Eksperimenti u blogovanju

Šta ste se svi uozbiljili...

bauer. RSS / 28.03.2009. u 02:22

...ili ko koga više voli?

Dok blejim u mom ljubimcu na putu sa posla kući, pade mi ova ideja na pamet.  I kako sam brzoplet i nepromišljen reših da probam da postavim malo lakši materijal za vikend.  Nekako smo svi preozbiljni u poslednje vreme.  A mozda i nije baš lak materijal.  Htedoh da vas pitam, ko su vam deset najdražih blog-drugara?  

Pošto sam ja prvi pitao, ja određujem i pravila.  A pravilo je samo jedno.  Sva mesta na listi mogu da se dele osim prvog.  Meni su uvek sve naj-liste bile grbave (naj-filmovi, naj-muzika...) ali malo intrigantnosti se mora uneti u ovo.  Znači, na prvom mestu može da bude samo jedna osoba, a ostalih devet osoba mogu da dele drugo mesto, ili, već bilo koja druga kombinacija sa mestima od dva do deset.

Ovo je moj izbor:

1. Moj Bro, Unfuckable

2. Moj drug, Dragoljub

3. Moja koleginica, Višnja

4. Red naučenjaka, red majstora pera, red alter-globalista, Gordanac, Man-Činijevi, BraJović, Budimac

5. i na kraju, ali nikako na posletku, još malo drugara, Cross, Maksa, RE.

Eto.  Nije bilo lako.  Pa sam mislio da proširim listu za još pet, deset mesta, ali nije u tome fora.  Bar još tridesetak ljudi bi kod mene delilo jedanesto mesto.  Fora je u tome da se preispitamo i da vidimo da na našim listama možda možemo imati i ljude sa kojima se ne slažemo uvek i u svemu, a volimo ponekad da proćakulamo sa njima.  Ili da vidimo da na nečijoj listi ima osoba za koje smo mislili da se nikako ne mogu naći u istom košu.  A mogu.  Znam sigurno.  I to je Dobro.

Enivej, ima još jedno pravilo.  Molim vas da se ne osećate obaveznim da mene stavljate na listu samo zato što ste lepo vaspitani, ako tamo istinski ne pripadam.  Ako se kod vas nalazim i u prvih stotinjak, meni dobro.  Samo iskreno.


Pribeleške... ;)

Teča je za dlaku ispao sa liste, mislim, pa šta.  I ja sam nekakav teča odnedavno.  A teče su važne.  Posvećeno jednoj maloj devojčici (jel' vas ne podseća na gordanac, kad je bila mala? :))

Gordanac.jpg?t=1238201965



Komentari (207)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 17:58 28.03.2009

Re: :))))

gordanac
To da ti "fale" za komunikaciju ljudi s kojima se nikad nisi upoznao...


Невероватно али истинито - 100%! :))
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:17 29.03.2009

Re: :)))) Slušati, videti, opipati!

gordanac
Moguće je da razlog tome leži u činjenici da u direktnom kontaku mi "slušamo očima" (mislim da sam negde videla podatak da na čulo vida "otpada" skoro 90% ukupnih čulnih opažaja pri direktnoj komunikaciji),

Vojislav Stojković
Više nego tačno.
Još od rane mladosti, kadgod bih razgovarao sa devojčicom slušao sam je samo očima, u mom slučaju čak iznad proseka, gotovo 100%.Ona tako priča, a ja je slušam očima i ništa ne čujem ušima.
Posebno pažljiv slušalac bio sam u gimnaziji, kad sam gotovo sve šarmantne mlađe profesorke,slušao očima , neke dva puta, neke i do četiri puta nedeljno, zavisno od predmeta. Njih sam tako pažlivo slušao, da sam onda sam kod kuće učio čitajući. Navikao sam da učim čitajući, što je imalo svoje prednosti tokom kasnijeg obrazovanja.


Ovo što je iznela Gordanac, i potvrdio bivši Jeremija, jeste vrlo zanimljivo. I tačno, naravno. Ja bih samo malo proširio, odnosno kazao kako ja to shvatam.
Tačno je da se očima "može slušati". Ali je tačno, to je naročito primetno kod dece, i da se očima ne može potpuno videti, već da bi se nešto istinski videlo potrebno je da se prstima ruku - oseti. (Ostavimo po strani da bebe čak "vide" i "osećaju" - stavljanjem predmeta u usta, dakle jezikom i nepcima). Naime, ako nekom malom detetu pokažete da nešto vidi, ono pogleda očima, ali odmah traži da to ima u svojim rukama, kako bi shvatilo o čemu se radi. Da bi videlo, dakle, - prstima.
S tim u vezi, pada mi na pamet da je A. Žid (Andre Gide) jednom negde zapisao (parafraziram) "da mu nije dovoljno da vidi da je pesak na plaži, dok sunce peče, fin i topao, već želi da bosim nogama prošeta i da to oseti". Tu imamo komplementarnost vidjenja i osećanja, da bi dogadjaj bio potpun.

Da se našalim sa bivšim Jeremijom. Ako je on sve šarmantne mladje profesorke, slušao očima, možda je, svesno ili nesvesno, tada imao želju i da ih "sluša" i - prstima ruku, kako bi osećaj prijemčivosti onoga što sluša, odnosno ugodnosti, bio potpun, he, he, he...
bauer. bauer. 08:21 29.03.2009

Re: :)))) Slušati, videti, opipati!

vladimir petrovic
gordanac
Moguće je da razlog tome leži u činjenici da u direktnom kontaku mi "slušamo očima" (mislim da sam negde videla podatak da na čulo vida "otpada" skoro 90% ukupnih čulnih opažaja pri direktnoj komunikaciji),

Vojislav Stojković
Više nego tačno.
Još od rane mladosti, kadgod bih razgovarao sa devojčicom slušao sam je samo očima, u mom slučaju čak iznad proseka, gotovo 100%.Ona tako priča, a ja je slušam očima i ništa ne čujem ušima.
Posebno pažljiv slušalac bio sam u gimnaziji, kad sam gotovo sve šarmantne mlađe profesorke,slušao očima , neke dva puta, neke i do četiri puta nedeljno, zavisno od predmeta. Njih sam tako pažlivo slušao, da sam onda sam kod kuće učio čitajući. Navikao sam da učim čitajući, što je imalo svoje prednosti tokom kasnijeg obrazovanja.


Ovo što je iznela Gordanac, i potvrdio bivši Jeremija, jeste vrlo zanimljivo. I tačno, naravno. Ja bih samo malo proširio, odnosno kazao kako ja to shvatam.
Tačno je da se očima "može slušati". Ali je tačno, to je naročito primetno kod dece, i da se očima ne može potpuno videti, već da bi se nešto istinski videlo potrebno je da se prstima ruku - oseti. (Ostavimo po strani da bebe čak "vide" i "osećaju" - stavljanjem predmeta u usta, dakle jezikom i nepcima). Naime, ako nekom malom detetu pokažete da nešto vidi, ono pogleda očima, ali odmah traži da to ima u svojim rukama, kako bi shvatilo o čemu se radi. Da bi videlo, dakle, - prstima.
S tim u vezi, pada mi na pamet da je A. Žid (Andre Gide) jednom negde zapisao (parafraziram) "da mu nije dovoljno da vidi da je pesak na plaži, dok sunce peče, fin i topao, već želi da bosim nogama prošeta i da to oseti". Tu imamo komplementarnost vidjenja i osećanja, da bi dogadjaj bio potpun.

Da se našalim sa bivšim Jeremijom. Ako je on sve šarmantne mladje profesorke, slušao očima, možda je, svesno ili nesvesno, tada imao želju i da ih "sluša" i - prstima ruku, kako bi osećaj prijemčivosti onoga što sluša, odnosno ugodnosti, bio potpun, he, he, he...

Čekaj bre... jel' gledaš ti trku... ???
majkahrabrosti majkahrabrosti 16:24 30.03.2009

Re: :))))godanac

...pojmaros...
"pametan covek sto se vecma trudi da dublje stupi u saznanja hram
u njemu sumnja sve se vise budi
-sve sto vise ucim to sve manje znam-
a glupak koji oko sebe blene s vijugom jednom u mozgu il dve
dovoljan sobom reci ce
-pitajte mene, ja cu vam reci, jer ja znadem sve...-

eh ta gimnazija... davno bese


vishnja92 vishnja92 08:18 28.03.2009

ih, jack,

pa ako ti budem rekla moracu da te ubijem :)

moja lista se zapravo uglavnom poklapa sa onom listom pregalnika na "born to be..." (od, recimo, nekog 2000. komentara pa nadalje, pretpostavljam). ako trazis prvog, mogu da napisem ali raspored ce biti sifriran pa ti izadje na isto.

i jos - varao si :))))
manccinije si racunao kao jednog. to se ne vazi!

vishnja92 vishnja92 08:20 28.03.2009

Re: ih, jack,

i sad se setih da antioksidant i budimac nisu bili tamo, a jesu mi na listi.
uneo si mi nemir u ovo suncano subotnje jutro. nadam se da se kajes.
bauer. bauer. 08:24 28.03.2009

Re: ih, jack,

manccinije si racunao kao jednog. to se ne vazi!

pa jel' možeš ti da ih razdvojiš?
bauer. bauer. 08:25 28.03.2009

Re: ih, jack,

uneo si mi nemir u ovo suncano subotnje jutro. nadam se da se kajes.

dapače
vishnja92 vishnja92 08:32 28.03.2009

Re: ih, jack,

pa vidis, mogu :)

marca bih mozda pre stavila u vip listu da moram da biram, ali njanju vise volim.
bas volim njanju.

al negde jesi u pravu - kao pojava su nedeljivi.
Budimac Budimac 09:30 28.03.2009

Re: ih, jack,

i sad se setih da antioksidant i budimac nisu bili tamo,

Na Born To Be Shonjo? Ne znam za antioksidanta, ali mene je bilo u tom projektu gigantskih razmera... ne mnogo, ali nekoliko mojih komentara je ugrađeno u taj spomenik blogodarenju.
vishnja92 vishnja92 10:31 28.03.2009

Re: ih, jack,

jeste, posle sam se setila da si bio tu. to samo pokazuje da je bauerov zadatak nemoguc :)
ama sve se vidi

bolje da je jack umesto igre istine napravio igru pogadjalice: da pravimo jedni drugima top liste, pa onda radimo ono pogodjeno/potopljeno. malo napetosti i dinamike.....

ps - jack, jesi li legao ili ja da te poterujem na spavanje?
samo cekam nsarskog da bane u ovo nedoba....
angie01 angie01 08:41 28.03.2009

ako smem da kazem,....

malo mi je kao spomenar u OSH,..mada kapiram shta je bauer hteo, pa ponovio da srkene paznju:))),...prosto ne mogu da naprvim tu listu-

prvo, sve je tu pomeshano i nije tako poredjano da presechem na 10, 20,..uslovno recheno prvih i uslovno recheno drugara, ...mislim, sve to ovde nekako zajedno funkcionishe i jedno bez drugog, nema ni atmosfere, nekada ovakve, a nekada, znate vec,...htedoh reci, da neke nikove veoma prepoznajem, kao ljude koji bi mogli da mi budu bliski po razmishljanju i stavovima, neke po slichnom senzibilitetu, neke kao jednostavno drage, neke jer mi se veoma dopada kako pishu, a neke zato jer su intrigantni,...moze josh kategorija,....a najvaznije, svima njima se obradujem, kada se pojave.

na ovo bauerovo- meni nije presudno da se neko slaze sa mnom-vishe mi je zanimljiva namera i nachin na koji to uradi i mnogi neistomishljenici su mi super simpa.
bauer. bauer. 08:55 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

E pa NG ako sam ja razumeo šta si ti 'tela da kažeš, seci me 'de sam najtanji. Ja rekoh gore da nije o tapšanju po ramenima, a jeste o drugarima, a jeste i o ljudima (nama) koji nikada nisu mogli ni da zamisle da će se naći na istom mestu...
angie01 angie01 09:16 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

pa ja rekoh da sam tebe razumela shta si 'teo,...a da u tom smislu ne mogu da izdvojim nekih prvih 10,..ni dvadeset, jer mnogo vishe i istomishljenika i onih koji to nisu, a sa kojima sam se prepoznala mi znache shto sam ih srela-volim da vidim njihove komentare.

za tapshanje,..ja i nisam taj tip-grupni, pa sad ja tebi-ti meni,...evo, npr, meni unf. neobichno drag, iako nisam na njegovom spisku i iako smo se prvo "chudno" sreli i iako se ne slazem bash uvek sa onim shto kaze- i sa onim shto taktichno precuti:)))),..ili duki/maki npr, sa kojim manje vishe ne delim mishljenje, al volim da chitam njegove replike, jer je autentichan, ( iako ne verujem da bi on to i pomislio- po onome kako ja komentarishem) akomerazumesh,.....a svakako je ochigledno ko sa kim ima kompatabilnu varijantu.

postoje nikovi, kojima nikada nisam neshto odgovorila- a neobichno ih poshtujem,...pa sad kada bih sve to stavila ovde, bilo bi ih dosta i to bez mogucnosti da napravim redosled.
bauer. bauer. 09:29 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

...evo, npr, meni unf. neobichno drag, iako nisam na njegovom spisku i iako smo se prvo "chudno" sreli i iako se ne slazem bash uvek sa onim shto kaze- i sa onim shto taktichno precuti:)))),..

pa čekaj sada, a onaj fenomenalni epski spev, onomad? nemoj da mi razbijaš iluzije. I ne radi se o spiskovima nego o nama svima, đuture.
angie01 angie01 09:51 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

nego o nama svima, đuture.


ja ti TO kazem,,,a ti si trazio spiskove!:)))

..i josh malo,...ima ovde redovnih, u prvoj liniji i zbog toga, (a i nekih drugih stvari:)))), lako ih se mnogi sete, a meni npr, neki skromni i povremeno prisutni komentarima- kao bindu i bobo npr- su prosto neohodni, da sve bude kompletno. Pa Dauni, Vanja Monteniger, Bogavac sisters, Srecko,....a oni fakat nisu u stalnom hekleraju,
pa Tibor, koji se skoro nigde ne pojavljuje, a jedan je od najboljih autora ovde-i mnogi ga negiraju, samo zbog toga shto nisu istomishljenici,...o Pedji da i ne govorim,...mislim, svi su oni deo esencijalne strukture.

pa vidoslav Ime pavlovic,..ko da mi je prvi komshija, a namalti, shto bi reko cher(neprikosnoveni),..jedva bi se slozili ponekad, al se ozarim, svaki put kada ga ugledam.
bauer. bauer. 10:10 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

..i josh malo,...ima ovde redovnih, u prvoj liniji i zbog toga, (a i nekih drugih stvari:)))), lako ih se mnogi sete, a meni npr, neki skromni i povremeno prisutni komentarima- kao bindu i bobo npr- su prosto neohodni, da sve bude kompletno. Pa Dauni, Vanja Monteniger, Bogavac sisters, Srecko,....a oni fakat nisu u stalnom hekleraju,
pa Tibor, koji se skoro nigde ne pojavljuje, a jedan je od najboljih autora ovde-i mnogi ga negiraju, samo zbog toga shto nisu istomishljenici,...o Pedji da i ne govorim,...mislim, svi su oni deo esencijalne strukture.

pa vidoslav Ime pavlovic,..ko da mi je prvi komshija, a namalti, shto bi reko cher(neprikosnoveni),..jedva bi se slozili ponekad, al se ozarim, svaki put kada ga ugledam.
*novo

ma sve sam saglasan (jer, drva se slažu). a ako oćeš da okačiš listu svojih favorita, a ti izvoli. sve je na dobrovoljnoj bazi. i još jedno moje blentavo ubeđenje, ja želim da verujem, da ako neko očekuje da bude čitan i komentarisan, mora da uloži makar minimum truda u interakciju sa ostalima... inače se sve svodi na elitizam.
angie01 angie01 10:28 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

ja želim da verujem, da ako neko očekuje da bude čitan i komentarisan, mora da uloži makar minimum truda u interakciju sa ostalima... inače se sve svodi na elitizam.


pa evo- ako hocesh moje mishljenje:))),

ja ne mislim tako,...sve zavisi shta hocesh od bloga i o chemu pishesh.

neko ovo mesto shvata kao kolumnu, pa postavi, kao shto bi u novinama, ima angazovan tekst, npr i nije mu stalo da se gurka, nego da izadje u javnost, pa sad ko kako shvati njegove rechi. To ne znachi da ga nije briga, samo nije zainteresovan za prepirku i nije mu bitan broj komentara- shto veoma chesto-taj broj, ne potvrdjuju da je i inicajlni tekst dobar.

ima neko, ko postavi tekst, kao inicijalnu kapislu, pa je on, zajedno sa komentarima-celina,..pa ko tu ima josh neku ideju, on o njoj i brine.

A priznacesh, ima i sasvim neupadljivih tekstova,gde se skupi drushtvo da caska, gde nije narochito bitno da li se tema tretira ili ne, nego se svodi na zezanje,..pa josh na tri strane.

ima onih koji imaju tematsku celinu-npr najupechtljivija scena na filmu, pa se autor potrudi da to ima smisla, a i komentatori, da dopune.

pa ima onih provokativnih tema, gde se odmah polarizuju strane, pa ko muve na lepak, samo da isteraju svoje po svaku cenu.

pa fino postavljenih diskusija,...

pa,....

sve zavisi shta hocesh.

nije masovnost dolazaka merilo kvaliteta bloga- imash neke sa mnooogo komentara koji su super i neke gde se sve svodi na bla, bla, slatka ovo, slatka ono...

ima i divnih tekstova, koji sami za sebe mogu tako da stoje i isijavaju,...ti eventualno lupish preporuku ili kazesh kako je super.
bauer. bauer. 10:36 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

you had me at...
.sve zavisi shta hocesh od bloga i o chemu pishesh.

:)))
Unfuckable Unfuckable 11:38 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

ima tu tanka fina crvena linija između "drugari" i "oni koje poštujem" i "oni koji su mi simpatični i ok" ...to treba imati u glavi, sličnu dilemu sam imao kod margos na blogu o najsimpatičnijim nickovima - gde sam naveo nickove a ne autore
nsarski nsarski 12:56 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

ma sve sam saglasan (jer, drva se slažu)

Paznja! UR entering Troll zone!


Da.
Bilo je u vise navrata diskusija oko "slaganja" i "saglasnosti". Ja mislim da je insistiranje na saglasnosti obicna pedanterija koja, barem meni, deluje rogobatno. Zameniti reci i izraze kao sto su "slozna braca" ili "nesloga" njigovim "saglasnim" pandanom je nasilje nad jezikom. Zasto je "slozili smo se..." neispravno, a "saglasili smo se ...." ispravno? Ovo drugo mi deluje nekako birokratski i kruto.
Naravno da se cepanice "slazu" a ljudi "saglasavaju", jer cepanice nemaju glas a ljudi imaju (samo ne znam kako se to primenjuje na gluvonemu grupu ljudi). Cepanice, dakle, mogu da se sloze, a ljudi moju i da se sloze i da se saglase, jer ljudi su napredniji od cepanica.
Slaganje boja, na primer, je vizuelni pandan muzickoj harmoniji (slaganju glasova). Setimo se da neko moze na sebe da stavi odecu "vristece" boje - ono kad ti trebaju naocare za sunce da u njih gledas. Ipak, kaze se da je neko lepo "slozio boje"
Zasto se onda za saglasje reci (kada lepo glase izgovorene, kao u poeziji) kaze slog? Ako pesnik kaze svojoj dragoj da su njoj slogovi namenjeni, on ne misli na cepanice.
Occam, PB! Gde si ti u ovome casu kad nam najvise trebas! (Sedis u "Sloznoj Braci" i pijes rujno vino?)


End troll.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:21 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

nsarski
UR entering Troll zone!
<...>
End troll.

Troll continues: Sequel One

Ево да определим из свог временског буџета нешто средстава и за troll (што волим овај парламентарни речник). И то само да се сложим са претходним говорником.

Узгред (прелазимо на Level 2), све речи су метафоре. Не постоји природна реч, она која происходи из суштине онога што означава. Кућа, у изворном смислу, такође је метафора, а не само оно разговорно: Кућо моја! – што бисмо рекли неком драгом поузданику, коме смо се обрадовали на улици. (Боже, какав рогобатни језик користи овај Брајовић!) За "изворна" значења речи некада смо се давно договорили, а после смо "одступања" од тога прогласили метафорама, метонимијама итд. Fine tuning значења речи одиграва се (<-- метафора) на историјском и савременом нивоу, где речи беже (<-- метафора) и путују (<-- метафора) из једног употребног окружења у друго, са оним нијансама у значењу које им је окружење дало. Tа селидба вечито траје, неки пут и на "силу", али је шкакљиво питање (<-- метафора: како се може заголицати питање?) шта је природна селидба а шта насилна.

Не шћесте ли послушат Батрића,
кунем ви се вјером Обилића
и оружјем, мојијем уздањем,
у крв ће нам вјере запливати,-
биће боља која не потоне!
Не сложи се Бајрам са Божићем
Је л' овако, браћо Црногорци?

(Горски вијенац)

bauer. bauer. 23:00 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

End troll.



Šarski, troll ne postoji, to smo davno zaključili. Ali kad je već o tome reč, ne znam kako se ti uvati baš za slaganje vs saglasje? to je bila samo šala, mala.

Ne znam kako ti, ali mene ova prolećna spremanja po dvorištu ubiše. Jedva čekam ponedeljak
nsarski nsarski 23:49 28.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

Ne znam kako ti, ali mene ova prolećna spremanja po dvorištu ubiše. Jedva čekam ponedeljak

Sta da ti kazem - Hagakure state of mind. Ovde je kisa ceo dan, a veceras ce i po koja pahuljica da se umesa.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:18 29.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

Ne znam kako ti, ali mene ova prolećna spremanja po dvorištu ubiše. Jedva čekam ponedeljak

ovo sa marcom da diskutuješ. crko je prošle nedelje dok nam bila spring break. sad uhvatio maglu čak u illinois-u da mu ne smislim novi baštovanski projekat.
bauer. bauer. 03:07 29.03.2009

Re: ako smem da kazem,....

ovo sa marcom da diskutuješ. crko je prošle nedelje dok nam bila spring break. sad uhvatio maglu čak u illinois-u da mu ne smislim novi baštovanski projekat.

Blago njemu. Ja već tri nedelje izgaram Još sutra da naprskam korov i završo sam... za par meseci.
reanimator reanimator 11:28 28.03.2009

u glavu

Muška lista
1. ovomoze (Ubedljivo!!!) :)
2-10
maksa, unfuckable, crossover, pnbb, marco de.m, dragoljub, bauer, horizont, niccollo

Ženska
1. oljak
2-10
margos, j.bre, višnja, gordanac, bocvena, cassiopeia, ines08, mirelarado, beba od L.
bauer. bauer. 11:50 28.03.2009

Re: u glavu

reanimator
Muška lista
1. ovomoze (Ubedljivo!!!) :)
2-10
maksa, unfuckable, crossover, pnbb, marco de.m, dragoljub, bauer, horizont, niccollo

Ženska
1. oljak
2-10
margos, j.bre, višnja, gordanac, bocvena, cassiopeia, ines08, mirelarado, beba od L.

Pošteno RE. mada ne i u skladu sa pravilima (btw, ovo RE mi je uvek zvučalo kao ime nekog egipatskog božanstva, AMON-RE :))))

Čuvajte mi blog.
niccolo niccolo 15:38 28.03.2009

Re: u glavu

niccollo

Evo i meni je Re jedan od omiljenih, iako ne zna da mi pravilno napiše nick
(tu su naravno i dragoljub, vladimir, marco itd.)
vishnja92 vishnja92 17:57 28.03.2009

Re: u glavu

1. ovomoze (Ubedljivo!!!) :)

a nisi ga metuo u vip listu, bruko jedna (gundj gundj)

ps - dobar dan!
Dunav je savrsen danas, i sunce, i vetar :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:14 28.03.2009

Re: u glavu

Dunav je savrsen danas, i sunce, i vetar :)

Medžik :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:33 28.03.2009

Mnogo slatka mala

bauer. bauer. 23:01 28.03.2009

Re: Mnogo slatka mala

Hvala Milena
simkke simkke 13:38 28.03.2009

drugari s fuzbala

a bogami i oni sa filma
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 15:37 28.03.2009

moj najdrugar

na ovom blogu je

margos


ta me bolje poznaje nego samu sebe :)

imam jos tu divnih ljudi...sa nekima nikad dve reci nisam razmenila, a njihove poruke, tekstove totalno intimno dozivljavam (na primer jasnaz)...onda je tu i milutin m. cije avanture uvek rado citam, onda ima dobrih devojaka samo sto ispozaboravljam od 'pauze'
dragoljub...pish zivi :)

bocvena bocvena 17:08 28.03.2009

lista

Dok sam samo čitala, najuočljiviji su bili Strongmen, Jelica i Čerevićan, a od komentatora - Anfak, Margos i Endzi.
Kad sam počela da pišem, najbolji postadoše onih desetoro što me čita. Šalu na stranu, da ne bi Reanimatora, ne bih upoznala tolike pametne i zabavne žene - natasavb, rapunzel, j.bre, cass. dunja, ines, topcat, masha..To mnogo govori i o njemu.
Ekstremno kulturni i obrazovani: Vladimir Petrović, atonacci, nsarski, Milutin Milošević.
Posebni: Kazezoze, Spiridon, JJBeba.
"Jedna duša, a dva tela" - NNN-ovi i Mancinijevi.
Nikad se u životu neću javiti ni na jedan politički blog, ali pomno čitam. Istomišljenicima dajem preporuke, a neistomišljenike još pažljivije osluškujem. Kuriozitet bloga 92 je jaka polarizacija, ali retko kad pređe u autobusku , obično je argumentovana rasprava. Ipak, sujeta je čudo!
A tek pesnička sekcija! I tu se u životu neću javiti, ali AlexDunja, Jasnaz i Kresan - respect!
Jake žene: Krugolina, Constrictoria, Jasmina Tešanović, Jelena Milić, Željka Buturović, Biljana Srbljanović, Lektorka, Snežana Mihajlović. Različite, ali nesalomive. Čak i kad nisu u pravu.

Ipak, samo je jedan čovek u mom VIP-u - Igor, Fibonači. Da nije njega, ne bi bilo ni onih desetoro što me čita.
bauer. bauer. 03:08 29.03.2009

Re: lista

Ipak, samo je jedan čovek u mom VIP-u - Igor, Fibonači. Da nije njega, ne bi bilo ni onih desetoro što me čita.

Dobro, to je početak. A čita te malo više od desetak, nas
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 17:53 28.03.2009

ne volem ovo

pregrupisavanje, pa ću da nabrojim neke što ih više nemma...zanimmljive
neki se pojave (al' samo kad trepćeš), neki isto trepnu pod drugim imenom,
a neki suuu... štatijaznam kad znaš.

i sasvim su različiti ljudi neki (onako odokativus 90%)...redosled nebittan skrozz:
umbra, m.blaise, blue, fixer, bravar, aniram, shubidubi, kamichak, vinska mušica

i u pravu si za fotku. baš.
i
naravno
fotos neki:
bauer. bauer. 23:04 28.03.2009

Re: ne volem ovo

ne volim ovo pregrupisavanje

nije pregrupisavanje, ni tapšanje po ramenima. jel' moram stalno da ponavljam. nego presabiranje.
ecce-florian ecce-florian 19:37 28.03.2009

E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

1. BILJANA SRBLJANOVIĆ
2. Tajanstvena urednica i sedam supermodova




3. Jelica
4. Kazezoze
5. Maksa
6. Majlutin
7. Dragoljub
8. Unf
9. Spira
10. Gorštak
11.Mara


i normalno
Vesna-Knežević-Ćosić

Na klupi za rezerve
Antioksidant
Jaril
Rezervni golman
Gordanac
ps
izvinjavam se na zakašnjenju, kod nas danas duva al' je i toplo pa smo malo bili nekompjuterabilni( pun mi q ovih sa lapatopovima vireles ofkors na livadskom martovskom suncu, vetru , zmajevima i surferima)
a kakotevi?
ps

Ša je bilo, kakve su to mukle reakcije
Pa da nije bilo Biljane ne bi be 92 ni otvorio blog da se zahebavate vi dokoni blogodžabalebaroši. Zato prvo da se oda priznanje blogotvoriteljki a onda može i zahebancija. Ajde

edita
izvinjavam se ivani23, bez nje stvarno blog ne bi bio ovakav.Postavljam je na mesto 3 a Jelicu pomeram na mesto 3a
jbg dešava se, godine.
dragoljub92 dragoljub92 20:57 28.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

a kakotevi?

floriane moj secesionistički brate,akosigi reko
bauer. bauer. 23:08 28.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

1. BILJANA SRBLJANOVIĆ

pa, cvele, ovo ti verujem. i sasvim je u redu. i u pravu si, u dobroj meri.
Unfuckable Unfuckable 23:18 28.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

ja mislim da Cvele nije u pravu :
'el ti BS drugarica ...pišete se na pp, mail...ovo - ono, dala ti neki dobar hint / savet / podršku ...nešto ?
bauer. bauer. 23:26 28.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

ja mislim da Cvele nije u pravu :
'el ti BS drugarica ...pišete se na pp, mail...ovo - ono, dala ti neki dobar hint / savet / podršku ...nešto ?

Nemoj Bro sada da ga tupiš. Ja se sa Biljanom Srbljanović ne slažem u svemu (ili gotovo ni u čemu) ali mislim da je žestoko uzburkala vodu u danima rađanja bloga. Mi smo, kao posledica, neka vrsta background noise. Credit should go where credit is due.
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 23:30 28.03.2009

Šta ste se svi uozbiljili...

ecce-florian


2. Tajanstvena urednica i sedam supermodova





sedam, a?






sve to neozbiljno
margos margos 23:35 28.03.2009

Re: Šta ste se svi uozbiljili...

sve to neozbiljno

Samo da ne krene akcija 'svećevibanujemo' ili neka nova 'pustinjska oluja' - ne merem više , mamemi:)
Unfuckable Unfuckable 00:05 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

Nemoj Bro sada da ga tupiš. Ja se sa Biljanom Srbljanović ne slažem u svemu (ili gotovo ni u čemu) ali mislim da je žestoko uzburkala vodu u danima rađanja bloga

pa to nema veze sa drugarstvom i tim radom
nego sa uticajem na dešavanja / atmosferu
ecce-florian ecce-florian 01:24 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

ja mislim da Cvele nije u pravu :

ma to znam od ranije al ti si ipak moj drug
8. Unf

'el ti BS drugarica ...

nije meni al' je Drugarica
.pišete se na pp, mail...ovo - ono

ovo je već intimno, al' ajd pošteno: ne. Al' ni s tobom se nisam pisao na pp više od dvaput, pardon i ono prvi put kad si me optuživao za dečju pornografiju.
dala ti neki dobar hint / savet / podršku ...nešto ?

e izvini, na ovo gospoda već ne odgovarju
pa to nema veze sa drugarstvom i tim radom

Kako nema
Da Drugarica Biljana , NVO, paragradžanske i ostale demokratske formacije nisu imali potrebu za neformalno iznošenje političkih i ostalih stavova ne bi ni domaćin napravio blog pa se ni mi ne bi mogli šlepati i družiti , te prilikom istog sticati virtualne drugare.Bez tog druženja ne bi mogli upoznati i ljudsko lice otuđenih obnašatelja vlasti koju oni ne žele, kako žive kao sav ostali normalan svet itd.Sa navedenih razloga je i iznešena moja zahvalnost demijurgici ( nisam siguran da se tako piše a ne bih hteo da povredim rodnu ravnopravnost) bloga.
Ne mogu da shvatim kako ustaješ u odbranu domaćina bloga a protivu drugarice Biljane. Jel to nešto novo da to više nije jedno? Daj na PP
Unfuckable Unfuckable 01:34 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

pardon i ono prvi put kad si me optuživao za dečju pornografiju.

pojasni mi ovo - ako postoji pretnja da se krši disklejmer (tajnost pp) - a znam da jako i veoma paziš na to - onda bih te molio da mi pojasniš na pp.
odmah ili - što pre
ecce-florian ecce-florian 01:40 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

Unfuckable
pardon i ono prvi put kad si me optuživao za dečju pornografiju.
pojasni mi ovo - ako postoji pretnja da se krši disklejmer (tajnost pp) - a znam da jako i veoma paziš na to - onda bih te molio da mi pojasniš na pp.
odmah ili - što pre

opklada sa edi
post o fudbalu
okačio sam sliku istrčavanja nage devojke na fudbalski teren
kako je to bio tvoj post na koji si okačio edi-vin tekst poslao si mi pp da ne kačim dečju pornografiju.
nisam ni tad, a ni sad bio siguran da je taj sajt bio sajt dečje pornografije, vučen je preko picture
i tad i sad sam smatrao da je nesporazum u pitanju, ali to je bio prvi pp , ako se ne varam?
ps
nadam se da ovim odgovorom na tvoje javno postavljeno pitanje ne kršim pravila.čemu tajnovitost?
odgovor je odmah -ili što pre ( 6 minuta kako vidim)
Unfuckable Unfuckable 01:51 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

koja logika je da se na sliku gole devojke prigovara o dečijoj pornografiji ?
Dakle - postoje dve mogućnosti, pošto - koliko vidim - niko nije siguran o kakvoj se slici / sajtu radi :
Ili jeste bilo nešto što nije za objavljivanje - po mojoj ličnoj proceni,
ili sam dobio hint od Nadležnih da to ne može da bude okačeno.
Ja takvu poruku prema tebi nemam kao "poslatu", molim te da mi je proslediš.
ecce-florian ecce-florian 03:00 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

jbg
gresi mladosti na blogu i plahe naravi
kada san se skino s bloga onomad obrisao sam sve pp
no administracija postoji, pa molim istu da ovom prilikom pomogne nama skromnim blogerima
ako ima podatke o
ili sam dobio hint od Nadležnih da to ne može da bude okačeno.

da nam isto dotavi na PP
Ako si dobio poruku od moderacije pa bar nju treba da imaš
ili
da pogledaš ,post je bio posledica opklade fudbal i ja - edi-va
u tom periodu si poslao pp, fotografija bila obrisana.
ps,
molim supermodove da pregledaju moje pp i ako je moguće da mi pošalju kopiju te dve poruke
hvala
Unfuckable Unfuckable 03:16 29.03.2009

Re: E pa Cvele...

ok Cvetko, ako je ovo samo još jedna od tvojih stalnih težnji da malo "u pokušaju" zajebavaš modove, supermoda, i - posebno - mene lično, uvlačeći u svoje neobjašnjive "should I stay or should I go" konflikte koje vidljivo osećaš prema ovom Blogu ( i pojedinim blogerima, da se ne lažemo), a u vezi dokazivanja kvaziviteške odanosti Kome već Treba ( a liči mi, poznam tvoju vrstu gneva, čak sam davao par besplatnih saveta)
..hajde onda da se opustimo, no big deal, već viđeno, mnogo puta
- subotananedelju, pa se još i vreme menja...dok okačim ovo što pišem, ispašće da sam odgovor smišljao sat vremena, heh

Plaha narav, lepo si rekao.
Valjda zbog toga neko od nas dvojice svako malo dolazi u situaciju da se izvinjava okolo zbog prenagljenih poteza.
bauer. bauer. 03:28 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

Ša je bilo, kakve su to mukle reakcije
Pa da nije bilo Biljane ne bi be 92 ni otvorio blog da se zahebavate vi dokoni blogodžabalebaroši. Zato prvo da se oda priznanje blogotvoriteljki a onda može i zahebancija. Ajde

Cvele, jesi li ti ovo editovao ili sam ja samo površan kao i obično i nisam izprva primetio? Kako god da okreneš, nije lepo.
margos margos 08:32 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

koja logika je da se na sliku gole devojke prigovara o dečijoj pornografiji ?

Koliko se ja sećam - ''dečja pornografija'' je bila javno kritikovana (čitaj: sprdali smo se oprilično). I to je ovaj naš domaćin bio brisan od strane moderacije, zbog jedne benigne, simpatične (mooožda malkice mizogine za preterane čistunce) fotografije, koju smo posle postavljali na nekim dugim blogovima.

(Žurim, da bih je sad tražila, al sećaju se mnogi dečaka i devojčice u kupaćim gaćicama)
bauer. bauer. 09:00 29.03.2009

Re: E pa drugovi i domaćice da se izjasnimo

Koliko se ja sećam - ''dečja pornografija'' je bila javno kritikovana (čitaj: sprdali smo se oprilično). I to je ovaj naš domaćin bio brisan od strane moderacije, zbog jedne benigne, simpatične (mooožda malkice mizogine za preterane čistunce) fotografije, koju smo posle postavljali na nekim dugim blogovima.

Ej Margo, to će još da ispadne antologijska fotka:)))),a ja ni kriv, ni dužan
dragoljub92 dragoljub92 19:37 28.03.2009

овак

да она замаени милутин неизнесе телевизију у двориште да пратимо тенис неби ни овој било,истовреме дане речем снкроницирано и она афаклбле нас фаћао усвју мрежу иопрваљао за дружење на блози,овак тусе топрв напрви гледанје и вежбање на разно качење тубови,слиџки и оталу текнику.ондак му та дворишна зајебанција прерасте у једно кафанче ,,код газду мајлутина" и туна се накупи поголемо друзење.јаси топрв седо заастал у ћошету ,пијуцкаси раћију и посматраси чудо.кад,лелке,миц помиц некаки горштаци1,2,3,4,5(комплексне личност)и некаке воћке зване вишња памарго сас,па алава па мара,увукошеме за њиов астал и почеси кермес.бешеси ту још гомила човеци,како већ доликује на неугледну ал поуларну кафануси.некиси баталише кафану ,што због лично што због здравје породично ал си дојдоше и бауер,манцинији,реаниматори,ниццоле(елсам тачно написаја)стари сброј наврћаси повремено,сас музиканта јарила незнаем шоби,несам бија пшрисутан,алсу га млого наљутили.додуше повремен сиупадаву некаки падавичари у кафанче ал см лецка дигнуси прашину и нестанумадаси професор и горданац редовно прату на догађаји у нашатар ио огласују кад ги је инстересантно,добро сг онија су научници па гисе опрашћа,несу криви мора итој неки да биде.анге и адуња су присутне ипонекад видљиве,нису нитам нивам.сврћа поцесто и омегашумадинац,ај сг ем омега ем шузмадинац испостио се ову зиму пасг синадокнађува.аимамоси и ностранци неки микамачор који се нормално прекрстио упострански у топцат и уноси ни забун најзик штомећа словце т диму није мсто.аимамо си ифилмаџије ито од обе сорте нинослава даснимује и срћка дакритикује,брез јеремају неби си ич разбирали свет окулонас,а тек како биси зборовали и читали да нам нису ту предраге и пижонче,будимац дани објасни далекиблиски исток,даси нелутамо по нашки цариград по њински стамбол и остали истоци,драгц,дали,сентинел,маљкович и остали ни објашњувају свет окуло нас у социјополитическом значувању тија речове.имсиги још млозина на ницкови и имени ал намогубре вишо да писујем одменме иовој је премлого.се извињујем на онија који се несам сетија и написаја ал досадими бре вишо.
а сад ђече јел погоди ........
драголјуб
angie01 angie01 21:27 28.03.2009

Re: овак

he, he,..e idi bre begaj, dragoljupche!
bauer. bauer. 22:46 28.03.2009

Re: овак

а сад ђече јел погоди ........

Pogodi, kao i uvek
myredneckself myredneckself 23:38 28.03.2009

Re: dobro, neću jako ozbiljno, ali,

reći ću nešto, iskreno, još nisam odlepila od relacije - stvarnost vs virtualnost
mislim da na netu nema pravih prijatelja i drugara, osim naravno onih koji su to i u stvarnom životu (da ne širimo temu, zbog čega), nego mi ovde na blogu pravimo više neku svoju mrežu svojih "feeling good" mejkera.
ne sumnjam da neko može naći prijatelja na netu, odnosno blogu, ali, to mnogo zavisi od trenutka susreta u životu, i od toga, da li je "devirtuelizacija" uspela, tj. da se nismo razočarali jedni u druge, obzirom da imamo jedni o drugima saznanja samo online
meni su dragi blogeri, ljudi sa moje VIP liste, njih čitam i komuniciram s njima
s nekima koji nisu na njoj ne komuniciram, ali ih čitam i dajem, ili ne, preporuke(valjda situacija još nije "sazrela"
Kod mene se na prvom mestu stalno menjaju blogeri, u odnosu na ono o čemu pišu i kako pišu, komentarišu, ipak...
moji "libling" su marco de mančini, trener, reanimator, crossover, zbog dobrote, koja se oseti i koja plavi sve okolo
reanimator mi je najduhovitija osoba na blogu, s mirelarado...ne znam da objasnim, ali osećam da bih mogla i u stvarnom životu biti prijatelj, neću, neću dalje, VIP(koja će se širiti, naravno) i tačka. svi na njoj su mi dragi blogeri, pametnice jedne, svi ..
Edit: koga zanima moja VIP lista, ona je na mom poslednjem postu
mirelarado mirelarado 00:11 29.03.2009

Re: dobro, neću jako ozbiljno, ali,

myredneckself
s mirelarado...ne znam da objasnim, ali osećam da bih mogla i u stvarnom životu biti prijatelj


Хвала, Мyredneckself, имам исти осећај, подједнако необјашњив. Баш занимљиво, јер за неке друге мени драге блогере могу да објасним разлоге...


Milutin Milošević Milutin Milošević 01:45 01.04.2009

Re: овак

драголјуб

Dragi,

Nesi normalan. Iskidame od smej
margos margos 20:46 28.03.2009

E, meni teško da odlučim:(

Stalno mi izleću različiti kriterijumi... recimo, oduševim se kad Dejan Stanković izbaci neku pričicu, jer dosta retko to radi.... Pa pojavio se Eizo, uneo novu energiju... pa otkrijem nekog u potpalublju, pa se oduševim... Ima nekih koje mnogo volim, 'nako, ima onih koje znam privatno, pa ih volim... Ima pametnih, a nepretencioznih koji mi prijaju... Imam one koji me zasmejavaju redovno.... Baš imam mnogo različitih kriterijuma za najdražu/eg.

Posle teške muke, onaj ko je pobedio u više kategorija, je Re.

S njim sam tri dana menjala identitet, pa je on pisao komentare u moje ime, a ja u njegovo - te je taj intimni razlog prevagnuo. Igra nam je bila toliko uspešna da nekad nisam prepoznavala da li sam ja napisala svoj komentar, ili on. Potkožan je tip. A kad sam bila bolesna a lečila se rakijom i čokoladom, zabrinut, doneo mi je lekove i voće. Srce, stvarno.
bauer. bauer. 22:48 28.03.2009

Re: E, meni teško da odlučim:(

Ej, Margo, ti si mi blog-sestra bliznakinja. A familija se ne računa
margos margos 23:02 28.03.2009

Re: E, meni teško da odlučim:(

Fala ti, brate:)))) Iz tog razloga Ssvetlanu92 koju sam usvojila kao S(estru)slatku nisam spomenula. Stvarno mi bi mnogo teško, baš sam se zamislila žešće - mnogo mi je bilo lakše sa nikovima, nego ljudima. Ima ljudi ' blogera koje volim 'k'o da su mi iz oka ispali' a čak i nemamo nikakvu priču, potpuno onako, iracionalno.
ivana23 ivana23 23:18 28.03.2009

Re: E, meni teško da odlučim:(

margos
Ima ljudi ' blogera koje volim 'k'o da su mi iz oka ispali' a čak i nemamo nikakvu priču, potpuno onako, iracionalno.

Takodje. Zato sam u nemogucnosti da napravim listu sa samo deset imena/nikova.
Unfuckable Unfuckable 23:31 28.03.2009

Re: E, meni teško da odlučim:(

meni se sve nešto javlja...valjda na valu ove spektakularno - u našem stilu - odrađene - pobede nad RumuNJima, da
nije teško imati drugare na blogu ako u startu imaš pozitivna osećanja prema Blogu samom
crossover crossover 23:39 28.03.2009

Re: E, meni teško da odlučim:(

Моје омиљене блогерке су: једна што има перфектно чисте прозоре, једна што качи најлепше слике, једна што не улази у авиЈон без флаше водке и једна што има италијанско презиме :))
miloradkakmar miloradkakmar 00:11 29.03.2009

Opipavam teren

Još opipavam teren na blogu tekstovima i komentarima. Ovde sam nepuna tri meseca i pokušavam da pročitam što više tekstova i komentara od potpalublja do VIP-a , pa još nije vreme da pravim bilo kakve rang liste. Vi ste stari blogeri i blogerke i možete da činiti šta god hoćete , poznajete se i prepoznajete , dajete za pravo i sukobljavate se, hvalite i kudite, uortačujete se po sferama interesovanja , načinu razmišljanja , geografskim poreklima, građanskim , životnim i političkim opredeljenjima... i da ne zamaram suviše.
Ja za sada samo naslućujem , šacujem , divim se , ponekad i srdim ,saznajem , razmišljam , prihvatam ili ostavim još malo da sazre, izbegavam da se kačim , ali bilo je i toga ...
Kada sam se registrovao , prvo sam " naleteo " na jedan impresivan tekst nsarskog- rekoh , zaro može neko tako da piše i vlada materijom , a najprijatniji i najkvalitetniji razgovor imao sam sa kolovatijem - bloger koji nema ni jedan objavljen tekst - što znači da se ne čitamo samo mi međusobno, već nas čitaju i drugi.
Jeste , da ovim nisam ništa novo rekao , ali sam imao potrebu da se javim.
dragoljub92 dragoljub92 00:17 29.03.2009

Re: Opipavam teren

geografskim poreklima

jes baš meni niškom najbilji orataci mrski beograџani i secesionistički novosađani i subotičani
Unfuckable Unfuckable 00:23 29.03.2009

Re: Opipavam teren

mrski beograџani i secesionistički novosađani i subotičani

e ovo ću da uramim, 'leba mi
pazi al' je čučnulo "dž", svaka čas'
dragoljub92 dragoljub92 00:25 29.03.2009

Re: Opipavam teren

svaka čas'

služimo narodu
bauer. bauer. 03:53 29.03.2009

Re: Opipavam teren

ali sam imao potrebu da se javim.

I neka si se javio. I dobro došao
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:14 29.03.2009

dokle smo stigli

bauer jel neko propevao kako si ti zamislio ili ne još uvek?
dragoljub92 dragoljub92 00:26 29.03.2009

Re: dokle smo stigli

njanja_de.manccini
bauer jel neko propevao kako si ti zamislio ili ne još uvek?

nemaga grabulja podvorište
myredneckself myredneckself 00:37 29.03.2009

Re: dokle smo stigli

Хвала, Мyredneckself, имам исти осећај, подједнако необјашњив. Баш занимљиво, јер за неке друге мени драге блогере могу да објасним разлоге...

знам ја да бисмо ми то лако откриле...а тај осећај имам још од онда кад сам дошла овде, кад смо почеле да хекламо, фирцамо, штопујемо, рубимо, штиркамо, штрикамо, итд.
bauer. bauer. 01:45 29.03.2009

Re: dokle smo stigli

bauer jel neko propevao kako si ti zamislio ili ne još uvek?

Jeste, Pižon. A priznajem da sam se ja tada zamislio, šta sam uopšte hteo? Ne toliko da svi stavljaju svoje liste na talon, nego samo da se razmislimo koliko možemo jedni sa drugima? Ja mogu dosta.
reanimator reanimator 01:37 29.03.2009

...

Jel mogu da menjam svoju listu?
Zaboravio sam nekoliko vrlo bitnih :)
I ako mogu...jel mogu da nikoga ne izbacim?
I zašto samo 10???
Evo...umesto ono dvoje što sam izmislio ću da stavim omegu i myrednecitd, al ću njih u 2-10, a na keca ću da pomerim margos i maksu. Jel može tako?
I džeče...koj ćeš mi ti na listi? Mislim...domaćin si..pomisliće ljudi da sam te stavio samo zbog toga, a ti znaš da nije, al kao ajde izbacim te i ubacim libkonza?
Jel to ok? jeste? Hvala :) Znao sam da ćeš razumeti :)
E da...i ovo..MArgita, mogu izbacim i tebe, pošto ti znaš da te volim? :) I ubacim jasnuz? I onda kad svi pitaju...uuu, gde mu je margita, mislili smo da će nju pod jedan, a ti i ja na pp..kao...vidi ih, uopšte ne kapiraju? :)
EDIT
Damn! Kazezoze!! NNN??? BFN??!
Jbre...da izbacim i tebe?? :)
Oće neko sam da istupi? Plaćam 100 din :)
margos margos 01:48 29.03.2009

Re: ...

Oće neko sam da istupi? Plaćam 100 din :)

Ja bih, ali si me već ionako izbacio.... a i dužna sam ti za onaj andol i limun, pa nemam ni finansijske razloge da ti činim....

Mislim, stvarno, ja mislim da bi Bauer mogao demonstrativno da se obriše ovaj blog.
Ko je saznao zanimljivosti - saznao, ko nije, i ne mora.

bauer. bauer. 01:48 29.03.2009

Re: ...

I zašto samo 10???

Sva pravila se ukidaju. Odnosno, nema više pravila. Može lista kako 'oćeš
bauer. bauer. 01:50 29.03.2009

Re: ...

Mislim, stvarno, ja mislim da bi Bauer mogao demonstrativno da se obriše ovaj blog.
Ko je saznao zanimljivosti - saznao, ko nije, i ne mora.

Margo, izvini, ja izgleda uvek sve poslednji saznam?
margos margos 03:06 29.03.2009

Re: ...

BAUER
Šta ste se svi uozbiljili...
Margo, izvini, ja izgleda uvek sve poslednji saznam?

I ti se uozbiljio....Šalila se samo...:)
omega68 omega68 03:46 29.03.2009

Re: ...

ću da stavim omegu

De bre Brate da me staviš?
Nemoj samo u Peđici kad te molim
Šta ste se svi uozbiljili...
...ko prase kad piški
NNN NNN 12:31 29.03.2009

Re: RE


Evo mi u kući organizujemo prigodnu svečanost i omanji miting podrške Reu, povodom našeg vaspostavnja na njegovu proširenu belu blogen listu. Nismo ga džabe bili banovali!
NNN NNN 20:23 29.03.2009

Re: RE

HA! Moram da dodam... jedina lista (osim Re-ove) na kojoj bi možda više volela da se nađem je Forbsova..
BFN
ssvetlana92 ssvetlana92 04:20 29.03.2009

VIP 10

1. Margos

Budimac
Milutin
bauer
Jelica
Ivana
Dragoljub
Mariopan
Re i J.bre!
bauer. bauer. 04:23 29.03.2009

Re: VIP 10

Ne mogu da verujem da Budimca voliš više nego mene
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:35 29.03.2009

Re: VIP 10

Ne mogu da verujem da Budimca voliš više nego mene

Šta tek Dragoljub da kaže...
ssvetlana92 ssvetlana92 13:20 29.03.2009

Re: VIP 10

Ne mogu da verujem da Budimca voliš više nego mene

Šta tek Dragoljub da kaže...


Neko mi preturo po spisku!
Blade Runner Blade Runner 06:19 29.03.2009

Top 10

1. fibonaci
2. - 10. Nino, Budimac, margos, Brajovic, sarski, constrictoria92, dali76, niccolo, ivana23
i vise
bauer. bauer. 06:23 29.03.2009

Re: Top 10

1. fibonaci
2. - 10. Nino, Budimac, margos, Brajovic, sarski, constrictoria92, dali76, niccolo, ivana23
i vise

Čista avangarda Bloga
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:23 29.03.2009

Tvoj ljubimac?

Bauer
Dok blejim u mom ljubimcu na putu sa posla kući,


Ovako si počeo svoj /zanimljivi/ post.
Mene je zaintrigirao - ljubimac.
Je li je nešto ekstra? Da li je, pored udobnosti, i lep na oko?
Kaži nam, neka ti malo zavidimo, ali biće nam milo da znamo da uživaš
(nadajući se pritom da uživaš i u nekim drugim stvarima i osobama, pored kćerkice i auta, he, he, he).
bauer. bauer. 09:10 29.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

Mene je zaintrigirao - ljubimac.
Je li je nešto ekstra? Da li je, pored udobnosti, i lep na oko?

Odakle da počnem? Radi se o kamionetu, zbog kojeg bi mi mnogi rekli da ću goreti u paklu. A ja se nadam da će oni gore biti uviđavni, zato što mi firma za koju radim plaća, i očekuje od mene, da vozim baš takav kamionet. Jedino, što se osećam grešnim, je to što ja volim taj kamionet
niccolo niccolo 09:13 29.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

zbog kojeg bi mi mnogi rekli da ću goreti u paklu

Što?
bauer. bauer. 09:30 29.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

Što?

Zato što je gas guzzler
niccolo niccolo 09:42 29.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

Pa dobro, posredno plaćaš environmental tax kad kupuješ benzin pa si odužio dug prema društvu
bauer. bauer. 09:57 29.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

Da li je, pored udobnosti, i lep na oko?

E, da, lep je na oko. Barem meni. A udobnost... prilično spartanska.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:48 29.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

Odakle da počnem? Radi se o kamionetu, zbog kojeg bi mi mnogi rekli da ću goreti u paklu.

e sad kad se nisam šlogirala nikad neću!!! dobro da sam se onda setila da ja vozim minivan tako da bolje da ćutim.
Budimac Budimac 10:43 30.03.2009

Re: Tvoj ljubimac?

Radi se o kamionetu


Hvali se Amerikanac Lali kako ima mnogo zemlje:
Ja sednem u maj džip i half dej vozim i stignem tek na trećinu. Onda se odmorim, pa nastavim još half dej.
Onda stanem da prespavam i tek sutra u podne stignem na kraj moja zemlja!
A Lala kaže: Auuu, i ja sam imô taki auto!
NNN NNN 20:44 29.03.2009

Evo i ja

malko kasnim... Da se odma' ogradim, ovo je moja lista, a Žmu neka sam pravi svoju
1. Jelica
2. Budimac, gazda Milutin, Tiago, госн Чер (zbog toga kako pišu)
3. nsarski, reanimator, antioksidant, maksa83,марко&njanja, niccolo, (zbog toga kako komentarišu)
4. Margos (zato što je Krugolininu (i sve ostale) priče izvukla iz potpalublja)
5. constrictoria, myredneckself, ivana23, bocvena, anjale-žena koje nema, (jer su opake cice blogerice)
6. 112358oo (jer je vrednica)
7. supermod (jer je trolovao blog)
8. virtuelni vasilije, tine i radojka (jer su im komentari luđi od nickova)
9. Unf&scabies (ko prati scenu, sve mu je jasno)
10. niko nije poslednji
I ovom prilikom se izvinjavam svojim real-life drugarima-blogerima.. Oni su na nekoj sasvim drugoj listi..
BFN

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana