Politika

kurton od čoeka

dali76 RSS / 12.05.2009. u 08:52

 

 Ako ste čitalac dnevne štampe i politika je vaša svakodnevna  potreba, vaš imuni sistem za nerviranje dostigao je zavidni nivo otpora ka ljudskoj gluposti. Ako pak nije , manite se ćorava posla, barem na nekoliko dana. Ja teško pravim te višednevne pauze od politike i uprkos prlično razvijenom imunom sistemu za nerviranje neke vijesti me jednostavno izbace iz kolosjeka. Čitam kako je novoizabrani američki predsjednik povodom prvog  jubileja (sto dana  predsjednikovanja   ) održao konferenciju za novinare. Na pitanje o emigraciji predsjednik Obama govori kako treba uložiti više napora i sredstava u  učvršćivanje i izgradnju granice prema Meksiku.  Onomad u novinama pročitah da su,gle čuda, uhvatili ilegalno doseljene Meksikance , među  radnicima  koji grade  možebit  novi  kineski zid na granici sa  južnim susjedom. Ovaj paradoks govori jasno da problem nije u visini zida,pardon žice,  već negdje drugdje.  Naravno nerviram se. Obama priča isto kao Bush.  Izabrali smo novog predsjednika, a ovaj zadržao  stare savjetnike?

Dobro ,de,  i ti si Dalibore mnogo  sekiraš i nerviraš, a možda je i Ms Milić u pravu kad ti je,  sem etikete da si mnogo klasičan i akademičan,  lupila etiketu "preosetljiv".  Opusteno izlazim iz šablona klasike , nije mi problem.  Onda iz lokal regionalno patriotskih razloga otvaram "Glas Slavonije". Branimir Glavaš je naravno vijest nedelje, kakva vijest, utisak nedelje. Moj bivši kolega sa faksa,bivši brat  iz doba  bratstva i  jedinstva  i sadašnji prijatelj Tomo upita me  ,ima tome mjesec dana,  : "Jel znaš kako se kaže kondom na hrvatskom?" Predpostavljam da je neka zezancija ,al' na pamet mi ne pada. Moja šutnja je sasvim dovoljan znak da Tomo  pobjedonosno da odgovor.

"Pa, Branimir Glavaš", odgovara Tomislav  i ne čekavši moju reakciju prasnuo je u smijeh. "Hm, Branimir Glavaš" , ponavljam tiho, a sekundu poslje smijemo se obojica.

Priznajem, sjetih se ove pošalice kad vidjeh ime dotičnog gospodina u  "Glasu Slavonije", al' nije trebalo dugo da gorčina "preuzme vlast". Desetogodišnja robija za ubijanje civila na takav način. Za tjeranje osobe da popije kiselinu iz akumulatora da bi ga poslije streljali .  Kako su se osjećali ljudi te zimske noći dok su klečali ispred rijeke Drave prije nego su im zlikovci pucali u potiljak.Hrvatski sudovi ne sude ni po babi ni po stričevima ,al' na nacionalnost  babe il' strica, e tu su kanda ipak osjetljivi.  Znam ja da se zločin ne moze gledati izolovano, al' ne zaboga da bi se isti pravdao. Znam ja da Srbi na Osijek nisu bacali mandarine i bombone već granate od kojih su i civili ginuli, ali da li to može biti pametnom čovjeku pravdanje za ovakve zločine?Ako ste mislili da me je ova,   po meni  sramotno niska kazna, za  Glavaša  izbacila iz kolosjeka, pa  pravo ste  podcijenili moj gorepomenuti imuni sistem za nerviranje.  Previše ja dugo i često čitam ovakve i slične vijesti , al' onda mi dođe  sljedeća od koje spasa mi nije bilo. Tlak mi je otišao na tristo i jedino je Fillip Moris možebit zadovoljno trljao ruke.

"Presuda Glavašu je presuda svima nama" , poručuju branitelji okupljeni ,spontano dakako,  iz Osijeka.  Hm, sta to znaći? Dignitet domovinskog rata se brani obranom ljudi koje je sud proglasio odgovornim za  ratni zločin? Jel' neko od tih pet stotina okupljenih branitelja možda smatra da mučenje i streljanje civila zavezanih selotepom i nije ratni zločin? Natjerati čovjeka da popije kiselinu iz akumulatora pa ga potom streljati je šta?  Ako sam ovakav naslov nije izazvao mučninu ,  zasigurno dalje   čitanje istog  dovodi do stanja kad bi ste najradije  se dobro ispovraćali.

 Ne samo što je pošteno ispljuvao, kako sebe tako i ostale svojom izjavom da je presuda Glavašu i ostalim ustvari presuda Slavoniji, Baranji te cijeloj Hrvatskoj Miljenko Kolobarić, inače predsjednik  "HVIDRE"  je uspio iznijeti još jednu notornu glupost bez imalo srama , doduše onog vidljivog.

"Ovo je sramota za Hrvatsku, ovo je gore od izdaje"....!!

Šta je sramota za Hrvatsku? Osuditi ljude koji su odgovorni za streljanja civila? Osuditi zločine? Šta je izdaja Hrvatske ? Izdaja zločinaca odgovornih za zločine? Izdaja onih koji su odgovorni i  pucali zavezanom čovjeku u potiljak ?  Ako ovo nije bilo dosta za povraćati,  onda oni najačeg stomaka su trebali pročitati izjavu gospođe Katice Mihaljević:

"Naše sinove ubili su Srbi, a danas su im ponovno sudili Hrvati. I živima i mrtvima."

Utom grmu leži zec! Srbi su tukli po gradu i tokom opsade istog sasvim je legitimno  zvjerski muciti , pa odstreliti civile. Šta zar je bitno jesu to bili civili? Naravno da nije. Nema tu civili,vojnici, oni su bili Srbi!!

Sva ova neofašistička ujdurma opravdavanja zločina i žalopojki za zločince desila se u, gle  paradoksa , ulici  simboličnog naziva:Europska avenija!!Nema šta gospodo branitelji, na pravom ste putu  ka Europi. Sve tako kaljavi i blatnjavi.  Ako vas puste takve,  luđi su od vas. 

Pljunuli su ova gospoda, i poneka gospođa, na  sebe.Vala i neka su. Samo su otkrili svoja kaljava lica proljetnom osiječkom suncu. Problem je što su pljunuli sve one svoje sunarodnjake, koji su uspijeli ostati ljudi, i kad je bilo najteže, al' na njima je da se od ovakvih ograđuju.  

Jedan moj prijatelj iz istočne Bosne imao je običaj kazati:

"Ma  pusti ga Dalibore vidiš da je kurton od čoeka".

Branimir Glavaš, ne zbog svog metaforičnog imena i prezimena,  jeste kurton od čovjeka. Jesu li ovi  prosvjednici kurtoni od ljudi? Vala za mene jesu , a još više za sebe.

Da ne bude zabune , totalno sam za upotrebu kondoma ili ti kurtona. Vala bolje i bijela kuga nego hrpa idiota na jednom mijestu.



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 09:02 12.05.2009

Sve je to farsa

Oni su ga i sklonili u Bosnu. Većina političara u Hrvatskoj isto to misli što govori pomenuta gospođa. Ali malo glumatanja za Evropu dobro dođe.
dali76 dali76 16:00 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Ako vecina politicara tako misli ,onda I nije cudo sto imamo tako krvave ratove svaki par decenija, I nece biti cudo ako nas isti cekaju I “sutra”.

libkonz libkonz 16:41 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Pomirenje i suočenje sa prošlošću je potrebno da ne bi neka buda nagovorila našu decu da ponovo ratuju.
dali76 dali76 16:48 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

E moj Lib, kod nas bar ide to nagovaranje.Dakako sve je to spontano.
topcat topcat 17:00 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Ovo je Mesićeva podvala Sanaderu, samo za to treba gledati malo dalje.
Drago mi je da sam napokon pročitala da netko eto, nije bacao mandarine na Osijek.
Možda uskoro saznam da nisu bacane mandarine na Vukovar, Erdut, Ilok, Novsku, Vinkovce, Nuštar, Okučane, Zagreb, Šibenik, Zadar, Dubrovnik (including Župa - ja bila tog nesretnog 5.8...i da ga jebeš/pardon maj frenč/ ono što je padalo nisu bile mandarine)...itd, itd...svašta čovjek sazna.
Bilo je puno blogova o NATO napadu na Srbiju. Komentari su bili uglavnom "nikada zaboraviti, nikada oprostiti".
Razumljivo, mada sam ja više za onu "oprostiti - da, zaboraviti - ne".
Shodno tome, mali podsjetnik za zaboravljive - napadi na Hrvatsku su trajali gotovo 5 godina.
5 godina su nas budile vijesti o novim granatiranjima i novim žrtvama. Svaki dan su pristizale nove izbjeglice. Prijatelji su odlazili u rat. Mnogi se nisu vratili.
Šta očekujte?

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:09 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Šta očekujte?

ja nista ne ocekujem odavno. od drugog s.rata - kad mi baka i neki clanovi njene familije pobegli iz slavonije glavom bez obzira. njena braca i roditelji su nazalost zavrsili u logorima.
dali76 dali76 17:13 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Jel ti to TOPCAT pravdas ovih 500 ljudi, hm ljudi?Jel to i kod tebe proljetno sunce ima isti uticaj?
Sta ocekujem?Ocekujem da zlocinci zavrse u zatvoru?Sta jel puno ocekujem?
topcat topcat 17:29 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

njanja_de.manccini
Šta očekujte?
ja nista ne ocekujem odavno. od drugog s.rata - kad mi baka i neki clanovi njene familije pobegli iz slavonije glavom bez obzira. njena braca i roditelji su nazalost zavrsili u logorima.

I što sad da napravimo? Kako da to promijenimo?
Da se svi Hrvati kolektivno samoubijemo ili da samo budemo vječiti taoci Pavelićeve truleži?
Da promijenimo identitet ili da "oslobođenje" Vukovara 18. 11. 1991. tumačimo kao reakciju na Jasenovac 50 godina ranije.
Bez obzira na političko mešetarenje još uvijek ostaje činjenica da je na moju zemlju 5 godina padalo nešto što nisu bile mandarine, da se od mene očekuje da se zbog toga sramim ili bar osjećam krivom, a da ulazak hrvatske vojske u zapadnu Slavoniju i Krajinu (koje su btw, dio Hrvatske) proglasim okupacijom.
Jbg, ja ne mogu.
topcat topcat 17:32 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

dali76
Jel ti to TOPCAT pravdas ovih 500 ljudi, hm ljudi?Jel to i kod tebe proljetno sunce ima isti uticaj?
Sta ocekujem?Ocekujem da zlocinci zavrse u zatvoru?Sta jel puno ocekujem?

Kad je Topcat opravdala zločin?
Ali ne pravdam ni tvoje manipuliranje emocijama.
dali76 dali76 17:43 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Kad je topcat opravdala zlocin?
Pa tvoj komentar je ladno mogao biti govor na skupu ovih nesretnika. Siguran sam da bi dobila ogroman pljesak i ovacije .
Ono sto je zanimljivo citirala si moju recenicu :
Da znam ja da Srbi na Osijek nisu bacali banane I bombone…
ALI njen drugi dio “ moze li ovo biti pametnom covjeku opravdanje za zlocine…
Si naravno preskocila
Naravno emocijama manipuliram ja .
A kako I ne bi.Na mene su tvoji sunarodnjaci bacali kikiriki I bronhi pa mi se lako zajebavati.
Milion puta sam rekao da legitimnost vojne akcije koja za zadatak ima da povrati teritoriji pod sustav drzave ne nosi legitimnost za etnicko ciscenje I ubijanje.
Al ti uporno ignorises I preskaces I citiras ono sto ti pase..
Manipulacija sta ces.
libkonz libkonz 18:58 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

Šta očekujte?

Šta su Srbi mogli da očekuju:
1. Na scenu u Hrvatskoj dolazi predsednik koji negira Jasenovac
2. Nova hrvatska vlast dovodi ustaške zločince iz "dijaspore"
3. Otvoreno se priča o Srbima kao neprijateljima
4. Počinje šikaniranje Srba širom Hrvatske
5. Ljudi se sećaju strahota iz drugog svetskog rata.

Očekuju pomoć iz Srbije. Milošević i njegovi banditi samo koriste OPRAVDANI strah naroda i manipulišući njime, vode taj narod ka propasti. Jedini cilj je bio pljačka. Najgori šljam, kako to često biva u građanskim ratovima, isplivava na površinu. Dešava se zločin na Ovčari i drugi zločini.
Za sve vreme rata Milošević i Tuđman jedan drugog zovu imenom. Milošević ruši plan Z4, koji bi Srbima omogućio da imaju "državu u državi" zato što je sve sa Tuđmanom dogovorio.

Ja tebi ne zameram što drugačije misliš, što su tebi Srbi krivi za sve. Zar smo mi zločinci ako nam je žao što je 300.000 ljudi proterano iz svojih kuća, što je hrvatska vojska organizovano ubijala civile za vreme bljeska i oluje? Što su deca ginula od strane hrvatskih granata dok su traktorima bežala u Srbiju? Jesam li loš čovek ako osuđujem svirepo ubijanje mahom staraca koji su ostali u svojim kućama? Smem li da kažem da hrvatska vlast koči povratak Srba u svoje kuće, a da me ne proglase zločincem?
Ponoviću, ja neću svoje mišljenje o tebi formirati na osnovu tvojih stavova o ratu devedesetih.

jecullence jecullence 19:56 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

što sad da napravimo? Kako da to promijenimo?
Da se svi Hrvati kolektivno samoubijemo ili da samo budemo vječiti taoci Pavelićeve truleži?



Ne, topcat, ne treba ceo jedan narod da bude taoc masovnog zločina počinjenog 50 godina ranije, ali jeste problem ako se zločin ponovi, a pripadnici tog naroda ne samo da ne iznalaze snage da isti osude, već ga tumače kao "razumljivu" reakciju na okupaciju svoje zemlje, a one koji zločin osuđuju optužuju za manipulisanje emocijama!
darkonduty darkonduty 23:38 12.05.2009

Re: Sve je to farsa

jecullence
što sad da napravimo? Kako da to promijenimo?
Da se svi Hrvati kolektivno samoubijemo ili da samo budemo vječiti taoci Pavelićeve truleži?


Ne, topcat, ne treba ceo jedan narod da bude taoc masovnog zločina počinjenog 50 godina ranije, ali jeste problem ako se zločin ponovi, a pripadnici tog naroda ne samo da ne iznalaze snage da isti osude, već ga tumače kao "razumljivu" reakciju na okupaciju svoje zemlje, a one koji zločin osuđuju optužuju za manipulisanje emocijama!


Narod? Ne, dragi moji, samo pojedine frakcije koje podupiru Glavaša i njemu slične.

Sjetite se reakcija i prosvjeda za vrijeme hapšenja i izručivanja Karadžića u Beogradu. A i činjenice da se Mladić slobodno šetka uokolo.......pa ja zbog toga ne proglašavam sve Srbe neosjetljivima i zločincima.

Glavašu je odavno trebalo biti suđeno, čovjek, pardon životinja zaslužuje da trune iza rešetaka kao i svaki drugi nalogodavac gnjusnih zločina.
Da komentiram suđenje? Hm, nemam simpatija prema procesu provođenja i dijeljenja pravde, i sa naše i sa Vaše strane........sporo, nedovoljno učinkovito, politički iskonstruirano.....

Sad ovaj prebjeg u BiH, što da kažem osim da smo u pogledu dvojnog državljanstva legitimirali jednu vrlo glupavu stvar......

I meni je dali, ova vijest uništila kraj jednog divnog sunčanog dana.......
dali76 dali76 00:11 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

za razliku od topcat ti se nisi uhvatila "tog ali", izato potpisujem sve sto si rekla.
Zlocin nema naciju a ni idioti , zao mi e sto sam i tebi pokvario dan. Jednostavno mi je muka od skrivanja iza nacionalnih zastava , i prodavanja prica ko je imao vise il manje prava.Na zlocine nema prava niko...
Drago mi je sto si ovdje.
darkonduty darkonduty 01:07 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

za razliku od topcat ti se nisi uhvatila "tog ali", izato potpisujem sve sto si rekla. Zlocin nema naciju

Nije mi namjera biti ičiji glasnogovornik, pogotovo inteligentnim ljudima poput topcat, ali ne vjerujem da je cilj njenog izlaganja bio ikakvo opravdanje ili relativiziranje zločina.

I meni je dosta manipuliranja Jasenovcem i Drugim svjetskim ratom u smislu povezivanja sa događajima koji su se odvili 90-ih. Slažem se s topcat, to je potpuno promašen diskurs. To je prijašnja komunistička vlast trebala riješiti a nažalost nikada nije. Ono što je učinila bio je čisti revanšizam, jednako okrutan poput mučenja i ubojstava u Jansenovcu, stoga ostavimo već jednom tu priču iza sebe..........nevine ljude koji su nastradali nitko ne može uskrsnuti, a pravih zločinaca je danas jako malo ostalo na ovome svijetu.
Mi se još donekle i sjećamo, ali današnji naraštaji niti znaju niti uče u školama dovoljno o tim događajima. A to je ono što je bitno i na čemu se kod nas treba proraditi ( propagiranju antifašističkih vrijednosti).

Možete misliti što god želite o Stipi Mesiću kao osobi i kao hrvatskom predsjedniku, ruku na srce ja ga i ne cijenim previše, no on je jedan od trenutno rijetkih vodećih političara koji koristi svaku prigodu da istakne antifašističku borbu i veliča partizanski pokret.

Nama ostaje nezahvalan zadatak da prihvatimo sve što se dogodilo proteklih dvadeset godina, što nije lako, pogotovo u smislu osvještavanja svega što se odigralo.

Po meni, najveći problemi oko kojih bi se mogli sukobiti svi skupa do sutra su:

1) Nespremnost Srbije i srpskog naroda da prihvati činjenicu da je Srbija odgovorna za započinjanje rata u Hrvatskoj i okupaciju hrvatskog teritorija, protjerivanje i ubojstva civila

2) Organizacija, izvršavanje i prikrivanje zločina( te njihovo opravdanje u ultradesničarskim krugovima) koje su počinili pojedini pripadnici hvratskih obrambenih snaga u vijeme rata, za vrijeme i poslije Oluje nad srpskim civilima

Pa sad ako vam se ne sviđa udrite po meni...........rekla sam svoje i ode ća!


dali76 dali76 02:00 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Prije svega zasto upadas u taj prokleti sablon I mislis da bi netko morao udariti po tebi ?
Druga stvar rekla si izmedju ostalog :
“Glavašu je odavno trebalo biti suđeno, čovjek, pardon životinja zaslužuje da trune iza rešetaka kao i svaki drugi nalogodavac gnjusnih zločina.”
Topcat je nabrojala gradove sta su Srbi granatirali I rekla:
“sta ocekujete”?
Plus sto je pocela da je taj sud Glavasu Mesiceva podvala Sanaderu..
I vas dvije ste na istom diskursu?
Kome diskursu Darkonduty ? Ja ovdje ne vidim ama bas nikakvu slicnost.
Sta je topcat mislila kad je pitala sta ocekujete?
Zasto je citirala moju recenicu gdje sam rekao da znam da Srbi nisu gadjali Osijek mandarinama I bombonama ..a preskocila drugi dio recenice koji kaze “da li je ovo pametnom covjeku opravdanje za zlocin”?
Mislim niko nije blesav a I ja ne mogu citati misli vec zakljuciti po onom sto neko pise.
Njanja je pomenula Jasenovac prva ovdje upravo kao odgovor na ,izvini po meni, cudno pitanje TOPCAT sta smo mi to ocekivali u ratu.
Ocekivao sam zlocinena obe strane ,ali ocekujem isto tako da isti budu kaznjeni nevezano sa koje strane.
I vas dvije opet na istom diskursu?Po kom sablonu ja ne kontam.
Sto se tice tvojih zakljucaka pod
1 Hrvatska je od svog medjunarodnog priznanja dobila pravo Krajinu smatrati okupiranim prostorom.
Srbi u Krajini nisu bili okupatori vec pobunjenici protiv medjunarodno priznate drzave.Mozda tebi ovo I nema razlike ,ali meni ima.
Po million I prvi put reci cu: legitimetet vojne akcije ne ukljucuje legitimate za zlocine. Ako je netko,po medjunarodnom pravu branitelj jel to njegove zllocine cini “osvetom”?

2 Nisu zlocini pocinjeni protiv Srba bili pojedinacni ekscesi pojedinaca Hrvatskih ombrambenih snaga vec dobro isplanirani I izvrseni projekat hrvatske drzave.
Da te podsjetim u haskom sudu vodi se postupak protiv trojice visokih casnika HV; NE za pojedinacne zlocine ,kako si ih ti nazvala, vec za “udruzeni zlocinacki poduhvat , koji je za cilj imao etnicko ciscenje srpskog stanovnistva, to je nazalost I ostvareno.(uz svesrednu pomoc milosevicevog rezima sto,po meni, ne umanjuje odgovornost hrvatskog rukovodstva cijeg je predsednika haskog suda spasila prirodna smrt.
Procitaj libkonz komentar nize on je to lijepse rekao od mene.
Srbi imaju ogromnu odgovornost ,ali zlocini nad Srbima su zlocini I muka mi je sto ovo moram bilo kome kazati I uopce diskutirati oko tog.
topcat topcat 05:53 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Topcat je nabrojala gradove sta su Srbi granatirali I rekla:
“sta ocekujete”?

Topcat je reagirala na tvoje sprdanje u uvodnom postu.
Nije mi na kraj pameti relativizacija zlocina, ali mi isto tako nije na kraj pameti zbog pojedinacnih zlocina relativizirati kompletna dogadjanja 90-ih i praviti se da se nista nije dogodilo.
Libovu propagandu probajte prodati nekome tko tada nije bio u Hrvatskoj.
Hvala i dovidjenja.
libkonz libkonz 08:37 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Libovu propagandu probajte prodati nekome tko tada nije bio u Hrvatskoj.

Ostavimo druge stvari za sada po strani. Pitanje koje sam svojim komentarom postavio je: Da li je strah Srba od nezavisnosti Hrvatske bio opravdan?
Zamisli da su Nemci počeli da negiraju holokaust nad Jevrejima (kao što je to radio predsednik Hrvatske sa Jasenovcem), da su počeli organizovano da vraćaju prebegle naciste i dovode neonaciste, a zatim ih postavljaju na najodgovornije funkcije u državi, da počnu da šikaniraju one koji nisu Nemci i da se tajno naoružavaju? Da li bi Evropa to mirno posmatrala?
Ja ću ponoviti svoje pitanje tebi i drugim blogerima:
Da li je strah Srba u Hrvatskoj 1990. godine bio opravdan?

darkonduty darkonduty 10:11 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Nije to šablon, naravno nisam mislila doslovno, rekla sam to kao pošalicu zato jer raspravljamo o političkim pitanjima a sam znaš kakve su to rasprave kad krenu.
Diskurs? Tu sam riječ upotrijebila isključivo opisujući nametnuti kauzalitet između Drugog svj. rata i rata u Hrvatskoj te zločinima počinjenim u njima. To je po meni potpuno promašeno gledanje na stvar........

Što topcat misli i zašto citira određene rečenice, a ne neke druge ja to ne znam. To neka ona odgovori. Valjda svakome od nas različite stvari padaju u oči.

Oko ove dvije tvrdnje koje sam navela na kraju teksta možemo se danima prepirati. Hrvati i Srbi potpuno različito percipiraju ono što se događalo u vrijeme i poslije rata. Za Srbe su Bljesak i Oluja bili isključivo zločinački poduhvati usmjereni u prvom redu na istrebljenje srpskog stanovništva. Nijedan Hrvat neće se sa time složiti. Pa sad možemo iznositi kilometarske argumente za jednu ili drugu stranu, a to mi zbilja nije namjera.

Vjerujem da se slažemo oko osnovnog - zločin je zločin, bez obzira bio počinjen nad Srbima ili Hrvatima, to je potpuno jasno.
A Branimir Glavaš za mene je zločinac kojemu je i dokazana krivnja i tu nema rasprave!

Poz.

dali76 dali76 10:26 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

e pa ja sam bio u Hrvatskoj topcat. Dakako sve sto nije u skladu sa tvojim razmisljanjem jeste propaganda.
Kako da ne?!
Sa kim se ja to sprdam?O sa onim koji relativiziraju zlocin. Sa tih 500 ljudi?Sa njima se sprdam,od njih mi je muka , od takvih mi se povraca , ako si ti medju njima ,drago mi je znati.
Zasto otvoreno ne kazes da si i ti sa njima pa da zavrsimo ovaj cirkus od maskarade.
Doduse ,svojim komentarima si ti to i rekla.
dali76 dali76 10:41 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

To sto Srbi ni Hrvati nemaju hrabrosti priznati svoja zlodela je njihova sramota. Darkonduty.
Necemo se mi ovdje trositi kilometarskim dugim argumentima.
Haski tribunal I tuzilastvo,imat ce dovoljno dokaza,nadam se,dokazati da je Oluja, I Bljesak ,Zzlocinacki poduhvati koji se ne mogu umanjiti legitimnoscu akcije.
Medjunarodno pravo ne dozvoljava etnicko ciscenje pod pokricem prava na vracanje suvereniteta.
Nisam ocekivao ovakvu vrstu argumentacije sa tobom.
Mislim da je svakom jasno zasto je topcat preskocila pomenuti drugi dio recenice koji ccu ponoviti .
Za pametnog covjeka ovo ne moze biti opravdanje za zlocine.
Htio sam ovom recenicom reci da nijedan zlocin ne moze biti opravdan,pa ni ratnim okolnostima I bombardovanjem Osijeka.
To je ono sto TOPCAT NE MISLI:
Sta ste ocekivali ? Ona se pita?
Pametniji smo od toga Darkonduty.
dragoljub92 dragoljub92 14:02 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Oko ove dvije tvrdnje koje sam navela na kraju teksta možemo se danima prepirati. Hrvati i Srbi potpuno različito percipiraju ono što se događalo u vrijeme i poslije rata. Za Srbe su Bljesak i Oluja bili isključivo zločinački poduhvati usmjereni u prvom redu na istrebljenje srpskog stanovništva. Nijedan Hrvat neće se sa time složiti. Pa sad možemo iznositi kilometarske argumente za jednu ili drugu stranu,

važno je da se složimo da skotovi i na jednoj i na drugoj strani treba da budu kažnjeni.a potpuno je prirodno da imamo suprotstavljene poglede na te događaje i rasprava ,dalja,ničemu ne vodi.osim svađi i ...........
ojkozaro ojkozaro 15:53 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

dali76
To sto Srbi ni Hrvati nemaju hrabrosti priznati svoja zlodela je njihova sramota. Darkonduty.
Necemo se mi ovdje trositi kilometarskim dugim argumentima.
Haski tribunal I tuzilastvo,imat ce dovoljno dokaza,nadam se,dokazati da je Oluja, I Bljesak ,Zzlocinacki poduhvati koji se ne mogu umanjiti legitimnoscu akcije.
Medjunarodno pravo ne dozvoljava etnicko ciscenje pod pokricem prava na vracanje suvereniteta.
Nisam ocekivao ovakvu vrstu argumentacije sa tobom.
Mislim da je svakom jasno zasto je topcat preskocila pomenuti drugi dio recenice koji ccu ponoviti .
Za pametnog covjeka ovo ne moze biti opravdanje za zlocine.
Htio sam ovom recenicom reci da nijedan zlocin ne moze biti opravdan,pa ni ratnim okolnostima I bombardovanjem Osijeka.
To je ono sto TOPCAT NE MISLI:
Sta ste ocekivali ? Ona se pita?
Pametniji smo od toga Darkonduty.


Ali evo, u prvoj recenici i ti grupises, bas onako kako i "oni" to rade... samo na Srbe i Hrvate. Nije problem, evo, ja sam hrabar, ja cu priznati svaki zlocin, samo ima jedan problem... ja nisam pocinio ni jedan. Na kraju ti ostane samo onaj osjecaj krivice, da si stvarno ucinio nesto lose, kad neko spomene Srbe u kontekstu u kom ih ti spominjes u prvoj recenici... i sta pametan covjek tu moze uraditi?
shumska shumska 16:28 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

etnicko ciscenje

Etnocid.
drug.clan drug.clan 18:35 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

I meni je dosta manipuliranja Jasenovcem i Drugim svjetskim ratom u smislu povezivanja sa događajima koji su se odvili 90-ih. Slažem se s topcat, to je potpuno promašen diskurs. To je prijašnja komunistička vlast trebala riješiti a nažalost nikada nije. Ono što je učinila bio je čisti revanšizam, jednako okrutan poput mučenja i ubojstava u Jansenovcu, stoga ostavimo već jednom tu priču iza sebe..........nevine ljude koji su nastradali nitko ne može uskrsnuti, a pravih zločinaca je danas jako malo ostalo na ovome svijetu.


Pa da najlakse je sve zlo svaliti na komuniste i onda se praviti nevin.
I ono sto su komunisti odradili posle raspada SFRJ je relitavizovano te su se tako osudjeni zlocinci opet nasli na strani heroja, junaka, dobrocinitelja, cak i svetaca.

Voleo bi da vidim primer koji pokazuje da je komunisticki revansizam "jednako okrutan poput mučenja i ubojstava u Jansenovcu". Da li vi uopste znate sta se tamo desilo?

Mislim da su komunisti trebali biti jos revnosniji i stroziji prema svim zlocincima i onemoguciti im povratak i ponavljanje zlocina 45 godina kasnije.
darkonduty darkonduty 20:15 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Pa da najlakse je sve zlo svaliti na komuniste i onda se praviti nevin.
I ono sto su komunisti odradili posle raspada SFRJ je relitavizovano te su se tako osudjeni zlocinci opet nasli na strani heroja, junaka, dobrocinitelja, cak i svetaca.

Ja to ne radim, ne daj bože. Iz mojih prijašnjih postova mogli ste zaključiti da se zalažem za antifašističke vrijednosti, ali ne okrećem glavu od 'onoga što je manje ugodno' niti slijepo veličam bilo koju ideologiju. Komunizam je imao mnogo dobrih, ali nažalost i nekih loših stvari.

Voleo bi da vidim primer koji pokazuje da je komunisticki revansizam "jednako okrutan poput mučenja i ubojstava u Jansenovcu". Da li vi uopste znate sta se tamo desilo?

Npr. ove jame koje su nedavno otvarane u Sloveniji. Pratite vijesti?
Naravno da znam što se u Jasenovcu događalo.
Vi tražite od mene da okrutnost i mučenje u konc. logorima uspoređujem sa okrutnostima i mučenjima poput zatvaranja živih ljudi u jame i polijevanje kiselinom i vapnom? I dajem ocjenu što je strašnije i užasnije, ako sam Vas dobro razumjela?
Oprostite, ali meni je takvo nešto apsolutno neprihvatljiva kategorija, to je krajnje izopačeno i nehumano.



dali76 dali76 22:31 13.05.2009

Re: Sve je to farsa

Prvo da se slozim sa Dragoljubom I da zakljucimo ono sto je Mashha dole napisala: zlocinci moraju pred sud,bez “ali”.
Ovo sto drug clan I Darkonduty polemisu cini mi se ima isti problem:
Zlocini Jasenovca I zlocini podcinjeni od strane komunista moraju se sagledati kao zlocini.
Mi mozemo reci da su se ubistva koja spominje Darkonduty (Slovenija) desila kao dio revansizma.
Ubistvo svakog civila je zlocin. Revansizam tj okolnosti posle 1945 mogu da ih objasne. Zlocin se ne desava u vakumu vec u okolnostima. Ali ovo nije I ne smije biti pravdanje.
Sa druge strane nekim idiotima je palo na pamet da je ubistvo srpskih civila u Osijeku ustvari posljedica revansizma, I opravdana stvar kad vam na grad padaju granate.
Poruku koju hrvatska vlast je obavezna poslati svojoj javnosti da se ovdje radi o zlocinu ciji vinovnici se ne mogu pozvati na okolnosti kao pravdanje svojih nedjela.
Sto je paradoksalno ko ovo ne vidi, ne smatra on cijeli teret zlocina prebacuje na cijeli jedan narod pa tako doticni gospodin iz Osijeka govori kako je ova presuda Glavasu presuda cijeloj Hrvatskoj.
Fakticki I prakticki on cijelu mrlju ratnog zlocina u svoje ime prebacuje na sve Hrvate. Sto je ludost.
Ono sto ipak treba razluciti izmedju komunizma I ustastva a nema veze sa zlocinima jeste sljedeca cinjennica:
Najveca, po meni, dobra stvar komunizma je sto je ovaj pokret bio antifasisticki , dok je ,sasvim je nepotrebno dokazivati, ustaski pokret u svojoj osnovi bio fasisticki il nacisticki.
Bojim se da neki ljudi upravo ovu razliku zele relativizirati.
darkonduty darkonduty 15:51 14.05.2009

Re: Sve je to farsa

Dali slažem se sa svim što si rekao.
A ova šačica ekstremista u Osijeku koja podupire Glavaša, takvih idiota uvijek je bilo i nažalost uvijek će biti na svim stranama. Njihove namjere nitkome ne trebaju služiti kao orijentir, vlast se mora potpuno ograditi od takvih skupina.
dali76 dali76 16:40 14.05.2009

Re: Sve je to farsa

drago mi je sto smo se nasli na ovom, po meni najvaznijem diskursu.
Dodao bih da je vlast odgovorna ovakve extremiste oznaciti kao iste i biti beskompromisna u izvodjenju zlocinaca pred lice pravde.
Svaka vlast , svake ex yu republike.
drug.clan drug.clan 17:54 14.05.2009

Re: Sve je to farsa

darkonduty

Npr. ove jame koje su nedavno otvarane u Sloveniji. Pratite vijesti?
Naravno da znam što se u Jasenovcu događalo.
Vi tražite od mene da okrutnost i mučenje u konc. logorima uspoređujem sa okrutnostima i mučenjima poput zatvaranja živih ljudi u jame i polijevanje kiselinom i vapnom? I dajem ocjenu što je strašnije i užasnije, ako sam Vas dobro razumjela?
Oprostite, ali meni je takvo nešto apsolutno neprihvatljiva kategorija, to je krajnje izopačeno i nehumano.


iako se slazem da svaki zlocin treba kazniti ipak moram da naglasim da svaki zlocin nije isti. Patnja i nesreca su kao i sreca merljive kategorije subjektivno merljive ali merljive.
Najbolji odgovor na vas komentar je dao dali
Zlocin se ne desava u vakumu vec u okolnostima.

Osim toga ne mozete nikako porediti masovna ubistva uglavnom vojnika (jame u sloveniji) posle 4 godine rata u kome su mnoge ubice izgubili cele porodice (a skoro svi zdravlje i mladost) sa znatno masovnijim ubistvima uglavnom civila (jasenovac) iz cista mira!

Osim toga zanemarujete i cinjenicu da su komunisti ti koji su prekinuli sprovodjenje zlocina koji su gore pomenuti cinili.

Izjednacavanje zlocina ne uzimajuci u obzir okolnosti u kojima su se desili i kolicinu nesrece koju su izazvali je ravno revitalizaciji ili pravdanju!

Da nije tako mi bi imali samo jedan red u kaznenim odredbama za sve zlocine isti!
dali76 dali76 19:34 14.05.2009

Re: Sve je to farsa

Ja zelim da naglasim das am erkao da okolnosti ne mogu pravdati ubistvo civila u Sloveniji na primjer.
Ali, isto tako se slazem da se neke stvari pokusavaju relativizirati zloupotrebom zlocina koji su se desili I u Sloveniji.
Ne smijemo zaboraviti komunistcki pokret je bio antifasisticki a ustaski upravo fasisticki I ta se cinjenica ne moze menjati otkrivanjem grobova pa I zlocina u Sloveniji.
Predsednik Mesic je cini mi se rekao,parafraziram:
U Blajburgu medju ubijenim bilo je I ubica iz Jasenovca,dok u Jasenovcu se desio pogrom onih cija krivica je bila nacija, vjera, ili ideologija.
Kakos am ja razumio ovim Mesic nije htio negirati da je zlocina bilo u Blajburgu ,ali je jasno dao do znanja da relativizacije Jasenovca ne smije biti, niti revizije istorije ko je bio ko.
Naravno, mozda gresim u interpretaciji onog sto je predsednik Hrvatske izjavio.
darkonduty darkonduty 11:10 15.05.2009

Re: Sve je to farsa

iako se slazem da svaki zlocin treba kazniti ipak moram da naglasim da svaki zlocin nije isti. Patnja i nesreca su kao i sreca merljive kategorije subjektivno merljive ali merljive.

Naravno da nije, Svaki je strašan na svoj način.
Osim toga ne mozete nikako porediti masovna ubistva uglavnom vojnika (jame u sloveniji) posle 4 godine rata u kome su mnoge ubice izgubili cele porodice (a skoro svi zdravlje i mladost) sa znatno masovnijim ubistvima uglavnom civila (jasenovac) iz cista mira!

Niti ne uspoređujem, jame sam samo dala samo kao jedan primjer što se tada dešavalo, a u tim jamama nisu bili samo vojnici.
Ipak Jasenovac je drugi tip užasa, holokaust i logori su nešto što nadilazi sve razumske kategorije, to je stvarno teško usporediti sa bilo čim drugim. Niti mi je to bio cilj.

Ono što je meni danas ključno je ova rečenica - ponavljam:
I meni je dosta manipuliranja Jasenovcem i Drugim svjetskim ratom u smislu povezivanja sa događajima koji su se odvili 90-ih.

Izjednacavanje zlocina ne uzimajuci u obzir okolnosti u kojima su se desili i kolicinu nesrece koju su izazvali je ravno revitalizaciji ili pravdanju!

Slažem se sa ovom tvrdnjim, ali očito vi mene krivo shvaćate, ne izjednačavam ja ništa. Samo ukazujem na višedimenzionalnost problematike.
zimski zimski 15:46 15.05.2009

Re: Sve je to farsa

Potpisujem svaku tvoju rec. Politicari glumataju a on im se izruguje
Atomski mrav Atomski mrav 09:17 12.05.2009

Pitam se...

... da li će hrvatsko tužilaštvo uložiti žalbu na ovu presudu?
dali76 dali76 16:04 12.05.2009

Re: Pitam se...

Cini mi se da sam procitao da nece, ada nisam siguran.Ja mislim,licno, da nece. Mozda je bolje pitanje gdje ce provesti svoje robijaske dane gospon general;U nekoj od mostarskih vila.Tako nevinom ,mozda mu se gospa ukaze.
margos margos 10:57 12.05.2009

......

Ma tri put počinjem da pišem komentar i brišem... ne znam šta bih rekla... 'Preosetljivi' Dalibore, i ja se, pored sve te visoke i niske politike, najpre zapitam 'a ljudi... a žrtve...???' i dalje zanemim...
dali76 dali76 16:28 12.05.2009

Re: ......

Ma ko vdje ne bi bio preosetljiv?Jedino kad steknem imunitet na zdrav razum, sto pomenutoj gospodi i te kako fali.Naravno mislim na zdrav razum.
NNN NNN 11:23 12.05.2009

Ode pritisak u ...

Ako nisi pročitao izjavu portparola policije federacije BiH, onda nemoj da čitaš ovu vest!
margos margos 11:43 12.05.2009

Re: Ode pritisak u ...

NNN
Ako nisi pročitao izjavu portparola policije federacije BiH, onda nemoj da čitaš ovu vest!

Blade Runner Blade Runner 15:10 12.05.2009

Re: Ode pritisak u ...

Ovog puta ne moraju da beze cak u Juznu Ameriku. I sto je najgore sve je po zakonu.
dali76 dali76 16:45 12.05.2009

Re: Ode pritisak u ...

Sta reci...Taman mislio da prestanem sa duvanom....
drug.clan drug.clan 12:42 12.05.2009

licemerje

Sva ova neofašistička ujdurma opravdavanja zločina i žalopojki za zločince desila se u, gle  paradoksa , ulici  simboličnog naziva:Europska avenija!!Nema šta gospodo branitelji, na pravom ste putu  ka Europi. Sve tako kaljavi i blatnjavi.  Ako vas puste takve,  luđi su od vas. 


Nazalost nisu ni oni tamo mnogo bolji vec se i njima licemerstvo po ovom pitanju meri parsecima. Zlocin nad nemocnima je oduvek bio uzas koji se posle pisanja "pobednicke" istorije pretvarao u gnusno licemerstvo.

A od tolikog broja kurtona prosto ne znam kako nam se sida rasirila. Mozda su svi oni suplji!
dali76 dali76 16:42 12.05.2009

Re: licemerje

Ovoje stvarno uzas!! Jesmo li se pomakli korak od 19 vijeka?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:49 12.05.2009

uh

meni mnogo muka od ovakvih vesti. ja nemam zivaca da citam o kurtonu od coveka.
dali76 dali76 16:32 12.05.2009

Re: uh

I meni komsija.Pogotovo mi muka kad se okupi veci broj takvih pa zrace ljudskom gluposcu, sljepilom ...E pa falim te boze na kondomima. Treba i sto vise koristiti , ako drugacije idiotizam spreciti ne umijemo.
Poz za CS ...
miloradkakmar miloradkakmar 16:56 12.05.2009

Osuđenik-saborski zastupnik


Čudi me kako im pobeže osuđenik !? Još više , kako im pobeže saborski zastupnik neposredno pred skidanje zastupničkog imuniteta ?! Otišao čovek da se brine o očevini , dedovini... u Hercegovini !
dali76 dali76 17:20 12.05.2009

Re: Osuđenik-saborski zastupnik

Da Milorade tek mu sad ukinuli imunitet. Ma stizat ce postar sa generalskom mirovinom i do hercegovackog krsa.
Ko pokusa da pravda ovakve idiote bez obzira na naciju je po meni idiot bez obzira na naciju.
sepeo sepeo 17:25 12.05.2009

pitalice

"Jel znaš kako se kaže kondom na hrvatskom?" Predpostavljam da je neka zezancija ,al' na pamet mi ne pada. Moja šutnja je sasvim dovoljan znak da Tomo pobjedonosno da odgovor.

"Pa, Branimir Glavaš", odgovara Tomislav


Kako Hrvati nazivaju jutarnji sex?

Dražen Budiša!

dali76 dali76 18:16 12.05.2009

Re: pitalice

DA, Da da , i to mi je Tomo procitao tj pitao me, al mozda drug put ako budem pisao o HSLS spomenemo ...
Doctor Wu Doctor Wu 19:08 12.05.2009

Kurton od čoveka

i još veći kurton od države koja sebi dozvoljava ovako sudstvo.

U Srbiji postoji Obraz, ali on makar nije na vlasti.
dali76 dali76 20:02 12.05.2009

Re: Kurton od čoveka

Ma ne plase mene sudije, Mene plase oni sto pred nepobitnim dokazima o zlocinu svojih sunarodnjaka klicu :a sta su oni radili nama!!!
Kad to rade djeca razumijem, al odrasli ljudi zaboga!!!
niccolo niccolo 20:41 12.05.2009

Re: Kurton od čoveka

Mene plase oni sto pred nepobitnim dokazima o zlocinu svojih sunarodnjaka klicu :a sta su oni radili nama!!!

Pa onda nije ni čudno što se razni zločinci nikako ne hapse ili trebaju meseci i godine da se uhapse. Baš zbog tih koji na sve loše u svom dvorištu krenu da gledaju u komšijin...
libkonz libkonz 20:43 12.05.2009

Re: Kurton od čoveka

Baš zbog tih koji na sve loše u svom dvorištu krenu da gledaju u komšijin...

Tu smo isti svi na Balkanu.
niccolo niccolo 20:59 12.05.2009

Re: Kurton od čoveka

libkonz
Baš zbog tih koji na sve loše u svom dvorištu krenu da gledaju u komšijin...

Tu smo isti svi na Balkanu.

Pa da, zato sam i koristio generalne formulacije, bez određivanja o ovoj ili onoj naciji...
Doctor Wu Doctor Wu 21:17 12.05.2009

Re: Kurton od čoveka

Ma ne plase mene sudije, Mene plase oni sto pred nepobitnim dokazima o zlocinu svojih sunarodnjaka klicu :a sta su oni radili nama!!!
Kad to rade djeca razumijem, al odrasli ljudi zaboga!!!

Naprotiv, mislim da uopšte u njima nije problem. Kretena ima svugde i u svakom društvu. Problem je kad državni organi, oni koji su zaduženi za uspostavljanje i poštovanje nekih civilizacijskih normi podilaze takvim kretenima. I upravo na tome se pokazuje karakter neke države. Kao što napisah gore, i Srbija ima "Obraz", ali on u njoj nije na vlasti. A u Hrvatskoj jeste.
dali76 dali76 21:38 12.05.2009

Re: Kurton od čoveka

u pravu si doktore, drzava je odgovorna da potiskuje idiotizam zaslepljenih ....
mashha mashha 20:53 12.05.2009

Da li možemo barem...

da se složimo da SVAKI ratni zločin treba osuditi? I tačka.
.

Bez daljeg "ali" u nastavku rečenice.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:03 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

ja se slazem.
nema ali...
libkonz libkonz 21:04 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

da se složimo da SVAKI ratni zločin treba osuditi? I tačka.
.

Bez daljeg "ali" u nastavku rečenice.

ja se slažem.
jecullence jecullence 21:05 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

mashha
da se složimo da SVAKI ratni zločin treba osuditi? I tačka. .Bez daljeg "ali" u nastavku rečenice.


Nema mesta za ali...
dali76 dali76 21:13 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

ja potpisujem Mashha...Sta je drugo i poruka mog teksta da mi je muka od tog "ali" kad pricamo o stvarima kao sto je zlocin.
Blade Runner Blade Runner 21:14 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

da se složimo da SVAKI ratni zločin treba osuditi? I tačka.

mashha mashha 21:40 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

Ok, to mi je bilo bitno da znam, jer bi u protivnom svaka diskusija predaleko otišla od poente ovog bloga.
dali76 dali76 21:49 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

neki su poentu razumjeli,ali..........ali,....ali,....
natasavb natasavb 21:54 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

neki su poentu razumjeli,ali..........ali,....ali,....

Pa zar se sve ovo sa Glavasem i nije desilo zato sto godinama od jednih te istih slusamo to ALI ?!
dali76 dali76 22:06 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

Zlocini u Osijeku otkriveni su zahvaljujuci ljudima kojima savjest nije dala da sute. Zahvaljujuci novinaru Dragi Hedlu, zahvaljujuci onima sto ne razlikuju zlocine po naciji.
Danas, zlocinci pokusavaju svoju krv obrisati svojim zastavama, ratnim stanjem,okolnostima,okupacijama,, I jos million stvari sto bi stalo iza tog jednog obicnog “ali”..
Nadam se da ce ih biti sve vise sto ce svatiti koliko je to “ali” naopako,pogresno,bizarno I ustvari pravdanje zlocina.

darkonduty darkonduty 23:42 12.05.2009

Re: Da li možemo barem...

dali76

Nadam se da ce ih biti sve vise sto ce svatiti koliko je to “ali” naopako,pogresno,bizarno I ustvari pravdanje zlocina.

Osijek je tu samo jedna kap u moru, evo meni bliži Sisak, slučaj splitske Lore, pa i centru Zagreba su se događala takva smaknuća........ne to se nikako ne može pravdati.
To se događalo i sa jedne i sa druge strane.



dali76 dali76 00:34 13.05.2009

Re: Da li možemo barem...

Ono sto mene fascinira je brojnost ljudi koji zele ucestvovati u tome. Ljudi koji svjesno ili ne,braneci zlocine , stavljaju blato po sebi.
Pa da mi je bog dragi prvi tetak , ne bi na sebe preuzeo zlocin ijednog mog sunarodnika.
Jesi li ubio nekog svezanog, zenu,baku,dijete, ej covjece okolnosti mogu objasniti postupke ljudi ali ko to moze pravdati.
Ko ima taj pecat?
Ja ga nemam. Imam svoje ime I prezime I imam ja dosta svoje odgovornosti I neodgovornosti.
Moja prva je da budem covjek.
Oni dovedu zenu kojoj je sin poginuo. Oni nju dovedu da govori kako je sud ovom odlukom pucao u njenog sina?
Pa to je strasno. To je vrh vrhova manipulacije sa emocijama.
Al, jok ja sa njima manipularam kad kazem javno da mi je muka od tog.
topcat topcat 06:00 13.05.2009

Re: Da li možemo barem...

dali76
Zlocini u Osijeku otkriveni su zahvaljujuci ljudima kojima savjest nije dala da sute. Zahvaljujuci novinaru Dragi Hedlu, zahvaljujuci onima sto ne razlikuju zlocine po naciji..

Zlocini su otkriveni jer je medjunarodnoj zajednici to sada tako pasalo, a ne jer je nekog "pekla savjest". Ostavi lokalne price za neku drugu priliku.
Svaki ratni zlocin mora biti osudjen.
Kriteriji su doduse malo neobicni (barem tako ispada u praksi).
dali76 dali76 10:13 13.05.2009

Re: Da li možemo barem...

Ma jok ratni zlocin nije se ni desio, Podvala Mesica Sanaderu.
Ako se pak nesto sitno i desilo ;sta se vi Srbi bunite ?!Sta ste drugo mogli ocekivati
darkonduty darkonduty 10:28 13.05.2009

Re: Da li možemo barem...

topcat
dali76
Zlocini u Osijeku otkriveni su zahvaljujuci ljudima kojima savjest nije dala da sute. Zahvaljujuci novinaru Dragi Hedlu, zahvaljujuci onima sto ne razlikuju zlocine po naciji..

Zlocini su otkriveni jer je medjunarodnoj zajednici to sada tako pasalo, a ne jer je nekog "pekla savjest". Ostavi lokalne price za neku drugu priliku.
Svaki ratni zlocin mora biti osudjen.
Kriteriji su doduse malo neobicni (barem tako ispada u praksi).

Upravo novinarima možemo biti zahvalni što su mnogi zločini otkriveni. Hedl poput Dežulovića i ostale ekipe okupljene u to doba mahom oko Ferala pisao je o zločinima u Osijeku i Glavaševoj odgovornosti.

To se znači od tada znalo, no svejedno možemo postaviti pitanje zašto je baš u ovo doba pokrenut slučaj protiv Glavaša, a ne ranije?
Vrići krumpir sa kojim se niti jedna vlast nije htjela uhvatiti u koštac do kraja, pa sad tko je tu kome podmetnuo kajlu na vlasti sa slučajem Glavaš nije zanemarivo pitanje, a niti ne mislim da ono relativizira ili umanjuje zločine. Naprotiv, samo je riječ o političkom pitanju druge vrste.
dali76 dali76 10:51 13.05.2009

Re: Da li možemo barem...

Ja smatram da su novinari odigrali ulogu u raskrikavanju zlocina nad srpskim civilima u Osijeku.
Shvatam ja da je unutrasnjjopoliticki sukob unutar samog HDZ imao ulogu u svemu tom.
Vjerovatno I sam Vladimir Seks je mogao biti osudjen po komandnoj odgovornosti za zlocine.
Ali kao sto si I sama rekla izuzetno je vazno da ove politicke prepirke koje su pomogle da se zlocinci pojave pred sudom za svoja nedjela ne smiju relativizirati same zlocine.
To su , izmedju ostalog ,gospoda osjecki protestanti htjeli prodati ,kome?, sami sebi.
margos margos 11:43 13.05.2009

Re: Da li možemo barem...

a ne jer je nekog "pekla savjest". Ostavi lokalne price za neku drugu priliku.

Sasvim slučajno znam da je podignuto još 12 optužnica zahvaljujući istrajnosti pojedinaca da traže zadovoljenje pravde za počinjene zločine i tome što je pojedince pekla savest. Na žalost - ne pred međunarodnim sudom u Hagu, iako su upoznati sa svim pojedinostima, jer za sve zašta nisu zainteresovani oni se izvrdavaju oročenim trajanjem Suda - iako vrlo nedosledno, s druge strane proširuju optužnice.

I da, još sam juče počela da pišem komentar, pa odustala - možda je nekom smešno bombardovanje Srbije i tih 'tričavih' 78 dana sirena i bombi. Meni nije, iako sam kroz sve to prošla prilično dobro. I mi smo godinama počinjali i završavali dane izveštajima o granatiranjima, pokoljima, borbama - pa kad je sve prošlo - saznali smo da su mnogo puta iste vesti plasirane na obe strane, samo su neprijatelji bili oni drugi. Propaganda je radila punim kapacitetom.

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:33 13.05.2009

Dali,

priznaj da se svađaš sa dnevnicima meni je to omiljeni sport, a izbegavanje čitanja novina mi uspeva samo na moru, mada i tad, priznajem, padam u apstitnentsku krizu, pa moram makar da virnem u naslove u trafici...ne pominji mi nonsense, ni čitanje novina i info-sajtova, time se budim i sa tim idem da spavam...izem ti posao novinarski, čista navlaka...
dali76 dali76 22:34 13.05.2009

Re: Dali,

Sto ti Jelice reci nego : kriv sam tj priznajem!!
Jedina razlika sto je meni ovo tkzv "blogersko novinarstvo", ako se tako moze to nazvati , samo hobi, neplaceni naravno.
sedma sedma 05:47 14.05.2009

Ovakve teme me uvek podsete na ovu pesmu..





shumska shumska 07:46 14.05.2009

da dodam

od svih onih koji su optuženi za zločine - najmorbidniji su mi ovi koji postaju nekakvi predsednici, dobijaju funkcije u svojoj zemlji - južnoj narko - latifundiji
dali76 dali76 20:00 14.05.2009

Re: da dodam

Nije nepoznata pojava das u predsednici drzava I vlada bili bivsi gerilci , vojnici sumnjive proslosti I morala (Cile, Argentina,Guatemala….)
Oni su uvijek bili pod kontrolom svojih mentora I ,kako god to paradoksalno zvucilo, odrzavali stabilnost u zemlji. DAK Dakako stabilnost je uvijek isla ispred demokracije, koja ja javno podrzavana,a tajno gusena.
Citao sam ranije da je bivsi premijer Kosova Haradinaj predlozen za mirovnog posrednika u nekoj africkoj zemlji.
drug.clan drug.clan 20:51 14.05.2009

Re: da dodam

shumska
od svih onih koji su optuženi za zločine - najmorbidniji su mi ovi koji postaju nekakvi predsednici, dobijaju funkcije u svojoj zemlji - južnoj narko - latifundiji


Mislim da ipak vecina postane zlocinac posle dolaska na funkciju!
dali76 dali76 21:42 14.05.2009

Re: da dodam

Upravu ste funkcija je cesto puta,pardoksalno ili ne, preduslov da bi ste se nasli kao odgovorno lice za zlocine.
Primjer bivseg predsednika Srbije Slobodana Milosevica je ,iako ne jedini, sasvim dobar indicator.
Da je covjek ostao banker (valjda je to bio,vjerovatno Haga video ne bi.
Ali, sto se tice primjera kosovskih funkcionera ,doduse ne svih, stvar je prilicno obratna.
Sadasnji premijer , prije nego sto je dobio funkciju, je bio lider tkzv OVK, njegova kriminalna proslost je nista manje upitna.
Utome valda I jeste morbidnost o kojoj Sumska pise.
Stanje svjesti na Kosovu o pocinjenim zlocinima OVK je daleko losije od onog sto ima Srbija I Hrvatska.
Ja se tome ne cudim. Zar od kosovskog premijera da ocekujem da pocne da hapsi optuzene za zlocine , pogotovo one po komandnoj odgovornosti.
Morao bi poci prvo od vrha (citaj sebe).
shumska shumska 10:33 16.05.2009

Re: da dodam

Mislim da ipak vecina postane zlocinac posle dolaska na funkciju!

Slažem se sa vama generalno u vezi sa onim kako vi napisaste, ali dali je shvatio na koga se odnosi moje čudjenje/zaprepašćenje - upravo onim što se dogadja u (kako bi to ovdašnji mediji rekli, ha) u južnoj pokrajini....
shumska shumska 10:45 16.05.2009

Re: da dodam

mislim da sam ovaj tvoj post/blog videla par minuta po objvljivanju i kao što Margos reče, nekoliko puta pokušavah "sročiti" ono što mislim - nije mi išlo.
svašta sam počela pisati (u smislu rasplinjavanja, želje da mnogo toga kažem) pa shvatim kako je najbolje - da sve malo odstoji...
osim što na tv-u videh dotičnog gospodina kako se samozadovoljno smeška (deluje skoro ponosan na svoja ne/dela) htedoh reći da (ako te zanima) pogledaš u Politici (da, one tužne novine) tekst koji je istog dana napisao Fedja Dimović (Beogradski sindikat). Tekst je naslovljen kao "Poslednji Mohikanci" (pokušavala sam ostaviti link, ali nešto mi ne ide, eto, izvini).
Kad sam već odužila, i ovo da kažem - razmišljala sam da Fedjin text okačim kod sebe na blogu (eto, neka cveta hiljadu cvetova):) - ali shvatih ubrzo kako neko može, sasvim pogrešno protumačiti kako u potpunosti recimo, podržavam njegov stav ili nešto slično. Navukla bih time nepotreban odijum većine na sebe, čini mi se - a namera je bila zaista jedna: da se čuje i jedno drugo mišljenje (on govori o kurtonu koga i ti spominješ, ali i proširuje priču....uostalom, pogledaj, ja već ionako suuuviše napisah.
da, i dobro je što o ovome nisi ćutao-
dj dj 20:20 17.05.2009

Re: da dodam

.. da dodam i ja..

rispekt za fedju, pametn decko vidi se odma ali ( ovo je jedno neophodno ali za razliku od onoga ali iza zlocinaca) ajmo fedja, ti ja i svi mi ovdasnji da vidimo sta smo mi zgresili. sta misli ova topcat i to sto se ona pita sta oce srbi... alo bre zeno, ti treba da se pitas da li je glavas osudjen na 10 ili 110 godina.. i sta hrvati misle o tome... sutra ce tebij neki ludak sto spava sa njegovom slikom da zakuca na vrata, nemoj tada da se pitas sta oce srbi, mislim da ce ti srbi biti poslednja briga tada.. mi ovdasnji umesto da trucamo o zlocinu nad indijancima i o stanju ljudskih prava u zanzibaru treba bre da vidimo gde je taj mladic, koliko nevinih hrvtara, muslimana, albanaca, srba..(ej zamisli..srbi ubijaju i srbe, najcesce, , hrvati hrvate).. lezi po nekim tamo jamama ,na koliko ce biti osudjen i uros j ludak sto jutros udari policajca dzipom, sto 50 godina ne umemo da napravimo autoput kroz ravnicu, da li mi ne izvozimo zato sto nam roba ne valja ili zato sto nas kupci ne vole....

dakle, svako svoj kurton da navuce i u njega da strca.. eto topcat, to oce jedan od srba.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana