Mrzi me - učini me slavnim!

Queeria RSS / 05.09.2007. u 23:47

Piše: Boban Stojanović  

15.912.jpg

Sestre slatke i braćo rođena, već duže vreme imam potrebu da napišem jedan malograđanski blog, onako baš ogovarački, da popljujem sve redom (onako na Queeria način), al’ šta ćeš toliko mi dušica meka, sve ko pamuk & paperje.
No, nešto se ovih dana, kao i na ovo naše Kosovo, osuše se strvinari na mene, manje se plašim zemljotresa nego najrođenijih.
PS. Ovo je blog za uz kafu, kesu za farbanje kose, lak za nokte i neke gricklaice, pa izvolte, čujte moju muku...

Imao sam profesoricu srpskog u srednjoj školi, divna žena znala da podeli i po dvadeset kečeva na pismenom jer je 70% radova počinjalo istom rečenicom: Sedim u sobi i razmišljam... Eventualne razlike su bile da li je to popodne kišno ili nije.
No, ja zaista sedim u sobi i razmišljam: šta sam ja, ovako malen Bogu skrivio, te sam sve ko tele na vatrometini, vetrovi šibaju a ja ni napred ni nazad samo mučem?
I znate šta – ukapiram!
Majke mi, da crknem ako nije tako.
Ukapiram da je u pitanju ljubomora!!!
Što bi rekla Seka Aleksić: Ljudi ovde ne mogu da ti oproste uspeh. Isto rekle i Indira i Verica Rakočević – gola istina znači!

No, da se vratim na sebe.
I svoju muku.
Dakle, pitam ja sebe: a što da budu ljubomorni, nit’ imam šta god od D&G, nit se obuvam u Cesare Paciotti, nit’vozim Hummer, nit’kosu perem Evian vodom k’o Madonna devedesetih...

Ok, ima nekih stvari.
Stan mi je full super gajba, moj je.
Dečko mi je sladak k’o bombona.
Seksulani život (tako važan za nas surovo iskrene), više nego izdašan – radim šta ’oću, sa kim ’oću i koliko ’oću...Ako vas još nešto zanima možete das mi pišete na bobanqueeria@gmail.com, imam i one fotke (umetničke), imam i video snimke.
Pored dečka imam i mačku, potpuni chique + pali se na Peđicu, imam i tri papagaja, gomilu cveća (raritetnog i saksijskog), imam posao koji mi pruža priliku da putujem i družim se sa Jasminom Tešanović...ma milina...
Mislim da tu škripi – biti srećan peder u Srbiji?
Majke ti, ne mož’biti.
Ima sva ta paćenička strana, a ja nekako sa rečima sam Ok, nemam tu frku, ja sam GAY, ja sam dakle -veseo, vedar, šaren, nasmejan....može da me porazi samo ljudska glupost, strah mi uteruju mržnja i rat, na ostalo sam imun.
Imun sam na intelektualna izdrkavanja, na so called intelektualce i visokomoralne vlasnike etičkih principa.
Imun sam nacije, narode, velikosrpske pretenzije i vojnu snagu (bole me dal’ ima ko da nas brani, ja se ne zadevam ni sa kim), na crkve, vere, religije i sekte....
Imun sam zavidne, nezadovoljne, nedojebane, neostvarene, neafirmisane...
Posebno sam imun na one koji svoj ego hrane tako što druge dovedu na ivicu ludila, pa se onda žale kako su ovi prvi nasilni&agresvni....
Ipak, nisam imun na one koji mi diraju u slobodu, posebno onu koju sam teško osvojio...
Tu sam već netolerantan.
Sorry, ja sam antimilitarsita, nisam gandijevac (iako je Gandi cool), tako da ću se svim sredstvima i na sve načine boriti da sačuvam ono što sam stekao.
Jezik koji gradim sa svojim prijateljima, sitne nežnosti i notesi sa plišanim srcima, školjke i pužiće, fotografije, različita emotivna nasleđa i antifašizam, ma sve to tako zgurano u jedna koš, e to ne dam!
Nedavno sam se svojoj drugarici iz Bosne, žalio kako su mi pukle jedine patike koje imam, ona mi kaže: Ćut, bolan nisi bio izbjeglica. Ja sam od sih pobegla al’sam sebe sačuvala, da budem svoja!
Imam i jednog druga, emigrant u Španiji, došao iz Irana, nema ništa u životu, a bavi se aktivizmom, pomaže emigrantima iz Afrike, samo da sačuva slobodu...
Sedeći tako u fotelji sa početka priče, dolazim do zaključka koji me plaši – da mi se sputava i oduzima sloboda!
Ne mogu ja to, da dan i život sklapam od hiljadu pravila, dosta mi je što pazim na ulici i vodim računa da platim u prodavnici, ne treba mi više od toga.
Ne mogu da razmišljam o svakoj reči, jer je možda nepristojna, da li ću reći dupe, pa da se neko sablasni, u zemlji koja je počinila genocid.
Ne mogu da razmišljam da li je vatanje sa apsolutnim neznancem u nekom haustoru grešnije od ubistva u tom istom prostoru.
Ne mogu da razmišljam da li je biti narkoman, prostituka ili peder manje legitmno od biti Srbin, ma ne zanima me.
Jedino što me zanima je da živim svoju slobodu, da govorim o faktorima koji je pritiskaju i ne dozvolim nikome - pa ni onima koji mi se čine bliskim - da je diraju.
Svaka je sloboda teško osvojiva, a oni koji je ne osvoje gledaju kako da je otmu onima kojima to pođe za rukom.
Zato kažem dušanima: Iš od mene đavoli, ne kvart’e mi sreću!
I da znate još nešto, što me više mrzite učinićete me više slavnim!

Sve vas ljubi i grli,
Vaš Boban

Atačmenti

  • 15.jpg / 79.34 / KB image/jpeg

Tagovi



Komentari (278)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:12 06.09.2007

EVO GA:

Iš od mene đavoli, ne kvart’e mi sreću!




Gordana Vasić Gordana Vasić 00:38 06.09.2007

E vidiš...

Posebno sam imun na one koji svoj ego hrane tako što druge dovedu na ivicu ludila, pa se onda žale kako su ovi prvi nasilni&agresvni.... - ja na ove nisam imuna.
Nisam imuna na još neke na koje ti kažeš da jesi (preporuči nešto za imunitet).
Znači, treba imati nešto što se doduše ne plašim da izgovorim, ali ne volim pred javnošću i decom - da bi se napisao ovakav tekst. A ja tu zamenicu za hrabrost veoma cenim kod čoveka. Cenim i samosvest, borbu za sopstvenu slobodu, pravo da me ne zanima ono što zanima većinu, pravo da idem "putem kojim se ređe ide".
Elem, izgleda da ja tebe baš cenim Queeria. Pa ti sad vidi šta ćeš s tim hehe.
Na tvojoj temi o grafitima i Kosovu sam se zapravo i oglasila da bih branila svoje pravo da budem drugačija.
Sad, jes da nisam peder - nećeš mi zameriti, ti si čovek širokih shvatanja :) - ali se osećam drugačijom i takođe NE DAM svoje pravo na to.
Ne pristajem na kompromis sa zatucanošću, ograničenošću, atakom na drugog čoveka, agresivnošću zbog neslaganja, primitivizmom... Uh, kad se nešto presaberem, ima mnogo toga sa čim ne pravim deal.
Valjda me zbog toga do očajanja dovode tipovi koje si opisao, imam povremene napade Weltscmertz-a zbog njih.

Drago mi je što smo se malo upoznali.
vucko vucko 00:51 06.09.2007

Ćirilo i Metodije

Gordana, primeti molim te samo da naših drugara ovde na blogu iz Queeria udruženja ima komata dva:
- Boban, sa kojim sada pričaš
- Peđa, koji je pravio blog 1389.

Imaju unekoliko različit stil - Boban je ponekad preozbiljan, što ume da škodi imidžu
Gordana Vasić Gordana Vasić 01:04 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

vucko
Gordana, primeti molim te samo da naših drugara ovde na blogu iz Queeria udruženja ima komata dva:- Boban, sa kojim sada pričaš- Peđa, koji je pravio blog 1389.Imaju unekoliko različit stil - Boban je ponekad preozbiljan, što ume da škodi imidžu

Pa vidim ja da mi nešto nije jasno! I naočare sam stavila al ne vredi... primeti se novajlija, tkr. došljak, u stvari došljakinja. Ma, dodjoš bre! Šta ću? Obrukah se. Nisam još iščitala sve tekstove i biografije, a požurila sam da odgovaram.
Nije ni čudo što me ljudi ne vole.

Izvinjavam se celom udruženju Queeria, svima ponaosob i nadasve zahvaljujem Drugu Vucku što me je na vreme upozorio, jerbo sam mogla da napravim neki haos ovde.

vucko vucko 01:12 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

Ma, dodjoš bre! Šta ću? Obrukah se. Nisam još iščitala sve tekstove i biografije, a požurila sam da odgovaram.
Nije ni čudo što me ljudi ne vole.

Ko te ne voli - sram ga bilo
margos margos 01:22 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

''Ćirilo i Metodije''
Bravo Vučko!
:)))

Pošto sam postala fan Queerije - Bobane, vidimo se u Areni, u prvim redovima!
Gordana Vasić Gordana Vasić 01:26 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

vucko
Ma, dodjoš bre! Šta ću? Obrukah se. Nisam još iščitala sve tekstove i biografije, a požurila sam da odgovaram.Nije ni čudo što me ljudi ne vole.Ko te ne voli - sram ga bilo

Eh! Ljudi jedva čekaju da nekog ne vole, da ne kažem baš MRZE. Ne svi ljudi, naravno.
Neki jedva čekaju da nekoga vole.
Ja bih svaku priču uvek svela na to.
Evo, da ti se poverim, da ne čuje niko: pre dva dana sam plakala ko kiša (po ko zna koji put) zato što su ljudi zli.
I nikako, ali baš nikako mi nije jasno zašto je (i da li je) stvarno lakše mrzeti nego voleti; zašto je i da li je lakše poružnjivati svojim delima i rečima svet oko sebe nego ga ulepšavati; zašto je i da li je lakše biti grub nego obziran i saosećajan itd. itd.
I kada o tome razmišljam, na umu mi je sve - od grube reči, sasvim nehotice izrečene iz navike (strašna navika!), preko proletanja kolima ispred pešaka na pešačkom prelazu... do ubistava i ratova.
Ja nekako sve probleme koje vidim oko sebe vezujem samo za to opredeljenje.
Mislim da je i Boban o tome pisao. A, Bobane?

Stvarno, sram ih bilo, tamo neke. :-D
gogo gogo 01:42 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

Gordana Vasić
I nikako, ali baš nikako mi nije jasno zašto je (i da li je) stvarno lakše mrzeti nego voleti; zašto je i da li je lakše poružnjivati svojim delima i rečima svet oko sebe nego ga ulepšavati; zašto je i da li je lakše biti grub nego obziran i saosećajan itd. itd.


"it's easier to pull the trigger than play guitar.. easier to destroy than create.."
margos margos 01:52 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

Gordana Vasić

Eh! Ljudi jedva čekaju da nekog ne vole, da ne kažem baš MRZE. Ne svi ljudi, naravno.Neki jedva čekaju da nekoga vole.Ja bih svaku priču uvek svela na to.Evo, da ti se poverim, da ne čuje niko: pre dva dana sam plakala ko kiša (po ko zna koji put) zato što su ljudi zli.I nikako, ali baš nikako mi nije jasno zašto je (i da li je) stvarno lakše mrzeti nego voleti; zašto je i da li je lakše poružnjivati svojim delima i rečima svet oko sebe nego ga ulepšavati; zašto je i da li je lakše biti grub nego obziran i saosećajan itd. itd.I kada o tome razmišljam, na umu mi je sve - od grube reči, sasvim nehotice izrečene iz navike (strašna navika!), preko proletanja kolima ispred pešaka na pešačkom prelazu... do ubistava i ratova.Ja nekako sve probleme koje vidim oko sebe vezujem samo za to opredeljenje.Mislim da je i Boban o tome pisao. A, Bobane?Stvarno, sram ih bilo, tamo neke. :-D

Slušala sam jednog psihijatra koji je gorljivo pričao o ljubavi - ali je pored njega niste mogli OSETITI, pa sam, da prekinem njegovu tiradu, postavila pitanje 'Da li je tačno da sva naša ponašanja potiču od dve emocije, LJUBAVI i STRAHA?' Na moje iznenađenje, jednakom silinom je odgovorio (ono što nisam očekivala): 'DA... LJUDI VOLE IZ STRAHA.'' i nastavio da priča o strahu od samoće, o samicama po zatvorima kao 'najtežim oblicima kažnjavanja' itd itd...

Ne znam odgovor na pitanje 'zašto je lakše mrzeti nego voleti?'... možda nas ne uče dobro, pa eto, ni stručnjak se ne potrudi da poduči ljubavi... Kad pomenu negde 'put kojim se ređe ide' , setih se Pekove definicije 'ljudi laži' - reče da su to oni koji se uvek trude da izgledaju dobri, ali ne i da BUDU dobri.

Možda bi neko umeo stručno da nam objasni zašto je to tako.... ili da poverujemo Bobanu da je samo ljubomora u pitanju (pozivam se i na Indiru i ostale pouzdane izvore:)))

PS Izvini što sam prisluškivala tvoju 'u poverenju' priču.
Queeria Queeria 13:02 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

Draga Gordana,
meni se iz dosadašnjeg iskustva čini da ima previše onih ljudi koji ne mogu, ne umeju ili šta god da se izbore sa svojim potrebama i htenjima, pa mislim da upravo iz toga postaju ružni i zli.
Takođe. mene veoma tangira ta neka nepostojeća solidarnost u komunama koje su na različite načine "naše".
To ti je ono, Srbi se busaju u grudi ovde, za Srbe na Kosovu i nikada ne odu tamo.
Ovde da raščereče jedng geja na ulici,, nikada neće izaći 100 gejeva da protestvuju.
U tome je problem, svako je svoj u svojoj sobi, a oni koji su svoji i van tih zidova, oni stradaju, uslovno rečeno!
Ljubav,
Boban
Gordana Vasić Gordana Vasić 14:30 06.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

Queeria
Draga Gordana,meni se iz dosadašnjeg iskustva čini da ima previše onih ljudi koji ne mogu, ne umeju ili šta god da se izbore sa svojim potrebama i htenjima, pa mislim da upravo iz toga postaju ružni i zli.Takođe. mene veoma tangira ta neka nepostojeća solidarnost u komunama koje su na različite načine "naše".To ti je ono, Srbi se busaju u grudi ovde, za Srbe na Kosovu i nikada ne odu tamo.Ovde da raščereče jedng geja na ulici,, nikada neće izaći 100 gejeva da protestvuju.U tome je problem, svako je svoj u svojoj sobi, a oni koji su svoji i van tih zidova, oni stradaju, uslovno rečeno!Ljubav,Boban


Ma, ja se i u vezi sa tim stalno nešto pitkam. Svaki čovek je jedinstvena kreacija, svako ima svoju vrednost, nikako ne mogu da amputiram iz sebe taj tako opterećujući doživljaj da mi je svaki čovek brat i svaka žena sestra i svako dete moje dete.
Dovodim ponekad sebe u opasne situacije zbog toga. Npr. vozim kroz grad, moje troje dece sa mnom u kolima, skrećem u raskrsnici i vidim na trotoaru porodicu: otac udara sina od 4-5 godina, dete pada na pločnik, on ga šutira, drugo dvoje dece počinje da vrišti, majka stoji iza svih sagnute glave. Pazi, ovo nije Kosovo i ne tuče to dete pripadnik neke druge nacionalnosti, već rođeni otac. Kočim usred raskrsnice, izlazim iz auta i krećem na čoveka, dernjajući se usput da ostavi dete, da ću sad kosti da mu polomim (poređenja radi, jači šamar bi me oborio), on me gleda zbunjeno jer iako sam sitna, ne delujem mu baš normalno, naročito kad mu pretim da ću sad oko da mu iskopam. Naravno, scena se tu završava, primetim da mi je auto zakočio sobraćaj, primetim da me iz istog posmatraju moja izbuljena deca, onaj prestaje da tuče dete, kaže mi nešto kao: "Šta tebe briga?". Posle sam pozvala SOS službu i niko mi se nije javio na telefon.
A ovaj tvoj tekst koji sada komentarišem, inspirisan je diskusijom otvorenom na temu "1389. - da se nikada ne zaboravi", pri čemu je tvoje i Peđino seksualno opredeljenje volšebno postalo bitnije od toga da li će se ponoviti pogibija na Kosovu.
Razumem ja i njih, te ljude koji imaju isto pravo na život i svoje stavove po svim pitanjima, za koje kažeš da imaju razloge zbog kojih su postali ružni i zli. Ma, sve ja razumem.
Ali, brate, nikada neću prestati da se borim protiv mržnje i onih koji je seju, koliko god znala da nemam šanse da ih pobedim.
Jednom sam, u nastupu besa zbog takvih gluporija, dreknula na malom skupu: "Ma vi možete da me tretirate kao ovcu i da me šišate protiv moje volje, ali ja ću makar da blejim iz sveg glasa!" Slaba je to uteha, ali uvek ću nešto da pokušavam.

Uzvraćam ljubavni pozdrav. :)
Mesečar Mesečar 02:19 08.09.2007

Re: Ćirilo i Metodije

Evo ja dodjoh da me svi kritikujete, i gay i str8, i ruralni i urbani, i 3 prsta i 4 strane sveta, ma svi redom

Citam temu, pokusavam da se ne uvucem u mrezu egzibicionizma (verbalnog kako neko napisa) gde ste vec svi uvuceni, ali ne ide. Do sad sam bio voajer, sad prelazim u egzibicioniste. prokleti Frojd.

Zasto kazem da su ovde svi egzibicionisti? Pa ne bitno kakva su ti sexualna opredeljenja (kao i ostala, ali ovih smo se dotakli), svi ovde pisete/mo da skrenemo i privucemo neku paznju i vidimo tudje reakcije. Sto vise sokiramo to se lepse osecamo. Cela ova prica je ko ce ispasti pametniji, argumentovaniji, a sve u cilju suptilnog irititanja "suprotnog tabora".

Pa ovako. Meni su isti gayevi i hard-core srbende, isti su mi kulturni i nekulturni (kao i oni sto su po necijim recima dosli da se prave fini, dok se ne zagrebe dublje - pod uslovom da mi neko objasni sto bi se neko ko nije fin pravio? Pa zasto bi ga onda zanimalo???). Takodje, ne zelim da mi se ispira mozak pricom o gay pravima, kako su ugrozeni i jadni. Takodje, ne zelim da mi ni ovi drugi ispiraju mozak religijom, necijom nenormalnoscu i nedostatkom nekog tamo morala. Ne zelim ni ja vas da smara sta sve ja ne zelim, pa ipak to radim ))

Sta htedoh reci, ama bas pojma nemam. Samo da je ovo sve isto, samo je ugao posmatranja drugaciji. Budi covek, ostalo me ne zanima. veruj u sta hoces, budi sta hoces, ali ne osporavaju druge ma kakvi oni bili. To vazi za sve, ne samo za unapred kategorizovane usled civilizacijske "nazadnosti" Srbije.

I za kraj, cudi me da se gay ljudi uvlace u besmislenu pricu tipa "Zasto to potenciranje... Cemu gay parada... Ko ti nesto uskracuje...". itd. Valjda ste vi ti koji trebate da objasnite ljudima neke sustinske probleme, a batalite price o raznoraznim maskembalima i simpaticnim priredbama.

Zanimljivo kako se ne potencira prica o gay braku/gradjanskoj zajednici, nazovite to kako hocete, vec o nekim trivijalnostima. A za sve koji ce skociti i reci "Kakav gay brak", evo i objasnjenja: zamislite dva muskarca u vezi. Pocinju zajednicki zivot. Jedan ima stan ali je domacica, nista ne radi, kuva rucak i pere ves (malo ironije, ali doci cu i do poente). Drugi muskarac je aktivan (ne nuzno da samo daje pricam o poslu. Zaradjuje, unosi u kucu pare, namestaj, garderobu... Posle 10 godina pukne tikva. I sta sada? Nema zakonske regulative koja stiti prava radnika-beskucnika. Osim fizicke regulative (udri ga, uzmi svoje i nosi), sve ulozeno ostaje vlasniku , a ovaj drugi moze slobodno na ulicu sa kesom stvari i eventualno nesto para u dzepu od poslednje plate. E to je nesto cine se treba zanimati ako su vam prava bitna, ne paradama i necijim licnim neslaganjima sa vasim opredeljenjem.

I tako, dosta od mene. Pocetak ili kraj, pokazace vreme (a i ono je relativno).

smizibizi smizibizi 01:22 06.09.2007

hmmm

sve to ima veze sa seksom...ama bas sve sto napisa ti u ovom tekstu(sa cim se potpuno slazem i beskrajno te podrzavam)i jesu ljubomorni,kako da ne budu na nekog ko je voljen,zadovoljan,i popularan svi ti mali navijaci,nasilnici,manijaci svako vece idu kuci da se samozadovoljavaju kako da te ne mrze kada ovde lepo napisa da radis sta hoces,koliko,kad i sa kim hoces :)kontas??Zivot ti je srednja skola,nikada se ne maturira,do kraja se mrze oni koji imaju hrabrosti da nose razlicitu odecu,boju kose,koji su cool nekako i kada nose najsmesniji sesir na glavi,koje boli guza za sve,koji okupljaju ljude oko sebe samo svojom dobrotom ne nasiljem...zato miko(tako zovem one koji su mi dragi :))samo im vikni :UGASITE SE!UKINITE SE!ODRASTITE!Imas podrsku svih dobrih ljudi da gradis svoj zivot kako zelis i sa kim zelis.I ko ih sisa...kada su jadni i nesrecni,ne bih se nikada sa njima menjala,i mora neko da se bori zar ne?Zar ti nije nekada barem pomalo drago sto si to bas ti i sto si medju prvima u Srbiji,sto dajes snage sada nekom 16-godisnjaku da se pogleda u ogledalo i kaze:Ja sam gay(ako moze Boban mogu i ja:))...i tako...ne znam sta vise da ti napisem osim da kontam da je ponekada tesko ali valjda tako mora.Pozdrav od Ivane!
Queeria Queeria 13:04 06.09.2007

Re: hmmm

Šmrc, šrmc....
Kad idemo na kolače, slikaću se sa tobom i dati majicu sa mojim likom.
Šmrc, šmrc...
Kiss
Boban
Gordana Vasić Gordana Vasić 01:53 06.09.2007

Da

Da, Gogo, shvatila sam to i ja.
I opet se pitam: zašto? Zašto uvek lakše, kad lakše nije bolje?
:(
Gordana Vasić Gordana Vasić 01:59 06.09.2007

:)

Ne zameram, Margos.
Pa vidiš kako sam mu se "poverila", kao da niko ne čuje a znala sam da će svi da vide.
E prava sam čovek-laž, a?
No, šalu na stranu, stvar je ozbiljna.
Interesantna je tvoja priča o tom predavanju.
Ma, ljudi su čudo! Strašno i divno čudo.
margos margos 02:17 06.09.2007

Re: :)

Gordana Vasić
Ne zameram, Margos.Pa vidiš kako sam mu se "poverila", kao da niko ne čuje a znala sam da će svi da vide.E prava sam čovek-laž, a?No, šalu na stranu, stvar je ozbiljna.Interesantna je tvoja priča o tom predavanju. Ma, ljudi su čudo! Strašno i divno čudo.

Sad mi je lakše kad ne zameraš:)))
Nego, zaista, stvar je ozbiljna!
No verujem da postoji mnogo raznih objašnjenja zašto je lakše pokidati nego povezati.... ili ponekad mislim da postoje 'dežurni za kidanje' i 'dežurni za krpljenje', svako radi svoj pos'o.... Neke stvari nikad ne bismo naučili da nema loših primera, zar ne?

Evo, Boban me zabrinuo, sad sam i ja malo ljubomorna na njega, razmišljam kako da mu uzmem 'pelcer' za imunitet... Nije za mene.... ja sam imala sreće, već razmišljam o mom gay drugu... pa jes' - nesrećan je, jer nije pelcovan... pa mala sredina... pa mama htela 'sinčinu'... pa svašta nešto...

PS E, a kad ti se već dopadaju te 'priče s predavanja', opet, na nekom skupu, pita voditelj skupa, opet stručnjak, jednu damu za njenu motivaciju u životu, kako se samo-motiviše..? A dama, ugaslog pogleda i kroz stisnute zube reče: 'Ja nemam problem s motivacijom... verovatno je to zbog moje vesele prirode...' (da bi ti bilo jasnije, zableni se u jednu tačku, stisni zube i izgovori tekst... ako pukneš od smeha, znači da si ok)
:)))
Novosadista. Novosadista. 02:18 06.09.2007

Ah da...

ja sam GAY


OK,idi ulicom i vici to...ima da se lepo provedes.
Queeria Queeria 03:08 06.09.2007

Re: Ah da...

Što na ulicu?
Pa nismo mi uličarke?
Mi lepo iziđemo na televiziju pa zavrištimo da smo PEDERI...
Radimo samo miliJonski tiraž...

Elem, istina Bobanova maca me obožava :) Skroz me spopada... (nisam ja kriv što sam neodoljiv)
Samo vidiš jednog dana zajebem ja ova gej prava i krenem da se bavim pravima zoofila... Bobanova maca i ja :)

Kiss za sve od Pedje a za Bobana muzička želja:
"Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine" :))
bobo bobo 07:46 06.09.2007

Re: Ah da...

Queeria

Samo vidiš jednog dana zajebem ja ova gej prava i krenem da se bavim pravima zoofila... Bobanova maca i ja :)

Pa vreme je....i Madonna je od kabale digla ruke a ti se jos uvek bakces gay pravima :p

Pozdrav za Bobana i Pedju uz pesmu Seke Aleksic-po izboru.

Kiss <3
Queeria Queeria 13:09 06.09.2007

Re: Ah da...

ima da se lepo provedes.


A šta fali ovima što šetaju, leba ti?









Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 16:45 06.09.2007

U čemu je razlika?

Gej parada


Rio parada


Koja je razlika? U drkanju dragi moji. Kako god da okreneš srpski homofob će vežbati svoju desnicu ruku. Ili da bije ili da baca mališu u nesvest. Ali interesantno je licemerje. Gola muška pederska dupeta nisu u redu, to je bolesno i nemoralno, ali gole preplanule salsa cice eeeeeeee to je brate milina i to je moralno!!! Šic...

VODITE LJUBAV A NE RAT - VERNICI TEK KAD SE VENČAJU
patriot patriot 03:09 06.09.2007

Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

Ne cudite se mom nadimku.... jednostavno sam znao da ce takav nick definitivno biti slobodan na ovom sajtu. I naravno, uspelo mi je iz prve, a verujem i da vama neprijatno bode oci sto me ispunjava toplinom u grudima...

Ima sva ta paćenička strana, a ja nekako sa rečima sam Ok, nemam tu frku, ja sam GAY, ja sam dakle -veseo, vedar, šaren, nasmejan....može da me porazi samo ljudska glupost, strah mi uteruju mržnja i rat, na ostalo sam imun.
Imun sam na intelektualna izdrkavanja, na so called intelektualce i visokomoralne vlasnike etičkih principa.
Imun sam nacije, narode, velikosrpske pretenzije i vojnu snagu (bole me dal’ ima ko da nas brani, ja se ne zadevam ni sa kim), na crkve, vere, religije i sekte....
Imun sam zavidne, nezadovoljne, nedojebane, neostvarene, neafirmisane...


Jednom recju Bobane druze moj ti si intelektualni supermen koji je nacinio neverovatni poduhvat prevazisavsi u svojoj glavi sve probleme kojima se nizi heteroseksualni ogranak ljudske rase nepotrebno bakce tokom citave svoje civilizovane istorije. Zasto bi se zaboga bavili supremacijom i dominacijom jednih nad drugima kada svi mozemo lepo da lakiramo nokte u kucnoj atmosferi uz soljicu kafe i trac partiju sa komsinicom?

Nego, pitao bih te nesto sto mi nije bas najjasnije...

Zasto vi homoseksualci toliko davite sa svojim seksualnim opredeljenjem sve nas ostale? Aman ljudi moji manite me/nas vise.... Pa dobro, volis muskarce. Ok. Tvoja stvar. Ne interesuje me. Razumes?

Jel bi tebi bilo interesantno da ja pocnem tebi da pricam o probavi i stanju crevno digestivnog trakta moje babe? Sumnjam....

Mislim, ne pricam o tebi licno, pricam uopsteno o vecini homoseksualaca koji, sto je meni potpuno nerazumljivo, iskazuju intezivnu potrebu za verbalnim egzibicionizmom kojim isticu svoje opredeljenje. Ma budi bre sta hoces, sta se mene tice neciji privatni zivot, ali imaj toliko uctivosti i lepih manira pa mi ne guraj prst u oci, mene nikada neces videti da hodam ulicom i derem se da sam heteroseksualac iliti STR8. I manite vise tu pricu o ugrozenosti... Vidim koliko ste ugrozeni, pogotovo kada nocu gledam sms poruke na tv-u... sve vrvi od pasivnih koji traze aktivne ili aktivnih koji traze pasivne ili podredjenih koji traze dominantne... etc.

U principu sve ovo bih ti radije rekao prostonarodnim recnikom koji je inace veoma zivopisan kada su takve stvari u pitanju i neobicno lakonski jasan i precizan tako da bi ceo moj komentar bilo moguce sazeti na jednu prostu recenicu od tri reci ali bih u tom slucaju rizikovao da budem okarakterisan od strane dezurnih dusebriznika kao retrogradni primitivac tako da cu se radije zadrzati na kulturnijem nivou, u svakom slucaju poentu si shvatio....
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 03:15 06.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

Oh dragi patriota kakva ti je crevna flora i probava ovih dana? Prduckate li i seruckate li normalno ili u povećim količinama ovih dana? Vidim gutate probiotike. Neka, neka, tako treba
tuzlanac tuzlanac 07:05 06.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

patriot
Ne cudite se mom nadimku.... jednostavno sam znao da ce takav nick definitivno biti slobodan na ovom sajtu. I naravno, uspelo mi je iz prve, a verujem i da vama neprijatno bode oci sto me ispunjava toplinom u grudima...

Ima sva ta paćenička strana, a ja nekako sa rečima sam Ok, nemam tu frku, ja sam GAY, ja sam dakle -veseo, vedar, šaren, nasmejan....može da me porazi samo ljudska glupost, strah mi uteruju mržnja i rat, na ostalo sam imun.
Imun sam na intelektualna izdrkavanja, na so called intelektualce i visokomoralne vlasnike etičkih principa.
Imun sam nacije, narode, velikosrpske pretenzije i vojnu snagu (bole me dal’ ima ko da nas brani, ja se ne zadevam ni sa kim), na crkve, vere, religije i sekte....
Imun sam zavidne, nezadovoljne, nedojebane, neostvarene, neafirmisane...


Jednom recju Bobane druze moj ti si intelektualni supermen koji je nacinio neverovatni poduhvat prevazisavsi u svojoj glavi sve probleme kojima se nizi heteroseksualni ogranak ljudske rase nepotrebno bakce tokom citave svoje civilizovane istorije. Zasto bi se zaboga bavili supremacijom i dominacijom jednih nad drugima kada svi mozemo lepo da lakiramo nokte u kucnoj atmosferi uz soljicu kafe i trac partiju sa komsinicom?

Nego, pitao bih te nesto sto mi nije bas najjasnije...

Zasto vi homoseksualci toliko davite sa svojim seksualnim opredeljenjem sve nas ostale? Aman ljudi moji manite me/nas vise.... Pa dobro, volis muskarce. Ok. Tvoja stvar. Ne interesuje me. Razumes?

Jel bi tebi bilo interesantno da ja pocnem tebi da pricam o probavi i stanju crevno digestivnog trakta moje babe? Sumnjam....

Mislim, ne pricam o tebi licno, pricam uopsteno o vecini homoseksualaca koji, sto je meni potpuno nerazumljivo, iskazuju intezivnu potrebu za verbalnim egzibicionizmom kojim isticu svoje opredeljenje. Ma budi bre sta hoces, sta se mene tice neciji privatni zivot, ali imaj toliko uctivosti i lepih manira pa mi ne guraj prst u oci, mene nikada neces videti da hodam ulicom i derem se da sam heteroseksualac iliti STR8. I manite vise tu pricu o ugrozenosti... Vidim koliko ste ugrozeni, pogotovo kada nocu gledam sms poruke na tv-u... sve vrvi od pasivnih koji traze aktivne ili aktivnih koji traze pasivne ili podredjenih koji traze dominantne... etc.

U principu sve ovo bih ti radije rekao prostonarodnim recnikom koji je inace veoma zivopisan kada su takve stvari u pitanju i neobicno lakonski jasan i precizan tako da bi ceo moj komentar bilo moguce sazeti na jednu prostu recenicu od tri reci ali bih u tom slucaju rizikovao da budem okarakterisan od strane dezurnih dusebriznika kao retrogradni primitivac tako da cu se radije zadrzati na kulturnijem nivou, u svakom slucaju poentu si shvatio....



e, patriot, kvijerija u sridu pogodio. a ti nisi imao "srca" da ne potvrdis gotovo sve sto je on usput lakirajuci nokte iznio sliku tvoju.
darmar darmar 08:50 06.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

I manite vise tu pricu o ugrozenosti... Vidim koliko ste ugrozeni, pogotovo kada nocu gledam sms poruke na tv-u... sve vrvi od pasivnih koji traze aktivne ili aktivnih koji traze pasivne ili podredjenih koji traze dominantne... etc.

E, bre, Patrioto, aj' malo bolje čitaj te SMS poruke, kad ih već tako pomno pratiš u sitnim satima, pa ćeš primetiti da ima malo (mnogo) više onih STR8 muškaraca i žena, pa još oženjeni/udate koji traže zabavu sa sebi sličnima!!! Boban je u pravu i svaka mu čast što može i ima hrabrosti (nažalost, u ovoj zemlji ti to treba) da otvoreno kaže to što misli i oseća. Neću se dalje upuštati u polemiku, jer verovatno neće imati nikakvog smisla. Samo malo bolje pogledaj i oslušni STR8 muškarce kako i o čemu pričaju naročito u muškom društvu... ja sam na poslu prisiljen da to slušam i isti su, ako ne i gori ogovarači (ili ti narodski rečeno - alapače) od gay ljudi... mada zaista ne vidim po čemu se to gay toliko razlikuju od STR8!!!

A ZA BOBANA, DOVOLJNA JE JEDNA REČ: BRAVO!
Kralj Markovic Kralj Markovic 10:25 06.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

Generalno, na ovom sajtu nacionalisti i sovinisti VULGARIS pokusavaju da budu kulturni. Ali, malo kada ih zagrebes, pokazu svoje pravo lice. Nacionalizam je posledica banalnosti i ispraznosti duha!
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 10:44 06.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

Slazem se s tobom patriot.
I ja sam svoj nadimak uzeo iz istih razloga.

Sto se tice queerijinog teksta, standardno sepurenje bez razloga. Iako se stalno zali kako ga neko ugrozava, zapravo ne moze da zivi bez toga, kao oni nabildovani likovi, najopasniji je kad ga niko ne primecuje onda provocira kako bi skrenuo paznju na sebe, princip je isti sve su ostalo nijanse. Jedva ceka da isprovocira nekog da bi odmah skocio: Sta? Ko? homofobija! Gde? homofobija!! .... jadan ja i moja ugrozena sloboda. (biti slobodan ne znaci raditi sve sto zelis)
Sto se tice malogradjanstine, pa ja je stalno vidim kod tebe, ne samo u ovom tekstu, sto bi se reklo : Oces ti iz sela, al' nece selo iz tebe.
Queeria Queeria 13:15 06.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

Zasto vi homoseksualci toliko davite sa svojim seksualnim opredeljenjem sve nas ostale?


ZBOG OVOGA!!!!!








ChainReaction ChainReaction 19:27 08.09.2007

Re: Ne razumem potrebu za egzibicionizmom?

Mada nije meni upuceno, moram da dam protiv-komentar.
Da li Vi znate sta je to heteroseksizam? Ne?! Pa, raspitajte se; mozda Vam pomogne da razumete par stvari.
Ako sam razumeo, Vi nemate nista protiv gay ljudi sve dok su zavuceni po budzacima i misjim rupama i dok Vama ne bodu oci? Ja se izvinjavam na drskosti sto Vam se uopste obracam direktno, bez dozvole, a- zamislite- gay sam!!! Isto tako zaboravih da Vas pitam za dozvolu da disem, jedem, zivim; mozda biste i protiv toga imali argumente.
Pa, HELLO- nije ovaj svet krojen po Vama; ako Vam se ne svidja-KEEP WALKIN'
boysha boysha 06:46 06.09.2007

bilo koja tema

e matori...a ti si gay a?
i ugrozavaju ti slobode?
ja sam straight ali sve isto choveche....el to imadne onda neke veze?
mlogo bre vi blogeri palamudite...kukate...zapomazete....zalite se...presipate pa onda zalivate

ali i to je neki vid borbe valjda...da se chuje bar...mozda neko prochita pa onda spamuje dalje
uskoro svi piju kafe i prichaju i boru se tako....ubrzo svi postanu borci kafom protiv nedaca i porastu velliki repovi svima, moradne ondak da se krije rep medju nogama da ne bi izvisili ko machke.....

imam i pitanje za pripadnika gay populacije....da li si samo gay?
mislim....nikad nisam sreo straight osobu koja kaze " cao svima ja sam nikola i ja sam straight" .
da li gay osobe radu josh neshto osim shto su tako.....gay u drushtvu.
i poslednje....da li su svi gay ljudi iskljuchivo mainstream konzumenti....to me najvishe zanima...u fazonu " veselo nosim pradu i farbam se u narandzasto i veselo gotivim elton dzona i plachem za 10-ogodishnjicu dajanine smrti...dajem lichni doprinos pokoju njene dushe....amin!"

na kraju krajeva...mi smo sasvim obichna svetina.
ivana23 ivana23 08:40 06.09.2007

Iz danasnjih dnevnih novina

Ne lizati Kena - niposto. A ni Barbiku...

''06. septembar 2007.
I barbike otrovne!
"MATEL" POVLAČI 800.000 IGRAČAKA
Svetski poznat proizvođač igračaka "Matel" s tržišta povlači još 800.000 svojih proizvoda, a to je već treći put u nešto više u mesec dana. U saradnji s komisijom za zaštitu potrošača "Matel" se na taj korak odlučio pošto je u boji na igračkama pronađena štetna količina olova, i to najviše na popularnim lutkama barbikama.''
Olga Medenica Olga Medenica 10:31 06.09.2007

opasna barbi

Queeria Queeria 13:27 06.09.2007

Re: Iz danasnjih dnevnih novina

Draga,
Billz nije Ken a još manje je Barbika.
Billz je muško, bre, prava pederčina od Kena.
Postavio sam jedan divan foto sešn sa Bilijem na mzspace, kad me debili isključe.
Jebeš američku demokratiju.
Luv,
Boban

ivana23 ivana23 13:32 06.09.2007

Re: Iz danasnjih dnevnih novina

Queeria
Draga,Billz nije Ken a još manje je Barbika.Billz je muško, bre, prava pederčina od Kena.Postavio sam jedan divan foto sešn sa Bilijem na mzspace, kad me debili isključe.Jebeš američku demokratiju.Luv,Boban

Nije do imena lutke, vec proizvodjaca. Nisam zelela da naskodis svom zdravlju.
Olga Medenica Olga Medenica 01:10 08.09.2007

Re: Iz danasnjih dnevnih novina

Olga Medenica Olga Medenica 01:11 08.09.2007

Re: Iz danasnjih dnevnih novina

adam weisphaut adam weisphaut 08:58 06.09.2007

Sto je vise...

što me više mrzite učinićete me više slavnim!

Podsetilo me na...
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:46 06.09.2007

Slatka, evo me...

što ja volim sedenje i pričanje uz kafu...prinela sam kafu...de da sednem, mogu ovde...ju! što ti slatka maca...mnogo ti lep ovaj stoljnjak, je' to ručni rad...



vidi, lepi moj, da ti ja kažem, briga te što te sitno spotiču, briga te šta misle, neka si ti nama živ, zdrav i slobodan, a ovo...psi laju karavan prolazi (ja sam druga kamila s' leva)...
Kralj Markovic Kralj Markovic 10:20 06.09.2007

Malo ciste poezije

Nepravedan i nicim izazvan, šaljem ove predivne stihove, da uživate, nego šta:

Poljupce je čak iz Luvra

slala Šapcu Mona Liza.

Noćni život na Balkanu

bio je k'o sred Pariza.
kum kum 11:07 06.09.2007

Em si peder em si krele

Bobane, ko ti je srusio Sneska? Napisao sam ti jednom da ti nisi bas toliko bitan lik da bi te ljudi masovno mrzeli. Mrznja je bespotrebno rasipanje mentalne energije, ne trosi se ona bas na svakoga. Treba covek da zasluzi da ga ljudi mrze. Sto se tice mog stava prema tebi i tvom drugaru, vise od nekakvog prezira i ne mozete da dobijete.
Ljubomorko
vucko vucko 11:16 06.09.2007

A od kuma - televizor

Kume, pa zar samo prezir!? Očekivalo se više od tebe, nemoj da nas razočaravaš, sramota je :)
Black Adder Black Adder 11:37 06.09.2007

Re:

kum
Sto se tice mog stava prema tebi i tvom drugaru, vise od nekakvog prezira i ne mozete da dobijete.
Ljubomorko


A koliki ti je, da bar znaju šta propuštaju?
...mislim prezir....
adam weisphaut adam weisphaut 11:41 06.09.2007

Re: Re:

Verovatno je u srazmeri s nikom.
Takodje mislim prezir.
vucko vucko 12:05 06.09.2007

Srpsko kumstvo

Adame, nemoj da potcenjuješ domete našeg tradicionalnog kumstva. "Srpsko kumstvo" je takoreći termin.

Ne znam da li si nekad bio na ovom simpatičnom mestu:



Ali ovo ljupko zdanje treba zaslužiti :)
adam weisphaut adam weisphaut 12:19 06.09.2007

Re: Srpsko kumstvo

Treba zaista, treba
kum kum 13:30 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Kume, pa zar samo prezir!? Očekivalo se više od tebe, nemoj da nas razočaravaš, sramota je :)
A koliki ti je, da bar znaju šta propuštaju?
...mislim prezir....
Verovatno je u srazmeri s nikom.
Takodje mislim prezir.


Glupi ste.
vucko vucko 14:04 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Glupi ste.
Biće da je to, kume.

Ali čovek treba da bude zahvalan za ono što ima, a ne frustriran zbog onoga što nema, je l' tako? :)
Gordana Vasić Gordana Vasić 14:07 06.09.2007

Re: Em si peder em si krele

kum
Bobane, ko ti je srusio Sneska? Napisao sam ti jednom da ti nisi bas toliko bitan lik da bi te ljudi masovno mrzeli. Mrznja je bespotrebno rasipanje mentalne energije, ne trosi se ona bas na svakoga. Treba covek da zasluzi da ga ljudi mrze. Sto se tice mog stava prema tebi i tvom drugaru, vise od nekakvog prezira i ne mozete da dobijete.Ljubomorko

Da zasluži čovek da ga ljudi mrze?! Ovo mi je baš nekako tipično srpsko razmišljanje.
Ja, dapLače, mislim da čovek treba da zasluži da ga vole, a da bi ga mrzeli - obično ne treba da radi ništa osim da odiše energijom da je svoj, da je OK, da nosi svoj krst dostojanstveno i nema potrebe da sebe drugima mnogo objašnjava. To ja vidim u svom okruženju.
E sad... kriterijumi su različiti, kao i želje. Neko želi da ga vole, neko bi da bude od tih koji su zaslužili da ga mrze, nekome je svejedno.
Preporučujem knjigu Tomasa Harisa: "Ja sam OK, ti si OK".

P.S. za kuma: čini mi se da ti baš znaš šta je mržnja, onako... poznaješ je, dok znaš i kolika je to energija i na koga se troši. I, kao da bi baš voleo da budeš jedan od tih zaslužnih. Ne odišu tvoje reči prezirom, više udaraju mržnjom.
adam weisphaut adam weisphaut 14:17 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

a ne frustriran zbog onoga što nema

Nemoj tako Vucko da nije toga ne bi nas Kum ovde uveseljavo
nestorijanac nestorijanac 14:35 06.09.2007

Re: Em si peder em si krele

Ovo mi je baš nekako tipično srpsko razmišljanje.


Da li bi ste mogli da date i primer nekog tipicno spanskog razmisljanja ? Ili islandskog ?
Izgleda da se Vi razumete u "tipove" razmisljanja raznih naroda. Ili poznajete samo srpski "tip" ?
kum kum 14:38 06.09.2007

Re: Em si peder em si krele

P.S. za kuma: čini mi se da ti baš znaš šta je mržnja, onako... poznaješ je, dok znaš i kolika je to energija i na koga se troši. I, kao da bi baš voleo da budeš jedan od tih zaslužnih. Ne odišu tvoje reči prezirom, više udaraju mržnjom.

Pa ti bolje znas sta osecam od mene samog. Kako li sam se samo docepao ovih godina bez tebe? Je l znas jos nesto? Zaturio sam 100EUR pre neki dan, mozes li mi reci gde su? Ili da mi popunis jedan tiket za kladionicu?
kum kum 14:39 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Ali čovek treba da bude zahvalan za ono što ima, a ne frustriran zbog onoga što nema, je l' tako? :)

Tako je Solomone mudri!
Ali nisam ja nezahvalan, ne znam odakle ti to.
vucko vucko 15:08 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Tako je Solomone mudri!
Ali nisam ja nezahvalan, ne znam odakle ti to.

Ma ne kažem to ja za tebe - nego generalno - ako je čovek glup, ned'o Bog da je još i frustriran... ja pokušavam bar to drugo da izbegnem :)

Kralj Markovic Kralj Markovic 18:21 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Ja do sada nisam imao homoseksualna iskustva, ali ovaj me Kum na nevidjeno privlaci. Cak me pali. Moze li mi neko objasniti zasto, mislim od ovih koji su imali homoseksualna iskustva. Da li je problem u meni ili u Kumu?
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 18:58 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Jel mogu da gledam?
Nije to da to nije do tebe već do kuma... Kum posebno zrači nekom gej energijom...
Kralj Markovic Kralj Markovic 19:08 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Doduse, ni ovaj Patriot nije los. Zamisljam ga maljavog, u uniformi, tek izasao iz rova, blatnjav, a znoj mu curi niz lice. Inace, kazu ljudi, da se svasta po tim rovovima desavalo. Ne znam da li je to tacno.
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 19:28 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Ne znam za tebe, ali sam ja skroz ovlažila na samu pomisao... Mmmmm patriota u uniformi... Pa još moj ratni zarobljenik... A ja sa bičem i velikim strap-on dildom... Mljac, mljac...
vucko vucko 19:31 06.09.2007

Re: A od kuma - televizor

Ne znam za tebe, ali sam ja skroz ovlažila na samu pomisao... Mmmmm patriota u uniformi... Pa još moj ratni zarobljenik... A ja sa bičem i velikim strap-on dildom... Mljac, mljac...

Znam! Ti si u stvari skriveni militarista
patriot patriot 12:45 06.09.2007

Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

Citajuci vase komentare mogu samo da se osmehnem.Ne lecim JA SVOJE komplekse ovde.....

No drago mi je zbog toga....

A propo malogradjanstine

Sto se tice malogradjanstine, pa ja je stalno vidim kod tebe, ne samo u ovom tekstu, sto bi se reklo : Oces ti iz sela, al' nece selo iz tebe.


Silni, kako da ti ovo kazem, a da ne ispadne da se hvalim.... Najbolje onako kako jeste.... Rodjen sam i odrastao u inostranstvu od oca primarijusa medicine i majke magistra ekonomije. Engleski je bio prvi jezik koji sam naucio. Srpski sam ucio tek od pocetka osnovne skole. Gotovo polovinu svoga zivota (12 godina) imao sam dadilju, licnog vaspitaca i vozaca. Rodio sam se u Tripoliju, odrastao u Bulawayo Zimbabve, Johanesburg South Africa, Chicago USA and Frankfurt deuchland including numerus unintresting places like Belgrade, Zagreb, Krusevac and finaly Nis, war capital of Serbia. Po ocu pripadam jednoj od najstarijih niskih porodica. Po majci (hrvatica iz zagreba) podicem od grofa Orlica. Da li je apsolutno neophodno da skeniram pozutele fotografije sa Viktorijinih vodopada, piramida, partenona et cetera da bih verifikovao gore izlozene podatke ili mi se moze verovati na rec? Mrzi me da kopcam skener na notebook... Jednom recju dok su se 3 generacije tvoje familije nedavno prispele sa nekog brda u veliki grad gurale u 50 kvadrata stana novobeogradske novogradnje i mastale o fici ja sam ziveo onako kako jedino i znam i kako moja porodica zivi vec tri generacije... Nisam ja druze moj neki homus novus kakve gledam ovih dana na medijima. A ako sam konzervativnih shvatanja, to je moje licno politicko pravo koje mi je bogom dano i zagarantovano demokratskim uredjenjem nase zajednice. Ukratko, dvojka si.

A propo nacionalista i sovinista VULGARiS

Generalno, na ovom sajtu nacionalisti i sovinisti VULGARIS pokusavaju da budu kulturni. Ali, malo kada ih zagrebes, pokazu svoje pravo lice. Nacionalizam je posledica banalnosti i ispraznosti duha!


Cini mi se da si malo pomesao nacionalizam i sovinizam stavljajuci znak jednakosti medju njima sto je posledica ili loseg obrazovanja ili pak malicioznosti. Nacionalizam se javlja kod naroda generalno gledajuci s kraja 18 veka, istoricari obicno navode kao pocetak masovnog nacionalizma medju evropskim narodima francusku revoluciju i dogadjaje koji su usledili nakon nje. Socioloska nauka definise nacionalizam kao, parafraziracu jer ne mogu da se setim tacne definicije: Osecanje pripadnosti jednoj siroj grupi na osnovu istog jezika, geografske bliskosti, drzavnoj pripadnosti i slicnih kulturoloskih obicaja. Sovinizam pak, postoji od vajkada i najprostije se definise kao mrznja prema drugacijim kulturoloskim grupama upravo zbog te razlicitosti. Nacionalizam postuje svoju naciju i uvazava druge, sovinizam neracionalnom mrznjom prema drugima ponizava i svoje. Tako da, DA. Ja jesam nacionalista i patriota iliti rodoljub. NE. Nisam sovinista. A kako bih i bio kada u sebi imam srpske, hrvatske, madjarke i austrijske krvi?

Cari sunt parentes, cari liberi, propinqui, familiares; sed omnes omnium caritates patria una complexa est: pro qua quis bonus dubitet mortem oppetere, si ei sit profuturus?

Vidim znas latinski pa mislim da nema potrebe da ti prevodim... poz
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 13:56 06.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

patriot

Silni, kako da ti ovo kazem, a da ne ispadne da se hvalim.... Najbolje
onako kako jeste.... Rodjen sam i odrastao u inostranstvu od oca
primarijusa medicine i majke magistra ekonomije. Engleski je bio prvi
jezik koji sam naucio. Srpski sam ucio tek od pocetka osnovne skole.
Gotovo polovinu svoga zivota (12 godina) imao sam dadilju, licnog
vaspitaca i vozaca. Rodio sam se u Tripoliju, odrastao u Bulawayo
Zimbabve, Johanesburg South Africa, Chicago USA and Frankfurt deuchland
including numerus unintresting places like Belgrade, Zagreb, Krusevac
and finaly Nis, war capital of Serbia. Po ocu pripadam jednoj od
najstarijih niskih porodica. Po majci (hrvatica iz zagreba) podicem od
grofa Orlica. Da li je apsolutno neophodno da skeniram pozutele
fotografije sa Viktorijinih vodopada, piramida, partenona et cetera da
bih verifikovao gore izlozene podatke ili mi se moze verovati na rec?
Mrzi me da kopcam skener na notebook... Jednom recju dok su se 3
generacije tvoje familije nedavno prispele sa nekog brda u veliki grad
gurale u 50 kvadrata stana novobeogradske novogradnje i mastale o fici
ja sam ziveo onako kako jedino i znam i kako moja porodica zivi vec tri
generacije... Nisam ja druze moj neki homus novus kakve gledam ovih
dana na medijima. A ako sam konzervativnih shvatanja, to je moje licno
politicko pravo koje mi je bogom dano i zagarantovano demokratskim
uredjenjem nase zajednice. Ukratko, dvojka si.



Ha, samo sto nisam mislio na tebe, nego na Queeriju, kad sam govorio o malogradjanstini:)
Inace i moji stavovi su ovde konzervativni, ali na ovom blogu su svi takvi pojmovi relativni.


Jednom recju dok su se 3
generacije tvoje familije nedavno prispele sa nekog brda u veliki grad
gurale u 50 kvadrata stana novobeogradske novogradnje i mastale o fici
ja sam ziveo onako kako jedino i znam i kako moja porodica zivi vec tri
generacije...


Da ne davim sa nekim mojim istorijatom, ukratko, ni jedna generacija mojih nije zivela u Beogradu :) a da li je neko malogradjanin ne zavisi od toga da li zivi u velikom ili malom gradu, tako razmisljanje je predrasuda.
Probaj da nadjes nekog beogradjanina cije su tri generacije zivele u Beogradu, to je veoma teska misija., beograd je grad doseljenika
Kralj Markovic Kralj Markovic 18:32 06.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

Oho, skolovani nacionalista koji pritom zna i latinski. Pravi izazov za nas mondijaliste i komuniste, izdajice svih boja, zene u svim nijansama koje vuku na crno! Kada bi negde pronasao neku definiciju coveka, da li bi se ona uklopila u ono sto covek danas jeste. Govorim o banalnim stvarima da ti priblizim nacin logicnog razmisljanja. Nacionalizam i sovinizam su dve pojave koje imaju isti uzrok. Nacionalizam s pocetka 18. veka i danasnji nacionalizam nemaju bas nikakve veze, kao sto ni mnoge druge stvari iz 18. veka sa danasnjim bas nisu u potpunom skladu. Da li je nacionalizam posle Ausvica moguc kod coveka koji nije banalnog duha? I nema dobrog nacionalizma, pogotovo u zemljama kao sto su nase, jer svaki od njih svrsi, cim zaleprsa, sa masovnim grobnicama. Artikulacija nacionalizma, u tome je problem, sto se na kraju vidi i u tvom slucaju.

Evo malo Borisa Budena, ako znas ko je on:
Otpočetka nisam imao razumijevanja za taj svjetonazor, za taj ideološki, politički i moralni stav. Ne zato jer je nacionalizam posvuda i u svakoj povijesnoj situaciji nešto loše. Antikolonijalistički pokreti uvijek su bili i nacionalistički, ali naši nacionalizmi ne mogu se odvojiti od svoje rasističke i fašističke motivacije. Ona nije nikakva devijacija na zdravoj slobodarskoj volji naroda, nego sama srž naših nacionalističkih projekata. Zato etničko čišćenje nije bilo sredstvo da se ostvari nacionalni cilj, nego sam taj cilj. Koji je uglavnom i postignut. Sve ostalo, sve priče o nacionalnoj slobodi i suverenosti obična su obmana. Nitko više nije na ovim teritorijama ni slobodan ni suveren, a u budućnosti će to biti još i manje. Svi ti izginuli ljudi, izgubili su glavu nizašto.
Kralj Markovic Kralj Markovic 18:35 06.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

Uzgred, zaboravih, bilo bi dosadno na blogu bez vas, drugara nacionalista i sovinista, pa sad pomislih da vi i ne postojite vec da to radi par ljudi iz B92 da bi zakuvali pricu. Zaista, mi nemamo niti jedan dokaz da vi postojite!
Kralj Markovic Kralj Markovic 19:31 06.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

I da, jos jedno. Sve zaboravim da kazem. Gospon Patriot kao kljucni dokaz da nije sovinista, navodi koje sve krvi teku njegovim venama. A upravo je presabiranje te krvi dokaz njegovog sovinizma. A njegov sovinizam ocigledno je posledica jos jedne banalne psiholoske premise - dokazivanja usled "neciste krvi" , biti veci Srbin od onog "stoprocentnog Srbina". Odrastao i stasao u vreme, koje nikako da prodje, u kojem nije bilo popularno biti Drugaciji. Taj problem su imali mnogi, recimo Ante Starcevic, "otac hrvatske domovine" kojem je majka bila Srpkinja, i toliki drugi. Ovo njegovo presabiranje krvi, kao "dokaz nevinosti", yapravo nosi sledecu poruku - oduzima nje prava da uopste razmisljaju oni koji nemaju bar malo srpske krvi u sebi. "Kroz reci nam podsvest govori"! Jeste, ja imam te i te krvi, ali ipak srpska dominantno tece mojim venama - to zapravo veli Patriot. Do sada se toga stideo, a sada mu je to procurelo iz usta, uz verovatno grc u stomaku.
A sada obrnut primer: jedan moj rodjak, kojem je otac Bosnjak, uspeo je u ratu da prezivi zbog toga sto mu je majka Srpkinja. Druge Bosnjake su skinuli sa autobusa i izgubio im se svaki trag. Njega je spaslo to sto njegovim venama tece i srpska krv. Toliko o tome, drug Patriot. Od patriotizma do masovne grobnice nije ni jedan ceo korak. A ko danas u Srbiji tvrdi da je patriot, njemu su ruke, koliko god godina imao, krvave.
patriot patriot 20:55 06.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

Ha, samo sto nisam mislio na tebe, nego na Queeriju, kad sam govorio o malogradjanstini:)
Inace i moji stavovi su ovde konzervativni, ali na ovom blogu su svi takvi pojmovi relativni.


Pardon, jos samo jedno izvinjenje.

Dule iskreno izvini zbog opaske sa brdom, uvek sam se trudio da pazljivo odmeravam reci, ovoga puta mi se omaklo u zaru diskusije, naime gajim ogroman animozitet prema mediokritetima i malogradjanstini i kada me neko tako nazove to je za mene najgora uvreda, tako da su mi se usled navale krvi u glavu pomutili pasusi sto je rezultiralo ovom nesrecnom opaskom.
patriot patriot 21:00 06.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

I da, jos jedno. Sve zaboravim da kazem. Gospon Patriot kao kljucni dokaz da nije sovinista, navodi koje sve krvi teku njegovim venama. A upravo je presabiranje te krvi dokaz njegovog sovinizma. A njegov sovinizam ocigledno je posledica jos jedne banalne psiholoske premise - dokazivanja usled "neciste krvi" , biti veci Srbin od onog "stoprocentnog Srbina". Odrastao i stasao u vreme, koje nikako da prodje, u kojem nije bilo popularno biti Drugaciji. Taj problem su imali mnogi, recimo Ante Starcevic, "otac hrvatske domovine" kojem je majka bila Srpkinja, i toliki drugi. Ovo njegovo presabiranje krvi, kao "dokaz nevinosti", yapravo nosi sledecu poruku - oduzima nje prava da uopste razmisljaju oni koji nemaju bar malo srpske krvi u sebi. "Kroz reci nam podsvest govori"! Jeste, ja imam te i te krvi, ali ipak srpska dominantno tece mojim venama - to zapravo veli Patriot.


Znas ima necega u ovom tvom postu....

Nije lose uopste kada malo bolje razmislim..... u svakom slucaju veoma ostrouman komentar!

Moje postovanje i naklon, mozda i jesam podsvesni sovinista ali ostavimo to za neku drugu temu, ima vremena.
kamichak kamichak 08:17 07.09.2007

...

odose u sumrak, zagrljeni, desna ruka patriote na levom guzu dusana silnog.
viktorijini vodopadi, here we come!
cestitam momci.
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 12:30 07.09.2007

Re: ...

A kum gleda iz žbunja i masturbira, dok novosadista sve to posmatra i viče: "To nije pravoslavlje!"
Mesečar Mesečar 10:33 08.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

Jedno prosto pitanje za sve vas... Ako vam izvadim krv, hoce se po krvmoj grupi videti jeste li mondijalista ili nacionalista (isto kao i za rasu)???

Prvo, (patriot, ne odnosi se na tebe, dajem generalnu opasku) to kako ko zivi, u kakvim uslovima ne znaci ama bas nista. Na zalost sto cu uzeti u usta/pisanije ovu osobu, ali ima li boljeg primera od Paris Hilton? Ako je i jedno stvorenje plitko i olicenje malogradjanstva (iako ga svako definise na sebi svojstven nacin) to je ona. Dzaba joj sve.

Drugo, da li mislite da takve osobe kao gorenavedenu iskreno ama imalo zanima nase misljenje i kritika da je takva. hahaha Da, bas.

A propo nacionalizma, on jeste BIO nesto dobro. Mozda je najbolji primer Macini u Italiji, ali to jesu bila druga vremena. Ne u smislu da se nacionalizam iskvario. Iskvarili su se ljudi. "Ne ubija oruzje ljude, ljudi ubijaju ljude". Tako mu dodje i sa nacionalizmom. Patriotizam je prihvatljiviji izraz ovija dana... no, uzmimo u obzir poslednje izlive USA patriotizma olicene u vojnim akcijama u Iraku i Avganistanu (da ne ulazimo u metafizicku analizu zasto, kako...), pa mi ukazite na nesto pozitivnije u odnosu na nacionalizam? Znaci, kad nema oruzja da ubija ljude, naci ce se kamen, grana, pesnica... kao i zamena za nacionalizam.

Na posletku, da li je moguce da neko bude konzervativan a proevropski orjentisan? Ili liberalan a srpski patriota? Ne znam sta uslovljava potrebu za iskljucivoscu koja se ovde da videti. Ili - ili. E pa sta god pricali, i koliko god to lepo verbalno obrazlozili, nije tako. Zar sustina tog velikog ljudskog izuma - demokratije - ne lezi bas u tome???

I definitivno kraj - da posle velikih reci i slozenih recenica budem krajnje prost i precizan - sve "velike" misli se mogu sazeti u sledece: jao sto sam pametan/na, roditelji su mi ponosmi. Ala sam mu rekao/la, sada mu se svi moji istomisljenici smeju. E na to se sve ovo mudrovanje svelo.

vucko vucko 11:31 08.09.2007

Re: Vidim poljuvali ste me onako, bas!!!!

jao sto sam pametan/na, roditelji su mi ponosmi

Jes, vala :)
andjelija andjelija 13:11 06.09.2007

kad budes prihvatio

bobane svet oko sebe takav kakav je...mozda ces i biti srecan.
ne treba trositi misliti i energiju na nesto sto nas razbucava i dovodi u stanja i situacije koje ne zelimo. tesko jeste, ali nije neizvodljivo.

...i treba da si malo lukav da prejebavas sve i to fino, sa osmehom, i samo teraj po svome.

Gordana Vasić Gordana Vasić 14:38 06.09.2007

Margos...

... nisam morala da se zabuljim u jednu tačku niti da ponavljam išta naglas, smejala sam se pre nego što sam i završila čitanje tvog posta.
Ja l to znači da sam normalna? A? A? :)
nestorijanac nestorijanac 14:46 06.09.2007

Re: Margos...

Gordana Vasić
.

"Evo, da ti se poverim, da ne čuje niko: pre dva dana sam plakala ko kiša (po ko zna koji put) zato što su ljudi zli."

" ... nisam morala da se zabuljim u jednu tačku niti da ponavljam išta naglas, smejala sam se pre nego što sam i završila čitanje tvog posta. Ja l to znači da sam normalna? A? A? :) "

Plakala, smejala se, plakala, smejala se.....

Normalni ste. Zasto sumnjate u to ?
Gordana Vasić Gordana Vasić 15:04 06.09.2007

Re: Margos... Za nestorijanca

Aman, nestorijanac! Aj budite ljubazni pa mi objasnite šta ste u stvari hteli da mi kažete.
nestorijanac nestorijanac 15:06 06.09.2007

Re: Margos... Za nestorijanca

Da ste normalni. Na tipicno srpski nacin. Onaj koji poznajete.
margos margos 16:37 06.09.2007

Re: Margos...

Gordana Vasić
... nisam morala da se zabuljim u jednu tačku niti da ponavljam išta naglas, smejala sam se pre nego što sam i završila čitanje tvog posta.Ja l to znači da sam normalna? A? A? :)

E...E... to to znači:))))
margos margos 16:41 06.09.2007

Re: Margos... Za nestorijanca

nestorijanac
Da ste normalni. Na tipicno srpski nacin. Onaj koji poznajete.

Sad ni meni nije jasno...
Nestorijanac, pročitah negde da nekog kritikujete za generalizovanje tipa 'srpski'... već ne znam šta... Šta u ovom slučaju znači 'normalna na srpski način + onaj koji poznajete'?
Hvala unapred na pojašnjenju i pozdrav:))
nestorijanac nestorijanac 16:56 06.09.2007

Re: Margos... Za nestorijanca

Gospodja blogerka Gordana Vasic je negde neciji savet (treba da se zasluzi da bi se neko mrzeo) okarakterisala kao "tipicno" srpski nacin razmisljanja. Otuda i ovo moje pitanje koje je Vas zbunilo.
nestorijanac nestorijanac 17:02 06.09.2007

Re: Margos... Za nestorijanca

A, ovo moje pitanje za gospodju blogerku Gordanu Vasic da razjasni to "tipicno" srpsko razmisljanje ostalo je bez odgovora. Za sada.

"Da li bi ste mogli da date i primer nekog tipicno spanskog razmisljanja ? Ili islandskog ?
Izgleda da se Vi razumete u "tipove" razmisljanja raznih naroda. Ili poznajete samo srpski "tip" ?"
margos margos 18:11 06.09.2007

Re: Margos... Za nestorijanca

nestorijanac
A, ovo moje pitanje za gospodju blogerku Gordanu Vasic da razjasni to "tipicno" srpsko razmisljanje ostalo je bez odgovora. Za sada."Da li bi ste mogli da date i primer nekog tipicno spanskog razmisljanja ? Ili islandskog ?Izgleda da se Vi razumete u "tipove" razmisljanja raznih naroda. Ili poznajete samo srpski "tip" ?"

Da, taj Vaš komentar me zbunio.
Hvala.
Gordana će verujem, odgovoriti.
Novosadista. Novosadista. 14:57 06.09.2007

To u svojoj kuci...

Hvali onom tvoj mnogo,ne razumem vas u opste,ako ste vec to....sto jeste,zar je potrebno da idete na ulicu i to da vicete u sav glas?

Cuo sam da ste hteli i u Novom Sadu da pravite slicnu paradu, vi ocigledno nemislite na decu, na starije ljude...
Black Adder Black Adder 15:14 06.09.2007

Re: To u svojoj kuci...

Novosadista.
Hvali onom tvoj mnogo,ne razumem vas u opste,ako ste vec to....sto jeste,zar je potrebno da idete na ulicu i to da vicete u sav glas?

Cuo sam da ste hteli i u Novom Sadu da pravite slicnu paradu, vi ocigledno nemislite na decu, na starije ljude...


Pa pozivamo i decu i starije ljude da se pridruže. Ako si ti homofobičan, drugi ljudi nisu.
Samo da ti kažem, da se ne razočaraš, ti marševi ponosa ne znače da će se goli ljudi šetati po ulici i voditi ljubav javno. Ako je to ono što si priželjkivao da vidiš....
A ako si samo zabrinut, onda imaš razloga samo zbog skinsa i navijača, koji vole da napadaju ovakve skupove...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:06 06.09.2007

Mada ja ne vidim

što bi bio problem da su ljudi goli...a i javno vodjenje ljubavi mi se čini mnogo prihvatljivijim od ubijanja ljudi, dece, bacanja bombi...i sve od strane obučenih ljudi...deca mogu da gledaju dnevnike sa raskomadanim leševima ili recimo, Isusa u krvavim ranama i sa sopstvenim srcem u ruci, ali vodjenje ljubavi, e...to je strašno nešto...
nestorijanac nestorijanac 16:09 06.09.2007

Re: Mada ja ne vidim

A, Vasa deca ? Da li ona to gledaju ? Mislim, gole ljude na ulici kako vode ljubavi ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:23 06.09.2007

Ne, moja

deca ne gledaju gole ljude na ulici kako "vode ljubavi" ( uprkos množini subjekta, objekat uz ovaj glagol ostaje u jednini), ali ako bi trebalo da biram izmedju toga i da moja deca na ulici vide kako se ubijaju ljudi, tuku...ili u crkvi krvave ikone, ja bih pre izabrala vodjenje ljubavi.
I kod nas u Ljubljani se održavaju parade ponosa, nikada nisam mislila da je problem da to moja deca gledaju. Za razliku od nasilja.
nestorijanac nestorijanac 16:34 06.09.2007

Re: Ne, moja

( uprkos množini subjekta, objekat uz ovaj glagol ostaje u jednini)

Hvala na odgovoru i ovoj ispravci. Znate, srpski jezik mi nije maternji, ali ova greska je bila u kucanju (mada, mnoge druge greske koje u srpskom jeziku napravim jesu samo posledica mog neznanja).
Sto se ove teme tice, nadajmo se da necete morati da imate tako uzak izbor stvari koje bi voleli da Vasa deca gledaju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:51 06.09.2007

Pročitala sam na

susednom blogu da učiš srpski (ovde smo mahom svi na Ti, sem ako neko nema posebne želje:), zato sam ti i napisala ono oko glagola...ali moram da priznam da ne rauzmem šta si hteo da kažeš poslednjom rečenicom, odakle uopšte info da moja deca imaju uzak izbor stvari koje bih ja volela da oni gledaju...ja sam napisala samo da bi mi bilo milije da vide vodjenje ljubavi no nasilje. Što ne znači da je spektar stvari koje bih volela da vide uzak, već da više volim da gledaju ljubav, ako mogu da biram.
privatnije, ako ne smeta: jel' to samo nick onako ili si Nestorijanac?
Queeria Queeria 16:56 06.09.2007

Tenkovi vs Gola dupeta - za Novosadistu

E, pa Novosadisto, da ti čika Bobi nešto objasni.
Postoji jedna važna stvar kada je osvajanje ulica u pitanju.
Po hiljaditi put moram da ponovim, šta ću, gej parada je prilično dosadan događaj za većinu stanovništva, jer se jedna grupa ljudi bori za svoja prava, što, priznaćeš ne izaziva beskrajno divljenje.
Što se mene tiče, ja nisam za light varijante parada, meni se ne šeta i ne nose mi se zastavice i da mašem ručicama.
Zašto?
Bole me za moral u zemlji koja nema morala, čije su ulice podržale najgora krvoprolića, koje su podržale tenkove i paravojske (blagosiljane od strane one iste crkve koja se sada svake godine šeta litijama kroz iste te ulice), koja je obožavala Miloševića i njegov režim - e to je razlog zašto ja mislim da beogradskim ulicama treba svaka vrsta, ne gej parade, nego seksualne parade, da se ljudi tucaju dan i noć i pokušamo tako da dekontaminiramo prostor.
Nadam se da sam jasan.

Vidiš, ako imam dve pretpostavljene slike, recimo ovu:



gde ću poverovati da je isti tenk krenuo baš iz Bgd, NS ili bilo kog grada u Srbiji i srušio koliko kuća i ubio koliko već ljudi, i ovih fotografija:





Ono što ne znam, je kako da deci mojih prijatelja i prijateljica objasnim gde idu ti tenkovi i vojska, dok mi je tucanje na ulici sasvim cool - ljudi uživaju, lepo im je, a kako god da okreneš to rade u NEKIM ulicama, uglavnom zatvorenim....Opet mi se neodoljivo čini da ono što ubija ima veću moć od onoga u čemu ljudi uživaju.
Ako je normalnost da je tenk na ulici legitiman, a golo dupe nije, onda je problem sa društvom ogroman.


Kiss
Boban



Novosadista. Novosadista. 16:57 06.09.2007

Re: To u svojoj kuci...

Pa pozivamo i decu i starije ljude da se pridruže. Ako si ti homofobičan, drugi ljudi nisu.
Samo da ti kažem, da se ne razočaraš, ti marševi ponosa ne znače da će se goli ljudi šetati po ulici i voditi ljubav javno. Ako je to ono što si priželjkivao da vidiš....
A ako si samo zabrinut, onda imaš razloga samo zbog skinsa i navijača, koji vole da napadaju ovakve skupove...

Pozivas i decu i starije na skup homoseksualaca...znaci samo cu sa osmehom da ispratim ovaj komentar.

To nije homofobija vec zdrav razum, pazi,pederi meni ne smetaju,ali nema sta da se reklamiraju polunagi na ulicama,znaci ti trebas da se dernjas na sav glas da ides neprirodno,da si protiv radjanja...i jos da pozivas i druge ljude da ti se pridruze.Uzas...

A kad bih video pedere na ulici kako se kresu na javnom mestu...pa neznam,mozes samo da naslutis koja bi reakcija bila,ne samo moja vec i mnogih.
Taska Dana Taska Dana 16:59 06.09.2007

Re: Ne, moja

A sto ti ne pises na maternjem jeziku ...ovako te sve razumemo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:59 06.09.2007

I ovo...

zašto je crkvi i religijama raznim (odakle se to i u društvo napelcovalo) veći greh vođenje ljubavi od ubijanja i nasilja.
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 17:02 06.09.2007

Re: To u svojoj kuci...

A zašto je golo dupe u tanga gaćama na plaži ok, a na ulici nije... I na plaži i na ulici ima dece?!
Novosadista. Novosadista. 17:07 06.09.2007

Re: To u svojoj kuci...

Jelica Greganović
zašto je crkvi i religijama raznim (odakle se to i u društvo napelcovalo) veći greh vođenje ljubavi od ubijanja i nasilja.

Hahah....koja glupost!To samo govori koliko neznas o tome!

Kraljica Kleopatra
A zašto je golo dupe u tanga gaćama na plaži ok, a na ulici nije... I na plaži i na ulici ima dece?!

Pa nije ni na plazi ok,a tek na ulici...
nestorijanac nestorijanac 17:08 06.09.2007

Re: Pročitala sam na

" ako bi trebalo da biram izmedju toga i da moja deca na ulici vide kako se ubijaju ljudi, tuku...ili u crkvi krvave ikone, ja bih pre izabrala vodjenje ljubavi. "

Zbog ove Vase recenice (conditional) sam Vam pozeleo da nemate bas tako uzak izbor.

odakle uopšte info da moja deca imaju uzak izbor stvari koje bih ja volela da oni gledaju..


Dakle, otuda mi ta recenica.

Privatno sam Nestor. I javno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:10 06.09.2007

Prosvetli

me.
Taska Dana Taska Dana 17:11 06.09.2007

Re: To u svojoj kuci...

A zasto je golo dupe u kuci ok a nije na ulici? :))))

Mnogo su nas lagali kad smo bili mali!!!! :)))

Zasto je upste dupe toliko na crnom glasu!? Zasto je ok imati go nos a nije ok imati golo dupe?
Nista ne razumem!!!!
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 17:11 06.09.2007

Re: To u svojoj kuci...

Pa nije ni na plazi ok,a tek na ulici...


Pa hajde onda braćo Srbi da se organizujemo da tepamo kurve u tanga kupaćim, a one što skinu gornji deo odmah na licu mesta spalimo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:12 06.09.2007

Ništa, samo onako...

pomislila sam da si Nestorijanac.
Rečenica je bila uslovna, jer je uslovljena temom, odnosno komentarom.
nestorijanac nestorijanac 17:12 06.09.2007

Re: Prosvetli

Ne razumem ?
Taska Dana Taska Dana 17:14 06.09.2007

Re: Pročitala sam na

Nestore...kad bi doslo dotle da ti odseku deo tela...sta bi radije zrtvovao?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana