Nevesele asocijacije...

Drago Kovacevic RSS / 19.03.2009. u 00:27

Neke pojavnosti me ovih dana podsjećaju na vrijeme kad su Srbijom vladali socijalisti, radikali i julovci, u koaliciji.

Do duše sada se stvar promjenila u toliko što nema radikala i što socijalisti i julovci u vlasti nisu baš toliko brojni kao nekada. Naravno, i glavni gazda nije isti čovjek. Što god o ovom današnjem mislio i koliko god me on nervirao, moram reći da ovoga danas i onoga tada nije pristojno porediti.

Ali, što bi rekao moj drug Brajo Domazet, nisam htio o tome. Htio sam o nekoliko stvari koje sam primjetio a sve ih se bojim kazati. No, ohrabri me Sentiš na svome blogu. Iste stvari primjetio i on. Pa kad je tako onda nije vraga da mi se samo čini. Mora da tu nešto ima.

Evo, ovako...

Kako god odem u banku da podignem pare, dobijem nove novčanice..Ma glanc nove, kao ispod čekića, što je znala govoriti moja baba. I to se događa negdje od decembra. Nemam ništa protiv novih novčanica, lijepo šušte, prijatnije su za prste, ali kad ih vidim neka me jeza podiđe. Odmah pomislim, eto nama inflacije, a štampariji u Topčideru posla u tri smjene..

Je li neko još to primjetio?

Slušam premijera i neke ministre i čujem da kukaju glede opštih prilika, ali šalju poruku da siromašni nema šta da brinu. Ispade da je danas siromaštvo privilegija. A ne trebaju brinuti, jerbo će Vlada udariti neke silne poreze bogatima pa kad to prikupi onda će kao Robin Hud podjeliti siromašnim. To će biti kako reče ministarka Dragutinović "porez solidarnosti".

Uh, štrecnu me kad sam to čuo. Sjetih se Voje Šešelja i njegovih "genijalnih poreza" na mobilne telefone, pa na automobilske registracije, pa na, pitaj boga šta ne. Motivisano isto kao globljenje bogatijih a tobože u korist siromašnih. Pa zar ovoj vladi baš to trebaju biti uzori? Ono, jest da su tu razne varijante sps-ovaca i julovaca (Krkobabić je bio član izvršnoga odbora SPS-a i predsjednik UO penzijskoga fonda, baš tada, a toga se više rijetko ko sjeća). Poslije tih poreza svi smo bili još siromašniji, a svi radikalski ministri, kao i dadilje sps-ovskih i julovskih minstara (oni su to prije rješili) pokupovali stanove od nekoliko ari. Po zakonu, dakako.I kako da odmah ne pomislim da je ovo vrijeme i atmosfera gdje se SPS sjajno snalazi. Kao ribe u vodi. Štamparija radi, porezi solidarnosti funkcionišu, mrak se sprema..divota...i groza...

Taman kad hoću da odagnam te misli, evo Mrkonjića. Počinje priču o koridorima, brzim prugama, autoputevima, mostovima..Naravno, nigdje jednog mosta, jednog kilometra puta niti pruge. I ono što je prije sagrađeno, ruši se..Eno, tunela kod Straževice, sam se zatrpava....čeka pare iz NIP-a koje odoše Palmi za akva park i žirafe. I kako da mi ne padne na pamet staro iskustvo. Mrkonjić je najviše pričao onda kad se ništa nije radilo. Kad je postojala najveća potreba vlasti da se masno laže. Uhhh....ne valja...

Na kraju "šlog" na tortu...Božo Đelić konačno.Odavno ga nije bilo. Pomislih da će nešto o nauci. Kad ne. Ima saopštiti nešto lijepo. Kaže, bijeli šengen do kraja godine i kaže da su oni pasoši, oni oko kojih je pravio cirkus, komediju i svinjariju, čitavu godinu, najbolji u Evropi. Kaže, to imamo samo mi i Nemci (!). Njegov optimizam je znak da nešto debelo ne valja.

Kako da se čovjek nakon tih slika osjeća dobro...ajde kako..

I da opet pozajmim Brajin način...nisam htio o tome...nego da pitam...da nije proradio Topčider...Da, kako je govorio Šešelj, uradi "zamjenu novčanica"... 

 



Komentari (56)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blackbox92 blackbox92 00:44 19.03.2009

Asocijacije ili asociranja

Ako sam prvi, preporuka meni a ako nisam , tebi u svakom slučaju.
Ima sve više neraspoloženih asocijacija koje asociraju na nevesele situvacije.
Ajde Drago malo optimizma, što si navalio da asociraš samo na ono što nam nije valjalo.
Pa i onda kad većini nije valjalo mnogima je itekako valjalo, a i sada je nekima mnogo dobro , nekima loše u rasponu od loše, lošije, loše u pm.
A biće bolje, videćeš samo kad nas prođe ova SEKA i kad rešimo pitanje Kosova i ostala nerešena pitanja.
Eto vidiš, može i tako da se gleda,a može i da se posmatra da se u datim okolnostimamože i mora tražiti izlaz, ne izgovor, da se situacija ne pogoršava i popravlja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:48 19.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

blackbox92
Ako sam prvi, preporuka meni a ako nisam , tebi u svakom slučaju.
Ima sve više neraspoloženih asocijacija koje asociraju na nevesele situvacije.
Ajde Drago malo optimizma, što si navalio da asociraš samo na ono što nam nije valjalo.
Pa i onda kad većini nije valjalo mnogima je itekako valjalo, a i sada je nekima mnogo dobro , nekima loše u rasponu od loše, lošije, loše u pm.
A biće bolje, videćeš samo kad nas prođe ova SEKA i kad rešimo pitanje Kosova i ostala nerešena pitanja.
Eto vidiš, može i tako da se gleda,a može i da se posmatra da se u datim okolnostimamože i mora tražiti izlaz, ne izgovor, da se situacija ne pogoršava i popravlja.

Da..Evo danas država preuze sve dugove tajkuna...a priča o "porezu solidarnosti"..
Beremo prve rezultate zaključaka sa "srpskoga Davosa"...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:36 19.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

blackbox92
Ima sve više neraspoloženih asocijacija koje asociraju na nevesele situvacije


Da ima, samo sto je njihov izvor ovoga puta na zapadu i to pre svega u demokratiji No 1 : USA centralna banka je juce izazvala potrese na svetskom trzistu deviza najavom da ce stampati odnosno na trziste izbaciti neverovatnu kolicinu dolara od preko jedan bilion (ali ne americki bilion, nego "nas" - znaci hiljadu milijardi dolara !!! ... ili hiljadu "americkih biliona" ) E sad kako ce nasi da se odupru iskusenju i da se ne ugledaju na njih koji obicno bombarduju one koji ne prihvataju njihov sistem videcemo ... I na koga da se ugledaju? Na Kinu?

A u EU stalno raste briga i strah od bankrota novijih EU clanova i nasih komsija Madjarske, Rumunije, Bugarske, Ceske, Slovacke i baltickih zemalja ...
blackbox92 blackbox92 10:24 19.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

Virtuelni Vasilije
blackbox92
Ima sve više neraspoloženih asocijacija koje asociraju na nevesele situvacije


Da ima, samo sto je njihov izvor ovoga puta na zapadu i to pre svega u demokratiji No 1 : USA centralna banka je juce izazvala potrese na svetskom trzistu deviza najavom da ce stampati odnosno na trziste izbaciti neverovatnu kolicinu dolara od preko jedan bilion (ali ne americki bilion, nego "nas" - znaci hiljadu milijardi dolara !!! ... ili hiljadu "americkih biliona" ) E sad kako ce nasi da se odupru iskusenju i da se ne ugledaju na njih koji obicno bombarduju one koji ne prihvataju njihov sistem videcemo ... I na koga da se ugledaju? Na Kinu?

A u EU stalno raste briga i strah od bankrota novijih EU clanova i nasih komsija Madjarske, Rumunije, Bugarske, Ceske, Slovacke i baltickih zemalja ...

Vaso,
da je samo to. Kod nas izvora tj.rupa ima mnogo i da nije njih u ovaj svetski proces bi se nekako i uklopili.
Treba samo pogledati koliko je novih bogataa od raspada SFRJ do danas, i kako, nastalo.
benevolent benevolent 11:54 19.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

Treba samo pogledati koliko je novih bogataa od raspada SFRJ do danas, i kako, nastalo

Па, не морамо много да набрајамо: власник Србије. Име и презиме су сувишни, то би био плеоназам.
Уствари, то је доказ да је ниво квалитета богатства новог (увелико самопрокламованог) богаташа, уштеда над квантитетом, јер тај један је немерљив са мноштвом новијих богатуна, који га не могу достићи олако.
011-495 011-495 12:02 19.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

Drago Kovacevic
blackbox92
Ako sam prvi, preporuka meni a ako nisam , tebi u svakom slučaju.
Ima sve više neraspoloženih asocijacija koje asociraju na nevesele situvacije.
Ajde Drago malo optimizma, što si navalio da asociraš samo na ono što nam nije valjalo.
Pa i onda kad većini nije valjalo mnogima je itekako valjalo, a i sada je nekima mnogo dobro , nekima loše u rasponu od loše, lošije, loše u pm.
A biće bolje, videćeš samo kad nas prođe ova SEKA i kad rešimo pitanje Kosova i ostala nerešena pitanja.
Eto vidiš, može i tako da se gleda,a može i da se posmatra da se u datim okolnostimamože i mora tražiti izlaz, ne izgovor, da se situacija ne pogoršava i popravlja.

Da..Evo danas država preuze sve dugove tajkuna...a priča o "porezu solidarnosti"..
Beremo prve rezultate zaključaka sa "srpskoga Davosa"...


Nije drzava preuzela nego narod, dobrovoljno...da se ne pojavi nestasica Milka (Forcan?) cokolade i Alfa Romeo autromobila a bogami i Honde i BMW-a. Sta bi mi bez naseg glavnog snabdevaca. Ljudi se brinu o snabdevenosti trzista a mi nezahvalni, bunimo se sto moramo da platimo 2 puta (jednom kod snabdevaca a jednom preko otplate garancija na kredite koje su uzeli samo za nase dobro).
Lektorka Lektorka 19:01 19.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

preporuka za blackbox, naravno samo zato sto je bio prvi
blackbox92 blackbox92 00:24 20.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

Lektorka
preporuka za blackbox, naravno samo zato sto je bio prvi

Ich bedanke mich ganz herzlich.
Ali, ako je preporuka samo zato što sam bio prvi, a ne za ono šta sam napisao, i nisam baš oduševljen preporukom. U pedagoške aspektze tek da ne ulazim, jer je Vaša preporuka za mladog čoveka više deprimirajuća nego afirmirajuća.
Lektorka Lektorka 08:38 20.03.2009

Re: Asocijacije ili asociranja

blackbox92
Lektorka
preporuka za blackbox, naravno samo zato sto je bio prvi

Ich bedanke mich ganz herzlich.
Ali, ako je preporuka samo zato što sam bio prvi, a ne za ono šta sam napisao, i nisam baš oduševljen preporukom. U pedagoške aspektze tek da ne ulazim, jer je Vaša preporuka za mladog čoveka više deprimirajuća nego afirmirajuća.

ne, preporuka se, naravno, u stvari odnosila na sadrzaj komentara, to je onaj smajli trebalo da nagovesti.
rastinjak rastinjak 00:52 19.03.2009

Brrrrrr.....jeza...

Slušam premijera i neke ministre i čujem da kukaju glede opštih prilika, ali šalju poruku da siromašni nema šta da brinu. Ispade da je danas siromaštvo privilegija.


Kako beše krajem prošle godine, SEKA nije opasnost za nas, nama može samo pomoći. A gle čuda danas, mi ga naj..smo, kako ono kažu, k'o žuti.

Bojim se da će i ovog puta nadrljati siromašan sloj, pa to je već pravilo.
U intervjuju od pre neki dan Cvetko izjavi u nekom listu da ćemo imati blagi pad, pa da očekuje da nećemo ući u recesiju i na kraju da se nada da recesija u koju ulazimo neće biti suviše velika. Sve u jednoj izjavi, svaka mu čast
Biće izbora, garant. Eno mladja već deli lovu svojima, treba para za kampanju. Sve je to u maniru naših političara, zamajavaj narod sa izborima, posle ćemo već nešto smisliti.
Gade mi se svi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:02 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

Biće izbora, garant.

Ja sam mislio da će biti pametniji i raspisati ih već krajem januara...
No, trebalo je još da preuzmu ove tajkunske dugove...i to proglase opštim interesom...
Sad mogu, mirno..
rastinjak rastinjak 01:08 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

Drago Kovacevic
Biće izbora, garant.Ja sam mislio da će biti pametniji i raspisati ih već krajem januara...No, trebalo je još da preuzmu ove tajkunske dugove...i to proglase opštim interesom...Sad mogu, mirno..


Mislim da je konačan odgovor MMF-a okidač, kada će se pokrenuti tajmer.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:15 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

Mislim da je konačan odgovor MMF-a okidač, kada će se pokrenuti tajmer.

Da..ali dobiće oni to što traže....doduše, drže fige u džepu...ali, uslovi će biti vrlo, vrlo strogi..
rastinjak rastinjak 01:17 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

Da..ali dobiće oni to što traže....doduše, drže fige u džepu...ali, uslovi će biti vrlo, vrlo strogi..


Samo ko će to da plati, mislim vrati , jednog dana
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:21 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

rastinjak
Da..ali dobiće oni to što traže....doduše, drže fige u džepu...ali, uslovi će biti vrlo, vrlo strogi..


Samo ko će to da plati, mislim vrati , jednog dana

To je trošenje budućih generacija...
Goran Vučković Goran Vučković 02:24 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

To je trošenje budućih generacija...

U tome je Srbija potpuno u skladu sa svetskim trendovima
Kiza car Kiza car 09:39 19.03.2009

Re: Brrrrrr.....jeza...

rastinjak

U intervjuju od pre neki dan Cvetko izjavi u nekom listu da ćemo imati blagi pad, pa da očekuje da nećemo ući u recesiju i na kraju da se nada da recesija u koju ulazimo neće biti suviše velika. Sve u jednoj izjavi, svaka mu čast

To je kao kad lalu pitaju šta ne bi voleo da mu se desi, pa on kaže:
"Samo da me sosa ne vara... Ako me i vara, da ne saznam... A ako i saznam, ta da se ne jedim..."
leopold_lady leopold_lady 00:54 19.03.2009

..............

Je li neko još to primjetio?


Primetila ja .... Dođem na bankomat i sad treba da dignem novce,a kad ono deluje mi nešto tanko (ko da dižem milione ) .... Jest tanko,malo para dižem (3-5 iljade,retko kade više ) .... I mislim da uletim u banku da reklamiram kako dobijam manje novca nego sam iskala - kad ne lezi vrage - nove novčanice .... Skoro da se zalepe jedna za drugu.... Da su ih čuvali negde u lagerima - nisu...... Daklem - štampali su ih,a nas lage da nisu ....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:58 19.03.2009

Re: ..............

leopold_lady
Je li neko još to primjetio?


Primetila ja .... Dođem na bankomat i sad treba da dignem novce,a kad ono deluje mi nešto tanko (ko da dižem milione ) .... Jest tanko,malo para dižem (3-5 iljade,retko kade više ) .... I mislim da uletim u banku da reklamiram kako dobijam manje novca nego sam iskala - kad ne lezi vrage - nove novčanice .... Skoro da se zalepe jedna za drugu.... Da su ih čuvali negde u lagerima - nisu...... Daklem - štampali su ih,a nas lage da nisu ....

Eto..a ja mislio da me drži paranoja...
acky acky 05:07 19.03.2009

Re: ..............

i ja sam uočila, nešto posle nove godine
i odmah ista asocijacija
a onda mi teta u merkatoru kuka kako nemaju za kusur 100-dinarke,kao zamenjuju ih,a prethodne nedelje nisu imali dvestadinarke....
i ja se odmah ubedim da je to tako,jer radije živim u zabludi da loše stvari neće da se dese, kad je nešto bez opcije:pripremi se ili izbegni-što još da se i nerviram u međuvremenu očekujući?
a na prisećanje o onoj inflaciji, hvata me jeza reda veličine broja nula na novčanicama u poslednjem stadijumu...

i sad kad videh temu, uzmem novčanik, imam dve nove novcijate, i na obe piše, 2006-a!? tamo kod potpisa guvernera, šta to uopšte znači? kad su dizajnirane?! ili datum štampe?
ima li neko upućen?
primetila sam da u pošti odvajaju pohabane, kad na neku naiđu nju preskaču i daju "lepšu" novčanicu

da li i vama zvuči da ima smisla da su eto kao povukli iz opticaja jedan broj pohabanih, i zamenili ih novim

Je li neko još to primjetio?

primećeno je, pominju ljudi i u razgovorima
Eto..a ja mislio da me drži paranoja...

pa možda i drži...
ne skriva se paranoja u opažanju, no u interpretaciji

blackbox92 blackbox92 00:34 20.03.2009

Re: ..............

Drago Kovacevic
leopold_lady
Je li neko još to primjetio?


Primetila ja .... Dođem na bankomat i sad treba da dignem novce,a kad ono deluje mi nešto tanko (ko da dižem milione ) .... Jest tanko,malo para dižem (3-5 iljade,retko kade više ) .... I mislim da uletim u banku da reklamiram kako dobijam manje novca nego sam iskala - kad ne lezi vrage - nove novčanice .... Skoro da se zalepe jedna za drugu.... Da su ih čuvali negde u lagerima - nisu...... Daklem - štampali su ih,a nas lage da nisu ....

Eto..a ja mislio da me drži paranoja...

Staro za novo.
Čudi me što se bunite što dobijate nove novčanice , zar nije lepše imati nove, lakše se broje i nisu izbledele boje.
Što ste bre takvi, kad ste nba pošti ili u banci pa vam daju staru, vi tražite da vam zamene za novu, a kad vam se samoinicijativno, u cilju podizanja standarda, daju nove vi se bunite.A ne treba zapostaviti ni higijenske razloge, ipak je sezona gripa a i žutica se pojavljuje.
Nije nepoznato sa nečist tj. prljav novac uzrok mnogih problema, zdravstvenih i šire.
sentinel26 sentinel26 00:45 20.03.2009

Re: ..............

blackbox92
.A ne treba zapostaviti ni higijenske razloge, ipak je sezona gripa a i žutica se pojavljuje.Nije nepoznato sa nečist tj. prljav novac uzrok mnogih problema, zdravstvenih i šire.
Prijatelju,
Za ove nove će moći da se kupi "Pljunto" a ostaće nešto i za nabavku korijenja. :)) Počinje proljeće.

A žutica je već preplavila Srbiju, mislim da je u pitanju epidemija jevropskih razmera, za uspešno suzbijanje će trebati možda i karantin .:))

leopold_lady leopold_lady 02:38 21.03.2009

Re: ..............

blackbox92
Drago Kovacevic
leopold_lady
Je li neko još to primjetio?


Staro za novo.
Čudi me što se bunite što dobijate nove novčanice , zar nije lepše imati nove, lakše se broje i nisu izbledele boje.
.


Kao osoba koja je radila u trgovini sa novčanicama - videla sam i nove i stare .... Da,imala sam neke baksuze koji su umeli da dođu i da traže da im se da nova novčanica ... Čak sam imala i nekih problema na poslu zbog novčanica,ali davno beše (pre manje od godinu dana),a ja "nisam" zlopamtilo......

BTW.,dešavalo se da nove novčanice (veće kupovne moći - 5000 dinara) budu falsifikovane.... Ali,to je druga i duga tema.... Ispada da Dragu stalno moram da se izvinjavam što kod njega dužim..... A šta da radim,kad volim kod njega na blog da dođem i rado dam svoje mišljenje i ako mogu neki mali doprinos...... (malo mu se "uvlačim" ) ... Šalu na stranu - mene više brine to što će svih tih novčanica u mom novčaniku biti sve manje i manje.....
sentinel26 sentinel26 00:58 19.03.2009

Siromašni da ne brinu

glavna je poruka.
To znači da će oni sačuvati svoj status. Ostaće sigurno siromašni, da ne sanjaju nešto drugo.
Oni mogu "mirno da spavaju" - eto osnova za optimizam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:00 19.03.2009

Re: Siromašni da ne brinu

sentinel26
glavna je poruka.
To znači da će oni sačuvati svoj status. Ostaće sigurno siromašni, da ne sanjaju nešto drugo.
Oni mogu "mirno da spavaju" - eto osnova za optimizam.

Ma ne brinem....
blackbox92 blackbox92 00:41 20.03.2009

Re: Siromašni da ne brinu

sentinel26
glavna je poruka.
To znači da će oni sačuvati svoj status. Ostaće sigurno siromašni, da ne sanjaju nešto drugo.
Oni mogu "mirno da spavaju" - eto osnova za optimizam.

ima i ona teorija da osiromašivanje radničke klase i širokih narodnih masa, potencijalno vodi u revoluciju, pobune, ustanke, kao što je bila i Pariska komuna. Načeno , siromašni podnesu glavni teret revolucije i neposredno posle revolucije i opet većina ostaje i dalje relativno siromašna, a samo se promeni sloj bogatih.
AlexDunja AlexDunja 01:16 19.03.2009

:(

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:23 19.03.2009

Re: :(

AlexDunja
el' moze pank

Ma vreme je za punk..
Sutra se farbam u crveno...
rastinjak rastinjak 01:51 19.03.2009

Re: :(

AlexDunja
el' moze pank


Vesele devedesete

a sada

Mića Marković Mića Marković 03:02 19.03.2009

pasoši

Quoting. .. " i kaže da su oni pasoši.... najbolji u Evropi. Kaže, to imamo samo mi i Nemci" .
Ne branim Djelića - daleko bilo.
Iz dosta verodostojnog izvora sasvim slučajno sam saznao, da je ovo o pasošima poprilično tačno.
Goran Vučković Goran Vučković 13:20 19.03.2009

Re: pasoši

Iz dosta verodostojnog izvora sasvim slučajno sam saznao, da je ovo o pasošima poprilično tačno.

U principu bi bilo logično da onaj ko uvodi tehnologiju poslednji, uvodi najnoviju - kad nema javašluka. Samo što kod nas često bude javašluka - tako da ako je ovo tačno, to je onda lepo znati - iako će verovatno i drugi s vremenom osvežavati svoju tehnologiju (do duše to se za ovakve stvari meri takoreći u decenijama, pošto skupo koštaju izmene).
Mića Marković Mića Marković 14:28 19.03.2009

Re: pasoši

U principu bi bilo logično da onaj ko uvodi tehnologiju poslednji, uvodi najnoviju - kad nema javašluka. Samo što kod nas često bude javašluka - tako da ako je ovo tačno, to je onda lepo znati

Stvar me je dodatno zainteresovala, pa sam naknadno saznao da je to najnovija tehnologija,koja se pored Nemačke trenutno implementira i u nekim evropskim zemljama.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:21 19.03.2009

Re: pasoši

Mića Marković
Quoting. .. " i kaže da su oni pasoši.... najbolji u Evropi. Kaže, to imamo samo mi i Nemci" .
Ne branim Djelića - daleko bilo.
Iz dosta verodostojnog izvora sasvim slučajno sam saznao, da je ovo o pasošima poprilično tačno.

Ma, gosn Mićo, nije problem u tehnologiji nego u obmani...Čovek se pojavi i onda lupi najnebitniju informaciju u celoj stvari, samo da bi neopravdano širio optimizam. Mogao je reći, recimo ovako..Evo, ja tvrdim da mi do kraja godine dolazimo na bele šengensku listu, pored ostaloga i zato što imamo najsavremeniju tehnologiju izrade pasoša. Ako se to ne dogodi podnosim ostavku....
Tada bi mu zaboravio cirkus koji radi već dobre dve godine...i rekao, e, ovaj se čovek uozbiljio...
Mića Marković Mića Marković 19:42 19.03.2009

Re: pasoši

... nije problem u tehnologiji nego u obmani...Čovek se pojavi i onda lupi najnebitniju informaciju u celoj stvari, samo da bi neopravdano širio optimizam. Mogao je reći, recimo ovako..Evo, ja tvrdim da mi do kraja godine dolazimo na bele šengensku listu, pored ostaloga i zato što imamo najsavremeniju tehnologiju izrade pasoša

Mogao je reći - ali nije.
Ne mislim da je tehnologija najnebitnija informacija u celoj stvari.
Meni se čini da je veoma bitna,iako su biometrijski pasoši samo jedan od uslova za beli šengen.






Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 06:49 19.03.2009

Mislim da


paralela izmedju nagovestene inicijative ove vlade i Seselja nije na mestu, makar ne bar jos...Prvo, ne znamo kako ce se taj 'ekstra porez' prikupiti od imucnijih gradjana Srbije. Mozda to bude neki nelogican kriterijum i nacin, mozda ( ali je malo verovatno) vlada visim porezima za imucne pravda raznoliku novcanu i finasijsku pomoc koju sprema za tajkune, kako si ti komentarisao kod Sentinel26 na njegovom blogu...Mozda....

Ali do tada, treba prihvatiti da je logicno i pravedno da bogatiji slojevi drustva prihvate veci teret ove krize, ne kroz ekstra poreze na poslovanje koji bi dalje opteretili preduzeca nego, nadam se, kroz poreze na imovinu i primanja. Ako nista drugo zbog toga sto penzioneri zive od mizernih primanja i najugrozeniji su drustveni sloj, bilo krize ili ne. Drzava treba da ih zastiti koliko je u njenoj moci.

E sad, mislim da je to realnost, a mostovi ('Oce biti kod tebe blog na temu: ' godinu dana beogradske vlade'? Posto je predizborna kampanja najvise polagala u broj mostova, ocena je unapred 0 minus) i beli sengen, nazalost, ne :(
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:40 19.03.2009

Re: Mislim da

E sad, mislim da je to realnost, a mostovi ('Oce biti kod tebe blog na temu: ' godinu dana beogradske vlade'? Posto je predizborna kampanja najvise polagala u broj mostova, ocena je unapred 0 minus) i beli sengen, nazalost, ne :(

Naravno da hoću...mogao bih i sada, ali da vidimo...
Đilas je inače predmet moje kritike i mislim jedna od najvećih izbornih zabluda......
cabot cabot 21:19 19.03.2009

Re: Mislim da

Nekome ste i vi bili velika izborna zabluda.....
011-495 011-495 11:53 19.03.2009

Moguce je

da se stare menjaju novim. Opste je poznato da je mokri tualet papir izdrzljiviji od nasih novcanica. Mislim da im je prosecan zivotni vek manji od 3 godine. Kovnica novca uvek radi.
miloseng miloseng 15:45 19.03.2009

Re: Moguce je

topcider uvek radi, pohabane i ostecene novcanice (sto nije isto) moraju da se menjaju! stampanjem novca povecava se inflacija! to je vrlo prosto i jasno svima! menjale su se i prosle godine pa je bila 6.9% inlacija, pa i kad je bila 17%! od januara ona se zahuktala ali to zasigurno nije zato sto se novac stampa i krpi budzet! tako da je tumacenje gosn. draga ove "pojavnosti" vrlo neutemeljeno pa cak i na nivou spomenute babe!
Super Stupid Super Stupid 15:59 19.03.2009

acosijacije, asocijacije...

A i Čeda na Dedinju koji plaća gajbu samo tričavih 2500 E izaziva nevesele asocijacije...
adam weisphaut adam weisphaut 16:27 19.03.2009

To je tzv.

I da opet pozajmim Brajin način...nisam htio o tome...nego da pitam...da nije proradio Topčider...Da, kako je govorio Šešelj, uradi "zamjenu novčanica"...

Idi Amin metod.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:16 19.03.2009

Re: To je tzv.

adam weisphaut
I da opet pozajmim Brajin način...nisam htio o tome...nego da pitam...da nije proradio Topčider...Da, kako je govorio Šešelj, uradi "zamjenu novčanica"...

Idi Amin metod.

Znači, Braja te podseća na Idi Amina..
Lelele, kad pročita...
adam weisphaut adam weisphaut 18:56 19.03.2009

Re: To je tzv.

Znači, Braja te podseća na Idi Amina

Mislim da bi mu i laskalo
Domazet Domazet 19:03 19.03.2009

Sam je kriv...

Drago Kovacevic
adam weisphaut
I da opet pozajmim Brajin način...nisam htio o tome...nego da pitam...da nije proradio Topčider...Da, kako je govorio Šešelj, uradi "zamjenu novčanica"...

Idi Amin metod.

Znači, Braja te podseća na Idi Amina..
Lelele, kad pročita...
...sto ga podsecam na boksera teske kategorije. Em nema pojma o Istoku i borilackim tehnikama koje pustaju protivnika da se samopovredjuje (pa svoje near-fatal povrede pripisuje mojoj teskoj ruci) em se toliko izlupetao glavom o zid (i sire) da vise nema pojma sta i ko ga snalazi.

Nego, nisam hteo o tome. Koliko vidim sve razvijene zemlje, i one sa deficitom i one sa suficitom, pricaju o ovoj ili onoj vrsti New Deal-a. Za one sa suficitom mi je u redu ali me zbunjuje odakle pare za to onima sa deficitom. Vasa insinuira da se radi o stampanju para. Pa mi nije jasno sta znaci ovo tvoje pisanje. Da li se radi o principijelnom protivljenju finansiskim modelima Zapada i sugestija da se Srbija slepo ne povodi za Zapadom? Ili se radi (ponovo) o sitnom politikantskom pljuckanju? 'Ajde Drago, pokloni se i pocni. Sta je tvoj kontrapredlog?
adam weisphaut adam weisphaut 22:10 19.03.2009

Re: Sam je kriv...

Em nema pojma o Istoku i borilackim tehnikama koje pustaju protivnika da se samopovredjuje (pa svoje near-fatal povrede pripisuje mojoj teskoj ruci) em se toliko izlupetao glavom o zid (i sire) da vise nema pojma sta i ko ga snalazi.

Brajane, pravi si Ričard Gir sa svojom fascinancijom istokom
Verovatno ćeš kao religious (or pilosophical) minority da podržiš zakon protiv diskriminacije
cabot cabot 22:15 19.03.2009

Re: Sam je kriv...

Zna se, kao i uvek, politikanstvo a i pranje proslosti....Valja zaraditi a okolnosti se menjaju, pa i strane...
Domazet Domazet 16:03 20.03.2009

Ene de...

adam weisphaut
Em nema pojma o Istoku i borilackim tehnikama koje pustaju protivnika da se samopovredjuje (pa svoje near-fatal povrede pripisuje mojoj teskoj ruci) em se toliko izlupetao glavom o zid (i sire) da vise nema pojma sta i ko ga snalazi.

Brajane, pravi si Ričard Gir sa svojom fascinancijom istokom
Verovatno ćeš kao religious (or pilosophical) minority da podržiš zakon protiv diskriminacije
...Richard Gere. Je l' to onaj sto se, po povratku sa turneje humanitarne podrske KLAu, krstio i cudio na TVu otkud (svim) albanskim izbeglicama celularni telefoni ('ej bre, u ONO vreme). Mogu ti reci da pored fascinacije Istokom imamo jos ponesto zajednicko. I meni je TADA bilo cudno kako to da (sve) albanske izbeglice imaju celularne telefone? I jos sam se pitao sa kim to pricaju kada su (svi) u zbegovima? E sada, ti kao covek fasciniran Zapadom sigurno imas odgovore na ta nasa pitanja. Pa kazi onda, odakle im ti silni celularni telefoni. I sa kim su to pricali? Nemoj da se stidis. Nisi valjda i ti kao Drago, znas samo te je stid da kazes...
adam weisphaut adam weisphaut 16:18 20.03.2009

Re: Ene de...

I meni je TADA bilo cudno kako to da (sve) albanske izbeglice imaju celularne telefone?

Ti si tada upoznao sve albanske izbeglice? Ti si bio neki RSDB 007 ?
Nego šta kažeš o Zakonu protiv diskriminacije, za ili protiv ?
P.S.
A evo gde se Brajan informiše Link
Domazet Domazet 18:16 20.03.2009

Ja?

adam weisphaut
I meni je TADA bilo cudno kako to da (sve) albanske izbeglice imaju celularne telefone?

Ti si tada upoznao sve albanske izbeglice? Ti si bio neki RSDB 007 ?
Nego šta kažeš o Zakonu protiv diskriminacije, za ili protiv ?
P.S.
A evo gde se Brajan informiše Link
Sto ja? Pa nisam ja davao intervju nego Riki-Tiki. Secam se kako je pricao kako se radi o svetu (mislim na izbeglice) skroz modernom. Tako je i spomenuo celularce. Kaze: 'Zamislite, svi imaju celularne telefone!?' Pa se onda i sam zapitao (sta da ti kazem, Riki je lepuskast, bas ono) : 'Odakle im toliki celularni telefoni?' I, neces mi verovatni, ovi u studiju pustise tu neke snimke izbeglica koji, kao za inat, svi razgovaraju sa nekim koristeci celularne telefone. Bilo ih je milina videti onako moderne i proZapadne. Pa ja rekoh, bliski su ti po mentalnom sklopu pa ces mozda znati. Sad ako ne znas, nema veze, nije strasno. Strasno bi bilo da znas a da neces da kazes, kao Drago. I kad smo vec kod strasnog, citam tvoj post pa i mene malcice hvata strah, Ti kao da ne verujes ni Rikiju ni Zapadnim Medijima!? Da to nece smak sveta?

Ali nisam hteo o tome. Nego o zakonu. Nisam nesto upoznat sa njim ali po onom sto mogu da isfiltriram iz Dragovog i Gorancetovog piskaranja (Zeljkin tekst jos nisam procitao, ozbiljniju literaturu ostavljam za predvece) cini mi se da je gotovo OK. Ono jeste da moguce da ima dosta 'Digla zaba nogu...' ali, boze moj, svemu se mogu naci mane. Nego, imas li ti nesto posebno na umu? Nesto sto mislis da bi meni moglo da zasmeta?

PS. Dobro kaze Lilit, razne ti se stvari mogu zameriti ali niko ne moze da kaze da si lenj. Vidim, vredno pratis Neprijatelja. Ili volis da si upoznat sa Top Ten u Holivudu?
adam weisphaut adam weisphaut 18:44 20.03.2009

Pratim

Vidim, vredno pratis Neprijatelja.

online četno imigraciju.
Interesantan taj Byzantine blog, da nema nekih tvojih priljatelja tamo ?
Domazet Domazet 19:25 20.03.2009

Idi...

adam weisphaut
Vidim, vredno pratis Neprijatelja.

online četno imigraciju.
Interesantan taj Byzantine blog, da nema nekih tvojih priljatelja tamo ?
...Johnny Depp - Cheda! Pa ko bi to (sem tebe) rekao? A sto se tice mojih drugara, nemam pojma. Da ne znas ti mozda, k'o velim nisu celularni, pa mozda nesto i znas.

Ali nisam hteo o tome. Hteo sam nesto drugo da te pitam. Kazi mi, ako ne moras da krijes, da nemas ti neke (poslovne) veze sa E-Novinama? Ako moras onda nema veze, zaboravi da sam pitao.

PS Sta bi sa zakonom?
PPS Citam onaj tvoj blog pa vidim da je Rikiju izgleda konacno sinulo da nesto nije bilo u redu sa onim (silnim) celularnim telefonima. Sta kazes na to?
adam weisphaut adam weisphaut 19:39 20.03.2009

Re: Idi...

A sto se tice mojih drugara, nemam pojma.

Daaaa (otegnuto)?
da nemas ti neke (poslovne) veze sa E-Novinama?

Poslovne? Jok. Maglovit si mi nešto, Brajane ?

PS Sta bi sa zakonom?

Pa ne znam, ti kažeš da nisi dovoljno upućen, ja samo da vidim šta misliš glede toga
PPS Citam onaj tvoj blog pa vidim da je Rikiju izgleda konacno sinulo da nesto nije bilo u redu sa onim (silnim) celularnim telefonima. Sta kazes na to?

Ma super, sve ako se udubio u materiju
Domazet Domazet 20:30 20.03.2009

Re: Idi...

adam weisphaut

Daaaa (otegnuto)?
Pa kazi sto si se stis'o? Ko ti je od tih tamo stao na zulj pa mislis da mi je drugar? 'Ajde, priznaj...
adam weisphaut
Poslovne? Jok. Maglovit si mi nešto, Brajane ?

Ma nisam uopste, nego me potsecas na jednog mog virtuelnog poznanika. Doduse na njegovu razblazenu verziju, onaj je bio mnogo bezobrazniji, bezobzirniji, neposteniji, paranoicniji (i pametniji, ali necu sad o tome da te ne uvredim). A koliko znam on ima veze sa E-Novinama. Rekao bih i poslovne i, sto je mnogo vaznije, dusevne. Zato pitam, ne zato sto me nesto posebno zanima gde radis. Nemoj odmah da se strecas, postujem ja tvoju privatnost.
adam weisphaut
Pa ne znam, ti kažeš da nisi dovoljno upućen, ja samo da vidim šta misliš glede toga.
A tako, a ja pomislio da si (ponovo) isfantazirao da u tom zakonu ima nesto sto se meni posebno ne svidja.
adam weisphaut
Ma super, sve ako se udubio u materiju
I to sto kazes, povrsni ti glumci. Mada, na osnovu onoga sto kazu da je rekao, izgleda da se vise udubio nego ono prvi put. Sto mu nekako dodje i prirodno, ljudi sa godinama postaju mudriji i/ili oprezniji. Kako ti po tom pitanju, tebi jos uvek nije nista cudno oko onih celiularnih?

adam weisphaut adam weisphaut 20:56 20.03.2009

Re: Idi...

Ajde, priznaj...

Pa nisam tamo niti jedan komentar postavio, dovoljno mi je da odem na njihovu naslovnu sa sve Dražom i onom rasističkom karikaturom pa da mi napamet ne padne, nego mi već nekoliko puta bilo jedino mesto u google search-u gde nalazim "potvrdu" za nečije patriotically minded tvrdnje.
Ma nisam uopste

Dobro ako ti tako kažeš
Inače valjda ti je jasno da sam govorio isključivo o poslovnim, preciznije finasijskim vezama, koje-u ovo možeš i ne moraš da veruješ-stvarno ne postoje. Da li posećujem e-novine ili ne zna ekipa koja tamo "visi"
I to sto kazes, povrsni ti glumci

Ma ja mislim da je sad malo moderno kritikovati američku spoljnu politiku u post Bush eri, ne bi me začudilo da bi za koju godinu napravio kompletni u-turn.
Domazet Domazet 21:24 20.03.2009

Re: Idi...

adam weisphaut
Pa nisam tamo niti jedqn komentar postavio, dovoljno mi je da odem na naslovnu pa da mi napamet ne padne, nego mi već nekoliko puta bude jedino mesto u google search-u bude (jedina) potvrda za nečije patriotically minded tvrdnje.
Nebilo ti zapovedjeno, daj malo ovo sredi da vidim sta ti to. Mislim jes' da te citam k'o otvorenu knjigu ali uslov je da imam sta da procitam.
adam weisphaut
Dobro ako ti tako kažeš
Inače valjda ti je jasno da sam govorio isključivo o poslovnim, preciznije finasijskim vezama, koje-u ovo možeš i ne moraš da veruješ-stvarno ne postoje. Da li posećujem e-novine ili ne zna ekipa koja tamo "visi".
Da dusevne veze imas, to nema sumnje. Ne moras da istices. Nego sam stvarno pomislio da nisi taj moj poznanik. Ali kao sto rekoh, ne kvalifikujes se.
adam weisphaut
Ma ja mislim da je sad malo moderno kritikovati američku spoljnu politiku u post Bush eri, ne bi me začudilo da bi za koju godinu napravio kompletni u-turn.
Jes' i to sto kazes. Vazno je da ti ne gubis nadu da ce se dozvati pameti...
adam weisphaut adam weisphaut 07:12 21.03.2009

Re: Idi...

Mislim jes' da te citam k'o otvorenu knjigu ali uslov je da imam sta da procitam.

Pa bre mogu i ja ponekad da budem nejasan, pored ovolike hermenautike na blogu
Da dusevne veze imas, to nema sumnje

E super kad si uveo spiritometriju
Ali kao sto rekoh, ne kvalifikujes se.

Ne dobijam pet bambija za paranoju ?
Vazno je da ti ne gubis nadu da ce se dozvati pameti...

Ma da, neverovatno mi je važno u životu šta misli Ričrd Gir o Kosovu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana