si ipak odredila granice.

jesam - uzajamno poštovanje granica se podrazumeva
libkonz libkonz 22:12 15.02.2009

Re: razmišljala sam

uzajamno poštovanje granica se podrazumeva

Meni je to sasvim OK. Ako vas dvoje pronađete zajednički jezik u uključivanju drugih ljudi, ne vidim tu ništa loše.
mashha mashha 12:48 15.02.2009

Švaleri

Šta je gori osećaj za ženu: Da ju je muž prevario sa drugom ženom ili da je pokušao to da uradi i bio odbijen?

Da ju je prevario/pokušao sa drugim muškarcem
libkonz libkonz 12:57 15.02.2009

Re: Švaleri

Da ju je prevario/pokušao sa drugim muškarcem


niccolo niccolo 13:34 15.02.2009

Re: Švaleri

Da ju je prevario/pokušao sa drugim muškarcem



Respect za Mashhu!
saphiria saphiria 19:36 15.02.2009

Švaleracija u pokušaju

Smatrate li prevarom sajber seks, novotariju sve prisutniju kod nas? Ili razmenu maštovitih SMS-ova? Možda tajni e mail kontakt sa bivšom velikom ljubavi? Gde je ta linija koja označava granicu zezanja i prevare?

Sam čin - prevara - svi odlično znamo šta znači.
Prema tome virtuelna preljuba je nemoguća (barem za sada)
E, sada da li flert koji se preko neta desi, pomogne u rađanju jedne nove veze koja će na kraju doprineti da stvarno dođe do preljube ili prevare - velika je istina...
libkonz libkonz 19:40 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Sam čin - prevara - svi odlično znamo šta znači.

Ne slažem se. Tanka je linija kada se prelazi u preljubu, ali gde se ta linija nalazi?
saphiria saphiria 19:45 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

libkonz
.... ali gde se ta linija nalazi?


... pa rekla bih da se ta linija nalazi u

a prevara valjda podrazumeva fizički kontakt , ako se dobro sećam
libkonz libkonz 19:49 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

... pa rekla bih da se ta linija nalazi u

a prevara valjda podrazumeva fizički kontakt , ako se dobro sećam

Ove dve rečenice su ti kontradiktorne.
Ako je linija u srcu, onda je pomisao na prevaru - prevara. A i fizički kontakt je širok pojam. I držanje za ruke je fizički kontakt.
reanimator reanimator 20:06 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

libkonz
I držanje za ruke je fizički kontakt.

I predstavlja ozbiljniju prevaru od sexa...pod uslovom da uopšte može da se pravi bilo kakva kategorizacija prevare.
libkonz libkonz 20:08 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

kategorizacija prevare.

re, ne tražimo kategorizaciju. Tražimo granicu, kada počinje prevara.
saphiria saphiria 20:11 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

ček, ček PreCedniče,
virtuelna prevara ispada da je prava? ispade mnogo ozbiljnije flertovati na netu nego imati švalera uživo

reanimator reanimator 20:15 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

libkonz
kategorizacija prevare.

re, ne tražimo kategorizaciju. Tražimo granicu, kada počinje prevara.

Izvinjavam se.
Počinje u trenutku kada ti se nivo ispunjenja spusti ispod nivoa potreba, do mere da te maštanje o promeni ne zadovoljava.
reanimator reanimator 20:18 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

saphiria
ček, ček PreCedniče,
virtuelna prevara ispada da je prava? ispade mnogo ozbiljnije flertovati na netu nego imati švalera uživo


Nije prevara, ali je ozbiljan signal :)
niccolo niccolo 20:20 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Počinje u trenutku kada ti se nivo ispunjenja spusti ispod nivoa potreba, do mere da te maštanje o promeni ne zadovoljava.

Hm, odlična definicija...
libkonz libkonz 20:28 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Počinje u trenutku kada ti se nivo ispunjenja spusti ispod nivoa potreba, do mere da te maštanje o promeni ne zadovoljava.

Re, čoveče, ode ti u filozofe. Lepo razmišljanje.
Healer Healer 21:26 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

A bem li ga... ranije sam mnogo razmišljao o prevari i kako je definisati:

A) neiskrenost?
B) neiskrenost?
C) neiskrenost?

Hm, tu teške filozofije, plašim se, ne pomažu... meni se čini da je u pitanju komunikacija među ljudima - partnerima. I možda ne bi bilo loše kada bi neko mudar otvorio školu za to. Imali bi gde da naučimo da komuniciramo sa samamima sobom i ljudima koje volimo. Meni se dešavalo da na prevaru pomislim, pa čak i krenem da je realizujem kada sebe u vezi dovedem do granice potpunog zatvaranja, propuštajuči priliku (dal' iz inata ili straha) da otvoreno popričam o tome šta mi smeta, šta me povređuje, šta želim da promenim u vezi, etc.

Čini mi se da ovi što mnogo filozofiraju na temu prevare nikada nisu ni stigli da otvoreno i iskreno popričaju sa samima sobom i sa onom/onim sa kojima (ako?) dele sebe i svoja osećanja.

Ponekad se u prevaru krene iz straha da se jedan ne-dobar odnos okonča...
libkonz libkonz 21:47 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Doktore, slažemo se da je ključ uspešne veze dobra komunikacija, isto tako i da je jedan od motiva ulaska u drugu vezu potajna želja za raskidom trenutne.
Što se tiče granice gde flert ili zabava prelazi u prevaru, čuo sam čak mišljenje da je prevara i pogledati drugu ženu, sa čim se apsolutno ne slažem, čak to smatram smešnim. Sa druge strane i komentar jednog mog poznanika da poljubac sa drugom ženom nije prevara za mene je takođe pogrešan.
A što se tiče gorepomenutog primera kada odbijen muškarac smatra da nije napravio prevaru, to mi je tek budalaština. Iskreno, neuspešni švaleri su meni predmet podsmeha.
Možda će nekome ovo što ću reći ispasti smešno, ali teže bih pogledao u oči svoju ženu da pokušam da je prevarim, a budem odbijen, nego da to stvarno učinim.
Međutim, mi još nemamo odgovor na pitanje gde prevara počinje.
niccolo niccolo 21:51 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

ali teže bih pogledao u oči svoju ženu da pokušam da je prevarim, a budem odbijen, nego da to stvarno učinim

Hm, mislim da se slažem...
Healer Healer 21:58 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Međutim, mi još nemamo odgovor na pitanje gde prevara počinje.

Mislim da je sasvim jasno gde ona počinje - u nama (koliko god ovo zazvučalo kao blond moment)
Ovo nije mišljenje doktora, da se razumemo.
Ovo je mišljenje običnog čoveka koji je mnogo puta imao posla sa potrebom da prevari - iliti posla sa samim sobom.

Sama pomisao na prevaru, po meni, je već signal da nešto nije u skladu sa našim očekivanjima. Tada je logično, na početku, preispitati sopstvena očekivanja i osećanja - jer od sebe je naj-fer krenuti (ipak je prevara u mojoj glavi). A posle, gde te razmišljanje odvede - na kraju do partnera, ukoliko ti je uopšte i stalo da odnos popraviš i razvijaš.

I ne, ne mislim da je nužno značajno definisati granicu i gde to prevara počinje. Pogotovo što preti opasnost da se pretrči preko uzroka same prevare. A on je mnogo značjaniji od definicije iste. Problem je i u tome što ljudi, čini mi se, mahom u odnose ulaze ubeđeni u ono 'štajetuje' propuštajući da vide širu sliku samog odnosa - prirode. Jer, odnosi nam služe da rastemo i da se razvijamo u dvoje. Ja to nekako tako vidim. A to nije ni malo lak posao - čak najteži od svih, čini mi se...
libkonz libkonz 22:07 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Sama pomisao na prevaru, po meni, je već signal da nešto nije u skladu sa našim očekivanjima. Tada je logično, na početku, preispitati sopstvena očekivanja i osećanja - jer od sebe je naj-fer krenuti (ipak je prevara u mojoj glavi). A posle, gde te razmišljanje odvede - na kraju do partnera, ukoliko ti je uopšte i stalo da odnos popraviš i razvijaš.

da se pretrči preko uzroka same prevare


odnosi nam služe da rastemo i da se razvijamo u dvoje.

Dobro kažeš.
Healer Healer 22:19 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Dobro kažeš.

Jedino što sigurno znam jeste da mi obično svu pažnju okupira razmišljanje o uzroku a ne posledicama.
I priznajem, nije uopšte lako ići tim redosledom...
Otuda valjda i površnost 'neuspelog švalera'...
madam_mym madam_mym 22:20 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

libkonz
.... ali gde se ta linija nalazi?



... pa rekla bih da se ta linija nalazi u

u srcu, tačno. Ako on u srcu oseća da želi tu drugu osobu, nema veze što to tehnički nije izveo -na primer zato što ta osoba živi na 300km udaljenosti, pa im treba malo vremena i para za organizaciju.

a prevara valjda podrazumeva fizički kontakt , ako se dobro sećam
Ne, za mene ne, prevara je za mene kad mi ne govoriš o svojim željama i potrebama, a imaš ih, i da ti se "namesti prilika" - ostvario bi te svoje želje. Ko kaže da ti ja ne bih pomogla, i da bih osujetila ostvarenje tvojih želja? Ako si siguran da te ja volim, i da to zaslužuješ, odakle ti da misliš da ću da ti uskraćujem zadovoljstvo, ili makar novo iskustvo?

ovo je samo moj stav, ne mora da bude da je ispravan
madam_mym madam_mym 22:22 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

.. pa rekla bih da se ta linija nalazi u

a prevara valjda podrazumeva fizički kontakt , ako se dobro sećam


Ove dve rečenice su ti kontradiktorne.
Ako je linija u srcu, onda je pomisao na prevaru - prevara. A i fizički kontakt je širok pojam. I držanje za ruke je fizički kontakt.

libkonz libkonz 22:23 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

nije uopšte lako ići tim redosledom...

ispravan put obično jeste teži.
libkonz libkonz 22:25 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Ako on u srcu oseća da želi tu drugu osobu, nema veze što to tehnički nije izveo -na primer zato što ta osoba živi na 300km udaljenosti, pa im treba malo vremena i para za organizaciju.

Onda ako nešto uradi bez i malo emocija, onda to nije prevara?
madam_mym madam_mym 22:29 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Jer, odnosi nam služe da rastemo i da se razvijamo u dvoje. Ja to nekako tako vidim. A to nije ni malo lak posao - čak najteži od svih, čini mi se...


madam_mym madam_mym 22:36 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Onda ako nešto uradi bez i malo emocija, onda to nije prevara?

e, vidiš, ni na kraj pameti mi nije da bi neko nešto uradio bez emocija! Što da radi nešto bez emocija "sa strane"'? Pretpostavljam da već kod kuće to ima, to bez emocija. Ne znam, lupam, zbunila sam se. Misliš, ono - extra riba, k'o grom, ko bi je odbio, zar da ispadne šonja? Pa to i da mu se oprosti?
libkonz libkonz 22:42 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Misliš, ono - extra riba, k'o grom, ko bi je odbio, zar da ispadne šonja? Pa to i da mu se oprosti?

Ili to ili nova iskustva, nešto što nema kući
madam_mym madam_mym 22:50 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Ili to ili nova iskustva, nešto što nema kući
joj, lib, ne znam.......posle bitke svi su generali, daj da vidimo šta do bitke dovodi, uzroci me zanimaju, a ne posledice, od uzroka zavisi da li će do prevare uopšte da dodje, i da li će biti oproštaja ako do prevare dodje. I - šta je prevara, niko se baš ne izjašnjava, samo nas nekoliko, kao da svi beže od ove teme?!
libkonz libkonz 22:55 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

kao da svi beže od ove teme?!

Nezahvalna je tema za priču. Tebi puno hvala za otvorenost.
A uzroci? Počinju od loše komunikacije.
madam_mym madam_mym 22:58 15.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Nezahvalna je tema za priču. Tebi puno hvala za otvorenost.
A uzroci? Počinju od loše komunikacije.

nema na čemu, i drugi put
ines08 ines08 02:16 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Healer

Sama pomisao na prevaru, po meni, je već signal da nešto nije u skladu sa našim očekivanjima. Tada je logično, na početku, preispitati sopstvena očekivanja i osećanja - jer od sebe je naj-fer krenuti (ipak je prevara u mojoj glavi). A posle, gde te razmišljanje odvede - na kraju do partnera, ukoliko ti je uopšte i stalo da odnos popraviš i razvijaš.

I ne, ne mislim da je nužno značajno definisati granicu i gde to prevara počinje. Pogotovo što preti opasnost da se pretrči preko uzroka same prevare. A on je mnogo značjaniji od definicije iste. Problem je i u tome što ljudi, čini mi se, mahom u odnose ulaze ubeđeni u ono 'štajetuje' propuštajući da vide širu sliku samog odnosa - prirode. Jer, odnosi nam služe da rastemo i da se razvijamo u dvoje. Ja to nekako tako vidim. A to nije ni malo lak posao - čak najteži od svih, čini mi se...


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:03 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Možda će nekome ovo što ću reći ispasti smešno, ali teže bih pogledao u oči svoju ženu da pokušam da je prevarim, a budem odbijen, nego da to stvarno učinim.

ovo je zbog toga sto ne mozes da podneses da si odbijen. ovo nema veze sa tvojom zenom vec sa tim sto si ti odbijen i tu dolazimo do tvog ega. nije te briga sto si pokusao da prevaris zenu vec ti je muka sto te ta druga odbila. da si uspeo u prevari lakse bi pogledao svojoj zeni u oci!!! dokaz da je tebi bitno samo osvajanje. veoma nezrelo.
libkonz libkonz 15:18 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

dokaz da je tebi bitno samo osvajanje. veoma nezrelo.

Nisam mislio na sebe kada sam komentarisao. Stvarno ne postoji želja kod mene za varanjem. Ali imam poznanike koji varaju svoje žene i one koji to pokušavaju, a ne uspevaju. Ovi drugi su mi nekako jadni.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:30 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

ma znam da je bilo uopsteno al sam posla od tvog citata:
Možda će nekome ovo što ću reći ispasti smešno, ali teže bih pogledao u oči svoju ženu da pokušam da je prevarim, a budem odbijen, nego da to stvarno učinim.
pa zato sam rekla to sto sam rekla. to je tvoje razmisljanje.
libkonz libkonz 15:34 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

to je tvoje razmisljanje

to jeste moj stav. em bih je ponizio prevarom, em dodatno ponizio što nisam dovoljno dobar ni da je prevarim.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:54 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

to jeste moj stav. em bih je ponizio prevarom, em dodatno ponizio što nisam dovoljno dobar ni da je prevarim.

nemas sto ti nju da ponizavas. sam sebe ponizavas. ona nije nista lose uradila pa da bude ponizena. tvoje delo-tvoje ponizenje. svako nosi svoje delo na svoja ledja.
margos margos 16:19 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Ali imam poznanike koji varaju svoje žene i one koji to pokušavaju, a ne uspevaju. Ovi drugi su mi nekako jadni.

Jbg, meni ovo smešno, tj odmah sam snimila ceo crtani film u glavi....:))))

Pitanje je da li zaista pokušavaju ili se prave kako bi bili IN i u trendu, a zapravo nemaju ni jedan drugi razlog za prevaru. Zamišljam nekog baticu kome su napunili uši svojim lovačkim pričama - pa ko veli - ajd i ja ću, a nije, mukica, za to.

libkonz libkonz 16:27 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

meni ovo smešno

omega68 omega68 22:29 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

Zamišljam nekog baticu kome su napunili uši svojim lovačkim pričama - pa ko veli - ajd i ja ću, a nije, mukica, za to.

E Margita to bi trebalo da budem ja, ali zamisli Pavijana koji ni to nije u stanju...
margos margos 23:02 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

ali zamisli Pavijana koji ni to nije u stanju...

Ma to bi bilo k'o kad bih se ja pravdala da ne umem da bijem... 'ajde bre, Omego, što reče Višnja, saberi se...:)))
omega68 omega68 23:12 16.02.2009

Re: Švaleracija u pokušaju

margos
ali zamisli Pavijana koji ni to nije u stanju...

Ma to bi bilo k'o kad bih se ja pravdala da ne umem da bijem... 'ajde bre, Omego, što reče Višnja, saberi se...:)))

Ma mogui i da se oduzmem, al ne vredi, volim svoju ženu pa to ti je.
Edit: Nego odoh na FB da se ne lože slobodne blogerke
dunja73 dunja73 00:46 16.02.2009

teska tema

Gde pocinje prevara - kod svakoga od nas razlicito ...

Ja polazim od toga da smo svi razliciti , i da konkretno imamo razlicite seksualne potrebe . Kada je prevara izvedena " iz ciste ljubavi prema seksu " to za mene nije prevara ...

Upustanje u avanture je vec pomalo ... prevara ..

Nikada ne bih volela da saznam da li me je muz prevario( seksualno sa drugom zenom ) , to je njegova privatnost .











madam_mym madam_mym 01:24 16.02.2009

Re: teska tema

Ja polazim od toga da smo svi razliciti , i da konkretno imamo razlicite seksualne potrebe . Kada je prevara izvedena " iz ciste ljubavi prema seksu " to za mene nije prevara ...

a ako podjemo od toga da do prevare dolazi zbog poremećene komunikacije i da je kontakt sa nekim uspostavljen zato što je pre svega dobar sagovornik, što zadovoljava potrebu za dobrom komunikacijom, a posledica toga bude produbljivanje odnosa - sve do sexualnog odnosa, koji dolazi kao vrhunac te komunnikacije?
dunja73 dunja73 01:40 16.02.2009

Re: teska tema

a ako podjemo od toga da do prevare dolazi zbog poremećene komunikacije i da je kontakt sa nekim uspostavljen zato što je pre svega dobar sagovornik, što zadovoljava potrebu za dobrom komunikacijom, a posledica toga bude produbljivanje odnosa - sve do sexualnog odnosa, koji dolazi kao vrhunac te komunnikacije?

Sigurno da je kod mnogih i to razlog , mada je to vec "trazenje" necega u nekome ... To je problem vec ..

Ja sam u mom komentaru mislila na sex kao potrebu ..

libkonz libkonz 09:02 16.02.2009

Re: teska tema

Nikada ne bih volela da saznam da li me je muz prevario( seksualno sa drugom zenom ) , to je njegova privatnost .

Kad su Lalu pitali šta bi najviše voleo, on je odgovorio da ga Sosa ne vara.
Ali, ako ga vara da on ne sazna.
margos margos 11:22 16.02.2009

Re: teska tema

Ali, ako ga vara da on ne sazna.

A ako pak sazna - da s' ne jedi.
libkonz libkonz 13:20 16.02.2009

Re: teska tema

A ako pak sazna - da s' ne jedi.

nadao sam se da će neko dopuniti. Svaka čast!
margos margos 13:33 16.02.2009

Re: teska tema

E pa, ja sam sve više k'o Lala.
Samo imam jednu veliku manu - sve čujem, sve vidim, a saznam na najneverovatnije načine.
libkonz libkonz 13:35 16.02.2009

Re: teska tema

a saznam na najneverovatnije načine

i posle ove rečenice da nas ostaviš bez objašnjenje. Pa ne može tako!
reanimator reanimator 13:42 16.02.2009

Re: teska tema

margos
sve čujem, sve vidim, a saznam na najneverovatnije načine.

To je zato što kopkaš :)
Ko kopka sazna i bude povredjen.
Ko ne kopka, nego se prepusti, ispadne glup u društvu, ali ima realne šanse da ostane nepovredjen :)
PS ovo je moj sebični pogled na vezu i odnose :)
reanimator reanimator 13:42 16.02.2009

Re: teska tema

libkonz
Pa ne može tako!

Ovo nisi smeo da joj kažeš. Sad će ti dokaže da može :)
libkonz libkonz 13:54 16.02.2009

Re: teska tema

Ovo nisi smeo da joj kažeš. Sad će ti dokaže da može :)

Ma Margita je OK. Neće ona da tera inat.
margos margos 14:44 16.02.2009

Re: teska tema

To je zato što kopkaš :)
Ko kopka sazna i bude povredjen.

Jel ovo od glagola 'kopati'?
reanimator reanimator 14:47 16.02.2009

Re: teska tema

margos
To je zato što kopkaš :)
Ko kopka sazna i bude povredjen.

Jel ovo od glagola 'kopati'?

Nešto te kopka..kreneš da "kopaš"..kopkati..kopati...kopkati...
Kako god da okreneš, svodi se na isto :)
margos margos 14:55 16.02.2009

Re: teska tema

Nešto te kopka..kreneš da "kopaš"..kopkati..kopati...kopkati...
Kako god da okreneš, svodi se na isto :)

Ok, jasno mi je sad šta si rekao.
Da, nekad me 'u glavi' kopka, pa privučem informaciju, ali najčešće mi dođe na tacni - bez prethodnog razmišljanja.
madam_mym madam_mym 18:35 16.02.2009

Re: teska tema


Kad su Lalu pitali šta bi najviše voleo, on je odgovorio da ga Sosa ne vara.
Ali, ako ga vara da on ne sazna.


a kad je Lala zatekao Sosu na delu, sa komšijom, on reče:
- Soso, odoh ja sad u kafanu, pa ako tamo pričaju ovo što sam ja sad ovdi vid'o, ta sve ću vas potamaniti!!!
libkonz libkonz 18:42 16.02.2009

Re: teska tema

- Soso, odoh ja sad u kafanu, pa ako tamo pričaju ovo što sam ja sad ovdi vid'o, ta sve ću vas potamaniti!!!

omega68 omega68 23:17 16.02.2009

Re: teska tema

Kada je prevara izvedena " iz ciste ljubavi prema seksu " to za mene nije prevara ...

Nemačka je čudo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana