Odlazi li Jeremić?

Drago Kovacevic RSS / 25.02.2009. u 07:51

Gledajući sve što se događa ovih dana u "aferi MK", mislim da će za rezultat imati odlazak Vuka Jeremića sa mesta ministra spoljnih poslova a onda verovatno i iz politike.

To bi se moglo dogoditi na dva načina. Da ode sam napisavši neku ostavku u kojoj će prihvatiti objektivnu odgovornost vezanu za "aferu MK" ili pak da se pribegne rekonstrukciji Vlade u kojoj bi bilo još nekih promena koje bi se obrazložile potrebnim odgovorima na ekonomsku krizu. Vlada neće pasti jer u ovom momentu nikome osim Tomi Nikoliću ne odgovaraju izbori.

Zašto mi se ovo nameće kao zaključak..

Ako dobro poređamo podatke, onda vidimo nekoliko indikatora koji upućuju na baš takav rasplet. Vidljivo je da je "afera MK" lansirana sa samoga vrha vlasti. Potom je vidljivo da vlast napadno insistira na traženju toga ko je aferu "provalio" ali uz buku i na način da se to primeti, a ne da se to sazna. Jer da nije tako ne bi najavljivali upad u "Borbu", manifestaciju odlaska tamo, pa potom izjavljivali da ne žele ugrožavati medijske slobode, pa potom ponovo saslušavali urednicu "Borbe" iako su znali da im ona neće odati izvor.

Važan čovek vlasti Ivica Dačić, dao je nekoliko vrlo indikativnih izjava. Prva je bila da policija to što radi ne radi po svojoj volji nego po nalogu javnoga tužioca. Druga je bila otprilike ta da se "ne pravimo nevešti ako znamo da je za beg MK iz SAD-a odgovorna država odnosno MVP", treća je da država sanira još neke štete koje su izazvane direktno iz vrha vlasti a tiču se paljenja ambasada i uništavanja imovine u Beogradu, prošle godine nakon proglašenja kosovske nezavisnosti.

Doteran pred zid ministar spoljnih poslova Jeremić priznao je ono što je "Borba" objavila, ali sada stvari pokušava usmeriti ka tome da od toga država ima korist a ne štetu. U tome mu pomaže Homen, čovek iz Ministarstva pravde koji je također izgleda vrlo duboko u ovoj priči. Upadljivo je ćutanje Predsednika države i opšti muk u Demokratskoj stranci. To je rečitije od bilo kakvih eksplicitnih izjava.

Paralelno sa ovim imamo i vesti o velikom nezadovoljstvu unutar EU diplomatije i briselske administracije Jeremićevim ponašanjem. Potom, vest da su nesporazumi izglađeni i da se Jeremić izvinio te obećao kooperativnije ponašenje.

"Afera KM" i izdavanje lažnoga pasoša zahuktava se dalje. Već imamo reakcije i pismo službeika MVP u kojim oni proširuju temu i ukazuju na loše stanje unutar MVP, a jučer je otvoreno pismo ministru uputio i bivši konzul Nenadović potvrđujući ono što je javnost mogla pretpostaviti i o čemu se nagađalo. MVP je bilo mesecemima upleteno u priču oko MK.

Dakle, hiperaktivni Jeremić se našao u zamci iz koje se teško izvući. Ta zamka je aktivirana jer je neko dobro procenio ( možda predsednik) da se spoljna politika mora menjati. Rezultati Jeremićevih akcija su vidljivi. Pogoršani odnosi sa svima, od suseda u regionu, preko EU do SAD. Ekonomska kriza je ušla u Srbiju i bez zapadne pomoći nas može baciti u bankrot. Od MMF-a se traži 2,5 milijarde evra, traže se i drugi izlazi. Bratska Rusija je daleko, a bog visoko, Iran koga je Jeremić podržao u UN u praksi kršenja ljudskih prava samo da ne bi priznao Kosovo, ne može biti od nikakve druge pomoći. Kuba također. Kosovo je pred međunarodnim sudom pravde, a sutra se očekuje presuda u Hagu za državno i vojno rukovodstvo baš zbog Kosova i 1999. godine. Slogan "I Kosovo i EU" teško više pije vodu i nervira mnoge bitne faktore svetske politike. Sa tim sloganom je najlakše poistovetiti Jeremića. Srbija će morati odlučiti hoće li Kosovo ili EU.

Odlazak Jeremića bio bi i jasan signal da Predsednik menja politiku i da je odluka o unutrašnjoj deblokadi Srbije doneta.

Ima još jedna stvar koja Jeremiću nikako ne ide u prilog. Unutar DS-a, odnosno od strane starijih kadrova on nije popularan. Međutim, populizmom i tvrdim nastupima podigao je popularnost u javnome mnenju do mere da je postao po rejtingu drugi političar u Srbiji. Hvale ga svi nacionalistički krugovi. To se teško podnosi u situaciji kad je glavna borba za vlast, borba unutar same stranke. 

Da, neka moguća rekonstrukcija Vlade bila bi prilika da se stvari promene i u Ministarstvu pravde. Sadašnja ministarka je u jednoj drugoj aferi izgubila kredibilitet, a državni sekretar je u ovu oko MK prilično uvučen. Konačno, vreme je i da se imenuje državni javni tužilac. Ovaj je dugo, dugo već u vd statusu.

Ne bi to bio loš rasplet.

 

 

 



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:21 25.02.2009

Ovo je, bre, vise od proricanja

a manje od analize !

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 08:26 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

ima tu neke logike, ali kada je to Srbija bila logicna drzava?

A ovo:

http://www.politika.rs/rubrike/vesti-dana/urucena-nagrada-vuku-Jeremicu.sr.html


???
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:31 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Dragan Pavlicevic
ima tu neke logike, ali kada je to Srbija bila logicna drzava?

A ovo:

http://www.politika.rs/rubrike/vesti-dana/urucena-nagrada-vuku-Jeremicu.sr.html


???

To je kompatibilno...A nagradu je dobio od organizacije koja je taman takva kao da su je zajedno napravili on i Nenad Popović...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:32 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Ninoslav Randjelovic
a manje od analize !


Eh Nino..
Pa daj ti analizu...da to sve bude kako treba...
P.S. Hajde, priznaj da ti je Vukič favorit...
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 08:38 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja



Kako kompatibilno? Pa sta ce im znak da menjaju politiku kada evo znaka ovde kada, na iznenadjenje svih nas, odlucise da je on naj pro-EU i sve sto sa tim ide?

A i to sto Tadic i DS cute - i to nije nista posebno - oni uvek tako...

Hm, nesto ipak tu ne stima
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:42 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Hajde, priznaj da ti je Vukič favorit...

Drago, moj favorit si ti, a to se vidi po tome sto vrlo cesto i sasvim slucajno prvi ostavljam komentare na vecinu tvojih postova.
Osim toga, mislim da bi ti bio sjajan ministar spoljnih poslova Srbije ukoliko bi Adama W. bio Premijer ili Predsednik Srbije.
adam weisphaut adam weisphaut 08:47 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Osim toga, mislim da bi ti bio sjajan ministar spoljnih poslova Srbije ukoliko bi Adama W. bio Premijer ili Predsednik Srbije.

Nino, ti si kanda nešto ljubomoran, zar ti tako visokouman i rođaćki pozicioniran ?
Nije ti to korektno, nit 'rišćanski nit budistićki
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:47 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Hm, nesto ipak tu ne stima

Štima...
Evo, ima na blogu ljudi koji su članovi Evropskoga pokreta, pa oni mogu kazati kako je nastala organizacija koja dodeljuje ove titule...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:49 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

adam weisphaut
Osim toga, mislim da bi ti bio sjajan ministar spoljnih poslova Srbije ukoliko bi Adama W. bio Premijer ili Predsednik Srbije.

Nino, ti si kanda nešto ljubomoran, zar ti tako visokouman i rođaćki pozicioniran ?
Nije ti to korektno, nit 'rišćanski nit budistićki

Ma Nino je moj favorit i simpatije su obostrane..
Vidiš da me je stavio u najbolje moguće društvo..
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 08:52 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Drago Kovacevic
Hm, nesto ipak tu ne stimaŠtima...Evo, ima na blogu ljudi koji su članovi Evropskoga pokreta, pa oni mogu kazati kako je nastala organizacija koja dodeljuje ove titule...



e 'ajde da cujemo o cemu se radi bas...mozete i vi da objasnite ukratko
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:52 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Nino, ti si kanda nešto ljubomoran, zar ti tako visokouman i rođaćki pozicioniran

Cek' bre Adame, pa ako ti budes Premijer/Predsednik Srbije, a Drago ministar spoljnih poslova, valjda bi i mi latifundisti mogli i dalje da obradjujemo svoja imanja i da se bavimo sportom i meditacijom ?
Ili bi vas dvojica zaveli drzavni teror u kome nikome ne sme biti dobro ?
adam weisphaut adam weisphaut 08:53 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Ma Nino je moj favorit i simpatije su obostrane..
Vidiš da me je stavio u najbolje moguće društvo.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:54 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Ili bi vas dvojica zaveli drzavni teror u kome nikome ne sme biti dobro ?

Pa i teror može biti selektivan...
A latifundisti bi bili svakako povlašteni..
adam weisphaut adam weisphaut 08:56 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

bi i mi latifundisti mogl

Latifundista je Nestorijanac,
ti si Ninoslav
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:58 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

A latifundisti bi bili svakako povlašteni..

Pa, u tom slucaju bi se druzili i pomagali jedni druge tako da taj selektivni drzavni teror dovede do toga da su skole, bolnice, staracki domovi...itd u Srbiji (bez obzira da le je Srbija u EU ili ne) kao u Evropi !
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:59 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Latifundista je Nestorijanac,
ti si Ninoslav

Uuuuups......

adam weisphaut adam weisphaut 09:01 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Uuuuups......

Dobro, dok nije poooops
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:02 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Ninoslav Randjelovic
Latifundista je Nestorijanac,
ti si Ninoslav

Uuuuups......


Niko me ne može naterati da trolujem sopstveni post nego ti...
A sad, in medijas res...
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:52 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Nino, ti si kanda nešto ljubomoran, zar ti tako visokouman i rođaćki pozicioniran

marginalizovni rodjaci, gube se pozicije.
ostaju samo tlapnje.
a možda vam se i uvlači.
možda bude ministar kulture. il ministar vera. il šlostva.
il za kosovo.
mnogo i svestrano kvalificiran.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:58 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

možda bude ministar kulture. il ministar vera. il šlostva.
il za kosovo.
mnogo i svestrano kvalificiran.

Hvala na tvojim preporukama ! Nisam ocekivao da tako lepo mislis o meni i mojim radnim sposobnostima !
Nego, ako hoces malo da caskas sa mnom (izgleda mi da to opet zelis), svrati dole kod mene, da ne trolujemo kod Draga. Ako nisam tamo, pravi se kao da jesam i pisi sta god pozelis.
Pozdrav stara blogodrugarice !!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:42 25.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

možda bude ministar kulture. il ministar vera. il šlostva.
il za kosovo.

bice ambasador, ko i svi politicki i ostali loozeri javnog zivota u nas.
die hard die hard 00:18 26.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Ovo je, bre, vise od proricanja
#Link Replika: 20


Uh, kako se okrenes po blogu u poslednje doba a Nin Randjelovic samo seje istinu.Sto bi bilo ko drugi i piso ovde kad on sve zna.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:23 26.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Uh, kako se okrenes po blogu u poslednje doba a Nin Randjelovic samo seje istinu.Sto bi bilo ko drugi i piso ovde kad on sve zna.

Ok, prestajem sa sejanjem. Odoh da spavam, pa na put. Laku noc i sretna vam zetva !

sentinel26 sentinel26 21:19 26.02.2009

Re: Ovo je, bre, vise od proricanja

Ninoslav Randjelovic
Nino, ti si kanda nešto ljubomoran, zar ti tako visokouman i rođaćki pozicioniranCek' bre Adame, pa ako ti budes Premijer/Predsednik Srbije, a Drago ministar spoljnih poslova, valjda bi i mi latifundisti mogli i dalje da obradjujemo svoja imanja i da se bavimo sportom i meditacijom ?
Ili bi vas dvojica zaveli drzavni teror u kome nikome ne sme biti dobro ?
Pa bar za tebe Ninoslave nema opasnosti.

Pošto ti imaš i američko državljanstvo, ako neko pipne tebe ili tvoju latiš-fundiju, odmah će morati da izkešira koje milionče, pa možete i podijeliti.
adam weisphaut adam weisphaut 08:24 25.02.2009

Hm...

Upadljivo je ćutanje Predsednika države i opšti muk u Demokratskoj stranci. To je rečitije od bilo kakvih eksplicitnih izjava

Ta zamka je aktivirana jer je neko dobro procenio ( možda predsednik) da se spoljna politika mora menjati

Dojava NN poslana kao "svilen gajtan"?
Moguće, veoma.
Ja sam prvo mislio da je poslala "druga struja" ali i ovo deluje prilično logično.
P.S. Meni na blogu bode oči da je teret odbrane VJ pao bukvalno na par nickova, uobičajno je baraž.
alpeot alpeot 08:37 25.02.2009

Ovo brani Jeremic

kiriku33 kiriku33 12:34 25.02.2009

Re: Ovo brani Jeremic

Naravno ovo je verzija za koju se zna da je placena od strane porodice Steinhauer, ili ste mislili da je to "objektivna americka stampa" lol
alpeot alpeot 12:42 25.02.2009

Re: Ovo brani Jeremic

kiriku33
Naravno ovo je verzija za koju se zna da je placena od strane porodice Steinhauer, ili ste mislili da je to "objektivna americka stampa" lol


To je "verzija" o kojoj su svojim iskazima svedocili ocevici.

I dajte, malo logike, molicu - Stajnhauer je zavrsio u komi. U KOMI! Kovacevic ga je verovatno samo pomilovao, zar ne?

Zgadjen sam. Nema tog zlocina koji necete opravdati. "Lol".
kiriku33 kiriku33 11:10 26.02.2009

Re: Ovo brani Jeremic

Nema sta da se opravdava, krivica Kovacevica je neosporna, a sto se tice stvarnih detalja tu je sud i suocenje svedoka da dokaze da li se jedan "junacio i ku.cio" pa kad je popio pesnicu nezgodno pao i udario glavom (kako kaze jedna strana) ili mu je ovaj nas "nicim izazvan" "skakao po lobanji" kako kaze druga strana. U oba slucaja Kovacevic je kriv za nanosenje telesne povrede ali je razlika da li je sa namerom ili ne.
Ovde je prica da se iznosi pisanije MATT LYSIAK, VERONIKA BELENKAYA and LARRY MCSHANE iz novina DAILY NEWS WRITERS kao dokaz zlocina. Niti respektabilno glasilo, niti poznati kriminalisticki novinari, niti potvrdjeno od strane poznatijih medija. Znaci zato sluzi sudjene i ono sto se tamo dokaze to je prihvatljivo, a po papiru moze svako da pise.
wukadin wukadin 12:55 26.02.2009

Re: Ovo brani Jeremic

Nego ne znam koja da mi bude onomatopeja šrmc, šmrc ili šmrk, šmrk

Ajde ratni gradonačelničke, brišite mi ovaj post... Sada smo prozapadni, ali imamo i dalje dinaroidan mentalitet. Nekada smo bili komunisti, pa nacionalisti...

Ma lepo reče Ro-Pe Luković (šatrovački jer takav LIK ne zaslužuje dovoljno poštovanja ime da mu napišem nedirnuto): "Da je prebijeni bio Jevrejin, sreći ne bi bilo kraja".
Ja se cinično složio. Kao što se tako cinićno često slažem sa "Peščanikom".
baroniknez baroniknez 17:40 26.02.2009

Re: Ovo brani Jeremic

Ajde ratni gradonačelničke,


šta to sada znači gosn Gandi?
soylentgreen soylentgreen 08:39 25.02.2009

Glupost je pouzdanija

Sumnjam da je predlozeni scenario realan - on podrazumeva racionalnost i hladne razborite glave svih ucesnika.

Mnogo je realnije, mada i depresivnije posto podrazumeva realizaciju da nama vladaju glupaci, da ce upleteni politicari i sive eminencije (bogatasi i bezbednjaci) nastaviti isto kao do sada, gledace gde vetar duva i planirati dan-dva unapred.

Drugim recima, pokusace da zaustave provalu na drugom sloju (Vladimir Petrović, Miroslav Prcović, Borko Stefanović.) To ce potrajati nedelju-dve, i svi ce se nadati da ce stvar za to vreme da legne.

Tek ako neko od ovih propisti pocece sledeci ciklus i izbacivanje ministra spoljnjih poslova. Ne pre toga.

Uzgred - stvari cesto legnu. Ko je napadao Pescanikov sajt i ometao emisiju? Zaboravili ste, a?



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:51 25.02.2009

Re: Glupost je pouzdanija

Drugim recima, pokusace da zaustave provalu na drugom sloju (Vladimir Petrović, Miroslav Prcović, Borko Stefanović.) To ce potrajati nedelju-dve, i svi ce se nadati da ce stvar za to vreme da legne.

Naravno da će pokušati..
Mislim da se dovijaju kako da kroz ovo prođu. A ne mogu racionalnije od onoga što sam im napisao..
Možda ih kriza utera u racionalnost...
soylentgreen soylentgreen 09:10 25.02.2009

Re: Glupost je pouzdanija

Drago Kovacevic
A ne mogu racionalnije od onoga što sam im napisao..


Pa moguce je da je samo Ministar spoljnjih poslova korumpiran. Moguce je da je ovo samo njegovo delovanje. Moguce je da je samo on primio narudzbinu i prosledio je potcinjernima krseci pravila i zakone. Moguce je da je samo on uhvacen na delu i da moze lako da se otkaci posto su ostali cisti i bezbedni i da ministar ne moze da povuce i predsednika sa sobom. Sve je to moguce, ali mi se ne cini verovatnim.

U Srbiji do sada ni jedan ministar nije bio sutnut na ulicu. Ne zbog bolecivosti nego zato sto svi oni dobro paze da drze jedni druge za muda. Kad te neko drzi za muda, onda si fin i pun razumevanja.




g.radicevic g.radicevic 09:43 25.02.2009

Re: Glupost je pouzdanija

U Srbiji do sada ni jedan ministar nije bio sutnut na ulicu. Ne zbog bolecivosti nego zato sto svi oni dobro paze da drze jedni druge za muda. Kad te neko drzi za muda, onda si fin i pun razumevanja.


e ovo je jedino tacno
100%
sve ostalo su prognoze, analize i procene

alpeot alpeot 08:39 25.02.2009

Ovo brani Vlada Republike Srbije

Opis surovog prebijanja Stajnhauera

Vlado Republike Srbije, sram te bilo.
dali76 dali76 08:39 25.02.2009

.....

Koliko god srpski duznosnici tvrdili suprotno, politicka stranka u Srbiji je jos uvijek imperative ispred interesa drzave. Nije li ovo lose izabran trenutak smjenjivati drugog politicara po popularnosti u Srbiji I rizikovati turbulencije unutar same stranke?
Naravno opstanak na vlasti moze se posmatrati kao dovoljan razlog da raskola ne bude.
Pitanje je kolika je popularnost ministra unutar same stranke vs njegove popularnosti u javnosti.
treger92 treger92 21:38 25.02.2009

Re: .....

Pa taj ministar je uljez u DS on je podmladak SPS još kod Slobodana, potiče iz tradiconalno grebatorske i džabalebaroške porodice sa dubokim crvenim korenima. Nije mali džabe iskompleksiran da je najvredniji na svetu i najpametniji. U DS je došao u prelaznomroku kad je tadić bio samo u fazi kohabitacije a sad je to puna unija sa slobinim obnovljenim snagama.Ako malo obratite na ono što Dačić priča i njegovo predstavljanje kao demokrate videćete da je DS još jednom pukao.Ovo je vešto planirano da se sve vrati na staro.
g.radicevic g.radicevic 23:36 25.02.2009

Re: .....

videćete da je DS još jednom pukao


a LDP josh jednom porastao




baroniknez baroniknez 23:57 25.02.2009

Re: .....

ma kome ne odgovara jeremic? srbima? hmmmm amerikancima? albancima? eh....

a ldp vrtoglavo raste iz dana u dan, evo i biljana srbljanovic ce se uclaniti
libkonz libkonz 09:07 25.02.2009

Da, da

Drago, počeo si da umesto analiza pišeš o svojoj listi želja. MSP iza sebe ima jako dobre rezultate. Redovno pratim Dojče Vele na njihovom sajtu, gde priznaju odlične rezultate Jeremića. Izveštavanje CNN-a o Srbiji je veoma pozitivno. Sa Kosovom su uradili maksimalno koliko su mogli. Neko odavde plasira vesti kako navodno neko iz EU traži smenu Jeremića, ali nisu se ljudi upecali na to. A to što je najneomiljeniji političar kod nekih stranaka, to mu je kod mene dodatni plus.
Usput, sinoć sam znao da ćeš danas pisati o njemu. Bode oči ova nagrada, znam.
alpeot alpeot 09:11 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
MSP iza sebe ima jako dobre rezultate.


Kao sto je ovaj - odbrana monstruma koji je ucinio ovo: Opis surovog prebijanja Brajana Stajnhauera

Eto, ovde vidimo neke hriscane na delu, kako njihov moralni diskurs savrseno opravdava ovakva cudovista.


vanja.t vanja.t 09:16 25.02.2009

Re: Da, da

alpeot, u sledećem komentaru ćeš verovatno napisati kako ga je jeremić držao dok ga je mk tukao?

idi naspavaj se, kasno je
alpeot alpeot 09:19 25.02.2009

Re: Da, da

vanja.t
alpeot, u sledećem komentaru ćeš verovatno napisati kako ga je jeremić držao dok ga je mk tukao? idi naspavaj se, kasno je


Pa drago mi je sto vidim da ti je ovo smesno. Tvoj smajli, tacnije podrugljivi osmeh, neka ovde ostane kao svedocanstvo moralne izopacenosti koja prati "Odbranu i poslednje dane".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:20 25.02.2009

Re: Da, da

MSP iza sebe ima jako dobre rezultate.

Koji dobra rezultat...ima MSP..
Ako su rezultati izolacija zemlje, pokvareni odnosi sa svima, osim Rusije Irana i Kube, poruka EU da se ne aplicira za status kandidata, onda su rezultati impresivni.
Ako pod dobar rezultat računaš ovo da je uspeo jednu kafansku tuču dići na nivo da je od vlade napravio pomgača osobi u posle izvršenog krivičnoga dela, pa sada iz budžeta daje pare da bi vlastite brljotine nekako izgladio, onda si u pravu..
Ako misliš da je više moguće održati Srbiju u ovom ofsajdu u kakvom je drži akcijama tipa.."i EU i KOsovo", a da se to ne primeti kao neodrživo...onda grešiš ti..a on može kod tebe proći kao najbolji jer grešiš...
libkonz libkonz 09:21 25.02.2009

Re: Da, da

MSP iza sebe ima jako dobre rezultate.

Kao sto je ovaj - odbrana monstruma koji je ucinio ovo: Opis surovog prebijanja Brajana Stajnhauera

Eto, ovde vidimo neke hriscane na delu, kako njihov moralni diskurs savrseno opravdava ovakva cudovista.

Alpeot, kako vreme prolazi ti sve bolje usavršavaš manipulaciju. Ovde na blogu još nisam sreo čoveka koji ne misli da je Brajan surovo pretučen, mislim da sam ja prvi objavio njegove slike od kad je počela ova priča o milion dolara. Slažemo se da onaj ko je odgovoran za pomoć MK da napusti SAD mora da odgovara. Ali pripisivati "zasluge" Jeremiću i vladi je manipulacija.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:25 25.02.2009

Re: Da, da

Tvoj smajli, tacnije podrugljivi osmeh, neka ovde ostane kao svedocanstvo moralne izopacenosti koja prati "Odbranu i poslednje dane".

Ima jedan covek, tu u mom komsiluku, koji tvrdi da mu se pomorandze "keze". Kad ga vidim u samoposluzi, ja pobegnem napolje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:26 25.02.2009

Re: Da, da

Ali pripisivati "zasluge" Jeremiću i vladi je manipulacija.
*novo

A ti znaš da Jeremić sa tim nema veze...Ili držiš potpuno normalnim da i ako lično nije naredio da ne snosi objektivnu odgovornost..
alpeot alpeot 09:26 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
MSP iza sebe ima jako dobre rezultate. Kao sto je ovaj - odbrana monstruma koji je ucinio ovo: Opis surovog prebijanja Brajana StajnhaueraEto, ovde vidimo neke hriscane na delu, kako njihov moralni diskurs savrseno opravdava ovakva cudovista.Alpeot, kako vreme prolazi ti sve bolje usavršavaš manipulaciju. Ovde na blogu još nisam sreo čoveka koji ne misli da je Brajan surovo pretučen, mislim da sam ja prvi objavio njegove slike od kad je počela ova priča o milion dolara. Slažemo se da onaj ko je odgovoran za pomoć MK da napusti SAD mora da odgovara. Ali pripisivati "zasluge" Jeremiću i vladi je manipulacija.


Manipulacija? Dobro, da li si video pismo koje je razalovani vicekonzul Igor Milosevic uputio Vuku Jeremicu? Javno pismo, objavljeno u listu "Borba", njegov sadrzaj je juce na blogu preneo Jaksa Scekic. Dakle, Igor Milosevic tvrdi da je postojala zavera da se obmanu sudske vlasti SAD, kao i da je ta zavera skovana u MSP. Da li se slazes da navodi Igora Milosevica zasluzuju sudsku, kao i parlamentarnu istragu? Jedna cinjenica stoji - Kovacevic je u Srbiju pobegao pomocu laznog pasosa, koji mu je izdat suprotno zakonu. Igor Milosevic nam, u svom javnom pismu Jeremicu, otvara jedan vazan prozor - da saznamo ko je nalozio izdavanje laznog pasosa.
alpeot alpeot 09:28 25.02.2009

Re: Da, da

Ninoslav Randjelovic
Tvoj smajli, tacnije podrugljivi osmeh, neka ovde ostane kao svedocanstvo moralne izopacenosti koja prati "Odbranu i poslednje dane".Ima jedan covek, tu u mom komsiluku, koji tvrdi da mu se pomorandze "keze". Kad ga vidim u samoposluzi, ja pobegnem napolje.


Randjelovicu, vi nista bolje ne umete. Smajli stoji, pa stoji. Nije se ona iskezila meni, nego prebijenom Stajnhaueru.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:32 25.02.2009

Re: Da, da

Nije se ona iskezila meni, nego prebijenom Stajnhaueru.

Pa, ni pomorandze se nisu "kezile" meni, nego tom mom komsiji !
alpeot alpeot 09:39 25.02.2009

Re: Da, da

Ninoslav Randjelovic
Nije se ona iskezila meni, nego prebijenom Stajnhaueru.Pa, ni pomorandze se nisu "kezile" meni, nego tom mom komsiji !


Aha, a i vi ste ih videli? Lepo. Vidim da imate iskustva. Vi se ionako bavite iluzionizmom, u pokusaju da Srbe na Kosovu predstavite kao zrtve, tako da me vasi besmisleni komentari ni najmanje ne iznenadjuju. Ono sto me iznenadjuje, jeste vas pokusaj da opravdate ono sto je moralno neodbranjivo: smajli stoji, i vi ga vidite.
libkonz libkonz 09:41 25.02.2009

Re: Da, da

A ti znaš da Jeremić sa tim nema veze...Ili držiš potpuno normalnim da i ako lično nije naredio da ne snosi objektivnu odgovornost..

Ne znam, ali ne znaš ni ti. Odgovornost mora da se utvrdi. Ko je kriv, mora da odgovara. Ali neko mora biti kriv.
libkonz libkonz 09:49 25.02.2009

Re: Da, da

Da li se slazes da navodi Igora Milosevica zasluzuju sudsku, kao i parlamentarnu istragu?

Naravno da se slažem. Pošto si sklon tome da "čitaš misli" i pojašnjavaš svima nama šta mislimo, možeš da odeš na moj blog. Nisam mogao da odolim a da ne napišem nešto o slučaju Kovačević.
Ako su rezultati izolacija zemlje, pokvareni odnosi sa svima, osim Rusije Irana i Kube, poruka EU da se ne aplicira za status kandidata, onda su rezultati impresivni.

Po meni, najveći problem Srbije je korupcija i da je to glavna smetnja putu u EU. MSP je uspelo da progura da slučaj Kosova dođe na međunarodni sud pravde. Malo jači ton upućen Hrvatskoj je po meni dobar pristup i neće uticati loše na odnose dve zemlje.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:50 25.02.2009

Re: Da, da

Vi se ionako bavite iluzionizmom, u pokusaju da Srbe na Kosovu predstavite kao zrtve,

Ono sto me iznenadjuje, jeste vas pokusaj da opravdate ono sto je moralno neodbranjivo: smajli stoji, i vi ga vidite.

Ko o cemu, Vi o tim pomorandzama !!!?
radojicic92 radojicic92 10:01 25.02.2009

Re: Da, da

Manipulacija? Dobro, da li si video pismo koje je razalovani vicekonzul Igor Milosevic uputio Vuku Jeremicu? Javno pismo, objavljeno u listu "Borba", njegov sadrzaj je juce na blogu preneo Jaksa Scekic.

pismo je cini mi se uputio konzul
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:03 25.02.2009

Re: Da, da

radojicic92
Manipulacija? Dobro, da li si video pismo koje je razalovani vicekonzul Igor Milosevic uputio Vuku Jeremicu? Javno pismo, objavljeno u listu "Borba", njegov sadrzaj je juce na blogu preneo Jaksa Scekic.

pismo je cini mi se uputio konzul

Da, pismo je uputio konzul Nenadović...
alpeot alpeot 10:08 25.02.2009

Re: Da, da

Ninoslav Randjelovic
Ko o cemu, Vi o tim pomorandzama !!!?





alpeot alpeot 10:10 25.02.2009

Re: Da, da

Drago Kovacevic

radojicic92
Da, pismo je uputio konzul Nenadović...


Da, izvinjavam se. Ja sam mislio da je to bilo pismo vicekonzula Igora Milosevica. Odlicno, pismo konzula Nenadovica celoj stvari daje vecu tezinu.
radojicic92 radojicic92 10:22 25.02.2009

Re: Da, da

Da, pismo je uputio konzul Nenadović...

evo i ovaj mazgov sta kaze

- Ne sećam se dobro tog dana kada sam s majkom došao u konzulat jer sam pre toga popio lekove za smirenje. Ostalo mi je u sećanju da je vicekonzul Igor Milošević otišao u kancelariju kod konzula. Kada se vratio, rekao nam je da nema problema oko izdavanja putnog lista - rekao je Kovačević u istrazi.
Bivši vicekonzul Milošević je uhapšen početkom septembra u Beogradu zbog sumnje da je nelegalno izdao putnu ispravu Miladinu Kovačeviću, koji je nakon toga napustio SAD iako mu je američki sud to zabranio. Sud je juče odbio da ga pusti iz pritvora. Miladinova majka Branka Kovačević nekoliko puta je zaplakala na saslušanju kod sudije, rekavši da je vicekonzul Milošević spasao njenog sina. Petar Kovačević, otac srpskog studenta koji je osumnjičen za prebijanje američkog kolege Brajana Stajnhauera, rekao je novinarima nakon saslušanja da ne prihvata da se njegovom sinu sudi u SAD i da traži da im se vrati 100.000 dolara koje su položili kao kauciju u Americi.
- Moj sin je bio u koncentracionom logoru, a ne u zatvoru u SAD. Vicekonzul je spasao život našem sinu i da je više takvih državnih službenika, ova zemlja bi išla u boljem pravcu - ocenio je Petar Kovačević.
vanja.t vanja.t 10:27 25.02.2009

Re: Da, da

Jermeić brani surovo prebijanje Štajnhaurea
Eto, ovde vidimo neke hriscane na delu, kako njihov moralni diskurs savrseno opravdava ovakva cudovista

alpeot, zaista si ranije znao da pišeš argumentovane komentare, ali ovi su stvarno
sve drugo je jeftino podmetenje u nedostatku argumentata

i dalje stoji, nije namenjen ni štajnhaueru, ni tebi nego tvojim današnjim komentarima

idi malo da se odmoriš,
stvarno će početi pomorandže da ti se keze
g.radicevic g.radicevic 10:34 25.02.2009

Re: Da, da

Ili držiš potpuno normalnim da i ako lično nije naredio da ne snosi objektivnu odgovornost..

i subjektivnu
pa kakav je to shef, kad mu chinovnici rade
shta im se prohte?
libkonz libkonz 10:34 25.02.2009

Re: Da, da

alpeot, zaista si ranije znao da pišeš argumentovane komentare

?
pismo konzula Nenadovica

Pročitao. Neko mora da odgovara, slažemo se, a da li će?
I dalje sam uveren da Jeremić nije kriv.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:39 25.02.2009

Re: Da, da

I dalje sam uveren da Jeremić nije kriv.
*novo

Fascinantna je tvoja vera...
alpeot alpeot 10:40 25.02.2009

Re: Da, da

vanja.t
Jermeić brani surovo prebijanje Štajnhaurea


Tebi se vec keze, vidim.

Dakle, tvoj kez nije bio upucen ni meni ni mojim komentarima, kako pokusavas sada da podmetnes. Tebi je cela ova situacija smesna, Jeremica dozivljavas kao potpuno nevinog u celom slucaju, mada on ima bar objektivnu moralnu odgovornost; u svakoj normalnoj zapadnoj zemlji ministar inostranih poslova bi vec odavno podneo ostavku.

Svi branitelji velike porodice, sa argumentima koje izvlace iz malog mozga, skupili su se u odbrani onoga sto je neodbranjivo. Samo pokazuju sopstveni moralni pad.
libkonz libkonz 10:44 25.02.2009

Re: Da, da

Fascinantna je tvoja vera...

Što je više kleveta i laži
Jeremić mi miliji i draži

neću o strankama, ali za ovo mi nećeš zameriti (nadam se)
Činjenica da je najneomiljeniji političar LDP-ovcima, ma još je bolji!
alpeot alpeot 10:47 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
Fascinantna je tvoja vera...Što je više kleveta i lažiJeremić mi miliji i draži neću o strankama, ali za ovo mi nećeš zameriti (nadam se)Činjenica da je najneomiljeniji političar LDP-ovcima, ma još je bolji!


Da, zapravo u pitanju je slepa vera.

A sta ces ako se ustanovi da je Jeremic direktno zakuvao celu stvar? Sta onda? Ili ostavljas bar malo prostora za sumnju?

Doduse, ti prosto nekriticki verujes, pa je verovatno ovo pitanje bespredmetno. Izvesno si spoznao Vuka Jeremica u svom srcu.
libkonz libkonz 10:51 25.02.2009

Re: Da, da

A sta ces ako se ustanovi da je Jeremic direktno zakuvao celu stvar? Sta onda? Ili ostavljas bar malo prostora za sumnju?

Doduse, ti prosto nekriticki verujes, pa je verovatno ovo pitanje bespredmetno. Izvesno si spoznao Vuka Jeremica u svom srcu.

Tvoje vređanje ne prestaje. Prava si junačina. Verovatno u stvarnom životu ne smeš da pisneš nikom, pa si ovde došao da vređaš.
Treba u disklejmeru da promene pravila. Zabranjeno je svako vređanje, osim vređanja vernika. Alpeot, blogovska junačino.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:52 25.02.2009

Re: Da, da

Činjenica da je najneomiljeniji političar LDP-ovcima, ma još je bolji!

Nije skroz tačno..Tadić je ispred njega...
E, da...LDP je najveći problem Srbije....
alpeot alpeot 10:54 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
A sta ces ako se ustanovi da je Jeremic direktno zakuvao celu stvar? Sta onda? Ili ostavljas bar malo prostora za sumnju?Doduse, ti prosto nekriticki verujes, pa je verovatno ovo pitanje bespredmetno. Izvesno si spoznao Vuka Jeremica u svom srcu.Tvoje vređanje ne prestaje. Prava si junačina. Verovatno u stvarnom životu ne smeš da pisneš nikom, pa si ovde došao da vređaš. Treba u disklejmeru da promene pravila. Zabranjeno je svako vređanje, osim vređanja vernika. Alpeot, blogovska junačino.


O kakvom vredjanju govoris? Samo konstatujem da vernici nekriticki veruju. Zar nisi sam pisao da si spoznao Boga u svom srcu? Gde je tu kriticko promisljanje?


Zao mi je, religija je oblast ljudskog zivota kao i sve druge. Naucite se da je podlozna kritici.

Ovo pokazuje ko je tebi stvarni uzor:

Verovatno u stvarnom životu ne smeš da pisneš nikom


Zasto odmah nisi rekao da volis snazne, agresivne momke? Sve bi bilo mnogo jasnije.
libkonz libkonz 10:54 25.02.2009

Re: Da, da

...LDP je najveći problem Srbije....

Ja to nisam rekao. Jednostavno volim da ih ne volim.
Tadić je ispred njega...

Zato što je lepši od Čede.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:57 25.02.2009

Re: Da, da

Zato što je lepši od Čede.
*novo

Ne, nego zato što je sofisticirana varijanta Koštunice...
libkonz libkonz 10:57 25.02.2009

Re: Da, da

Naucite se da je podlozna kritici.

Kritika je jedno, sprdnja drugo.
alpeot alpeot 10:59 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
Naucite se da je podlozna kritici.Kritika je jedno, sprdnja drugo.


Ono sto je za tebe sprdnja, za druge je kritika. Kad kazem da je poprilicno nekriticki verovati da je postojao covek bez oca koga je rodila devica, ti to mozes doziveti kao sprdnju, ali je to zapravo konstatovanje ociglednog.
libkonz libkonz 11:02 25.02.2009

Re: Da, da

Ne, nego zato što je sofisticirana varijanta Koštunice...

Sad ga pretera Drago. To što neko gaji nacionalna osećanja, odmah je drugi Koštunica. Ja jedino što baš ne mirišem njegove školske drugare, ali to je druga priča.
antioksidant antioksidant 11:04 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
Naucite se da je podlozna kritici.Kritika je jedno, sprdnja drugo.

znaci zabranjeno je sprdati se sa religijom?

zanimljiv stav.

religija je po vama dakle sprdoimuna?

mozete li reci da li se zabrana primenjuje na jos nesto? ako ima neki spisak, bilo bi korisno
libkonz libkonz 11:06 25.02.2009

Re: Da, da

Ono sto je za tebe sprdnja, za druge je kritika. Kad kazem da je poprilicno nekriticki verovati da je postojao covek bez oca koga je rodila devica, ti to mozes doziveti kao sprdnju, ali je to zapravo konstatovanje ociglednog.

Opasno idemo u trol. Tebi ne vredi objašnjavati, sve i da želim. Vidim i da si gore dodao nešto :

zasto odmah nisi rekao da volis snazne, agresivne momke? Sve bi bilo mnogo jasnije.

ne laje kera radi sela...
antioksidant antioksidant 11:07 25.02.2009

Re: Da, da

libkonz
Ne, nego zato što je sofisticirana varijanta Koštunice...


Sad ga pretera Drago.

sa ovim se slazem. tadic i kostunica su iz sasvim razlicitih prica. mozda su posledice njihovog delovanja (na prvi pogled) slicne ali ne bih ih ja povezivao
libkonz libkonz 11:09 25.02.2009

Re: Da, da

znaci zabranjeno je sprdati se sa religijom?

zanimljiv stav.

religija je po vama dakle sprdoimuna?

mozete li reci da li se zabrana primenjuje na jos nesto? ako ima neki spisak, bilo bi korisno

Spisak zabranjenih tema za sprdnju na blogu? Koliko vidim to su peščanik, homoseksualizam, ateizam, nekoliko istaknutih članova jedne stranke . Religija nije.
antioksidant antioksidant 11:10 25.02.2009

Re: Da, da

Opasno idemo u trol

kad smo vec kod trola, hajde da trolujemo jos malo

a sto svi beze od trola? cak se i supermod mesa i brise "trolovanja". nije mi jasno. ako neko zeli da odluta od teme zasto ga sprecavati

(uz ogradu da bih ipak autoru ostavio pravo da odlucuje - on je "intelektualni vlasnik" bloga i sam donosi odluku kakve komentare zeli da vidi - to govori o njemu dosta pa neka i zadrzi slobodu da kreira svoj lik)
libkonz libkonz 11:14 25.02.2009

Re: Da, da

a sto svi beze od trola?

Ma nije to problem, nego kad pogledam ceo blog, ispada da trolujem samo kod Draga. Prošli njegov tekst sam uspeo da preskočim, sad sam hteo da ostavim poruku, dve, ali vidiš šta ispade. Mada, tako je to kad se pojavi Alpeot.
antioksidant antioksidant 11:14 25.02.2009

Re: Da, da

Koliko vidim to su peščanik, homoseksualizam, ateizam, nekoliko istaknutih članova jedne stranke

ako osecas potrebu da se sprdas sa ovim ili bilo cime (ali da ne pozivas i ne opravdavas nasilje vrata mog bloga su ti sirom otvorena - bez obzira na temu). naravno mozes se sprdati i sa religijom ako promenis misljenje. ako se budes sprdao sa bilo kakvom dogmom ili odbranom dogmatskog nacina "razmisljanja" od mene ces i preporuku da dobijes
libkonz libkonz 11:17 25.02.2009

Re: Da, da

ako osecas potrebu da se sprdas sa ovim ili bilo cime (ali da ne pozivas i ne opravdavas nasilje vrata mog bloga su ti sirom otvorena - bez obzira na temu). naravno mozes se sprdati i sa religijom ako promenis misljenje. ako se budes sprdao sa bilo kakvom dogmom ili odbranom dogmatskog nacina "razmisljanja" od mene ces i preporuku da dobijes

Hvala lepo, da sam na nekom drugom sajtu verovatno bih pisao više o crkvi, ovde mi nije mesto za to. Suviše je ovih iz OMA. Nikakvo nasilje ne opravdavam, mada mi nekoliko blogera to stalno bez ikakvih argumenata pripisuje.
maksa83 maksa83 11:23 25.02.2009

Re: Da, da

Drago Kovacevic
E, da...LDP je najveći problem Srbije...

Pa da znaš i da nije mali problem, kad već potežemo to pitanje.
Da nije zapravo u pitanju jedna poprilično šarena ali jalova ekipa (kojoj ne manjka Chris Crocker type navijača-narikača kao što ovim drugima ne manjka sr-bi-ja! navijača), ovi bi imali neku protivtežu sa kojom bi morali da balansiraju u smeru tzv. evropskih vrednosti. Ovako kako je, njihova jedina protivteža su trenutno (i već duže vreme) SRS, pa ih onda balansiranje u cilju štrpkanja glasova i popularnosti uvek vuče na tu stranu, i onda sreće nema. Nama ovde treba neki opasuljeni i kongruentni LDP koji se avaj ni ne nazire. Naravno, ovde su stvari ustrojene tako da sistem menja učesnike a ne obrnuto, tj. na delu je Prescott’s Pickle Principle ('fala opet Geraldu M. Weinbergu) koji otpr. kaže da "svež krastavac ubačen u turšiju neće učiniti da ostali postanu sveži, nego će i sam da se ukiseli", tj. postoji ta nesretna sprega - vlast će ti mahom biti nedostupna dok ne legneš sa onima koji imaju moć i pare, a i ako nekako dođeš do nje bez toga ubrzo ćeš morati da se ukiseliš zajedno sa ostalim krastavcima, ili letiš iz igre nazad u irelevantnost. To je ukratko srpska real-politika.
antioksidant antioksidant 11:38 25.02.2009

Re: Da, da

Da nije zapravo u pitanju jedna poprilično šarena ali jalova ekipa (kojoj ne manjka Chris Crocker type navijača kao što ovim drugima ne manjka sr-bi-ja! navijača), ovi bi imali neku protivtežu sa kojom bi morali da balansiraju u smeru tzv. evropskih vrednosti


da je ldp jalov se slazem u potpunosti ali mi je malo nategnuto da se ldp koristi kao izgovor ds-u za koketiranje sa glasacima izvorno "nacionalne orjentacije"


Nama ovde treba neki opasuljeni i kongruentni LDP koji se avaj ni ne nazire.


nama ovde treba opasuljeni i kongruentni i ldp i ds a to se ni ne nazire a sve zbog


na delu je Prescott’s Pickle Principle ('fala opet Geraldu M. Weinbergu) koji otpr. kaže da "svež krastavac ubačen u turšiju neće učiniti da ostali postanu sveži, nego će i sam da se ukiseli", tj. postoji ta nesretna sprega - vlast će ti mahom biti nedostupna dok ne legneš sa onima koji imaju moć i pare, a i ako nekako dođeš do nje bez toga ubrzo ćeš morati da se ukiseliš zajedno sa ostalim krastavcima, ili letiš iz igre nazad u irelevantnost.


s tim sto nemam utisak da je to srpska specijalnost (mozda su posledice takve situacije kod nas emotivnije ali zanimljivo je posmatrati koliko ce obama uspeti da izvuce iz sistema u odnosu na poruke koje su primane od njega u predizbornoj kampanji)
antioksidant antioksidant 11:39 25.02.2009

Re: Da, da

Nikakvo nasilje ne opravdavam, mada mi nekoliko blogera to stalno bez ikakvih argumenata pripisuje.

ma nista tebi licno. ja to vise isticem kao svoju dogmu - nasilje nije resenje, nasilje je problem
alpeot alpeot 11:50 25.02.2009

Re: Da, da

Slazem se s Maksom, smuseno ponasanje LDP i izostanak bilo kakvog konzistentnog, fokusiranog politickog delovanja situaciju na politickoj sceni Srbije cini poprilicno teskom. Ne moze LDP kritikovati vlast zbog ovakvih svinjarija, kao sto je ova s Kovacevicem (od koje mi se, najiskrenije budi receno, uzasno povraca), a u isto vreme toj vlasti trcati u susret svaki put kad u Skupstini zafali kvorum. O lokalnim koalicijama da ne govorim. Demokratska stranka ovde pokazuje jedno lice koje ne mogu da prepoznam, cine sve ono sto su deset godina spocitavali Milosevicu. Ista matrica vlasti. A LDP to podrzava.
AlexDunja AlexDunja 11:52 25.02.2009

Re: Da, da

Pa da znaš i da nije mali problem, kad već potežemo to pitanje.
Da nije zapravo u pitanju jedna poprilično šarena ali jalova ekipa (kojoj ne manjka Chris Crocker type navijača-narikača kao što ovim drugima ne manjka sr-bi-ja! navijača), ovi bi imali neku protivtežu sa kojom bi morali da balansiraju u smeru tzv. evropskih vrednosti. Ovako kako je, njihova jedina protivteža su trenutno (i već duže vreme) SRS, pa ih onda balansiranje u cilju štrpkanja glasova i popularnosti uvek vuče na tu stranu, i onda sreće nema. Nama ovde treba neki opasuljeni i kongruentni LDP koji se avaj ni ne nazire. Naravno, ovde su stvari ustrojene tako da sistem menja učesnike a ne obrnuto, tj. na delu je Prescott’s Pickle Principle ('fala opet Geraldu M. Weinbergu) koji otpr. kaže da "svež krastavac ubačen u turšiju neće učiniti da ostali postanu sveži, nego će i sam da se ukiseli", tj. postoji ta nesretna sprega - vlast će ti mahom biti nedostupna dok ne legneš sa onima koji imaju moć i pare, a i ako nekako dođeš do nje bez toga ubrzo ćeš morati da se ukiseliš zajedno sa ostalim krastavcima, ili letiš iz igre nazad u irelevantnost. To je ukratko srpska real-politika.

ili:
cuvena recenica iz "profesionalca" (kovacevicevog)

nema ali, kod njih!
ima samo ili - ili:
ili si sa njima, iako mislis da nisi,
ili stvarno nisi, pa te nigde nema!
antioksidant antioksidant 11:53 25.02.2009

Re: Da, da

ili si sa njima, iako mislis da nisi,

:)

najlepse

preporuka
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:10 25.02.2009

Re: Da, da

nema ali, kod njih!
ima samo ili - ili:
ili si sa njima, iako mislis da nisi,
ili stvarno nisi, pa te nigde nema!


Blade Runner Blade Runner 16:11 25.02.2009

Re: Da, da

Bode oči ova nagrada, znam

Al' nisam verovao da oviliko daleko moze da dosegne...

To bi se moglo dogoditi na dva načina. Da ode sam napisavši neku ostavku u kojoj će prihvatiti objektivnu odgovornost vezanu za "aferu MK" ili pak da se pribegne rekonstrukciji Vlade u kojoj bi bilo još nekih promena koje bi se obrazložile potrebnim odgovorima na ekonomsku krizu. Vlada neće pasti jer u ovom momentu nikome osim Tomi Nikoliću ne odgovaraju izbori.


Pade vlada zbog jednog siledzije!!
Edit: Mislem, Drago bi to voleo, zar ne
treger92 treger92 21:59 25.02.2009

Re: Da, da

Apelot, ne obraćajte pažnju na njih oni jednostavno poštuju samo argumente jačeg. Ne znam samo kako onda nisu saglasni oko toga da smo mi tojest Sloba (kao Brajan) slanbašni izazivali najjaču silu sveta i oni nas pomlati i pobedili nokautom kai Miladin Brajana. Znači to što smo bombardovani zbog Slobe i njegove izazivačke politike to je uredu.Jači ima sva prava daa bije slabije.
treger92 treger92 22:31 25.02.2009

Re: Da, da

U Švedskoj bi takvima odmah oduzeli dete.
vanja.t vanja.t 09:09 25.02.2009

ds-ovi ministri

jeremić je jedan od najboljih ministara u ovoj vladi, i najveći kritičari vlade, među malobrojnim uspesima ove vlade, navode uglavnom njegove doprinose,

pogledajte ostale članove vlade:
dačić, đelić, dulić, milosavljević (počeo i da se češlja k'o mišković)...smejurija

alpeot alpeot 09:15 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

vanja.t
jeremić je jedan od najboljih ministara u ovoj vladi, i najveći kritičari vlade, među malobrojnim uspesima ove vlade, navode uglavnom njegove doprinose,


Kao sto su? Koji su ti doprinosi? Za vreme mandata Vuka Jeremica zapaljene su strane ambasade u Beogradu, optuzeni kriminalac Kovacevic (za kojim postoji medjunarodna poternica) je umakao sudskim vlastima zemlje u kojoj je pocinio zlocin, pri cemu je zavera za bekstvo skovana u MSP, probudjena je nacionalisticka retorika i pokvareni su odnosi sa EU.

Da li se neko seca urgentnog telefonskog poziva americkog drzavnog podsekretara Nikolasa Bernsa Jeremicu (u vreme kada je gorela Ambasada SAD u Beogradu), kad je Berns Jeremicu porucio da ce ga drzati "licno odgovornim" za posledice divljanja?

smejurija


Tragedija, rekao bih.

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 09:17 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Kao sto su? Koji su ti doprinosi?


uspesno sprovodjenje drzavne politike ocuvanja integriteta i suvereniteta zemlje...

mi mozemo da se ne slazemo sa tom politikom ali on je tako gledano dobro uradio domaci zadatak
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:32 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Dragan Pavlicevic
Kao sto su? Koji su ti doprinosi?


uspesno sprovodjenje drzavne politike ocuvanja integriteta i suvereniteta zemlje...

mi mozemo da se ne slazemo sa tom politikom ali on je tako gledano dobro uradio domaci zadatak

U čemu se to sastoji tačno..to u"uspešno očuvanje "integriteta i suvereniteta"....
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 09:38 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri


U odrzavanju privida da se Srbija nikada nece rastaviti od Kosova kod kuce i u inostranstvu i aktualizaciji kosovskog pitanja u medjunarodnim krugovima i sprecavanju ( sve fino, diplomatskim sredstvima) vecinske podrske kosovskoj nezavisnosti

mislim , ta je politika losa, ali je on uspesno sprovodi :]
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:49 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

U odrzavanju privida da se Srbija nikada nece rastaviti od Kosova kod kuce i u inostranstvu i

Pa to nije politika, to je obmana...
Nego, misliš li da je toj "politici" istekao rok trajanja..To je sada pred međunarodnim sudom pravde, mora se razvijati regionalna saradnja, mora sedeti sa predstavnicima kosovske vlade, i slične stvari...biće sve teže i teže izvikivati "I Kosovo i EU"..zar ne..
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 09:57 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri


da,

ali tako jos uvek ne misli vecina... tvoj post je optimisticki jer pretpostavlja da ce se drzavna politika promeniti....a to nije mnogo verovatno jer glasaci vecinom veruju u Kosovo i malo manjom vecinom u EU. Ako i do obrta u pristupu dodje to ce biti, nazalost, dugacak proces - malo po malo dok ne isperu masi mozgove pa bezbolno promene pricu.... jok, nece Vuk nigde jos

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana