Čarojice..

Drago Kovacevic RSS / 18.09.2007. u 20:27

Kad bi neko pokušao da nacrta putanju kojom se kreće naša vlast i to putanju na osnovu onoga što bi se moglo zaključiti iz medijskiog odraza njenoga ponašanja, onda bi trebala zavidna količina imaginacije kombinovana sa neophodnim znanjem iz fizike, da se ta putanja najpre nacrta a onda i dobije adekvatno ime. Možda zahtevan posao i za blog kolegu Šarskoga..o))

Elem, gledam danas TV Dnevnik raznih televizija i vest dana je stigla iz Brisela a odnosi se na parafirani sporazum o readmisiji između naše zemlje i EU, te sporazum o viznim olakšicama. Oba sporazuma je potpisao ministar policije Dragan Jočić i ne samo što ih je potpisao nego je uspeo da nakon dužega vremena javnosti saopšti vrlo precizno i suvislo o čemu se radi. I taman kad čovek pomisli - evo, konačno nešto dobro i od tih DSS ministara - kad odmah sledi druga vest koja nas vrati u surovu stvarnost.

Drugi DSS -ov ministar, onaj zadužen za rudarstvo i energetiku, izveštava nas iz Ljubljane gde se nalazi na skupu ministara iz regije, odnosno skupu ministara potpisnica CEFTE koji je organizovala slovenačka vlada i ambasada Velike Britanije u Ljubljani, a u svrhu pružanja stručne pomoći i pravljenja programa obuke kadrova, da je iz protesta napustio skup jer su tamo i predstavnici Kosova. E sad, izgleda da je Slovenija mesto gde naši ministri uživaju demonstrativno i iz protesta napuštati skupove. Slično je uradio i Jeremić pre koju nedelju na Bledu, ali je samo dan iza "povukao nogu" i rekao da nije ništa napustio nego imao bileteralne susrete. Možda se i Popović vrati uz slična objašnjenja jer njegov odlazak donosi štetu samo našoj zemlji i naročito ljudima koji trebaju biti obuhvaćeni planom obuke i stručnog usavršavanja.

No, kad čovek bolje pogleda zašto se pribegava tim manifestacijama "uvređene neveste"onda tu vidi neke elemente amaterskog političkog teatra, neke teško razumljive maškarade ili kako bi rekli Dinarci - čarojice.

Naime, kad je parafiran sporazum CEFTA, a parafirao ga je niko drugi nego Vojislav Koštunica, među potpisnicima toga sporazuma je i Kosovo. Jeste da je u ime Kosova potpis stavio šef UNMIK-a, ali je Kosovo na spisku isto kao i Srbija, Crna Gora, Albanija, Hrvatska, Makedonija i Moldavija.

U svim pregovorima sa EU o stabilizaciji i asocijaciji nigde nema Kosova. Kad se kaže Srbija onda se zna da se pod tim ne misli i Kosovo kao deo Srbije.

I danas je Dragan Jočić potpisujući ugovor o readmisiji i viznim olakšicama u ime Srbije vrlo jasno znao da te ugovore ne potpisuje u ime Kosova kao dela Srbije. I nije pokazao baš neku frustraciju glede te činjenice.

No, da bi dnevnička slika bila potpuna, a priča što zapetljanija i dojam o čarojicama veran, potpomogao je ministar za Kosovo Slobodan Samardžić, čovek impresivno potkresanih brkova. On je saopštio da će istovremeno kad budu raspisani lokalni izbori u Srbiji, biti raspisani i lokalni izbori na Kosovu. Kad će to biti ne zna se, jer je poznato da je DSS protiv izbora dok se pitanje Kosova ne reši.

I eto, hajde ti uhvati tu bilo kakav smisao...U galami i zvonjavi kakve prave dinarske maškare - čarojice -najbitnije je kući doneti što više slanine i nepolupana jaja...o))



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:45 18.09.2007

Drago, mala ispravka,

ministar nije napustio konferenciju zato što su prisutni predstavnici Kosova, nego zato što je Kosovo predstavljeno kao država učesnica na tom skupu.
Što se Jeremića tiče, moram da kažem da je njegova izjava o tome da je imao važnije bilateralne sastanke od večere, bila najdiplomatskiji način da ne uplatka organizatora, Sloveniju. Tako da mislim da je time održao ok odnose za dalji tok te poslovne konferencije, ali nije dopustio organizatorima da se glupiraju. Što smatram da je u redu. Na kraju krajeva, pred Slovenijom je jako odgovorna organizacija, pre svega u diplomatskom smislu, predsedavanja EU i bilo bi dobro da do tada pripaze šta pišu ili pričaju, kao i da ne gaze sopstvena obećanja ili ranije predstavljene planove i to tako da učesnike, na njihovu štetu, u poslednjem trenutku obaveste o tome ili uopšte i ne obaveste.
Ne mislim da ih branim, ali ja sam pisala izv. o Jeremiću i znam šta se dešavalo na Bledu.
Ono što smatram da je mnogo veći problem od gorenavedenih slučajeva je činjenica da vlada srpska još nema i ne zna se kada će na dnevnom redu imati pitanje ambasadora. Tako da mi još uvek u Sloveniji nemamo ambasadora. Nemamo ga otkako se CG otcepila. Slovenija će uskoro predsedavati EU, a u njen termin upada i pitanje Kosova i potpisivanje SAS i prioritetno pitanje EU integracija Zapadnog Balkana. Sutra da vlada odobri ambasadora teško da će on da stigne u Sloveniju do 1.1. 2008. A da imamo ambasadu kao što treba i u skladu sa novcem koji se na istu troši, a em ambasadora, manje bi bilo diplomatskih incidenata.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:04 18.09.2007

Re: Drago, mala ispravka,

Verovatno činjenica da nema ambasadora igra neku ulogu. Ali nije slučajno ni to da tamo nema ambasadora.
Prosto, kao da škrguću zubima kad je Slovenija u pitanju...o))
Ne znam kako je Kosovo predstavljeno, ali Kosovo je potpisnica CEFTA sporazuma. E, sad, ja ne znam kako se zovu entiteti koji potpisuju međudržavne sporazume...Ako idemo na jezičko tumačenje onda ostaje samo jedan zaključak..zovu se države...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:08 18.09.2007

Kosovo je, u

ovom slučaju, Jable, predstavljeno kao država, a to se u Sloveniji ne dešava po prvi put. Ne znam ni ja kako se zovu, al' neće biti da se zovu države. Recimo i Vojvodina je potpisala sporazum o saradnji (Srbija nije) sa tim CEP centrom (Jable) i nije bila predstavljena kao država.
Što se škrgutanja zubima tiče (kažu kod nas u Šumadiji da neudate, fino rečeno, devojke škrguću zubima u snu), mogu da škrguću kol'ko 'oće ali Slovenija će fakat predsedavati EU. E sad, šta mi time da u državi EU, koja predsedava EU, nemamo ambasadora, poručujemo i presedavajućoj i EU...e, to bi morala vlada i pomenuti ministar i predsednik, koji aminuje ambasadore, dooobro da razmisle. I to što pre.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:15 18.09.2007

Re: Kosovo je, u

Jelica Greganović
ovom slučaju, Jable, predstavljeno kao država, a to se u Sloveniji ne dešava po prvi put. Ne znam ni ja kako se zovu, al' neće biti da se zovu države. Recimo i Vojvodina je potpisala sporazum o saradnji (Srbija nije) sa tim CEP centrom (Jable) i nije bila predstavljena kao država.
Što se škrgutanja zubima tiče (kažu kod nas u Šumadiji da neudate, fino rečeno, devojke škrguću zubima u snu), mogu da škrguću kol'ko 'oće ali Slovenija će fakat predsedavati EU. E sad, šta mi time da u državi EU, koja predsedava EU, nemamo ambasadora, poručujemo i presedavajućoj i EU...e, to bi morala vlada i pomenuti ministar i predsednik, koji aminuje ambasadore, dooobro da razmisle. I to što pre.

Ja Jelice o CEFTA a ti o Jable..o))CEFTA je međudržavni sporazum pod pokroviteljstvom EU. Ima veoma precizne odredbe o rešavanju sporova i sve drugo.
CEFTA nije potpisivala Vojvodina. Potpisale su Srbija, Hrvatska, Crna Gora, Makedonija, BIH, Albanija, Moldavija i Kosovo. Iste su prisutne i u Ljubljani i predstavljene preko ministara.

antioksidant antioksidant 21:37 18.09.2007

Re: Kosovo je, u

Drago, nije Kosovo potpisnik vec UMNIK u ime Kosova. To ti dodje negde na pola puta. Srbiju nervira sto se Kosovo pojavljuje kao pravni subjekt na medjudrzavnom dokumentu, a ovi sa Kosova su iznervirani jer nisu potpisnici.

I jos nesto, citam u brzini, nije li Jeremic napustio tu veceru jer Rupel nije mogao da ispuni obecanje da ce imati repliku na Ahtisarijevo izlaganje?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 18.09.2007

Ne Drago, nije Ljubljana,

nego Jable. Jable je tvrđava-dvorac u okolini Ljubljane (Mengeš) u kome je danas svečano otvorena konferencija programa za obrazovanje iz područja energetike za JV Evropu. To su suorganizovali slovenački CEP (piši vlada) i britanska ambasada. Da, prisutne su bile potpisnice CEFTE, ali se radilo o gorenavedenoj konferenciji. Radi se, inače, o jednom od programa besplatnog obrazovanja državnih službenika visokih i nižih, koje nudi CEP (Centar za evropsku budućnost) i sa kojim države ili pokrajine ili regije potpisuju sporazum o saradnji. Daklem, danas nije bilo nikakvog CEFTA skupa, no je bio skup u okviru programa CEP-a (CEFTA je mogla da bude samo jedna od tema). A CEP ima sedište u Jablama. I sa CEP-om Vojvodina ima potpisan sporazum. I Kosovo. Ali kao pokrajina, a ne država ( UNMIK-Kosovo).
Tome je trebalo da prisustvuje ministar Popović. Posebna i mnogo suštinskija priča je to da bi mi trebalo da ovde ambasadu imamo i plaćamo da do ovakvih ( i onih ranije) diplomatskih incidenata ne bi dolazilo. Ambasada treba da PRIPREMI posetu. Za početak da pročita materijale organizatorove i ako im se nešto ne sviđa da to odrade iza bine. A ne da sačekaju da dođe ministar i onda scena! (u slučaju da recimo organizator insistira na nečemu što državi Srbiji se ne sviđa, onda ministar bolje da ni ne dolazi. Em ćemo da uštedimo pare za benzin, dnevnice, spavanje i sl. i njega i pratnje, em nećemo da se brukamo na licinom mestu i ponavljamo dipl. skandale). Mene ako pitaš, za ovo danas je isključivo odgovorna tkzv. naša ambasada u Slo.
blackbox blackbox 21:49 18.09.2007

Re: Drago, mala ispravka,

ministar nije napustio konferenciju zato što su prisutni predstavnici Kosova, nego zato što je Kosovo predstavljeno kao država učesnica na tom skupu.

Pa valjda je imao program konferencije i spisak učesnika (agenda), gde se moglo videti kako je Kosovo predstavljeno. Ako je u agendi uz poziv stajalo država Kosovo na to se trebalo reagovati u odgovoru domaćinu skupa na poziv, uključujući i odbijanje učešća zbog navedenog. Postoje i drugi instrumenti ukazivanja na proust ili nameru organizatora, pa i upućivanje pisma ostalim učesnicima skupa sa obrazloženjem nedolaska.
Ovako, ukoliko to nije ad hock izmenjeno i dodato da je Kosovo država, ponašanje podseća na uvređenu mladu, bez nekih efekata. Neće oni prekinuti konferenciju, a mi ćemo propustiti još jednu šansu da idemo u korak sa susedima.
Imajući u vidu ponašanje i ostalih DSS ministara, ovo mi više liči na ponašanje za domaču upotrebu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:54 18.09.2007

Re: Drago, nije Ljubljana,

Jelica Greganović
nego Jable. Jable je tvrđava-dvorac u okolini Ljubljane (Mengeš) u kome je danas svečano otvorena konferencija programa za obrazovanje iz područja energetike za JV Evropu. To su suorganizovali slovenački CEP (piši vlada) i britanska ambasada. Da, prisutne su bile potpisnice CEFTE, ali se radilo o gorenavedenoj konferenciji. Radi se, inače, o jednom od programa besplatnog obrazovanja državnih službenika visokih i nižih, koje nudi CEP (Centar za evropsku budućnost) i sa kojim države ili pokrajine ili regije potpisuju sporazum o saradnji. Daklem, danas nije bilo nikakvog CEFTA skupa, no je bio skup u okviru programa CEP-a (CEFTA je mogla da bude samo jedna od tema). A CEP ima sedište u Jablama. I sa CEP-om Vojvodina ima potpisan sporazum.

Ma ok Jelice...ne znam oko čega je nesporazum..Znam to. Ovaj skup je korisniji nego da je CEFTA. Ali regionalna saradnja je suština priče i iz toga se sve izvodi...
Ja sam samo hteo ukazati da neproduktivnost i glupost ministrove predstave..

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:55 18.09.2007

Šta znači "nije mogao"?

Rupel je lično obećao Jeremiću da će imati mogućnost replike. Tek onda je, očito, sa time upoznao i Ahtisarija, koji je rekao da neće da drži govor ako Jeremić može da replicira. Onda se Rupsi odlučio da Jeremića obavesti da neće imati mogućnost obećane replike i to pred samu večeru. Jermić se obrnuo na peti i otišao. A Rupsi će drugi put da razmisli pre no što nešto obeća na tuđ račun. Ukratko, to bi se reklo problem organizatora.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:58 18.09.2007

Nesproazum je

samo jer si ti tvrdio da se radi o skupu o CEFTI u Ljubljani, čega fakat nije bilo. Slažem se da je korisno, ne sporim. Ali ovde je pre došla do izraza glupost i neproduktivnost ambasade (a nije bila premijerna). E time bi moralo min. spoljno da se pozabavi, da nam više ministri ne dolaze u glupe situacije.
antioksidant antioksidant 22:01 18.09.2007

Re: Šta znači "nije mogao"?

Jelica Greganović
Rupel je lično obećao Jeremiću da će imati mogućnost replike. Tek onda je, očito, sa time upoznao i Ahtisarija, koji je rekao da neće da drži govor ako Jeremić može da replicira. Onda se Rupsi odlučio da Jeremića obavesti da neće imati mogućnost obećane replike i to pred samu večeru. Jermić se obrnuo na peti i otišao. A Rupsi će drugi put da razmisli pre no što nešto obeća na tuđ račun. Ukratko, to bi se reklo problem organizatora.

mogao je rupel i da kaze ahtisariju, nema govora, srbija ce da mi se uvredi ako ne repliciraju, ali ....
to bi trebalo otprilike mnogo da nam kaze o odnosu snaga i koliko cene ahtisarija.
a jeremic je odigrao diplomatski (vec si rekla - spasao je cast organizatoru), pretpostavljam da ce rupel to znati da ceni (jeste mala usluga, ali malo po malo, mozda spustimo taj procenat na 14,6 - ah da mi necemo podelu)
inace, tek sad sam video da drago pise o popovicu (ti ministri iz dss mi jednostavno ne ulaze u glavu, mozak ih sam preskace, mnogo mi je lakse tako)
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:02 18.09.2007

blackbox,

upravo tako...taj program i sl., u okviru priprema posete, treba da odradi ambasada, zato imamo ambasade. Upravo zato da imamo što manje nesporazuma ovakve vrste. O bilo čemu spornom, ambasada u ime države, razgovara i pregovara sa organizatorom, BLAGOVREMENO. Bolje da se dobije lekarsko opravdanje za izostanak ministra, nego da se ponavljaju dipl. skandali ( a naročito ako se zna da ih neki jedva čekaju).
nestorijanac nestorijanac 22:13 18.09.2007

Re: blackbox,

Ljudi, sto ne napisete otvoreno pismo SMIPU, Rupelu i Ahtisariju ?
Pomoglo bi to, zaista !
Ne ovako, ovde, gde njih nema....?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:22 18.09.2007

Re: blackbox,

nestorijanac
Ljudi, sto ne napisete otvoreno pismo SMIPU, Rupelu i Ahtisariju ?
Pomoglo bi to, zaista !
Ne ovako, ovde, gde njih nema....?

Ma gde si Nino..latifundisto..o))
Nije pismo po sredi, nego reakcije..ne čitaš...o))
nestorijanac nestorijanac 22:27 18.09.2007

Re: blackbox,

Ma, citam ! Nego pomislih, kada sve vec lepo pisete o tome (kao i novine sto pisu), ajde, napisite neko OOOOtvoreno pisamce i tim ljudima, pa da vide oni sta i kako bi trebalo raditi.
Organizatori skupova da se daju u pamet, Ahtisari da shvati gde gresi, a ovi nasi diplomatski geniji da se dzabe ne nerviraju. I vas da ne nerviraju... To htedoh reci, razumete ?
N(estorijanac)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:29 18.09.2007

Re: blackbox,

nestorijanac
Ma, citam ! Nego pomislih, kada sve vec lepo pisete o tome (kao i novine sto pisu), ajde, napisite neko OOOOtvoreno pisamce i tim ljudima, pa da vide oni sta i kako bi trebalo raditi.
Organizatori skupova da se daju u pamet, Ahtisari da shvati gde gresi, a ovi nasi diplomatski geniji da se dzabe ne nerviraju. I vas da ne nerviraju... To htedoh reci, razumete ?
N(estorijanac)

A, prethodni ministar ne bi pravio takve stvari. Ne bi mu žena dozvolila..o)))
nestorijanac nestorijanac 22:32 18.09.2007

Re: blackbox,

A, prethodni ministar ne bi pravio takve stvari. Ne bi mu žena dozvolila..o)))

Joooj, kada njega pomenuste, umalo da se srusim sa stolice od smeha.
A, zena mu je bas skromna u zahtevima, sto bi se reklo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:54 18.09.2007

Ja pišem i

van ovog bloga, tako da nemam razloga ni načina da se ovde sakrijem.
nestorijanac nestorijanac 22:56 18.09.2007

Re: Ja pišem i

Pa, nisam mislio da se krijete ovde... Mislio sam samo sta je efikasnije.
Ali, posto Vi pisete i van ovog bloga, eto, ja se izvinjavam sto sam Vas mozda uvredio.
AcaB AcaB 04:01 19.09.2007

Re: Ja pišem i

Boga mi, buduca ambasadorka Srbije u Sloveniji je vec vidjena... Verujem i od onih od kojih treba.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:33 19.09.2007

Re: blackbox,

Jelica Greganović
upravo tako...taj program i sl., u okviru priprema posete, treba da odradi ambasada, zato imamo ambasade. Upravo zato da imamo što manje nesporazuma ovakve vrste. O bilo čemu spornom, ambasada u ime države, razgovara i pregovara sa organizatorom, BLAGOVREMENO. Bolje da se dobije lekarsko opravdanje za izostanak ministra, nego da se ponavljaju dipl. skandali ( a naročito ako se zna da ih neki jedva čekaju).

Jelice, hteo sam jučer da ti napišem ovo glede ambasadora u Sloveniji. Ali nisam dok ne proverim. Evo što se događa oko dolaska ambasadora u Ljubljanu. Tamo za ambasadora treba doći prof.dr. Ivo Visković. Međutim iz narodnjačke koalicije i njima bliskih krugova počinje "pesma" koja se od njih može očekivati. Kažu, kako će katolik predstavljati pravoslavnu zemlju.- Prigovor "dostojan" sledbenika Dimitrija Ljotića. Neverovatno ludilo.
Svakoj zemlji na svetu bi bilo za čast i ponos da ima takvog ambasadora kakav je profesor Visković. Pametan, obrazovan, taktičan, gospodstven, ali u Srbiji danas su mogući i već pomenuti razlozi da on stupi na dužnost.
Pod vlašću DSS mračnjaka mi smo zaista na putu da postanemo Srbistan...
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:08 19.09.2007

Drago, imaš pogrešne informacije,

u Sloveniju treba da dođe Predrag Filipov, a bogudragomhvala ne Ivo Visković i jednom je bilo previše. Ne znam za katolike i Ljotića, ali znam da je Visković, kada je bio ovde amb. izbegavao sve što je imalo prefiks evropsko i bavio se ženskim rukometom i folklorima društava iz RSrpske. Od praznika je prijemima slavljen, u ambasadi, samo dan sv. Save i to horovima iz Banjaluke. A o njegovom ne-znanju srpske istorije, obaška književnosti, o netaktičnosti, ne bih na ovom mestu (mada ako želiš mogu i o tome)...možda je dobar teoretičar, ali praksa mu je katastrofalna. Ako ćemo već o tome najbolji ambasador koga je Srbija imala i koji joj je bio na čast i hvalu i gospodin čovek je bio Crnogorac, Rajko Milović.
ivana23 ivana23 08:18 19.09.2007

Re: blackbox,

Drago Kovacevic

Evo što se događa oko dolaska ambasadora u Ljubljanu. Tamo za ambasadora treba doći prof.dr. Ivo Visković. Međutim iz narodnjačke koalicije i njima bliskih krugova počinje "pesma" koja se od njih može očekivati. Kažu, kako će katolik predstavljati pravoslavnu zemlju.- Prigovor "dostojan" sledbenika Dimitrija Ljotića. Neverovatno ludilo.Svakoj zemlji na svetu bi bilo za čast i ponos da ima takvog ambasadora kakav je profesor Visković.

Profesor Viskovic je vec bio ambasador u Sloveniji nakon 5. oktobra. Nije li, negde u avgustu predlozen
za ambasadora u Atini?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:23 19.09.2007

Re: blackbox,

ivana23
Drago Kovacevic

Evo što se događa oko dolaska ambasadora u Ljubljanu. Tamo za ambasadora treba doći prof.dr. Ivo Visković. Međutim iz narodnjačke koalicije i njima bliskih krugova počinje "pesma" koja se od njih može očekivati. Kažu, kako će katolik predstavljati pravoslavnu zemlju.- Prigovor "dostojan" sledbenika Dimitrija Ljotića. Neverovatno ludilo.Svakoj zemlji na svetu bi bilo za čast i ponos da ima takvog ambasadora kakav je profesor Visković.

Profesor Viskovic je vec bio ambasador u Sloveniji nakon 5. oktobra. Nije li, negde u avgustu predlozen
za ambasadora u Atini?

Ja sam onda ipak nešto pobrkao. Profesor Visković je predložen za ambasadora i ja sam po automatizmu pomislio da je to Slovenija. Inače, ono o "katoliku" stoji. sad kad rekoste da je u pitanju Grčka čini mi se još verovatnijim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:10 19.09.2007

Na žalost,

po ovom pitanju i dss-u, moram da kažem da i slepa koka zrno nađe.
blackbox blackbox 09:17 19.09.2007

Re: blackbox,


Drago,
Pametan, obrazovan, taktičan, gospodstven,

Ne bre Drago, to su zapadnjačke vrednosti koje oće da nam unište našu tradiciju.Treba da bude domaćinski i da se oseća na rakiju i beli luka.
Jelice
Od praznika je prijemima slavljen, u ambasadi, samo dan sv. Save i to horovima iz Banjaluke.

Pa možda je čovek hteo upravo da pokaže kako se unatoč što je katolik ili ateista ponosi pravoslavljem tj.svetosavljem, znajući ,kao profesor nije glup,da to postaje državna ideologija.
blackbox blackbox 09:17 19.09.2007

Re: blackbox,


Drago,
Pametan, obrazovan, taktičan, gospodstven,

Ne bre Drago, to su zapadnjačke vrednosti koje oće da nam unište našu tradiciju.Treba da bude domaćinski i da se oseća na rakiju i beli luka.
Jelice
Od praznika je prijemima slavljen, u ambasadi, samo dan sv. Save i to horovima iz Banjaluke.

Pa možda je čovek hteo upravo da pokaže kako se unatoč što je katolik ili ateista ponosi pravoslavljem tj.svetosavljem, znajući ,kao profesor nije glup,da to postaje državna ideologija.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:26 19.09.2007

Re: blackbox,

Nije on ukapirao ni buduću državnu ideologiju, nego se neosnovano isprepadao, kada je Mladina, jednom u strani za zezanje (Rolanje na sceni) napisala da srpska društva traže opoziv ambasadora, Hrvata. Od tada nije propustio ni jedno okretanje ražnja u srpskih društava, čiji malobrojni članovi su u najvećem broju iz RSrpske. Valjda je mislio da im se omili i tako sačuva leđa, ne shvativši zezanje... a, domaćinski je bio samo tako, kad su pravljeni prijemi, donošeno je roštiljanje iz sr.kafana i to pet minuta pred prijem jedinim postojećim liftom...kad su zatim gosti ušli u lift, odmah su se inhalirali lukom i ćevapima i isteturali napolje kao iz salamure...
Ali jedan od njegovih većih bisera je bio, kada je na jednom prijemu hrv. ambasade, na kome su nam podeljeni poklončići-morski sunđeri, išao okolo i svima oduže objašnjavao "Ovo rađa kod nas". Tako je na kraju natrapao i na mene, pa mi gurnuo onaj sunđer pod nos i trubio "Ovo kod nas rađa", a ja sam sve vreme mislila na to kako moja baba Kaja, u našem šumadijskom kraju, kada je, za dobrih godina, rodilo sunđera pune kanate, nije znala, prosto, šta će sa njima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:24 19.09.2007

nestorijanac,

hvala na izvinjenju, mada nije sve bilo toliko problematično, meni je ovaj blog samo mnogo lep hobi (sa namerom da pređe u opsesiju, sučim se borim hrabro), zato ja i ne pišem često, ovde, o onome što mi je svakodnevni posao :)
Sepulturero Sepulturero 21:00 18.09.2007

Драго, једно питање

I danas je Dragan Jočić potpisujući ugovor o readmisiji i viznim olakšicama u ime Srbije vrlo jasno znao da te ugovore ne potpisuje u ime Kosova kao dela Srbije.

Откуда ви то тако добро знате? У вестима није било ништа о томе да је Космет изузет из споразума. То би било прилично невероватно јер главни циљ овог споразума и јесте да се Србија обавеже да прими назад оних стотинак хиљада Албанаца са Космета (а можда и из Албаније - ко ће то сад да проверава) који илегално бораве у ЕУ.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:08 18.09.2007

Re: Драго, једно питање

Sepulturero
I danas je Dragan Jočić potpisujući ugovor o readmisiji i viznim olakšicama u ime Srbije vrlo jasno znao da te ugovore ne potpisuje u ime Kosova kao dela Srbije.

Откуда ви то тако добро знате? У вестима није било ништа о томе да је Космет изузет из споразума. То би било прилично невероватно јер главни циљ овог споразума и јесте да се Србија обавеже да прими назад оних стотинак хиљада Албанаца са Космета (а можда и из Албаније - ко ће то сад да проверава) који илегално бораве у ЕУ.

Ma znam jer već radim na projektima readmisije.
Da ja pitam tebe nešto. Kako ti misliš da bi Srbija mogla garantovati provođenje toga sporazuma na Kosovu. recimo u Glogovcu ili Srbici..
I ne radi se o 100.000 Albanaca. Povratnici su u najvećem broj Romi, ima ih oko 65 posto, 19 posto su Bošnjaci a ostalo su Srbi i drugi...
Brojku niko ne zna. Do sada je po službenim podacima vraćeno il zatraženo vraćanje negde oko 16.000 ljudi.
andjelija andjelija 21:02 18.09.2007

jel se ovo

readmisija odnosi na prihvatanje nazad ilegalaca iz evrope koji su uhvaceni?

ako jeste.....sta ce biti sa tim ljudima? koji su profil? imaju li finansijska sredstva ili ce biti na plecima krhke nam srbijice? bice gusto.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:03 18.09.2007

Kol'ko ja

znam ta readmisija se obično obija o leđa matične države readmisijaca.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:18 18.09.2007

Re: Kol'ko ja

Jelica Greganović
znam ta readmisija se obično obija o leđa matične države readmisijaca.

Do sada su sve pare potrošene na te ljude pare iz EU fondova.
No, teško će biti zadržati u Srbiji one koji su jednom na zapadu proveli 10 godina. Njih vrate iz Nemačke a oni za dva meseca odu u Italiju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:21 18.09.2007

Re: jel se ovo

andjelija
readmisija odnosi na prihvatanje nazad ilegalaca iz evrope koji su uhvaceni?

ako jeste.....sta ce biti sa tim ljudima? koji su profil? imaju li finansijska sredstva ili ce biti na plecima krhke nam srbijice? bice gusto.

To su svi oni koji su izgubili pravni osnov za boravak u zemljama EU. Dakle, oni što im je istekla viza, oni što su ilegalno ušli, oni kojima je istekla privremena dozvala za boravak, oni kojima je odbijena molba za azil...
Vraćaju uglavnom najsiromašnije, najnepismenije i one koji su u bilo kome smislu imali neki sukob sa zakonom...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:59 18.09.2007

'Ajd božedaj,

očigledno ovo poznaješ bolje od mene, a da je problem zadržati te ljude, to ne sumnjam...
doktorka doktorka 22:21 18.09.2007

Ovo mi se dopada:

"Rupel je lično obećao Jeremiću da će imati mogućnost replike". Kako to znate Jelice?
nikson nikson 22:30 18.09.2007

Re: jel se ovo

takozvani gradjani sa pravom glasa. bice veselo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:56 18.09.2007

Pitala

sam Koga Treba i proverila u slovenačkom Tamo Gde Treba, to mi je u opisu radnog mesta.
oldtajmer oldtajmer 16:16 19.09.2007

Re: Pitala

, to mi je u opisu radnog mesta.


Jelica 008 ?
oldtajmer oldtajmer 16:16 19.09.2007

Re: jel se ovo

Vraćaju uglavnom najsiromašnije, najnepismenije i one koji su u bilo kome smislu imali neki sukob sa zakonom...


Drugim recima one jadnike koji se nisu snasli da zbrisu na vreme?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:38 19.09.2007

Kad

bi iza ove osmice bio još nešto nula i zarez pa dve nule i €, ne bih se bunila...
oldtajmer oldtajmer 19:22 19.09.2007

Re: Kad

Pa to naplati Tamo Gde Ima Para ))
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:16 19.09.2007

E, vi'š

to mi nikada nije uspelo...od kad znam za sebe radim za firme bez para...mada mi nikad nije bilo žao...
oldtajmer oldtajmer 02:51 20.09.2007

Re: E, vi'š

Steta... valja spojiti lepo i korisno :)

Salim se naravno, relax. BTW, 008 je kao naslednik 007, cisto kao ako neko nije ukapirao, nema veze sa evrima... doduse i on je dobro naplatio to sto je radio? ;-)

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 18.09.2007

sizofrenija il slanina

Zapetljaste oko protokola k'o da je sam sebi cilj. Kao ako je on ispostovan, sve je OK. Da li je mladjani sin, poznatoga tate to ovako ili onako.
Problem je u tome sto nam je drzava sizofrena. Sto bi sumadinci (i moji Jelice:)) rekli "ne zna kud' udara". Malo cu da potpisem sa Kosovom medjudrzavni sporazum, al ga k'o drzavu nikad necu bla,bla,bla...a ko ga prizna, ja cu mu ne znam sta...Malo cu da ispunjavam uslove za EU (readmisija) ali videcemo dal cemo u Evropu...
E sad, da l' je sizofrenija il ona slanina iz Dragovih caroica???

nestorijanac nestorijanac 22:37 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

Mozda i jedno i drugo - red slaninine, red sizofrenije...?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:42 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

nestorijanac
Mozda i jedno i drugo - red slaninine, red sizofrenije...?

Bravo majstore..Mislim da je to dijagnoza..o)))
nestorijanac nestorijanac 22:48 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

Drago mi je da slicno mislimo.
Nego, kako li se covek leci od te slaninske sizofrenije ?
Mozda, dijetom na snegu ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

Mozda i jedno i drugo - red slaninine, red sizofrenije...?

Mozda, al jaja ne bi smela da ostanu nepolupana:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:54 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

hoochie coochie man
Mozda i jedno i drugo - red slaninine, red sizofrenije...?

Mozda, al jaja ne bi smela da ostanu nepolupana:)

Jaja ostaju u korpi...o))
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 18.09.2007

Još da imaju

jaja, bila bi musaka.
(opa, tek sad vidim da su jaja već bila na dnevnom redu, izvinjavam)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:01 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

nestorijanac
Drago mi je da slicno mislimo.
Nego, kako li se covek leci od te slaninske sizofrenije ?
Mozda, dijetom na snegu ?

Lek se još traži. Ali mislim da je prijem u NATO lek...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:02 18.09.2007

Re: Još da imaju

Jelica Greganović
jaja, bila bi musaka.
(opa, tek sad vidim da su jaja već bila na dnevnom redu, izvinjavam)

Nema veze Jelice...Bila bi ruska musaka..o))
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:03 18.09.2007

Tu se meće

majmunez, nema pravih jaja, samo ona Trumanova.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 18.09.2007

Re: Još da imaju

Jelica Greganović
jaja, bila bi musaka.(opa, tek sad vidim da su jaja već bila na dnevnom redu, izvinjavam)

Jaja su vrlo pozeljna u sto vecim kolicinama:))
Nemo' da se izvinjavas:)
nestorijanac nestorijanac 23:03 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

Lek se još traži. Ali mislim da je prijem u NATO lek...o))


Eto ti ga sad !
To kao kad sitni lopov ode do mafijasa da "rese" neki problem....
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:05 18.09.2007

Vi'š Nestorijanac,

ni ja ne volim take lekove...a sila boga ne moli. Ne volim ni vojni ni crkveni lek, nešto mi muka od toga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

nestorijanac
, kako li se covek leci od te slaninske sizofrenije ?Mozda, dijetom na snegu ?

Mozda, a da probamo sa nesto oko cenzusa:)
To leci garant!
I jaja su pomagala pre 10 - ak godina:))
nestorijanac nestorijanac 23:08 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

I jaja su pomagala pre 10 - ak godina:))

Mozda su se ukvarila...., jaja ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:10 18.09.2007

Jaja prolupala.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:11 18.09.2007

Re: sizofrenija il slanina

hoochie coochie man
nestorijanac
, kako li se covek leci od te slaninske sizofrenije ?Mozda, dijetom na snegu ?

Mozda, a da probamo sa nesto oko cenzusa:)
To leci garant!
I jaja su pomagala pre 10 - ak godina:))

Pravo zboriš...I sam bacio desetak..o)))
nestorijanac nestorijanac 23:14 18.09.2007

Re: Vi'š Nestorijanac,

ni ja ne volim take lekove...a sila boga ne moli. Ne volim ni vojni ni crkveni lek, nešto mi muka od toga.

Sila Boga ne moli, da, to je tacno...
Kao i ono - vezi konja gde ti gazda kaze ili idi peske...
Ali, nije bas ni tako strasno ici peske...
dragan7557 dragan7557 23:08 18.09.2007

Re: policija ili MUP

Nikako nije jasno ko je čega ministar pa molim one koji znaju da mi razjasne.

Ili je ministarstvo policije ili ministarstvo unutrašnjih poslova????????????

Unapred hvala
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:11 18.09.2007

To je MUP

Ministarstvo Unutrašnje Policije.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:12 18.09.2007

Re: policija ili MUP

dragan7557
Nikako nije jasno ko je čega ministar pa molim one koji znaju da mi razjasne.

Ili je ministarstvo policije ili ministarstvo unutrašnjih poslova????????????

Unapred hvala

Unutrašnjih poslova je pravi naziv...Ovo "policije" je kolokvijalno i nekako mi adekvatnije zvuči...
ivana23 ivana23 23:20 18.09.2007

Re: To je MUP

Jelica Greganović
Ministarstvo Unutrašnje Policije.

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:31 18.09.2007

Hvala Ivana :)))

AlexDunja AlexDunja 23:34 18.09.2007

Re: policija ili MUP

dragan7557
Nikako nije jasno ko je čega ministar pa molim one koji znaju da mi razjasne.

Ili je ministarstvo policije ili ministarstvo unutrašnjih poslova????????????

Unapred hvala


ovo je mup
ministarstvo unutrasnjih poslova

a ovo je policija

ivana23 ivana23 23:37 18.09.2007

Re: policija ili MUP


ivana23 ivana23 09:25 19.09.2007

Re: policija ili MUP

ivana23


Sta bi? Od sinoc, do jutros ovde je stajala slicica ''cika plavih'', vide li je neko? Postajem polako paranoicna.
ivana23 ivana23 09:28 19.09.2007

Re: policija ili MUP

Izvinjavam se, slika se ponovo pojavila!
dragan7557 dragan7557 12:20 19.09.2007

Re: To je MUP

Ministarstvo Unutrašnje Policije.


Zar postoji i spoljna policija?????????
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:30 19.09.2007

Ne bi me

iznenadilo...fantastičan je to organizam.
antioksidant antioksidant 13:34 19.09.2007

Re: To je MUP

dragan7557
Ministarstvo Unutrašnje Policije.Zar postoji i spoljna policija?????????

spolna policija
sentinel26 sentinel26 23:22 18.09.2007

Gospodo skretničari na pauzu za večeru

Gospodine Kovačeviću,

Srbija nema ovlašćenja da raspisuje nikakve izbore na Kosovu, pa ni lokalne.

Ko je onda taj koji će da raspiše lokalne izbore na Kosovu u opštinama sa srpskom većinom poslije 17.novembra?

Šta onda znači izjava ministra Samardžića?

Znači da Vlada Srbije pristaje na podelu Kosova i da je to njen minimum na koji ona računa kao sigurnu kartu u rukavu.

Vlastima Srbije je 3 puta javno ponovljeno da sporazumi koje potpisuje sa EU ne uključuju teritoriju Kosova.
Lično sam slušao izjavu na TV-u izdiktiranu na srpskom jeziku.

U dokumentima, regionalnim sporazumima (pa i CEFTA) ne piše da je Kosovo država, ali ne piše ni da nije.

Sporazum o readmisiji sa Kosovom će se raditi tek poslije rešavanja statusa, jer sadašnja vlada Kosova nema pun kapacitet - nijesu na nju prenesena sva ovlašćenja.

Ponašanje ministara na medjunarodnim skupovima ne želim da komentarišem.



patriot patriot 23:37 18.09.2007

Pitanje?

A sto se vi postovani gospodine Kovacevicu ne upustite u diplomatske vode? Verujem da bi nas vi NAJBOLJE predstavljali, kakav Jeremic, kakav Popovic...

Najlakse je sesti u fotelju, sakriti se iza tastature i kritikovati sve sto na um padne...
nestorijanac nestorijanac 23:41 18.09.2007

Re: Pitanje?

Najlakse je sesti u fotelju, sakriti se iza tastature i kritikovati sve sto na um padne...


Vi to znate,....iz patriotskog iskustva ?
patriot patriot 00:17 19.09.2007

Re: Pitanje?

Vi to znate,....iz patriotskog iskustva ?


Mislim, a i cini mi se da je tako da to sada nikoga nisam kritikovao.... Izuzev stavova pojedinih ucesnika bloga, sto je po meni sasvim u redu jer su oni ljudi u prilici da mi odgovore kao ja vama....

Ne volim Vuka Jeremica, ali NISAM obrazovan kao on, niti sam bio na njegovoj poziciji da bih mogao da ga kritikujem.

Ne volim ni gospodu iz DSS-a previse (blagi su mi nekako, neodlucni) ali ponovicu se, nisam na poziciji te gospode da bih ih kritikovao.

Ko na brdu ak i malo stoji, vise vidi no onaj pod brdom.

U ovom slucaju oni su na Pancicevom vrhu, a ja i svi vi ostali sa mnom sedimo u Brusu u toploj sobici.

Poz.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:29 19.09.2007

Re: Pitanje?

nisam na poziciji te gospode da bih ih kritikovao.

Ne, nego cemo da ih pustimo da rade sta hoce.
Nista ti nisi ukapirao.
Koje brdo? Koji Brus?
Nisu oni na brdu, nego na poslu koji smo im mi dali. I ko svaki gazda trazimo da taj posao dobro rade, ili otkaz.
Il da im damo pare, a da kontrolisu oni nas?
Patriotizam ne znaci neznanje.
nestorijanac nestorijanac 00:29 19.09.2007

Re: Pitanje?

Dobro, ucinilo mi se da kritikujete gospodina Kovacevica sto pise u sobi o stvarima van sobe.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:41 19.09.2007

To oko brda

me podseti na onu scenu iz Nušićevog Narodnog poslanika...ono kad se uči da bude vlast, pa se popne na stolicu i vidi sagovornika, pa još malo više, slabije vidi sagovornika, pa na sto i od sagovornika vidi samo teme, tj. ništa "E, sad si ti vlast!"
Nema vlasti koja ne bi bila vredna kritike. I ne vidim šta je u kritici loše, naročito kada se radi o narodnim službenicima, koji plate dobijaju od narodnih para. To ti je kao kad proveravaš elektro račun i porediš ga sa brojkom na strujomeru.
akai akai 00:38 19.09.2007

Dok god se politika vodi od danas ujutro

... do danas popodne - nema pravila.

Dosadio sam vec i sam sebi ponavljajuci da je Kosovo univerzalni izgovor za sve, da sledece godine Kosovo nece postojati u medijima kao sto danas Crna Gora ne postoji u medijima (osim kad se pojavi pokoja ajkula na moru usred sezone, a znamo da ajkule samo leti dolaze zbog turista iz Srbije)

Ono sto smeta ovoj i ovakvoj vladi je to sto su neki procesi krenuli, koliko god bi VK i ostatak bande zeleo da od Srbije napravi "samo sebi svoje ostrvo" Evropa, ostatak sveta i gradjani Srbije (sto svesno, sto nesvesno) ukljucuju Srbiju u evropske tokove.

Gradjanima je dosadilo da cekaju u redu za vizu, uvoznicima i izvoznicima je dosadilo da cekaju i placaju na granicnim prelazima, meni internet jeste brz, ali hocu da bude jos brzi... I dok god gradjani ove zemlje budu zeleli da im koliko toliko zivot bude, ne bolji, jednostavniji - Srbija ce ici ka integracijama.

A to sto ministri napustaju skupove, sa mrvicom diplomatskih manira ili i bez te mrvice - to mene podseca kao da u kafani razbijes casu ne bi li skrenuo paznju konobara i ostalih gostiju u kafani na sebe.

Spominju se i problem u ambasadorima, ok, ajde sad, ko normalan zeli da predstavlja ovu drzavu? Plata nije neka, strategija se ne zna, dugorocna politika je nepoznat pojam, smisao za fakticitet stanja ne postoji, bar ne javno. Onaj ko zeli sada u diplomatiju mora biti svestan da ce kao ambasador morati da "vadi fleke" vlade Srbije, da bude dezurni krivac za svaku budalastinu koja moze da se desi i da do kraja mandata ne prizna Kosovo. Sta bi sad nas ambasador u Sloveniji mogao da radi? Ili, sta je mogao da radi nas ambasador u Crnoj Gori sa Filaretom? Sta moze da radi nas ambasador u Sarajevu, da li nama treba ambasador kada imamo specijalne veze sa RS a RS je u vladi BiH?

Izbori na Kosovu? Pa izvol'te - raspisite. Mozda gresim, ali mislim da po Ustavu sve izbore u Srbiji raspisuje predsednik Skupstine Srbije. Ok, da li je drug Dulic raspisao izbore na Kosovu? I ako drug Dulic raspise izbore na Kosovu - koga se to smatra? Osim sto se nama servira prica o entitetima na Kosovu, da li oni uopste postoje ili i ja mogu da se samoproglasim entitetom kada mi to odgovara?
nikson nikson 03:54 19.09.2007

Re: Dok god se politika vodi od danas ujut

entitetom mozda, ali ja bih rekao da mozete pre drzavom da se proglasite kada vam to odgovara, teko bar za sada idu stvari...
blackbox blackbox 09:07 19.09.2007

Re: Dok god se politika vodi od danas ujutro

Izbori na Kosovu? Pa izvol'te - raspisite. Mozda gresim, ali mislim da po Ustavu sve izbore u Srbiji raspisuje predsednik Skupstine Srbije. Ok, da li je drug Dulic raspisao izbore na Kosovu? I ako drug Dulic raspise izbore na Kosovu - koga se to smatra? Osim sto se nama servira prica o entitetima na Kosovu, da li oni uopste postoje ili i ja mogu da se samoproglasim entitetom kada mi to odgovara?

Tačno, Kosovo je neotuđivi deo Srbije i po Preambuli.Znači, nema da budu niki izbori dok ih Dulić ne raspiše.Ko je bre taj UNMIK. Samo imamo nekih malih teškoća.Naime, mi ne znamo ni kada ćemo ovde raspisati izbore i da li ćemo.Imamo li sređene izborne spiskove na Kosovu-nema.Imamo li validan popis stanovništva-nema.Može li Srbija tamo organizovati popis-ne može.Ima li Srbija tamo suverenitet-nema.Kažemo li da je to naša suverena teritorija- kažemo. Pa zašto onda kažemo da će samo Srbi na Kosovu ići na lokalne izbore kada se oni rasišu u Srbiji a ne svi građani Kosova na našoj suverenoj teritorioji.
Meni je sve jasno samo mi nije jasno kako nije jasno onima kojima bi trebalo i koji misle da im je jasno. Da li Samardžić već prejudicira rešenje afirmišući entitete tj.podelu Kosova, idt itb?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:59 19.09.2007

Re: Dok god se politika vodi od danas ujut

blackbox
Izbori na Kosovu? Pa izvol'te - raspisite. Mozda gresim, ali mislim da po Ustavu sve izbore u Srbiji raspisuje predsednik Skupstine Srbije. Ok, da li je drug Dulic raspisao izbore na Kosovu? I ako drug Dulic raspise izbore na Kosovu - koga se to smatra? Osim sto se nama servira prica o entitetima na Kosovu, da li oni uopste postoje ili i ja mogu da se samoproglasim entitetom kada mi to odgovara?

Tačno, Kosovo je neotuđivi deo Srbije i po Preambuli.Znači, nema da budu niki izbori dok ih Dulić ne raspiše.Ko je bre taj UNMIK. Samo imamo nekih malih teškoća.Naime, mi ne znamo ni kada ćemo ovde raspisati izbore i da li ćemo.Imamo li sređene izborne spiskove na Kosovu-nema.Imamo li validan popis stanovništva-nema.Može li Srbija tamo organizovati popis-ne može.Ima li Srbija tamo suverenitet-nema.Kažemo li da je to naša suverena teritorija- kažemo. Pa zašto onda kažemo da će samo Srbi na Kosovu ići na lokalne izbore kada se oni rasišu u Srbiji a ne svi građani Kosova na našoj suverenoj teritorioji.
Meni je sve jasno samo mi nije jasno kako nije jasno onima kojima bi trebalo i koji misle da im je jasno. Da li Samardžić već prejudicira rešenje afirmišući entitete tj.podelu Kosova, idt itb?


Evo odgovora...

bori samo u organizaciji UNMIK-a
19. septembar 2007. | 10:11 | Izvor: FoNet
Priština -- Predstavnik UNMIK-a kaže da samo UNMIK ima ovlašćenja da raspisuje izbore na Kosovu.

Jedini legitimni izbori na Kosovu su oni koje je UNMIK raspisao za 17. novembar, izjavio je v.d. portparola UNMIK-a Rasel Giki, komentarišući najavu Beograda da će lokalni izbori u opštinama s većinskim srpskim stanovništvom na KiM biti održani kada i lokalni izbori u Srbiji.

Giki nije hteo da nagađa koje bi poteze međunarodna administracija povukla u slučaju da Beograd organizuje lokalne izbore na Kosovu ni kakav bi status imale tako izabrane vlasti. "Upoznat sam samo sa stavom ministra Slobodana Samardžića, nemamo informacija o stavu Vlade Srbije", rekao je Giki.




akai akai 10:29 19.09.2007

Re: Dok god se politika vodi od danas ujutro

Samardzic & co je uslo u poznati stan, ali u mrklom mraku, pa sad lupa o namestaj koji je neko drugi rasporedio.
Nemojte me pogresno shvatiti, ja mislim da je svima sve jasno, ali na necem se moraju dobiti izbori. Ili su stvarno glupi?
akai akai 10:36 19.09.2007

Re: Dok god se politika vodi od danas ujut

Giki nije hteo da nagađa koje bi poteze međunarodna administracija povukla u slučaju da Beograd organizuje lokalne izbore na Kosovu ni kakav bi status imale tako izabrane vlasti. "Upoznat sam samo sa stavom ministra Slobodana Samardžića, nemamo informacija o stavu Vlade Srbije", rekao je Giki.

A sta ima da nagadja? Moze " 'nako do srca" da se nasmeje i to je to. Otprilike kao kad bi Dulic ili Samardzic ili bilo ko odavde raspisao izbore recimo u Madjarskoj, gde ima vise gradjana Srbije nego na Kosovu.

Druga recenica je bitnija - Znamo za stav Samardzica al ne znamo za stav Vlade Srbije" - U prevodu sa diplomatskog na srpski - necemo da dogovaramo svadbu s konobarom nego s gazdom kafane, a dotle vezite kera.
ruza26 ruza26 09:52 19.09.2007

Jaja su, davno, polupana

Elem, gledam danas TV Dnevnik raznih televizija i vest dana je stigla iz Brisela a odnosi se na parafirani sporazum o readmisiji između naše zemlje i EU, te sporazum o viznim olakšicama. Oba sporazuma je potpisao ministar policije Dragan Jočić i ne samo što ih je potpisao nego je uspeo da nakon dužega vremena javnosti saopšti vrlo precizno i suvislo o čemu se radi. I taman kad čovek pomisli - evo, konačno nešto dobro i od tih DSS ministara - kad odmah sledi druga vest koja nas vrati u surovu stvarnost.


Mi se, eto, moramo zadovoljavati i mrvicama i sad, pitam se, sta je tu dobro? To sto je Jocic nesto uspeo smisleno da objasni? Nisam nase politicare cula da, osim sto svakodnevno obećavaju olakšice za dobijanje šengenskih viza, smisleno objasnjavaju sto u stvari znaci (sengen - seveningen, mozda se ljudi i plase). Gde smo u odnosu na okruzenje? Jocic je nedavno, kad je se raspravljalo o Zakonu o drzavljanstvu izjavio: " Pogledajte, kako Hvrati nemaju stida da zaštite svoje interese, oni daju državljanstvo svakom ko se izjašnjava kao Hrvat ili ko govori hrvatskim jezikom, da ne kažem da idu dotle da ga daju - svakome ko se služi latiničnim pismom." Smisleno, pravnicki utemeljeno! Tako nam govori ministar cije sluzbe su objavile da samo "11,4 odsto stanovništva ima pasoš, a veći deo njih uglavnom putuje u države koje nisu potpisnice šengenskog ugovora. Čak 75 posto mlađih od 25 godina nikada nije posetilo stranu zemlju...", zna li, uopste, onih 88,6 odsto gradjana o cemu je, zapravo, rec? Kad je vec ministar Jocic radio uporednu analizu zakonodavstava susednih drzava kad je o drzavljanstvu rec, sto ne kaze da ti isti Hrvati mogu da putuju nesmetano bez vize svuda osim u Ameriku. A jucer je objavljena i sledeca vest:
HRVATI BEZ PASOŠA U OKOLNE ZEMLJE Brisel -- Ministri unutrašnjih poslova EU dozvoliće građanima Hrvatske da s ličnim kartama putuju u Sloveniju, Italiju i Mađarsku. Ministri su danas postigli dogovor u Briselu da građani Hrvatske mogu s ličnom kartom da pređu "šengenske granice". "Ovo konačno rešenje prihvatljivo je za sve", izjavio je novinarima u Briselu slovenački ministar unutrašnjih poslova Dragutin Mate. Očekuje se da se Mađarska i Slovenija pridruže "šengenskoj zoni" krajem godine, ali će hrvatski državljani i posle toga moći da putuju u te zemlje s ličnim kartama, podsetila je slovenačka novinska agencija STA. Mate je dodao da će hrvatski državljani, međutim, imati poseban karton koji će izdavati Hrvatska, na koji će se udarati pečat prilikom svakog prelaska granice, a koji će imati samo najosnovnije podatke - ime i prezime i broj lične karte. Za dve godine izvršiće se procena o tome da li dolazi do zloupotrebe takvog načina prelaska granice, rekao je Mate.
Nenad Canak je, u svom stilu, dobro primetio: Jedva 11 odsto građana u Srbiji ima pasoš, dok cela planeta ide u rušenje granica. Ostali smo grupica pingvina na santi koja se sve više topi pod globalnim zagrevanjem! I veselimo se svakoj ribici koju nam neko, slucajno, dobaci!


kuki kuki 15:48 19.09.2007

Da li neko zna?

Predhodni ugovori o readmisiji su za posledicu imali povratak velikog broja Albanaca sa Kosova na racun Srbije (?!?) Je li to slucaj i sa ovi poslednjim?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:56 19.09.2007

Re: Da li neko zna?

kuki
Predhodni ugovori o readmisiji su za posledicu imali povratak velikog broja Albanaca sa Kosova na racun Srbije (?!?) Je li to slucaj i sa ovi poslednjim?

Ne..Prethodni bileteralni ugovori nisu doveli do povratka Albanaca u Srbiju. Ugovore koje je Srbija sklopila sa EU ne odnose se na Kosovo. Istina je da se po ugovorima o readmisiji jedan broj Roma sa Kosova vratio u Srbiju jer nisu želeli da se vrate na Kosovo.
Goran Nikolić Goran Nikolić 16:03 19.09.2007

CEFTA

dobra je
CEFTA,
EU,
STO,
Partnerstvo za mir,
samo nek bude
sto vishe tih povezivanja
tako (mozda intrinsichna)
insuliranost postaje sve manje moguca
oldtajmer oldtajmer 03:22 20.09.2007

Ko je Drago Kovacevic

Ja se izvinjavam na mozda veoma glupom pitanju, ali ja sam ignorantan, a Gdin Drago Kovacevic zna svasta o svacemu, te kako sve vise citam njegove blogove, pitam se ko je taj covek? Da li ste Vi isti Drago Kovacevic koji je bio neki poliitcar u Hrvatskoj, i neko vreme u vladi Milana Babica ? A drugo sto me zanima je sta vam je zanimanje danas, odnosno da li postoji veza izmedju toga i vase informiranosti.

Molim da ne tumacite moje pitanje kao bilo kakvu ironiju ili provokaciju. Pitam najozbiljnije zarad sopstvene edukacije.

Pozdrav!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:47 20.09.2007

Taj sam...

Da, taj sam.
Danas se bavim prisilnim migracijama, radim u NVO sektoru i povremeno kao slobodni novinar.
Drago mi je da pratite moje postove.
Pozdrav,
oldtajmer oldtajmer 14:54 20.09.2007

Re: Hvala na odgovoru



Uzgred, da li ste razmisljali da jednog dana mozda nesto napisete i o Babicu, njegovoj moralnoj krizi (ako je to bilo po sredi?) i uopste o tom periodu - svasta se zanimljivo tu izdesavalo?

Puno pozdrava!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana