Zabava| Životni stil

Tačka topljenja

margos RSS / 13.04.2009. u 11:45

Okreni obrni, gotovo svaka priča dođe do toga šta ja ne mogu da oprostim, šta ja ne mogu da otrpim, šta meni diže živac, za šta ja ne mogu da oćutim, za šta ja mislim da bi trebalo neko da robija... i tako do u beskraj.

Kao društvo, uspostavili smo razne norme. kodekse i zakone, ali se i dalje svađamo oko svega. Za nekog je nešto normalno - za drugoga nije. Za nekog je nešto svetinja - za drugoga nje. Neko misli da je ok reći sve što misliš, drugi smatra da se neke stvari ne govore...

Jedno je sigurno - svi smo mi različiti, posebni, jedinstveni, i svi imamo mnoštvo zajedničkih osobina.

Moja generacija je učena  da nije pristojno govoriti o sebi - pa se onda pitamo zašto sebe ne poznajemo, a znamo šta se dešava na udaljenim krajevima Planete

Učeni smo da rečenicu ne počinjemo sa 'ja' - pa se čudimo što nemamo svoje mišljenje, ali smo morali da znamo šta je pisac hteo da kaže,

Učeni smo da volimo ''bližnjeg svog'' - al nam ne rekoše ''kao sebe samog'', te ne voleći sebe, ne volimo ni ''njega''.

 

E, al da ne davim, bolje da pitam vas, da li i vi kažete 'mi' a mislite na sebe?  

I koja je vaša tačka topljenja? 

I evo ga link za klip koji nije hteo da se ''prilepi'' ovde, ali je malo niže, u komentaru:)

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bindu bindu 02:06 14.04.2009

Re: .

Lepa Radmilovic
bindu
I potakla si me da se setim jednog svog višednevnog besa od pre pet godina....


dobro je da ti se to cesce ne desava, mislim na bes kazu budisti to je veoma lose za nase zdravlje uopsteno. takve episode navodno sostavljaju tragove ko kad neko ima srcane ili mozdane udare...nedaj boze!

evo i tebi da stavim mandalu koja sluzi za meditaciju ( good luck) zato sto je ovo pametan blog.




mislim da je iskaljivanje besa mnogo bolje nego domudjavati se sam sa sobom u tisini. ovako izbacis prvu ruku (ko kad pises knjigu) putem besa, pa onda krenes da poliras...

budisti ..ma lako je njima da zvocaju u tihom okeanu i nirvani...i ja tako mogu da pobegnem od civilizacije (samo bih kupila vibrator za svaki slucaj).

bes treba izbaciti odmah.



ko sto rekoh tamo gore budisti upozoravaju, da bes i ljutnja nisu zdravi i ostavljaju trajne posledice. malo mi je komplikovano da to objasnjavam ovde ali ima neke veze i sa reinkarnacijama i ttd.

pa nisu svi u nirvani veruj mi.cak naprotiv. i budisti su samo ljudi sa svim problemima kao i ne- budisti.cak sta vise kod nekih se to manifestuje na nacin koji normalan covek ne bi mogao da poveruje. tako da ima tu ljutnje i tuge i jos koje cega, kolko hoces a ponekad i vise nego sto moze da se podnese.

budisti smatraju da su ljudi bolesnici a buda je doktor koji moze da izleci.

razlika je u tome sto oni znaju sta to znaci i neumorno rade da se oslobode tih aflikcija a kod obicnih ljudi to ostaje tako do smrti da se se ponovo rode ponovo sa istim problemima.osim toga budisti kazu rodjenje u materijalnom svetu je jako tesko steci i da zbog toga zahteva veliku paznju.

p.s. vibrator/ hahaha
ludilo
jasnaz jasnaz 20:15 13.04.2009

pažnja

Mi je svaki onaj pokret
od ja ka ti i
od ti ka ja koji pravi mrežu za
slobodan pad sa trapeza.........

margos margos 20:52 13.04.2009

Re: pažnja

mariopan mariopan 09:46 14.04.2009

Re: pažnja

jasnaz
Mi je svaki onaj pokret
od ja ka ti i
od ti ka ja koji pravi mrežu za
slobodan pad sa trapeza.........


Poetski
maksa83 maksa83 20:19 13.04.2009

opravdana upotreba sile

Office Space



(Ko nije gledao film, super je)
margos margos 20:57 13.04.2009

Re: opravdana upotreba sile

Makso! Čoveče! Zašto mi to radiš??? Pa kao da znaš da treći dan ratujem sa štampačem!!!! Promenila sam mu kertridž i on ga ne prepoznaje, neće da štampa.... grrr.... Pre nego što krenem u opsežnu akciju, rešim da pretrčim preko do prodavnice gde sam kupila i printer i potom kertridž - izađem iz zgrade, a ulica zatvorena - do preko od desetak metara sam morala da idem okolo nekih dvesta metara + čovek kaže,' jao, ja ne znam, dođite posle kad dođe kolega...''

Ne prilazim printeru dok ne budem prepunjena ljubavlju za njega - da ne bi nastradao:)
maksa83 maksa83 21:06 13.04.2009

Re: opravdana upotreba sile

Makso! Čoveče! Zašto mi to radiš??? Pa kao da znaš da treći dan ratujem sa štampačem!!!!

To znači da si penzionisala onaj HPLJ 4p (ili beše 4l)?

Nadam se da si ga sahranila sa svim počastima, taj je poslednji od HP štampača koji zaslužuje tretman rezervisan za živo biće.

A za taj novi što te nervira mogu da pozajmim od nekog bejzbol palicu, pa da nađemo neko poljanče...
margos margos 21:11 13.04.2009

Re: opravdana upotreba sile

To znači da si penzionisala onaj HPLJ 4p (ili beše 4l)?

4 p... nije penzionisan, promenio je mesto, sad je u ofisu:))))

Ajd, ako ne nađem dovoljno ljubavi i strpljenja za njega, makar da se naplatim za neke druge likove preko štampača... zalepim fotku, pa udriiiii....Ti obezbedi palicu, a ja ću da smislim lokaciju.
dunja73 dunja73 21:51 13.04.2009

poz

od Ich
Ja i mi ?
tema ti je kao prvo
i treba je uzeti za ozbiljno
Ja UVEK kazem ja
i klonim se "mi" kao djavo krsta...
Ali ne zbog razloga navedenih u komentarima tipa socijalizam
sebicnost ,samozivost , kapitalizam ...jok,
Ja izgovarati je ustvari "ljubi bliznjeg svog"
sa "ja " vodis racuna (ma koliko se osecao pametnim , intelegentnim, postovanim..) sa " ja " ustvari
cuvas (stitis) drugoga od sebe... (cojstvo jel tako bi?)
"ja" je gest postovanja privatnosti i odlika kulturnog dijaloga...
Pluralni razgovor tipa "ljude nervira" tipa " nemamo pravo" "kod nas u Jugi ..itd. (hm zavisi od konteksta i jos od puno stvari drugih ...) je " flat" tipa..
meni je licno cak "papanski" kad muz i zena upotrebljavaju "mi"
dok mi je skroz drugacije i zvuci drugacije "ja i moja supruga " ili "ja i moj suprug (zmu) "
margos margos 22:10 13.04.2009

Re: poz

Šta da ti kažem Dunja, sem da se potpuno slažem s tobom. Izgleda da si pogodila pravu melodiju i moju nameru:)

To ja/mi je često indikacija mnogo čega, a posebno svesti o granicama. Društveni uzroci su značajni, ali su jednako značajni porodični uzroci - kod nas, vrlo često, ne postoji poštovanje intime sopstvene dece, braće, sestara, roditelja...

Ja odoh u drugu krajnost, pa kad vidim da moj pas krade perece sa stola, napravim se da ne vidim, dok ne završi:))))
acky acky 00:24 14.04.2009

Re: poz

Ja sve te zamenice baš onako štreberski koristim,
ja-lice koje govori, ti-lice kome se govori.....
tačno tako kako se odnose, nema prenesenih značenja !

tako da mi kod mene važi samo ako će se ta množina osoba zaista i uklapa u "radnju opisanu u rečenici"

onda shvatim , al naknadno & kasno, kako je neko očekivao čitanje između redova...mada to retko meni izazove problem, više bude šteta za tu osobu što nije jasno stavila do znanja o čemu se radi....

To ja/mi je često indikacija mnogo čega, a posebno svesti o granicama. Društveni uzroci su značajni, ali su jednako značajni porodični uzroci - kod nas, vrlo često, ne postoji poštovanje intime sopstvene dece, braće, sestara, roditelja...
ovo je taakao tačno!
kako meni para uši kad mame male (a sve veće) dece dugo godina koriste to mi kad detetu govore, iako samo dete nešto radi (npr -idemo da piškimo, umesto-idemo da piškiš)

E sad, ovo je kad se gledaju akcije, i planovi
Dok kod stavova...
Jedno je sigurno - svi smo mi različiti, posebni, jedinstveni, i svi imamo mnoštvo zajedničkih osobina.
Kad pojedinac oseća propadnost nekoj grupi, doživljava sebe kao deo neke celine koja zastupa određene ideje i stavove, ili stil života....tu svakako ima mesta da se kaže mi

Ali to je mač sa dve oštrice, s jedne strane to je jednostavan način da daš što više informacija o sebi, odjedanput, ali, ako osoba kojoj se obraćaš zastupa suprotno, pa još i sklona stereotipima pripisaće ti mnogo više nego što ti misliš, a često i veoma pogrešno....

Zato ja i u tom slučaju preferiram & predlažem koristiti tu lepu individualističku, "svestan sam sebe" zamenicu: JA!
margos margos 00:36 14.04.2009

Re: poz

Ali to je mač sa dve oštrice, s jedne strane to je jednostavan način da daš što više informacija o sebi, odjedanput, ali, ako osoba kojoj se obraćaš zastupa suprotno, pa još i sklona stereotipima pripisaće ti mnogo više nego što ti misliš, a često i veoma pogrešno....

Jeste, u pravu si - prilepe i meni često nešto što uopšte nisam rekla, niti mislila, nit se slažem - ali, kao što reče, ako je osoba sklona stereotipima i etiketama - ne vredi posle ni sva voda Save i Dunava da opere ono što su nalepili. Al tu već, odustajem... briga me baš... Nek misli ko šta hoće:)))

Koristim često ''ja'' i primetila sam da nekima to smeta - ali samo o sebi mogu sa sigurnošću da pričam - šta mislim, osećam, šta jesam ili nisam uradila. I još nešto, kad pričam iz ja - mnogo teže osuđujem, etiketiram, naređujem, kritikujem itd... - tj. mnogo više promišljam o izrečenom ili napisanom.
acky acky 01:18 14.04.2009

Re: poz

to Mi , čini mi se jedino sigurno dobro može da donese kad vidiš grupu sebi sličnih pa da onda im se pridružiš i oni po tom skontaju da si "njihov" i da možete dalje zajedno...
Bilo u provod, bilo u akciju, (ili nevaljalo ogovaranje drugih Njih)

Sad, mnogima svašta smeta, šta da se radi... ...nekad je to samo Njihov problem, ako je i Vaš** -onda naoružani zamenicom "mi" rešavajte problem

Važno je uočavati i šta smeta(š) samom sebi i ispravljati, ako se može



**edit-ovo nije persiranje, već 2.lice mn


man ray loves me man ray loves me 23:20 13.04.2009

charlie kaufman rocks

upravo sam gledala synecdoche. kakve super ideje.
margos margos 23:28 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

man ray loves me
upravo sam gledala synecdoche. kakve super ideje.

Pojasni nama koji nemamo pojma....

Uzgred, ja sam odlepila pogledavši klip koji je postavila Leopold Lady na svom blogu o 'British Talent 2009'. Obavezno pogledajte!!!! Obavezno.
man ray loves me man ray loves me 23:40 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

nema sanse - suvise je komplikovano.
napomena - ne verovati nikada sinopsisu charlie kaufman filma u novinama. it's not possible.

watch it.
ivana23 ivana23 23:43 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Uzgred, ja sam odlepila pogledavši klip koji je postavila Leopold Lady na svom blogu o 'British Talent 2009'. Obavezno pogledajte!!!! Obavezno.


klik
margos margos 23:43 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

ok :)
margos margos 23:45 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Ivano, ti si zaista carica:)))
Hvala puno .

man ray loves me man ray loves me 23:54 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

zasto ste morali da mi zagadite thread o charlie-ju ovim cirkuskim frikom? ako se lozite na takve banalne price, bio je film pre desetak godina 'little voice' u kome se glavnoj junakinji desilo to isto sto i ovoj jadnoj zeni.

edit: kad razmislim o tome, lik ljigavog menadzera koga igra michael caine nije bez slicnosti sa cowellom.
margos margos 23:58 13.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Zašto je ova žena - Susan Boyle - jadna? I ko je, dođavola, taj Čarli?
leopold_lady leopold_lady 03:52 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

ovoj jadnoj zeni


Margos neće zameriti,a ti ćeš možda ovde i pročitati... Kopiraću šta sam na ovo što si rekla o Suzan odgovorila Margos kod mene ... Da bi videla i ti i svi ostali - koji me iz ovog ili onog razloga kuliraju... I da,kad sam kod kuliranja Unf - mogao bi da se vratiš i da mi kod Krugoline odgovoriš - kad pročitaš moj odgovor tebi - pošto vidim da si ostao bez teksta.... (izvini Margos,ali morala sam ovo da mu kažem)


leopold_lady 03:37 14.04.2009

Re: okacih pre pola sata


MRLM koja reče da je ovo banalno i reče da je ovo 'jadna žena'



Zato što ta MRLM nema pojma ... Može da bude lepa,a šuplja... Kao i većina lepih ljudi.... Ljubomorna na nečiji uspeh,a ne kao ja - srećna... Ja sam stvarno zbog te Suzan srećna... Jer,nit me priroda obdarila ničim što može da bude lepo - simpatična jesam,zanimljiva jesam,ali nisam zgodna ni lepa - i nemam pojma da pevam... Ali,drago mi je da neko ima hrabrosti da pokuša,da ima svoj stav i dostojanstvo i da ga baš boli dupe šta će ko o njemu da misli... Ona ima anđeoski glas,a ta MRLM će ili odrasti jako bolno - kad shvati da neke stvari koje je mislila da vrede ne vrede...ili će joj nekad lepota nestati - a lepota nestane,a šta će joj ostati???Šuplja glava??? Verovatno ....
man ray loves me man ray loves me 05:08 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Zato što ta MRLM nema pojma ... Može da bude lepa,a šuplja... Kao i većina lepih ljudi.... Ljubomorna na nečiji uspeh,a ne kao ja - srećna... Ja sam stvarno zbog te Suzan srećna... Jer,nit me priroda obdarila ničim što može da bude lepo - simpatična jesam,zanimljiva jesam,ali nisam zgodna ni lepa - i nemam pojma da pevam... Ali,drago mi je da neko ima hrabrosti da pokuša,da ima svoj stav i dostojanstvo i da ga baš boli dupe šta će ko o njemu da misli... Ona ima anđeoski glas,a ta MRLM će ili odrasti jako bolno - kad shvati da neke stvari koje je mislila da vrede ne vrede...ili će joj nekad lepota nestati - a lepota nestane,a šta će joj ostati???Šuplja glava??? Verovatno ....



Moj utisak se potvrdjuje - ljudi koji uzimaju Simona Cowella za ozbiljno su i sami ...
Zasto je ona zena jadna - koliko sam procitala na BBC-ju, zato sto je nikada niko nije poljubio. Zato sto je zavrsila kao jedan od raspevanih debila Simona Cowella.
Forget I said anything.
dragoljub92 dragoljub92 05:46 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

странглерји,ај наслипенје.пролупасте.
пс
Тко је фуцкин цхарли &симон цоввелла
bauer. bauer. 05:58 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Тко је фуцкин цхарли &симон цоввелла

Dragoljube, Sajmon je sudija na programu, i idejni tvorac Američkog Idola, koji se posle proneo na moge zemlje, pa i na nas,vas...mi, ja... Kako god, jedan od najboljih programa na TV, koji je već iznedrio nekoliko zvezda.
dragoljub92 dragoljub92 06:05 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Kako god, jedan od najboljih programa na TV

искрено,нисам до сад ни једног идола одгледао,неке парчиће и стеко сам лош утисак о њему,не мора да значи да сам у праву,то сам мислио и за поголемог бату па сам променио мишљење кад сам мало боље размислио о идеји зашто то..!?бар сам си ја извуко неке аксиоме и теореме зашто то тако.ал то сам си ја.вајз гај
bauer. bauer. 06:14 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

искрено,нисам до сад ни једног идола одгледао,неке парчиће и стеко сам лош утисак о њему,не мора да значи да сам у праву,то сам мислио и за поголемог бату па сам променио мишљење кад сам мало боље размислио о идеји зашто то..

vidi, ne sečem ni ja vene na idola, ali ima neke lepe dece, od kojih neki jako dobro pevaju, i od svih njih su neki napravili pristojnu karijeru. nema laži, nema prevare, to mi se sviđa...
dragoljub92 dragoljub92 06:23 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

nema prevare, to mi se sviđa...

па кажем незнам,гледао сам само лоше исечке.никако да ухватим кад има па да мало дубље пратим да бих мого да имам мишљење,
bauer. bauer. 06:29 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Evo jednog dobrog isečka... David Cook, Billie Jean
leopold_lady leopold_lady 09:01 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Zasto je ona zena jadna - koliko sam procitala na BBC-ju, zato sto je nikada niko nije poljubio


I zato je jadna?

Daj molim te ... Sama sebe praviš glupom iako nisi... Pa šta ... Šta tebi ili meni vredi što smo poljubljene koliko puta - ako si ti što kažem šupalj ili nesrećan sobom ili šta? Daj malo razmisli šta pričaš.Ne verujem da si toliko glupa... Ona je zadovoljna svojim životom,ispunjena ljubavlju prema muzici,prema sebi pre svega.... Šta tebi vredi što te poljubilo njih 100 - da li te je iko ikada stvarno voleo ? I sad bi ja trebala da kažem da si jadna - jer možda nije.... Daj smiri hormone.Kažeš tako nešto i - ja nisam rekla ništa....

A što se tiče Sajmona,izvini,jako je zgodan i nema šta... Mene nikad ne bi verovatno poljubio,ali sigurno ne bi ljubio svakoga... To što je on takav kakav je - mi se sviđa....Jer,ono što sam videla - čovek zaista ceni talenat... I podseti me na mog bivšeg dečka koji je bio i asistent gde sam studirala kad je rekao lepoj devojci koja je na konsultacije iz njegovih vežbi došla u mini suknji i štiklama,namazana od glave do pete ko Indijanac - Nije ti ovo štajga.Idi,obuci se,pa dođi...
man ray loves me man ray loves me 09:31 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

argh, leopold lady, necu ti vise odgovarati.
reci cu ti samo ovo - smesno mi je kako projektujes svoje nebuloze i nesigurnosti na mene.
nisam mislila naravno jadna jer nije nikoga privukla da je poljubi, vec jadna jer nije osetila radost poljupca, jadna zato sto je uskracena za prelepo iskustvo.

kao sto rekoh - htela sam da pricam o synecdoche, sto nije bio trol jer se u filmu radi o coveku koji zbog straha od smrti ima pad sistema. ali shvatam da je charlie kaufman kao tema wasted na ljubitelje simona cowella.
pozdrav.
builderka builderka 09:54 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

kao sto rekoh - htela sam da pricam o synecdoche, sto nije bio trol jer se u filmu radi o coveku koji zbog straha od smrti ima pad sistema. ali shvatam da je charlie kaufman kao tema wasted na ljubitelje simona cowella.
pozdrav.

Do skora sam i ja živela u ubeđenju da ono što ja znam znaju svi, ne stručne već obične stvari.
A, nije tako i neretko bi dolazilo do nesporazuma.
Ja obožavam filmove a synecdoche nisam gledala.
Ali ti verujem pa sam stavila sada da se skida.
Nemoj se jediti, eto koristi od tvog komentara
margos margos 10:05 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

kao sto rekoh - htela sam da pricam o synecdoche, sto nije bio trol jer se u filmu radi o coveku koji zbog straha od smrti ima pad sistema. ali shvatam da je charlie kaufman kao tema wasted na ljubitelje simona cowella.

Pa mislim, baš si nam rekla... jeste, ljakse ekipa , kome si ti našla d'otvaraš oči... .
margos margos 10:24 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

(izvini Margos,ali morala sam ovo da mu kažem)

Ne zameram:))) Na naslov i temu neko daje opise, neko trt-mrt priča nešto drugo, a ti pokazno.:)))

Mene je Susan oduševila, kao i onaj debeljuca sa takođe anđeoskim glasom od ranije.... Ono što ne volim, jeste povlačenje po tabloidima, priče koje nemaju veze sa osnovnim, i često nisu istinite - izmišljene baš da bi izazvale emocionalne reakcije - od odvratnosti do obožavanja ... i to je bljak...

A osnovno se zaboravi a to je glas i talenat - božji dar. Mene to uvek podseti koliko nam često oči ne daju da vidimo ono što se nalazi ispod.
margos margos 10:34 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

вајз гај

Sam' da ti kažem хелоу:)
man ray loves me man ray loves me 10:45 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

evo, builderka prepoznaje 'prave vrednosti'.
ps - sad smo kvit za milana tarota.
margos margos 10:56 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

evo, builderka prepoznaje 'prave vrednosti'.

Zaboravila si ''I statement'' - ''prave vrednosti za mene (ili po meni, po mom mišljenju)''.
Sva sreća te nisi neka vlas', pa bismo morali seriju napamet da učimo, a engleski da govorimo za 10.
dragoljub92 dragoljub92 10:57 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

margos
вајз гај

Sam' da ti kažem хелоу:)

samo da otgovorim сајонараТи
и
Ткај је фуцкин :synecdoche, wasted анд тсвашта тнешто
margos margos 11:03 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Ткај је фуцкин :synecdoche, wasted анд тсвашта тнешто

Донт аск ме, аск јур druga Гуглета


Едит&хелп: срч фор рил велјуз, obligatno.
man ray loves me man ray loves me 11:04 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Zaboravila si ''I statement'' - prave vrednosti za mene (ili po meni, po mom mišljenju)
nisam zaboravila, zato su navodnici.
covece, ne mogu da verujem koje pljuvanje sam dobila zbog simona cowella. sveti cow-ell, nema sta.
margos margos 11:15 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

sveti cow-ell, nema sta

Ma on uopšte nije bitan - izgleda da se ti sa njim svađaš, opljuvavši Susan Boyle i našu reakciju na klip i izgleda da je samo tebi ON bitan. Ti si reagovala još sinoć kako ti upropastismo ugođaj.

Da si nam odmah objasnila šta je to što je tebe sinoć zabavilo i dala neki info ili link, pričali bismo o tome, a ne o Kovelu, prema kome sam potpuno indiferentna... radi čovek pos'o i ok... Ovako - odosmo na gluposti i gubljenje vremena i malo lahke zabave za dokone i one sa nižom tačkom topljenja..

Izvini, navodnike nisam primetila. Moja greška.
dragoljub92 dragoljub92 11:44 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Донт аск ме, аск јур druga Гуглета

tko voli da tčita knjigu sa 6345210975420156789533 tisućahiljadakilometra i 165,342grama fusnota?!?to oma baciš pored furunče da služi za potpalu!
едит
rečnik se ne uvećava,povećava, širi zbog nerazumljivosti,valjda.
вајзгај
mariopan mariopan 12:36 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

margos
Ткај је фуцкин :synecdoche, wasted анд тсвашта тнешто

Донт аск ме, аск јур druga Гуглета


Едит&хелп: срч фор рил велјуз, obligatno.

Joj bre Mragos i ti i Drguljce me ubiste s tim engleskim aj malo polako jer ja numem brzo da citam.

Tako sam pod stare dane ucila engleski da sam se stalno saplitala o Vuka Karadzica, nikad da ga izbacim iz glave pa sad kada procitam sta pisete crkavam od smeha , mora da sam izludela uciteljicu mi. Pa ti vidi sta mi radite kada me podsecate na moj blam.
margos margos 14:32 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

Mariopan, Drakče ВАЈЗ ГАЈ, kad pomeša nišlijski, srpski i инглиш, ne možeš da ne skapiraš sve što je pisac, tj Drakče 'teo da kaže - i rekao
mariopan mariopan 20:29 14.04.2009

Re: charlie kaufman rocks

margos
Mariopan, Drakče ВАЈЗ ГАЈ, kad pomeša nišlijski, srpski i инглиш, ne možeš da ne skapiraš sve što je pisac, tj Drakče 'teo da kaže - i rekao

Znam ja njega, vec uspesno plivam kroz nislijski ali cek malo da uvezbam engleski sas nislijski akcenat
pape92 pape92 01:00 14.04.2009

Moja teorija

Ja mislim ovako: ko nije za sebe nije ni za druge.

Tako da nas ima i ovakvih (premotati i gledati od drugog munuta za brži dolazak do poente).



margos margos 01:09 14.04.2009

Re: Moja teorija

JA mislim da je ovo kašljucanje na kraju - zarazno. To je MOJA teorija. Teorija broj sedam. Moja.
Ako je zevanje zarazno - mora da je i kašljucanje.

Imam JA još par teorija, ali o tome neki drugi put.:))))


E, al bolje i tako - kad čujem ljude kako pričaju 'moja bolest', 'moja glavobolja' i td.... lakše mi je da ih slušam kad se puvakaju i prave važni sa nekim smešnim ili pametnijim stvarima.
pape92 pape92 01:26 14.04.2009

Re: Moja teorija

To je MOJA teorija. Teorija broj sedam. Moja.
Ako je zevanje zarazno - mora da je i kašljucanje.

acky acky 01:34 14.04.2009

Re: Moja teorija

Moja teorija je ...
Ima ljudi sa JA izražavanjem
i ima ljudi sa JA pa JA izražavanjem!

(to je samo moja teorija!
Upravo sam je smislila, ja!
i samo ja...)

Prvo je pozitivno, kao što si, margos, rekla
Koristim često ''ja'' i primetila sam da nekima to smeta - ali samo o sebi mogu sa sigurnošću da pričam - šta mislim, osećam, šta jesam ili nisam uradila. I još nešto, kad pričam iz ja - mnogo teže osuđujem, etiketiram, naređujem, kritikujem itd... - tj. mnogo više promišljam o izrečenom ili napisanom.


Drugi, to su oni što ne vode dijalog nego čekaju da udahneš vazduh, iako nisi završio ni misao, i počnu svoju "ja....pa ja...." priču.(a na blogu ne treba ni to da sačekaju, ali se prepoznaju po tome što ne čitaju rečenice nego tu i tamo po neku reč, pa se za zvučnije zakače i krenu po svom...)
margos margos 09:16 14.04.2009

Re: Moja teorija

Moja teorija je ...
Ima ljudi sa JA izražavanjem
i ima ljudi sa JA pa JA izražavanjem!

(to je samo moja teorija!
Upravo sam je smislila, ja!
i samo ja...)

Bravo za teoriju! Žao mi je što nije MOJA pa da se puvam kako sam JA pametna, ali ću je usvojiti i citirati kao ''reče jedna mudra žena pre neki dan na blogu''. :))))

eizo eizo 03:16 14.04.2009

...

Me, Myself and I...and preporuka...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:39 14.04.2009

Re: ...

eizo
Me, Myself and I...and preporuka...

Не знам како ми следећа песма паде на памет ;-)


margos margos 10:51 14.04.2009

Re: ...

Не знам како ми следећа песма паде на памет ;-)

A meni sad ova izreka: ''... ma znam ja nas, *ebo ti nas...''
dragoljub92 dragoljub92 11:30 14.04.2009

Re: ...

margos
Не знам како ми следећа песма паде на памет ;-)

A meni sad ova izreka: ''... ma znam ja nas, *ebo ti nas...''

da citiram prepoznatog narodnog blogera :"bratćo srbi stoko jedna" dabil jedna,,
trener92 trener92 04:02 14.04.2009

elzo!!!

Uzeo mi naslov komentara,( po Joan Armatrading , dobra asocijacija za tvoj tekst, elzo preporuka od mene za Me, myself and I) ali nije važno.
Ja nisam bio, niti sam timski igrač, tako da kod mene retko ima nas( "nikada nisam voleo grupne terapije" ( zeznut do bola , još ako mi navrate bubice, ) a pod tim podrazumevam ovako
Ono što mi mislimo, ja prvo dobro promućkam u glavi, , pa ako mi se ne dopadne bar jedna reč, onda to( ponekad , po onoj " ako si u sumnji uzdrži se" i kažem, ali obrazložim zašto, i očekujem da dobijem odgovor na pitanje. pa ako grešim, to i priznam, ali ostaje utisak , kod mene da mi se to nije dopalo zbog nečega i svako sledeće mišljenje od mi saslušam sa rezervom. Ali ono što ja kažem to i mislim ( verovatno ćeš primetiti redosled reči kažem , mislim), , , I ne tražim od drugih da isto to i potvrde, što ja kažem,i stavljam odmah do znaanja , ukoliko neko želi da ulazi u bilo kakvu kombinaciju samnom, da ja imam svoje ja, ali i poštujem tuđe njegovo /njeno,i želim da postoji to njegovo /njeno ja i da kaže i uvek naglašavam odmah na početku da je veliko pitanje da li će to ja biti mi , da bude jasno i glasno. Ko to prihvati onda možemo da nastavimo,neku priču, ko ne ,što kažu moje komšije mindegy , mi je( dobro ponekad i ne ) tako ja mislim,
Iako,,, u nekom filmu, nije nešto , za pamćenje , neki holivudski akcioni,
jedan glumac kaže otprilike dobru rečenicu, koja mi se dopala " Nisam siguran više u ništa na svetu, u ništa više nisam siguran i ne verujem ,jedino sam siguran i verujem u ljubav svoje petogodišnje ćerke, da je jedino iskrena, u sve ostalo sumnjam "
edit: margos malo sam odužio ovo, ali još nešto sam hteo da dodam, štoo je po meni važno, da se kaže, jer je to prilično aktuelno,
Ja nisam čovek koji je spreman na kompromise (ma kako ti zvučalo), i blisko mi je u ono što je rekao , koliko se sećam Rišelje " Kompromis je sporazum između dva partnera, po kome je svaki dobio ono što nije hteo" ,
margos margos 10:00 14.04.2009

Re: elzo!!!

E, Coach, zeznut ovaj He, Himself, Eizo :)

Podsti me tvoj odgovor na jednog ''opasnog'' tipa - naime, vodila sam grupu mnogo mladih i lepih devojaka, gde sam morala kao pas da pazim na njih, posebno kad smo bili u karantinu. I pojavi se momak od jedne - tip opasan, pravi frku u hotelu, recepcioneri pocrveneli, pobesneli, on im preti, hoće da vidi svoju devojku, dovešće ekipu i svašta nešto... i ja vidim neku tetovažu na vratu, prepoznam specijalca i priđem. Zamolim ga za pomoć. Kažem mu da sam ja odgovorna za celu ekipu i da nije problem u tome da on vidi svoju devojku, ali ja vodim ceo tim, pa moram o svima da brinem jednako.... E, na to tim, čovek me razumeo, umirio se, i napravisno dogovor... Oni muški, okolo stoje i gledaju, ne znaju šta se desilo. A činjenica je da je prepoznao - ma koliko da je JA, da mu je MI spasilo život.

Okreni obrni, nema MI bez najmanje dva JA, ali nema ni JA, bez MI:)))
Evo kako to Ameri, zaljubljeni u igre reči, ilustruju:

WE
----
ME

*crta je ogledalo, gde se ''jedno u drugom ogleda'' :)))))

PS Znaš, lako kažemo 'e ljudi su kreteni ili ljudi su stoka'', ali kad bi govorili ''mi ljudi smo stoka ili mi ljudi smo kreteni'' - vrlo brzo bismo naučili da pravimo distinkciju i govorimo'' neki ljudi se ponašaju kao stoka''
trener92 trener92 11:52 14.04.2009

Re: elzo!!!

E, na to tim, čovek me razumeo, umirio se, i napravisno dogovor

ma koliko da je JA, da mu je MI spasilo život.

Okreni obrni, nema MI bez najmanje dva JA, ali nema ni JA, bez MI:)))

Ovo poslednje, posebno ,što sam guote sa tim se slažem, u pravu si, verovatno na osnovu nečega što sam iskusio, i napisao onu rečenicu iz filma, kao dodatak ,
Jesam za dogovor, naravno, nisam baš toliko isključiv, kao što se čini u gornjem komentaru, ipak sa nekom rezervom. Vreme nekog zanosa i bezrezervnog poverenja je daleko iza. Ipak , nikad se ne zna" nikad ne reci nikad" ( B,JB-James Bond , da ne bude samo Bauer
Najvažnije je poštovanje nečijeg ja, ako ga neko zloupotrebi ili omalovaži ugasio je za sva vremena. Bar kod mene.
margos margos 12:10 14.04.2009

Re: elzo!!!

Vreme nekog zanosa i bezrezervnog poverenja je daleko iza. Ipak , nikad se ne zna" nikad ne reci nikad" ( B,JB-James Bond , da ne bude samo Bauer

Coach, to je jasno, bez da kažeš :) Naučila sam da su oni koji za sebe kažu da su isključivi, mnogo manje isključivi od onih koji za sebe tvrde da su jako tolerantni. Ti imaš svest o svojoj isključivosti - i verovatno je stavljaš na preispitivanje češće od mnogih. To te automatski svrstava u one ređe tipove...
trener92 trener92 12:45 14.04.2009

Re: elzo!!!

Coach, to je jasno, bez da kažeš :)


Ja znam da je to tebi jasno

Za tebe jedna pesma ovakva

margos margos 13:09 14.04.2009

Re: elzo!!!

Za tebe jedna pesma ovakva

Legla.... :)))

Nego, dok sam nešto prozujala po kraju, razmišljala sam o ''isključivosti i neopraštanju''... ja sam isključiva i ne opraštam kad mi neko ili nešto nije mnogo važno. Najviše me pogodi, i naravno najpre dovede do ključanja onaj ko mi je drag tj draga, ali što mi je draži/a, lakše oprostim. I ne kapiram ono ''nek' mi je rođeno dete, neću da ga ga vidim/čujem za njega/ '' i šta god u tom stilu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 04:57 14.04.2009

Kraljevsko MI

E, al da ne davim, bolje da pitam vas, da li i vi kažete 'mi' a mislite na sebe?

Da. Ponekad sebi delujem kao kralj Aleksandar Karadjordjević I, koji je, imitirajući druge evropske kraljeve, imao običaj da kaže "Mi, Aleksandar Karadjordjević, naredjujem.... ". I ja sam kralj u svom kraljevstvu, a ono nije baš malo!

A nisam ni vaspitavan u duhu
Mariopan
Morala sam da vezbam to "ja" jer to mi nije usadjeno ni kao detetu , sve je bilo "mi" I "nase"....nista nije bilo "ja i "moje".

pa mi je problem kako da malo o'ladim, i shvatim da nisam sam, već... he, he, he...

A sto se tiče ovoga
Margos
Neko misli da je ok reći sve što misliš, drugi smatra da se neke stvari ne govore...

sa ovim prvim (da je ok reći sve što misliš) se ne slažem, čak ni uz korišćenje otrcane fraze u stilu "With all due respect"....
Nije naše da prosvetljujemo druge (ogoljavajući ih), jer kada "nekome kažemo sve", onda je problem u nama, a nije u tome kome govorimo.
Tek onda kada naučimo da prihvatamo ograničenost drugih, osećaćemo se kao kraljevi... Tako smatramo Mi, Vladimir Petrović

Margos
Otada, često u rečenici koristim 'ja', pa kad je napisano, setim se da ispravim, jer su me učili da to nije lepo, ali kao unutrašnji dijalog - vrlo svesno negujem.

Hm. Mi koji smo rasli sa guvernantom nismo imali taj problem... (Ponavljam se, jer ne želim da zaboravim svoje odrastanje).
Preporuka.
dragoljub92 dragoljub92 05:58 14.04.2009

Re: Kraljevsko MI

Hm. Mi koji smo rasli sa guvernantom nismo imali taj problem.

сг би Вам ја ,владимире,рекал,ал неће[i]м[/i],отим говернантима,јер нисам тај што вика јас па јас.иете заборавил сам јас шта беше тема,ал знам да сам[b] јас[/b] у прав.ете,реко ви
пс
овија болдови и италчики ме бојкотирају,нећу се сиграм сњи
bocvena bocvena 08:21 14.04.2009

Re: Kraljevsko MI


овија болдови и италчики ме бојкотирају,нећу се сиграм сњи

ti si, bre, blago jedno
bauer. bauer. 08:32 14.04.2009

Re: Kraljevsko MI

Hm. Mi koji smo rasli sa guvernantom nismo imali taj problem... (Ponavljam se, jer ne želim da zaboravim svoje odrastanje).

Nadam se da je ta gubernanta vrjedila čemu? Unatoč, sve bi bilo uzaludno
margos margos 09:28 14.04.2009

Re: Kraljevsko MI

Vi, Vladimire Petroviću, i nehotice, izazivate kod mene serijal izreka i (na žalost) tuđih mudrosti, pa evo da vam odgovorim tuđim rečima:
''Mudar čovek ne kaže sve šta misli, ali misli sve šta kaže''.i povodom
Nije naše da prosvetljujemo druge

jeste, ko će ako nećemo MI - jedni druge, ali
(ogoljavajući ih)

''Istina ne sme sa služi kao mač'''

Oprostite, VP - nisam upamtila ko je ove mudrosti izgovorio - ali i MI imamo prava na njih:)))
mariopan mariopan 20:56 14.04.2009

Re: Kraljevsko MI

Eh, Vladimire, nekoj deci se do kraja zivota prepoznaju te zlatne guvernante koje su imali srecu da zakace, ima njih i groznih, tesko ih je zaboraviti iz oba razloga. Imala sam i ja guvernantu (musku) koga ne mogu da zaboravim iz onog drugog razloga.Njemu uglavnom mogu da zahvalim sto tako dugo ne nalazim sebe i ne koristim Ja kako treba.

Ti, pardon Vi svoju, vidim, po lepom pamtite a i poznaje Vam se i danas

Dr M Dr M 09:03 14.04.2009

Skala

Samo da pozdravim domacicu i temu...

Do, re, JA, fa, sol, la, si....
margos margos 09:19 14.04.2009

Re: Skala

Do, re, JA, fa, sol, la, si....

:))))

Dr, sad će, garantovano, onaj bandit Re, ovo da pevuši.... i kad dođe do ''RE JA-FA'' ima da mu se prijede keks i optužiće te za mentalnu manipulaciju i gojaznost:))))))
Dr M Dr M 09:25 14.04.2009

Re: Skala

margos
Do, re, JA, fa, sol, la, si....:))))Dr, sad će, garantovano, onaj bandit Re, ovo da pevuši.... i kad dođe do ''RE JA-FA'' ima da mu se prijede keks i optužiće te za mentalnu manipulaciju i gojaznost:))))))


Hvala na upozorenju,

branicu se aforistickim pristupom:

"Da bi bio JA, moras da imas JAJA"
margos margos 10:16 14.04.2009

Re: Skala

Hvala na upozorenju,

branicu se aforistickim pristupom:

"Da bi bio JA, moras da imas JAJA"

Sad videh... ako mu se i SOL umeša, pa mu se ogadi omiljeni JAFA keks, možda nas optuži za mešanje u intiman odnos s istim, tj keksom... OdoK da smišljam odbranu i za sebe
reanimator reanimator 10:40 14.04.2009

Re: Skala

margos
Do, re, JA, fa, sol, la, si....:))))Dr, sad će, garantovano, onaj bandit Re, ovo da pevuši.... i kad dođe do ''RE JA-FA'' ima da mu se prijede keks i optužiće te za mentalnu manipulaciju i gojaznost:))))))

Što?? Ja baš volim te igre notama :)
Ono...mi-re-la-ra-do...fa-fa-la-si-mi (da ne bude zabune..ovo nije nastavak od mi-re-la..nego prosto nabrajanje)...
A znam i ono iz osnovne...pazi sad : re-re-la-sol-la-fa-mi-re-mi-fa-sol-la-si-do-si-la-la-re-re-si-do-si-la :)
Da ne pominjem : sol-re-sol-re-sol-re-sol-si-re-do-la-do-la-do-la-fa-la-re-sol-sol-si-la-sol-sol-fa-fa-la-do-fa-do-la-la itd :)
Pazi ti koje je to grčevito učenje napamet bilo, kad pamtim dan danas?! I sve taktiram dok se prisećam :)
margos margos 10:45 14.04.2009

Re: Skala

Vidiš da znam:))))



A se sećaš:
do-mi-sol-mi-do
do-fa-la-fa-do ???

Meni samo to ostalo zapečeno u pamćenju...
j.bre j.bre 13:19 14.04.2009

Re: Skala

reanimator
A znam i ono iz osnovne...pazi sad : re-re-la-sol-la-fa-mi-re-mi-fa-sol-la-si-do-si-la-la-re-re-si-do-si-la :)
Da ne pominjem : sol-re-sol-re-sol-re-sol-si-re-do-la-do-la-do-la-fa-la-re-sol-sol-si-la-sol-sol-fa-fa-la-do-fa-do-la-la itd :)

A niko ne pamti ono: mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi-miiiiii...? Ili alternativno: la-la-la-la-la-la-la-la-laaa...?
Kakvu memoriju pamcenja imam jbt!! :)

Pazi ti koje je to grčevito učenje napamet bilo, kad pamtim dan danas?! I sve taktiram dok se prisećam :)

Evo, da mi se ne mucis :)

reanimator reanimator 14:28 14.04.2009

Re: Skala

j.bre

A niko ne pamti ono: mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi-miiiiii...? Ili alternativno: la-la-la-la-la-la-la-la-laaa...?Kakvu memoriju pamcenja imam jbt!! :)
Pazi ti koje je to grčevito učenje napamet bilo, kad pamtim dan danas?! I sve taktiram dok se prisećam :)Evo, da mi se ne mucis :)

J.bre, kralju, gde si Šefe Care
Mi strogo taktirali sa la-la-la...bio jedan koji u to vreme nije umeo da kaže L i umesto L izbacivao neki glas izmedju U i V, pa je taktiranje bilo toliko hororično, da je dekretom nastavnice dotični oslobodjen LA i dozvoljeno mu NA.
I zašto sad ovo pričam i automatski vraćam potisnute traume iz detinjstva??? :)
reanimator the neću kod vogopeda :)

margos margos 14:39 14.04.2009

Re: Skala

reanimator the neću kod vogopeda :)

movaćeš...
cvvc...
vishnja92 vishnja92 08:52 15.04.2009

Re: Skala

sol-re-sol-re-sol-re-sol-si-re-do-la-do-la-do-la-fa-la-re-sol-sol-si-la-sol-sol-fa-fa-la-do-fa-do-la-la

nije nego la-sol-sol :)
margos margos 09:59 15.04.2009

Re: Skala

nije nego la-sol-sol :)

Priznaj da si olovkom udarala po ivici stola dok si pevala... Prvi put u sebi - pa ti se učinila greška... pa onda u po glasa - pa bila sigurna da je greška.... i da ga sad psuješ, jer ne možeš da izbaciš iz glave sve te note....:)))


PS Drago mi je da si ga nahvatala - on nama napisao i pobegao, kad se vrati, al će da se iznerviraaaa:)))))


EDIT:
Lepo kažu ''Rugala se ruga, pa joj bila druga''
Ja sad pevam: do mi sol mi do do fa la fa do si re sol re si la fa la fa do.
vishnja92 vishnja92 10:07 15.04.2009

Re: Skala

Priznaj da si olovkom udarala po ivici stola dok si pevala...

nije, ja isto taktiram :)))))
ma gresku sam odmah ukacila, a trenutno slusam snimak Pedjice od sinoc na Burek Foreveru (Budimac) pa se sasvim slaze kao muzicka podloga. te se ovom prilikom zahvaljujem.

oce, oce da se iznervira, nego sta ce. i treba :)))
margos margos 10:16 15.04.2009

Re: Skala

Ako bi još čuo Maru iz Drvara - nervirao bi se, al bi nama bilo zabave za još par meseci:)
vishnja92 vishnja92 11:05 15.04.2009

Re: Skala

do mi sol mi do do fa la fa do si re sol re si la fa la fa do.

nije nego do sol mi sol do :)

kod mare iz drvara mi se komp ukocio nacisto dva puta za redom pa sam morala da zovem admina upomoc. 'tela masina da mre, sirota.


reanimator reanimator 11:09 15.04.2009

Re: Skala

vishnja92
nego la-sol-sol :)

Život dajem, do-la-la ne dajem! :)
Ultimativno zahtevam stručnu ekspretizu!
Odbrana kao svedoka poziva Bebu od Lončara!
reanimator reanimator 11:23 15.04.2009

Re: Skala

margos
Ako bi još čuo Maru iz Drvara - nervirao bi se, al bi nama bilo zabave za još par meseci:)

Who's ma-ra-iz-dr-va-ra? :)
Mislim...navučen sam na solfedjo :)
margos margos 13:15 15.04.2009

Re: Skala

Život dajem, do-la-la ne dajem! :)

:)))))))))

E, deluje logično to što si napisala, ali ja pevušim i dalje moju varijantu... Verovatno sam zato stigla do opere u NP-u, al mi hor nije odgovarao:))) Kreativna umetnica, pa to ti je... mora da luduje i daa sopstveni pečat
margos margos 11:19 14.04.2009

:)))

Kad me već one klipete o štresu nisu slušale i nisu htele da se zalepe, evo nešto razigrano za oblačan dan:

ivana23 ivana23 11:40 14.04.2009

Re: :)))

margos
Kad me već one klipete o štresu nisu slušale i nisu htele da se zalepe, evo nešto razigrano za oblačan dan:


margos margos 11:52 14.04.2009

Re: :)))

Ivano, hvala ti:)))

Čudni su mi putevi asocijacija od jutros.... pa me ovaj (uz priču koju sam pročitala kod Jasnez) podsetio na ''svako ima nekog koga nema''.
ssvetlana92 ssvetlana92 12:07 14.04.2009

Re: :)))

Kad me već one klipete o štresu nisu slušale i nisu htele da se zalepe, evo nešto razigrano za oblačan dan:

Dobro si se setila Tereze. Ko se do sada nije štresirao, ima priliku!
margos margos 12:13 14.04.2009

Re: :)))

Dobro si se setila Tereze. Ko se do sada nije štresirao, ima priliku!

Da ostanem u temi - okreni obrni - ja te dozvala:))))

Evo ti i nešto lepo za rano jutro, znam da voliš:

+

ssvetlana92 ssvetlana92 12:18 14.04.2009

Re: :)))

margos
Dobro si se setila Tereze. Ko se do sada nije štresirao, ima priliku!

Da ostanem u temi - okreni obrni - ja te dozvala:))))

Evo ti i nešto lepo za rano jutro, znam da voliš:

+



Imala si pravo, mislila sam u momentu da se vratim u krevet..no posle Tereze sam više oko lustera, pa spavanje ne dolazi u obzir!:)))))
margos margos 12:54 14.04.2009

Re: :)))

no posle Tereze sam više oko lustera, pa spavanje ne dolazi u obzir!:)))))

Znala sam ja kako da te razbudim.....
Aj sad siđi polako.... pa ... pa sve po redu... Valja početi dan
ssvetlana92 ssvetlana92 12:59 14.04.2009

Re: :)))


Znala sam ja kako da te razbudim.....
Aj sad siđi polako.... pa ... pa sve po redu... Valja početi dan

Ja sišla, pijem jutarnju kafu..već je hladna ali nije loša.
Nego koja je sad tema? Jel' se još uvek sve vrti oko Nas, tj. Mene?
Šta je sa besom? Koliko puta moram da izgovorim Ja, pa da svi pobesne?
Razumi me, još sam pospana..pa se teško uklapam...
margos margos 13:15 14.04.2009

Re: :)))

Jel' se još uvek sve vrti oko Nas, tj. Mene?

Da - sve se vrti oko Tebe. I treba da ponavljaš ja ja ja .... do Uskrsa - svi će misliti da si verski fanatik, i više ćeš ih nervirati nego da si samo samoživa.

j.bre j.bre 13:21 14.04.2009

Re: :)))

Margos, sta ti je na ovoj postanskoj markici?


De si bre Slatka zeno?!
ssvetlana92 ssvetlana92 13:27 14.04.2009

Re: :)))

Da - sve se vrti oko Tebe. I treba da ponavljaš ja ja ja .... do Uskrsa - svi će misliti da si verski fanatik, i više ćeš ih nervirati nego da si samo samoživa.

Kad kažem Ja, niko me ne sluša. Kad kažem Ti, odmah se nakostreše! Koncentracija dostigne stepen ključanja, da čuju šta to imam njima da kažem!
Lako mi je da se prešaltam na Ja, samo se bojim da će da me umlate, bez obzira koliko ću izgledati svetovno dok budem izgovarala to čuveno Ja, Ja, Ja...
Zadržaću se i dalje na gledanje u ogledalo i izgovaraću onu čuvenu Cezarovu, Ave mua!
margos margos 13:32 14.04.2009

Re: :)))

Margos, sta ti je na ovoj postanskoj markici?

Vrteška za Ss:))

A slika je mala radi tvoje dajalap konekcije... vidiš kako sam JA pažljiva
ssvetlana92 ssvetlana92 13:33 14.04.2009

Re: :)))

De si bre Slatka zeno?!

Draga moja, evo me vežbam da izgovaram Ja..a da ne očekujem da me neko tresne u glavu, zbog tako jeretičkih misli!

ssvetlana92 ssvetlana92 13:35 14.04.2009

Re: :)))

margos
Margos, sta ti je na ovoj postanskoj markici?

Vrteška za Ss:))

A slika je mala radi tvoje dajalap konekcije... vidiš kako sam JA pažljiva

A ja turila tri para naočara da provalim o čemu se radi. Ni to nije pomoglo..samo imam rane na nosu :)))
margos margos 13:53 14.04.2009

Re: :)))

A ja turila tri para naočara da provalim o čemu se radi

Htela sam da stavim ceo Sunčev sistem, al zbog J.bre, odlučih se za što manju sliku.:)

Kako kaže Cezar:
Cezar ne stari, on postaje zreliji...
Cezar ne sedi, on dobija sjaj.

Ave Sslatka
j.bre j.bre 14:07 14.04.2009

Re: :)))

margos
A slika je mala radi tvoje dajalap konekcije... vidiš kako sam JA pažljiva

Htela sam da stavim ceo Sunčev sistem, al zbog J.bre, odlučih se za što manju sliku.:)

Auuu! Pa kako da ti za ovo ne udelim buketic pun ljubavi :)

ssvetlana92 ssvetlana92 14:08 14.04.2009

Re: :)))

margos
A ja turila tri para naočara da provalim o čemu se radi

Htela sam da stavim ceo Sunčev sistem, al zbog J.bre, odlučih se za što manju sliku.:)

Kako kaže Cezar:
Cezar ne stari, on postaje zreliji...
Cezar ne sedi, on dobija sjaj.

Ave Sslatka

Što bi se reklo, Svetlana ne stari..samo postaje zrelija
Svetlana nema sedu kosu, samo je dobila sjaj..
Ave mua, u potpisu, Svetlana!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana