Nešo, jel sad bilo dosta?

Narator RSS / 10.03.2009. u 13:43

Otvoreno, mada pomalo blogovski virtuelno,  pismo Nenadu Čanku

Nenade,

pišem ti, evo, računajući, nekako, da imam prava na to.

To pravo mi, pre svega ostalog, daju sećanja. A knjiga mojih sećanja, u kojima ima i tebe, prilična je.

I, vidiš, Nenade, u ime tih sećanja...na antiratne proteste iz ranih devedesetih (sećaš se, kako nas je malo bilo pred Većem, a još manje pred komandom garnizona?), Somborsku gradsku kuću (jel' se beše zvao  Odred "šoškoćanin", onih koji su sa oružjem na gotovs i neverovatnom drekom stajali naspram nas?); na dane u Staroj Moravici; magnoliju, 7 vrsta kulena i 8 vrsta sira u Kovačici; na one istetovirane futoške radikale sa kašikarama u holu Arene (viđaš li Slavka? jesi li skoro bio za Svetog Nikolu na Cetinju?); na onu povijenu staricu koja nam je ljubila ruke i plakala... odnosno: "u ime svih nas iz devedeset i neke", pitam te: ODAKLE TI PRAVO?

Odakle ti pravo, čoveče, da odeš tako daleko (i od sebe i od nas) i da padneš tako nisko? Zar se ne brineš da te više nećemo moći videti, kad se spustiš spod nivoa nogostupa?

Ne pitam te to, kao lidera LSV-a, jer, kao neko ko nije član te stranke, nemam ni prava ni potrebe za tim. Ne pitam te ni kao prijatelj, jer, evo, deceniju i po' nismo prijatelji. Ne pitam te ni kao neprijatelj, jer, koliko znam, neprjatelji  nikda nismo bili (za to uvek treba dvoje, po mogućstvu - istovremeno, a  ne verujem da se to ikada desilo).

Ne pitam te ni kao Novosađanka, ni kao Vojvođanka, mada bih mogla! Ni kao autonomaš (ma šta to značilo).

Pitam te, kao neko ko poštuje i voli Vojvodinu, čiji si ti reprezent (hteli mi to, ili ne) već dve decenije. Nije pošteno da  nas sve povlačiš sa sobom u to Pink-šou-blato. Nije pošteno da političar koji je simbol (realno-jesi, makar se to mnogima od nas i ne dopadalo) borbe Vojvodine za autonomiju  uđe u tamo nekog JBN-og "Velikog brata". Nije, jer: ne želimo da znamo kakve su ti gaće; ne zanima nas kako izgledaš kad se budiš, ili kad spavaš; nije nas briga da li se i kako uklapaš u "Pink ambijent" kiča; umeš li (znam da umeš!) da se zezaš sa novo i staro-komponovanim pevačicama sa estrade, ne zanima nas koliko su ti platili ... Ne...

Vojvođane, glupi pametnjakoviću, zanimaju tvoje IDEJE, kako one koji su saglasni sa tobom, tako i one koji se sa tobom ne slažu.

Zato to što si uradio nije nepromišljeno, već - nije časno.

I, da se razumemo: čak i ako je plan (što bi, ruku na srce, ličilo na tebe) da tamo napraviš neku malu/veliku diverziju,  skandal, ili bilo šta što je medijski efektno (makar to bilo i pljuvanje po "Velikom bratu") - NE VREDI!

NEMA NAČINA DA SE IZ OVOGA IZVUČEŠ, A DA NE POSTANEŠ (samo!) ŠUOMEN (dobar ili loš, svejedno).

Odnoso, da (konačno?), prestaneš da budeš političar čiju reč vredi čuti.

Toliko od mene, Nenade

P.S. Nadam se/verujem da ti je jasno da si ovim potezom mnoge obradovao. Pretpostavljam da u tome prednjače tvoji omiljeni likovi tipa "Koštunice dr Vojislava" i "Ilić mr Velimira". Kad o tome razmišljam, pada mi na pamet da ćemo se, možda, posle ovog tvog VB, još slađe smejati tvojim "doskočicama", ako je tvoj ulazak u kuću VB znak da prelaziš u estradne ličnosti. Dobrih komičara je sve manje, tako da su mnoga mesta na sceni upražnjena, a da imaš talenta za to - imaš!

Branislava Kostić



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

builderka builderka 11:02 11.03.2009

Re: Canak

možda samo hoće da je ima

a, mogla sam mirno da zivim bez mentalne slike tog spoja
reanimator reanimator 11:39 11.03.2009

Re: Canak

builderka
možda samo hoće da je imaa, mogla sam mirno da zivim bez mentalne slike tog spoja

Šta fali? Mene slika tog spoja prijatno uznemiri :)
builderka builderka 21:58 11.03.2009

Re: Canak

Šta fali? Mene slika tog spoja prijatno uznemiri :)

d_sandic d_sandic 12:59 11.03.2009

Jeftin folirant

Uvek sam ga smatrao za jeftinog foliranta. Sada imam i potvrdu. Mislim da tamo i pripada.
sybil sybil 16:53 11.03.2009

e svasta

pravite melodramu ni oko cega. jel' nekog ubio. jel' ukrao. jel' rekao da je sm najveci spski sin, jel' pio kafu sa lukasenkom i putinom. nije.
builderka builderka 17:26 11.03.2009

kazu

na 021
Nenad Canak ce izaci ranije iz kuce vb ukoliko bude potreban u Skupstini
Idem ja sad, a vi me zovite ako sam vam potrebna
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 19:48 11.03.2009

Objašnjenje za prisutne blogere

Poštovani blogeri,
nakon nekoliko privatnih poruka, koje sam dobila posle objavljivanja ovog teksta na blogu, odlučila sam da prekratim listu pitanja, koja se vretela ono osnovnog "Da li je korektno da neko ko se na blogu pojavljuje pod opisnim username-om, a ne pod svojim pravim imenom piše otvoreno pismo nekoj javnoj ličnosti?"
Ozbiljno sam se zamislila nad tim i evo rezultata: zamolila sam administratora i svoj username proširila, dodajući svoje puno ime i prezime. Ono "Narator" posle crtice sam ostavila da ne bi bilo sumnje u "prethodni" blogovski identitet.
Dakle od danas se sa vama družim kao Branislava Kostić-Narator.
Nadam se da ćete ovu moju odluku razumeti i podržati.
S poštovanjem
Branislava Kostić
Unfuckable Unfuckable 20:23 11.03.2009

Re: Objašnjenje za prisutne blogere

ja ne podržavam.
Mislim - tekst je ok, ti si ok, ali odluka nije ok
Sutra će da ti pišu kako su to javne ličnosti koje slikaju svoje guzice po TV-u, pa ....
antioksidant antioksidant 20:47 11.03.2009

Re: Objašnjenje za prisutne blogere

Unfuckable
odluka nije ok
....


slazem se ali izgleda da sam to trebao na pp


reanimator reanimator 08:32 12.03.2009

Re: Objašnjenje za prisutne blogere

Branislava Kostić - Narator
Dakle od danas se sa vama družim kao Branislava Kostić-Narator.Nadam se da ćete ovu moju odluku razumeti i podržati.S poštovanjemBranislava Kostić


Evo ozbiljnog kandidata za sledeći vip :)
Ono..da izbacite Branislavu pošaljite sms na..
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 23:08 12.03.2009

Re: Objašnjenje za prisutne blogere

Evo ozbiljnog kandidata za sledeći vip :)
Ono..da izbacite Branislavu pošaljite sms na..

Ja njima sve lepo i korektno, a "oni meni tako!".
Nije lepo!
dragoljub92 dragoljub92 20:48 11.03.2009

pričajte

vi šta oćete alimeni se čanak baš sviđa u velikom bratu.mislim da mu je to dobra ideja,bez obzira šta vi mislili.samo razmislite u koju grupaciju vas smeštaju vaši komentari
antioksidant antioksidant 20:58 11.03.2009

Re: pričajte

alimeni se čanak baš sviđa u velikom bratu

dragoljube, ti toliki kredit imas kod mene da cu da sednem da gledam
u koju grupaciju vas smeštaju vaši komentari
a koje grupacije su u ponudi?<_<
mrdax mrdax 22:31 11.03.2009

Problem

Ovo me pomalo podseca na one price kada se 'fanovi' razocaraju jer je se bend prodao. Meni ulazak Canka u
Velikog Brata skroz odgovara njemu. Misli dokle vise sa tim svojatanjem tudjih zivota? Jedino imate da mu zamerite da je usao u show? Politicar, koji tezi da pokupi glasove. Rekoste da niste u stranci, da se ne deklarisete kao 'autonomas' i slicno. E pa dobro je!
Boze, ovaj tekst je smesan.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 22:37 11.03.2009

Re: pričajte

vi šta oćete alimeni se čanak baš sviđa u velikom bratu.mislim da mu je to dobra ideja,bez obzira šta vi mislili.samo razmislite u koju grupaciju vas smeštaju vaši komentari

Nisam pisala kao pripadnik neke grupacije. Ja sam samo ja. I govorim u svoje ime.
Da li me to svrstava u neku grupaciju? Ne znam, ne umem tako da mislim.
dragoljub92 dragoljub92 23:35 11.03.2009

Re: pričajte

Da li me to svrstava u neku grupaciju?

mislio sam na većinu koja ovde negativno komentariše čanka.
man ray loves me man ray loves me 23:56 11.03.2009

Re: pričajte

posto sam deo te vecine, evo krucijalni argument - canak ne radi svoj posao. njegov posao je da bude poslanik. kako on to shvata - kao zevanje. ima covek slobodnih mesec dana, ili koliko vec to cudo traje. ko ce za to vreme da radi njegov posao u skupstini? sta ce da se desi sa platom? jel gradjani placaju da canak zeva u vb?
sta je sa svim onim zakonima koje treba doneti? sta je sa ulaskom srbije u evropu? canku ocigledno puca za sve to, on bi radije da se vata za to vreme sa karleusom. sta je sa ljudima koji su glasali da ga stave u tu skupstinu? jesu to uradili da on uradi neki posao tamo za njih?
sledece pitanje - da li je onda radio svoj posao do sada ili je sve ove godine takodje zevao na drzavnim jaslima?
jel to neko koga treba da postujem?
kad vidim da se neko tako odnosi prema svom poslu - sve mi je jasno. on moze biti samo stetocina i skart. nema tu neke mudrosti. moze da prica sta god hoce.
Unfuckable Unfuckable 06:41 12.03.2009

Re: pričajte

uzeo je neplaćenih 7 dana
dragoljub92 dragoljub92 08:27 12.03.2009

Re: pričajte

man ray loves me
sta god hoce.

stvarno?
man ray loves me man ray loves me 09:01 12.03.2009

Re: pričajte

da, stvarno. to je samo mimikrija. ako ne zivi onako kako prica, a ocigledno je da ne, jer prica da mu je dobrobit gradjana na prvom mestu, a ne radi posao (u skupstini) da tu dobrobit realizuje, onda je licemer. isto kao nikola samardzic. citam njegov tekst o tome kako tadic nije vredan zato sto ga je tata gurao da dodje tu gde jeste. ok, slazem se. a onda saznam da je samardzic nasledio katedru od svog oca.
ja shvatam ljude koji se drze za canka zbog autonomaske ideje, i meni je ta ideja draga jer je decentralizacija jako vazna i jer nema smisla da oni koji rade izdrzavaju one koji ne rade, ali jbg on nije prava osoba da zastupa tu ideju. ziveo ceo zivot tako sto je ugrobljavao jednu po jednu drzavnu firmu, a na celo tih firmi dospevao zbog caletovih veza. sta on zna o postenom radu? isto kao sto ni ceda nije prava osoba oko koje bi se okupljala opozicija borisa tadica. zao mi je. oni su nas izneverili.
ne mozes jednu barabu da zamenis drugom. to je gubljenje vremena.

posto je 12 mart da kazem i ovo - tako mi je zao djindjica, koliko je bio sam. pogledaj danas gde su lideri dos-a. od onog sto drzi kajak u zatvorenom bazenu u svom selu do ovog sto vata karleusu u velikom bratu. a on je doktorirao kod habermasa. i rest my case.

edit: nema nista moralno pogresno u tome da covek ucestvuje u velikom bratu, isto kao sto nema ni u prostituciji - tvoje je, prodaj kome oces. ali kad biram nekog da me prestavlja u skupstini, izabracu valjda nekog ko je isao u neku skolu, ko nesto zna, a ne nekog ko je vrteo torbicu na cosku. canak je to sto je, i ja nemam nikakav problem s tim, dok ne pocne da mi se predstavlja kao nesto sto nije.
antioksidant antioksidant 09:11 12.03.2009

Re: pričajte

evo krucijalni argument - canak ne radi svoj posao. njegov posao je da bude poslanik.

pa evo da ti odgovorim i na kljucni argument- canak radi svoj posao kao poslanik (ako su mediji u pravu). receno je da je on informisan o svemu sto se desava na politickoj sceni da je uslov za ulazak bio da mu bude omoguceno da glasa u skupstini kada je to potrebno. imajuci u vidu da posao poslanika nije da sede kao panjevi u sali za plenarna zasedanja do ponoci dok se sefovi poslanickih grupa ne dogovore vec da svojom glavom donose odluke i zastupaju stavove na osnovu kojih su izabrani, canak svoj posao kao poslanik radi sasvim prihvatljivo.
man ray loves me man ray loves me 09:15 12.03.2009

Re: pričajte

stvarno? iz kuce velikog brata? radi svoj posao? jel ga vidis po ceo dan da cita zakone, da smislja amandmane, da diskutuje sa kolegama? "posao poslanika nije da sede kao panjevi" u skupstini, i presume, a da sedi kao panj u kuci vb je sasvim ok.
antioksidant antioksidant 09:17 12.03.2009

Re: pričajte

posto je 12 mart da kazem i ovo - tako mi je zao djindjica, koliko je bio sam. pogledaj danas gde su lideri dos-a. od onog sto drzi kajak u zatvorenom bazenu u svom selu do ovog sto vata karleusu u velikom bratu. a on je doktorirao kod habermasa. i rest my case.

hajde oko ovog - bila je prosle godine neka emisija kada su u rexu imali tribinu/duel djindjic i seselj. to je snimano tamo negde pred bombardovanje kada je seselj bio u vladi. a u trenutku kada sam to gledao na tv-u izborni takmaci su bili tadic i nikolic. koji kvalitativni pad!
antioksidant antioksidant 09:24 12.03.2009

Re: pričajte

"posao poslanika nije da sede kao panjevi" u skupstini, i presume, a da sedi kao panj u kuci vb je sasvim ok.

pazi ako pocne da raspravlja o zakonima sa tim ljudima tamo vb bi stvarno bio vredan gledanja (cisto da se cuju komentari). ti stvarno mislis da je sedenje u velikom bratu toliko unizavajuce za politicara? ja iskreno ne vidim razliku od sedenja kod lee kis ili zike sarenice... to jeste populizam i ja to ne volim ali ne vidim nista posebno lose u velikom bratu. tres je tres.
jel ga vidis po ceo dan da cita zakone, da smislja amandmane, da diskutuje sa kolegama?
previse gledas west wing ili sta vec. na zalost posao u skupstini je malo drugaciji. a canak i spada u policy maker-e. nisi esalon obavlja citanje, pisanje, redakciju i lekturu.
dragoljub92 dragoljub92 09:39 12.03.2009

Re: pričajte

man ray loves me
.




sve to što si rekla je samo buka i bes
(imaš pravo na to,)
e sad to što ne želiš da vidiš,a ja sam pokušao da dam smernice,da je moguć i drugačiji pogled na ovu stvar,šta ću,lenj sam da sad objašnjavam svoj pogled na VB,čemu?(ovo je ukrađeto od velikog Pižona,)
man ray loves me man ray loves me 10:59 12.03.2009

Re: pričajte

sve to što si rekla je samo buka i bes
i beg to disagree. ja samo u malim znacima rekonstruisem karakter i predvidjam ponasanje. blog je i poceo tako sto su se ljudi razocarali u canka sto je ovo uradio. meni je, kao i jos nekima ovde, njegov potez potpuno u skladu sa njegovim karakterom koji sam rekonstruisala iz njegovog odnosa prema poslu i biografskih detalja.
ne postoje dva nacina gledanja na stvar. nesto ili jeste ili nije. brzina svetlosti je to sto jeste, ponasanje ljudi je takodje determinisano. naravno, nisam ja neki strucnjak, ovo su proste stvari. tebi to mozda zvuci glupo, ali sto se mene tice radi. sta je tvoja alternativa? ti verujes canku jer je rekao stvari koje ti se svidjaju. da li bi i ti takodje zaseo na celo drzavne firme i napravio gubitke? i hope not.
previse gledas west wing ili sta vec.
nemam tv. gledam stvarnost oko sebe u uredjenoj zemlji, gde nema previse ljudi kao sto je canak, mada ima poneki. policy maker ili ne, on je pljunuo ovim na svoje birace i pokazao da ih tretira kao stoku, kao sto radikali tretiraju svoje.
ecce-florian ecce-florian 11:01 12.03.2009

Re: pričajte

ali kad biram nekog da me prestavlja u skupstini, izabracu valjda nekog ko je isao u neku skolu, ko nesto zna, a ne nekog ko je vrteo torbicu na cosku.

To što važi za tebe, nije nužno opšte pravilo. Italijani su odlučili drugačije kada su nju birali u parlament

da stvar bude još gora, Ilona Staller - Chicholina je mađarica, ni to im nije smetalo, isto ko francuzima Sarkozi. No to kod nas ne biva
PS.
Dragoljube
čemu?(ovo je ukrađeto od velikog Pižona,)

mis'im da grešiš, da je u pitanju Jaril
ja sam pokušao da dam smernice,da je moguć i drugačiji pogled na ovu stvar,šta ću,lenj sam da sad objašnjavam svoj pogled

a o posledici na to različito gledanje, se niko ne pituva?

man ray loves me man ray loves me 11:14 12.03.2009

Re: pričajte

To što važi za tebe, nije nužno opšte pravilo. Italijani su odlučili drugačije kada su nju birali u parlament
of kors. kod nas su neki birali lidiju vukicevic, al ja nisam.
dragoljub92 dragoljub92 12:32 12.03.2009

Re: pričajte

man ray loves me

koko vidim ti političaru čanku ne možeš da oprostiš što postoji,a ja mislio da ne možeš da mu oprostiš što se pojavio u VB.e sad,meni je VB zabavan istotakodže koliko i prenos skupštine,selo gori baba se..,i ine zabavne emisije.antioxi je naveo još neke emisije koje spadaju u ovaj domen.još nešto ,aj da čačnem i gordanac, pa šta misliš kad ona nalazi vreme da se javlja po blogunam,kad je poceo blogovetni dan u televizoru?ja joj ič ne zameruvam što krade dragoceno političesko vreme da bi se zezala s nama.meni je ovako benevolentnom ona super.a kad bi teo da budem maliciozan mogo bi mlogo šta,zlobno, da kažem na temu : gordanac na blogu,al neću.oćem da bidenem benovolentan.usput ja sam gledao kad je čanak u kući VB reko zakaj je unišo u kuću.mož da bidne al ne mora da znači.
kao i svaki rasni srbin i ja imam svoju teoriju o VB koja u ću vrlo rado da podelim sa vama.daklem,nije VB baš tolki treš čim kod nas izaziva toliki bes,nije li verovatnoije da nam je pokazao neku crtu,koju svi imamo,al ne volimo da priznamo i užasno nas vređa kad neko pokaže da i mi patimo od bolesti zvane glednje u tuđ lonac.
nemo meni da dokazujete da ne patite od ovog virusa jer nećem da vam verujem.
što se mene tiče gledam VB kad mi je interesantno kad nije okrenem ,meni je VB= utisak nedelje,ona emisija koju vodi ona krakata plavuša što prešla sa one televizije na tijanićoviziju, i sve ostale emisije koje dovode goste u studijo uživo i umrtvo.
a čanka volem samo zbog radi toga što se nadam da će i ove moje priglupe nišlije da ukapiraju da je autonomija spas i za niš.daklem NIŠka republika -osamostaljenje do ocepljenja.kod aleksinac granica sas beogradski pašaluk kako nam tradicija govori.
man ray loves me man ray loves me 12:50 12.03.2009

Re: pričajte

kao sto rekoh - nemam tv, verovao ili ne. glavni razlog - da ne gubim vreme :) prema tome, dosta je bilo gubljenja vremena na canka.
ecce-florian ecce-florian 15:18 12.03.2009

Re: pričajte

of kors. kod nas su neki birali lidiju vukicevic, al ja nisam.

nepoznavanje izborne procedure dovodi do netačnih iskaza
Lidija Vukićević nije bila nosilac liste pa niko nije mogao da je bira. Nosilac liste SRS bio je Dr Vojislav Šešelj. Ljudi su glasali za doktora , istina ovaj nije
doktorirao kod habermasa

ali je ipak zadovolji tvoj kriterijum da ima doktorat.
Lidiji je obnašanje funkcije poslanika skupšine Srbije dodeljeno kao pravo odlukom nekog najverovatnije Otadžbinskog šta ti ja znam čega stranke.
Isto tako, tvoj weltanschauung tipa
ne postoje dva nacina gledanja na stvar. nesto ili jeste ili nije. brzina svetlosti je to sto jeste, ponasanje ljudi je takodje determinisano. naravno, nisam ja neki strucnjak, ovo su proste stvari. tebi to mozda zvuci glupo, ali sto se mene tice radi.

je donekle interesantan, moraću da zamolim Maljkovića da ga razmotri kroz primer lika i dela Jelene Karleuše
ps.
samo jedna molba.
ako može nekako da preskočiš spominjanje imena Zorana Đinđića u okviru ovakvih naklapanja. Barem na dan ubistva iz nekog minimalnog pijeteta
hvala

ecce-florian ecce-florian 15:21 12.03.2009

Re: pričajte

NIŠka republika -osamostaljenje do ocepljenja.kod aleksinac granica sas beogradski pašaluk kako nam tradicija govori.

To Dragoljube, samo da nije malku mlogo kod Aleksinac.Pa vetj ima ova rampa na autoput kod NAIS, što da se bačate u trošak da gradite nove.Nek bude naplata na drumarinu, pasoška i carinska kontrola , sve na jedno mesto.
man ray loves me man ray loves me 17:05 12.03.2009

Re: pričajte

@ecce-florian ti mislis da je seseljev doktorat autentican?
sto se tice ovoga sto si rekao o pijetetu, mislim da se nase ideje o tome drasticno razlikuju. kao i o tome sta je naklapanje.
dragoljub92 dragoljub92 18:16 12.03.2009

Re: pričajte

samo da nije malku mlogo kod Aleksinac

sećaš se da je bila neka borbaovi i oni kod aleksinac,daklem tu negde između je bila granica na beogradski pašaluk i ostali slobodni niš.e ondak dođoše ,,,,i ostalo je istorija
@ecce-florian ti mislis da je seseljev doktorat autentican?

autentičan taman onolko kolko i KdrV
ecce-florian ecce-florian 19:18 12.03.2009

Re: pričajte

@ecce-florian ti mislis da je seseljev doktorat autentican?

Sećanja autora
Да ли је тако било и кад сте бранили докторску тезу?

Један једини човек који је покушао неку пакост да ми направи у то време био је Војин Димитријевић, трећи члан комисије пред којом сам бранио докторску дисертацију. Он је предавао хонорарно Међународне односе у Сарајеву и био у пријатељству са деканом Факултета, Владимиром Ђуром Деганом, једним Хрватом, и групом муслимана са којима сам био у жестоком сукобу. Од њих је добио налог да покуша да ме на неки начин омете при одбрани докторске дисертације. Спремао се, али није успео. Чак је донео књигу Предрага Враницкога на одбрану моје докторске дисертације и неке моје тезе покушавао обарати ставовима Враницког. Мада су моје тезе биле круте, догматске, марксистичко-лењинистичке – ја сам се врло добро у тим водама сналазио – ипак ни од једног његовог аргумента није остајао ни камен на камену, без обзира што је он покушавао мало и са праксисовског аспекта томе да приступи. Знате, ми смо имали један слој људи, полуинтелектуалаца, који су глумили неко своје слободарство, а да никада нису долазили у сукоб са режимом, мада су увек за себе тврдили да су либерални, да су овакви, да су онакви. Покушавали су на две столице да седе. То је била толико успешна одбрана докторске дисертације да он није имао куд, па је гласао, морао је гласати, јер свака моја теза је била толико аргументована да он није имао адекватног контрааргумента. Да сам се ја нашао на његовом месту са садашњим својим знањем, ја бих знао како бих то развалио. Међутим, он томе није био дорастао. После је почео у Сарајеву да ме олајава да сам стаљиниста, да ми је стаљинистичка докторска дисертација. Он је у њој препознао и моје русофилство.

Како се звала ваша теза?

„Политичка суштина милитаризма и фашизма”, поднаслов је био „Прилог анализи марксистичке критике грађанских облика политичке аутократије”.

izvor
ecce-florian ecce-florian 19:18 12.03.2009

Re: pričajte

@ecce-florian ti mislis da je seseljev doktorat autentican?

Sećanja autora
Да ли је тако било и кад сте бранили докторску тезу?

Један једини човек који је покушао неку пакост да ми направи у то време био је Војин Димитријевић, трећи члан комисије пред којом сам бранио докторску дисертацију. Он је предавао хонорарно Међународне односе у Сарајеву и био у пријатељству са деканом Факултета, Владимиром Ђуром Деганом, једним Хрватом, и групом муслимана са којима сам био у жестоком сукобу. Од њих је добио налог да покуша да ме на неки начин омете при одбрани докторске дисертације. Спремао се, али није успео. Чак је донео књигу Предрага Враницкога на одбрану моје докторске дисертације и неке моје тезе покушавао обарати ставовима Враницког. Мада су моје тезе биле круте, догматске, марксистичко-лењинистичке – ја сам се врло добро у тим водама сналазио – ипак ни од једног његовог аргумента није остајао ни камен на камену, без обзира што је он покушавао мало и са праксисовског аспекта томе да приступи. Знате, ми смо имали један слој људи, полуинтелектуалаца, који су глумили неко своје слободарство, а да никада нису долазили у сукоб са режимом, мада су увек за себе тврдили да су либерални, да су овакви, да су онакви. Покушавали су на две столице да седе. То је била толико успешна одбрана докторске дисертације да он није имао куд, па је гласао, морао је гласати, јер свака моја теза је била толико аргументована да он није имао адекватног контрааргумента. Да сам се ја нашао на његовом месту са садашњим својим знањем, ја бих знао како бих то развалио. Међутим, он томе није био дорастао. После је почео у Сарајеву да ме олајава да сам стаљиниста, да ми је стаљинистичка докторска дисертација. Он је у њој препознао и моје русофилство.

Како се звала ваша теза?

„Политичка суштина милитаризма и фашизма”, поднаслов је био „Прилог анализи марксистичке критике грађанских облика политичке аутократије”.

izvor
man ray loves me man ray loves me 19:29 12.03.2009

Re: pričajte

Политичка суштина милитаризма и фашизма
he, he, hvala ti za ovo. nisam imala pojma. super fora. jedan od retkih, vidim, koji nije ostao na teoriji.

antioksidant antioksidant 20:20 12.03.2009

Re: pričajte

Vojislav KOŠTUNICA, Institucionalizovana opozicija u političkom sistemu kapitalizma, Doktorska disertacija
s. n., Beograd, 1974
30 cm, 416 str.
Signatura : III 2839
Jezik : Srpski ili hrvatski (latinica)
Pergam ID: 41163


kostunici zelim da sto duze ostane na prakticnom proucavanju svoje disertacije
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 23:13 12.03.2009

Re: pričajte

„Политичка суштина милитаризма и фашизма”, поднаслов је био „Прилог анализи марксистичке критике грађанских облика политичке аутократије”.

Auh! Ovo zaista nisam znala!
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 23:16 12.03.2009

Re: pričajte

kostunici zelim da sto duze ostane na prakticnom proucavanju svoje disertacije

Pridružujem se tvojim željama!
dragoljub92 dragoljub92 12:37 12.03.2009

pozdrav

niškom zetu i anti,protivnom,oxidantu nisam mogo da im odgovorim na podršci jer si istroši cel vokabular na MRLM.
očekujem blogove podrške prilikom proglašenja Niške Nezavine Repubike, a kaće ne se znae, zare igra.(jes da je leskovčanin ,al vi to neznate)
man ray loves me man ray loves me 12:50 12.03.2009

Re: pozdrav

nemo sam da sanjas o pripajanju jagodine :)
dragoljub92 dragoljub92 13:17 12.03.2009

Re: pozdrav

man ray loves me
nemo sam da sanjas o pripajanju jagodine :)

а не ,ми за сад немамо империјалистичких тежњи.чек мало да порастемо
man ray loves me man ray loves me 13:27 12.03.2009

Re: pozdrav

jupi. inace ima da udjemo u nis kao hanibal, samo na zirafama !
inace sto se tice toga kako mozes da gledas jednu stvar na razne nacine, bill hicks ima jedan jako dobar rant o tome kako premlacivanje crnca od strane policije za vreme l.a. riots moze da se gleda na razne nacine, sto je bila njihova odbrana na sudu.
antioksidant antioksidant 13:27 12.03.2009

Re: pozdrav

nemo sam da sanjas o pripajanju jagodine :)

kad vam proradi pivara bicete jako interesantni (bar nama koji imamo naselje pivaru ali ne i proizvodne kapacitete)
dragoljub92 dragoljub92 13:38 12.03.2009

Re: pozdrav

man ray loves me
jupi. inace ima da udjemo u nis kao hanibal, samo na zirafama !
inace sto se tice toga kako mozes da gledas jednu stvar na razne nacine, bill hicks ima jedan jako dobar rant o tome kako premlacivanje crnca od strane policije za vreme l.a. riots moze da se gleda na razne nacine, sto je bila njihova odbrana na sudu.

нема потребе и сам твој пост потврђује моју дубокоумну тврдњу
dragoljub92 dragoljub92 13:39 12.03.2009

Re: pozdrav

antioksidant
nemo sam da sanjas o pripajanju jagodine :)

kad vam proradi pivara bicete jako interesantni (bar nama koji imamo naselje pivaru ali ne i proizvodne kapacitete)

ма ћегу направимо још лепшу и .....
ecce-florian ecce-florian 15:33 12.03.2009

Re: komentar podrške

očekujem blogove podrške prilikom proglašenja Niške Nezavine Repubike,

Tako je Dragoljube Niška nezavisna republika do Matejevca

- Čanak je sam rekao i tako poručio regionalistima u Nišu na nedavnom skupu da... "ako želite manje, tražite više" i "ako želite regiju Jugoistočna Srbija, tražite Republiku Jugoistočna Srbija", i to obrazložio ovako: "Oni tamo (u Beogradu) vas neće ni čuti ako budete tražili regiju! Tražite autonomnu pokrajinu, to će njima zvučati mnogo značajnije (bez obzira što su to apsolutno identične stvari), a još bolje: tražite republiku, iako vam ona nije cilj! Tako će sigurno da vas čuju!"


dragoljub92 dragoljub92 18:21 12.03.2009

Re: komentar podrške

Tako je Dragoljube Niška nezavisna republika do Matejevca

to za početak,
"ako želite manje, tražite više"

to ja kazujem ovim mojim al al ne vredi posrbilo se to
.kako govoraše Kalča posle onih događaja ,,...abe,u niš si sg ima više srbi neg nišlie.."
oni mu odgovaraše ,,mi smo vas oslobodili!"
našta gi Kalča reče ,, Ako vi zvao,dane oslobođuvate?"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana