Svađa oko Zakona...

Drago Kovacevic RSS / 14.03.2009. u 22:11

Sa burazerom Nidžom sam imao danas svađu oko antidiskriminacionoga zakona. Šetamo mi tako Kalemegdanom, dan lep, sunčan i onako ugodno svež. Pričamo o svačemu, a on me "pali" da odigram na Liverpul protiv Mančestera..Kaže, igraj to, tu ti je dvojka kao vrata..Eh, opirem se ja...pa nije Mančester Hajduk sa Liona. Oba navijamo za Liverpul još od dečačkih dana, nemam pojma zašto. Valjda što ima crvene dresove, ili što je to ekipa iz grada grad gde su nastali "Bitlsi", ili zato što ga je Zvezda jednom "razvalila" na Enfildu, ko će znati..

- Ma neću, beži...kaže ja...

- Dobro, kad nećeš..ali grešiš, Liverpul je surova ekipa i voli mlatiti jake. Nego šta ja tebi pričam i preporučujem prave stvari kad ti redovno tvrdoglavo praviš loš izbor.

- Kakav loš izbor...pitam

- E, kao da ja ne čitam blog na dededesetdvojci..

- Pa kakav sam tamo loš izbor napravio...

- Kakav...pa napadaš našu crkvu a braniš pedere i njihove brakove. Izvini, znam da se razlikujemo u mišljenju ali to me je povredilo..

- Šta te povredilo...

- Povredilo me što diraš našu crkvu..rekao sam ti već..

- Ček, ček, pomenuo si i "pedere"..

- Jesam. Ko god napada crkvu taj brani pedere. A crkva je protiv toga zakona što ne želi pederske brakove i ne želi da oni usvajaju decu. Kuda ide ovaj svet. To nam sve dolazi iz Amerike i Evrope.Srbijom će zavladati sekte. Ne želim to u Srbiji.

- Uhhh, svašta mi napriča. Najpre, zakon ne govori o brakovima, deci ni bilo čemu sličnom. On samo govori o tome da sve ljude bez obzira kakvo je njihovo opredelenje treba jednako tretirati.Političko, versko, seksualno Dakle, on štiti manjine od većine. Mislim da bez toga nikakva pravda nije moguća.Šta tu ima loše.

- Nemoj tako. Naša crkva nas je čuvala iljadu godina, a vidim vi se svi tamo na nju podigli.Pa bolje znaju vladike šta je za naš narod dobro, nego vi što ih grdite i vređate. Došlo mi je bilo da se registrujem na blogu pa da saspem i tebi i onome Miletiću i onim Kvirijama..

- Pa što nisi...Nego, ovo sa brakovima i decom, ko ti je to rekao..

- Pa svi to kažu..

- Ko, "svi"..

- Pa svi, jeboga ti..U kafani, u kladionici, u firmi..

- Jesi ti čitao šta piše u tome zakonu..

- Nisam, ali su čitali drugi ljudi..

- To ne piše, vidiš, to reci tim "drugim ljudima". Ali, šta ima veze ako sutra na osnovu tog zakona budu dozvoljeni istopolni brakovi. Misliš da ti ljudi ne žive danas zajedno. Ako se ta veza ozakoni, šta će se promeniti na gore. Može samo na bolje. Imovinske stvari i drugo će biti regulisano. Napraviće se red...

- Jeboteee..šta ti meni pričaš...Kukuuu, "stvari biti bolje"..crno nam bolje..

- Pa, da...

- Eeee, na šta smo spali..Nego, neće to moći u Srbiji...

- Kako neće...Kako može u drugim državama..

- U kojim državama..

- Pa skoro u svim evropskim..Evo, recimo u Hrvatskoj..

- U Hrvatskoj...pa jebote, odoše i oni u kurac..

- Hahahaha, a nisi to znao..

- Nisam, ali da je Franjo živ to ne bi išlo...ovi drugi su sve pederčine...Sad mi je žao što je Franjo umro..

- Od kada ti ovako braniš crkvu...to mi je malo neobično..

- Od uvek...

- Kad si bio zadnji put u crkvi..

- Nema to veze, ja crkvu gledam kao zaštitnicu našega naroda..

- Kad si bio..pitam te..

- Ne sećam se...negde kad je umro ćaća...

- Eto...i ovde meni pričaš o crkvi koja brani narod...kako ga brani..

- Pa evo, neda pederima da nam brukaju državu..

- Aaaaa..da.....Daj, uozbilji se.Ovo je 21. vek, a ne srednji.Upravo ovako bruka i narod i državu. Ti veruješ vladikama da oni nešto brane.Pre bih rekao da brane vlastite džipove i audije nego narod.Kad si tako homofobičan, kako gledaš na Pahomija i druge iz grupe za koju ti misliš da su bruka, a sveštenici su..

-  Nisam ja homofobičan..ja samo branim našu crkvu i naš identitet..Kažem, crkva brani naš narod.

- Aha....koliko je javnih kuhinja otvorila, koliko staračkih domova, koliko je sirotiša pomogla..A zar i homoseksualci nisu  naš narod...

- Neću više o tome..dosta je....posvađaćemo se skroz...a ja nemam "sto braće"...pomirljivo će Nikola. Nego, hajde da gledamo zajedno utakmicu u nekom od kafića, onako uz pivo...da vidiš kako će Liverpul razbiti Mančester....

Gledali smo zajedno utakmicu i uživali. Surovi Liverpul je zaista razbio Mančester. Uvališe im 4 komada, a mogli su još..Nikola je bio posebno oduševljen Džerardom....

- Svaka mu čast...

- A, ako je peder...i onda...

- Ajde ne zajebavaj....i ne počinji opet. Bolje bi ti bilo da si odigrao singl, sad ovo pivo ne bih morao plaćati ja...

 

 



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 22:29 14.03.2009

Pozdrav Nikoli!

Ali jedno greši. Od kad sam na blogu ti nisi ni jednom napadao crkvu. Zato i dolazim na tvoj blog iako su nam stavovi toliko različiti. Plus što smo zemljaci.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:33 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

libkonz
Ali jedno greši. Od kad sam na blogu ti nisi ni jednom napadao crkvu. Zato i dolazim na tvoj blog iako su nam stavovi toliko različiti. Plus što smo zemljaci.

Pa eto..ali burazeru se učinilo..
pozz
Lektorka Lektorka 22:45 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Pa eto..ali burazeru se učinilo..

aha :)

ali lepo ti se uzrujao burazer oko evrope čim si pomenuo hrvatsku :)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:49 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Lektorka
Pa eto..ali burazeru se učinilo..

aha :)

ali lepo ti se uzrujao burazer oko evrope čim si pomenuo hrvatsku :)))

Ma da....Tu mu je i Franjo dobar...o)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:53 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

teško će ova zemlja izaći na zelenu granu...
nema spasa u zemlji u kojoj niko ništa ne čita a svi sve znaju.

a crkvu treba ozbiljno napadati.
takva nazadna ustanova ni ne zaslužuje bolje.
još kad bi se religija odvojila od poslenika crkvenih, pa hajde.
i da postane privatna stvar, ako neko već veruje da bog postoji.
ovako...

drago, i tvom rođaku trebaće godine da počne da razmišlja.

kako će jadan u pariz, tamo je gradonačelnik gej?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:57 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

kako će jadan u pariz, tamo je gradonačelnik gej?

A, da ima neki interes, brzo bi on prešao preko te činjenice...
Njemu to ne smeta u Parizu....nego u Srbiji...
ervetor ervetor 23:22 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

nema spasa u zemlji u kojoj niko ništa ne čita a svi sve znaju.


Volim kad neko uspe jednom recenicom da ubode sustinu.
Tako je bilo i za ustav.
Uveravao me covek pre famoznog referenduma, i to jedan jako obrazovan covek, da je jako vazno glasati za taj ustav. I sad, da sam ja klasican Srbin ja bih ga poslusao i glasao bih.
Medjutim, posto nisam, ja ga stidljivo, tiho priupitah: " Da li ste mozda slucajno procitali ustav" ?
" Pa nisam.." , odgovori on.
E vidite ja sam ga procitao, i mogu sada da vam ispricam tacno zbog kojih clanova ja necu za njega glasati.
Covek se ucutao, i nije me vise pokusavao ubediti da glasam.
Lektorka Lektorka 23:31 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Covek se ucutao, i nije me vise pokusavao ubediti da glasam.

a ustav ipak donesen. jer su ga uglavnom pročitali samo oni koji su ga pisali.
alpeot alpeot 23:57 14.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Ja mislim da bi crkve trebalo da se direkno obrate Bogu sa pitanjem zasto nije povukao antidiskriminacioni zakon (doduse, tu bi se poklali, jer ne bi mogli da se dogovore kom izmisljenom prijatelju da se obrate...)
miloradkakmar miloradkakmar 00:00 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

a crkvu treba ozbiljno napadati.
Чиме,

Exitus Letalis
?
И то је толеранција , разумевање, поштовање разноликости, принципа једнакости....личног опредељења !
Какав и колики утицај имају цркве у другим европским земљама, а Ватикан у свету ?
avemarija avemarija 00:14 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

a crkvu treba ozbiljno napadati.


Iz svakog raspolozivog oruzja.
Jezikom,npr

Jer postovanje gajim prema svakom istinskom verniku ( ja sam nevernica oduvek i zauvek),
zaista i medju svestenicima ima casnih ljudi,svaka cast,
ali vecina (ovde) je sebi dala preeeevise za pravo !
To sto crkva ovde sebi daje za pravo, njihovo konstantno prisustvo na javnoj al politickoj sceni ,njihove besede od kojih mi se stomak prevrce- e ,pa to je vec bezobrazno.

Da se razumemo -ima svugde medju duhovnim licima raznoraznih svinjarija,
samo sto se to ne krije tako necasno ,bahato i stamimozes, kao ovde.

Licno smatram da im je Kostunica ubrizgao najvise infuzije , i da od njegovog mandata - pocinje njihovo najvece bahacenje.
O onim sramnim ispracajima ratnika ,devedesetih ,bolje da ne pisem, jer i ovako mi je vise nego mucno.

PS i jedno pitanje: je l ' uz svestenicku odoru Rolex postao obavezan, il duhovna lica znaju sta je trendi ? A kvalitet-vrhunski!
miloradkakmar miloradkakmar 00:41 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Jezikom,npr
је прихватљиво и слажем се са тиме , а зар није мало застаршујуће
Iz svakog raspolozivog oruzja.
Зар се овим не прети и , као што рече , истинским вреницима и часним свештеницима ? Зар се не угрожава право на вероисповест ?

Под ПС мораш питати свештена лица и црквене власти.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:49 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Зар се овим не прети и , као што рече , истинским вреницима и часним свештеницима ? Зар се не угрожава право на вероисповест ?

Vidiš, ovo govori o tome da i vera i ateizam trebaju biti u sferi privatnoga, ljudskoga...
Jer ako nisu u privatnoj nego u javnoj sferi, dolazi do opasnosti o kojoj govoriš. A naša vlast forsira SPC i lansira je najdirektnije u javnu sferu, što obema odgovara. I tu ona mora biti podvrgnuta kritici...
Unfuckable Unfuckable 01:01 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Vidiš, ovo govori o tome da i vera i ateizam trebaju biti u sferi privatnoga, ljudskoga...

možda ne bi bilo loše i da seksualno opredeljenje upadne u tu fioku, hm...
avemarija avemarija 01:02 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Зар се овим не прети и


Ne ,ne preti se.
Zakleta sam mrziteljka cak i udica a kamoli oruzja .
I vrlo jasno sam dodala JEZIK kao najmocnije oruzje.

Ako ste Vi ,ljubitelj istog ,pa moje pononocno pisanje shvatate bukvalno- sta da se radi , zivot je cudo.
miloradkakmar miloradkakmar 01:05 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

I tu ona mora biti podvrgnuta kritici.

Овим треба да се руководимо у расправи .
Управо сам хтео да питам : где је домаћин , да малкице усмери ток дискусије.
Али , када је реч о поменутом Закону , не експонира се само СПЦ, већ и остале " традиционалне цркве и верске заједнице ".
miloradkakmar miloradkakmar 01:19 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!


Ne ,ne preti se.


Љубитељ сам ЈЕЗИКА . Требало је оружје ставити у наводнике како би се избегло буквално схватање.
" Љубитељ истог " одавно нисам / да не објашњавам / , чак , код куће ножеве оштри искључиво супруга.
avemarija avemarija 01:33 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Требало је оружје ставити у наводнике како би се избегло буквално схватање.


Hocu ,casna rec ,sledeci put.
Oprastite za ovaj faux pas.
Zaljubila sam se pre par sati ,ozbiljno, pa sam pobrljavila.
Eh ,ljubav cuda cini.....
miloradkakmar miloradkakmar 01:58 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Zaljubila sam se pre par sati

Као да нисам ништа рекао. Повлачим све , дозвољено је без наводника, небитна су мала и велика слова , зарези и тачке .... битна је Љубав. Не испуштај је !

ПС Мало сам " прошетао " кроз коментаре : да ли се то догодило уз Прљавце?
avemarija avemarija 02:38 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

да ли се то догодило уз Прљавце?


Tri i po sati ranije , al treperim k'o ,ovaj - trepetaljka.
avemarija avemarija 09:19 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

код куће ножеве оштри искључиво супруга.


Za sta ?

Mislim ,volite se i tako to, nadam se?
ervetor ervetor 10:22 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Какав и колики утицај имају цркве у другим европским земљама, а Ватикан у свету ?


Pa, sad... ... neke od tih zemalja se uz uticaj crkve razvijaju i napreduju, a neke kao Srbija na primer nazaduju.
I to sigurno ne nazaduju zato što narod ne podržava crkvu jer je crkva institucija sa najvećim poverenjem gradjana, pa se ne može reći da nazadujemo zato što ne podržavamo crkvu.
Reklo bi se da crkva ne podržava nas...
И то је толеранција , разумевање, поштовање разноликости, принципа једнакости....личног опредељења !


Jeli neko zvao vladu kada je uvodjena veronauka u skole, jel neko stopirao ustav zbog odvojenosti crkve od drzave, zbog autonomije popova, jel neko protestovao sto oni nisu poreski obveznici ?
Ne.
Niko crkvu ovde ne diskriminise, a upravo se crkva javlja kad god narodu treba dati malo vise slobode da to ukine, jer od cega bi crkva spasavala narod ako bi njemu bilo dobro ?
ervetor ervetor 10:24 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Ja mislim da bi crkve trebalo da se direkno obrate Bogu sa pitanjem zasto nije povukao antidiskriminacioni zakon (doduse, tu bi se poklali, jer ne bi mogli da se dogovore kom izmisljenom prijatelju da se obrate...)

ervetor ervetor 10:25 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Covek se ucutao, i nije me vise pokusavao ubediti da glasam.



a ustav ipak donesen. jer su ga uglavnom pročitali samo oni koji su ga pisali.



Tacno.
miloradkakmar miloradkakmar 11:53 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

al treperim k'o


То је добар и поуздан знак. Не дај да те напусти.
miloradkakmar miloradkakmar 12:03 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!


Mislim ,volite se i tako to, nadam se?


Ма, волимо се 3о година. Оштрење ножева - да се лакше "савлада" , нпр парче печеног меса, да се ољушти кромпир / што сам ја малопре урадио / ..... То је женин посао од почетка брака, хтела сама и ја се у то не петљам.

ПС Жена ми је студенткиња, друга година по Болоњи, сутра има испит./ ко зна који пут се тиме хвалим и дичим /
miloradkakmar miloradkakmar 12:21 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Niko crkvu ovde ne diskriminise, a upravo se crkva javlja kad god narodu treba dati malo vise slobode da to ukine, jer od cega bi crkva spasavala narod ako bi njemu bilo dobro ?


Цркву схватам, доживљавам као духовно уздигнуће једног народа. Зато не браним и не подржавам ништа што се непримерено у њој догађа , али сам и против да се непримерено и искључиво напада. Управо та искључивост је дискриминаторска.
Да ли декларативна, прописана слобода народу доноси добро ?
adam weisphaut adam weisphaut 12:43 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Да ли декларативна, прописана слобода народу доноси добро ?

Ali crkva zahteva eksplicitno popisani nedostatak slobode, ona tako definiše svoju slobodu kao nedostatak slobode drugih.
neneish neneish 14:34 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Ne slazem se da bilo vera, bilo ateizam, bilo seksulno opredeljenje treba da budu u privatnoj sferi. Svako treba da bude slobodan javno da ispoljava svoja uverenja, opredeljenja, ponasanja, naravno ako time nikoga ne ugrozava. Neka svestenici promovisu svoju crkvu na trgovima, neka se ateisticke poruke ispisuju po autobusima gradskog saobracaja, neka homo i trans seksualci paradiraju gradom u danu kada slave svoj izbor. Ne vidim nista lose u svemu tome, naprotiv. Ali vidim nesto lose u ideji da bilo homoseksualci, ateisti ili vernici jednim telefonskim pozivom menjaju Vladine odluke i povlace zakon iz procedure. Iako atesta, ovde se potpuno slazem sa hristom, kada kaze: Dajte onda caru carevo, a bogu bozije.
Crkve bi zaista pomogle kada bi pozvale svoje vernike da postuju zakon koji ce vlada doneti, ili, u skladu sa svojim uverenjima, mogu i da se pomole svojim bogovima za uspeh i dobre efekte zakona. To bi nam svima - i vernicima i ateistima i homoseksualcima i heteroseksualcima, donelo samo dobrobit.
ervetor ervetor 16:26 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

možda ne bi bilo loše i da seksualno opredeljenje upadne u tu fioku, hm..


Pa i upada u tu fioku.
O tome se i radi.
Radi se o tome da zbog privatnih sklonosti i stavova kao sto su vera ili seksualno opredeljenje ne smes biti progonjen ili diskriminisan.
U suprotnom, treba onda diskriminisati i dijabeticare na primer...
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:31 15.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli!

Ali crkva zahteva eksplicitno popisani nedostatak slobode, ona tako definiše svoju slobodu kao nedostatak slobode drugih.

ma idi bre, tražili su i imunitet.
ne daju fisklane račune.
povlašćeni su i zaštićeni ko beli medvedi.
Alava Alava 22:43 14.03.2009

Eto...

... ja pre pola sata imala sa mamom sličan razgovor.
Ona ne prati šta se dešava, pa nije bila upućena u zakon, zbog čega me je i pitala šta tačno podrazumeva sporna tačka. Tačnije, pitala me je da li to znači da, ukoliko zakon bude usvojen, da će biti organizovane gej parade.
Rekla sam da to ne znači to. To će značiti da će pred zakonom morati da odgovara svako ko recimo prebije nekoga zato što je gej, ili Rom, ili Albanac, ili katolik, ili ateista. Da će odgovarati pred zakonom svako ko odbije da zaposli ili otpusti nekoga zato što je gej, ili Rom, ili Albanac, ili katolik, ili ateista.

Naravno, objasnila sam joj da je najproblematičnije to što crkva ne radi ono što bi trebalo da radi. I pri tom ne mislim samo na crkvene poglavare, nego i na same sveštenike koji su na mnogo nižim nivoima u crkvi.
U kuću mojih roditelja redovno dolazi sveštenik za velike praznike, kako se oni ne bi maltretirali u crkvi. Zanimljivo je recimo to kako taj sveštenik već dve godine za redom ulazi u kuću.
"Dobar Vam dan, srećna slava domaćine" To je prva rečenica.
Druga je upućena mom bratu koji ima 12 godina i glasi : "Pa dobro Stefane, kaži ti meni jel imaš ti neki zvezdasti šrafciger? Ako nemaš, poneću ja jedan sledeći put, da skinemo ovu pločicu sa vrata na kojoj vam prezime piše latinicom, a da stavimo novu - ćiriličnu."
E sad, ako je to nešto čime jedan sveštenik treba da se bavi, onda ja stvarno ne znam više šta da kažem. I kako on, tako i Irinej, tako i cela crkva.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:52 14.03.2009

Re: Eto...

"Pa dobro Stefane, kaži ti meni jel imaš ti neki zvezdasti šrafciger? Ako nemaš, poneću ja jedan sledeći put, da skinemo ovu pločicu sa vrata na kojoj vam prezime piše latinicom, a da stavimo novu - ćiriličnu."

Ovo je strašno....zaista..
libkonz libkonz 22:55 14.03.2009

Re: Eto...

svako ko odbije da zaposli ili otpusti nekoga zato što je gej

Napraviše Francuzi odličan film, zove se "Plakar".
A tebi hvala na pojašnjenju, sad sam 100% protiv tog zakona.
Alava Alava 23:00 14.03.2009

Re: Eto...

libkonz
svako ko odbije da zaposli ili otpusti nekoga zato što je gej

Napraviše Francuzi odličan film, zove se "Plakar".
A tebi hvala na pojašnjenju, sad sam 100% protiv tog zakona.

Mislila sam svako ko odbije da zaposli ili svako ko otpusti nekoga zato što je .....
Ukoliko je to bilo sporno, a nadam se da je samo to.
vanja.t vanja.t 23:10 14.03.2009

Re: Eto...

To će značiti da će pred zakonom morati da odgovara svako ko recimo prebije nekoga zato što je gej, ili Rom, ili Albanac, ili katolik, ili ateista

inače je to sad dozvoljeno !?
libkonz libkonz 23:11 14.03.2009

Re: Eto...

Mislila sam svako ko odbije da zaposli ili svako ko otpusti nekoga zato što je .....

u srpskom pravosudnom sistemu? Pa to bi bilo da prvo svi gejevi moraju da budu zaposleni. Ma hajde.
Alava Alava 23:15 14.03.2009

Re: Eto...

vanja.t
To će značiti da će pred zakonom morati da odgovara svako ko recimo prebije nekoga zato što je gej, ili Rom, ili Albanac, ili katolik, ili ateista

inače je to sad dozvoljeno !?

Nije dozvoljeno, naravno, pokušala sam da objasnim da će se odgovarati kako za najbrutalnije oblike diskriminacije tako i za one druge.
A što se tiče toga šta je dozvoljeno, pa ovo je zemlja čuda, zemlja u kojoj je sve i ništa nije dozvoljeno. Samo ću podsetiti na slučaj Peščanika u Pančevu, i tužbu koja je usledila posle toga. E sad šta je tu dozvoljeno, to više niko ne zna.
ervetor ervetor 23:28 14.03.2009

Re: Eto...

Ako nemaš, poneću ja jedan sledeći put, da skinemo ovu pločicu sa vrata na kojoj vam prezime piše latinicom, a da stavimo novu - ćiriličnu."


Prvo, preporuka za ovaj tekst.
A drugo, ja stvarno ne bih mogao da podnesem da svoje pravoslavne ili bilo koje druge obicaje dovodim do apsurda uvodeci u ime njih takvog coveka u kucu. Mislim, bez uvrede.
Zato ponavljam ono sto sam rekao na jednom drugom blogu, moguce je biti vernik i mimo crkve.
Neko je zgrozen ovakvom crkvom pa postane ateista, a neko veruje tiho u sebi u nekog svog boga.
I jedno i drugo je za zive ljude i nije krivicno delo.
Vera Johnson Vera Johnson 01:40 15.03.2009

Re: Eto...

Alava
... . U kuću mojih roditelja redovno dolazi sveštenik za velike praznike, kako se oni ne bi maltretirali u crkvi. Zanimljivo je recimo to kako taj sveštenik već dve godine za redom ulazi u kuću."Dobar Vam dan, srećna slava domaćine" To je prva rečenica.Druga je upućena mom bratu koji ima 12 godina i glasi : "Pa dobro Stefane, kaži ti meni jel imaš ti neki zvezdasti šrafciger? Ako nemaš, poneću ja jedan sledeći put, da skinemo ovu pločicu sa vrata na kojoj vam prezime piše latinicom, a da stavimo novu - ćiriličnu."E sad, ako je to nešto čime jedan sveštenik treba da se bavi, onda ja stvarno ne znam više šta da kažem. I kako on, tako i Irinej, tako i cela crkva.


alava, svestenici ne dolaze bez poziva. popljuvala si i roditelje i sebe. ko vas tera da primite svestenike u kucu?svestenici (hriscanski) dolaze po protokolu, ne da se ne bi "maltretirali" roditelji po crkvi.

nego, ima li tvoj mali brat pesnicu, pa da takvog svestenika.... tvoji roditelji su se "primili" na modne detalje. ogrlica ili mindjuse od svestenika u modi medj komunistima
ervetor ervetor 10:33 15.03.2009

Re: Eto...

vanja.t
To će značiti da će pred zakonom morati da odgovara svako ko recimo prebije nekoga zato što je gej, ili Rom, ili Albanac, ili katolik, ili ateista

inače je to sad dozvoljeno !?


Ljudi bre dokle cete da se pravite blesavi ?
Naravno da je dozvoljeno, sta se ovde pravimo mutavi.
Kriminalci i ubice nam sede po kaficima i drzavnim sluzbama a mi ovde filozofiramo.
Ponekad se neko nebitan negde kazni i to blago da bi se sacuvala imitacija drzave i narod obmanuo da nastavi da zivotari i radi u korist svojih parazita.
Pa ni Hitler nije dosao na vlast tako sto je u predizbornoj kampanji ili u zakonu stavio da ce pobiti sve Jevreje i Rome na koje naidje.
Naravno da nikad nigde nece zvanicno pisati takva glupost.
Zbog toga sa ovakvom svescu gradjana i stavovima vecine, zapravo potpuno je svejedno da li ce zakon biti donesen ili ne. Jer i da bude donesen dozivece sudbinu zakona o zabrani pusenja na javnim mestima koji se sveo na obavezu drzanja znaka u firmama.
Alava Alava 11:53 15.03.2009

Re: Eto...

alava, svestenici ne dolaze bez poziva. popljuvala si i roditelje i sebe. ko vas tera da primite svestenike u kucu?svestenici (hriscanski) dolaze po protokolu, ne da se ne bi "maltretirali" roditelji po crkvi.

nego, ima li tvoj mali brat pesnicu, pa da takvog svestenika.... tvoji roditelji su se "primili" na modne detalje. ogrlica ili mindjuse od svestenika u modi medj komunistima

Draga Vera,
naravno da je sveštenik došao zato što su ga oni zvali. I jeste maltretiranje odlazak na bilo koje mesto na kome se ovaj narod ubija u stampedu, svejedno da li je to autobus, supermarket, crkva, banka ili pošta. Taj sveštenik dolazi malo više od te dve godine, i do sada je sve bilo u redu. A onda je odjednom počeo, verovatno u skladu sa crkvenom politikom.
Ne pada mi na pamet da se pravdam hoće li on dolaziti više ili neće, samo ću najtoplije preporučiti odličan poslednji tekst Tibora Jona na ovom blogu, naročito onaj deo koji se upravo bavi time šta bi crkva trebalo da radi, a čime se u stvari bavi...
A to na šta su se moji roditelji primili ne možeš da znaš, pa te molim da ne komentarišeš na ovaj način.
Pozdrav
Alava Alava 11:55 15.03.2009

Re: Eto...

Ljudi bre dokle cete da se pravite blesavi ?
Naravno da je dozvoljeno, sta se ovde pravimo mutavi.
Kriminalci i ubice nam sede po kaficima i drzavnim sluzbama a mi ovde filozofiramo.
Ponekad se neko nebitan negde kazni i to blago da bi se sacuvala imitacija drzave i narod obmanuo da nastavi da zivotari i radi u korist svojih parazita.
Pa ni Hitler nije dosao na vlast tako sto je u predizbornoj kampanji ili u zakonu stavio da ce pobiti sve Jevreje i Rome na koje naidje.
Naravno da nikad nigde nece zvanicno pisati takva glupost.
Zbog toga sa ovakvom svescu gradjana i stavovima vecine, zapravo potpuno je svejedno da li ce zakon biti donesen ili ne. Jer i da bude donesen dozivece sudbinu zakona o zabrani pusenja na javnim mestima koji se sveo na obavezu drzanja znaka u firmama.

Upravo tako, nije dozvoljeno prebijanje na ulici, ali kad god se desi, uvek je to bila neka grupa skinhedsa, ili neka druga. A ko čini tu grupu? Ljudi sa imenom i prezimenom ili je to grupa neke bestelesne mase? I uglavnom niko zbog toga ne odgovara.
tigrks tigrks 14:59 15.03.2009

Re: Eto...

Tačnije, pitala me je da li to znači da, ukoliko zakon bude usvojen, da će biti organizovane gej parade.
Rekla sam da to ne znači to.

Ha, ha, ha, ...
Naravno da ne znači. Samo će svako ko ih popreko pogleda kad paradu organizuju, a hoće, biti odgovoran pred zakonom, jer narušava njihova prava i vrši diskriminaciju.
Nije lepo lagati , pogotovu ne sopstvene roditelje.
Unfuckable Unfuckable 22:46 14.03.2009

Nikola malo

svedeno gleda na stvari, ali sreća pa ima Drageca koji mu sve to lepo pojasni.
Konkretno :

Ko god napada crkvu taj brani pedere


Vrlo zanimljivo postavljeno, naročito ako pogledam moj slučaj (mali) :
Naime - kao što me nerviraju agresivni i histerični crkvenjaci, tako me isto živciraju i agresivni i histerični pederi ili njihovi dobronamerni, ali opet - agresivni i po potrebi, histerični - zastupnici.
Dakle, da ne dužim - evo ja ponekad napadam Amfilohija Radovića + još par pedofila iz iste ekipe - mada oni nisu Crkva, naravno
- ali to ne znači da automatski branim pedere, pošto ionako vidim da je to sada segamegamoderno, pa ne bih da se guram u redu
Lektorka Lektorka 22:52 14.03.2009

Re: Nikola malo

- ali to ne znači da automatski branim pedere, pošto ionako vidim da je to sada segamegamoderno, pa ne bih da se guram u redu

pa ne moraš da ih braniš, dovoljno je da ih ostaviš na miru, i pustiš, kako kažeš, njihove zastupnike da odrade stvar sa zakonima i javnim redom i mirom.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:52 14.03.2009

Re: Nikola malo

Unfuckable
svedeno gleda na stvari, ali sreća pa ima Drageca koji mu sve to lepo pojasni.
Konkretno :

Ko god napada crkvu taj brani pedere


Vrlo zanimljivo postavljeno, naročito ako pogledam moj slučaj (mali) :
Naime - kao što me nerviraju agresivni i histerični crkvenjaci, tako me isto živciraju i agresivni i histerični pederi ili njihovi dobronamerni, ali opet - agresivni i po potrebi, histerični - zastupnici.
Dakle, da ne dužim - evo ja ponekad napadam Amfilohija Radovića + još par pedofila iz iste ekipe - mada oni nisu Crkva, naravno
- ali to ne znači da automatski branim pedere, pošto ionako vidim da je to sada segamegamoderno, pa ne bih da se guram u redu

Eto..tako to funkcioniše...Veliki broj ljudi to vidi kao Nikola...i ta redukcija je gadna stvar..
A braniti...ne treba braniti nikoga posebno..Treba omogućiti ravnopravnost..
alpeot alpeot 22:57 14.03.2009

Re: Nikola malo

Drago Kovacevic

A braniti...ne treba braniti nikoga posebno..Treba omogućiti ravnopravnost..


Treba braniti one koji su ugrozeni, to je valjda jasno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:58 14.03.2009

Re: Nikola malo

- ali to ne znači da automatski branim pedere

može neki drugi izraz za homoseksualce?

i naravno, da ih ostaviš na miru i verbalno.

i nemoj da ih braniš, majketi...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:00 14.03.2009

Re: Nikola malo

alpeot
Drago Kovacevic

A braniti...ne treba braniti nikoga posebno..Treba omogućiti ravnopravnost..


Treba braniti one koji su ugrozeni, to je valjda jasno.

Slažem se....i dodajem..treba braniti principe..
Unfuckable Unfuckable 23:10 14.03.2009

Re: Nikola malo

.treba braniti principe

upravo.
Svako treba da ima pravo da javno kaže šta misli i zastupa.
Zato sam i bio protiv zabrane skupa onih nesretnika onomad na Platou (neonacoši ili tako nešto).
Takođe sam i protiv zabrane gej parade ili protiv zabrane verskih procesija.
Takođe, ne vidim zašto bi pop bio veći čovek od bilo kog pedera ili peder veći čovek od bilo kog neonacoša, pa sad - jednog ne sme niko da bije, a nekog drugog - udri.
Neka ljudi vide pa neka odaberu, uopšte nemam problem s tim.

ps : apropos "peder" :
da te ne imenujem, jer se sećam da imaš problemose s nadimcima - poglej Kvirijin avatar, šta tamo piše ?
Aj mi se skini s grbače mnogo si agresivna i netolerantna
Imam pravo da taj deo populacije zovem pederima i - tačka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:15 15.03.2009

Re: Nikola malo

Zato sam i bio protiv zabrane skupa onih nesretnika onomad na Platou (neonacoši ili tako nešto).
Takođe sam i protiv zabrane gej parade ili protiv zabrane verskih procesija.
Takođe, ne vidim zašto bi pop bio veći čovek od bilo kog pedera ili peder veći čovek od bilo kog neonacoša, pa sad - jednog ne sme niko da bije, a nekog drugog - udri.
Neka ljudi vide pa neka odaberu, uopšte nemam problem s tim.


Jel si ti nekad cuo da je neko tukao Obrazovce i drugare im? I sta znaci ovo stavljanje u istu ravan pripadnika gay zajednice i neonacija? Cak i srbijanski zakon zabranjuje javno raspirivanje mrznje, sto je dovoljan razlog da se neki skup zabrani. Pomenuti 'nesretnici' ako ne predju na batine upravo raspiruju mrznju. Cudim se kako ti nje poznata do sada vec izlizana ali i dalje tacna fraza, da granice necije slobode prestaju onog momenta kad taj neko svoju slobodu koristi da bi ugrozio slobodu nekog drugoga.

Apropos 'pedera': queeria moze da koristi taj naziv prvo jer je deo gay community i drugo jer je kod njega to ironicno, a ti si u malo drugacijoj situaciji. To je isto kao kad neki Britanac pakistanskog porekla za sebe kaze da je Paki sto je podrugljiv termin kad ga izgovori neki beli Britanac. A tebi pretpostavljam niko na blogu nece zabraniti da nekoga zoves pederom, neki ljudi vole i Albance da zovu Schiptarima, ali to ne govori mnogo o samim Albancima koliko o ovima koji sebi daju za pravo da ih tako zovu.
Unfuckable Unfuckable 00:32 15.03.2009

Re: Nikola malo

I sta znaci ovo stavljanje u istu ravan pripadnika gay zajednice i neonacija?

Ljudi su, i jedni i drugi.
Ili - nisu ?
Ako se na svom skupu deru "Ua pederi, ua Unfuckable, ua ________"(dopiši) i mašu onim svojim ručicama - koliko to pogađa ljude, zaista ? Ako je to govor mržnje, ok - zakon, pa po zakonu.
Ali šta ćemo sa tvrdnjom da
a crkvu treba ozbiljno napadati.
takva nazadna ustanova ni ne zaslužuje bolje.

...hoću da kažem....zamisli ovakvu rečenicu :
"a pedere iz Kvirije treba ozbiljno napadati, takva nazadna (ustanova, organizacija) ni ne zaslužuje bolje "
hm ?

Kvirije su malo više ljudi od mene - izgleda.
Mogu da koriste jednu reč više - po tebi, ne znam samo zašto i kako si došao do tog zaključka ?
avemarija avemarija 00:38 15.03.2009

Re: Nikola malo

ali to ne znači da automatski branim pedere, pošto ionako vidim da je to sada segamegamoderno, pa ne bih da se guram u redu


Jeste SADA postalo moderno, al ima i onih koji su sa ljudima druge orjentacije ,bili prijatelji -jos od malena.
Branili ih dok su ih drugi maltretirali,ugnjetavali,ismevali ,fizicki ih ugrozavali....

Ne mislim da ta segamegamoda moze doneti ,sada,toliko loseg ,po njih.
Moze da nervira ,al treba da se zna da ni svaki navijacki pubertetlija ne moze(al uvek i samo u grupi) da urla -smrt pederima , itd.
Sve se nosi iz sopstvene kuce ,dakle i navika da pljunes ,olesis,izmlatis nekog ko nije npr ko tvoja(ne mislim Anfaki ,nedajboze na tebe) ekipa iz kraja.

Homofobicari zagrizeni ,imaju neki problem u glavi, a to sto su gej toliko agresivniji nego ranije, to meni govori da je tacna ona -da zlostavljani pocinju da budu zlostavljaci- pa ljudima dozlogrdilo da ih ,ali konstantno,zlostavljaju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:55 15.03.2009

Re: Nikola malo

...hoću da kažem....zamisli ovakvu rečenicu :
"a pedere iz Kvirije treba ozbiljno napadati, takva nazadna (ustanova, organizacija) ni ne zaslužuje bolje "
hm ?


Ova parafraza je teoretska a 'Ubi pedera' ili 'Noz, zica, Srebrenica' su vrlo regularne i realisticne pojave, tako da kad se govori o slobodi pojedinaca i grupa u Srbiji najbolje se koristiti postojecim primerima. Jos nisam cuo 'Ubi Amflohija' a gore citirana recenica koja izrazava neciji stav da crkvu treba kritikovati a ne da je treba ubiti spada valjda u ekstremnije izjave ove vrste.

Kvirije su malo više ljudi od mene - izgleda.
Mogu da koriste jednu reč više - po tebi, ne znam samo zašto i kako si došao do tog zaključka ?


Nisu queerie vise ljudi od tebe ali postoji razlika ko, kako i sta kaze. Ako tebe neki Francuz u razgovoru sve vreme oslovljava sa glupi Balkanac, nije sigurno, ali pretpostavljam da ces se uvrediti. Sa druge strane, ti sebe samoironicno mozes tako da nazivas bez da nekoga drugog time povredis. Znaci reci imaju razlicita znacenja u zavisnosti od konteksta i sagovornika i nemaju veze sa tim ko je vise covek od nekog drugog. Rec 'peder' inace sama po sebi je ranije imala neutralno znacenje, dosla nam je iz persijskog (pedar) na kom znaci otac (odatle slicnost sa nemackim Vater, italijanskim padre i engl father) ali je vremenom dobila podrugljivo znacenje za gay muskarce.
Unfuckable Unfuckable 00:58 15.03.2009

Re: Nikola malo

Homofobicari zagrizeni ,imaju neki problem u glavi, a to sto su gej toliko agresivniji nego ranije, to meni govori da je tacna ona -da zlostavljani pocinju da budu zlostavljaci- pa ljudima dozlogrdilo da ih ,ali konstantno,zlostavljaju.

u pravu si...klatno
Ja sam za slobodnu mušku ljubav, kao što rekoh odavno.
(slušam upravo I album Kazališta...priceless)
pozdrav tebi avemarija
Btw - moja ekipa iz Kraja je bila šarolika...ali baš - šarolika.
Zato je i bila tako dobra
avemarija avemarija 01:11 15.03.2009

Re: Nikola malo

moja ekipa iz Kraja je bila šarolika...ali baš


Cek cek -mislis iz naseg Kraja ?

Majusni trol- da li mi verujes da ,upravo sad slusam Prljavce i Ma kog me boga za tebe pitaju ???
Unfuckable Unfuckable 01:14 15.03.2009

Re: Nikola malo

da ..iz našeg Kraja
šarenonaradost

ps : samo napred, ja prešao na Boa, I
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:26 15.03.2009

Re: Nikola malo

Homofobicari zagrizeni ,imaju neki problem u glavi, a to sto su gej toliko agresivniji nego ranije, to meni govori da je tacna ona -da zlostavljani pocinju da budu zlostavljaci- pa ljudima dozlogrdilo da ih ,ali konstantno,zlostavljaju.


mislim da to samo tako izgleda.
svaku promenu u svetu je započela je mala grupa.
od borbe za prava žena.
do prava glasa.
prava crnaca.
prava zaposlenih.
prava invalida.
prava osoba sa posebnim potrebama etc.

nekako nikako da stignu na red i prava
homoseksualaca.

ali je ta borba počela davno, davno.
ne kod nas, naravski.
pa to sada zvuči kao da je juče.
svetska lekarska organizacija dala je svoje mišljenje pre 20 godina da homoseksualnost
nije bolest.
naše lekarsko društvo prošle godine.
otprilike toliko kasnimo.
za 20 godina će valjda i to biti ok.

uprkos izborenim pravima, diskriminacija svih tih grupa i dalje postoji
i u zemljama koje su ispred nas svetlosnim godinama daleko.
ali se od borbe za prava nastavlja. i nikad neće prestati.

eto, raspisah se a krečim.
ustajem zorom.
laku noć svima
Vera Johnson Vera Johnson 01:56 15.03.2009

Re: Nikola malo

Unfuckable
.treba braniti principeupravo.Svako treba da ima pravo da javno kaže šta misli i zastupa. Zato sam i bio protiv zabrane skupa onih nesretnika onomad na Platou (neonacoši ili tako nešto).Takođe sam i protiv zabrane gej parade ili protiv zabrane verskih procesija.Takođe, ne vidim zašto bi pop bio veći čovek od bilo kog pedera ili peder veći čovek od bilo kog neonacoša, pa sad - jednog ne sme niko da bije, a nekog drugog - udri.Neka ljudi vide pa neka odaberu, uopšte nemam problem s tim.ps : apropos "peder" :da te ne imenujem, jer se sećam da imaš problemose s nadimcima - poglej Kvirijin avatar, šta tamo piše ?Aj mi se skini s grbače mnogo si agresivna i netolerantnaImam pravo da taj deo populacije zovem pederima i - tačka.


mogla bih da potposem, ali necu. vojvodjanska narodna: ta zovi me i loncem, al' me nemoj razbiti....
trilogy trilogy 03:19 15.03.2009

Re: Nikola malo

Nisu queerie vise ljudi od tebe ali postoji razlika ko, kako i sta kaze. Ako tebe neki Francuz u razgovoru sve vreme oslovljava sa glupi Balkanac, nije sigurno, ali pretpostavljam da ces se uvrediti. Sa druge strane, ti sebe samoironicno mozes tako da nazivas bez da nekoga drugog time povredis.


Ja sam sve do ovog Unfovog komentara i mislio da ne treba koristiti izraze "peder" ili "Siptar", jednostavno, ako nekome to toliko smeta, ok necemo, nije zivot ili smrt. Ali kako on rece, ispade stvarno da oni imaju pravo vece za jednu rijec, sto nekako spada u domen diskriminacije, a protiv cega se oni, a i ja, u nacelu bore.
Primjer sa Francuzom koji nekoga oslovljava sa "glupi Balkanac" nije mi bas najjasniji, Mislim da uvreda jeste u rijeci "glupi" a ne Balkanac. Nema pretjerane razlike ako nekoga u razgovoru oslovljavate sa "glupi homoseksualac" i "glupi peder". S druge strane, i sam pojam "Balkanac" u odredjenim zemljama ima negativnu konotaciju, ali se ne dize neka posebna frka ako to neko izgovori. Sustinski, cini mi se da ovi pojmovi mogu, u zavisnosti od situacije, da budu u domenu kulture ili nekulture, ali da je pretjerano zakonski regulisati koriscenje takvih izraza. nesto sto je podnosljivo u jednoj situaciji, bilo bi izuzetno nekulturno (ali ne treba da bude kaznjivo) u drugoj. Primjer : Dejo Savicevic istrese sadrzaj nosnih supljina na sred terena koji gleda 100 000 ljudi i snima 32 kamere, to je podnosljivo, ok, niko ne pravi neku frku oko toga. Kad bi, recimo, Voja Kostunica to uradio na mitingu, to bi bilo neprimjereno, ali ne i kaznjivo. .
A protiv sam bilo kakvog Zakona o diskriminaciji (ili protiv diskriminacije, tacnije) iz prostog razloga sto unosi diskriminaciju u drustvo. Zasto bi se strozije kaznjavali oni koji pretuku nekoga zato sto je homoseksualac, nego oni koji istuku nekoga samo zato sto navija za neki fudbalski klub, sto je iz odredjenog dijela grada, sto ima ljepsu djevojku od ostalih itd. Ne razumijem koje se to vece dobro stiti, pa je kazna veca. Isto se odnosi i na slucaj otpustanja sa posla i slicno. Postoji milion nacina za diskriminaciju, a izdvajanje samo nekih je diskriminacija sama po sebi.
aquariusoptimist aquariusoptimist 04:32 15.03.2009

Re: Nikola malo


Avemaria

Jeste SADA postalo moderno, al ima i onih koji su sa ljudima druge orjentacije ,bili prijatelji -jos od malena.


Ima nas koje su roditelji od malena vaspitali da :

1. se prema svima odnosimo sa postovanjem
2. da ne guramo nos u tudja posla
3. da ne sudimo bilo kome dok nismo u njegovoj kozi
4. da nikad ne upotrebljavamo silu
5. ako nesto ne razumemo ili ne znamo to ne mozemo da koristimo kao izgovor ( vec pravac biblioteka, tad nije imao gugl)
6. da se od 1-5 odnosi i na homoseksualce
Unfuckable Unfuckable 04:34 15.03.2009

Re: Nikola malo

da se od 1-5 odnosi i na homoseksualce

a..
je l' bilo Cigana oko vas, izvin'te što pitam ?
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:14 15.03.2009

Re: Nikola malo

Unfuckable
da se od 1-5 odnosi i na homoseksualcea..je l' bilo Cigana oko vas, izvin'te što pitam ?


Evo da ti podvucem.
Unfuckable Unfuckable 05:37 15.03.2009

Re: Nikola malo

pa nisi ih spomenuo, cenim - više ih je nego pedera u Republici, a vidim - ignor ?
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:46 15.03.2009

Re: Nikola malo

Unfuckable
pa nisi ih spomenuo, cenim - više ih je nego pedera u Republici, a vidim - ignor ?


Ne znam koliko kojih ima, ako ti znas, molim te reci mi,
ali znam da je tema ovog bloga o ******** a ne o Ciganima.

A znam i da je izmeninekognepoznatograzloga tebi dozvoljeno da koristis podvuceni izraz a ja , za upotrebu istog, dobijam poruke upozorenja od moderatora.
Unfuckable Unfuckable 05:52 15.03.2009

Re: Nikola malo

pa evo rođo,
moja procena je da ima više Cigana nego pedera u našoj lepoj zemlji, ako je već došao momenT prebrojavanja
Može i potpis na to :
Unfuckable
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:54 15.03.2009

Re: Nikola malo

Unfuckable
pa evo rođo, moja procena je da ima više Cigana nego pedera u našoj lepoj zemlji, ako je već došao momenT prebrojavanjaMože i potpis na to : Unfuckable


Dobro.
Unfuckable Unfuckable 05:57 15.03.2009

Re: Nikola malo

dobro ?
nije dobro.
zabole te za to
uopšte te to ne zanima
u tome je poenta
aquariusoptimist aquariusoptimist 06:02 15.03.2009

Re: Nikola malo

Unfuckable
dobro ?nije dobro.zabole te za touopšte te to ne zanimau tome je poenta


http://blog.b92.net/text/6025/Krizni%20%C5%A1tab%20za%20put%20u%20Evropu%20.../#komentari

aquariusoptimist

Mirko #Link Replika: 0U mom razredu u osnovnoj skoli bio je jedan decak, ciga iz doma za nezbrinutu decu. Mi ga nikada nismo maltretirali ni na koji nacin, ali nismo ga ni prihvatili u nase drustvo, potpuno smo ga ignorisali , kao da je bio nevidljiv. Verujem da je i sam bio srecan da ga ne primecujemo, valjda srecan sto kao ostali njegovi drugovi-cigani ne trpi razna decija izivljavanja.
Zavrsio je osmi razred zajedno sa nama.
Niko o njemu vise nista nije cuo.
Kad se danas setim Mirka i naseg odnosa prema njemu, meni je istinski muka u stomaku. Sramota me je.
avemarija avemarija 08:55 15.03.2009

Re: Nikola malo

aquariusoptimist

Sad ti odma' dajem 5 / A
avemarija avemarija 09:04 15.03.2009

Re: Nikola malo

Kad se danas setim Mirka i naseg odnosa prema njemu, meni je istinski muka u stomaku. Sramota me je.


Znam.Razumem. Svidja mi se kako razmisljas,cisto da znas.Aquariusoptimist , ako si Vodolija onda mi je sve jasno- Ti bi da zastitis i nahranis sve na svetu. I znane i neznane.
aquariusoptimist aquariusoptimist 10:58 15.03.2009

Re: Nikola malo

avemarija
Kad se danas setim Mirka i naseg odnosa prema njemu, meni je istinski muka u stomaku. Sramota me je.Znam.Razumem. Svidja mi se kako razmisljas,cisto da znas.Aquariusoptimist , ako si Vodolija onda mi je sve jasno- Ti bi da zastitis i nahranis sve na svetu. I znane i neznane.


Hvala, lepo od tebe.
Zaista jesam vodolija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:43 15.03.2009

Re: Nikola malo

moja procena je da ima više Cigana nego pedera u našoj lepoj zemlji, ako je već došao momenT prebrojavanja


Izvinjavam se sto se ubacujem, ali moram primetiti da momenta preborjavanja nije 'dosao' nego si ga ti zapoceo. Al dobro, to odrazava samo Weltanschaaung 'finog' i 'urbanog' Balkanoida. Romi u Srbiji. Odlicna tema, super si se setio, ali ti bar imas svoj blog pa lepo otvori tamo raspravu. Mogu i ja sad ovde da kukam zasto se ne govori o pravima adventista al nema smisla kad to nije tema bloga. Sve teme trebaju da se otvaraju al ne treba ugrozenost jedne zajednice da sluzi kao opravdanje za napad na konacno otvorenu drustvenu diskusiju o pravima gayeva u Srbiji. Ovo sad se cini da je braniti gay osobe moderno i sveprisutno kako neko rece, ali to samo zbog toga sto se sad cuju tri glasa u javnosti a ranije je bila nema tisina ili galama protiv njih.
011-495 011-495 14:05 15.03.2009

Re: Nikola malo

U vezi Roma tj. Cigana,
Drugacije nece ni bito dok god drzava bude dopustala segregaciju. Na B.Brdu postoji osnovna skola Miloje Pavlovic koja je za decu ometenu u razvoju (slaboumnu,autisticnu i sl. ako neko nije razumeo). U tojh skoli je uvek bio jednak broj takve dece i romske dece. Posto su neki od njih bili iz mog kraja (B.Brdo) mi smo ih uvek pitali zasto idu u tu skolu a ne u 3-4 druge koje su okolo. Odgovor je uvek bio isti "zbog novca", tj. u toj skoli je sve besplatno. Na pitanje kako mogu da budu upisani ako nisu "zaostali", odgovor je bio da "skoli je svejedno da li cigani upisuju decu koja su normalna ili nisu". Da li ovo svesti na direktora skole ili razumeti da je drzavi lakse da Rome strpaju u geto?
Pravi nacin bi bio zabraniti Romima da upisuju decu u ovakve skole i omoguciti im skolovanje ako nemaju sredstva, ali u "normalnim" skolama.
Unfuckable Unfuckable 14:25 15.03.2009

Re: Nikola malo

Odlicna tema, super si se setio, ali ti bar imas svoj blog pa lepo otvori tamo raspravu.

helou, izvini, oprosti, sorry ali ...stativa. Super stativa, da dodam :
nije li priča o Zakonu protiv diskriminacije ?
...ili ti pod diskriminisanim grupacijama podrazumevaš samo homoseksualce ?
Mislim da ovaj tvoj komentar sasvim dovoljno govori o tvom (pristrasnom i jednostranom) pogledu na taj problem
tigrks tigrks 15:03 15.03.2009

Re: Nikola malo

Naime - kao što me nerviraju agresivni i histerični crkvenjaci, tako me isto živciraju i agresivni i histerični pederi ili njihovi dobronamerni, ali opet - agresivni i po potrebi, histerični - zastupnici.

Definitivno!
Stvarno se ne bih mogao opredeliti ko me od njih više nervira.
ervetor ervetor 16:51 15.03.2009

Re: Nikola malo

Branili ih dok su ih drugi maltretirali,ugnjetavali,ismevali ,fizicki ih ugrozavali..


Da, secam se kada sam bio klinac, pa cak i u srednjoj skoli, odlazilo se da se tuku prederi koji su se navodno okupljali u nekom obliznjem parku.
Ja u tome nisam ucestvovao,ali veliki broj mojih tadasnjih "drugova" jeste.
Ja sam jednostavno osecao da ja to ne treba da radim, da to nije u redu, ali velika vecina odeljenja je smatrala to za normalnu stvar. kasnije u toku zivota, shvatio sam ljudsku prirodu. Nema to veze sa pederima, vec to ima veze sa potrebom coveka da maltretira nemocne ma ko oni bili. Daj coveku moc i videces ko je on zapravo.
i pitanje je ko su zapravo bili svi ti ljudi koji su dobijali batine, da li su uopste i bili pederi sasvim je svejedno jer je vazno u principu izmisliti neki razlog da se prebijaju ljudi.
Pa eto, zamislimo situaciju da istrebimo sve pedere i cigane. Da li bi posle toga navjaci na utakmicama bili produhovljeni, da li bi momci iz nacionalnog stroja, obraza i slicno prestali da imaju potrebu da nekog udare ?
Ili bi mozda iznikla neka nova grupacija ljudi zrela da dobije dobre batine.
Recimo, stariji od 50 godina, jer su ionako neproduktivni i samo kostaju srpsku drzavu i srpski rod ?
Da bi se ovo resilo nije dovoljan zakon, vec je potrebno 10 do 20 godina kampanje, obrazovanja i medijske obrade stanovnistva. A za to je opet potrebna kriticna masa dovoljno zrelog rukovodstva i kulturne elite...
Tek nakon toga, obrazovano stanovnistvo ce voditi racuna da se zakoni primenjuju.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:31 15.03.2009

Re: Nikola malo

nije li priča o Zakonu protiv diskriminacije ?


Zaboravio da citas oder was? Ovaj post iliti polu-dijalog izmedju Drageca i buraza mu je eksplicitno o gayevima posto je crkva to stavila u prvi plan javnosti, sto, kao sto sam vec rekao, ne znaci da se o diskriminaciji drugih grupa ne treba pricati. I dalje imas priliku da budes jedan od retkih koji ce u b92 blogosferi dici glas u odbranu neke od tih grupa. Srbija je to ne boj se, imas primera na svakom cosku pa samo zagrabi.

Ja mislio ljudi kad komentarisu onda bar procitaju glavni text ali evo prevario sam se. Inace, sportovi sa stativama su daleko od liste mojih omiljenih sportova.
011-495 011-495 23:05 14.03.2009

Fudbaleri

U engleskoj ligi je mnoogooo vise homoseksualaca nego sto bi Vas brat mogao i da pomisli a kamoli da prihvati ali mu nemojte reci, da ne prestane zbog toga da gleda dobar fudbal.
Po temi mislim da je sve ovo velika bruka i za vladu i za crkvu. Izgleda da kod nas svaki nesporazum,neslaganje,sukob mora da prodje kroz novine. Kao da ce to nekome omoguciti bolju poziciju u sukobu.
fireworks fireworks 10:08 16.03.2009

Re: Fudbaleri

Inače je u Engleskoj mnogo više homoseksualaca nego drugde, što je proizvod njihovog tradicionalnog obrazovnog sistema gde su dečaci odvajani od devojčica tokom čitavog školovanja. Ima o tome ponešto npr. u "Slobodnoj deci Samerhila".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:41 16.03.2009

Re: Fudbaleri

fireworks
Inače je u Engleskoj mnogo više homoseksualaca nego drugde, što je proizvod njihovog tradicionalnog obrazovnog sistema gde su dečaci odvajani od devojčica tokom čitavog školovanja. Ima o tome ponešto npr. u "Slobodnoj deci Samerhila".

Ma ne..Homoseksualnost nema veze sa vaspitanjem...
fireworks fireworks 14:50 16.03.2009

Re: Fudbaleri

Drago Kovacevic

Ma ne..Homoseksualnost nema veze sa vaspitanjem...

Не са васпитањем (читај пажљиво), већ са ОДВАЈАЊЕМ. Нил је претпоставио да непостојање одговарајућих друштвених контаката између деце истог и супротног пола доводи до повећане вероватноће за стварањем хомосексуалности.
niccolo niccolo 23:10 14.03.2009

Бар је био у праву...

...за Ливерпул...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 14.03.2009

Re: Бар је био у праву...

niccolo
...за Ливерпул...

Tu je nepogrešiv...
niccolo niccolo 23:17 14.03.2009

Re: Бар је био у праву...

Drago Kovacevic
niccolo
...за Ливерпул...

Tu je nepogrešiv...

То је битно...мислим, кинта је кинта...
AlexDunja AlexDunja 23:20 14.03.2009

Re: Бар је био у праву...

Tu je nepogrešiv...

:)))
nemas ih ni ti sto:)))
sjajan ti je brat...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:25 14.03.2009

Re: Бар је био у праву...

AlexDunja
Tu je nepogrešiv...

:)))
nemas ih ni ti sto:)))
sjajan ti je brat...

Nemam..
pozz
miloradkakmar miloradkakmar 23:26 14.03.2009

Брат у праву

Драго , барт ти је Никола у праву.

Је л' Ливерпул разбио Манчестер!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:34 14.03.2009

Re: Брат у праву

Је л' Ливерпул разбио Манчестер!?

Ubedljivo.....šalio se sa njima...
adam weisphaut adam weisphaut 23:29 14.03.2009

Kad gugla

A crkva je protiv toga zakona što ne želi pederske brakove i ne želi da oni usvajaju decu

svašta čovek može da nađe:

Члан 62.

Свако има право да слободно одлучи о закључењу и раскидању брака.

Брак се закључује на основу слободно датог пристанка мушкарца и жене пред државним органом.

Закључење, трајање и раскид брака почивају на равноправности мушкарца и жене.

Брак и односи у браку и породици уређују се законом.

Ванбрачна заједница се изједначава са браком, у складу са законом.


Da li je moguće da "ustavnopravni eksperti" iz SPC nisu ni čitali Ustav koji su onomad podržali, da li je moguće da ustavotvorac Toma Nikolić ne zna šta piše u ustavu koji je sam tvorio?
Prevedeno na srpski, lažu kao psi.
niccolo niccolo 23:37 14.03.2009

Re: Kad gugla

Ма да, та прича је сасвим безвезе, по Уставу није могућ брак између особа истог пола, да би се то променило мора да се мења устав. Ако се не варам, та одредба је у делу о људским правима, што значи да је потребан и референдум да би се променило...У сваком случају, ниједан закон то не може да промени
adam weisphaut adam weisphaut 23:45 14.03.2009

Re: Kad gugla

У сваком случају, ниједан закон то не може да промени

Drugim rečima, danima nam popovi i njihovi fanovi prodaju bele kao bubrege.
niccolo niccolo 23:49 14.03.2009

Re: Kad gugla

Као што ја волим да кажем, ништа није као што изгледа...само треба схватити која је игра у питању (или тамо заиста нема ниједан солидан правник да види да то тако не може...)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:54 14.03.2009

Re: Kad gugla

niccolo
Као што ја волим да кажем, ништа није као што изгледа...само треба схватити која је игра у питању (или тамо заиста нема ниједан солидан правник да види да то тако не може...)

Ma cilj je bio pokazati moć i napraviti zakon jalovim aktom.
Postigli su to da ga povuku......političari ( svi osim Ljajića) horski pričali kako hoće sa njima koncenzus..
A postoji još opasnost od amandmana....i od obesmišljavanja zakona...videćemo kako će to ići..
avemarija avemarija 02:23 15.03.2009

Re: Kad gugla

Брак се закључује на основу слободно датог пристанка мушкарца и жене пред државним органом.


Au ,sto bih se ja udala jos dva-tri puta, naravno na osnovu slobodne volje, al ne znam da kuvam,peglam,slusam,
cutim , aminujem .... jao ,bre, nikad se ja vise necu udati...
Vera Johnson Vera Johnson 02:27 15.03.2009

Re: Kad gugla

adam weisphaut
A crkva je protiv toga zakona što ne želi pederske brakove i ne želi da oni usvajaju decusvašta čovek može кладу са законом.Da li je moguće da "ustavnopravni eksperti" iz SPC nisu ni čitali Ustav koji su onomad podržali, da li je moguće da ustavotvorac Toma Nikolić ne zna šta piše u ustavu koji je sam tvorio? Prevedeno na srpski, lažu kao psi.


u Skladu adame, u skladu

a, sto bi oni citali? profesori nista ne znaju, zakon ulice vlada, svi koji citaju su pederi, a ni profesori nisu sto su nekad bili...
adam weisphaut adam weisphaut 17:36 15.03.2009

Re: Kad gugla


a, sto bi oni citali?

Pa verovatno da je poželjno da su upoznati s materijom na koju imaju primedbe, gospodža Vera?
Šta vam je milije da su neznalice ili lažovi ?
alpeot alpeot 23:51 14.03.2009

Nezadovoljni...

B92 Info Vesti Politika

Crkve i dalje nezadovoljne
14. mart 2009. | 20:50 | Izvor: B92
Beograd -- Tradicionalne crkve kritikuju izmenjen tekst antidiskriminacionog zakona, navodeći da je Vlada Srbije samo delimično poboljšala predlog.

I posle izmena predloga zakona o zabrani diskriminacije, tradicionalne crkve i verske zajednice ponovo nisu zadovoljne. U zajedničkom saopštenju crkava, koje je potpisao episkop bački Iriniej, navodi se stav da je Vlada Srbije samo delimično poboljšala predlog tog zakona.

Kritikujući novi tekst, koji prema tumačenju crkava ozbiljno odstupa od međunarodnih standarda i vodio bi teškim konfliktima u društvu, predlaže se nova izmena.

Novi predlog za izmenu novog predloga zakona o zabrani diskriminacije na svojim sajtovima objavile su Srpska pravoslavna crkva, Katolička nadbiskupija beogradska i Islamska zajednica Srbije.

Siroti mali hrcki...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:55 14.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Novi predlog za izmenu novog predloga zakona o zabrani diskriminacije na svojim sajtovima objavile su Srpska pravoslavna crkva, Katolička nadbiskupija beogradska i Islamska zajednica Srbije.

prvo nisu pročitali, nisu bili obavešteni a onda...
kad se ti zaukaju... sve pršti...
očas zakon, expesno. nema šta.

p.s. izvni što sam se nadovezala.
viš da zameraju:)))

p.p.s. zar ne fale ovi četvrti, beše jevrejska zajednica.
možda nemaju sajt...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana