Evo kako vlada demonstrira socijalnu odgovornost..

Drago Kovacevic RSS / 19.02.2009. u 20:25

U kakvoj državi živimo i kakva je njena socijalna odgovornost procenite iz ove dve, danas objavljene vesti:

 

Borba: Tajna odluka Vlade

Slobodu Miladina Kovačevića poreski obveznici u Srbiji platiće milion dolara tajnom odlukom Vlade Srbije, piše danas list "Borba".

Kovačevića američko pravosuđe tereti za nanošenje teških telesnih povreda američkom studentu Stajnhaueru, a uz pomoć ljudi iz konzulata Srbije napustio je teritoriju SAD i u junu 2008. se obreo u Srbiji.

Vlada je na sednici prošle nedelje odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru, kao i 100.000 dolara kaucije, i tu odluku momentalno proglasila državnom tajnom, piše list.

Kako "Borba" saznaje, na ovaj način trebalo bi da se izdejstvuje da ceo slučaj Kovačević bude prebačen domaćem pravosuđu.

Ceo slučaj izazvao je napetost u odnosu Srbije i SAD, a za Kovačevićem je izdata i Interpolova poternica. Optužen je i pred domaćim sudom za podstrekivanje na falsifikovanje službene isprave.

Veliku medijsku pažnju izazvalo je pojavljivanje Kovačevića u Skupštini Srbije u januaru ove godine u pratnji poslanika Srpske radikalne stranke. 

 

Potrebna garderoba za decu ulice
18. februar 2009. | 15:50 | Izvor: B92

Beograd -- Beogradskom Svratištu za decu ulice potrebna je zimska obuća i odeća za decu koja u hladnim danima u sve većem broju dolaze i traže pomoć.

Kako je rekla koordinatorka projekta Milica Đorđević, zbog niskih temperature u Svratište u Krfskoj ulici proteklih dana dolazi i po šezdesetoro dece dnevno. "Pozivamo građane koji imaju višak zimske gardarobe, a naročito cipela, da nam pomognu", kazala je Đorđevićeva.

Ona je rekla da građani mogu da donesu garderobu i obuću svakog dana od osam ujutru do 22 časa u prostorije Svratišta u Krfskoj ulici 7a.

 

Pa ljudi, ovo nije normalno. Umesto da Vlada da novac za decu sa ulice, ona daje novac siledžiji koji sramoti zemlju. Za milion dolara koje je dobio siledžija Miladin Kovačević svratište za decu može funkcionisati ravno 10 godina.

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blackbox92 blackbox92 20:38 19.02.2009

neverovatno

bas me interesuje kako ce ovu odluku obrazloziti. Koja smo mi drzava umesto da sami sudimo siledzije mi im dajemo milione.
Pa sto se onda neko cudi sto je osnovan Haski Tribunal.
Bas bi bilo interesantno da se objavi ko stoji iza Kovacevica.
Ne kazem unapred da je kriv ali neka ide na sud pa dokaze.
alpeot alpeot 20:39 19.02.2009

OSTAVKA...

Ovo se mora zavrsiti momentalnom ostavkom vlade. Ako postoji jos malo razuma u DS, ovakvu bruku nece smeti da prikriju.

Zaista, da li su oni normalni - ekonomska kriza je ante portas, Srbija je na granici prezivljavanja, i oni prave ovakav skandal. Znaju da se to ne moze sakriti.

Mozda ce se izvuci na smanjenu uracunljivost u trenucima odlucivanja?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:47 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

alpeot
Ovo se mora zavrsiti momentalnom ostavkom vlade. Ako postoji jos malo razuma u DS, ovakvu bruku nece smeti da prikriju.

Zaista, da li su oni normalni - ekonomska kriza je ante portas, Srbija je na granici prezivljavanja, i oni prave ovakav skandal. Znaju da se to ne moze sakriti.

Mozda ce se izvuci na smanjenu uracunljivost u trenucima odlucivanja?

Ma kakvoga razuma..Ovakvo ponašanje oni smatraju razmunim. Danas su u Svratište u Krfskoj poslali svog džokera Vladu Divca da se slika u svratištu uz neke poklončiće kupljene verovatno od državnoga novca jer je on specijalizovao humanitarne aktivnosti sa državnim parama. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu..Sramota..
AlexDunja AlexDunja 20:51 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu.

nemoj. odneli su oragansku hranu.
voce i brasno.
organic. ne zaboravi!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:53 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

AlexDunja
. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu.

nemoj. odneli su oragansku hranu.
voce i brasno.
organic. ne zaboravi!

Pre godinu i više sam ovde otvorio post o tzv. humanitarnim akcijama Vlade Divca i na mene se digla "kuka i motika"..Radilo se o izbeglicama i kupovini soskih domaćinstava. Država dala pare, a Vladina žena lagano kupuje kuće..možda desetak do sada...i od slikanja živeti ne možeš...
AlexDunja AlexDunja 20:59 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

Pre godinu i više sam ovde otvorio post o tzv. humanitarnim akcijama Vlade Divca i na mene se digla "kuka i motika"..Radilo se o izbeglicama i kupovini soskih domaćinstava. Država dala pare, a Vladina žena lagano kupuje kuće..možda desetak do sada...i od slikanja živeti ne možeš...

muka mi je zbog toga...
zaista.
jos vise mi je muka sto ne zele darazumeju ideju
svratista. toj deci je neophodno mesto za predah!
nikoga nije briga.
cipele im trebaju. jakne. zima je.
i da pojedu nesto kad do svratista stignu!
NNN NNN 21:46 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

Danas su u Svratište u Krfskoj poslali svog džokera Vladu Divca da se slika u svratištu uz neke poklončiće kupljene verovatno od državnoga novca jer je on specijalizovao humanitarne aktivnosti sa državnim parama.

alpeot alpeot 21:51 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

Evo sta kaze Ivica Dacic:

"Ministar policije Ivica Dačić nije potvrdio, ali ni demantovao te navode, rekavši samo da država pokušava da pronađe rešenje i "stavi tačku" na slučaj Miladina Kovačevića.

Dačić je na konferenciji za novinare rekao da "ne kaže da je Vlada Srbije donela odluku o isplati odštete od milion dolara američkom studentu, već da pokušava da nađe rešenje preko Ministarstva spoljnih poslova i Ministarstva pravde, zajedno sa američkim vlastima", uz napomenu da je u pitanju tema poverljivog karaktera."

Tema poverljivog karaktera? Poverljivo kao... Drzavna tajna?
thebee269 thebee269 22:55 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

on specijalizovao humanitarne aktivnosti sa državnim parama. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu..Sramota..



Izvini Drago, ali pises ordinarne gluposti
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:21 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

thebee269
on specijalizovao humanitarne aktivnosti sa državnim parama. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu..Sramota..



Izvini Drago, ali pises ordinarne gluposti

Izvini, ali šta je tačno glupost...rado bih raspravljao na tu temu..
libkonz libkonz 23:46 19.02.2009

Re: OSTAVKA...

on specijalizovao humanitarne aktivnosti sa državnim parama. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu..Sramota..


Izvini Drago, ali pises ordinarne gluposti
Izvini, ali šta je tačno glupost...rado bih raspravljao na tu temu..

Što ste stali? Ja Divca mnogo poštujem i zanima me ishod ove vaše diskusije.
deselby deselby 01:20 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

a da nisu novinari ove dve vesti malo pomešali i da je zapravo Vlado platio milion dolara, a vlada odnela voće u svratište?
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:55 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

alpeot
Ovo se mora zavrsiti momentalnom ostavkom vlade. Ako postoji jos malo razuma u DS, ovakvu bruku nece smeti da prikriju.Zaista, da li su oni normalni - ekonomska kriza je ante portas, Srbija je na granici prezivljavanja, i oni prave ovakav skandal. Znaju da se to ne moze sakriti. Mozda ce se izvuci na smanjenu uracunljivost u trenucima odlucivanja?


Ne vredi ,ne mogu da odolim, iako nije tema bloga (Drago ne zameri).

U Srbiji kriza nije pred vratima, ona uveliko potresa Srbiju i bice jos teze.

Srbi se, umesto da se zamisle nad sopstvenom sudbinom, podsmehuju US i EU i ostatku sveta.
Samo mi ovaj smeh lici na gallows humor.


http://en.wikipedia.org/wiki/Gallows_humour
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:27 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

libkonz
on specijalizovao humanitarne aktivnosti sa državnim parama. Umesto da je svratište budžetski priritet, oni šalju Divca i Zorana Cvijanovića da prodaju maglu..Sramota..


Izvini Drago, ali pises ordinarne gluposti
Izvini, ali šta je tačno glupost...rado bih raspravljao na tu temu..

Što ste stali? Ja Divca mnogo poštujem i zanima me ishod ove vaše diskusije.

Pa evo..o humanitarnim delatnostima Vlade Divca već je išao post.
Zbog tvoje informacije da ti kažem...Dakle, on to radi ovako. Država kad hoće da se nekim važnim problemom ne bavi isturi njega. Tako je bilo sa zbrinjavanjem izbeglica. Pa onda dade Komesarijat 50 miliona dinara, da neki novac UNHCR, podigne se prašina i frka, sevaju donatorske večere, probudi se lažna nada. I nakon godinu dana nikome ništa..Puj pike ne važi....
Divac je javna ličnost, a s obzirom da je trenutno i državni službenik ( savetnik Ivice Dačića), kao što je i Cvijanović državni službenik ( savetnik Bože Đelića), onda njihov odlazak sa poklončićima deci u Krfskoj ulici izgleda licemerno. Kad su već tako skloni pomoći svratištu, što ne savetuju svoje poslodavce da to pređe na državni budžet..Svuda u svetu je to prvenstveno državna briga..ta deca..
Ali ne...Pojavi se Vlade, uslika i vrati...Ti se oduševiš, a deca ostaju sa istim problemima. E, tako to funkcioniše, a ti imaš pravo da poštuješ koga hoćeš..
dolybell92 dolybell92 09:05 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

Ovo se mora zavrsiti momentalnom ostavkom vlade.


Ma sad ce da traze KRIVCA ko je to obelodanio - da odgovara za IZDAJU ...
pa njega u corku umesto Kovacevica...
alpeot alpeot 11:57 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

Drago Kovacevic

Ma kakvoga razuma..Ovakvo ponašanje oni smatraju razmunim. .


Evo ja kazem: necu da placam porez. Necu da moje pare idu na jednu volinu, jednog besprizornog tipa, kriminalca i probisveta. Ne dam! I tacka!

Dacu za svratiste, dacu za nezbrinutu decu, ali vladi Srbije NE DAM. Pa moze Diana Dragutinovic da se obesi za usi i da igra, ne dam. I jedva cekam da me izvedu pred sud - odmah cu da trazim pare iz budzeta. Ma kakve pare, odmah rebalans budzeta!


thebee269 thebee269 13:24 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

Izvini, ali šta je tačno glupost...rado bih raspravljao na tu temu..
*novo


posto sigurno znas sta je istina a sta ne od ovoga sto si napisao za VD i ZC, onda verovatno znas i sta je glupost, jos jednom stvarno izvini.
treger92 treger92 14:43 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

Vlada je podnela ostavku, ali je to proglešeno za državnu tajnu, pa javnost ne zna.Inače odavno ovom zemljom upravljaju kriminalci od završetka sablje pa na ovamo. Koja je to zemlja u kojoj je hapšenje kriminalaca vanredno stanje.To je Srbija.Ovde samo kriminalci imaju ljudska prava ostali ne. Tako recimo vlada uvodi štednju prema studentima koji su na budžetu, a pomaže ovog ubicu, koji je protekcijom otišao na studije u SAD. Nego u PUPSU se priča da Miladina podržava Krkobabić(najstariji) jer mu je Miladin kondicioni trener. Ova informacija je procurela iz vlade jer se očigledno neslažu svi da treba podržavati kriminalce.Ja mislim da će Šojgu sprečiti da se izvrši uplata.
Samo mi nije jasno zašto se spominju 100 hiljada za kauciju kada je o na uplaćena da bi ovaj ubica izašao napolje. Kome sada treba dati tih 100 hiljada.To je pravo pitanje.
gorio92 gorio92 16:32 20.02.2009

Re: OSTAVKA...

Ako postoji jos malo razuma u DS,

Kakvog razuma?
Da je u DS bilo razuma, nebi mi sada imali ovkvu vladu.
libkonz libkonz 20:39 19.02.2009

Gde može da se kupi Borba?

Vlada je na sednici prošle nedelje odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru, kao i 100.000 dolara kaucije, i tu odluku momentalno proglasila državnom tajnom, piše list.

Drago, veruješ li da je to istina? Priča se da je taj pretučeni iz imućne i uticajne porodice i sad neko treba da očekuje da progutamo tu priču da će da odustanu od pokušaja privođenja Kovačevića zbog 900 hiljada dolara?
Do danas nisam ni znao da Borba još postoji, a sad oni ispadnu neko merodavno glasilo. Ma, molim te. Kurir svaki dan pusti dve tri "senzacije" pa nikom ozbiljnom ne pada na pamet da analizira njihove vesti.
da Vlada da novac za decu sa ulice

Deca moraju da budu glavni prioritet, ne samo kad su predizborne kampanje. Pozdravljam blogere koji su nam skrenuli pažnju na problem svratišta!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:57 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

Drago, veruješ li da je to istina?

Da..pa zar si ti ubeđen u nešto drugo...Konzulat mu omogući da pobegne...primaju ga ovde u Skupštinu, tetoše, titraju mu gde god stignu...Pa šta je za to društvo milion evra..Bole ih, to su i tako pare poreskih obveznika. Miladin je koštao svakoga od nas 100-tinjak dinara. A Krfska mi je u komšiluku, vidim je svaki dan...moj zemljače..
sentinel26 sentinel26 21:00 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

libkonz
Drago, veruješ li da je to istina? Priča se da je taj pretučeni iz imućne i uticajne porodice i sad neko treba da očekuje da progutamo tu priču da će da odustanu od pokušaja privođenja Kovačevića zbog 900 hiljada dolara?
Do danas nisam ni znao da Borba još postoji, a sad oni ispadnu neko merodavno glasilo. Ma, molim te. Kurir svaki dan pusti dve tri "senzacije" pa nikom ozbiljnom ne pada na pamet da analizira njihove vesti.

Ko tebe nagoni da "analiziraš" i vjeruješ ?

Ako već nijesi čuo izjavu ministarke pravde objavljenu na svim TV stanicama, onda bar pročitaj njenu izjavu na sajtu.

Ona nije ni potvrdila ni negirala takvu odluku već je novinare uputila na MIP.

Naravno da nije mogla da potvrdi kada je odluka proglašena "državnom tajnom" a nije mogla ni da demantuje pošto je znala da je istina, glasala je ili bila prisutna kada je odluka donešena.



libkonz libkonz 21:02 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

Sećam se, ima dosta godina, kada je tako surovo pretučen jedan dečko u mom gradu. Dečko je umro posle par dana, oni koji su ga tukli dobili su po 10 godina. Svi u gradu su govorili da je malo jer je brutalno prebijen. Ja lično ne bih imao problem da tog Miladina pošaljem u SAD, da se nešto pitam.
Samo mi Borba ne zvuči nešto kao ozbiljan izvor, a i suma mi je sitna za uglednu porodicu.
vericar vericar 21:03 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

libkonz
Vlada je na sednici prošle nedelje odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru, kao i 100.000 dolara kaucije, i tu odluku momentalno proglasila državnom tajnom, piše list. Drago, veruješ li da je to istina? Priča se da je taj pretučeni iz imućne i uticajne porodice i sad neko treba da očekuje da progutamo tu priču da će da odustanu od pokušaja privođenja Kovačevića zbog 900 hiljada dolara?[




100 hiljada je vec dato, da izadje iz zatvora, sada to naknadno legalizuju. Naime, Kovacevic je pretukao Stajnhauera (nije ni cudo, izgleda kao bik) tako strasno da je ovaj bio u komi, ne znam da li je iz nje izasao. Strpali ga u cusu da ceka sudjenje. Da bi ga pustili, placena je kaucija od 100 000 dolara, 15 hiljada je dala njegova porodica, 85 hiljada Srbija.!!!!! Onda je Srbija (vlada?)nalozila konzulu da mu izda novi pasos (momak je sada zrtveno jagnje) i ovaj zbrisao kuci. Sada mu daju 900 000 za odstetu porodici. Cim su to proglasili tajnom, jasno je da i sami znau da to njie u redu. A da nije tacno, vec bi svi zavristali da demantuju, a ovako, niko nece da komentarise, nikog nema kod kuce.
drug.clan drug.clan 21:11 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

Ja lično ne bih imao problem da tog Miladina pošaljem u SAD, da se nešto pitam.
Samo mi Borba ne zvuči nešto kao ozbiljan izvor, a i suma mi je sitna za uglednu porodicu.

I meni se cini da je ovo samo oglas u borbi a sve pod parolom "Bolje da sami odmah priznamo milion nego da neko otkrije 10 miliona"
srki92 srki92 21:22 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

libkonz
Vlada je na sednici prošle nedelje odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru, kao i 100.000 dolara kaucije, i tu odluku momentalno proglasila državnom tajnom, piše list.

Drago, veruješ li da je to istina? Priča se da je taj pretučeni iz imućne i uticajne porodice i sad neko treba da očekuje da progutamo tu priču da će da odustanu od pokušaja privođenja Kovačevića zbog 900 hiljada dolara?
Do danas nisam ni znao da Borba još postoji, a sad oni ispadnu neko merodavno glasilo. Ma, molim te. Kurir svaki dan pusti dve tri "senzacije" pa nikom ozbiljnom ne pada na pamet da analizira njihove vesti.
da Vlada da novac za decu sa ulice

Deca moraju da budu glavni prioritet, ne samo kad su predizborne kampanje. Pozdravljam blogere koji su nam skrenuli pažnju na problem svratišta!


Ne bih se iznenadio da nasa vlast to ponudi, jer se sastoji od samih glupaka i primitivaca, ali bih se jaaaako iznenadio da neko od Amerikanaca pristane na to. Stvari ne funkionisu tako. Imam utisak da je neko pustio buvu da se zamajavamo. A cim neko pusti buvu, ja se vatam za novcanik...




drug.clan drug.clan 21:34 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

srki92

Ne bih se iznenadio da nasa vlast to ponudi, jer se sastoji od samih glupaka i primitivaca, ali bih se jaaaako iznenadio da neko od Amerikanaca pristane na to. Stvari ne funkionisu tako. Imam utisak da je neko pustio buvu da se zamajavamo. A cim neko pusti buvu, ja se vatam za novcanik...

Odavno novcanik nije kod nas vec smo ga dali vladi na cuvanje pa sad uzimaju koliko hoce!
srki92 srki92 22:32 19.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

drug.clan
srki92

Ne bih se iznenadio da nasa vlast to ponudi, jer se sastoji od samih glupaka i primitivaca, ali bih se jaaaako iznenadio da neko od Amerikanaca pristane na to. Stvari ne funkionisu tako. Imam utisak da je neko pustio buvu da se zamajavamo. A cim neko pusti buvu, ja se vatam za novcanik...

Odavno novcanik nije kod nas vec smo ga dali vladi na cuvanje pa sad uzimaju koliko hoce!


...vladama...
libkonz libkonz 10:00 20.02.2009

Re: Gde može da se kupi Borba?

Pa vi se ne hvalite. Skoro svi vi liberali pišete za Borbu. Što lepo ne kažete da su to vaši, nego moram da razmišljam odakle sad Borba. Kad svaka stranka ima svoje novine, eto drago mi je da i vi svoje imate. Samo nešto vam mali tiraž.
adam weisphaut adam weisphaut 20:40 19.02.2009

A ovde se

Umesto da Vlada da novac za decu sa ulice, ona daje novac siledžiji koji sramoti zemlju.

ionako ne vole oni koji su je najviše osramotili...
nimrod88 nimrod88 20:40 19.02.2009

Kako ce obrazloziti....

....lepo, evo sad su rekli da nije u redu da mediji spekulisu o odlukama koje se ticu drzavnih interesa i gotovo. Cisto da znamo da je g. Kovacevic drzavni interes.
soylentgreen soylentgreen 20:45 19.02.2009

Stanar

Secate li se filma "Stanar" koga je Polanski uradio 70-ih? Mislim na zadnju scenu, kada zavrsava u bolnickom krevetu sa celim telom u gipsu i zavojima, samo su usta otvorena i iz njih izlazi vrisak, kamera zumira u usta i to je kraj filma.

Politicki status gradjana u Srbiji pocinje ozbiljno da lici na ovo. Kao i u filmu, dogadjaji koji su prethodili su pogresno tumaceni i nije bilo sagledavanja trenda. A sta je bio trend, za zaboravne koji polako pocinju da vriste:

- re-konsolidacija vlasti u predjasnje strukture posle kratkotrajnog 5-oktobarskog talasanja.

- prepustanje kompletne ekonomije stranim gigantima i nekolicini domacih bogatasa.

- pretvaranje aparata vlasti, kroz ukidanje skupstine (250 piona koje sve zajedno predstavljaju 5 partijskih kviska nije parlament) u pretorijansku gardu novih vlasnika zemlje.

- i, ovo je my personal beef, nesposobnost ove garde da izmisli neku novu retoriku za sve ove godine, nego licenciraju Milosevicevu. Jebalo vas Kosovo, bre. Imate potpunu vlast, nista ne moze da vas pipne, nema tog sranja koje vi mozete da napravite a da vam ugrozi vlast, ali dajte bar malo tog vaseg hriscanskog milosrdja i promenite zvaku. Nadjite bre nesto inteligentnije. Teroriste. Epidemiju. Rat protiv droga. Samo ne to jebeno Kosovo.
drug.clan drug.clan 21:08 19.02.2009

Re: Stanar

soylentgreen
Secate li se filma "Stanar" koga je Polanski uradio 70-ih? Mislim na zadnju scenu, kada zavrsava u bolnickom krevetu sa celim telom u gipsu i zavojima, samo su usta otvorena i iz njih izlazi vrisak, kamera zumira u usta i to je kraj filma.

Politicki status gradjana u Srbiji pocinje ozbiljno da lici na ovo. Kao i u filmu, dogadjaji koji su prethodili su pogresno tumaceni i nije bilo sagledavanja trenda. A sta je bio trend, za zaboravne koji polako pocinju da vriste:

- re-konsolidacija vlasti u predjasnje strukture posle kratkotrajnog 5-oktobarskog talasanja.

- prepustanje kompletne ekonomije stranim gigantima i nekolicini domacih bogatasa.

- pretvaranje aparata vlasti, kroz ukidanje skupstine (250 piona koje sve zajedno predstavljaju 5 partijskih kviska nije parlament) u pretorijansku gardu novih vlasnika zemlje.

- i, ovo je my personal beef, nesposobnost ove garde da izmisli neku novu retoriku za sve ove godine, nego licenciraju Milosevicevu. Jebalo vas Kosovo, bre. Imate potpunu vlast, nista ne moze da vas pipne, nema tog sranja koje vi mozete da napravite a da vam ugrozi vlast, ali dajte bar malo tog vaseg hriscanskog milosrdja i promenite zvaku. Nadjite bre nesto inteligentnije. Teroriste. Epidemiju. Rat protiv droga. Samo ne to jebeno Kosovo.


Da se bar uhvate lazi o "globalnom otopljavanju" pa bi se nadali da bar nesto korisno moze da ispadne iz te price posto je debelo platimo, ovako ni nade nemamo da bar nesto dobro moze da ispadne.

A sto se vlasti tice cini mi se da je i u jednopartijskom sistemu bilo vise razlicitih misljenja i radnji (uvek su bile bar dve razlicite struje unutar partije a da sve ista struja unutar razlicitih partija)!
vericar vericar 21:11 19.02.2009

Re: Stanar

Bravo. Potpisujem svaku rec.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:14 19.02.2009

Re: Stanar

Politicki status gradjana u Srbiji pocinje ozbiljno da lici na ovo. Kao i u filmu, dogadjaji koji su prethodili su pogresno tumaceni i nije bilo sagledavanja trenda

Trend je jasan....Ovo je i kod Miloševića bilo komplikovano izvesti...
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:09 20.02.2009

Re: Stanar

vericar
Bravo. Potpisujem svaku rec.


Takodje!
petar_p petar_p 20:57 19.02.2009

znate kad cu ponovo da glasam


za DS i 'satelite'??
NIKAD!
rastinjak rastinjak 20:59 19.02.2009

Petriotizam zabava za sirotinju

Našoj političkoj eliti su puna usta patriotizma, ali očigledno preko tudjih (običnih gradjana) ledja.
Situacija sa ovim deranom je malkice zajebana. Pošto po Ustavu ne možemo da izručimo našeg gradjanina, verovatno će ovo milionče pravdati time, da se eto stvar završi van suda i da vuk bude sit i ovce na broju. Šta je milion spram sačuvanih odnosa medju dvema državama.
Celu stvar je najviše zakuvao onaj gospodin koji je izdao pasoš kojim se Kovačević vratio u Srbiju.

- Gospodina ambasadora premestiti na neku golet da tuca kamen
- Derana lepo ubediti, pošto je iz tako uticajne porodice, da je prioritet naše majčice Srbije očuvanje dobrih odnosa sa SAD i da je interes Srbije po pitanju njegove predaje organima pravosudja SAD-a, u ravni borbe za Kosovo, te da bi on kao provereni patriota morao da se sam preda i time olakša našoj bezvoljnoj i anemičnoj administraciji savest i sačuva milionče, koje bi eto mogao da ''usmeri'' u humanitarne svrhe. I eto postade čovek i patrijota i humanista.

Samo što u ovo gore neveruje niko normalan, pa ni ja. Nekako mi je više izgledan odliv onog miliončeta, ako bude dovoljan.

Ej, Srbijo, Srbijo, uzećeš Dalmaciji primat . ( Kako ono beše ''Dalmacijo, zemljo magaraca'')
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:08 19.02.2009

Vračarac na lađenju

Vračarac je na jednodnevnom lađenju...zbog trola..i od sada će uvek tako biti....
srki92 srki92 21:28 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

Drago Kovacevic
Vračarac je na jednodnevnom lađenju...zbog trola..i od sada će uvek tako biti....


Eh, a bas sam se pitao sta on pametno ima da kaze po ovom pitanju? Pravda za Miladina? Drago, nemoj samo da banujes i Vasilija, makar krenuo da mudruje o nepravednom haskom trubnalu, NGO, psovanju na Pescaniku i Gvantanamo-u, ostacemo onda samo mi koji se inace slazemo...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:33 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

srki92
Drago Kovacevic
Vračarac je na jednodnevnom lađenju...zbog trola..i od sada će uvek tako biti....


Eh, a bas sam se pitao sta on pametno ima da kaze po ovom pitanju? Pravda za Miladina? Drago, nemoj samo da banujes i Vasilija, makar krenuo da mudruje o nepravednom haskom trubnalu, NGO, psovanju na Pescaniku i Gvantanamo-u, ostacemo onda samo mi koji se inace slazemo...

A, ne..Vasa je dobri duh moga bloga...
libkonz libkonz 21:36 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

Eh, a bas sam se pitao sta on pametno ima da kaze po ovom pitanju? Pravda za Miladina? Drago, nemoj samo da banujes i Vasilija, makar krenuo da mudruje o nepravednom haskom trubnalu, NGO, psovanju na Pescaniku i Gvantanamo-u, ostacemo onda samo mi koji se inace slazemo...

Pa valjda sam i ja tu!
Inače, pustim ja vas da se divite jedni drugima kod Milićke, Kvirije i ostalih. Samo ovde kod Draga dođem. I sve se nešto mislim, da neko iz DS čita moje komentare kod Draga, možda bi i meni pao neki dolar.
AlexDunja AlexDunja 21:38 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

I sve se nešto mislim, da neko iz DS čita moje komentare kod Draga, možda bi i meni pao neki dolar.

vuk d. je na crnoj listi:)
kako okrenes:)
adam weisphaut adam weisphaut 21:40 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

Drago Kovacevic
Vračarac je na jednodnevnom lađenju...zbog trola..i od sada će uvek tako biti....

Zašto obrisa remek delo, komentar sa nejvećim brojem upotrebe skraćenice LDP u jednom postu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:48 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

Pa valjda sam i ja tu!

Jesi...samo ti nisi u istoj grupi ljudi...

libkonz libkonz 21:50 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

vuk d. je na crnoj listi:)
kako okrenes:)

Lepo je meni prijatelj rekao da ću biti večita opozicija.
Nego, sad sam se malo dozvao pameti, video gde su pare. Ionako mi se blog zove JEDAN JE VUK, samo malo promenim tekst i stavim drugu sliku

Počeo sam da pišem pesmu TAJANSTVENOJ UREDNICI (hoću na naslovnu, šta da kažem), malo je promenim, posvetim Ivici i eto meni para.
AlexDunja AlexDunja 21:52 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

libkonz
vuk d. je na crnoj listi:)
kako okrenes:)

Lepo je meni prijatelj rekao da ću biti večita opozicija.
Nego, sad sam se malo dozvao pameti, video gde su pare. Ionako mi se blog zove JEDAN JE VUK, samo malo promenim tekst i stavim drugu sliku

Počeo sam da pišem pesmu TAJANSTVENOJ UREDNICI (hoću na naslovnu, šta da kažem), malo je promenim, posvetim Ivici i eto meni para.

vidi:)))
razmisli...
:))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:54 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

adam weisphaut
Drago Kovacevic
Vračarac je na jednodnevnom lađenju...zbog trola..i od sada će uvek tako biti....

Zašto obrisa remek delo, komentar sa nejvećim brojem upotrebe skraćenice LDP u jednom postu?

Zbog standarda...zamisli onako pismen post.....iz DS-ovog spin centra..
libkonz libkonz 22:18 19.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

vidi:)))
razmisli...
:))))

Drago, izvini za trol, neću više.

benevolent benevolent 08:08 20.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

iz DS-ovog spin centra

... je си ли мислио: ...из њихове кретенативне радионице за јавне односе..?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:13 20.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

benevolent
iz DS-ovog spin centra

... je си ли мислио: ...из њихове кретенативне радионице за јавне односе..?

Da, neki to i tako zovu..
benevolent benevolent 08:22 20.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

Хвала ти што ме ниси откачио, јер сам ти неколико пута гостовао са паљбом по Урошу Мишићу, а ево и по Миладину Ковачевићу.
Ово није био разлог, иако си Звездаш, кошаркаш, а сада ваљда баскеташ, јер ја нисам врачарац, иако сам становник Врачара, нити сам помалициозан.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:17 20.02.2009

Re: Vračarac na lađenju

Srki
nemoj samo da banujes i Vasilija ... ostacemo onda samo mi koji se inace slazemo...


Hahaha e bas necu da se mesam u vasu "diskusiju" i idilicno jednoumlje kome toliko tezite ... samo ponekad bacim pogled da se razveselim i nasmejem vasem udarnickom uzajamnom tapsanju po ramenima i nadmetanju u pljuvanju svega i svakoga ko nije sa vama - vernim slusaocima pescanika ... srecan vam (jednoumni) "rad"
benevolent benevolent 21:25 19.02.2009

1 милион долара уместо вешала

Што се из буџета не издвоји још који милион $ за још једног јуначину- Уроша Мишића, за кога такође траже графитну правду. Тајне уредбе не треба да буду преседан. Овим психопатама-сировинама се, нажалост, не може преписати традиционални лек у облику ћириличног слова Г.
G r o f G r o f 21:41 19.02.2009

Sin Srbije

Javljam se dobrovoljno za ulogu Jude.

Kako branite Miladina tako ćete sutra braniti Kosovo. Sramite se.
Setite se Amerika nas je bombardovala i treba ih tući gde god je to moguće. Svi smo mi Miladin. Miladin je Srbija.
Naš predsednik zna šta radi. Milion dolara će podstaknuti još mnoge Miladine da razbijaju glave amerikancima.
Ako misle da će proći nekažnjeno za onolike bombe, ljuto se varaju.
Miladine, uz tebe smo.
drug.clan drug.clan 21:46 19.02.2009

Re: Sin Srbije

G r o f


Naš predsednik zna šta radi. Milion dolara će podstaknuti još mnoge Miladine da razbijaju glave amerikancima.



Sledeci molitveni dorucak ce onda nasi mladi politicari (sa Vuckom na celu) pretvoriti u lobotomski simpozijum :)
benevolent benevolent 21:46 19.02.2009

Re: Sin Srbije

Јеси ли и уз Уроша Мишића, и он је (узорни) син Србије, коме треба правда?
Само што је он осакатио српског полицајца, а не катапултираног УСА пилота.
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:51 19.02.2009

Re: Sin Srbije

Miladin je Srbija.


Izvini, jesi li ti pri sebi?
alpeot alpeot 21:55 19.02.2009

Re: Sin Srbije

aquariusoptimist
Izvini, jesi li ti pri sebi?


Hej, aquariuse. :)

Pa zar nisi prepoznao aristokratsku ironiju? :)
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:00 19.02.2009

Re: Sin Srbije

alpeot

aquariusoptimistIzvini, jesi li ti pri sebi?Hej, aquariuse. :)Pa zar nisi prepoznao aristokratsku ironiju? :)


Ja sam malo duze od tebe na blogu i secam se masovne podrske koju je Miladin ovde imao.
Zanima me da li ce se podrska nastaviti sad kad treba da se plati.
alpeot alpeot 22:04 19.02.2009

Re: Sin Srbije

aquariusoptimist

Ja sam malo duze od tebe na blogu i secam se masovne podrske koju je Miladin ovde imao.Zanima me da li ce se podrska nastaviti sad kad treba da se plati.


Da, moj staz ovde je nepuna dva meseca. Samo mislim da se Grof zafrkavao, to je sve.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:05 19.02.2009

Re: Sin Srbije

aquariusoptimist
alpeot

aquariusoptimistIzvini, jesi li ti pri sebi?Hej, aquariuse. :)Pa zar nisi prepoznao aristokratsku ironiju? :)


Ja sam malo duze od tebe na blogu i secam se masovne podrske koju je Miladin ovde imao.
Zanima me da li ce se podrska nastaviti sad kad treba da se plati.

Pa ne sećam se baš da je ta podrška bila na ovome blogu..
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:06 19.02.2009

Re: Sin Srbije

Drago Kovacevic

aquariusoptimist

alpeotaquariusoptimistIzvini, jesi li ti pri sebi?Hej, aquariuse. :)Pa zar nisi prepoznao aristokratsku ironiju? :)Ja sam malo duze od tebe na blogu i secam se masovne podrske koju je Miladin ovde imao.Zanima me da li ce se podrska nastaviti sad kad treba da se plati. Pa ne sećam se baš da je ta podrška bila na ovome blogu..


Ne na tvom.
Na blogu B92.
srki92 srki92 22:17 19.02.2009

Re: Sin Srbije

G r o f
Javljam se dobrovoljno za ulogu Jude.

Kako branite Miladina tako ćete sutra braniti Kosovo. Sramite se.
Setite se Amerika nas je bombardovala i treba ih tući gde god je to moguće. Svi smo mi Miladin. Miladin je Srbija.
Naš predsednik zna šta radi. Milion dolara će podstaknuti još mnoge Miladine da razbijaju glave amerikancima.
Ako misle da će proći nekažnjeno za onolike bombe, ljuto se varaju.
Miladine, uz tebe smo.


Tako je, idem sad da omlatim zenu! A vi skupljajte kintu za moju kauciju, ok!?
Cek, majku mu, pa i ja sam Amerikanac koliko sam Srbin, sta da radim Grofe, Miladine, Drago, pomagajte !?!

A, setio sam se:

"Pie Jesu domine, dona eis requiem... [bonk!]"







G r o f G r o f 22:18 19.02.2009

Re: Sin Srbije

Izvini, jesi li ti pri sebi?


Nisam.
Pukao sam od prevelike doze idiotizma kojem sam izložen.
Zapita li se vlada, ponekad, približava li se broj puknutih kritičnoj masi?
srki92 srki92 22:21 19.02.2009

Re: Sin Srbije

aquariusoptimist
Drago Kovacevic

aquariusoptimist

alpeotaquariusoptimistIzvini, jesi li ti pri sebi?Hej, aquariuse. :)Pa zar nisi prepoznao aristokratsku ironiju? :)Ja sam malo duze od tebe na blogu i secam se masovne podrske koju je Miladin ovde imao.Zanima me da li ce se podrska nastaviti sad kad treba da se plati. Pa ne sećam se baš da je ta podrška bila na ovome blogu..


Ne na tvom.
Na blogu B92.


Samo cool aquariuse, Grof se bre ironise, znam coveka, mislim sa blogova.


aquariusoptimist aquariusoptimist 22:26 19.02.2009

Re: Sin Srbije

G r o f
Izvini, jesi li ti pri sebi?Nisam.Pukao sam od prevelike doze idiotizma kojem sam izložen.Zapita li se vlada, ponekad, približava li se broj puknutih kritičnoj masi?


Izvini.
treger92 treger92 00:49 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Ako treba da branimo nešto što nije naše ajde da branimo Švedsku ona je mnogo bolja od Kosova. A šanse da Švedska bude naša iste sa kao sa Kosovom. Samo ne znam kako nam obraz dozvoljava da primamo lovu iz zemalja koja su nas bombardovale, mislim ako smo ponosni što primamo njihovu lovu. Imamo para od Rusa koji stalno ulažu u Srbiju. Toliko su nam para dali da nemogu da se setim šta su nam sve dali. Vidim i vlada je nabavila vozni patrk u Rusiji.
libkonz libkonz 00:51 20.02.2009

Re: Sin Srbije

A šanse da Švedska bude naša iste sa kao sa Kosovom.

I tebe bih isporučio Americi, kad sam već u tom fazonu. Izdajniče!
blackbox92 blackbox92 10:11 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Milion dolara će podstaknuti još mnoge Miladine da razbijaju glave amerikancima.

A gradjani Srbije placati za svaku takvu budalu i njegovu bahatost po milion dolara.Pa covece da li si stvarno pri sebi.
A sto se Kosova tice ono je odbranjeno i dalje ga brane Milan i Marko.
Pa za tu iluziju o Kosovu izdvaja se iz budzeta 500 miliona evra , sto je samo malo manje nego godisnji budzet za odbranu. Zamislite da tim velikim patriJotama koji brane Kosovo ukinu plate od 200% na po vise radnih mesta na koja ne odlaze niti tamo borave, pa cete videti koliko ih interesuje Kosovo.
Ako je to tacno sto pise Borba, onda definitivno predsednik ne zna sta radi. Ako placamo odstetu znaci da priznajemo da je taj deran kriv pa ako je kriv valjda treba da on odgovara a ne cela nacija samo zato sto se on poceo busati u prsa da je Srbin. Umesto da ga drzava kazni sto je sramoti , ona ga oslobadja krivice i odgovornosti. E, ako neko smatra da drzava zna sta radi, taj ne zna sta prica.
blackbox92 blackbox92 10:16 20.02.2009

Re: Sin Srbije

libkonz
A šanse da Švedska bude naša iste sa kao sa Kosovom.

I tebe bih isporučio Americi, kad sam već u tom fazonu. Izdajniče!

E ne moze, nas ustav ne dozvoljava.
A Kosovo je nase bre, eto vlada ce sledeceg cetvrtka zasedati u Pristini i pri povratku povesti Tacija i CZ u Beograd.
libkonz libkonz 10:34 20.02.2009

Re: Sin Srbije

A Kosovo je nase bre, eto vlada ce sledeceg cetvrtka zasedati u Pristini i pri povratku povesti Tacija i CZ u Beograd.

Ti si verovatno jedan od onih što je podržavao Miloševića da ne šalje vojsku da se brani Knin.
Naša vlada ne valja ništa, ali MSP radi dobro svoj posao. Blokirati ulazak samozvane države Kosovo u međunarodne institucije će uticati da se obnove neki pregovori. I dužnost je građana Srbije da ne šire defetizam. Kosovo je Srbija!
blackbox92 blackbox92 11:05 20.02.2009

Re: Sin Srbije

aquariusoptimist
Miladin je Srbija.


Izvini, jesi li ti pri sebi?

Pa možda i nije daleko od istine, očito i on i Srbija pate o previše bahatosti, nerealnosti, a manjka pameti.
blackbox92 blackbox92 11:32 20.02.2009

Re: Sin Srbije

libkonz
A Kosovo je nase bre, eto vlada ce sledeceg cetvrtka zasedati u Pristini i pri povratku povesti Tacija i CZ u Beograd.

Ti si verovatno jedan od onih što je podržavao Miloševića da ne šalje vojsku da se brani Knin.
Naša vlada ne valja ništa, ali MSP radi dobro svoj posao. Blokirati ulazak samozvane države Kosovo u međunarodne institucije će uticati da se obnove neki pregovori. I dužnost je građana Srbije da ne šire defetizam. Kosovo je Srbija!

Nisam ga podržavao u tome šta je radio ali sam naravno bio protiv da šalje vojsku i u Knin i u RS, pogotovo u Vukovar. Sa Kosovom je sasvim drukčije, ali je on sve uradio da i dole kompromituje vojsku i policiju, prvo time što je Kosovo isključio iz suverenoisti Srbije od kada je pomoću DB raspustio pokrajinsku skupštinu, ignorisao Albance kao živa bića na Kosovu a tolerisao stvaranje paralelnih njihovih organa pa i OVK. Nije Srbiji smetalo ni to sto Albanci ne plaćaju poreze, što ignorišu i školski sistem Srbije, Srbija ih je oslobodila vojne obaveze i služenja vojnog roka, i to je dovelo do čega je dovelo, yavršilo se kako se završilo i sada imamo da nemamo Kosovo.
Sve i da blokiramo ulayak Kosova u me]unarodne institucije, a nećemo kao što nismo blokirali ni priznavanje nezavisnosti od strane 1/4 država sveta i preko 80% evropskih država , nikakvi pregovori neće vrati Kosovo pod suverenost Srbije i maksimalno što može biti je regulisanje međusobnih odnosa i , ako bogda normalnog života onih Srba koji ostanu tamo.
Da li je poštenije narodu širiti istinu ili iluzije?
Dakle, pre će biti da je Kosovo Srbija taman toliko koliko je i Knin Srbija.
sentinel26 sentinel26 12:04 20.02.2009

Re: Sin Srbije

blackbox92
Sve i da blokiramo ulazak Kosova u međunarodne institucije, a nećemo kao što nismo blokirali ni priznavanje nezavisnosti od strane 1/4 država sveta i preko 80% evropskih država , nikakvi pregovori neće vrati Kosovo pod suverenost Srbije i maksimalno što može biti je regulisanje međusobnih odnosa i , ako bogda normalnog života onih Srba koji ostanu tamo.
Da li je poštenije narodu širiti istinu ili iluzije?
Dakle, pre će biti da je Kosovo Srbija taman toliko koliko je i Knin Srbija.
Prijatelju,
Tadić je prije neki dan izjavio da Srbija neće ( više ) blokirati ulazak Kosova u medjunarodne finansijske institucije, a Jeremić je kasnije "korigovao" njegovu izjavu i dao dopunsko objašnjenje.

Te izjave su uslijedile pošto je svima ( a njima dvojici i mnogo ranije ) postalo jasno da oni to neće ni moći da urade, jer je Kosovo već primljeno u Evropsku banku a za prijem u MMF obezbedjen dovoljan broj glasova i čeka se procedura.

treger92 treger92 14:12 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Pa ako si zaboravio upravo su patrioti napunili zapadne zemlje našim građanima koji su ostali samo sa golim životima, posle uspešne odbrane njihovog životnog prostora.
treger92 treger92 14:30 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Tako je a Haradinaju će kao našem građaninu isplatiti odštetu pošto je oslobođen u Hagu.
palilula92 palilula92 17:40 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Ti si verovatno jedan od onih što je podržavao Miloševića da ne šalje vojsku da se brani Knin.
Naša vlada ne valja ništa, ali MSP radi dobro svoj posao. Blokirati ulazak samozvane države Kosovo u međunarodne institucije će uticati da se obnove neki pregovori. I dužnost je građana Srbije da ne šire defetizam. Kosovo je Srbija!


Tako je, obnovice pregovore, Albanci ce shvatiti da su pogresili, pokajace se i izvinuti i onda ce svi ziveti zajedno i biti srecni.

Live happily ever after

The End.

iz koje si ti bajke?
libkonz libkonz 17:51 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Tako je, obnovice pregovore, Albanci ce shvatiti da su pogresili, pokajace se i izvinuti i onda ce svi ziveti zajedno i biti srecni.

Što si nervozan? Sedi malo, popij kafu. Nešto će se dobiti pregovorima, koliko to ne znam. Ali rezultata će biti.
palilula92 palilula92 18:04 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Što si nervozan? Sedi malo, popij kafu. Nešto će se dobiti pregovorima, koliko to ne znam. Ali rezultata će biti.


Imam nizak pritisak i stalno mi se spava, tako da nisam nervozna. Vise mi je ovo nervozno razmisljanje "nesto ce dobiti sa pregovorima". Posto veci deo svog profesionalnog zivota provodim pregovarajuci velike poslove, ono sto izostaje je jasan cilj i metoda pregovora. Sve s brda i dola, e to je nervoza.
alpeot alpeot 20:20 20.02.2009

Re: Sin Srbije

libkonz
Nešto će se dobiti pregovorima, koliko to ne znam. Ali rezultata će biti.


Haha, ovo je bilo dobro. Just for the record, ta prica je zavrsena. Sto, naravno, tebi ni najmanje ne treba da smeta da zivis u iluziji. Kada moze 95% Srbije da zivi u iluziji, zasto ne bi mogao i ti?

A sta je to sto bi se, eventualno, dobilo pregovorima? Da li ti razumes da Albanci na Kosovu vise ne zele, ultimativno ne zele, da budu pod vlascu vlade u Beogradu? Sta to mislis da ces dobiti? Rudnike, blago, bogatstvo? Gotovo je to, gotovo (na svu srecu).
talicni talicni 20:33 20.02.2009

Re: Sin Srbije

srki92


Tako je, idem sad da omlatim zenu! A vi skupljajte kintu za moju kauciju, ok!?
Cek, majku mu, pa i ja sam Amerikanac koliko sam Srbin, sta da radim Grofe, Miladine, Drago, pomagajte !?!

A, setio sam se:

"Pie Jesu domine, dona eis requiem... [bonk!]"


Drzava tje da plati settlement samo ako ti je zena amerikanka i ako na vrijeme zbrises pod skute majcice Srbije.
libkonz libkonz 22:08 20.02.2009

Re: Sin Srbije

Kada moze 95% Srbije da zivi u iluziji,

Tipična računica vas iz OMA. 100% - glasači LDP-a = 95%. Svi su ludi, samo vi pametni. Nema veze, doći ćete vi ispod 5%, uskoro. Zvaćemo te na žurku, da to proslavimo, ne brini.
KOSOVO JE SRBIJA !
alpeot alpeot 22:20 20.02.2009

Re: Sin Srbije

libkonz
Tipična računica vas iz OMA. 100% - glasači LDP-a = 95%. Svi su ludi, samo vi pametni. Nema veze, doći ćete vi ispod 5%, uskoro. Zvaćemo te na žurku, da to proslavimo, ne brini.KOSOVO JE SRBIJA !


Za tvoju informaciju, nemam nikakve veze sa LDP-om. Ova crvena marama kojom masem ispred nosa takvima kao sto si ti je samo moja, soliram iz zadovoljstva.

A sto se tice cenzusa, mislim da ce pre DSS potonuti ispod te magicne crte nego LDP. Zvacemo te na zurku, ne brini.

A propos parole "Kosovo je Srbija", ja sam se nadao da si ti ozbiljan covek. Eto i moje iluzije.
libkonz libkonz 22:21 20.02.2009

Re: Sin Srbije

A sto se tice cenzusa, mislim da ce pre DSS potonuti ispod te magicne crte nego LDP. Zvacemo te na zurku, ne brini.

Neka idu u paketu. TOMO MAJSTORE!
edit:
КОСОВО ЈЕ СРБИЈА!
aquariusoptimist aquariusoptimist 00:43 21.02.2009

Re: Sin Srbije

Alpeot

Gotovo je to, gotovo (na svu srecu).


Jos samo da vlada prestane da zamajava narod Kosovom i na taj nacin odvlaci paznju od dubokih ekonomskih problema u kojima se Srbija nalazi.
Kosovo = joker
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:26 19.02.2009

UA

" Umesto da Vlada da novac za decu sa ulice, ona daje novac siledžiji koji sramoti zemlju. Za milion dolara koje je dobio siledžija Miladin Kovačević svratište za decu može funkcionisati ravno 10 godina."

Sasvim u koraku sa razbijanjem izloga za vreme molebana, podrzavanjem stranih drzavljana kojima se sudi u Hagu, a zbog kojih se organizuju demonstracije u glavnom gradu drzave Srbije....A sve je pocelo donosenjem metalnog sanduka nad kojim se naricalo ispred skupstine, onomad. Kad li to bese?
ivana23 ivana23 23:49 19.02.2009

Re: UA

Jelena Pavlović
Sasvim u koraku sa razbijanjem izloga za vreme molebana, podrzavanjem stranih drzavljana kojima se sudi u Hagu, a zbog kojih se organizuju demonstracije u glavnom gradu drzave Srbije....A sve je pocelo donosenjem metalnog sanduka nad kojim se naricalo ispred skupstine, onomad. Kad li to bese?

Ako je ispred Skupstine, onda 1980.g.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:18 20.02.2009

Re: UA

ivana23

Jelena PavlovićSasvim u koraku sa razbijanjem izloga za vreme molebana, podrzavanjem stranih drzavljana kojima se sudi u Hagu, a zbog kojih se organizuju demonstracije u glavnom gradu drzave Srbije....A sve je pocelo donosenjem metalnog sanduka nad kojim se naricalo ispred skupstine, onomad. Kad li to bese?Ako je ispred Skupstine, onda 1980.g.


80-te u Skupstini, a 2000 i neke, ispred.
pomalo-maliciozan pomalo-maliciozan 23:58 19.02.2009

nas Miladin vas Drago

Opet gospodine Drago opet ,opet i opet nista novo svaki teskt Vam je pun malicioznost,polu istina ,protkan neistinama....i gosin Drago se sluzi poluistinama ,nekako uvek pise o onome sto mu lezi –odgovara ,ali kad taj novcic treba prevrnuti on ostaje na strani koja se gosn Dragu vise svidja.Ali nije mrtva Srbija ,kao sto rece jedna stara guslarska pesma...ima koce provocirati ISTINOM one do koje im nije stalo tako se ,i ovaj tekst kandiduje za momentalno brisanje od moderatora jer se gosn Drago nesnalazi bas najbolje sa opozicionim replikama ..Ali ajde sad svak najbolje govori o sebi da vidimo sta je bilo sa Miladinom.....Miladin Kovacevic covijek besprekornog ponasanja vrsni sportista ,bez poroka cvoek koji je uvek druge stitio od sebe i slabije od jacih....Dogavara izlazak u grad sa svojim prijateljem Senadom i njegovom dijevojkom Misardom Bosnjacima iz Bosne iako je kuci proliveno more krvi izmedju njihovih naroda u tudjini se vise gleda sta te spaja sa nekim...Ulaze u lokal ali tamo je Brajan sin bogtih roditelja manijakalnih tendencija potvrdjenih od ranije ,pijan i ko zna cime uradjen nepristojno se obraca Mirsadi i stipa je za dupe ,na upozorenje momka da to neradi udara ga pesnicom ,na upozorenje Miladina da to neradi nasrce na naseg sokola ali junace tu se preracunao momentalno je dobio instant vasptanje za sve ono sto je u djetinjstvu propustio ,jer koga kuci ne vaspitaju ulica ga vaspitava .Miladin je uhapsen tuzioc podize optuznicu napad bez predumisljaja da bi posle nekoliko dana prefolmurisao u napad smrtonosnom silom i pokusaj ubistava ,tu stupa na snagu moc Brajanovih roditelja jer u Americi se sve moze kupiti Zivot ,pravda, istina,boja novca je jaca od bilo koje istine i argumenta.Brajan Stajnhauer Jevrejin Askenatskog obreda (sad ulazim na klizav teren nisam anti semita ja podrzavam cionizam ali sam anti judista ako neko zna sta to znaci) njegovi roditelji pokrecu masineriju mometalnog proterivanja ostecene dijevojke koja je pokusala da podigne tuzbu protiv Brajana za seksualni napad iako je imala uredne papire,vazan dokument rezulati testa krvi Brajan Stajnhauera ,koji potvrdjuju prisustvo alkohola i narkotika nisu bil vazni za tuzioca i prenebregao je tu cinjenicu ,jer junace Brajanovi roditelji imaju veze u senatu Hilari se zauzela za njihove muke i muke povredjenog seksualnog predatora.Kasnije je bilo sta je bilo Miladineje izmakao "pravdi" i dosao u Srbiju nesretni Senad ceka sudjenje i smijesi mu se pelikan bej...
G r o f G r o f 00:05 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

nas Miladin vas Drago


Odoh u krevet pa reko da procitam ovu bajku pre spavanja.
pomalo-maliciozan pomalo-maliciozan 00:10 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Grofe gde izlazis da ti upoznam curicu ,neces se ljutiti da je malo stipnem...
libkonz libkonz 00:13 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Grofe gde izlazis da ti upoznam curicu ,neces se ljutiti da je malo stipnem...

eto nama i Miladina, lično, izgleda.
pomalo-maliciozan pomalo-maliciozan 00:14 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

ovo sa stipanjem Miladin? ne ne nikako to bi pre bio Brajan
libkonz libkonz 00:17 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

ovo sa stipanjem Miladin? ne ne nikako to bi pre bio Brajan

Registrovao si se samo zbog ove teme, barataš detaljima (o tačnosti ne znam) i komentar ti je nabijen emocijama. Nije ni važno ko si, ali mnogo ti je stalo do Miladinove kože.
pomalo-maliciozan pomalo-maliciozan 00:24 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

tacnost proveri....stalo mi je do Miladinove koze...
libkonz libkonz 00:34 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

samo da vidim da li sam razumeo
ovo je predator:



a ovo žrtva

pomalo-maliciozan pomalo-maliciozan 00:40 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

da upravo taj nasmijani fini sa osmjehom je bio pijan ,drogiran i hvatao je mirsadu za dupe i grudi, sto se tice slika ovaj zgoljavi Brajan ovako se cini bezopasan ,a da ja postavim ajhmanovu sliku da vidis kako je on tek bio zgoljav i mrsav sa onim naocalima jos reako bi ovaj neumije putem da ide a nacinio je najgore zlocine i gotovo istrebio Brajanove Askenate ako treba postavicu
libkonz libkonz 00:49 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

a da ja postavim ajhmanovu sliku

kakvo ti je to poređenje! Ostavljam te, siguran sam da ćeš naći one sa kojima ćeš se lepo svađati. Neka ti je MK i sin, tukao je nesrećnog momka na zemlji. Kolike to batine moraju biti da se završi kako je završio taj Brajan. Obično se na Dragovom blogu raspravljam sa LDP ekipom, ali ovde se slažemo prvi put. Isporučio bih ga ja, sa sve leptir mašnom. A one radikale koji su ga doveli u skupštinu, našao bih im mesto u nekoj ludnici.
pomalo-maliciozan pomalo-maliciozan 01:08 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

poredjenje je na mestu !!!!!! postavio si sliku Brajana od 50kg i Miladina od 150 kg i poredis ...ko je predator a ko zrtva ako ti je kilaza opredelenje ko je kriv pa i nemamo sta da pricamo ,jednostavno taj mali zgoljavi je osilio udarili dolari i droga u glavu i bilo je pitanje vremena kad ce naici na pogresnu osobu ,skim se ti raspravljas bas me briga,nemam ja vremena za blogovanje ,fino sam ti objasnio da to sto je ona zgoljav i sav nikakav nemora da znaci da moze da manijaci po diskotekama. Ej covece znasli sta je uradio prici devojci u muskom drustvu i cepati joj odecu ,hvatati za grudi ,za dupe, napasti momka ,pa ajde mani se blogovanja uradi to u nekoj kafani pa da vidimo kako ces proci...Djevojka je htjela podnijeti tuzbu protiv sekusalnog manijaka aili su je protjerali ,u americi za verbali seksualni napad sa dobija pola god i dosije seksualnog predatora ,kazes ribi jabi tebi ovo ili ono i robija ,mali je iznad zakona ima bogate roditelje tuzioc ako misli da nastavi karijeru mora da pise optuznicu kako mu se kaze....ma kome ja pricam

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana