Odlazi li Jeremić?

Drago Kovacevic RSS / 25.02.2009. u 07:51

Gledajući sve što se događa ovih dana u "aferi MK", mislim da će za rezultat imati odlazak Vuka Jeremića sa mesta ministra spoljnih poslova a onda verovatno i iz politike.

To bi se moglo dogoditi na dva načina. Da ode sam napisavši neku ostavku u kojoj će prihvatiti objektivnu odgovornost vezanu za "aferu MK" ili pak da se pribegne rekonstrukciji Vlade u kojoj bi bilo još nekih promena koje bi se obrazložile potrebnim odgovorima na ekonomsku krizu. Vlada neće pasti jer u ovom momentu nikome osim Tomi Nikoliću ne odgovaraju izbori.

Zašto mi se ovo nameće kao zaključak..

Ako dobro poređamo podatke, onda vidimo nekoliko indikatora koji upućuju na baš takav rasplet. Vidljivo je da je "afera MK" lansirana sa samoga vrha vlasti. Potom je vidljivo da vlast napadno insistira na traženju toga ko je aferu "provalio" ali uz buku i na način da se to primeti, a ne da se to sazna. Jer da nije tako ne bi najavljivali upad u "Borbu", manifestaciju odlaska tamo, pa potom izjavljivali da ne žele ugrožavati medijske slobode, pa potom ponovo saslušavali urednicu "Borbe" iako su znali da im ona neće odati izvor.

Važan čovek vlasti Ivica Dačić, dao je nekoliko vrlo indikativnih izjava. Prva je bila da policija to što radi ne radi po svojoj volji nego po nalogu javnoga tužioca. Druga je bila otprilike ta da se "ne pravimo nevešti ako znamo da je za beg MK iz SAD-a odgovorna država odnosno MVP", treća je da država sanira još neke štete koje su izazvane direktno iz vrha vlasti a tiču se paljenja ambasada i uništavanja imovine u Beogradu, prošle godine nakon proglašenja kosovske nezavisnosti.

Doteran pred zid ministar spoljnih poslova Jeremić priznao je ono što je "Borba" objavila, ali sada stvari pokušava usmeriti ka tome da od toga država ima korist a ne štetu. U tome mu pomaže Homen, čovek iz Ministarstva pravde koji je također izgleda vrlo duboko u ovoj priči. Upadljivo je ćutanje Predsednika države i opšti muk u Demokratskoj stranci. To je rečitije od bilo kakvih eksplicitnih izjava.

Paralelno sa ovim imamo i vesti o velikom nezadovoljstvu unutar EU diplomatije i briselske administracije Jeremićevim ponašanjem. Potom, vest da su nesporazumi izglađeni i da se Jeremić izvinio te obećao kooperativnije ponašenje.

"Afera KM" i izdavanje lažnoga pasoša zahuktava se dalje. Već imamo reakcije i pismo službeika MVP u kojim oni proširuju temu i ukazuju na loše stanje unutar MVP, a jučer je otvoreno pismo ministru uputio i bivši konzul Nenadović potvrđujući ono što je javnost mogla pretpostaviti i o čemu se nagađalo. MVP je bilo mesecemima upleteno u priču oko MK.

Dakle, hiperaktivni Jeremić se našao u zamci iz koje se teško izvući. Ta zamka je aktivirana jer je neko dobro procenio ( možda predsednik) da se spoljna politika mora menjati. Rezultati Jeremićevih akcija su vidljivi. Pogoršani odnosi sa svima, od suseda u regionu, preko EU do SAD. Ekonomska kriza je ušla u Srbiju i bez zapadne pomoći nas može baciti u bankrot. Od MMF-a se traži 2,5 milijarde evra, traže se i drugi izlazi. Bratska Rusija je daleko, a bog visoko, Iran koga je Jeremić podržao u UN u praksi kršenja ljudskih prava samo da ne bi priznao Kosovo, ne može biti od nikakve druge pomoći. Kuba također. Kosovo je pred međunarodnim sudom pravde, a sutra se očekuje presuda u Hagu za državno i vojno rukovodstvo baš zbog Kosova i 1999. godine. Slogan "I Kosovo i EU" teško više pije vodu i nervira mnoge bitne faktore svetske politike. Sa tim sloganom je najlakše poistovetiti Jeremića. Srbija će morati odlučiti hoće li Kosovo ili EU.

Odlazak Jeremića bio bi i jasan signal da Predsednik menja politiku i da je odluka o unutrašnjoj deblokadi Srbije doneta.

Ima još jedna stvar koja Jeremiću nikako ne ide u prilog. Unutar DS-a, odnosno od strane starijih kadrova on nije popularan. Međutim, populizmom i tvrdim nastupima podigao je popularnost u javnome mnenju do mere da je postao po rejtingu drugi političar u Srbiji. Hvale ga svi nacionalistički krugovi. To se teško podnosi u situaciji kad je glavna borba za vlast, borba unutar same stranke. 

Da, neka moguća rekonstrukcija Vlade bila bi prilika da se stvari promene i u Ministarstvu pravde. Sadašnja ministarka je u jednoj drugoj aferi izgubila kredibilitet, a državni sekretar je u ovu oko MK prilično uvučen. Konačno, vreme je i da se imenuje državni javni tužilac. Ovaj je dugo, dugo već u vd statusu.

Ne bi to bio loš rasplet.

 

 

 



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:00 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Dragan Pavlicevic

da,

ali tako jos uvek ne misli vecina... tvoj post je optimisticki jer pretpostavlja da ce se drzavna politika promeniti....a to nije mnogo verovatno jer glasaci vecinom veruju u Kosovo i malo manjom vecinom u EU. Ako i do obrta u pristupu dodje to ce biti, nazalost, dugacak proces - malo po malo dok ne isperu masi mozgove pa bezbolno promene pricu.... jok, nece Vuk nigde jos

Ne, nisam ja optimista...Ali, kriza može ubrzati stvari...I naznaka ima...
A mislim da se kosovska priča potrošila....i da će to biti sve vidljivije..
Inner Party Inner Party 13:10 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

alpeot


Za vreme mandata Vuka Jeremica zapaljene su strane ambasade u Beogradu,
optuzeni kriminalac Kovacevic (za kojim postoji medjunarodna poternica) je umakao sudskim vlastima zemlje u kojoj je pocinio zlocin, pri cemu je zavera za bekstvo skovana u MSP,
probudjena je nacionalisticka retorika i
pokvareni su odnosi sa EU.
Da li se neko seca urgentnog telefonskog poziva americkog drzavnog podsekretara Nikolasa Bernsa Jeremicu (u vreme kada je gorela Ambasada SAD u Beogradu), kad je Berns Jeremicu porucio da ce ga drzati "licno odgovornim" za posledice divljanja?




Znaci Jeremic, ministar inostranih poslova, je kriv za paljenje ambasada! Valjda je trebalo da okupi ambasadore i konzule da se zajedno suprotstave masi!
Kovacevic, koji je iskoristio opciju koju koriste svi koji imaju para da plate, je optuzeni kriminalac! Pa zapitaj se malo da li bi na primer sin Kamerona Mantera odgovarao za bilo sta u Srbiji?! Djavola bi! Bio bi u avionu 3 minuta nakon prekrsaja!
Demonstracije gradjana Srbije protiv oduzimanja dela teritorije Srbije su probudjena nacionalisticka retorika! Opasan je to nacionalizam kada ti zasmeta i zaboli sto ti uzimaju deo drzave, a tek taj patriotizam... zlo!
Onda, pokvareni su odnosi sa EU! Pa majku mu, ako ti ja ukradem 1000 dinara a ti mi lupis samar - ko je kriv za pokvarene odnose medju nama?!
I za kraj, ultimativna smejurija, Nikolas Berns je pretio Jeremicu i Jeremic je zato ispao kriv za divljanje huligana!

Tesko tebi covece ako se kroz zivot vodis istim principima, tesko tebi! Cemu ces tek decu da ucis?!



Exitus Letalis Exitus Letalis 19:00 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Cemu ces tek decu da ucis?!

učiće ih da je kosovo srbija, jel može?
i da je sve od boga dato.
alpeot alpeot 19:54 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Inner Party

Tesko tebi covece ako se kroz zivot vodis istim principima, tesko tebi! Cemu ces tek decu da ucis?!


Je l to pretnja? Ako jeste, ne plasim se. Cisto da znas. A ti moju decu ostavi na miru - svakako ih necu uciti da se u zivotu bave kriminalom.

Sto se zivotnih principa tice, dovoljno mi je to sto mogu da uvece legnem u krevet i da znam da nikome nisam naneo zlo. Mozda bih mogao vise i bolje za dobar san, ali svakako mi utehu predstavlja cinjenica da pod mojim udarcima nijedna glava nije polomljena.

A ovo, ovo govori sve o tebi:

Kovacevic, koji je iskoristio opciju koju koriste svi koji imaju para da plate


Znaci, nema veze sto je onom mladicu, Stajnhaueru, razbio glavu i ucinio ga dozivotnim invalidom, to nije bitno, jer je imao para da plati? Cujes li ti sebe, uopste? Da li ti kroz usi, kao odjek, odzvanja ta uzasna filozofija ludila?
Pitam se, mozda Hana Arendt nije bila u pravu. Mozda zlo i nije tako banalno.

Primecujem da mnogo komentatora, u pokusaju da odbrani Jeremica (ili cak Kovacevica) koristi smajlije. Podrugljive osmehe. Da li je moguce da ne zele da se zamisle - smeju se nad tudjom nesrecom.

A sto se Srbije danas tice... Na mostu Gazela je danas pokusao da izvrsi samoubistvo jedan mladic. Reakcije ljudi su bile zaprepascujuce - ni trunke saosecanja - neki su predlagali da se mladic gurne u ledenu reku, drugi su hteli da uzmu pistolj u svoje ruke i da mu momentalno presude, treci su ga slikali mobilnim telefonom za uspomenu. Srbija je danas jedna mracna zemlja. Iz tog mraka, nad svima nama lebdi podrugljiv osmeh Cesirske macke (Cheshire cat).
Inner Party Inner Party 21:48 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

alpeot

Pitam se, mozda Hana Arendt nije bila u pravu. Mozda zlo i nije tako banalno.


I rest my case. Meni ovo nije zabavno. Ziv mi bio!


treger92 treger92 22:07 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Paučiće decu da su Srbi 1912 povratili Kosovo u ratu prvom balkanskom i da su onda posle u drugoj Jugoslaviji počeli to prodaju.Prodali su to po cenama iz Kalifornije i Floride.Kada je u pitanju debela lova ništa nije sveto.
vanja.t vanja.t 22:41 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Primecujem da mnogo komentatora, u pokusaju da odbrani Jeremica (ili cak Kovacevica) koristi smajlije. Podrugljive osmehe. Da li je moguce da ne zele da se zamisle - smeju se nad tudjom nesrecom




crni alpeot, od jutros u 9 ti se ''keze pomorandže''


šalu, na stranu, svaki smajli je bio upućen tvojim nebuloznim komentarima, a ne onom što bi ti želeo
potpuno si obesmislio ovu temu i svaku dalju raspravu o njoj,
laku noć
alpeot alpeot 22:46 25.02.2009

Re: ds-ovi ministri

vanja.t
Primecujem da mnogo komentatora, u pokusaju da odbrani Jeremica (ili cak Kovacevica) koristi smajlije. Podrugljive osmehe. Da li je moguce da ne zele da se zamisle - smeju se nad tudjom nesrecomcrni alpeot, od jutros u 9 ti se ''keze pomorandže''šalu, na stranu, svaki smajli je bio upućen tvojim nebuloznim komentarima, a ne onom što bi ti želeopotpuno si obesmislio ovu temu i svaku dalju raspravu o njoj,laku noć


Salu na stranu, pogledaj se u ogledalu. Da li si zadovoljna odbljeskom? Ili je prica o pomorandzama dovoljna da te ususka, kad vec to ne moze obican gradjanski moral? Ili jednostavna emocija, kao sto je empatija?

Ako sam ja obesmislio ovu temu, ti si je svakako mogla osmisliti. Naravno, u slucaju da imas nesto da kazes, a da nije puka odbrana kriminala i kriminalaca. Ili prostacki bezobrazluk.

Ali ne brini, ja sam siguran da ce Miladin Kovacevic oprostiti Stajnhaueru sto ga je tukao.

Laku noc.

PS - Da, nisam odgovorio na ovo:

vanja.t
alpeot, u sledećem komentaru ćeš verovatno napisati kako ga je jeremić držao dok ga je mk tukao?


Bas tako. Moralne konsekvence su apsolutno ekvivalentne.
missjr missjr 01:21 26.02.2009

Re: ds-ovi ministri

vanja.t
jeremić je jedan od najboljih ministara u ovoj vladi, i najveći kritičari vlade, među malobrojnim uspesima ove vlade, navode uglavnom njegove doprinose,

pogledajte ostale članove vlade:
dačić, đelić, dulić, milosavljević (počeo i da se češlja k'o mišković)...smejurija


Naslov je DS-ovi ministra a nabrajas Ivicu Dacica, Tomicu Milosavljevica???? Ja bas nisam razumela sta si ti ovim hteo da kazes...

A sto se tice ovog bloga, ovih teorija ili ko zna cega... Mogu samo da kazem da ovo sto radi Ministar Jeremic nije nista drugo negu uobicajena praksa diplomatije. A to sto su genralni konzul i vicekonzul napravili brljotinu, to nas sada kosta... Ne zelim o brutalnom momku ni da pricam. A ja licno ne verujem da bi Mirko Cvetkovic dozvolio da izgubi svog najboljeg coveka. Mislim da je najbolje da se manimo svi diskusije, jer Vuk definitivno ostaje...
aquariusoptimist aquariusoptimist 01:59 26.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Podrzavam.

smeju se nad tudjom nesrecom.

A sto se Srbije danas tice... Na mostu Gazela je danas pokusao da izvrsi samoubistvo jedan mladic. Reakcije ljudi su bile zaprepascujuce - ni trunke saosecanja - neki su predlagali da se mladic gurne u ledenu reku, drugi su hteli da uzmu pistolj u svoje ruke i da mu momentalno presude, treci su ga slikali mobilnim telefonom za uspomenu. Srbija je danas jedna mracna zemlja. Iz tog mraka, nad svima nama lebdi podrugljiv osmeh Cesirske macke (Cheshire cat).


No comment.

vanja.t vanja.t 11:01 26.02.2009

Re: ds-ovi ministri

Naslov je DS-ovi ministri a nabrajas Ivicu Dacica, Tomicu Milosavljevica???? Ja bas nisam razumela sta si ti ovim hteo da kazes...


slobodan milosavljević (ds), ministar za trgovinu i usluge
a ivica i boris ...
baroniknez baroniknez 11:48 26.02.2009

Re: ds-ovi ministri

učiće decu da je kosovo Srbija


nije nego - učiće ih da je kosovo liberalna zemlja, da je bombardovanje bilo ok i da je rodjenjem preuzeo krivicu za sve zločine

e pa srbi moji ako tako hoćete izvolite - nemam ama baš ništa protiv
wukadin wukadin 10:04 25.02.2009

Najbolji ministar

Što baš i nije kompliment, kad gledamo ostale. Recimo fina gospođa Dragutinović, verovatno ponešto i zna (ona je najblaži primer). Ali možete li zamisliti ministarku finansija da lupi šakom o sto, ili povisi glas, ili možda sasvim hladno kaže ne može, NEMA! Mlađa je to mogao. Ali Mlađa odavno nije ministar finansija, sada mu je dinamizam u pogrešnom smeru...

Jeremić je jedino kriv što radi svoj posao. To što se tiče Kosova, gde on sprovodi državnu politiku. A što se tiče ove afere, podsećam da niko još nije rekao da je bilo kakav nalog grešnom konzulu, ili kome već, došao iz Beograda.

Možda je sve ovo što se babi milo... No, neka ga i smene. Onda mirne duše mogu gledati dolazak SEKE kod nas, i to kako će vlast da ispuni obećanja narodu.

A koliki nam je Dow danas?!
antioksidant antioksidant 10:37 25.02.2009

Re: Najbolji ministar

Mlađa je to mogao. Ali Mlađa odavno nije ministar finansija, sada mu je dinamizam u pogrešnom smeru...

kada je bio ministar finansija "mladja" je smislio nacionalni investicioni plan (predizborni program stranke g17+ u najavljenoj vrednosti od 1.5 milijardi dolara a placeno iz budzeta republike srbije)

dijana inace (jako tiho bez teatralnog lupanja u sto) i govori da nema.
silver bullet silver bullet 11:36 25.02.2009

Re: Najbolji ministar

Jeremić je jedino kriv što radi svoj posao. To što se tiče Kosova, gde on sprovodi državnu politiku. A što se tiče ove afere, podsećam da niko još nije rekao da je bilo kakav nalog grešnom konzulu, ili kome već, došao iz Beograda.


Tako se i Ajhman vadio da je samo sprovodio zakon.
Mislim, daleko bilo, ne uporedjujem nikoga sa nacistom, ali govorim o principu.

Podrzavam ovaj stav:

mislim , ta je politika losa, ali je on uspesno sprovodi :]

wukadin wukadin 15:46 25.02.2009

Re: Najbolji ministar

Onda poredi sa Ajhanom svakog ko radi svoj posao, u ovom slučaju sprovodi politiku koja je dobila većinsku podršku na izborima... Aha da, i nacisti su dobili neke izbore...
I Čeda je radio svoj posao kada je privatizovao Veterinarski zavod, dovodio Stonse, napušavao radnike Zastave, sastajao se sa Zemuncima i Surčincima... Samo mu je nešto bio širok delokrug rada. Jeremić se bavi samo diplomatijom.
silver bullet silver bullet 17:02 25.02.2009

Re: Najbolji ministar

Jeremić se bavi samo diplomatijom.

I Ajhman je samo organizovao transport vozova.
Ostalo je tvoja relativizacija.
libkonz libkonz 17:18 25.02.2009

Re: Najbolji ministar

I Ajhman je samo organizovao transport vozova.

Neumesno poređenje.
Ostalo je tvoje vaspitanje.
palilula92 palilula92 17:22 25.02.2009

Re: Najbolji ministar



Jeremić se bavi samo diplomatijom



kako se posvadati sa svima osim sa Rusima, Kubancima i Irancima
silver bullet silver bullet 17:48 25.02.2009

Re: Najbolji ministar



Mislim, daleko bilo, ne uporedjujem nikoga sa nacistom, ali govorim o principu

Neumesno poređenje.



blackbox92 blackbox92 22:40 25.02.2009

Re: Najbolji ministar

silver bullet
Jeremić se bavi samo diplomatijom.

I Ajhman je samo organizovao transport vozova.
Ostalo je tvoja relativizacija.

Krajnje neumesno i uvredljivo poređenje
treger92 treger92 02:50 26.02.2009

Re: Najbolji ministar

U pravu si ministar nijebio tada u beogradu poslao je nalog sa srpskog kosova.
g.radicevic g.radicevic 10:20 25.02.2009

eeee

Ne bi to bio loš rasplet


ne bi, slazzem se
a dal' ce
ce vidimo
antioksidant antioksidant 10:39 25.02.2009

.

ako tadic zeli da smeni jeremica nema potrebe praviti ovoliku buku

samo ga postavis za nesto drugo zvucno i beznacajno (kao djelica)

ne stoji ti (predskazanje ili analiza - nisam otpratio sta ste se dogovorili ti i ninoslav)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:41 25.02.2009

Re: .

antioksidant
ako tadic zeli da smeni jeremica nema potrebe praviti ovoliku buku

samo ga postavis za nesto drugo zvucno i beznacajno (kao djelica)

ne stoji ti (predskazanje ili analiza - nisam otpratio sta ste se dogovorili ti i ninoslav)

Ovo bi pre moglo biti "očekivanje"...
antioksidant antioksidant 10:53 25.02.2009

Re: .

Ovo bi pre moglo biti "očekivanje"...

ok - ocekivanje

ja se nadam da ces biti u pravu. po meni jeremic cini stetu drzavi sa pozicije na kojoj je.
ecce-florian ecce-florian 11:19 25.02.2009

Stvarno su ljudi nezahvalni

A što je Buša naučio kako se pozdravlja

FridaysChild FridaysChild 15:31 25.02.2009

Re: Stvarno su ljudi nezahvalni

ecce-florian
A što je Buša naučio kako se pozdravlja

fotomontaza
http://www.google.com/search?hl=en&q=tadic+bush+fotomontaza&btnG=Google+Search&aq=f&oq=



ecce-florian ecce-florian 21:05 25.02.2009

Re: Stvarno su ljudi nezahvalni

E sad mi je već stvarno dosta
Prvo: ne kaže se fotomontaza već fotomontaža
Drugo : jel i ovo s Condo.lisom fotomontaža
Treće : čovek je bio
An active participant in the OTPOR! Resistance movement of Yugoslav students,
( ne znam što nije bio na prijemu u povodu 10.godina )
kao i
Jeremic obtained a Master�s in Public Administration and International Development from the Kennedy School of Government in 2003. After graduation, he served as the Serbian defense minister's special envoy for Euro-Atlantic Affairs at the Ministry of Defense

Javlja mi se nešto da ministar odbrane tad nije bio Šutanovac.
No sve će se saznati,danas mi je laknulo.
Jedino
Имунитет председника и члана Владе
Члан 134.
Председник Владе и члан Владе не одговарају за мишљење изнето на седници Владе или Народне скупштине, или за гласање на седници Владе.
Председник и члан Владе уживају имунитет као народни посланик. О имунитету председника и члана Владе, одлучује Влада

i
Имунитет народног посланика
Члан 103.
Народни посланик ужива имунитет.
Народни посланик не може бити позван на кривичну или другу одговорност за изражено мишљење или гласање у вршењу своје посланичке функције.
Народни посланик који се позвао на имунитет не може бити притворен, нити се против њега може водити кривични или други поступак у коме се може изрећи казна затвора, без одобрења Народне скупштине


Al' tužilaštvo će već da smisli
PS.
U povodu dvadesetdvogodišnjice
Na kraju, meni od svega još uvek najsimpatičniji deo da se toliko godina posle Vojka i Savla isti mehanizmi koriste od strane službe ili ljudi od struke ( kako vam već Drago) .Da stvar bude još smešnija , čak su i neki ljudi u igri isti ,samo nije više Politika već je Borba .
Javilo odozgore

Cak je i akademik Gojko Nikolis u svom otvorenom pismu meni napisao da sam ja pravni a ne pravi autor pamfleta,zamerajuci mi sto necu da otkrijem prave autore.Ja sam otkrio ono sto sam znao.Mojim kriticarima to nije bilo dovoljno...
Ja mislim da je rec o zloupotrebama elite vlasti u politickim obracunima.Za te zloupotrebe upotrebljeni su tajna policija i list POLITIKA.Nema neduznih i nevinih.To,naravno,vazi i za POLITIKU,svejedno sto je (zlo)upotrebljena.To vazi i za mene,jer sam tada bio njen glavni urednik...
AlexDunja AlexDunja 21:31 25.02.2009

Re: Stvarno su ljudi nezahvalni

florijane:))
komentar meseca!
FridaysChild FridaysChild 23:51 25.02.2009

Re: Stvarno su ljudi nezahvalni

ecce-florian
E sad mi je već stvarno dosta
jel i ovo s Condo.lisom fotomontaža

A, pa to vec nije. Ocigledno joj nisu montirali tri prsta u Djilasovom PRESS-u (kako ih ne dize na fotografiji), ajme propusta.
ecce-florian ecce-florian 00:31 26.02.2009

Re: Stvarno su ljudi nezahvalni

sveti_gral sveti_gral 13:19 27.02.2009

...samo nije više Politika već je Borba

I kad je već reč o slobodarskoj Borbi, nije mi jasno otkud tamo da nastavi plodnu i uspešnu karijeru Živorad Žika Minović. ONAJ Žika iz ONE Politike. Eno ga, potpredsednik Upravnog odbora. Ili je to možda neki drugi Žika sa istim imenom i prezimenom.

Inner Party Inner Party 12:44 25.02.2009

:-)




PS

Jedini razlog zbog kog bi Jeremic mogao da podnese ostavku je ona spektakularna glupost oko imenovanje Milana St. Protica za ambasadora. Ja stvarno ne znam za maloumniju odluku ove Vlade...
Lektorka Lektorka 13:40 25.02.2009

meni ko i alpeotu

nije smešno.

jedva pronađoh nekoliko suvislih komentara u ovoj brlji od stotinak komada.

meni je, drago, najmanje zamislivo da bi TO (to = ministar spoljnih poslova) moglo da da ostavku.

najdraže bi mi, naravno, bilo ne da se LDP opasulji, kao što neko gore reče, nego da se DS opasulji, i da TO ode pod ogromnim građanskim pritiskom.

reče takođe neko gore da nikad nijedan ministar nije dobio nogu. pa dobro, ali setimo se gospođe čolić - nemam pojma da li je dala ili dobila nogu, ali je otišla, pritisak je bio dovoljno jak.

bilo gore reči i o sprdnji - sprdnja je odličan ventil, ali majko mila, pa dokle će u srbiji da se živi samo kroz ventil?

kako je moguće da građani srbije progutaju (i onda se sprdaju, jer nemaju drugog izlaza) činjenicu da TO progovara o moralnoj ništavnosti i odgovornosti NN osobe koja je odala državnu tajnu, a da samog sebe i postupke vlade nijednim slovom ne uzme u usta istim povodom? nego nam se smeši sa svih ekrana i naslovnih strana kao najevropljanin?

meni je gomilanje gadosti prešlo meru ovih dana. šta ćete da radite ako se nastavi? biće viceva i sprdnji, to znam, ali to ni ne pitam. nego stvarno, šta ćete bre da radite?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:45 25.02.2009

Re: meni ko i alpeotu

Slažem se sa tobom, šta drugo da ti kažem...
On će otići ako mu šef oceni da je za njega (šefa), bolje da ode...
A mogao bi lako to da oceni samo ako racionalno razmisli.
tigrks tigrks 16:18 25.02.2009

Odlazi li Jeremić?

Odlazi Drago.
Odlazi on odavno.
Ali samo u tvojim snovima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:05 25.02.2009

Re: Odlazi li Jeremić?

tigrks
Odlazi Drago.
Odlazi on odavno.
Ali samo u tvojim snovima.

nove vesti - tomo zorić najavio da će biti ispitiani svi koji su bili u kontaktu sa spornim tajnim dokumentom.
finansijska kontrola demantovala da je neko od njihovih inspektora bio u bobi.
pa ko je bio?
ko je taj ko se tako predstavio?
jel će to da se ispita il šta?
trafficante trafficante 01:47 26.02.2009

reche mi jednom jedan UDBASH!!!?

Vele neki ljudi kojima prilichno verujem na rech da je Matori JEREMIJA bio zajeban igrach,te se sad junior zaigro sa svojim kompleksom POZNATOGA prezimena.
Naravno da je sad dvajes prvi vek i da se zakulisnih radnji iz osamdesetih ne moze setiti chak ni chikica kod kojeg pazarim kifle u sedam sabajle,ali ta poteba za nekakom kontrom mi gura baby ministarchitja sve blize TOMI a sve dalje od TADIJINIH skuta.

KAKO god chini se da je mali VUK naoshtrenih cheljusti umnogome opasniji od velike naprednjachke USNE,a chini se da je i znatno dugotrajnija roba na trzishtu sprskih politichkih artikala.
pa ajte bre,moja baba koja se klela u SLOBU sad veli kako joj MALI JERMIJA deluje poshteno i iskreno zagrizen za srpsku stvar.A jasno je chak i BULEVARSKIM vranetinama da koga ameri kude taj ume da kasnije ispliva kao najbolji shesti igrach.JEREMIJA KAO MECH VINER KAD KVOTA DOBRANO PLJUSNE U MAKSIMALU.
ne bih ni pishljiva boba bacio PROTIV
palilula92 palilula92 02:02 26.02.2009

Re: reche mi jednom jedan UDBASH!!!?

Vele neki ljudi kojima prilichno verujem na rech da je Matori JEREMIJA bio zajeban igrach,te se sad junior zaigro sa svojim kompleksom POZNATOGA prezimena.
Naravno da je sad dvajes prvi vek i da se zakulisnih radnji iz osamdesetih ne moze setiti chak ni chikica kod kojeg pazarim kifle u sedam sabajle,ali ta poteba za nekakom kontrom mi gura baby ministarchitja sve blize TOMI a sve dalje od TADIJINIH skuta.

KAKO god chini se da je mali VUK naoshtrenih cheljusti umnogome opasniji od velike naprednjachke USNE,a chini se da je i znatno dugotrajnija roba na trzishtu sprskih politichkih artikala.
pa ajte bre,moja baba koja se klela u SLOBU sad veli kako joj MALI JERMIJA deluje poshteno i iskreno zagrizen za srpsku stvar.A jasno je chak i BULEVARSKIM vranetinama da koga ameri kude taj ume da kasnije ispliva kao najbolji shesti igrach.JEREMIJA KAO MECH VINER KAD KVOTA DOBRANO PLJUSNE U MAKSIMALU.
ne bih ni pishljiva boba bacio PROTIV


Nemam pojma sta si hteo sa ovim da kazes, ali mi se dopada stil pisanja.
baroniknez baroniknez 02:12 26.02.2009

Re: reche mi jednom jedan UDBASH!!!?

ma ja kada vidim ko kritikuje jeremica znam da dobro radi i uostalom - izvolite navedite jedan los potez jeremica, evo samo jedan trazim?
palilula92 palilula92 03:29 26.02.2009

Re: reche mi jednom jedan UDBASH!!!?


ma ja kada vidim ko kritikuje jeremica znam da dobro radi i uostalom - izvolite navedite jedan los potez jeremica, evo samo jedan trazim?


na ovom blogu ga svi vole, sta ce ti primeri, potpuno nebitno. Drago mi je da se lepo slazes sa tvojom babom, Sloba pa Jeremija.
antioksidant antioksidant 09:55 26.02.2009

Re: reche mi jednom jedan UDBASH!!!?

Nemam pojma sta si hteo sa ovim da kazes, ali mi se dopada stil pisanja.

baroniknez baroniknez 10:12 26.02.2009

Re: reche mi jednom jedan UDBASH!!!?

ma ovo su one informacije šifra "Beba Popović" - sinonim za istinu
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 12:12 26.02.2009

double post, izvinjavam se

U nadi da me neće i ovoga puta startovati pojedini blogeri koji tvrde da sam spin-doktor i da sam tadićo-jeremićoid, evo jedne moguće i, mislim, prilično realne verzije. Dakle, ako je suditi po onome što sam uspeo da, uslovno rečeno, doznam u poslednja dva-tri dana, uopšte se ne može isključiti mogućnost da je cela afera Kovačević smontirana upravo zato da bi bio sklonjen Jeremić. Po onome što mi je rečeno, struja u DS-u u kojoj Jeremić nije ima vrlo ozbiljnu nameru da to učini. Štaviše, rečeno mi je i konkretno ime ministra koji je, prema mom izvoru, u najmanju ruku znatno doprineo tome da informacija o tajnoj odluci vlade dospe u Borbu.
To je, čini mi se, ta jedna, možda najbitnija stvar koja Jeremiću nikako ne ide u prilog. Prilično ozbiljna stvar, sa stanovišta političke partije čija je izborna koalicija prikupila najviše glasova i koja je uspela da materijalizuje svoj koalicioni kapacitet tako što je sastavila vladu sa socijalistima. Ne bih ja rekao, Drago, da bi rekonstrukcija vlade o kojoj govoriš donela baš neke opipiljive rezultate. A nisam siguran ni da je najbolji rasplet ako u DS, što će reći i u vladi, prevlada ta struja u kojoj Vuk Jeremić nije.
Molim protivnike mog "spinovanja" da uoče da nisam ni na čijoj strani: ni Jeremićevoj, ni onih drugih, a ni trećih. Iznosim sopstveno mišljenje.

trafficante trafficante 21:19 26.02.2009

Re: double post, izvinjavam se

dobro deee,,to su i svi nepristrasni zakljuchili,da nisi neki navijach al se potajno nadash da se mali skloni na pa godina pa posle da neukaljana obraza uleti ko trojanski konjitj kad zatreba nova promena ovih suludih CIKLUSA VLASTI.
PUNO POZ I SVAKA CHAST ZA TEKST.
treger92 treger92 23:08 26.02.2009

Velika igra

Ja mislim da ove pare nisu za Miladina. SAD nikako ne bi vršile toliki pritisak na Srbiju da plati odštetu Brajanu jer vlada ne može da se meša sudskoj vlasti.Svi zvaničnici Bele Kuće to i tvrde.Ali pošto je paljenje ambasade njima stvorilo troškove onda su nam ispostavili račun. E sada da nebi se vlasi dosetili mi onda pod Miladino m u stvari plaćamo štetu za ambasadu. Narodu se prezentira kako mi poboljšavamo odnose sa SAD a u stvari to nema veze sa tim.Ako želimo bolje odnose onda saradnja sa Hagom do kraja, evroantlanske integracije itd.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana