Sestre gejevi i braćo lezbejke

Milutin Milošević RSS / 31.03.2009. u 22:33

Dokle, bre? O'ladite malo

 

Večeras je bloger Strongman objavio tekst Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao! Veoma brzo, tekst je obrisan.

 

Zašto?



Komentari (516)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

avemarija avemarija 21:34 01.04.2009

Re: Imam ja jedan predlog

Danas me ne voliš? :)


Tebe ?
Ti nisi ni svestan koliko si prost i jednostavan ,za tu radnju.
Goran Vučković Goran Vučković 23:31 01.04.2009

Re: Imam ja jedan predlog

Tebe ?
Ti nisi ni svestan koliko si prost i jednostavan ,za tu radnju.

Pa pokušavaš da mi dokažeš da to nije ništa u odnosu na ono što ti možeš, ili šta? :)
wawy wawy 23:17 31.03.2009

stvarno

je glupost sto je strongmenu obrisan blog. po meni je bio bas zanimljiv, nije se uopste uvredljivo odnosio prema gay populaciji, i samo je iznosio svoj stav. blog kao svaki drugi.

zapanjuje kolicina neznanja i nekompetentnosti koju moderacija vrlo cesto iskazuje na ovom inace izvanrednom blog sistemu. stvarno nemate pojma s pojmom, a pogotovo glavni urednik bloga.
dexter92 dexter92 23:31 31.03.2009

Re: stvarno

hehe kazem ja da sa ovim svetom nesto nije u redu, aj cik nek heteroseksualci naprave paradu :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:33 31.03.2009

Re: stvarno

aj cik nek heteroseksualci naprave paradu :)

A zašto bi?
tincup tincup 23:32 31.03.2009

Hmmmm...

Zasto?


Tebi kao stvarno nije jasno ko i kako vodi ovaj blog?

Kako je lako potezati "slobodu govora" kada ti je potrebno, a nisu savladali ni slovo "s".

Citat za urednike bloga:
"If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear."
George Orwell
Kako to dobro zvuci.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:34 31.03.2009

Re: Hmmmm...

ko i kako vodi ovaj blog?
Jasno mi je. Znam čoveka lično. Ali opet...
libkonz libkonz 23:36 31.03.2009

Re: Hmmmm...

Jasno mi je. Znam čoveka lično. Ali opet...

Pa hajde mi sredi onda naslovnu. Znao sam ja da ću naći vezu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:38 31.03.2009

Re: Hmmmm...

Pa hajde mi sredi onda naslovnu

Halo, Bing...
tincup tincup 23:40 31.03.2009

Re: Hmmmm...

Znam čoveka lično.


Odakle se znate, jel kao bivsi clanovi partije ili iz kafane?
rumtitituki rumtitituki 23:41 31.03.2009

Re: Hmmmm...

tincup
Znam čoveka lično.


Odakle se znate, jel kao bivsi clanovi partije ili iz kafane?

Ja glasam za kafanu. iz 1 u 1.
libkonz libkonz 23:42 31.03.2009

Re: Hmmmm...

neće biti džabe, samo da znaš
libkonz libkonz 23:43 31.03.2009

Re: Hmmmm...

Odakle se znate, jel kao bivsi clanovi partije ili iz kafane?
Ja glasam za kafanu. iz 1 u 1.

ma kafana 100% !
edit: ja sam ubeđen da gazda bloga piše pod nekim nikom, čak imam i svoje kandidate ko bi mogao biti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:43 31.03.2009

Re: Hmmmm...

Ja glasam za kafanu. iz 1 u 1
Kako pogodi?
rumtitituki rumtitituki 23:47 31.03.2009

Re: Hmmmm...

Milutin Milošević
Ja glasam za kafanu. iz 1 u 1
Kako pogodi?

Setio sam se kako si bio aktivan na onom blogu o mamurlucima.
ssvetlana92 ssvetlana92 23:55 31.03.2009

Ipak

Mada nije popularno, ja bih ovog puta podržala Supermoda! I naslov i fotka su degutantni i provokativni. Sve deluje nekako "jeftino" i ponižavajuće!
Rekla bih još i ovo, da fotografija nikako ne može sama za sebe da govori i ubedi nas kako je autor bloga zaista heteroseksualan!
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:02 01.04.2009

Re: Ipak

A šta ako se radi o provokaciji? Čisto sumnjam da bi Jaki stavio ovu sliku u svoj Пoфолио
ssvetlana92 ssvetlana92 00:07 01.04.2009

Re: Ipak

A šta ako se radi o provokaciji?

Ne bi zatvorio blog za komentare, pretpostavljam. Ovako me isprovocira a ne daje mi mogućnost da kažem šta mislim!
dunja73 dunja73 00:36 01.04.2009

Re: Ipak

Rekla bih još i ovo, da fotografija nikako ne može sama za sebe da govori i ubedi nas kako je autor bloga zaista heteroseksualan


jedino da nam okaci " video zapis"


ssvetlana92 ssvetlana92 00:43 01.04.2009

Re: Ipak

jedino da nam okaci " video zapis"

Kada bi svi postavili svoj 'video zapis'..bilo bi ubedljivije, misliš!?
Goran Vučković Goran Vučković 00:45 01.04.2009

Re: Ipak

Kada bi svi postavili svoj 'video zapis'..bilo bi ubedljivije, misliš!?

Ubedljivije možda ne preterano - ali zabavnije - nesumnjivo
ssvetlana92 ssvetlana92 00:53 01.04.2009

Re: Ipak

Goran Vučković
Kada bi svi postavili svoj 'video zapis'..bilo bi ubedljivije, misliš!?

Ubedljivije možda ne preterano - ali zabavnije - nesumnjivo

tyson tyson 00:56 01.04.2009

Re: Ipak

I naslov i fotka su degutantni i provokativni.
Ti Svetlana baš selektivno pratiš sadržaj bloga b92.

Degutantan i provokativan sadržaj se preliva sa stranica bloga b92. Što uopšte ne mora a priori da bude negativno; sve je to deo uređivačke politike i strategije. Zato je i selektivan pristup uredništva jedan veliki i nepotrebni autogol.

Osim ako nije dogovoren ispod benča sa Strongmenom, kao klasičan marketinški trik




ssvetlana92 ssvetlana92 01:06 01.04.2009

Re: Ipak

Ti Svetlana baš selektivno pratiš sadržaj bloga b92.

To je istina, imam i druge obaveze u životu. Otvaram isključivo teme koje me u datom momentu zanimaju, ostalo ne.
Da li je to greh?
zmaj011 zmaj011 09:11 01.04.2009

Re: Ipak

Degutantan i provokativan sadržaj se preliva sa stranica bloga b92. Što uopšte ne mora a priori da bude negativno; sve je to deo uređivačke politike i strategije. Zato je i selektivan pristup uredništva jedan veliki i nepotrebni autogol.



Odlično zapažanje pametnih blogera. Čula sam ga već sa više strana.

Medij koji se predstavlja kao demokratski, podržava slobodu govora i pravo na sopstveno mišljenje koje je različito od njihovog pokušava da "prelomi" svakog ko im ne ide uz dlaku.
Poražavajuće!!!!!

avemarija avemarija 11:01 01.04.2009

Re: Ipak

Jaki


JAKI i ZDRAVI , k'o ruze ; ceo buket , bez celofana , trnje mi ne skidajte.
avemarija avemarija 11:08 01.04.2009

Re: Ipak

Osim ako nije dogovoren ispod benča sa Strongmenom, kao klasičan marketinški trik


Naravno da jeste. Knjiga nije dozivela drugo izdanje , pa Milutin pozvan da bude litl helper.
Samwise Samwise 01:07 01.04.2009

Re: pa da

Strongman
Ako drz mi ledja

Ma ko ih hebe!
Ja svakako ne
i slažem se da jesu u stvarnom životu ugroženi, ali treba li i mi sada da organizujemo uskoro strejt paradu
Hebem li ga, sve mi se nešto čini da nas je manje
ssvetlana92 ssvetlana92 01:25 01.04.2009

Re: pa da

Samwise
Strongman
Ako drz mi ledja

Ma ko ih hebe!
Ja svakako ne
i slažem se da jesu u stvarnom životu ugroženi, ali treba li i mi sada da organizujemo uskoro strejt paradu
Hebem li ga, sve mi se nešto čini da nas je manje


Pa, na primer bila bi dobra slika da se organizuju strejt žene i muškarci koji su pretrpeli ili i dalje trpe sexualno nasilje! To bi bila parada za primer! Možda bi se mnogi osetili mnogo bolje posle toga!
dunja73 dunja73 01:56 01.04.2009

Re: pa da

Pa, na primer bila bi dobra slika da se organizuju strejt žene i muškarci koji su pretrpeli ili i dalje trpe sexualno nasilje! To bi bila parada za primer! Možda bi se mnogi osetili mnogo bolje posle toga!


nasilje nema veze sa necijom "orjentacijom"
Mooshammer -a je ubio onaj arapin (mlad decko)
sto "stari" nije ispostovao dogovor...( za uslugu) od 70 €
a stari je inace trosio desetine hiljada eura mesecno na kucu Dejzi
i jos ima x slucajeva...
neki ni posle ovoga nece se bolje ni losije osecati...
margos margos 01:57 01.04.2009

Re: pa da

Pa, na primer bila bi dobra slika da se organizuju strejt žene i muškarci koji su pretrpeli ili i dalje trpe sexualno nasilje! To bi bila parada za primer! Možda bi se mnogi osetili mnogo bolje posle toga!

Uh, al ga ubaci, iz voleja. Jesi selektivna, ali ubojita.
I ja mislim da bi bila parada za primer, ali ne znam da li bi imala učesnike - zbog stida i straha.
ssvetlana92 ssvetlana92 02:02 01.04.2009

Re: pa da

I ja mislim da bi bila parada za primer, ali ne znam da li bi imala učesnike - zbog stida i straha.

Tu je poenta! Možda bi u početku bilo straha ali bi svakim danom bilo sve više pristalica! Da upravo to, pobediti stid i strah!
ssvetlana92 ssvetlana92 02:04 01.04.2009

Re: pa da


nasilje nema veze sa necijom "orjentacijom"
Mooshammer -a je ubio onaj arapin (mlad decko)
sto "stari" nije ispostovao dogovor...( za uslugu) od 70 €
a stari je inace trosio desetine hiljada eura mesecno na kucu Dejzi
i jos ima x slucajeva...
neki ni posle ovoga nece se bolje ni losije osecati...

Dunja draga, pročitaš li ti ono što napišeš?
dunja73 dunja73 02:07 01.04.2009

Re: pa da

Dunja draga, pročitaš li ti ono što napišeš?

losa sam u "crtanju"
sorry ..
ssvetlana92 ssvetlana92 02:16 01.04.2009

Re: pa da

losa sam u "crtanju"
sorry ..

I ne samo u crtanju! Pozdrav
dunja73 dunja73 02:22 01.04.2009

Re: pa da

I ne samo u crtanju! Pozdrav

valjda zato imam uspeha sa muskarcima

i tebi pozdravuska
ssvetlana92 ssvetlana92 02:23 01.04.2009

Re: pa da

valjda zato imam uspeha sa muskarcima

Čestitam, mlada!
dunja73 dunja73 02:26 01.04.2009

Re: pa da

Čestitam, mlada!

nema na cemu ..
urodzeno ..
genetika..
margos margos 02:45 01.04.2009

Re: pa da

nasilje nema veze sa necijom "orjentacijom"
Mooshammer -a je ubio onaj arapin (mlad decko)
sto "stari" nije ispostovao dogovor...( za uslugu) od 70 €
a stari je inace trosio desetine hiljada eura mesecno na kucu Dejzi
i jos ima x slucajeva...

Nasilje često ima veze sa orijentacijom - u raznim pravcima.
Latentni homoseksualci se često iživljavaju i na ženama i na muškarcima, npr.

A primer koji si navela je možda tebi jasan i poznat, ali ja preturih sve komentare, i ne kapiram o čemu se radi. Može neko pojašnjenje?
ssvetlana92 ssvetlana92 02:54 01.04.2009

Re: pa da

valjda zato imam uspeha sa muskarcima

Čestitam, mlada!


nema na cemu ..
urodzeno ..
genetika..

dunja73 dunja73 03:03 01.04.2009

Re: pa da

A primer koji si navela je možda tebi jasan i poznat, ali ja preturih sve komentare, i ne kapiram o čemu se radi. Može neko pojašnjenje?

margos da ,
ako neko u kontekstu " homo" spomene " strejt " ili obratno
ja ne vidim tu izlisno nadovezivanje na nasilje nad zenama ili obratno , primere "serijata" ,unesrecene i napacene ..
ako bismo vrsili "iskopavanja" sa druge strane , kao sto ja spomenuh Mosshammer-a
nemackog modnog dizajnera iz Minhena , koji je ubijen od strane mladica koga je placao
za seksualne usluge ...ustvari je bio poznat u krugovima " homo kao takav" ...
I da li bismo u dve paralene kolone kada govorimo o strejt i homo
trebali ovakve navode da uporedjujemo?
ssvetlana92 ssvetlana92 03:05 01.04.2009

Re: pa da

Nasilje često ima veze sa orijentacijom - u raznim pravcima.
Latentni homoseksualci se često iživljavaju i na ženama i na muškarcima, npr.


To, i toliko je dovoljno reći da se rasvetli cela problematika!
margos margos 03:14 01.04.2009

Re: pa da

kao sto ja spomenuh Mosshammer-a
nemackog modnog dizajnera iz Minhena , koji je ubijen od strane mladica koga je placao
za seksualne usluge ..

Ok, hvala na pojašnjenju - nisam znala za ovaj slučaj.

Ali, kao što rekoh, nasilje je često vezano sa orijentacijom i širenje teme na nasilje je potpuno ok. Moje mišljenje.

A podela na strejt i gej nije toliko jasna uvek. Uostalom, eno kod V.Petrovića ceo blog na tu temu. Ja znam dva tipa, oba porodična, čak šmekeri po mnogo čemu, frajeri, i onda su u nekom trenutku, jedan je u 35 a drugi u 40 -oj poželeli iskustvo s muškarcem, i realizovali. Za ovog prvog ne znam da li je nastavio, a ovaj drugi - tad i nikad više. I jedan i drugi sebe smatraju strejt tipovima.

I da, ovde je tema zašto je obrisan Strongmenov blog - te je cela ova naša priča trolovanje - jer nema veze sa temom. Ili ipak ima?
dunja73 dunja73 04:22 01.04.2009

Re: pa da

A podela na strejt i gej nije toliko jasna uvek.


Pa koliko njih i nema nikakav seks, a zivi u braku ili van braka
a izjasnjava se kao "strejt" ??

hm...
hocu da kazem da svako ko se oseca "strejt" ima pravo to i da naglasava
bez svrstavanja u kos sa nekim drugim stvarima...
Van "tvrdokornih" sredina su neke stvari drugacije postavljene
tako da danas biti "strejt" je apsolutno "in"



aquariusoptimist aquariusoptimist 05:40 01.04.2009

Re: pa da

imam uspeha sa muskarcima


Afirmativno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:37 01.04.2009

Re: pa da

Ovde se nešto čudno dešava. Pogledajte kako su složeni komentari:

- Komentar Ssvetlane92 okačen jutros u 2:06
- Ispod njega komentar zmaja011 postavljen u 10:11
- Sledi komentar averamije napisan u 12:01
- Pa za njim još jedan njen od 12:08
- Da bi se niz nastavio komentarom Samwise postavljenim 10 sati ranije - u 2:07
- Itd, itd sve to 6:40

Čudna neka rabota
eizo eizo 01:23 01.04.2009

...

Covek nije napisao nikakvu uvredu u tom blogu, mislim da nije do toga, mozda je gola zena problem ?
Licno mislim da nije u redu da nam pravi komplekse.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:11 01.04.2009

Re: ...

eizo
Covek nije napisao nikakvu uvredu u tom blogu, mislim da nije do toga, mozda je gola zena problem ?
Licno mislim da nije u redu da nam pravi komplekse.

srce, sa takvim tzitzama, nikome ne mogu da naprave kompleks
ssvetlana92 ssvetlana92 02:18 01.04.2009

Re: ...

srce, sa takvim tzitzama, nikome ne mogu da naprave kompleks

Haha...vala ne mogu!
Strongman Strongman 03:51 01.04.2009

Re: ...

srce, sa takvim tzitzama, nikome ne mogu da naprave kompleks


Ma imaju ali ne nose na posao
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:32 01.04.2009

Re: ...

Ma imaju ali ne nose na posao

Možda imaju stroge roditelje
avemarija avemarija 16:00 01.04.2009

Re: ...

Možda imaju stroge roditelje

Ili zasluzne , jos od Drugog sv rata , pa uticajni i dandanas
hogubadagri hogubadagri 01:28 01.04.2009

hmm

Svako ko se odrice malo slobode za malo sigurnosti ne zasluzuje nijedno i ne dobija ni jedno.

Ne znam ko je ovo rekao ali sve vise lici da je znao sta govori. Barem tako izgleda danas svet u celini.
eizo eizo 01:48 01.04.2009

Re: hmm

Svako ko se odrice malo slobode za malo sigurnosti ne zasluzuje nijedno i ne dobija ni jedno.

Ne znam ko je ovo rekao ali sve vise lici da je znao sta govori. Barem tako izgleda danas svet u celini.


Bendzamin Frenklin.
trener92 trener92 03:38 01.04.2009

E moj Milutine

A ja naivan još hteo da napišem "odu "podrške , kod blogera "100 peder" tako mu piše u niku.
Ne mogu više da shvatim, zbog čega se ovo radi.
Čovek napiše tekst, intervju onaj u "Pravdi", ja sam pročitao tek juče), hrabar čivek iskren, sve i da nećeš nekako ti dođe da podržiš čoveka, ljude, da pomogneš nekako ,a sada vidim ovo sa Strongijem. Kome to treba?
Pa zar treba da nas je sramota što nismo homoseksualci ?( neću da kažem pederi jer je to za mene karakterna osobina, a ako oni vole sebe tako da nazivaju, neka im).
Izgleda mi da bi po nekima trebalo da izađemo na ulicu i da uhvatimo prvog na koga naiđemo i da ga molimo " učini mi to učini me gejom ili gejem)
Sramota!
Čovek sa kojim godinama sviram , moj dobar prijatelj, homoseksualac, i nikada oko toga nismo imali problem bilo kakav i sam je zgrožen onim što se ponekad dešava na blogu , u smislu ovoga što sam pisao.
Ja sam užasnut ovim što se radi.
Strongman Strongman 03:50 01.04.2009

Re: E moj Milutine

Eeee moj rodjace....


Ajde da probam da razmislim zdravorzumski...

Mozda je zabolo oko sto sam napisao "NISAM gay".

Mada ja ne dozvoljavam da me niko etiketira straight ili hetero. To je izmisljotina od pre par godina. Ja samo nisam _____, sta vec. A to sto jesam se definise ka MUSKARAC u mom recniku.
Supermod Supermod 04:04 01.04.2009

Re: E moj Milutine

trener92
A ja naivan još hteo da napišem "odu "podrške , kod blogera "100 peder" tako mu piše u niku.
Ne mogu više da shvatim, zbog čega se ovo radi.
Čovek napiše tekst, intervju onaj u "Pravdi", ja sam pročitao tek juče), hrabar čivek iskren, sve i da nećeš nekako ti dođe da podržiš čoveka, ljude, da pomogneš nekako ,a sada vidim ovo sa Strongijem. Kome to treba?

Pa zar treba da nas je sramota što nismo homoseksualci ?( neću da kažem pederi jer je to za mene karakterna osobina, a ako oni vole sebe tako da nazivaju, neka im).
Izgleda mi da bi po nekima trebalo da izađemo na ulicu i da uhvatimo prvog na koga naiđemo i da ga molimo " učini mi to učini me gejom ili gejem)
Sramota!
Čovek sa kojim godinama sviram , moj dobar prijatelj, homoseksualac, i nikada oko toga nismo imali problem bilo kakav i sam je zgrožen onim što se ponekad dešava na blogu , u smislu ovoga što sam pisao.
Ja sam užasnut ovim što se radi.


NE, ne treba da vas bude sramota što niste homoseksualci! Vaše seksualono opredeljenje je vaše i niko Vam ga na ovom blogu ne osporava. Bilo da je heteroseksualno, bi ili homo.

Alli, za ime sveta


O'ladite mnogo!

I jedni, drugi i treći.









trener92 trener92 04:14 01.04.2009

Re: E moj Milutine

A to sto jesam se definise ka MUSKARAC u mom recniku.

Ovo si najbolje rekao, i nikakav dodatak ne treba!
Ne možeš ni da zamisliš kako mi ide na živce taj izraz "strejt". Bljutavo, ili hetero ili ne znam već kako.
Ja samo mislim ovako , budi čovek , a ako neko hoće to što i ti , ma tvoj izbor i vodi ga kući.
trener92 trener92 04:34 01.04.2009

Re: E moj Milutine

Supermod


NE, ne treba da vas bude sramota što niste homoseksualci! Vaše seksualono opredeljenje je vaše i niko Vam ga na ovom blogu ne osporava. Bilo da je heteroseksualno, bi ili homo.

Alli, za ime sveta


O'ladite mnogo!

I jedni, drugi i treći.


Neka bude tako!

maksa83 maksa83 10:07 01.04.2009

Re: E moj Milutine

Pesme vam maše temu.

Tom Robinson, sedamdesete...
JJ Beba JJ Beba 13:59 01.04.2009

Re: E moj Milutine

trener92
A ja naivan još hteo da napišem "odu "podrške , kod blogera "100 peder" tako mu piše u niku.
Ne mogu više da shvatim, zbog čega se ovo radi.
Čovek napiše tekst, intervju onaj u "Pravdi", ja sam pročitao tek juče), hrabar čivek iskren, sve i da nećeš nekako ti dođe da podržiš čoveka, ljude, da pomogneš nekako ,a sada vidim ovo sa Strongijem. Kome to treba?
Pa zar treba da nas je sramota što nismo homoseksualci ?( neću da kažem pederi jer je to za mene karakterna osobina, a ako oni vole sebe tako da nazivaju, neka im).
Izgleda mi da bi po nekima trebalo da izađemo na ulicu i da uhvatimo prvog na koga naiđemo i da ga molimo " učini mi to učini me gejom ili gejem)
Sramota!
Čovek sa kojim godinama sviram , moj dobar prijatelj, homoseksualac, i nikada oko toga nismo imali problem bilo kakav i sam je zgrožen onim što se ponekad dešava na blogu , u smislu ovoga što sam pisao.
Ja sam užasnut ovim što se radi.

eee a meni kevemi tek sada nije jasno što ste se vi strejtaši toliko uzmuvali?
što ste bre tako ljuti? ko vas bre diro?
što ste se prepali?
pa nije prelazno
pogotovo ne blogom
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 15:48 01.04.2009

Re: E moj Milutine

O'ladite mnogo!

I jedni, drugi i treći.


Supermod za predsednika!
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:22 01.04.2009

Re: E moj Milutine

Supermod
NE, ne treba da vas bude sramota što niste homoseksualci! Vaše seksualono opredeljenje je vaše i niko Vam ga na ovom blogu ne osporava. Bilo da je heteroseksualno, bi ili homo.


Hvala za ovo pominjanje "bi". Ima i takvih, he, he, he...

Da su živi i zdravi
Filip2412 Filip2412 06:43 01.04.2009

...

Meni se takodje ne svidja kvirijin naslov jer mislim da je blago reci glupo biti ponosan na svoje sexualno opredeljenje.

Ipak, ima razlike izmedju strejt i gej naslova. Frustracija gejeva je donekle razumljiva, jer oni zaista nemaju elementarna prava u Srbiji i javno mnjenje je isuvise agresivno protiv njih.

Sa druge strane, frustracija strejt ljudi na blogu mi je skroz nerazumljiva. Mislim, alo ljudi ovo je samo blog, jedino mesto gde kvirija ekipa ima slobodu. Valjda im se mogu oprostiti neka preterivanja u to ime.

Inace, ja takodje volim iskljucivo zenske ali mi nikada nije palo na pamet da izjavljujem kako sam ponosan na to? Zvuci skroz glupo i pravo da vam kazem kada to napisem imam osecaj kao da se branim i pravdam nekome, jednom recju zvuci totalno GEJ.

Inace, ponos je jedan od sedam smrtnih grehova u Hriscanstvu jel tako bese? Nisam religiozan, ali ovo oko ponosa se potpuno slazem sa svetim knjigama. Nego koga je briga, vidim ovde sve prsti od ponosa, svako ponosan na nesto, blago njima.
Unfuckable Unfuckable 07:50 01.04.2009

redovna & tužna pojava

na ovakvim blogovima "podrške" je to da se vaskoliki pravoverni šuljni maser, bašibozluk i gnjida koja se pojavljuje samo kada su prozivke na delu i kada treba potpaliti ili (diskretno a uvežbano) usmeriti gnev mase,
grči u pokušaju korišćenja frtutme a zarad lečenja nagomilanih "želim biti..."...(ne plači, pizdo - odobriće ti promenu nicka)
Još je tužnije kada to Pružaoci Podrške ignorišu i prave se da ne vide.
A, možda je i to neka vrsta podrške - opštoj pljuvačini.
Dakle - mnogo dobrih ideja je propalo upravo zato što su budale bile tako inventivne, a što su ignorisane.
malaramona malaramona 08:11 01.04.2009

Re: redovna & tužna pojava

Unfuckable
na ovakvim blogovima "podrške" je to da se vaskoliki pravoverni šuljni maser, bašibozluk i gnjida koja se pojavljuje samo kada su prozivke na delu i kada treba potpaliti ili (diskretno a uvežbano) usmeriti gnev mase,
grči u pokušaju korišćenja frtutme a zarad lečenja nagomilanih "želim biti..."...(ne plači, pizdo - odobriće ti promenu nicka)
Još je tužnije kada to Pružaoci Podrške ignorišu i prave se da ne vide.
A, možda je i to neka vrsta podrške - opštoj pljuvačini.
Dakle - mnogo dobrih ideja je propalo upravo zato što su budale bile tako inventivne, a što su ignorisane.


Posle ovoga slobodno možemo da isključimo mogućnost postavljanja komentara na ovaj tekst.


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:34 01.04.2009

Re: redovna & tužna pojava

nemoj tako unf, :)
a kamo statistika o broju komentara, trudu, kuckanju u kasne/rane i bilokakve sate?
kamo benefiti zbog pružanja podrške, kamo podaci o benefitima pljuvanja udalj (samo da nije uvis) u vidu mentalnog rasterećenja, ili ti relaxacije, a ne moraš ni jogu da radiš?
to ti je ono, što se kaže multitasking, all IN1 (1 for all) i sl. vratolomije, a razmišljam i o novoj formi - umesto replika-komentara, pisati replika-blogove (slika nije neophodna), ali je poželjno da budu nabijeni emocijama i to...
a sada, odok da radim nešto korisno, ke vrne...
G.Cross G.Cross 21:56 01.04.2009

Re: redovna & tužna pojava

Je li ti iko rekao da je tvoj Nick flagrantno Anti-gej. Cuj unfackable, pa ne moze to...
background noise background noise 08:50 01.04.2009

A onda kazu da je Srba blam

Blogeri su blam!
odin2004 odin2004 09:42 01.04.2009

Blogovi

Dakle pratim Strongman-ov opus jos od samog pocetka. I mogu da kazem da je vrlo dobar pisac kad se drzi zadate teme ali u isto vreme i veliki homofob.

Ne slazem se sa brisanjem postova ili komentara ma koliko oni bili negativni ili afirmativni.

Blog sa naslovom "Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!" morate da se slozite nije afirmativan jer on nije ponosan zato sto je "muskarac" kako on voli da kaze vec zato sto nije "gay" sto automatski dovodi homoseksualnu populaciju u negativan kontekst. Isto tako bi mogli da se pojave blogovi tipa ponosan sam sto nisam Srbin, Ciganin, invalid...

Mislim da je blog mesto na kome i treba da se cuju razlicita misljenja, ma koliko se ona svidjala ili ne nama ali nam to pomaze da u konstruktivnoj (a ponekad i ne bas konstruktivnoj) atmosferi formiramo nase misljenje ili probamo da promenimo necije tudje.
Strongman Strongman 10:32 01.04.2009

Re: Blogovi

nikada se ne bih menjao



Precutkujes ovaj deo. Identicna je poenta da li bi se menjao ili nisi.

Ali te verovatno ne zanima. Ponosan sam da sam kornjaca je uredu, ali da se ne bi menjao je prozivka onih koji to nisu.
Artur Dent Artur Dent 09:55 01.04.2009

Da vidimo sta smo imali

Jedan Proud to be a nigga' blog, by nigga'.
Jedan White Pride blog by white guy kao odgovor, obrisan.
Jedan Yo niggaz chill out blog by white guy, kao odgovor na brisanje.
I jedno Chill out ya all od vlasnika tarabe.

Stanje redovno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:01 01.04.2009

Re: Da vidimo sta smo imali

Stanje redovno.

<_<
Strongman Strongman 10:34 01.04.2009

Re: Da vidimo sta smo imali

Artur Dent
Jedan Proud to be a nigga' blog, by nigga'.
Jedan White Pride blog by white guy kao odgovor, obrisan.
Jedan Yo niggaz chill out blog by white guy, kao odgovor na brisanje.
I jedno Chill out ya all od vlasnika tarabe.

Stanje redovno.



Umesto odgovora

Artur Dent Artur Dent 11:10 01.04.2009

Re: Da vidimo sta smo imali

Milutin Milošević
<_<



Strongman

Umesto odgovora

Na nekom Azrinom koncertu, raja krene da skandira "vodi nas Dzoni", na sta ce on "a gde da vas vodim, u koju pizdu materinu".
avemarija avemarija 11:44 01.04.2009

Poenta


je u tome sto je blogeru prosle godine , negde u leto , sinula ideja da se od pisanja knjiga , moze cak i u siromasnoj Srbiji , zaraditi lova.
Ako se ne varam , tada je ,u predpripremi , imao deal sa Svrakicem , nikom Nsarski , jer je trebalo autoritet da pruzi podrsku ,iliti pocetni advertajzing. I tada je blog dobio 41,5 t .

Mene samo cudi sto Shaper nije pozvan,on bi to odradio najbolje, a Milutin u svemu ovome - pa i vise je nego grotesque. Ili to ,ili je dobrica pa nije imao drugog izbora. Ovo se ,naravno odnosi , na vreme sadasnje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:07 01.04.2009

Re: Poenta

Milutin je išao u školu sa Šaperom! Dakle nije ni groteskna osoba niti dobrica. Mora je da podli plaćenik koji je rešio da podigne tiraž sebi i svom idolu koji je pre njega objavio knjigu
libkonz libkonz 12:47 01.04.2009

Re: Poenta

Milutin je išao u školu sa Šaperom!

aha! ovo baca jedno sasvim novo svetlo!
al, ajd, ostaješ na mojoj VIP listi. Praviću se da ovo nisam pročitao.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:16 01.04.2009

Re: Poenta

Išao sam i sa Vladom Divljanom, ako će to da pomogne
avemarija avemarija 13:38 01.04.2009

Re: Poenta

koji je rešio da podigne tiraž sebi i svom idolu koji je pre njega objavio knjigu


A kad ce tvoja prva knjiga ?
Odmah , nakon Divljanovog koncerta koji je ove nedelje;
mada kada ste tako bliski, to vec znas i sam ,sigurna sam.
libkonz libkonz 13:43 01.04.2009

Re: Poenta

Išao sam i sa Vladom Divljanom, ako će to da pomogne

Ta politička opcija mi je vrlo daleka. Nije politika, više zezanje, zbog posla:
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:47 01.04.2009

Re: Poenta

Ta politička opcija mi je vrlo daleka

NIkako ti ugoditi. Neću dalje da nabrajam
libkonz libkonz 14:12 01.04.2009

Re: Poenta

NIkako ti ugoditi. Neću dalje da nabrajam

Ja sam mislio da je sledeći Bora Čorba.
Covek u belom Covek u belom 01:47 02.04.2009

Re: Poenta

avemarija

je u tome sto je blogeru prosle godine , negde u leto , sinula ideja da se od pisanja knjiga , moze cak i u siromasnoj Srbiji , zaraditi lova.
Ako se ne varam , tada je ,u predpripremi , imao deal sa Svrakicem , nikom Nsarski , jer je trebalo autoritet da pruzi podrsku ,iliti pocetni advertajzing. I tada je blog dobio 41,5 t .

Mene samo cudi sto Shaper nije pozvan,on bi to odradio najbolje, a Milutin u svemu ovome - pa i vise je nego grotesque. Ili to ,ili je dobrica pa nije imao drugog izbora. Ovo se ,naravno odnosi , na vreme sadasnje.
Poenta??? Htela si reci dopis iz centrale (pa ne ubacuje se Shaper tek tako u pricu)... Il su se samo skupile blogovske opajdare (copyright Deki Stankovic) pa izdale saopstenje udruzenim snagama?
Pa super vam je saopstenje...
angie01 angie01 09:35 04.04.2009

Re: Poenta

Išao sam i sa Vladom Divljanom, ako će to da pomogne


pa nekako nije,..pomoglo!
topcat topcat 13:10 01.04.2009

Uskoro bi trebala parada...

koja se po svemu sudeci opet nece odrzati.
Evo, pozivam homoseksualce i onima koji se takvi osjecaju u susjednu Hrvatsku.
Tamo se vec tradicionalno organizira povorka "ljubavi" sve sa natpisima "smrt patrijarhatu" (ako to nije govor mrznje, ne znam sta je) pod zastitom kordona specijalne policije, placene iz dzepova gradjana (bez obzira sto se prema anketama 78% gradjana izjasnilo protiv parade).
Nije urednistvo bloga krivo za ovakvo stanje sa gay aktivistima.
Krivi smo mi - clanovi.
Prvo i osnovno ne poznajemo problematiku koju su oni imali vremena razraditi do detalja.
Pedja je o zanimanju "peder" - tako se dade iscitati iz njegovog bloga i intervjua. To je sve sto radi i za to je placen. (mi ostali/ini, radimo 15 drugih stvari, imamo svoj posao, a ovamo uglavnom dodjemo kad stignemo).
U svom intervjuju napravio je 2 kardinalne greske:
1. izjavio je da se moze promijeniti ali ne zeli (dakle biti gay je izbor, a ne nasljedje, genetika, ovo ili ono...)
2. na prvo mjesto (i zadnje) pod prava koja trazi stavio je da se moze javno ljubiti i pipkati sa svojim deckom
Toliko o ozbiljnosti problematike i "ugrozenosti".

Kad izadje blog sa gay tematikom tipa Pedjin intervju, ili novi hit - izmisljena prica o Ireni koju "okolina i porodica ne razumije", pa se svi moramo osjecati krivima, a mala je bila tako "cool" da je cak "nokautirala skina", u startu ima 50 preporuka, jer ih njihovi pristase lupaju. To im je posao. To im je duznost. Zato su registrirani i djeluju coporativno. Ti isti se nikad nisu pojavili u raspravi i nemaju napisan ni jedan tekst.
S druge strane Milutin otvara temu o ocitoj nepravdi (mada mi se Strongmenova slika ne svidja, pored kvirijine zene koja se ljubi sa zivotinjom, prozivka nema smisla!), a clanovi se ogradjuju ili ignoriraju jer im se ne da time baviti, a jos manje popushiti ban. (Urednistvu je lakse kliknuti na "obrisi" nego trpiti zalbe i prituzbe od strane gay krugova).

Pa ignorirajte i dalje. Cekajte da vas tuze za neku izmisljenu homofobiju. Cekajte da vam se ovo sto se sada dogadja na blogu (koji je u drugim medijima nazalost dobio nadimak "pederblog" - cisto sumnjam da je urednistvu to bio cilj), pocne dogadjati na ulici. Da "borci za prava" napokon nastave svoje do sada mentalno nasilje i na ulicama. Cekajte da vam djeci u vrticu pocnu pricati price o idealnoj ljubavi izmedju 2 princa (slucaj u Massachusetsu) ili cekajte kalifornijsku propoziciju br. 8 koja kaze da za sklapanje braka nisu nuzno potrebni muskarac i zena. Mozda ce uskoro to moci biti recimo muskarac i vol...ili zena i koza (sto se vec sugerira).
Napredno smo drustvo...
pix3lchick pix3lchick 13:33 01.04.2009

Re: Uskoro bi trebala parada...

topcat
Pa ignorirajte i dalje. Cekajte da vas tuze za neku izmisljenu homofobiju. Cekajte da vam se ovo sto se sada dogadja na blogu (koji je u drugim medijima nazalost dobio nadimak "pederblog" - cisto sumnjam da je urednistvu to bio cilj), pocne dogadjati na ulici. Da "borci za prava" napokon nastave svoje do sada mentalno nasilje i na ulicama. Cekajte da vam djeci u vrticu pocnu pricati price o idealnoj ljubavi izmedju 2 princa (slucaj u Massachusetsu) ili cekajte kalifornijsku propoziciju br. 8 koja kaze da za sklapanje braka nisu nuzno potrebni muskarac i zena. Mozda ce uskoro to moci biti recimo muskarac i vol...ili zena i koza (sto se vec sugerira).
Napredno smo drustvo...

Gde se to zove "pederblog"? U "Kuriru", 'leba it... ?

I ja predlažem oštru i odlučnu borbu protiv pedera koji ionako imaju previše prava.
Borimo se za prava da sklapamo heteroseksualne brakove i da se na ulici držimo za ruke sa voljenom osobom suprotnog pola. Pederi vrebaju u haustorima sa bejzbol palicama, prete nam smrću.

Eto, meni je lično odvratno i neprirodno da se razmnožavaju likovi poput Antonića ili onog majmuna što oblači decu u gardiste ili recimo neki nekoherentni paranoik poput tebe - jer se u sva tri slučaja radi o društveno štetnim elementima. Pa me opet niko ne pita, niti postoji neki zakon koji to zabranjuje.

Da ti tekst nije za plakanje, bio bi smešan.
UBR. Kako je prošao taj zločesti Prop 8 koji navodiš kao primer da je svet otišao dođavola?
biberkopf biberkopf 14:33 01.04.2009

Re: Uskoro bi trebala parada...

topcat
u startu ima 50 preporuka, jer ih njihovi pristase lupaju. To im je posao. To im je duznost. Zato su registrirani i djeluju coporativno. Ti isti se nikad nisu pojavili u raspravi i nemaju napisan ni jedan tekst.
Zar si tako brzo zaboravila Jarila?
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 13:33 01.04.2009

Parolama se do istine ne dolazi!

Gospodo, muškarci,
ružno je slušati svu tu galamu koju podižete. No, još ružnije je takmičiti se u pljuvanju u dalj. 'Predlažem stoga analizu. Pre svega analizu inicijalnog stava u ovoj diskusiji: "Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!"
1. Navedeni iskaz sadrži jasan i nedvosmisleno negativni odnos prema gej populaciji Ako uzmemo nekoliko adekvatnih primera tipa: "Ponosan sam što nisam CIGAN i nikada to ne bih menjao", "Ponosan sam što nisam gledalac TV PINK i nikada to ne bih menjao!", "Ponosan sam što nisam član SRS i nikada to ne bih menjao!", "Ponosan sam što nisam državljanin Srbije i nikada to ne bih menjao!", jasno je da u svakom od njih precizno prepoznajemo negativan odnos prema onome što onaj ko daje iskaz "nije" i zbog toga je ponosan. Drugim rečima, stav sadrži vešto osmišljenu, ali nedvosmislenu osudu/netoleranciju!
2. Tvrdnje: na Blogu B92 dominiraju "pederski tekstovi"; homoseksualci su zaštićeni kao beli medvedi; "normalni muškarci" se osećaju ugroženo...
Pitam: Zašto se osećate ugroženo, ako vas niko ne primorava da se uključujete u diskusije koje vas ne zanimaju? Zašto vam smeta što neko iznosi svoj stav, svoj problem, ako je u pitanju tema koja vam je odbojna? Blog zato i postoji da različiti ljudi iznesu različite stavoe. Jedino što ne bi smelo biti dopušteno je zagovaranje mržnje, netolerancije, nepriznavanje prava na različitost, propagiranje nehumanih ideja... Stav "Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!" jeste izrazito netolerantan. Da li je logično što je izbrisan?
U vezi s tim: Osetili ste se ugroženim? Čime? Brisanjem teksta sa tim naslovom? Koliko vidim, tvrdnje se svode na to da je pomenuti tekst brisan upravo zbog naslova, dok bivaju ostavljeni neki naslovi koji su, po vama mnogo više, ili bar isto toliko - netolerantni. Iz toga izvlačite zaključak o "zaštićenosti homoseksualaca na Blogu B92". Gospodo, to se zove pozitivna diskriminacija, koja se u svim civilizovanim društvima primenjuje prema diskriminisanim društvenim grupama, odnosno prema svim vrstama manjina. To JESTE priča o demokratiji. Svi koji objektivno u društvu jesu diskriminisani imaju prava da očekuju povećani stepen zaštite, jer je to JEDINI NAČIN DA POSTANU STVARNO RAVNOPRAVNI SA VEĆINOM. Većina raspolaže snagom svoje brojnosti i njena prava se podrazumevaju, pa ih je glupo naglašavati. Prava većine su unapred zagarantovana samim tim što predstavljaju "normalu" društva, dok su manjine uvek "stvar odstupanja" od većinskog principa. Zato je pozitivna disktiminacija manjina mera civilizovanosti društva. Homoseksualci jesu manjina u našem društvu, jesu ugroženi, jesu diskriminisani. U čemu je onda problem?
3. U čemu je problem?
Čini vam se da je trenutno, bar na blogu "in" biti homoseksualac? Ne dopada vam se to što se ljudi "lepe" za te neke "pederske teme", umesto da razgovaraju sa "pravim muškarcima", odnosno da daju prostora "muškim stavovima". Zar zasita mislite da je dovoljno reći "Ja sam muškarac. Volim žene.", da bi iz toga sledio zaključak da ste "pravi muškarac"? Nikada nisam mislila da je dovoljno da kažem "Ja sam žena. Volim muškarce" i da iz toga sledi " Ja sam prava žena". Iskaz "ja sam muškarac; volim žene" ne govori o vama ništa osim da ste ljudsko biće muškog pola, heteroseksualne orijentacije. Pri tome je jasno da može biti u pitanju inteligentan, komunikativan, dobronameran i nežan muškarac, sa puno ukusa, obrazovanja i radoznalosti, kao što se može raditi i o nasilnom, sujetnom, površnom, priglupom, napornom... muškarcu. Iz osnovne tvrdnje da imate muški polni organ ("muškarac sam"!) i naglašavanja seksualne orijentacije, ništa o vama kao čoveku nismo saznali. Daleko od toga da smo iz toga saznali da ste "pravi muškarac".
Da ne dužim: bojim se da ste neke detalje u razvoju stavova žena krajem dvadesetog i početkom dvadesetprvog veka propustili da primetite. Naime, većina žena ne prihvata tako pojednostavljene definicije "pravog muškarca", kao ni "prave žene". Za nekoga ko želi ženu kao partnerku ("volim žene"!) to bi moralo biti važno.
Oprostite, ali sva ta buka i prića o ugrožavanju "normalnih muškaraca" daje za pravo da se postavi pitanje: nije li sva ta vaša buka oko brojnosti i "zaštićenosti" tekstova sa homoseksualnom problematikom na blogu u stvari strah od preispitivanja sopstvene muškosti? One koja se ne meri mušićnom masom, dužinom polnog organa, jačinom glasa itsl.
Oprostite, molim vas, ako sam bila gruba sa navođenjem ovog pitanja. Nije mi to bila namera. Osim toga, ja volim muškarce. Mnoge od njih i cenim. Volim i žene. I među ženama mnoge cenim. To, međutim nema nikakve veze sa mojom seksualnom orijentacijom. To samo govori o mom stavu prema ljudima. Oba pola. Nezavisno do njihove seksualne orijentacije.
P.S. Pretpostavljam da znate: seksualna orijentacija, kao i nacionalna pripadnost i mnoge slične stvari nije stvar izbora. Čovek je prosto to što jeste. Neki su prinuđeni da to što jesu maskiraju. Neki drugi nađu hrabrosti i kažu "ja sam to što jesam" , mada me to svrstava u neomiljenu manjinu. Ja ih zbog toga poštujem. Puno.
Kazezoze Kazezoze 14:14 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

samo da najavim da sam preporuchio ovaj komentar. tek da se zna...
JJ Beba JJ Beba 14:18 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

U vezi s tim: Osetili ste se ugroženim? Čime? Brisanjem teksta sa tim naslovom?

kolko sam ja shvatila blog je postavljen sa tim naslovom i zaključan za komentarisanje.
što će reći, igralo se na milion anonimnih homofob preporuka
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:23 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

nije li sva ta vaša buka oko brojnosti i "zaštićenosti" tekstova sa homoseksualnom problematikom na blogu u stvari strah od preispitivanja sopstvene muškosti?

E hvala Bogu da neko konacno fokusira sta je ovde problem!!!
Hvala puno. ja nisam imala m#da da to napisem.
Preporuka 100 bih dala da mogu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:02 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

"Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!"
1. Navedeni iskaz sadrži jasan i nedvosmisleno negativni odnos prema gej populaciji Ako uzmemo nekoliko adekvatnih primera tipa: "Ponosan sam što nisam CIGAN i nikada to ne bih menjao", "Ponosan sam što nisam gledalac TV PINK i nikada to ne bih menjao!",

a gde si to video jasan i nedvosmislen negativan blabla? kako ja nisam videla a podrzavam gay populaciju na sva zvona?
a zasto se to NisamGay tumaci kao negativno a JesamGay pozitivno? i obratno? zar nije sasvim svejedno da li je neko gay ili je strait? i zasto bi apriori JesamGay bilo poitivno a NisamGay negativno?
zaista ne kapiram!
ako je neko cigan/rom i jeste ponosan, zasto strongy ne moze da bude ponosan kao srbin, stimuvezi se nikada ne bi menjao ni u cigana/roma, hrvata, engleza, belgijanca...? ne zasto sto su svi losiji vec zato sto on voli da je takav kakav je. kao sto misli ciganin/rom za sebe i svoje.
ako si crn i ne bi se menjao, ne znaci da mrzis belce, i obratno.
naravoucenije:
svako ko se deklarise kao StaGod, a u isto vreme ne ugrozava nikoga, moze da bude ponosan sto Jeste ili Nije StaGod bez da iskljucuje to drugo!!!

sve ostalo je politika i profitiranje.
margos margos 17:10 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

naravoucenije:
svako ko se deklarise kao StaGod, a u isto vreme ne ugrozava nikoga, moze da bude ponosan sto Jeste ili Nije StaGod bez da iskljucuje to drugo!!!

sve ostalo je politika i profitiranje

Al' da ne percipiramo svi sve drugačije, ne bismo imali šta ni da pričamo.

Lepo reče jedan mudar bloger: ni sankcije, ni bombardovanje nas nisu uništili - uništiće nas politička korektnost - naravno, shvaćena ovako kako je mi shvatamo. Nekada je bilo ''Pas laje, karavani prolaze', al danas, izgleda da je tumača laveža više nego karavana i pasa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:15 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

uništiće nas politička korektnost - naravno, shvaćena ovako kako je mi shvatamo



a mi smo poznati kao vrlo radikalno drustvo, pa ti vidi... (ne mislim na radikalnu stranku, vec drustvo kao takvo)
buba_truba buba_truba 17:46 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

BebaOdLonchara
svako ko se deklarise kao StaGod, a u isto vreme ne ugrozava nikoga, moze da bude ponosan sto Jeste ili Nije StaGod bez da iskljucuje to drugo!!!

Tačno, dok se deklariše kao šta-god. Ali, kad deklariše da NIJE šta-god, pa to pojača ponosom što NIJE... onda je indikativno šta je hteo da poruči.

Da bi neko obelodanio samo da je ponosan što je Srbin, neće to (valjda) uraditi tako što će podvući da je ponosan što nije Hrvat (što baš i samo Hrvat?), osim ako...

Mislim, nije Strongmen glup, a nismo ni mi što čitamo Blog - nemojte nas potcenjivat. Samo smo različito nastrojeni, pa se prema tome i opredeljujemo (ovaj blog je odličan primer za to).

Sve ostalo je foliranje.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 17:47 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Re: Parolama se do istine ne dolazi! #Link"Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!"
1. Navedeni iskaz sadrži jasan i nedvosmisleno negativni odnos prema gej populaciji Ako uzmemo nekoliko adekvatnih primera tipa: "Ponosan sam što nisam CIGAN i nikada to ne bih menjao", "Ponosan sam što nisam gledalac TV PINK i nikada to ne bih menjao!",

Re: Parolama se do istine ne dolazi! #Link"Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!"
1. Navedeni iskaz sadrži jasan i nedvosmisleno negativni odnos prema gej populaciji Ako uzmemo nekoliko adekvatnih primera tipa: "Ponosan sam što nisam CIGAN i nikada to ne bih menjao", "Ponosan sam što nisam gledalac TV PINK i nikada to ne bih menjao!",
a gde si to video jasan i nedvosmislen negativan blabla? kako ja nisam videla a podrzavam gay populaciju na sva zvona?
a zasto se to NisamGay tumaci kao negativno a JesamGay pozitivno? i obratno? zar nije sasvim svejedno da li je neko gay ili je strait? i zasto bi apriori JesamGay bilo poitivno a NisamGay negativno?
zaista ne kapiram!
ako je neko cigan/rom i jeste ponosan, zasto strongy ne moze da bude ponosan kao srbin, stimuvezi se nikada ne bi menjao ni u cigana/roma, hrvata, engleza, belgijanca...? ne zasto sto su svi losiji vec zato sto on voli da je takav kakav je. kao sto misli ciganin/rom za sebe i svoje.
ako si crn i ne bi se menjao, ne znaci da mrzis belce, i obratno.
naravoucenije:
svako ko se deklarise kao StaGod, a u isto vreme ne ugrozava nikoga, moze da bude ponosan sto Jeste ili Nije StaGod bez da iskljucuje to drugo!!!

sve ostalo je politika i profitiranje.


Izvinite, izgleda da vas je mrzelo da pročitate ceo tekst koji sm napisla. možda je to razlog vašeg nerazumevanja onog što sam napisala. Žao mi je zbog toga. Jedino što mogu da dodam je: "surdo fabelam narare".
JJ Beba JJ Beba 17:49 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Tačno, dok se deklariše kao šta-god. Ali, kad deklariše da NIJE šta-god, pa to pojača ponosom što NIJE... onda je indikativno šta je hteo da poruči.

Da bi neko obelodanio samo da je ponosan što je Srbin, neće to (valjda) uraditi tako što će podvući da je ponosan što nije Hrvat (što baš i samo Hrvat?), osim ako...

Strongman Strongman 18:41 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Gospodo, muškarci,



Taj sam

Pre svega analizu inicijalnog stava u ovoj diskusiji: "Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao!"



Predlazem da se usredsredimo na deo "I nikada s ene bih menjao", ako moze.

"Ponosan sam što nisam CIGAN i nikada to ne bih menjao",



Notorna glupost. Tek 20 godina je pocelo, iz moje perspektive ijasnjavanje ljudi koji nisu tzv hetero seksualne orjentacije. Dakle homoseksualci su poceli da se izjasnjavaju. Ostatak, u ovom slucaju vecina, nema potrebu da se izjasnjava. Da preciziram - ja ne zelim da se izjasnjavam kao strejt i hetero. Ja samo nisam gej. To je jesi ili nisi. Binarno. Dakle i dalje se drzim podele polova zapisane u lioligiji za osnovnu skolu. Ja sam muskarac. Eto dodam da nisam peder. Uvredljivo? Ma hajte molim vas. To je izivljavanje gej lobija nad ostatkom polulacije.

A ovo za cigane, ili neke nacije je vesta manipulacija kolinearna sa izivljavanjem u prethodnom pasusu.




Zašto se osećate ugroženo, ako vas niko ne primorava da se uključujete u diskusije koje vas ne zanimaju? Zašto vam smeta što neko iznosi svoj stav, svoj problem, ako je u pitanju tema koja vam je odbojna?


Dragi kolega bloger, ili se pravis nevest ili imas opazajni problem. Neka je manjak informacije. Na ovom blogu su mi brisana dva teksta. I gle cuda oba o pederima.

Brisan mi je tekst "Oni" koji je i (izbegavam da spominjem njegovo ime) Q2 hvalio na sva usta, jer sam ga objavio u delovim a na njegovom blogu dok nisam imao autorsku opciju. Tekst u kome opisujem sopstvenu promenu od srpskog by default homofoba do apsolutne i iskrene tolerancije.

Brisan je tekst "Ponosan sam sto nisam gej...."


Eto zato se usecam ugrozeno. Ne mora neko da me bas bije da bi se osetio ugrozeno i neravnopravno, ili...

Dakle moja zvanicna izjava je da

"Ja ne volim pedere, ali ih i ne mrzim. Indiferentan sam. Sto rece moj drug Dusan M neka cveta 1000 cvetova"

Nadam se da prava seksualnih manjina ne podrazumevaju da MORAM da ih volim.


Blog zato i postoji da različiti ljudi iznesu različite stavoe. Jedino što ne bi smelo biti dopušteno je zagovaranje mržnje, netolerancije, nepriznavanje prava na različitost,


Tako je. Pozdravljam borbu za svacija prava (pisao sam vise puta), mogu a ne moram da ucestvujem. Ali ne zelim da mi se namece osecaj krivice ako nisam u prvim borbenim redovima.





U jednoj pozorisnoj predstavi sporedni lik je izjavio sledece:

"Pobicemo sve koji nisu za demokratiju!"

Zato je pozitivna disktiminacija manjina mera civilizovanosti društva. Homoseksualci jesu manjina u našem društvu, jesu ugroženi, jesu diskriminisani. U čemu je onda problem?



Kolegenica Vlasta, eminentni bloger kaze:

"Tvoja sloboda mahanja rukom prestaje U VISINI MOG NOSA"

Ako ovo nije jasno, da ne diskutujemo dalje.

Čini vam se da je trenutno, bar na blogu "in" biti homoseksualac? Ne dopada vam se to što se ljudi "lepe" za te neke "pederske teme", umesto da razgovaraju sa "pravim muškarcima", odnosno da daju prostora "muškim stavovima".


Pa valjda je svima jasno da postoji glasacka masina koja preporucuje Q tekstove... Mislim da je nano sekunda mnogo, od momenta objavljivanja. Sto neko rece na ovom blogu, probacu da parafraziram "drze se u coporu, ne pisu..."
Sto nije lose, ali nije ne zapazeno. Imam pravo da imam neka osecanja po tom pitanju? Imam.
Friziranom statistikom se pokazuje disproporcija u procentnom racune... blah blah. Pa ovo ispade pederski blog. A s'obzirm da ja nisam peder ja to i kazem. JA NISAM PEDER I PONOSAN SAM NA TO. (zivela demokratija uz rizik brisanja). A i ne bih se menjao ni sa kim.

...

Nastavicu se po potrebi, idem da snimam film. Za 2 min treba da budem u limuzini. Ratatatira.





aquariusoptimist aquariusoptimist 18:42 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

ni sankcije, ni bombardovanje nas nisu uništili - uništiće nas politička korektnost


U rukama Srba svaka rec bice ubojita.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana