Dijalog dve Srbije?

Jelena Krajšić RSS / 30.09.2007. u 14:34

Mariopan:

…da je to turbo-pravoslavlje potpuno se slazem ,ali svako ima pravo da bira i model i nacin svoje vere. Evo ja sam Pravoslavne vere ,krstena u crkvi na Kosovu ,od tada usla u crkvu samo kao gost na vencanjima i krstenjima. Moze se reci da i nisam neki vernik jer nista i ne znam o tome . Ali kada sam videla karikaturu patrijarha Pavla na golom telu neke glumice zgadila sam se. Pritom nisam videla karikaturu Proroka Muhameda zbog koje je svet zabrujao i nisam videla glavu Pape na golom telu neke glumice. Ako hocete da se narugate osecanjima nekog celog naroda a da to ne bude sankcionisano nego dozvoljeno i cak pozeljno ,onda cete razjuriti te mlade ljude koji su zapravo jedina snaga koja moze ovde nesto da promeni. Nece to uraditi niko spolja,mora to da uradi neko odavde ,iz Srbije i to mladi.

JK:

mariopan, pravoslavlju se najviše ruga upravo srpska pravoslavna crkva.

tako što u svojim redovima ima pedofile, od kojih se nije ogradila, i popove sa mitraljezima, od kojih se nije ogradila. tako što ističe cenovnike u stranim valutama.
...

ta ista crkva je svakako u povlašćenom položaju, u mnogo boljem položaju nego što joj ustav garantuje, onaj isti ustav oko kog se gojko stojčević, političar, angažovao. taj isti patrijarh se upleo u priču o referendumu za ustav, upleo se u politiku, ničim izazvan, pa tako karikaturom nije bio kritikovan kao poglavar crkve već kao političar. kritikovan je građanin gojko stojčević, a ne crkveni poglavar.

crkva je u toliko dobrom položaju da je dovoljno da isti taj pop sa mitraljezom gladuje između ručka i večere, pa da se oko njega na livadi, na kojoj inače nije dozvoljeno zadržavanje, sjate ministri i da mu odmah potom dignu crkvu. kakvo je trenutno stanje niko toj crkvi ne može ništa, sve i da hoće.

ako vam je stalo do ugleda crkve i pravoslavlja, prava adresa za vašu kritiku je spc.

znate, ne ruši ugled crkve to što neko piše o popu sa mitraljezom, nego pop sa mitraljezom.
ne ruši ugled ove države emitovanje filma o srebrenici, nego genocid koji se dogodio u srebrenici.

o opravdanjima "ako mogu oni što ne bismo mogli mi" nemam ništa lepo da kažem.

Mariopan:

Znam ja to sve ali verujte mlade to ne zanima. Ovog casa,ako neko iz radoznalosti zaviri ovde procitace sta ste napisali,slozice se jer jeste tako... Onda ce sutra da opet dodje na blog i naci ce tekst opet o nekoj svinjariji koju je neki nas politicar ili svestenik ili ne znam ko drugi uradio i iz toga gomilu gadljivih komentara koji SVE SRBE pljuju. Osetice se upljuvanim. Prekosutra ce doci opet i naci ce tekst gde neka NVO pise da je srpski narod genocidan i on ce se lose osecati.

JK:

Mariopan, prvo da vas pitam na koga mislite kada kažete "mladi" jer i ja sam mlada (još uvek ne bih mogla da imam punoletno dete), pa znam i zanima me. I znala sam i zanimalo me je i pre deset godina. Tako da, sorry ali, cela priča o mladima pada u vodu.

Mariopan:

Otici ce odavde...o tome ja pisem a ne branim ,sacuvaj boze nijednog navedenog. Tekstova o drugima koji su isto tako gresni nema.

JK:

Ako očekujete da se tuđim gresima pravdaju naši gresi i da će naši gresi time biti umanjeni, onda i ne treba da bude tekstova o “drugima”.

Mariopan:

On nece shvatiti vase pisanje kao dobru nameru nego kao hajku.

JK:

Pa ne mogu ja zbog toga što neko neće shvatiti da lažem, da ublažavam, da relativizujem. Ne shvata onaj ko neće da shvati.

Mariopan:

Ja za godinu dana na blogu nigde nisam nasla clanak koji govori o stradanju Srba na Kosovu a nasla sam sijaset clanaka koji neumereno hvale Albance i velicaju njihove uspehe u zasttii ljudskih prava ,imovine sigurnosti. Nadjoh ovih dana tvrdnju jednog autora da je on pisao takve clanke,verujem zasto da ne verujem ,ali kao ja nijednom nisam tako nesto nasla? Bilo bi mi lakse da znam da neko i na te ljude misli. Sto samo znaci da su ti tekstovi bili neuporedivo redji od onih drugih.

Ne moze se uspostaviti dijalog bez druge strane ,onda je to monolog. Druga strana su mladi Srbi i ja opet kazem da svako menjanje necega u Srbiji treba da krene od njih.Ako odu sa tema i ne vrate se vise ,nece se postici nista. Zasto bi ,recimo moj sin ,bio kriv za ono sto radi Filaret ili Pahomije?

JK:

Ne Mariopan, druga strana su Albanci, koje vrlo, vrlo retko možete čuti u medijima u Srbiji. Srpsku stranu slušamo svi svakodnevno u neograničenim količinama. Da, ne može se uspostaviti dijalog bez druge strane, a druga strana je da ja na javnom servisu čujem šta kažu ljudi iz albanskog tima na pregovorima u Njujorku, a ne samo šta kažu Koštunica i Tadić, što nije slučaj. Tako na kraju dolazimo do toga, da ako nekome smeta da se iole, makar ovde na blogu, govori i o albanskoj strani, jer inače u većini medija slušamo uglavnom samo srpsku stranu, onda ne mogu da ne zaključim da nekome smeta što se albanska strana uopšte čuje.

Mariopan:

A recimo i to da se pred sudom u USA vodi spor protiv Vatikana za povracaj opljackanog zlata i imovine pobijenih ljudi iz Jasenovca.Zato i kazem da se gresi svake crkve ostave njima i njihovim sudovima i savesti da se ne tovare mladima,nemaju oni nista sa tim.

JK:

Prvo, ovde sami sebi protivurečite, jer je suđenje u Americi upravo argument da se gresi crkve ne mogu uvek ostaviti crkvi da sama reši.
Drugo, ponavljam iz dana u dan, iz sata u sat, iz minuta u minut, to što se dešava u Vatikanu, u Americi, u Austriji, bilo gde, nije i ne sme biti opravdanje za ono što se dešava ovde.

Link



Komentari (257)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:33 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

vucko
Ja bio na službenom putu, poslao me moderator na 7 dana). On pripada nekoj trećoj Srbiji kojoj je ovo izvor prihoda.Ta sigurno može da stane pod jednu šljivu :)))

Šljivik je to, da je šljiva ni po jada.

A sad nesto sasvim treće a ima veze sa Drugom Srbijom.

Peščanik, citat: "Zato smo ovu akciju i nazvali “euro po glavi slušaoca” mada su uplate u dinarima. Euro, zato što je to simbol puta kojim je premijer Djindjić poveo Srbiju, ali i euro zato što, ukoliko film ne snimimo sada, moglo bi nam se desiti da sledeći put vaše priloge prikupljamo u rubljama" Posle ove rečenice publika se grohotm nasmejala. Ja sam samo razvukao usta u grč što je ličilo na osmeh.

Zaista mislim da je ovakva recenica kontraproduktivna. A nije ni duhovita.
Nije prvi put da se Rusija kod nas stavlja u negativan kontekst. Bez obzira na naše želje da uđemo u Evropu NEDOPUSTIVO je da jedna mala grupa ljudi (koja ima pretenzije da utiče na javno mnenje) iz jedne male i jadne zemlje pravi ružne aluzije na jednu VELIKU zemlju. Ne pričam o ideologiji! A onda ćemo kad dođe zima da kukamo i da molimo da nam daju gas za grejanje i za svaku drugu pomoć. Zaista TOTALNO nerazumevanje ko smo i koliki smo. Naši političari (kao i mnogi ovde) umeju da izvale budalaštinu od koje se posle svi češemo. Ja mislim da se ne možemo sprdati sa USA, Rusijom, Kinom,... U krajnjoj liniji ni sa kim. Verujte, da svaka ovakva aluzija stigne do ruskog MIP-a. Na isti način je svaka reakcija Slobodana Milošević (i mnogo manje značajne od one kad nije hteo da primi novog USA ambasadora skoro godinu dana) bila zapisana i stizala u USA MIP i druge MIP-ove i MUP-ove.
Na našu žalost takvo neshvatanje međunarodnih relacija kakvo je pokazivao Slobodan Milošević imamo i dalje.
Naravno, i dalje slušam Peščanik ali ponekad ode u "livadu".
A sad pucajte, nemam pancir.

urbanosaurus urbanosaurus 12:37 01.10.2007

Re: Otac na službenom putu

KRALJMAJMUNA
Ja bio na službenom putu, poslao me moderator na 7 dana).


ako domacica ne shvati kao troll, shto nije vec pokushaj za dijalogom, i ako nije problem da se odgovori, zanima me razlog IZRICANJA preventivne mere od 7 dana...

iz vishe razloga...
i sam sam moderator na nekim mestima i zanima me razlog...
incidentan sam lik pa da probam da nauchim na tudjim greshkama...

dakle, ako nije problem, zbog koje tachke krshenja pravilnika o koriscenju je pao ban na nedelju dana koji btw nigde nije zvanichno definisan kao kaznena mera za neposhtovanje pravilnika o koriscenju...

mislim da ti treba blog-advokat...
urbanosaurus urbanosaurus 12:41 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

KRALJMAJMUNA
A sad pucajte, nemam pancir.


nisi u toku...
svashta se desilo za nedelju dana...

region demilitarizovan...
neeema vishe oucanja...

chak ni kapislama u prazno... :))

eee sad za neko srednjevekovno proterivanje motkama ne garantujem...

linch je opet u modi... :))
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:52 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

Bez obzira na naše želje da uđemo u Evropu NEDOPUSTIVO je da jedna mala grupa ljudi (koja ima pretenzije da utiče na javno mnenje) iz jedne male i jadne zemlje pravi ružne aluzije na jednu VELIKU zemlju.

Rusija se kod nas većinom i uglavnom (vlast i mediji) stavlja u pozitivan kontekst dušebrižne majke spasiteljke, a ovakva očekivanja od Rusije nisu do sada baš davala rezultate (vrlo proverljivo), pa su samim tim neopravdana. Ono što je rečeno u Peščaniku, i ono što govore oni za koje vi kažete da napadaju Rusiju, ja mislim jeste pre svega kritika tih neopravdanih očekivanja od Rusije. Dakle, kritikuju se struje u ovoj državi, koje svojim nastupom i delovanjem nude pogrešnu sliku o tome kako će Rusija rešiti sve naše probleme, a ne Rusija kao takva.

Na kraju, zašto da se ne kritikuje i Rusija, ako ima osnova i argumenata za kritiku.

I još, i ti i ja pokušavamo da utičemo na javno mnjenje samim tim što ovde pišemo.

Eto nisam pucala :)
urbanosaurus urbanosaurus 13:02 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

Jelena Krajsic
Eto nisam pucala :)


kritikuju se struje...oook...

ja ne zelim da nas rusija hrani i brani...
bolje je da nas nauche da pecamo...




urbanosaurus urbanosaurus 13:05 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

i josh neshto...

paralela oko satova...
pa kad bi neko smeo i da pomisli, da putinu drpi sat ,kao shto su drpili bushu u tirani...

niiiiiikad... :))
Atomski mrav Atomski mrav 13:09 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

Na kraju, zašto da se ne kritikuje i Rusija, ako ima osnova i argumenata za kritiku.

A Tompsonov koncert ne treba kritikovati?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:27 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

Može da se kritikuje i jedno i drugo ako ima svrhe.
Da mi ovde kritikujemo Tompsonov koncert, čemu to vodi? Kakve to veze ima sa nama?
Jedno sigurno ne može - da se Tompsonovim koncertom pravda nešto što se dešava ovde.
lilit lilit 13:32 01.10.2007

Re: Otac na službenom putu

vucko
A ko ti se vise svidja, Miju ili Lilit?Lilit je svakako interesantno - a kakvo je poreklo "Miju"?


privatna sfera
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:47 01.10.2007

Ja i Urbanosaurus na službenom putu

urbanosaurus

KRALJMAJMUNAJa bio na službenom putu, poslao me moderator na 7 dana).ako domacica ne shvati kao troll, shto nije vec pokushaj za dijalogom, i ako nije problem da se odgovori, zanima me razlog IZRICANJA preventivne mere od 7 dana...iz vishe razloga...i sam sam moderator na nekim mestima i zanima me razlog...incidentan sam lik pa da probam da nauchim na tudjim greshkama...dakle, ako nije problem, zbog koje tachke krshenja pravilnika o koriscenju je pao ban na nedelju dana koji btw nigde nije zvanichno definisan kao kaznena mera za neposhtovanje pravilnika o koriscenju...mislim da ti treba blog-advokat...

Urbanosauruse, opsovao sam u temi o devojčici Delfini. Opsovao sam bogataše koji za mnoge tragične slučajeve ne daju ni EURO a onda se mi ovde organizujemo da skupimo po jedan EURO. Pa ko ne bi opsovao. Jesam pomenuo, kao metaforu jedno ime. Mouseman. Sad ponovo rizikujem,ali kad si ti u pitanju ne žalim život (iako se ne slažemo u svemu). ) Ali mi je MOD odgovorio da ne mora da se obrazlaže banovanje!!! Imam svu prepisku sačuvanu. Može na PP da se dobije.
vucko vucko 13:47 01.10.2007

Re: Otac na službenom putu

privatna sfera

Ok, strogo pov. U tom slučaju, Lilit je bolji :)
Atomski mrav Atomski mrav 13:50 01.10.2007

Re: Svi na službeni put

Može da se kritikuje i jedno i drugo ako ima svrhe.
Da mi ovde kritikujemo Tompsonov koncert, čemu to vodi? Kakve to veze ima sa nama?
Jedno sigurno ne može - da se Tompsonovim koncertom pravda nešto što se dešava ovde.

Kao što sam napisao ranije, Tompsonovim koncertom se ne može ništa opravdati. Ali ne možemo ni da se pravimo da ga nije bilo.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:55 01.10.2007

Re: Svi na službeni put u Rusiju

Jelena Krajšić
Bez obzira na naše želje da uđemo u Evropu NEDOPUSTIVO je da jedna mala grupa ljudi (koja ima pretenzije da utiče na javno mnenje) iz jedne male i jadne zemlje pravi ružne aluzije na jednu VELIKU zemlju.Rusija se kod nas većinom i uglavnom (vlast i mediji) stavlja u pozitivan kontekst dušebrižne majke spasiteljke, a ovakva očekivanja od Rusije nisu do sada baš davala rezultate (vrlo proverljivo), pa su samim tim neopravdana. Ono što je rečeno u Peščaniku, i ono što govore oni za koje vi kažete da napadaju Rusiju, ja mislim jeste pre svega kritika tih neopravdanih očekivanja od Rusije. Dakle, kritikuju se struje u ovoj državi, koje svojim nastupom i delovanjem nude pogrešnu sliku o tome kako će Rusija rešiti sve naše probleme, a ne Rusija kao takva. Na kraju, zašto da se ne kritikuje i Rusija, ako ima osnova i argumenata za kritiku.I još, i ti i ja pokušavamo da utičemo na javno mnjenje samim tim što ovde pišemo.Eto nisam pucala :)


JK, jasno mi je vaše razmišljanje. Ni ja ne stavljam Rusiju na nedodirljivi pijadestal. ALI ZNATE LI KIOLIKA JE TO ZEMLJA i kolicki smo mi? Kao kod velikih brojeva, za velike zemlje važe drugi zakoni i druga pravila. Nije problem da se ta zemlja kritikuje. Kao i svaka druga, npr. USA ili UK ili Kina. Ja bih ipak ostao u svom dvorištu a aluzije na naše političare i na naše rusofile i naše struje bih pažljivije formulisao. Naravno, ne mislim ja da ce to sto je receno na skupu bogznakako poremetiti odnose sa Rusijom. Više mi smeta, naravno, kad neki političar izjavi nešto o našim prioritetima i potpuno zaboravi da pomene Rusiju. Ja mislim da ce sad ataše za štampu u ambasadi RF biti zadovoljniji )
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:05 01.10.2007

Urbanog za predsednika blog advokata!

#Linkdakle, ako nije problem, zbog koje tachke krshenja pravilnika o koriscenju je pao ban na nedelju dana koji btw nigde nije zvanichno definisan kao kaznena mera za neposhtovanje pravilnika o koriscenju...

mislim da ti treba blog-advokat.
Bio mi je potreban advokat ali sam izdržao kaznu hrabro sam. Little Wolf mi je malko pomogao.
Ukratko: pravilnik uvek važi osim kad ne važi! I važi za skoro svakoga.
urbanosaurus urbanosaurus 14:12 01.10.2007

Re: Ja i Urbanosaurus na službenom putu

KRALJMAJMUNA
Urbanosauruse, opsovao sam u temi o devojčici Delfini. Opsovao sam bogataše koji za mnoge tragične slučajeve ne daju ni EURO a onda se mi ovde organizujemo da skupimo po jedan EURO. Pa ko ne bi opsovao. Jesam pomenuo, kao metaforu jedno ime. Mouseman. Sad ponovo rizikujem,ali kad si ti u pitanju ne žalim život (iako se ne slažemo u svemu). ) Ali mi je MOD odgovorio da ne mora da se obrazlaže banovanje!!! Imam svu prepisku sačuvanu. Može na PP da se dobije.


moje misljenje u toj prichi nema neku posebnu tezinu ali mi je to onako odokativno malo chudno...
oni sa tezim mishljenjem ne verujem da ce se oglasiti...
njih taj pravilnik ne kachi i nije im nikakav problem...

znachi bogatashe psovati oprezno...
doooooooobro...

btw arhiviraj prepisku, nikad se ne zna kad ce ti zatrebati... :))

i hvala shto si podelio sa nama razloge za ban rizikujuci tako mozda pravednu meru usmene ili pismene opomene koja bi trebalo da prethodi banu...


Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:33 01.10.2007

Re: Ja i Urbanosaurus na službenom putu

znachi bogatashe psovati oprezno...

Ma udri bogatasa i uzmi mu sve pare:)) - da citiram jednu grupu iz new wave pocetak osamdesetih, VIS Idoli isn't it?
urbanosaurus urbanosaurus 14:39 01.10.2007

Re: Ja i Urbanosaurus na službenom putu

ne, ne veruj u idole... :))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:39 01.10.2007

1, 2, 3, svi

Bojan Zdravic
znachi bogatashe psovati oprezno...Ma udri bogatasa i uzmi mu sve pare:)) - da citiram jednu grupu iz new wave pocetak osamdesetih, VIS Idoli isn't it?


Sad si gotov, ovo liči na psovku, ako ne budeš mogao da se loguješ znaj da te je Treća Srbija stavila u samicu.
Ma, sumnjivije mi je to sto sam pomenuo jedno ime. Od sada cu da pazim. Nema psovki, nema imena. Samo veznici, brojevi, rečce, pridevi (ne svi), zamenice.
urbanosaurus urbanosaurus 14:45 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, svi

gotov je, gotov je...



dolazi superhik po bojana zdravica...



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:49 01.10.2007

1, 2, 3, H2O

Ovo zaslužuje sedam godina banovanja na hlebu i vodi (naravno, GALA voda))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:54 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, svi


King @ Urke,
samo sam citirao pesmu grupe aktuelnog Savetnika nase Republike, nisam nista skrivio mame mi:)))

Salu na stranu kodekse ponasanja na blogu treba postovati, ali sad mi je pala neeeeeeeeeeeeeevidjena ideja vezano za nase bogatase, sta mislite da ubacimo u zizu (meko z) kompletno ponistavanje privatizacije za one privatizacije gde se uopste ne zna poreklo novca niti ko je fakticvki vlasnik firme. Mislim na one firme Sejseli, "Mionicka Ostrva" itsl. Al' bi Miskovic i ostali DB bogatasi-bizMismeni vrdnuli.
Naravno ne dirati ozbiljne investitore ranga US Steel i ostale.

Vise od 90% privatizacija bi bilo ponisteno, razdeliti zaposlenima svih 100% akcija (drzavi nista) - eto ti brate 70% glasova na sledecim parlamentarnim izborima. Ma treba im uzeti sve, ko' sto su oni nama uzeli 45-te sve:))))

NON PASARAN!!!!!!!!!

Bojan - The revolucionar:)))) (ili ti The Urosh - NON PASARAN) & The Mungos Prezderani

Svi ste pozvani na zurku, 6-ti Oktobar se blizi:))))))))))))))
Kazezoze Kazezoze 15:08 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, svi

Naravno ne dirati ozbiljne investitore ranga US Steel i ostale.

))))))))))))))))))))))))))))))))))))
mariopan mariopan 15:14 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, svi

Bojane ,,skrooooz si zakasnio....sa tim da se nekome ispita odakle mu pare..

Eno nam ministar Dinkic saopstio prenekidan,da ce se ispitivati poreklo novca za one koji ce OD SADA da kupuju nesto po Srbiji i da taj zakon NE VAZI RETROAKTIVNO. Dakle ko je sta ugrabio -njegovo je . Zato se ja i pitam ko je ustvari birao nasu Skupstinu? Mislim kako im je prosao taj zakon?A obaska sto je po Srbiji vec sve rasprodato,ostala neka sica ,nekih 300 preduzeca kojima se najavljuje stecaj.... pa lepe zelje ...lepi snovi...probudi se ....ovo je Srbija. Budjenje ti zelim nezno ...da se ne traumiras....Pozzz
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:14 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, ?=(()/&%&#$%!

Bojane, gnušam se svih tvojih tekstova a posebno tekstova u kojima se neopravdano pominju imena. Kršiš Pravilnik na svakom novom redu. ?=()(&/$$%!%=
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:55 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, ?=(()/&%&#$%!

Bojane, gnušam se svih tvojih tekstova

ne razumem st asam uradio:((((
Bojan The iznenadjen (The zgrozen)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:04 01.10.2007

Re: 1, 2, 3, svi

mariopan
Eno nam ministar Dinkic saopstio prenekidan,da ce se ispitivati poreklo novca za one koji ce OD SADA da kupuju nesto po Srbiji i da taj zakon NE VAZI RETROAKTIVNO. Dakle ko je sta ugrabio -njegovo je .

Pa dobro rekao je, ali nece taj Dinkic vecito biti ministar, moze na vlast do dodje sutra neki novi ministar - pa da se izglasa zakon koji ce da vazi retroaktivno, zar ne. Teoretski govoreci - svaka se privatizacija moze i ponistiti, zar ne?

Sto kaze nas narod - treba im malo ubaciti buvu pod rep, makar mirno da ne spavaju i uzivaju u svom lopovluku - ako nista drugo:)))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:39 01.10.2007

Ovo je ssala, komika

Bojan Zdravic
Bojane, gnušam se svih tvojih tekstovane razumem st asam uradio:(((( Bojan The iznenadjen (The zgrozen)

Boki, Vrijeme ironije.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:27 01.10.2007

Re: Ovo je ssala, komika


Zar ja moram uvek da budem zrtva necije ironije - pa ovo je nepravda:(((
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:56 01.10.2007

AKCIJA: smanji broj tekstova

Da li se još nekome čini da se brzina pojavljivanja novih tema jako povećala?
Da li se još nekome čini da takva šuma snižava nivo, šalje u vetar mnoge duhovite i pametne komentare, troši mnogo vremena ljudima koji žele da pišu, deluju odbojno na nove ljude, ...?
Da li se još nekome čini da je potrebna nekakva selekcija?
Ko se javlja za selektora?
Mungos Mungos 15:51 01.10.2007

Re: AKCIJA: smanji broj tekstova

Pozdrav, moj bliski odjace!



Mungos, The Majamunoliki
vucko vucko 16:11 01.10.2007

Čak štaviše - baš naprotiv

Da li se još nekome čini da se brzina pojavljivanja novih tema jako povećala?
Da li se još nekome čini da takva šuma snižava nivo, šalje u vetar mnoge duhovite i pametne komentare, troši mnogo vremena ljudima koji žele da pišu, deluju odbojno na nove ljude, ...?
Da li se još nekome čini da je potrebna nekakva selekcija?
Ko se javlja za selektora?

Sjajno je što se brzina novih tema povećava. To znači da sve veći broj nas radi na tome da stvori nove teme.

To ne snižava nivo nego povećava izbor, a u zbiru i nivo, tj. kvalitet, čini mi se.

Selekcija je preko potrebna, ali ne na ulazu, nego na izlazu. Zato molim svakoga kome se neki tekst ili diskusija svidi da pritisne "Preporuči", a i ja ću to isto pokušavati da radim - pa ćemo kombinovati svoja interesovanja sa preporukama.

Drugim rečima - svi smo selektori. A ako je neko novinar u duši, mogao bi da napravi "Šta ima novo u gradu" blog-digest, recimo jednom ili dva puta nedeljno, pa da u njemu daje i konkretnije preporuke drugih blogova. Ne znam samo kako da mu/joj se odužimo za trud. Osim čitanošću :)

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:20 01.10.2007

Re: Čak štaviše - baš naprotiv

A ako je neko novinar u duši, mogao bi da napravi "Šta ima novo u gradu" blog-digest, recimo jednom ili dva puta nedeljno, pa da u njemu daje i konkretnije preporuke drugih blogova. Ne znam samo kako da mu/joj se odužimo za trud. Osim čitanošću :)

Vučko, čim ti imaš ovakvu ideju novinar si u duši :) pa eto možda ne bilo loše da nam ti priređuješ blog digest?
vucko vucko 17:15 01.10.2007

Re: Čak štaviše - baš naprotiv

Hehe... za početak ću se svakako truditi da preporučujem... a ovo kad/ako stignem - samo što osećam da bi bila verovatno gomila trulog paradajza i pokvarenih jaja, nisam siguran koliko bi se moji komentari svideli publici - ali to je valjda takav život novinarski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:38 01.10.2007

Kad ono tamo-opet ja

vucko
Hehe... za početak ću se svakako truditi da preporučujem... a ovo kad/ako stignem - samo što osećam da bi bila verovatno gomila trulog paradajza i pokvarenih jaja, nisam siguran koliko bi se moji komentari svideli publici - ali to je valjda takav život novinarski


Joj, Vucko urednik )
Dobro, izdrzacemo. Ali zaista mislim da je ulaz strassno mnogobrojan. Nisu bass sve teme zanimljive. Izvinjavam se VIP-ovcima. Nema se vremena za citanje i pisanje, treba i da se radi. Ajde, nek pokussa Vucko i da mu se plati). Za izlaz zaista mislim da piše i Kurta i Murta (i ja!) i da ima strassno mnogo ssuma tipa: Hej, Ciao, Kako si, Gde si,.Javi se, Nema te, ... Od sad pissem samo kad imam nessto pametno (retko)) ili kad moram da opsujem (ccesto!)!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:39 01.10.2007

AKCIJA: smanjiti broj majmuna

Mungos
Pozdrav, moj bliski odjace!

Mungos, The Majamunoliki


Počinjem akciju.
vucko vucko 18:37 01.10.2007

Re: Kad ono tamo-opet ja

Joj, Vucko urednik )
Dobro, izdrzacemo. Ali zaista mislim da je ulaz strassno mnogobrojan. Nisu bass sve teme zanimljive. Izvinjavam se VIP-ovcima. Nema se vremena za citanje i pisanje, treba i da se radi. Ajde, nek pokussa Vucko i da mu se plati). Za izlaz zaista mislim da piše i Kurta i Murta (i ja!) i da ima strassno mnogo ssuma tipa: Hej, Ciao, Kako si, Gde si,.Javi se, Nema te, ... Od sad pissem samo kad imam nessto pametno (retko)) ili kad moram da opsujem (ccesto!)!

Nije urednik, nego priložnik za "Autostoperski vodič kroz galaksiju" :)

A njegovo veličanstvo moram da podsetim da, ako se smatramo naprednim, otvorenim ka svetu, ne bojimo društvenog i privrednog razvoja i globalizacije u društveno-ekonomskom smislu - ne vidim zašto bi se bojali razvoja ovog mesta. Svet je i onako postao užasan i kada su ulicama zavladali automobili. Toliko televizijskih kanala na satelitskoj televiziji je već odavno prelilo prepunu čašu. A i - nagrade treba da nas obavezuju na nove radne pobede :)

lala backi lala backi 20:17 01.10.2007

Ma kakve dve srbije... da li ste normalni?

da, postoje dve srbije, ali ne onako kako vi to zamisljate i projektujete..

da vidimo kakva srbija postoji..

sve su ovo komunisti i titova deca.
sto bioloska sto duhovna..

CRNI komunisti=SRS, potomci titove radnicke klase, masni i crni za strugovima, sa 3 zuba po vilici, vole tituuuu, zale za lazoborackim peeeeeeeemmmmzijama,govore o prohujalim vremenima kredita koje pojede inflacija, kako su letovali za dz peko firme, nazovi cetnici, koji ne vole krunu i monarhiju, drze razapetu dvoglavu curku, i drze se devize, on je kao al je i nama dao, al' ovi kradu al' nama ne dadu.

CRVENI komunisti=SPS i sl. potomci komunisticke sednje klase(sitnih denucijanata, aparatcika, cinovnika), cije je krilo pobedilo na 8 sednici,drugo krilo=>

ZUTE komuniste=DS, potomke komunisticke elite(partiskih sekretara,ambasadora itd) koji su izgubili na 8sednici,vaspitani u komunistickom duhu, ali koji su na vreme videli d centrala internacionalizma nije vise Moskva vec Brisel..

PINK komunisti=LDP, potomci potomaka komunisticke elite i ideologa(deca ambasadora, diplomata,visokih udbasa,generala i partijaca, odrasli u svili i kadifi, ciji su ocevi cupali brkove kulacima, a dedovi bili lokalni ispicuture) koji su porazeni na 8 sednici, i koji su skolovani na zapadu u duhu novog internacionalizma, zadojeni najgorom vrstom liberalizma.

ZELENI komunisti=LSV i sl. su u stvari mesavina zutih i pink komunista, ali na pokrajinskom nivou (potomci pobedjene struje na 8 sednici i jogurt revoluciji, deca autonomsakih pr..nja, uglavnom iz ''kolonisitckih porodica'' Canak-licanin, Kostres-Bosanac)
Zaista je strasno biti van ovih boja, jer te crni lazno redstavlja, crveni te pokrade, uzme ti zemlju,pocupa brkove, otme kuce napravi od tebe proletera, zuti ti trubi kako ce ti vratiti ono sto ti je uzeo njegov otac, a pink ti soli pamet kako ti ne znas sta je socijalna pravda i trzisna ekonomija, jer je njegov deda uradio pravu stvar, kad je rasturio burzuje, a on ce od tebe da napravi gradjanina sveta i u njegovom drustvu ces biti najzasticeniji,
zeleni ce da ti za to vreme da vice ''di su nasi novci''


i ona druga srbija...


A u Srbiji ima drugih osim komunista.
Ima jos potomaka poklane i proganjane gradjanske i domacinske Srbije..koji su pregalastvom srpskog proleterijata i sljama pretvoreni u proletere, a ti ''proleteri'' su sebe pretvorili u kulake, svoju decu u naprednu inteligenciju okrenutu ''zapadnim vrednostima'' trzisne ekonomije i evroatlanskih integracija.

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:38 01.10.2007

Re: Ma kakve dve srbije... da li ste normalni?


Lala backi - svaka cast za komentar!
Pozdrav
Bojan
adam weisphaut adam weisphaut 20:51 01.10.2007

Re: Ma kakve dve srbije... da li ste norma


Ima jos potomaka poklane i proganjane gradjanske i domacinske Srbije.

A ko molim te? Da nisu dr Kalasnjikov, Velja Koncesionar, Dragan Markovic Deblo, Trafikant Jocic, Rade Milosevicev diplomata, Farenhajt 451 Stojkovic...?
DejanOz DejanOz 03:50 02.10.2007

Re: Ma kakve dve srbije... da li ste norma

adam weisphaut
A ko molim te? Da nisu dr Kalasnjikov, Velja Koncesionar, Dragan Markovic Deblo, Trafikant Jocic, Rade Milosevicev diplomata, Farenhajt 451 Stojkovic...?

Slucajno su ispusteni tamo gore kod svojih ideoloskih rodjaka, zutih komunista Malo je upadljivo odsustvo DSS-ovaca, stvarno. Inace je prilicno sveobuhvatno.
mariopan mariopan 12:03 02.10.2007

Re: Ma kakve dve srbije... da li ste norma

LALO....sve si rekao....svaka cast.Pozz :-0)))))))
lala backi lala backi 21:14 01.10.2007

za vinsku musicu.

Drugu, onu anticivilizacijsku, mračnu Srbiju, čine oni;

AJD DA CUJEM.. VEC OSECAM DA SAM JA TAMO..

-koji uporno ustrajavaju na tezi da su „svi podjednako krivi za rat“, što je već na pravno-teoretskom nivou besmisleno,

AKO ZANEMARIMO UZROK, POVOD I DRZIMO SE POSLEDICE, TJ.ZRTAVA, ZLOCINA PROFITERSTVA ITD, SVI SU PODJEDNAKO KRIVI ZA RAT.. STO SE TICE POVODA I POSEBNO UZROKA, MA CISTIJI SMO NEGO STO MISLI PROSECAN SRBIN.

-kojima nije dovoljan snimak na kome Mladić ponosno izjavljuje da se osvetio „Turcima“ i „Srebrenicu poklonio srpskom narodu“, već licemerno insistiraju na tobožnjem sudskom utvrđivanja eventualne krivice, da bi zauzela moralni stav prema dokazanom masovnom zlocinu,

SNIMAK KO SNIMAK, SVAKI KOMUNJARSKI GENERAL VOLI DA SE KURCI, KAO I HRV.KOMUNISTICKI GENERALI, KOJI SU TO ISTO GOVORILI KADA SU ULAZILI U PRAZNU KRAJINU, DA JE ''POKLANJAJU HRVATSKOM NARODU I PREDSJEDNKU TUDJMANU''...
SREBRENICA JE ZLOCIN, TO NKO NE SPORI, PITANJE DAKLE OSTAJE KOLIKO JE MLADIC ZNAO O TOME, KO JE UCESTVOVAO, KAKVA JE ULOGA BEARE I DRUGIH IZ 9 DIVERZANTSKOG ODREDA I KOLIKA JE ZAPRAVO CIFRA STRELJANIH, KOLIKO JE POGINULO U PROBOJU PREMA TUZLI(ELIZABET REN JE 1997 U SUMAMA KOD KLADNJA NASLA 920 TELA, SA PUSKAMA, ZLATNIM BURMAMA, LICNIM DOKUMENTIMA RAZBACANI IZGINULI U BORBI)
AKO JE ZNAO, OBICNA KOMUNJARSKA CRKOTINA, KOJA JE UZGRED GAZILA SRPSKU TROBOJKU U KNINU KAO KOMADANT KNINSKOG KORPUSA JNA, I GOVORIO DA JE NJEGOVA ZASTAVA SA PETOKRAKOM I DA SE BORI ZA JUGOSLAVIJU..

-koji svaku priču o konkretnom zločinu sa srpske strane pokušavaju da opravdaju tezom „ali, i oni su nama..“,

NE, NAPROTIV, BOLI ME VISE ZRTVA NEPRIJATELJA MOGA, NEGO SRPSKA..
LEPO JE BITI ZRTVA, LEPO JE IMATI MUCENIKE U CARSTVU NEBESKOM..
ZATO MI JE ZLOCINNEKOGA SA IMONOM MOG NARODA MRSKIJI I GORI, I TAKVE PREZIREM..

-koja smatra da je Milošević kriv što je pogrešio u taktici, pa izgubio četiri rata, a ne zato što ih je izazvao i pokušao da nesuglasice sa okruženjem rešava silom,

A NECE BITI TAKO. PROTIV MILOSEVICA SAM OD 1991, 9 MARTA SA 11-12 GODINA, 92 VIDOVDANSKI SABOR, 93 HAPSENJE VUKA ZA 1 JUN , 94 PROTIV SANKCIJA NA DRINI, 95 NA MITINGU ''SLOBO P..DO, KRAJINU SI IZDO'' 96/97 SETNJE, 99 PREOBRAZENJSKI MITING UJEDINJENE OPOZICIJE, 2000 15.4. PRVI MITING DOS-a 5.10.2000 SKUPSTINA..
NIJE MILOSEVIC POGRESIO U TAKTICI NEGO JE BIO OBICAN JUGOSLOVEN KOMUNJARA VLASTOBLJUBIVA, KOJA JE SVESNO ILI NESVESNO BILA AMERICKI KLIMOGLAVAC..
COVEK KOJI JE NUDIO ZULFIKARPASICU I MUHAMEDU FILIPOVICU KONFEDERACIJU, DVA NARODA, KOJI SU TO PRHVATILI I 2003 SNIMILI DOKUMENTARAC O TOME KAKO BI BILO BOLJE DA SU TO PRIHVATILI, JER BI IMALI SVAKE DVE GODINE MUSLIJANA PREDSEDNIKA I SVE MUSLIMANE-BOSNJAKE U JEDNOJ DRZAVI SA SANDZAKOM...

COVEK KOJI JE SA KARADZICEM PRIHVATIO KUTILJEROV PLAN, GDE JE BOSNA PRIZNATE NEZAVSNA DRZAVA, SA 40 KANTONA-VECIH OPSTINA, GDE NEMA REPUBLIKE SRPSKE, I TO U FEBRUARU 92..

KOJA 4 RATA? RACUNAS I MARKOVICEVO NAREDJENJE U SLOVENIJI NA MIG BEJKERA, GDE JE JNA IZUCENA IZ KASARNI I POSTALA ''KOMUNISTICKA ARMADA SA PETOKRAKOM NA TNKOVIMA KOJA GUSI MLADU DEMOKRACIJU''?

-za koje je loš imidž Srbije u svetu samo marketinški propust, koji se može ispraviti većim finansijskim ulaganjima u lobiranje ili medijskom kreativnom domišljatošću, a ne zabrinjavajući moralni sunovrat u kome se zemlja valja, odbijajući da se suoči sa svojom ratnom prošlošću i pokaže ozbiljnu nameru da se distancira od vinovnika zločina i njihovih ciljeva, namera i metoda,

TO SE NE MOZE IZMENITI NIKADA. LOBIRATI MOZES DO SUDNJEGA DANA UZ SVE PARE SVETA..TAKO CE BITI, JER TAKO ODLUCUJU ONI KOJI SU DRZALI MILOSEVICA 10 GODINA NA VLASTI, A MOGLI SU GA OTERATI JOS 1992, KADA SE KANDIDOVAO MLAN PANIC, I KADA JE AMERICKA ADMINISTRACIJA GOVORILA DA NE MOZE DA GA PODRZI JER ''SE NE MESA U UNUTRASNJE POSLOVE SUVERENIH ZEMALJA''(SLIKOM NA SLIKU HTV JESEN 1992-VOREN KRISTOFER NA CNN), I NISU REKLI SVOJIM SAVEZNCIMA ALBANCIMA, DA IZADJU NA IZBORE I VLADAJU NA POKRAJINSKOM NIVOU, U 38 OPSTINA, DA SPRECE KRADJU MILOSEVICA T.J. FINGIRANJE 20 POSLANIKA SPS,I DA IMAJU VLAST KAO KASA U SUBOTICI I SENTI I KANJIZI, OD 1990..


-koji „ne razumeju“ zašto Albanci neće da žive pod patronatom Srbije kad su „imali sva nacionalna prava“, a pritom nisu u stanju da pokažu ni elementarno poštovanje za iste i makar privid da ih uvažavanju kao ravnopravne partnere i sagovornike, pa ih uporno nazivaju Šiptarima, s visine im deleći lekcije kako oni treba da se zovu i zbog čega, uprkos tome što su isti dovoljno puta objasnili zašto taj izraz smatraju pežorativnim,

PA NE RAZUMEM. AKO JE TO ZBOG 1999, ONDA IMAMO TAJ SLUCAJ SA SRBIMA OD 1999-2007, AKO SE ZALE NA MILOSEVICEVO VREME GDE SU SAGRADILI 720 DZAMIJA, GDE NISU PLACALI POREZ NI KOMUNALIJE, GDE SU USPELI DA IZ ALBANIJE POD REVOLUCIJOM ZBOG BANAKA, PRENESU 200.000 PUSAKA(MOZE LI NEKO POD CIZMOM UGROZEN DA PRENESE TOLIKO ORUZJA SA SVE LAKIM TOPOVIMA????), ONDA IMAMO IZGOVOR 1945-1989, GDE SU RADILI ISTO STO RADE I SADA I I Z A Z V A L I POJAVU MILOSEVICA KAO SPASTITLJA ZA SRBE .
TAKO, DA NE RAZUMEM ZASTO ALBANCI NECE DA ZIVE NOMINALNO U SRBIJI , A DA SAMO SRPSKE OPSTINE BUDU VEZANE SA SRBIJOM I NEKIM VEZAMA, A U ISTO VREME SE OD KOSOVSKIH SRBA TO TRAZI, ALI NE NOMINALNO, NEGO DA BUDU BAS U SISTEMU TE KREATURE OD DRZAVE..

-koji ne propuštaju da sladostrasno naglase etnogenezu Muslimana/Bošnjaka, s akcentom da su „poturice“, odnosno bivši Srbi, što će reći genetski manje vredan narod. I sve to zbog tobože naučne istine, a ne ličnog nipodaštavajućeg odnosa prema tom etnicitetu, prema kome, navodno, ne gaje nikakve predrasude,

SADA JE AUTOR IZVALIO GLUPOST.AKO SU POREKLOM SRBI, KAKO ONDA MOZEMO DA IH SMATRAMO ''GENETSKI MANJE VREDAN NAROD'' I GDE SE TO JAVNO CUJE? KO TO GOVORI? KO JE UGROZEN ZBOG TOGA?

-kojima u Guči ni najmanje ne smeta popularisanje haških begunaca, jer njihov zločin „tek treba da se dokaže“, a pritom beže od svakog relevantnog izvora koji im omogućava da se detaljno upute u činjenice koje su već sudski dokazane,

MENI SMETA GUCA KAO I EXIT, A O HASKIM BEGUNCIMA NEMAM ISTO MISLJENJE, T.J U ZAVISNOSTI OD SLUCAJA DO SLUCAJA, 90% KOMUNISTICKE LUDSPRDE I PO KOJI NEVINI..

-kojima je rehabilitacija četništva u Parlamentu pozitivan čin, autistično previđajući da je to protivno tumačenju uloge tog pokreta u svetskoj istoriji, što nas generalno još više udaljava od antifašističkih tradicija Evrope i čini dodatno moralno sumnjivima,

NAJPOZITIVNIJE STO JE OVA VLADA URADILA J EUPRAVO TO.
TUMACENJE TOG POKRETA U PARTIZANSKOJ KOMUNSTICKOJ ISTORIJI MISLIS VALJDA?
U SVETSKOJ JE MNOOOGO DRUGACIJE.
ANTIFASISTICKE TRADICIJE EVROPE, SA KOMUNISTICKIM KOLABORACIONISTIMA I IZMISLJENIM BITKAMA I ''PREZIVELIM 7 OFANZIVA'' (sto ce reci, bili smo u 7 defanziva), NEMAJU NIKAKVE VEZE..

-koji i dalje uporno tvrde da je JNA 91. g. ispunjavala svoje ustavne obaveze očuvanja državnog integriteta, da je bila projugoslovenski orijentisana, iako su najviši zvaničnici promiloševićevskog režima /Jović i Kadijević/ u svojim knjigama priznali da je komandni kadar planski očišćen od oficira nesrpskog porekla, te da je ta vojska imala prevashodni zadatak da štiti interese jednog naroda,

MA DA PRIZNAMO VEC JEDNOM, PLANSKI JE OCISCENA JNA., JER SMO OD ILIJE GARASANINA I KARADJORDJA DO PATRIJARHA PAVLA, KANAZIRA, MILOSEVICA SVE OSMISLILI DA NAPRAVIMO VELIKU SRBIJU, ALI SU NAM SE ZALOMILI PREDSEDNIK SFRJ STIPE MESIC, MINISTAR VANJSKIH POSLOVA BUDIMIR LONCAR, KOMADANT VOJSKE VELJKO KADIJEVIC, KOMADANT AVIJACIJE ANTUN TUS, KOMADANST MORNARICE STANE BROVET, KOMADANT KOPNENE ZVONKO JURJEVIC, KOMADANT 5 VOJNE OBLASTI KONRAD KOROSEK, PREDSEDNIK VLADE ATNE MARKOVIC, SLUCAJNO SU POUZIMALI 336 TENKOVA IZ KASARNI PO HRVATSKOJ, 200 U SLOVENIJI, SLUCAJNO JE JNA BRANILA JUGOSLAVIJU DOK IM SRBI NISU POUZIMALI ORUZJE..SLUCAJNO SU PRENELI TOLIKO ORUZJE IZ MADJARSKE I AUSTRIJE DOK JE JNA SAMO SNIMALA SPEGELJA..
U PRAVU SI, NEMA STA DODATI..PRIZNAJEMO SVE..

-koji, u nedostatku minimuma empatije prema žrtvama, licemerno brane pobednički „patriotski „ gest podizanja tri prsta, neizostavno podsećajući na demonstracije 91., iako dobro znaju da je percepcija istog u regionu daleko nadmašila nekadašnju domaću simboliku istog i bila neizostan „folklor“ onih vojski i paravojski koje su učinile najstrašnije zločine nad našim susedima.

IH SADA, JA SAM BIO 9 MARTA, I OD TADA SAM U SVOJOJ MLDOSTI I DETINJSTVU PONOSNO DIZAO TRI PSRSTA NAJVISE NA DEMONSTRACIJAMA..A PRAVO DA TI KAZEM, FOLKLOR JE I SAHOVNICA, LJILJAN, ''PESME O BOSNI'' ( BRACO MOJA MUUUUSLIMANI, DZIHADOM SE BOOOOSNA BRANI) ITD.ITD. PA SADA KAKO TRAZITI DA HRVATSKA UKINE SAHVNCU, ILI DA BOSNJCI NE SLUSAJU MERLINA..

-oni kojima je „Danke Rusija“ podrazumevajući i poželjni patriotski panslavizam, a nipošto slinavo servilno podaništvo, ali zato još uvek „prebrojavaju“ donacije koje su uoči 5.oktobra stigle sa Zapada, iako su tobože dali svoj doprinos u borbi za svrgavanje Miloševićevog režima, etc. etc..

NEEEE, SERVILAN ODNOS UGLAVNOM IMAJU ONI KOJI SE ZALAZU ZA NEPROMENJIVOST GRANCA(SLUCAJ BOSNA) ZA PROMENJIVOST GRANCA (SLUCAJ SRBIJA) ZA NEPROMENJIVOST GRANICA(SLUCAJ KOSOVO) ZA NEMOGUC SUZIVOT(SLUCAJ SRBIJA-KOSOVO) ZA MOGUC SUZIVOT(SLUCAJ RS-FEDERACIJA I NARAVNO KOSOVO) ZA UKIDANJE KREATURE OD DRZAVE(SLUCAJ SCG) ZA OPSTANAK, KO JE REKAO ''KREATURE OD DRZAVE''(SLUCAJ BIH), ZA SMENU NEDEMOKRATSKE KORUMPIRANE VLASTI(SLUCAJ SRBIJA) ZA ODBRANU DEMOKRATSKE I NEKORUMPIRANE VLASTI (SLUCAJ CRNA GORA) ITD..
ZA BOJKOT REFERENDUMA KOJI JE POKRADEN OD SVIH(SLUCAJ SRBIJA, LOPOVI VELIKOSRPSKI SU KOSTUNCA, VELJA, SELJA, DINKIC, TOMA,BORIS TADIC, CESID CAK, KASA, LJAJIC, UGLJANIN, B92, VERAN MATIC, ''DANAS'' ZARKOVIC,''VREME) ZA POBEDU NA DEMOKRATSKOM REFERENDUMU GDE NIKO NE KRADE(SLUCAJ CRNA GORA, GDE NEMA MASANA, GDE NIJE RAZLIKA 1200 GLASOVA, A 1000 GALSALO ''DA'' U SPUZU U ZATVORU)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 22:34 01.10.2007

Re: za vinsku musicu.

Lalo, a zašto vi galamite?
Sve velikim slovima otkucano se smatra za galamu i molim vas da to više ne radite.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:57 01.10.2007

Re: za vinsku musicu.

SNIMAK KO SNIMAK, SVAKI KOMUNJARSKI GENERAL VOLI DA SE KURCI, KAO I HRV.KOMUNISTICKI GENERALI, KOJI SU TO ISTO GOVORILI KADA SU ULAZILI U PRAZNU KRAJINU, DA JE ''POKLANJAJU HRVATSKOM NARODU I PREDSJEDNKU TUDJMANU''...
SREBRENICA JE ZLOCIN, TO NKO NE SPORI, PITANJE DAKLE OSTAJE KOLIKO JE MLADIC ZNAO O TOME, KO JE UCESTVOVAO, KAKVA JE ULOGA BEARE I DRUGIH IZ 9 DIVERZANTSKOG ODREDA I KOLIKA JE ZAPRAVO CIFRA STRELJANIH, KOLIKO JE POGINULO U PROBOJU PREMA TUZLI(ELIZABET REN JE 1997 U SUMAMA KOD KLADNJA NASLA 920 TELA, SA PUSKAMA, ZLATNIM BURMAMA, LICNIM DOKUMENTIMA RAZBACANI IZGINULI U BORBI)
AKO JE ZNAO, OBICNA KOMUNJARSKA CRKOTINA, KOJA JE UZGRED GAZILA SRPSKU TROBOJKU U KNINU KAO KOMADANT KNINSKOG KORPUSA JNA, I GOVORIO DA JE NJEGOVA ZASTAVA SA PETOKRAKOM I DA SE BORI ZA JUGOSLAVIJU..

za ovo se u normalnim zemljama ide na sud.
srebrenica jeste bila zločin al najveći, to jest genocid.

na ostalo me mrzi da ti odgovaram. samo da ti šapnem da je i vuk bio "komunjara", ako slučajno nisi znao.
oš da ti još neke nabrojim?
zgrano bi se čoveče!
bojim se za tvoju čuku pa te štedim.
i samo da pitam, el si ti posetilac mašinskog?
DejanOz DejanOz 04:08 02.10.2007

Re: za vinsku musicu.

Exitus Letalis
i samo da pitam, el si ti posetilac mašinskog?

Nema potrebe za licnim diskvalifikacijama, covek je izneo svoje misljenje (slazem se da je bas mogao da izbegne velika slova, to se ne radi). Vecina stvari koje je napisao nisu toliko netacne koliko su iznimno politicki nekorektne u ovom trenutku (premda nikako ne delim njegovu naklonost nacionalizmu i, cini mi se, prezir prema Zapadu).
Dr M Dr M 11:03 02.10.2007

Re: za vinsku musicu.

Postovani lalo backi,
ispravno osecate da ste tamo.

Propagiranjem istorijski, eticki i pravno osudjenog, ravnogorskog, modela razmisljanja vredjate inteligenciju onih koji zele da zive slobodno, ciste savesti, okruzeni takvim istim ljudima.

Neke bolesti se tesko lece zato sto se, od sramote, skrivaju.
Vi se, srecom, svoje boljke ne stidite, cak dijagnozu pisete velikim slovima.

Mozda ima nade za Vas.
DejanOz DejanOz 13:12 02.10.2007

Re: za vinsku musicu.

Dr M
Vi se, srecom, svoje boljke ne stidite...

Doktore, znaci nista bolje od ad hominem? Slabo, bogami. Ako ste vi iz Druge Srbije toliko intelektualno i moralno superiorni kao sto ocito mislite da ste, onda bi bilo za ocekivati da nadmocno argumentacijom polupate sve loncice Prvoj Srbiji. Dzaba sam ja spremio pivo i kokice, nista od visokokvalitetne zabave. Od pljuckanja niste odmakli.
anonimni anonimni 21:51 01.10.2007

bez naslova


kad procitah ove postove shvatih da nije problem u dve srbije ....problem je jer NEMA NI JEDNE SRBIJE....
nestala je negde, ..... nestala je srbija koja je imala junake i jajare , ostale su samo jajare.... u svakom pogledu...
.....ili gresim.... srbija je zapravo oduvek takva i bila.....srbina za junaka proglasi vreme , nikad savremenici, jer zauzeti su jajarama ...zasto neznam.
Svasta je preko ove srbije preslo, svasta ce i preci , i dalje ce biti jajara i junaka...u svakom pogledu...
ne sudimo o dogadjajima koji su se juce desili, uradice to potomci bolje od nas, samo se plasim da li cemo da im ostavimo bar JEDNU srbiju.....to je jedino sto se ocekuje od nas
lala backi lala backi 23:08 01.10.2007

oprostite

Oprostite za velika slova..
obecavam necu vise..
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:16 01.10.2007

koliko komentara imamo

... I koliko vremena provodimo raspravljajuci...



....Trebalo bi da napravimo stranku "BLOGERI" da zauzmemo nas deo skupstine koji smo ovde posteno zaradili?

MNOGO POSTENIJE NEGO ONI....
BGhost BGhost 23:54 01.10.2007

Alaj vam slama cenzorska

Sportska redakcija B92 je dala svoj svrsprdni doprinos razvoju kulturnog dijaloga dve Srbije. Evo ovde http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=265711 mozete procitati komentare koje je odobrilo budno cenzorsko oko (kratak prilog univerzalnoj istoriji cojstva i junastva):

Djukina eikpa nije igrala ? Verovatno ce ih biti u Londonu
Bolesno, nadam se da ce se homosekualizam vratiti na listu mentalnih bolesti.
(todor, 30. septembar 2007 12:47)

Mogli bi da organizuju jos neki gay turnir, gde ce prva nagrada biti besplatno lecenje za celu ekipu.
(vlada, 30. septembar 2007 13:07)

Odatle pa jos 50 komentara do kraja, svi su u istom tonu.
DejanOz DejanOz 09:24 02.10.2007

Re: Alaj vam slama cenzorska

BGhost
Sportska redakcija B92 je dala svoj svrsprdni doprinos razvoju kulturnog dijaloga dve Srbije

BGHoste, verovatno znas da homofobija nije izum Prve Srbije (termin koji se u Srbiji, iz misterioznih razloga, koristi namesto dosadnog, nekatarzicnog i moralno neutralnog naziva politicki konzervativci)... stavise, verovatno stoji da je to danas globalno vecinski stav prema homoseksualcima. Ima svega 30-tak godina kako je homoseksualnost uklonjena iz zvanicnih spiskova mentalnih oboljenja u nekim zapadnim zemljama (npr. USA). Ovde, konkretno, u pitanju je ociti propust moderacije komentara (jeste interesantno da su izgleda mnogo pazljiviji na nekim drugim, politickim, temama).

Kasper Kasper 14:28 02.10.2007

Jelena

Vase prezime verovatno nije srpsko, nastup SIGURNO nije pravoslavan. Raspitajte se o znacenju termina "crkva". Svi mi radimo za lovu, ali ostanite u granicama dobrog ukusa.
vucko vucko 14:38 02.10.2007

Re: Jelena

Kasper
Vase prezime verovatno nije srpsko, nastup SIGURNO nije pravoslavan. Raspitajte se o znacenju termina "crkva". Svi mi radimo za lovu, ali ostanite u granicama dobrog ukusa.

U, je, sad je ofirana, ima da se od sramote obesi međ' šunke, što reče Balašević svojevremeno :)
Kasper Kasper 14:41 02.10.2007

Re: Jelena

U, je, sad je ofirana, ima da se od sramote obesi međ' šunke, što reče Balašević svojevremeno :)

Citiraj


Kad napise nesto o fra Juri Sotoni ( ravnatelju Jasenovca, genocid ne zastareva ) , suzdrzacu se od slicnih komentara.

Pozz
vucko vucko 14:46 02.10.2007

Re: Jelena


Kad napise nesto o fra Juri Sotoni ( ravnatelju Jasenovca, genocid ne zastareva ) , suzdrzacu se od slicnih komentara.

Pozz

Pa ako se skupljaju želje čitalaca - evo da i ja stanem u red i da zamolim da napiše jedan post o Dalaj Lami. Može i posle Jure Sotone, nisam drčan.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:47 02.10.2007

Blogeri,

moraću da zatvorim post za komentarisanje jer neću moći da pratim šta se piše, a svakako ima već previše komentara.
Osim toga, moraću da se konsultujem o eventualnoj reakciji na klevete.

Hvala i pozdrav,
JK

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana