Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Drago Kovacevic RSS / 30.04.2009. u 22:06

 

Noć umesto oka lukava vatra nudi....(B. Miljković)

 

Danas su "Večernje Novosti" objavile intervju sa Predsednikom Srbije Borisom Tadićem. Onako usput, samo da notiramo kako te novine imaju poseban status na "dvoru", pa bi mogli zaključiti da je predsednik ciljano baš njih odabrao da pošalje nekoliko značajnih političkih poruka. Da najavi nešto što ćemo brzo gledati.

E, sad, da ne prepričavam intervju, to možete naći lako na sajtu "Novosti". Hoću samo da se osvrnem na nekoliko, na oko čudnih ideja, iza kojih po mom mišljenju stoji vrlo jednostavan politički plan.

Intervju nosi bombastičan naslov "Spremni da obuzdamo krizu" iako je u tekstu vrlo teško naći gde "smo" to i u čemu spremni. Čak šta više, sam Tadić tvrdi potpuno suprotno- - "Problem će biti rešen kada najveće države i ekonomije sveta pronađu pravo rešenje."

I sad, teče red nekih svetlih projekcija budućnosti vezanih za razvoj energetike, rezolutan stav da nema ništa od privatizacije javnih preduzeća,priznanje da kasnimo u evropskim integracijama, zaklinjanje u rešenost da se obračuna sa kriminalom i korupcijom, uveravanje da baš Baki i Mia iz Pržogrnaca finansiraju DS i pokrivaju ono što se ne dobije iz budžeta, ma milina jedna.Pa onda, vera u Međunarodni sud pravde glede Kosova i naravno "Južni tok" kao gotova stvar. A tu je i oduševljenje činjenicom da smo zaduženi manje od Hrvatske ili Mađarske. 

No da ne bi baš izgledalo sve tako glatko i lakirano predsednik je "priznao" i neke probleme. Tako mu je sad problem Ustav, onaj noćni za koji je referendum trajao više dana, a on ga doneo sa Nikolićem i Koštunicom takvom brzinom i iznenada da ni poslanici nisu stigli da ga pročitaju. Kaže predsednik ovako za to svoje delo od Ustava - "Moguće su ustavne promene kojima bi se rešilo i pitanje regionalizacije i decentralizacije Srbije. Nije prirodno da samo Vojvodina bude regija sa definisanim pravima u Srbiji kada i druge regije žele ista takva prava. Ako bi Vojvodina bila jedina regija, Srbija bi bila asimetrična država, što bi proizvodilo stalnu nestabilnost. Vrlo brzo će doći vreme da otvorimo i to pitanje, da promenimo i poboljšamo naš Ustav kada je tema regionalizacije u pitanju."

Čitam i ne verujem vlastitim očima. Pa zar nije i Kosovo deo te priče? Nije valjda predsednik odustao od Kosova? Nekoliko redova iznad pun je vere u odluke MSP. Kako sad odjednom "samo" Vojvodina, pa je onda sve "asimetrično". Zar nemamo i "južnu pokrajinu"...je li ovo podsvesna greška ili priznavanje realnosti ispod žita? Šta onda da radimo sa preambulom? I kako sad menjati Ustav koji nije do kraja ni primenjen. Statut Vojvodine je ustavna kategorija i rok za njegovo donošenje je bio 31. 12. 2008. godine.Sutra je 1. maj 2009. godine, a od Statuta ni "S" iako DS tvrdi da je oko njega potpuno "jedinstvo"..samo ne kažu u čemu - u tome da se donese ili da se ne donese? Ispada da je jedinstvo oko ovoga drugoga. Pa onda, kako će Vojvođani razumeti ovo da su oni uzrok "nestabilnosti" Srbije, a što proizlazi iz predsednikove ocene? Sve je još čudnije ako se zna da ni ovakav Ustav ne sprečava decentralizaciju i regionalizaciju Srbije.Znači li ovo na koncu da je Statutu odzvonilo?

Da bi se ovoliko proturječje mogla nekako protumačiti a da to ima logičku glavu i logički rep, potpomaže ipak iskaz koji predsednik daje govoreći o trenutnim odnosima u Vladi. On kaže...

  ODNOSI S PARTNERIMA NISU SAVRŠENI

Aha..dobro...Ovo po malo pojednostavljuje stvari.

Iza toga još kaže..

- Problem ovolike Vlade je nastao zbog postojećeg izbornog zakona, koji takođe mora da se menja. Jer, ovakvi uslovi omogućavaju da mnoštvo stranaka učestvuje na izborima, sa lakoćom ulaze u parlament i postavljaju uslove za ulazak u Vladu. Tako se na tri koalicione liste nađe 15 stranaka. I svaka ima svoji obavezu prema biračima. Zato moramo menjati zakone o registrovanju stranaka, njihovom finansiranju, ali i sam Ustav u nekim delovima. Na primer, u delu koji definiše broj poslanika. Lično, ne vidim razlog da Srbija ima 250 poslanika, jer je za zemlju ove veličine dovoljno 150.

Dobro, OK...Bilo bi svakako primerenije da imamo parlament sa 150 poslanika. Ali ovo je samo demagoški "ukras" za ono što se zapravo hoće. Čak i ovo sa "koalicijama od 15 stranaka" je takav "ukras" jer je upravo on pravio takvu koaliciju.Priča o lakom ulasku u parlament je neistinita. Uopšte nije lako dobiti 200.000 glasova koliki je donji prag bio na prošlim izborima. Ovde je nešto drugo po sredi. Po sredi je onemogućavanje stvaranja alternative u skorije vreme. Alternative Tadiću i njegovim budućim partnerima i budućoj politici. Stavljanje zapreka.

A ko su budući partneri? Pa oni sa kojima može promeniti Ustav i to ne bilo kako, nego na način da bi sprečio autonomiju Vojvodine i sveo je kroz neki koncept regionalizacije na nivo Niškoga ili Podunavskoga okruga.To bi bila suština promene a ne ono hoće li parlament imati 150 ili 250 poslanika.Pa sa kim može promeniti Ustav jer mu treba 2/3-ćinska većina? Može sa onima sa kojima ga je i donosio. Nikolićem i Koštunicom. Kad? Posle izbora, a možda i pre, zavisi od toga kako marketinški tim proceni kada je povoljniji tajming.No, to će se sve ove godine dogoditi.I izbori i Ustav....ili i Ustav i izbori..

Tadić, Koštunica, Nikolić....sve je to ista politika.

 

 



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mostarac mostarac 22:21 30.04.2009

Tadić, Koštunica, Nikolić....sve je to ist

Tadić, Koštunica, Nikolić....sve je to ista politika.

Ma jasta, Ceda je zakon
zeks92 zeks92 13:01 01.05.2009

Re: Tadić, Koštunica, Nikolić....sve je to ist

Citam tekst, citam komentare ... pa razmisljam:

kako ti Drago lepo skupis i okupis nedosanjane politicare!

Dosta mi je i onih, pravih ...
AlexDunja AlexDunja 22:29 30.04.2009

drago:)

secas se pred izbore...
brankova pesma.
Tamni vilajet

Tuđom su pesmom očarani. Teška
Neverstva kriju u srcu što strepi:
Slavuje stranputica. Sunce je greška
Plaćena viđenim užasima slepim.
Noć umesto oka lukava vatra nudi,
Al stoje kužni u istrošenom vazduhu
I slede vidljivost različito ljudi,
Biljke i zvezde podmićene u sluhu.
Ponor sumnja u njih jer ih ispunjava;
Samo su slabi izvan opasnosti.
U zločin je umešan i onaj ko spava.
Nikoga nema da jakima oprosti
Što siđoše u tamni vilajet i zlato
Što god da činiš zlo činiš jer blato
Iz tog podzemlja slavno je sve više.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:50 30.04.2009

Re: drago:)

Noć umesto oka lukava vatra nudi,

E, ovo sam mogao da stavim u naslov...
Pozz
AlexDunja AlexDunja 23:00 30.04.2009

Re: drago:)

E, ovo sam mogao da stavim u naslov...

da.
:)
Ribozom Ribozom 23:05 30.04.2009

Re: drago:)

Odlican tekst. Preporuka
I sad, teče red nekih svetlih projekcija budućnosti vezanih za razvoj energetike...
A je li predsednik spomenuo i gradnju neke hidroelektrane, ...ili ne daj Boze solarne...
Ako je energiju spomenuo u kontekstu juznog toka nek da ostavku.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:09 30.04.2009

Re: drago:)

AlexDunja
E, ovo sam mogao da stavim u naslov...

da.
:)

Stavio kao moto...o))
Tenks...
AlexDunja AlexDunja 23:41 30.04.2009

Re: drago:)

Stavio kao moto...o))
Tenks...

nema nasta:)))

"I slede vidljivost razlicito ljudi"
:)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:51 30.04.2009

ovaj naslov je mnogo bolji:

Što god da činiš zlo činiš

Dunja ga je jos lepo i boldovala ... i on najbolje ilustruje i sazima u jednu recenicu SVE sto si ti napisao i sto ces napisati o Borisu Tadicu. Bio ti svestan toga ili ne, sve to sto pises mnogo vise govori o tebi nego o njemu (i nista pozitivno) ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:56 30.04.2009

Re: ovaj naslov je mnogo bolji:

Virtuelni Vasilije
Što god da činiš zlo činiš

Dunja ga je jos lepo i boldovala ... i on najbolje ilustruje i sazima u jednu recenicu SVE sto si ti napisao i sto ces napisati o Borisu Tadicu. Bio ti svestan toga ili ne, sve to sto pises mnogo vise govori o tebi nego o njemu (i nista pozitivno) ...

Eto ga sad...No i ovo što si napisao o tebi govori...zar ne..
AlexDunja AlexDunja 00:00 01.05.2009

Re: ovaj naslov je mnogo bolji:

Virtuelni Vasilije
Što god da činiš zlo činiš

Dunja ga je jos lepo i boldovala ... i on najbolje ilustruje i sazima u jednu recenicu SVE sto si ti napisao i sto ces napisati o Borisu Tadicu. Bio ti svestan toga ili ne, sve to sto pises mnogo vise govori o tebi nego o njemu (i nista pozitivno) ...

vaso, izadji iz sebe:))
molim te:)
miloradkakmar miloradkakmar 00:32 01.05.2009

Re: drago:)

Drago Kovacevic
Noć umesto oka lukava vatra nudi,

E, ovo sam mogao da stavim u naslov...
Pozz


Drago, zašto Branka mešaš, koristiš u dnevno -političke brljotine. Nije zaslužio, On i njegova poezija su iznad toga i ovoga vremena.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:50 01.05.2009

Re: drago:)

Drago, zašto Branka mešaš, koristiš u dnevno -političke brljotine. Nije zaslužio, On i njegova poezija su iznad toga i ovoga vremena.

Hajde da ne brkamo lončiće...Iskoristio sam jedan stih kao ilustraciju njegove univerzalnosti..Dakle, ne Branka nego jedan njegov stih...
AlexDunja AlexDunja 01:06 01.05.2009

Re: drago:)

ilustraciju

!
miloradkakmar miloradkakmar 01:26 01.05.2009

Re: drago:)

Ne brkam ja ništa.
Dakle, ne Branka nego jedan njegov stih...

Taj stih je On.

PS Neću više o tome.
G r o f G r o f 08:39 01.05.2009

Re: drago:)

Što siđoše u tamni vilajet i zlato
Što god da činiš zlo činiš jer blato
Iz tog podzemlja slavno je sve više.



Što siđoše u tamni vilajet i zlato
Koje se ne može uzeti otkriše.
Što god da činiš zlo činiš jer blato
Iz tog podzemlja slavno je sve više.
ervetor ervetor 09:15 01.05.2009

Re: drago:)

Taj stih je On.


Ne bih se slozio. Ljudi se svakodnevno citiraju u razne svrhe, na ranim mestima i od strane raznih ljudi. Upravo vrednost umetnosti jeste u tome sto se ne moze ograniciti na shvatanje jednog coveka, na jedan nacin vec nastavlja da zivi kroz ljude koji je konzumiraju i svako od njih dozivljava na svoj individualan nacin i drugaciju emociju. Jedna ista slika na primer kod nekoga izaziva tugu, kod nekoga srecu a kod nekoga mozda i erekciju, ali umetnik koji je to naslikao vise na to nema nikakvog uticaja, kao majka i njeno punoletno dete koje vec ima svoju porodicu....
miloradkakmar miloradkakmar 10:38 01.05.2009

Re: drago:)

umetnik koji je to naslikao vise na to nema nikakvog uticaja,


Ali , ti sigurno neće dozvoliti da je okačiš u javni WC.
Hteo sam da skrenem pažnju na ambijent , a ne na mogućnosti citiranja i doživljavanja umetničkog dela.

PS Izvini, Drago. Rekoh da neću više o tome, ali morao sam da pojasnim.
ervetor ervetor 10:54 01.05.2009

Re: drago:)

Ali , ti sigurno neće dozvoliti da je okačiš u javni WC.


Znaci, hoces da kazes da je ambijent Dragovog teksta jednak zuboru i mirisima javnog WC/a ?

To je opet samo stvar tvoje licne percepcije, jer pomenute stihove on svakako nije postavio fizicki u javnom WC/u, a i da jeste niko mu to nebi mogao dozvoljavati ili ne. Poznata je stvar da se u javnim wc ima takodje mogu procitati raznorazni citati... ... a to nikako ne umanjuje znacaj osobe koja ih je mozda izrekla i pre nekoliko vekova. Ne mogu se stvari kontrolisati na taj nacin.
peratrta peratrta 23:03 30.04.2009

Srpski Čarobni štapić

Znate šta ljudi, čudo može da se dogodi u Srbiji, samo ako čarobni štapići koji nam se nude, poprime dimenzije Motke...
Inače otkad smo kod nas Ukinuli smrtnu kaznu, sad je život u srbiji definitivno najteža kazna.
Gro naših gradjana brutalno je opljačkano , samo zbog neopreznog ulaska u Banke.
Ipak, uvek može da bude gore, ako ne verujete sačekate sutrašnji dan.

P.S. Ovo je moja prognoza za Srbiju u narednih par meseci.



anoniman anoniman 23:24 30.04.2009

Ima li kraja?

Gospodine Kovačeviću,

mogu da rauzumem vašu netrpeljivist prema Borisu Tadiću, i sam nema baš neko visoko mišljenje o istom, ali ipak postavlja se pitanje dokle ćete da trujete ljude na ovom blogu. Ko god je pratio vaše blogove zna da imate političke (nadam se da ste se zadržali samo na tim) afinitete prema Čedomiru Jovanoviću i LDP-u, što je potpuno OK, pošto smo se upravo za to borili da svako ima pravo na izražvanje političkog mišljenja. Međutim Vaša ostrašćenost i mržnja prema Tadiću postaje patloška i to je ono što mene, kao običnog čitaoca (hrvatski - čitatelja) brine. Vaša je puno pravo da kritikujete predsednika nam države, ali kao verni simpatizer LDP-a bilo bi jako lepo da nama, običnom pučanastvu objasnite izvore finaniranja stranke i lidera koje volite više od samo pokojnog druga Tita. OK, znamo da mu je osobno vozilo dao drug Bebab, ali kako su se našla sredstva za stambeni objekat na Dedinju, obezbeđenje i ostalo????? Nadam se da i gospodin Jovanović u slobodno vreme ne nosi gajbe kao sinovi nekih bivših rukovodilaca. Nadam se da ne shvatete ovo kao zlurad mail, ali ako već želimo da gledamo u tuđe dvorište bilo bi lepo da pogledamo i u svoje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:29 30.04.2009

Re: Ima li kraja?

anoniman
Gospodine Kovačeviću,

mogu da rauzumem vašu netrpeljivist prema Borisu Tadiću, i sam nema baš neko visoko mišljenje o istom, ali ipak postavlja se pitanje dokle ćete da trujete ljude na ovom blogu. Ko god je pratio vaše blogove zna da imate političke (nadam se da ste se zadržali samo na tim) afinitete prema Čedomiru Jovanoviću i LDP-u, što je potpuno OK, pošto smo se upravo za to borili da svako ima pravo na izražvanje političkog mišljenja. Međutim Vaša ostrašćenost i mržnja prema Tadiću postaje patloška i to je ono što mene, kao običnog čitaoca (hrvatski - čitatelja) brine. Vaša je puno pravo da kritikujete predsednika nam države, ali kao verni simpatizer LDP-a bilo bi jako lepo da nama, običnom pučanastvu objasnite izvore finaniranja stranke i lidera koje volite više od samo pokojnog druga Tita. OK, znamo da mu je osobno vozilo dao drug Bebab, ali kako su se našla sredstva za stambeni objekat na Dedinju, obezbeđenje i ostalo????? Nadam se da i gospodin Jovanović u slobodno vreme ne nosi gajbe kao sinovi nekih bivših rukovodilaca. Nadam se da ne shvatete ovo kao zlurad mail, ali ako već želimo da gledamo u tuđe dvorište bilo bi lepo da pogledamo i u svoje.

A ja bih imao pravo da se nadam da vi pokažete šta u mom tekstu nije utemeljeno...
Ovako ličite na one Ruse što su Amerima pokazivali moskovski metro, pa kad su ovi zapazili da vozovi kasne, osuli su paljbu..a šta vi radite crncima...
Ne zanima me LDP. On nije važan igrač.....Na politički život u ovoj zemlji presudno utiče DS i g. Tadić...Ključevi su kod njih....ili vi mislite da nisu...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:00 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

anoniman
Nadam se da i gospodin
Jovanović u slobodno vreme ne nosi gajbe kao sinovi nekih bivših
rukovodilaca.

Te koje Vi nazivate opusteno "bivsi rukovodioci" (a ja cu reci svoje misljenje - i sa imenom i prezimenom - krvozedni tiranin i njegova umno poremecena supruga) je upravo g. Jovanovic uspeo da uhapsi bez prolivanja krvi, uprkos ostrascenosci nekih njhovih pristalica, koje su - nazalost - i dalje tu negde sa nama. Pitanja koja Vi postavljate, postavlja i toaletoid sa nazivom Press, koji ni za wc papir ne bi trebalo koristiti, a kad oni nesto pitaju, onda mi nikakva dalja informacija nije potrebna da bih razumeo da je vec samo pitanje imbecilno.

anoniman

Nadam se da ne shvatete ovo kao zlurad mail, ali ako već
želimo da gledamo u tuđe dvorište bilo bi lepo da pogledamo i u svoje.

Sta to tacno znaci? Mozda znaci da bi trebalo da pre nego udjemo u Evropu utvrdimo da li u toj Evropi postoji jos neka zemlja u kojoj svu vlast drzi dvorska kamarila, gimme five ortaka sa basketa, clanova jednog nekadasnjeg loseg benda, drugara iz detinjstva i prijatelja iz skole. Tvrdim da toga u Evropi nema, takvih oblika paternalizma i nepotizma, pa mozda da ocistimo svoje dvoriste od raznoraznih jeremica, pre nego sto delimo lekcije Briselu, Vasingtonu, Londonu... to je sigurno veci problem od bilo cega u vezi sa liderom jedne male opozicione stranke.
mikimedic mikimedic 01:11 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

raznoraznih jeremica


opsednutost bese?
blue_song blue_song 02:04 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Cirkovic
Te koje Vi nazivate opusteno "bivsi rukovodioci" (a ja cu reci svoje misljenje - i sa imenom i prezimenom - krvozedni tiranin i njegova umno poremecena supruga) je upravo g. Jovanovic uspeo da uhapsi bez prolivanja krvi
Vama bi, gospodine Cirkovicu, bolje bilo da nastavite da se bavite fizikom. Pokusaji upliva u poilticko bavljenje Vam, oprostite na iskrenosti, nikako ne idu od ruke. Morate znati jednu stvar - ako je Ceda neposredno hapsio, trebalo bi ga oznaciti u deminutivu (politickom), ma koliko da Vam je licno blizi augmentativ. Pravi politicari ne prljaju ruke, u prenesenom i ne znacenju. To Vam je jedan od pricipa moci u politici. Potrcko je onaj koji direktno hapsi, ili onaj koji biva "unapredjen" u sefa poslanicke grupe, na primer. To je onaj, da jos bolje razjasnimo, koji trci i obavlja posao. Poput peraca sajbni na ulicama, ili poput segrta u garazama. Tako se ne morate diciti time da je Ceda velik e zato sto je Milosevica hapsio (sic!), neko ce Vam se smejati. Mislim, ozbiljan ste covek. Pa jos fizicar.

Gospodin Kovacevic Drago je prosto neverovatan svakim svojim narednim tekstom. Toliko da je neko opterecen Tadicem, to mi jos oci nisu videle. Siklja opterecenost iz svakog novog naslova. Pravi Tadicev fan koji ce mu jos malo iz vodokotlica ispasti.
adam weisphaut adam weisphaut 08:00 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Mozda znaci da bi trebalo da pre nego udjemo u Evropu utvrdimo da li u toj Evropi postoji jos neka zemlja u kojoj svu vlast drzi dvorska kamarila, gimme five ortaka sa basketa, clanova jednog nekadasnjeg loseg benda, drugara iz detinjstva i prijatelja iz skole.

Gledam skoro izveštaj s neke koinferencije UNESCO.a, kad na slici Jeremiću Vuče i odmah do njega eminentna kulturološkinja Zorica Tomić, Učenik & Drugarica (valjda nije bilo kvalifikovanijeg eksperta?). Pomislih da naš predsednik doživljava svoju državu kao svoj Diznilend i tako je uređuje...
mikimedic mikimedic 08:42 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Gledam skoro izveštaj s neke koinferencije UNESCO.a, kad na slici Jeremiću Vuče i odmah do njega eminentna kulturološkinja Zorica Tomić, Učenik & Drugarica (valjda nije bilo kvalifikovanijeg eksperta?). Pomislih da naš predsednik doživljava svoju državu kao svoj Diznilend i tako je uređuje...


mislis da ponovo imamo autoritativan rezim, nastavnice?
ervetor ervetor 09:23 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Pitanja koja Vi postavljate, postavlja i toaletoid sa nazivom Press, koji ni za wc papir ne bi trebalo koristiti, a kad oni nesto pitaju, onda mi nikakva dalja informacija nije potrebna da bih razumeo da je vec samo pitanje imbecilno.


Sjajno, preporuka Milane M. Cirkovicu.
U svemu se slazem 100% osim u sitnici da su Idoli bili los band.
To je vec stvar ukusa. Po meni je album Odbrana i poslednji dani, bar sa muzickog aspekta jer necu da ulazim u koketiranje sa crkvom bio stvarno avangarda, a drugo je sto danas mozemo imati bljutav ukus u usima kada povezemo sta neki od njih danas rade i na koji nacin. To je ipak pristrasni emotivni refleks.
Pozdrav
ervetor ervetor 09:30 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Pravi politicari ne prljaju ruke, u prenesenom i ne znacenju


Najgore je kad toliko dugo zivimo u drustvu pomerenih vrednosti i polako prihvatimo deformisanje osnonih moralnih i drustvenih premisa. Posle toga, svaki zakljucak moze da se donese uz potpuno ispravne logicke operacije.

Sta to znaci da pravi politicari ne prljaju ruke ?
Znaci li to da je Slobodan Milosevic pravi politicar ?
Ili je Hitler pravi politicar ?

Ili to znaci da je pravi politicar jedan Aligrudic, jedna obicna prazna masa koja govori i ne prlja ruke, ali ponekad zaprlja nesto drugo ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:31 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Gospodin Kovacevic Drago je prosto neverovatan svakim svojim narednim tekstom. Toliko da je neko opterecen Tadicem, to mi jos oci nisu videle. Siklja opterecenost iz svakog novog naslova. Pravi Tadicev fan koji ce mu jos malo iz vodokotlica ispasti.

Ja više ne znam kako bih vam predočio da nemam lični pristup političkim temama. Nemam opterećenje ličnostima. Mene zanimaju pojave, a Boris Tadić me zanima u meri u kojoj utiče na život zajednice. Dakle, kad pišem o njemu isključivo tretiram taj aspekat.
Po ovome što ste napisalči i ja bih moga vama spočitati da ste "opterećeni" Tadićem. Jer ne možete istrpiti pokušaj njegovbe kritike oslonjene isključivo na ono što je on kazao a ne ja izmislio.
Voleo bih zaista da mi ukažete na to gde ste videli opterećenost.
ervetor ervetor 09:37 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Mislim, ozbiljan ste covek. Pa jos fizicar.


Treba povesti racuna o tome da je Fizika kao uostalom i ostale prirodne nauke zapravo derivat filozofije.
Zbog toga bi bilo pozeljno ozbiljno razmotriti sta jedan uspesan fizicar ima da kaze o drustvenim problemima upravo zbog njihove sposobnosti da u mnostvu drveca sagledaju sumu.

Sa druge strane ne vidim zasto bi neko drugo zanimanje sugerisalo na neozbiljnost osobe koja se istim bavi ?
Imamo li svi jednaka prava na politicko misljenje ili je fizicarima to zabranjeno ?
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:53 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

adam weisphaut
Mozda znaci da bi trebalo da pre nego udjemo u Evropu utvrdimo da li u toj Evropi postoji jos neka zemlja u kojoj svu vlast drzi dvorska kamarila, gimme five ortaka sa basketa, clanova jednog nekadasnjeg loseg benda, drugara iz detinjstva i prijatelja iz skole.

Gledam skoro izveštaj s neke koinferencije UNESCO.a, kad na slici Jeremiću Vuče i odmah do njega eminentna kulturološkinja Zorica Tomić, Učenik & Drugarica (valjda nije bilo kvalifikovanijeg eksperta?). Pomislih da naš predsednik doživljava svoju državu kao svoj Diznilend i tako je uređuje...

Samo je još nedostajala Mirjana Bobić Mojsilović.
ervetor ervetor 10:08 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

adam weisphaut
Mozda znaci da bi trebalo da pre nego udjemo u Evropu utvrdimo da li u toj Evropi postoji jos neka zemlja u kojoj svu vlast drzi dvorska kamarila, gimme five ortaka sa basketa, clanova jednog nekadasnjeg loseg benda, drugara iz detinjstva i prijatelja iz skole.

Gledam skoro izveštaj s neke koinferencije UNESCO.a, kad na slici Jeremiću Vuče i odmah do njega eminentna kulturološkinja Zorica Tomić, Učenik & Drugarica (valjda nije bilo kvalifikovanijeg eksperta?). Pomislih da naš predsednik doživljava svoju državu kao svoj Diznilend i tako je uređuje...



Da, i ja sam primetio Zoricu Tomic. Ali zaboga verovatno sam opterecen Zoricom Tomic i Borisom Tadicem pa sam ih zato primetio.
Inace, ja ne znam kako ljudi ne primecuju da njihov ministar Jeremic ne radi svoj posao vec se bavi vezbanjem vlastite mimikrije kada govori.
Ja njega jednostavno ne mogu da slusam, jer on ne govori da bi ga slusali vec govori da bi ga gledali. E sad problem je sto sve to radi da bi plebs u Srbiji imao utisak da on nesto radi . Problem je sto ne mogu da ga podnesu ni ministri svetskih zemalja.
Taj problem recimo gradjani osecaju na svojoj kozi jer na primer ministra mrzi da preko svog ministartsva podnese skupstini na ratifikaciju sporazum sa Rusima o bezviznom rezimu. Njemu je to dosadno. To je tako jedna prizemna obaveza.Njega moraju Rusi da pitaju sta se desava sa ratifikacijom sporazuma koji smo postigli jos prosle godine ?
On kaze, jebiga dok ne ratifikujemo sporazum imacemo privremeni rezim pogledajte kako sam lep, mlad i pametan !
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:09 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

ervetor
Pitanja koja Vi postavljate, postavlja i toaletoid sa nazivom Press, koji ni za wc papir ne bi trebalo koristiti, a kad oni nesto pitaju, onda mi nikakva dalja informacija nije potrebna da bih razumeo da je vec samo pitanje imbecilno.


Sjajno, preporuka Milane M. Cirkovicu.
U svemu se slazem 100% osim u sitnici da su Idoli bili los band.
To je vec stvar ukusa. Po meni je album Odbrana i poslednji dani, bar sa muzickog aspekta jer necu da ulazim u koketiranje sa crkvom bio stvarno avangarda, a drugo je sto danas mozemo imati bljutav ukus u usima kada povezemo sta neki od njih danas rade i na koji nacin. To je ipak pristrasni emotivni refleks.
Pozdrav


Jeste, Idoli su bili sjajni! Tadic nije bio clan banda. Ovo sto se sada svira je pokazatelj rastimovanosti instrumenata.
adam weisphaut adam weisphaut 11:25 01.05.2009

Re: Ima li kraja?



mislis da ponovo imamo autoritativan rezim, nastavnice?

Nastavnik ti je neka diskvilifikacija za ućešće na blogu?
Šta tek ostaje za bivšeg nastavnika na mestu odgovornom (teorijski, bar) predsednika?
Zar tako o tvom voljenom Borisu ?
adam weisphaut adam weisphaut 11:29 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Samo je još nedostajala Mirjana Bobić Mojsilović.

Nije. Nimalo.
adam weisphaut adam weisphaut 11:33 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Inace, ja ne znam kako ljudi ne primecuju da njihov ministar Jeremic ne radi svoj posao vec se bavi vezbanjem vlastite mimikrije kada govori.


We are the hollow men
We are the stuffed men
Leaning together
Headpiece filled with straw. Alas!
Our dried voices, when
We whisper together
Are quiet and meaningless
As wind in dry grass
Or rats’ feet over broken glass
In our dry cellar

Shape without form, shade without colour,
Paralysed force, gesture without motion


Link
mikimedic mikimedic 11:36 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Nastavnik ti je neka diskvilifikacija za ućešće na blogu?


ne, nego autoritativan rezim. i ne za ucesce na blogu vec za drzanje nastave deci u osnovnoj skoli.
adam weisphaut adam weisphaut 11:42 01.05.2009

Re: Ima li kraja?


ne, nego autoritativan rezim.

Hostilnosti ti Vuka Jeremića?
Ajde sad trči na brifing u Centralu da ti kažu šta dalje da misliš.
rankot rankot 18:30 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

Milan M. Ćirković
anoniman
Nadam se da i gospodin
Jovanović u slobodno vreme ne nosi gajbe kao sinovi nekih bivših
rukovodilaca.

Te koje Vi nazivate opusteno "bivsi rukovodioci" (a ja cu reci svoje misljenje - i sa imenom i prezimenom - krvozedni tiranin i njegova umno poremecena supruga) je upravo g. Jovanovic uspeo da uhapsi bez prolivanja krvi, uprkos ostrascenosci nekih njhovih pristalica, koje su - nazalost - i dalje tu negde sa nama. Pitanja koja Vi postavljate, postavlja i toaletoid sa nazivom Press, koji ni za wc papir ne bi trebalo koristiti, a kad oni nesto pitaju, onda mi nikakva dalja informacija nije potrebna da bih razumeo da je vec samo pitanje imbecilno.

Уф, штета што не могу дати једно 100 препорука г. Ћирковићу...
Domazet Domazet 22:40 01.05.2009

Neki ovde tvrde da je fizicharima...

ervetor
Mislim, ozbiljan ste covek. Pa jos fizicar.


Treba povesti racuna o tome da je Fizika kao uostalom i ostale prirodne nauke zapravo derivat filozofije.
Zbog toga bi bilo pozeljno ozbiljno razmotriti sta jedan uspesan fizicar ima da kaze o drustvenim problemima upravo zbog njihove sposobnosti da u mnostvu drveca sagledaju sumu.

Sa druge strane ne vidim zasto bi neko drugo zanimanje sugerisalo na neozbiljnost osobe koja se istim bavi ?
Imamo li svi jednaka prava na politicko misljenje ili je fizicarima to zabranjeno ?
...zabranjeno da imaju spoljno-politichko mishljenje...
Domazet Domazet 22:54 01.05.2009

Hmmmm...

Milan M. Ćirković
anoniman
Nadam se da i gospodin
Jovanović u slobodno vreme ne nosi gajbe kao sinovi nekih bivših
rukovodilaca.
...raznoraznih...


Cambridge VS SUNY
Harvard VS SUNY

Hmmm. Vala bash, ima ih raznih i raznoraznih.


shumska shumska 23:20 01.05.2009

Re: Ima li kraja?

je upravo g. Jovanovic uspeo da uhapsi bez prolivanja krvi, uprkos ostrascenosci nekih njhovih pristalica,

I to mu daje pravo da vozi onolike cifre u obliku vozila, da živi u gomilama nula u obliku nastambe??!!
Svašta.
Kao vrh je što nije prolio krv tiranina i umno mu poremećene supruge?! Pa i Rumuni su to od nas bolje obavili....Da ste u poziciji da npr. odbranite gdina Jovanovića jer se npr. polomio da sprovede lustraciju, pa ajde......Nego kao On hapsio, On ruke ne okrvavio....
Neozbiljno.
adam weisphaut adam weisphaut 23:30 01.05.2009

Re: Hmmmm...

Hmmm. Vala bash, ima ih raznih i raznoraznih.

Još se pušiš od globalnog zagrevanja, ako, ako.
Obrisao je Ćirković pod tobom, prosto je sramota...
Domazet Domazet 00:45 02.05.2009

Ma da...

adam weisphaut
Hmmm. Vala bash, ima ih raznih i raznoraznih.

Još se pušiš od globalnog zagrevanja, ako, ako.
Obrisao je Ćirković pod tobom, prosto je sramota...
...prosto mu bilo neprijatno. Ali sam sam kriv, kako je samo moglo da mi promakne da je Belize u stvari glavni krivac...
adam weisphaut adam weisphaut 06:50 02.05.2009

Re: Ma da...

Ali sam sam kriv, kako je samo moglo da mi promakne da je Belize u stvari glavni krivac...

Pa što si onda, jadan, spominjao emisiju per capita ?
ervetor ervetor 08:09 02.05.2009

Re: Neki ovde tvrde da je fizicharima...

...zabranjeno da imaju spoljno-politichko mishljenje...


Jedno je imati pravo na slobodu misljenja i treba ga imati SVAKO.
Drugo je imati pravo na slobodu biti katastrofalan ministar spoljnjih poslova i ne treba ga imati NIKO.
blue_song blue_song 18:57 04.05.2009

Re: Ima li kraja?

ervetor
Sta to znaci da pravi politicari ne prljaju ruke ?
Znaci li to da je Slobodan Milosevic pravi politicar ?
Ili je Hitler pravi politicar ?
Rekoh gore. To je jedan, od 60-ak principa moci u politici. Naglasak je, naravno, na onom 'pravi politicari', a ne na 'prljave ruke'. Vi ste drugacije razumeli, pa stoga i navodite Hitlera, koji je vrlo los primer a buduci da je bas on ruke uprljao kao niko, sto je poznato, o tome necemo.
Dakle, naglasak je na Pravom politicaru, tj. mozgu dobre operacije. Jedno je mozak, a sasvim drugo ruke. Ceda je uglavnom bio ta ruka. U narodu postoji rec 'potrcko'.

"Drago Kovacevic"
Ja više ne znam kako bih vam predočio da nemam lični pristup političkim temama. Nemam opterećenje ličnostima. Mene zanimaju pojave, a Boris Tadić me zanima u meri u kojoj utiče na život zajednice. Dakle, kad pišem o njemu isključivo tretiram taj aspekat.
Po ovome što ste napisalči i ja bih moga vama spočitati da ste "opterećeni" Tadićem. Jer ne možete istrpiti pokušaj njegovbe kritike oslonjene isključivo na ono što je on kazao a ne ja izmislio.
Voleo bih zaista da mi ukažete na to gde ste videli opterećenost.
Nisam imala nameru da vas uvredim sa onim "opterecujuce", da me ne shvatite pogresno. Samo sam zelela da se kriticki osvrnem na vase stalno izlaganje o Tadicu i njegovom svakom potezu ili reci. Kapiram da o Tadicu pisete kako ste i rekli, i da vas on zanima u meri u kojoj utice na zivot zajednice. Ja bas taj vas ugao kritike pokusavam da kritikujem. Nisam ni pomislila da vas Tadic licno opterecuje. Umem, hvala Bogu, da razlikujem salabajzere od ozbiljnih ljudi, a vi ste iz moje percepcije pripadnik ove druge grupe, bez obzira sto kritikujem vase stavove (ili misljenja).

Ono sto kod vas kritikujem jeste bas to stalno osmatranje (negativno) svakog Tadicevog poteza, reci, etc. Tacno da vi pisete o onom sto on kazuje (ni ne kazem da izmisljate), ali kako to da uvek (ali bas uvek) pisete i osmatrate iz samo tog negativnog ugla.. Kako da to bas uvek iznalazite nesto za sta biste Tadica (ili nekog drugog ko nije u LDP-u) negativno kritikovali.. Kako da obracate paznju na samo neke reci Tadica, a ne na sve.. O coveku i njegovim delima moze se sto sta i pozitivnog reci, a ne samo i uvek negativno.. nadam se da ste saglasni.. U suprotnom diskvalifikujete sebe kao objektivnog kriticara. Kako ja, kao citalac, da svaku vasu narednu kritiku shvatim ozbiljno, ako vi kritici uvek prilazite iz svog ugla i unosite svoje aspekte?
Dakle, nije mi namera da vas unizim, ali vi ste totalno neobjektivni kriticar..

eto.
pozdrav.
drug.clan drug.clan 23:27 30.04.2009

haha

pa svaki je srpski diktator i totalitarni vladar u istoriji ovom narodu "poklanjao" ustav pa i BoTa hoce isto to. Nije on valjda gori od slobe.
bindu bindu 00:26 01.05.2009

Re: haha

drug.clan
pa svaki je srpski diktator i totalitarni vladar u istoriji ovom narodu "poklanjao" ustav pa i BoTa hoce isto to. Nije on valjda gori od slobe.



kakav narod-takva vlada....(ustav)???

sorry
-morala da kazem
-pogledati razlog u mom komentaru dole-alo beograd
dolybell92 dolybell92 23:44 30.04.2009

Ako je

ono prethodno bio UstaV
onda bi ovo trebalo da bude UstaB
(Ustav sa prehladom)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:47 30.04.2009

Re: Ako je

(Ustav sa prehladom)

Misliš....meksička varijanta...
Dr M Dr M 23:54 30.04.2009

Re: Ako je

Misliš....meksička varijanta


Samo da ne bude Caramba Ustav
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:58 30.04.2009

Re: Ako je

Dr M
Misliš....meksička varijanta


Samo da ne bude Caramba Ustav

Caramba, carambita...
rankot rankot 18:35 01.05.2009

Re: Ako je

Dr M
Misliš....meksička varijanta


Samo da ne bude Caramba Ustav

Карам, ба, устав.
bindu bindu 00:17 01.05.2009

alo beograd

ono sto je beogradu potrebno su dobre samonicijativne akcije kao napimer,,,,guerila/gardening.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:20 01.05.2009

Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Ideje mi ne izgledaju čudne, pre bih se pitao da li je realno njihovo sprovođenje.
Jednostavan politički plan???
Malo je jednostavnioh političkih planova čak i u političkoj teoriji a pogotovo u praksi, a pogotovo kod nas. Kod nas ništa nije jednostavno pa i kad izgleda i da jestew nađe se neko pametan pa pokvari.
Ako si mislio na onemogućavanje stvaranja alternativa, tu setek ne slažemo jer neuspešna vlast je najbolja podrška pojavi novih alternativa. Pa ni Milošević nije mogao da spreči pojavu i razvoj alternativnih snaga, a valjda sada kada imamo punu višestranačku demokratiju svako jesvakome alternativa i na tome rade.
Prema tome, valjda DS zna da ukoliko sama ne bude uspešna, ukoliko koalicija koju predvodi bude sve manje efikasna to će sve više jačati pozicije konkurentskih stranaka.
Lično mislim da je za DS najopasniji konformizam u sopstvenim redovima i ekvilibristika između nacionalnog i socijalnog,
i mnogih drugih dihotomija kojih je srpska politička scena uvek bila puna.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:46 01.05.2009

Re: Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Lično mislim da je za DS najopasniji konformizam u sopstvenim redovima i ekvilibristika između nacionalnog i socijalnog,

Imali smo prema onome što je ispričao Rasim Ljajić jučer u Zemunu to "nacionalno - socijalno"..Član izborne komisije iz DS-a vređao je na nacionalnoj i rasnoj osnovi kandidata Rasimove stranke, Roma...
Doduše, Rasim nije kazao da je taj iz DS-a, ali je večras B92 to objavio...

Milane, suština onoga što se hoće jeste onemogućavanje vojvođanske autonomije...I to će napraviti oni što su doneli Ustav pre dve ipo godine.....
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:15 01.05.2009

Re: Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Drago Kovacevic
Lično mislim da je za DS najopasniji konformizam u sopstvenim redovima i ekvilibristika između nacionalnog i socijalnog,

Imali smo prema onome što je ispričao Rasim Ljajić jučer u Zemunu to "nacionalno - socijalno"..Član izborne komisije iz DS-a vređao je na nacionalnoj i rasnoj osnovi kandidata Rasimove stranke, Roma...
Doduše, Rasim nije kazao da je taj iz DS-a, ali je večras B92 to objavio...

Milane, suština onoga što se hoće jeste onemogućavanje vojvođanske autonomije...I to će napraviti oni što su doneli Ustav pre dve ipo godine.....

Pa ništa onda, biće po onoj narodnoj sam pao "sam se ubio (udario)".
Inače, mnogo puta sam lično kritikovao što DS koketira sa nacionalizmom, crkvom, nije još načisto ko je bio na strani Nemaca a ko na strani antihitlerovske koalicije, meša komunizam i antifašizam, nema stav o Draži Mihajloviću, ima negativan o Titu ali pozitivan o nesvrstanosti, kompilacija neoliberalnog i socijaldemokratskog, socijaldemokratskog i hrišćansko (pravoslavno) demokratskog, stranka koja je u Socijalisti;koj internacionali a na svojim skupovima ne pušta "Internacionalu", itd...
Činjenica je takođe da je DS ipak stranka koja nudi evropski put i perspektivu, koja je najviše na tom planu uradila, stranka koja je za razliku od večine drugih stranka dijaloga i demokratskije.
U tom smislu, napred navedene moje primedbe još uvek smatram dečjim bolestima, doduše već pubertetskim ali često i nedovoljno promišljeno ili promišljeno za kratak rok, što je stvar slabosti stranačke taktike i često savetničko-marketingškog tima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:27 01.05.2009

Re: Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Pa ništa onda, biće po onoj narodnoj sam pao "sam se ubio (udario)".

Neće, na žalost to biti. Već je zataškano.Pogledaj kako se kadrovi DS-a odnose kad budu uhvaćeni u ludorijama i očiglednim prekršajima u vršenju javnih funkcija. To je uglavnom arogancija tipa "skini mi se"..Ako su u sukobu interesa kažu "nisam"...Ako ih pritisniš argumentima pa se javnost uzbuni, vrate pare ali i dalje tvrde da nisu u sukobu interesa. Nisu u sukobu interesa kad poput Homena tražće da sudovi ne sude..kad su u isto vreme pravni zastupnici druge strane kao onaj u Luci a u isto vreme i članovi gradskoga veća. Nisu ni tada kad poput Milosavljevića budu na mestu ministra trgovine, a sa njima blisko povezane osobe rade veštačenje da nema monopola. Nisu ni kada direktno sa mesta javnog pravobranioca ( slučaj Savski Venac) obave posao razmene 8000 kvadrata u centru grada za 800 u Mladenovcu, pa iza toga pređu raditi kao rukovodioci u firmu sa kojom su tu razmenu izvršili. Nikada nisu dok su lojalni vođstvu. Kad prestanu biti lojalni, onda jesu....
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:34 01.05.2009

Re: Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Drago Kovacevic
Pa ništa onda, biće po onoj narodnoj sam pao "sam se ubio (udario)".

Neće, na žalost to biti. Već je zataškano.Pogledaj kako se kadrovi DS-a odnose kad budu uhvaćeni u ludorijama i očiglednim prekršajima u vršenju javnih funkcija. To je uglavnom arogancija tipa "skini mi se"..Ako su u sukobu interesa kažu "nisam"...Ako ih pritisniš argumentima pa se javnost uzbuni, vrate pare ali i dalje tvrde da nisu u sukobu interesa. Nisu u sukobu interesa kad poput Homena tražće da sudovi ne sude..kad su u isto vreme pravni zastupnici druge strane kao onaj u Luci a u isto vreme i članovi gradskoga veća. Nisu ni tada kad poput Milosavljevića budu na mestu ministra trgovine, a sa njima blisko povezane osobe rade veštačenje da nema monopola. Nisu ni kada direktno sa mesta javnog pravobranioca ( slučaj Savski Venac) obave posao razmene 8000 kvadrata u centru grada za 800 u Mladenovcu, pa iza toga pređu raditi kao rukovodioci u firmu sa kojom su tu razmenu izvršili. Nikada nisu dok su lojalni vođstvu. Kad prestanu biti lojalni, onda jesu....

Pa to je izgleda opsti obrazac ponasanja u svim strankama i njihovim kadrovima. Tako ljudi shvatili tranziciju i pravljenje boljeg& pošenijeg &demokratskijeg& moderrnijeg& evropskijeg društva od onoga kakvo smo nekada imali.Nije tu DS ništa gora od ostalih,svi su oni shvatili državu kao plen koji su osvojili i treba razdeliti, ako može po principu uzmi sve što ti život pruža, a ako ne onda se na nivou koalicije dogovori.
Dobro im je rekao Ante Marković, a nije rekao bez razloga.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:56 01.05.2009

Re: Čudne ideje ali jednostavan politički plan

Dobro im je rekao Ante Marković, a nije rekao bez razloga.

Da, slažem se..Rekao je fali znanja i fali ljudi...Ali nije samo to...
Pa to je izgleda opsto obrazac ponasanja u svim strankama i njihovim kadrovima.

I ovo je tačno, ali je uvek bilo i biće dsa onaj ko ima više vlasti ima i više odgovornosti...Danas i nekoliko godina unazad najviše vlasti ima BT i DS. I njihova odgovornost je najveća. Kako za ono što rade tako i za ono što ne rade.
No, dihotoman odnos prema svemu čini njihovu vlast neurotičnom. I pošteni i j....ni, što bi rekle naše Grmečlije,i gra i kupus, i riba i devojka, i ovo i ono, i Kosovo i EU, i Rusija najvažnija i Amerika najvažnija, i menjali bi i ne bi menjali...
Dr M Dr M 20:56 01.05.2009

Re: Čudne ideje ali jednostavan politički plan

i gra i kupus, i riba i devojka, i ovo i ono, i Kosovo i EU, i Rusija najvažnija i Amerika najvažnija, i menjali bi i ne bi menjali...


...ili,

nek` se vrti ringispil kako hoce, vazno je da sam ja osovina...
adam weisphaut adam weisphaut 08:14 01.05.2009

Kakav je sada

Ali ovo je samo demagoški "ukras" za ono što se zapravo hoće

ustrojen (u iskušenju da umetnem š) ovaj parlamentarni sistem kao što je naš ne treba niti 250 poslanika, niti 150, dovoljno je da imamo elektora koliko i političkih stranaka i da s svakom glas vrednuje u skladu s brojem glasova koliko je stranka osvojila ili sa koliko je procenata je u predizbornom sporazumu učestvovala. Nisam čitao intervju, ali da pretpostavljam da El Prezidente nije ni reč rekao o blanko ostavkama, toj čuvenoj tekovini srpske demokratije, niti su Večernje pitale? Cilj je daljna monopolizacija politike od strane dvora & partijskih centralnih komiteta, što pogoduje "velikim donatorima". Naravno pod velikim donatorima ne podrazumevam str-e Baki i Mia..
centaura centaura 08:34 01.05.2009

Kuda ide DS - "Na celu sa drugom Tiitom"?

Dok DS i dalje neguje svoju tekovinu arogancije (ko ste vi da ja vama objasnjavam - ko je Mija iz Blaca) , ovi njihovi simpatizeri (pogotovo blogerski ) postaju sve agresivniji verbalno (za sada).Skoro je nemoguce ostaviti komentar i na ovom blogu , bez prilozenog JMBG-a a da vas ne prozovu da imate velike usi , nos ili ste strani (Bebin) placenik.
Ne secam se kad je zadnji put ispod Dragovog teksta bio komentarisan Dragov tekst.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:35 01.05.2009

Re: Kuda ide DS - "Na celu sa drugom Tiitom"?

Ne secam se kad je zadnji put ispod Dragovog teksta bio komentarisan Dragov tekst.

Ima značajan broj blogera koji u nedostaku argumenata spinuju...ili troluju temu. No, i to je blogovanje...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:57 01.05.2009

Re: Kuda ide DS - "Na celu sa drugom Tiitom"?

Drago Kovacevic
Ne secam se kad je zadnji put ispod Dragovog teksta bio komentarisan Dragov tekst.

Ima značajan broj blogera koji u nedostaku argumenata spinuju...ili troluju temu. No, i to je blogovanje...

Pa neki su B(l)ogom dani.
Domazet Domazet 23:00 01.05.2009

Ah ta varljiva secanja...

centaura
Dok DS i dalje neguje svoju tekovinu arogancije (ko ste vi da ja vama objasnjavam - ko je Mija iz Blaca) , ovi njihovi simpatizeri (pogotovo blogerski ) postaju sve agresivniji verbalno (za sada).Skoro je nemoguce ostaviti komentar i na ovom blogu , bez prilozenog JMBG-a a da vas ne prozovu da imate velike usi , nos ili ste strani (Bebin) placenik.
Ne secam se kad je zadnji put ispod Dragovog teksta bio komentarisan Dragov tekst.

Ti se secash nekog Dragovog teksta??
sentinel26 sentinel26 10:11 01.05.2009

A zašto ovi

iz LDP muče crnce (robove ) u Americi (Srbiji ) ?
Inner Party Inner Party 12:21 01.05.2009

Eh ...

Pa sa kim može promeniti Ustav jer mu treba 2/3-ćinska većina? Može sa onima sa kojima ga je i donosio. Nikolićem i Koštunicom.


... neko zivi, a neko ceka da mu zivot pocne.

Jasno je da Srbija vec ima sve relevantne faktore na politickoj sceni i da ide ka tome da ima samo dva politicka bloka (liberali oko DS-a i konzervativci oko DSS-a). Jos samo da se donese novi zakon o strankama koji ce sa scene konacno ukloniti razne Pesicke, Korace i Batice i bice sve OK.

odin2004 odin2004 19:20 01.05.2009

partneri

Obzirom da odnosi sa partnerima nisu savrseni, mozda se traze novi partneri.

Toma i DSS vec nekoliko dana ponavljaju kako su izbori neophodni, pa mozda im se izadje u susret, a onda zajednickim snagama menjati ustav.

A neki dan Toma usput rece da on veruje da se DS finansira od sto dinarskih donacija, nisu naivni (DS) da se kompromituju.

Prolece je vreme ljubavi pa mozda i vidimo neke novo/stare ljubavi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana