Tek je ovo incident...

Drago Kovacevic RSS / 21.02.2009. u 21:23

Našu vlast kao da totalno napusta razum. Kao da su mu kazali "laku noć" a da to još ne vide. Evo, danas su, prema "Blicu" hteli da uđu u "Borbu" a sve ne bi li saznali ko je "provalio" državnu tajnu, odnosno ko je to bio razuman i moralan, pa je kazao medijima veliku sramotu ove Vlade i Borisa Tadića kao šefa "svega i svačega" u Srbiji.

Pa evo šta kaže "Blic" o tome...

Policija otkazala posetu dnevnom listu Borba

Autor: Beta | 21.02.2009. - 18:28 dalje_icon.png 19:06

Policija je danas, prema tvrdnjama rukovodstva dnevnika "Borba", najavila, a zatim otkazala dolazak u prostorije tog lista kako bi saslušala odgovorne u vezi sa pisanjem "Borbe" o slučaju Miladina Kovačevića.

"Policija se nije pojavila, javio mi se ministar policije Ivica Dičić i poručio da policija neće doći kako je prethodno bilo najavljeno, ali da će neko iz 'Borbe' morati da se javi policiji kada bude pozvan na informativni razgovor", rekla je glavni i odgovorni urednik "Borbe" Olivera Zekić okupljenim novinarima koje je rukovodstvo tog lista ranije danas obavestilo o dolasku policije.
Prema njenim rečima, dva inspektora Uprave kriminalističke policije dolazila su danas oko 15 časova u prostorije "Borbe" kako bi je kao glavnog i odgovornog urednika ispitali, međutim pošto nije bila prisutna dolazak su odgodili za 18 časova.
Ona je rekla da se ministar Dačić javio oko 17:50 časova, rekao je da policija neće doći u 18 časova i objasnio da policija radi po nalogu tužilaštva.
Zekićeva je rekla da kao glavni i odgovorni urednik "Borbe" nema nameru da otkriva izvor koji joj je dao informaciju.
Ona je rekla da će sama otići u policiju jer je ministar rekao da će neko morati da dođe i da iskaz u policiji.
"Ovim potezom država je priznala da postoji državna tajna u vezi tog slučaja, a na nama je da otkrijemo ko stoji iza Kovačevića", poručila je Zekićeva.

 

Nemam pojma ko je Olivera Zekić, ne mogu da domislim ko je provalio "tajnu" da je ova , jadna, jalova, bezidejna, samozaljubljena vlada, ova "nakaradna inovacija" Borisa Tadića, napravila veliki skandal i da je najavila da će tih skandala biti tušta i tma.Znam samo da onome ko je provalio tu sramotu pod hitno treba dati neku nagradu, jer očito ima savest i oseća odgovornost.Urednicu "Borbe" i redakciju toga lista treba zaštititi jer su postupili onako kako slobodni mediji treba da postupaju. Slobodni mediji su kontrola vlasti. Ko zna šta su ova Tadić- Dačić bratija do sada radili, kakve tajne odluke su donosili, na kakve su se korake odlučivali. Sad su uhvaćeni a da na njima, odnosno prvenstveno na Tadiću i Jeremiću nije ostao ni smokvin list.Uhvaćeni su rekao bih u "velikoj nuždi". Panika koju pokazuju namerom da šalju policiju u redakciju nekih novina, ne bi li im tamo kazali ko je to odao "tajnu" kazuje koliko javnost u Srbiji, bez obzira na sve njene mane, ipak raspoznaje elementarne stvari. Iako je na početku bilo nekih neartikulisanih simpatija "prema Miladinu", u skladu sa najboljom srpskom hajdučkom tradicijom, a pod uticajem medijske manipulacije kojom je prvenstveno upravljavao Vuk Jeremić, nakon ovoga srpska javnost pokazuje da su simpatije jedno a pare ipak drugo.

Možda Boris Tadić koji u ovoj zemlji pretenduje da upravlja svim i svačim a da ne donese ni jednu tešku odluku, nema nikakve veze sa slanjem policije u "Borbu". Kažem možda. No ako je to "možda" tačno, ono govori da njegovi podanici i pajtosi, što iz DS-a, što sa dvora, a što iz "bratske SPS",što u istoriji nije nepoznato, pribegavaju nesretnom i nespretnom podilaženje i čuvanju narcisoidne slike vladara, motivisani vlastitom zadnjicom.

Ekipa iz DS-a, ona što gorljivo brani projekat "nacionalnoga pomirenja", odnosno "stabilnosti u haosu", zato što im, kažu doprinosi ostvarenju ideala zvanog "40 posto rejtinga", trebalo bi da nakon ovoga bar malo bude načeto štetno uverenje, jer u haosu ni "rejting od sto posto" nije rejting nego pre glavobolja.

Upadati u redakciju nekih novina jer je ta novina otkrila i obelodanila skandal koji narušava narcisoidnu sliku vlasti, a ovu državu i njene poreske obaveznike košta 1.000.000 dolara, govori o tome da DS nije ni malo promenio Dačićev SPS. Čak šta više, u tome DS-u prepoznajemo sve više karakteristika SPS-a.

A, potsetiću neke moje znance iz DS-a, ljubitelje rejtinnga...... SPS je ima i više od 40 posto...Oću reći, promenjivo je to, ma koliko se činilo da moć i vlast neće nikada biti perfekat.

Zato, dok je još na vreme, vlastima treba poručiti da ostave na miru medije koji rade svoj posao, a da onoga iz svojih redova, što nije mogao otrpeti glupu i štetočinsku odluku o "milionu za Miladina", umesto proganjanja, nagrade. Znaju oni ko je to uradio, siguran sam....a šta se to u Srbiji ne zna...

 



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:29 21.02.2009

a zar nije

duznost izabranih da rade posao za narod u njihovo ime, da ih i obaveshtava shta i kako i gde koriste njihov novac?
alpeot alpeot 21:35 21.02.2009

Ludilo...

Vec sam napisao na blogu Nebojse Milenkovica - oni su zaista potpuno izgubili razum.

Demokratska stranka je potpuno podivljala.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:42 21.02.2009

Re: Ludilo...

alpeot
Vec sam napisao na blogu Nebojse Milenkovica - oni su zaista potpuno izgubili razum.

Demokratska stranka je potpuno podivljala.

Pa MIlošević je ovo radio tek negde krajem 1998. godine. I to nije on hteo da se time identifikuje nego je poslao Vučića i Šešelja da to rade...
E, ovo je stvarno strašno..
alpeot alpeot 21:47 21.02.2009

Re: Ludilo...

Drago Kovacevic

Pa MIlošević je ovo radio tek negde krajem 1998. godine. I to nije on hteo da se time identifikuje nego je poslao Vučića i Šešelja da to rade...E, ovo je stvarno strašno..


Vise nego strasno. Ovo je lose snimljeni, niskobudzetni horor film. Jos samo fale oni sa testerama. Srbija opet klizi u diktaturu, to je jasno. Brutalnu diktaturu ludaka i ubica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:59 21.02.2009

Re: Ludilo...

alpeot
Drago Kovacevic

Pa MIlošević je ovo radio tek negde krajem 1998. godine. I to nije on hteo da se time identifikuje nego je poslao Vučića i Šešelja da to rade...E, ovo je stvarno strašno..


Vise nego strasno. Ovo je lose snimljeni, niskobudzetni horor film. Jos samo fale oni sa testerama. Srbija opet klizi u diktaturu, to je jasno. Brutalnu diktaturu ludaka i ubica.

Pa tu su...Testere rade...Ubistava, zla, pljački, otimanja, smrzavanja, mrtvih ljudi po kanalima, vodi, to je naša stvarnost....samo se to slabo beleži...Padne 20 cm snega i cela Srbij okovana...od Beograda do Niša nemožeš otići.
Savetnici ministara odlaze na promociju knjiga zločinaca osuđenih na 40 godina za najgrozomornije stvari i državni terorizam i hvale se time.
U društvu gde je na slobodi Velja Ilić, njegovi direktori, i čitava bulumenta nakaradnih tipova, a gde se pred kamerama hapse Džajić i Marko Kljajević, gde se očigledno zlo pretvara u herojske podvige, a normalne incijative za izdaju zemlje, gde može u isto vreme da se glasa protiv rezolucije o Iranu i priča kako nas zanima samo zastava u Briselu a ne prolazne stanice, e to je ta "pomirena Srbija" Borisa Tadića i ideal stabilnosti.
alpeot alpeot 22:22 21.02.2009

Re: Ludilo...

Drago Kovacevic



Vidite li, Drago, kako sve lici na Votergejt? I insistiranje policije da list "Borba" oda izvor informacija, i odbijanje urednice lista da to ucini. Nikson se koprcao dok nije shvatio da je najbolje da se mirno povuce.

Da li ce DS to shvatiti ili ne, to ne znam, ali kako se ludacki ponasaju, samo mogu da zakljucim da su zaista izgubili razum.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:29 21.02.2009

Re: Ludilo...

Vidite li, Drago, kako sve lici na Votergejt?

Liči, ali ovo nije Amerika niti je naša javnost ono što je tamošnja javnost.
Ovde stvar neće biti tako rešena, jer kad bi se tako rešavala i ovde, mi ne bi bili zadnja rupa Evrope, nego normalno uređena zemlja. Vlast bi se plašila javnosti i na pamet joj ne bi padalo da radi ovakve ludorije.
E, sad šta je tu najstrašnije. Votergejt se dogodio pre više od 35 godina. Ovde će trebati još 35 da se stvari počmu gledati kao tamo pre 35 godina. Džaba ubrzavanja sveta, globalizacija, trenutni trannsferi informacija na najudaljenije tačke i sve drugo.
alpeot alpeot 22:34 21.02.2009

Re: Ludilo...

Drago Kovacevic
Liči, ali ovo nije Amerika niti je naša javnost ono što je tamošnja javnost.


Oni zaista nisu normalni. U trenucima kada se sve evropske vlade klone i najsitnijih skandala, u trenucima najvece finansijske krize koja je pogodila planetu za poslednjih 75 godina, vlada Srbije stavlja zemlju u politicki kovitlac.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:40 21.02.2009

Re: Ludilo...

alpeot
Drago Kovacevic
Liči, ali ovo nije Amerika niti je naša javnost ono što je tamošnja javnost.


Oni zaista nisu normalni. U trenucima kada se sve evropske vlade klone i najsitnijih skandala, u trenucima najvece finansijske krize koja je pogodila planetu za poslednjih 75 godina, vlada Srbije stavlja zemlju u politicki kovitlac.

Pa svaki dan je neki incident koji dolazi iz samoga vrha vlasti..do bola iritirajući.
A pogled na krizu....potpuno nezreo.
Pre svega nekoliko meseci "predsednik sa vizijom" je izjavio da nam je kriza šansa, Đelić mrmljao nešto slično, Dinkić pričao kako nema nikakvih problema, te da će drugi prepisivati srpski antikrizni paket....svi drugi osim guvernera nagvaždali nešto i relativizovali...
Dakle, oni misle da je kriza neka pošalica....i tako se ponašaju, umećući je po negde ali da bi njome pravdali vlastite ludosti...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:43 21.02.2009

Re: Ludilo...

Dakle, oni misle da je kriza neka pošalica....i tako se ponašaju, umećući je po negde ali da bi njome pravdali vlastite ludosti...

Drago, zar nije sada pravo vreme za pecanje ? Ti si pecaros, zar ne ?
alpeot alpeot 22:45 21.02.2009

Re: Ludilo...

Drago Kovacevic

Dakle, oni misle da je kriza neka pošalica....i tako se ponašaju, umećući je po negde ali da bi njome pravdali vlastite ludosti...


Bas tako. Evo vam primera: premijer Cvetkovic kaze da vlada namerava da od MMF-a zatrazi dve milijarde evra za devizne rezerve (eto uvijenog priznanja da je finansijska katastrofa pred vratima!), a ministar ekonomije izjavljuje (samo par dana posle svog sefa) da nam sporazum sa MMF-om nije potreban! Navodno, budzetski deficit se mora povecati, a kako MMF na to nece pristati, onda nam ta pomoc nije ni potrebna.

Oni ce zaista zemlju oterati u katastrofu i bankrot.
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:11 21.02.2009

Re: Ludilo...

alpeot

Drago KovacevicDakle, oni misle da je kriza neka pošalica....i tako se ponašaju, umećući je po negde ali da bi njome pravdali vlastite ludosti...Bas tako. Evo vam primera: premijer Cvetkovic kaze da vlada namerava da od MMF-a zatrazi dve milijarde evra za devizne rezerve (eto uvijenog priznanja da je finansijska katastrofa pred vratima!), a ministar ekonomije izjavljuje (samo par dana posle svog sefa) da nam sporazum sa MMF-om nije potreban! Navodno, budzetski deficit se mora povecati, a kako MMF na to nece pristati, onda nam ta pomoc nije ni potrebna.Oni ce zaista zemlju oterati u katastrofu i bankrot.


Zaboravio si da kazes da je 17 januara MMF odobrio Srbiji stand by:


Board MMF-a odobrio stand-by aranžman sa Srbijom
Autor/izvor: SEEbiz
WASHINGTON – Board direktora Međunarodnog monetarnog fonda (MMF) odobrio je prošle noći u Vašingtonu stend-baj aranžman Srbiji u iznosu od 402,5 miliona evra (530,3 miliona dolara), kao podršku programu srpske vlade da održi makroekonomsku i finansijsku stabilnost države s obzirom na globalnu finansijsku krizu, objavljeno je na sajtu MMF-a.


http://www.seebiz.eu/sr/makroekonomija/srbija/board-mmf-a-odobrio-stand-by-aranzman-sa-srbijom,35177.html
alpeot alpeot 23:19 21.02.2009

Re: Ludilo...

aquariusoptimist

Zaboravio si da kazes da je 17 januara MMF odobrio Srbiji stand by:Board MMF-a odobrio stand-by aranžman sa SrbijomAutor/izvor: SEEbiz WASHINGTON – Board direktora Međunarodnog monetarnog fonda (MMF) odobrio je prošle noći u Vašingtonu stend-baj aranžman Srbiji u iznosu od 402,5 miliona evra (530,3 miliona dolara), kao podršku programu srpske vlade da održi makroekonomsku i finansijsku stabilnost države s obzirom na globalnu finansijsku krizu, objavljeno je na sajtu MMF-a.http://www.seebiz.eu/sr/makroekonomija/srbija/board-mmf-a-odobrio-stand-by-aranzman-sa-srbijom,35177.html


Da, ali to je stara vest. Uslov koji je postavio MMF glasi: najvise 1,5% budzetskog deficita, ni dinara vise. Kako ce nam odobriti dve milijarde evra za devizne rezerve (koje su, uzgred, nemilice trosene, bas u iznosu od dve milijarde evra u poslednja tri meseca, za mission impossible - operaciju odbrane kursa dinara), ako ne zelimo da odigramo po pravilima MMF-a? Devizne rezerve se tope, Srbija ce tesko ovo preziveti bez supstancijalne finansijske pomoci sa strane.

Jos jedna stvar: na sastanku ministara EU 1. marta, austrijski kancelar Verner Fajman ce predloziti stvaranje jedinstvenog fonda za istocnu Evropu, u vrednosti od 100 milijardi evra. Srbija, umesto da vehementno lobira da se nadje pod okriljem ovog fonda, u regionu povecava nestabilnost, jer u zemlji cini politicki kovitlac koji preti da obori vladu. Najnovije izjave iz vrha EU su da ce cak i "prosrpski" ministri, oni koji bezrezervno podrzavaju Srbiju, odustati od bilo kakvog nastupa u korist Srbije. To je tragicno, najava katastrofe.
Dr M Dr M 23:24 21.02.2009

Re: Ludilo...

To je tragicno, najava katastrofe.


Mozda je to i cilj, a spas potraziti u "bratskom zagrljaju".
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:27 21.02.2009

Re: Ludilo...

operaciju odbrane kursa dinara


Pare od NISa?

Dakle za 20 dana milijarda konvertibilnih para za stabilizaciju dinara... koliko je danas evro u Srbiji?

alpeot alpeot 23:51 21.02.2009

Re: Ludilo...

Dr M
Mozda je to i cilj, a spas potraziti u "bratskom zagrljaju".


Ako mislite na Rusiju, ni tamo ne cvetaju ruze. Naprotiv. Ko je rad da se nasloni na onoga koji ne moze da hoda?
alpeot alpeot 23:53 21.02.2009

Re: Ludilo...

aquariusoptimist
Pare od NISa?Dakle za 20 dana milijarda konvertibilnih para za stabilizaciju dinara... koliko je danas evro u Srbiji?


To je samo iluzija vlasti, da ce taj novac nesto promeniti. Srbija nema dovoljno novca da brani kurs dinara. Pa svakog dana NBS na medjubankarskom trzistu proda izmedju 50 i 100 miliona evra. Eto kojom brzinom ce mission impossible pojesti pare od NIS-a.
treger92 treger92 00:12 22.02.2009

Re: Ludilo...

Apelot, Srbija Borisa Tadića.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:22 22.02.2009

Re: Ludilo...

Nikson se koprcao dok nije shvatio da je najbolje da se mirno povuce.

nismo mi te sreće.
Dr M Dr M 00:54 22.02.2009

Re: Ludilo...

Ko je rad da se nasloni na onoga koji ne moze da hoda?


Onaj ko je kadar da baci milion$ da ugodi nacionalistima, da baci milione E da ugodi uvoznicima, da baci milione gradjana da ugodi sebi...
aquariusoptimist aquariusoptimist 00:59 22.02.2009

Re: Ludilo...

alpeot

aquariusoptimistPare od NISa?Dakle za 20 dana milijarda konvertibilnih para za stabilizaciju dinara... koliko je danas evro u Srbiji?To je samo iluzija vlasti, da ce taj novac nesto promeniti. Srbija nema dovoljno novca da brani kurs dinara. Pa svakog dana NBS na medjubankarskom trzistu proda izmedju 50 i 100 miliona evra. Eto kojom brzinom ce mission impossible pojesti pare od NIS-a.


Ako Srbija misli da ne moze da bankrotira, grdno se vara.
Moze.
Rusija je bankrotirala 1998.
A ona je , slozicemo se, malo jaca sila od Srbije.
Unfuckable Unfuckable 01:10 22.02.2009

Re: Ludilo...

alpeot :
Pa svakog dana NBS na medjubankarskom trzistu proda izmedju 50 i 100 miliona evra.


Čisto lupetanje
Guverner Jelašić je lepo rekao (Utisak nedelje) koliko može i sme deviznih rezervi da potroši do marta, u skladu sa dogovorom koji je napravljen sa MMF
citiram
Guverner NBS Jelašić izjavio je u istoj emisiji da, prema onome što je dogovoreno s MMF-om, do kraja marta može da se potroši još 400 do 500 miliona iz deviznih rezervi, ali da će se u dogovorima sa tom finansijskom institucijom tražiti da se taj limit poveća.
izvor

po običaju, malo si se zaleteo

ps : Dragec, je l' ovo trolovanje ili spinovanje
sva ta tlapnja o kursu dinara u sred priče o slobodi štampe
vidim da ne reaguješ, pa reko'...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:17 22.02.2009

Re: Ludilo...

vidim da ne reaguješ, pa reko'...
*novo

Sve je to u temi..Ludilo je u pitanju...
aquariusoptimist aquariusoptimist 01:21 22.02.2009

Re: Ludilo...

Drago Kovacevic
vidim da ne reaguješ, pa reko'...*novo Sve je to u temi..Ludilo je u pitanju...


Naravno da je tema.
Srbiji gori pod nogama, zemlja puca po savovima, a centar paznje je Miladin.
Ah , ne vise ni on, vec kako je informacija procurela u javnost.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:28 22.02.2009

Re: Ludilo...

aquariusoptimist
Drago Kovacevic
vidim da ne reaguješ, pa reko'...*novo Sve je to u temi..Ludilo je u pitanju...


Naravno da je tema.
Srbiji gori pod nogama, zemlja puca po savovima, a centar paznje je Miladin.
Ah , ne vise ni on, vec kako je informacija procurela u javnost.

Miladin je bitan samo po tome kako ovde stvari funkcionišu i kako se država, odnosno vlast odnosi prema stvarnosti. Kad urade ovakav "luping" vezan za MK, od njegovog dovođenja, preko pripreme javnosti i kampanje o njegovom "junaštvu", dovođenja u Skupštinu, igrokaza sa suđenjem ovde, i na kraju ovom besprizornom bedastoćom sa milion evra te ganjanju medija što su to objavili, kako je onda moguće očekivati da nešto suvislo urade u otporu krizi....To sam hteo da kažem ...
aquariusoptimist aquariusoptimist 01:29 22.02.2009

Re: Ludilo...

To sam hteo da kažem ...


I ja!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:32 22.02.2009

Re: Ludilo...

aquariusoptimist
To sam hteo da kažem ...


I ja!

Eto..
Dr M Dr M 01:56 22.02.2009

Re: Ludilo...

Ludilo je u pitanju...


Ludilo bi bilo znak da im se stanje popravlja...
Bojim se da cemo pravu dijagnozu saznati tek na obdukciji.
alpeot alpeot 11:32 22.02.2009

Re: Ludilo...

Unfuckable
alpeot :
Čisto lupetanjeGuverner Jelašić je lepo rekao (Utisak nedelje) koliko može i sme deviznih rezervi da potroši do marta, u skladu sa dogovorom koji je napravljen sa MMFcitiramGuverner NBS Jelašić izjavio je u istoj emisiji da, prema onome što je dogovoreno s MMF-om, do kraja marta može da se potroši još 400 do 500 miliona iz deviznih rezervi, ali da će se u dogovorima sa tom finansijskom institucijom tražiti da se taj limit poveća.izvorpo običaju, malo si se zaleteops : Dragec, je l' ovo trolovanje ili spinovanjesva ta tlapnja o kursu dinara u sred priče o slobodi štampevidim da ne reaguješ, pa reko'...


Ma da, stvar je sjajna. U septembru 2008 su devizne rezerve iznosile 9,7 milijardi evra, a u januaru 8 milijardi evra. Na kraju marta ce taj broj biti oko 7,5 milijardi evra. Dakle, samo za odbranu kursa dinara, za pola godine je racun vise od 2,2 milijarde evra. Ako se ovom dinamikom trose devizne rezerve (samo za odbranu kursa dinara), sta preostaje?

Naravno, na to pitanje ti nemas odgovor, samo ti je bilo vazno da iskopas neku Jelasicevu izjavu koja, u sustini, ne kaze bas nista, osim sto potvrdjuje da je Srbija za samo sest meseci smanjila svoje devizne rezerve za vise od 20%. Ja u celoj prici bas ne vidim nekog prevelikog razloga za zadovoljstvo.


Unfuckable Unfuckable 12:42 22.02.2009

Re: Ludilo...

da se ne bi ložili drugari
samo ću ponoviti tvoj neopevani biser
Pa svakog dana NBS na medjubankarskom trzistu proda izmedju 50 i 100 miliona evra.


Znaš, neki ljudi - kada im se dogodi da se izlupetaju, a događa se... - mirno pređu preko toga, ili čak kažu kako su pogrešili ili se malo zaleteli.
Neki, zaslepljeni sujetom, to nikada ne rade - nego nastavljaju sa "uvaljivanjem"
libkonz libkonz 13:12 22.02.2009

Re: Ludilo...

Neki, zaslepljeni sujetom, to nikada ne rade - nego nastavljaju sa "uvaljivanjem"

Na koga li misliš?
sutko sutko 14:31 22.02.2009

Re: Ludilo...

U ZEMLJI GDE NEMA DECIJEG DODATKA ZA DECU CIJI RODITELJI NE RADE,
U ZEMLJI GDE NEMA BESPLATNIH KNJIGA ZA DECU CIJI RODITELJI NE RADE,
POSTOJI JEDAN OD MNOGIH MILADINA KOVACEVICA ZA KOGA MORA SVE DA IMA!
VRATIMO FILM UNAZAD : PA NI ZA NIKOLU TESLU NIJE BILO PARA ,JER JE NECIJI ,MILADIN,MORAO DA DOBIJE STIPENDIJU! NEKA NAM JE BOG U POMOC,KADA VISE NE ZNAMO STA RADIMO!
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:09 22.02.2009

Re: Ludilo...

da se ne bi ložili drugari
samo ću ponoviti tvoj neopevani biser

misliš da mirno spavamo, jer nam se samo pričinjava da je ovde
sranje.
inače je sjajno. naša zaostalost je naša prednost - reče jedan vinogradar i ostade živ.
da niste u familiji.

Znaš, neki ljudi - kada im se dogodi da se izlupetaju, a događa se... - mirno pređu preko toga, ili čak kažu kako su pogrešili ili se malo zaleteli.
Neki, zaslepljeni sujetom, to nikada ne rade - nego nastavljaju sa "uvaljivanjem"

koji si ti stručnjak za rogove i kopita pa da držiš lekcije i da pri tom i vređaš?
ajde da ne lupetamo svi.
objasni kako kurs šeta gore-dole?
jel to diktira tržište il banka malo potpomaže?
alpeot alpeot 16:17 22.02.2009

Re: Ludilo...

Unfuckable


Znas, ti imas jednu ogromnu prednost: lako se uzrujas, a onda na povrsinu izadje sav tvoj skriveni primitivizam. Cinjenica je da su devizne rezerve tanje za 2,2 milijarde evra - kako god pogledao, to je skoro 25% manje od deviznih rezervi u septembru prosle godine. S tim pokusaj da se suocis, ako uopste mozes.
treger92 treger92 16:38 22.02.2009

Re: Ludilo...

Znaš šta tebi i tvom guverneru verovaću tek kada objasni kako je kupio onu vilu a tek je počeo da radi. Da li je dobio na poklon od nekog tajkuna za čije interese sada radi. A ako je kupio legalno na kredu da kaže gde je uzeo kredu i ja bih kupio jednu vilu. Inače ja imam jednu osobinu pa ljudima koji lažu ne verujem zato što bi hteo da bude tako, nego gledam oko sebe.Ako Drago nije u pravu oda dokaži. Ili je možda to državna tajna pa ne možeš da dokažeš. Dovoljno je pogledati oko sebe i e treba ti ni obrazovanje ni velika pamet pa da vidiš da je ovodržava velikog sranja i to podržavaju samo oni koji love u mutnom.Ko je video pare od NIS-a, gde su rezultati te prodaje, aguverner je rekao da će dinar biti stabilan do maja sa tim parama. Sada se vidi da je ministarka za finansije rekla da će pare za nis stići u drugoj polovini godine, a ne onaj lažljivac iz SPS.
alpeot alpeot 17:03 22.02.2009

Re: Ludilo...

Radovan Jelasic voli da se petlja u sve, samo ne voli da gurne nos u svoj posao. Malo objasnjenje - guverneri centralnih banaka na zapadu se u javnosti pojavljuju najvise dva puta godisnje, i to samo da bi javnosti polozili racune o dve stvari koje su u domenu nadleznosti centralne banke: kursu nacionalne valute i stanju deviznih rezervi. Za koliko procenata je od oktobra prosle godine dinar depresirao prema evru? A kakvo je stanje deviznih rezervi?

Ali ne - Radovan Jelasic (mada do bola neuspesan guverner) ce radije komentarisati cene na trzistu nekretnina, plate i penzije (zbog njegove izjave o izvesnom padu cena nekretnina za 30% je doticno trziste bukvalno zamrlo u oktobru, nema kupoprodaja, drzavni trezori se ne pune porezima, ljudi uzaludno iscekuju ono sto se nece dogoditi), sve ce raditi, samo ne svoj posao.
Unfuckable Unfuckable 18:30 22.02.2009

Re: au

e, vala
baš ste me nasekirali
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:28 22.02.2009

Re: au

Unfuckable
e, vala
baš ste me nasekirali

misliš da mi je to bila namera.
varaš se.
samo je prosto neizdrziva arogancija kojim pricas o svi stavrima, rekoh ti, strucnjak
za rogove i kopita.
i usput imas hrabrosti da nekom kazes da lupeta.
jer to su tvoji argumenti, kao i ovaj odgovor.
alpeot alpeot 21:14 22.02.2009

Re: au

Za Unfa, jos jednom: Znas, ti imas jednu ogromnu prednost - lako se uzrujas, a onda na povrsinu izadje sav tvoj skriveni primitivizam.

Ili, da preformulisem: Miladine, ti li si?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:15 22.02.2009

Re: au

Smrtke, u čemu je problem ?

jel ovo treba da bude nesto duhovito il sam opet ispala glupa.
vidim da te podrzava teolog i pariota.
ako, ruka ruku mije...
ti njemu on tebi...
ninoslav i ti ruku pod ruku...
super ste drustvo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:17 22.02.2009

Re: au

Ninoslav Randjelovic
Smrtke, u čemu je problem ?


ninoslave, ninoslave, nemoj da te tuzim bebi...
znas kako onda prolazis...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:23 22.02.2009

Re: au

znas kako onda prolazis...

Mislim da ne prolazim za bebicu nikad. Za nju zanavek stojim u mestu njenih uspomena. I tvojih, izgleda ?

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:02 22.02.2009

Re: au

Mislim da ne prolazim za bebicu nikad. Za nju zanavek stojim u mestu njenih uspomena.

ne verujem da si to sam smislio. mada ovo zanavek podseca vaskoliko na tebe.
I tvojih, izgleda ?

molim?
al mogu da se setim da si eksplicitno rekao da se bavis samo jednim zrtvama na kosovu (i metohiji),
da ne pominjemo kojih. to je, moram da priznam, bilo nezaboravno!


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:11 22.02.2009

Re: au

Ako se slucajno sretnemo negde u nekom starackom domu, mahni mi. I ja cu tebi.
JJ Beba JJ Beba 23:01 22.02.2009

Re: au

Ninoslav Randjelovic
znas kako onda prolazis...

Mislim da ne prolazim za bebicu nikad. Za nju zanavek stojim u mestu njenih uspomena. I tvojih, izgleda ?


o čemu vi to divanite?

šta ću vam ja?
što to lepo ne rešite partijom šaha?
ja nisam odavde
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:02 22.02.2009

Re: au

Ako se slucajno sretnemo negde u nekom starackom domu, mahni mi. I ja cu tebi.

ako si hteo da staviš neku aluziju na moje godine, to je prilično bedno.

a što se večnosti tiče, ti si se obezbedio.
raj ti ne gine.
tako da ni tamo nema šanse da se sretnemo.
ne prija mi društvo u raju. ne volim ni stalno lepo vreme i zelene livade.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:06 22.02.2009

Re: au

šta ću vam ja?

Pretila mi el tobom ?
Kao tuzice me kod tebe jer sam se smejao smajlicima na Unfakovio zezanje neko. I rece nesto o prolazenju.
Onda joj ja kazem to o neprolazenju.
I tako...caskali smo.

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:08 22.02.2009

Re: au

o čemu vi to divanite?

ne divanimo. kakvi.
rediteljištasveveć voli što me njegov pajtos unfac, koji mu je ustupio svoje ćilimće, zove smrt.
upišo se od smeha.
a sad spominje starački dom. pa ako se sretnemo.
jako lepo od njega što poteže moje godine.
to je ovde jako popularno među mačo srbima.
i ne vide nikakav problem u tome.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:10 22.02.2009

Re: au

Kao tuzice me kod tebe jer sam se smejao smajlicima na Unfakovio zezanje neko.

ne, nije bilo zezanje.
nazvao me je smrt.
al tebi je to duhovito.
ok, nemamo svi isti smisao za humor.

i onda si nastavio o godinama.
to ti zoveš ćaskanjem.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:11 22.02.2009

Re: au

ako si hteo da staviš neku aluziju na moje godine, to je prilično bedno.

Ma, jok bre ! Zamisljao sam nas u tim godinama nekim. Tamo.



JJ Beba JJ Beba 23:15 22.02.2009

Re: au

Onda joj ja kazem to o neprolazenju.

ti uvek ostaviljaš trag za sobom



lepo je što ćaskate
JJ Beba JJ Beba 23:18 22.02.2009

Re: au

Ninoslav Randjelovic
nazvao me je smrt.

Nije. Nazvao te Smrtke !!!
Evo i sad se smejem......izvini.

možda je anfak aludirao na ovo letalno iz nika?
nisam u toku..pokušavam da uhvatim nit

a starački dom?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:21 22.02.2009

Re: au

lepo je što ćaskate

Da.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:48 22.02.2009

Re: au

Obrisao sam uvredljivi post koji je stavio Unf i javno ga upozoravam da će mu, ako to više ikada uradi na mome blogu biti uskraćeno gostoprimstvo. Istovremeno sam obrisao jedan post Ninoslava Ranđelovića koji je u istom duhu..
Zaista bih na Ninoslava apelovao da se uzdrži od trolovanja....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:02 23.02.2009

Re: au

Zaista bih na Ninoslava apelovao da se uzdrži od trolovanja....

Naravno, Drago. Izvini.
Malo smo se odmarali i caskali ovde kod tebe, Mi stari prijatelji sa bloga.

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:15 23.02.2009

Re: au

Ninoslav Randjelovic
lepo je što ćaskate

Da.


ne.
ćaskam s prijateljima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:16 23.02.2009

Re: au

Malo smo se odmarali i caskali ovde kod tebe, Mi stari prijatelji sa bloga.

bez množine, molim. sem ako sebi ne persiraš.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:25 23.02.2009

Re: au

bez množine, molim. sem ako sebi ne persiraš.

Vazi, skapirao sam. Ajde da vise ne trolujemo kod Draga jer on ne voli to.
Dodji kod mene dole ako opet pozelis da caskamo.
Unfuckable Unfuckable 06:32 23.02.2009

Re: au

...i šta sad ja da napišem na svu ovu divotu, a da ne budem sankcionisan...?


Drago, izvinjenje od mene - ukoliko je neophodno.
Mala šala je samo pala na račun nicka - što primeti lepo i JJ, to se stalno dešava na blogu, dosta puta je i moj na tapetu.
Ostalim učesnicima diskusije ne bih da odgovaram ovom prilikom, iz razumljivih razloga koji su navedeni u prvoj rečenici ovog komenatra, računajte da ste me raaaaazbili
lajko_trinidad lajko_trinidad 18:37 23.02.2009

Re: Ludilo...

Drago
Pa MIlošević je ovo radio tek negde krajem 1998. godine. I to nije on hteo da se time identifikuje nego je poslao Vučića i Šešelja da to rade...
E, ovo je stvarno strašno..


Pa i Tadić je poslao Dačića ...
lajko_trinidad lajko_trinidad 18:44 23.02.2009

Re: au

Exitus
nazvao me je smrt.
al tebi je to duhovito.
ok, nemamo svi isti smisao za humor.


Ako ne podnosite crni humor (što nisam primetio) trebalo je da odaberete drugjačiji nickname. Ili da se barem raspitate šta znači to Exitus Letalis. Mada verujem da znate i da ste nick birali veoma tendenciozno.
Nikola Knežević Nikola Knežević 21:55 21.02.2009

"Borba" je pravo osveženje

u čitavom dijapazonu raznih dnevnih listova.

Borba ima tradiciju ali i sasvim novi početak. Od ponovnog puštanja u rad, objavila je čitav niz slobodoumnih i liberalnih tekstova, a ova vest je najbolja uvertira za njen povratak u vrh novinarske scene.
sveti_gral sveti_gral 07:39 22.02.2009

Re: "Borba" je pravo osveženje

Nikola Knežević
Od ponovnog puštanja u rad, objavila je čitav niz slobodoumnih i liberalnih tekstova, a ova vest je najbolja uvertira za njen povratak u vrh novinarske scene.

Naročito ako tamo rade provereni ljudi iz Tanjuga. A jedan od njih je svojedobno bio u staroj dobroj ekipi Jevđa, Denda....pa se još i uslikao sa Miloševićem. Sve to naravno pre odlaska u Čovićevu partiju, zvaše li se Demokratska alternativa.
leopold_lady leopold_lady 22:12 21.02.2009

Ne znam ....

šta da kažem ... Ko zna zašto je to dobro ???
mannitou.jr mannitou.jr 22:16 21.02.2009

Vidim...

Miladina i Vuka kako igraju basket.
Miladin brižno podiže Vuka.
Vuk zakucava.
Smeju se.
Odlaze kod Borisa na gicetinu i šnenokle.
JJ Beba JJ Beba 22:29 21.02.2009

Re: Vidim...

mannitou.jr
Miladina i Vuka kako igraju basket.
Miladin brižno podiže Vuka.
Vuk zakucava.
Smeju se.
Odlaze kod Borisa na gicetinu i šnenokle.

ako je već tak'a situacija, nek' vuk onda sam plati miladinu milonče uz pomoć tate eps jeremića, i ovako su vuk & njegovo ministarstvo zasrali sve: ugrozili odnose sa amerikom, pomogli siledžiji da pobehne, falsifikovali isprave..mislim i oni su saučesnici
ako to ne, onda može i vlada sa tadićem na čelu da pripomogne i sakupe među sobom kintu, osteli ne bi. što da grče nas?
mada vidim sad je u modi da siritonja pomaže lovane

vreme je za borbu!

mannitou.jr mannitou.jr 22:49 21.02.2009

Re: Vidim...

JJ Beba


vreme je za borbu!



SLAŽEM SE !!!
Unfuckable Unfuckable 01:15 22.02.2009

Re: Vidim...

Nebeck The Boldovany
nije dozvoljeno imati više naloga, znaš to valjda
mannitou.jr mannitou.jr 09:07 22.02.2009

Re: Vidim...

Unfuckable
Nebeck The Boldovany
nije dozvoljeno imati više naloga, znaš to valjda


???
Lektorka Lektorka 22:38 21.02.2009

Sad bi ti meni rekao...

... da se ne uzrujavam; svi dalji koraci su predvidivi. Zar ne? :)

OK, oni će posegnuti za onom formalnom stranom, policija će u ime Vlade pritisnuti novinare da procvrkuću o izvoru, jer im treba ime onoga ko je otkrio državnu tajnu, a to ne sme niko.

I dok se bude palamudilo o tome, izgubiće se između redova činjenica da ovako nešto ne sme da bude državna tajna (izuzev u Srbiji i tako nekim državama, jel).

Ali, mene zanima, imamo li neki sličan slučaj, bilo gde, poslednjih godina? Vrte mi se po glavi razne priče o angažovanju država za svoje ugrožene građane negde u belom svetu, ali u svim tim pričama su građani zaista bili žrtve (recimo, taoci). Jedino što pomalo liči na našu priču je Gadafijeva dreka i besmislene pretnje zbog hapšenja njegovog vrlog sina u Švajcarskoj prošlog leta.

I uzgred, nije li jadno da o činjenici da je verovatno bilo pregovora naše Vlade sa porodicom oštećenog saznajemo iz medija, koji svoje informacije dobijaju od američkih medija, koji su iste informacije dobili od State Departmenta, koji se pak ogradio rečima da su to PRIVATNE STVARI između te porodice i Vlade Srbije?

Privatnije zaista ne ide...

A tebi poz, kao i uvek
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:50 21.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

I uzgred, nije li jadno da o činjenici da je verovatno bilo pregovora naše Vlade sa porodicom oštećenog saznajemo iz medija, koji svoje informacije dobijaju od američkih medija, koji su iste informacije dobili od State Departmenta, koji se pak ogradio rečima da su to PRIVATNE STVARI između te porodice i Vlade Srbije?

Privatnije zaista ne ide...

A tebi poz, kao i uvek

Najpre, dobrodošlica i pozdrav tebi...
Ovo je zaista jadno, ma koliko bilo predvidivo. Na to se svodi sva diplomatija Tadića i njegovog Vuka..Srbiji, po ovakvom načinu funkcionisanja diplomatija uopšte ne treba. Šta će joj kad Vuk sve obavlja...Čovek sedi u avionu, i daje izjave RTS...u predahu između incidentata koje napravi.
Najveći štos je objašnjenje za promenu ambasadora u SAD-e. Verovatno su ga zbog toga i menjali. Doveli nekog momka što je studirao u SAD a objasnili da je idealan zbog toga što "je dobar sa Obaminim šefom kabineta"...
Eto ti na koji način se nastoje apsolvirati stvari u najznačajnijoj zemlji sveta...
Mene brine vlast koja je nesigurna i koja ovako luta...ona obavezno postaje agresivna prema svojim građanima....
Dr M Dr M 23:00 21.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

I dok se bude palamudilo o tome, izgubiće se između redova činjenica da ovako nešto ne sme da bude državna tajna (izuzev u Srbiji i tako nekim državama, jel).


" Drzavna tajna" je, u ovom slucaju, ambiciozno upotrebljen izraz jer implicira da imamo drzavu.
Obzirom da imamo ovo sto imamo, cini mi se da bi "Zavera cutanja" bio odgovarajuci izraz.

Ko krsi omertu?
sentinel26 sentinel26 23:04 21.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

Drago Kovacevic
Najveći štos je objašnjenje za promenu ambasadora u SAD-e. Verovatno su ga zbog toga i menjali. Doveli nekog momka što je studirao u SAD a objasnili da je idealan zbog toga što "je dobar sa Obaminim šefom kabineta"...Eto ti na koji način se nastoje apsolvirati stvari u najznačajnijoj zemlji sveta...Mene brine vlast koja je nesigurna i koja ovako luta...ona obavezno postaje agresivna prema svojim građanima....

Tog ambasadora su oni planirali da smijene davno, no nijesu imali zgodne prilike, pa su ga sada onako u paketu smijenili "da se vlasi ne dosete".
Što se agresije prema gradjanima tiče, zar ona nije već sada vidljiva.

Nego Drago, što ti meni pobježe sa glasanja ?
Odnio si "glasački listić". Nemoj da zovem Ivicu ! :)))
Lektorka Lektorka 23:14 21.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

Nego Drago, što ti meni pobježe sa glasanja ?
Odnio si "glasački listić". Nemoj da zovem Ivicu ! :)))

žurio čovek na pecanje, a morao usput i mene da pokupi
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:47 21.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

Odnio si "glasački listić". Nemoj da zovem Ivicu ! :)))

Nisam...
Ali se ne usudim prognozirati..Prosto na listi onih koje si pobrojao niko mi ne liči da bi imao tu petlju...
Ako se ispostavi da je imao, moje poštovanje mu je zagarantovano..pa taman to bio i Božo Đelić...
treger92 treger92 00:19 22.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

Neverujem da je Božo jer je on mali i nema duboko grlo. Ali sa 100% mogu tvrditi ko je predložio lovu u koferu a vi?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:24 22.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

treger92
Neverujem da je Božo jer je on mali i nema duboko grlo. Ali sa 100% mogu tvrditi ko je predložio lovu u koferu a vi?

Kofer, to mi je tako poznato...

sentinel26 sentinel26 00:52 22.02.2009

Re: Sad bi ti meni rekao...

Drago Kovacevic
Odnio si "glasački listić". Nemoj da zovem Ivicu ! :)))Nisam...Ali se ne usudim prognozirati..Prosto na listi onih koje si pobrojao niko mi ne liči da bi imao tu petlju...Ako se ispostavi da je imao, moje poštovanje mu je zagarantovano..pa taman to bio i Božo Đelić...
Aaaa ! Varaš se. I nijesam ih ja "pobrojao", izabrala ih Skupština. Odoh ja sad da upišem jedan glasić Boži, pa ti vidi šta ćeš.
Nemoj sada da se buniš zbog glasanja preko "posrednika", u Srbiji toga ima dosta po pojedinim selima oko "Južne pruge". Nema opozicije, dodje jedan i glasa za cijelu porodicu.
blackbox92 blackbox92 22:41 21.02.2009

šta je pozadina?

Kažu da milion i nije neki veliki trošak ako će to doprineti normalizaciji odnosa sa SAD, a to nam upravo treba , opet, zbog Kosova.
Pa nisu odnosi sa SAD pogoršani zbog slučaja Kovačević, niti će mudro tajno rešenje bitnije doprineti normalizaciji.
Šta jel nam možda SAD prete bombardovanjem zbog toga, pa ćemo sa milion evra da ih odvratimo.
Drugo bitno pitanje je kakvo je to delo od nacionalnog interesa i po čijem nalogu Kovačević uradio pa da cela država stavi svoj ugled na kocku da bi čuvala ugled onoga za koga priznaje da je kriv samim tim što plaća odštetu.
Što se istrage o tome ko je odao državnu tajnu tiče, možda bi bilo pametnije povesti istragu kako je do svega toga došlo i čija je uopšte ideja da država plati tolike pare, umesto da onaj ko je kriv odgovara.
JJ Beba JJ Beba 22:55 21.02.2009

Re: šta je pozadina?

Kažu da milion i nije neki veliki trošak ako će to doprineti normalizaciji odnosa sa SAD,

ništa nije neki veliki problem, kad to drugi treba da uradi
ovog puta džep naroda
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:26 21.02.2009

Re: šta je pozadina?

blackbox92
Kažu da milion i nije neki veliki trošak ako će to doprineti normalizaciji odnosa sa SAD, a to nam upravo treba , opet, zbog Kosova.Pa nisu odnosi sa SAD pogoršani zbog slučaja Kovačević, niti će mudro tajno rešenje bitnije doprineti normalizaciji.Šta jel nam možda SAD prete bombardovanjem zbog toga, pa ćemo sa milion evra da ih odvratimo.Drugo bitno pitanje je kakvo je to delo od nacionalnog interesa i po čijem nalogu Kovačević uradio pa da cela država stavi svoj ugled na kocku da bi čuvala ugled onoga za koga priznaje da je kriv samim tim što plaća odštetu.Što se istrage o tome ko je odao državnu tajnu tiče, možda bi bilo pametnije povesti istragu kako je do svega toga došlo i čija je uopšte ideja da država plati tolike pare, umesto da onaj ko je kriv odgovara.


Ne peti SAD bombardovanjem, ali zvanicno trazi izrucenje odgovornog krivca kome je VLADA pomogla da pobegne.
Ono, neko treba da plati otstetu jer aparati za disanje i bolnicka nega kostaju onoliko, ovde u Americi. Cifra od $900.00 nije izmisljena.
I ova zadnja sramota ce da prodje mirno, ovo sramno ponasanje Milosevicevog klona, Dacica i ostalih malih Dacicica i Milosevicica, kao u ostalom i sve drugo.
blackbox92 blackbox92 23:58 21.02.2009

Re: šta je pozadina?

Ne peti SAD bombardovanjem, ali zvanicno trazi izrucenje odgovornog krivca kome je VLADA pomogla da pobegne.

Pa tako se maltene prikazuje, valjda da bi narod progutao, umesto da odgovara onaj ko je yabrljao.
sveti_gral sveti_gral 07:54 22.02.2009

Re: šta je pozadina?

Pa nisu odnosi sa SAD pogoršani zbog slučaja Kovačević,

Jesu. Oni su odavno loši a sada su pogoršani njegovom bežanijom i umešanošću u skandal gen. konzula u NY.
blackbox92 blackbox92 22:46 21.02.2009

vlada ponižava državu

Država se samoosramotila jer je dala garanciju da će se Kovačević pojaviti na sudu, valjda je to bilo uz onu kauciju od 100.000. Onda ta ista država Srbija omogućava optuženom da ode iz SAD, iako je dala garanciju da neće otići. Znači, država sama sebe zajebava.
E sada , šta jel možda prete Ameri bombardovanjem, je li taj Kovačević to uradio u interesu i po nalogu države pa da ga štiti. Da li pristajanjem da plati odštetu država priznaje da je kriv, a njemu se j... on ionako ne plaća.
Pitanje zabrane izručenja naših građana ne može da se odnosi na ovaj slučaj. Nije Kovačević pretukao nekog Amera u Beogradu pa ga oni traže. On je bio na privremenom boravku tamo i to tamo uradio, a znao je i on i konzul kako se u tom slučaju odgovara. Znači, naša država treba da ispuni samo datu garanciju da će se Kovačević pojaviti na sudu. To podrazumeva da nije napuštao Ameriku i treba da ga vrati tamo a onaj ko mu je omogućio da izigra garanciju države Srbije neka odgovara.
treger92 treger92 00:31 22.02.2009

Re: vlada ponižava državu

Potpuno se slažem sa tobom. U zemlju je u ušao na ilegalan način što formalno može da se tumači i da nije ušao.U prvi avion pa u SAD. A roditelje debedlo kaznati za korupciju, za nagovarenje državnog organa da radi suprotno državnim interesima i za zapuštanje deteta jer su od njega napravili potencijalnog ubicu.Narovno sa njihovom imovinom podmiriti sve troškove. A osoblje ambasade optužiti za izdaju interesa zemlje sa kaznama od 30 pa na više. Daq su tako osudili onu nšto je krala po marketima ne bi sada imali problema.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:36 22.02.2009

Re: vlada ponižava državu

A osoblje ambasade optužiti za izdaju interesa zemlje sa kaznama od 30 pa na više. Daq su tako osudili onu nšto je krala po marketima ne bi sada imali problema.

A štaćemo ako je osoblje konzulata radilo po instrukcijama svoga šefa....
Nekako je to prekrupan zalogaj sa konzularne službenike...
treger92 treger92 02:09 22.02.2009

Re: vlada ponižava državu

Pa Drago zanaš služio si vojsku onu pravu pa si čitao PS gde je stajalo ako starešina naredi da uradiš nešto protiv države nisi dužan da uradiš a za sve ostalo bilo je izvrši pa se žali.Jeli tako.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:07 22.02.2009

Re: vlada ponižava državu

A štaćemo ako je osoblje konzulata radilo po instrukcijama svoga šefa....


KAda sam svojevremeno za nas nov pasos, koji sam trazila ovde u USA , morala da platim $300.00, ukapirala sam da je konzularno odeljenje drzava za sebe sa svojim sopstvenim zakonima i cenovnicima usluga. Od tog "novog" pasosa dobila sam stari sa novim crvenim koricama uz obrazlozenje da im je skupo za nove, plave.
sala-zbilja sala-zbilja 22:50 21.02.2009

U cemu je problem?

Mislim da je placanje malom Ameru da cuti najbolje resenje. Druga mogucnost bi znacila dozvoliti sa jedne strane nekom americkom senatoru da stice, jeftino, politicke poene tamo, a sa druge strane nacionalistima u Srbiji da stvar, po nas skupo, eksploatisu kod kuce.

Ne moguce je izruciti Kovacevica u ovom trenutku bez velikih potresa, a to kosta mnogo vise od jednog miliona.

Vlada je dopustila da ova informacija dodje do naroda - to je njena prava greska.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:56 21.02.2009

Re: U cemu je problem?

Mislim da je placanje malom Ameru da cuti najbolje resenje. Druga mogucnost bi znacila dozvoliti sa jedne strane nekom americkom senatoru da stice, jeftino, politicke poene tamo, a sa druge strane nacionalistima u Srbiji da stvar, po nas skupo, eksploatisu kod kuce.

E, ovako govore moji poznanici iz DS-a...Ovo je to konfekcijsko objašnjenje...
Ispašće još da je super sve to što se dogodilo i da je Miladin sve što je uradio, uradio zbog toga da spašava Kosovo...
Pa da mu uz milionče prikačimo i kakav orden....i da mu ga uruči Predsednik lično..
JJ Beba JJ Beba 22:59 21.02.2009

Re: U cemu je problem?

Vlada je dopustila da ova informacija dodje do naroda - to je njena prava greska.

a ti misliš da je najbolje da uzmu kintu svojim građanima tajno?
ti tako zamišljaš demokratsku državu?
kovačević vs Stajnhauer, Srbija vs USA


kovačević vs stajnhauer

vuk vs hilari

pisovkejk
sala-zbilja sala-zbilja 23:14 21.02.2009

Re: U cemu je problem?

JJ Beba
Vlada je dopustila da ova informacija dodje do naroda - to je njena prava greska.

a ti misliš da je najbolje da uzmu kintu svojim građanima tajno?
ti tako zamišljaš demokratsku državu?
kovačević vs Stajnhauer, Srbija vs USA


To "demokratsko" u demokratskoj drzavi su ti zauzeti i umorni ljudi, kojima je poslednja stvar na pameti da pazljivo vagaju sta je za drzavu korisno: tajno je u demokratiji ("hajde da ga lincujemo" etc.) uvek bolje od javnog.

Uostalom, lepo sam pitao sta je skuplje, milionce ili divljanje nacionalista.
Lektorka Lektorka 23:16 21.02.2009

Re: U cemu je problem?

Uostalom, lepo sam pitao sta je skuplje, milionce ili divljanje nacionalista.

uvek iste babaroge.
pa ako je toliko nacionalista spremnih na divljanje zbog kovačevića, što su uopšte pokušali da sakriju ovu informaciju o miliončetu? pa nacionalisti bi ih slavili taman i da treba da se plati pet za takog srpskog junaka!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:26 21.02.2009

Re: U cemu je problem?

Uostalom, lepo sam pitao sta je skuplje, milionce ili divljanje nacionalista.

Ja ne razumem takvo pitanje...Ako mene pitaš šta je "skuplje", onda se vidi da je trenutno vršenje vlasti i skupo i glupo.i dugoročno štetno. A ova politika ne samo da ne može zaustaviti nacionalizam, nego je nacionalizam zapravo u njenom centru. Osvrni se malo oko sebe pa vidi šta se događa. Sa svim zemljama u regionu svađa i gungula, sa EU frka do neba, o SAD-e da ne pričamo. Pa OLi Ren je tom po tebi "mudrom rukovodstvu" uz smešak preporučio da ne aplicira za EU, što je jedinstven slučaj.....prosto, do sada nije bila praksa da se iko odbije, a ovakva Srbija ne može a da ne bude odbijena...

JJ Beba JJ Beba 23:28 21.02.2009

Re: U cemu je problem?

To "demokratsko" u demokratskoj drzavi su ti zauzeti i umorni ljudi, kojima je poslednja stvar na pameti da pazljivo vagaju sta je za drzavu korisno: tajno je u demokratiji ("hajde da ga lincujemo" etc.) uvek bolje od javnog.

zato su oni tu da nam kažu šta je bolje za nas, za narod?

Uostalom, lepo sam pitao sta je skuplje, milionce ili divljanje nacionalista.

a ko je kreirao uslove u državi da nacionalisti divljaju?

lepo ti kažem nek sami vade kestenje iz vatre
nek sami plaćaju svoje greške - i novčano, ako je to jedini, legalni način i ostavkama, što je moralni način
danube danube 00:04 22.02.2009

Re: U cemu je problem?

Opet ste resili da nas plasite? Opet tipa" ako niste sa nama docice Vam ovi.."
Pa stvarno smesno.A da niste zaboravili da ce pre divljanja nacionalista da nam se desi 'moleban"
pa da se tek onda najezimo.
JJ Beba JJ Beba 00:27 22.02.2009

Re: U cemu je problem?

danube
Opet ste resili da nas plasite? Opet tipa" ako niste sa nama docice Vam ovi.."
Pa stvarno smesno.A da niste zaboravili da ce pre divljanja nacionalista da nam se desi 'moleban"
pa da se tek onda najezimo.

da samo prete
dokle?

vreme je za borbu!
(slogan stare Borbe)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:28 22.02.2009

Re: U cemu je problem?

vreme je za borbu!

A, skandal smo mi svi.
JJ Beba JJ Beba 00:31 22.02.2009

Re: U cemu je problem?

A, skandal smo mi svi.

kako ko
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:33 22.02.2009

Re: U cemu je problem?

lepo ti kažem nek sami vade kestenje iz vatre
nek sami plaćaju svoje greške - i novčano, ako je to jedini, legalni način i ostavkama, što je moralni način

al neće nikad da se desi.
nikad, nažalost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana