Sestre gejevi i braćo lezbejke

Milutin Milošević RSS / 31.03.2009. u 22:33

Dokle, bre? O'ladite malo

 

Večeras je bloger Strongman objavio tekst Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao! Veoma brzo, tekst je obrisan.

 

Zašto?



Komentari (516)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alnilam alnilam 23:25 01.04.2009

Re: Khm...

constrictoria92
Njih verovatno predstavljaju radikali(a.k.a.vecinska opozicija) u skupstini?Fasisti na ulicama?Pedofili u crkvama?....jel o njima pricamo?Toj vecini? jer jesi u pravu...oni jesu vecina....

Evo, ja sam heteroseksualna Srpkinja pravoslavne veroispovesti koja voli svoju zemlju i svoj narod, a ne mrzim nikoga. Još da dodam da sam ponosna na svoju zemlju i svoje sunoradnike (koji nisu samo Srbi, već i Mađari i Romi i Goranci i Slovaci i Albanci itd.).
Hoćeš da kažeš da sam radikalka? Obrazovka? Klerofašistkinja? Ultranacionalistkinja? Možda širim versku, rasnu, rodnu i nacionalnu mržnju? Da ne demonizujem, možda, sve narode, sem Srba? Da ne prljam svojom pojavom, možda, ovaj prostor?





Ne hocu da kazem da si u manjini....
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:32 01.04.2009

Re: Khm...

Ne hocu da kazem da si u manjini

A na čemu zasnivaš ovakvu tvrdnju? Neko istraživanje, naučni rad?
alnilam alnilam 23:40 01.04.2009

Re: Khm...

Strongman
Pedofili u crkvama?



Da pitam. Ako je zastupljena homoseksualna pedofilija u crkvi kakvo je tumacenje? Pedofilija u crkvi ili pedofilija medju homoseksualcima? Sta je jace po cinu u tvojoj naraciji, tek da znam.

Strongman
Pedofili u crkvama?



Da pitam. Ako je zastupljena homoseksualna pedofilija u crkvi kakvo je tumacenje? Pedofilija u crkvi ili pedofilija medju homoseksualcima? Sta je jace po cinu u tvojoj naraciji, tek da znam.


Eto ,dosli smo do dokaza koliko si glup i homofobican.Posto je u tvojoj glavi (kao i u glavi Aleksandre Jankovic) da tamo negde postoji gay lobi koji eto sve sto ima veze u odnosu sa nekim homosekusalnim cinom ,promovise i zastupa.Zapravo je samooo i samoo u tvojoj glavi ,kao i u glavama ljudi koji funkcionisu po tvojoj matrici...

Posto vam imate blokadu pa vam reci pedofil i peder zvuce isto.Da malo pojasnim.

Znaci pedfil je covek koji ima sexsualne odnose sa polno,sexsulano, ne razvijenim covekom(u ovom slucaju detetom).Gde to dete ne moze da razume,pa samim tim da pristane ili ne pristane na taj cin.Sto samim time polni odnos stavlja u sferu silovanja,jer posle tog sexsualnog cina,dete na sebi snosi mentalne(a ne retko i fizicke) posledice.Ne vazno da li je pedofil u homoseksualnom odnosu sa zrtvom ili heteroseksualnom.
Homoseksualni odnos se zasniva na obostranom pristanku(u suprotnom je to silovanje),gde dve polno i sexsualno sposobne osobe stupaju u odnos bez posledica.

Na kraju ,u pitanju je samo tvoja homofobija.Jer si toliko ogranicen da generalizujes homoseksualce i satanizujes ih kao ljude koji ce uraditi ono na cemu je pala hetero populacija ove zemlje,tj.osudila je zrtvu a oslobodila popa....jer je pop u nasoj zemlji najveci tabu.

Na kraju.Evo ti odgovor jednog homoseksualca (a ti ga generalizuj): Pedofil je zlocin,ne bitno da li je homo ili str8....
alnilam alnilam 23:45 01.04.2009

Re: Khm...

Milutin Milošević
Ne hocu da kazem da si u manjini

A na čemu zasnivaš ovakvu tvrdnju? Neko istraživanje, naučni rad?


Empiriski zivot jednog gay muskarca u zemlji Srbiji ,u proslih 25 godina....pa ti sad vidi,da li to zadovoljava tvoje kriterijume...u svakom slucaju ,bas me briga..
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:55 01.04.2009

Re: Khm...

Ne hocu da kazem da si u manjini

A na čemu zasnivaš ovakvu tvrdnju? Neko istraživanje, naučni rad?
Empiriski zivot jednog gay muskarca u zemlji Srbiji ,u proslih 25 godina....pa ti sad vidi,da li to zadovoljava tvoje kriterijume...u svakom slucaju ,bas me briga..

Nisu u pitanju moji kriterijumi nego objektivnost tvrdnje. Ne bih se pozivao na ovakav izvor tvrdnje. Ne samo zbog empirijskog života jednog heteroseksualnog muškarca u zemlji Srbiji u prošlih 51,5 godina. Klimava ti argumentacija.
Strongman Strongman 00:05 02.04.2009

Re: Khm...


A na čemu zasnivaš ovakvu tvrdnju? Neko istraživanje, naučni rad?


Tarot karte iz kine. 100% tacnost, vracaju pare.
Strongman Strongman 00:11 02.04.2009

Re: Khm...


Posto vam imate blokadu pa vam reci pedofil i peder zvuce isto.Da malo pojasnim.



Prvo nemoj ni u sali da se salis da me vredjas. Mogu i da ti objasnim zasto.

Pedofilija moze sa mladjim osobama (daleko bilo) istog i suprotnog pola. Dakle postoji i homoseksualna pedofilija. To valjda ni ti ne pokusavas da sporis.


Na kraju.Evo ti odgovor jednog homoseksualca


A zasto su ONI pederi a za sebe kazes da si HOMOSEKSUALAC. Nesto ne stima sa terminima?


ono na cemu je pala hetero populacija ove zemlje,tj.osudila je zrtvu a oslobodila popa..


Palo je pravosudje ali ne i drustvo. Svi osudjujemo, ako se ne varam. Mozda je tebi korisnije da ne osudjujemo da ostanes u ulozi kalimera.
alnilam alnilam 00:17 02.04.2009

Re: Khm...

Milutin Milošević

Nisu u pitanju moji kriterijumi nego objektivnost tvrdnje. Ne bih se pozivao na ovakav izvor tvrdnje. Ne samo zbog empirijskog života jednog heteroseksualnog muškarca u zemlji Srbiji u prošlih 51,5 godina. Klimava ti argumentacija.


Pa bas je licni dozivljaj najiskreniji.Uostalom ,potreban je visok stepen diskriminacije da bi shvatio moju poziciju kad je vecina u pitanju.Cisto sumnjam da je vasa "ugrozenost" kao str8 osobe tako velika od strane ove opasne manjine,da bi sagledao ovo o cemu pricam.I zao mi je,ali ne bavim se procenama i statistikama,naucnim radovima i proucavanjima na tako granidioznom nivou.Moj argument je zasnovan na mojim odnosima sa okolinom i posmatranjem njene reakcije prema meni.Do sada sa 25 godina ,nailazio sam na tolerantne heteroseksualce pravolsavne veriospovesti.Ali svi oni su bili u manjini,i u nekom vidu pre ili kasnije saucesnici u diskriminaciji.Samo sto su cutali kad su drugi napadali,cini ih u mojim ocima ,saucesnicima.
Zao mi je sto si se nasao i osetio prozvanim ,ali istina boli.A nisam ja taj koji je protiv vas,vec ste vi indoktrinisani od malih nogu i vecina vas vidi svet crno-belo po standardima koje propisuje drustvo (u ovom slucaju drustvo u koje je duboko ukorenjen strah i mrznja prema drugacijima).
JJ Beba JJ Beba 00:26 02.04.2009

Re: Khm...

Palo je pravosudje ali ne i drustvo. Svi osudjujemo, ako se ne varam. Mozda je tebi korisnije da ne osudjujemo da ostanes u ulozi kalimera.

palo je i društvo jer nije izvršilo tako jak pritisak na javnost, na pravosuđe na predsednika ne neznamnija na koga da se neko ko je očito kriv privede prvadi.
pali su i pravolsvni vernici koji predstavljaju najveći deo društva u srbiji jer nisu smogli snage da izvrše pritisak na sopstvenu crkvu da oni , ako već nije korumpirano praosuđe, osude sopstvenog valdiku.

Svi osudjujemo, ako se ne varam.

varaš se, naravno

ovde čim pipneš u SPC krene linč
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:30 02.04.2009

Re: Khm...

Ovaj nivo argumenata bi mogao da iskoristi svaki prosečan navijač Fudbalskog kluba "Partizan" da dokaže da je Srbija zemlja netolerantnih heteroseksualaca pravoslavne vereispovesti koji diskriminišu njih kao manjinu zbog različitosti; barem od 1991. godine pa naovamo. I njih istina boli.

Mislim da ti generalizacija koju upotrebljavaš ne koristi. Šta više. Samo podgrevaš odbojnost izolujući sam sebe na pogrešnim osnovama i procenama.
Strongman Strongman 00:31 02.04.2009

Re: Khm...

malih nogu i vecina vas vidi svet crno-belo po standardima koje propisuje drustvo (u ovom slucaju drustvo u koje je duboko ukorenjen strah i mrznja prema drugacijima).



Ja sam o ovome pisao i bio brisan. Moj put od homofobije do tolerancije (ok iz mog ugla)

Treba da stavis prst na celo i zapitas se da li si osim difolt seksualnog opredeljenja necim doprineo da pojacas crno-belu predstavu koju ima veliki brioj ljudi u srbiji. Igram na tankoj liniji pa nemoj odma da me pogresno shvatis.

Q92 je iz moje pozicije potpuni auto go za promovisanja prava seksualnih manjina i rusenja bauka kako su pederi opasni, agresivni i sta sve ne...

U majamiju dnevno sretnem barem 10 pedera i nijedan se ne ponasa kao Q92. Jasno mi je da vi u Srbiji imate mnogo manje realnih prava nego u US, ali akcija kojom se samozvani politicki komesari gej populacije bore za vasa prava je IZUZETNO KONTRA PRODUKTIVNA.

Treba da shvatite da promene ne mogu da dodju naglo i da:

"Tvoja sloboda mahanja rukom prestaje u visini mog nosa."

Znaci kao voznja po ledu. Nikako jak gas jer moze doci do proklizavanja. Nikako brzo jer se tesko koci.


A ti me smatraj homofobom, zabofobom, deltafobom, ... To je tvoj hobi i ne zelim da ti smanjim zadovoljstvo, samo izbegavaj da me vredjas.
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:34 02.04.2009

Re: Khm...

ovde čim pipneš u SPC krene linč

Gde je to ovde?
Strongman Strongman 00:34 02.04.2009

Re: Khm...

Mislim da ti generalizacija koju koristiš ne koristi. Šta više. Samo podgrevaš odbojnost izolujući sam sebe na pogrešnim osnovama i procenama.



rec
Strongman Strongman 00:36 02.04.2009

Re: Khm...

Milutin Milošević
ovde čim pipneš u SPC krene linč

Gde je to ovde?



onaj reziser Dejvid Linc? Tvin Piks?
JJ Beba JJ Beba 00:36 02.04.2009

Re: Khm...

Milutin Milošević
ovde čim pipneš u SPC krene linč

Gde je to ovde?

pa na blogu generalno, ne kod tebe, na tvojim blogovima

edit
ne zanm ni za jedan blog koji je napisao neki bloger vernik a koji je pozvao spc da se ogradi i osudi pahomij
trol off
alnilam alnilam 00:37 02.04.2009

Re: Khm...

Strongman

Prvo nemoj ni u sali da se salis da me vredjas. Mogu i da ti objasnim zasto.

Pedofilija moze sa mladjim osobama (daleko bilo) istog i suprotnog pola. Dakle postoji i homoseksualna pedofilija. To valjda ni ti ne pokusavas da sporis.

A zasto su ONI pederi a za sebe kazes da si HOMOSEKSUALAC. Nesto ne stima sa terminima?

Palo je pravosudje ali ne i drustvo. Svi osudjujemo, ako se ne varam. Mozda je tebi korisnije da ne osudjujemo da ostanes u ulozi kalimera.


Nisam planirao da te vredjam ,niti mi je to bila namera.

Ne osporavam.Kazem da postoji.Osudjujem obe,i siguran sam da svako osudjuje pedofiliju iz opste razumljivih razloga.

Pedja za sebe kaze da je peder.Ja licno ne volim tu rec jer sa sobom vuce negativnu konotaciju,stoga ja je ne koristim.Ali razumem "politicki bunt" koji stoji iza toga.I kojom Pedja pokusava da se usportivi generalnom misljenju i stavu prema homoseksualcima......

Nazalost ,jakooo mnogo ljudi pokusava da odbrani popa,sve iz nekog zagubljenjog osecaja za pripadnost ili odanosti jednoj NVO organizaciji koja se zove SPC.Zapravo mnogi i odbijaju da pomisle ili pricaju o tom.Mozda to ne vidis na sajtu B92,ali to ne znaci da ti ljudi nisu (ratoborniji branioci pedofilnih popova)poprilicno zastupljeni u nasem drustvu...
Prebacivanje odgovornosti sa jedne institucije na drugu je samo izgovor.Jer su prave institucije ljudi koji cine ovo drustvo.A to je sad vec neka druga prica.
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:38 02.04.2009

Re: Khm...

na blogu

Imam blagi osećaj da si u krivu
libkonz libkonz 00:40 02.04.2009

Re: Khm...

ovde čim pipneš u SPC krene linč

Nije istina. Ljudi su samo šokirani koliko se vređaju Pravoslavci. Konstantno. Na blogu Kvirije se toliko pljuje po Pravoslavlju da normalnom čoveku bude muka. I odjednom se javi uplakani Peđa i kaže da ga niko ne razume.
JJ Beba JJ Beba 00:40 02.04.2009

Re: Khm...

Milutin Milošević
na blogu

Imam blagi osećaj da si u krivu

moguće
JJ Beba JJ Beba 00:42 02.04.2009

Re: Khm...

libkonz
ovde čim pipneš u SPC krene linč

Nije istina. Ljudi su samo šokirani koliko se vređaju Pravoslavci. Konstantno. Na blogu Kvirije se toliko pljuje po Pravoslavlju da normalnom čoveku bude muka. I odjednom se javi uplakani Peđa i kaže da ga niko ne razume.

ne čitaš kako treba, rekla sam da se ne sećam nijednog bloga čiji je autor bloger vernik, a ne ateita, koji poziva SPC da osudi i da se ogradi o popa pahomija
libkonz libkonz 00:42 02.04.2009

Re: Khm...

Q92 je iz moje pozicije potpuni auto go za promovisanja prava seksualnih manjina i rusenja bauka kako su pederi opasni, agresivni i sta sve ne...

Ključna rečenica !!!
libkonz libkonz 00:50 02.04.2009

Re: Khm...

ne zanm ni za jedan blog koji je napisao neki bloger vernik a koji je pozvao spc da se ogradi i osudi pahomij

Sebe smatram vernikom. Nisam pisao blog o Pahomiju, još uvek.
Pominjao sam ga više puta, kod Nikole Kneževića, gde sam pokušavao da komuniciram sa ljudima, pričam o veri, ali su se stalno pojavljivali razni blogeri koji su me nazivali zilotom i ko zna kako sve ne, koji su nekim matematičkim i "naučnim" metodama pokušavali da dokažu da Bog ne postoji. Blogeri koji nisu napisali ni jedan tekst.
Za Pahomija sam na Blogu B92 rekao da je optužba za pedofiliju nešto najgore za šta čovek može biti optužen. Zato ne želim da se izjašnjavam da li je Pahomije kriv ili ne. ALI JE SRAMOTA ZA OVU DRŽAVU DA SE DOZVOLI DA SLUČAJ PAHOMIJA ZASTARI ZBOG ODLUKE NEKOG KVAZI VERNIKA KOJI MISLI DA JE URADIO NEKO DOBRO DELO.
Tebe nisam dovoljno upoznao na blogu, tako da o tebi ne mogu govoriti. Ali toliko je ljudi sa predrasudama na tzv. liberalnoj strani bloga, da je to stvarno tragikomično. U nama koji verujemo u Boga vide Radovana Karadžića, uglavnom. Ako to nije uvreda, šta jeste.
alnilam alnilam 00:57 02.04.2009

Re: Khm...

Strongman
malih nogu i vecina vas vidi svet crno-belo po standardima koje propisuje drustvo (u ovom slucaju drustvo u koje je duboko ukorenjen strah i mrznja prema drugacijima).



Ja sam o ovome pisao i bio brisan. Moj put od homofobije do tolerancije (ok iz mog ugla)

Treba da stavis prst na celo i zapitas se da li si osim difolt seksualnog opredeljenja necim doprineo da pojacas crno-belu predstavu koju ima veliki brioj ljudi u srbiji. Igram na tankoj liniji pa nemoj odma da me pogresno shvatis.

Q92 je iz moje pozicije potpuni auto go za promovisanja prava seksualnih manjina i rusenja bauka kako su pederi opasni, agresivni i sta sve ne...

U majamiju dnevno sretnem barem 10 pedera i nijedan se ne ponasa kao Q92. Jasno mi je da vi u Srbiji imate mnogo manje realnih prava nego u US, ali akcija kojom se samozvani politicki komesari gej populacije bore za vasa prava je IZUZETNO KONTRA PRODUKTIVNA.

Treba da shvatite da promene ne mogu da dodju naglo i da:

"Tvoja sloboda mahanja rukom prestaje u visini mog nosa."

Znaci kao voznja po ledu. Nikako jak gas jer moze doci do proklizavanja. Nikako brzo jer se tesko koci.


A ti me smatraj homofobom, zabofobom, deltafobom, ... To je tvoj hobi i ne zelim da ti smanjim zadovoljstvo, samo izbegavaj da me vredjas.


Bas naprotiv! Ja jako postujem ono sto radi Pedja.

Mozda tebi tako daleko deluje sve fino i lagdno.Ali biti gay u Srbiji je jako jako tesko.

Pedja je namerno tako napadan,jer iz sve snage pokusava da vam pokaze koliko ste vi zavisni od raznih drustvenih tabua ,i koliko ste zapravo spremni da branite taj patrijarhat i taj crno-beli svet.Svojom agresivnoscu pokazuje vam koliko je duboka zecija rupa vase homofobije.Sve dok postoji "nemoj da zivis,a ako zivis zivi u cetiri zida,a ako zivis van njih pokusaj to sporije,a ako vec hoces da ides brze nemoj da paradiras,a ako paradiras nemoj da nas ugrozavas..itd itd."

Zapravno ne kapirate da je on posledica,a ovo drustvo uzrok.Jer ne grebe on zato sto mu je fino ,vec zato sto je sateran u cosak .A tad su ljudi najopasniji,kad su ugrozeni do te mere.I vi slobodno mozete da vicete "Extremista,agresivac,terorista,izdajnik",ali nije on problem vec je problem u tome da vi (kazem kao hetero vecina) previse pokusavate da kontrolisete druge.Ne mozete da shvatite da ja jednostavno necu da budem vi! da sam ja ,ja!I da kad vi kazete ti si bolestan,perverzan,sodomista.....ja na to samo mogu da odgovorim JA SAM PONOSAN STO SAM TO STO JESAM.Sad to sto vi ne mozete da shvatite sta to znaci to je druga stvar.Jer kad je vecina protiv tebe,jedino sto imas je sam sebe,i iz tog ponosa vuces snagu,jer znas da si ti,ti.
Zato je tvoj trapavi pokusaj da ismevas taj ponos (koji proistice iz ozlojadjenosti)osnovni pokazivac da ne razumes sam koncept tog ponosa.

Gayevi koji njega osudjuju nisu cak ni vredni spominjanja.Jer su u osnovi,svi bez argumenata,a sa primesama lepog ponasanja i ukusa.Zapravo klasicno baskaranje u komformizu svojih laznih hetero uloga ,i u strahu da im svet ne bude poljuljan.Covek koji nosi masku previse dugo,zaboravi sta je ispod iste....
mikimedic mikimedic 01:05 02.04.2009

Re: Khm...

Eto ,dosli smo do dokaza koliko si glup i homofobican.Posto je u tvojoj glavi (kao i u glavi Aleksandre Jankovic) da tamo negde postoji gay lobi koji eto sve sto ima veze u odnosu sa nekim homosekusalnim cinom ,promovise i zastupa.Zapravo je samooo i samoo u tvojoj glavi ,kao i u glavama ljudi koji funkcionisu po tvojoj matrici...

Posto vam imate blokadu pa vam reci pedofil i peder zvuce isto.Da malo pojasnim.

Znaci pedfil je covek koji ima sexsualne odnose sa polno,sexsulano, ne razvijenim covekom(u ovom slucaju detetom).Gde to dete ne moze da razume,pa samim tim da pristane ili ne pristane na taj cin.Sto samim time polni odnos stavlja u sferu silovanja,jer posle tog sexsualnog cina,dete na sebi snosi mentalne(a ne retko i fizicke) posledice.Ne vazno da li je pedofil u homoseksualnom odnosu sa zrtvom ili heteroseksualnom.
Homoseksualni odnos se zasniva na obostranom pristanku(u suprotnom je to silovanje),gde dve polno i sexsualno sposobne osobe stupaju u odnos bez posledica.

Na kraju ,u pitanju je samo tvoja homofobija.Jer si toliko ogranicen da generalizujes homoseksualce i satanizujes ih kao ljude koji ce uraditi ono na cemu je pala hetero populacija ove zemlje,tj.osudila je zrtvu a oslobodila popa....jer je pop u nasoj zemlji najveci tabu.

Na kraju.Evo ti odgovor jednog homoseksualca (a ti ga generalizuj): Pedofil je zlocin,ne bitno da li je homo ili str8....


nije naodmet i malo gramatiku pogledati pre pisanja.
tyson tyson 01:13 02.04.2009

Re: Khm...

ovde čim pipneš u SPC krene linč




Preporuka


Strongman Strongman 01:19 02.04.2009

Re: Khm...

Pedja je namerno tako napadan,jer iz sve snage pokusava da vam pokaze koliko ste vi zavisni od raznih drustvenih tabua ,i koliko ste zapravo spremni da branite taj patrijarhat i taj crno-beli svet.Svojom agresivnoscu pokazuje vam koliko je duboka zecija rupa vase homofobije.Sve dok postoji "nemoj da zivis,a ako zivis zivi u cetiri zida,a ako zivis van njih pokusaj to sporije,a ako vec hoces da ides brze nemoj da paradiras,a ako paradiras nemoj da nas ugrozavas..itd itd."



Po mejlovima koje dobijam veci uticaj na, mrzim taj termin, hetero populaciju imam ja nego Pedja svojim klimaktericnim nastupom. Pa jesi peder ali budi gospodin. Budi barem na blogu gospodin. To nije mnogo.

Njegov nastup je dobar da jednom napravi bum i privuce paznju. Dobro sad imas paznju reci nesto pametno majku mu.

A ti se skini sto pre s te podele vi - mi, zecije rupem radikali, homofobi, ... Nema potrebe. Veruj mi da sam video vise pedera nego ti. I to mnogo vise. Bre vi se ponasate po Srbiji totalno sitnoprovincijski. Pa normalno da ce ljudi tako da vas gledaju. Dajte malo evropskog smeka "Svi cvetovi da cvetaju" a ne samo pederski i ko ne zaliva pederski svet mi cemo da se deremo na njega.

Gayevi koji njega osudjuju nisu cak ni vredni spominjanja.


Ma nije valjda. Ti imas dirigensku palicu i odredjujes koji gejevi ce da pevaju u programu a koji nece.


Zapravno ne kapirate da je on posledica,a ovo drustvo uzrok.



Pogresno. Da bi bio prihvatljiv za pocetak BUDI PRIHVATLJIV. A ne osim ukorenjene homohobije da navlacis bes i po 300 razlicitih osnova. Ovi ti ja iz prve ruke kazem sa nepederske strane.


Zato je tvoj trapavi pokusaj da ismevas taj ponos (koji proistice iz ozlojadjenosti)osnovni pokazivac da ne razumes sam koncept tog ponosa.


Auuu. Pa ja tek sad razumeo. Ti mislis da te ismevam. NE NE i NE. Ja potenciram jednakost seksualnog opredeljenja. Znaci ja sam pooonosan sto nisam peder a ti si ponosan sto si homo i svi hepi. A ne ja d abudem progonjen na blogu sto sam ponosan sto nisam peder i to objavio. Stvarno to mislim. Kad bude prestalo da ti smeta da sam ja ponosan sto nisam peder i kad prestanes da to dozivljavas kao napad (a nije) bices prihvatljiviji. Jeste igra reci ali imam li ja pravo da budem ponosan na svoje seksualno opredeljenje? A da ne zelim da budem nacvan "strejt" i "hetero" jer su to u sustini pederski nazivi za vecinu. Ja to ne prihvatam, Imam valjda pravo da se izjasnim sam ako mi se izjasnjava a ne da me, recimo, ti IZJASNIS.
JJ Beba JJ Beba 01:25 02.04.2009

Re: Khm...

Tebe nisam dovoljno upoznao na blogu, tako da o tebi ne mogu govoriti. Ali toliko je ljudi sa predrasudama na tzv. liberalnoj strani bloga, da je to stvarno tragikomično. U nama koji verujemo u Boga vide Radovana Karadžića, uglavnom. Ako to nije uvreda, šta jeste.
*novo

Pahomije nije osuđen u sudu a SPC se nije ogradila niti ga je osudlila i ne bih da trolujem o tome...besmisleno je

mene ne poznaješ i od mene nećeš čuti ništa ružno o veri, dapače; ali o crkvi hoćeš
naročito o SPC u čije sam crkve do pre desetak godina odlazila sve dok me velikosrpski pravoslavni pop nije izbacio iz objekta zabranivši mi pričest s' fašističkim pogledom i besnim rečima "Šta smo mi Srbi ili Indusi?" napusti red".....najme imala sam i još uvek imam imam pirsnig alkicu u nosu.
dakle samo licemerna crkva koja svojim vernicima odbija pričest * a pričešćuje paravojne formacije koje idu da kolju nikada neće osuditi svog vladiku pedofila. prosto nema tu snagu...jedno je znanje vere a drugo je ljubiti veru.
i za razliku od mnogih ovde koji se izjašnjavaju kao pravoslavni Srbi i Srpkinje ja se ne izjašnjavam tako...
intimno, samo za sebe ja sam samo pravoslavna hrišćanka

i ne bih više o tome



* pričest se nikako ne sme odbiti sem ako nije u pitanju veliko zlo
margos margos 01:38 02.04.2009

Re: Khm...

nije naodmet i malo gramatiku pogledati pre pisanja.

Ih, bre, Miki, pa što sada zezaš (em napisa početak rečenice malim slovom).
Ne slažem se sa svim što je alnilam napisao, ali zašto, kad se već neko stvarno potrudio da iznese i svoju poziciju i svoje mišljenje - a jeste gey, zašto da ga ozbiljno ne saslušamo.

Ako odbacimo njegov komentar kao nebitan ili netačan, a ne potrudimo se da ga stvarno čujemo, dokazaćemo da je Peđa u pravu što neće da priča nego opljune i ode. A to isto nije istina.


*MI u ovom slučaju se odnosi na sve blogere koji imaju vodu u ušima i ne čuju drugog.
JJ Beba JJ Beba 01:54 02.04.2009

Re: Khm...

pem radikali, homofobi, ... Nema potrebe. Veruj mi da sam video vise pedera nego ti. I to mnogo vise. Bre vi se ponasate po Srbiji totalno sitnoprovincijski. Pa normalno da ce ljudi tako da vas gledaju.

no ćeš nas ti hulk, pisac, bloger i kolumnista prosvetili; ti koji si jedini prešao baru, stigo do LA da tamo čuvaš Mikija Rurka i voziš se limom....


Artur Dent Artur Dent 09:15 02.04.2009

Re: Khm...

Blade Runner
Edit: cela je vojska vas sa uniseks nikovima koji vidite ono sto drugi ne vide.

Run to the hills! Unisex clones attack! We're all doomed!
Strongman Strongman 09:19 02.04.2009

Re: Khm...

Cekaj bre ti Blade... Pa moj nadimak nije uniseks.
mikimedic mikimedic 00:56 03.04.2009

Re: Khm...

Ih, bre, Miki, pa što sada zezaš (em napisa početak rečenice malim slovom).


pa pisem malim slovom. i pocinjem recenicu sa pa iako prva rec nije pariz.
priznajem. as guilty as charged.

ok, point taken. iskreno, mislim da ti je komentar konstruktivan, moj prosli je bio prilicno nekonstruktivan. verujem da je komentator pokusao da istrese sve ono sto ga tisti, ali opet, ne ulazim u sustinu vec u formu. ne mogu da prodrem do sustine ako ne postoji bar osnovna forma. neko ce reci nije forma vazna... pa i nije, ali ako je nema onda ni sustina nema oblik.... ovako mi je ostalo na nivou 'leave britney alone..'.
margos margos 15:50 03.04.2009

Re: Khm...

Eh, Miki, gde baš sad da te nema na blogu:(((

Nije svako uvek u prilici da pogodi i formu i suštinu, Meni se alnilamov komentar dopao kao autentičan i iskren - i kao takav, dobra osnova za razgovor. Svi oni koji su odbranaški, naučeni napamet i podprckuju - nisu konstruktivni. Ali avaj.... ode sve u ...


Pozdrav, i do sledećeg susreta:))))
JJ Beba JJ Beba 23:33 01.04.2009

An Uncommon Love

radojicic92 radojicic92 01:02 02.04.2009

...

sybil sybil 01:10 02.04.2009

prica se po komsiluku

da su najglasniji protivnici homoseksualaca ustvari latentni homoseksualci (american beauty). isto vazi i za muskarce koji vole analni seks sa zenama.
pa vi sad vidite.
Milutin Milošević Milutin Milošević 01:16 02.04.2009

Radio Mileva

prica se po komsiluku

Još jedan vrlo proveren izvor informacija
JJ Beba JJ Beba 01:29 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

sybil
da su najglasniji protivnici homoseksualaca ustvari latentni homoseksualci (american beauty). isto vazi i za muskarce koji vole analni seks sa zenama.
pa vi sad vidite.

eeee jel znaš kako se stručno naziva čmar kod muškarca?
- anus
- a kako kod žene?
- bonus
sybil sybil 01:43 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku


alal vera.
Filip2412 Filip2412 04:38 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

da su najglasniji protivnici homoseksualaca ustvari latentni homoseksualci (american beauty). isto vazi i za muskarce koji vole analni seks sa zenama.
pa vi sad vidite.
a ovi sto smatraju da Pedja nije autentican vodja gejova zapravo zele da mu preotmu poziciju :)
topcat topcat 04:57 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Meni je uvijek fascinantno da se nevjerojatan broj zena javi podrzati gejeve.
Sve same strucnjakinje za demokraciju, ljudska prava i homoseksualnost.
Filip2412 Filip2412 05:57 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Meni je uvijek fascinantno da se nevjerojatan broj zena javi podrzati gejeve.
Sve same strucnjakinje za demokraciju, ljudska prava i homoseksualnost.
Takodje je fascinantan otpor koji prema gejevima pokazuju samozvane muskarcine. Zar nije ocekivana logika: ako, bice vise za nas? :)
topcat topcat 05:59 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Filip2412
Takodje je fascinantan otpor koji prema gejevima pokazuju samozvane muskarcine. Zar nije logika, ako, bice vise za nas? :)

Nije. Propadanjem muškarca propada i žena.
Povezani smo...jedno drugom potrebni.
Ali to je neka druga tema.
Filip2412 Filip2412 07:06 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Nije. Propadanjem muškarca propada i žena.
Povezani smo...jedno drugom potrebni.
Ali to je neka druga tema.
Koje propadanje? Kako objasnjavas negativan prir prirastaj u naj macho Evropskim nacijama u kojima se takoreci postojanje homoseksualnih ne priznaje. Srbija & Rusija recimo. Propadaju upravo evropske nacije u kojima je homofobija jaka. Kako to objasniti?

Drugo, komsija tamo gde sam ziveo sa zenom pre godinu dana bio je derpe zivi sa deckom inace razveden i ima dva deteta. Sin mu dolazi za vikend, grebe se za pare, cale stedi da mu plati koledz.... Eto on je gej a ima dva deteta. S obzirom na srpsku statistiku verovatnoca da oni sto su tukli gejove u BG imaju svi po dva deteta je ispod 50%.

I jedan rodjak od bivse zene je bio javno deklarisani gej. Eto to su dva like koja sam licno upoznao ali vise ih ne vidjam jer sam se preselio. Inace Toronto je valjda jedan od najslobodnijih gradova sto se tice homoseksualaca. Ipak, ja iako izlazim relativno redovno skoro da nikad posle toga nisam video dva muskarca kao se drze za ruke ili sta ti ja znam. Poenta je sledeca: u Srbiji se dize totalno neportebna galama, ljudi paranoisu, misle da e gejovi zavladati Srbijom... to je zato sto 90% Srbije nije nigde u zivotu odputovalo i ima totalno uvrnutu sliku o nekim stvarima.
Strongman Strongman 09:21 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Takodje je fascinantan otpor koji prema gejevima pokazuju samozvane muskarcine. Zar nije ocekivana logika: ako, bice vise za nas? :)


Zasto li se neki gejevi se deklarisu kao pederi a neki se ponasaju kao pederi.
Strongman Strongman 09:24 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

u Srbiji se dize totalno neportebna galama, ljudi paranoisu, misle da e gejovi zavladati Srbijom... to je zato sto 90% Srbije nije nigde u zivotu odputovalo i ima totalno uvrnutu sliku o nekim stvarima.



Slazem se. Samo bih dodao da ni nasi pederi nisu naputovani pa tripuju da su spasioci ili slicno. To sta to radis pod stakom seks je tvoja stvar. Niko ne sme da se mesa. Ali i ja ne moram da znam sta ti je seksualna razonoda.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:02 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

u Srbiji se dize totalno neportebna galama, ljudi paranoisu, misle da e gejovi zavladati Srbijom... to je zato sto 90% Srbije nije nigde u zivotu odputovalo i ima totalno uvrnutu sliku o nekim stvarima.

Ja vrlo intenzivno putujem, i mogu da kažem da je gej lobi izuzetno jak na pojedinim mestima. Recimo u industriji mode. I u sopstvenom poslu, mada imam kolege i sjajne saradnike koji su deklarisani ili još uvek ne homoseksualci, imao sam pojedina negativna iskustva samo zbog toga što su oni jedni druge protežirali. Da ne kažem: čuvali leđa jedan drugom.
angie01 angie01 14:52 02.04.2009

Re: Radio Mileva

Još jedan vrlo proveren izvor informacija


toliko si proputovao, a nisi chuo?
angie01 angie01 14:54 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

JJ, :)))))))))
topcat topcat 14:54 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Filip2412

Koje propadanje?

A sto je homoseksualnost?
Muskarcev napredak?

Poenta je sledeca: u Srbiji se dize totalno neportebna galama, ljudi paranoisu, misle da e gejovi zavladati Srbijom... to je zato sto 90% Srbije nije nigde u zivotu odputovalo i ima totalno uvrnutu sliku o nekim stvarima.

Isto tako ovi veseljaci koji podrzavaju gej prajd nisu vidjeli nego 2.5 pedera i o njima ne znaju nista.
Nece gejovi zavladati Srbijom jer za to nisu sposobni. Gejevi su upravo iz razloga sto nisu spremni prihvatiti nikakvu odgovornost - prvo onu prema vlastitom spolu, a onda prema drustvu u kojem zive. Oni koji zaista imaju problem ne nose transparente, nego zive povuceno.
Aktiviste zanima jedino i iskljucivo vlastita guzica. Da ih ne podmazuje EU budi siguran da ne bi toliko vikali.
Pitanje koje se s pravom namece je: zasto ih se gura?
Sto su oni toliko vazni?
JJ Beba JJ Beba 15:05 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

topcat
Meni je uvijek fascinantno da se nevjerojatan broj zena javi podrzati gejeve.
Sve same strucnjakinje za demokraciju, ljudska prava i homoseksualnost.


pa možda zato što je većini žena poznato kao je to biti marginolazivan

a što ti onda, kao stručnjakinja za demokraciju i sve vezano za ovu problematiku, ne podržiš lezbejke, i njigovu borbu?
imaš i alibi - ženska solidarnost
JJ Beba JJ Beba 15:20 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

angie01
JJ, :)))))))))

dobar, a?
angie01 angie01 15:33 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

JJ Beba

angie01JJ, :)))))))))dobar, a?



Filip2412 Filip2412 16:09 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Pitanje koje se s pravom namece je: zasto ih se gura?
Sto su oni toliko vazni?
TopCat nisu nista specijalno vazni, recmio da im nije zabranjena ona konferencija za stampu u SC ne bi niko pricao o homoseksualcima na blogu. Da imaju neka elementarna prava uopste ne bi bili zanimljiva tema za diskusiju. Vaznim ih prave ovi sto panicno pokusavaju da ih gurnu u ilegalu.

A sto je homoseksualnost?
Muskarcev napredak?
Ma sta mene briga sta ko radi. Za mene jeste napredak - vise zena na raspolaganju za mene. Ja samo kazem da represivnim merame sigurno ne dolazimo do povecanog nataliteta, govorio sam o naciji. Dakle ne uocavam povecan broj dece u homofobnim drustvima.

Nemam zelju da prepravljam te gejove jer su takvi kakvi su i treba im priznati pravo da budu takvi. Ne mozemo ih prepraviti, mozemo ih samo gurati u ilegalu a ne vidim cemu to.

Eto, Nikola Tesla ja ne znam sta je bio ali biografi kazu da nikada nije bio sa zenom. Jel on sad propao covek zbog toga? Aleksandar Veliki... ma sta ja znam, puna istorija takvih e sad u 21. veku odjednom to je neka novotarija koja uznemirava javnost... kako to?
topcat topcat 16:46 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Filip2412
Da imaju neka elementarna prava uopste ne bi bili zanimljiva tema za diskusiju. Vaznim ih prave ovi sto panicno pokusavaju da ih gurnu u ilegalu.

Koja to prava nemaju?Kao ljudi (a govorimo o ljudskim pravima) imaju sva prava kao i ostali, ali traze specijalnu zastitu iskljucivo na osnovu seksualne orjentacije.
Aktivizam pravi vaznim lova koja dolazi iz EU i sponzorira njihovu propagandu.
Oni sami su nebitni.
To sto u nekim drustvima nisu dobrodosli znaci samo da bi se oni kao manjina mogli malo upristojiti, a ne sve oko sebe maltretirati, pokusavajuci promijeniti klimu da bi se njih 9% bolje osjecalo (ovdje aludiram i na broj blogova otvoren od strane homoseksualnih osoba - u ormaru i van njega - sa tematikom "da li sam ja normalan?" ). Primjera radi, ako idem u neku muslimansku zemlju onda necu setati u minici i provocirati dekolteom do pupka, jer time vrijedjam i ponizavam njihovu kulturu i tradiciju, nego cu se obuci kako to tamosnja "moda" nalaze (ukljucujuci i maramu ako treba), isto kao sto cu se u japanskoj kuci izuti...
Nered dobijes uglavnom kad ga izazivas.


Eto, Nikola Tesla ja ne znam sta je bio ali biografi kazu da nikada nije bio sa zenom. Jel on sad propao covek zbog toga? Aleksandar Veliki... ma sta ja znam, puna istorija takvih e sad u 21. veku odjednom to je neka novotarija koja uznemirava javnost... kako to?

Hoces reci da je Tesla bio homoseksualac?
Zar je tako neshvatljivo da postoje ljudi koje sex jednostavno nije zanimao, nije im trebao, nije ih ispunjavao...

edit:
Prosto mi je smesno i da pomislim na to, neko ugrozen heterofobijom :)

Ali je sasvim razumljivo da je netko ugrozen "homofobijom"?
topcat topcat 16:52 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

JJ Beba
pa možda zato što je većini žena poznato kao je to biti marginolazivan

Kako je to? Ne znam nista o tome.

a što ti onda, kao stručnjakinja za demokraciju i sve vezano za ovu problematiku, ne podržiš lezbejke, i njigovu borbu?


Borbu za sta? Dildo?
Pa ides u sexy shop i kupis...ne's ti poduhvata.
Ne treba im valjda zakon i skupstina Srbije propisivati sta ce raditi u krevetu?

A borbu za drustveni poredak u kojem se muskarca (i oca) automatski izbacuje kao suvisnog i nepotrebnog - necu nikada podrzati.

JJ Beba JJ Beba 17:26 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Kako je to? Ne znam nista o tome.

znam. Ti nisi sa ove planete
A borbu za drustveni poredak u kojem se muskarca (i oca) automatski izbacuje kao suvisnog i nepotrebnog - necu nikada podrzati.

nisam očekilava da podržiš išta drugo do njega
margos margos 18:20 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Meni je uvijek fascinantno da se nevjerojatan broj zena javi podrzati gejeve.
Sve same strucnjakinje za demokraciju, ljudska prava i homoseksualnost.

Možda, je jedan od razloga i taj što postoje slučajevi u kojima su žene bukvalno šiznule naišavši na svog uzornog supruga na gomili sa drugim muškarcem, ili saznale za neke njegove homoseksualne paralelne dugogodišnje veze.

Možda sve ovo radimo iz čiste lenjosti da se jasno prebrojimo da ne razmišljamo.

Možda zato što su neke žene bile žrtve latentnih koji su bežeći od svojih želja, poriva, datosti, stida - nesnalaženja sa svojom polnošću - postajali frustrirani i brutalni i svoju muškost dokazivali batinama.

Možda zato što se žene po prirodi stavljaju na stranu slabijih.

Možda zato što razmišljaju na način 'a šta bih da je moje dete u pitanju?'

Eto, ja dala neka možda...

A ja zato što imam prijatelja sa kojim sam proživela mnoge unutrašnje, porodične i društvene borbe zbog njegove seksualne orijentacije, pa znam koliko je to teško i frustrirajuće.

Ne podržavam gejeve - podržavam pravo da bude svako ono što jeste, sve dok ne ugrožava druge.
Filip2412 Filip2412 21:53 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Primjera radi, ako idem u neku muslimansku zemlju onda necu setati u minici i provocirati dekolteom do pupka, jer time vrijedjam i ponizavam njihovu kulturu i tradiciju, nego cu se obuci kako to tamosnja "moda" nalaze (ukljucujuci i maramu ako treba), isto kao sto cu se u japanskoj kuci izuti...
Ja cenim da smo deo Evrope i zato ne bih da se Evropljani kada nas posecuju zakopcavaju do grla kao sto bi ti kada ides u te muslimanske zemlje. Nisam odusevljen time sto si morala potegnuti za "nekom muslimanskom" zemljom da bi mi objasnila kako dozivljavas Srbiju, ili Hrvatsku svejedno odakle se javljas.

Hoces reci da je Tesla bio homoseksualac?
Hoces li ti reci da je bio heteroseksualac? Ako da, na osnovu cega tvrdis.

Koja to prava nemaju?Kao ljudi (a govorimo o ljudskim pravima) imaju sva prava kao i ostali
Policija mirno posmatra dok ih prebijaju, zatim ne daju im da zakupe prostor u SC da odrze konferenciju za stampu... na primer.

nego cu se obuci kako to tamosnja "moda" nalaze
Bolje da ne pricamo o modi. U Srbiji se svi vecina muskih oblaci ko gejevi, tesne majcice zalizani ... Ja kad sma bio sa kanadjankom u poseti cudila mi se kako gejova nema u Srbiji kad svi tako izgledaju. Ja izlazim ono odrpan street fazon prosto se osecam ko nepozeljan :)

Filip2412 Filip2412 22:12 02.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Prosto mi je smesno i da pomislim na to, neko ugrozen heterofobijom :)
Ali je sasvim razumljivo da je netko ugrozen "homofobijom"?

Pa sta ja znam, nisam se nikad osecao ugrozeno sto sam strejt, govorim iz licnog iskustva.
Covek u belom Covek u belom 01:28 03.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Filip2412
Hoces reci da je Tesla bio homoseksualac?
Hoces li ti reci da je bio heteroseksualac? Ako da, na osnovu cega tvrdis.
Na osnovu izvesne nauke koja se naziva statistika, a tebi je ocigledno strana. U nedostatku podataka uzima se a-priori verovatnoca, a ona je veca od 90% cak i po gej standardima...
topcat topcat 05:13 03.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Filip2412
Nisam odusevljen time sto si morala potegnuti za "nekom muslimanskom" zemljom da bi mi objasnila kako dozivljavas Srbiju, ili Hrvatsku svejedno odakle se javljas.

Potegla sam i Japan, kao primjer razlicitosti kulture a ne "nazadnog" svijeta.
Zao mi je sto je pogresno protumaceno.
topcat topcat 05:23 03.04.2009

Re: prica se po komsiluku

JJ Beba
znam. Ti nisi sa ove planete

Da, da...ali ovo nije 1728. nego 21. stoljece, tako da prica o marginalizaciji nema smisla. Sve smo se skolovale, radimo i zivimo koliko toliko normalno.
Kao sto vidis...cak koristimo kompjuter.

nisam očekilava da podržiš išta drugo do njega


U Hrvatskoj je nedavno izasao prvi djecji roman sa homoseksualnim junacima. Cijeli clanak je ovdje, a prilazem citat iz romana:

Bacite tatu!

„Nekad se dogodi da dijete, a pogotovo djevojčica, odluči biti mama, ali ne želi biti mama s nekim tatom, nego želi biti mama s drugom mamom. Da.“ Plišancima ovo nije bilo jasno...
“Dobro, zamislite mamu, tatu i dijete... a sad iz toga izvadite tatu i stavite još jednu mamu.“
...“A što da radimo s tim tatom kojeg smo izvadili?“, upitao je Grga. „Ne znam. Da. Bacite ga. On vam ne treba“, odgovorio je majmun Maki.
JJ Beba JJ Beba 23:49 03.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Da, da...ali ovo nije 1728. nego 21. stoljece, tako da prica o marginalizaciji nema smisla. Sve smo se skolovale, radimo i zivimo koliko toliko normalno.
Kao sto vidis...cak koristimo kompjut

čoveče ženo, šta to pričaš?
kolki je to procenat školovanih žena u odnosu na muškarce?
pogotovo ovih što koriste komp?

- kada se u siromašnoj porodici sa više dece bira koje će dete da se školuje, obavezno to bude muško dete
- takođe se u siromašnim porodicama vodi računa da muška deca budu bolje obučena od devočica , bolje su hranjena...
- za zdravlje muške dece u siromašnim porodicama izdvaja se obavezno lova, dok ženska deca često ne stižu do lekara
- žena vrlo često ne radi i uglavnom je ona "zadužena" da vodi domaćintsvo, da brine o deci, o školovanju, ona je ta koja kupuje hranu, deci obuću, odeću i to uglavnom od love koje joj daje muž tako da žena uglavnom nema lovu koju može da potroši samo na sebe.
imaš priomera kolko hoće
zato nauka kaže da siromaštvo ima žensko lice

i zamisli se malo. mnogo je siromašnih ljudi na planati a to su uglavnom žena i deca
i o pošto nisi sa ove planete i pošto ti je ovo nepoznato ponavljaj sebi svaki dan - žene su na margini



citat ne kapiram
kakve veze ima sa pridržavanjem njega?
topcat topcat 00:19 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

JJ Beba

čoveče ženo, šta to pričaš?
kolki je to procenat školovanih žena u odnosu na muškarce?
pogotovo ovih što koriste komp?


ne znam kako da ti kažem...
nisam pročitala koementare tih žena koje ne koriste kompjuter, pa se shodno tome i moj komentar nije odnosio na njih.
(uostalom, u onom pasusu u kojem kažeš da muškarac donosi novac u kuću si objasnila prethodne stavke - zašto se, ako se mora birati koje će dijete na školovanje, šalje muško. Kad nema izbora, radi default sistem.)
Nitko od nas ovdje koliko vidim nije u "podređenom" položaju, tako da rasprava u tom smjeru nema smisla. Barem ja nemam namjeru u njoj sudjelovati.

Citat je nastavak na komentar u kojem piše da nikad neću podržati borbu za društveno uređenje u kojem se muškarca izbacuje kao suvišnog i nepotrebnog.
A kao što vidimo izbacuje ga se...i to već u pričama za djecu.
Strongman Strongman 07:35 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

On vam ne treba“, odgovorio je majmun Maki.


Hm... Majmun savetodavac!?

WTF?
JJ Beba JJ Beba 16:40 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

ne znam kako da ti kažem...
nisam pročitala koementare tih žena koje ne koriste kompjuter, pa se shodno tome i moj komentar nije odnosio na njih.

moja konstatacija da su žene marginalizovane se odnosi na sve žene
na žene kao pojam
i to je opšte mesto

zato su žene u stanju da shvate i druge marginalne grupe kao što su gej populacija, LGBT, invalidi, deca, romi i svi drugi kojima zajedno pripadaju

mogućnost da se vidi dalje od sebe i svog nosa je ljudska osobina te kao takva i osobina zemljana

a ono moje kul je da si podržala njega sa akcentom na njega je bila fora, beogradi fazon, asfaltski humor koga kapiram nisi skužila jer nisi odavde i sa ovog asfalta
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:10 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

druge marginalne grupe kao što su gej populacija, LGBT, invalidi, deca, romi i svi drugi kojima zajedno pripadaju

Samo da pitam: postoji li razlika izmedju marginalizovanih i manjinskih grupa? Da ne mešamo babe i žabe
JJ Beba JJ Beba 21:08 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Milutin Milošević
druge marginalne grupe kao što su gej populacija, LGBT, invalidi, deca, romi i svi drugi kojima zajedno pripadaju

Samo da pitam: postoji li razlika izmedju marginalizovanih i manjinskih grupa? Da ne mešamo babe i žabe


marginalan znači ugnjetavan

ne znaći da je svaka manjiska grupa marginalna
recimo dugokosi su manjiska grupa koja nije ugnjetena
manjinska grupa:
- individualne karakteristike recimo crvenokosi, niski, levoruki
- grupne karakteristike : Romi, jevreji, pušači, dugokosi
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:38 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Vidiš, Bebo, ovde se kriju razne zamke. Pretpostavljam da i ti isto misliš. Recimo, dugokosi mogu biti i manjinska i većinska grupa - zavisi od mode. U vreme moje mladosti, kao dugokosi, imao sam i probleme. Dakle, bio sam ugnjetavan. Što ne znači da sam bio marginalizovan. Ili znači?

Sa druge strane, pušači kod nas uopšte nisu manjinska grupa. Šta više! A opet, trenutno nisu ugnjetavani, pa prema tome ni margonalizovani. U nekim (većini) Evropskih zemalja, čak i ako su većina, u poslednje vreme se može reći da su ugnjetavani. Ne mogu da puše u zatvorenom prostoru.

Za neke grupe se može reći da su manjina i da su ugnjetavani (i marginalizovani). Recimo Romi.

Verovatno se isto može reći i o homoseksualcima. O tome je i bio ovaj blog. Ja bih iskreno voleo da oni više ne budu ugnjetavana i marginalizovana grupa, ali bih takodje veoma mnogo voleo da ostanu manjiska grupa.
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:14 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

ali bih takodje veoma mnogo voleo da ostanu manjiska grupa

nešto kao južni vetar
JJ Beba JJ Beba 23:17 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Milutin Milošević
Vidiš, Bebo, ovde se kriju razne zamke. Pretpostavljam da i ti isto misliš. Recimo, dugokosi mogu biti i manjinska i većinska grupa - zavisi od mode. U vreme moje mladosti, kao dugokosi, imao sam i probleme. Dakle, bio sam ugnjetavan. Što ne znači da sam bio marginalizovan. Ili znači?

Sa druge strane, pušači kod nas uopšte nisu manjinska grupa. Šta više! A opet, trenutno nisu ugnjetavani, pa prema tome ni margonalizovani. U nekim (većini) Evropskih zemalja, čak i ako su većina, u poslednje vreme se može reći da su ugnjetavani. Ne mogu da puše u zatvorenom prostoru.

Za neke grupe se može reći da su manjina i da su ugnjetavani (i marginalizovani). Recimo Romi.

Verovatno se isto može reći i o homoseksualcima. O tome je i bio ovaj blog. Ja bih iskreno voleo da oni više ne budu ugnjetavana i marginalizovana grupa, ali bih takodje veoma mnogo voleo da ostanu manjiska grupa.

kažeš
U vreme moje mladosti, kao dugokosi, imao sam i probleme. Dakle, bio sam ugnjetavan. Što ne znači da sam bio marginalizovan.

nisi bio marginalizovan..pripadao si marginalnoj grupi
brkaš pripadnost marginalnoj grupi i biti marginalizovan

e moj Milutine čitava jedna nauka se multidisciplinarno bavi izučavanjem ovog problema
svet se menja
nauka ga prati, problemi koji se sada izučavaju davno su prevazišli nauku sa kojom se mi srećemo ovde
menja se vreme, svet, nauka
i ako bi voleo da nešto otstane onako kako se tebi sviđa to je u principu nemoguće
vidiš tebe su nekada kao pripadnika marginalne grupe dugokosih kinjili.
u mojoj gimnaziji profesor engleskog je momke slao u obližnju berbernicu na šišanje, izbaciovali su ih čak iz škola.....a danas je duga kosa obična pojava, privatna stvar svkaog od nas.
svet se promenio
tako će biti i sa gej populacijom
možda će uvek biti manjiska grupa al neće valjda uvek biti ugnjetavani a nihovi problemi marginazovani
možda će se desiti isto ko sa tvojom maniskom grupom dugokosih- možda će činjenica da je neko gej biti isto tako privatna stvar kao i imati dugu kosu
i niko neće morati da bude ponosan što nema dugu kosu
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:30 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

JJ Beba
možda će činjenica da je neko gej biti isto tako privatna stvar kao i imati dugu kosu i niko neće morati da bude ponosan što nema dugu kosu


Milutin Milošević Milutin Milošević 23:46 04.04.2009

Re: prica se po komsiluku

možda će se desiti isto ko sa tvojom maniskom grupom dugokosih- možda će činjenica da je neko gej biti isto tako privatna stvar kao i imati dugu kosu
i niko neće morati da bude ponosan što nema dugu kosu

Možda smo se malko loše razumeli. Ili možda ne želiš da razumeš ono što pričam.

Ja mislim da pričamo isto. U najvećem delu priče.

nisi bio marginalizovan..pripadao si marginalnoj grupi

Nisam pripada o marginalnoj grupi. Bilo nas je mnogo, mnogo. Pogledaj slike iz tih vemena. I ubedjen sam da nije bilo nas sa dugom kosom ne bi danas bilo razumevanja za mnoge druge marginalne grupe.

Još jednom za veselo društvo iz ćoška
Almost, cut my hair
JJ Beba JJ Beba 00:07 05.04.2009

Re: prica se po komsiluku

Nisam pripada o marginalnoj grupi. Bilo nas je mnogo, mnogo.

ne razumeš pojam marginalne grupe
ona ne podrazumeva mali broj pripadnika
žene su marginalna (ugnjetena) grupa a nije mala po broju

ja tebe odlično razumem
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:29 02.04.2009

Napredna Evropa?

Hrvatski tisak (Večernji list) danas donosi

ŠVEDSKA OZAKONILA HOMOSEKSUALNE BRAKOVE
Švedski parlament prihvatio je zakon kojim se odobrava sklapanje brakova između osoba istog spola. Švedska je tako postala peta europska zemlja koja je dopustila vjenčanja homoseksualaca. Zakon stupa na snagu od 1. svibnja, javljaju agencije.
Osim Švedske, homoseksualni brakovi u Europi ozakonjeni su u Nizozemskoj, Norveškoj, Belgiji i Španjolskoj. Švedska još od 1994. dopušta "građansko udruživanje" osoba istog spola u izvanbračnu zajednicu.
Protiv ozakonjenja homoseksualnih brakova pobunile su se neke vjerske zajednice zbog čega im je dano pravo da unutar svoje zajednice odluče o tome hoće li ili ne vjenčavati istospolne parove.

Čovek se, naravno, može pitati:
Kuda ide ova napredna Evropa?
Ili je možda Srbija najpametnija što ne omogućava ni Gej paradu?
edi-va edi-va 09:44 02.04.2009

Re: Napredna Evropa?

Osim Švedske, homoseksualni brakovi u Europi ozakonjeni su u Nizozemskoj, Norveškoj, Belgiji i Španjolskoj.


I u Nemachkoj.
my world my world 09:02 02.04.2009

ne,stvarno

narode,nemojte se zahebavati vise oko sexa i ponosa
meni vise nista nije jasno?
Jedan put u Miami sam greskom usla u gey club i tamo me je neki uhvatio za guzu!?
Sve vise u clubovima me napadaju devojke,hvataju bre,uvaljuju jezike.."uf u 'r so sexy"
A ja sam "strejt".bilo sta da znaci to,ali volim muskarce,only.
I kada upoznam njega a on meni "ja volim zene i muskarce" uf muka mi je vise
Volim mog "poker face" u Bg.uh kako ga volim vec dugo,Srbin moj,kad on meni onomad
"kako bih voleo da te gledam sa tri ribe.." Eh, ebiga i on se "iskvario"
Drugarica iz Svedske ima muza i devojku,pa dobro..mislim?
U Americi kada upoznas nekoga na prvom sastanku imas potrebu da pitas "a u strejt"
Nikada ne znas kakav odgovor mozes da dobijes?
Meni su bre,svi nesto sumljivi kada je ponos i sex u pitanju
Strongman Strongman 09:26 02.04.2009

Re: ne,stvarno

Meni su bre,svi nesto sumljivi kada je ponos i sex u pitanju



Malo je precenjena tema.
my world my world 09:55 02.04.2009

miami

Good morning to u 2
E sad,spavas li ti uopste? Ili se ponekad onesvestis na plazi?
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:03 02.04.2009

Re: miami

I u Ženevi ponekad spavamo
edi-va edi-va 10:20 02.04.2009

Zivim

u delu Nemachke koji se naziva (s pravom) Schwulenhochburg - u prevodu: nema ih nigde u Nemachkoj koliko ih je u ovom kraju. Nikada nisam, za ovih 15-16 godina od kada sam ovde, videla da se shetaju tako sto se drze za ruchice, ili da se ljube u parku. Niti pedere, a ni lezbejke. Nikada nisam chula ili chitala da napadaju bilo koju instituciju. Nekako su deo drustva koji nikome ne bode ochi, pa makar se i drzzali za ruchice.

Zanimljivo je da u Srbiji svi vole da nose Pradu i Armani, Dolce&Gabbana i da ne nabrajam, verovatno i mnogi ovde prisutni imaju to u svom sortimanu garderobe ili Accessoires ... pogotovu svi ti koji kada chuju samu rech peder vec dobijaju napade netrpeljivosti.

Razumem Pedjinu dreku i vikanje, ali ne podrzzavam jer mislim da time samo postizze kontraefekat. Strongmenovo busanje niti razumem, a kamoli da bih podrzala jer mi deluje zaostalo Par Excellence ... Sigurna sam da bi Strongi (kako mu svi lepo tepate) okachio na blog susret sa Armanijem kako bi svi videli da su se slikali ... a Armani, kad bi samo znao kako Strongi zaista misli, ne bi mu ni ruku pruzio.

No hard feelings, ovo je samo moje mishljenje, ne znachi da sam u pravu.
Vlada T Vlada T 13:08 02.04.2009

Re: Zivim

Mislim da je najveći zločin to što Strongman mnogo bolje bilduje nego što piše, a bogami i misli. Ja lično nemam afiniteta prema toj vrsti literature (nek se zove podžanr "gorilla-novel", jer nije li to ona knjiga od pre 30ak godina o našem jakom momku u Parizu? Seća li se iko toga? Neki lik iz ovdašnje sirotinje zapali u Pariz, a jedini ASSet mu je, da tako kažem, to što super izgleda i ima vrlo zamašni...hmm..instrumentarijum. E, taj se lik ubaci u visoke krugove, seks, droga, zenske (i ne-ženske), ludilo... (sve motivi Strongmanovog opusa), postane bodigard Alena Delona, kad hoćeš, postane on alav na pare i sve ode do...instrumentarijuma i tip se vrati u Srbiju, ali u avionskom kargu..).

Elem, da je post homofobičan, jeste. Čovek je uvek nešto, a ne ne-nešto. (biće i ne-biće). OK, shvatili smo, gospoja se slika za Plejboj, dečica nek su živa i zdrava, a daće bog i da film bude blokbaster, pa mi je nejasno da se jedna takva medijska gromada oseća zasenjeno od sirotog, nemuževnog Peđice. Ili je ipak na kraju bitno čiji je veći? Ili ko bolje i zanimljivije piše. Jer, ako je do književnog odmeravanja, Strongi, moraćeš da pročitaš još puno Azdejkovićevog pisanija da bi barem malo uneo duha u tu hrpu opštih mesta i tinejdžerskog rajcanja, na šta se trenutno svodi tvoje kucanje po tastaturi (što rekao Gor Vidal za stvaralaštvo treš-književnice Džeklin Suzan, that woman..she does not write, she types!). Ipak, ako je za utehu, radije bih gledao Strongmana u porniću, nego na književnoj večeri.

Alas, there's a reason for Strongman to be nervous - Pedja je upravo počeo sa napornim treninzima u teretani, pa kad te izazove na polju na kome trenutno doduše, dominiraš.....eto ti 'omoerotike.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:33 02.04.2009

Re: Zivim

Čovek je uvek nešto, a ne ne-nešto. (biće i ne-biće)

Ovde ne delim tvoje mišljenje. Daću jedan banalan primer.

Da li je dovoljno reći da imam izgrađen ukus za muziku ili moram da naglasim da nisam ljubitelj Gorana Bregovića ili drugih šundara?

Nažalost, danas je došlo vreme da se sve mora dokazivati, i da se ništa ne podrazumeva dok se ne do(po)kaže.
topcat topcat 15:02 02.04.2009

Re: Zivim

Uopce se ne radi o tome tko voli ili ne voli Strongmena, nego o tome da je obrisan blog pod izlikom da je "homofobican" dok se istovremeno dopusta heterofobicno maltretiranje od strane gay krugova.

Nažalost, danas je došlo vreme da se sve mora dokazivati, i da se ništa ne podrazumeva dok se ne do(po)kaže.

Ne samo (po)kaze, vec i nacrta.

JJ Beba JJ Beba 15:13 02.04.2009

Re: Zivim

jer nije li to ona knjiga od pre 30ak godina o našem jakom momku u Parizu? Seća li se iko toga? Neki lik iz ovdašnje sirotinje zapali u Pariz, a jedini ASSet mu je, da tako kažem, to što super izgleda i ima vrlo zamašni...hmm..instrumentarijum. E, taj se lik ubaci u visoke krugove, seks, droga, zenske (i ne-ženske), ludilo... (sve motivi Strongmanovog opusa), postane bodigard Alena Delona, kad hoćeš, postane on alav na pare i sve ode do...instrumentarijuma i tip se vrati u Srbiju, ali u avionskom kargu..).

Stevica Marković i Miki Milošević
JJ Beba JJ Beba 15:29 02.04.2009

Re: Zivim

Uopce se ne radi o tome tko voli ili ne voli Strongmena, nego o tome da je obrisan blog pod izlikom da je "homofobican" dok se istovremeno dopusta heterofobicno maltretiranje od strane gay krugova.

svi znaju da mrzim brisanje
međutim pomenuti hulkov blog je trebalo obrisati jer je autor stromgmen svoj nlog sa takvim nazivom i za mene bez veze fotografijom, zatvorio za komentarisanje..
ako je već napisao homofobičan blog (ne bih da se ponovo raspravljamo oko toga da li jete ili nije) zašto nam nije pružio priliku da o blogu kažemo šta mislimo , nego mu je maliciozna želja bila da od anonimnih homofoba prikupi preporuke za kojima sve vreme kuka & ječi te se žali se da peđa unutar uredništva ima glasačku mašinu
Filip2412 Filip2412 16:21 02.04.2009

Re: Zivim

Uopce se ne radi o tome tko voli ili ne voli Strongmena, nego o tome da je obrisan blog pod izlikom da je "homofobican" dok se istovremeno dopusta heterofobicno maltretiranje od strane gay krugova.
VIdis, tu ima malo MALO istine. Medjutim, ja se ne osecam ugrozeno i oprastam to Pedji zato sto u Srbiji biti gej verovatno nije lako pa nije ni cudo da ponekad malo pretera u nekim svojim izjavama. Kritikujem sto pise ali ne padam u trans kako ce mi zabrani da budem strejt :). Osim toga pise zabavno pa je smesno citati pa se na ustrb politicke korektnosti dobije zabavniji tekst sto mogu da prihvatim.

Ne kapiram zasto se ostali strejt osecaju toliko ugrozeno, zaista braco i sestre strejteri odakle tolika panika???

Prosto mi je smesno i da pomislim na to, neko ugrozen heterofobijom :)
Strejt ljudi ce uvek biti ogromna vecina ne kapiram kako mogu biti ugrozeni. Ok, mozda ako aplicirate za posao modnog dizajnera :) ali u tom slucaju ne bi bilo lose da preispitate svoje sexualno opredeljenje s obizorm na vas izbor struke

Shvatite jednom da manjina jeste vise zasticena to je prirodno. Recimo u Americi nije preporicljivo da zoves crnce nigers a belce moz da zoves kako hoces. Jel to znaci da su belci u losijem polozaju? Pa naravno NE.
jacHa. jacHa. 19:56 02.04.2009

Re: Zivim

Strongman mnogo bolje bilduje nego što piše

au, vlado, gaduro jedna brezobrazna!

pa nije on švajcarski nož da može sve te radnje savršeno da obavlja. a ni švajcarski nož nema funkciju usisivača.
nume čovek da se književno odrazi, so what? nume ni karleuša da peva arije, pa je uspešna pevačica s limuzinom i pratećim elementima.
Strongman Strongman 08:42 03.04.2009

Re: Zivim

Ne kapiram zasto se ostali strejt osecaju toliko ugrozeno, zaista braco i sestre strejteri odakle tolika panika???


"ajde da probam normalno da komuniciram, mada je najverovatnije gubljenje vremena.

U kratko vreme ima recimo 7 clanaka o gej problematici. Sta fali da ima jedan o strejt (iskreno realno je da strejt osobe nemaju problem priznavanja) cisto da od spolja blog ne lici na usko specijalizovna pederski blog. I gle cuda strejt tekst nestaje nakon 20 minuta. Strejt tekst sa skoro identicnim naslovom koji provokativno kaze da se ne bi menjao.

Osecaj ugrozenosto homoseksualaca mi je logican i podrzavam svaku razumnu akciju za ostvarivanje ljudskih orava. Cini mi se da se osecaj ufrozenosti pretvorijo u paranoju tipa "Ko nije sa nama on je protiv nas."

Moj obrisani clanak je samo "provokativna" protiv teza mnostvu eksplicitno pederskih clanaka i kao takav se ne dotice nicijih prava.
Strongman Strongman 08:48 03.04.2009

Re: Zivim

Pedja je upravo počeo sa napornim treninzima u teretani,


Ma bre otiso covek u GYM da voajerise.... Ne diraj ga.


Čovek je uvek nešto, a ne ne-nešto. (biće i ne-biće).



What about this:

"Strongman sta slusas od muzike?"

"Pa narodnjake ne, sigurno... Volim haus i domaci roken rol..."

Ili da ti prevedem:

Nisam peder, volim zenu svoju.


Mislim da je najveći zločin to što Strongman mnogo bolje bilduje nego što piše, a bogami i misli. Ja lično nemam afiniteta prema toj vrsti literature (nek se zove podžanr "gorilla-novel", jer nije li to ona knjiga od pre 30ak godina o našem jakom momku u Parizu? Seća li se iko toga? Neki lik iz ovdašnje sirotinje zapali u Pariz, a jedini ASSet mu je, da tako kažem, to što super izgleda i ima vrlo zamašni...hmm..instrumentarijum. E, taj se lik ubaci u visoke krugove, seks, droga, zenske (i ne-ženske), ludilo... (sve motivi Strongmanovog opusa), postane bodigard Alena Delona, kad hoćeš, postane on alav na pare i sve ode do...instrumentarijuma i tip se vrati u Srbiju, ali u avionskom kargu..).



Vlado T

Verujem da tvoja sposobnost pisanja i razmisljanja nije sporna pa mi je bas lakse po tom pitanju.

A gorila zanr ne postoji. To si izmislio. Mozda si gorilofobican.
Artur Dent Artur Dent 09:30 03.04.2009

Re: Zivim

Strongman
U kratko vreme ima recimo 7 clanaka o gej problematici. Sta fali da ima jedan o strejt (iskreno realno je da strejt osobe nemaju problem priznavanja) cisto da od spolja blog ne lici na usko specijalizovna pederski blog.

Sta je, frka ti da te u kafani ne prozivaju sto pises na "pederskom blogu"?


Strongman
I gle cuda strejt tekst nestaje nakon 20 minuta. Strejt tekst sa skoro identicnim naslovom koji provokativno kaze da se ne bi menjao.

Ti bi kao pisac trebalo da znas da je ceo problem bas u boldovanom. "Ponosan sam sto sam Nemac i tu ne bih nista menjao" i "ponosan sam sto nisam Jevrejin i tu ne bih nista menjao" nisu isti iskazi, ni u Nemackoj dvadesetih proslog veka, ni danas, zar ne?
Strongman Strongman 09:39 03.04.2009

Re: Zivim


Sta je, frka ti da te u kafani ne prozivaju sto pises na "pederskom blogu"?



Da

Artur Dent Artur Dent 09:58 03.04.2009

Re: Zivim

Strongman
Da

E jebaga. Pa zar ja treba da te ucim kako se dohakava takvim djilkosima? Od finog "batice, to da si muskarac se ne dokazuje pricom", do neceg blizeg njihovom nivou "posalji seku da ti pokazem ko je peder, al' nek se prvo okupa", imas hiljade mogucnosti da ih spustis. A mozes i da se samo nasmejes, jer ti znas na sta si ponosan, ma sta ko pricao. Zar ne?
Strongman Strongman 10:57 03.04.2009

Re: Zivim

Jbt ti kao da ne znas sta su kafanska prozivanja.

On te prozove i ne ceka odgovor. Zajebana stvar/

Zato mi je bolje da se drzim ja taktike "cvrst mider i brza kontra".
Artur Dent Artur Dent 11:14 03.04.2009

Re: Zivim

Strongman
Jbt ti kao da ne znas sta su kafanska prozivanja.On te prozove i ne ceka odgovor. Zajebana stvar/Zato mi je bolje da se drzim ja taktike "cvrst mider i brza kontra".

Jebemliga, kafanski djilkosi koje sam ja sretao prozivaju da bi uzivali u odobravanju grupice istomisljenika. I cekaju odgovor. I popizde ako im se ne dopadne. A kad popizde, prave greske.
Mada, mozda su to male lige, ne igrah u tvojoj.
teonajv teonajv 13:03 02.04.2009

preko velike i male bare

Biti Strongmen iz Majamija ili Miki iz Kupinova je potpuno isto. Pobedice ili u Velikom bratu ili na blogu sa preko 430 komentara.Svejedno.Licemerje kojim se dice a pride netolerancija i primitivizam.Pali, zar ne?
pix3lchick pix3lchick 13:29 02.04.2009

Re: preko velike i male bare

teonajv
Biti Strongmen iz Majamija ili Miki iz Kupinova je potpuno isto. Pobedice ili u Velikom bratu ili na blogu sa preko 430 komentara.Svejedno.Licemerje kojim se dice a pride netolerancija i primitivizam.Pali, zar ne?

Grešiš.
Mislim da je Miki iz Kupinova imao kudikamo lucidnije stavove.
teonajv teonajv 13:56 02.04.2009

Re: preko velike i male bare

U pravu si
Covek u belom Covek u belom 14:08 02.04.2009

Re: preko velike i male bare

teonajv
Biti Strongmen iz Majamija ili Miki iz Kupinova je potpuno isto. Pobedice ili u Velikom bratu ili na blogu sa preko 430 komentara.Svejedno.Licemerje kojim se dice a pride netolerancija i primitivizam.Pali, zar ne?
Sta ti je poplava ovih sa novim nickovima, a pritom nisu od banovanih...Cuvanje ledja...ma kakvi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana