Kakve to veze ima sa poreskim obaveznicima...odnosno sa građanima...

Drago Kovacevic RSS / 08.09.2007. u 11:44

Ovaj post sam mogao nazvati i "Nekvalitetna javnost III", ali mi se činiu uverljivijim da to implicitno kaže jedan ministar - Predrag Bubalo, čovek koga neopravdano "bije" glas da je civilizovaniji deo narodnjačke koalicije u vladi.

Naime, Bubalo se na konferenciji za štampu baš "nabubao" objašnjavajući stav vlade o Crnoj Gori, uvredama o "kvazidržavi", reakciji na demarš crnogorske ambasadorke glede te uvrede od strane zvaničnika Vlade Srbije, privatne odluke ministra Ilića da ne ode u zvaničnu posetu Crnoj Gori negoi svrati u crkveni šator na kafu i "čašicu" podrške vladiki Filaretu, i sličnim nepodopštinama.

Kažem, "nabubao" se Bubalo, ali to bubetanje je imalo tri svoja uzleta koja zorno, slikovito, nenadmašno ubedljivo, govore šta on i vlada u čije je ime govorio, misle o javnosti od koje zavisi svaka politika i svaka vlast.

Dakle, na pitanje "Misli li Vlada da je Crna Gora kvazidržava", saopštio je da " Vlada smatra da je Crna Gora međunarodno priznata država".....Ima jedan stari domaći film u kome postoji scena sa seljakom koga neka vojska bez jasnih oznaka zatiče na njivi i pita jeli za partizane ili četnike. Seljak u nevolji, a ne znajući ko su oni odgovara - Najvažnije je sinko da je čovek zdrav - . Eto, na tu me scenu podsetio stav Vlade. On čak ne bi imao ni ovako opreznu i nejasnu formu da nije DS-a i njegovih ministara čija je uloga u toj vladi da je javno obojaju nešto ružičastijim bojama.

Na daljnje pitanje, hoće li se premijer Koštunica izviniti Crnoj Gori zbog nepodopština svoga savetnika i ministra Bubalo je odgovorio jednom rečju, vrlo rezolutno - "Neće"..

I onda vrh.. Pitanje vezano za Ilićev neodlazak u zakazanu službenu posetu Crnoj Gori. Novinar konstatuje da to nije pošten odnos prema poreskim obveznicima ( možemo čitati prema građanima koji ga plaćaju) , a Bubalo hladnokrvno odgovara - "Kakve to veze ima sa poreskim obaveznicima" - ( možemo čitati kakve to veze ima sa građanima)...

E, sad iz ovih odgovora se može pročitati svašta, ali za mene je dominantno na kakav način Vlada i ministar doživljavaju vlast i javnost.

Vlast, očito je, doživljavaju kao plen, kao nešto što su prigrabili u ruke i dok to traje nema niko ništa da zameri. Poreski obaveznici ( građani) ne plaćaju ministra i Vladu i šta tu ima da se neko osvrće na njih. To Vladi i ministru pripada i to su im podanici dužni dati bez prava na ikakvo objašnjenje.

Svuda, bar u Evropi, ova izjava bi naišla na široko skandalizovanu javnost. Ovde se osim retkih na to niko i ne osvrće kao da nije ni rečeno. Ovde se u najširem delu javnosti to smatra normalnim. Ovde, se zapravo u većem delu javnosti ljudi osećaju više podanicima nego građanima. To je ono zbog čega je Bubalo kazao to što je kazao, a da ne trepne i da novinaru doda na kraju još - Ma, daj-

 

 



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mrkzhv mrkzhv 12:06 08.09.2007

Sram ih bilo

Sram ih bilo. Cuvaju ratne zlocince, podrzavaju njihove pomagace.
nikson nikson 12:21 08.09.2007

Re: Sram ih bilo

mislite za ono bosansko odbijanje, vezano za nas specijalni sud?
dragan7557 dragan7557 13:40 08.09.2007

Re: Sram ih bilo vs Sram nas bilo


Predrag Bubalo, čovek koga neopravdano "bije" glas da je civilizovaniji deo narodnjačke koalicije u vladi.


Gde ste pronašli taj glas? Po onome što dotični ministar koji je parva bubao u Novom Sadu i nije nikada dobro naučio lekcije o Teoriji Morala u pravu se ovi glasovi koji "biju" potpuno neosnovani. Ako je to rep ovog komunističkog aparatčika
iz perioda dko je mešetario po Kikindi onda je to glas koji ga je "bio" u prošlosti, a za razliku od šefa Vlade nije bio salonski disident. Da je neopravdano to stoji.

vlada u čije je ime govorio,


Ako će ministar da blebeće o stavu Vlade čemu služe portparoli ili šef vlade(???). Razgovori sa premijerom na televiziji koji su u EU uobičajeni bar jednom nedeljno se ne održavaju. Zašto? Ili smo mi previše tupavi da shvatimo "svete"poslove La Koštunice,ili je on postao institut koji nije nikom odgovoran.Protector of Serbia. Da nije nedaj bože onemeo i on i Parlament koji treba da kontroliše Vođe.

Na daljnje pitanje, hoće li se premijer Koštunica izviniti Crnoj Gori zbog nepodopština svoga savetnika i ministra Bubalo je odgovorio jednom rečju, vrlo rezolutno - "Neće"..

Ovakva zvanična drskost i bezobrazluk retko se viđa. Pravni prantikant Bubalo ovim brani Majstora Legislative i PRAVNI ESNAF SRBIJE na dostojan način.
Podsećanja radi: Advokati su u bivšoj državi SFRJ kako ne bi plazili prljave jezičine BILI SVRSTANI U
ZANATSKE DELATNOSTI izgleda da su vlastodržšci bili u pravu. Ako neko treba da kaže da se neće izviniti onda je to
V.Koštunica a ne DRVENI ADVOKAT BUBALO.

I onda vrh.. Pitanje vezano za Ilićev neodlazak u zakazanu službenu posetu Crnoj Gori. Novinar konstatuje da to nije pošten odnos prema poreskim obveznicima ( možemo čitati prema građanima koji ga plaćaju) , a Bubalo hladnokrvno odgovara - "Kakve to veze ima sa poreskim obaveznicima" - ( možemo čitati kakve to veze ima sa građanima)..


Tu je u pravu a evo i zašto. Više od 3/4 građana Srbije nisu poreski obveznici te se građani ne mogu poistovetiti sa oporezovanim individuama u Srbiji kojih je sve manje i manje.

E, sad iz ovih odgovora se može pročitati svašta, ali za mene je dominantno na kakav način Vlada i ministar doživljavaju vlast i javnost.


Gospodine Kovačeviću vi imate OZBILJNE PROBELME !!!!! Vlada i MINISTAR PREKO SVOJE štampe KREIRAJU MIŠLJENJE JAVNOSTI (čitaj indoktrinišu) ponaosob preko MINISTARSTVA ISTINE TV Beograd sa ogromnim brojem
članova koji plaćaju članarinu = pretplatu koja je propisana zakonom.Postoji i "slobodna štampa" čiji članovi ne plaćaju pretplatu već ovu robu iz državnih rezervi plaćaju po redukovanoj ceni po potrebi ili kad za to imaju para.

Drugi vaš ozbiljan problem je u vašoj umišljenoj predpostavci gdoživljavanje vlasti.
Vlast se ne doživljava ONA SE VRŠI NAD NARODOM. Za bliža objašnjenja po ovom pitanju pogledajte B.Nušića,R.Domanovića za RS a za ostalo Zbunjivanje stada, mediji i propaganda .Noam Chomsky
Vlast, očito je, doživljavaju kao plen, kao nešto što su prigrabili u ruke i dok to traje nema niko ništa da zameri. Poreski obaveznici ( građani) ne plaćaju ministra i Vladu


Gore navedena nosioce vlasti a i druge niže po činu PLAĆA DRŽAVA a ne neko drugi.Vama nije jasno da narod plaća izdržavanje države a država plaća vlast i po logici stvari onaj ko plaća ima pravo i da zahteva.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:56 08.09.2007

Re: Sram ih bilo vs Sram nas bilo

dragan7557

Predrag Bubalo, čovek koga neopravdano "bije" glas da je civilizovaniji deo narodnjačke koalicije u vladi.


Gde ste pronašli taj glas? Po onome što dotični ministar koji je parva bubao u Novom Sadu i nije nikada dobro naučio lekcije o Teoriji Morala u pravu se ovi glasovi koji "biju" potpuno neosnovani. Ako je to rep ovog komunističkog aparatčika
iz perioda dko je mešetario po Kikindi onda je to glas koji ga je "bio" u prošlosti, a za razliku od šefa Vlade nije bio salonski disident. Da je neopravdano to stoji.

vlada u čije je ime govorio,


Ako će ministar da blebeće o stavu Vlade čemu služe portparoli ili šef vlade(???). Razgovori sa premijerom na televiziji koji su u EU uobičajeni bar jednom nedeljno se ne održavaju. Zašto? Ili smo mi previše tupavi da shvatimo "svete"poslove La Koštunice,ili je on postao institut koji nije nikom odgovoran.Protector of Serbia. Da nije nedaj bože onemeo i on i Parlament koji treba da kontroliše Vođe.

Na daljnje pitanje, hoće li se premijer Koštunica izviniti Crnoj Gori zbog nepodopština svoga savetnika i ministra Bubalo je odgovorio jednom rečju, vrlo rezolutno - "Neće"..

Ovakva zvanična drskost i bezobrazluk retko se viđa. Pravni prantikant Bubalo ovim brani Majstora Legislative i PRAVNI ESNAF SRBIJE na dostojan način.
Podsećanja radi: Advokati su u bivšoj državi SFRJ kako ne bi plazili prljave jezičine BILI SVRSTANI U
ZANATSKE DELATNOSTI izgleda da su vlastodržšci bili u pravu. Ako neko treba da kaže da se neće izviniti onda je to
V.Koštunica a ne DRVENI ADVOKAT BUBALO.

I onda vrh.. Pitanje vezano za Ilićev neodlazak u zakazanu službenu posetu Crnoj Gori. Novinar konstatuje da to nije pošten odnos prema poreskim obveznicima ( možemo čitati prema građanima koji ga plaćaju) , a Bubalo hladnokrvno odgovara - "Kakve to veze ima sa poreskim obaveznicima" - ( možemo čitati kakve to veze ima sa građanima)..


Tu je u pravu a evo i zašto. Više od 3/4 građana Srbije nisu poreski obveznici te se građani ne mogu poistovetiti sa oporezovanim individuama u Srbiji kojih je sve manje i manje.

E, sad iz ovih odgovora se može pročitati svašta, ali za mene je dominantno na kakav način Vlada i ministar doživljavaju vlast i javnost.


Gospodine Kovačeviću vi imate OZBILJNE PROBELME !!!!! Vlada i MINISTAR PREKO SVOJE štampe KREIRAJU MIŠLJENJE JAVNOSTI (čitaj indoktrinišu) ponaosob preko MINISTARSTVA ISTINE TV Beograd sa ogromnim brojem
članova koji plaćaju članarinu = pretplatu koja je propisana zakonom.Postoji i "slobodna štampa" čiji članovi ne plaćaju pretplatu već ovu robu iz državnih rezervi plaćaju po redukovanoj ceni po potrebi ili kad za to imaju para.

Drugi vaš ozbiljan problem je u vašoj umišljenoj predpostavci gdoživljavanje vlasti.
Vlast se ne doživljava ONA SE VRŠI NAD NARODOM. Za bliža objašnjenja po ovom pitanju pogledajte B.Nušića,R.Domanovića za RS a za ostalo Zbunjivanje stada, mediji i propaganda .Noam Chomsky
Vlast, očito je, doživljavaju kao plen, kao nešto što su prigrabili u ruke i dok to traje nema niko ništa da zameri. Poreski obaveznici ( građani) ne plaćaju ministra i Vladu


Gore navedena nosioce vlasti a i druge niže po činu PLAĆA DRŽAVA a ne neko drugi.Vama nije jasno da narod plaća izdržavanje države a država plaća vlast i po logici stvari onaj ko plaća ima pravo i da zahteva.

Državu ne percipiramo na identičan način...što je legitimno.
Moj ideal države je država - servis...
No, grešite kad su u pitanju poreski obaveznici. U sistemu PDV poreski obaveznici su svi građani. Jutros sam baš išao po hleb i mleko. I na računu stoji da sam platio 8 posto poreza...
igipop igipop 14:42 08.09.2007

Re: Sram ih bilo vs Sram nas bilo

U sistemu PDV poreski obaveznici su svi gra?ani. Jutros sam ba{ i{ao po hleb i mleko. I na rac(unu stoji da sam platio 8 posto poreza...


Izvini Drago ovo njije tacno. To sto si ti nazvao poreski obveznici, su u stvari poreski platci (oni koji ekonomski snose teret oporezivanja). Poreski obveznik je onaj koji neposredno placa porez. U slucaju pomenutog PDV to su preduzeca.
dragan7557 dragan7557 14:46 08.09.2007

Re: Sram ih bilo vs Sram nas bilo

Moj ideal države je država - servis..

Moj nije jer ne verujem u utopije. A kao što rekoste sloboda izbora je legitimna (ako je ne ograničava vlast u ime vlasti)
U sistemu PDV poreski obaveznici su svi građani. Jutros sam baš išao po hleb i mleko. I na računu stoji da sam platio 8 posto poreza...


Pošto nisam toliko bogat da plaćam PDV 8% na hranu prferiram manje pohlepne vlastodršce koji ovaj luksuz naplaćuju po nižoj tarifi 5% - 6%. Bogatim srpskim građanima ne zameram što se ima pa se i može.

Uzgred formalno fiskalno PDV je porez koji opterećuje robu a plaća ga POTROŠAČ a ne poreske obveznike.
Ovo nije stvar interpretacije već fiskalnog zakonodavstva.

Pozdrav 7557
dragan7557 dragan7557 14:51 08.09.2007

Re: Sram ih bilo vs Sram nas bilo

Dopuna teksta i ispravka. PDV je poresko opterećenje robe i plaća ga krajni korisnik ili kupac robe fiskalna def.
E .Fiscal dic.
sentinel26 sentinel26 19:43 08.09.2007

Hvala Vuče, do neba ti hvala !

Ministar IP Srbije Vuk Jeremić izjavi danas u Podgorici, u sjedištu nesudjenog 27-og regiona, da Srbija neće da ugrožava evropski put Crne Gore.

Aferim Vuče ! Tako treba !
Crnogorci će ti biti zahvalni do neba.
A to što su njega i njegovu stranku spasili od raspada kohabitacione koalicije, to nikom ništa.

Gradjani CG neće imati nikakvu štetu, reče njegov kolega M.Roćen.
"Ona" ljetošnja poruka Crnogorcima sa obala Ohridskog jezera i ovaj "štrajk gladju" su u najtješnjoj kohabitaciji.

Kako su ono glasile ponude Crnoj Gori i Makedoniji ?
Znaju to dobro Crnogorci.

A šta je sa gradjanima Srbije? Njima je dobro što se Srbija saginjati (izvinjavati) neće.

Šta ima Srbija kome da se izvinjava. Srbija je bre svetska sila a sile se nikada nikome ne izvinjavaju.

Na izvinjenju su insistirali gradjani Srbije, a CG i Crnogorci odlično znaju šta im misli g-din V.Koštunica i kako izgleda cijela paleta njegovih želja glede CG.
Savjetnici nijesu tu da na to podsjećaju CG nego gradjane Srbije da slučajno ne bi zaboravili, ni dao bog.

A Demokratska stranka kažu ima većinu u Vladi Srbije ? Ha-Ha-Ha! - "Ko to kaže, ko to laže?"

P.S. Mal' ne zaboravih. Velja je na putu do OK korala Ranče trošio svoje lične novce ("sermiju" tako da poreski obveznici ne treba da brinu.
Njihove pare su na sigurnom.



Malisa Malisa 21:47 08.09.2007

Re: Hvala Vuče, do neba ti hvala !

Šta ima Srbija kome da se izvinjava. Srbija je bre svetska sila a sile se nikada nikome ne izvinjavaju.

Ma da...kakvi...Americi se tresu gace od straha zbog upozorenja Srbije....videce ona svog boga....nahebala je ta Amerika a mislila je da je velika....:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:10 09.09.2007

Re: Sram ih bilo vs Sram nas bilo

igipop
U sistemu PDV poreski obaveznici su svi gra?ani. Jutros sam ba{ i{ao po hleb i mleko. I na rac(unu stoji da sam platio 8 posto poreza...


Izvini Drago ovo njije tacno. To sto si ti nazvao poreski obveznici, su u stvari poreski platci (oni koji ekonomski snose teret oporezivanja). Poreski obveznik je onaj koji neposredno placa porez. U slucaju pomenutog PDV to su preduzeca.

Ma OK Igi, prihvatam.
Suština onoga što sam hteo reći je da smo mi ti koji plaćamo. Pa bili platnici ili obaveznici.
nikson nikson 12:25 08.09.2007

drago

ne zameram sto kritikujete bubala, ali da li je jedina njegova greska sto ne ume da se snadje kada ga pitaju za njegove kolege? hocu reci da je ovde ipak rec o drugim ministrima, a ne o bubalu...

mnogi ne prate rad bubala, pa dajte i tome koju rec...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:33 08.09.2007

Re: drago

nikson
ne zameram sto kritikujete bubala, ali da li je jedina njegova greska sto ne ume da se snadje kada ga pitaju za njegove kolege? hocu reci da je ovde ipak rec o drugim ministrima, a ne o bubalu...

mnogi ne prate rad bubala, pa dajte i tome koju rec...

Pa daj konačno neki svoj stav, Niksone...Kaži nešto o pojavama a ne troluj o nebitnom.
Negiraj, daj drugu argumentaciju, ospori neke detalje....ali neka bude u nekoj relaciji sa napisanim...plizz
blackbox blackbox 13:01 08.09.2007

Re: drago

niksone,
mnogi ne prate rad bubala, pa dajte i tome koju rec...

Pa šta mu je trebalo da jućeršnjim bubanjem i arogancijom o onome što i nije njegov resor devalvira ono što stvarno dobro radi. Valjda je hteo da pokaže da ne zaostaje iza svojih kolega iz stranke.
adam weisphaut adam weisphaut 12:35 08.09.2007

Oksimoron

Predrag Bubalo, čovek koga neopravdano "bije" glas da je civilizovaniji deo narodnjačke koalicije u vladi.

Staviti civilizovano i narodnjacka koalicija jedno do dugog je namerno praviti oksiimoron.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:42 08.09.2007

Re: Oksimoron

adam weisphaut
Predrag Bubalo, čovek koga neopravdano "bije" glas da je civilizovaniji deo narodnjačke koalicije u vladi.

Staviti civilizovano i narodnjacka koalicija jedno do dugog je namerno praviti oksiimoron.

Da, baš tako, ali i način da se pokaže apsurdnost argumenata njihovih koalicionih partnera kako tamo nisu baš svi isti..
Evo, Nikson smatra da su razlike tolike da ovo može stajati...o)))
adam weisphaut adam weisphaut 12:56 08.09.2007

Re: Oksimoron

Evo, Nikson smatra da su razlike tolike da ovo može stajati...o)))

Da mi je gledati svet njegovim ocima
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:26 08.09.2007

Re: Oksimoron

Pa ne može to Adame jer svet smo gledali njegovim očima poslednji put kada smo imali 12 godina.
Hajde sad Niksone neku uvredu. Da čujem šta sam ovog puta?
nestorijanac nestorijanac 14:28 08.09.2007

Re: Oksimoron

jer svet smo gledali njegovim očima poslednji put kada smo imali 12 godina.

A sada svet gledate nekim drugim ocima (nadam se konacno svojim sopstvenim) ili uz naocare
(svoje sopstvene) ?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:39 08.09.2007

Re: Oksimoron

Ta otkud svojim? Isključivo tuđim. Poznata sam po tome da nikad ne gledam svet svojim očima.
nestorijanac nestorijanac 14:42 08.09.2007

Re: Oksimoron

Poznata sam po tome da nikad ne gledam svet svojim očima.

Sta da se radi ?
Mora da Vam je tako lakse, ili barem lepse u zivotu.
A, volite da ste poznati ?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:50 08.09.2007

Re: Oksimoron

A imate li vi možda nešto pametno me da pitate? Ako ne, ne bih vas više zadržavala.
nestorijanac nestorijanac 14:53 08.09.2007

Re: Oksimoron

Nemam nista pametno da Vas pitam.
Hvala sto me necete zadrzavati vise.
Pozdrav !
nikson nikson 15:24 08.09.2007

Re: Oksimoron

simpaticni ste jelena nema sta... )

nego, sto se tice bubala nemam nista da kazem, sta da kazem kada ne pratim sta on radi... jedino sto vidim da je on ministar trgovine, a mi imamo vrlo skupu robu u srbiji. nije tajna da su neke stvari ovde skuplje nego na zapadu. e sada da li je to do bubala ili nesto drugo otkud znam. jedino sto bi bilo interesantno da se spomene jeste ona (jedina) afera u vojvodjanskom parlamentu, za koju moze da se sumnja da je u njoj ucestvovao i bubalo...

u dss-u mi je parivodic delovao ok i manje-vise vladeta jankovic, ali izgleda da ni u samom dss-u ono sto vredi ne moze da prodje, nego sada ministruju naumov i slicni njemu...

dragan7557 dragan7557 15:45 08.09.2007

Re: Bubalo o odnosima i drugi o Bubalu

Citat:

' Čini mi se da je atmosfera koja sad postoji u republičkom Parlamentu bitno drgačija jer SE VLADA SA MNOGO VIŠE RESPEKTA ODNOSI PREMA SKUPŠTINI.
Danas Vlada ne vlada skupštinom NEGO JE UVAŽAVA i zaista se radi na tome da dođe do potpune podele izvršne,sudske i zakonodavne vlasti
Intervju EKONOMIST 17 MAJ 2004.

reakcija na ministrovo tupljenje o Tozi Markoviću kao kandidata na listi DSS i NS.

Snejks 21 -01 -2007 Kikinda

' ma,dajte bre,ovaj je najveća lopurda (ministar Bubalo)..... a pare bi u tom slučaju otišle u neki deo njegovog (Bubalovog) džepa'. Toliko o glasovima oko civilizovanosti ovog.

7557
Malisa Malisa 21:49 08.09.2007

Re: Oksimoron

nestorijanac
jer svet smo gledali njegovim očima poslednji put kada smo imali 12 godina.A sada svet gledate nekim drugim ocima (nadam se konacno svojim sopstvenim) ili uz naocare (svoje sopstvene) ?

....sa pogresnom dioptrijom...:(((
Mesečar Mesečar 12:39 08.09.2007

Izlisno je pricati...

Posle ranijih verbalnih vratolomija Mihajlova, pa skorasnjih raznoraznih izjava Simic i Prorokovica, da li ovo zaista nekoga moze da iznenadi? Mislim da je njemu od svih odgovora bilo najteze da odgovori sa "Da" na poziv/instrukciju da tu konferenciju - odradi. Verovatno je i sam znao sta ga ceka. Ali, to ga ne opravdava.

Sto se tice samog Velje i sta bi se zbilo u Evropi, to je tek prica za sebe. Da se mi iole ugledamo na Evropu, taj covek je zasluzio do sada mali milion puta da premijer zatrazi od njega neopozivu ostavku, a kolege da ga se odreknu. Ali, kakav ministar takav i premijer, i kolege pride.
blackbox blackbox 13:16 08.09.2007

Kakve to veze ima sa poreskim obaveznicima


Drago, samo male dopune u prilog vašoj odličnoj opservaciji.
Vlada o spoljnopolitičkim prioritetima zemlje:

"Neprijatna rasprava Jeremić-Koštunica"

Premijer Vojislav Kostunica je na poslednjoj sednici Vlade održao ministru spoljnih poslova Vuku Jeremiću "diplomatsku lekciju", pišu Večernje novosti. List navodi da je rasprava otvorena oko razlika DS-a i DSS-a oko pitanja ulaska u NATO i zategnutih odnosa s Crnom Gorom, što je dovelo do "neprijatne rasprave premijera i šefa diplomatije".

"Sve je počelo kada je Jeremić otvorio debatu na sednici Vlade lošim porukama iz Brisela. On je preneo nezadovoljstvo Evropske unije zbog signala koji stižu iz Srbije na račun NATO-a", piše list i dodaje da je Jeremić preneo i da su evropski zvaničnici kritikovali Srbiju posle pogoršanja odnosa s Crnom Gorom zbog vladike Filareta, posebno zbog izjave Koštuničinog savetnika Aleksandra Simića da je Crna Gora kvazidržava.

"Potom je premijer uzeo reč i za sve loše poteze kada je u pitanju diplomatija optužio Jeremića. Posebno je naglasio da je nezadovoljan aktivnostima Jeremića povodom 'slučaja Filaret'", navodi list.

List navodi i da je Koštunica rekao: "Deset dana niste ništa preduzeli da se reši taj problem. Zašto ministarstvo spoljnih poslova nije odmah reagovalo kada je vladici Filaretu zabranjen ulazak u Crnu Goru? Da bi pomogli vladici, više su uradili ministri čiji to nije resor", rekao je Koštunica, prenosi list.."

Daleko sam od toga da govorim o lustraciji crkve, ali bi se trebalo zapitati zašto ona u svojim redovima toleriše nedostojna ponašanja tipa Ilirion, Pahomije itd, da se progovori i o proglašavanje za sveca Velimirovića ,i pored istorijskih konttroverzi, pa i o ponašanju Filareta u nekom vremenu ima različitih ocena.
E sada, crkva treba da bude uvažavana institucija odvojena od države, a kod nas se često ne zna da li imamo državnu crkvu ili crkvenu državu.
Sve je to zamlaćivanje naroda i odvraćanje pažnje od onoga što nema a to je radna mesta , standard, prosperitet. Pa na medijima su izveštaji o Jelenku ispred Kosova kao svetog pitanja.
Danas je ministar Jeremić "nenajavljeno i hitno "otputvao u Podgoricu. Nadajmo se da će se na miroljubiv na;ćn razrešiti ovaj problem od vitalnog nacionalnog interesa za Srbiju i da neće izbiti rat .

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:29 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Evo, stiže vest da Filaret može u Crnu Goru u svrhe bogosluženja ali pod strogim nadzorom.
Opet je pametniji popustio. Šta li će biti nova tema u pritisku na Crnu Goru..?
Iz teksta koji si postirao vidi se da premijerova briga nisu ni EU ni NATO, ni kritike iz najvažnijih centara svetske politike nego vladika i njegove egzibicije...Vidi se bogami i ko je glavni u ovoj zemlji..

nestorijanac nestorijanac 13:37 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Iz teksta koji si postirao vidi se da premijerova briga nisu ni EU ni NATO, ni kritike iz najvažnijih centara svetske politike nego vladika i njegove egzibicije...

O kakvim egzibicijama mislite da se radi ?
Odlazak u Crnu Goru i bogosluzenja ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:41 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Iz teksta koji si postirao vidi se da premijerova briga nisu ni EU ni NATO, ni kritike iz najvažnijih centara svetske politike nego vladika i njegove egzibicije...

O kakvim egzibicijama mislite da se radi ?
Odlazak u Crnu Goru i bogosluzenja ?

Ne, nego manifestacija na granici....saborovanje pod šatorom, primanje političara i čine protivne jevanđelju...
nestorijanac nestorijanac 13:44 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

A, to !
Pa, znate, to je bila reakcija coveka (vladike) kome nisu dozvolili da udje u Crnu Goru, a izgledalo je da nema jasnih razloga zbog cega.
Da li Vi mislite da je bilo u redu da mu se ne dozvoli ulazak u Crnu Goru ?
Mesečar Mesečar 13:50 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Vec vidim novi naslov:

"SKANDAL - Filaretova pratnja su sledbenici CPC. Zadatak im je da ukradu iskonsku vestinu obavljanja hriscanski obreda i tajnu proslede Mirasu Dedeicu.

Simic: Kvazi-pratnja radi Filateru o glavi"

))))))))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:51 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
A, to !
Pa, znate, to je bila reakcija coveka (vladike) kome nisu dozvolili da udje u Crnu Goru, a izgledalo je da nema jasnih razloga zbog cega.
Da li Vi mislite da je bilo u redu da mu se ne dozvoli ulazak u Crnu Goru ?

Ja mislim da valsti u Crnoj Gori imaju pravo, odgovornost i obavezu da vode računa ko će, kako i pod kojim uslovima ući u Crnu Goru. One su delom promenile uslove...Sad će vladika moći da uđe ali u svrhe bogosluženje ali će imati nadzor...
Mislite li vi da je to u redu...
nestorijanac nestorijanac 13:53 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Znaci, Vi mislite da tajna "iskonske vestine" mora da se ukrade ?
nestorijanac nestorijanac 13:54 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Mislite da li je nadzor u redu ili to sto vladika moze da udje u Crnu Goru radi bogosluzenja ?
Mesečar Mesečar 13:56 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Veoma je vazno definisati sta znaci to toliko potencirano Vladika? Meni na primer nista. Covek kao i svaki drugi... Neko je Vladika, neko poslanik, neko vodoinstalater.

Nije bitno sta je i ko je, nego zasto je sve ovo. Dajte nesto o tome da cujemo.
nestorijanac nestorijanac 13:58 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Neko je Vladika, neko poslanik, neko vodoinstalater.
Nije bitno sta je i ko je, nego zasto je sve ovo. Dajte nesto o tome da cujemo.

Pa, kazite - zasto je sve ovo ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:00 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Mislite da li je nadzor u redu ili to sto vladika moze da udje u Crnu Goru radi bogosluzenja ?

Ja mislim da je u redu ono što je u redu za vlasti u Crnoj Gori..To je njihova odgovornost i posledice njihove odluke snose one i građani Crne Gore...
Opet ne znam šta vi mislite?
Mesečar Mesečar 14:01 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

pa ako do sada nije objasnjeno milion puta, ja ne znam sta bih vise rekao.

I zaboravih malopre...

A da li je u redu da mladi/studenti ne mogu da mrdnu iz ove zemlje? Deluje kao kontra-pitanje, skretanje sa teme, ali nije, Ima itekako veze. Jel treba sada da svi zalogorujemo na sirom granica Srbije, nasi ministri da otkazu sve posete okolnim zemljama, a Simic da kaze da su to kvazi-demokratije cim ne daju deci slobodu na pravo kretanja???

Iskreno, vazniji su mi studenti nego "nezbrinuti" Filaret.
dragan7557 dragan7557 14:02 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Sad će vladika moći da uđe ali u svrhe bogosluženje ali će imati nadzor...


I u prošlim vremenima su veziri išli sultanu na noge. Šta je tu novo? Bilo je i pre.Literatura:

De Civitate Dei.
7557
nestorijanac nestorijanac 14:04 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

To je njihova odgovornost i posledice njihove odluke snose one i građani Crne Gore...

Slazem se da je tako. Njihova je odluka i njihova je odgovornost za donosenje takve odluke.
Izgledalo mi je da se u komentarima na Vasem postu vise radilo o podrsci ILI o kritici takve odluke.
A, i to je u redu, zar ne ?
Naime, u redu je imati misljenje o necemu, ne ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:06 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
To je njihova odgovornost i posledice njihove odluke snose one i građani Crne Gore...

Slazem se da je tako. Njihova je odluka i njihova je odgovornost za donosenje takve odluke.
Izgledalo mi je da se u komentarima na Vasem postu vise radilo o podrsci ILI o kritici takve odluke.
A, i to je u redu, zar ne ?
Naime, u redu je imati misljenje o necemu, ne ?

Opet ću ja..Koje je vaše mišljenje....
Nije valjda da imate samo pitanja....o)))
nestorijanac nestorijanac 14:07 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Iskreno, vazniji su mi studenti nego "nezbrinuti" Filaret.

Da li se to odnosi i na studente koji su osumnjiceni da pomazu skrivanje optuzenih za ratne zlocine ?
nestorijanac nestorijanac 14:08 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Moje misljenje o ovoj temi je slicno Vasem.
Odluka (i odgovornost za tu odluku) je na Crnoj Gori.
Na ostalima je da imaju svoje misljenje o toj odluci.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:09 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Moje misljenje o ovoj temi je slicno Vasem.
Odluka (i odgovornost za tu odluku) je na Crnoj Gori.
Na ostalima je da imaju svoje misljenje o toj odluci.

Eto, kako je sve to jednostavno...o)))
nestorijanac nestorijanac 14:11 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Naravno.
Nego, Vi rekoste u postu "opet je pametniji popustio".
To je Vase misljenje ?
Mesečar Mesečar 14:12 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Iskreno, vazniji su mi studenti nego "nezbrinuti" Filaret.Da li se to odnosi i na studente koji su osumnjiceni da pomazu skrivanje optuzenih za ratne zlocine ?


Eto, vidite da znate u cemu je problem. Ni da li je vladika ni da li je student. drago mi je da ne moramo da zalazimo u svima nam poznate razloge
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:14 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Naravno.
Nego, Vi rekoste u postu "opet je pametniji popustio".
To je Vase misljenje ?

Pa ako sam to ja napisao onda je jasno čije je mišljenje..
A šta vi mislite ko je popustio..?
nestorijanac nestorijanac 14:15 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Cuo sam nesto o tome, zaista.
Nije mi jasno samo ako Vas negde (na granici sa Grckom, recimo) osumnjice da skrivate Marsovca (koga zbog necega u Grckoj traze), a da jasnih razloga za tu sumnju nema, sta bi ste radili ? Otisli u Tursku ?
nestorijanac nestorijanac 14:17 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Lepo rekoste. Cim ste to napisali, mora da je Vase misljenje.
Moje misljenje je da su pametnijI ljudi (u Crnoj Gori/Srbiji/Evropi) nasli resenje za ovu situaciju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:18 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Cuo sam nesto o tome, zaista.
Nije mi jasno samo ako Vas negde (na granici sa Grckom, recimo) osumnjice da skrivate Marsovca (koga zbog necega u Grckoj traze), a da jasnih razloga za tu sumnju nema, sta bi ste radili ? Otisli u Tursku ?

Pa jeli stvarno traže nekoga u Grčkoj zbog skrivanja Marsovca ili vi to samo onako....o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:19 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Lepo rekoste. Cim ste to napisali, mora da je Vase misljenje.
Moje misljenje je da su pametnijI ljudi (u Crnoj Gori/Srbiji/Evropi) nasli resenje za ovu situaciju.

Znači li to da je pametniji popustio....
nestorijanac nestorijanac 14:21 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Pa, kao rekoh i ja nesto - PAMETNIJI SU POPUSTILI (gde god da ih je bilo, a ocigledno ih je bilo) i Vladika Filaret MOZE u Crnu Goru.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:25 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Pa, kao rekoh i ja nesto - PAMETNIJI SU POPUSTILI (gde god da ih je bilo, a ocigledno ih je bilo) i Vladika Filaret MOZE u Crnu Goru.

Može pod nadzorom....vrlo razumno...slažem se...
nestorijanac nestorijanac 14:25 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Nije samo onako.
Radi se o sumnjama, razlozima za sumnju i lisavanju ljudskog prava osumnjicenih.....
Bilo da se trazi Marsovac ili neko ko je optuzen za ratne zlocine.
Sta Vi mislite o tome ?
O sumnjama i razlozima ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:43 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Nije samo onako.
Radi se o sumnjama, razlozima za sumnju i lisavanju ljudskog prava osumnjicenih.....
Bilo da se trazi Marsovac ili neko ko je optuzen za ratne zlocine.
Sta Vi mislite o tome ?
O sumnjama i razlozima ?

Pa tražiti zaštitnike Marsovaca na grčko - turskoj granici bi u najmanju ruku i najblaže rečeno bila "neosnovana sumnja"...
Sumnja glede Filareta za pomaganje u skrivanju haških begunaca mi zvuči osnovanom. Njegove izjave upućuju da na to. Oni čije su informacije mnogo detaljnije sastavili su izvesnu listu koju je prihvatio veliki broj zemalja poznatih po tome što nikada ne traže Marsovce nego se vrlo racionalno i pažljivo odnose prema ljudima i njihovim pravima. Recimo zemlje EU...
nestorijanac nestorijanac 14:45 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

Sumnja glede Filareta za pomaganje u skrivanju haških begunaca mi zvuči osnovanom.

Zvuk osnovanosti je varljiv, ili sluh. Ako se radi samo o zvuku. I sluhu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:51 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

nestorijanac
Sumnja glede Filareta za pomaganje u skrivanju haških begunaca mi zvuči osnovanom.

Zvuk osnovanosti je varljiv, ili sluh. Ako se radi samo o zvuku. I sluhu.

No, nestorijanac, vi to smatrate neosnovanim...na osnovu sluha, ili imate neka saznanja koja ne bi da podelite sa nama...
nestorijanac nestorijanac 14:56 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

No, nestorijanac, vi to smatrate neosnovanim...na osnovu sluha, ili imate neka saznanja koja ne bi da podelite sa nama...

Rec je bila o Vasem sluhu i zvuku osnovanosti koji cujete. Nisam procitao da Vi imate neka saznanja (citanje izjava nije neki izvor saznanja o osnovanosti sumnje).
Nemam saznanja, ali ne verujem mnogo ni sluhu.... Vasem sluhu verujem manje nego svom.
dragan7557 dragan7557 15:22 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni


Znači li to da je pametniji popustio....


To znači: PODAJ CARU CAREVO A GAZDZDI GAZDINO Isus Nazarećanin Jevandjelja kanonizirana.
Jevandjelje po Isusu nije kanonizovano.
dragan7557 dragan7557 15:27 08.09.2007

Re: Kakve to veze ima sa poreskim obavezni

To znači: PODAJ CARU CAREVO A GAZDZDI GAZDINO Isus Nazarećanin Jevandjelja kanonizirana.
Jevandjelje po Isusu nije kanonizovano.


Ostatak sve ostalo Bogu božje predati njegovoj ispostavi ovozemaljskoj Majci Crkvi.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:28 08.09.2007

OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

Svi smo bili svedoci ludaka koji su vodili politiku Srbije i Jugoslavije devedesetih godina prošlog veka. Peti oktobar je bio i prošao, DOS-ova vlada takođe i dođe nam vlada neobaveštenog i alavog Koštunice. Po nekom mom utisku, od svih vlada koje smo promenili, ova koaliciona vlada je najluđa i najgrđa u savremenoj istoriji Srbije. Radikalsko-julovsko-SPS-ovska vlada formirana 1997 ili 1998 godine(ne mogu tačno da se setim) je bila belo perje u odnosu na ove. Samo nam fali još neko bombardovanje(da ne čuje zlo).....
O Filaretu, Pahomiju, Kačavendi,Irineju i ostaloj crvenoj arhijerejskoj bandi i da ne govorimo. Pitam se samo kada će da ih proglase za svete velikomučenike?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:34 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

Luka Ivanišević
Svi smo bili svedoci ludaka koji su vodili politiku Srbije i Jugoslavije devedesetih godina prošlog veka. Peti oktobar je bio i prošao, DOS-ova vlada takođe i dođe nam vlada neobaveštenog i alavog Koštunice. Po nekom mom utisku, od svih vlada koje smo promenili, ova koaliciona vlada je najluđa i najgrđa u savremenoj istoriji Srbije. Radikalsko-julovsko-SPS-ovska vlada formirana 1997 ili 1998 godine(ne mogu tačno da se setim) je bila belo perje u odnosu na ove. Samo nam fali još neko bombardovanje(da ne čuje zlo).....
O Filaretu, Pahomiju, Kačavendi,Irineju i ostaloj crvenoj arhijerejskoj bandi i da ne govorimo. Pitam se samo kada će da ih proglase za svete velikomučenike?

Pa samo što nisu...
Eto, duhovni vođa nabrojane ekipe je dupli svetac. Nikolaj Velimirović. On ima čak dva dana u kalendaru...
nestorijanac nestorijanac 14:37 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

duhovni vođa nabrojane ekipe je dupli svetac.

Kako stoji sa vodjom Vase ekipe ?
Ima li njega u kalendaru ?
Mesečar Mesečar 14:46 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

nestorijanac
duhovni vođa nabrojane ekipe je dupli svetac.Kako stoji sa vodjom Vase ekipe ?Ima li njega u kalendaru ?


Ne znam na koju su stranu ove strelice i na kog vodju se aludira, ali pretpostavljam.

Nego, jel toliko tesko zamisliti npr. radikala ili DSS-ovca ateistu? Ili kao vernika neispranog mozga? Pa da moze da ima svoju sud o svemu, drugacije od onog koji je "normalan i pod moranje"?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:47 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

Nestorijanac, ne preterujte u ljubopitljivosti...
Ja se bavim individualnim sportovima i prilično sam samotan...o)))
nestorijanac nestorijanac 14:58 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

Ja se bavim individualnim sportovima i prilično sam samotan...o)))

Srecno !
dragan7557 dragan7557 15:08 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

samo kada će da ih proglase za svete velikomučenike?


Oni se nadaju još za života, Na onom svetu vrvi od svetaca pa i privilegije nisu baš neke.

Eto Pavla na Vikipediji već u ime naroda zovu svecem koji hoda i živim svecom navodno zbog lične skromnosti.

A za očekivati je da i Dedinje (stanče patrijarhovo,skromno) bude proglašeno za Sveto Brdo uz prigodni hram koji treba da sagrade ameri kao buduće komše.
7557
nestorijanac nestorijanac 15:11 08.09.2007

Re: OD LUDA POPA, LUDA I MOLITVA

Na onom svetu vrvi od svetaca pa i privilegije nisu baš neke.

Bili ste tamo ? Videli ste kako je na "onom svetu" ? Cime ste putovali ? Kada ste se vratili ?
-petar- -petar- 14:51 08.09.2007

Filaret i Seselj pobedili

Evo, vidimo da je poslednja vest da ce Filaret moci u CG pod pratnjom. Nisam ni sumnjao da ce uspeti u svojoj nameri! To kad banditi strajkuju gladju, vidimo da se po pravilu dobro po njih zavrsava. Filaret 'nadmudrio' CG, EU, i nas, jadnike, sa nesto preostalog razuma i mozga u Srbiji; Seselj takodje 'naterao' Hag da popusti...
Naravno da ni jedan ni drugi nisu skoncali u tom svom pateticnom strajku, bio bi to suvise jednostavan nacin da se oslobodimo budala i stetocina... Valjda zato sto su i u strajku bezobzirni kao i u vlasti.

Kad obicni ljudi u Srbiji strajkuju gladju i UMIRU -- to nikom nista! Nema Velje Ilica da dodje u posetu, nema Naumova, nema ni SPC da se oglasi. Savetnici cute, analiticari se bave drugim temama. Oni kazu: Neki ljudi tamo u parku, nesto traze, strajkuju, umiru; ma ko ih j., ne moze VLADA da se bavi pojedinacnim slucajevima...

Dakle, ogorcen sam, u ovoj zemlji se obicni, pristojni ljudi ostavljaju da crknu, dok fukara na vlasti, na celu sa Kostunicom i Ilicom, brine o lopovima, zlocincima i njihovim pomagacima i porodicama. Jadno, zaista jadno. Nijednom banditu ni dlaka s glave ne fali, primera imate koliko hocete. Sa druge strane, radnica otpustena s posla obesila se u garderobi preduzeca. Pa dokle vise da nas idioti jasu, alo ljudi, ima li koga??

Ja ovde govorim o principima, po kojima jedan zakon vazi za popove i bandite a drugi za obican svet. Principima po kome je onima na vlasti sve dozvoljeno: od kradja, 'ugradjivanja', falsifikovanja diploma, pa sve do ubijanja prolaznika sumanutom voznjom kroz crveno, pod rotacionim svetlima. O principima po kojima javnost informacija ne postoji, po kojima se sudi i osudjuje za javno izgovorenu istinu a koja ne prija crkvenim ili drzavnim vlastima. O ustavu koji se u 21 veku donosi na onakav nacin, 2 dana glasanja i prekonoc... lista afera, kradja i gluposti je beskonacna! I sad, nasa najveca briga su Seselj i Filaret, eno ih, sretni i zadovoljni, na toplom, smese nam se svima i likuju. Naravno, ne treba zaboraviti ni vec legendarnu facijalnu ekspresiju, tj. grimasu, Kosutice u retkim prilikma kada nam se obrati preko sopstenja (kakav oksimoron!)

Ne znam sta da kazem, ni sta treba ciniti. Protiv bandita i primitivaca jedini nacin borbe je banditizam i primitivizam, ali ko to i kako da radi?? To je stara nasa boljka: primitivci i agresivci uvek pobedjuju i napraduju u pozicijama, bas zato sto pristojan svet popusta i ne moze da ih zaustavi. Eto, i na sednici vlade, ilegalni premijer Kostunica 'i kabinet' drze lekcije Vuku Jeremicu. Pa jedini adekvatan odgovor na to bi bio psovka; ali posto Jeremic nije kao Velja, mozete pretpostaviti kako je 'diskusija' izgledala.
Ti manijaci nas stalno navode da diskutujemo na dijabolicnim premisama!
I onda se, jednog jutra, pitamo sta nas je snaslo...
G r o f G r o f 15:32 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Drago mi je što se , napokon, sve završilo, jer, bilo mi je neprijatno gledati to blamiranje i neuračunljivo ponašanje državnog vrha,
Bilo me je sramota lakrdije koju prave od države i svih nas koji je smatramo svojom.

I onda se, jednog jutra, pitamo sta nas je snaslo


Bilo je jutara kad nam se to pitanje razbijalo od glavu ali u ovoj "zemlji seljaka, na brdovitom Balkanu" pamćanje nije na ceni.
-petar- -petar- 16:01 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Pa meni bas i nije drago, jer je Filaret isterao svoje. Kazem, problem je sto u Srbiji uvek pogresni ljudi isteruju svoje, a to cine agresivno i besprizorno, tako da im se 'normalni' tesko mogu da suprotstave. I ovaj slucaj pokazuje da treba podvuci crtu i ne popustati, pa sta kosta da kosta. Iz afere Filaret kao pobednici su izasli SPC tj. njen antihaski deo, zatim antievropska DSS, vrhovni kako-vetar-duva pravoslavac Velja, i naravno SRS. Ko je ispao magarac: pa DS a pre svega Boza Djelic koji je dosao u situaciju da se izvinjava u svoje licno ime bez ozira sto to nije zvanican stav vlade, kao i ministar Vuk Jeremic, a Crna Gora se izblamirala jer je pod pritiscima morala da povuce vec donetu odluku... Ovo je velika bruka vlade, jer je slucaj pokazao u kakvom je vlada rasulu i kakve dijabolicne predstave o svom poslu imaju izvesni ministri, savetnici i premijer... I tako imamo situaciju u kojoj su potpuno pogresni ljudi izvukli korist: kredibilitet su izgubili oni koji su bili za to da se medjunarodne odredbe primenjuju, oni koji nisu zeleli da se mesaju u pojedinacne odluke susedne suverene drzave, i oni koji su u vladi srbije radili svoj posao kako treba, tj. u skladu sa svojim nadleznostima. Tipicno.
adam weisphaut adam weisphaut 16:07 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

bilo mi je neprijatno gledati to blamiranje i neuračunljivo ponašanje državnog vrha,

Meni licno je, koliko god to zvucalo mazohisticki, bilo zabavtno da gledam njihovo ludilo. Sam cinjenica da oni takvi obavljaju visoke drzavne funkcije je urnebesna, kao onaj Kjubrikov film Dr. Strangelove.
nestorijanac nestorijanac 16:11 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

ili "Ogledalo", ali ne onaj film od Tarkovskog....
-petar- -petar- 16:14 08.09.2007

Re: Kjubrikov film Dr. Strangelove

Treba se prisetiti i kako se film zavrsava: Nakon sto je neopoziva procedura sveopsteg nuklearnog unistenja planete pokrenuta, politicki vrh u glavnom stabu procenjuje da je zivot ipak moguc duboko u rudnicima. Za odrzanje vrste treba mobilisati 10x vise zena nego muskaraca; pritom, posto je broj mesta mali, prioritet imaju oni sa vrha vlasti...
adam weisphaut adam weisphaut 16:22 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Netroijanac, covece, pa ti si se u njima prepoznao?
nestorijanac nestorijanac 16:25 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

I u tebi se prepoznajem. Covece.
adam weisphaut adam weisphaut 16:29 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Zacudne su ti moci percepcije, zacudne
nestorijanac nestorijanac 16:37 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Ko zna "cega" su to "moci" - percepcije, apercepcije, recepcije, cije, ....
adam weisphaut adam weisphaut 16:43 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Ko zna da li su moci ili nemoci...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:45 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

adam weisphaut
Ko zna da li su moci ili nemoci...

Krhko je znanje...
A i mali smo pod zvezdama..o)))
nestorijanac nestorijanac 16:46 08.09.2007

Re: Filaret i Seselj pobedili

Da, da, da, da.......
Gagi Gagi 17:05 08.09.2007

Komentar

Dakle, na pitanje "Misli li Vlada da je Crna Gora kvazidržava", saopštio je da " Vlada smatra da je Crna Gora međunarodno priznata država".....Ima jedan stari domaći film u kome postoji scena sa seljakom koga neka vojska bez jasnih oznaka zatiče na njivi i pita jeli za partizane ili četnike. Seljak u nevolji, a ne znajući ko su oni odgovara - Najvažnije je sinko da je čovek zdrav - . Eto, na tu me scenu podsetio stav Vlade. On čak ne bi imao ni ovako opreznu i nejasnu formu da nije DS-a i njegovih ministara čija je uloga u toj vladi da je javno obojaju nešto ružičastijim bojama.


Isto kao sto je odreagovala i Nemacka povodom Cobelovih izjava kad je rekla da priznaje suverenitet Srbije u Vojvodini. Verovatno svi u DSS misle da CG jeste formalno nezavisna i suverena medjunarodno priznata drzava i to je ono sto sada zvanicnici naglasavaju. Takodje, verovatno misle da je kvazi-drzava kad mora da pita neku instituciju ciji nije ni clan ko moze da udje na njenu teritoriju. Samo sto ovo vise ne zele javno da izjave jer posle takve Simiceve izjave znaju da ce doci do ostrih reakcija. Verovatno isto tako i Nemacka javno izjavljuje da priznaje suverenitet Srbije u Vojvodini i Sandzaku, a negde podsvesno ili u sobama gde se planiraju raznorazne buduce kombinacije itekako barataju mogucnoscu da se taj suverenitet ospori.Samo sto to vise ne zele javno da izjave. Pa nesto nisam video zestoke kritike Nemacke povodom toga na ovom blogu.

Na daljnje pitanje, hoće li se premijer Koštunica izviniti Crnoj Gori zbog nepodopština svoga savetnika i ministra Bubalo je odgovorio jednom rečju, vrlo rezolutno - "Neće"..


Sta je tu sporno? Isto kao sto se i Nemacka nije izinila. Ovde se bar ne krije jasan stav od gradjana.

I onda vrh.. Pitanje vezano za Ilićev neodlazak u zakazanu službenu posetu Crnoj Gori. Novinar konstatuje da to nije pošten odnos prema poreskim obveznicima ( možemo čitati prema građanima koji ga plaćaju) , a Bubalo hladnokrvno odgovara - "Kakve to veze ima sa poreskim obaveznicima" - ( možemo čitati kakve to veze ima sa građanima)...


Sta je tu sporno? Isto kao sto je Primakov okrenuo avion iznad Atlantika kad su Amerikanci poceli bombardovanje Srbije. To je simbolican gest kojim se pokazuje neslaganje sa postupkom Amerike odnosno Crne Gore. Ministar Primakov odnosno Ilic se nije slagao sa tim postupkom Amerike, odnosno Crne Gore i smatrao je da treba da reaguje. Sta je sporno? To sto nije pitao poreske obveznike, odnosno gradjane? Da nije trebao da raspise referendum? Ne razumem uopste sta ovde zamerate. Nije pitao gradjane ni kad je odlucio da ide u posetu Crnoj Gori. Nije pitao gradjane ni kad je odlucio da asfaltira put ovde a ne tamo. Nije pitao ni kad je isao u WC. Sta vi sad hocete? Da li je Jeremic pitao gradjane kad je peglao ovaj slucaj sa ministrom za spoljne poslove Crne Gore? Da li pita gradjane da li da ide ili da ne ide pre svakog puta? Zasto to trazite od Ilica? Podrazumeva se da gradjani glasaju za odredjen program a onda ministri donekle imaju samostalnost u odlucivanju i sprovodjenju te politike. Da nije tako ne bi nam ni trebali ministri, nego bi imali kompjutere koji bi sve odlucivali po unapred utvrdjenim parametrima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:09 08.09.2007

Re: Komentar

Gagi, bogami sam došao do vrlo ugodnog saznanja. Vama je Nemačka uzor.
A vidite, na osnovu vaših komentara nikada to ne bih rekao....o))
Lepo, lepo...
-petar- -petar- 17:22 08.09.2007

Re: Komentar

Sta je tu sporno? Isto kao sto je Primakov okrenuo avion iznad Atlantika kad su Amerikanci poceli bombardovanje Srbije. To je simbolican gest kojim se pokazuje neslaganje sa postupkom Amerike odnosno Crne Gore. Ministar Primakov odnosno Ilic se nije slagao sa tim postupkom Amerike, odnosno Crne Gore i smatrao je da treba da reaguje. Sta je sporno? To sto nije pitao poreske obveznike, odnosno gradjane? Da nije trebao da raspise referendum? Ne razumem uopste sta ovde zamerate. Nije pitao gradjane ni kad je odlucio da ide u posetu Crnoj Gori. Nije pitao gradjane ni kad je odlucio da asfaltira put ovde a ne tamo. Nije pitao ni kad je isao u WC. Sta vi sad hocete? Da li je Jeremic pitao gradjane kad je peglao ovaj slucaj sa ministrom za spoljne poslove Crne Gore? Da li pita gradjane da li da ide ili da ne ide pre svakog puta? Zasto to trazite od Ilica? Podrazumeva se da gradjani glasaju za odredjen program a onda ministri donekle imaju samostalnost u odlucivanju i sprovodjenju te politike. Da nije tako ne bi nam ni trebali ministri, nego bi imali kompjutere koji bi sve odlucivali po unapred utvrdjenim parametrima.


Pa, sporno je sto ne moze jedan ministar samovoljno da otkaze posetu pre konsultacija sa ostatkom vlade! Da li se Ilic konsultovao na sednici vlade da treba Crnoj Gori uvesti meru stopiranja projekata kao protest zbog nepustanja Filareta?? Da je to bio zvanican stav vlade, da se Crnoj Gori uvedu sankcije zbog toga, ili da se stopira saradnja, onda Ok, ali bi u tom slucaju vlada za to morala da preuzme i odgovornost. Takodje, nisu te pare, kojima ilic "kapitalno investira" njegova licna imovina -- to su budzetska sredstva Srbije, i prema tome, ne moze on kako se njemu nadigne da otkazuje ugovorene susrete. On je samo cinovnik, i prema tome, poslovni sastanak za njega treba da bude svetinja, a to sta on misli o Filaretu, Crnogorcima ili bilo cemu drugom, to je njegova privatna stvar, koja ne bi smela da ima uticaja na posao koji obavlja. Ali, on je ionako diletant i klovn, kao i mnogi drugi, za koje su ove elementarne stvari visa apstrakcija.
-petar- -petar- 17:36 08.09.2007

sem toga

U kom svojstvu je to Ilic isao kod Filareta? On kaze da kao gradjanin Velimir Ilic koji je nosilac najvisih priznanja SPC, ne moze a da ne obrati paznju na muke jednog vladike. A onda kao ministar za kapitalne investicije otkazuje posetu!! Kakve veze imaju te 2 stvari?? Velja Ilic, ako je kao gradjanin zabrinut za vladiku, moze da mu ponudi nesto sto je njegovo, da mu odnese cebe da se utopli, a ne da zloupotrebljava polozaj i stopira saradnju finansiranu budzetskim sredstvima Srbije!! Skandalozno je da neko ko ne vidi ovde nikakav problem uopste moze biti ministar!
Sofroniye Sofroniye 17:42 08.09.2007

Re: Komentar

Diskutabilno....pretpostavimo da je duboko religiozan covek u tom slucaju bez obzira na funkciju on kao vernik bi mogao da oseca veoma jako po tom pitanju i imao bi pravo LICNO da ne ode na poslovni sastanak. U tom slucaju na premijeru je da ga obavesti da ga njegova religioznost sprecava u izvrsavanju poslovnih obaveza te da ga razresi duznosti. Mislim veoma je osetljivo pitanje pogotovu za one koji ne razumeju znacaj vere za vernike. Pri ovome ja ne tvrdim a je ministar Ilici duboko/istinski religiozan covek :) to samo on i Bog znaju :) Ja samo tvrdim da mogu da vidim kako ometanje vladike u vrsenju sluzbe moze da spreci vernika u obavljanju njegove poslovne funkcije. Ja takodje smatram da je ideja postojanje vlade i ministara da svaki od njih ima izvesnu autonomiju i radi najbolje sto moze a ne da trce na sastanak vlade na konsultacije o svemu i svacemu.
eli eli 18:28 08.09.2007

Re: Komentar

Kako mislite da ga razresi duznosti?Pa,zar treba svim clanovima sekte koja sebe naziva 'Jehovinim svedocima"zabraniti da vrse medicinske usluge,zato sto je za njih greh transfuzija ,pod pretpostavkom da nece obaviti svoj posao kako treba.Ni meni ministar Ilic ne lezi na srcu ,ali to vec spada u domen oduzimanja verske slobode u zemlji u kojoj se sve vise tolerise sve.
nikson nikson 19:15 08.09.2007

Re: Komentar

kakav bre domen verske slobode. svako ima pravo na adekvatnu zdravstvenu negu i za to pravo je bila krvava borba. daj bre, zbog nekakve verske slobode da se dovodi zivot ljudi u pitanje.
eli eli 19:24 08.09.2007

Re: Komentar

Dali vas komentar znaci da ako ministra Ilica razrese duznosti zbog izrazavanja verske slobode,treba razresiti i vec pomenute sektase zbog istog?A,znamo da su oni prisutni u svim sferama zivota.
nikson nikson 19:33 08.09.2007

Re: Komentar

ajde da razdvojimo stvari. religiozno (versko) opredelenje je stvar mog unutrasnjeg osecanja, moja privatna stvar, nesto sto se samo mene tiche. politika je javna delatnost, nesto sto se tice svih gradjana. u vrsenju javne delatnosti svoju religioznost ostavljamo po strani. dakle, ministar bi trebao da vodi racuna o tome.

ali ovde je jedna druga stvar bitna. ako bi ministar trebao da bude razresen duznosti to je zbog neodgovornosti, a ne zbog njegovog verskog opredelenja. dakle, razresen si duznosti ne zato sto verujes u nesto ili zato sto si posetio filareta, nego zato sto si upropastio sastanak sa crnogorskim kolegom.

isto tako i sa jehovinim svedocima. otpustamo te zato sto nisi dao nekome krv, a sto si kao lekar bio duzan da ucinis, a ne zato sto verujes u nekakvog jehovu
eli eli 21:15 08.09.2007

Re: Komentar

Dakle,da rezimiramo.Ako imamo versko opredeljenje koje je stvar naseg unutrasnjeg osecanja,nasa privatna stvar,nesto sto se samo nas tice i ako ne daj Boze nekad "podignemo glavu" i stanemo iza naseg opredeljenja,bicemo razreseni,otpusteni.Ali,ako imamo seksualno opredelenje i hocemo svima da ga trljamo na nos,da napadamo duzne i neduzne Episkope,pa i samog Patrijarha onda nam se uskracuje sloboda,a pri tom mozemo da zadrzimo bilo koju funkciju.Kao sto sam vec rekla,ne gotivim min.Ilica a,jos manje Jehovine svedoke ali ,vi imate dupli arsin pa merite prema vasoj volji.
Mesečar Mesečar 22:48 08.09.2007

Re: Komentar

Vidim, ima nas ovde koji zamenjujemo teze konstantno, i obrcemo pricu.

Elem, Ilic je ministar, POSTAVLJEN od strane naroda da obavlja odredjeni posao, i on MORA da stavi po strani i svoja verska, pa i sexualna opredeljenja. Niko ne trazi od njega da se ne krsti, ne pricescuje itd, ali sve to van radnog vremena. Ne poredite privatnike koji mogu da stopiraju svoj posao i rade sta im je volja, i nekoga ko je delegiran za nesto.

A Ilic ne treba da bude "optusten" zbog otga, Ilic je poodavno zasluzio da sada o njemu slusamo u "Gde su, sta rade", ali kakav ministar takva zemlja, nazalost.

Posto iz posta vidim veliko postovanje prema SPC, lepo je to i ja to uvazavan. Ali, uvazavajte i vi nasu religiju kao i mi vasu. Ja verujem u odgovornost, kulturu, odredjeni civilizacijski nivo. Tako da doticni zadire u moja verska osecanja i ugrozava moje verske slobode.
eli eli 23:22 08.09.2007

Re: Komentar

Upravo tako!Vladika Filaret je postavljen na to mesto od strane Sinoda SPC,na ustolicenju verni narod je mogao da ga ne prihvati ,a kako nije bilo razloga za to,prihvatio je odredjenu mu eparhiju.U trenutku kada mu je onemoguceno da brine o poverenim mu ljudima niko dostojniji od min.Ilica nije dosao da ga podrzi.Jer ako hocete srbskom gradjaninu nije bio dozvoljen ulaz u CG.A,sta mislite,kada bi situacija bila obrnuta,dali bi vlada CG cutala?
Mesečar Mesečar 23:49 08.09.2007

Re: Komentar

Ovde bi ona tema "Izgubljeni u prevodu" dobila pravi smisao. Kakve sad sve ovo veze ima???

I udruzenje penzionera je izabrala svog predsednika i ostale funkcionere, kao i KUD Abrasevic i navijaci Crvene Zvezde. Ni njih njihovi "sledbenici" nisu osporili. I? Krene neko u CG, zabrane mu ulaz iz opravdanih razloga... Opravdano je da Ilic kao obozavatelj folklora ili navijac Crvene Zvezde uradi isto za te pojedince kao i za Filareta?

A to o srPskom gradjaninu kome je zabranjen ulaz u CG nikako ne pije vodu. Neko je lepo negde gore napisao da ako bi se radilo o obicnom gradjaninu, taj bi mogao da skapa na ulici i niko ne bi ni saznao za to. Bar ne dok mediji ne iskoriste da posthumno objave vest, zarad "pravovremenog" informisanja.

Crkva odvojena od drzave. Licna osecanja, emocije i vreovanja odvojena od posla. Komentari na blogu odvojeni od emotivnih izliva, po mogucstvu objektivni.
-petar- -petar- 23:55 08.09.2007

Re: Komentar

Pa vlada Srbije jeste cutala, i u tome je problem. I onda je ilic samoinicijativno otkazao ugovorenu posetu, sto je skandal. I onda se neki savetnici javljaju saopstenjima, sto je opet skandal. Od kad su savetnici pozvani da daju saopstenja i javno iznose svoja misljenja? Da je vlada zauzela neki stav po tom pitanju i da je preduzela neke mere prema Cnoj Gori to bi bilo Ok. Ovako samovolja ministra da budzetskim sredstvima manipulise zbog svojih privatnih osecanja i ubedjenja, pa to je grubo krsenje ovlascenja!! Nemojte da uporno zamenjujete teze i ubedjujete nas da je crno belo! Ako Vas nervira sto vlada nije zastitila Filareta, zalite se Kostunici koji je ostao nemust u svemu ovome (kao i toliko puta do sada), i koji nicim nije doprineo da se situacija razresi. Da je hteo, mogao je zvanicno da opozove saradnju sa CG ili da im u dogovoru sa ostalim clanovima vlade uvede sankcije ili sta god. Ili da uputi ostru protestnu notu. A ovako, da potura ministre i savetnike da rade njegov posao, samo da bi on ostao 'cist' -- to je takodje teska patologija koja nicemu dobrom ne vodi. Uostalom, i sam zna da u vladi ne postoji konsenzus po ovom pitanju, a on je po obicaju suvise slab i plasljiv da preuzme licnu odgovornost za bilo sta. (Imamo premijera sa zecijim srcem.)

Sem toga, Filaret je mogao da imenuje svog izaslanika koji bi u njegovo ime vodio poslove vezane u CG, a on je mogao da legalnim putevima uputi zalbu gde treba, prvo Crnoj Gori, pa medjunarodnim institucijama, i na kraju sudu za ljudska prava u Strazburu. To je civilizovan put da se sopstveni, crkveni i drzavni interesi stite. Ovako ispada da je Filaret jaci i od srpskih i od crnogorskih institucija, jer ih je sve zaobisao. Pokusajte Vi da strajkom gladju zaobidjete institucije, pa cete videti kako cete se provesti. Po meni je i ovaj strajk zloupotreba polozaja, jer je Filaret isterivao svoju fix ideju cini se bez konsultacija sa Sinodom SPC (jer nisu ga bas nesto mnogo podrzali). Sem toga zloupotrebio je i vernike, jer je problem odmah radikalizovao, bez da je pokusao da ga resi institucionalno. To se jednostavno ne radi, jer time direktno omalovazava i srpske i crnogorske institucije, kao i institucije SPC... Tako da je stvar vise nego jasna.
eli eli 00:13 09.09.2007

Re: Komentar

Slazem se sa vama.Kakve veze imaju homoseksualci sa Crkvom?Nikakve!Zasto onda na ovom blogu bas pomenuti izlivaju svoj bes nad Crkvenim Velikodostojnicima,o bilo kojoj temi da je rec?A,ako vam moj komentar nije objektivan i realan,krenite polako sa citanjem.,od pocetka.
eli eli 00:28 09.09.2007

Re: Komentar

Meni jeste,za vas ne mogu biti sigurna.Sto se tice politicara,premijera,vlade ,ne mogu da osporim ni jednu vasu rec.Sto se tice vladike Filareta,ocigledno je da vam nije jasno.Negov cin nosi sa sobom odredjeno dostojanstvo,kada bi neko hteo da mu oduzme to dostojanstvo,ne bi mogao sa obicnim provokacijama,pretnjama,uvredama i sl.,vec time sto ce mu onemoguciti da bude u stalnom kontaktu sa ljudima za koje snosi odgovornost.Zato njegova reakcija i ne bi smela biti drugacija.
-petar- -petar- 01:04 09.09.2007

Re: Komentar

Ne moze licno dostojanstvo vladike Filareta da bude iznad Sinoda SPC; ovaj strajk je, da bi bio utemeljen, morao imati jaku podrsku SPC, a vidimo da te podrske nije bilo. Ako vladika Filaret nije dobio jaku podrsku SPC za svoj cin, po kom osnovu dobija podrsku drzave i vernika? Uostalom, nije na meni da procenjujem utemeljenost njegovih zahteva, ja samo konstatujem da je zaobisao institucije, i da nije dobio jaku podrsku od koga je trebalo, i to mi smeta. Takodje, ne treba potcenjivati medjunarodne institucije, kad se neko nadje na spisku ljudi kojima je zabranjen ulazak u EU, tada zaista postoji valjan razlog za to. Mislim da vec sama ta cinjenica jako umanjuje njegovo dostojanstvo. I zaista mislim da teorije zavere EU i ostatka sveta protiv nas ne stoje, ustvari veoma suprotno, svi su dosta otvoreni prema nama, s obzirom na to kako lose signale i vesti im saljemo iz dana u dan...
Gagi Gagi 03:33 09.09.2007

Re: Komentar

Drago, to je zato sto ste me vi u vasog glavi, na osnovu mojih komentara, vec svrstali u onu podelu na good guys i bad guys; pa vam sad izgleda cudno sto odstupam od sablona.
A ja vam opet kazem, ja samo pokusavam da objektivno sagledam neku konkretnu situaciju. Uopste nemam problem da povodom jednog pitanja hvalim Nemacku a da je povodom drugog kritikujem. Nemam problem da isto uradim i povodom Rusije, Amerike, Srbije, Crne Gore, Hrvatske... Ili pak povodom Simica, Filareta, Prorokovica, Seselja, Cede, Kostunice, Djindjica, Milosevica, Pere ili Zike... Ja mislim da postupci treba da govore a ne predrasude o licnostima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana