Eksperimenti u blogovanju| Gost autor| Zabava| Život| Životni stil

Zašto ćutiš profesore nsarski?

NNN RSS / 15.02.2009. u 22:20

Ovo je eksperiment u blogovanju. (I sama se pitam kako je muž uspeo da me nagovori na ovo.)

 

Ovo nije blog o tome kako da prestanete da pušite. Ovo nije blog o tome zašto treba da prestanete da pušite. Ovo nije ni blog o tome kako sam ja prestala da pušim. Ovo je blog o tome kako sam  ja počela i zašto sam prestala da pušim. ..

            Na početku beše, naravno Classic.. prva kupljena kutija... Druga godina gimnazije, neki februar 1994. Zašto? Zato što je to bilo zabranjeno, zato što je to od malene odlikašice valjda trebalo da napravi zanimljivu ribu. Zato što su svi interesantni tipovi pušili. I njihove interesantne devojke. Zato što se time pokazivalo da nisi štreber, da nisi mamino i tatino đače. Zato što sam bila glupa. Najbolje od svega.. umalo da me ćale provali odmah. Ostao mi je onaj glupi celofan u džepu od jakne (njegove... bilo je zanimljivo i nositi veliku i mušku garederobu, božemesačuvaj!). Slagala sam bez da sam trepnula (ne ponosim se baš mnogo tom osobinom, ali znam lepo da lažem): -To je Ivanovo! (Ivan je komšija, godinu dana stariji sa kojim sam izlazila u grad povremeno). -A šta će kod tebe? - Pa znaš kako je.. niko nema para.. ako bi videli da ima celu kutiju, sve bi mu pokupili..ovako uzima jednu po jednu... Roditelji naravno uvek veruju u bolju varijantu, jer im je tako lakše. Na kraju, ne znam ni zašto sam se krila, oboje su pušili od prvih dana srednje škole i nisu u tome videli neki bauk.

            U narednim godinama, shodno pre svega finansijskim mogućnostima, menjale su se vrste cigareta... Bond, koji je goreo brže od petarde, LM, Memphis.. Ipak najduže sam se držala Winston-a 100s i Lucky Strike-a, takođe 100s.

 

           Kad je počelo bobmardovanje prvo sam kupila deset kutija tada aktuelnog Winston-a.. mislila sam da će mi biti dovoljno za tih nedelju dana. Kakav zajeb! Cigare su poskupele zilion puta za tih dva i po meseca, a uglavnom ih nije ni bilo. Na kućnom savetu jedno jutro, ćale je doneo odluku da od sutra više ne pušimo.. Baba, on, keva i ja izdelili smo Bond na ravne časti. Ja sam svoj deo onda morala da podelim sa mlađim bratom koji je tad bio u fazi krijem se od matoraca da pušim. Sutradan ujutru kad je ćale za doručkom počeo da grize ploču trpezarijskog stola, jednoglasno smo suspendovali prethodno donetu odluku i opet izdelili Bond koji je koštao kao da je punjen seckanim tartufima.. Dok komšinica koja radi na kiosku ne odvoji krišom neke domaće jeftine kad stignu.. E svašta smo tad probali.. Jedino što nisam mogla da podnesem bio je Partner.. Kakav užas.. Posle bombardovanja pojavilo se nešto što se zvalo Winsent..odlične cigare, ako volite ukus koprive. Pa onda cimerka iz Crne Gore dovlačila tone Brilliant-a za smešne pare. Dok se opet nismo malo "kovarnuli" i počeli da kupujemo pristojne cigare. Eh, da smo znali koga i šta finansiramo..

 

Lucky_Strike_Original_Red.gif

 

            Uživanje u cigaretama ne mogu da opišem. Jer se ne sećam šta to znači. Bilo je svega... Dobar osećaj zapaliti posle ručka, ili uz kafu, ili uz piće ... provod bez njih bio mi je nezamisliv. Jedno vreme sam zaista palila cigaretu čim otvorim oči.. I bili su mi smešni oni koji su pušili neke tanušne cigare sa ukusom mentola, čokoladnih bombona, šargarepe, bogtepitačega... Bila sam ponosna na svoje 100s.. prave cigare.

            Ali mogu da opišem kako je počelo da mi smeta što pušim. Toga se odlično sećam. Nikad se nisam nešto tripovala na bolesti od pušenja i koliko će mi skratiti život ova, i ova i ova i ... n-ta cigareta. Nikad nisam preračunavala koliko sam automobila, putovanja, cipela pretvorila u dim i pepeo. Zabrinjavalo me je što su žene, koje poznajem, koje su pušile, u 50. izgledale kao da imaju 60, a one koje nisu, su u 60. izgledale kao da imaju 50. A ja sam baš nešto (bila) ponosna na svoju kožu. Smetalo mi je što moja garderoba uprkos svim praškovima i omekšivačima (koji peru i u najtvrđoj vodi na svetu!), svim dezodoransima i parfemima uvek i isključivo mirisala na cigare. Osećala sam se kao idiot dok sam pred ulazak u Pionir ubacivala upaljač u patiku i kao još veći idiot kad sam tamo palila cigaretu dok oni momci trče dole po parketu. Nervirala sam se što jedva dočekam kraj i najboljeg filma i odmah istrčim napolje da zapalim. Nervirala sam se što se mrznem na terasi na 15. spratu u blokovima (duva k’o u ukrajinskim stepama) kod kumova nepušača sa dvoje male dece. Počele su da me nerviraju pune piksle.. previše zadimljene prostorije... Ali ropska priroda navike... Onda sam cigarete, koje sam spaljivala u količini od kutije i po do dve dnevno, počela da gasim napola.. Prvih par dimova bilo je u redu, a posle ...fuj.. Zašto nisam prestala odmah? Eeee... Zato. Što sam se bojala da će mi biti teško. Da neću umeti ujutru da ustanem i popijem kafu bez cigarete.. da će mi hrana biti manje ukusna.. da neću moći da se opustim i provedem kad izađem.. da će ne znam šta da mi se desi...Svašta! I tako sam pušila i nervirala se što pušim... I nisam smela/mogla (čitaj: htela) da prestanem..

 

Full_Ashtray.jpg

 

 

            Jedne večeri pre tačno dve godine i dva dana ugasila sam svoju poslednju cigaretu. Nikad posle nje više nisam zapalila nijednu. Osim u snu.. i budila se sva izbezumljena od straha: Ne, opet! Krizirala sam jednom, dva dana posle te poslednje.. Sedela sam sama na poslu 6 sati.. niko nije radio hvalabudi Danu državnosti. (Spaslo me znanje da koleginica u fijoci ima uvek rezervnu paklu i upaljač.. Jesu one smešne tanke i dugačke, al’ ko te pita.) Nije mi se desilo ništa strašno.. Ugojila sam se par kilograma, ali Žmu kaže da je to baš onih par koji su mi falili. Hrana ima isti ukus, kafa miriše jednako lepo, provod sa prijateljima je i dalje jednako dobar. A ja više nisam ROB. I jako sam ponosna na sebe zbog toga.

            Sad sam nepušač... ne osećam se čak ni kao bivši pušač. Ponekad se desi: svi izlaze iz busa... napolju je baš hladno.. ja ne moram.. više! Svadba.. ljudi iz dosade popuše po dve-tri kutije.. ja ne moram... više.. I srećna sam zbog sebe. Srećna sam i zbog Žmua koji je istrpeo sve te godine davljenja u dimu i verovao da ću jednom odustati. I zbog našeg Druškana, najviše.

            Je l’ bilo teško? Ni najmanje. Da sam znala da će mi biti  tako lako, uradila bih to čim sam počela da razmišljam o prestanku. Ali nisam...Niko ne zna. Dok ne proba(te)!

            ‘ajde da ne raspravljamo o tome da li pušenje izaziva sve bolesti obog sveta i da li pušače treba zatvoriti u neznamgde i kako su nepušači fašisti koji hoće da istrebe ove druge. Neka bude priča o odlukama koje su bile mnoge lakše ili mnogo teže nego što ste mislili da će biti. Jer sve su uglavnom takve, zar ne?

 

Biljana FN

 

PS. Pitate se zašto je ovo eksperiment? Zato što naslov nema ama baš nikakve veze sa tekstom. A naslov je baš takav zato  što je skoro cela (naša) VIP VIP lista objavila blogove u poslednjih par dana... osim profesora... pa eto... A i da vas "navučemo na čitanje".

I naravo posetite neVIP portal 8/52 !!!



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

scabies scabies 01:22 16.02.2009

Re: biljana

to je individualno. u mom slucaju je ta prica o umiranju.
Jbt, sybil, ja mislim (posle tvojih silnih komentara na temu) da ti sigurno neces umreti. Nikad!
sybil sybil 01:30 16.02.2009

Re: biljana

pazi moj tok. u blizoj porodici sam imala 2 smrtna slucaja raka (sestra od ujaka u 28. -oj , tetka u 51.-oj) nema veze sa pusenjem, ali taj uzas saznanja i uzas smrti sam povezala sa cinjenicom da je 87% slucajeva raka pluca zbog pusenja i tu mi se desio taj klik, kraj.
mislim, scabies, ne bih volela da umrem od raka, preferiram da umrem zdrava.
scabies scabies 01:39 16.02.2009

Re: biljana

sybil
pazi moj tok. u blizoj porodici sam imala 2 smrtna slucaja raka (sestra od ujaka u 28. -oj , tetka u 51.-oj) nema veze sa pusenjem, ali taj uzas saznanja i uzas smrti sam povezala sa cinjenicom da je 87% slucajeva raka pluca zbog pusenja i tu mi se desio taj klik, kraj.
mislim, scabies, ne bih volela da umrem od raka, preferiram da umrem zdrava.
Izvini, ako sam preterala... Nisam imala losu nameru...
sybil sybil 01:41 16.02.2009

Re: biljana

ma nema problema, nisi preterala, sve ok.
samo kazem zasto sam osetljiva po tim pitanjima.
scabies scabies 01:44 16.02.2009

Re: biljana

sybil
ma nema problema, nisi preterala, sve ok.
samo kazem zasto sam osetljiva po tim pitanjima.
Pa ja se i izvinjavam jer sam shvatila da si osetljiva po tim pitanjima...
sybil sybil 02:36 16.02.2009

Re: biljana

scabies

sybilma nema problema, nisi preterala, sve ok.samo kazem zasto sam osetljiva po tim pitanjima. Pa ja se i izvinjavam jer sam shvatila da si osetljiva po tim pitanjima...

prihvaceno.
Kazezoze Kazezoze 12:57 16.02.2009

Re: biljana

sybil
Mislim da je za prestanak pusenja samo potrebno da nekako dodje do svesti (ne moze odjednom, mora postepeno): to je stetno, sto da umrem od raka. posle je sve lako.

loader loader 01:02 16.02.2009

A zavijanje cigareta?

Naročito tokom rata. Ovaj ti je pravi, makedonski, ovaj ti je crnogorski... Preprodavci su kao znali i hemijski sastav, do detalja. Naravno, tu su i papirići za zavijanje.

E, sad, u samom zavijanu i jeste poenta. Gomila ljudi je nabavljala taj duvan sa improvizovanih tezgi, i papiriće, ali je velika većina njih već nakon dva-tri dana mučenja - prosipanja duvana, lizanja listića, vlaženja preosušenog duvana... - dizala ruke i nanovo kretala da se dovija za onu optimalnu dnevnu količinu cigareta jureći neke snalažljive poznanike, čekajući u redovima, zagledajući kod nestalnih uličnih preprodavaca...
NNN NNN 01:31 16.02.2009

Re: A zavijanje cigareta?

Kad se samo setim, na šta su sve pušači spremni...(svašta smo viđali),
loader loader 01:49 16.02.2009

Re: A zavijanje cigareta?

Neki od ovih što su zavijali skupljali su pikavce, da bi ih prilikom zavijanja umetali u papirić i dobili formu što približniju pravoj cigareti. radilo se to i zbog manje pljuckanja usitnjenog duvana prilikom pušenja, i zbog manje ljutine u ustima i plućima. Ma, radilo se svašta.
NNN NNN 01:55 16.02.2009

Re: A zavijanje cigareta?

Ma, radilo se svašta.

Naši drugari nabavili su punu kesu nekog nedajbože ljutog duvana (poreklom iz Bugarske) i mašinicu za zavijanje... Pa pre nego što krenu negde odvoje jedno sat-dva da zaviju koliko im treba.. Duvan je bio toliko loš da je nadtrajao bombardovanje, a dalja sudbina mu je nepoznata.
BFN
constrictoria92 constrictoria92 04:10 16.02.2009

Grrrrrrrr!

Eto, jedan dan me nema na blogu i ne postizavam da iščitam sve blogove, a kamoli da komentarišem....
Mada, kad su cigare u pitanju...
Cigarete redovno ostavljam: pored kreveta, na sto, pored TV-a, na policu, u torbu...
NNN NNN 04:44 16.02.2009

Re: Grrrrrrrr!

Zar i ti sestro slatka?
milosib92 milosib92 09:31 16.02.2009

Do sada isto

Počinje da me nervira sve ono što je i vas, pa možda odlučim da prestanem. Ko zna.

Baš sam se lepo nasmejao čitajući sve ovo iznad.
NNN NNN 12:14 16.02.2009

Re: Do sada isto

Počinje da me nervira sve ono što je i vas, pa možda odlučim da prestanem. Ko zna.
To je prvi korak, a ako se još neko nervira...
myredneckself myredneckself 09:42 16.02.2009

Ehhh...

ne smem da zucnem...džarim k'o Ture kutiju na dan, i nisam ni pokušala da ostavim duvan, sve se bojim neuspeha, a recidiv mi je odvratan, sumnjam u sebe što se ostavljanja duvana tiče...znači još nemam odluku, nažalost
NNN NNN 12:17 16.02.2009

Re: Ehhh...

ne smem da zucnem...džarim k'o Ture kutiju na dan, i nisam ni pokušala da ostavim duvan, sve se bojim neuspeha, a recidiv mi je odvratan, sumnjam u sebe što se ostavljanja duvana tiče...znači još nemam odluku, nažalost
Gospodžo, ako Vam ne smeta, ne moraš ni dostavljaš duvan
myredneckself myredneckself 22:29 18.02.2009

Re: Ehhh...

Gospodžo, ako Vam ne smeta, ne moraš ni dostavljaš duvan

Gazda, ako vi kažete...oma ću te stavim u VIP VIPOVA, i vas i tvoju gospodžu
NNN NNN 23:05 18.02.2009

Re: Ehhh...

u VIP VIPOVA, i vas i tvoju gospodžu

Fala, onoliko!
gospodža BFN
jednatanja jednatanja 10:35 16.02.2009

Eh

tema ti se pretvorila u pusacko caskanje, a mi nepusaci stojimo zajedno sa njima napolju na -2 sa rukama u dzepovima i dobacujemo nesto kao pametno....

Pusila jedno vreme (mada nikad nisam bila pravi pusac), ali otkad sam s mojim zmu-om, njemu je i najlepsa zena sa cigarom big turn-off...logicno, nisam htela da mu se zgadim. stoga i preporuka!
NNN NNN 12:19 16.02.2009

Re: Eh

tema ti se pretvorila u pusacko caskanje, a mi nepusaci stojimo zajedno sa njima napolju na -2 sa rukama u dzepovima i dobacujemo nesto kao pametno....
Ovo me podseća na mlados': u nekom lokalu oko 120% ljudi pušu, a ja na svakih 2 minuta izlazim na minus da udahnem (svež) vazduh!
Hvala na razumevanju
papaja papaja 10:39 16.02.2009

Easy way..

Prva pakla koju sam kupio i popusio - plavi Ronhill.
Posle toga raznorazne cigare, u vojsku otisao sa boxom Drine, tamo pusio raznorazne cigare - kvalitetne i mnogo manje kvalitetne,bila je 1993. i bilo je to veoma zanimljivo vreme
U rat '99 poneo sam boks Laki Strajka, kratki tvrdo pakovanje, tamo se odusevio kad sam cuo da vojska
pored hrane dobija i cigarete ,
dobijali smo svakog drugog dana razlicite od Formule do nekih sa americkom zastavom .
Onda sam standardno pusio Laki do pre 2 godine, kad mi je devojka rekla kako bi bilo lepo da prestanemo da pusimo, kako je to stetno,bljak ...
I eto ja vise od dve godine ne pusim, lepo mi je , kao da nikad i nisam pusio,ali ne smaram nikoga da
treba da prestane i da je pusenje lose i ...


Jovana ponovo pusi i kuka kako je to odvratno i sranje i stetno i kako ce sutra da prestane..

NNN NNN 11:53 16.02.2009

Re: Easy way..

ali ne smaram nikoga da treba da prestane i da je pusenje lose i ...

Jes', pa da nas Teodora sve pobije i šutne u cevanicu ..
BFN
teodorakaze teodorakaze 12:14 16.02.2009

Re: Easy way..

Jovana ponovo pusi i kuka kako je to odvratno i sranje i stetno i kako ce sutra da prestane..

eeeeeee, ljubav je to
teodorakaze teodorakaze 13:49 16.02.2009

Re: Easy way..

Jes', pa da nas Teodora sve pobije i šutne u cevanicu ..
BFN

Jaaaaaaa?? Ma neeeee. Ja sam sedirana cigaretama. Odgovaram samo na izazove

Ja sam pocela da pusim sa 13, 14 godina, sa sadasnjom kumom, i to krisom, jer nas je bilo blam. Tako da kod mene nije bilo pitanje uklapanja u drustvo (naprotiv), vec radoznalost. Secam se letnje baste KM-a. Sedimo pola sata, pa izadjemo u park kod bioskopa da popusimo, i tako u krug. U pitanju je bio sarajevski Bond, meko pakovanje. U medjuvremenu sam pusila sve i svasta, ali sam uvek ( i to su svi oko mene znali) imala cigarete kod sebe. I sad uvek imam rezervnu paklicu u fioci.

Do sada mi nije padalo na pamet da ostavljam cigarete, osim u jednom trenutku, iskljucivo zbog finansijskih faktora, ali sam onda odlucila da je to nedostojan razlog. Generalno uzivam u citavom cinu trosenja cigarete. Usled teskog pusackog staza i dnevne kolicine duvana, mirise slabo osecam, pa tako i ovaj duvanski na sebi. Iskreno, ne znam cime bih se zabavila umesto cigareta - hrana mi je sasvim drugacije zadovoljstvo, a sve sto se radi rukama, najvise volim da radim sa cigaretom.

Mozda ce i meni jednog dana doci "ostavljacka" inspiracija. Sasvim sigurno je daleko lakse ostaviti cigarete ako postoji dobra motivacija, sta god ona bila.

I za kraj - odluka za koju sam mislila da ce biti teza nego sto je bila - da odem iz Srbije. No nikad se ne zna kad ce da me 'sobali' gastoska tuga. Al' i onda cu morati da pripalim, da se utesim.

Na kraju, evo jedna za Bilju:





NNN NNN 14:02 16.02.2009

Re: Easy way..

a sve sto se radi rukama, najvise volim da radim sa cigaretom.

E sad, pa nije baš sve...
odluka za koju sam mislila da ce biti teza nego sto je bila - da odem iz Srbije
samo si dala odgovor na to:
Sasvim sigurno je daleko lakse .... ako postoji dobra motivacija, sta god ona bila.
.. A sa slikom, gde me nadje: em cigare, em beo filter, em dinja... jedna od retkih stvari (pored boranije) koju nikako da projedem.
BFN
teodorakaze teodorakaze 16:14 16.02.2009

Re: Easy way..

E sad, pa nije baš sve...

Pa nemoj sad da sitnicaris, dal' je 'uz' ili 'posle' nije vazno, vazno je da volem.


A sa slikom, gde me nadje

Pa bas sam se trudila da nadjem - imam na kompu jednu sa raznoraznim ukusima/aromama, ukljucujuci 'pina colada', 'coffee' itd., al ne umem da metnem ovde fotke sa kompa
NNN NNN 16:42 16.02.2009

Re: Easy way..

imam na kompu jednu sa raznoraznim ukusima/aromama, ukljucujuci 'pina colada', 'coffee' itd.
A je l' ima sa ukusom bUranije? To bi bila divna prevencija
teodorakaze teodorakaze 18:09 16.02.2009

Re: Easy way..




Brooklyn Brooklyn 10:54 16.02.2009

*

e, da si ti neki karakter bila bi ko ovaj: Gaunt Patrick Swayze defiantly chain-smokes as he battles cancer
NNN NNN 12:22 16.02.2009

Re: *

Neka hvala!
Filip2412 Filip2412 19:42 16.02.2009

...

nikad nisam pusio mnogo. pola pakle dnevno i i jednom periodu skoro paklu dnevno... tako recimo 5 godina

nesto vise od 2.5 godine vec prakticno ne pusim, sto znaci nisam kupio cigarete :) ali zapalim ponekad sa prijateljima jednom mesecno mozda. Medjutim kako vreme prolazi, evo vec je skoro 3 godine kako ne pusim aktivno, primetio sam da je moja reakcija na cigaretu sve gora i gora

Evo preksinoc, popusio sam dve cigarete i sutradan sam bio nikakav, muka mi celog dana. Ne znam o cemu se radi, ove Kanadske cigarete jesu odvratnjikave ali opet da sam toliko osetljiv ne kapiram. Ponekad pozelenim od jedne cigarete. To je je kao neka navika kojoj volim s nostaligijom da se vratim ko sto rekoh jednom u mesec dana jer ima puno stvari kao sto je caskanje ispred kafica, druzenje... koje se vezuju za cigaretu i to je ono sto me vuce, ne sam ukus duvana :)

Zavisnost nemam tako da mi to nije problem da zapalim ponekad ali sve groznije se osecam kada uvucem dim postaje totalno odvratno. Pocecu ko jedan moj prijatelj, on sa kolegama izadje ispred firme oni zapale a on im samo pravi drustvo za caskanje :)
dunja73 dunja73 22:02 16.02.2009

Re: ...

jao ovde ima dima , duvanskog....Volim zapaliti sa prijateljima , uvece negde , ali nisam nikada bila zavisnik ..Jednostavno mi casa pica ima lepsi ukus uz cigaretu... Koliko me nerviraju "borci protiv pusenja" toliko isto i oni sto "ne ispustaju " iz ruke ..
Volim nase cigare iz Srbije ,ustvari Ronhil i Eve
NNN NNN 23:20 16.02.2009

Re: ...

jer ima puno stvari kao sto je caskanje ispred kafica, druzenje... koje se vezuju za cigaretu i to je ono sto me vuce, ne sam ukus duvana

Veruj mi, to je sve i dalje isto.. i bez duvana.. Provereno. I pivo ima lepši ukus.
BFN
NNN NNN 23:27 16.02.2009

Partner

Jedino što nisam mogla da podnesem bio je Partner
A sada je potpuno suprotno!

Otišao sam u šetnji...
112358oo 112358oo 09:06 17.02.2009

***

I naravo posetite...



a sad, da zapalim jednu...
NNN NNN 09:51 17.02.2009

Re: ***

NNN NNN 11:21 17.02.2009

Re: A ovaj...

Ovo nije ni blog o tome kako sam ja prestala da pušim. Ovo je blog o tome kako sam ja počela i zašto sam prestala da pušim. .. Nisi pratio na času, sine Wlajco! A i ne' da reklamiram! A da sam čitala, čitala sam.
BFN
scabies scabies 11:52 17.02.2009

Re: A ovaj...

Pa da ali jedan od razloga zasto si prestala da pusis jeste i taj sto si procitala knjigu... Nije da si sama resila i prestala.

Mozemo li znati koju knjigu? Da mi greskom ne padne u ruke...
teodorakaze teodorakaze 12:38 17.02.2009

Re: A ovaj...

wlayco04
Pomenu li onu literaturu il jok? Mislim, niko od nas (sada nepusaca) nije bez pomoci one knjige prestao da pusi zar ne?


Sektasi, kazem ja...
NNN NNN 12:59 17.02.2009

Re: A ovaj...

Nije da si sama resila i prestala

Mozemo li znati koju knjigu?

U mom slučaju knjiga nije zašto nego kako...Ja sam rešila, a knjiga mi je bila oslonac u tome. A nisam je pominjala da ne bi ispalo da je nešto reklamiram tako da ćete ostati uskraćeni za odgovor. (mož' na PP). A nije baš i da je svima pomogla?
Sektasi, kazem ja

Daleko bilo!
BFN
Kazezoze Kazezoze 15:25 17.02.2009

Re: A ovaj...

wlayco04
Pomenu li onu literaturu il jok? Mislim, niko od nas (sada nepusaca) nije bez pomoci one knjige prestao da pusi zar ne?

mozhe se prestati i bez knjige ili nekih drugih pomagala.
ja nisam koristio nishta. za biljanu ne znam.

edit:
sad prochitah da je biljana koristila knjigu.
NNN NNN 15:36 17.02.2009

Re: A ovaj...

mozhe se prestati i bez knjige ili nekih drugih pomagala.

Naravno! Iz ovog ugla sad mislim da mi je knjiga bila samo oslonac i onaj potreban trenutak u vremenu: kad završim čitanje, prestajem. Ali ne sporim da je bila veliki oslonac.
BFN
marco66 marco66 16:50 17.02.2009

Re: A ovaj...

Prestao sam da pusim pre 13 meseci. Slucajno, bez ozbiljne namere. Bio pusac 23 godine i jednog dana sam resio da cu pusiti samo kvalitetne cigare i to samo kada budem 100% zadovoljan sobom na svim poljima zivota, sto u prevodu znaci nikad vise
NNN NNN 17:04 17.02.2009

Re: A ovaj...

resio da cu pusiti samo kvalitetne cigare i to samo kada budem 100% zadovoljan sobom na svim poljima zivota
Ja ti želim da opet propušiš!
licumurka licumurka 19:06 17.02.2009

imam nešto malo više

nepušačkog staža od tebe, ali svaku tvoju potpisujem...
ma šta potpisujem... ko da mi je iz usta uze...
sem lucky-a malo smo se razlikovale u ukusu, ali su razlozi isti
letos na exitu gledam svog čoveka (u to vreme je još pušio) i uzmem mu pljugu da je završim, ostalo par dimova....
lepo je bilo, pojačalo ceo doživljaj u svitanje

NNN NNN 19:18 17.02.2009

Re: imam nešto malo više

ko da mi je iz usta uze.

Šta, cigaretu?

BFN
licumurka licumurka 19:41 17.02.2009

pazi kad sam znala

da ćeš to da me pitaš...
i da, naravno da sam se upecala na nsarskog
NNN NNN 19:49 17.02.2009

Re: pazi kad sam znala

Budimac Budimac 11:35 18.02.2009

Dobila si

preporuku od jednog chain smoker-a
NNN NNN 12:48 18.02.2009

Re: Dobila si

Budimac
preporuku od jednog chain smoker-a

Preporuka za tekst od tebe je veeeelika kao kuća.
I kakav bre chain štatijaznam... kaži lepo:Pušim k'o Turčin!
BFN
Budimac Budimac 16:13 18.02.2009

Re: Dobila si

NNN

Preporuka za tekst od tebe je veeeelika kao kuća.
I kakav bre chain štatijaznam... kaži lepo:Pušim k'o Turčin!
BFN

Idi bre Biljana
Da, ko Turčin! Verovala ili ne nije mi palo na pamet
NNN NNN 16:22 18.02.2009

Re: Dobila si

nije mi palo na pamet

Najočiglednije stvari nam uvek nam nekako izmiču..
BFN
Ps. Čini mi se da se i u Tunisu kaže puši ko Turčin, (dakle nismo mi to izmislili, to opšteprihvaćeno u ovom delu sveta).
49 41 49 41 16:44 18.02.2009

Posluzite se

NNN NNN 17:16 18.02.2009

Re: Posluzite se

Hvala!
Dobar konjak zna baš da legne!
A cigare (koje su mi uvek bile prihvatljivije od cigareta) propuštam

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana