Istorija| Sport| Život

O Bobu i adrenalinu

Budimac RSS / 16.04.2009. u 23:12

Boba sam upoznao na Nagy Fül iliti Big Ear festivalu alternativne muzike u Budimpešti onog dana kada je obavešten da je dobio mađarsko državljanstvo. Bio je srećan kao mali majmun. Meni nije baš bilo najjasnije zašto se rođeni Kanađanin, dakle posednik jednog sasvim pristojnog pasoša, raduje mađarskom državljanstvu, pa makar i bio mađarskog porekla. Na postavljeno pitanje sam dobio iznenađujuće koncizan i precizan odgovor: "Znaš, ovo je jedina zemlja na svetu u kojoj svako čita moje prezime pravilno."

Bob je totalni frik konvencionalnog izgleda. Kratko podšišan, obrijano lice, naočare, jeftino zgužvano odelo i kravata. Malo me je podsećao na crtanu varijantu Garfildovog gazde. Rođen je u Kvebeku, tako da je bilingvalan, pa se u zemlji iz koje su njegovi roditelji emigrirali 1956. izdržavao od davanja časova francuskog i engleskog. Madžarski je slabo divanio.

Na pitanje zašto je uopšte došao da živi u Mađarsku sam dobio neuobičajeno dugačak i krajnje otvoren odgovor. On je hemičar (mnogo kasnije ću saznati da je u english speaking community Budimpešte bio poznat pod nadimkom Crazy scientist), ali je i strastan konzument produkata kanabisa iliti duvač. Još na studijama je razvio mali do srednji biznis proizvodnje sintetičkog dopa (speed, ekstazi, LSD, you name it) koji je onda trampio za travu. Pao je vrlo brzo posle diplomiranja i dobio 2 i po godine zatvora od kojih je odležao 18 meseci. Mislio je, ili bolje nadao se, da je time frka završena, te da će se baviti svojim obožavanim zanimanjem. Međutim, criminal record ga je pratio i ubrzo mu je postalo jasno da nema šanse da dobije smisleni posao u struci. "Ako bi im rekao, ne bi me primili zbog toga, ako bi prećutao proverili bi me i saznali, pa me opet ne bi primili." Mađarska je krenula putem tranzicije, te je pomislio da je bolje davati časove jezika u Budimpešti nego biti dostavljač pica u Kvebeku ili Montrealu. Simple as that.

Ah da, od te životne epizode je rešio da nikad ne kupuje travu nego od tada gaji svoju. S obzirom da mu je životna deviza bila it's always better too much than not enough to su bile pristojne količine koje bi mu trajale godinu dana. Bivajući hemičar od otpadaka (lišća i stabljika) je pravio ulje. Elem, bilo je lepo družiti se sa Bobom.

Jedan dan nazove Bob da mi saopšti da ima VIP karte za "večiti derbi" Ferencvaroš – Ujpešt i da me pita da li bih išao sa njim u subotu na isti. Dobio ih je od učenika inače poslanika u mađarskom parlamentu. Bob nikad nije gledao fudbal uživo, pa ga zanima. Što da ne? Nisam ljubitelj fudbala ali sa Bobom će to svakako biti zanimljivo. Kažem mu da dođe kod mene jedno dva-tri sata pre meča, pa će mu se ispuniti želja da proba pravi apsint. On je svojevremeno, još na studijama, pokušao da napravi to piće (tada još uvek zabranjeno u svim osim 5 (pet) zemalja sveta) ali nije imao pojma da li je to uopšte bilo blizu pravog. Zahvaljujući činjenici da je sedište Slobodne Evrope u Pragu, glavnom gradu jedne od tih pet zemalja (u kojoj se apsint i proizvodi), ja sam imao redovno snabdevanje tom tekućinom, preko prijatelja koji je radio za taj radio.

Posle tri čašice apsinta (samo jednu smo popili po pravilima sa sve paljenjem i karamelisanjem šećera) i tri džointa od ulja (moram naglasiti da je Bobovo ulje bilo blago ali je radilo), prilično high, linijom plavog metroa smo otišli na Ferencvaroš stadion. Naša VIP loža je bila na severu. Sastojala se od bara na desnoj strani i stolova i stolica na levoj, a centralno su bile tri kaskade sa redovima fotelja. Sve to iza debelog stakla, tako da se prevruća atmosfera na stadionu jedva osetila. U gornjim uglovima prostorije su bila dva TV-a na kojima je išao prenos iste te utakmice.

Disciplinovano odgledasmo prvo jezivo dosadno bezgolno poluvreme da bi tek na pauzi ukapirali da je sve što se nudi za šankom bara free. Pošto smo zasitili zveri u našim stomacima gomilom sendviča navalismo po pivu. Mislim, nije valjda potrebno naglasiti da se nismo makli od šanka do kraja utakmice i duže... osim na kratko kada smo na pomenutim televizorima gledali reprizu gola koji je dao... pojma nemam koji tim (kasnijim research-om ustanovljavam da je to bio Ferencvaroš).

Kad je utakmica završena slika sa tih televizora nas je ubedila da ostanemo malo duže. Naime, sada se direktan prenos preselio van stadiona na pičkažu navijača, a videsmo da interveniše konjica i da je upotrebljen suzavac. Sačekajmo da to prođe, a i pivo je džaba. Dosta dugo smo bili sami sa šankerom kad je on u jednom trenutku rekao: "E momci, ja ostavljam frižider otključan vi se služite, a ja idem kući." No problemo!

Lagao bih kada bih rekao da znam koliko smo piva sunuli u sebe, ali znam da je Bob četiri preostale konzerve uredno spakovao u svoj ranac (uvek je nosio ranac što i nije bila uobičajena kombinacija sa odelom). Na moj predlog vratili smo se kod mene i nastavili sa apsintom i duvanjem da bih u jednom momentu zaključio da smo se dovoljno dobili, pa možda i nije tako loša ideja da napravimo pauzu i recimo odgledamo jedan film u bioskopu koji je samo jedan blok od mene. Imao sam na umu koji film hoću da gledam ali, jebi ga, uspeo sam da kupim kartu za film koji ne bih gledao ni pod pretnjom waterboarding-a – ah, ti glupavi multipleks bioskopi. Neka usrana komedija o američkom fudbalu i tipu koji timu donosi vodu. Kad smo ukapirali grešku bilo je, avaj, kasno – sedeli smo u sredini reda i bez pravljenja frke teško da bismo mogli napustiti bioskop.

Ta bedastoća nas je skoro skroz prizemila ili se to nama tako činilo, te se vratismo kod mene u kuhinju i nastavismo sa ubijanjem kako apsinta tako i tog Bobovog ulja. Ono što pouzdano znam je da je u flaši ostalo pića s prsta kad sam primetio da se Bob naginje napred, da mu pogled baš ne odaje prisustvo duha, a bogami i da mu bala malo curi iz ugla usana. Kako sam to primetio tako je Bob, sve u sedećem položaju, pao sa stolice na nos. Sva sreća pa nije razbio naočare. Nekako sam ga osovio na noge i uspeo da dovedem do vrata od WC-a, kad sam ih otvorio Bob je opet pao ali ne potpuno nekotrolisano, naime nije se povredio, a položaj koji je zauzeo tim padom je ležanje potrbuške sa glavom u WC šolji – direktna telefonska linija sa bogom, kako je Patrik, naš poznanik Škotlanđanin, definisao tu situaciju. Veći deo Boba, je bio izvan WC-a, praktično pregradivši na tom mestu usko predsoblje.

U tom, rekao bih ključnom, momentu iz dnevne sobe dolazi moja eks supruga (sa kojom sam živeo poslednje dane našeg odavno puknutog braka) i pastorak (19 godina tada). Dok je Bob praznio sadržinu svog probavnog trakta u WC šolju, sve grleći je, moja eks, na svom izuzetno kiknjastom mađarskom (profesor mađarskog jezika i književnosti), je krajnje suzdržanim i ljubaznim glasom počela da govori (Bobu) kako je njeno mišljenje da bi on trebao da ide kući. Bob naravno nije bio svestan bilo čijeg prisustva, pa zaboga on je u direktnoj komunikaciji sa bogom. Nekako ubedih familiju da se povuče u svoje odaje, a ja ću smestiti Boba u taksi i sve srediti.

Nemali problem je bio iscediti iz Boba adresu i izdržati taksistin pogled opipljive mržnje i nezanemarive doze gađenja. No, uspeo sam.

Vratih se u stan priključih se na internet da vidim najnovije vesti i skinem poštu. Valjevo, fabrika Krušik... ... nije bilo poginulih... Posle toga padoh u krevet i zaspah mrtvim snom.

Tri dana kasnije Bob mi je "svečano" priznao da sam ja prvi koji ga je napio under the table. Da li to znači da ja mogu da popijem i poduvam izuzetno velike količine navedenih toksina? Apsolutno ne! Postoji vrlo jednostavno objašnjenje – opisani događaj je bio 17. aprila pre tačno deset godina.

Adrenalin čini čuda.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Beleške na margini

Događaju prepričavanom u english speaking community Budimpešte, na žalost, nisam prisustvovao, ali poznavajući oba aktera, Boba i pomenutog Patrika, jako plastično ga "vidim". Verovatno opet preko nekog Bobovog učenika uvalili su se na neku eksluzivnu popodnevnu žurku koja se dešavala na brodu koji se vozao Dunavom. Ono baš high class. Elem, žurka se završila pristajanjem broda koji su sve zvanice imale napustiti. Prelazak preko daske je bilo too much kako za Boba tako i za Patrika, te su pali u vodu između keja i broda. To ne bi bilo ništa vredno prepričavanja da OBOJICA u rukama nisu nosili čaše sa šampanjcem i da je refleksna radnja OBOJICI bila da iste sačuvaju podignuvši ih visoko iznad glave, tako da su se u jednom momentu od njih videle samo ruke sa čašama iz kojih (ponosno navode obojica, a svedoci potvrđuju) nijedna kap nije prosuta.

–––

Bobov nadimak (crazy scientist) je bio potpuno zaslužen. Tokom školovanja, eufemistički da se odrazim, nisam voleo hemiju. Boba sam, međutim mogao da slušam satima kada priča o istoj – i gle čuda, sve mi bilo jasno.

Po definiciji Gordana(c) Bob je štreber na deseti stepen. Naime, njegova radoznalost je išla u svim mogućim pravcima. Jednom je napravio Faradejev kavez jer ga je veoma zanimalo da li bi isti neutralisao onaj alarmni sistem baziran na lepljenju metalne tračice na zaštićeni predmet. On i Tibor (njegov poslednji budimpeštanski flat mate) su kontemplirali testiranje u univerzitetskoj biblioteci u kojoj je Tibor radio. Međutim, Tiborov strah od gubitka radnog mesta je prevagnuo, te eksperiment nikad nije izveden.

–––

Iste godine (2000.) kada sam se ja preselio u Istanbul Bob se vratio u Kvebek. Prijatelj sa studija ga je zaposlio da radi na spektroskopu koji je njegova firma (u usponu) kupila. Danas je Bob jedini vlasnik te kompanije koja se bavi ispitivanjem kvaliteta vazduha u zatvorenim prostorima i prodavanjem saveta (know how) kako ga (kvalitet vazduha) poboljšati.

–––

Pre odlaska zabavljala ga je misao o jednom socijalnom eksperimentu. Naime, imao je jednu ogroooooooomnuuu staklenu činiju punu sitnog novca – To je devetogošišnji sitniš, – rekao bi svakome ko bi primetio tu činiju. Razmišljao je kako bi bilo da ga prospe na stepenište neke metro stanice, Blaha Lujza trg mu je bio u glavi. Posle nekoliko minuta opisivanja kako bi se ljudi verovatno lomili oko skupljanja istog odmahnuo bi rukom, – "Naaaah, neko bi mogao biti ozbiljno povređen." Bob ipak nije lik iz Bogosijanovih priča.

 



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 22:45 17.04.2009

Re: trainspotting

ovo je tek paradox, sve okoreli Korisnik
dragoljub92 dragoljub92 22:56 17.04.2009

Re: trainspotting

Unfuckable
ovo je tek paradox, sve okoreli Korisnik

Unfuckable Unfuckable 23:03 17.04.2009

Re: trainspotting

da,da
to je ta dvojba, lom na kovitlacu cunamija akcije i reakcije
ali poštujem tvoj stav. pa ne mogu ni svi biti - za
Budimac Budimac 23:19 17.04.2009

Re: trainspotting

ali poštujem tvoj stav. pa ne mogu ni svi biti - za

Tako je Unf. Dragoljube, nije to ništa strašno, ne moraš se stideti zbog toga....
dragoljub92 dragoljub92 23:22 17.04.2009

Re: trainspotting

Budimac
ali poštujem tvoj stav. pa ne mogu ni svi biti - za

Tako je Unf. Dragoljube, nije to ništa strašno, ne moraš se stideti zbog toga....

Unfuckable Unfuckable 23:25 17.04.2009

Re: trainspotting

imam osećaj da se oseća loše zbog toga, a ne bi trebalo
naročito ako je autentičan osećaj, a mislim da jeste
ja znam lika koji je probao, ispovraćao se, bio bolestan tri dana i
danas radi u Muriji...pogodi na kom odeljenju ?
pa jbg...šta sad - sve je to stvar izbora, situacije prave ljude
sybil sybil 04:47 18.04.2009

Re: trainspotting

kako ne deluje prvi put. meni je bilo fenomenalno.
Budimac Budimac 03:53 17.04.2009

Mujezin

je upravo otpevao poziv na molitvu (svitanje)... mislim da je krajnje vreme da idem da spavam...
Blade Runner Blade Runner 04:00 17.04.2009

Re: Mujezin

lako jutro.
shumska shumska 04:09 17.04.2009

Sati je 04:47, tek se ustalo

Nikada, nikada me ne razočarate!! Vidim svi navalili prvo na apsint, pa se umešao i trainspotting....a mene je od svega najviše nasmejalo Bobovo ulje, muke u domovini zbog proizvodnje istog.....i sve ostalo...Zamišljam načisto mokre ljude kako elegantno izlaze iz Dunavasa sve čašama šampanjca!
I baš ovijeh dana raspredam sa drugarima po afinitetu, kako je par nas operisano od alkohola, ali smo zato zaljubljenici (ako smem da kažem tako, kao vi - da nema zabune, da nema "sablazni" u ta Bobova ulja i baštice...Kad je već svanulo ovo iskreno lepo prolećno jutro, i ovo da primetim - nikada ne bih imala tu slobodu da kod nekog drugog ostavim ovakav komentar!
Budimac Budimac 09:43 17.04.2009

Re: Sati je 04:47, tek se ustalo

Kad je već svanulo ovo iskreno lepo prolećno jutro, i ovo da primetim - nikada ne bih imala tu slobodu da kod nekog drugog ostavim ovakav komentar!

Naši smo
Vlasta92 Vlasta92 08:17 17.04.2009

Mnogo

mi se svidja tvoja prica! A Bob, pa nije li on ocigledno dosao da osvoji istocno-evropsko trziste?
Vlasta92 Vlasta92 08:17 17.04.2009

Mnogo

mi se svidja tvoja prica! A Bob, pa nije li on ocigledno dosao da osvoji istocno-evropsko trziste?
Vlasta92 Vlasta92 08:19 17.04.2009

A ako ti nije jasno

posle dva puta, mogu da pitam jos jednom ...

Budimac Budimac 09:37 17.04.2009

Re: Mnogo

Vlasta92
mi se svidja tvoja prica! A Bob, pa nije li on ocigledno dosao da osvoji istocno-evropsko trziste?
posle dva puta, mogu da pitam jos jednom ...


Ma jok, Bob nije dilovao uopšte. Nije bio stipsa kad je duvka u pitanju, ali "za poneti" ili bilo kakav vid transakcije je bio out of question.

Njegov kasnije partner u firmi u Kvebeku -- kvalitet zraka i taj rad, je takođe zanimljiv lik, koga, na žalost, nisam lično upoznao, ali prvo veče kad smo posle festivala otišli kod Boba i njegovog tadašnjeg flat mate-a Patrika (Francuza koji jekratko radio u Varga studiju), Bob mi je pokazao neki lokalni kvebečki dnevnik preko čije cele naslovne strane se prostirao ogromni članak naslova "Uhvaćen sa 50 kg marihuane u paktregeru" sa sve fotografijama tog paktregera i vlasnika istog. -- To je Marsel, moj najbolji prijatelj, -- Marsel je već tada vodio tu firmu i imao nekih 15-tak zaposlenih. Na sudu je uspeo da dokaže da nije diler i da je sve to bilo za ličnu upotrebu, a s obzirom da bi 15 ljudi ostalo bez posla ukoliko bi on otišao u zatvor napravljen je dil sa državom, te je on samo platio globu od 120 hiljada dolara i nije osuđen na zatvorsku kaznu. Štaviše, nije ni stekao criminal record.

Inače Bob i Patrik su živeli u stanu (negde na pola puta za Ujpešt) gde su jedini susedi sa kojima su delili zidove bili gluvi ko topovi. Ko je ikad pokušao da pravi žurke u sopstvenom stanu u Budimpešti znaće neprocenjivu vrednost takvog parčeta nekretnine. Tako da su mogli da, između ostalog vežbaju slide guitar na sve električnim gitarama u gluvo doba noći, o žurkama da se ne govori. Krajem bombardovanja (zapravo mislim da je to bilo negde u maju te godine) kod Boba sam smestio poznanika iz Zemuna čiji su fondovi malo presušili (nije računao da će se isto tako odužiti). Bobovo jedino pitanje pre nego što će ga primiti u stan na neodređeno vreme je bilo kratko i precizno: "Da li ti kradeš? Znaš, ne podnosim ljude koji su skloni krađi..."
shumska shumska 12:41 17.04.2009

Re: Mnogo

Uvek protiv dilera, a za nauku( i naučnike poput Boba) i muskulaturnu opuštenost!
Ljubitelj, the antropolog&etnolog
Vlasta92 Vlasta92 14:05 17.04.2009

Re: Mnogo

Majstor Bob
]
vishnja92 vishnja92 14:08 17.04.2009

Re: Mnogo

ti si Vlasto totalni sou :)
vishnja92 vishnja92 10:21 17.04.2009

zanimljivo je

da niko nije dotakao kljucnu misao teksta
Adrenalin čini čuda.

odmah presli na droge i alkohol, ccc....
za sve je kriv ovaj nsarski.
Budimac Budimac 11:38 17.04.2009

Trolčina

Osim desetogodišnjice opisane u tekstu danas je 16 godina od smrti premijera i predsednika Turske, Turguta Ozala. Godine 1993. na ovaj dan naprasno, od veoma sumnjivog srčanog udara, umro je drugi po redu značajan reformator Turske (prvi je bio Adnan Menderes, pogubljen posle vojnog puča 1960. i prekog suda), treći je premijer koji je trenutno na tom položaju).

Zasluge Turguta Ozala na menjanju lica Turske od 1980-tih (poslednjeg krvavog vojnog puča) na ovamo bi činile dosta dugačak spisak. Tako da ću samo navesti neke koje se tiču "običnih" ljudi. Posedovanje kutije stranih cigareta je prestalo da bude krivično delo za njegovog vakta. Televizija je zapravo krenula u Turskoj tek kad je on omogućio privatne televizije. Izgrađeno je 500 km autoputeva, a električna energija je stigla tamo gde je nikad nije bilo.

Takvo otvaranje Turske nije odgovaralo političkim snagama koje smatraju da imaju neotuđivo pravo da vladaju ovom zemljom no matter what. Godine 1988. osamnaestog juna je preživeo pokušaj atentata (ranjen je u prst, prvim metkom drugi je promašio glavu). Atentator, pripadnik kontragerile (turski pandan italijanskom Gladiju i sličnim tajnim NATO armijama diljem Evrope), je uhvaćen i osuđen, ali ga je Ozal pomilovao 1992.

Pošto se idealizacija mrtvih političara redovno dešava, treba reći da je Ozal bio alergičan na kritike, te je uveo cenzuru štampe, a korupcija u njegovoj administraciji je bila općepoznata. Ulazak u prvi rat protiv Iraka 1991. je koštao Tursku sve u svemu 30 milijardi dolara. No, ipak je bitno pomerio Tursku u boljem pravcu i šteta je što je (verovatno) ubijen. Naime, verovatno je otrovan – autopsija nije nikad izvršena, a uzorci krvi su jednostavno nestali.
Черевићан Черевићан 14:31 17.04.2009

апсинтоза

глава моја у клозетској шољи
мир стомаку хоће допринети
удуван сам - дотуко ме провод
чисто сумњам да ћу опет хтети

те продукте синтетичког допа
што ме свесно блесавим направе
шугар слаткиш сукусом апсинта
те миксања друга свемогуће траве

стога велим доста , пукох овог пута
требал бруке мени - заглавит мурију
бадава ми школе што једва изучих
кад ћу бити ладно одбачен од свију

г Будимац састав Вам онако . . дојаја. незнам дал да жалим што сам оматорио ил ме срамота од унука да пробам са ушмркавањем , но оно што тренутно могу је да прилажим горњу - едукативну песмицу под мотом . . ако нећеш да изгубиш, победи!
Budimac Budimac 15:11 17.04.2009

Re: апсинтоза

ако нећеш да изгубиш, победи!

Pravi moto! U najpozitivnijem smislu dostojan Grunfa iz Alan Forda, podseća me na onaj "nikad se predati osim kad moraš."
Hvala g. Čer akako na poseti tako na pemici
Kazezoze Kazezoze 15:16 17.04.2009

Re: апсинтоза

ono ulje, koje bob spravlja od vutrinog otpada (listova i stabljika), mora kao dodatak da sadrzhi i polen koji ce mu dati taj high shmek.
inache, jedna moja drugarica istom metodom pravi visoko kvalitetan hashish.
chak se i rambo amadeus odushevio kvalitetom kad sam ga ponudio :)))
Unfuckable Unfuckable 15:23 17.04.2009

Re: апсинтоза

poglej sad njanjo, ovo sve profesori i doktori hemije, ja tu dođem kao brucoš
Kazezoze Kazezoze 15:30 17.04.2009

Re: апсинтоза

a ne, ovo nije grana hemije, pre bi mogla da bude al-hemija
Budimac Budimac 15:43 17.04.2009

Re: апсинтоза

chak se i rambo amadeus odushevio kvalitetom kad sam ga ponudio :)))

Pa sad... znaš onu (uz svo dužno poštovanje) "za dobru svinju nema loših pomija"...
A podseti me kad smo radili Burek forever sa Rambom (mislim da je bila 2000. proleće). Ubismo se pre emisije. Rambo misli i priča 200 na sat, a Igor i ja uglavnom (mudro) ćutali. Eh da mi je čuti tu emisiju... Moram pitati Igora da je negde okači...
Kazezoze Kazezoze 16:14 17.04.2009

Re: апсинтоза

Pa sad... znaš onu (uz svo dužno poštovanje) "za dobru svinju nema loših pomija"...

e ovde greshish, jer kad zhivish jedno vreme u a-damu (kao rambo), nauchish razlikovati dobru od loshe duvke.
samo turisti kupuju najjache (najgore), a oni koji zhive tu vrlo brzo nadju pravi kvalitet.

ps. bash bi voleo chuti tu emisiju.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:35 17.04.2009

Re: апсинтоза

poglej sad njanjo, ovo sve profesori i doktori hemije, ja tu dođem kao brucoš

ja ih samo slusam (citam) i cutim. u ovakvu hemiju se ja ne razumem. meni ona legalna vise lezi.
Budimac Budimac 16:38 17.04.2009

Re: апсинтоза

U pravu si ovo za duvku... skroz

ps. bash bi voleo chuti tu emisiju.

i ja...
myredneckself myredneckself 16:52 17.04.2009

Re: апсинтоза

nisam nikada probala apsint, kažu da on nije ordinary spirit
vishnja92 vishnja92 17:01 17.04.2009

Re: апсинтоза

a podmornicu, jesi probala podmornicu?
zelenovic92 zelenovic92 17:05 17.04.2009

Da, Kazezoze,

alhemija je najprecizniji naziv za postupak.
Iako je u pitanju obicna alkoholna ekstrakcija,
krajnji rezultat postupka vodi direktno prema kamenu mudrosti,
tacnije poludragom kamenu sa jasnom kristalnom strukturom.
Znaci, potrebno je rastopiti sasusene kapi THC-a koje se nalaze
iskljucivo na sitnim dlacama povrsine zenske biljke,
U prici o aktivnom sastojku kanabisa ne postoji polen,
svojstven, naravno, samo muskoj biljci.
Bez ukusa, mirisa i dejstva a u procesu gajenja stetan i nepozeljan
jer omogucava osemenjavanje a samim tim smanjenja koncentracije
aktivnog sastojka i povecanju kolicine bezvrednih kanabinoida.
E, znaci, neko moze taj prah osusenog ulja da zove kako hoce
ali to sa polenom nema nikakve veze.
Sto se tice ekstrahovanja iz otpadaka, moze i tako ali to sto se trazi
je iskljucivo na povrsini i to u jako malim kolicinama tako da je jace
dejstvo udahnutog alkohola potrebnog za potapanje stabljika,
grancica i ko zna cega nego samog ulja.
Ajde jos malo, kada sam se vec raspricao.
Kapljice ulja koje vidimo kao "polen" moraju biti osusene zato sto je, na svezoj
biljci, za svaki molekul THC vezan jedan molekul vode koji cini
stvar neaktivnom. Zbog toga je upotreba neosusene biljke u kulinarstvu
vredna skoro kao spanaca ili koprive.
Daljni postupak, sve do kristala THC, spada u purifikaciju.
E, umorih se.


Budimac Budimac 17:05 17.04.2009

Re: апсинтоза

nisam nikada probala apsint, kažu da on nije ordinary spirit

Preteruju, jedina prednost(?) je da u principu možeš da se ošljemaš ekspresno, sa 2,3-4 čašice. Ovo što smo Bob i ja radili je bilo ubijanje, a ne napijanje. Ne treba smetnuti sa uma Bobov moto "it's always better too much than not enough"
natasavb natasavb 17:15 17.04.2009

Re: апсинтоза

nauchish razlikovati dobru od loshe duvke.

trebalo bi da je tako. evo deo iz serije koju sam skoro gledala, weeds.
Kazezoze Kazezoze 17:24 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

vidish greene; kad osushish biljku i kad je protresesh, sa nje spadaju sitni kristalchici thc-a koje ja nazivam polen.
inache sve si fino objasnio samo da dodam zashto su vazhne granchice. kada noktom skinesh prvi sloj kore od granchice, ispod cesh naici na ulje ili smolu. to ulje je najvazhniji deo stabljike koji se koristi.
i josh da dodam da se sitnije lishce, koje ostaje posle shishanja, mozhe da koristi za pravljenje kolacha...:))
jbg, alhemichari sve koriste:)))
Budimac Budimac 17:29 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

Iako je u pitanju obicna alkoholna ekstrakcija,

Ali je benzin (naravno čist, ne onaj sa pumpi ) bolji rastvarač THC-a od alkohola i lakše isparava... Bob je koristio benzin za destilaciju ulja. E sad, da sam mogao i tada da razlikujem pušenje benzina od kanabisa nemam potrebe nikoga da ubeđujem... Po Bobovoj računici lišće i grančice sadrže nekih 3-5% THC-a, a on je destilacijom dobijao ulje sa otprilike 10% - 15%.
zelenovic92 zelenovic92 17:43 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

Nista sporno. Neki moji su, ipak, od delova siromasnih uljem pravili
votku i razbijali se. Ma, voleli su da cirkaju, krace.
A hteo sam gore i ja da preciziram da je tacan naziv smola al propustih.
Samo smola i moze da se kristalise preciscavanjem
Nego, svideo mi se Bob iz price i njegove vestine.
( A u glavi mi peva "What's Your Story, Morning Glory?" ).
Edit: Najlepsa secanja na ulje od Nepalese Temple Balls Hashish.
Kazezoze Kazezoze 17:47 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

sad se setih da sam negde gledao dokumentarac o kanadjaninu koji je bash pomocu chistog benzina kao rastvarach pravio ulje konoplje i njime lechio oboljele od raka.
evo nashao sam. tip se zove rick simpson. interesantan film... evo linka!
Budimac Budimac 18:07 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

Nego, svideo mi se Bob iz price i njegove vestine.
( A u glavi mi peva "What's Your Story, Morning Glory?" ).

Bob je višestrano talentovana osoba, osim hemije (koju zaista obožava), voleo je da svira gitaru, a slike su mu bile sasvim zanimljive (žao mi je što nisam uspeo da iskamčim jednu)...

A je l' ova? (najzad nešto za Unfa i najzad malo muzike)

Unfuckable Unfuckable 20:49 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

pajz ovu ekipu sve go samostalni poljoprivredni proizvođač, samo fali Kosara i imamo emisiju
"Znanje - duvanje"
Budimac Budimac 20:55 17.04.2009

Re: Da, Kazezoze,

pajz ovu ekipu sve go samostalni poljoprivredni proizvođač, samo fali Kosara i imamo emisiju
"Znanje - duvanje"

Jok bre, ovde ništa uzgoj. Hasan (lonely donkey rider) & comp. su u stanju da prepoznaju sve moguće biljke sa 100m i više, nema šanse (osim malo unutra po saksijama )
bauer. bauer. 02:04 18.04.2009

Re: апсинтоза

A podseti me kad smo radili Burek forever sa Rambom (mislim da je bila 2000. proleće). Ubismo se pre emisije. Rambo misli i priča 200 na sat, a Igor i ja uglavnom (mudro) ćutali.

Ej Butimatz, a jel' bi moglo neko live uključenje slušalaca putem Skajpa u Burek forever, ili možda rubrika, dopisnici iz inostranstva live (jer, radio je u Mađarskoj, a u odnosu na nju ogromna većina blogera je - inostranstvo).

A?
Budimac Budimac 07:42 18.04.2009

Re: апсинтоза

Ej Butimatz, a jel' bi moglo neko live uključenje slušalaca putem Skajpa u Burek forever, ili možda rubrika, dopisnici iz inostranstva live (jer, radio je u Mađarskoj, a u odnosu na nju ogromna većina blogera je - inostranstvo).

Najozbiljnije razmišljamo o tome, Džeče, razmišljamo i od pre tvog pitanja, tako da će nešto biti od toga biti.
bauer. bauer. 08:18 18.04.2009

Re: апсинтоза

Najozbiljnije razmišljamo o tome, Džeče, razmišljamo i od pre tvog pitanja, tako da će nešto biti od toga biti.

E, pa ja se onda volontiram kao dopisnik sa dalekog, dalekog, zapada, ako bude potrebe :))
Doctor Wu Doctor Wu 20:48 17.04.2009

Je li, a paranoja i tripovi

odakle?
Budimac Budimac 21:10 17.04.2009

Re: Je li, a paranoja i tripovi

Doctor Wu
odakle?

Pa ne znam šta da ti odgovorim na to pitanje, osim da sebe ne bih izlagao paranoji i (nekontrolisanim) tripovima... mislim, ne zvuči baš kao nekakva zabava. Da, ljudi različito reaguju i to je moguće, ali daleko od obaveznog i/ili redovnog iskustva (naime, nisam imao nijedno ni drugo).

U svakom slučaju blog je krenuo u pravcu koji je Višnja dobro prokomentarisala...

EDIT: Fali reč "odavno" u prethodnoj rečenici...
Unfuckable Unfuckable 21:19 17.04.2009

Re: Je li, a paranoja i tripovi

Wu, istrolovao si blog i odveo diskusiju u potpuno drugom pravcu
Budimac Budimac 21:22 17.04.2009

Re: Je li, a paranoja i tripovi

Wu, istrolovao si blog i odveo diskusiju u potpuno drugom pravcu

Idi bre Unf
vishnja92 vishnja92 21:24 17.04.2009

Re: Je li, a paranoja i tripovi

nenormalan.

edit: mislim, Wu. a i unf.
Unfuckable Unfuckable 02:10 18.04.2009

epinefrin (adrenalin)

korisna supstanca
naime, pomaže očuvanju životakaotakvog,
malolije..
a nije ga bilo malo tih dana '99, i tog 17. aprila...ili bilo kog drugog
te, proklete devedeset i devete

u potocima je tekao, logično
(kao i krv, uostalom)
Davili smo se u njemu, plivali i tonuli, racionalizovali ga bizarnim kladionicama "gde će noćas da lupi", ali stalno je bio okolo.
Kao i alkohol, uostalom...kojim smo pokušavali da usmrtimo to lahko stezanje u grlu i grudima koje adrenalin pospešuje u svrhu fokusa na preživljavajući cilj. U toj podeli karata - adrenalin i svi ti pra, pra instinkti opstanka pokažu se, obično, kao - jači.
Adrenalin je plavio Grad.
Za razliku od oblaka.
Oblaka, naime - nigde nije bilo, pojavili su se, kao po komandi - tek posle Kumanova.
Genijalna stvar, ta ...priroda

Najbolja, a može biti i najgora stvar kod adrenalina je ta, što posle njegovog dostizanja vrhunca tj pojačanog izlučivanja, organizam kasnije "pada" ...
on jeste ultimativno sredstvo za pokretanje impulsa preživljavanja i odbrane,
ali - paradoxalno :
što se više luči - to više slabi organizam
mislite o tome
sybil sybil 12:03 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

kada si vec pokrenuo noradrenalinski trol.....nesto iz klinicke prakse hronicnog stresa......

Kljucna rec za kancer mind je bespomocnost. Veliki broj zena sa kancerom su ubedjene da je bolest posledica stresa,ne obicnog nego traumaticnog-razvod, abortus, bolest deteta, izgubljen posao. Jos su u Rimskom carstvu verovali da su ljudi u depresiji skloni bolestima. Jedan engleski doktor povezuje bolest sa mentalnom mizerijom.’ Ja sam video toliko slucajeva vise nego jasne korelacije da bi bilo protivno razumu misliti drugacije.' Recimo grupi pacijenata od raka ili srca su dati elektrosokovi. Pacijenti koji imaju rak reaguju snazno, ali kada ih posle pitaju oni umanjuju svoje reakcije, tzv. tip C pesonality, za razliku od agresivnih i ljutih srcanih bolesnika. To su osobe koje se u detinjstvu nisu osecale dobroslim, njihovi roditelji su bili nasilni, grubi ili jednosavno hladni i na distanci. Upravo zbog toga razvio se osecaj odbacenosti i slabosti , ranjivosti. Kasnije da bi obezbedili ljubav, oni rade ono sto se od njih ocekuje, ne slede svoje zelje. Retko su besni, razviju finu spoljasnju personu. Tzv. Sveci i andjeli. Izbegavaju konflikte i svoje svoje potrebe i aspiracije zanemaruju. Obicno investiraju u jedan aspekt zivota da bi obezbedili emocionalnu sigurnost...posao, brak ,deca I kada se izgubi steceno, nastupa devastacija. Prva rana je teska, ali izleciva, druga je fatalna. Pacijenti sa depresijom imaju povisenu inflamacuju, vraca se trauma iz deinjstva a druga trauma na istom mestu postaje uzasna. Radjeni su eksperimenti gdese pacovima da doza kancerogenih celija od kojih uginu. Jednoj grupi je dat elektrosok sa mehnimom izbegavanja, drugoj grupi samo elekrosokovi, trecoj grupi nista. Pacovi koji su naucili da izbegnu sok su preziveli 63%, oni koji nisu izbegli sok samo 23%.
Mene muci pitanje: kako izbeci stres? Koji je mehanizam izbegavanja? Kako biti pacov koji pritiska escape papucicu?


Unfuckable Unfuckable 12:14 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

ključna reč za mnoga oboljenja je stres, (i poznati sled : adrenalin - reakcija - pad imuniteta i iscrpljivanje odbrambenih snaga = oboljenje...
ili, još luđe : adrenalin - porast šećera u krvi - insulinski odgovor - pa tako mnogo puta...= iscrpljivanje pankreasa....= dijabetes )
samo ipak mislim da ga je, nekako, nemoguće izbeći i da je izbegavanje stresa čista utopija tj potraga za eliksirom mladosti.
Keč je u izbegavanju ponavljanog, frekventnog stresa, tj prekidu tog "začaranog kruga", da bi se ostavilo vremena organizmu za regeneraciju i odmor - samo i to je malo teže izvodljivo kada te bembaju s neba 3 meseca

btw, ima razlike između epinefrina i norepinefrina
dragoljub92 dragoljub92 12:20 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

друже унфе чудим ти се
Unfuckable Unfuckable 12:22 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

dragoljub92
друже унфе чудим ти се

jesvala
i ja se ponekad zapanjim od čuđenja
sybil sybil 12:39 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

btw, ima razlike između epinefrina i norepinefrina

pa hajde doktore zavrsi lekciju. (nije ironija, mislim stvarno and prijateljski) tvoje lekcije su bas bas super.

i mislim da si za fontanu zelja i kamen mudrosti u pravu. medjutim, .......
ispovest jedne pacijentkinje iz psihoterapije (moram da citam psiho klinicku istoriju, struka, a i zanima me):

"Kako sam prestala da brinem I postala heroj veci od zivota

Ja sam dete razvedenih roditelja? Pa sta? pola brakova su razvedeni. Da, ali nije to bas kod mene tako jednostavno. Razvedene zene imaju sferu interesovanja, hobije, putuju, citaju, prave karijeru da bi kompenzovale nedostatak ljubavne srece. E, moja majka nije bila nista od toga. Ona je imala razvod I mene. Njoj je razvod posebno tesko pao jer joj je trebao neko da je vodi kroz zivot. I tako se ona pod naslovom sve za mene i sve meni bolesno vezala I svaka pomisao na moj eventualni odlazak je bila tortura.

Recimo kao mala sam bila debeljuca jer toboze zdravlje na usta ulazi, to je bullshit. Kada
sam porasla i postala svesna da debljina nije ok I furala dijetu i vezbe, ona je to dozivela kao objavu rata. Dalje, kada sam bila u pubertetu desavalo se da joj ja budem muz, ona mi prica neke probleme, zali se, ja je tesim, cesto je plakala. Posle posla je morala da spava po nekoliko sati. ‘To je lenjost, sto ne ides da ucis jezike, bices pamenija, to je dobro za mozak’. Ne, ona lezi i kontemplira divorce woman status. Totalni helpless fazon. Bila je to dakle idealna majka-tiranin.
Jednog dana kada sam imala 20 je dobila groznicu. Utrvdili su da je rak, operisali su je, ali su metastaze bile rapidne,cak toliko da su rekli da terapija ne vredi, zivece najduze 6 meseci. I kako to vec obicno biva, postala sam Clarice Starling i moja zivitna pravila su:

1. nikada ne plakati pred decom
2. izbegavati bespomocne muskarce prepoznaju se po tome sto se bolesno vezuju
3.svakog jutra ustati u 6
4.vezbati najmanje sat vremena : joga, plivanje, pilates
5. nikada ne lezati preko dana, izuzetno moze kod bas bas umora
6. moji idoli su shane i doc holiday"

Tako je govorila Clarice.
Budimac Budimac 12:44 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

nekako, nemoguće izbeći i da je izbegavanje stresa čista utopija tj potraga za eliksirom mladosti.

razumem šta hoćeš da kažeš i... mislim... mi smo stres -- to je nešto što sami sebi radimo i verujem da možemo da naučimo da to sebi ne radimo ili da radimo manje. Fu je moj veliki učitelj te veštine. To naravno ne znači da živimo 100% stres free život, ali mislim da u nekim situacijama (u kojima bi drugi ljudi čupali kose na glavi) uspevamo da prođemo malo manje taknuto. Uostalom "racionalno" gledano čemu stres? xe xe xe (by Pižon). Naravno, govorim o svakodnevnom životu, ne o ekstremnim situacijama u kojima ukoliko nisi Buda, Isus ili sl. moraš da se stresiraš...
Unfuckable Unfuckable 12:56 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

pa ok, moguće je količinu primljenog stresa možda i podvesti pod odrednicu "percepcija", ne akceptujemo svi na isti način promene u okruženju, dakle : stoji.
Takođe, niko nije još (a i neće) smislio antistres oklop, čestice stresa na bembaju kao kosmički zraci čim otvorimo oči, osećali mi to manje ili više, isto nam dođe

ps : za sybil
adrenalin
nor
pre nego što pročitaš tamo bilo šta, baci pogled desno na strukturne formule, dovoljno je
sybil sybil 12:59 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

pogledaj edit.
to je nesto iz klinicke istorije.
Unfuckable Unfuckable 13:47 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

1. nikada ne plakati pred decom
2. izbegavati bespomocne muskarce prepoznaju se po tome sto se bolesno vezuju
3.svakog jutra ustati u 6
4.vezbati najmanje sat vremena : joga, plivanje, pilates
5. nikada ne lezati preko dana, izuzetno moze kod bas bas umora
6. moji idoli su shane i doc holiday"

Tako je govorila Clarice.


pogledaj moj profil
(tako je govorio Unfuckable)
sybil sybil 13:52 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

kralju
dragoljub92 dragoljub92 13:56 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

Unfuckable
dragoljub92
друже унфе чудим ти се

jesvala
i ja se ponekad zapanjim od čuđenja

идаљесе чудом ћудим
sybil sybil 14:22 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

Unfuckable
pa ok, moguće je količinu primljenog stresa možda i podvesti pod odrednicu "percepcija", ne akceptujemo svi na isti način promene u okruženju, dakle : stoji.Takođe, niko nije još (a i neće) smislio antistres oklop, čestice stresa na bembaju kao kosmički zraci čim otvorimo oči, osećali mi to manje ili više, isto nam dođeps : za sybiladrenalinnorpre nego što pročitaš tamo bilo šta, baci pogled desno na strukturne formule, dovoljno je

kolicina stresa moze da bude ogromna, ali je meni jednostavno neprihvatljivo fatalisticko objasnjenje da se ne moze protiv prirode i sudbine i da ne postoji escape papucica. "da bi bili potpuno humani, ljudi moraju da imaju autentican odnos sa drugima, moraju se uzdici iznad predstava o sebi i drugima, moraju biti intrizicki slobodni za promene. Suocavanje sa strahovima je resenje, debatovati strahove, samocu, bes, zelje,...i ubrzo ce se tragicno-pateticno iskustvo pretvoriti u radost, pozitivne emocije i zelju za zivotom" tako je razmisljao sartr
dragoljub92 dragoljub92 14:26 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

sybil
Unfuckable
pa ok, moguće je količinu primljenog stresa možda i podvesti pod odrednicu "percepcija", ne akceptujemo svi na isti način promene u okruženju, dakle : stoji.Takođe, niko nije još (a i neće) smislio antistres oklop, čestice stresa na bembaju kao kosmički zraci čim otvorimo oči, osećali mi to manje ili više, isto nam dođeps : za sybiladrenalinnorpre nego što pročitaš tamo bilo šta, baci pogled desno na strukturne formule, dovoljno je

kolicina stresa moze da bude ogromna, ali je meni jednostavno neprihvatljivo fatalisticko objasnjenje da se ne moze protiv prirode i sudbine i da ne postoji escape papucica. "da bi bili potpuno humani, ljudi moraju da imaju autentican odnos sa drugima, moraju se uzdici iznad predstava o sebi i drugima, moraju biti intrizicki slobodni za promene. Suocavanje sa strahovima je resenje, debatovati strahove, samocu, bes, zelje,...i ubrzo ce se tragicno-pateticno iskustvo pretvoriti u radost, pozitivne emocije i zelju za zivotom" tako je razmisljao sartr

гомила бесмислица и билшит просеравањаквазиинтелектуалних дебила
Budimac Budimac 14:38 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

гомила бесмислица и билшит просеравањаквазиинтелектуалних дебила

jaki ti argumenti Dragoljube a ne znam ni na koga se odnosi Unfa, Sybil, Sartra, mene?
sybil sybil 14:43 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)


Budimac
гомила бесмислица и билшит просеравањаквазиинтелектуалних дебилаjaki ti argumenti Dragoljube a ne znam ni na koga se odnosi Unfa, Sybil, Sartra, mene?

na sartrovim idejama su zasnovane support grupe u vrhunskim bolnicama za ublazavanje depresije, anksioznosti i fizickog bola. i to je dokazano efikasna metoda.
dragoljub92 dragoljub92 14:54 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

празне тлапње
Unfuckable Unfuckable 15:22 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

празне тлапње

pajz ovog ložača
topcat topcat 16:49 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

sybil
da ne postoji escape papucica.

Kad je o stresu riječ nekako mi je prikladnija accept and deal with it papučica.
Escape i izbjegavanje će po svoj prilici nekad negdje eksplodirati.
sybil sybil 16:55 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

Unfuckable
празне тлапњеpajz ovog ložača

pushti dragoljuba, nego reci sta ti mislis o sartrovoj ideji.


btw.
i love, love, love your profile. nemoj da ga menjas ni u ludilu. fenomenalan je.
sybil sybil 16:58 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

topcat

sybilda ne postoji escape papucica. Kad je o stresu riječ nekako mi je prikladnija accept and deal with it papučica. Escape i izbjegavanje će po svoj prilici nekad negdje eksplodirati.

paradoksalno, ali stres escape mehanizam nije izbegavanje nego suocavanje.
dragoljub92 dragoljub92 17:13 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

још кад би имало сочим
dunja73 dunja73 18:03 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

izbegavanje stresa čista utopija tj potraga za eliksirom mladosti.

hm..
a , sta kazes na ovo sto se moj pretpostavljeni sa posla razboleo kad je prestao da radi
kaze , ubija ga dan "nema stresa"
i evo ga 5 vec godina ne radi , nije ziv- nije mrtav
nasao neki posao na 3 sata dnevno , veli da malo "oseti štres"...strasno .. a mator covek bre
Unfuckable Unfuckable 18:12 18.04.2009

Re: epinefrin (adrenalin)

pa to je za njega stres - prestati sa radom je veoma snažan stres, oseća se beskorisno a time i loše
gordanac gordanac 08:29 18.04.2009

epinephrine...

...je (i meni se čini) prava tema ovog teksta (možda grešim, ali utisak je - takav), a koloritna priča o jednom danu sa Bobom samo scenografija i "blogovska zavesa" za ljudima nešto tako poznato i često kao - adrenalin.
feels gooooooood


" A catecholamine secreted by the adrenal medulla in response to stress (trade name Adrenalin); stimulates autonomic nerve action."

Vidi ga što je zgodan:

bauer. bauer. 08:34 18.04.2009

Re: epinephrine...

ti si bre gordanac opet promašila, ovo je post o kanabisu, iliti, indijskoj konoplji, Bob je samo cover...
Budimac Budimac 08:40 18.04.2009

Re: epinephrine...

...je (i meni se čini) prava tema ovog teksta (možda grešim, ali utisak je - takav)

ne obaziri se na Džeča on samo troluje ovde, kao da će ga to kvalifikovati za dopisnika Bureka sa dalekog zapada
bauer. bauer. 08:46 18.04.2009

Re: epinephrine...

ne obaziri se na Džeča on samo troluje ovde, kao da će ga to kvalifikovati za dopisnika Bureka sa dalekog zapada

pravićete vi mene od blata...
vishnja92 vishnja92 08:53 18.04.2009

Re: epinephrine...

ne obaziri se na Džeča

aaa :))))

ja sam na jackovoj strani, sam da se zna.
a i gordanac se mnogo ponasa ovih dana - kod pizona je zaradila zuti spominjuci zelene krokodile na postu o upanisadama :)))
gordanac gordanac 08:54 18.04.2009

Re: epinephrine...

bauer.
ti si bre gordanac opet promašila, ovo je post o kanabisu, iliti, indijskoj konoplji, Bob je samo cover...

e, ondaK se izvinjavam!
taj deo priče uopšte nisam ni primetila, to je ono - bilošta, samo neka je adrenalin
ćoravo to, bauer, ćoravo, zato sam omašila

gordanac gordanac 08:57 18.04.2009

Re: epinephrine...

Budimac
...je (i meni se čini) prava tema ovog teksta (možda grešim, ali utisak je - takav)

ne obaziri se na Džeča on samo troluje ovde, kao da će ga to kvalifikovati za dopisnika Bureka sa dalekog zapada

ael neće biti za takvo mesto neki pošten konkurs ?
msleeeeeem, malo se on tu samopreporučio bez tendera itakoto
Daleko bilo da nije stručan, spreman i kvalifikovan, ali - transparencija, bre, nedostaje!

EDIT:
evo vidi i višnja se interesira istovremeno sa mojom upitanošću, kažem ja lepo
Budimac Budimac 09:34 18.04.2009

Re: epinephrine...


ja sam na jackovoj strani, sam da se zna.

Višnja, iznenadjen sam tvojom doslednošću, bila si prva i dugo jedina koja je primetila, citiram: "zanimljivo je da niko nije dotakao kljucnu misao teksta -- Adrenalin čini čuda.
odmah presli na droge i alkohol, ccc...."
. Da bi sada stala na Džečevu stranu, a on je samo trolovao o pivu (u sve lederhoznicama), kanabisu, Tiloš radiju i sl... cccc
Kako da razumem ovu neprincipijelnu koaliciju???

Fonogeničnost te definitivno kvalifikuje za dopisnika radija, samo šta ćemo sa hebenim dial-upom?
Unfuckable Unfuckable 10:33 18.04.2009

Re: epinephrine...

" A catecholamine secreted by the adrenal medulla in response to stress (trade name Adrenalin); stimulates autonomic nerve action."

pa jes' gordanatz :
ume taj biti dobar drajver na kraće staze, ali je definitivno škodljiv kao gospodar

(primetiti kako se nepokolebljivo držim teme i ne padam na kolateralne trolove)
gordanac gordanac 10:46 18.04.2009

Re: epinephrine...

a i gordanac se mnogo ponasa ovih dana - kod pizona je zaradila zuti spominjuci zelene krokodile na postu o upanisadama :)))

tzvrtz!

nepravedno zaradih žuti, evo dokaza:
Varuna

gordanac gordanac 10:51 18.04.2009

Re: epinephrine...

Unfuckable
" A catecholamine secreted by the adrenal medulla in response to stress (trade name Adrenalin); stimulates autonomic nerve action."

pa jes' gordanatz :
ume taj biti dobar drajver na kraće staze, ali je definitivno škodljiv kao gospodar

(primetiti kako se nepokolebljivo držim teme i ne padam na kolateralne trolove)

nesporno, po svim tvojim tvrdnjama
Bila sam ubeđena da će komentari krenuti po - asocijacijama na "adrenalinsko stanje" (ono - tekme, javni nastupi, "first date", koncerti, veliki životni događaji, uspesi uprkos svemu, prvi dan u vojsci, na poslu, štatijaznam, kad ono - jok, ispadoh ćorava za značenje....)
Unfuckable Unfuckable 10:57 18.04.2009

Re: epinephrine...

a jel ja to grešim kada mi se javlja da su svi oni glečeri, lednici i ceo taj đez koji se sada, jelte, otapaju ...dakle, da su svi oni sastavljeni od nekog "adrenalina u čvrstom stanju", pa taj sada, logično, prelazi u tečno i bukvalno - plavi i potapa Planetu
svako malo mi tako nešto pada na pamet
dragoljub92 dragoljub92 12:22 18.04.2009

Re: epinephrine...

Unfuckable
a jel ja to grešim kada mi se javlja da su svi oni glečeri, lednici i ceo taj đez koji se sada, jelte, otapaju ...dakle, da su svi oni sastavljeni od nekog "adrenalina u čvrstom stanju", pa taj sada, logično, prelazi u tečno i bukvalno - plavi i potapa Planetu
svako malo mi tako nešto pada na pamet

ово је савршено
vishnja92 vishnja92 13:33 18.04.2009

Re: epinephrine...

Višnja, iznenadjen sam tvojom doslednošću

ael znas ti sta je delegiranje odgovornosti? sve dok se kompetentni marljivo bave obaveznim delom programa kolega jack i ja mozemo da trolujemo do mile volje.

zelim da budem dopisnik :)))
smislicu mami neki kurs necega utorkom uvece pa cu da joj rabim skajp.
(pustila bih ja i nju da slusa, al videla sam sta je Mara iz Drvara uradila mom kompu na poslu (eno ga, umro namrtvo) a mama je osetljiva dusa, odrasla na Pletersima, Dilajli i ostalim Tom Dzonsovima pa ne smem da rizikujem)

jel moze?
vishnja92 vishnja92 13:39 18.04.2009

Re: epinephrine...

nepravedno zaradih žuti, evo dokaza:
Varuna

:)))
e pa - ako bi na takmicenju za najjacu sklonost ka trolovanju i bila mrtva trka sa velikim brojem finalista, gordanac bi ubedljivo pobedila u disciplini "kako elegantno opravdati trol, retroaktivno"

pajz to :)
fascinirana ja.
gordanac gordanac 14:03 18.04.2009

Re: epinephrine...

vishnja92
nepravedno zaradih žuti, evo dokaza:
Varuna

:)))
e pa - ako bi na takmicenju za najjacu sklonost ka trolovanju i bila mrtva trka sa velikim brojem finalista, gordanac bi ubedljivo pobedila u disciplini "kako elegantno opravdati trol, retroaktivno"

pajz to :)
fascinirana ja.


služim narodu
blogerskom
sastavljenom od hipertrolera i hipertrolerki
i hladim bermet za epinephrine :))

p.s.i jedva sam tamo odolela da ne razvučem komentar od 100Mb, a sve o Varuni i celestial moreTu
Budimac Budimac 14:05 18.04.2009

Re: epinephrine...

al videla sam sta je Mara iz Drvara uradila mom kompu na poslu (eno ga, umro namrtvo

pretpostavljam da ono šta je Ajs Nigrutin načeo Mara iz Drvara je definitivno dokusurila. Probo ja diskretno da utičem na Igora, al ne ide... štaviše, žalio mi se da još nije zadovoljan nivoom postignutog treša ...

jel moze?

Dobro, bez da konsultujem Igora, primam Džečea za dopisnika sa dalekog zapada i tebe sa brdovitog Balkana...
vishnja92 vishnja92 14:40 18.04.2009

Re: epinephrine...

aaa!!! jack, postali smo dopisnici :)))

ok - fina naknada za pretrpljen dusevni bol zbog kompjutera.
žalio mi se da još nije zadovoljan nivoom postignutog treša ...

jesi li ti siguran da Igor redovno radi yogu? 100%?
Budimac Budimac 14:51 18.04.2009

Re: epinephrine...

jesi li ti siguran da Igor redovno radi yogu? 100%?

nisam
vishnja92 vishnja92 17:41 18.04.2009

Re: epinephrine...

nemoj da te brine to, yoga nije obavezan program.
poslacemo ga u muzicku skolu.
bauer. bauer. 04:54 19.04.2009

Re: epinephrine...

Dobro, bez da konsultujem Igora, primam Džečea za dopisnika sa dalekog zapada i tebe sa brdovitog Balkana...

Jeeee, Višnja, jel' vidiš. Baš bi mi bilo drago da prozborim po neku o blogu ili o mom gradu. Jedino, kad emisija kreće, to je kod mene 11 sati izjutra, kada radim sve u 16. Sad, kako imam dosta autonomije i fleksibilnosti u mom radu, verovatno bi mogao da zđenkam nesto pa da budem prisutan na skajpu u to vreme (osim one nedelje tamo, sledeće, idem na neki seminar, celu nedelju). Pa javi Budimac, ako treba, tu smo
vishnja92 vishnja92 08:56 18.04.2009

hocu i ja da budem

dopisnik Bureka iz inostranstva.
kace konkurs?
bauer. bauer. 09:06 18.04.2009

Re: hocu i ja da budem

BBB, jel' vidiš ti ovo? Ima da napravimo ršum, ako me razumeš, idi pričaj sa Igorom...
miloradkakmar miloradkakmar 11:31 18.04.2009

Eh, " Apika " !


Ne znam zašto , tek priča me podseti na " Apiku " , nalazila se 7o-tih u centru NS. Budimac, ti mora da se sećaš ovog stecišta, koje je radilo, u tom vreme najduže, do 2,oo poponoći i gde se dolazilo da se s nogu dopije, dolije ili kobajagi završi razgovor započet u nekom od bircuza. Izlazilo se četvoronoške jer se za kratko vreme popije više nego do tada tokom cele večeri. Cuga se naručivala samo da stoji na šanku, konobar je u 2 ,oo zaključavao vrata, jer nije mogao da istera napolje " goste " koji nisu popili naručeno piće. Okupljala se uglavnom ista klijantela, zaostalo piće se bratski delilo, ali čim bi konobar ugledao nekog da ne cuga ništa , hvatao je za ruku , otključavao vrata i lepo izbacivao " neradnike " u jutro.
Eh, " Apika " !
Budimac Budimac 12:02 18.04.2009

Re: Eh, " Apika " !

Eh, " Apika " !

A burek u Apici?/Apiki? Jes' da je u suštini bio odvratan, ali s obzirom da je to bilo jedino što se s nogu moglo pojesti u "gluvo doba noći" od 23:00 - 24:00 (obično bi ga nestalo do ponoći) bio je omiljeno jelo za pojesti pre, a ispovraćati posle fajronta ("al sam ja nekad povraćao" ili tako nekako © Predrag Brajović)
gordanac gordanac 12:15 18.04.2009

ilustracija...

...(jedna od boljih!) za stanje kom treba - epinephrine :))



Dišperadun
gordanac gordanac 12:24 18.04.2009

i još jedan..

..što ume da popriča o svemu što prethodi porastu adrenalina



Ćaletova pesma

...ubilo se za dert i nedostatak adrenalina!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana