Svađa oko Zakona...

Drago Kovacevic RSS / 14.03.2009. u 22:11

Sa burazerom Nidžom sam imao danas svađu oko antidiskriminacionoga zakona. Šetamo mi tako Kalemegdanom, dan lep, sunčan i onako ugodno svež. Pričamo o svačemu, a on me "pali" da odigram na Liverpul protiv Mančestera..Kaže, igraj to, tu ti je dvojka kao vrata..Eh, opirem se ja...pa nije Mančester Hajduk sa Liona. Oba navijamo za Liverpul još od dečačkih dana, nemam pojma zašto. Valjda što ima crvene dresove, ili što je to ekipa iz grada grad gde su nastali "Bitlsi", ili zato što ga je Zvezda jednom "razvalila" na Enfildu, ko će znati..

- Ma neću, beži...kaže ja...

- Dobro, kad nećeš..ali grešiš, Liverpul je surova ekipa i voli mlatiti jake. Nego šta ja tebi pričam i preporučujem prave stvari kad ti redovno tvrdoglavo praviš loš izbor.

- Kakav loš izbor...pitam

- E, kao da ja ne čitam blog na dededesetdvojci..

- Pa kakav sam tamo loš izbor napravio...

- Kakav...pa napadaš našu crkvu a braniš pedere i njihove brakove. Izvini, znam da se razlikujemo u mišljenju ali to me je povredilo..

- Šta te povredilo...

- Povredilo me što diraš našu crkvu..rekao sam ti već..

- Ček, ček, pomenuo si i "pedere"..

- Jesam. Ko god napada crkvu taj brani pedere. A crkva je protiv toga zakona što ne želi pederske brakove i ne želi da oni usvajaju decu. Kuda ide ovaj svet. To nam sve dolazi iz Amerike i Evrope.Srbijom će zavladati sekte. Ne želim to u Srbiji.

- Uhhh, svašta mi napriča. Najpre, zakon ne govori o brakovima, deci ni bilo čemu sličnom. On samo govori o tome da sve ljude bez obzira kakvo je njihovo opredelenje treba jednako tretirati.Političko, versko, seksualno Dakle, on štiti manjine od većine. Mislim da bez toga nikakva pravda nije moguća.Šta tu ima loše.

- Nemoj tako. Naša crkva nas je čuvala iljadu godina, a vidim vi se svi tamo na nju podigli.Pa bolje znaju vladike šta je za naš narod dobro, nego vi što ih grdite i vređate. Došlo mi je bilo da se registrujem na blogu pa da saspem i tebi i onome Miletiću i onim Kvirijama..

- Pa što nisi...Nego, ovo sa brakovima i decom, ko ti je to rekao..

- Pa svi to kažu..

- Ko, "svi"..

- Pa svi, jeboga ti..U kafani, u kladionici, u firmi..

- Jesi ti čitao šta piše u tome zakonu..

- Nisam, ali su čitali drugi ljudi..

- To ne piše, vidiš, to reci tim "drugim ljudima". Ali, šta ima veze ako sutra na osnovu tog zakona budu dozvoljeni istopolni brakovi. Misliš da ti ljudi ne žive danas zajedno. Ako se ta veza ozakoni, šta će se promeniti na gore. Može samo na bolje. Imovinske stvari i drugo će biti regulisano. Napraviće se red...

- Jeboteee..šta ti meni pričaš...Kukuuu, "stvari biti bolje"..crno nam bolje..

- Pa, da...

- Eeee, na šta smo spali..Nego, neće to moći u Srbiji...

- Kako neće...Kako može u drugim državama..

- U kojim državama..

- Pa skoro u svim evropskim..Evo, recimo u Hrvatskoj..

- U Hrvatskoj...pa jebote, odoše i oni u kurac..

- Hahahaha, a nisi to znao..

- Nisam, ali da je Franjo živ to ne bi išlo...ovi drugi su sve pederčine...Sad mi je žao što je Franjo umro..

- Od kada ti ovako braniš crkvu...to mi je malo neobično..

- Od uvek...

- Kad si bio zadnji put u crkvi..

- Nema to veze, ja crkvu gledam kao zaštitnicu našega naroda..

- Kad si bio..pitam te..

- Ne sećam se...negde kad je umro ćaća...

- Eto...i ovde meni pričaš o crkvi koja brani narod...kako ga brani..

- Pa evo, neda pederima da nam brukaju državu..

- Aaaaa..da.....Daj, uozbilji se.Ovo je 21. vek, a ne srednji.Upravo ovako bruka i narod i državu. Ti veruješ vladikama da oni nešto brane.Pre bih rekao da brane vlastite džipove i audije nego narod.Kad si tako homofobičan, kako gledaš na Pahomija i druge iz grupe za koju ti misliš da su bruka, a sveštenici su..

-  Nisam ja homofobičan..ja samo branim našu crkvu i naš identitet..Kažem, crkva brani naš narod.

- Aha....koliko je javnih kuhinja otvorila, koliko staračkih domova, koliko je sirotiša pomogla..A zar i homoseksualci nisu  naš narod...

- Neću više o tome..dosta je....posvađaćemo se skroz...a ja nemam "sto braće"...pomirljivo će Nikola. Nego, hajde da gledamo zajedno utakmicu u nekom od kafića, onako uz pivo...da vidiš kako će Liverpul razbiti Mančester....

Gledali smo zajedno utakmicu i uživali. Surovi Liverpul je zaista razbio Mančester. Uvališe im 4 komada, a mogli su još..Nikola je bio posebno oduševljen Džerardom....

- Svaka mu čast...

- A, ako je peder...i onda...

- Ajde ne zajebavaj....i ne počinji opet. Bolje bi ti bilo da si odigrao singl, sad ovo pivo ne bih morao plaćati ja...

 

 



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:58 14.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Kritikujući novi tekst, koji prema tumačenju crkava ozbiljno odstupa od međunarodnih standarda i vodio bi teškim konfliktima u društvu, predlaže se nova izmena.

Ovo je ključna teza za kontranapd....Sad će ići kampanja...pa lobiranje, pa kako Miletić kaže "bogougodni poslanici"....
Sad će ovo ponavljati....kao papagji..
alpeot alpeot 00:03 15.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Exitus Letalis
prvo nisu pročitali, nisu bili obavešteni a onda...kad se ti zaukaju... sve pršti...očas zakon, expesno. nema šta.p.s. izvni što sam se nadovezala.viš da zameraju:)))p.p.s. zar ne fale ovi četvrti, beše jevrejska zajednica.možda nemaju sajt...


To je samo lobiranje, znas. Zakon tek treba da prodje skupstinsku proceduru, a onda sledi cerecenje radikala I i II, DSS-a, Palme i slicnih mozgica. Zna SPC sta radi, veoma dobro zna sta radi. Vlada ce imati grdnih problema da skupi vecinu za izglasavanje zakona.

Ali dobro, i to je simptom. Simptom raspada.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:04 15.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Sad će ići kampanja...

nema ništa od toga.
reče čiplić da je ovo konačna verzija.
ide u sredu na skupštinu.
amandmane će podneti oni obožavaoci generala (dss & srs)

p.s. al stvarno će biti poslednje krpe ako im opet popuste.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:07 15.03.2009

Re: Nezadovoljni...

p.s. al stvarno će biti poslednje krpe ako im opet popuste.

*novo

Ja se toga bojim....i smatram vrlo mogućim...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:08 15.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Vlada ce imati grdnih problema da skupi vecinu za izglasavanje zakona.

imaće al će da izglasa.
daće ponudu koju neće moći da odbiju.
si čuo da se nova samoposluga zove фамилија?!?!?!
alpeot alpeot 00:12 15.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Exitus Letalis
imaće al će da izglasa.daće ponudu koju neće moći da odbiju.si čuo da se nova samoposluga zove фамилија?!?!?!


Nadam se da ce izglasati zakon, bar u ovom obliku. Svaka dalja intervencija bi totalno obesmislila tekst i originalnu intenciju predlagaca.

Oni marketi u Robnim kucama? Cuo.
libkonz libkonz 00:14 15.03.2009

Re: Nezadovoljni...

Ja se toga bojim....i smatram vrlo mogućim...

Gledaj to sa vedrije strane. Ako zakon ne prođe častim te pivom.
A burazeru još jedna preporuka zbog Liverpula. Još ako je dobar u briškulama, ma car!
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 01:09 15.03.2009

ne znam

sta si ovim tvojim tekstom da nam kazes? kako si ti pametan a brat ti glup??? idi jebote. ja bih rekla za OBA it runs in the family :))))

hajde ja sto sam nepismena....ali bar vi VIP bi trebalo pravilnije da pisete na nasem divnom i prekrasnom srpskom jeziku.

miloradkakmar miloradkakmar 19:00 15.03.2009

Брисање коментара


Домаћине Драго, ко избриса део синоћњих коментара и због чега? Знама да на то право имаш ти и модератор,уколико је било увредиљивог, тролова ... Мислим да није , чак је дошло и до одређеног степена сагласја , а изгбуљен је континуитет у расправи. Могло се то урадити када се расправа заврши !?
Ти уређујеш свој блог, као што Влада уређује нпр. Закон о којем се овде расправља.
dali76 dali76 19:47 15.03.2009

demokratija je misliti drugcije



Ne slazem se I mislim da je skandalozno da crkve ili crkva ovakve stvari rijesava telefonskim pozivom.Zato je postojalo vreme rasprave. Sdruge strane sasvim je legitimno imati stav protiv , kao I stav za gay brakove.
UKaliforniji prosle godine, skupa sa predsednickim izborima, odrzan je referendum na kome su ljudi izglasali “proposition 8 koji govori da je brak izmedju muskarca I zene jedini validan za ovu drzavu.
I ovo je demokratija gospodine Kovacevic?
Jedino ako ne mislite da je Kalifornija zaostala, nazadna americka drzava.
leopold_lady leopold_lady 22:21 15.03.2009

Videla ja da si ti....

"moj čovek" .... I ja volim Liverpul .... ....

Nezahvalno je komentarisati svađu braće ... Jer braća su braća - bez obzira na svađe....

Iskreno,ja sam za taj zakon - zato što se ne radi samo o homoseksualcima,radi se o manjinama,romima,o ljudima koji imaju neku fizičku nesposobnost,kao i o ženama koje su u mnogim stvarima diskriminisane.... Tako da sam (iako nemam ništa protiv homoseksualaca) za taj zakon.....

S druge strane - Boga i veru svoju pravoslavnu,kao i svog Svetog Jovana - poštujem .... Ali,crkvu kao instituciju - ne baš.... Koliko se ja sećam,sam Isus Hrist je pomagao svima kojima je pomoć bila nepohodna i koliko se sećam,postojala je Marija Magdalena.... Nekako mislim da se crkva što se tiče Boga i sveštenstva nekako sama određuje svojim nekim nahođenjem,a ne Svetim pismom.... Možda grešim,ali to je moje mišljenje .....
chole10 chole10 03:23 16.03.2009

Pozdrav Nikoli

Posle dugog ateistickog perioda svi su postali "veliki" vernici, da bi se ponovo oglasili kao vukovi u jagnjecoj kozi!

Zivim u Kanadi (u Torontu) i svakodnevno mi je pred ocima sve to "dobro" vezano za istopolne brakove. Mislio sam da je Srbija jedina zemlja gde se od davnina vodilo racuna ko se za koga ili skim zeni ili udaje. Vi ne mozete ni pojmiti (jer ste tu u Srbiji) koika je razlika izmedju nas i drugih naroda, posebno onih koji dugo zive ovde. Ne mogu to generalizovati ali razlika je ocigledna. Nasi nekada nisu znali za genetiku, ali se u nasim selima (u Sumadiji) znalo da se dvoje koji slave istu slavu ne mogu uzajamno zeniti (udavati), A kamo li . . . Zato smo ovakvi kakvi smo. Kome se ne svidja neka promeni veru.
Moj predlog je da se lokalne samouprave izjasne tim povodom.
Beograd je kosmopolitski grad i usvajanje ovog zakona (posto ce se usvojiti u Beogradu) neka se odnosi na tu regionalnu celinu. Srbija i Vojvodina imaju dosta problema da bi se i sa ovim problemom borili.

Pozdravi iz suncane Kanade.
mrvicak mrvicak 13:15 16.03.2009

Re: Pozdrav Nikoli

chole10
u nasim selima (u Sumadiji) znalo da se dvoje koji slave istu slavu ne mogu uzajamno zeniti (udavati), A kamo li . . . Zato smo ovakvi kakvi smo.


Kuku i lele... Pa ko brani heteroseksualnim Šumadincima da se žene i udaju kako hoće... samo je problem u tome što ne mogu taj svoj izbor drugima nametati... pa ni homoseksualnim Šumadincima (ne, nije contradictio in adjecto!)

chole10
Kome se ne svidja neka promeni veru.Moj predlog je da se lokalne samouprave izjasne tim povodom.



Tačno, i to je jedno od prava koje se ovim zakonom garantuje: promena vere. A to što crkva venčava ili ne venčava je apsolutno njena stvar i zakon u to uopšte ne zadire!!! I cela ova frtutma je najgora zamena teza, diže se dževa oko stvari kojih u zakonu uopšte nema i lobira računajući na nečitanje zakona, te se tabor branitelja vere i crkava i šumadinstva u stvari zasniva na rekla kazala crkvenih kritičara zakona a ne na sadržaju članova istog!!!

chole10
Beograd je kosmopolitski grad i usvajanje ovog zakona (posto ce se usvojiti u Beogradu) neka se odnosi na tu regionalnu celinu. Srbija i Vojvodina imaju dosta problema da bi se i sa ovim problemom borili.Pozdravi iz suncane Kanade.


Da ponovim: "problem" postojanja LGBT nije ekskluzivno beogradski, ima i u Srbiji i Vojvodini... i zakon sve treba da štiti od diskriminacije i po svim osnovima... Da, ak se nekom ne sviđa, bira svoju veru, ali zakon važi za sve, jednako!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana